Te verkrijgen via dezelfde links die eerder zijn vertoond?liffey schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:52:
[...]
Heb hem er net opgezet. effe alle apps terugzetten nu :-)
Is wederom een goede verbetering, wordt wel wat dat Belle!
telefoon loopt soepel, kinetic scrollen is ook soepeler. Ben nu benieuwd of apps nog vastlopen, had hier met battery monitor last van.
al veel op geinstalleerd, allemaal op E natuurlijk, en nu nog 182 mb vrij op c!
Nou ja, dan nog, je wilt toch niet als je bijv. thuis bent dat wi-fi op je toestel altijd aanstaat? Ik merk ook dat N8 soms spontaan wi-fi aanzet.Telfordia schreef op donderdag 08 september 2011 @ 20:02:
Heb je bij de instellingen bij Overschakelen naar WLAN: Allene bek.WLAN's?
Ik weet niet of het een optie is om de WLAN opnieuw in te stellen. Mijn toestel maakt alleen contact als ik bij een bekende WLAN in de buurt ben. Als ik dat niet ben, doet hij niks.
Dat is wel een beetje dubbelop natuurlijkliffey schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:52:
Maar goed om te horen dat Belle echt een vooruitgang is, met Anna hebben ze het toch verprutst
Denk er ook over om deze te installeren. Het is niet vermeld in de changelog maar zijn de widgets' grootte nu configureerbaar? Is de agenda door te trekken naar 2 ruimtes ipv 1?liffey schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:52:
[...]
Heb hem er net opgezet. effe alle apps terugzetten nu :-)
telefoon loopt soepel, kinetic scrollen is ook soepeler. Ben nu benieuwd of apps nog vastlopen, had hier met battery monitor last van.
al veel op geinstalleerd, allemaal op E natuurlijk, en nu nog 182 mb vrij op c!
Voor degene die op Belle wachten, dit artikel bevestigd dat het vóór 2012 komt. Toch goede hoop
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
hier staat ie: Belle v3: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52938.810Reaper.JA2 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:38:
[...]
Denk er ook over om deze te installeren. Het is niet vermeld in de changelog maar zijn de widgets' grootte nu configureerbaar? Is de agenda door te trekken naar 2 ruimtes ipv 1?
Voor degene die op Belle wachten, dit artikel bevestigd dat het vóór 2012 komt. Toch goede hoop
Nee de genoemde features zijn niet mogelijk nog.
hij is vooral sneller en veel meer ruimte over op c: dan de delight 2.
Echt veel sneller. Alleen met een afschuwelijk lettertype.liffey schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:49:
[...]
hier staat ie: Belle v3: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52938.810
Nee de genoemde features zijn niet mogelijk nog.
hij is vooral sneller en veel meer ruimte over op c: dan de delight 2.
Verwijderd
lettertype is inmiddels weer aangepast naar originele....Giem schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 17:06:
[...]
Echt veel sneller. Alleen met een afschuwelijk lettertype.
Verwijderd
Gisteravond toch maar een hard reset gedaan.. Ik werd helemaal gek.. Hij was continu aan het verbinden met wlan.. Als ik wlan uitzette, ging hij vanzelf weer aan.. Opnieuw opstarten werkte ook niet meer.. Mailbox verwijderen en opnieuw instellen werkte ook niet..Telfordia schreef op donderdag 08 september 2011 @ 20:02:
Heb je bij de instellingen bij Overschakelen naar WLAN: Allene bek.WLAN's?
Ik weet niet of het een optie is om de WLAN opnieuw in te stellen. Mijn toestel maakt alleen contact als ik bij een bekende WLAN in de buurt ben. Als ik dat niet ben, doet hij niks.
Na hard reset werkt alles weer goed.. Ovi store en social werkt gewoon nog..
Nadeel van nieuwste belle: er is geen social widget.Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 17:12:
[...]
lettertype is inmiddels weer aangepast naar originele....
Draait dus in de background, zelf af en toe de applicatie starten. Geen ramp, maar ook niet luxe.
Voor de rest: veel bugs zijn eruit, applicaties die niet lekker liepen lopen nu al een aantal uur goed, en wisselen van schermen e.d. gaat zeeeer soepel!
Ik heb social verwijderd omdat ik andere (meer controleerbare) clients gebruik en merk meteen dat mn accu langer mee gaat.
Waarom social nog gebruiken?
Oja..op PR1.2 nog steeds.
Waarom social nog gebruiken?
Oja..op PR1.2 nog steeds.
[ Voor 9% gewijzigd door Gutteguttegut op 09-09-2011 21:55 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Dat had ook iets minder radicaal gekund door te kijken bij instellingen > connectivity > network connections > verbinding verwijderen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:47:
[...]Gisteravond toch maar een hard reset gedaan.. Ik werd helemaal gek.. Hij was continu aan het verbinden met wlan.. Als ik wlan uitzette, ging hij vanzelf weer aan.. Opnieuw opstarten werkte ook niet meer.. Mailbox verwijderen en opnieuw instellen werkte ook niet.. Na hard reset werkt alles weer goed.. Ovi store en social werkt gewoon nog..
@Gutteguttegut Welke client gebruik je voor social? Nokia Social is wel gemakkelijk als deze niet als widget staat ingesteld, dan vreet het inderdaad enorm veel accu. Wel zonde dat ze nog geen Foursquare hebben toegevoegd
Vanmiddag is het tijd voor Belle 3.0!
Edit: Done!
Belle 3.0 is echt weer veel sneller! Buiten dat is er nu een widget voor Maps
Direct na de installatie deed Whatsapp het niet, maar na een installatie van de nieuwste werkte het weer prima
[ Voor 10% gewijzigd door Reaper.JA2 op 10-09-2011 12:58 ]
Verwijderd
Zo straks eerst even originele Anna erop en dan naar Belle V3... ben benieuwd.
V2 bevalt al heel goed, laat staan straks de nog snellere en minder bugs bevattende V3
Zie trouwens in de screenshots dat Opera nu ook zou moeten werken.
Iemand al ervaring en welke versie van Opera?
V2 bevalt al heel goed, laat staan straks de nog snellere en minder bugs bevattende V3
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2011 12:47 ]
Ik gebruik alleen facebook nu op mn N8 en daarvoor heb ik Gravity (zou ik ook mn twitter mee kunnen checken maar ik twitter niet)
.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Na een hard reset (gister) krijg nu de melding:
Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met de wederverkoper.
Dit ligt blijkbaar aan me sim kaart.
Want de telefoon start wel op zonder sim, of met de sim van me vrouw.
Als ik me sim in het toestel van me vrouw stop...zegt die, plaats sim.
Vreemd dat een simkaart er ineens me afnokt.
Iemand anders bekent met dit fenomeen ?
En wat is de oplossing,....behalve een nieuwe simkaart aanvragen voor een 20 euri
En wat is de oplossing,....behalve een nieuwe simkaart aanvragen voor een 20 euri
probeer de simkaart even in de telefoon van je vrouw en stop hem dan weer in je eigen telefoon. Dat heeft bij mij al eens geholpen toen ik een soortgelijk probleem had...Alternative schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:23:
Na een hard reset (gister) krijg nu de melding:
Dat heb ik dus gedaan.Binks050 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:34:
[...]
probeer de simkaart even in de telefoon van je vrouw en stop hem dan weer in je eigen telefoon. Dat heeft bij mij al eens geholpen toen ik een soortgelijk probleem had...
Maar het resultaat blijft hetzelfde.
Op de een of andere manier lijkt me simkaart naar de haaien te zijn

Heeft er iemand een idee of er goede fietskits zijn waarmee je een N8 op je fiets kunt gebruiken als routeplanner? Dezelfde vraag eigenlijk voor carkits. Het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk
Wat heb je zelf al gezocht en gevonden en waarom voldoet het niet ? Het is geen "dump je vraag" topic.notorious_roy schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 14:31:
Heeft er iemand een idee of er goede fietskits zijn waarmee je een N8 op je fiets kunt gebruiken als routeplanner? Dezelfde vraag eigenlijk voor carkits. Het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
kijk hier dan eens rond: http://s.dealextreme.com/search/nokia+n8notorious_roy schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 14:31:
Soms is Tweakers zo vermoeiend...janvanduschoten schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 15:10:
[...]
Wat heb je zelf al gezocht en gevonden en waarom voldoet het niet ? Het is geen "dump je vraag" topic.
Dank je, ik heb die fietskit van 4 dollar besteld. Ben benieuwd of die de N8 ook een beetje goed vasthoudt als je over hobbels/drempels fietst.anoniem1 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 16:55:
[...]
kijk hier dan eens rond: http://s.dealextreme.com/search/nokia+n8
Heeft er al iemand ervaring met zo'n fiets kit?
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Heb gister Belle Delight 3.0 erop gezet, gaat super rap, een aanrader voor iedereen. Maak het uit met Anna, koop een bos bloemen en bel aan bij Belle.
Wie met de nieuweste versie van Belle gebruikt fMobi als facebookapp? Deze werkt niet meer, installeren gaat prima, opstarten ook maar na het invoeren van naam+wachtwoord gaat het mis.
Verder heb ik geen GPS icoontje als ik bijv. maps gebruik.
Wie met de nieuweste versie van Belle gebruikt fMobi als facebookapp? Deze werkt niet meer, installeren gaat prima, opstarten ook maar na het invoeren van naam+wachtwoord gaat het mis.
Kan je met belle ook gebruik maken van nederlandse swype, whatsapp en ik hoorde dat de fotokwaliteit veel slechter is.Folkifoon schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:06:
Heb gister Belle Delight 3.0 erop gezet, gaat super rap, een aanrader voor iedereen. Maak het uit met Anna, koop een bos bloemen en bel aan bij Belle.
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
-edit-
[ Voor 107% gewijzigd door xabre16v op 11-09-2011 12:43 ]
Staat op de vorige pagina's, maar: ja (maar niet split screen), ja, en nee (hoewel om de een of andere reden sommigen denken dat het slechter is, maar ik merk daar niets van, zeker niet met Delight)Exphy schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:23:
[...]
Kan je met belle ook gebruik maken van nederlandse swype, whatsapp en ik hoorde dat de fotokwaliteit veel slechter is.
Ik gebruik deze: Fietskit-N8-Brandonotorious_roy schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 14:31:
Goedkoop, maar voldoet prima. Ook wanneer je over hobbelige weggetjes gaat.
Men denkt dat het slechter is omdat de eerste weergave (voordat je inzoomt) er minder mooi uitziet.PowerFlower schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:36:
[...]
Staat op de vorige pagina's, maar: ja (maar niet split screen), ja, en nee (hoewel om de een of andere reden sommigen denken dat het slechter is, maar ik merk daar niets van, zeker niet met Delight)
Is deze verstelbaar in grootte?Bart40 schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:39:
[...]
Ik gebruik deze: Fietskit-N8-Brando
Goedkoop, maar voldoet prima. Ook wanneer je over hobbelige weggetjes gaat.
[ Voor 29% gewijzigd door Xmasjos op 12-09-2011 08:46 ]
Staan je homescreen widgets op offline? Heb het ook wel eens gehad, deed amper 1 dag met de accuVerwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:47:
[...]
Gisteravond toch maar een hard reset gedaan.. Ik werd helemaal gek.. Hij was continu aan het verbinden met wlan.. Als ik wlan uitzette, ging hij vanzelf weer aan.. Opnieuw opstarten werkte ook niet meer.. Mailbox verwijderen en opnieuw instellen werkte ook niet..
Na hard reset werkt alles weer goed.. Ovi store en social werkt gewoon nog..

Verwijderd
Ik wil ontzettend graag Belle, want ik word gek van Anna. De link die paar berichten terug wordt gegeven komt uit op 4 versies van Belle, welke moet ik downloaden? Kan ik die direct met mijn telefoon downloaden of moet ik die gewoon via mijn computer doen?
Is niet verstelbaar, de N8 past er precies in. Stuurbeugel past uiteraard wel op diverse diameters.
Dat zijn niet 4 versies van Belle, dat is één versie die bestaat uit 4 bestanden. Als je de handleiding leest zie je wel dat ze alle 4 benodigd zijn.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:42:
Ik wil ontzettend graag Belle, want ik word gek van Anna. De link die paar berichten terug wordt gegeven komt uit op 4 versies van Belle, welke moet ik downloaden? Kan ik die direct met mijn telefoon downloaden of moet ik die gewoon via mijn computer doen?
Overigens erg blij met Belle Delight V3.0. Het loopt nu duidelijk sneller en vooral soepeler, apps lopen niet meer vast en meer ruimte op C geeft toch een langere accuduur. De restart-knop is ook een welkome verrassing!
Toch gehoopt dat de widgets ook echt 'custom sized' worden, wat nog niet het geval is. De kalender is met één meeting in het vooruitzicht nou niet bijzonder makkelijker, waar mijn oude E71 er al 3 of 4 had.
V2 heeft ook al een restart knop 
Ik wil wel naar V3, maar even niet de tijd om alles daarna weer opnieuw in te stellen...
Ik wil wel naar V3, maar even niet de tijd om alles daarna weer opnieuw in te stellen...
Voor mensen die last hebben van random vastlopers, als je 3G uit zet (alleen gsm modus, ook geen dual) dan is het opgelost (tenminste voor mij en een paar anderen van het Nokia forum).
Dit geldt alleen voor Anna, in Belle zou het opgelost moeten zijn meen ik
Dit geldt alleen voor Anna, in Belle zou het opgelost moeten zijn meen ik
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
ga zometeen ook maar eens belle 3 erop knallen.
weet iemand of je dan echt alles weer opnieuw moet instellen?
Verwijderd
Helaas zul je alles opnieuw moeten instellen ja, dus vergeet geen back-up te maken voor je begint..frank.. schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:06:
ga zometeen ook maar eens belle 3 erop knallen.
Ik gebruik nu deze http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52658.0Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:42:
Zo straks eerst even originele Anna erop en dan naar Belle V3... ben benieuwd.
Alleen nog geen pinch zoom, maar ik gebruikte toch al voornamelijk de doubletap autozoom
en problemen met certificaten
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Alle problemen met Anna werden niet opgelost door mijn deïnstallatie van Maps3.08, bubbles, battery2.0 etcVerwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:12:
[...]
Helaas zul je alles opnieuw moeten instellen ja, dus vergeet geen back-up te maken voor je begint..
Daarom toch maar een backup gemaakt en een reset naar factory settings gedaan.
Het wordt steeds meer een echte computer ...
Restore werkt prima; die herstelde vrijwel alle instellingen.
Ik was alleen de Mail for Exchange (met agenda en taken) kwijt.
Nu al anderhalve dag geen reboots meer gehad

Draadloos laden op onze Zon
was ik wel vergeten maar gelukkig is het allemaal goed gegaan!Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:12:
[...]
Helaas zul je alles opnieuw moeten instellen ja, dus vergeet geen back-up te maken voor je begint..
ik moet zeggen dat versie 3 weer een vooruitgangetje is op de vorige versie,
de menu`s zijn wat overzichtelijker en het `scrollen` vind ik wat soepeler gaan.
over het algemeen lijkt alles wat vlotter...
nog geen gekke dingen tegengekomen...
wat is het langste aantal dagen dat jullie hebben volgehouden zonder dat de N8 "spontaan" begint te rebooten (herstarten)
Mijn record met Anna was anderhalve dag na een factory reset.gram501 schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:46:
wat is het langste aantal dagen dat jullie hebben volgehouden zonder dat de N8 "spontaan" begint te rebooten (herstarten)
Helaas is het rebooten nu weer begonnen
Ga nu nog een factory+data reset doen en tijd verkwisten met terugzetten van de instellingen na een restore.
Deze Anna houd ik dan geheel clean en dan zou die toch net zo goed moeten werken als voor Anna.
Anders gaat er -totdat Belle er officieel is- einde van deze week weer 1.2 op.
Ik heb de N8 om wat hij kan (eigenlijk zou moeten kunnen), ding is geen hobby op zich.
Fijn dat niet iedereen er last van heeft, rebooten is nl erg irritant.
Vooral als je aan het bellen bent, een mooi moment wil vastleggen met 12Mp of navigeert in een onbekende stad.
Niet slim om de firmwares namen van vrouwen te geven. Anna hoort dat haar jongere concurrente en opvolgster Belle veel mooier is. Ze zal dus alles doen om aandacht te trekken.
Die slecht werkende firmware kan ook nog weleens een niche worden. Harley Davidson profiteert al jaren van het zgn 'karakter' van haar motorfietsen. Eerst een pak geld neer moeten leggen, dan uren sleutelen voor een klein ritje en dan volhouden dat je houdt van je fantastische machine. Die veel te zwaar is, geen vermogen heeft, slecht stuurt, trilt en je je rug kost ...
Ik zie nog wel een toekomst voor Symbian
[ Voor 35% gewijzigd door emmerx op 12-09-2011 19:26 ]
sinds installatie van Anna is me dat nog nooit overkomengram501 schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:46:
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
De hedendaagse Harleys zijn ook meer naar Japanse maatstaven. Die moesten ook wel. Ik ben bang dat Nokia het op karakter niet redt. Ik denk dat Belle best mooi (!) is, maar dan blijven veel applicaties achter. Ik wil best een uurtje sleutelen en wat vaker olie bijvullen. Maar het moet een beetje goed rijden. Ik neig nu toch naar een Android toestel als hoofdtoestel.emmerx schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:15:
[...]
Die slecht werkende firmware kan ook nog weleens een niche worden. Harley Davidson profiteert al jaren van het zgn 'karakter' van haar motorfietsen. Eerst een pak geld neer moeten leggen, dan uren sleutelen voor een klein ritje en dan volhouden dat je houdt van je fantastische machine. Die veel te zwaar is, geen vermogen heeft, slecht stuurt, trilt en je je rug kost ...
Ik zie nog wel een toekomst voor Symbian [/small]
@ coenox
Dan heb ik nog een HTC HD2 met android die ik wel wil ruilen met je
Ik denk dat je moet stoppen om met die software te klooien en beter het toestel ter reparatie kunt aanbieden.emmerx schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:15:
[...]
Mijn record met Anna was anderhalve dag na een factory reset.
Helaas is het rebooten nu weer begonnen
Ergens in dit draadje waren er andere eigenaren welke ook zulke problemen hadden. Slechte solderingen of printbreuken kunnen dergelijk dingen ook veroorzaken.
Omdat de problemen begonnen zijn op de dag dat ik naar Anna ben gegaan, lijkt het mij toch echt daarmee te maken te hebben.Notaname schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:43:
[...]
Ik denk dat je moet stoppen om met die software te klooien en beter het toestel ter reparatie kunt aanbieden.
Ergens in dit draadje waren er andere eigenaren welke ook zulke problemen hadden. Slechte solderingen of printbreuken kunnen dergelijk dingen ook veroorzaken.
Ik probeer dus toch nog een clean install van Anna; anders paar maanden nostalgie met 1.2 en wachten op de volgende schoonheid.
Sorry. Ik heb al een Samsung Galaxy S. We (gezin van 4 personen) zijn een beetje gestoord met toestellen: iPhone 3GS (2 stuks), iPhone 4, Samsung Galaxy S, Nokia N8, Nokia E71, Nokia 5800XM en een Samsung i8910. En dat is tegelijkertijd het (luxe)probleem: ik kan niet kiezen. De iPhone 4 is overigens van mijn vrouw, die wil niets anders.gram501 schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:23:
@ coenox
Als ik van mn aan/uit knop afblijf doet ie dat nietgram501 schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:46:
Maar waarom heb jij dan zoveel resets met Anna en voor de rest bijna niemand?coenox schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:51:
[...]
Sorry. Ik heb al een Samsung Galaxy S. We (gezin van 4 personen) zijn een beetje gestoord met toestellen: iPhone 3GS (2 stuks), iPhone 4, Samsung Galaxy S, Nokia N8, Nokia E71, Nokia 5800XM en een Samsung i8910. En dat is tegelijkertijd het (luxe)probleem: ik kan niet kiezen. De iPhone 4 is overigens van mijn vrouw, die wil niets anders.
Heb je van die rare apps erop staan?
Nu zo'n klein jaartje.gram501 schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:46:
Verwijderd
Al eens geprobeerd Anna er gewoon opnieuw op te zetten?
Of gewoon meteen naar Belle overstappen, ;-)
Of gewoon meteen naar Belle overstappen, ;-)
Ehh, dat was ik niet.Notaname schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:33:
[...]
Maar waarom heb jij dan zoveel resets met Anna en voor de rest bijna niemand?
Heb je van die rare apps erop staan?
Sorry, ik wil nog wel eens op de verkeerde quote knop drukken.
alleen de eerste maand dat k em had reboots gehad. (jaar geleden)gram501 schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:46:
Met de Anna firmware geen problemen gehad - behalve dat ik een paar apps niet kan installeren. Daarvoor ga ik em een reset geven. Mis mijn bigscreen wel.
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Het lijkt er op dat ook in Anna de verjaardagen die je via Contacts hebt ingevoerd nog steeds niet automatisch in je Calendar verschijnen. Ik weet dat er een app bestaat (Best Birthday) die daar voor zou kunnnen zorgen, maar eigenlijk vind ik het stomvervelend dat dit niet is meegenomen in de Anna update. Mijn vorige Nokia (N82) had daar tenslotte wel opties voor.
Of heeft iemand dit inmiddels wellicht toch voor elkaar gekregen, zonder app?
EDIT: Hier stelt men dat het wel kan, maar bij mij werkt het niet zoals daar omschreven: http://discussions.nokiau...DAY-REMINDER/td-p/1080537
De optie verjaardag in de kalender is ook verdwenen, ik heb slechts de keuze uit 'vergadering' of 'speciale dag'.
EDIT: Hier stelt men dat het wel kan, maar bij mij werkt het niet zoals daar omschreven: http://discussions.nokiau...DAY-REMINDER/td-p/1080537
De optie verjaardag in de kalender is ook verdwenen, ik heb slechts de keuze uit 'vergadering' of 'speciale dag'.
[ Voor 25% gewijzigd door choogen op 18-09-2011 00:36 ]
Ik weet niet anders dan 'Vergadering', 'Taak' of 'Speciale dag'. Verder werkt voor mij de optie van datum invoeren vaak niet, want de kalender gaat nu vanaf 1975 oid. en veel kennissen van mij zijn voor die tijd geboren...choogen schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:23:
Het lijkt er op dat ook in Anna de verjaardagen die je via Contacts hebt ingevoerd nog steeds niet automatisch in je Calendar verschijnen. Ik weet dat er een app bestaat (Best Birthday) die daar voor zou kunnnen zorgen, maar eigenlijk vind ik het stomvervelend dat dit niet is meegenomen in de Anna update. Mijn vorige Nokia (N82) had daar tenslotte wel opties voor.
De optie verjaardag in de kalender is ook verdwenen, ik heb slecht de keuze uit 'vergadering' of 'speciale dag'.
Ik heb er sinds ik mijn N8 heb (oktober 2010) nauwelijks last van gehad (in ieder geval minder dan 5 keer). Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren. Ik heb ook praktisch geen vastlopers.gram501 schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:46:
Als ik iemand aan de telefoon heb hoor ik deze persoon ineens heel krakerig. Als ik de telefoon op de speaker zet is het wel goed. Ik vermoed dus dat de speaker voor normaal bellen niet helemaal meer lekker is.
Heeft iemand hier ervaring mee? Lang een Nokia Carepoint gaan en laten vervangen? Heb Belle erop staan maar volgens mij zal het daar niet aan liggen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Lang een Nokia Carepoint gaan en laten vervangen? Heb Belle erop staan maar volgens mij zal het daar niet aan liggen.
Ja langs een Care Point, let wel die Care Points morgen de N8 en de E7 niet open maken dus ze moeten 'm opsturen. Kost je 2 weken. Ik kreeg zojuist ook een sms wat ik mijn N8 weer kon ophalen (problemen met opladen), en ik heb ook Belle erop staan. Moet 'm nog ophalen
ja die ken ik!Folkifoon schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:48:
Als ik iemand aan de telefoon heb hoor ik deze persoon ineens heel krakerig. Als ik de telefoon op de speaker zet is het wel goed. Ik vermoed dus dat de speaker voor normaal bellen niet helemaal meer lekker is.
na 2 reparaties en een ingeruild exemplaar kreeg ik een nieuwe. en die doet het prima.
0 spontane reboots sinds 15-08. en een goede interne speaker.
Maar gaan ze niet zeuren dat Belle er al op staat? Misschien is het verstandiger om even Anna er weer op te zetten?
Een nieuwe zal ik niet krijgen, ik heb behoorlijk wat zichtbare krasjes. Er zit zelfs een krasje in mijn scherm...dit kon toch niet ?
Een nieuwe zal ik niet krijgen, ik heb behoorlijk wat zichtbare krasjes. Er zit zelfs een krasje in mijn scherm...dit kon toch niet ?
[ Voor 37% gewijzigd door Folkifoon op 13-09-2011 17:01 ]
Bij mij werkt ook niet meer. Na het synchroniseren komt de geboortedatum ook niet meer in de gegevens van outlook terecht. In de widget van 3d shell staat het wel na een paar minuten.choogen schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:23:
De optie verjaardag in de kalender is ook verdwenen, ik heb slecht de keuze uit 'vergadering' of 'speciale dag'.
[ Voor 23% gewijzigd door PeYote op 13-09-2011 17:57 . Reden: na test... werkt dus niet meer :( ]
Mijn audio-in plug lijkt niet meer goed te werken. Iemand hier ervaring mee? (Ik heb een E7, maar de aansluiting is hetzelfde...)
Ik heb via Hi (en nokia) een nieuwe gekregen terwijl er een scheur in het scherm zat. Dus dat krasje komen ze wel overheen denk ik.Folkifoon schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:00:
Maar gaan ze niet zeuren dat Belle er al op staat? Misschien is het verstandiger om even Anna er weer op te zetten?
Ik zou zeker even anna erop zetten. gewoon updaten via ovi, dan heb je de laatste officiele versie.robkrekel schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:59:
[...]
Ik heb via Hi (en nokia) een nieuwe gekregen terwijl er een scheur in het scherm zat. Dus dat krasje komen ze wel overheen denk ik.
en dat er krasjes op zitten is niet zo gek, blijft een gebruiksvoorwerp.
Een nieuwe krijg je inderdaad nie zomaar, kostte me behoorlijk wat moeite.
1. wegbrengen. ding wordt opgestuurd. 3 weken wachten
2. wachten tot de klacht terugkomt (duurde bij mij 4 dagen)
3. klagen via twitter naar nokiaNL account. Zij zorgen dat je hem kunt omruilen.
4. toestel omruilen, je krijgt nu een een apparaat waarvan de inhoud gerecycled is, door iemand anders ingeleverd dus. De buienkant is helemaal nieuw inclusief scherm, als je geluk hebt ben je nu geholpen. ik had pech en kreeg een toestel dat 25 keer per dag spontaan opnieuw opstartte.
5. wederom klagen, via nokia telefoon helpdesk dit keer, na 3 dagen kreeg i keen belletje dat ik een nieuw toestel zou krijgen.
Sindsdien GEEN ENKEL probleem meer gehad. En weer 2 jaar garantie. Wel 10 weken verder.
sinds ik delight V3.0 erop het staan heeft hotmail een beetje moeite met synchroniseren.
duurd af en toe echt zooooo lang. ook al is er geen nieuwe mail. hij blijft maar zoeken.
heeft iemand hier ook last van?
duurd af en toe echt zooooo lang. ook al is er geen nieuwe mail. hij blijft maar zoeken.
heeft iemand hier ook last van?
Verwijderd
heb via nokia 2x een nieuwe gekregen (buiten speaker en bel speaker stuk) 1x ook scherm bekrast, zonder problemen duurde wel iedere keer 4 weken.Folkifoon schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:48:
Ik heb gmail ingesteld via Mail for Exchange (N8 met Anna). Maar ik zie de mail niet in HTML opmaak. Heb me al gek gezocht naar een plek waar dit ingesteld kan worden, maar kom er niet uit. Iemand een oplossing?
Ik heb ook 1 keer een nieuwe gekregen, maar heb in deze ondertussen ook wel krasjes in het scherm. Terwijl ik hem toch alleen samen met een andere telefoon in een zak heb. Ik heb wel eens filmpjes gezien van gorillaglass, wat ze er dan met sleutels op krassen zou je zeggen dat er niks mee kan gebeuren. Er zitten toch wel gradaties in de kwaliteit denk...
Mij viel vandaag op dat verschillende mp3 albums op mijn telefoon door de installatie van Anna opgesplitst zijn in 2 aparte albums. Dus een halve cd in de een en een halve in de andere map. Ik heb alle albums met mp3tag ingedeeld. Als ik bij bestandsbeheer kijk staat het album nog wel netjes in 1 map. Iemand hier een oplossing voor?
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Verwijderd
Vind het sowieso raar dat ik niet een bestandsMap kan selecteren om alleen juist hieruit te luisteren.. Wie bedenkt zoiets?? echt stom!Telfordia schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:29:
Mij viel vandaag op dat verschillende mp3 albums op mijn telefoon door de installatie van Anna opgesplitst zijn in 2 aparte albums. Dus een halve cd in de een en een halve in de andere map. Ik heb alle albums met mp3tag ingedeeld. Als ik bij bestandsbeheer kijk staat het album nog wel netjes in 1 map. Iemand hier een oplossing voor?
Dit is ook een leuk initiatief trouwens:
nieuws: Nokia komt met autosoftware voor Symbian-telefoons
Heb al een tijdje zitten denken of ik hier een leuke oplossing voor kan bedenken. Misschien toch maar weer eens gaan knoeien met mn carpc, als dat compatible gaat worden....
Heb al een tijdje zitten denken of ik hier een leuke oplossing voor kan bedenken. Misschien toch maar weer eens gaan knoeien met mn carpc, als dat compatible gaat worden....
vooral erg boeiend dat nokia car mode alleen werkt op Belle, en dat het in oktober in de ovi store komt.Woudtwe schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:23:
Dit is ook een leuk initiatief trouwens:
deze som optellen is niet zo moeillijk toch?
Zelfs mijn dochter kan de vraag beantwoorden wanneer er toestellen met belle uitkomen. Hopelijk ook snel een update voor de n8 dan, al draait belle delight hier prima.
edit: de eerste telefoons met belle zijn inmiddels naar de eerste bestellers verstuurd. nokia 700 en 701
http://conversations.noki...-smartphone-in-the-world/
http://conversations.noki...test-screen-in-the-world/
[ Voor 15% gewijzigd door liffey op 14-09-2011 19:14 ]
Verwijderd
Ik wil Anna opnieuw installeren op een "lege" N8. Ik wil hem dus eerst helemaal leegmaken zodat ik daarna een "schone" Anna install heb.
Welke stappen moet ik daarvoor achtereenvolgens doen?
Zoeken op reset (rechts boven in)Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:53:
Ik wil Anna opnieuw installeren op een "lege" N8. Ik wil hem dus eerst helemaal leegmaken zodat ik daarna een "schone" Anna install heb.
binnen 3 posts heb je de juiste gevonden
Verwijderd
Net Massageheugen geformatteerd.
C-geheugen moet dat ook? Ik krijg namelijk nog steeds vrijwel alle ikoontje en instellingen die ik had.
En Software updater zegt ik ik al Anna heb!
C-geheugen moet dat ook? Ik krijg namelijk nog steeds vrijwel alle ikoontje en instellingen die ik had.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2011 12:21 ]
Verwijderd
Het C gedeelte is juist waar de symbian software op draait.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:20:
Dit zal je dan ook moeten formateren, echter je kan je telefoon niet leeg maken.
Het besturingssysteem zal er altijd op blijven staan, dus kan je door het formateren anna niet verwijderen.
Daar had ik ook problemen mee toen ik Anna pas net had geinstalleerd.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:20:
- Formatteer geheugen E: & F:
- Offline profiel. Toets *#7780# > Ja (REBOOT)
- Vervolgens *#7370# > Ja (REBOOT)
Bovenstaande is wat jij hebt gedaan denk ik.
Dat klopt namelijk niet helemaal meer. Nadat ik Anna had geinstalleerd was het iets veranderd in mijn geval.
Je moet namelijk nu eerst *#7780# doen en dan je geheugen E: & F: formatteren en daarna *#7370# gebruiken. Toen werkte het bij mij wel en was er pas echt alles af en gewist.
Misschien kan je ook proberen via Ovi Suite Anna opnieuw te laten installeren... die optie geeft Ovi Suite namelijk ook.
Maar je C: formatteren dat is onzin en dat zal jou ook echt niet gaan lukken want die is beveiligd.
Wanneer je de harde reset(*#7370#) uitvoerd wordt vanzelf alles van de C: gewist.
Verwijderd
Waarom zou je F (sd card) moeten formatteren?
Spitfire ik ga jouw methode proberen:
1. *#7780#
2. E formatteren
3. *#7370#
4. Anna installeren.
Hoe kan ik dan het beste Anna (opnieuw) installeren: OVI suite of OTA of op N8 software updates draaien?
Spitfire ik ga jouw methode proberen:
1. *#7780#
2. E formatteren
3. *#7370#
4. Anna installeren.
Hoe kan ik dan het beste Anna (opnieuw) installeren: OVI suite of OTA of op N8 software updates draaien?
Omdat op F: ook oude gegevens en apps op kunnen staan die na hard reset weer automatisch teruggezet worden met alle oude bugs er weer in met gevolgen van dien.
Ik had op N8 de software update tool gebruikt(via wlan/wifi verbinding)... volgens mij is dat precies hetzelfde als OTA. Over The Air is een ruim begrip.. betekend dus gewoon zonder kabel... zeg et maar even omdat jij daar OTA en software update op N8 als 2 verschillende dingen neerzet
Ik had op N8 de software update tool gebruikt(via wlan/wifi verbinding)... volgens mij is dat precies hetzelfde als OTA. Over The Air is een ruim begrip.. betekend dus gewoon zonder kabel... zeg et maar even omdat jij daar OTA en software update op N8 als 2 verschillende dingen neerzet
[ Voor 56% gewijzigd door SpitfireNL op 15-09-2011 16:06 ]
Vandaag mijn N8 weer terug gekregen na reparatie. (toestel wou niet meer opladen)
Hij doet het wel weer gelukkig maar nu is de onderkant, met de home-toets, compleet beschadigd, er zit een andere op die eruit ziet alsof er iemand een week op heeft zitten kauwen, zit vol deuken en krassen.
Ik heb mijn toestel 100% schadevrij in geleverd (zgan), ben altijd zeer zuinig op mijn spullen.
Iemand een idee wat ik kan doen? Ik zit eraan te denken een aangetekende brief te sturen naar Nokia om mijn beklag te doen. Ik wil m'n toestel niet weer 3 weken kwijt zijn.
Hij doet het wel weer gelukkig maar nu is de onderkant, met de home-toets, compleet beschadigd, er zit een andere op die eruit ziet alsof er iemand een week op heeft zitten kauwen, zit vol deuken en krassen.

Ik heb mijn toestel 100% schadevrij in geleverd (zgan), ben altijd zeer zuinig op mijn spullen.
Iemand een idee wat ik kan doen? Ik zit eraan te denken een aangetekende brief te sturen naar Nokia om mijn beklag te doen. Ik wil m'n toestel niet weer 3 weken kwijt zijn.
Ik zou bellen. Dan heb je direct contact en hoef je niet te wachten op antwoord. Brief sturen kan altijd nog.xabre16v schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:42:
Vandaag mijn N8 weer terug gekregen na reparatie. (toestel wou niet meer opladen)
Verwijderd
Je kan het ook via facebook Nokia Nederland doen.. Die kunnen af en toe ook wel wat voor je betekenen..
Kunnen de mensen die hebben gereset en Anna opnieuw geïnstalleerd laten weten of dat hun probleem(en) heeft verholpen?Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:20:
C-geheugen moet dat ook?
...
Verwijderd
Ik had het probleem dat er continu verbinding met wlan werd gemaakt. Mailbox verwijderen hielp niets.. Netwerk opnieuw instellen op telefoon ook niet..
Toen heb ik alles geformateerd (behalve c denk ik) en een hard reset gedaan.. Standaard wordt Anna dan weer opnieuw geinstalleerd.. je moet alleen via Ovi Anna 1 + Anna 2 nog erop zetten..
Maar de laatste dagen wordt er weer veel verbinding gezocht met internet.. En dat terwijl de ophaalfrequentie voor mijn mailboxen niet frequent staat ingesteld.. Ook merk ik dat mijn N8 er soms heeeeeeel lang over doet om mail op te halen. Maar dat zou ook met de Nokia server te maken kunnen hebben.. BEn in ieder geval wel benieuwd of meer mensen daar last van hebben.
Ik heb 2 mailwidgets; ovi en yahoo
Ik heb nu Ovi eraf gegooid om te kijken of daar het probleem ligt.. eerste indruk is goed.. maar ik wacht even af.
Ik weet wel dat Ovi en Yahoo zo'n beetje hetzelfde is.. Als ik op mijn pc inlog op ovimail en dan via een nieuw venster inlog op yahoomail, dan kan dat niet.. Misschien dat daar het verbindingsprobleem met mijn telefoon ligt.. Ben benieuwd of er meer mensen zijn met yahoo en ovimail op hun N8
Toen heb ik alles geformateerd (behalve c denk ik) en een hard reset gedaan.. Standaard wordt Anna dan weer opnieuw geinstalleerd.. je moet alleen via Ovi Anna 1 + Anna 2 nog erop zetten..
Maar de laatste dagen wordt er weer veel verbinding gezocht met internet.. En dat terwijl de ophaalfrequentie voor mijn mailboxen niet frequent staat ingesteld.. Ook merk ik dat mijn N8 er soms heeeeeeel lang over doet om mail op te halen. Maar dat zou ook met de Nokia server te maken kunnen hebben.. BEn in ieder geval wel benieuwd of meer mensen daar last van hebben.
Ik heb nu Ovi eraf gegooid om te kijken of daar het probleem ligt.. eerste indruk is goed.. maar ik wacht even af.
Ik weet wel dat Ovi en Yahoo zo'n beetje hetzelfde is.. Als ik op mijn pc inlog op ovimail en dan via een nieuw venster inlog op yahoomail, dan kan dat niet.. Misschien dat daar het verbindingsprobleem met mijn telefoon ligt.. Ben benieuwd of er meer mensen zijn met yahoo en ovimail op hun N8
4 opties:xabre16v schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:42:
1. terug naar het servicepunt, dit is de minst goede opties, dat zijn slechts verzamelpunten, hebben geen enkele inspraak.
2. bellen met nokia: Nederland: 0900/202.60.55 (0.05€/min)
3. facebook, account weet ik even niet
4. klacht netjes kenbaar maken via twitter @NokiaNL
ik heb goede ervaringen met twitter en de telefoon.
suc6!
Verwijderd
Installeer eens een taskmanager....bij de optie processes staan meestal enkele vervelende services die verbinding met inet maken, deze kan je dan uitschakelen....voila, geen automatische verbindingen meerVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:26:
Ik had het probleem dat er continu verbinding met wlan werd gemaakt. Mailbox verwijderen hielp niets.. Netwerk opnieuw instellen op telefoon ook niet..
Een goede (liefst gratis) optie voor een taskmanager dan?Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:42:
[...]
Installeer eens een taskmanager....bij de optie processes staan meestal enkele vervelende services die verbinding met inet maken, deze kan je dan uitschakelen....voila, geen automatische verbindingen meer
ik heb best taskman draaien, kost 2 euro.Xmasjos schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:43:
[...]
Een goede (liefst gratis) optie voor een taskmanager dan?
http://store.ovi.com/content/5808
Belle Delight 3.1 is gereleased met een kleine changelog, te vinden door op deze link te klikken.
Change Log from v3.0
• Effects folders are moved to C:\animations\effects now.
• Start up animation and tone moved to C:\animations\.
• No more effects folder garbage mbm in gallery.
• Better aligned RoseM by Geevara font attached to the post.
• Better Menu structure - Reorganized.
• Maximum of 10 Homescreens now, I don't think more then that is required.
• Now you can write up to 4590 characters and it'll still be a text message and won't change to Multimedia message. By default the limit is 1530.
• New Message and missed call notification enabled, those who love it can install it as a separate file through attached sis file.
Change Log from v3.0
• Now you can write up to 4590 characters and it'll still be a text message and won't change to Multimedia message. By default the limit is 1530.
• New Message and missed call notification enabled, those who love it can install it as a separate file through attached sis file.
Bedankt. Maandagochtend maar even in de telefoon klimmen dan. Hopen op het beste.liffey schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:34:
[...]
4 opties:
1. terug naar het servicepunt, dit is de minst goede opties, dat zijn slechts verzamelpunten, hebben geen enkele inspraak.
2. bellen met nokia: Nederland: 0900/202.60.55 (0.05€/min)
3. facebook, account weet ik even niet
4. klacht netjes kenbaar maken via twitter @NokiaNL
ik heb goede ervaringen met twitter en de telefoon.
suc6!
Verwijderd
Heb Belle v3.1 geflashed...iemand enig idee waar gemiste oproepen terug te vinden zijn. 2de vraag: hoe kom je ook alweer in C:\ wil namelijk die irritante tone tijdens opstarten wissen...Reaper.JA2 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:17:
Belle Delight 3.1 is gereleased met een kleine changelog, te vinden door op deze link te klikken.
Change Log from v3.0
Verder draait Belle aardig al ben ik niet zo thuis in de Engelstalige menu's en hoop snel dat er een Nederlandse versie komt.
Alvast bedankt voor eventuele hulp dan wel info.
Had trouwens de versie van ivo777 geflashed...die van soni lijkt mij beter maar via phoenix kan ik die niet refurbishen...vindt op de een of andere manier mijn toestel niet, erg vreemd en jammer...ook daar nog tips voor...btw, er zit geen sd-card in mijn toestel, er is dus een ander probleem
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2011 18:38 ]
Ik kan sinds een weekje mijn N8 niet meer verbinden met mijn computer. Ik heb zowel op mijn pc als op mijn laptop de Ovi software niet geinstalleerd, maar dit heeft nooit grote problemen opgeleverd, Windows 7 herkende alles netjes en kon er gewoon alles mee.
Maar als ik 'm nu aansluit dan komt er wel een 'verbinding' maar bij Deze Computer zie ik dan staan: CD Drive (G:) Nokia PC Internet Acces. Met daarin: autorun.inf. installer.exe en nokiapcia_autorun.exe
Geen idee wat er aan de hand is, overduidelijk ergens in de telefoon een instelling verkeerd staan ofzo
EDIT: nevermind, oplossing gevonden, telefoon stond op "PC verb. met net" in plaats van "Mediaoverdracht"
Maar als ik 'm nu aansluit dan komt er wel een 'verbinding' maar bij Deze Computer zie ik dan staan: CD Drive (G:) Nokia PC Internet Acces. Met daarin: autorun.inf. installer.exe en nokiapcia_autorun.exe
Geen idee wat er aan de hand is, overduidelijk ergens in de telefoon een instelling verkeerd staan ofzo
EDIT: nevermind, oplossing gevonden, telefoon stond op "PC verb. met net" in plaats van "Mediaoverdracht"
[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 19-09-2011 00:03 ]
Heb mijn N8 van het weekend een full reset gegeven.
Alle problemen die ik had zijn daarmee verdwenen.
Camera update (betalabs), Bigscreen en enkele andere apps zijn nu wel weer te installeren.
Bovendien is de response van de telefoon vele malen beter geworden.
Alle problemen die ik had zijn daarmee verdwenen.
Camera update (betalabs), Bigscreen en enkele andere apps zijn nu wel weer te installeren.
Bovendien is de response van de telefoon vele malen beter geworden.
Voor de lol heb ik de browser weer eens door de acid3-test gehaald. Score is 93/100, het blauwe vierkant is grijs en er staat een kruisje rechtsbovenin. Verder is 'ie best langzaam, maar dus met een redelijk hoge score.
Opera mobile haalt 100/100 zonder fouten en met vrij hoge snelheid.
Opera mobile haalt 100/100 zonder fouten en met vrij hoge snelheid.
Nieuwe versie van Swype in Betalabs, inclusief splitscreen. Ik krijg em echter niet gedownload. Of anders gezegd, niet geinstalleerd en als ik dan kijk naar de grootte van het bestand wat ik gedownload heb is dat 0 bytes. Iets gaat er dus fout.
Edit: Dit hebben ze zelf ook al door en ze zijn het aan het updaten zo te zien.
Edit: Dit hebben ze zelf ook al door en ze zijn het aan het updaten zo te zien.
[ Voor 14% gewijzigd door rda op 19-09-2011 18:47 ]
Verwijderd
Heb je link gevolgd en de vier bestanden gedownload en replaced in Phoenix, na flashen boot de N8 niet meer op en blijft hangen op een zwart scherm met daarin NOKIA...Reaper.JA2 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:17:
Change Log from v3.0
Heb geen sd-kaart erin...hij start gewoon niet op...diverse malen geprobeerd, usb eruit en opnieuw aansluiten maar noppes... Soni weet ook geen oplossing.
De versie van Ivo777 gedownload en die via Phoenix flashen lukt wel, al kan die niet "finalizen" omdat de N8 niet te vinden is...opnieuw usb er uit en in, diverse malen maar niets...los gekoppeld, N8 handmatig opstarten en alles staat er op en Belle draait gewoon.
Toch wil ik de versie van Soni omdat die volgens mij iets beter is....iemand raad? Anders wacht ik de volgende versie van Soni af en probeer het dan nog eens....
Voor dat je gaat flashen is het indrukken van de startknop gedurende 8 seconde toch genoeg of moet je vooraf nog iets anders doen?
Is het misschien nodig om Nokia Ovi Suite en Nokia Software-updater er voor flashen af te halen (van de ps)?
Heb laatst m'n telefoon naar Anna ge-update via OVI en alles leek goed te gaan, totdat ik vandaag achter kwam dat ik geen ondertitels meer had bij de videospeler. Een snelle search via Google maakte al snel duidelijk dat de update dan niet helemaal volledig was. Als ik echter nu in OVI kijk krijg ik de melding dat er geen updates beschikbaar zijn. Nu zie ik op de telefoon wel dat de twee updates beschikbaar zijn, maar vraag me af of dat wel goed gaat als ik daar voor update kies omdat Anna gedeeltelijk al geïnstalleerd is....
Swype for Symbian beta updated with split-screen support, 30 language dictionaries, and more
http://betalabs.nokia.com...-language-dictionaries-an
http://betalabs.nokia.com...-language-dictionaries-an
Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic