Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
businka19 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:23:
Ik heb volgende probleem: op de pc gemaakte playlists (.m3u) worden niet door Music Player van N8 herkend. Probeer ik deze via File Manager te openen dan krijg ik melding "File is corrupted.Operation cancelled". Iemand hier ervaring mee?

Ik zoek ook een alternatieve music player, suggesties zijn welkom, OVI store levert namelijk geen resultaten op.
Tnx.
Iemand nog ervaring met deze issue, heel vervelend dit.
bladestar5314 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:49:
er is een nieuwe versie van Nokia battery monitor 2.0 helemaal geschreven in QT
http://store.ovi.com/content/132519
Hoe nauwkeurig is deze? Vorige versie gaf bij mij hele inconsistente waardes aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Gisteren is mijn N8 tijdens het spelen van muziek uitgevallen. Eerst stopte de muziek ermee, daarna werd de tijdnotitie van de screensaver blauw, en daarna deed ie niks meer. Zal naar een care point van nokia moeten, maar als ik hier kijk kom ik niet verder. Ik zoek een carepoint in de buurt van Schagen/Heerhugowaard/Alkmaar. Iemand? Telefoon via de webshop van Hi besteld.

De link werkt in FF4 niet, explorer geprobeerd en het ging goed.

[ Voor 11% gewijzigd door robkrekel op 01-06-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

http://betalabs.nokia.com...-to/?restsso_passive=true

Prachtige App! Een soort nokia big screen maar dan nu wireless over DLNA. Dus als je een ps3 hebt, home cinema set of tv met DLNA dan kan je dit goed gebruike! Hij werkt ook met XMBC heb ik gelezen. PS3 heeft nog wat kuren en kan de telefoon niet vinden PS3 werkt wel. Echt top dit!

[ Voor 4% gewijzigd door Amiet01 op 01-06-2011 18:47 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

Het werkt met PS3? Oh, dan ga ik het ook eens proberen :D

-edit-

Oh, hier niet. PS3 zit op een ander netwerk. Binnenkort toch maar eens het netwerk anders opzetten. We hebben nu een wireless router achter de switch zitten.

[ Voor 60% gewijzigd door notorious_roy op 01-06-2011 19:52 ]

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bladestar5314 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:49:
er is een nieuwe versie van Nokia battery monitor 2.0 helemaal geschreven in QT
http://store.ovi.com/content/132519
vraagje, bij het installeren wil hij 8,34 mb aan data downloaden...
Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:34:
[...]

vraagje, bij het installeren wil hij 8,34 mb aan data downloaden...
Enig idee?
Dat is Qt. Wordt ook aangegeven in de Ovi Store toch?

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

notorious_roy schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:41:
[...]

Dat is Qt. Wordt ook aangegeven in de Ovi Store toch?
oeps slecht gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik de update voor Angry Birds Rio? Zonder het te verwijderen en opnieuw te installeren, ik wil mijn scores behouden namelijk.

[ Voor 167% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:30:
Hoe krijg ik de update voor Angry Birds Rio? Zonder het te verwijderen en opnieuw te installeren, ik wil mijn scores behouden namelijk.
Via de update-knop op het beginscherm (pijl omhoog)

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:15
Als ik in Ovi suite naar "kaarten" ga, met mijn N8 aangesloten dan probeert Ovi suite contact te maken met de kaartserver, maar dat lukt niet en zegt dat de toepassing "kaarten" actief is op mijn telefoon en dat ik deze eerst moet sluiten. De toepassing is echter NIET actief als ik op mijn tel. kijk. Hoe komt dit, en wat kan ik eraan doen? De Widget verwijderen van de ovi maps 3.07 werkt ook niet (ja, ik gebruik momenteel de beta van betalabs).
Nieuwe kaarten downloaden wordt zo wel lastig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Even rebooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
Had ik nog niet gemeld, maar dat had ik ook al geprobeerd, helpt dus ook niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:25
"share my location is dan actief" (dat heb je geactiveerd door dat witte v-tje in een groen ballonnetje te activeren, deactiveren dus (ik deed dat met app-stop)

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
kruila schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:04:
[...]

"share my location is dan actief" (dat heb je geactiveerd door dat witte v-tje in een groen ballonnetje te activeren, deactiveren dus (ik deed dat met app-stop)
of anders als je in Ovi Suite maps geselecteerd hebt daarna links-onderin je N8 aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
In Ovi Suite links onderaan op m'n N8 klikken laat alleen daarboven het venstertje verbergen of weer zichtbaar worden, dat helpt dus niet. Moet app-stop dan maar eens gaan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
Bucephalus schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 00:21:
In Ovi Suite links onderaan op m'n N8 klikken laat alleen daarboven het venstertje verbergen of weer zichtbaar worden, dat helpt dus niet. Moet app-stop dan maar eens gaan proberen
Ik bedoelde niet helemaal onderaan. Als het venstertje daarboven zichtbaar is en je klikt op dat deel als je in maps bent gaat hij bij mij op zoek naar kaarten op de N8. Als je in het bovenste deel van het venster klikt krijg ik ook de foutmelding die je hierboven noemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
Ook als ik in dat venstertje op "alle" klik, en hij gaat op zoek naar kaarten die op mijn N8 staan, zegt ie dat de toepassing "kaarten" actief is op het apparaat. Wordt dus echt even de app-stop proberen (als ik tenminste niet telkens een "time-out" melding krijg bij het inloggen bij de ovi store :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
8)7
Ik heb alle vorige Bubbles programmaatjes eerst verwijderd en daarna de laatste versie van uit Betalabs er op gezet.
Maar ik heb nu in het sleepingscherm nu niet meer dat mooie beeld met de tijd, email- en agenda verwijzingen meer, gewoon de standaard screensaver met de grote klok.
Ik kan mij herrineren dat dat aparte apps waren, zijn die er nu niet meer?
Ik kan ook de downloads niet meer vinden op het web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Barock schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:06:
8)7
Ik heb alle vorige Bubbles programmaatjes eerst verwijderd en daarna de laatste versie van uit Betalabs er op gezet.
Maar ik heb nu in het sleepingscherm nu niet meer dat mooie beeld met de tijd, email- en agenda verwijzingen meer, gewoon de standaard screensaver met de grote klok.
Ik kan mij herrineren dat dat aparte apps waren, zijn die er nu niet meer?
Ik kan ook de downloads niet meer vinden op het web.
Het zijn losse apps die onafhankelijk van elkaar zouden moeten werken. Heb je sleeping screen weer aangezet?

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
notorious_roy schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:11:
[...]

Het zijn losse apps die onafhankelijk van elkaar zouden moeten werken. Heb je sleeping screen weer aangezet?
Heb je sleeping screen weer aangezet? HOE DOEN WE DAT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Barock schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:27:
[...]

Heb je sleeping screen weer aangezet? HOE DOEN WE DAT?
Gevonden! Google hé : http://www.allaboutsymbia...ng_Nokia_Sleeping_Scr.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 13:56
Nieuws over Symbian Anna:
Affected Products or Services
N8-00, RM-596, E7-00, RM-626, E6-00, RM-609, C7-00, RM-691, RM-675, C6-01, RM-718, RM-601, X7-00, RM-707
Introduction
The purpose of this bulletin is to provide information to answer pre-launch consumer queries on Symbian Anna availabilty and features. It also contains a leaflet which shows the SW update process for Symbian Anna devices.

Bulletin Content
Overview and key messages

On April 12, Nokia announced the Nokia E6 and the Nokia X7, two new smartphones aimed at business users and entertainment enthusiasts respectively
Both devices run on the newest version of Symbian, which has been nick-named Symbian Anna as part of a newly agreed naming strategy for Symbian
In the coming months Symbian Anna will also be available as standard on newly shipping Nokia N8, Nokia C7, Nokia C6-01 and Nokia E7 devices, as well as available to download (OTA or throught Nokia Ovi Suite) on previously purchased models of those same smartphones. We will communicate more on this closer to the time
Primary points

New, fresh icons and usability enhancements
Improved text input:
Split screen view while typing: See your message thread, webpage, maps, contacts or email
Virtual portrait QWERTY for fast, one handed typing
Virtual portrait QWERTY for fast, one handed typing
An easier to use and faster browser
Address bar visible, pages load faster, can run videos
Refreshed Ovi Maps with:

Simpler and quicker Search
New public transportation routes
Secondary points

For business users:

Instant messaging and presence with Microsoft Communicator Mobile
E-mail enhancements including full meeting request support
True business grade security with HW accelerated encryption
Easy and secure intranet access (IPSEC and SSL VPN enablers, intranet application –necessary features for all business users who want to access their company intranet)
Q&A

What is Symbian Anna?
Symbian Anna is the name for the new Symbian software release that was announced on Tuesday April 12th.
It is the first out of a series of updates of the Symbian software which will renew the Symbian user experience and bring compelling new features and application enhancements to the users.
Why is it called Symbian Anna?
We wanted to introduce something approachable, identifiable and memorable, and we think Symbian Anna is all of these.
Will all the updates have names like this now?
Yes, and we will announce the names of future updates in due course
When will Symbian Anna be available for the N8, C6-01, C7 and E7?
We’ll be providing more information on this in the coming months. If set your device to check for software updates automatically, you will receive a notification when the SW is available for you. To turn this on go to:
Software Update > Settings > Auto check for updates
Will there be more major Symbian updates this year?
Yes, Symbian Anna is the first major update but there are more to follow this year. We will talk more about those later.
Symbian Anna Rollout Reactive Statement

After the launch of the Nokia X7 and Nokia E6, with the accompanying Symbian Anna software update, many people have received questions either directly from consumers or from media about when Symbian Anna will be made available for existing users of the Nokia N8, Nokia E7, Nokia C6 and Nokia C7. Often users are frustrated that Symbian Anna is not available to download immediately.

The following statement can be used in reaction to those questions.

‘Symbian Anna will become available for download by users of the Nokia N8, Nokia E7, Nokia C6-01 and Nokia C7 in the coming months. Symbian Anna is the first of a series of exciting updates to the Symbian user experience. When delivering any software update it is important to understand that the software can react differently in different environments. Nokia is committed to ensuring that every user, wherever they are and whatever device they are using, gets the same high quality update experience. We are therefore adopting a three phase approach to implementing the updates, starting with Symbian Anna:

1. Testing and completion of the software for pre-loading onto the first smartphones on which it will be introduced, in this case the Nokia E6 and Nokia X7.
2. Testing and completion of the software to be pre-loaded into future shipments of existing compatible smartphones, in this case future shipments of the Nokia N8, Nokia E7, Nokia C7 and Nokia C6-01.
3. Testing and completion of the software for delivery as a download to all existing users of compatible smartphones. For this we are working closely with our operator partners, who will help us to ensure that the software is delivered at the earliest possibility, but also that it is delivered in the right way and that quality is not compromised.

Rest assured, we are eager to ensure that Symbian Anna is delivered to users as quickly as possible, and that the time between each of these phases will be short. We are confident that by taking this approach we can deliver the very best update experience, and we hope you are as excited about Symbian Anna and future updates as we are at Nokia.
Met een supercoole leaflet :> :
http://dl.dropbox.com/u/1..._Anna_leaflet_low-res.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Amiet01 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:32:
http://betalabs.nokia.com...-to/?restsso_passive=true

Prachtige App! Een soort nokia big screen maar dan nu wireless over DLNA. Dus als je een ps3 hebt, home cinema set of tv met DLNA dan kan je dit goed gebruike! Hij werkt ook met XMBC heb ik gelezen. PS3 heeft nog wat kuren en kan de telefoon niet vinden PS3 werkt wel. Echt top dit!
ik heb hier een popcorn hour a-200 staan, en daar werkt het ook perfect mee! inderdaad een geweldige app!

En weet je wat ook perfect werkt?
musicplayer deamon.
qmobilempd - A qt4 client without external dependencies for mobile devices (symbian,meego,maemo)
Een mbd database van mp3 op mijn popcorn is nu aan te sturen via de telefoon ,alle mp3tjes op de nas over de boxen. weet niet of iemand hier wijzer van wordt, maar ik ben er blij mee!

[ Voor 22% gewijzigd door liffey op 03-06-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 15:06
Ik word er een beetje moe van dat Nokia iedere keer hetzelfde zinnetje gebruikt in iedere pers uiting dat ze the best ....experience willen bieden. Komt niet meer geloofwaardig over voor mij. Sorry, moest ik even kwijt :).

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

notorious_roy schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:34:
[...]

Via de update-knop op het beginscherm (pijl omhoog)
Oke dat is dus wel de update knop.. Helaas werkt die link niet, ik krijg server error in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-09-2016

Binks050

...6310i, 8910i, 9500, e90, N8

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 02:16:
[...]

Oke dat is dus wel de update knop.. Helaas werkt die link niet, ik krijg server error in beeld.
hier downloaden via PC: http://www.angrybirds.com...grybirdsrio&version=1.0.0

..en dan naar je N8 kopiëren en installeren. Bij mij werkte het ook niet vanaf de N8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeHeys
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09-2011
[quote]Telefooncal schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:09:
[...]

Hallo Telefooncal,

Dit is niet helemaal een goede reply geloof ik, maar ik begreep uit een artikel op Tweakers dat jij hebt uitgevonden dat Whatsapp chatbestanden onversleuteld opslaat op Symbian telefoons zoals de N8. Ik zou graag willen weten welke bestandsnaam/loactie het betreft, het lijkt me wel handig om chats op die manier te bewaren voor ik ze verwijder. Alvast Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Interessant artikel voor mensen bij wie de batterij te snel leeg is:

http://www.allaboutsymbia...g_battery_life_in_the.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwiilleemm
  • Laatst online: 20-12-2024
Probleempje:

Mijn toestel blijft off-line staan, wat ik ook probeer. De apps (buienradar, metro etc) worden niet meer veverst. De widgets staan op on-line, en het profiel staat gewoon op Algemeen.
Er worden ook geen e-mails opgehaald. De inbox blijft leeg.
Ik heb geen instellingen veranderd. Probleem is spontaan opgetreden

Wie heeft dat ook meegemaakt ? En hoe is dat dan opgelost?

Bij voorbaat al bedankt voor jullie reakties ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Laatst online: 24-09 17:33
wwiilleemm schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:08:
Probleempje:

Mijn toestel blijft off-line staan, wat ik ook probeer. De apps (buienradar, metro etc) worden niet meer veverst. De widgets staan op on-line, en het profiel staat gewoon op Algemeen.
Ik heb geen instellingen veranderd. Probleem is spontaan opgetreden

Wie heeft dat ook meegemaakt ? En hoe is dat dan opgelost?

Bij voorbaat al bedankt voor jullie reakties ! !
Een good old herstart al geprobeerd? Bij mij help dit meestal bij dit soort problemen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Heb enige problemen met het aan de praat krijgen van de nieuwe Nokia Battery Monitor 2.0. Hiervoor had ik versie 1.3, maar ik heb die eerst volledig verwijderd en vervolgens de telefoon gereboot. Daarna aan de slag met versie 2.0: het begint er al mee dat de Nokia Battery Monitor via de zoekfunctie in de Ovi-shop niet te vinden is. Uiteindelijk toch gevonden via het categorie-overzicht, maar het is wel irritant.

Nu het echte probleem. Versie 2.0 is gedownload en geinstalleerd, maar wannneer je op starten drukt (dus de app opent vanuit het OviStore overzicht) dan krijg je de volgende melding: 'Geen installaties in de wacht.' Dit terwijl de app volgens de winkel gewoon is geinstalleerd. Ook in het telefoonmenu 'Toepassingen' verschijnt de Battery Monitor niet... :-(

Iemand hier ervaring mee?

EDIT: waarschijnlijk heeft dit probleem te maken met Qt, maar ik heb geen idee waarom mijn N8 kennelijk daar problemen mee heeft, of hoe ik die dan oplos...

[ Voor 13% gewijzigd door choogen op 06-06-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwiilleemm
Wat is een good old herstart? En hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

wwiilleemm schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:05:
Wat is een good old herstart? En hoe doe je dat?
Heel simpel: telefoon uitzetten en weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Heb inmiddels mijn probleem met de Nokia Battery Monitor 2.0 opgelost. Net voor deze upgrade had ik namelijk Nokia Energy Profiler gedownload, zoals in de link van de volgende post vermeld stond:
kruila schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:42:
Interessant artikel voor mensen bij wie de batterij te snel leeg is:
http://www.allaboutsymbia...g_battery_life_in_the.php
In compiling the list below, I used Nokia Battery Monitor 2 and Nokia Energy Profiler, both of which are free - so you can try them yourself if you like.

Daar zat het probleem. De Qt update werd kennelijk daardoor niet gedownload (zo'n 12,5 MB). Inmiddels de Energy Profiler verwijderd, de Battery Monitor 2.0 ook verwijderd en gereboot. BM 2.0 opnieuw gedownload, ditmaal inclusief de Qt MB's. En tadaa, nu het werkt.

Lekker handig van Nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-09-2016

Binks050

...6310i, 8910i, 9500, e90, N8

choogen schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:06:
[...]

Heel simpel: telefoon uitzetten en weer aanzetten.
Als het toestel aan staat de aan/uit knop ingedrukt houden tot hij 3 keer trilt en daarna weer aanzetten werkt nog beter. Dan doet hij volgens mij een volledige 'verse' start en is het geheugen weer vrij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Laatst online: 24-09 17:33
Binks050 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:03:
[...]

Als het toestel aan staat de aan/uit knop ingedrukt houden tot hij 3 keer trilt en daarna weer aanzetten werkt nog beter. Dan doet hij volgens mij een volledige 'verse' start en is het geheugen weer vrij...
Als je de knop bovenop indrukt en kiest voor uitzetten doet hij dit toch ook?

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraagje... zit sindskort op een nieuwe laptop...

Wil mn N8 syncen met Outlook....
krijg echter een bericht dat dit niet geinstalleerd is... terwijl het er toch echt wel opstaat.
Iemand een idee??

Op mn oude pc had ik Office2007
Nu werk ik met Office2010

Edit...
Oplossing gevonden:
had 64 bits versie geinstalleerd, met 32 bits werkt t wel

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taalvoorspelling N8

Na installatie van Whats app is het niet mogelijk om taalvoorspelling in te schakelen omdat dan na een paar woorden sms of whats app wordt afgesloten.
Iemand anders ook last hier van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:20:
Edit...
Oplossing gevonden:
had 64 bits versie geinstalleerd, met 32 bits werkt t wel
Dat is dan het eerste dat je zou moeten weten over Office. Zelfs Microsoft raad aan om de 32bits te installeren voor de 'best experience'. Op het moment dat ze dat gaan doen kan je ze ook maar beter meteen geloven.
Het heeft overigens oa. te maken met dat de meeste plugins niet werken in 64bits office.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:13:
[...]

Dat is dan het eerste dat je zou moeten weten over Office. Zelfs Microsoft raad aan om de 32bits te installeren voor de 'best experience'. Op het moment dat ze dat gaan doen kan je ze ook maar beter meteen geloven.
Het heeft overigens oa. te maken met dat de meeste plugins niet werken in 64bits office.
ik dacht hoe hoger hoe beter...
blijkt dus weer niet waar te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:29:
Taalvoorspelling N8

Na installatie van Whats app is het niet mogelijk om taalvoorspelling in te schakelen omdat dan na een paar woorden sms of whats app wordt afgesloten.
Iemand anders ook last hier van?
Ja ik ook... :(

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:32
Ik heb het gevoel dat de telefoon het sinds de installatie van Battery Manager 2.0 (QT geschreven) het veel minder lang volhoudt met de accu. Waar ik eerder nog met gemak 1,5 dag kon, wordt nu één dag al krap.

Meer mensen die hinder ondervinden van Battery Manager 2.0?

Is ook een programma wat constant aan moet staan, iets wat 1.3 niet had.
Denk dat ik die troep er snel af ga gooien :9

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn T9 woordenboek onthoud het woord shit niet. :?
Hebben meer mensen dit, of ben ik nu gek aan het worden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 09:26
Hoe kan ik er voor zorgen dat er geen automatisch verbinding wordt gemaakt met 3g/wlan etc? Want ik vind het onnodig dat de telefoon extra batterij zuipt als ik slaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
MarkoAlmelo schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:46:
Hoe kan ik er voor zorgen dat er geen automatisch verbinding wordt gemaakt met 3g/wlan etc? Want ik vind het onnodig dat de telefoon extra batterij zuipt als ik slaap.
in energysavingmode zetten?

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Exphy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:50:
[...]

in energysavingmode zetten?
maar dan blijft 3g wel aan.

EDIT: Ik kan wel de verbinding uitschakelen, maar er word automatisch weer verbinding gemaakt. Ik heb de widgets all op offline modus gezet

[ Voor 29% gewijzigd door Isane op 08-06-2011 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:37:
Mijn T9 woordenboek onthoud het woord shit niet. :?
Hebben meer mensen dit, of ben ik nu gek aan het worden? 8)7
Haha, bij mij ook, dan komt er Shiv te staan... Maar als ik daarna op 1 druk, komt er wel shit met een punt achter te staan 8)7 :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Heb het gevoel dat hier meer vragen gesteld worden dan er antwoorden komen.

Heeft iemand ook een probleem met afspelen van zelfgemaakte afspeellijsten (.m3u)? Als ik die probeer open te maken dan krijg ik melding dat bestand corrupt is. Afspeellijsten van gedownload muziek worden wel afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Als het goed is maakt deze alleen verbinding wanneer het nodig is, bijvoorbeeld wanneer er mail wordt opgehaald. Als de widgets op offline staan en je e-mail op uit, wordt er geen verbinding gemaakt met internet lijkt me.

Sowieso kun je 3G beter uitzetten om de batterij te sparen ;)

Telefoon op offline zetten werkt net zo goed. Heb je geen bereik, kun je ook niet gestoord worden maar werken de overige functies nog wel. Aan de andere kant, een uitgeschakelde telefoon gaat ook aan wanneer het alarm aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:03
Heb je toevallig WhatsApp erop staan? WhatsApp vindt het leuk om telkens verbinding te maken. Vandaar dat ik het ook niet gebruik in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Ik gooi 'm sowieso elke nacht in de lader, dus dan maakt het ook niet uit wat er draait en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whats App is eventueel uit te zetten he.... ik gebruik het regelmatig in de avonden en daarna zet ik het hele programma uit...
Methode hoe had ik al eens beschreven hier op forum.
Xghost schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:49:
[...]

Heb je toevallig WhatsApp erop staan? WhatsApp vindt het leuk om telkens verbinding te maken. Vandaar dat ik het ook niet gebruik in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:02:
Whats App is eventueel uit te zetten he.... ik gebruik het regelmatig in de avonden en daarna zet ik het hele programma uit...
Methode hoe had ik al eens beschreven hier op forum.

[...]
Bedankt voor de tip! Heb TaskMan direct gekocht, gedownload en in gebruik genomen. `Kill whatsapp` is toch erg prettig :) Zeker als je bedenkt dat het programma zich niet uitschakelt wanneer je het afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Reaper.JA2 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:59:
[...]

Bedankt voor de tip! Heb TaskMan direct gekocht, gedownload en in gebruik genomen. `Kill whatsapp` is toch erg prettig :) Zeker als je bedenkt dat het programma zich niet uitschakelt wanneer je het afsluit.
Het niet uit kunnen zetten van Whatsapp was voor mij een reden om het niet te gebruiken, maar dit verandert de situatie :) Ga vanavond gelijk checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-08 10:35

M.E.Amrani

...heeft honger

Iemand enig idee waar deze cases te koop zijn?
http://www.nokia.nl/ontde...over-cc-3013-for-nokia-n8

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:24:
Ik heb het gevoel dat de telefoon het sinds de installatie van Battery Manager 2.0 (QT geschreven) het veel minder lang volhoudt met de accu. Waar ik eerder nog met gemak 1,5 dag kon, wordt nu één dag al krap.

Meer mensen die hinder ondervinden van Battery Manager 2.0?

Is ook een programma wat constant aan moet staan, iets wat 1.3 niet had.
Denk dat ik die troep er snel af ga gooien :9
Ah, ik dacht dat ik gek was maar ik heb precies hetzelfde met BM 2.0, voorheen ruim 2 dagen met de batterij bij normaal gebruik nu nog geen 48 uur.

Ik weet dat Whatsapp een stroomvreter is, is daar een goed alternatief voor? Ik bedoel een client waarmee je wel Whatsapp gebruikers mee kan contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Ben ik ook heel erg naar benieuwd. Store Locator van Nokia werkt niet en contact opnemen via email laat de site mij ook niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Reaper.JA2 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:59:
[...]

Welk programma heb je gekocht om whatsapp te killen? Er staan diverse taskmanagers in ovi winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Toen ik net op de N8 OVI-store startte werd direct een update van OVI-store naar versie 2.08.042 aangeboden.

Na update werd via de optie "account" 5 updates aangeboden van apps die al op mijn N8 stonden, waaronder Swype, ziet er allemaal goed uit, prima verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik zelfs smartphoneware best taskmanager...
MarkoAlmelo schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:24:
[...]

Welk programma heb je gekocht om whatsapp te killen? Er staan diverse taskmanagers in ovi winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Het Zuid-Koreaanse technologieconcern Samsung heeft volgens geruchten interesse in de Finse mobieltjesfabrikant Nokia. Dat meldde de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal woensdag.
http://www.nu.nl/gadgets/...ruchten-nokia-houden.html

Lijkt mij vreemd, draaien alles Samsungs niet op Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Folkifoon schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:48:
Het Zuid-Koreaanse technologieconcern Samsung heeft volgens geruchten interesse in de Finse mobieltjesfabrikant Nokia. Dat meldde de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal woensdag.
http://www.nu.nl/gadgets/...ruchten-nokia-houden.html

Lijkt mij vreemd, draaien alles Samsungs niet op Android?
Samsung heeft volgens mij verschillende OS-sen. Android, Windows en Bada ook nog. Ik hoop trouwens niet dat dit gaat gebeuren, Samsung is maar brak qua telefoons.

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Er zijn ook Samsungs met Symbian ;)
Natuurlijk wel een mooie manier om de prijs (voor Microsoft) op te drijven!

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Dat is dan de reden, want nokia kan wel een stevige telefoon bouwen met goede hardware....alleen op de software mogen we wel kritiek hebben....Anna, schatje, waar blijf je?! (Half juli is nu de verwachting...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:24:
ik gebruik zelfs smartphoneware best taskmanager...

[...]
En daarmee word whatsapp compleet afgesloten?
Want ik had whatsapp ook op de N96, en als ik whatsapp afsloot met een taskmanager bleeft de internetverbinding gewoon actief :')

[ Voor 7% gewijzigd door Isane op 08-06-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij wordt elke verbinding die ik maar heb afgesloten..zowel wifi als 3g...gaat ook niet opeens weer aan..want App is echt afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
kruila schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:43:
Toen ik net op de N8 OVI-store startte werd direct een update van OVI-store naar versie 2.08.042 aangeboden.

Na update werd via de optie "account" 5 updates aangeboden van apps die al op mijn N8 stonden, waaronder Swype, ziet er allemaal goed uit, prima verbetering.
Na de update Doodle Jump bijgewerkt, moet ik hem ineens weer besturen door op het scherm te duwen. Op deze manier ga ik het niet spelen.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:52:
[...]

Ah, ik dacht dat ik gek was maar ik heb precies hetzelfde met BM 2.0, voorheen ruim 2 dagen met de batterij bij normaal gebruik nu nog geen 48 uur.

Ik weet dat Whatsapp een stroomvreter is, is daar een goed alternatief voor? Ik bedoel een client waarmee je wel Whatsapp gebruikers mee kan contacten?
BM 2.0 er weer af en het doet weer prima :) Alleen is de accu-indicatie van Nokia niet nauwkeurig. Snap niet dat ze niet met percentages werken zoals Apple.

@Ski: een app "killen" is echt verwijderen? Kreeg een waarschuwing over verwijderen van tijdelijke bestanden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt... er zijn 3 bestanden die je moet verwijderen.
druk in taskmanager op de sterretjes (mijn versie dan)
open Processes
verwijder LoggerServer (terminate process)
verwijder ProcMgrServer (terminate process)
verwijder whatsapp (terminate process)
Whatsapp is dan compleet afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Reaper.JA2 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:00:
[...]

BM 2.0 er weer af en het doet weer prima :) Alleen is de accu-indicatie van Nokia niet nauwkeurig. Snap niet dat ze niet met percentages werken zoals Apple.

@Ski: een app "killen" is echt verwijderen? Kreeg een waarschuwing over verwijderen van tijdelijke bestanden etc.
Bij mij is BM nooit nauwkeurig geweest, geschatte tijd schommelt enorm, er is geen touw aan vast te knopen. Verdeling per dag is nog erger, dinsdag staat bijv. standaard op "overig" gebruik, 100 %.

Ik heb sinds 2 dagen een probleem: als alarm afgaat bij to-do of meeting en ik druk op snooze, dan gaat die keurig over 5 min weer af. Als ik het niet doe, omdat ik hem niet hoor of hij is even buiten mijn bereik dan de alarm niet meer af. Iemand anders hier ervaring mee?

[ Voor 0% gewijzigd door businka19 op 09-06-2011 11:00 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:24:
klopt... er zijn 3 bestanden die je moet verwijderen.
druk in taskmanager op de sterretjes (mijn versie dan)
open Processes
verwijder LoggerServer (terminate process)
verwijder ProcMgrServer (terminate process)
verwijder whatsapp (terminate process)
Whatsapp is dan compleet afgesloten.
Met Best Taskman is het een kwestie van het selecteren van "Kill Whatsapp", dus nog iets simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Vraagje over de OVI Suite 3.1.0.91

Is het (nog steeds) niet mogelijk om een interval in te stellen om te synchroniseren, zoals dat met PC Suite in het verleden ging? Ik gebruik nog steeds PC Suite 7.1.30.9 de enige versie waar dat nog mee kan!
Is het zo dat OVI Suite alleen maar synchroniseert "telkens wanneer het apparaat wordt aangesloten"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Barock schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:24:
Vraagje over de OVI Suite 3.1.0.91

Is het (nog steeds) niet mogelijk om een interval in te stellen om te synchroniseren, zoals dat met PC Suite in het verleden ging? Ik gebruik nog steeds PC Suite 7.1.30.9 de enige versie waar dat nog mee kan!
Is het zo dat OVI Suite alleen maar synchroniseert "telkens wanneer het apparaat wordt aangesloten"?
Even gekeken, je kan alleen kiezen of je wel of niet automatisch wil synchroniseren, geen interval instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Ik heb Nokia Play To geinstalleerd. Werkt uitstekend met PC en laptop met Windows 7. Hij herkent ook mijn Cfullhdmai, alleen afspelen naar de Cfullhdmai lukt niet. Bovendien herkent hij de TV niet, een Philips 32PFL9603. De pc is op dezelfde router aangesloten als de Cfullhdmai, dus het ligt niet aan de aansluiting op het netwerk.
Weet iemand hoe ik de TV kan laten herkennen of af kan spelen op de Cfullhdmai ? Lijkt me wel mooi als ik draadloos de muziek van mijn N8 via de CFH naar m'n versterker kan sturen :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:44:
[...]

Heb ik ook.. deinstalleren van whatsapp hielp ook niet. Enige wat helpt is autocorrectie / autocompletion van woorden uitschakelen...
Geloof toch dat wij de enige 2 zijn die dit probleem hebben...lees er verder niets meer over...wel balen wat na elke herstart of uit en aan zetten van de mobiel moet je niet vergeten bij Whatsapp de instelling te wijzigen...probleem wordt dus door Whatsapp veroorzaakt...misschien dat zij een keer de bug er uit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Die N8 doet tegenwoordig ook closefocus :o
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2033336/09062011034.jpg

spoiler:
met een macro voorzetlens

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exphy schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:57:
Die N8 doet tegenwoordig ook closefocus :o
[afbeelding]

spoiler:
met een macro voorzetlens
Leuk versterkertje, wie/ wat is dat precies? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
obelix998 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:06:
Ik heb Nokia Play To geinstalleerd. Werkt uitstekend met PC en laptop met Windows 7. Hij herkent ook mijn Cfullhdmai, alleen afspelen naar de Cfullhdmai lukt niet. Bovendien herkent hij de TV niet, een Philips 32PFL9603. De pc is op dezelfde router aangesloten als de Cfullhdmai, dus het ligt niet aan de aansluiting op het netwerk.
Weet iemand hoe ik de TV kan laten herkennen of af kan spelen op de Cfullhdmai ? Lijkt me wel mooi als ik draadloos de muziek van mijn N8 via de CFH naar m'n versterker kan sturen :-D
Daar dacht ik dus ook aan, vanaf N8 via Xtreamer muziek naar mijn Onkyo - vet! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

businka19 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:11:
[...]

Daar dacht ik dus ook aan, vanaf N8 via Xtreamer muziek naar mijn Onkyo - vet! :*)
Ik gebruik het icm mn HTPC en Windows Media Player en het werkt erg goed moet ik zeggen :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ik heb mijn outlook agenda gepubliceerd op office.com, nu wil ik die agenda graag op mn mobiel hebben. Is dat mogelijk? Iemand enig idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Junkiexp-
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 07:48
Ik heb de N8 nu gekoppeld met een 3.5 mm jack naar mijn audiosysteem in de auto, goed geluid hoor :)
Alleen ik ben dan tegelijk verbonden via bleutooth met de Parrot, en zodra ik telefoon krijg en opneem via de parrot stopt de muziek (dat is goed) maar de N8 geeft 'dempen' aan, en de parrot geeft een muziektoontje met een schuine streep erdoorheen.
Dat snap ik nog niet helemaal.
Soms wordt dan ook heel de verbinding met de parrot verbroken ?

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen ?

3840 Wp pal op zuid zonder schaduw, Zuid-Holland zuid - Panasonic WH-MDC07J3E5 monoblock warmtepomp - Atlantic Explorer V4 200 liter coil warmtepompboiler - Technea Shower HR Tube 1-21 douchepijp-wtw - gasloos sinds 13-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-09 02:28
Dat doorgestreepte muzieknootje op je parrot betekent ook mute volgens mij. Ik dacht dat je dat in het menu van je parrot ook in kon stellen, het dempen uitzetten dus
-Junkiexp- schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:33:
Ik heb de N8 nu gekoppeld met een 3.5 mm jack naar mijn audiosysteem in de auto, goed geluid hoor :)
Alleen ik ben dan tegelijk verbonden via bleutooth met de Parrot, en zodra ik telefoon krijg en opneem via de parrot stopt de muziek (dat is goed) maar de N8 geeft 'dempen' aan, en de parrot geeft een muziektoontje met een schuine streep erdoorheen.
Dat snap ik nog niet helemaal.
Soms wordt dan ook heel de verbinding met de parrot verbroken ?

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwiilleemm
Afgelopen maandag schreef ik het volgende:

"Mijn toestel blijft off-line staan, wat ik ook probeer. De apps (buienradar, metro etc) worden niet meer veverst. De widgets staan op on-line, en het profiel staat gewoon op Algemeen.
Ik heb geen instellingen veranderd. Probleem is spontaan opgetreden"

Bedankt voor jullie reakties. Ik heb oa de tip gekregen om bij het uitzetten de uitknop nog even vast te hopuden totdat het toestel 3x achter elkaar trilt.
Hierna kreeg ik alleen on-line ontvangst als ik buiten bereik van mijn thuisnetwerk kwam (sitecom router op thomson van KPN). Daarna heb ik de stekker van mijn Thomson er uit getrokken en vijf min gewacht, stekker er weer in en mijn toestel weer opgestart. Bingo! Alles werkt weer!

Met dank voor de tips! (en ik hoop dat ik anderen hiermee verder help als zij iets dergelijks tegenkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Junkiexp-
Woudtwe schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 00:20:
Dat doorgestreepte muzieknootje op je parrot betekent ook mute volgens mij. Ik dacht dat je dat in het menu van je parrot ook in kon stellen, het dempen uitzetten dus

[...]
Nee dat kan ik niet instellen.
Maar ik ben erachter gekomen dat ik de parrot kan updaten met een laptop met bluetooth, dat ga ik eerst maar eens doen.

3840 Wp pal op zuid zonder schaduw, Zuid-Holland zuid - Panasonic WH-MDC07J3E5 monoblock warmtepomp - Atlantic Explorer V4 200 liter coil warmtepompboiler - Technea Shower HR Tube 1-21 douchepijp-wtw - gasloos sinds 13-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 19:17
Vandaag toch iets mafs mee gemaakt.

Had telefoon gewoon in m'n broekzak zitten, haal hem na een tijdje uit m'n broekzak om te zien hoe laat het was (uurtje of 3) en ik zag dat Angry Birds gestart was, sluit ik dat af, kom ik op het home screen, staat er ineens een homescreen 'nieuwe contacten toevoegen' met een logo van Yahoo mail, Windows en nog iets, dat is het 1e home screen. Tweede homescreen: stond de e-mail (standaard e-mail software) widget ineens dubbel, plus een widget waarin ik favoriete contacten kon toevoegen.

Telefoon heeft al die tijd in m'n broekzak gezeten, niks mee gedaan, zo ineens staat dat er :s

Komt iemand vaker van dit soort dingen tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stond ie dus niet op toetsenblokkering.... of hij is er vanaf gehaald door je broekzak... gebeurt mij ook wel eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag dat ik via ovi swype kon updaten dit heb ik gedaan maar nu wil swype niet meer starten wat doe ik fout.en zijn er meer mensen die hier last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Heb deze toevallig net bekeken en kwam ff hier om de link te posten maar Robert je bent mij voor :)
Opvallend hoeveel meer punten de nieuwe browser scoort in de benchmark, maar hetgeen waar ik echt naar uitkijk, splitscreen textinput. Ik ben benieuwd of ik het portrait qwertytoetsenbord ga gebruiken, t9 werkt nog steeds het snelst zolang de woorden maar bekend zijn in het woordenboek.

Ik heb dit al eens eerder gepost, maar t schijnt verbeterd te zijn: Een portrait qwerty voor de N8:

http://nitishkumar.net/20...ait-qwerty-english-hindi/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Goede review, echt veel veranderingen die de ervaring met Symbian echt sterk verbeteren. Dit soort updates zijn wel onontbeerlijk. Wanneer je weet dat Nokia nog meer updates van deze omvang heeft gepland voor dit jaar , ziet hhet er rooskleurig uit.

Btw; zag op gegeven moment bij opties op het homescreen iets met "changer le fond". Wordt het mogelijk om het lettertype te wijzigen? Klein detail maar wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik hoop wel dat ze swype er ook op aanpassen aan het nieuwe keyboard... ik zou niet meer zonder swype kunnen namelijk.

Wie hier gebruikt er swype nog veel?

Laatst heb ik mijn swype geupdate naar een nieuwere versie.. maar nu zijn de toetsen veel kleiner.. echt onhandig is dat. Weet iemand misschien hoe je kan terugrollen naar de vorige versie van swype?

[ Voor 39% gewijzigd door SpitfireNL op 12-06-2011 13:23 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
SpitfireNL schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:22:
Ik hoop wel dat ze swype er ook op aanpassen aan het nieuwe keyboard... ik zou niet meer zonder swype kunnen namelijk.

Wie hier gebruikt er swype nog veel?

Laatst heb ik mijn swype geupdate naar een nieuwere versie.. maar nu zijn de toetsen veel kleiner.. echt onhandig is dat. Weet iemand misschien hoe je kan terugrollen naar de vorige versie van swype?
Op je aanraden heb ik het net gedownload en het is inderdaad veel beter! Sowieso is het toetsenbord beter dan dan van Nokia standaard. Moet alleen nog even de Nederlandse taal downloaden.

Maar het toetsenbord mag inderdaad wel wat groter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 19:17
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 02:29:
stond ie dus niet op toetsenblokkering.... of hij is er vanaf gehaald door je broekzak... gebeurt mij ook wel eens
Best knap dan, is mij in de afgelopen 6 maand dat ik 'm nu heb nog nooit overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Junkiexp-
FastFred schreef op zondag 12 juni 2011 @ 16:37:
[...]

Best knap dan, is mij in de afgelopen 6 maand dat ik 'm nu heb nog nooit overkomen.
Nee dat niet, maar ik vergeet het nog wel eens om de n8 erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:07
voor de mensen die niet op symbian anna kunnen wachten:
Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/9478/symn.png
Symbian-Next Lite Theme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Carfanatic schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:20:
voor de mensen die niet op symbian anna kunnen wachten:
[afbeelding]
Symbian-Next Lite Theme
Leuk,.. maar theme Purity Black Premium van IND190 ziet er nog veel beter uit hoor. Ook met anna look en icon-set

Afbeeldingslocatie: https://mnldpa.blu.livefilestore.com/y1mEmBjW5rcPwV82pihSD3D9f6unKJ0IxrEjMTjt5TydeTPN2CqlsfTWwJXOQkKJ1Hj4uXuLexU3Ttzd-IhdNi3T0Gyy-64iaduYmZqos2YX79eYuioZ_oSsmRGgxJ8RECpmkWFYlau1N39s-dVZSQfSg/Purity-Black-Main.jpg?psid=1

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Als ik mijn email ophaal (Gmail) dan krijg ik dat heel even te zien en daarna is de mail weg.
(instelling staat op 30 dagen bewaren), iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
kruila schreef op maandag 13 juni 2011 @ 09:49:
Als ik mijn email ophaal (Gmail) dan krijg ik dat heel even te zien en daarna is de mail weg.
(instelling staat op 30 dagen bewaren), iemand een tip?
Hoe heb het account ingesteld? pop, imap?

Ik zou voor exchange kiezen,
server: m.google.com
domein: niets invullen
login: volledige emailadres
pw. : ****

Hiermee wordt ook meteen de agenda gesynct tussen tel. en google, alles is push!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Folkifoon schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:37:
[...]

Hoe heb het account ingesteld? pop, imap?

Ik zou voor exchange kiezen,
server: m.google.com
domein: niets invullen
login: volledige emailadres
pw. : ****

Hiermee wordt ook meteen de agenda gesynct tussen tel. en google, alles is push!
Bedankt voor je reactie, maar via exchange krijg ik gmail helemaal niet ingesteld (zal best ergens een instelling fout ingeven, maar welke?), heb dus een eerdere tip in dit forum opgevolgd en via "andere" een account ingesteld, deed het altijd goed. (pop, wil geen imap omdat dat in outlook zo'n onoverzichtelijke zooi geeft omdat alle emailadressen dan apart worden gepresenteerd)

Edit: Toch alsnog een keer via exchange geprobeerd (had ik gisteren ook al 4 keer gedaan, maar toen tevergeefs) en nu lukt het wel, nu breekt dus mijn klomp.

Maar ja het functioneert nu, nogmaals bedankt!

[ Voor 12% gewijzigd door kruila op 13-06-2011 12:50 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic