Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 18:03
Als ik op mijn telefoon de Ovi Store start, krijg ik geen melding van een update. Als ik naar SW-update ga blijft hij 5 minuten lang naar updates zoeken en geeft vervolgens aan dat er een probleem is met de verbinding (ik zit momenteel op WiFi) Via 3G trouwens zelfde probleem, eindeloos zoeken naar updates en vervolgens een foutmelding geven

Simlock vrij toestel, momenteel nog met een Vodafone Prepaid sim-kaart in afwachting van mijn nummer overplaatsing naar KPN abbo, maar dat duurt ondertussen al meer dan de 10 dagen dat het zou moeten duren (ik zou afgelopen vrijdag al overgezet moeten worden)

Batterij geeft nu trouwens al 2 dagen 100% aan :)

[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 02-02-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telefooncal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:35

Telefooncal

Tring tring!

FastFred schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:22:

[...]Batterij geeft nu trouwens al 2 dagen 100% aan :)[...]
Installeer de nokia battery monitor en concludeer anders.
De batterij streepjes geven bij 70% nog steeds 100% aan, daarna gaat het opeens hard omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:54
bwt schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:06:
[...]
Jep, heb em vanmorgen bijgewerkt.
Na het opstarten van ovi store werd ie automatisch bijgewerkt.
Wat is je productcode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Mensen zeggen dat Nokia de update ongeveer 1 pm heeft weggehaald. Dit omdat er problemen ontstonden bij mensen die Qt4.7 hebben geinstalleerd op hun N8. De update mislukt dan op de één of ander manier.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:24:
SIP update:

[...]

Iemand?

Wat me trouwens ook is opgevallen is dat ook al staat SIP als default service aan telefoonnummer kiezen via de verkorte kies NIET via SIP verlopen...
SIP vervolg: bovenstaande geldt ook als je via het telefoonboek een nummer kiest; je moet echt de SIP optie kiezen en het maakt dus blijkbaar geen drol uit of je SIP als default service hebt aanstaan of niet.

Tenzij het log verkeerde info toont natuurlijk. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 10:36
Hardstyle4Me schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:15:
Wat heb je aan swype als je geen portrait toetsenbord hebt? Dan moet je weer je telefoon draaien naar landscape en dan pas gaan swypen. Persoonlijk vind ik dat maar 3x niks.

De Nokia N8 heeft z'n hele goeie kanten en ook bar slechte kanten. Goed: muziek kwaliteit, camera en batterij (3 dagen) Slecht: Rondom vastlopers, toetsenbord super brak, en verouderde interface.
Met een beetje oefenen is Swype sneller dan tikken. En die interface-update en portrait keyboard komen er wel. Vervelender is dat het toetsenbord niet direct in beeld verschijnt, maar dat je zelf eerst op het tekstvak moet tikken. Toetsenbord op zich heb ik verder geen problemen mee. Vastlopers kan ik niks zinnigs over zeggen. Die van mij loopt ook wel eens vast, maar minder vaak dan mijn PC en laptops met Windows er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk helemaal geen last van vastlopers en toestel is best snel, behalve als ik wat met Social Network applicatie wat doe (bijvoorbeeld contact koppellen aan facebook contact). Dan loopt ie niet helemaal vast maar kan vaak even paar minuten niks meer doen. Zelfs geen binnenkomende oproep beantwoorden.

Social Network applicatie zelf werkt ook erg traag. Snaptu enz is bijvoorbeeld erg snel en werkt beter. Maar die werkt dan niet weer samen met je telefoon functies, zoals het koppellen van contacten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

059C640
bij BelCompany Nijmegen centrum gehaald.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update OVI Suite 3.0.0.290 is beschikbaar voor download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
BoXie schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:34:
Ik heb ook de N8. Los van de prachtige fotos en bouwkwaliteit vind ik het maar een kloteding. Begin steeds meer te balen van mijn keuze. Geen push e-mail op GMail (werkt nog steeds niet ) , klote toetsenbord, traag, slechte browser etc. En trust me .. ik ben dan nog liefhebber van Symbian !

De PR2.0 better be good. Anders koop ik nooit meer een Nokia.
Dat is geen Nokia maar Symbian (zegt de "trotse" eigenaar van SE Satio). Maar aangezien Nokia tegenwoordig de enige producent is die telefoons met Symbian uitbrengt kan je idd wel stellen dat als je geen Symbian gekloot meer wilt koop je ook geen Nokia meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

http://www.allaboutsymbia...ware_13016_now_avail.php#

PR 1.1 is te downloaden voor de c 7. Voor de N8 nog niet, maar dat zal niet lang meer op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Telefooncal schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:52:
[...]

Installeer de nokia battery monitor en concludeer anders.
De batterij streepjes geven bij 70% nog steeds 100% aan, daarna gaat het opeens hard omlaag.
Vlak nadat ik dat bericht typte sprong hij ineens naar 70%

Daar zit hij nu nog steeds, telefoon heeft de hele dag aangestaan, maar heeft alleen maar in m'n broekzak gezeten, verder niks mee gedaan.

Is die battery monitor een aparte app die ik moet starten of een vervanger van de standaard batterij meter?

EDIT: even geprobeerd, aparte app dus. Batterij meter van telefoon zelf zegt 70%. Battery monitor app zegt 49%

Ik wil gewoon een verbetering op de standaard batterij meter, geen aparte app die ik telkens moet starten...

[ Voor 15% gewijzigd door FastFred op 03-02-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Die batterij app is wel handig - het leert van je gebruik en zal daardoor nauwkeuriger worden.
Vooral als je je mobiel zo goed als leeg hebt laten lopen door gebruik.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ja, maar daar schiet ik toch geen fuck mee op. Als ik wil weten hoeveel ik exact nog in m'n batterij heb zitten moet ik die app weer starten. Kan er niet gewoon een update komen van Nokia die de batterij meter rechtsboven in beeld perfectioneert? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telefooncal

Telefooncal

Tring tring!

gewoon op je 3de homescreen als widget. Super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelezen op allaboutsymbian.com:

Update for N8 (V 013.016) will be released within the next 48 hours

Een oud hollands spreekwoord zegt:
Veel beloven, weinig geven, doet de gek in vrede leven.

We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Het lijkt er op dat het microfoontje in het oorgedeelte, dus waar ik mensen mee hoor wanneer ik bel, kapot is. Het kraakt nu allemaal een beetje, ook als ik voicemail bel ofzo. Wat kan ik het beste doen? Ik wil de telefoon natuurlijk geen weken kwijt zijn. Kan dit gewoon gemaakt worden waar ik bij sta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Gutteguttegut schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:28:
[...]Ik heb wel het volgende besteld:
Car Air Vent Mount Holder For Nokia N8

Eens kijken of het wat is :)
Deze is vandaag binnengekomen.
Net even gepast in mn auto en het zit prima.
Morgen even een stukje ermee rijden kijken of het een beetje stabiel en zonder trillingen werkt.
(dan maak ik meteen foto's/een filmpje).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:59:
gelezen op allaboutsymbian.com:

Update for N8 (V 013.016) will be released within the next 48 hours

Een oud hollands spreekwoord zegt:
Veel beloven, weinig geven, doet de gek in vrede leven.

We zullen zien.
We kunnen wel een pool opzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoevaak per dag crasht jullie Nokia N8? Wat is 'normaal'?
Ik heb namelijk een tijd geleden mijn telefoon voor RMA gestuurt omdat hij bleef crashen. Freezes in vrijwel elke app. Zelfs in het telefoonboek. Reboots tijdens het bellen of gewoon zelfs spontaan! Dit een behoorlijk aantal keren per dag en zelfs soms enkele keren per telefoongesprek. Onwerkbaar gewoon.

Nu heb ik hem teruggekregen, gemaakt door een 'software update' (?). Maar hij crasht nog steeds! Geen idee wat ze gedaan hebben of geupdate. Firmware is hetzelfde. Sommige applicatieupdates zijn toegepast, maar niet eens allemaal. Uiteraard had ik dit voordat ik hem opstuurde zelf ook al geprobeerd. Je kunt het dus al raden: er is niks opgelost! Ik vermoed dat ze de firmware hebben gereflashed, eens gereset naar defaults. En nog enkele applicatieupdates erna. Totaal niks gemaakt.

Nu vraag ik mij af, heb ik een 'defect' toestel of is dit heel normaal bij een Nokia N8 en de huidige firmware? En dat hij dus als 'goed' wordt beschouwd en de telefoon dus daarom ook weer in deze toestand terug heb gekregen. Ik vind het in ieder geval niet normaal om bij zo'n duur toestel niet eens een paar minuten muziek te kunnen luisteren of telefoneren zonder crash. (Youtube app crasht namelijk gemiddeld 1 keer per 15 minuten muziek luisteren. Tijdens telefoneren is het random. Soms kan ik probleemloos telefoneren maar soms wordt een gesprek van 10minuten wel 4 keer onderbroken door een reboot). Dat hij soms eens crasht, oke. Maar niet meerdere keren per dag freezes en reboots.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:35:
Ik heb namelijk een tijd geleden mijn telefoon voor RMA gestuurt omdat hij bleef crashen. Freezes in vrijwel elke app. Zelfs in het telefoonboek. Reboots tijdens het bellen of gewoon zelfs spontaan! Dit een behoorlijk aantal keren per dag en zelfs soms enkele keren per telefoongesprek. Onwerkbaar gewoon.

Nu heb ik hem teruggekregen, gemaakt door een 'software update' (?). Maar hij crasht nog steeds! Geen idee wat ze gedaan hebben of geupdate. Firmware is hetzelfde. Sommige applicatieupdates zijn toegepast, maar niet eens allemaal. Uiteraard had ik dit voordat ik hem opstuurde zelf ook al geprobeerd. Je kunt het dus al raden: er is niks opgelost! Ik vermoed dat ze de firmware hebben gereflashed, eens gereset naar defaults. En nog enkele applicatieupdates erna. Totaal niks gemaakt.

Nu vraag ik mij af, heb ik een 'defect' toestel of is dit heel normaal bij een Nokia N8 en de huidige firmware? En dat hij dus als 'goed' wordt beschouwd en de telefoon dus daarom ook weer in deze toestand terug heb gekregen. Ik vind het in ieder geval niet normaal om bij zo'n duur toestel niet eens een paar minuten muziek te kunnen luisteren of telefoneren zonder crash. (Youtube app crasht namelijk gemiddeld 1 keer per 15 minuten muziek luisteren. Tijdens telefoneren is het random. Soms kan ik probleemloos telefoneren maar soms wordt een gesprek van 10minuten wel 4 keer onderbroken door een reboot). Dat hij soms eens crasht, oke. Maar niet meerdere keren per dag freezes en reboots.
De mijne is in de 2/3 maanden dat ik hem heb maar 1x echt vast gelopen. En ja, ik gebruik hem erg intensief. Homescreen crasht weleens, maar dat herstelt zich in een paar seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 21:56
Ik heb zo'n beetje de eerste N8 van Nederland. Ontvangen op 13-09-2010 en hij is op de 3e dag eenmaal gecrasht met OVI Maps. Daarna nooit meer last van gehad.
De eerst weken nog wel wat keren dat hij leek vast te lopen maar na een seconde of 10 was dat over. Dit lijkt na het eerste kleine update-je over te zijn geraakt.

Je kan een defect toestel hebben maar natuurlijk ook een foute applicatie die het OS verstoord.
Had hij het ook meteen al toen hij terugkwam van het NSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:44
robertwebbe schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:52:
[...]

We kunnen wel een pool opzetten :)
Dan verwacht ik toch na het weekend, loop van volgende week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Telefooncal schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:54:
Ja, maar dan moet ik dat ding als nog starten voor ik de batterij status zie...

Mijn N8 is deze week tijdens het browsen ineens vastgelopen, toestel toen bijna 2 weken in gebruik, drukte volgens mij teveel knoppen tegelijkertijd aan, werd ie boos :9

Heb trouwens nog altijd het probleem dat als ik mijn telefoon loskoppel van de computer (gewoon, 't usb kabeltje eruit, verder niks) de hele computer ineens hangt. HDD-led brand dan continue en alles hangt. Desktop gadgets blijven hangen, muziek hapert en stopt uiteindelijk met spelen en kan verder niks meer.

Als ik de telefoon weer aansluit neemt het langzaam af en duurt het 5 minuten voor de pc weer te gebruiken is, 10 minuten voordat het HDD-ledje zich weer normaal gedraagt

Ik heb Nokia PC Suite geinstalleerd gehad, kwam ik er daarna achter dat ik Ovi suite moest hebben. Dus PC Suite eraf geknikkerd, verder nog niet mee verder gegaan. Windows 7 herkent m'n telefoon ook gewoon en kan er verder alles mee eigenlijk (in de zin van muziek erop knallen en foto's/filmpjes kopieren). Zodra ik hem loskoppel is het drama....

[ Voor 77% gewijzigd door FastFred op 03-02-2011 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:23:
[...]

Ja, maar dan moet ik dat ding als nog starten voor ik de batterij status zie...

Mijn N8 is deze week tijdens het browsen ineens vastgelopen, toestel toen bijna 2 weken in gebruik, drukte volgens mij teveel knoppen tegelijkertijd aan, werd ie boos :9

Heb trouwens nog altijd het probleem dat als ik mijn telefoon loskoppel van de computer (gewoon, 't usb kabeltje eruit, verder niks) de hele computer ineens hangt. HDD-led brand dan continue en alles hangt. Desktop gadgets blijven hangen, muziek hapert en stopt uiteindelijk met spelen en kan verder niks meer.

Als ik de telefoon weer aansluit neemt het langzaam af en duurt het 5 minuten voor de pc weer te gebruiken is, 10 minuten voordat het HDD-ledje zich weer normaal gedraagt

Ik heb Nokia PC Suite geinstalleerd gehad, kwam ik er daarna achter dat ik Ovi suite moest hebben. Dus PC Suite eraf geknikkerd, verder nog niet mee verder gegaan. Windows 7 herkent m'n telefoon ook gewoon en kan er verder alles mee eigenlijk (in de zin van muziek erop knallen en foto's/filmpjes kopieren). Zodra ik hem loskoppel is het drama....
Ik vermoed dat dit met usb-instellingen op je PC te maken heeft, verwijder bij apparaatbeheer op je pc alle usb zaken en start je pc opnieuw op, dan wordt alles weer automatisch SCHOON geinstalleerd door windows en hopelijk heb je dan geen problemen meer. suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Giem schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:15:
[...]

Dan verwacht ik toch na het weekend, loop van volgende week..
Ik zet m op 17.00 vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Telefooncal schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:54:
Ey dat werkt dus wel gewoon :D Bedankt man, ik wist eerst niet wat het dan precies deed, maar het programma draait dan dus continue en laat gewoon netjes zien hoeveel uur ik nog heb, zonder dat ik hem dus iedere keer apart moet starten.

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 04-02-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Ik zet m ook op vandaag. Tijd durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zie zojuist op engadget dat de nieuwe release er is, heeft nog niet alles waar mensen op hoopten:

http://www.engadget.com/2...c7-and-c6-01-its-not-the/

Wist niet van die 3 gratis games, later op de dag maar even downloaden (ook al weet ik dat ik ze waarschijnlijk niet heel erg veel zal spelen).

[ Voor 27% gewijzigd door Walkman op 04-02-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Walkman schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:40:
Zie zojuist op engadget dat de nieuwe release er is, heeft nog niet alles waar mensen op hoopten:

Wist niet van die 3 gratis games, later op de dag maar even downloaden (ook al weet ik dat ik ze waarschijnlijk niet heel erg veel zal spelen).
hier nog geen pr1.1 te downloaden in ieder geval, hoor het graag als iemand een update ziet staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:06
Zal waarschijnlijk een of andere review versie zijn die ze alvast hebben kunnen installeren.

Laten we nu a.u.b. niet het topic gaan vervuilen met ik heb 'm al wel/niet posts.....

De update komt vanzelf ;)

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Er is een Hyves app! Wel beta versie!

http://www.hyves.nl/exter...ics%2Fhyves_installer.sis

Heb hem zelf nog niet getest want heb geen n8 maar een iPhone 4.

[ Voor 18% gewijzigd door DaveD1109 op 04-02-2011 14:36 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:00
Meeting requests can be accepted directly from email invitations;
als ze daar in finland nou 's er voor zorgen dat de verjaardagen van je contacten in je agenda verschijnen ipv deze zooi die je toch niet gebruikt :(

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
Walkman schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:40:

Wat een hoogstaand stukje journalestiek zeg.. 8)7

Was al lang aangegeven dat die functies pas in 2.0 zouden komen.. en dat het nu om eigenlijk alleen performance zaken ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 20:54

Arjan81

Rotterdam

Ik gok begin volgende week!

UPDATE: The standard, non-customised version of the software is available from today for the Nokia C7. The software versions for the Nokia N8 and C6-01 will be available early next week. Country (SIM-free) and operator-specific variants will follow soon.

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 20:54

Arjan81

Rotterdam

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telefooncal

Telefooncal

Tring tring!

Haha bubbles is een blijvertje voor mij! Geniale screen(un)locker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Er wordt in dat nieuwsbericht ook gesproken over een update voor de N8.

Maar mijn toestel vind geen updates, alles is bijgewerkt zegt ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Bubble lock voegt tevens een deel van de Qt 4.7 libraries toe. Zo kun je nu Twimgo 2.5 gebruiken (Qt versie) staat er een nieuwe folder in het Root menu -> Qt Examples met qmlviewer erin.
De screensaver wordt soepeler glijdt nu van boven naar beneden bij minuut wisselingen en het schijnt dat de OVI store soepeler is, maar daar heb ik nog niks van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Klopt het dat indien ik Whatsapp heb geinstalleerd... ik altijd online blijf... of wel... 3G-vebinding blijft open?
Zelfs als ik whatsapp heb afgesloten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

peerke63nl schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 23:36:
Klopt het dat indien ik Whatsapp heb geinstalleerd... ik altijd online blijf... of wel... 3G-vebinding blijft open?
Heb je al gekeken wat de zoekfunctie zegt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
3G blijft bij mij ook wel eens openstaan, ook als er niks op de achtergrond draait. Dat geneuzel met allerlei verschillende verbindingen is in het begin een groot doolhof van opties en combinaties van opties. Dat hadden ze veel simpeler moeten aanpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
DaveD1109 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:15:
Er is een Hyves app! Wel beta versie!

http://www.hyves.nl/exter...ics%2Fhyves_installer.sis

Heb hem zelf nog niet getest want heb geen n8 maar een iPhone 4.
Niemand die hem even test????

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen.. Ben een beetje nieuw hier. Heb wel op andere fora gezeten hier bij GOT en heb sinds een paar weken een N8..

zodoende..

Heb een vraagje waar hierboven ook al aan gerefereerd werd..

Ik had bubbles geinstalleerd en vond dat toch niet leuk genoeg.. De Qt examples map met de QML viewer krijg ik alleen niet verwijderd.. Ik heb bubbles gedeinstalleerd via instellingen, geinstalleerde toepassingen ed..

Maar deze qt map krijg ik niet weg.. Lang vasthouden helpt niet..

Wie weet meer, want ik hoef dit niet en deze map staat ook nog eens op de verkeerde plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladestar5314
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-09 20:26
Ik kwam vandaag mijn must have app tegen in de Ovi store die ik veel gebruikte op mijn Nokia n95
Symtorrent , erg makkelijk om korte series er mee te downloaden of muziek
http://store.ovi.com/content/79370

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
En aan het eind van de maand een dikke vette rekening in de brievenbus?

Torrents downloaden op een telefoon... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

bladestar5314 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:14:
Ik kwam vandaag mijn must have app tegen in de Ovi store die ik veel gebruikte op mijn Nokia n95
Symtorrent , erg makkelijk om korte series er mee te downloaden of muziek
http://store.ovi.com/content/79370
Deze app heb ik als 1 van de eerste geinstalleerd.
Ik gebruikte hm al op mn E71&E71 en ben er erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
Telefooncal schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:25:
Haha bubbles is een blijvertje voor mij! Geniale screen(un)locker!
Hier ook! Echt geniaal, ziet er ook allemaal erg gelikt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 11:28
DaveD1109 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 07:18:
[...]

Niemand die hem even test????
het is nog een beta versie en een aantal hyvers zijn 'm aan het testen,
waaronder een aantal mensen uit dit topic..

de app werkt redelijk goed, waarschijnlijk zal hij snel officieel uitkomen...

ik kwam deze tegen bij aas: http://appme.eve-c.org/start
erg makkelijk om een eigen shortcut te maken en die te plaatsen op je homescreen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Ashaman schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 13:43:
erg makkelijk om een eigen shortcut te maken en die te plaatsen op je homescreen...
That is soooo cool! Ik ga al mijn snelkoppelingen een icoontje geven. SUPER!

Edit: Anderen kunnen de app die je hebt gemaakt ook downloaden, dus hierbij de links die ik heb gemaakt:
NS Reisplanner: http://appme.eve-c.org/get/vq7iBQ
ANWB Verkeer/Regio/Randstad: http://appme.eve-c.org/get/vlcNwf

Edit2:
Ik ben hier heel enthousiast over. Ik kan nu de saaie bookmark snelkoppelingen op mijn homescreen vervangen door icoontjes die ik zelf kan maken/kiezen. Ik moest steeds onthouden wat iedere bookmark snelkoppeling was. Dat is nu niet meer nodig. Aanrader!

[ Voor 44% gewijzigd door joi-c op 05-02-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:15
jam dat er geen chat functie in zit! is verder het zelfde als de mobiele site
Ashaman schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 13:43:
[...]

het is nog een beta versie en een aantal hyvers zijn 'm aan het testen,
waaronder een aantal mensen uit dit topic..

de app werkt redelijk goed, waarschijnlijk zal hij snel officieel uitkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Bubbles van Nokia Beta Labs geïnstalleerd, maar na de installatie ging het scherm van mijn N8 niet meer uit als het was vergrendeld. Ook niet naar meerere reboots. Dus maar weer eraf gehaald. Ik wacht wel op de OVI-store versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Gutteguttegut schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 00:01:
[...]
Heb je al gekeken wat de zoekfunctie zegt? ;)
dank voor de tip.... ben beetje van slag door wisselende diensten denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 x mijn toestel weg moeten brengen i.v.m. steeds weer hangen en rebooten. 2 x is er een "software-update" (herprogrammeren) uitgevoerd maar dat loste niks op. n8 bleef dit probleem houden (soms 1 x per 2 uur, vaak iedere 10 minuten), Ik heb nu hetzelfde toestel maar met een ander binnenwerk teruggekregen van Nokia (reparatie: voedingsprobleem). Nu doet hij het probleemloos. nooit vastlopen sinds donderdag en de n8 moet van mij echt kunnen multitasken. Dus jouw probleem is heel hekenbaar, breng je toestel gelijk maar naar een repair&go center van KPN. Duurt ff maar dan krijg je in ieder geval een toestel waar je van kunt genieten want nu hangt de n8 dus gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:21:
[...]
Deze app heb ik als 1 van de eerste geinstalleerd.
Ik gebruikte hm al op mn E71&E71 en ben er erg tevreden over.
Ik geef net in mijn vorige bericht door dat mijn toestel NOOIT meer hangt.........
doet ie het na installeren van deze app (simtorrent) na een tijdje downen dus WEL...bij jullie ook?
Leuke app maar nog niet perfect lopende!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
ik heb sinds kort dat ik (bijv. bij google maps en ovi maps) telkens een toegangspunt voor verbinding moet opgeven.
mail en surfen werkt wel gewoon zonder dit gezeur.

bij netwerkbestemmingen staat internet als standaard en daar staat

1. vodafone live!
2. wlan

wisselen van prioriteit hel[pt niet.

wel heb ik vodafone gprs gedelete maar dat moet toch niets uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gprs weer inschakelen. Die verbinding zoekt ie....vodafone live gaat idd ook via gprs maar is zeg maar t verouderde "wap" wat je vroeger op java telefoons had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
joi-c schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:38:
[...]

That is soooo cool! Ik ga al mijn snelkoppelingen een icoontje geven. SUPER!

Edit: Anderen kunnen de app die je hebt gemaakt ook downloaden, dus hierbij de links die ik heb gemaakt:
NS Reisplanner: http://appme.eve-c.org/get/vq7iBQ
ANWB Verkeer/Regio/Randstad: http://appme.eve-c.org/get/vlcNwf

Edit2:
Ik ben hier heel enthousiast over. Ik kan nu de saaie bookmark snelkoppelingen op mijn homescreen vervangen door icoontjes die ik zelf kan maken/kiezen. Ik moest steeds onthouden wat iedere bookmark snelkoppeling was. Dat is nu niet meer nodig. Aanrader!
thx, zoiets zocht ik al! geweldig, ook mooi dat je hem kunt delen!
Bubbles werkt bij mij perfect overigens, nog ietsjes traag maar erg leuk om uit te proberen, leuke beta dus! Vee; eye candy, maar ja was dat niet de grootste kritiek van onze vrienden van engadget en andere symbian basers? (wat een butt site is dat aan het worden zeg!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:34:
gprs weer inschakelen. Die verbinding zoekt ie....vodafone live gaat idd ook via gprs maar is zeg maar t verouderde "wap" wat je vroeger op java telefoons had.
lekker dan, want die heb ik gedelete en de instellingen zijn nergens meer te vinden op de vodafone site.
ik kan alleen de vodafone live! instellingen vinden en die heb ik al gekopieerd naar WAP-diensten maar dat hielp ook niet.

edit: operator smsje heb ik wel bewaard maar die zet de gprs instellingen ook niet terug.

edit2: doh! vodafone live! gerenamed naar vodafone GPRS en nu zijn de problemen verdwenen.
errug vaag...

[ Voor 15% gewijzigd door Webjunkie op 06-02-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-09 13:34
Sinds ik Bubbles geinstalleerd heb, wat overigens een zeer coole uitbreiding is op de telefoon, is er dus ook zo'n update van qtviewer bijgekomen. Maar het zorgt er dus ook voor dat de tijd op m'n gelockte phone niet in het midden staat, dat wil zeggen dat het nu '2.56' is in plaats van '12.56. Zijn er meerdere mensen die dit ook hebben nu? In ieder geval wel een puntje waar in de final release nog aan gewerkt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

peerke63nl schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 23:36:
Dat Whatsapp is toch een vreemd programmaatje.
Ik gebruik het alleen op wifi, maar als ik van huis weg ga probeert het maar verbinding te blijven maken.
Zels als ik op "afsluiten" druk blijft het proberen.
Afsluiten betekent toch afsluiten? :?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Geurt-kun schreef op zondag 06 februari 2011 @ 13:16:
[...]

Dat Whatsapp is toch een vreemd programmaatje.
Ik gebruik het alleen op wifi, maar als ik van huis weg ga probeert het maar verbinding te blijven maken.
Zels als ik op "afsluiten" druk blijft het proberen.
Afsluiten betekent toch afsluiten? :?
De bedoeling van WhatsApp is dat je altijd online bent, het is een alternatief voor SMS, niet net als MSN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Masis schreef op zondag 06 februari 2011 @ 14:08:
[...]

De bedoeling van WhatsApp is dat je altijd online bent, het is een alternatief voor SMS, niet net als MSN...
Dat kan Whatsapp wel willen, maar ik heb een geblokkerd data abo (werkgever). Dan is het wel erg pusherig als Whatsapp toch blijft proberen, ook al vraag ik om af te sluiten.
Als ik wil bellen komen er eerst een paar Whatapp schermen in beeld die ik weg moet drukken voor ik daadwerkelijk kan bellen.
Als dit de bedoeling is, haal dan die "afsluitknop" er uit, hij werkt toch niet...

NB, sorry voor offtopic geblaat.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
FastFred schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:19:
En aan het eind van de maand een dikke vette rekening in de brievenbus?

Torrents downloaden op een telefoon... 7(8)7
Zal ook wel meevallen? Met een FUP betaal je nooit extra voor data usage over de FUP maar wordt je snelheid naar beneden bij gesteld dus vette rekening valt mee. En anders is er ook nog WIFI toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Op MobileCowboys staat nieuws over de komende update.

Edit: Let op: hij is nog niet beschikbaar voor Nederlandse productcodes!

[ Voor 213% gewijzigd door robertwebbe op 06-02-2011 16:06 . Reden: Toevoeging beschikbaarheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telefooncal

Telefooncal

Tring tring!

Edit³
Helaas, nog even afwachten :)

[ Voor 140% gewijzigd door Telefooncal op 06-02-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb per ongeluk quickpull verwijderd van mijn sd kaart is dat een probleem? en hoe krijg je dat mapje weg nadat je bubbels hebt verwijderd?

alvast bedankt voor de reactei groetjes jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Heb Sociale Netwerken verwijderd van mijn N8. Heb zowat het hele topic doorgelezen, maar niet kunnen vinden hoe ik deze weer terugkrijg op mijn N8!

Ovi Store kan ik 'm ook niet vinden en Google biedt ook geen uitkomst.. Hoe krijg ik deze app weer terug? :)

Alvast bedankt!

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeVins schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:36:
Heb Sociale Netwerken verwijderd van mijn N8. Heb zowat het hele topic doorgelezen, maar niet kunnen vinden hoe ik deze weer terugkrijg op mijn N8!

Ovi Store kan ik 'm ook niet vinden en Google biedt ook geen uitkomst.. Hoe krijg ik deze app weer terug? :)

Alvast bedankt!
Pure drama.... ben ik bang. Ik moest terug naar een 1.1 versie om de widget terug te krijgen. Upgraden daarna is niet mogelijk, niet direct, niet via Ovi of software updates.

Ik hoop dat PR1.1 een en ander gaat oplossen anders wordt het 2.0 en tegen die tijd (Nokia kennende) is dit toestel alweer ingehaald door de realiteit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
Laat ik nou eens helemaal geen zin hebben om langs een NSP te moeten gaan hiervoor. (VF branded toestel)
Hopen dat 1.1 snel uitkomt en Vodafone 'm snel beschikbaar maakt voor hun toestellen.

De widget is er nog wel, alleen het achterliggende programma niet meer.

Erg jammer dit, gebruikte het toch wel vaak.

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-09 13:34
Xghost schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:56:
Sinds ik Bubbles geinstalleerd heb, wat overigens een zeer coole uitbreiding is op de telefoon, is er dus ook zo'n update van qtviewer bijgekomen. Maar het zorgt er dus ook voor dat de tijd op m'n gelockte phone niet in het midden staat, dat wil zeggen dat het nu '2.56' is in plaats van '12.56. Zijn er meerdere mensen die dit ook hebben nu? In ieder geval wel een puntje waar in de final release nog aan gewerkt moet worden.
Na een reboot blijkt het opeens te zijn opgelost, wel vreemd dat het ontstaan is en ook weer gewoon verdwijnt. Heeft iemand van jullie trouwens ook dat bij het switchen naar het bubbles scherm dat de kleuren even heel apart/256 kleuren worden? Zal ook nog wel met de beta te maken hebben.

Ik heb nu ook de midnight theme van Nokia gedownload en ik moet zeggen dat het zeker een stoer thema is. :)
Wel een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
Overigens krijg ik Swype met geen mogelijkheid aan de praat op mijn N8. Of zie ik iets over het hoofd?

Hoe hebben de Swype gebruikers hier het aan de praat gekregen?

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 15:06
Ik heb swype via beta labs gedownload en via de laptop geinstalleerd. Geen probleem gehad. Werkt best goed, al krijg ik soms woorden die ik niet zo bedoeld heb.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

PR1.1 beschikbaar voor Duitse N8 toestellen (worden in NL verkocht via 2Call o.a.) Ik trek 'm nu binnen *O*

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Ik heb dus (voor deze keer) helaas een origineel Nederlands toestel, al was die wel via een internetwinkel aangeschaft.

Bubbles is leuk, doet het bij mij op zich prima (wel even die 256 kleuren, inderdaad), maar praktisch allerminst. Ik heb het er maar weer afgegooid. Maar ongetwijfeld dat veel mensen zich aangesproken voelen door dit soort eye-candy,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 12:16
Als je door het onnodig en onhandig bewegen van de Bubbles heen kijkt, zie je wel dat ze nu eens goed gekeken hebben naar de meest frequente klachten van gebruikers.
Als dit de toekomst tekent dan heb ik goede hoop voor Symbian. Nu hopen dat de App ontwikkelaars en de Nokia CEO dat ook in gaan zien ...

Veel mensen klagen over het ontbreken van een zaklamp d.m.v. het laten branden van de flitser. Xenon werkt niet, maar dit is een aardig alternatief en veel sneller bereikbaar dan de wit.jpg die ik had gemaakt en moest opstarten via de media browser of file manager.

Profiel naar Stil zetten voor een beperkte tijd kostte eerder minimaal 12 keer toetsen (met in een vergadering 10x het bijbehorende geluid ...), is nu lekker stil en snel.

De Maps en Speedometer bubbles mogen van mij weg.
Zal in de uiteindelijke versie wel configureerbaar worden.

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

emmerx schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:14:

De Maps en Speedometer bubbles mogen van mij weg.
Zal in de uiteindelijke versie wel configureerbaar worden.
Dat hoop ik ook. Misschien dat we ook eigen bubbles kunnen instellen ooit.
pegagus schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:39:
Ik heb dus (voor deze keer) helaas een origineel Nederlands toestel, al was die wel via een internetwinkel aangeschaft.
Nou, dit is de eerste update die ik krijg. App 1.0 en die voor video's heb ik bijvoorbeeld nooit gehad. Elke productcode heeft wel z'n voor- en nadelen denk ik...

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Beanie schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:28:
[...]

Zal ook wel meevallen? Met een FUP betaal je nooit extra voor data usage over de FUP maar wordt je snelheid naar beneden bij gesteld dus vette rekening valt mee. En anders is er ook nog WIFI toch? :)
Op de meeste plekken waar ik WiFi op de telefoon gebruik heb ik een computer of laptop bij de hand ;) Dat werkt toch een stukkie fijner
Veel mensen klagen over het ontbreken van een zaklamp d.m.v. het laten branden van de flitser. Xenon werkt niet, maar dit is een aardig alternatief en veel sneller bereikbaar dan de wit.jpg die ik had gemaakt en moest opstarten via de media browser of file manager.
Gebruik ik Qtorch voor, te vinden via de Ovi store, die zet de brightness op 't hoogst en laat een fel wit scherm zien, en daar komt meer dan genoeg licht vanaf om bijvoorbeeld achter je pc wat te prutsen met kabels of een donkere ruimte beperkt verlichten :) Aanradertje!

Absoluut niet de flitser gebruiken als zaklamp, daar kunnen die Xenon lampjes helemaal niet tegen. Liever had ik gewoon een Xenon flitser gezien voor de camera en een witte LED voor zaklamp, had mijn vorige telefoon ook :) ideaal

[ Voor 50% gewijzigd door FastFred op 07-02-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 13:55
Ik heb trouwens ook nog steeds niet die Ovi Store update. Ben ik de enige?

Edit: Laat maar, het ziet er naar uit dat door de vele problemen met de installatie, dat Nokia de update uit de lucht heeft getrokken

[ Voor 48% gewijzigd door beezze op 07-02-2011 12:35 ]

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
ik heb een raar probleem.
me toestel wil helemaal niks meer downloaden, en resetten helpt niet.
de vulcan dead grip werkt zelfs niet eens :(
(de vulcan dead grip werkt dus helemaal niet, toestel trilt en/of reset dus niet)
iemand bekend met dit probleem ?

nog zo iets leuks
ik reset het toestel doormiddel van de codes 7780 en 7370 stel datum tijd ed in.
reboot me toestel,...en voila,....ik heb de engelse tijd, een uur eerde dus |:(

ps.
product code 059C9X1 (nederlands toestel dus)

[ Voor 49% gewijzigd door Alternative op 07-02-2011 13:02 . Reden: product code toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redeker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-05 22:20
Profiel naar Stil zetten voor een beperkte tijd kostte eerder minimaal 12 keer toetsen (met in een vergadering 10x het bijbehorende geluid ...), is nu lekker stil en snel.
12x toetsen?? Ooit geprobeerd om de aan/uit-knop aan de bovenkant eventjes in te duwen??
Zo kun je snel schakelen tussen alle profielen. ;)

12x 315Wp GCL mono 10gr op zuid SMA SB 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:39
notorious_roy schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:12:
PR1.1 beschikbaar voor Duitse N8 toestellen (worden in NL verkocht via 2Call o.a.) Ik trek 'm nu binnen *O*
Check. Ook voor mijn N8 met code 0599762, gekocht via Amazon.de. 0599762 is een EURO2 toestel voor
de duitse markt met NL, Duits, Turks, Engels en Franse talen.

Update is ~6 MB.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
redeker schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:45:
[...]

12x toetsen?? Ooit geprobeerd om de aan/uit-knop aan de bovenkant eventjes in te duwen??
Vreemd, want bij mij kan ik dan niet een profiel voor een beperkte tijd instellen (timed)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Of dat vakje onder de datum eventjes aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pegagus schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:28:
Of dat vakje onder de datum eventjes aanraken.
Dat doe ik dus ook... heel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
Vulcan dead grip doet het dus wel....je moet alleen ook de aan uit knop ook gebruiken.
Geen drie maar vier vingers dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:29:
[...]

Dat doe ik dus ook... heel makkelijk
Maar hoe stellen jullie dan een beperkte tijd voor het profiel in?
Ben ik nou gek of jullie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emmerx schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:46:
[...]

Maar hoe stellen jullie dan een beperkte tijd voor het profiel in?
Ben ik nou gek of jullie :?
Dat gebruik ik niet. Weet niet eens of het mogelijk is bij N8. Maar in ieder geval is dus wijzigen van je profiel dus niet 12 tikken ver maar 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redeker schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:45:
[...]

Kun je me uitleggen hoe die "Vulcan dead grip" op de N8 gaat en wat het precieze nut daarvan is? Of: wanneer doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:06
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 14:21:
[...]

Kun je me uitleggen hoe die "Vulcan dead grip" op de N8 gaat en wat het precieze nut daarvan is? Of: wanneer doe je dat?
Volgens Google ( ;) ) is de Vulcan Dead Grip gelijk aan een harde reset van je toestel.
Alle data die op de C:\ schijf van je toestel staat zal worden gewist. Alles op de D:\ schijf zal blijven staan.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel64 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 14:32:
[...]

Volgens Google ( ;) ) is de Vulcan Death Grip gelijk aan een harde reset van je toestel.
Alle data die op de C:\ schijf van je toestel staat zal worden gewist. Alles op de D:\ schijf zal blijven staan.
Ik heb ook google gezocht, maar vond ik alleen hoe dat
bij een ander toestel moest, "uitzetten en dan groene toets indrukken", vertel mij maar hoe je dat bij een N8 doet als ie uitstaat, want dan zie je die groene toets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Je hoeft er niet voor op Google te zoeken:
robertwebbe in "Nokia N8"

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
robert is dus ook vergeten te melden dat je de aan/uit knop ook moet gebruiken ;)
en de vulcan dead grip is niet exact hetzelfde als een gewone hard reset
lees op http://discussions.europe.nokia.com/t5/Nseries-and-S60-Smartphones/How-To-Hard-Reset-N8/m-p/772128 meer hier over.
je verliest je qt enzo bij de dead grip...iets wat met een gewone reset niet gebeurd.

vulcan dead grip is simpel,...maar wel een laatste red middel.
volume knop + camera knop + menu knop + aan/uit knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
robertwebbe schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:36:
Op MobileCowboys staat nieuws over de komende update.

Edit: Let op: hij is nog niet beschikbaar voor Nederlandse productcodes!
Waarom moet dat langer duren? Uiteindelijk als de taal er is, waarom kan niet iedereen hem tegelijk krijgen.

Of doen ze dat om de servers te ontlasten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
@robertwebbe
Ik zag nog een post van je bij de mannen van slingmedia. Is dit interessant?:
http://nokiasaga.com/port...ions-now-possible-with-qt

Het porteren van iPhone and Android aps naar symbian. Goede handel als iemand hier handig mee is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:34
Folkifoon schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:02:
@robertwebbe
Ik zag nog een post van je bij de mannen van slingmedia. Is dit interessant?:
http://nokiasaga.com/port...ions-now-possible-with-qt

Het porteren van iPhone and Android aps naar symbian. Goede handel als iemand hier handig mee is...
Ik weet niet wat je voor ogen hebt maar je hebt toch echt de broncode nodig van de Android of iOS app wil je de app kunnen porteren. Het is dus vooral interessant voor ontwikkelaars van huidige apps als zij brood zien/willen investeren in het porteren van apps naar Nokia's platformen.
Van wat ik zo vluchtig doorgelezen heb en aan code snippets heb kunnen gezien, kun je een deel van de code hergebruiken omdat de syntaxes grotendeels overéénkomen. Een deel wat je helaas niet mee kunt nemen is de UI, daar zal dus het nodige herschrijf werk in zitten. Ook 3d games en apps die gebruik maken van native API's zullen volledig hergeschreven moeten worden. In iedergeval een goede ontwikkeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:50:
[...]
Dat gebruik ik niet. Weet niet eens of het mogelijk is bij N8.
Dat is het. En het is om precies te zijjn minimaal 13 keer iets 'intoetsen'.
En als je je toestel uit de stand by moet halen worden het er 15.
of 13 plus een slide.

Daarom ben ik dus zo blij met Bubbles, want dan zijn het er nog maar 2.
En dus niet die beschamende toetsenbordpiepjes tijdens een vergadering of een klassiek concert als je vergeten was om het profiel Stil tijdelijk in te stellen ...

Anders vergeet ik vaak om hem weer op General te zetten en mis dan gesprekken ivm de ondergedimensineerde trilmotor van de N8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

emmerx schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:21:
[...]

Dat is het. En het is om precies te zijjn minimaal 13 keer iets 'intoetsen'.
En als je je toestel uit de stand by moet halen worden het er 15.
of 13 plus een slide.

Daarom ben ik dus zo blij met Bubbles, want dan zijn het er nog maar 2.
En dus niet die beschamende toetsenbordpiepjes tijdens een vergadering of een klassiek concert als je vergeten was om het profiel Stil tijdelijk in te stellen ...

Anders vergeet ik vaak om hem weer op General te zetten en mis dan gesprekken ivm de ondergedimensineerde trilmotor van de N8.
Je kunt in principe ook gewoon de toetsenbordpiepjes uitzetten in het profiel Algemeen.
Als ik het goed zie kun je toch ook maar maximaal 15 minuten instellen via bubbles?
Pagina: 1 ... 31 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic