Allen,
Ook ik heb nu de N8 na 1,5 jaar erg tevreden te zijn geweest met de Samsung I8910 (en daarvoor de Nokia N95) leek mij dit een waardige opvolger. Blij dat ik weer een Nokia heb, waarvan ik weet dat alle problemen m.b.v. firmware updates worden opgelost en fijn dat ik (net als de i8910) daarnaast de mogelijkheid heb om custom firmware te installeren.
Ik heb alleen een probleem dat meer Symbian algemeen is. Op mijn werk hebben we een netwerk met PEAP (MschapV2, AES) beveiliging. Dit netwerk is niet beveiligd met een certificaat, maar als je bijv. een iPhone verbind vraagt de iPhone om het "equifax secure global ebu.." te accepteren.
Het instellen van een iPhone of een Android device gaat door bij login domein\inlognaan in te toetsen en het wachwoord.
Heeft iemand een idee hoe ik het voor elkaar krijg om te verbinden, heb naar mijn idee alle instellingen geprobeerd. Waar ik vooral mee zit zijn de volgende vragen:
Moet ik het certificaar kiezen?
Moet in in de PEAP instellinen de loginnaam en domein invullen?
Moet ik bij de mschap instellingen alleen de loginnaam of domein\loginnaam invullen?
Ik heb alleen bij PEAPV0 "ja" gekozen, klopt dit?
Ik weet dat dit een diep netwerktechnische vraag is, maar hoop dat iemand hier verstand van heeft...
____________________________________________________________________________________
Na veel geploeter toch gelukt (had een zelf gemaakt certificaat nodig)...
Voor andere met zelfde problemen:
Bij PEAP loginnaam en domein invullen
inmschap alleen loginnaam
Alleen PEAPv0 kiezen.
[
Voor 10% gewijzigd door
Bruins3 op 14-12-2010 11:02
]