Android Software & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 127.360 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volkan1984 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:14:
Even een vraagje over UItzending gemist. Ik heb gezocht naar een app
in de Market maar die kan ik niet vinden. Of moet je via de site de streams bekijken?
Here you are =)
Sebazzz schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:51:
Ik gebruik Mototorch. Heeft ook veel opties.
Dat is specifiek gemaakt voor de Motorola Droid / Milestone ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:48:
Hoi,

Mijn twijfel tussen het nemen van een iPhone of HTC Desire is aangekomen op vergelijking tussen mogelijkheden met apps. Dat de apps voor android in mindere getalen beschikbaar zijn en voornamelijk door hobbyisten worden gemaakt wist ik al, maar hoe staat het er voor met de kwaliteit van de apps en van games?

Ik krijg wel het idee dat in ieder geval veel van de meest handige apps ook voor android gemaakt zijn. Twitter, Hyves, enz.
Tis maar net wat je nodig hebt he. Ik verdrink in het aantal apps voor Android eerlijk gezegd. Voor nagenoeg alles is wel iets te vinden. Al hangt het allemaal af van wat je nu precies nodig hebt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Een andere goede LED app is BeamWidgets (niet in de markt te vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
Qli-max schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:44:
Gedownload, maar werkt niet op m'n Legend.

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de Legend werkt niks voor zover ik weet qua flashapp..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:01
Frank1973 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:28:
Bestaat er ook de game Klaverjassen op de Android?? Is toch net wat leuker dan Solitaire en Poker..
Ha, dat zou ik ook wel eens willen weten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
waterstof schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:18:
Ik zoek een programma, anders dan JuiceDefender, die 's nachts mijn 3g uit kan zetten.
Ik gebruik sinds kort "Setting Profiles". Die heeft weliswaar geen mogelijkhedi om de dataverbinding te deactiveren, maar kan wel bijv Auto Sync deactiveren. Dat vindt ikzelf handig voor 's nachts.

Ter volledigheid...ik gebruikte tot voor kort ook JuiceDefender (icm UltimateJuice)...super app! Had toen ook altijd een 3G/H dataverbinding in gebruik, welke zoals bekend enorm veel stroom verbruikt. Settings...scherm uit...dan wordt dataverbinding gedeactiveerd, en ook 's nachts staat dataverbinding volledig uit.

Maar sinds 1,5 dag gebruik ik nog slechts een 2G dataverbinding (setting "gsm only"). Dit is namelijk meer dan voldoende voor auto sync van email, het weer, enz. Wanneer ik wil browsen of naar de Market ga, dan zet ik 3G/H dataverbinding even aan. Met de "Anycut" app kun je een direkte shortcut maken naar de settings voor 2G/3G. Handig om snel te switchen.

Nu na 1,5 dag heb ik nog 80% accu over! Voorheen, zelfs icm JuiceDefender/UltimateJuice, haalde ik max 2,5 - 3 dagen. Dat lijkt nu (minimaal) verdubbeld te gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 08:37
Hoe is de verhouding tussen de android markt gebruikers en die van apple eigenlijk. m.a.w. zijn er meer iphones in omloop of meer android telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
wie niet schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:26:
Hoe is de verhouding tussen de android markt gebruikers en die van apple eigenlijk. m.a.w. zijn er meer iphones in omloop of meer android telefoons?
Android stijgt gigantisch de afgelopen tijd...en pakt (gelukkig) steeds meer marktaandeel af van apple. Wb de Market...ik meen dat Android momenteel zo'n 10.000 apps heeft, waar apple er zo'n 40.000 heeft. Maar deze cijfers moet je zelf nog ff opzoeken, weet niet of ik het juist heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarmee zit je wel fout ;)
nieuws: Meer dan 40.000 applicaties in Android Market (en de Apple Store 150.000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 10:27
dafmay schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:47:
[...]

Android stijgt gigantisch de afgelopen tijd...en pakt (gelukkig) steeds meer marktaandeel af van apple. Wb de Market...ik meen dat Android momenteel zo'n 10.000 apps heeft, waar apple er zo'n 40.000 heeft. Maar deze cijfers moet je zelf nog ff opzoeken, weet niet of ik het juist heb.
Android heeft meer dan 40K apps en Apple is al een hele tijd de 120.000 gepasseerd. Er zijn nu meer iphones dan android telefoons maar er worden al een paar maanden meer android telefoons verkocht dan iphones dus dat duurd niet lang meer.

Maar dan worden de apple ipod's nog niet meegeteld.

In volume is het apple platform nu gewoon nog een stuk groter.

[ Voor 4% gewijzigd door haakjesluiten op 18-05-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
:) Had al zo'n donkerbruin-vermoeden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 08:37
zijn er ook getallen bekend van hoeveelheden downloads per dag? dit geeft denk ik de meeste informatie over welk platform voor ontwikkelaars het meeste interressant is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die cijfers zijn er ook ja, maar die kun je vast en zeker zelf wel Googlen als Tweakers zijnde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Ik heb voor de HTC Desire gekozen, omdat deze een stuk goedkoper is dan de iPhone en ik iTunes gewoon prut vind. Een bijkomend voordeel is dat het Android aanbod ook nog eens hard groeit de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
ulTimaS schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:39:
Ik heb voor de HTC Desire gekozen, omdat deze een stuk goedkoper is dan de iPhone en ik vind iTunes gewoon prut. Een bijkomend voordeel is dat het Android aanbod ook nog eens hard groeit de laatste tijd.
Weet je wat het is? 40k applicaties of 150k applicaties - het maakt geen zak uit. Hoe groot acht je nou de kans dat je niks van je gading kan vinden in 40.000(!) programma's/games/widgets? Ik in elk geval erg klein. Sterker nog, ik heb alles wat ik wou hebben kunnen vinden in de Android Market. In mijn geval heb ik die 110.000 extra applicaties van Apple's AppStore dus helemaal niet nodig.

Bovendien merk ik nu al dat in de Android Store een groot gedeelte der applicaties nagenoeg gelijke broertjes of zusjes heeft. Tot op bepaalde hoogte vind ik dat prima, maar op een gegeven moment wordt het bij de supermarkt ook irritant als uit 20 merken halfvolle melk kan kiezen ;). Meer (keuze) is niet altijd beter, althans, wat mij betreft. Ik gok dat dit verschijnsel in de AppStore nog veel meer aanwezig is.

[ Voor 3% gewijzigd door rodie83 op 18-05-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOfferijns
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-05 13:08
rodie83 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:48:
[...]

Weet je wat het is? 40k applicaties of 150k applicaties - het maakt geen zak uit. Hoe groot acht je nou de kans dat je niks van je gading kan vinden in 40.000(!) programma's/games/widgets? Ik in elk geval erg klein. Sterker nog, ik heb alles wat ik wou hebben kunnen vinden in de Android Market. In mijn geval heb ik die 110.000 extra applicaties van Apple's AppStore dus helemaal niet nodig.

Bovendien merk ik nu al dat in de Android Store een groot gedeelte der applicaties nagenoeg gelijke broertjes of zusjes heeft. Tot op bepaalde hoogte vind ik dat prima, maar op een gegeven moment wordt het bij de supermarkt ook irritant als uit 20 merken halfvolle melk kan kiezen ;). Meer (keuze) is niet altijd beter, althans, wat mij betreft. Ik gok dat dit verschijnsel in de AppStore nog veel meer aanwezig is.
Het is gewoon heel belangrijk dat Android binnenkort een verbeterde marktplaats krijgt, wat ook verwacht wordt voor 2.2, omdat het op dit moment nogal onhandig is om naar leuke applicaties te zoeken.
Stel je weet een naam van een applicatie dan heb je die zo gevonden, ja, maar als je gewoon rond wil kijken of er iets leuks is wordt het al snel lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
JOfferijns schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:52:
[...]

Het is gewoon heel belangrijk dat Android binnenkort een verbeterde marktplaats krijgt, wat ook verwacht wordt voor 2.2, omdat het op dit moment nogal onhandig is om naar leuke applicaties te zoeken.
Stel je weet een naam van een applicatie dan heb je die zo gevonden, ja, maar als je gewoon rond wil kijken of er iets leuks is wordt het al snel lastig...
Eensch. De sorteermogelijkheden zijn echt erg beperkt te noemen. Eerlijk gezegd heb ik dat nog niet als enorm lastig ervaren, omdat over 't algemeen het beste wel bovenaan staat of in elk geval niet te ver scrollen, maar je hebt absoluut gelijk dat dat verbetering kan gebruiken.

Vraag is dan wel of dat nu echt in 2.2 moet. Kan het niet gewoon via een app-update via de store zelf? Althans, onder S60 op mijn oude Nokia werd OviStore gewoon door OviStore zelf geupdatet als dat nodig was. Het lijkt me toch dat Android Market dat ook moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:25
Ik heb mijn toestel geroot maar ik ben dus een paar apps/ widgets kwijt die die niet gebackupt (leuk werkwoord :P ) heeft.

Ik zoek nu de app waarbij je de tijd kan instellen dat de telefoon stil is.
Ik kon bijvoorbeeld van 8:30 tot 15:30 het geluid stil zetten en dan ging die automatisch weer op normaal volume.

Weet iemand welke app dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-08 11:46

LieveNiels

On Fire

Vraagje voor de Android experts hier:

Pinkstermaandag is het weer tijd voor de Fiets-elfstedentocht. Wij zouden graag iemand met een HTC Legend willen volgen d.m.v. GPS. Glympse, Loopt en Tweetabouts al gevonden die het kunnen doen, maar mijn vraag is; kan zo'n service een uurtje of 13 aan blijven staan op een hagelnieuwe Legend? Iemand ervaring hiermee? Niet iedere meter hoeft getracked te worden, om het kwartier/5km is goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:13:
@Raffuhl
Vorig jaar, was het nog droevig gesteld. Maar nu zijn toch voor alle belangrijke dingen eigenlijk ook wel Android apps. Ik denk dat het qua apps niet veel meer uit maakt. Er zullen vast meer iphone apps zijn, maar waarschijnlijk zijn daar ook veel minder nuttige apps bij (zoals ook bij android).
Voor de apps hoef je Android niet te laten!
Ok de draagkracht en kwantiteit lijkt me dus voldoende, maar het gaat mij ook even om de kwaliteit. Worden de belangrijkere/handige (apps zijn natuurlijk verre van noodzakelijk) apps door professionals gemaakt en nog belangrijker 'ondersteund' of zijn juist die geweldige apps door hobbyisten in elkaar heeft 'geflanst'? Ik heb het idee dat heel veel iPhone apps wel van hoogstaande kwaliteit zijn en goed functioneren, (op het eerste gezicht) of zelfs door Apple gemaakt zijn. Oftewel, dat schept wel enig vertrouwen. Als ik dan een android phone koop, wil ik wel van de apps op aan kunnen. Wat is jullie ervaring?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat je 10% van de applicaties houdt, omdat ze leuk zijn maar vol met bugs zitten en dat de overige 90% goed werkt en er strak uitziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
giganielsie schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:25:
....
Ik kon bijvoorbeeld van 8:30 tot 15:30 het geluid stil zetten en dan ging die automatisch weer op normaal volume.

Timeriffic? Sweet Dreams? JuiceDefender?

[ Voor 19% gewijzigd door KaleBatzZ op 18-05-2010 14:43 . Reden: links ]

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 09:50

LDVC

Let's get it over with

LieveNiels schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:25:

Pinkstermaandag is het weer tijd voor de Fiets-elfstedentocht. Wij zouden graag iemand met een HTC Legend willen volgen d.m.v. GPS. Glympse, Loopt en Tweetabouts al gevonden die het kunnen doen, maar mijn vraag is; kan zo'n service een uurtje of 13 aan blijven staan op een hagelnieuwe Legend? Iemand ervaring hiermee? Niet iedere meter hoeft getracked te worden, om het kwartier/5km is goed genoeg.
Gebruik Google Latitude (onderdeel van Maps). Die update je locatie zo ongeveer elk half uur (??) aan de hand van de telefoonmasten waar je telefoon verbinding mee kan maken. Locatie is dus niet geheel nauwkeurig (kan max 1km afwijken), maar dat lijkt me op een tocht van 200km ook niet zo'n probleem. Verder is het stroomverbruik relatief laag, waardoor je Legend het zeker de hele dag uit zou moeten houden.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulusbrand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:02
LieveNiels schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:25:

Kun je niet iets met latitude? Mijn magic hield het ongeveer 8 uur uit met Mytracks recorden dus constant gps en logging.

Timeriffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 09:33
Ik zou graag apps willen leren maken( programmeren ) wat is een goede cursus (boek) ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Katsunami schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 02:54:
Misschien ben ik wel voorbestemd om te werken in kleine ruimtes, want ik bezoek elke site (en dus ook fora) gewoon met de browser, op zoomniveau "close". Daar heb ik geen enkele moeite mee :P
Er zijn ook mensen die het fijn vinden om op een spijkerbed te liggen maar de meerderheid slaapt toch liever op een gewoon bed. Zou Tweakers.net sieren als ze net zo'n applicatie maakten als XDA-Developers. Hoort wat mij betreft bij het proffesionalisme van een organisatie als Tweakers.net. Is geen hobbyclubje meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakers is nogal terughoudend imho: De TweakeRSS app and so on..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laura - Speeding cameras

(Developerʼs comment)

Met deze app (Laura) kun je live flitsmeldingen zien voor alle Nederlandse wegen, ook de N-wegen en wegen in de steden. Je ziet alle radar-controle's en laser-gun controles en andere niet-aangekondigde snelheidscontroles.

Afbeeldingslocatie: http://fs01.androidpit.info/ass/x96/445896-1273408587054-160x240.jpg Afbeeldingslocatie: http://fs01.androidpit.info/ass/x97/445897-1273408587054-160x240.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
...Setting Profiles...Goodnight...kom op, wie vult de lijst aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
dafmay schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:29:
...Setting Profiles...Goodnight...kom op, wie vult de lijst aan...
Ik denk dat dit wel genoeg is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
terrorvogel schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:35:
[...]

Ik denk dat dit wel genoeg is ;)
...zou je denken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:21:
Laura - Speeding cameras

(Developerʼs comment)

Met deze app (Laura) kun je live flitsmeldingen zien voor alle Nederlandse wegen, ook de N-wegen en wegen in de steden. Je ziet alle radar-controle's en laser-gun controles en andere niet-aangekondigde snelheidscontroles.

[afbeelding] [afbeelding]
Fijne app, dank je!
Toevallig tegengekomen of op geattendeerd op een site? Zo ja; welke?

[ Voor 0% gewijzigd door Dan0r op 18-05-2010 15:38 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:21

Sebazzz

3dp

Voor de mensen die af en toe een eitje doen: http://101bestandroidapps.com/app/My-perfect-egg-timer/748/
Perfect Egg Timer

En voor de overklokkers met een Milestone: watercoolertje in "[Motorola Milestone] Rooten & Custom ROM's"

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Laura - Speeding cameras

(Developerʼs comment)

[afbeelding] [afbeelding]
Lijkt erop dat je geen automatische melding krijgt tijdens het rijden, dus het is slechts een overzicht van flitsers e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hahaha :) prachtig!!!

[ Voor 17% gewijzigd door dafmay op 18-05-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Je weet maar nooit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ik heb deze ook net geïnstalleerd, een hele mooie. Helix Launcher:
Helix Launcher

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Laura - Speeding cameras

(Developerʼs comment)

<snip>
Ziet er goed uit ! Ik vraag me alleen af waar ze hun gegevens vandaan halen. Een tijdje geleden was er ook zo'n soort appje, maar het bleek dat de gegevens van flitsservice.nl gebruikt werden, en dat werd later onmogelijk gemaakt. Zou jammer zijn als dat met deze ook gebeurt.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
CLB schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:15:
Tweakers is nogal terughoudend imho: De TweakeRSS app and so on..
Maken ze er toch zelf één! Het is toch geen hobbyclubje meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sebazzz schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:46:
[afbeelding]
Smaken verschillen toch altijd weer behoorlijk...ik vind er namelijk helemaal niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Ik heb nu setting profiles erop.

Lijkt wel goed te werken, maar toch had ik een andere voor de update.

Maar jullie hoeven niet nog meer suggesties op te noemen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Laatst online: 21-02-2023
Sebazzz schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:46:
[afbeelding]
Hoeveel homescreens heb je bij deze launcher?
_/-\o_
Hij denkt dat zijn tel sneller is/wordt dan de desire/n1 en hij gaat dan zijn n1 gaat verkopen, mijn advies: wacht even rustig af, nothing will beat desire/n1 >:) ;)

Edit: Kennen jullie de T.net > post history extension voor google chrome, als iemand die tot een app wil maken ben ik hem edit: of haar (gender beleid ;) ) redelijk dankbaar!!! :9

[ Voor 61% gewijzigd door Qli-max op 18-05-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan0r schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:38:
[...]

Fijne app, dank je!
Toevallig tegengekomen of op geattendeerd op een site? Zo ja; welke?
FTD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Qli-max schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:05:
[...]

Hoeveel homescreens heb je bij deze launcher?
Tot negen geloof ik, misschien meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Beautiful Widget:

De klok staat vaak niet goed. De skin is weg en de tijd klopt niet (loopt achter met de systeemklok in de balk bovenin). Na een tijdje gebruiken komt de skin die je hebt ingesteld en de goede tijd alsnog in beeld.

Enig idee wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat je Beautifull Widgets laat killen door een auto-killer oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
9,99 geinvesteerd in Spotify, en ik moet zeggen dat het fantastisch werkt! Start snel, goede geluidskwaliteit en er is heel weinig wat ik niet terug kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Stuwie schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:13:
Ik zou graag apps willen leren maken( programmeren ) wat is een goede cursus (boek) ? :?
Guide lezen, SDK installeren en met de samples spelen, dan kom je al een heel eind ;)

http://developer.android.com/guide/index.html
http://developer.android.com/sdk/index.html

Als je nog moet leren programmeren, dan is het in dit geval wijs om eens met Java aan de slag te gaan zonder meteen aan Android te denken. Daarvoor kan je genoeg goede boeken op bv. Amazon (zie ratings voor welke goed zijn) en tutorialsites vinden.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:24
Zijn er al mensen die wat ervaringen hebben de spotify client voor android? (sinds kort in NL te gebruiken) Zie op youtube wel een demo op een G1, maar die ziet er nu niet bepaald vloeiend uit.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Laatst online: 15-09 14:55
tomhster schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:25:
9,99 geinvesteerd in Spotify, en ik moet zeggen dat het fantastisch werkt! Start snel, goede geluidskwaliteit en er is heel weinig wat ik niet terug kan vinden.
Hahah ik dus ook! Gewoon even een maandje proberen.. het werkt echt voortreffelijk! 3G is wel vereist, met gprs gaat het helaas niet werken, naja of met heeel veeeeeel pauzes in een nummer! Maar gelukkig is er voor die gebieden de offline modus! Hopelijk raak ik er niet TE gewend aan want vindt het wel vrij prijzig.. als ze met deze opties de prijs verlagen tot 5 euro per maand ben ik voor altijd verkocht en zal ik muziek dus de legal way luisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Laatst online: 15-09 14:55
dafmay schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:49:
[...]

Ik gebruik sinds kort "Setting Profiles". Die heeft weliswaar geen mogelijkhedi om de dataverbinding te deactiveren, maar kan wel bijv Auto Sync deactiveren. Dat vindt ikzelf handig voor 's nachts.

Ter volledigheid...ik gebruikte tot voor kort ook JuiceDefender (icm UltimateJuice)...super app! Had toen ook altijd een 3G/H dataverbinding in gebruik, welke zoals bekend enorm veel stroom verbruikt. Settings...scherm uit...dan wordt dataverbinding gedeactiveerd, en ook 's nachts staat dataverbinding volledig uit.

Maar sinds 1,5 dag gebruik ik nog slechts een 2G dataverbinding (setting "gsm only"). Dit is namelijk meer dan voldoende voor auto sync van email, het weer, enz. Wanneer ik wil browsen of naar de Market ga, dan zet ik 3G/H dataverbinding even aan. Met de "Anycut" app kun je een direkte shortcut maken naar de settings voor 2G/3G. Handig om snel te switchen.

Nu na 1,5 dag heb ik nog 80% accu over! Voorheen, zelfs icm JuiceDefender/UltimateJuice, haalde ik max 2,5 - 3 dagen. Dat lijkt nu (minimaal) verdubbeld te gaan worden.
Ik hoop dus dat iemand een app gaat schrijven dat de Desire terugschakeld naar gprs als het scherm uit staat. Mijn HTC Magic deed dit ook.. maar op de Desire blijft de 3G lekker slurpen :(! Wil dit niet handmatig doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Pizr schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:10:
[...]

Hahah ik dus ook! Gewoon even een maandje proberen.. het werkt echt voortreffelijk! 3G is wel vereist, met gprs gaat het helaas niet werken, naja of met heeel veeeeeel pauzes in een nummer! Maar gelukkig is er voor die gebieden de offline modus! Hopelijk raak ik er niet TE gewend aan want vindt het wel vrij prijzig.. als ze met deze opties de prijs verlagen tot 5 euro per maand ben ik voor altijd verkocht en zal ik muziek dus de legal way luisteren!
Je hebt dus ook grooveshark voor Android. Zo goed als hetzelfde voor €3,- per maand. Ik heb het idee dat spotify wat beter is, maar dat is op niets gebaseerd. Maar 3x zoveel per maand is wel een flink verschil natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Get!em schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:44:
[...]

3 dingen:

De verbindings problemen die je had: heb je vodafone? Zie frontpage van zondag van tweakers :)

UJ: Openen via de apps, daar kun je UJ aanzetten met de bovenste button, of uitzetten. Verder is er een APN wigdet van UJ, daarmee kun je internet handmatig uitzetten.
In combinatie met bovenste: juist het herverbinden was zaterdag het probleem bij vodafone :)

Fabrieksherstel: normaal gesproken formateerd hij je kaart niet, tenminste, hier een milestone, en al 2x fabrieksherstel en geen format. Verder zitten je contacts als het goed is in je telefoon via je googleaccount. Daarmee kun je ze dus terughalen als je weer synct met google. Indien je dit niet hebt, dan wordt t snel tijd om dat te doen :)
Een medewerker van Belcompany heeft 1 uur lang staan te prutsen met mijn Desire, Ik vermoed dat hij mijn kaart per ongeluk heeft gewist en net deed of zijn neus bloedde want ik moest thuis maar zelf een fabrieksreset doen zei hij.

Hoe synch ik ze met google? Heb al van alles geprobeerd en alleen handmatig in gmail> contacten lukt maar ik heb bijna 100 nummers, geen zin ze alle 100 handmatig toe te voegen.

Ik heb Hi en zelfs vandaag had ik ruim half uur geen internetverbinding terwijl UJ en JD niet geinstalleerd waren. Het ligt dus niet aan die 2 programmas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb mijn toestel geroot maar ik ben dus een paar apps/ widgets kwijt die die niet gebackupt (leuk werkwoord :P ) heeft.

Probeer soundmanager maar eens, dat is hem denk ik.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Android wordt toch wel erg hip qua games imho:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:13:
[video]
:o :o :o :o

Dat briefje op het eind: BOOOM! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjemm schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:00:
Is er een widget voor de agenda zoals die van hgc waarmee je door je afspraken kan scrollen maar die niet full screen is. maar een groote heeft als bijvoorbeeld smooth agenda.

tevens ben ik op zoek naar een widget voor contacten. ook ala die van htc. maar dan dat je bijvoorbeeld opzij kan scrollen en dus weer niet full screen.
Wat jij noemt zijn widgets, selecteer bijv agenda van HTC en druk dan naar rechts. Dan krijg je een andere agenda te zien en wederom druk je naar rechts, dan zie je een miniversie agenda.

Ik raad je aan elke widget die je maar kan vinden in je HTC te installeren (en eventueel naderhand uninstalleren) en uit te proberen, zo kom je in korte tijd snel achter wat iets doet en hoe het eruitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Nu online
offtopic:
@ CLB, nog bedankt voor die link naar de .apk van Uitzending Gemist! Ik heb sinds vorige week mijn Desire en wat een cool toestel! Echt een leuk platform, dat Android!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
You're Welcome =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Voor de mensen die waarschuwingen willen voor flitsers. Ik heb Flits Alert ooit gemaakt (omdat er mensen hier op GoT om vroegen :) )
Deze waarschuwd voor vast flitspalen en veel gebruikte mobiele flitslocaties. (Dat laatste is een bestand wat RTL gedeeld heeft, ik mocht inderdaad de gegevens van flitsservice niet gebruiken)
Er staat trouwens een overhaul op de planning om het programma wat "flitsender" te maken :+
edit:
sorry spatie ja...

[ Voor 4% gewijzigd door Balachmar op 19-05-2010 09:53 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik kan FlitsAlert anders niet vinden in de Market? (of ben jij W. Ligtenberg, dan is het namelijk Flits Alert (met een spatie)).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
SMulTiE schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:13:
Ik kan FlitsAlert anders niet vinden in de Market? (of ben jij W. Ligtenberg, dan is het namelijk Flits Alert (met een spatie)).....
scan zijn icon eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
In dat geval: je denkt toch niet dat ik 3 euro ga neerleggen voor een applicatie met zulke karige informatie en ratings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

SMulTiE schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:06:
In dat geval: je denkt toch niet dat ik 3 euro ga neerleggen voor een applicatie met zulke karige informatie en ratings?
Bedankt voor deze zeer handige feedback! Kijk aan de feedback kan ik nu niets doen. Maar wat bedoel je met karige informatie, de informatie in de market of flitspaal.nl + rtl mobiele flitsers? Aan het eerste kan ik wel wat doen, aan het andere niet. Ik kan er niets aan doen, dat flitsservice.nl geen data wil delen. (Zoals flitspaal.nl dat wel wil)
En over de prijs... Er moeten nog heel wat mensen dit programma downloaden voor deze prijs, om mijn geinvesteerde tijd terug te verdienen. Als jij dat te duur vindt, dan huur de iets uitgebreidere informatie van TomTom voor 10 euro per maand.

[ Voor 53% gewijzigd door Balachmar op 19-05-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:15:
Misschien dat je Beautifull Widgets laat killen door een auto-killer oid?
nope.

Geen idee wat het probleem is, maar het is wel irritant. De tijd wordt pas geupdated als ik naar het weergedeelte ga en daar refresh kies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Balachmar schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:12:
[...]

Bedankt voor deze zeer handige feedback! Kijk aan de feedback kan ik nu niets doen. Maar wat bedoel je met karige informatie, de informatie in de market of flitspaal.nl + rtl mobiele flitsers? Aan het eerste kan ik wel wat doen, aan het andere niet. Ik kan er niets aan doen, dat flitsservice.nl geen data wil delen. (Zoals flitspaal.nl dat wel wil)
En over de prijs... Er moeten nog heel wat mensen dit programma downloaden voor deze prijs, om mijn geinvesteerde tijd terug te verdienen. Als jij dat te duur vindt, dan huur de iets uitgebreidere informatie van TomTom voor 10 euro per maand.
Is het niet mogelijk om een samenwerking met flitsservice op te zetten? Logootje in de applicatie erbij, zij blij, jij blij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:02
CLB schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:13:
[video]
Dit spel, en nog een hele rits, zijn te downloaden vanaf de Gameloft site, artikeltje wat hier over gaat:
http://androidandme.com/2...-3d-games-most-dont-work/

Ik wacht nog wel even tot ze in de Market staan en/of meer reviews over zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door FabianNL op 19-05-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Settings Profiles is een erg handige app, maar ik mis de mogelijkheid tot automatisch aan- en uitzetten van dataverbinding (auto sync kan weer wel). Ook niet icm APNdroid.

Nu heb ik voorheen Juicedefender/UltimateJuice gebruikt, echter ik vind deze weer te beperkt waar het gaat om aanmaken profielen...daar is het nu eenmaal niet voor bedoeld.

Iemand nog een idee? Ik heb tot nu toe geen andere app gevonden die dit wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Balachmar schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:12:
[...]

Als ik de applicatie nou eerst eens gratis een week zou mogen testen?
Kan deze applicatie op de achtergrond draaien terwijl ik mijn gewone navigatiesoftware draait?

Ik ben zeker geïnteresseerd in een dusdanige applicatie, maar dan wil ik hem wél kunnen testen.
Zo is het niet uitnodigend in ieder geval.

[ Voor 16% gewijzigd door Smultie op 19-05-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
SMulTiE schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:13:
Apps die je koopt op de Market kan je 24 uur gratis uitproberen. Als je het voor die tijd uninstalled wordt er geen geld afgeschreven. Installeer je het erna voor een tweede keer gebeurt dat uiteraard wel ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Qli-max schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:44:
Deze werkt eindelijk! Alleen staat er bij: "WARNING: Be carefull about long time operation on all but the lowest brightness level as overheating may kill your led"

Als ik hem een tijd aan heb staan kan mijn led dus kapot gaan? En er staat juist dat de led door een lage helderheid juist kapot kan gaan, is dit niet andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is gewoon om zichzelf in te dekken.. Niet dat jij de developer straks aanklaagt, mocht je led kapot gaan..
En er staat 'on all but the lowest' en uiteraard is dit altijd op eigen risico, ik zou 'm geen uren aan laten staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Reneger schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:48:
[...]

Is het niet mogelijk om een samenwerking met flitsservice op te zetten? Logootje in de applicatie erbij, zij blij, jij blij?
Nee, helaas niet. Heb ik wel gevraagd.
SMulTiE schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:13:
[...]

Kan deze applicatie op de achtergrond draaien terwijl ik mijn gewone navigatiesoftware draait?

Ik ben zeker geïnteresseerd in een dusdanige applicatie, maar dan wil ik hem wél kunnen testen.
Zo is het niet uitnodigend in ieder geval.
Je kan elke applicatie 24 uur lang uitproberen. Dat is eigenlijk HET grote voordeel van de Android Market ten opzichte van de Appstore van Apple. Als het je niet bevalt, vraag je om een refund.
(In dit geval zou ik dan wel graag wat feedback hebben, helaas doen niet zo heel veel mensen dat. Met feedback kan ik de applicatie verbeteren.)

De appicatie gaat wel door als het scherm uit is, maar (nog) niet als andere applicaties draaien. Hiervoor heb ik gekozen, omdat ik GPS nodig heb. Mensen moeten wel op home kunnen drukken en ervan uitgaan dat de applicatie niet meer echt actief is (veel stroom verbuikt met GPS). Dus dit zou ik dan op een andere manier moeten afvangen. Maar dat zal ik dan in ieder geval op mijn lijstje zetten.

Eerst wil ik hem wat fancier maken. Zodat hij er wat professioneler uit zal zien. En een nieuw geluidje ontwerpen. (Dat is trouwens nog erg lastig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Laatst online: 14-09 09:39
Ik krijg mijn barcode scanner maar niet om de avatar van Balachmar te scannen, raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

QR codes zijn vaak 100x100 inclusief wit vlak, of 150x150 inclusief wit vlak.
Icons op GoT zijn 60x60, dat krijg je volgens mij nooit leesbaar.

Hmm, net getest, hier pakt hij hem wel. Dus schijnbaar wel leesbaar genoeg :P
Met ShopSavvy trouwens.

[ Voor 28% gewijzigd door Nakebod op 19-05-2010 12:45 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:11
ApexAlpha schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:40:
Ik krijg mijn barcode scanner maar niet om de avatar van Balachmar te scannen, raar.
Ik ook niet, maar dat is waarschijnlijk omdat die iets te veel is verkleind en te veel info verloren is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Moning2 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:45:
[...]

Ik ook niet, maar dat is waarschijnlijk omdat die iets te veel is verkleind en te veel info verloren is gegaan
Dat dacht ik eerst ook, maar ik heb wel vaker avatars gescand naar zowel webpagina's als android market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Moning2 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:45:
[...]

Bij mijn spica pakt zxing barcode scanner hem wel. De code verwijst naar de markt: w. ligtenberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

gefixed. Als het goed is moet hij het nu wel doen. Althans op mijn ADP met Barcode Scanner. Maar het is net aan, met die kleine avatars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Balachmar schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:28:
[...]

[...]
Ai, jammer...

Ik heb zelf namelijk ook wel eens overwogen om een applicatie als de jouwe te gaan sleutelen.. Alleen de data is altijd het punt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Pin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-05 11:10
King_Pin schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:01:
My traks is duidelijk de beste kan ik aanbevelen.

Vraagje nog.
De weather app is down ofzo?

Hij vind geen informatie meer over mijn locatie in Leeuwarden of waar dan ook ...
tenzij ik een voorgeprogrameerde stad pak.

Het weer venster blijft dus leeg op homescreen ...
King_Pin schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 00:32:
Is de weather app in de HTC klok down ofzo?

Hij vind geen informatie meer over mijn locatie in Leeuwarden of waar dan ook ...
tenzij ik een voorgeprogrameerde stad pak.
2 keer een vraag gedropt maar niemand antwoord. :?
Toch vind ik op internet dat veel mensen hier last van hebben.
Aangezien waarschijnlijk niemand hier een antwoord op heeft zal ik voor de mensen die dit probleem hebben melden dat ik erachter ben gekomen dat dit een bug is in de HTC klok widget.
Het probleem is helaas niet te verhelpen. :-(

Een goed alternatief is Weatherbug ( easy te vinden via Market )

Mocht ik het fout hebben en heeft iemand toch een oplossing gevonden dan hou ik mijzelf uiteraard erg aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Balachmar schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:03:
gefixed. Als het goed is moet hij het nu wel doen. Althans op mijn ADP met Barcode Scanner. Maar het is net aan, met die kleine avatars!
ah kijk, met jou aanpassing en een iets hoger contrast pakt hij hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
FabianNL schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:09:
[...]

Dit spel, en nog een hele rits, zijn te downloaden vanaf de Gameloft site, artikeltje wat hier over gaat:
http://androidandme.com/2...-3d-games-most-dont-work/
[video]

Ik wacht nog wel even tot ze in de Market staan en/of meer reviews over zijn.
Ziet er allemaal best leuk uit, maar waarom zijn deze games niet gewoon in de market te downloaden? Je zou wel gek zijn om het op deze manier te doen. Kun je handmatig gaan lopen updaten, je moet je cc details weer aan een andere partij geven en als het niet goed blijkt te werken op je toestel kun je natuurlijk fluiten naar je refund.
Als ze het zo blijven doen dan is dit natuurlijk gedoemd om te mislukken. Ook omdat niemand deze games natuurlijk vindt als hij zoekt in de market en dus ook niet weet dat ze bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
janvanduschoten schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:03:
[...]

Probeer soundmanager maar eens, dat is hem denk ik.
Ik heb hem gevonden op androlib.com

Het heet namelijk heel makkelijk, Silent Time :+ (http://www.androlib.com/a...otic-silenttime-jmpx.aspx)

Maar ik kan hem alleen niet in de market vinden :'(
Kan ik hem nog op een andere manier op mijn phone krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

King_Pin schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:13:
[...]

[...]

2 keer een vraag gedropt maar niemand antwoord. :?
Toch vind ik op internet dat veel mensen hier last van hebben.
Aangezien waarschijnlijk niemand hier een antwoord op heeft zal ik voor de mensen die dit probleem hebben melden dat ik erachter ben gekomen dat dit een bug is in de HTC klok widget.
Het probleem is helaas niet te verhelpen. :-(

Een goed alternatief is Weatherbug ( easy te vinden via Market )

Mocht ik het fout hebben en heeft iemand toch een oplossing gevonden dan hou ik mijzelf uiteraard erg aanbevolen :)
Misschien is dit ook wel een goed alternatief voor de HTC flipclock,
YR.NO . Diverse weer widgets mogelijk, ook met flipclock. Gewoon gratis in de market.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giganielsie schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:22:
Kan ik hem nog op een andere manier op mijn phone krijgen?
Via het downloaden en installeren van een los .apk bestand (misschien te vinden via Google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Kent iemand een alternatieve muziek speler waarmee je Internet streams kan openen die niet afsluiten als je een andere app opent / op home duwt. De normale muziek speler sluit een stream dan af, erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik gebruik zelf XiaLive Lite voor shoutcast streams. Verder heb je nog A Online Radio meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Iemand een idee hoe je de reclame bij Handcent SMS kunt uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je misschien een idee waarom Handcent SMS gratis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:43:
Heb je misschien een idee waarom Handcent SMS gratis is?
Jawel. Maar soms kan je het ergens uitzetten (ergens in de opties, kan 't alleen niet vinden). Zou het ook geen probleem vinden een donated editie aan te schaffen, maar ook die kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is niet uit te zetten en er is geen donated versie... Maar reclame zie je alleen bij instellingen 1x'tje?

*O* *O* Voor de rest hulde voor: *O* *O* MyBackup *O* *O*
Vele mensen / Tweakers konden 'm al, maar had m'n telefoon nog nooit gecleaned / gewiped, dus nog nooit nodig gehad.. Heb vanmiddag m'n Milestone geroot, zodat ik m'n Motorola Milestone op 1,2GHz kan draaien
dus alles was gewist! Met MyBackup staat alles er weer op! En dat zo simpel als 't maar zijn kan en gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuuwnhuusk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-01 02:01
Voor de rest hulde voor: MyBackup
Geweldig! Ik zit erover te denken mn Magic te gaan rooten en dit was toch wel iets dat me tegenhield. Deze app neemt dus alle contacten, smsjes e.d. over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkelijk waar alles, ikzelf was er ook huiverig voor hoor, maar nagenoeg alles is te backuppen ja!
Contacten, smsjes, mms'jes, bookmarks, homescreeninstellingen (hoe je icons waren en waar ze stonden), applicaties, kalender, alarmen, syteeminstellingen, woordenboeken, 'call logs' en muziekafspeellijsten!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Laatst online: 15-09 12:32
CLB schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:00:
Werkelijk waar alles, ikzelf was er ook huiverig voor hoor, maar nagenoeg alles is te backuppen ja!
Contacten, smsjes, mms'jes, bookmarks, homescreeninstellingen (hoe je icons waren en waar ze stonden), applicaties, kalender, alarmen, syteeminstellingen, woordenboeken, 'call logs' en muziekafspeellijsten!! *O*
Ook eens proberen. Dan het rooten nog uitvinden, vind het er nogal lastig uitzien... Ik wil namelijk wel eens 2.1 op de hero ;) Ach, heb vanmiddag nog een paar uur over :P

Edit: laat maar, ziet er nogal ingewikkeld uit. Geen zin om daar veel moeite voor te moeten doen en tegen allerhande problemen aan te lopen (elke rom heeft wel nadelen, wat ik dus niet wil). Dan maar wachten op htc

[ Voor 15% gewijzigd door Tonkey op 19-05-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vanmiddag geroot, was te doen, maar was best huiverig voor eventuele bricks..
Hopelijk zijn er ook goede en behulpzame Tweakers te vinden in het Hero-root-topic, bij de Milestone _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Balachmar schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:28:
[...]

[...]

Je kan elke applicatie 24 uur lang uitproberen. Dat is eigenlijk HET grote voordeel van de Android Market ten opzichte van de Appstore van Apple. Als het je niet bevalt, vraag je om een refund.
(In dit geval zou ik dan wel graag wat feedback hebben, helaas doen niet zo heel veel mensen dat. Met feedback kan ik de applicatie verbeteren.)

De appicatie gaat wel door als het scherm uit is, maar (nog) niet als andere applicaties draaien. Hiervoor heb ik gekozen, omdat ik GPS nodig heb. Mensen moeten wel op home kunnen drukken en ervan uitgaan dat de applicatie niet meer echt actief is (veel stroom verbuikt met GPS). Dus dit zou ik dan op een andere manier moeten afvangen. Maar dat zal ik dan in ieder geval op mijn lijstje zetten.

Eerst wil ik hem wat fancier maken. Zodat hij er wat professioneler uit zal zien. En een nieuw geluidje ontwerpen. (Dat is trouwens nog erg lastig!)
Ik had op WM6.5 een applicatie die je opstartte en die een groot rood scherm met een waarschuwingsgeluid gaf bij een mobiele radar (geen idee welke database gebruikt werd btw).
Tevens startte deze applicatie automatisch mijn navigatieprogramma op. TomTom werd in dit geval in de voorgrond geladen en de applicatie draaide zelf verder op de achtergrond. Dit werkte imho perfect. Geen idee of dit echter ook voor Android mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 23:33
Ik ben op zoek naar een nieuws widget voor op een van mn homescreens. De standaard htc nieuws widget vind ik te groot en de ander te klein. De grote vult een hele pagina, en de kleine laat maar 1 enkel nieuws bericht zien. Weet iemand er een die bijvoorbeeld een halve homescreen bezet waar dan stuk of 3/4 nieuwsberichten op staan?

als iemand een goed werkende nieuws app weet die bijvoorbeeld ook een hele pagina gebruikt wil ik die ook wel eens proberen....

Heb met de standaard nieuws app ook wat problemen omdat hij het nieuws van bijvoorbeeld nu.nl en tweakers.mobi niet in de goede volgorde zet.

[ Voor 29% gewijzigd door SquareOne op 19-05-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
DizzyWeb schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:27:
Ik gebruik zelf XiaLive Lite voor shoutcast streams. Verder heb je nog A Online Radio meen ik.
A Online Radio werkt perfect inderdaad, bedankt!

Echter als ik nu een radio link open moet ik iedere keer kiezen tussen A Radio Online of Muziek(stock app) om de stream te openen. Ik vink iedere keer 'Standaard gebruiken voor deze actie.' aan maar dat werkt helemaal niet om een of andere reden.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.