Android Software & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 127.359 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik tap al 4 Jaar gewoon mijn teksten direct in het daartoe bestemde venster. c/p van notepad, waar is dat nou goed voor? Deze reactie is gewoon getypt in het browser veld. Even uitzoomen en je kan het hele veld zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Het eerste Android toestel kwam pas in laatste kwartaal van 2008 op de markt, 1 1/2 jaar geleden dus.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Net Run Keeper geprobeerd. Klote app!

GPS en tracking was al toen ik de straat uitliep gestopt. Dus ik heb voor vandaag 0 data.

Ik ga het nog 1 keer proberen. En als het weer niet werkt, ga ik terug naar Runstar.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:02
DNA_Saint schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:18:

GPS en tracking was al toen ik de straat uitliep gestopt. Dus ik heb voor vandaag 0 data.

Ik ga het nog 1 keer proberen. En als het weer niet werkt, ga ik terug naar Runstar.
Kijk ook eens naar My Tracks, tip,
http://mytracks.appspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wekkel schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:35:
Ik tap al 4 Jaar gewoon mijn teksten direct in het daartoe bestemde venster. c/p van notepad, waar is dat nou goed voor? Deze reactie is gewoon getypt in het browser veld. Even uitzoomen en je kan het hele veld zien.
Als ik een invoerveld selecteer, dan zoomt de browser in. Zo te zien is dat niet uit te zetten. Grote velden vallen deels buiten beeld. Soms verspringt de focus, wat erg lastig is. Zelfs als ik kan uitzoomen, dan werkt het niet voor mij omdat de letters te klein zijn. De omweg via het notepad werkt voor mij het prettigst, mede omdat het lettertype groot is en de invoer schermvullend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13

Ibex

^^ met stom.

Op de HTC desire (en wellicht ook op andere telefoons :P) staat er default een mooie klok + weer widget. Ik meen me te herinneren dat ik daar al eens andere klok-skins heb voor gezien. Dus wel een identieke layout en dergelijke, maar bvb enkel een ander lettertype voor de cijfers. Kan iemand me zeggen hoe en waar ik informatie kan vinden hierover?

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Ibex schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:38:
Kan iemand me zeggen hoe en waar ik informatie kan vinden hierover?
Bedoel je niet toevallig Beautiful Widgets? Die kan je ook customizen op de manier die jij omschrijft.

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/cya5t5.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Brad Pitt schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:44:
[...]

Bedoel je niet toevallig Beautiful Widgets? Die kan je ook customizen op de manier die jij omschrijft.

[afbeelding]
Volgens mij bedoel je iid beautiful widgets, alleen daar hebben ze de exacte HTC skin uitgehaald omdat htc ze wilde aan klagen. Maar er zitten genoeg mooie alternatieven tussen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

DNA_Saint schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:18:

Probeer anders ook eens sportypal, ik gebruik die ook en is me ook beter bevallen dan runkeeper, hier een voorbeeld van gisteren, het houdt in elk geval bij aan welke kan van de weg je hebt gelopen, dus nog best precies.

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13

Ibex

^^ met stom.

Thx, het was inderdaad deze die ik zocht :).

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Draait iemand van jullie htc sync op win 7 x64? Kan je dan even kijken wat je stuurpog versies zijn van het android apparaat in apparaatbeheer (zie mijn post in [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's) want heb grote problemen met het syncen van mijn desire. Btw, lees aub even de post voordat je reageert met "google het eens, je moet vista drivers installeren etc", want dat heb ik allemaal al geprobeerd. Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
Buddy Runner is ook een top app! Heeft naar mijn mening de mooiste GUI. Zie http://www.buddyrunner.com/forrest.gump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]
En hoe heb jij je homescreen zo gekregen? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander3000
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Qli-max schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:32:
Draait iemand van jullie htc sync op win 7 x64? Kan je dan even kijken wat je stuurpog versies zijn van het android apparaat in apparaatbeheer (zie mijn post in [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's) want heb grote problemen met het syncen van mijn desire. Btw, lees aub even de post voordat je reageert met "google het eens, je moet vista drivers installeren etc", want dat heb ik allemaal al geprobeerd. Alvast dank!
Probeer eens de kabel in de achterkant van je pc te prikken, als je dat nog niet gedaan had. Werkte bij mij met de USB-poorten aan de voorkant niet, maar wel met de poorten aan de achterkant, blijkbaar USB 2.0 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Pin
  • Laatst online: 27-05 11:10
My traks is duidelijk de beste kan ik aanbevelen.

Vraagje nog.
De weather app is down ofzo?

Hij vind geen informatie meer over mijn locatie in Leeuwarden of waar dan ook ...
tenzij ik een voorgeprogrameerde stad pak.

Het weer venster blijft dus leeg op homescreen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qli-max schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:32:
Vista 64bits drivers.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/r2nq1g.png

En als ze één keer geïnstalleerd zijn, op een usb-poort van je pc[geen hubs o.i.d] en dezelfde poort gebruiken. Soms wil een reboot ook nog wel eens helpen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me helpen aan de live wallpaper seeds of life voor een htc Desire. Zou die erg graag willen maar heb geen credit kaart.

alvast bedankt!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
[...]

[afbeelding]
leuk programma, heb het ook effe geprobeerd. Leuke icoontjes ook maar ik mis toch wel een widget om mijn 3G aan en af te zetten.

Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/2209818/snap20100515_132235-1273923097.png

Maar hoe heb jij jouw fonts zo dik kunnen maken? Ik zie slechts 4 fonts waaruit ik kan kiezen... En met welk programma heb je die custom icons geinstalleerd?

[ Voor 12% gewijzigd door pina op 15-05-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis nu de 2e keer dat ik geen internet heb op mijn mobiel, de vorige keer begon dezelfde ellende toen ik JuiceDefender en UltimateJuice had geinstalleerd en nu dus ook :( . Nu heb ik hem 2 dagen geleden of zo weer geinstalleerd en vandaag weer gezeik. Fabrieksherstel was het enige wat hielp mijn internet terug te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:44:
Tis nu de 2e keer dat ik geen internet heb op mijn mobiel, de vorige keer begon dezelfde ellende toen ik JuiceDefender en UltimateJuice had geinstalleerd en nu dus ook :( . Nu heb ik hem 2 dagen geleden of zo weer geinstalleerd en vandaag weer gezeik. Fabrieksherstel was het enige wat hielp mijn internet terug te krijgen.
Ik had dat ook met Ultimatejuice maar toen kwam ik er pas later achter dat de widget los staat van het programma zelf. Dus als je UJ uit hebt staan en je drukt een keer op die widget dan kan het nog steeds zo zijn dat je internetverbinding weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zie je dat UJ uitstaat en is daar ook een widget voor? Ik wist overigens niet dat fabrieksherstel ook de geheugenkaart formatteert. Weg contacten, weg fotos, weg backups, weg alles. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Sander3000 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:59:
[...]
Probeer eens de kabel in de achterkant van je pc te prikken, als je dat nog niet gedaan had. Werkte bij mij met de USB-poorten aan de voorkant niet, maar wel met de poorten aan de achterkant, blijkbaar USB 2.0 nodig.
Ja dat deed ik al, hielp nog niet..
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:06:
[...]

Vista 64bits drivers.
[afbeelding]

En als ze één keer geïnstalleerd zijn, op een usb-poort van je pc[geen hubs o.i.d] en dezelfde poort gebruiken. Soms wil een reboot ook nog wel eens helpen.
Heb zelfde drivers, daarom begrijp ik het niet....

Installeer nu even de nieuwste SDK manager, kijken of dat helpt (tip van l3art in "[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's").

Misschien ligt het dan toch aan de telefoon....

Edit: werkt nog steeds niet....even met andere sd kaart proberen (heb ergens ooit iets gelezen over syncen en ds-kaartjes, weet niet meer waar...)

Edit2: hielp ook niet, raak beetje door mijn ideeen heen....

[ Voor 25% gewijzigd door Qli-max op 15-05-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-01 23:01
Ik voel met je mee, ik krijg het ook niet werkend. Ik heb ook W7 64 en alle truukjes al geprobeerd... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Grrrrrrrrr nou doet xp ook al moeilijk, ook geen synchro meer, geduld raakt op |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:01
Qli-max schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:31:
[...]
...

Edit: werkt nog steeds niet....even met andere sd kaart proberen (heb ergens ooit iets gelezen over syncen en ds-kaartjes, weet niet meer waar...)

Heb je al eens geprobeerd om je firewall en eventueel antivirus even te deactiveren? Om te zien of deze toevallig de Sync tegenhouden...

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 15-05-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
dafmay schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:25:
[...]

Heb je al eens geprobeerd om je firewall en eventueel antivirus even te deactiveren?
Jep, wel bedankt voor meedenken! Maar is toch wel redelijk debiel te noemen dat ook in xp hij het niet doet (plots, uur geleden nog wel). Begin bijna te denken dat de telefoon f*cked is (staat ook helemaal vol met apps, vandaar dat ik hem maar eens ga rooten en aps2sd erop wil knallen)

[ Voor 35% gewijzigd door Qli-max op 15-05-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qli-max schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:31:
[...]

[...]

Heb zelfde drivers, daarom begrijp ik het niet....

HTC-sync uninstallen, register opschonen, HTC-sync opnieuw installen? Eventueel restoren naar een restore-punt waar HTC-sync nog niet was geïnstalleerd? USB-foutopsporing aanvinken? De allerlaatse HTC-sync nemen van service-site. Waard om het eens te proberen?

Allerlaatste optie is een factory-reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Qli-max schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:26:
[...]

Jep, wel bedankt voor meedenken!
Ah dat is jammer.

Vreemd omdat ik ook Win7 x64 draai en HTC sync heeft het op mijn laptop altijd prima gedaan. Heb wel Sync onlangs gedeinstalleerd omdat ik alleen nog maar sync met Google online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
heb het (volgens mij) nodig voor gold card en dergelijke (anders herkend HxD hem niet)

[ Voor 8% gewijzigd door Qli-max op 15-05-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:26:
[...]

HTC-sync uninstallen, register opschonen, HTC-sync opnieuw installen? Eventueel restoren naar een restore-punt waar HTC-sync nog niet was geïnstalleerd? USB-foutopsporing aanvinken? De allerlaatse HTC-sync nemen van service-site. Waard om het eens te proberen?
Allerlaatste optie is een factory-reset.
Allemaal al gedaan.... :'( ik vrees dat het de laatste optie wordt (nou is dat niet heel erg als ik toch al wilde rooten, maargoed, heb geen zin dat ik straks de hele tijd dit gezeur heb als ik hem even aan de comp hang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qli-max schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:30:
heb het (volgens mij) nodig voor gold card en dergelijke (anders herkend HxD hem niet)
HTC-sync heb je in principe helemaal niet nodig.. ;) Alleen al je rechtstreeks met outlook o.i.d wil syncen. HTC-sync blijft een gedrocht.. :P
Qli-max schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:32:
[...]

Allemaal al gedaan.... :'( ik vrees dat het de laatste optie wordt (nou is dat niet heel erg als ik toch al wilde rooten, maargoed, heb geen zin dat ik straks de hele tijd dit gezeur heb als ik hem even aan de comp hang)
Zou dan een factory-reset doen eerst. En meteen kijken of ie wil syncen. Weet je het meteen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Waarom herkent HxD de android tel (althans de sd kaart dan niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qli-max schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:35:
Waarom herkent HxD de android tel (althans de sd kaart dan niet)
drivers?

edit

De Goldcard moet je trouwens maken op je sd als deze via een adapter is aangesloten op je pc en niet via je telefoon. Of bedoel je dat niet?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:37:
[...]
drivers?

edit
De Goldcard moet je trouwens maken op je sd als deze via een adapter is aangesloten op je pc en niet via je telefoon. Of bedoel je dat niet?
[/quote]
Jep, daarom heb ik dus een probleem, maar dacht dat het voornamelijk aan htc sync lkag, maar als jij zegt dat je htc sync niet nodig hebt voor rooten en flashen etc., dan los ik het wel op met de drivers alleen. Gebruik toch geen synchro met outlook etc. Overigens natuurlijk nonsense van htc dat htc sync niet gewoon werkt |:(

edit
Hoezo moet je de Goldcard maken als deze via een adapter is aangesloten op je pc, in alle fora staat: formatteer je kaart, stop hem in je device en boot je devise, hang hem aan je comp etc.

Edit: heppieboedah, we verhuizen wel weer terug naar root en rom topic,het spijt me voor al deze vervuiling jongens maar ik dacht dat het allemaal aan de software htc sync lag, sorry! :+

[ Voor 44% gewijzigd door Qli-max op 15-05-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qli-max schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:41:
[...]

Jep, daarom heb ik dus een probleem, maar dacht dat het voornamelijk aan htc sync lkag, maar als jij zegt dat je htc sync niet nodig hebt voor rooten en flashen etc., dan los ik het wel op met de drivers alleen. Gebruik toch geen synchro met outlook etc. Overigens natuurlijk nonsense van htc dat htc sync niet gewoon werkt |:(
Ben bang dat we de regels van dit topic ruimschoots schenden... ;) Maar start je telefoon op in de fastbootmodus. Dan de drivers installeren en je bent klaar. allemaal zonder HTC-sync.

verder weer on topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had even een (denk ik) simpel vraagje. Als je de contacten in je favourites plaatst, staan ze op een bepaalde plaats (in favourites), die je niet meer kan veranderen.
Dat vind ik vreselijk, ik wil gewoon de mogelijkheid hebben om mijn favourites neer te zetten waar ik ze wil neerzetten. Met WinMO kan dat gewoon standaard wel.
Zijn er favourites-vervangers die deze mogelijkheid wel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:50:
En hoe heb jij je homescreen zo gekregen? :9~
Cyanogen 5 Rom, DarkStar2 thema, ADW Launcher, wat custom icons, etc. ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Over browsers gesproken, ik heb de afgelopen week een aantal uitgeprobeerd...Dolphin HD, Opera Mini 5, en als laatste Xscope.

Dolphin HD werkt prima en vlotjes, maar doet mij persoonlijk verder niet veel...heeft voor mij persoonlijk nergens een "wow- factor".

Opera Mini 5 ook prima...zeer snel laden van pagina's, maar helaas gebeurd het re-sizen niet al te goed...waardoor je daarna met het scrollen steeds een beetje naar links/rechts gaat en dus delen van de tekst wegvallen. Ook pakt Opera vaak je clicks niet of niet goed. Dat is voor mij de grootste tegenvaller. Omdat het scherm nu eenmaal klein is en de tekst dus ook moet een browser daar goed mee overweg kunnen.

Xscope daarentegen is nu mijn favoriet geworden. Vlot (maar eigenlijk zijn alle browsers dat wel), tabbladen wisselen mbv swipen, de browser is als standaard in te stellen, lekker overzichtelijk, scrolt erg soepeltjes, scrollen mbv de volume toetsen aan zijkant telefoon is erg handig (heeft Dolphin ook), en erg goede resizing...scrollen laat de tekst mooi in het midden staan, favorieten backup op sd kaart, kleine footprint mbt geheugen, plus een echte afsluit-knop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:47
Opera mini vind ik ook tegenvallen. Op mijn WM toestel was het geweldig, maar het klopt toch dat Opera mini niet eens pinch ondersteunt? In ieder geval werkte dat niet bij mij.

Trouwens, is er een programma dat automatisch waarmee je kunt instellen dat bijvoorbeeld om 5 uur een smsje gestuurd moet worden? Of bijvoorbeeld automatisch een smsje, eenmaal per dag, als je op een bepaalde plek bent? Ik heb gezocht via google, androidlib, appbrain, market etc, maar ik vind niks. Ik denk dat ik de juiste zoektermen niet weet of bestaat zoiets nog niet?

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
xtreme_lunatic schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:23:
Opera mini vind ik ook tegenvallen. Op mijn WM toestel was het geweldig, maar het klopt toch dat Opera mini niet eens pinch ondersteunt? In ieder geval werkte dat niet bij mij.
Yep, het blijft nog even wachten op Opera Mobile voor Android...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Kwam je post half uurtje geleden tegen en het is eindelijk gelukt, beetje problemen gehad op win7 x64 (ook met sdk) maar met wat herinstallen van java etc. werkt het prima. Op zich erg relaxed om via je comp je complete phone te kunnen besturen, al is het laden van het telscherm een beetje traag. In ieder geval bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Heeft er hier iemand ervaring met Adfree op je desire (moet geroot zijn maar doordat je nog niet kunt schrijven in systeemdirectory problemen met adfree, kwam deze thread tegen maar kom er niet uit).

Ander vraagje, heeft iemand de ADW Launcher ingeinstalleerd op een Modaco rom (linkje?, vraag me namelijk af of het wel werkt zonder cyanogen ROM?).

Laatste vraagje: Zie plaatje in deze post, iemand vroeg hoe heppieboedah aan die widgets kwam, enige antwoord was mini info, ik heb het heppieboedah even nagevraagd (want mini info stelt niet zo veel voor) en hij heeft het plaatje van internet geript dus weet ook niet welke widgets het zijn. Iemand enig idee? Dit zijn namelijk widgets die best wel nuttige en tweakerwaardige info geven :9~ (ze zien er gewoon über ge*l uit :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Qli-max schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:17:
...
Laatste vraagje: Zie plaatje in deze post, iemand vroeg hoe heppieboedah aan die widgets kwam, enige antwoord was mini info...
Huh...in die post zie ik geen plaatjes van een widget?

Edit : of bedoel je deze soms? http://www.sizzledcore.co...creenshot-app-shootme.png

[ Voor 47% gewijzigd door dafmay op 16-05-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Jep :) Dat plaatje staat toch in die post :P Heb de vraag ook maar even op de facebook van sizzledcore geplaatst (linkje naar vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Qli-max schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:30:
Jep :) Dat plaatje staat toch in die post :P
Vreemd..ik zie helemaal geen plaatjes in die post. Normaliter zie ik wel alle afbeeldingen in de topics op GoT. Anyway...ik weet nu in ieder geval waar het om gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
dafmay schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:38:
[...]

Vreemd..ik zie helemaal geen plaatjes in die post. Normaliter zie ik wel alle afbeeldingen in de topics op GoT. Anyway...ik weet nu in ieder geval waar het om gaat :)
Goed heb ze dan toch gevonden (snap niet waarom ik dat niet eerder kon/deed) voor de internal en de sd. Gelijk even geinstalleerd, via widget toevoegen toegevoegd aan screen en het lijkt goed te werken, nu de batterij widget nog :)

Edit: ook de battery widget gevonden via een youtube filmpje :)

Edit: Plaatje met mini info om te vergelijken:
Afbeeldingslocatie: http://ams2.dutchphotobank.com/379/70R/mQmtOyfA_small.png.jpg?1274017355

Alleen wel jammer dat je niet het Ext 3 geheugen kunt instellen om te laten zien (daar waar ik op mijn geroote desire de apps op sla)

[ Voor 29% gewijzigd door Qli-max op 16-05-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke widgets zijn van welke programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:45
xtreme_lunatic schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:23:
Trouwens, is er een programma dat automatisch waarmee je kunt instellen dat bijvoorbeeld om 5 uur een smsje gestuurd moet worden? Of bijvoorbeeld automatisch een smsje, eenmaal per dag, als je op een bepaalde plek bent? Ik heb gezocht via google, androidlib, appbrain, market etc, maar ik vind niks. Ik denk dat ik de juiste zoektermen niet weet of bestaat zoiets nog niet?
Locale zal dit wel kunnen met de SMS plugin.
Ik gebruik het zelf ook met vier vrij eenvoudige profielen: default, thuis (locatie), werk (locatie) en nachtstand (tijdgebonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 00:59
Qli-max schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:48:
[...]

Goed heb ze dan toch gevonden (snap niet waarom ik dat niet eerder kon/deed) voor de internal en de sd. Gelijk even geinstalleerd, via widget toevoegen toegevoegd aan screen en het lijkt goed te werken, nu de batterij widget nog :)

Edit: ook de battery widget gevonden via een youtube filmpje :)

Edit: Plaatje met mini info om te vergelijken:
[afbeelding]

Alleen wel jammer dat je niet het Ext 3 geheugen kunt instellen om te laten zien (daar waar ik op mijn geroote desire de apps op sla)
Wat is die HTC energiebeheer-achtige widget bovenin als ik vragen mag? Vind die van HTC al handig, maar deze heeft nog meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:21

Sebazzz

3dp

mac1987 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:44:
[...]

Wat is die HTC energiebeheer-achtige widget bovenin als ik vragen mag? Vind die van HTC al handig, maar deze heeft nog meer opties.
Dat is niet van HTC volgens mij, het lijkt veel op het standaard widget dat bij de milestone meegeleverd zat.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Dat is niet hetzelfde; de widget van de Milestone is die van Android zelf, en die heeft toch wel wat minder opties. Of... je moet ze kunnen aanzetten en ik kijk eroverheen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Katsunami schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:53:
Dat is niet hetzelfde; de widget van de Milestone is die van Android zelf, en die heeft toch wel wat minder opties. Of... je moet ze kunnen aanzetten en ik kijk eroverheen :X
Nee, maar misschien is er dus een uitgebreidere van Google te krijgen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:35:
Misschien wel zo handig voor mensen die graag willen togglen: SwitchPro Widget
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/fei8sn.png

You can switch/toggle:

Wi-Fi
Bluetooth (not 1.6)
APN
GPS
Auto-sync (not 1.6)
Auto-Rotate Screen
Brightness
Screen Always On
Silent Mode
Airplane Mode
Reload SD Card
Vibration Mode
3G-2G
Battery Indicator
EDIT: Anders heb je nog 'extended controls'

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 16-05-2010 19:02 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
weet iemand of er software bestaat om via android makkelijk een wifi printer aan te sturen? ik ben namelijk op zoek naar een printer en als dit makkelijk vanaf mn milestone kan dan zou het misschien wel een wifi variant worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moulijn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-06-2015
DNA_Saint schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:11:
Gisteren hardgelopen met Runstar. Goede applicatie en heeft een nauwkeurige GPS ontvangst.
Resultaten zijn wel minimaal. Je kan alleen google maps, aantal km, totale tijd en hoogteverschillen zien.

Nu even proberen met Runkeeper! Voordeel hiervan is dat je alles ook online kan bekijken. En tijdens het hardlopen heb je meer info, zoals huidige snelheid en calorieën die zijn verbrand.
Ik gebruik al maanden sportypal. Ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:19

Zjemm

...

Is er een widget voor de agenda zoals die van hgc waarmee je door je afspraken kan scrollen maar die niet full screen is. maar een groote heeft als bijvoorbeeld smooth agenda.

tevens ben ik op zoek naar een widget voor contacten. ook ala die van htc. maar dan dat je bijvoorbeeld opzij kan scrollen en dus weer niet full screen.

ook was ik benieuwd hoeveel mensen de htc sense interface uitschakelen en met de Google interface werken. Heeft dot nog voordelen?

laatste vraag:
ik zie dat je contacten aan kan maken als phone en als gmail contact. Als ik het goed begrijp gebruik je de laatste als je ze ook naar gmail wil syncen. maar als mijn contacten staan als phone. en ik kan deze niet aanpassen naar gmail. behalve als ik ze opnieuw aanmaak. iemand een idee hoe ik deze contacten nu toch makkelijk in gmail krijg?

[ Voor 30% gewijzigd door Zjemm op 16-05-2010 22:58 ]

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garfiel.d
  • Laatst online: 05-12-2023
LlamaWereldOver schreef op zondag 16 mei 2010 @ 20:03:
weet iemand of er software bestaat om via android makkelijk een wifi printer aan te sturen? ik ben namelijk op zoek naar een printer en als dit makkelijk vanaf mn milestone kan dan zou het misschien wel een wifi variant worden :P
http://www.cyrket.com/p/a...mixsoftware.printershare/

http://www.cyrket.com/p/android/com.rcreations.send2printer/

http://www.cyrket.com/p/android/jp.co.cycomtech.cyprintfree/

Niet getest, klinkt wel handig!

Ben benieuwd naar de bevindingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:15:
Hoe zie je dat UJ uitstaat en is daar ook een widget voor? Ik wist overigens niet dat fabrieksherstel ook de geheugenkaart formatteert. Weg contacten, weg fotos, weg backups, weg alles. 8)7
3 dingen:

De verbindings problemen die je had: heb je vodafone? Zie frontpage van zondag van tweakers :)

UJ: Openen via de apps, daar kun je UJ aanzetten met de bovenste button, of uitzetten. Verder is er een APN wigdet van UJ, daarmee kun je internet handmatig uitzetten.
In combinatie met bovenste: juist het herverbinden was zaterdag het probleem bij vodafone :)

Fabrieksherstel: normaal gesproken formateerd hij je kaart niet, tenminste, hier een milestone, en al 2x fabrieksherstel en geen format. Verder zitten je contacts als het goed is in je telefoon via je googleaccount. Daarmee kun je ze dus terughalen als je weer synct met google. Indien je dit niet hebt, dan wordt t snel tijd om dat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik heb meerdere topics doorgespit en ook op het internet gezocht, maar eigenlijk heb ik een vrij simpele vraag. Ik heb een G1 en gebruik de standaard gmail agenda. Als ik gewoon via de pc de agenda benader dan heb ik meerdere 'other calendars' in gebruik in mijn agenda. Als ik op mijn G1 deze agenda's wil selecteren, dan krijg ik een maximum van 3 'mijn agenda's' die ik toe kan voegen. Is er een mogelijkheid om ook op de G1 meer dan 3 'other calendars' weer te geven?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Is er een app waarmee je het toetsenbord kan herinrichten? Het gaat mij er voornamelijk om dat ik die 12# weg krijg, omdat ik tijdens het typen redelijk vaak per ongeluk naar het numeriek toetsenbord ga.
Weet iemand wat die app is die de batterijcapaciteit in procenten weergeeft in de statusbalk? Deze noemt hij niet in het filmpje. Heb verschillende apps geprobeerd maar die maken allemaal hun eigen icoontje i.p.v. het bestaande Android-icoontje.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Phrantic schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:10:
Is er een app waarmee je het toetsenbord kan herinrichten? Het gaat mij er voornamelijk om dat ik die 12# weg krijg, omdat ik tijdens het typen redelijk vaak per ongeluk naar het numeriek toetsenbord ga.

[...]

Weet iemand wat die app is die de batterijcapaciteit in procenten weergeeft in de statusbalk? Deze noemt hij niet in het filmpje. Heb verschillende apps geprobeerd maar die maken allemaal hun eigen icoontje i.p.v. het bestaande Android-icoontje.
je hebt daarvoor root nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon een third party keyboard installeren die dat niet heeft dunkt me =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Toevallig ben ik voor een schoolproject (HBO, informatica) met zo'n applicatie bezig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Die zijn alleen voor Android 1.5+ zeker? Kan ze beide niet vinden in de market :(

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk wel ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Zie thread op xda, je hebt wel root acces nodig zoals pina al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Jazz Jackrabbit
Doom I

Dosbox moet nog wel wat sneller en stabieler maar het werkt wel :p

[ Voor 9% gewijzigd door Sebazzz op 17-05-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Als ik mijn contact personen sync met Google contacts, dan worden bijna al mijn favorieten verwijderd :s. gelukkig had ik nog een backup met MyBackup gemaakt. syncen met Google geeft alleen nog maar problemen bij mij. zoals ook dat de contact fotos van slecht kwaliteit worden. Nu laat ik 's nachts door MyBackup online een backup maken. prima alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
CT schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:00:
Iemand in dit topic zocht nog een goeie webcam widget
ik heb er een gemaakt als kennismaking met widget programming op android en FREE in de market gezet
[afbeelding]
hopelijk bevalt ie :)
Leuke widget ! Maar helaas heb ik hem er toch weer afgegooid, met als reden: batterijverbruik. Het lijkt er op dat deze widget nogal wat slurpt. Ik heb nog gekeken of verversingsinterval daarbij verschil maakt, maar dit lijkt niet het geval. Heb hem nu uitgezet. Jammer.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Ooh, Jazz Jackrabbit.... :) Brengt goede herinneringen naarboven.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:59
Het wordt toch maar eens tijd om een probleem te posten waar ik al een paar maanden tegenaan loop.

Als ik een Uitzendinggemist stream bekijkt stop hij na exact 5 minuten met spelen. De voortgangsbalk gaat gewoon verder maar het beeld staat stil. Om dat te verhelpen moet ik de hele stream opnieuw opstarten. Ontzettend irritant.

Had er de laatste paar maanden al last van op m'n Hero maar heb het nu ook op m'n nieuwe Desire.

(trouwens in de browser EN in de app)

[ Voor 4% gewijzigd door Gersomvg op 17-05-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 11:45
Ik ben aan het zoeken op 'wireless verkenner', maar kan niks vinden.
Ik heb een aantal fotos en filmpjes op mijn HTC Desire en ben nu niet in het bezit van de micro-usb kabel om de bestanden over te zetten. Ik zoek daarom een app zodat ik via wifi mijn telefoon kan verkennen om er bestanden vanaf te halen. Meende dat ik wel over zoiets gelezen heb. Iemand idee wat de naam is van deze app?
Ik kan ook de sdkaart in een cardreader doen, maar het mooiste is natuurlijk een draadloos verkennen.

edit:
Ik vind wifi file explorer, maar ik zie geen mogelijkheden om meerdere bestanden in 1x keer te kopieren. Weet iemand een app die het wel kan?

[ Voor 13% gewijzigd door Binnetie op 17-05-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Binnetie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:44:
Ik ben aan het zoeken op 'wireless verkenner', maar kan niks vinden.
Ik heb een aantal fotos en filmpjes op mijn HTC Desire en ben nu niet in het bezit van de micro-usb kabel om de bestanden over te zetten. Ik zoek daarom een app zodat ik via wifi mijn telefoon kan verkennen om er bestanden vanaf te halen. Meende dat ik wel over zoiets gelezen heb. Iemand idee wat de naam is van deze app?
Ik kan ook de sdkaart in een cardreader doen, maar het mooiste is natuurlijk een draadloos verkennen.

edit:
Ik vind wifi file explorer, maar ik zie geen mogelijkheden om meerdere bestanden in 1x keer te kopieren. Weet iemand een app die het wel kan?
Ik gebruik daarvoor Websharing. Ik heb de Pro gekocht voor 3 dollar, kun je allemaal bestanden ook tegelijk uploaden. Maar de lite is prima!

http://www.appbrain.com/app/nextapp.websharing

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Sandyman538 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:06:
Ik heb meerdere topics doorgespit en ook op het internet gezocht, maar eigenlijk heb ik een vrij simpele vraag. Ik heb een G1 en gebruik de standaard gmail agenda. Als ik gewoon via de pc de agenda benader dan heb ik meerdere 'other calendars' in gebruik in mijn agenda. Als ik op mijn G1 deze agenda's wil selecteren, dan krijg ik een maximum van 3 'mijn agenda's' die ik toe kan voegen. Is er een mogelijkheid om ook op de G1 meer dan 3 'other calendars' weer te geven?
Druk eens op menu, en dan op Add ;) Je moet ze gewoon allemaal kunnen gebruiken, heb er hier 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 14:30

emzed

*

Had iemand al een goede LED app gevonden? Zo nee, dan post ik hem hier even:

http://www.androlib.com/a...colyl-led_light-Dnwq.aspx

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=jp.picolyl.led_light

IMO is dit een chiquere oplossing dan de meeste apps die alleen je scherm wit maken.

Full screen zit het er zo uit, maar je gaat hem natuurlijk als widget toevoegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/jjiFp.u.cs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 18:16
Ik zoek een programma, anders dan JuiceDefender, die 's nachts mijn 3g uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

HammerT schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:41:
[...]

Druk eens op menu, en dan op Add ;) Je moet ze gewoon allemaal kunnen gebruiken, heb er hier 5
Als ik in het menu 'mijn agenda's' zit, dan staan er 3 verschillende agenda's met overal een vinkje voor, als ik dan op menu druk en daarna op 'agenda's toevoegen' om er nog 1 toe te voegen (zo helder van geest was ik al ;) ), dan krijg ik een volgend scherm met 'ok' en 'annuleren' waarbij 'ok' in het grijs staat en dus niet aan te klikken is... :/

/edit

Nog een helder moment, op mijn pc nog maar eens een willekeurige extra agenda toegevoegd en die wordt nu wel door de G1 herkend. Misschien dat het komt dat die andere agenda niet gezien wordt, omdat er geen nieuwe afspraken meer staan in de toekomst, alleen in het verleden... :P

[ Voor 20% gewijzigd door Sandyman538 op 17-05-2010 22:23 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waterstof schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:18:
Ik zoek een programma, anders dan JuiceDefender, die 's nachts mijn 3g uit kan zetten.
Nagenoeg elke toggle widget kan dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:19

Zjemm

...

Zjemm schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:00:
Is er een widget voor de agenda zoals die van hgc waarmee je door je afspraken kan scrollen maar die niet full screen is. maar een groote heeft als bijvoorbeeld smooth agenda.

tevens ben ik op zoek naar een widget voor contacten. ook ala die van htc. maar dan dat je bijvoorbeeld opzij kan scrollen en dus weer niet full screen.

ook was ik benieuwd hoeveel mensen de htc sense interface uitschakelen en met de Google interface werken. Heeft dot nog voordelen?

laatste vraag:
ik zie dat je contacten aan kan maken als phone en als gmail contact. Als ik het goed begrijp gebruik je de laatste als je ze ook naar gmail wil syncen. maar als mijn contacten staan als phone. en ik kan deze niet aanpassen naar gmail. behalve als ik ze opnieuw aanmaak. iemand een idee hoe ik deze contacten nu toch makkelijk in gmail krijg?
Iemand?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 18:16
@CLB ik wil het graag automatisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
locale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Mochten er nog mensen zijn die kunnen programmeren en tijd hebben (iets wat ik even niet heb) er is hier eens een idee geopperd om een open source versie van Locale te maken. Dingen als timed uitzetten van 3G enzo moet niet heel moeilijk zijn, de GUI daar moet wel even goed over na worden gedacht.
Meer info hier: https://launchpad.net/openplace

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waterstof schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:31:
Setting Profiles dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:11
emzed schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:12:

[afbeelding]

IMO is dit een chiquere oplossing dan de meeste apps die alleen je scherm wit maken.

Full screen zit het er zo uit, maar je gaat hem natuurlijk als widget toevoegen:
[afbeelding]
Ja er is er al 1 eerder langs gekomen, namelijk FlashApp, welke kan 'flashen' en constant de LED aan:
http://www.androlib.com/a...ndroid-flashapp-CDiD.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:57

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

[afbeelding]

[afbeelding]
Is er ook een te vinden die op de Legend werkt, al deze apps werken alleen op Desire / Droid / nexus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Niemand in de weer om een fijne Got-applicatie te maken zoals XDA-developersforum heeft? Erg handig om op je phoon door het forum te bladeren ipv het met je browser te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Pin
  • Laatst online: 27-05 11:10
Is de weather app in de HTC klok down ofzo?

Hij vind geen informatie meer over mijn locatie in Leeuwarden of waar dan ook ...
tenzij ik een voorgeprogrameerde stad pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Digibilly schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 00:12:
Niemand in de weer om een fijne Got-applicatie te maken zoals XDA-developersforum heeft? Erg handig om op je phoon door het forum te bladeren ipv het met je browser te moeten doen.
Dat zuigt idd hard, Gotten op je telefoon.
Imho dan.

Helaas is mijn Programmeer kennis beperkt tot de uiterst uiterst uiterst oppervlakkige kennis van Java in Netbeans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Misschien ben ik wel voorbestemd om te werken in kleine ruimtes, want ik bezoek elke site (en dus ook fora) gewoon met de browser, op zoomniveau "close". Daar heb ik geen enkele moeite mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:24
waterstof schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:31:
Ik gebruik zelf toggle settings, kun je mbv regels van alles automatisch aan/uit laten zetten. Deze app kwam hier ergens voorbij. Hiervoor had ik locale welke ook handig is maar deze liep niet lekker (vond ik)

Toggle this:
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=com.cooolmagic.android.toggle5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Is er een app waarmee je softwarematig de trilstand zachter kunt zetten? Als ik de telefoon op mijn bureau ofzo heb liggen en ik krijg een sms'je, schrik ik me de pleuris. Bovendien maakt het enorm veel geluid. Steeds schakelen tussen trilstand aan/uit is geen optie.

P.S. Ik gebruik nu Smart Vibrator waarmee ik heb ingesteld alleen korte trillingen te willen. Dat is het net niet. :+

[ Voor 18% gewijzigd door Phrantic op 18-05-2010 07:50 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Laatst online: 21:53
Even een vraagje over UItzending gemist. Ik heb gezocht naar een app in de Market maar die kan ik niet vinden. Of moet je via de site de streams bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik gebruikte eerst flashapp, maar deze ziet er beter uit, dus thanks!

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ik gebruik Mototorch. Heeft ook veel opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:59
Gersompie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:55:
Het wordt toch maar eens tijd om een probleem te posten waar ik al een paar maanden tegenaan loop.

Als ik een Uitzendinggemist stream bekijkt stop hij na exact 5 minuten met spelen. De voortgangsbalk gaat gewoon verder maar het beeld staat stil. Om dat te verhelpen moet ik de hele stream opnieuw opstarten. Ontzettend irritant.

Had er de laatste paar maanden al last van op m'n Hero maar heb het nu ook op m'n nieuwe Desire.

(trouwens in de browser EN in de app)
*bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Bestaat er ook de game Klaverjassen op de Android?? Is toch net wat leuker dan Solitaire en Poker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Mijn twijfel tussen het nemen van een iPhone of HTC Desire is aangekomen op vergelijking tussen mogelijkheden met apps. Dat de apps voor android in mindere getalen beschikbaar zijn en voornamelijk door hobbyisten worden gemaakt wist ik al, maar hoe staat het er voor met de kwaliteit van de apps en van games?

Ik krijg wel het idee dat in ieder geval veel van de meest handige apps ook voor android gemaakt zijn. Twitter, Hyves, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:48:
... Dat de apps voor android in mindere getalen beschikbaar zijn en voornamelijk door hobbyisten worden gemaakt wist ik al, maar ...
De zakelijke ontwikkelaar weet tegenwoordig Android ook prima te vinden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
waterstof schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:18:
Locale kan dat volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

@Raffuhl
Vorig jaar, was het nog droevig gesteld. Maar nu zijn toch voor alle belangrijke dingen eigenlijk ook wel Android apps. Ik denk dat het qua apps niet veel meer uit maakt. Er zullen vast meer iphone apps zijn, maar waarschijnlijk zijn daar ook veel minder nuttige apps bij (zoals ook bij android).
Voor de apps hoef je Android niet te laten!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.