Android Software & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 127.355 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Eusebius schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:51:
In het vorig deel vroeg ik - zonder resultaat - naar een database achtig iets.

Nu heb ik voor 9,99 iets gevonden: Memento. 10 dollar is in verhouding duur, maar ik ga dat denk ik wel uitgeven (tenzij ik n gratis alternatief vind ;)). Wat kan deze app?
- je maakt custom library's aan
- deze zijn te syncen met GoogleDocs
- in een library maak je velden aan als text, integer, date, bolean etc

Kortom: een app waarin je diverse lijstjes bij kunt houden op een nette manier. Zelf heb ik er nu al instaan:
- kilometers (bijhouden voor belasting)
- uren werk (wordt niet altijd goed doorgegeven)
- creditcard & paypal uitgaven (weet ik aan het einde vd maand hoeveel er wordt afgeschreven)
- takenlijst

De maker reageerde binnen een dag op een email met een vraag. Ideale app!
Ehm, klinkt als Excel of een ander spreadsheet programma.

Kijk eens naar Documents To Go en aanverwanten.
http://www.dataviz.com/pr.../index.html?device_id=634

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:52

gwystyl

Beugeltje dan maar?

MikeOO schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:06:
Truecall is ook een erg handig programma.

Ook kun je zelf een telefoonnummer invullen en dan zie je direct de adresgegevens. Even getest en werkt prima met NL nummer. Ook met 06 nummer die openbaar zijn schijnt het te werken.

http://www.truecaller.com/
Ziet er leuk uit. Enig idee waar hij zijn instellingen (land) opslaat? Hij loopt op mijn Spica namelijk na ongeveer 20 sec vast, en in die tijd kan je net niet het land veranderen. Ik hoop dat hij niet meer vastloopt als het land goed ingesteld staat.

@hierboven: een database is wel wat anders dan een spreadsheet, en om eerlijk te zijn vind ik Documents to Go nogal een slap aftreksel van een officeprogramma. Waarschijnlijk is de vingervriendelijkheid er de oorzaak van, maar ik vind de mogelijkheden zeer beperkt. Onder windows mobile had ik SoftMaker Office, waarmee je echt aan de slag kon als het nodig was. Bij DocstoGo beperk ik me tot het wijzigen van een enkel cijfer in een spreadsheet, en zelfs dat gaat lastig met mijn lompe klauwen :X

[ Voor 37% gewijzigd door gwystyl op 12-05-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan moet je 'n Androider kopen met 'n fysiek toetsenbord =) Ik vind 't een heerlijk progsel!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Iemand in dit topic zocht nog een goeie webcam widget
ik heb er een gemaakt als kennismaking met widget programming op android en FREE in de market gezet
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.mizusoft.webbywidget
hopelijk bevalt ie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
CT schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:00:
ik heb er een gemaakt als kennismaking met widget programming op android en FREE in de market gezet
[afbeelding]
hopelijk bevat ie :)
Thx!
Was ik...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:52

gwystyl

Beugeltje dan maar?

CLB schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:58:
Dan moet je 'n Androider kopen met 'n fysiek toetsenbord =) Ik vind 't een heerlijk progsel!
Ja dat kan helpen idd.... mijn vorige telefoon was een Xperia X1. Met het bewerken van word en excel bestanden gebruikte ik het toetsenbord nog wel eens, maar vaker toch het pennetje. En daarmee kon ik sneller typen dan met het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Voor de voetballiefhebbers onder ons: 2010 World Cup. Heb het net even bekeken en ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
CT schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:00:
[afbeelding]
hopelijk bevalt ie :)
Maar eens ff kieken dan :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:42:
Wat ook een erg goede browser is is Skyfire 2.0.1. Deze is sneller dan de standaard browser!
Voor de rest nog een beta, dus dat belooft nog wat imo.
Dolphin HD is ook een erg goede! Hopelijk nog meer goede nieuwe apps in de toekomt. ;-)
Wat ben ik blij dat ik van WM 6.5 af ben! Heerlijk dat Android!
Persoonlijk vind ik die beide slechter dan de default browser van 2.1. Skyfire z'n UI gebruikt zo'n 30% van je scherm en bij mij is hij echt niet sneller. Die flashfilmpjes gimmick is leuk, maar als ik een filmpje wil kijken is het toch bijna altijd youtube of van de SD. Dolphin is al helemaal een ramp. Een flashy UI en dat is het. Hij is bij mij merkbaar trager dan de standaard browser en kan niet overweg met FlashLite. Ook werkt die UI niet fijn imo, zoals dat de adresbalk altijd bovenaan blijft zitten en je dan naar boven moet scrollen om naar een andere site te gaan. Die tabs zijn wel aardig, maar het voor mij niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik gewoon Opera. Die heeft ook tabs en is super snel op een trage T-Mobile standaard Web & Walk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien wel zo handig voor mensen die graag willen togglen: SwitchPro Widget
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/fei8sn.png

You can switch/toggle:

Wi-Fi
Bluetooth (not 1.6)
APN
GPS
Auto-sync (not 1.6)
Auto-Rotate Screen
Brightness
Screen Always On
Silent Mode
Airplane Mode
Reload SD Card
Vibration Mode
3G-2G
Battery Indicator

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

CLB schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:35:
[afbeelding]

You can switch/toggle:

Wi-Fi
Bluetooth (not 1.6)
APN
GPS
Auto-sync (not 1.6)
Auto-Rotate Screen
Brightness
Screen Always On
Silent Mode
Airplane Mode
Reload SD Card
Vibration Mode
3G-2G
Battery Indicator
Dat ziet er wel erg nice uit! Hoef je niet per setting in je menu te duiken en de juiste optie op te zoeken, nu dus onder 1 klik bereikbaar?

[edit] He r*k, betaald. Word het echt eens tijd dat ik aan de google checkout ga :P. Die ene euro is het wel waard gok ik ;)

[ Voor 9% gewijzigd door jules op 12-05-2010 15:42 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik nu Beautiful Widgets, maar deze ziet er ook wel leukjes uit, is proberen denk ik...
Gebruik eigenlijk alleen Wi-Fi / Brightness en BlueTooth, maar er staan wel paar handige extra bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

ik gebruik al een tijdje deze als widget. Daarmee kan je ook alles aan en uit zetten.. en is geheel gratis :-)

[ Voor 20% gewijzigd door CT op 12-05-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is lelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:24
CT schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:47:
ik gebruik al een tijdje deze als widget. Daarmee kan je ook alles aan en uit zetten.. en is geheel gratis :-)
Maar dies niet zo mooi :P Zal die andere eens uitproberen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Maverick schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:51:
[...]

Maar dies niet zo mooi :P Zal die andere eens uitproberen.
En weer verwijderd....

de meeste toggles gaan gewoon naar het settings paneel van het desbetreffende ding toe. En de extra dingen zijn leuk maar alles behalve noodzakelijk. De originele settingsbar is dus effectiever. Jammer,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die SwitchPro Widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Ja. Gps moet je handmatig doen na de 1e klik. Net zoals 2g/3g (wat in 2.2 dus niet kan omdat de setting er niet is) batterij indicator lijkt me tamelijk nutteloos aangezien die boven in je statusbar ook als staat en de brightness toggle doet vanalles waarvan het niet duidelijk is.
Bij de originele is de brightness duidelijker en werkt gps met 1 klik. Das dus een stuk makkelijker. Alleen de autorotate toggle is wel handig maar ook niet meer dan dat.
M'n eerste refund op Android :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:51
Kun je bij die SwitchPro widget kiezen welke 'acties' er op je homescreen komen te staan? Een deel lijkt me nogal overbodig en dan staan er weer te veel dingen op mn homescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:32
Maverick schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:07:
[...]

Ja. Gps moet je handmatig doen na de 1e klik. Net zoals 2g/3g (wat in 2.2 dus niet kan omdat de setting er niet is) batterij indicator lijkt me tamelijk nutteloos aangezien die boven in je statusbar ook als staat en de brightness toggle doet vanalles waarvan het niet duidelijk is.
Bij de originele is de brightness duidelijker en werkt gps met 1 klik. Das dus een stuk makkelijker. Alleen de autorotate toggle is wel handig maar ook niet meer dan dat.
M'n eerste refund op Android :)
Even tussendoor, de optie van 2g/3g valt weg bij 2.2? Je bedoelt dat dan de optie van internet aan-uitzetten niet meer mogelijk is? Of alleen het wisselen tussen 2g en 3g? Ik hoop toch dat internet altijd uit te zetten is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Brm-G schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:17:
Kun je bij die SwitchPro widget kiezen welke 'acties' er op je homescreen komen te staan? Een deel lijkt me nogal overbodig en dan staan er weer te veel dingen op mn homescreen
Dat kan, alleen heb je hoe dan ok 7 plekken. Je kunt er geen 5 van maken, dus je vult sowieso 7 plekjes op.
vandevorst schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:18:
[...]

Even tussendoor, de optie van 2g/3g valt weg bij 2.2? Je bedoelt dat dan de optie van internet aan-uitzetten niet meer mogelijk is? Of alleen het wisselen tussen 2g en 3g? Ik hoop toch dat internet altijd uit te zetten is...
Het switchen tussen 2g/3g dat lijkt me toch duidelijk uit wat ik typ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Maverick schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:26:
[...]

Dat kan, alleen heb je hoe dan ok 7 plekken. Je kunt er geen 5 van maken, dus je vult sowieso 7 plekjes op.
je hoeft dus maar 1 rij van 7 en niet 2 zoals op het screenshot staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg fan van ToggleWifi. Je kunt gewoon aparte widgets plaatsen voor bluetooth, Gps, Mobiel netwerk, Vliegtuigmodus en Wi-fi. Ook belangrijk, hij is gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
gwystyl schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:26:
[...]Ziet er leuk uit. Enig idee waar hij zijn instellingen (land) opslaat? Hij loopt op mijn Spica namelijk na ongeveer 20 sec vast, en in die tijd kan je net niet het land veranderen. Ik hoop dat hij niet meer vastloopt als het land goed ingesteld staat.
Waar hij het opslaat weet ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
[afbeelding]
Nice background!...is zeker weer een "live wallpaper"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is een screenshot, ergens van internet geplukt, dus niet van mijzelf... geen idee ook trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
CLB schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:02:
Is een screenshot, ergens van internet geplukt, dus niet van mijzelf... geen idee ook trouwens..
Oh ok, dacht dat het een screenshot van jouw eigen Mot. was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
vandevorst schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:18:
[...]

Ik ben ervan overtuigd dat je mobiel internet nog steeds uit kunt zeggen, hij bedoelt dus echt het kiezen tussen 2g en 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Zo, ik wilde even zeggen dat ik sinds ik vandaag cubed muziek player heb geïnstalleerd, ik er direct een groot fan van ben geworden, die cube is leuk, hij haalt voor al mijn tracks de goede album art op, en ik luister toch behoorlijk underground trance en house :) maar vooral: de song queue! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brm-G schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:35:
Je hoeft dus maar 1 rij van 7 en niet 2 zoals op het screenshot staat?
Voor zover ik 't zie, zijn dat verschillende looks van dezelfde widget, zodat je zelf kan kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:32
Maverick schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:26:
[...]

Het switchen tussen 2g/3g dat lijkt me toch duidelijk uit wat ik typ.
Ik heb een switch waar 2g/3g staat, deze zet internet alleen uit/aan. Of ik 2g of 3g heb ligt aan de dekking ;) (Vrijwel altijd 3g dus, of hspda). Vandaar dus de verwarring ;) Maargoed, dat is duidelijk!

(Dan is 2g/3g switch enkel voor energiebesparing ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
vandevorst schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:17:
[...]
...
En dat is nogal een energiebesparing...zo'n beetje de grootste! Ikzelf gebruik JuiceDefender om 3G/H verbinding uit te schakelen wanneer het scherm "uit staat" en ook 's nachts...dat scheelt zomaar minstens 30-40% aan accuverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 22:22
Verdorie, sinds gisteren kan ik niet meer naar de market. Telkens ik ga krijg ik volgende fout:

"A server error has occured. Retry, or cancel and return to the previous screen."

Market voor Android 2.1 .. Heb al enkele keren heropgestart maar het wil niet werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

vandevorst schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:17:
[...]

Ik heb een switch waar 2g/3g staat, deze zet internet alleen uit/aan. Of ik 2g of 3g heb ligt aan de dekking ;) (Vrijwel altijd 3g dus, of hspda). Vandaar dus de verwarring ;) Maargoed, dat is duidelijk!

2g/3g is voor energiebesparing. Bijv, voor email sync heb je op de achtergrond niet snel internet nodig. Tijdens het browsen en applicaties doen is het echter wel handig :)
3G kost een bult meer stroom dan 2G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Weet iemand misschien een alternatief voor de standaard HTC mail client of de Gmail app? Ik ben op zoek naar een email app/client waarmee bijv de kleur en tekstgrootte van emailberichten kan worden aangepast. De standaard app/client schrijft slechts in zwarte kleur en ik vind het best wel jammer dat dit niet enigzins is in te stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Brm-G schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:17:
Je kunt bij installatie van de widget 7 posities vullen met een naar eigen smaak in te vullen switch.
In de screenshots worden alle mogelijke switches getoond.

Verder is het zo dat de meeste een directe actie uitvoeren (switchen direct apn, vliegtuigmodus, silence, etc)
Echter, een aantal vereist inderdaad input in het menu waaronder 2g/3g
(ik vermoed dat 2g/3g een android issue is, ook " one click widget" stuurt je naar het menu)

De batterij switch stuurt je naar het batterij verbruik.

Verder een prima aanvulling op de bestaande standaard power widget. Helemaal omdat hij ook nog eens gelijk gestyled is.

[ Voor 9% gewijzigd door Get!em op 12-05-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
Get!em schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:45:
[...]
Verder is het zo dat de meeste een directe actie uitvoeren (switchen direct apn, vliegtuigmodus, silence, etc)
Echter, een aantal vereist inderdaad input in het menu waaronder 2g/3g
(ik vermoed dat 2g/3g een android issue is, ook " one click widget" stuurt je naar het menu)
APNDroid werkt ook in one click, zonder eerst naar het menu te worden doorgestuurd. Het is dus wel mogelijk om dergelijke widgets te maken. Denk alleen dat de developers van dit soort widgets niet weten hoe... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

chevchelios schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:57:
[...]

APNDroid werkt ook in one click, zonder eerst naar het menu te worden doorgestuurd. Het is dus wel mogelijk om dergelijke widgets te maken. Denk alleen dat de developers van dit soort widgets niet weten hoe... :F
APNdroid werkt idd met one-click. Echter, die zet je complete internet uit.
Dat kan met de switchpro ook, en die doet dat ook in 1click.

Het van 3G naar 2G internet switchen heb ik nog geen enkele widget zien doen (zoek maar eens op "2G" in androlib ). Zou er graag eentje hebben, maar die is er volgens mij nog niet. Met de 3G/2G switch, ga je dus van HSDPA/UMTS naar GPRS internet. De eerste vereist duidelijk veel meer stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar waarom willen internetten met GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:23:
Maar waarom willen internetten met GPRS?
Omdat dit veel minder stroom kost?
Waarom zou ik snachts, of op andere momenten dat ik niet internet zo'n snelle verbinding nodig hebbben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:47
caoim schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:29:
Verdorie, sinds gisteren kan ik niet meer naar de market. Telkens ik ga krijg ik volgende fout:

"A server error has occured. Retry, or cancel and return to the previous screen."

Market voor Android 2.1 .. Heb al enkele keren heropgestart maar het wil niet werken :(
Heb ik ook eens gehad. Kwam door het installeren van een bepaald programma. Deïnstalleer de laatste geinstalleerde programma's of updates eens. Dat hielp bij mij iig.

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TripleQ schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:29:
Omdat dit veel minder stroom kost?
Waarom zou ik snachts, of op andere momenten dat ik niet internet zo'n snelle verbinding nodig hebbben?
Uhm ja.. waarom snachts dan niet geheel je internet afsluiten... :?
Ik begrijp dat niet hoor... Gebruik 3G / HSDPA of gebruik niks, maar GPRS..
Enige waar ik in kan komen zijn binnenkomende emailtjes en headers daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:19
helaas werkt het maken van afspeellijsten zeer omslachtig in de Desire, per nummer klikken en toevoegen aan een afspeellijst, vraag aan HTC gesteld met als antwoord een programma te nemen van een 3e partij, vanuit een ander forum kreeg ik de tip om Salling Media Sync in combinatie met Itunes te gebruiken, hier lukt het wel mee.
Was vroeger heel blij Itunes niet te hoeven te gebruiken, nu moet ik wel, of weet iemand een programma die dat zelf in huis heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:43:
[...]

Uhm ja.. waarom snachts dan niet geheel je internet afsluiten... :?
Ik begrijp dat niet hoor... Gebruik 3G / HSDPA of gebruik niks, maar GPRS..
Enige waar ik in kan komen zijn binnenkomende emailtjes en headers daarvan.
Nou eigenlijk precies wat je zegt...De emailtjes(en twitter / facebook updates).
Die hebben geen snelle verbinding nodig, en daarvoor is GPRS snel genoeg.
Eigenlijk is voor alles GPRS wel genoeg, behalve het internetten of de Market, dan zet ik 3G weer aan.

Ik zie niet in waarom je een batterij slurpende functie de hele dag/nacht aan zou willen laten als je het niet nodig hebt? Of ben ik de enige die zo denkt :?

[edit]
Overigens moet ik erbij zeggen, dat ik hier in mijn huis, maar 1 streepje 3G heb, en dat hij dan vaak terugvalt op GPRS, wat weer even niet bereikbaar betekend...

[ Voor 10% gewijzigd door TripleQ op 12-05-2010 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
CLB schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:17:
[...]

Voor zover ik 't zie, zijn dat verschillende looks van dezelfde widget, zodat je zelf kan kiezen!
thanx heb um nu ook. Werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over dat gebruik, daar kan ik wel inkomen ja! Mijn toestel red 't gemakkelijk 2 dagen dus hier niet nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
xtreme_lunatic schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:32:
[...]

Heb ik ook eens gehad. Kwam door het installeren van een bepaald programma. Deïnstalleer de laatste geinstalleerde programma's of updates eens. Dat hielp bij mij iig.
Ik heb ondertussen praktisch alle applicaties gedeïnstalleerd, maar geen effect. Heb dan de telefoon gereset maar nog steeds werkt de market niet. Ik word er echt moedeloos van. Heb al ff zitten zoeken en daar spreken ze altijd over apps uninstallen of Google Checkout controleren. Maar ik heb helemaal geen Google Checkout account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Na 3 factory resets heb ik de market terug in gang gekregen. Of het er nu iets mee te maken had of niet weet ik niet, maar ben blij dat het toch opnieuw in orde is. Nu terug telefoontje instellen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:47
caoim schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 22:39:
Na 3 factory resets heb ik de market terug in gang gekregen. Of het er nu iets mee te maken had of niet weet ik niet, maar ben blij dat het toch opnieuw in orde is. Nu terug telefoontje instellen ^^
Vreemd! Misschien dat iets op de SD-kaart dat veroorzaakt heeft? :?

Welke RSS widget gebruiken jullie?

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xtreme_lunatic schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 22:44:
[...]

Welke RSS widget gebruiken jullie?
BlueRSS

Afbeeldingslocatie: http://nl.androlib.com/appscreenmax/qDBn.u.cs.pngAfbeeldingslocatie: http://nl.androlib.com/appscreenmax/qDBt.u.cs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:57
Heb pas Google Maps geupdate en er staat tegenwoordig Navigatie tussen mijn programma's. Vervolgens krijg ik een melding te zien dat navigatie nog niet beschikbaar is op deze locatie. Stond dit er al lang en is het mij nooit opgevallen? Of is Google langzaam maar zeker de voorbereidingen aan het treffen voor navigatie in Nederland?

[ Voor 3% gewijzigd door FabianNL op 12-05-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Dat viel me vandaag ook op, volgens mij is dit idd pas gekomen na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
Weet niet of hij al genoemd is, maar leuk voor vooral niet-htc gebruikers:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416

Een volledig (ook NL) keyboard van HTC met verbeteringen. Stukken beter dan mijn brakke samsung keyboard, en nog veel beter dan de android keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:03
FabianNL schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 23:41:
Heb pas Google Maps geupdate en er staat tegenwoordig Navigatie tussen mijn programma's. Vervolgens krijg ik een melding te zien dat navigatie nog niet beschikbaar is op deze locatie. Stond dit er al lang en is het mij nooit opgevallen? Of is Google langzaam maar zeker de voorbereidingen aan het treffen voor navigatie in Nederland?
Sinds het 'begin' en zonder updates had ik (en jij waarschijnlijk ook ;) ) reeds een snelkoppeling beschikbaar welke mij direct zou moeten navigeren naar een vooraf ingegeven locatie maar na het starten kreeg ik dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Ik weet toch vrij zeker dat die snelkoppeling wel nieuw is.
Na de update vandaag ben ik hem bewust gaan zoeken, omdat het in de lijst van vernieuwingen stond.

New features:
-Bicycling directions and map layer (US only)
-Navigation icon in app launcher
-Share places by email, SMS, and more

[ Voor 29% gewijzigd door Vunzz op 13-05-2010 00:12 ]

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Hier ook een tevreden gebruiker van BlueRSS. Simpel, doeltreffend en erg prettig met de zwarte achtergrond en witte letters (in bed het laatste nieuws doornemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Vunzz schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 00:11:
Ik weet toch vrij zeker dat die snelkoppeling wel nieuw is.
Na de update vandaag ben ik hem bewust gaan zoeken, omdat het in de lijst van vernieuwingen stond.

New features:
-Bicycling directions and map layer (US only)
-Navigation icon in app launcher
-Share places by email, SMS, and more
Is inderdaad pas sinds de 4.2 versie van Maps. Met de Brut.all maps kon/kan je wel zelf een shortcut toevoegen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justin_ti schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 00:04:
Weet niet of hij al genoemd is, maar leuk voor vooral niet-htc gebruikers:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416

Een volledig (ook NL) keyboard van HTC met verbeteringen.
Stukken beter dan mijn brakke samsung keyboard, en nog veel beter dan de android keyboard.
Is zelfs een van de winnaars van de Android Community Awards, dus genoemd was die zeker al ja =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:48
Is er een manier om de ads bij soccer livescore weg te krijgen? ik zie op het net ook geen betaalde app ervan...

Edit: Ik zie dat je leagues die in je main menu een voor een kan filter om lang op de league te blijven drukken, beetje omslachtig maar goed!

[ Voor 39% gewijzigd door deimos op 13-05-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het WK komt eraan... leuk en aardig allemaal...
Is er een applicatie waarbij je alle poules, alle wedstrijden, alle data, alle tijden kunt zien en
waar de uitslagen en informatie wat betreffende goals, kaarten, overtredingen en dergelijke automatisch worden geupdatet? Voor zover ik kon vinden was er een FotMob WK 2010 applicatie, is dat wat, iemand andere apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
"2010 World Cup'' is ook heel handig!

Wel goed zoeken, want je hebt ook 'world cup 2010', dat is hem niet

[ Voor 48% gewijzigd door deimos op 13-05-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
World Cup 2010 is die FotMob applicatie..
Maar van welke ontwikkelaar is 2010 World Cup, vind er zo al drie...
- Luke Shan
- Gregory House
- gmobilesoft

Alvast bedankt!

EDIT: Ga ze gewoon allemaal proberen en degene die 't eerst voldoet, wordt 't! Dank

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 13-05-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:33
Aan te raden de dolphin web browser HD werkt snel ,heeft tapbladen, kan vensters openen door een eigen gesture teken, youtube filmpjes kan je opslaan op je sd kaart, veel mogelijkheden . _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
CLB schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:16:
World Cup 2010 is die FotMob applicatie..
Maar van welke ontwikkelaar is 2010 World Cup, vind er zo al drie...
- Luke Shan
- Gregory House
- gmobilesoft

Alvast bedankt!

EDIT: Ga ze gewoon allemaal proberen en degene die 't eerst voldoet, wordt 't! Dank
Ik heb nu gewoon die van Luke en Gregory geinstalleerd. Ik kijk eerst naar de WK zelf of de resultaten een beetje vlot word geupdate.

Weet iemand nog een goed alternatief voor Soccer Livescores?

Ik wil hierbij:

- Handmatig alle leagues kunnen filteren. Volgens mij kan het bij Soccer Livescores ook, maar ik zie bijvoorbeeld de UEFA cup finale van gisteren er niet bij staan.
- Wedstrijden van 1 dag oud (of ouder) terug kunnen zien wat de resultaten zijn.

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:03:
Het WK komt eraan... leuk en aardig allemaal...
Is er een applicatie waarbij je alle poules, alle wedstrijden, alle data, alle tijden kunt zien en
waar de uitslagen en informatie wat betreffende goals, kaarten, overtredingen en dergelijke automatisch worden geupdatet? Voor zover ik kon vinden was er een FotMob WK 2010 applicatie, is dat wat, iemand andere apps?
Fotmob zelf is een fijne applicatie. Als je de Pro koopt dan zit Worldcup 2010 er ook al bij in, en heb je zo n beetje alle competities er bij. Een screenshotje met me Messi background...Madried nada....Barca, Barca, Barca.... *O*

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/16aptn8.png

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwahja de rest van al 't voetbal houd ik wel normaal bij en en intereseert me ook niet bijster veel...
Ik zal wat is van die apps gaan testen die kenkreutzer opnoemde als 't WK begonnen is, anders maar FotMoben!

Wat is dat Nederlands toch een lelijke taal op zulke devices zeg, begrijp niet dat mensen dat goed vinden werken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
Oja leuke site die community awards!
Wat ik zelf zo'n super app vind is Gmote. Als ik thuis kom kan ik gewoon via mijn telefoon een muziekje kiezen die ik af wil spelen op de media center (wat gewoon een redelijk simpele bak is ergens in de buurt van de tv), zonder de tv aan te zetten. Nou die XBMC remote nog eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:36:

Wat is dat Nederlands toch een lelijke taal op zulke devices zeg, begrijp niet dat mensen dat goed vinden werken :X
Eén topscorer, twee topscorenden, drie topscoorders..etc

Onze taal zegt:

Een uitzondering was een tijdlang het Engelse leenwoord scorer, dat zonder d voorkwam in de naslagwerken, maar meestal wel met d werd uitgesproken. Van Dale (2005) en het Witte Boekje (2006) nemen nu ook scoorder op. Het Groene Boekje (2005) en het Witte Boekje vermelden daarnaast topscorer én topscoorder.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had het niet eens expliciet over dat woord, maar 'Kies Leauge' of 'Volgende' enzo... hmm ugly imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

[afbeelding]

You can switch/toggle:

Wi-Fi
Bluetooth (not 1.6)
APN
GPS
Auto-sync (not 1.6)
Auto-Rotate Screen
Brightness
Screen Always On
Silent Mode
Airplane Mode
Reload SD Card
Vibration Mode
3G-2G
Battery Indicator
Kwam er vandaag achter dat de HTC Desire een iets minder uitgebreide versie heeft met de volgende toggle opties:
[list]• wifi
• BT
• GPS
• Sync
• brightness low/high/off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jules schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 14:12:
Kwam er vandaag achter dat de HTC Desire een iets minder uitgebreide versie heeft met de volgende toggle opties:
No shit!!! Spaaaace!!! </sarcasme>

Ik denk (hoop!) dat dat bij de meeste mensen wel bekend zal zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Want dat zou tot je algemene kennis moeten behoren ofzo?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Vunzz schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 14:46:
Nope, blijkbaar niet dus hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vunzz schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 14:46:
Ben het helemaal met je eens absoluut allemaal overbodige ballast algemene kennis...klikklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:22
.

[ Voor 92% gewijzigd door Makkelijk op 13-05-2010 15:43 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Dit is een algemeen Android software topic. Waarom zou het in hemelsnaam logisch zijn dat iedereen hier weet dat de Desire een bepaalde widget heeft, of dat iemand de gebruiksaanwijzing van de Desire gelezen heeft?

[ Voor 3% gewijzigd door Vunzz op 13-05-2010 16:50 . Reden: Desire dus, al die toestellen ook... :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 14:59:
[...]

Ben het helemaal met je eens absoluut allemaal overbodige ballast algemene kennis...klikklik
Ik weiger de handleiding te lezen. Daar ben je man/mens/Tweaker voor toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Apple ontkent inhaalslag

http://www.telegraaf.nl/d...ndroid__.html?sn=digitaal

[ Voor 34% gewijzigd door streamnl op 13-05-2010 19:46 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Iets van WC-eend.
Maar het was toch te verwachten dat Android de iphone ging inhalen...
Al was het maar alleen omdat het op meer verschillende telefoons zit.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

Gmote is natuurlijk een topapplicatie, maar ik vond het altijd een nadeel dat je je muziek via mappen moest opzoeken. mijn muziek zit in een aantal mappen over de pc verspreid en de bestanden hebben ook allemaal inconsequente namen, wat het navigeren erg lastig maakt. Ik zocht dus naar een app die mijn muziekbibliotheek in MediaMonkey kon besturen, want daar is alles georganiseerd. In de market was er wel een remote-app voor iTunes, maar dat programma ben ik niet van plan te gebruiken. Na enig googlewerk kwam ik echter op monkeytunes, een plugin voor mediamonkey die remote clients aanspreekt alsof het itunes is. zo kun je dus met elke itunes remote-app ook je mediamonkey bedienen! :D voor mij bood het de perfecte uitkomst.

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Even een vraagje tussendoor. Ik weet niet of het mogelijk is, maar is er een app of een ander manier, die kan laten zien wanneer de phone voor het eerst is aangezet door de consument?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:29

Sebazzz

3dp

Er is ook al een DOSBOX voor Android uit: http://code.google.com/p/adosbox/
Het werkt redelijk goed en ik kan bijvoorbeeld Donut ermee spelen:
Crullo: Adventures of a Donut

En zelfs Windows Setup:
Win95
Win3.11

Maar er zit wel een vervelende bug is, dat write access nog niet goed werkt.
Het is ook nog behoorlijk traag, maar dat is ergens wel te begrijpen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Damn, erg irritant dat je apps alleen op je telefoongeheugen kan installeren. Mijn Desire zit nu al helemaal vol. En ik heb dit ding nog maar 1 week....

:(

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
DNA_Saint schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 01:24:
Damn, erg irritant dat je apps alleen op je telefoongeheugen kan installeren. Mijn Desire zit nu al helemaal vol. En ik heb dit ding nog maar 1 week....

Of wachten tot Android 2.2 of een custom ROM installeren? Heb voor mijn Legend een custom ROM en kan ondanks een niet goed werkende App2SD toch apps blijven installeren door af en toe de caches te legen middels het recovery (superuser) menu.

Er is trouwens een update voor Dolphin browser die er voor zorgt dat je geen YouTubefilmpjes meer op je sd-kaart kan opslaan. Was te verwachten natuurlijk.

[ Voor 34% gewijzigd door SlagerBlom op 14-05-2010 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Sebazzz schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:39:
Er is ook al een DOSBOX voor Android uit: http://code.google.com/p/adosbox/
Het werkt redelijk goed en ik kan bijvoorbeeld Donut ermee spelen:
[afbeelding]

En zelfs Windows Setup:
[afbeelding]
[afbeelding]

Maar er zit wel een vervelende bug is, dat write access nog niet goed werkt.
Het is ook nog behoorlijk traag, maar dat is ergens wel te begrijpen.
Ik ben nu te dronken, maar dosbox voor android ( :o ) morgen zeker ff kiken wat voor games ik daarmee kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Laatst online: 13-09 13:27
Raar, laatst filmde ik een direct upload ( :D ) via de standaard YouTube-app van de Desire op een feestje, vervolgens kreeg ik de melding dat grote bestanden alleen via Wi-Fi geupload konden worden. Heb je eindelijk overal internet, krijg je zoiets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Ja, dat had ik van de week ook. Ik vond het ook een beetje een rare melding. Een waarschuwing OK, maar er is voor zover ik weet geen enkele manier om dit te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Laatst online: 10:01
Zojuist een mooie wifi manager gevonden, "WiFi Manager"
http://nl.androlib.com/an...man-wifimanager-Citx.aspx

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:org.kman.WifiManager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicOlaJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DNA_Saint schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 01:24:

Wow, hoeveel apps heb je daar wel niet voor moeten installeren? :)

Ik heb nog 101 mb vrij namelijk, en neem aan dat de Desire niet minder geheugen heeft dan de Nexus One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Soms lees ik op de telefoon wel eens fora. Die staan meestal ingesteld op 50 tot 100 ppp. De browser is dan nogal traag als je een bericht wil typen. Ik ben ermee begonnen om dingen te typen in AK Notepad, en deze daarna te copy-pasten. Het notepad geeft ook het schermvullende overzicht dat ik graag wilde, en je invoer valt nooit buiten het scherm.

Ik ben dit nu zo gewend geraakt dat een telefoon zonder c/p voor mij een crime zou zijn.

Zijn er meer mensen die dit op deze manier doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
Ik zag dat een aantal mensen nog problemen hadden met het syncen van Facebook verjaardagen in de calendar.

Je kunt dit automatisch laten doen via je Google account. Zie ook:
http://www.insidefacebook...nts-with-google-calendar/

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 18:51
NicOlaJ schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:13:
[...]

Wow, hoeveel apps heb je daar wel niet voor moeten installeren? :)

Ik heb nog 101 mb vrij namelijk, en neem aan dat de Desire niet minder geheugen heeft dan de Nexus One.
Ehm niet eens zoveel hoor, mijn Desire is ook redelijk vol. Heb totaal 19 apps/games erop staan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Katsunami schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:42:
Ik ben dit nu zo gewend geraakt dat een telefoon zonder c/p voor mij een crime zou zijn.

Zijn er meer mensen die dit op deze manier doen?
Geinige methode, ik ga het eens proberen dit ook zo te doen, soms zijn invoervelden/vlakken moeilijk te benaderen of reageren erg raar op input vanuit het onscreen keyboard, eens kijken of dit een makkelijke manier is idd.... Maar hoe doe je dat met quoten bijvoorbeeld?? Selecteer je alles uit het input veld terug notepad in en dan reply erbij en weer terug copy/pasten?? Das wel echt n omslachtige weg..... :?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicOlaJ
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:38:
Ehm niet eens zoveel hoor, mijn Desire is ook redelijk vol. Heb totaal 19 apps/games erop staan.
hmm, ik heb er 54 apps er op staan. Misschien zijn er bepaalde apps die erg veel ruimte nodig hebben.

[ Voor 50% gewijzigd door NicOlaJ op 14-05-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Geheugen is op de Desire voor een groot deel al opgegeten door Sense... Desire bezitters hebben dus wel degelijk (veel) minder vrije ruimte dan N1 bezitters

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NicOlaJ schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:52:
hmm, ik heb er 54 apps er op staan. Misschien zijn er bepaalde apps die erg veel ruimte nodig hebben.
Er zijn games die in de 20 tot 30MB aan ruimte opslokken.
Komt door slechte programmering van de ontwikkelaars, zonder content op de SD kaart te plaatsen..
Google Earth ofzo is ook al 22MB groot.. Met zulke apps gaat 't wel lekker snel natuurlijk met je memory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicOlaJ
  • Niet online
ah, vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
martincm schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:48:

Geinige methode, ik ga het eens proberen dit ook zo te doen, soms zijn invoervelden/vlakken moeilijk te benaderen of reageren erg raar op input vanuit het onscreen keyboard, eens kijken of dit een makkelijke manier is idd.... Maar hoe doe je dat met quoten bijvoorbeeld?? Selecteer je alles uit het input veld terug notepad in en dan reply erbij en weer terug copy/pasten?? Das wel echt n omslachtige weg..... :?
Het verschilt een beetje. Ik heb geen vaste manier van werken. Voor kleine invoervelden zoals "zoeken" gebruik ik het schermtoetsenbord direct in het veld. Voor grotere dingen gebruik ik het hw-tobo, en soms c/p ik inderdaad heen en weer.

Heel ingewikkelde dingen of zeer grote posts met veel quotes of codes doe ik niet. In geval van deze post heb ik mijn antwoord gewoon in het.notepad getypt. Daarna heb ik op "quote" geklikt op het forum en een c/p gedaan.

Het grootste voordeel vind ik nog wel dat ik via de notepad-methode een "invoerveld" heb dat het hele scherm vult, terwijl het ook niet buiten beeld valt. Het werkt in elk geval erg prettig zo, op de Milestone met zijn externe toetsenbord.

Als je het schermtoetsenbord gebruikt in landscape mode zijn veel velden overigens wel schermvullend. Ik vind het jammer dat dit via het hardwaretoetsenbord niet zo is.

AK Notepad is overigens ook schermvullend in portrait mode bij gebruik van het schermtoetsenbord.p de Milestone met zijn externe toetsenbord.

Als je het schermtoetsenbord gebruikt in landscape mode zijn veel velden overigens we'll schermvullend. Ik vind het jammer dat dit via het hardwaretoetsenbord niet zo is.

AK Notepad is overigens ook schermvullend in portrait mode bij gebruik van het schermtoetsenbord.

[ Voor 57% gewijzigd door Katsunami op 14-05-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Gisteren hardgelopen met Runstar. Goede applicatie en heeft een nauwkeurige GPS ontvangst.
Resultaten zijn wel minimaal. Je kan alleen google maps, aantal km, totale tijd en hoogteverschillen zien.

Nu even proberen met Runkeeper! Voordeel hiervan is dat je alles ook online kan bekijken. En tijdens het hardlopen heb je meer info, zoals huidige snelheid en calorieën die zijn verbrand.

Huub Huub Barbatruc!

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.