Na enkele vruchteloze programmeer ervaringen ben ik me gaan storten op Android.
Al snel was ik overtuigd: Het is een booming OS, en op de één of andere manier trekt het me gewoon aan.
Daarom heb ik een Tweakers.net applicatie geschreven, genaamd TweakeRSS, en zoals je al kan raden door de titel, is het een reader voor de verschillende feeds van Tweakers.net/Tweakers.mobi
Ik zal snel het .apk bestand online gooien, en wat screenshots uit de emulator, en dan mag je er veel plezier mee hebben!
En misschien breng ik het ook wel uit in de Android Market, en dan mag je óf de gratis versie kopen, óf de betaalde versie van 1 euro, omdat je vindt dat ik zo'n geweldig werk heb geleverd
Maar dat is allemaal toekomst muziek.
Mijn plannen zijn:
PS:
Morgen gooi ik het .apk bestand online.
Al snel was ik overtuigd: Het is een booming OS, en op de één of andere manier trekt het me gewoon aan.
Daarom heb ik een Tweakers.net applicatie geschreven, genaamd TweakeRSS, en zoals je al kan raden door de titel, is het een reader voor de verschillende feeds van Tweakers.net/Tweakers.mobi
Ik zal snel het .apk bestand online gooien, en wat screenshots uit de emulator, en dan mag je er veel plezier mee hebben!
En misschien breng ik het ook wel uit in de Android Market, en dan mag je óf de gratis versie kopen, óf de betaalde versie van 1 euro, omdat je vindt dat ik zo'n geweldig werk heb geleverd
Maar dat is allemaal toekomst muziek.
Mijn plannen zijn:
- Meer functionaliteit (echt een hele Tweakers.net app bouwen, niet alleen een RSS reader)
- Customisatie, dat je bijv. thema's en stijlen kan toepassen.
- Je post history weergeven
- Cookies uit de browser gebruiken
- Een lijst van topics kunnen geven op een pagina, die je natuurlijk zelf kan ingeven.
PS:
Morgen gooi ik het .apk bestand online.
Ik heb geen leuke ondertitel.