Pricewatch Scanner applicatie voor Android Welkom in dit topic over de Pricewatch Scanner applicatie voor Android. Gezien de grote mate van belangstelling voor deze applicatie is mij gevraag hier een apart topic voor te openen. Ik doe dat graag, want ik vind het erg leuk om te zien wat andere mensen van mijn applicatie vinden. Je kunt hier dus je feedback in kwijt, zowel bug reports als feature request zijn welkom. |
Hoe kwam ik op het idee? Het idee is geboren in de thread over het Google Android OS en is daarna nog eens voorbij gekomen in de thread over software voor Android. Nadat ik gelezen had dat applicaties elkaars functionaliteit konden gebruiken door middel van Intents, dacht ik dat het dus niet al te moeilijk moest zijn, om de SCAN Intent van de barcode scanner te koppelen aan de VIEW Intent van de browser. Dit bleek ook niet erg lastig. Moeilijker werd het, toen er aardig wat gebruikers klaagden over een niet werkende applicatie, omdat ze de barcode scanner niet geinstalleerd hadden. Een snelle fix, met alleen een waarschuwing kwam uit als versie 1.2. Vrij snel gevolgs door versie 1.3 die mensen begeleid naar de Market indien ze dat willen. Waar kan ik het downloaden Hoe zit dat met de verschillende versies? Die zijn er niet meer. Tweakers heeft me gevraagd de donatie versie te verwijderen. Dat heb ik natuurlijk ook gedaan. Ik wil ook zo'n mooie duim! Helaasch, dan had je sneller moeten zijn. Ik vrees dat de donatie apps nu een collectors item gaan worden. |
Screenshots: |
F.A.Q. (een echte dan) - |
Reviews: AndroidWorld.nl AndroidPlanet Coverage: Androinica AndroidClub thenextweb |
Eigen website: http://www.wligtenberg.nl/ |
[ Voor 38% gewijzigd door Balachmar op 26-10-2015 14:33 . Reden: Donatie versie mag niet meer van Tweakers ]
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars