Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 19:00

Balachmar

The truth is out there

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/mcPo6x6nYEtZvOy2bKNDg5S2u4TACSZaNzW1taCQXU1zN3h3KtVXXeWGq-o_fD6iA_A=w300-rw
Pricewatch Scanner applicatie voor Android

Welkom in dit topic over de Pricewatch Scanner applicatie voor Android. Gezien de grote mate van belangstelling voor deze applicatie is mij gevraag hier een apart topic voor te openen.
Ik doe dat graag, want ik vind het erg leuk om te zien wat andere mensen van mijn applicatie vinden. Je kunt hier dus je feedback in kwijt, zowel bug reports als feature request zijn welkom.

Hoe kwam ik op het idee?
Het idee is geboren in de thread over het Google Android OS en is daarna nog eens voorbij gekomen in de thread over software voor Android. Nadat ik gelezen had dat applicaties elkaars functionaliteit konden gebruiken door middel van Intents, dacht ik dat het dus niet al te moeilijk moest zijn, om de SCAN Intent van de barcode scanner te koppelen aan de VIEW Intent van de browser. Dit bleek ook niet erg lastig. Moeilijker werd het, toen er aardig wat gebruikers klaagden over een niet werkende applicatie, omdat ze de barcode scanner niet geinstalleerd hadden.
Een snelle fix, met alleen een waarschuwing kwam uit als versie 1.2. Vrij snel gevolgs door versie 1.3 die mensen begeleid naar de Market indien ze dat willen.

Waar kan ik het downloaden
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/mcPo6x6nYEtZvOy2bKNDg5S2u4TACSZaNzW1taCQXU1zN3h3KtVXXeWGq-o_fD6iA_A=w300-rw Afbeeldingslocatie: http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=5&d=market%3A%2F%2Fsearch%3Fq%3Dpname%3Anl.wligtenberg.tpw

Hoe zit dat met de verschillende versies?
Die zijn er niet meer. Tweakers heeft me gevraagd de donatie versie te verwijderen. Dat heb ik natuurlijk ook gedaan.

Ik wil ook zo'n mooie duim!
Helaasch, dan had je sneller moeten zijn. Ik vrees dat de donatie apps nu een collectors item gaan worden. :+

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/UdFtXT4DU-neX2P-77jLqyhRd_bqA9y7XlMlzbsxofJJ_w9x8VqkLFDCLa5KNfpcXbI=h310-rw
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/x6cJhdMcWQ-kDC8bbUMQ8kQ7nz4pSMRW4HbszdmMQUy03BlhZlUcSy6MyR7SuXEpTLs=h900-rw

F.A.Q. (een echte dan)

-

Reviews:

AndroidWorld.nl
AndroidPlanet

Coverage:
Androinica
AndroidClub
thenextweb

Eigen website:
http://www.wligtenberg.nl/

[ Voor 38% gewijzigd door Balachmar op 26-10-2015 14:33 . Reden: Donatie versie mag niet meer van Tweakers ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Net gedownload, nu nog een mediamarkt onveilig maken :)

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171072

Dit is te mooi _/-\o_
Even uit proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-06 20:53

arnoudwokke

Redacteur
Balachmar: wij als Tweakers.net-redactie zijn ook dol op de Pricewatch-scanner: nieuws: Tweaker maakt Pricewatch-barcodescanner voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Heb (nog) geen android, maar wil toch even zeggen dat ik het top vind (lijken). Hoe vaak ik in de mediamarkt wel niet heb lopen k*tten door met mijn mobieltje een produkt naam te vinden in de mobiele pricewatch, dit maakt het een stuk simpeler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:47

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik heb deze app al geinstalleerd. Straks even de Saturn binnenlopen of te proberen. ;)

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:52

RvV

Vroeger probeerde ik altijd iemand thuis te bellen met internet zodat hij/zij snel even kon vergelijken. Ik heb deze app getest en werkt super. Waar gaat het toch naartoe met al die techniek. :D

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 19:00

Balachmar

The truth is out there

Topicstarter
Het kan zijn dat je de telefoon moet rebooten na het installeren van de Barcode Scanner update. Althans ik had dat zelf, maar dat kan ook toeval zijn geweest.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
He, er is een topic over. Ik heb m gedownload een maand geleden en ik vind m super!

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jedego
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 16:41
Kan niet wachten om dit programmaatje uit te proberen. Ben een groot fan van de pricewatch, en hiermee kan ik mijn verslaving nog meer bevredigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Balachmar schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:45:
Het kan zijn dat je de telefoon moet rebooten na het installeren van de Barcode Scanner update. Althans ik had dat zelf, maar dat kan ook toeval zijn geweest.
Ik heb net de update voor de barcodescanner gedownload, maar geen reboot nodig gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

jedego schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:02:
Kan niet wachten om dit programmaatje uit te proberen. Ben een groot fan van de pricewatch, en hiermee kan ik mijn verslaving nog meer bevredigen.
Het blijft een heel handig programma voor in de MM oid, vooral nu er meer en meer EANS in de PW komen...

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Even een schop van dit topic. :)

Ik heb net een pricewatch: Sandisk Ultra/ Ultra II - SDHC 8GB Class 4 (zie specs) gekocht (om precies te zijn een SDSDH-008G-U46). In de PW staat deze wel, maar als ik de barcode scan dan wordt het artikel niet gevonden. Wat kan dit zijn?

Laat maar: nu wordt het wel gevonden. Blijkbaar een blitch van het netwerk ofzo. :P

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 09-12-2010 12:31 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225392

jongens, is er iets mis ? ik probeer dit te downloaden vanuit de market m.b.v. de QR code, maar er wordt niks gevonden. Ook de andere apps van de developer zijn verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330021

Anoniem: 225392 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:42:
jongens, is er iets mis ? ik probeer dit te downloaden vanuit de market m.b.v. de QR code, maar er wordt niks gevonden. Ook de andere apps van de developer zijn verdwenen.
Ik kan ze op mijn HTC Hero gewoon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:04

Sebazzz

3dp

Geen probleem, ik zie het gewoon hier, op een Motorola Milestone.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik wil graag het programma kopen (draai de normale al), maar dat mag niet 8)7 Ik heb al een paar apps gekocht, maar als ik deze app wil kopen, meldt hij dat mijn betalingsmethode (AMEX via Google) niet wordt geaccepteerd :? Alle andere apps (heb nog een aantal getest zonder te kopen) accepteren hem wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm erg vreemd.
ik heb een HTC Wildfire en bij mij komt na het lezen van de QR codes op zijn eigen site ( http://wligtenberg.nl/node/5 ) de volgende melding: "The requested item could not be found."

Als ik de QR codes in de topic start neem dan krijg ik : "There are no matches in Android Market for the search: pname:nl.wligtenberg.tpw_donate

Ook via de QR code die op http://nl.androlib.com/an...wligtenberg-tpw-jwnm.aspx waar versie 1.3.1 (is blijkbaar nieuw) staat krijg ik "The requested item could not be found."

Waar kan dit aan liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 10:39
Het kan zijn dat de app nog niet aangepast is voor lage resolutie schermen. Toen de Pricewatch scanner werd gemaakt bestonden die namelijk nog niet.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er toevallig anderen die deze app op een HTC Wildfire hebben kunnen draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkah
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-05 19:23
Jammer, ik kan de app niet draaien omdat hij vraagt om de ZXing scanner die ontzettend veel rechten opeist in persoonlijke gegevens en systeemhulpprogramma's.
Pagina: 1