Wat geeft hij in die modus als batterijduur?roel0 schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 12:09:
[...]
Veel beter dan ik had gedacht. Ik heb het scherm op always on staan. Het lijkst alsof, op basis van scherm kwaliteit, 20 jaar in technologie ben vooruit gegaan. Ik had vooral schrik dat het "te smartphone-achtig" ging zijn en te weinig horloge maar niets is minder waar
7 dagen .twowheeler schreef op woensdag 16 september 2026 @ 08:46:
[...]
Wat geeft hij in die modus als batterijduur?
Dat is met:
Screen brightness laag (is tot hier toe meer dan voldoende geweest)
AOD: tussen 6am en 10pm, snachts schakelt het op gesture only
SpO2 meting aan (enkel tijdens slaap)
Lijkt me naar buikgevoel wel te kloppen
Hele nette accuduur met die settings hoor...roel0 schreef op woensdag 16 september 2026 @ 10:48:
[...]
7 dagen .
Dat is met:
Screen brightness laag (is tot hier toe meer dan voldoende geweest)
AOD: tussen 6am en 10pm, snachts schakelt het op gesture only
SpO2 meting aan (enkel tijdens slaap)
Lijkt me naar buikgevoel wel te kloppen
Dank voor de suggestie. Telefonisch kwam ik er niet doorheen (zowel NL als EN). Dus uiteindelijk via de chat gehad, medewerker gaf aan dat er geen andere optie is en dit landelijk zo vastgelegd is. Misschien dat zo gedaan omdat dit een bekend issue is voor de FR 955 solar modellen.Kempenaer schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 15:32:
[...]
Je zou ze nog eens kunnen bellen of je ook kunt ruilen (evt. met geringe bijbetaling) naar een Fenix 8 of Enduro. Ik had pas geleden ook een garantiegeval met mijn Epix2 waarbij ze heel realistisch meedachten voor een vervanging (ook deels coulance).
(Garmin customer support is een van de weinige support afdelingen waar ik erg positief over ben ... geen aandelen oid verder)
Maar even aankijken of de amoled me bevalt en anders kan ik hem nog verkopen.
Voor de tweakers die nog op hun cashback wachten: ik heb vandaag eindelijk mijn €100,- cashback gestort gekregen. (twee weken na de herkansing)Apollyon schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 14:35:
Vandaag heb ik een mail ontvangen dat de cashback is afgewezen. Genoemde reden: Serienummer onjuist.
Disclaimer: bovenstaande auteur lijdt aan dyslexie
Niet helemaal ontopic omdat het niet om mijn Garmin horloge gaat. Wel om data vanuit Garmin binnen trekken. Ik heb vandaag eens wat zitten prutsen met AI om een eigen vitaliteits site/app te bouwen. Aardig gelukt, ik kan mijn activiteiten van Garmin daarop ook gelijk zien. Ik zou nog wel meer data vanuit Garmin op mijn site willen zien, bijv. VO2max. Dat ik op de site ook de voortgang/daling direct kan zien incl. grafiekje zonder eerst naar Garmin connect te moeten. Weet iemand of dit kan?
Ik host mijn site (deze nieuwe vitaliteits site is een sub website van mijn hoofd website overigens) bij Yourhosting maar het gaat vooral om de data vanuit Garmin Connect te trekken.
Ik host mijn site (deze nieuwe vitaliteits site is een sub website van mijn hoofd website overigens) bij Yourhosting maar het gaat vooral om de data vanuit Garmin Connect te trekken.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio | MacBook Air 13" M5 24GB 1TB
Ja dat kan. Ik kwam een tijdje terug een github tegen waar dit soort dingen in stonden. Heb zelf ook zo'n app in elkaar gedraaid zodat ik kan tegen Garmin kan LLM'en, plus meer. Spierpijn loggen enzo, analyse van trainingen enz.Juancho schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 16:51:
Niet helemaal ontopic omdat het niet om mijn Garmin horloge gaat. Wel om data vanuit Garmin binnen trekken. Ik heb vandaag eens wat zitten prutsen met AI om een eigen vitaliteits site/app te bouwen. Aardig gelukt, ik kan mijn activiteiten van Garmin daarop ook gelijk zien. Ik zou nog wel meer data vanuit Garmin op mijn site willen zien, bijv. VO2max. Dat ik op de site ook de voortgang/daling direct kan zien incl. grafiekje zonder eerst naar Garmin connect te moeten. Weet iemand of dit kan?
Stuur me effe een DM zodat ik niet vergeet het op te zoeken voor je
[ Voor 3% gewijzigd door Stefangrp op 18-09-2026 18:21 ]
verkeerde forum
[ Voor 83% gewijzigd door FbdJ op 18-09-2026 19:19 ]
Ik heb net een zelfde soort mail ontvangen, echter de barcode op de verpakking begint niet met 0753 of 0871. Staat deze code bij jullie wel op de verpakking? Heb ze maar wel uitgeknipt, zie wel of het geaccepteerd wordt.Xtinction89 schreef op maandag 7 september 2026 @ 07:38:
[...]
Toevallig had ik ook melding gekregen:
"U diende ons een foto te sturen van de barcode die begint met 0753 of 0871, die uit de verpakking moet worden geknipt (de uitsnede moet zichtbaar zijn op de foto).
U diende ons een foto te sturen van het serienummer dat uit de verpakking is geknipt (de uitsnede moet zichtbaar zijn op de foto)."
Ik heb ze nu dus nog een keer de foto's gestuurd waarop ook de verpakking te zien is waar beide uitgeknipt zijn. Ben benieuwd
[ Voor 4% gewijzigd door Martin99 op 18-09-2026 20:46 ]
Garmin heeft korting omdat ze jarig zijn. https://www.garmin.com/nl-NL/c/promotions/birthday-sale-emea
[ Voor 67% gewijzigd door FbdJ op 18-09-2026 21:42 ]
Niet echt.. Heeft te maken met de CEVA Logistics hack. https://www.ing.nl/particulier/ing-punten/cyberincident-bij-logistieke-partner-van-ing-puntenblavlaa schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 19:21:
[...]
Waarschijnlijk ruimte maken voor de nieuwe.
https://the5krunner.com/2026/08/23/garmin-fenix-9-18-product-listings-surface-ahead-of-livestream/
Helaas doen de botsrkas hartslagmeters HRM-200 en HRM-600 niet mee met de kortingsactei. Zou Garmin daar nog eens een leuke kortingsactie op geven tijdens black friday? Op Amazon zijn ze nu in de aanbieding (HRM-200 €66,99 / HRM-600 €126,99) maar ik heb geen haast.FbdJ schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 21:42:
Garmin heeft korting omdat ze jarig zijn. https://www.garmin.com/nl-NL/c/promotions/birthday-sale-emea
Kortingsactie is inmiddels verlopen.Apollyon schreef op maandag 21 september 2026 @ 15:22:
[...]
Helaas doen de botsrkas hartslagmeters HRM-200 en HRM-600 niet mee met de kortingsactei. Zou Garmin daar nog eens een leuke kortingsactie op geven tijdens black friday? Op Amazon zijn ze nu in de aanbieding (HRM-200 €66,99 / HRM-600 €126,99) maar ik heb geen haast.
Om welk artikel gaat het? Ik heb mijn ingestuurde foto's bekeken en de barcode begint met 5375. Bovenaan achter het Anatel logo staat wel 07514.Martin99 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 20:39:
Ik heb net een zelfde soort mail ontvangen, echter de barcode op de verpakking begint niet met 0753 of 0871. Staat deze code bij jullie wel op de verpakking? Heb ze maar wel uitgeknipt, zie wel of het geaccepteerd wordt.
Geduld is een schone zaak. Ik heb vandaag de 100 euro cashback ontvangen. Ook nadat ik eerst een mail had ontvangen, dat er foto’s gemaakt hadden moeten van een uitgeknipte code i.p.v. foto’s van de doos. Top!Apollyon schreef op donderdag 17 september 2026 @ 13:58:
[...]
Voor de tweakers die nog op hun cashback wachten: ik heb vandaag eindelijk mijn €100,- cashback gestort gekregen. (twee weken na de herkansing)
Battle.net || Strava
Gaat om de Fenix 8. Barcode begint bij mij ook met 5375.Apollyon schreef op maandag 21 september 2026 @ 15:27:
[...]
Om welk artikel gaat het? Ik heb mijn ingestuurde foto's bekeken en de barcode begint met 5375. Bovenaan achter het Anatel logo staat wel 07514.