Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.284 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:00

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Eppo © schreef op maandag 16 mei 2011 @ 00:37:
[...]

De goedkope spullen in China zijn niet altijd fakes. Het kunnen ook afkeur zijn van de producent. Dat kan qua technische specificaties zijn of uiterlijk. als een fabrikant enorm strenge specificaties opgeeft en daardoor valt er x procent af, wil het niet gelijk zeggen dat x procent bagger is. Kan makkelijk zijn dat een logo iets scheef zit of dat de koptelefoon net het hoge bereik anders weer geeft.

Daarnaast kan het ook gewoon een extra run zijn die achterover is gedrukt. Zelfde kwaliteit, maar dan goedkoper...
Ga er maar gerust van uit dat 99.9% gewoon fake is en de rest diefstal. Als het afkeur was dat stiekem op de markt werd gebracht zou de opdrachtgever van de productie (Philips, Sony, wat voor bedrijf dan ook waarvan de naam op het product komt) NOOIT meer zaken doen met die producent van onderdelen.

Ik ben zelf voor een productiebedrijf meerdere malen in China geweest en je komt er gewoon producenten van spuitgietproducten tegen die in hun kantoortje spuitproeven van kopieën van de Philips Cucina waterkokers hebben staan. Plus kopieën van waterkokers van een aantal concurrerende merken. En al die waterkokers kun je, als je er voldoende bestelt, kopen met een merklogo naar keuze.
Dat heeft allemaal niks met Philips of andere bekende merken te maken, maar alles met handel en het feit dat Chinezen goed kunnen kopiëren.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

clifdon schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:51:
best duur voor dat biertje dan:P Aangezien het produceren van bier €0,13 per hectoliter kost :'). Maargoed dat ter zijde. Men wil er voor betalen dus daar is de prijs ook naar :P

Maar die heeft niets te maken met de producten die evt. in china gemaakt worden en daar verkocht worden. Aangezien ze daar een 'luxebelasting' hebben die tot 60% op kan lopen. Zijn producten die je niet nodig hebt om te leven over het algemeen duurder in China dan hier :').
Horecaprijzen, langs een rivier waar veel toeristen komen. In de supermarkt zal het goedkoper zijn.
Goed, ga er gewoon van uit dat het allemaal troep is. en dat je een Chinees dan ook nooit 'fakerommel' zal zien kopen.

Ik geef mijn geld liever uit aan echte producten (als het gaat om koptelefoons tablets en dergelijk) de producten als Iphone kabeltjes daar ben ik het mee eens. Ze zijn niet zo goed als de echte Apple kabeltjes. Maar je kunt er 30 kopen ipv. 1 kabel van apple. Dat is gewoon idioot.

Ik heb ooit via ebay een namaak Pioneer HDJ1000 gekocht. (werd verkocht als echte). De verschillen waren nihil. Maar er waren zeker te weten verschillen!. en niet in positieve zin van het woord :').
Veel is wel fake ja. Ik heb pas een Sipura (ata) gekocht via Ebay en ik ben er bijna van overtuigd dat het een fake is (werd verkocht als echte, maar het macadres is van iets heel anders). Het werkt verder prima, net zo goed als de originele Sipura die al 5 jaar meedraait. Of deze dat ook gaat halen moet nog blijken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 11:06
KnoxNL schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:40:
Nou t zal mij benieuwen (mijn 1e bestelling bij DX) voor $2 en geen verzendkosten:

https://www.dealextreme.c...harger-black-dc-12v-40470
Binnen 10 dagen afgeleverd en works like a charm.

Kan niet anders zeggen: DX _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:37

mux

99% efficient!

SnoeiKoei schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:16:
[...]

Ga er maar gerust van uit dat 99.9% gewoon fake is en de rest diefstal. Als het afkeur was dat stiekem op de markt werd gebracht zou de opdrachtgever van de productie (Philips, Sony, wat voor bedrijf dan ook waarvan de naam op het product komt) NOOIT meer zaken doen met die producent van onderdelen.

Ik ben zelf voor een productiebedrijf meerdere malen in China geweest en je komt er gewoon producenten van spuitgietproducten tegen die in hun kantoortje spuitproeven van kopieën van de Philips Cucina waterkokers hebben staan. Plus kopieën van waterkokers van een aantal concurrerende merken. En al die waterkokers kun je, als je er voldoende bestelt, kopen met een merklogo naar keuze.
Dat heeft allemaal niks met Philips of andere bekende merken te maken, maar alles met handel en het feit dat Chinezen goed kunnen kopiëren.
Van wat ik heb begrepen zijn onder andere de li-ion 18650 cellen juist wel afgekeurde batches die, rebadged als trustfire/ultrafire/iets-met-brand worden verkocht. Volgens mij kun je de producten soort van in vieren delen:

- elcheapo genuine chinees spul
- fakes
- rebadged afgekeurd materiaal
- echt echt spul

Ik geloof ook niet dat afgekeurde series alsnog onder de originele merknaam worden verkocht. Dat is inderdaad fnuikend voor de businessrelatie met een groot merk.

De Fluke 15B en 17B multimeters die er worden verkocht zijn bijvoorbeeld wel echte flukes, en daarmee ook zowat de beste deal die je ooit kunt hebben. Het addertje daar is dat het modellen zijn die exclusief bedoeld zijn voor de chinese markt, dus je krijgt geen enkele garantie van Fluke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Laatst online: 19-09 11:51
Laatst nog een batterij voor een HP laptop vanuit China laten komen via Ebay. 15 euro kwijt, hier in NL bij Replacedirect kost zo'n ding 100 euro. Heeft bijna even veel cellen en werkt als een trein. Zit zelfs exact dezelfde HP sticker op als op de oude.

Mij hoor je niet klagen. Maar het klopt wel dat er ook rotte zooi wordt verkocht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mijn Dr Dre Beats Tour zijn nu stuk. Heb het voor elkaar gekregen er een draadbreuk in te krijgen. Nu kijken of ik garantie kan claimen na 2 maanden.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Volgens mij is het niet druk bij DealExtreme, kreeg half uur na mijn bestelling al de melding dat het 'Shipped' was. Vind het niet erg hoor, vorige bestelling was ook binnen twee weken binnen, erg netjes.

Of ze leggen vaste klanten ( 50+ bestellingen ) gewoon in de watten O-) .

[ Voor 16% gewijzigd door NeoMe op 16-05-2011 15:32 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Laatst online: 28-08 10:57
Ik heb een vraagje aan jullie Dealextreme experts:

Ik heb laatst dus een Mini-DVI -> VGA kabeltje gekocht bij DX.
Maar nu zie ik bij mijn order tracking het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/r/2iu2cnk/7
http://cl.ly/2U0m3v0C2n1d3p382a0S
http://tinypic.com/r/2iu2cnk/7 (mirror)

Nu ben ik een beetje in de war op welke datum hij nou shipped is, is dit op: 5/12/2011 of op 5/9/2011 ?

Nog 1 (domme) vraag:

- Verschepen ze hem meteen naar Nederland, of gaat het nog eerst naar een Dealextreme hoofdkantoor in oekoeboekoestan?

Bedankt!

[ Voor 18% gewijzigd door Hoteldebotel op 16-05-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hoteldebotel schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:22:
Nog 1 (domme) vraag:

- Verschepen ze hem meteen naar Nederland, of gaat het nog eerst naar een Dealextreme hoofdkantoor in oekoeboekoestan?
Ze verzenden je order gelijk naar Nederland toe, zonder naar een 'kantoor' van DX te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
NeoMe schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:31:
Volgens mij is het niet druk bij DealExtreme, kreeg half uur na mijn bestelling al de melding dat het 'Shipped' was. Vind het niet erg hoor, vorige bestelling was ook binnen twee weken binnen, erg netjes.

Of ze leggen vaste klanten ( 50+ bestellingen ) gewoon in de watten O-) .
Nee hoor, bij DX word ik (110+ bestellingen) 1 op de 4 keer gewoon in de kont gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb vanochtend ook een bestelling geplaatst en deze was nu ook al verzonden. Oh ja en als mensen nog de Beats van Pandawill zoeken, ze hebben nu een nieuwe site: http://www.R4Bay.com/ Er staat wel minder op, maar nog steeds genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:06
pff welke rommel hebben jullie allemaal gekocht ?:P 110+ o.o Dat is wel allerete veel zeg hehe!:P

Ik heb overigens de volgende spullen voor mijn Canon 7D uit China mee laten nemen door iemand. Via een soort Ebay die ze daar kennen gekocht. Shippen alleen binnen China ;).

Yuntang tripod statief. (erg stevig ding en nog vrij licht ook vind ik zelf) Natuurlijk kan het niet op tegen een professioneel carbon statief van €1500,- Maar voor een kleine 10 euro mag je niet klagen denk ik zo.

Canon fake Batterij, Ziet er nagenoeg hetzelfde uit als de originele batterij. zelfs tussen 2 originele batterijen zit verschil dus eigenlijk zie je geen verschil. hij laad gewoon in de originele lader(iets wat niet alle fakes doen) De batterij ontlaad wel langzaam ook al gebruik je hem niet. Dit is bij originele batterijen niet. Als je hem oplaad en begin te schieten dan kun je nagenoeg hetzelfde aantal foto's maken met de batterij. voor €6,- geen klagen over ;)

Canon fake draad ontspanner, kan ik kort over zijn, doet wat een dergelijk ding normaal hoort te doen en je ziet geen verschil. €3,- vond ik een mooie deal :).

Canon fake draadloze ontspanner, doet ook wat het moet doen. €4,-

Canon fake battery grip, De zelfde gare kwaliteit dan die van canon zelf :P. in vergelijking met de body dan. Aangezien je met een 7D een magnesium aloy body hebt. en Canon zelf ook een plastic Grip levert voelt dat gewoon een beetje gaar aan. Verder werken alle knoppen prima!. Heb er nog geen problemen mee ondervonden :).

totaal ongeveer €60,- euro kwijt voor die bestelling. Laat ik er bij zeggen dat je die Canon grip legit in Nederland koopt voor €180,-(zal vast ergens een tientje goedkoper kunnen maar dat is wel de richtprijs)
Dus ik heb toch een mooie aanvulling voor mijn camera tas voor weinig geld.

[ Voor 250% gewijzigd door Clifdon op 16-05-2011 23:43 . Reden: Verkeerd begrepen denk ik :') ]

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Yorin schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:19:
Mijn Dr Dre Beats Tour zijn nu stuk. Heb het voor elkaar gekregen er een draadbreuk in te krijgen. Nu kijken of ik garantie kan claimen na 2 maanden.
En ik krijg een nieuw paar opgestuurd. Ik mocht zelf kiezen welke, ik kreeg een kortinscoupon van 10 dollar, dus ik heb de White Controltalk gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:54
clifdon schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:45:
pff welke rommel hebben jullie allemaal gekocht ?:P 110+ o.o Dat is wel allerete veel zeg hehe!:P

Ik heb overigens de volgende spullen voor mijn Canon 7D uit China mee laten nemen door iemand. Via een soort Ebay die ze daar kennen gekocht. Shippen alleen binnen China ;).

Yuntang tripod statief. (erg stevig ding en nog vrij licht ook vind ik zelf) Natuurlijk kan het niet op tegen een professioneel carbon statief van €1500,- Maar voor een kleine 10 euro mag je niet klagen denk ik zo.

Canon fake Batterij, Ziet er nagenoeg hetzelfde uit als de originele batterij. zelfs tussen 2 originele batterijen zit verschil dus eigenlijk zie je geen verschil. hij laad gewoon in de originele lader(iets wat niet alle fakes doen) De batterij ontlaad wel langzaam ook al gebruik je hem niet. Dit is bij originele batterijen niet. Als je hem oplaad en begin te schieten dan kun je nagenoeg hetzelfde aantal foto's maken met de batterij. voor €6,- geen klagen over ;)

Canon fake draad ontspanner, kan ik kort over zijn, doet wat een dergelijk ding normaal hoort te doen en je ziet geen verschil. €3,- vond ik een mooie deal :).

Canon fake draadloze ontspanner, doet ook wat het moet doen. €4,-

Canon fake battery grip, De zelfde gare kwaliteit dan die van canon zelf :P. in vergelijking met de body dan. Aangezien je met een 7D een magnesium aloy body hebt. en Canon zelf ook een plastic Grip levert voelt dat gewoon een beetje gaar aan. Verder werken alle knoppen prima!. Heb er nog geen problemen mee ondervonden :).

totaal ongeveer €60,- euro kwijt voor die bestelling. Laat ik er bij zeggen dat je die Canon grip legit in Nederland koopt voor €180,-(zal vast ergens een tientje goedkoper kunnen maar dat is wel de richtprijs)
Dus ik heb toch een mooie aanvulling voor mijn camera tas voor weinig geld.
Volgens mij zouden we er geen opsomtopic van gaan maken toch? Er zijn in elk geval in mijn geval al aardig wat $ (denk zo'n 350) die kant op gegaan ;)
Niet zinvol om al die meuk te gaan vermelden...

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:08:
[...]

En ik krijg een nieuw paar opgestuurd. Ik mocht zelf kiezen welke, ik kreeg een kortinscoupon van 10 dollar, dus ik heb de White Controltalk gekozen.
Bij focalprice? Best wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:26
Waar kan ik het beste die Dr Dre White (+controltalk) kopen? Tenminste, welke zijn het 'beste'? Die op Focalprice, of zijn het dezelfde als op Dealextreme?

Verder heb ik nu ongeveer een lading van 60 dollar (48 euro), is het verstandig om het als twee verschillende orders te doen? Aangezien ik anders misschien niet door de douane kom oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
iMick schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:04:
Verder heb ik nu ongeveer een lading van 60 dollar (48 euro), is het verstandig om het als twee verschillende orders te doen? Aangezien ik anders misschien niet door de douane kom oid?
Tja, handig... Stel de vraag anders, waarom zou je het niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:57:
[...]

Bij focalprice? Best wel netjes.
Deze waren bij Pandawill vandaan, maar die verkoopt ze niet meer.
iMick schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:04:
Waar kan ik het beste die Dr Dre White (+controltalk) kopen? Tenminste, welke zijn het 'beste'? Die op Focalprice, of zijn het dezelfde als op Dealextreme?
Als je de Studio bedoelt, kan je ze het beste bij Focalprice vandaan halen. De Tours met CT kan je het beste bij Pandawill/R4Bay vandaan halen (Pandawill == R4Bay).

[ Voor 49% gewijzigd door Yorinn op 17-05-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:26
Ok, bedankt voor de tips. Ik bedoelde de Tour ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
Hoteldebotel schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:22:
Ik heb een vraagje aan jullie Dealextreme experts:

Ik heb laatst dus een Mini-DVI -> VGA kabeltje gekocht bij DX.
Maar nu zie ik bij mijn order tracking het volgende:

http://tinypic.com/r/2iu2cnk/7

Nu ben ik een beetje in de war op welke datum hij nou shipped is, is dit op: 5/12/2011 of op 5/9/2011 ?

Bedankt!
Niemand die dit weet?

[ Voor 9% gewijzigd door Hoteldebotel op 17-05-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:12
Wat maakt het precies uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
Manuel schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:45:
[...]

Wat maakt het precies uit?
Dan snap ik misschien de logica van DX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hoteldebotel schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:48:
[...]

Dan snap ik misschien de logica van DX? Chinapost/Hongkongpost?
Maar je krijgt je product heus wel binnenkort binnen hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:58
Zaterdag mijn eerste product (tweede bestelling) van DE binnengekregen; een hamburger speakertje gister voor het eerst getest, en het geluid wat er uit komt is wel verbazingwekkend te noemen voor zo'n klein dingetje! Ook de weergave van de lage tonen is goed. en dat allemaal voor ~4,50 euro!
Datum besteld: 1 mei
Datum geleverd: 14 mei

Wat ik alleen raar vind is dat mijn eerste bestelling nog niet binnen is, dat terwijl deze hetzelfde uur besteld is, en tegelijk verzonden is, en deze met registered airmail is verzonden i.p.v. de normale airmail.

Achja, de komende weken zullen de rest van mijn impuls aankopen wel binnenstromen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:12
Hoteldebotel schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:48:
[...]

Dan snap ik misschien de logica van DX?
In het ergste geval duurt het een aantal dagen extra. Je pakketje komt wel, heb gewoon eens geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 11:28
Vandaag weer twee enveloppen van bic ontvangen. Eentje 2-5 verstuurt en eentje 7-5, en dus allebei tegelijk vandaag ontvangen, komt niet vaak voor dat ze tegelijk komen met andere verzenddatum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:19
BeyBlades zijn binnen, en het is een ramp. Twee van de drie trekkers zijn al kapot. En ze staan averechts ten opzichte van de echte, en zijn dus niet te gebruiken met de andere. Dit was dus echte rommel.

Wel dat weten we dan ook weeral :)

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 21:20
Mistraller schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:51:
[...]

Volgens mij zouden we er geen opsomtopic van gaan maken toch? Er zijn in elk geval in mijn geval al aardig wat $ (denk zo'n 350) die kant op gegaan ;)
Niet zinvol om al die meuk te gaan vermelden...
Het lezen van ervaringen met spullen vind ik anders een stuk interessanter dan alle mensen die melden dat hun pakketje na x aantal dagen nog niet binnen is en wanneer het nu komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
heb deze gekocht
http://www.dealextreme.co...ontal-ceramic-knife-28782

prima mesje, lekker scherp en stevig gemonteerd
tipje doe je goeie messen nooit in de vaatwasser. dan kun je wel eens last van je handvat krijgen.

nu zit ik te tweifelen over deze:
http://www.dealextreme.co...c-knives-holder-set-71331
vind hem alleen net iets te duur eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Een PS3 las geen discs meer. Op marktplaats vond ik een nieuwe bluray lens te duur dus daarom maar zelf besteld bij Dealextreme.

20 april besteld:
http://www.dealextreme.co...s-with-deck-for-ps3-37377
28 april: shipped
9 mei pakketje ontvangen, bluray laser ingebouwd en de PS3 werkte weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Laatst online: 19-09 12:59

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

leosand schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:20:
heb deze gekocht

tipje doe je goeie messen nooit in de vaatwasser. dan kun je wel eens last van je handvat krijgen.

Met dingen die in contact komen met dingen die je in mond steekt of andere lichaamsopeningen ben ik wat terughoudend. De regels in China zijn wat vrijblijvender. Wat als hier nou een of andere metaaldeeltjes vanaf komen die schadelijk zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 14:23
EcktenBaas schreef op zondag 15 mei 2011 @ 00:24:
new era cap[...]

Deze zoek ik ook nog! Als iemand ons kan helpen! _/-\o_
Niemand?

En heeft iemand al ervaring met de nieuwe beats van DX? Veel comments dat de kwaliteit een heel stuk lager is dan de vorige. Wou eigenlijk dit keer een witte bestellen maar zit nog hard te twijfelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

s1ck schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:34:
[...]

Niemand?

En heeft iemand al ervaring met de nieuwe beats van DX? Veel comments dat de kwaliteit een heel stuk lager is dan de vorige. Wou eigenlijk dit keer een witte bestellen maar zit nog hard te twijfelen!
Als je de Studio's bedoelt, daar heb ik van gehoord dat deze inderdaad een hele lage kwaliteit hebben. De Tour zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 14:23
Ik wacht eventjes af voor meer reviews dan. Zou wel graag de witte Studio's willen. En over de new era caps, die zijn nergens meer te bekennen helaas:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16

Wildfire

Joy to the world!

FocalPrice heeft een nieuwe shop geopend: Lazerpoint. Gespecialiseerd in zaklampen, lasers e.d.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
tc982 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:52:
BeyBlades zijn binnen, en het is een ramp. Twee van de drie trekkers zijn al kapot. En ze staan averechts ten opzichte van de echte, en zijn dus niet te gebruiken met de andere. Dit was dus echte rommel.
Kun je die fakes dan niet voor reserveonderdelen gebruiken voor de echte blades of past dat niet?
Want die punten bij echte Beyblades gaan rap kapot en die kun je niet apart kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
Okee, net een brief van TNT gekregen, gaat denk ik om deze bestelling..

Blablabla inklaringsproces, douanerechten, BTW en/of andere invoerheffingen...

Hoe hoog zijn die kosten in totaal, en moet is het het waard om dit te betalen?

Tips/ervaringen iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
leosand schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:20:
heb deze gekocht

Ik heb hem ook..erg fijn voor de prijs en goed voor het snijden van groenten etc. Ziet er ook leuk uit zo zwart. Had hem gekocht om eens te proberen. Ik heb al een (grote) Global maar dat zijn in verhouding erg dure messen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sibrand schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:25:

Tips/ervaringen iemand?
Je mag invoeren tot ongeveer 22 euro. Dus het lijkt me raar dat je daarover moet betalen of ze hebben geconstateerd dat het nep is maar ja dan zou het worden ingenomen. Je hebt er geen dingen bij besteld? Want dan zou het wel zo kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:44:
[...]

Je mag invoeren tot ongeveer 22 euro. Dus het lijkt me raar dat je daarover moet betalen of ze hebben geconstateerd dat het nep is maar ja dan zou het worden ingenomen. Je hebt er geen dingen bij besteld? Want dan zou het wel zo kunnen zijn.
Alleen die doppen. In de brief staat ook dat ze de inhoud en waarde van het pakket niet kunnen bepalen.
Maar dus gewoon formuliertje invullen en terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sibrand schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:46:
[...]

Alleen die doppen. In de brief staat ook dat ze de inhoud en waarde van het pakket niet kunnen bepalen.
Maar dus gewoon formuliertje invullen en terugsturen?
Ik denk dat je dat gewoon moet invullen en dan zal je het pakketje wel gewoon krijgen zonder extra kosten. Alhoewel ik dit nooit bij de hand heb gehad dus wellicht dat iemand met ervaring hier wat aan kan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het lijkt me dat de 'bewijslast' wat betreft waarde van zo'n pakketje en al dan niet strijdig zijn met wetten bij de douane ligt. Ik zou niet gauw zo'n formuliertje terugsturen. "Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden" en zo. Ga je lekker voor hun zwart op wit (met handtekening?) informatie geven waar ze je mogelijk mee kunnen schaden?

Het eerste wat ik zou willen weten is wat er met dat pakje gebeurt als je hun geen aanvullende informatie verstrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:50:
[...]

Ik denk dat je dat gewoon moet invullen en dan zal je het pakketje wel gewoon krijgen zonder extra kosten. Alhoewel ik dit nooit bij de hand heb gehad dus wellicht dat iemand met ervaring hier wat aan kan toevoegen.
Okee, dankjewel voor de reactie!
Dan zal ik maar even wachten op iemand die hier ervaring mee heeft.
CaptJackSparrow schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:51:
Het lijkt me dat de 'bewijslast' wat betreft waarde van zo'n pakketje en al dan niet strijdig zijn met wetten bij de douane ligt. Ik zou niet gauw zo'n formuliertje terugsturen. "Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden" en zo. Ga je lekker voor hun zwart op wit (met handtekening?) informatie geven waar ze mogelijk je mee kunnen schaden?

Het eerste wat ik zou willen weten is wat er met dat pakje gebeurt als je hun geen aanvullende informatie verstrekt.
Dan zal, in overleg met de afzender, de zending retour worden gestuurd of vernietigd. (binnen 30 dagen)

Op het formuliertje staat naam& adres al op, en moet e-mail, telefoonnummer,omschrijving inhoud en de waarde invullen.

Ook kan ik daaronder kiezen tussen:
-Koopzending
-Geschenkzending
-Ik wens deze zending niet aan te nemen

Wel zonde als ik het niet krijg, maar heb geen zin in dikke boetes etc.

[ Voor 53% gewijzigd door Sibrand op 18-05-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel dat er op mijn envelop iets van 12 dollar stond vermeld als waarde (zelfde beats). In hoeverre je dat helpt weet ik niet. Ik vind het een vreemd iets eigenlijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:24:
Ik weet wel dat er op mijn envelop iets van 12 dollar stond vermeld als waarde (zelfde beats). In hoeverre je dat helpt weet ik niet. Ik vind het een vreemd iets eigenlijk.
Hmm dan lijkt het denk ik wel verdacht, als er een andere waarde op staat dan ik op ga geven.($20,98)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Sibrand schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:28:
[...]

Hmm dan lijkt het denk ik wel verdacht, als er een andere waarde op staat dan ik op ga geven.($20,98)
denk dat zij ook wel weten dat vaak bedrag op pakket niet klopt
zou gewoon opgeven 20 dollar je blijft toch onder de 22 euro
vindt het alleen wel raar dat hij er tussen uit is gehaald. waarschijnlijk steekproef en konden ze bedrag op pakket misschien niet lezen.

heb al best veel besteld bij chineseshops maar nooit belast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
Okee, dan zal ik dat formuliertje maar even invullen!

Bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 23:17
Ik zou wel eens een x zon formuliertje willen zien.
ik heb hem nog nooit gezien, en heb al zoveel (dure) dingen besteld, boven de 300$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
Sorry, heb hem net op de post gedaan.

Maar er staat niet veel bijzonders op;
Naam& adres staan er al op, en moet e-mail, telefoonnummer,omschrijving inhoud en de waarde invullen.

Ook kan ik daaronder kiezen tussen:
-Koopzending (factuur meesturen)
-Geschenkzending (van particulier naar particulier)
-Ik wens deze zending niet aan te nemen(zending wordt (in overleg met afzender) teruggestuurd of vernietigd)

Handtekeningetje en datum eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Sibrand schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:25:

Tips/ervaringen iemand?
Is jou pakketje via china post verzonden, en zo ja zou je dan (als je een T&T hebt) hier kunnen kijken wat jou status is? Bij mij blijft hij al een paar dagen op "arrival at inward office of exchange" hangen, en ik ben benieuwd of hij dan al langs de douane is (dus bij TNT), of dat zij hem nog hebben..... Ik begin hem namelijk te knijpen dat ik ook straks een briefje van de douane krijg..... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22
Als ik en brief zou krijgen zou ik niks van mij laten horen.
Jammer dan van die 12/15 euro.

Je weet dat je fout zit dus nooit toegeven dat je het hebt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Ik heb een camera connection kit($19,84) gekocht voor mijn iPad2, deze blijkt helemaal niet te werken.
Dit heb ik dan ook gemeld.

En wat bieden ze mij aan? Een discount van maar liefst $4,- :S.

Dat melde ik dan ook, ik kreeg te horen dat ik maximaal een discount van 30% kan krijgen.

Daarna heb ik gevraagd of ik niet gewoon mijn geld kan terug krijgen of een camera connection kit kan krijgen die werkt. Vervolgens krijg ik het volgende te horen.
Dear Customer,

Apologies for the item being defective.

If your products get damaged within 90 days after shipments (The order shipment date and order notification are provided to you by email), please check and find out the cheapest way with tracking number to mail the item back to our USA Return Address(USA/Canada Customer)/HK Return Address(Other countries than USA/Canada).

If the return shipping fee is less than 35% of the defective item(s) value and below $40USD, we will cover the actual postage (according to the shipping receipt you provided). After your shipment, please take a picture of the proof of shipment (shipping receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc).We will arrange the replacement and reimbursement for your return postage after the package is received and processed.

TO: DealExtreme

RE: ORDER # ______

USA/Canada Address send to:

USA Return Address:

S CHEN | DealExtreme

8345 NW 66TH ST #8247

MIAMI FL 33166-2626

Other countries than USA/Canada send to:

Room 225-226, Block B, Focal lndustrial Centre

21 Man Lok street

Hung Hom, Kowloon

HONG KONG

PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements

VERY Important: please remember to include a note in your package indicating the following items:

1. Your order number,

2. sku numbers returned and quantity, and

3. a short description of the problem(s) of the defective unit.

This note will help expediting the processing time for you.

If you have any questions on the return, please feel free to contact us again at anytime.

Thank you for your patience and understanding.
Dat is qua kosten toch niet te doen om deze terug te sturen naar Hong Kong of USA?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
MrBlueEyes schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:06:
Ik heb een camera connection kit($19,84) gekocht voor mijn iPad2, deze blijkt helemaal niet te werken.
Dit heb ik dan ook gemeld.

En wat bieden ze mij aan? Een discount van maar liefst $4,- :S.

Dat melde ik dan ook, ik kreeg te horen dat ik maximaal een discount van 30% kan krijgen.

Daarna heb ik gevraagd of ik niet gewoon mijn geld kan terug krijgen of een camera connection kit kan krijgen die werkt. Vervolgens krijg ik het volgende te horen.

[...]

Dat is qua kosten toch niet te doen om deze terug te sturen naar Hong Kong of USA?
heb de discussie ook al eens met ze gehad.
kost ongeveer 16 euro om terug te sturen
misschien willen ze die vergoeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
mathy_ schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:59:
Als ik en brief zou krijgen zou ik niks van mij laten horen.
Jammer dan van die 12/15 euro.

Je weet dat je fout zit dus nooit toegeven dat je het hebt besteld.
?
hoezo fout zit? 8)7
je besteld iets en kan eruit gehaald worden door douane
en als het toch onder de 22 euro is????

ben benieuwd wat je doet als het 100 euro is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
leosand schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:19:
[...]

heb de discussie ook al eens met ze gehad.
kost ongeveer 16 euro om terug te sturen
misschien willen ze die vergoeden?
Staat er wel bij ja, als ik er een foto van maak etc. Maarja zo vind ik het de moeite niet waard. Sowieso omdat volgens mij die camera connection kit niet kapot is, maar hij werkt gewoon niet, in ieder geval niet met een iPad 2. Volgens mij is de kans groot dat een nieuwe camera connection kit het van hun ook weer niet doet.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
MrBlueEyes schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:25:
[...]

Staat er wel bij ja, als ik er een foto van maak etc. Maarja zo vind ik het de moeite niet waard. Sowieso omdat volgens mij die camera connection kit niet kapot is, maar hij werkt gewoon niet, in ieder geval niet met een iPad 2. Volgens mij is de kans groot dat een nieuwe camera connection kit het van hun ook weer niet doet.
mmm das idd minder.
heb toen ook niet voor opsturen gekozen. maar genomen wat ze aanboden.
miss werkt ie wel bij ipad1?
zet hem op tweakers aanbod miss kom je nog breakeven uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
leosand schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:28:
[...]

mmm das idd minder.
Beetje lullig hem aan te bieden zonder dat ik weet of hij wel op een iPad 1 werkt, ik ken verder ook niemand met een iPad namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
luappul schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:28:
[...]

Is jou pakketje via china post verzonden, en zo ja zou je dan (als je een T&T hebt) hier kunnen kijken wat jou status is? Bij mij blijft hij al een paar dagen op "arrival at inward office of exchange" hangen, en ik ben benieuwd of hij dan al langs de douane is (dus bij TNT), of dat zij hem nog hebben..... Ik begin hem namelijk te knijpen dat ik ook straks een briefje van de douane krijg..... :-(
item No. Year Status Destination Country
RA086832462CN 2011 departure from outward office of exchange NETHERLANDS

Location Date
GUANGZHOU 2011-05-09

Daar staat hij dus al 9 dagen op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Oftewel, hij ligt in China en moet nog naar Nederland komen.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sibrand schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:38:
[...]

item No. Year Status Destination Country
RA086832462CN 2011 departure from outward office of exchange NETHERLANDS

Location Date
GUANGZHOU 2011-05-09

Daar staat hij dus al 9 dagen op...
Ik ben even zo vrij geweest van je tracking-code in te geven op http://www.track-trace.com/post, daar vind je meestal meer informatie :
item No. Year Status Location Destination Country Date Recipient's Signature
RA086832462CN 2011 held by Customs NETHERLANDS NETHERLANDS 2011-05-16
RA086832462CN 2011 departure from outward office of exchange GUANGZHOU NETHERLANDS 2011-05-09
RA086832462CN 2011 arrival at transit office of exchange GUANGZHOU NETHERLANDS 2011-05-08
RA086832462CN 2011 posting NETHERLANDS 2011-05-07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:02:
[...]

Ik ben even zo vrij geweest van je tracking-code in te geven op http://www.track-trace.com/post, daar vind je meestal meer informatie :

[...]
Op basis hiervan lijkt het dat mijn pakketje een stadium verder is, dus ergens verdwaald in het nederlandse post systeem... zou mooi wezen als hij dan ook een keer wordt bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
Het ligt dus al bij tnt, alleen ze zijn een beetje nieuwsgierig wat voor spullen ik bestel, dus hebben ze me er een briefje over gestuurd!

Maar weer wat geleerd, gewoon track&trace.com gebruiken dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sibrand schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:28:
[...]

Dat staat er niet op. Er staat een veel lager bedrag op en waarschijnlijk ook nog in Hong Kong dollars. Misschien heeft de duane het opengemaakt en willen ze daarom weten wat het kost. Maar 20,98 is toch onder de 22 euro, dus waarom zou je er over liegen?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:37:
[...]

Dat staat er niet op. Er staat een veel lager bedrag op en waarschijnlijk ook nog in Hong Kong dollars. Misschien heeft de duane het opengemaakt en willen ze daarom weten wat het kost. Maar 20,98 is toch onder de 22 euro, dus waarom zou je er over liegen?
Bij mij stond er toch echt 12 US dollars op. Maar ik zou inderdaad de waarde opgeven die het product kost incl. linkje naar de website, want wat de afzender op de envelop zet 'weet jij eigenlijk niet'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
Ja moest er een factuur bij doen, maar had niks van focalprice zelf gekregen....
Dus toen maar paypal afschriftje erbij gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Gister heb ik een bestelling geplaatst, maar vandaag staat er bij de orderstatus' Pending Refund Authorization'.

Houdt dit simpelweg gewoon in, dat ik mijn geld terug krijg, omdat ze het niet hebben oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
leosand schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:28:
[...]

mmm das idd minder.
Je weet dat je daarvoor eerst je ipad moet hebben gejailbreaked voordat je de camera kit kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
PixellBox schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:22:
[...]

Je weet dat je daarvoor eerst je ipad moet hebben gejailbreaked voordat je de camera kit kan gebruiken...
neen dat wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Was misschien ook nog wel handig de oplossing er bij te zetten + uitleg.

Het komt door apple, sinds 4.2.1 heeft Apple de output power voor externe apparaten verminderd van 100mA naar 20mA. Hierdoor zullen alle exertne apparaten zonder extra voeding niet meer werken.

Mits je je ipad wil jailbreaken moet je ''iFile'' downloaden, of downgraden naar 4.2 of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Heeft iemand ervaring met speakerdocks voor een Ipod van de hongkongsites?

Ik zoek er 1 voor mijn aanhang, zodat ze op de slaapkamer haar Ipod makkelijk kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Zit er over na te denken om 3 paar Beats solo's te bestellen.

Is het handiger om deze apart van elkaar te bestellen, om douane-risico's te verminderen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
bierkwadraat schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:06:

Is het handiger om deze apart van elkaar te bestellen, om douane-risico's te verminderen? :p
Als je hier eea leest, ja dus. Maar aan de andere kant loop je dan 3 maal het risico dat hij eruit wordt geplukt en dat ze zien dat het fake is.

[ Voor 15% gewijzigd door maartend op 20-05-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bierkwadraat schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:06:

Ik zou ze zeker apart bestellen met een redelijke tijd ertussen, anders gaan ze waarschijnlijk alle 3 tegelijk met het vliegtuig en bundelen ze hier de hele zooi alsnog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Waarom 3?

Doorverkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Laatst online: 17:39

tha_crazy

Mafketel

mijn ervaring met DX: slecht
pakket is nog niet binnen.
vandaag van kwart voor 10 tot 12 uur bezig geweest een poging voor de live support, geen reactie
via paypal een geschil geopend, DX had gemeld dat hun het geld terug boekte, niks ontvangen.
geschil is nu een claim geworden bij paypal en TNT kan ook niks voor me betekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Iemand enig idee of er een Chinese shop is met auto onderdelen?
Geen banden etc maar afstandsbedieningen etc? Remote control van mijn auto sleutel is stuk en een nieuwe originele kost behoorlijk wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Yrck schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:44:
Iemand enig idee of er een Chinese shop is met auto onderdelen?
Geen banden etc maar afstandsbedieningen etc? Remote control van mijn auto sleutel is stuk en een nieuwe originele kost behoorlijk wat..
Een nieuwe sleutel oid moet je bij de dealer zelf bestellen ivm codes die in de sleutel geprogrammeerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:39
Paul schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:26:
Dat wordt dus kijken hoe goed de garantieafhandeling van DX is :P
Dat valt dus tegen... 42% van de aanschafprijs terug als 'store credit' (wat ze op een hele vage manier crediteren* Paul ) of de dingen terugsturen op hun kosten tot een max van 35% van de aanschafwaarde, wat bij een pakketje naar Taiwan sturen dus neerkomt op ongeveer hetzelfde.

* Paul :
1) You make an order on our website and fulfill the payment.
2) You contact us and tell us the new order ID and the old order ID where your store credits were coming. Meanwhile you may tell us which items that you would like us to add to the new order.
3) We will add the items for free and arrange the shipment for you.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
tha_crazy schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:19:
mijn ervaring met DX: slecht
pakket is nog niet binnen.
vandaag van kwart voor 10 tot 12 uur bezig geweest een poging voor de live support, geen reactie
via paypal een geschil geopend, DX had gemeld dat hun het geld terug boekte, niks ontvangen.
geschil is nu een claim geworden bij paypal en TNT kan ook niks voor me betekenen
Wanneer besteld, wanneer verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Mandera schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:32:
[...]

Wanneer besteld, wanneer verzonden?
31/3 besteld.
14/4 naar NL verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
tha_crazy schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:35:
[...]

31/3 besteld.
14/4 naar NL verzonden
Had je trackingnummer er bij? Wat geeft die aan als status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Mandera schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:36:
[...]

Had je trackingnummer er bij? Wat geeft die aan als status?
3SRAMS3053934 pakket niet gevonden
en mijn HK nummer zegt alleen 14/4 verzonden RT087932881HK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 22:00

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

tha_crazy schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:37:
[...]

3SRAMS3053934 pakket niet gevonden
en mijn HK nummer zegt alleen 14/4 verzonden RT087932881HK
Da's dan hoogstens slecht van HK post, ik zie niet in wat DX ermee te maken heeft. Verder is het geen uitzondering dat spullen een paar maanden op zich laten wachten als je ze bij DX bestelt, dat heeft alles te maken met het feit dat er tegenover gratis verzendig staat dat het alleen met een vliegtuig mee kan als er ruimte over is.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
Heb m'n kabeltje binnen.

Alleen heb ik de verkeerde besteld.. *zucht*

Moest een minidisplay port zijn.. geen mini-dvi.
Dus weer een nieuwe besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
Dan ligt het niet aan DX, het is bij hun de deur uit en dus verwerkt. Bel naar TNT i.p.v. een PayPal geschil indienen, slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
tha_crazy schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:49:
[...]

Een nieuwe sleutel oid moet je bij de dealer zelf bestellen ivm codes die in de sleutel geprogrammeerd zijn
Klopt, maar het gaat om de behuizing erom met de knopjes. De knopjes zijn versleten dus indrukken gaat niet meer. Het binnenwerk zet ik gewoon over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:47
ik heb een 9.7 inch G PAD besteld vorige week, maar niets meer van gehoord bij pandawill.
Versturen ze de tracking codes ook wel eens niet? En hoe kan ik het beste met ze in contact komen, een mail versturen via de website heeft ook al 2 dagen niets opgeleverd. Komt daar nog een antwoord van denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Eskimootje schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:23:
ik heb een 9.7 inch G PAD besteld vorige week, maar niets meer van gehoord bij pandawill.
Versturen ze de tracking codes ook wel eens niet? En hoe kan ik het beste met ze in contact komen, een mail versturen via de website heeft ook al 2 dagen niets opgeleverd. Komt daar nog een antwoord van denken jullie?
De livechat van Pandawill is een stuk beter dan die van DX. Ik had bij PW binnen 2 minuten een medewerker te pakken. Je kan zelf ook nog kiezen uit de medewerkers die online zijn. Misschien kunnen hun het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers,

Heeft iemand ervaringen met het bestellen van een fake harde schijf voor de xbox 360?
Zal deze het ook gewoon doen zonder problemen van microsoft(ban, online ed) dan wel van je xbox zelf?

Ik zat te denken aan een 250 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:18

Harrie

NederVlaming

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:12:
Tweakers,

Heeft iemand ervaringen met het bestellen van een fake harde schijf voor de xbox 360?
Zal deze het ook gewoon doen zonder problemen van microsoft(ban, online ed) dan wel van je xbox zelf?

Ik zat te denken aan een 250 gb.
Ik gebruik ze zelf ook, zonder probleem. (Alleen komen die van mij niet van DX)
In de reviews op DX lees je wel vaak dat er geflashte 80GB of 120GB schijven in zitten, die dus problemen geven als je daar overheen gaat.
Ik heb er hier nog eentje nieuw liggen voor een slim, met 250GB Western Digital schijf, die je evt. wel over kan nemen. DM me als je interesse hebt.

[ Voor 18% gewijzigd door Harrie op 21-05-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Paul schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:54:
[...]
Dat valt dus tegen... 42% van de aanschafprijs terug als 'store credit' (wat ze op een hele vage manier crediteren* MrBlueEyes ) of de dingen terugsturen op hun kosten tot een max van 35% van de aanschafwaarde, wat bij een pakketje naar Taiwan sturen dus neerkomt op ongeveer hetzelfde.

* MrBlueEyes :
1) You make an order on our website and fulfill the payment.
2) You contact us and tell us the new order ID and the old order ID where your store credits were coming. Meanwhile you may tell us which items that you would like us to add to the new order.
3) We will add the items for free and arrange the shipment for you.
Raar ik kan maar maximaal 30% terug krijgen zeiden ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Waarom werkt die zoek functie zo verdomde slecht :(

Ik vul letterlijk bepaalde dingen in van producten, bijvoorbeeld: 3.5" SATA HDD
Resultaat is nul :(

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
B_FORCE schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 01:55:
Waarom werkt die zoek functie zo verdomde slecht :(

Ik vul letterlijk bepaalde dingen in van producten, bijvoorbeeld: 3.5" SATA HDD
Resultaat is nul :(
http://www.dealextreme.com/c/pmp-otg-hdd-enclosures-310

Blijkbaar herkent de zoekmachine het " tekentje niet echt, zonder dat teken vind ik wel alle behuizingen.

[ Voor 14% gewijzigd door Sibrand op 21-05-2011 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Ik heb een nieuwe zonnebril besteld bij Pandawill, de mijne was namelijk kapot gegaan.
Ik heb deze besteld:

http://174.36.29.154/spor...-for-5-lenses_p37439.html

Het is een Oakley zonnebril, (niet de echte) want voor € 12,00 kan dat niet.

Ik heb hem zojuist naar een Opticien gebracht zodat zij hem opsturen naar het LAB op onderzoek naar UV bescherming (UV Filter) dit is geheel kosteloos! ik kan de bril donderdag alweer ophalen.

Ik zal jullie wel laten weten wat er uit de test kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

slabetje schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:22:
Ik heb een nieuwe zonnebril besteld bij Pandawill, de mijne was namelijk kapot gegaan.
Ik heb deze besteld:

http://174.36.29.154/spor...-for-5-lenses_p37439.html

Het is een Oakley zonnebril, (niet de echte) want voor € 12,00 kan dat niet.

Ik heb hem zojuist naar een Opticien gebracht zodat zij hem opsturen naar het LAB op onderzoek naar UV bescherming (UV Filter) dit is geheel kosteloos! ik kan de bril donderdag alweer ophalen.

Ik zal jullie wel laten weten wat er uit de test kwam.
Lijkt me wel interessant om te weten wat eruit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

Dat is wel een interessante bril. Ben benieuwd naar de testen. Wil eigenlijk ook nog mijn Ray ban zonnebril laten testen (via focal price). Hoe heb jij je verhaal verkocht? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
Vandaag & gisteren weer 3 pakketjes binnen gekregen...
Ongeveer 1,5-2 weken geleden besteld :D (focalprice & bic)

nu nog wachten op mijn in ear dopjes die in de douane zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
alwinus schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:45:
Dat is wel een interessante bril. Ben benieuwd naar de testen. Wil eigenlijk ook nog mijn Ray ban zonnebril laten testen (via focal price). Hoe heb jij je verhaal verkocht? :p
Hoe bedoel je hoe heb jij je verhaal verkocht?

Ik vroeg gewoon of ze mijn zonnebril kunnen testen op een uv filter en zij zeiden per email dat dat mogelijk was dan moest ik de bril afgeven en dan zouden zij hem opsturen.

Hier het antwoord van de Opticien:

Beste Kevin,
Het is mogelijk bij onze glasleverancier, om te beoordelen of er een UV-bescherming in zit.
Wanneer je de zonnebril bij ons in de winkel afgeeft, sturen wij hem op naar onze leverancier. Dit betekent dat je de bril enkele dagen zult moeten missen. Wanneer je de bril op een dinsdag of woensdag bij ons brengt, voor 17.00uur dan ontvangen wij de bril voor het weekend weer retour, Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Met vriendelijke groet,

In de winkel werd dit bevestigd het is GRATIS!! wat een service, had ik niet verwacht.

Zodra ik de uitslagen weet zal ik ze doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

nou, als ik een Rayban laat testen op uv bescherming lijkt me nogal raar. Aangezien elke echte Rayban (net zoals Oakley) gewoon uv bescherming biedt. Je kan er eigenlijk niet omheen dat ie nep is. Als ze zelf Rayban verkopen etc...

Maar wel goede service van de opticien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 15:39
Misschien dat ik me Rayban (ook van focal price) ook maar eens laat testen :V
Pagina: 1 ... 47 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen