Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NeoMe schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:01:
Ik heb mijn nieuwe bestelling sneller binnen dan mijn oude, en scheelt toch ruim een week. Ik heb ongeveer 40 bestellingen gedaan, en ga ook niet wachten wanneer het nou binnen komt. Je weet het van te voren en het blijft een verrassing!
Dat vind ik wel weer leuk met veel kleine bestellingen, elke dag weer de status updates bekijken :D

Al staan er nu iets teveel op 'waiting for supplier' :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Vorige week eens een bestelling geplaatst bij pandawill en gisteren is het al binnen gekomen. Binnen 7 dagen binnen vind ik toch een mooie en sneller service.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:06
Onderaan ieder artikel staat, onder het forum, vlak boven de footer van de pagina, iets als:
Listed by Supplier: KxnElectronics, added on 5/7/2009.
Zou dat de fabrikant zijn van de artikelen? Ik zie steeds andere namen voorbij komen, zoals BroadcomIndustrial, WTSElectronicTool, etcetera.

Is misschien wel handig om te weten, als de kwaliteit van een bepaald artikel bevalt, dan is het bij een ander artikel van die fabrikant misschien ook wel in orde.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Moortn schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:55:
Ik was alleen vergeten om een us->eu stekker erbij te bestellen, dus ik kan nu weer 2 week wachten :'(
Even naar de bouwmarkt en zelf een nieuwe stekker erop zetten? :)

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 14:04
Muthas schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:53:
[...]

Even naar de bouwmarkt en zelf een nieuwe stekker erop zetten? :)
Grote kans alleen dat een stekker bij een willekeurige bouwmarkt duurder is, dan 2 weken wachten op je pakketje van DX ;)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:12
Vandaag http://www.focalprice.com/detail_LP053B.html binnen gehad. Een aanradertje. Erg fel licht, is het donker buiten zie je echt die straal zo van de laser, mooi om te zien, als het regent zie je hem nog extra :P. Iig geen geld en nog legaal in te voeren volgensmij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-10 11:46
Mijn tweede bestelling, het pakketje is vandaag ook binnen gekomen. is 30-08 verstuurd en heeft 02-09 Hong Kong verlaten, twee weekjes onderweg geweest dus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Andere bestelling van Dealextreme is ook binnen gekomen. 9/2/2010 bestelt, gisteren binnen. Levering binnen 14 dagen wat vrij mooi is, alleen was pandawill toch sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

himlims_ schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 21:17:
[...]heb ook al pakketjes ontvangen, ook van producten +22euro, maar nooit aangetekend ontvangen of iets met de .duane
...
Gisteren voor het eerst ook aangetekend aan de deur gehad. Was die dag niet thuis dus ik moet het pakket vanavond even ophalen. Totaal was 18USD / 14.4EUR

☻/
/▌
/ \

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb nu een 'rare' status bij een net geplaatste bestelling. Er staat 'Expedited Order Received - in stock'. Weet iemand wat die betekent?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Yorin schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 19:48:
Ik heb nu een 'rare' status bij een net geplaatste bestelling. Er staat 'Expedited Order Received - in stock'. Weet iemand wat die betekent?
Heb ik ook een keer gehad. Zou een extra snelle bestelling zijn ofzo. Geen idee waarom ze het er soms neerzetten maar was ik mij geval echt niet sneller of slomer dan andere bestellingen rond de zelfde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:30
Ja, Expedited Order betekend dat ze de bestelling volledig op voorraad hebben en dus niet meer op de leverancier hoeven te wachten.
Mijn "Expedited Order" bestellingen werden meestal binnen 1 a 2 (werk)dagen verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-10 21:16

Sorbo

Uw hulp in huis!

Precies een week geleden twee bestellingen gedaan: Een Ledlamp met bijbehorende driver. Samen ongeveer 36 euro, verdeeld over twee bestellingen dus. Dinsdag en Woensdag mail gehad dat ze verzonden waren, en net even de tracking gechecked. Blijkbaar komen ze vandaag nog met het vliegtuig hierheen :)

Hopelijk eind aankomende week binnen, toch? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:10
2 tot 3 weken hè
Voor een pakketje wat je in broekzak past...

Tenzij je Express verstuurt, wat geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-10 10:25
Het gekke is dat de douane alleen maar pakketten uit de VS vast houdt omdat men schijnbaar denkt dat iedereen nog massaal daar koopt, maar de koersen zijn alweer stukje veranderd dus minder aantrekkelijk.

Bij mij worden pakketjes uit andere landen zoals Hong Kong en China nooit lang vast gehouden maar uit de VS altijd zeker 1,5 week. Scheelt toch 10 dagen :(

Ohja dit gaat over mijn ervaringen he betekend niet dat dit voor iedereen zo is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:10
Mandera schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:37:
Het gekke is dat de douane alleen maar pakketten uit de VS vast houdt omdat men schijnbaar denkt dat iedereen nog massaal daar koopt, maar de koersen zijn alweer stukje veranderd dus minder aantrekkelijk.

Bij mij worden pakketjes uit andere landen zoals Hong Kong en China nooit lang vast gehouden maar uit de VS altijd zeker 1,5 week. Scheelt toch 10 dagen :(

Ohja dit gaat over mijn ervaringen he betekend niet dat dit voor iedereen zo is :P
Dan heb jij geluk. Ik heb genoeg pakketten uit Azië die rustig een maand bij de douane liggen. (niet DX overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Mandera schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:37:

[...]
Die vlieger zou niet op moeten gaan, aangezien je bij DX ook gewoon betaald in Dollars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rave17 schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:34:
Die vlieger zou niet op moeten gaan, aangezien je bij DX ook gewoon betaald in Dollars.
Verschil daar is dat DX omrekent vanuit HKD naar USD, de basis blijft dus lager (HKD).

De Euro/USD koers is al een stuk minder, dus het 'voordeel' vanuit US (ter compensatie van de verzendkosten) is er al bijna niet meer. Zeker als je dan nog invoerbelasting moet betalen, kan het zelfs duurder worden dan hetzelfde kopen in Nederland zelf.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 20-09-2010 12:08 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
SinergyX schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:08:
[...]

Verschil daar is dat DX omrekent vanuit HKD naar USD, de basis blijft dus lager (HKD).

De Euro/USD koers is al een stuk minder, dus het 'voordeel' vanuit US (ter compensatie van de verzendkosten) is er al bijna niet meer. Zeker als je dan nog invoerbelasting moet betalen, kan het zelfs duurder worden dan hetzelfde kopen in Nederland zelf.
En vergeet de PayPal-koers niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Rave17 schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:14:
[...]

En vergeet de PayPal-koers niet :)
Bij mij rekent Paypal gewoon in Dollar door aan de VISA maatschappij. Die koersen zijn gewoonlijk lager dan de PayPal koersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
bartgabriels schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:18:
[...]

Bij mij rekent Paypal gewoon in Dollar door aan de VISA maatschappij. Die koersen zijn gewoonlijk lager dan de PayPal koersen.
Dan is dat dus anders, dan als je een bankrekening aan je PayPal-account hebt gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-10 11:33

Chrisjuh_15

Facta non verba

Vandaag eindelijk mijn twee Xbox controllers binnengekregen na 3 weken :) Niet van echt te onderscheiden en na intensief MW2 spelen merk ik geen verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hier wordt uitvoerig uitgelegd waarom zij denken dat de prijzen van bv DX gaan stijgen. (Ik vond het interessant om te lezen. :))

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• bartgabriels
Vandaag weer heel wat aangekregen uit Azie:
- Via eBay: Programmeerkabel en kloonkabel voor Kenwood TK radio's. Was stukken goedkoper dan Alibaba, DHGate en andere chinese websites. Verzending was snel, opvolging niet beschikbaar (geen track&trace)

- Via Focalprice: 5x Walkie Talkie Earphone Tube for Kenwood TK Series (Black) (2.5$) en 10x Vacuum Vessel Walkie Talkie Earphone (Black) (5.5$). In België betaal je deze prijzen *20 (voor de originele).

- Via DHGate (eerste ervaring): 2x Kenwood TK 3207 radio. Kostte 50$ per stuk en zijn programmeerbaar naar de legale PMR kanalen. Kwaliteit op het eerste zich gelijkaardig aan de Europese Kenwood TK3201 modellen, maar lichtelijk anders uitzicht. Zenden standaard uit op 5Watt, maar is instelbaar op 1Watt (EU Toegelaten = 0.5Watt) via de Kenwood Software.

Mijn eerste ervaring met DHGate was in elk geval positief. Is inderdaad meer een eBay voor producten van Chinese makelij en richt zich meer op grotere afnames DealExtreme en Focalprice. Ik zou hier opnieuw bestellen. DHGate beschikt ook over een Escrow service, die het geld pas vrijgeeft als de ontvanger bevestigt dat de producten zijn aangekomen en voldoen aan de eisen.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:49
Rave17 schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:26:
[...]

Dan is dat dus anders, dan als je een bankrekening aan je PayPal-account hebt gekoppeld.
Nee hoor, dat kan je gewoon in je account aanpassen :)

• Robino
pven schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:58:
Hier wordt uitvoerig uitgelegd waarom zij denken dat de prijzen van bv DX gaan stijgen. (Ik vond het interessant om te lezen. :))
Ik denk dat DX nog best riante marges hanteert op de prijzen.

[ Voor 77% gewijzigd door Robino op 22-09-2010 16:46 ]

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

pven schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:58:
An sich wel een doom scenario, de dollar gaat al een flinke tijd op en neer (al is het niet zo laag zoals hij nu staat), maar ook in tijd dat de Euro kwam is er flink wat heen en weer gewissel geweest met de 3 grote koersen (CNY, USD en de EUR). Ook wij zijn (als internationale kopers/verkopers) wel regelmatige de dupe geweest van de rampenkoers (lol :P) die de dollar nu heeft.

Ik maak me dan ook niet 123 druk om zulke resellers (goed de prijzen gaan omhoog, maar dit blijft voor ons marginaal tov de volle mep die je voor soortgelijke producten hier moet betalen), maar meer voor de grote bedrijven die 'legale' export doen naar Europa. Indirect gaat dus uiteindelijk ook de inkoopprijs omhoog van electronica, kleding, speelgoed.. eigelijk alles wat uit China komt :P, en daar raak je toch veel meer mensen mee.

Daarnaast hebben wij het voordeel nog dat de CNY-USD verhouding niet direct invloed heeft op de EUR-USD koers, de wisselwerking tussen die 2 denk ik dat het aardig compenseert. edit;
http://www.exchange-rates.org/history/EUR/USD/G/30
De Euro wordt sterker tov de dollar, ook al gaat de prijs in dollar omhoog, blijft de 'netto' prijs in euro's gelijk :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2010 17:16 ]

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

In het rijtje rare statussen heb ik er net nog een gevonden: 'Express Order Received - in stock'. Ik heb een usb-hub gekocht, maar heb die later geswitched naar een duurder model, omdat daar wel reviews over waren.

Tweakers Discord

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-10 21:05
Iemand wel eens een Personal Cell Phone Signal Blocker Device blokker besteld? O-)

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:57

Aapje

Opel-beun
Vraag me al een tijdje af of je met die Hong Kong tracecodes ook kan tracen in NL, want ze leveren uiteindelijk aan TPG. Die plakt hun eigen barcodes erop... Maar is 't pakketje dan nog te tracen? :)

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 15:43
Aapje schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:18:
Vraag me al een tijdje af of je met die Hong Kong tracecodes ook kan tracen in NL, want ze leveren uiteindelijk aan TPG. Die plakt hun eigen barcodes erop... Maar is 't pakketje dan nog te tracen? :)
Volgens mij kan je bellen naar zo'n nummer van TNT en daar kan je vragen of ze dat nummer om willen zetten naar een TNT T&T code. Nummer weet ik zo niet.

Pin me er ook niet op vast.... ;)

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:57

Aapje

Opel-beun
Mja, dat is dan iets wat ik zou doen in een noodgeval als ik 't pakketje nooit zie...

Maar wil gewoon uit m'n luie stoel zonder te bellen zo'n code kunnen omzetten. Maar begrijp hieruit dat 't alleen telefonisch mogelijk is?

• Eppo ©
  • Niet online
ja, moet je de TNT bellen en je oude track en trace doorgeven. Dan kunnen hun je de nederlandse track en trace nummer geven...

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-10 12:57

mux

99% efficient!

SinergyX schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:02:
[...]

An sich wel een doom scenario (...)
Niet zozeer een directe reactie hierop, maar het zit wel in de pijplijn dat china consistent (economisch) sterker wordt tov het westen, en over een tijdje (dit is volgens veel mensen minder dan 15 jaar) mensen in china hetzelfde verdienen als hier, en dus ook over gaan stappen op een diensten/experience-economie ipv productie. China zoals we dat vandaag kennen, met dealextreme etc., is van hele korte duur. Maak er gebruik van!

• Eppo ©
  • Niet online
Dan krijg je weer een ander lage lonen land, dus dat is niet zo'n probleem.

En vergeet niet dat China zo'n enorm groot economische macht is (of wordt) door het Westen. Als ze zichzelf de markt uit prijzen, dan kopen we niet meer bij hun en wordt hun macht weer kleiner. Ondanks veel mensen anders zeggen, heeft China ons meer nodig dan wij China. Hetgeen wat wij missen is productiecapaciteit voor een lage prijs, hetgeen dat zij missen is een afzetmarkt. Als ze te duur worden, dan kunnen we qua productiecapaciteit gaan concurreren en worden we zowel productie als afzet. Het is voor China een stuk moeilijker om een afzetmarkt te worden....

Al met al, al die doom scenario's moet je met een flinke schep zout nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-03-2024
Heb vandaag maar weer eens wat bestelt bij onze vrienden een china.
Universal Car Swivel Mount Holder for Camera, leek me wel handig voor opnames tijdens het autorijden o.i.d.
PC CPU Cooling Fan Speed Controller , had nog een kleine pod meter nodig voor m'n project :+

Vorige bestelling kwam na ongeveer twee weken binnen, aardig snel voor DE, ben beniewd hoe lang het nu duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:30

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Eppo © schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:20:

En vergeet niet dat China zo'n enorm groot economische macht is (of wordt) door het Westen. Als ze zichzelf de markt uit prijzen, dan kopen we niet meer bij hun en wordt hun macht weer kleiner. Ondanks veel mensen anders zeggen, heeft China ons meer nodig dan wij China. Hetgeen wat wij missen is productiecapaciteit voor een lage prijs, hetgeen dat zij missen is een afzetmarkt. Als ze te duur worden, dan kunnen we qua productiecapaciteit gaan concurreren en worden we zowel productie als afzet. Het is voor China een stuk moeilijker om een afzetmarkt te worden....

uuh...maar de VS heeft China wel degelijk nodig. De VS heeft nog een hele hoge rekening open staan in China.
Nu wordt het beetje bij beetje afgelost, omdat ze zaken met elkaar doen.

China kan zo alles in 1x terug vragen en dan kan de economie ook instorten.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Eppo © schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:20:

Niet helemaal waar:
- China heeft zijn interne markt als stabiele factor
- De wereld is in zijn geheel rijker aan het worden, en er is niet meer één redelijk atomisch gebied dat voor zulke relatief goedkope productie kan zorgen als china dat nu doet voor het westen.

Maar misschien zijn dat maar kleine struikelblokken op weg naar een nieuwe wereldorde en heb je toch uiteindelijk helemaal gelijk. Wie weet. Er verandert in ieder geval een hoop in de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-10 09:24

-d-

Best interessante discussie, maar gaat wel erg offtopic nu ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
@DNA_SaintAls China dat doet, wie hebben ze er dan harder mee? Hun grootste afnemer gaat dan failiet en ze krijgen er zelf geen cent voor terug. China past dus enorm op met het terug vragen van de lening of het dumpen van de grote hoeveelheid dollars die ze hebben liggen.

@ssj3gohanDe interne markt is maar een fractie van wat China exporteert naar het rijke westen. Als het westen niet meer kan of wil betalen voor de producten uit China en bijvoorbeeld over gaat naar Taiwan (en die produceerde in de jaren 90 een hoop voor ons, hetgeen dat China nu doet), dan kan de stabiele interne markt van China dat niet opvullen...

Maar genoeg over de wereldeconomie, terug naar dealextreme.

sku 34654 iPhone kabeltje is binnen gekomen, alleen kwam ik erachter dat mijn autoradio toch een actieve versterker nodig heeft. Heb dus niks aan het kabeltje en kan nu op zoek naar een andere...

sku 40470 Oplader doet het wel goed, wordt alleen een beetje warm. In ieder geval is hij al beter dan de LiquidAux die ik eerst had. Deze viel uit bij het opladen, maar werkte wel als versterker... (moet nu even kijken wat ik nu als oplossing ga inbouwen...)

sku 26545 2 simpele kabeltjes, is toch makkelijk om te hebben voor de oude iphone.

sku 42010 Daar zit ik nog even op te wachten. Andere oplader was maar 250 mA en dat was te weinig om de iphone op te laden. Hopenlijk doet deze het wel goed (en hij is lekker klein, altijd makkelijk). Is wel 2 keer afgeschreven, maar daar over is al gemaild met Dealxtreme. Als het goed is storten ze het binnen 7 werkdagen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Ontopic inderdaad: ik heb ongeveer half augustus een SSC P7 LED, twee drivers en een reflector besteld en die zijn eergisteren daadwerkelijk binnengekomen, ondanks dat die LEDs al tijden slecht leverbaar zouden zijn.

Ik vind het nog steeds een betrouwbare site, zolang je maar even in de comments kijkt of iets wel of niet fake lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Nu online
Ik heb net deze binnengekregen : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42285

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_42285_5_small.jpg

5W RGB E27 led lamp met afstandsbediening. Werkt prima, alleen vind ik de hoeveelheid licht behoorlijk tegenvallen.. Waar kan ik ergens zo'n lamp krijgen die meer licht geeft?

[ Voor 14% gewijzigd door WVL_KsZeN op 26-09-2010 14:25 ]

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:48
Dealextreme :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:49
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Ik heb voor het eerst dat ik al een week moet wachten eerdat deze HDMI-kabel op voorraad is. Heb hem nog niet meteen nodig, dus nog maar even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Nu online
:+ maar welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Vandread schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:35:
Iemand wel eens een Personal Cell Phone Signal Blocker Device blokker besteld? O-)
Een vriend van me wel,
erg leuk om in de bus naar school te doen, je ziet mensen hen telefoon aan en uitzetten enzo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
9W 150-Lumen RGB Multicolored IR Remote Control Light Bulb (220V)

Moet je alleen wel je lamp aanpassen en nog even de stekker vervangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Kreeg vandaag een mail van pandawill dat mijn bestelling vorige week is verzonden en inmiddels al is aangekomen. Nou bedankt voor de mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jxx
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

Jxx

de 18de is mn telefoon verstuurd (vliegveld hongkong), zit nog te wachten..
hopelijk heb ik em vandaag of morgen

[ Voor 10% gewijzigd door Jxx op 27-09-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:48
Rave17 schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:04:
Ik heb voor het eerst dat ik al een week moet wachten eerdat deze HDMI-kabel op voorraad is. Heb hem nog niet meteen nodig, dus nog maar even afwachten :)
Action heeft ook goedkope HDMI kabels, 2 meter voor 2,99 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

ThinkPadd schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:50:
[...]
Action heeft ook goedkope HDMI kabels, 2 meter voor 2,99 geloof ik.
Heb er thuis drie, zijn 1,5 meter en ze werken perfect. Er was er voorheen wel eentje kapot gegaan maar die rolde ik elke keer heeeeel strak op als ik bij een maat film ging kijken dus lag aan mijzelf want is niet goed voor de kabel. Kwamen er wat rode strepen in beeld, werkte verder nog wel maar zijn verder prima kabels.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:10
WVL_KsZeN schreef op zondag 26 september 2010 @ 14:24:
Ik heb net deze binnengekregen : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42285

[afbeelding]

5W RGB E27 led lamp met afstandsbediening. Werkt prima, alleen vind ik de hoeveelheid licht behoorlijk tegenvallen.. Waar kan ik ergens zo'n lamp krijgen die meer licht geeft?
Ik heb een iets andere, deze. Leuk ding, werkt erg goed, maar geeft inderdaad niet erg veel licht. Ik gebruik hem als 1 van de 4 lampen in een kamer dus maakt voor mij niet uit, maar niet erg bruikbaar als het de enige lamp is in een kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

WVL_KsZeN schreef op zondag 26 september 2010 @ 14:24:

[afbeelding]

Deze heeft 110 lumen, dit is waarschijnlijk meer als degene die je nu hebt.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Nu online
Waarom zou die van 3W meer licht geven dan die van 5W die ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Daar heb ik eigenlijk niet op gelet eerlijk gezegd. :P My bad.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jxx
  • Niet online

Jxx

Heeft iemand dit wel eens gehad?

Je doet 2 bestellingen
de ene is uit hongkong vertrokken op een zaterdag
en de andere zending op de maandag daarna

maar nu heb ik dus vandaag de zending van de maandag ontvangen
terwijl ik die van zaterdag (nog) niet ontvangen heb..

hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
Jxx schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:58:

Je doet 2 bestellingen

hoe kan dit?
Slechts 1 woord: Douane ...
Daar handelen ze de pakjes niet af volgens het FIFO principe ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jxx
  • Niet online

Jxx

betekent dat dat mijn pakketje eruit gepikt is voor extra controle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
Na 10 bestellingen eindelijk iets kapots :p, mijn iphone lader werkt niet (a 5 dollar). Gelukkig doet de iPhone het nog wel, tja dat is het risico dat je neemt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jxx
  • Niet online

Jxx

Met die laders van DX moet je trouwens uitkijken..
veel van die laders werken niet en een aantal vliegt gewoon in de fik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Jxx schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:58:

Je doet 2 bestellingen

hoe kan dit?
Bij mij zit er al twee weken tussen, gewoon netjes blijven wachten :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Maks schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:21:
Na 10 bestellingen eindelijk iets kapots :p, mijn iphone lader werkt niet (a 5 dollar). Gelukkig doet de iPhone het nog wel, tja dat is het risico dat je neemt denk ik.
Alles wat op 220 werkt maak ik altijd eerst open, en daar soldeer ik alle contacten nog eens na. Vaak zijn ze slecht gesoldeerd, en bij die spanning betekent een rot contact vaak ook meteen einde-device.

---------------

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:17
Mistraller schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:13:
[...]

Alles wat op 220 werkt maak ik altijd eerst open, en daar soldeer ik alle contacten nog eens na. Vaak zijn ze slecht gesoldeerd, en bij die spanning betekent een rot contact vaak ook meteen einde-device.
Waardoor je aan soldeertin etc. weer meer kwijt bent dan gewoon een kabeltje in Nederland te kopen 8)7

Als je het spul niet vertrouwt moet je het niet kopen denk ik dan,

[ Voor 7% gewijzigd door Den_S85 op 30-09-2010 21:28 ]

• mux

mux

99% efficient!

Tsja, ik zie het omgekeerd: als je niet handig bent met elektronica, koop je er niet. Het is allemaal veel en veel goedkoper dan hier, dus ga ik niet verwachten dat het allemaal geweldige kwaliteit is. Maar het is wel ontzettend leuk speelgoed.

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
Mistraller schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:13:
[...]

Ja true dat is wel slim om te doen eigenlijk. Maar ik denk dat het heel veel smd is in zo'n kleine lader (en dat kan ik niet solderen). Maar ik ben blij dat mijn telefoon het nog doet hehe, ik koop nu gewoon een officiële lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
masterslave schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:28:
[...]

Waardoor je aan soldeertin etc. weer meer kwijt bent dan gewoon een kabeltje in Nederland te kopen 8)7

Als je het spul niet vertrouwt moet je het niet kopen denk ik dan,
Alsof soldeertin een kostbaar edelmetaal is. Dat kost me misschien 2 cent of zo inclusief verbruikskosten soldeerbout en stroom.

Liever het zekere voor het onzekere. Die 2 minuutjes werk, en vaak maak ik uit interesse een item toch wel open.
Maks schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:12:
[...]

Ja true dat is wel slim om te doen eigenlijk. Maar ik denk dat het heel veel smd is in zo'n kleine lader (en dat kan ik niet solderen). Maar ik ben blij dat mijn telefoon het nog doet hehe, ik koop nu gewoon een officiële lader.
Het gaat eigenlijk vooral om de grotere onderdelen, zoals bedrading, trafo, elko's en zo. In ladertjes valt het SMD gehalte meestal erg mee overigens, vaak is het volgens mij goedkoper om toch gewone componenten door chinese handjes te laten solderen, ipv een smd robot met oven.
En als je trouwens een goedkope soldeerbout hebt (conrad heeft er eentje voor 4,99) dan maak je er met een vijl gewoon een scherp puntje aan en kan je gewoon smd solderen.

Voor nasolderen hoef je alleen maar aan te tippen, en een miniem beetje tin toe te voegen als de verbinding slecht is. Ik gebruik zelf nog steeds loodhoudende tin, dat vloeit toch net iets mooier.

[ Voor 47% gewijzigd door Mistraller op 01-10-2010 00:23 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Mistraller schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 00:18:
[...]

Alsof soldeertin een kostbaar edelmetaal is. Dat kost me misschien 2 cent of zo inclusief verbruikskosten soldeerbout en stroom.

Liever het zekere voor het onzekere. Die 2 minuutjes werk, en vaak maak ik uit interesse een item toch wel open.

[...]

Het gaat eigenlijk vooral om de grotere onderdelen, zoals bedrading, trafo, elko's en zo. In ladertjes valt het SMD gehalte meestal erg mee overigens, vaak is het volgens mij goedkoper om toch gewone componenten door chinese handjes te laten solderen, ipv een smd robot met oven.
En als je trouwens een goedkope soldeerbout hebt (conrad heeft er eentje voor 4,99) dan maak je er met een vijl gewoon een scherp puntje aan en kan je gewoon smd solderen.

Voor nasolderen hoef je alleen maar aan te tippen, en een miniem beetje tin toe te voegen als de verbinding slecht is. Ik gebruik zelf nog steeds loodhoudende tin, dat vloeit toch net iets mooier.
Die bestel je natuurlijk ook bij DX en niet bij Conrad! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:11
Rave17 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:51:
en zo is er voor alles een oplossing :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
[...]

dan kun je de bout niet solderen 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Chillz schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:01:
[...]

en zo is er voor alles een oplossing :)
Nou ik verbaas mij er altijd over, wat DX allemaal wel niet verkoopt! :+
frankivo schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:07:
[...]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
[...]

Zit een US plug aan, en met zo weinig prijsverschil....ik moest bij conrad toch al spullen bestellen en heb daar die 5 euro bout meebesteld. Werkt prima.
Overigens had ik al 2 weller boutjes, nu voor ieder klusje een eigen boutje. (SMD, normaal soldeer werk, en het betere stookwerk)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Laatst online: 14-08 23:27
Lekker is dat, bestel net iets voor 2,30 dollar staat er bij totaal 23 dollar! En het is toch echt een item! Lekker want nu halen ze ook 23 euro van mijn rekening..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Yrck schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:46:
Lekker is dat, bestel net iets voor 2,30 dollar staat er bij totaal 23 dollar! En het is toch echt een item! Lekker want nu halen ze ook 23 euro van mijn rekening..
dan annuleer je hem toch.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Ja maar straks storten ze alleen het bedrag terug van dat ene item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Yrck schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:46:
23 dollar is geen €23, en DX haalt niks van je rekening zonder dat jij daar uitdrukkelijk toestemming voor geeft. Waarmee ik bedoel: na je shopping card nagekeken en geaccepteerd te hebben. Als jij dat niet goed / te snel doet, tjah...
Wel raar overigens, dat foutje, daar niet van...

Eergisteren nog een spindel van 50 lege dvd's en nog wat troep gekocht, hopelijk gaat het verzenden wat vooruit.

[ Voor 11% gewijzigd door Tweaker36 op 02-10-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Tweaker36 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:50:
[...]

23 dollar is geen €23, en DX haalt niks van je rekening zonder dat jij daar uitdrukkelijk toestemming voor geeft. Waarmee ik bedoel: na je shopping card nagekeken en geaccepteerd te hebben. Als jij dat niet goed / te snel doet, tjah...
Wel raar overigens, dat foutje, daar niet van...

Eergisteren nog een spindel van 50 lege dvd's en nog wat troep gekocht, hopelijk gaat het verzenden wat vooruit.
Nee klopt is iets van 17 euro. Er stond 2.65 dollar voor 1 item, ik bestel en check mijn PayPal email:

Unique Creative Christmas Tree Shaped Memo Pad (About 150-Page)
Objectnr. 31001 $2,65 USD 1 $2,65 USD
Subtotaal $2,65 USD
Totaal $23,13 USD
Betaling $23,13 USD
Betaling overgemaakt aan sales@dealextreme.com

Daarom vind ik het vreemd. Heb nog gekeken of ik niet perongeluk EMS heb gekozen maar was allemaal niet het geval. Nja heb het geannuleerd en hopen dat het snel terug komt het geld! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

EMS shipping kan toch niet naar Nederland?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Laatst online: 27-10 09:53
Wel heel toevallig dat je met EMS Express precies op $23.13 uitkomt voor product:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Ik denk dat je idd toch EMS shipping hebt gekozen. Ik heb donderdagavond wat besteld en daar kwam weer eens 0,01 dollar bij, maar dat staat ook nergens aangegeven op m'n Invoice dus... verzendkosten staan overigens wel in de mail die ik van paypal heb gekregen.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
pacificocean schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:32:
Wel heel toevallig dat je met EMS Express precies op $23.13 uitkomt voor product:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31001
Ja zag het inderdaad, stomme fout dus. Mja heb mail gestuurd dat ik die order wil annuleren. Dan komt me geld vanzelf wel ergens terug! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Yrck schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:43:
[...]

Ja zag het inderdaad, stomme fout dus. Mja heb mail gestuurd dat ik die order wil annuleren. Dan komt me geld vanzelf wel ergens terug! ;)
Of je hebt je kerstboom-post-its gewoon heel snel in huis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:12
Rave17 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 16:14:
[...]

Als je even niet oplet bij DE als je checkout doet heb je hem idd zo als EMS besteld. Die eerste optie is toch paypal EMS, de 2e paypal standard ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Rave17 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 16:14:
[...]

Haha nee de order is geannuleerd dus denk niet dat ze hem nog snel opsturen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:45
frankivo schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:07:
[...]

Dan koop je er 2, voor de prijs hoef je het niet te laten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vandaag mijn eerste bestelling gedaan bij DX.
Inderdaad had ik het fout gedaan door geld op mijn Paypal account te storten.
Nu zag ik inderdaad dat je ook direct kunt betalen. Dat laaste dus gedaan.
Een totaal bedrag van €31,- euro. (aangezien ik hier heel VEEL tevreden mensen lees)
Wat is op dit moment de actuelle verzendtijd.
In Mei was dit iets van 14 dagen. en nu? Langer omdat Halloween voor de deur staat?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:14:
Zo vandaag mijn eerste bestelling gedaan bij DX.
Inderdaad had ik het fout gedaan door geld op mijn Paypal account te storten.
Nu zag ik inderdaad dat je ook direct kunt betalen. Dat laaste dus gedaan.
Een totaal bedrag van €31,- euro. (aangezien ik hier heel VEEL tevreden mensen lees)
Wat is op dit moment de actuelle verzendtijd.
In Mei was dit iets van 14 dagen. en nu? Langer omdat Halloween voor de deur staat?.
Daar is eigenlijk geen vaste periode op, je moet gewoon wachten. Er zijn ook mensen die 2 pakketjes op dezelfde dag hebben besteld en dat er 4 week tussen zit.

Het kan allemaal, er zit gewoon geen logica in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

De verschillen in tijden komen volgens mij vooral doordat Dealextreme overgebleven ruimte in vliegtuigen inkoopt, heb ik gehoord. Tja als er dan ineens al snel een vliegtuig is dat nog niet vol is en waar dus pakketjes van DX bij in kunnen heb je geluk.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Compizfox schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:48:
De verschillen in tijden komen volgens mij vooral doordat Dealextreme overgebleven ruimte in vliegtuigen inkoopt, heb ik gehoord. Tja als er dan ineens al snel een vliegtuig is dat nog niet vol is en waar dus pakketjes van DX bij in kunnen heb je geluk.
Buiten dat heeft DX gewoon niet alles op voorraad, maar halen ze al hun producten bij talloze leveranciers vandaan. Ook een van de redenen dus waarom levertijden verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,.hardware.tom, Compizfox & Rave17
ThanX voor de snelle response..
Nice dat mensen hier wel actueel aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Bezorgtijd verschilt weer eens flink.
Begin augustus besteld. Eerste deel werd binnen een week in de brievenbus bezorgd. Tweede deel kreeg ik gister pas een verzend bevestiging van. Zal dus eind deze week wel in mn bus liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Valt nog mee, bestelling 17 augustus gedaan, gister binnenkregen :+ Goed, ding heeft 3 weken op 'awaiting stock' gestaan, maar toch eindelijk binnen. Wel grappig, het is zo'n 7inch android tablet, laatste wifi en Maps settings waren toch op de locatie van DX zelf, zou betekenen dat ze hem daar eerst nog getest hebben alvorens op te sturen.

Bezorgtijden hebben geen enkele logica, zelfs als je de bevestiging en tracking code heb van China mail kan die ook bij de doane nog blijven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ik heb wat bij buyincoins besteld, zondag besteld en vanochtend verzonden, daar ga ik vaker wat bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:34
Heeft iemand ervaring met die goedkope stekker-->usb converters van DealExtreme.com?

Ik heb namelijk deze en deze op het oog.
Vooral omdat ze zo goedkoop zijn, Voor de originele betaal je €30,-.
Bij sommige comments staan dat ze van goedkope kwalitieit zijn (wat verwacht je anders?) maar dat ze ook wel eens kunnen ontploffen.

Desnoods een alternatief van een merk/website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:22
Mijn weegschaaltje dat al zo'n vier! maanden op zich laat wachten, wordt nu opnieuw verstuurd. Zou ook eens tijd worden. Al na 7 weken een ticket ingediend, antwoord daarop was dat ik nog eens 3 weken moest wachten. Na die 3 weken me weer gemeld en pas vanochtend een navraag van "venassa" of ik de order al ontvangen had. Indien niet, dan zou ze een replacement sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:11
japie06 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:52:
Heeft iemand ervaring met die goedkope stekker-->usb converters van DealExtreme.com?

Ik heb namelijk deze en deze op het oog.
Vooral omdat ze zo goedkoop zijn, Voor de originele betaal je €30,-.
Bij sommige comments staan dat ze van goedkope kwalitieit zijn (wat verwacht je anders?) maar dat ze ook wel eens kunnen ontploffen.

Desnoods een alternatief van een merk/website.
Ik heb er 2 voor mijn Apple rommel. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Zo'n USB lader (2x USB+verwisselbare stekkers) lag laatst ook bij de Aldi voor 7 euro. Restanten gingen eerst weg voor 3 euro, later voor 1,50!

http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=523908
Het is/lijkt dezelfde als deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43644 maar dan met andere accesoires en dus 2x USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Weet iemand misschien wat een goede iphone 4 car charger is ? Mag naar DX ook een andere shop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clonedonkey schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:01:
Weet iemand misschien wat een goede iphone 4 car charger is ? Mag naar DX ook een andere shop zijn.
Allemaal mooie spulletjes..Weet niet zeker maar ook bij de action. (USB lader €2,98)
Gebruik hem voor m'n HTC-HD2. (usb kabel naar micro-usb) Werkt GOED!
(Offtopic)
( weetje wat ook een mooi geval is)
voorbeeld .HDMI kabel -> Gold plated.. HAHAH €2,99 8)7
Nou hij werkt perfect zowel op de PS3, als mediaspeler.
UTP-Cat5 10 meter..€3,- ofzo.. (dan kan je lachen) ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2010 23:49 . Reden: Vergat iets & nog iets ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Had zondag iets te snel besteld waardoor EMS levering aangevinkt was. Snel een ticket gestuurd en order geannuleerd. Vanmorgen email dat geld terug gestort is terwijl mijn ticket nog niet beantwoord is. Prima service weer!
Pagina: 1 ... 15 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen