Spider sense werkt echtMrVegeta schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:40:
Ja dus lap de algemene regels en voorwaarden maar aan je laars, ik en Sneek zetten onze alu hoedjes met telepathie mogelijkheden wel op.
Btw hoe zit het met instromen en dergelijke? Is er weer een losers cup? En daar kom je alleen in als je je eerste ronde verliest? Of moeten we nog maar afwachten.
Het ging erom dat jij niet kan voldoen aan een simpele vraag om je in te schrijven. Je kan niet verwachten dat sneek en alu iedereens ras maar kunnen gokken/raden.Chrisjuh_15 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:06:
[...]
Mwa, was niet richting andere mensen bedoelt, meer dat hij ook even kunnen vragen of ik nog met Terran speel
[ Voor 55% gewijzigd door Postius op 05-05-2010 14:33 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
We gaan een double elimination gebruiken. Wat inhoud dat het eruit ziet zoals ook Blizzard zelf de toernooitjes doet. Oftewel, als je wordt uitgeschakeld bij de winnaars dan val je terug naar de lower bracket en als je daar wint kan je uiteindelijk het toernooi nog winnen. Iedereen heeft dus twee kansen om het toernooi te winnen. Als je twee keer hebt verloren ben je eruit. De enige die eruit kan met 1 verlies is diegene die tot de finale alles heeft gewonnen. Want in de finale kan je niet meer naar de lower bracket.Postius schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:23:
Btw hoe zit het met instromen en dergelijke? Is er weer een losers cup? En daar kom je alleen in als je je eerste ronde verliest? Of moeten we nog maar afwachten.
Zie voor een voorbeeld van een dergelijke toernooi: http://us.blizzard.com/bl...naments/index.xml?rhtml=y
Deze vraag ook toegevoegd aan ts.
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Bewijs dat de blizzboys harde bazen zijn.
FREESTYLIN ON THE PULL-BAR
0:58 November 09, 2007
Sports
1,659,058 views
Because you watched
Alucardu (T) vs D...
Sports
1,659,058 views
Because you watched
Alucardu (T) vs D...
Ik heb me wel ingeschreven, maar ik ga volgende week naar rome van zondag tot zondag (9 mei t/m 16 mei), dus als de eerste match voor zondag gespeeld kan worden, zou ik nog mee kunnen doen, anders wordt het na volgende week zondag.
We zullen even moeten kijken hoe we dat doen. Dit ligt er ook aan in welke bracket je wordt ingedeeld. Ik zal kijken wat er te regelen valt.hugoy schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:38:
Ik heb me wel ingeschreven, maar ik ga volgende week naar rome van zondag tot zondag (9 mei t/m 16 mei), dus als de eerste match voor zondag gespeeld kan worden, zou ik nog mee kunnen doen, anders wordt het na volgende week zondag.
PS: We zitten nu op 34 of 35 inschrijvingen, dus nog een aantal en dan zitten we op de 40!
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Wait, what!Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:25:
Bewijs dat de blizzboys harde bazen zijn.
Sports
1,659,058 views
Because you watched
Alucardu (T) vs D...
[video]
@hierboven, ja 40! 8gold/plat / 32scrubs. Mooie verdeling imo!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
verdeling ? 
jullie gaan toch niet op skill pairen? ik ben geen noob basher ofzo maar als je dat doet krijg je natuurlijk copper/bronze in de halve finales tegen plat/gold. natuurlijk is het casual maar het is toch dat de beste mag winnen. en als een een mindere speler een finale plek verdient zal ie toch ook de betere moeten verslaan (uiteindelijk) dus loten zoals eerder aangegeven lijkt me de beste optie.
of loop ik al weer op de zaken vooruit?
jullie gaan toch niet op skill pairen? ik ben geen noob basher ofzo maar als je dat doet krijg je natuurlijk copper/bronze in de halve finales tegen plat/gold. natuurlijk is het casual maar het is toch dat de beste mag winnen. en als een een mindere speler een finale plek verdient zal ie toch ook de betere moeten verslaan (uiteindelijk) dus loten zoals eerder aangegeven lijkt me de beste optie.
Ik heb mezelf ingeschreven. Silver league protoss speler, maar eerlijk gezegd wel meer ervaring in 2vs2 dan 1vs1. Ben benieuwd hoe ver ik het ga schoppen
Ik wil graag mee doen aan het tournamentals dat nog kan.
Ras : Terran
League : Gold op het moment , maar door goede voor rondes hoor ik denk ik better tussen brons/silver
Nick tweakers : Draxo
Nick SC2 : Draxo.draxo
League : Gold op het moment , maar door goede voor rondes hoor ik denk ik better tussen brons/silver
Ik heb geen idee wat je bedoelt maar zoals het er voor staat komen er 2 toernooien, 1 voor gold/plat (die gaan wij prolly casten) en één of twee voor de scrubs zodat het iig beetje spannend is.playlogic schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:20:
verdeling ?
Wij willen ook wat leuke filmpjes hé, en i'll be fucked als ik weer 30 pvp scrub games ga casten
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
ah. ja dat had ik nog niet begrepen. ja dat is wel een goede oplossing. blijft het spannend ^^
Verwijderd
Ik weet niet of het een goed idee is om puur naar de league te kijken, ik had veel tegen Starcrack AI gespeeld zodat ik mijn placements relatief goed speelde, nu zit ik in gold.
Als iemand anders voor de placements geen games heeft gespeeld, zal deze niet snel in gold/platinum komen, eerder in bronze of silver.
Ik denk toch dat iedereen in dezelfde tournament moet spelen, maar dan misschien wel met een group fase waar je 2 'tournaments' uit kan maken.
Dan moeten de tweakers natuurlijk niet slecht spelen om in de lagere tournament te komen
Als iemand anders voor de placements geen games heeft gespeeld, zal deze niet snel in gold/platinum komen, eerder in bronze of silver.
Ik denk toch dat iedereen in dezelfde tournament moet spelen, maar dan misschien wel met een group fase waar je 2 'tournaments' uit kan maken.
Dan moeten de tweakers natuurlijk niet slecht spelen om in de lagere tournament te komen
Lees anders even hoe je je moet inschrijven.. Heeft Liasis/Sneek een heel leuk stukje over geschreven 2 pagina's geleden...draxo schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:42:
Ik wil graag mee doen aan het tournamentals dat nog kan.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33936840
[ Voor 6% gewijzigd door m0nk op 06-05-2010 14:55 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
hebben jullie al een goed beeld van de rassen verdeling? zijn er echt zoveel meer protoss? als dat zo is misschien tijd om van ras te veranderen
zerg zal wel het minst populair zijn?
[ Voor 35% gewijzigd door daanteb op 06-05-2010 15:01 ]
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
We gaan nu keihard naar de 40 deelnemers! Goed bezig. We doen ons best om er een toernooi van te maken dat voor iedereen leuk is. Zit je dus in gold en je hebt het idee dat je daar eigenlijk niet thuishoort, laat het dan weten. Ik zal een potje tegen je spelen en dan bepaal ik wel of je echt een nub bent of een pro
Of ik laat je tegen Alu en als je dan niet quit omdat je gek wordt van zijn stomme grappen of je niet nog wat banshees hebt om die banshees aan te vullen dan kan je ook meedoen op een plek wat goed bij je past.
Echter zoals eerder al gezegd, zorg er voor dat je genoeg potjes hebt gespeeld. Als je te hoog bent ingedeeld dan val je zo weer terug naar de juiste league, als je te laag bent ingedeeld ben je ook zo weer hoger geplaatst.
Vooralsnog hebben we geen indeling gemaakt, dus er kan nog van alles gebeuren. We zijn in ieder geval van plan om er meerdere brackets op na te houden zodat je als copper/bronze speler ook een leuke ervaring hebt en kans maakt om je toernooi te winnen. Echter je zal dan ook geheel niet tegen een gold/plat speler spelen, dus je bent ook geen king of the world. Hoger geplaats worden kan altijd, oftewel wil je in de plat league meespelen dan kan dat op zich wel als je ons overtuigd dat je daar wel thuishoort. Als je er niet thuishoort ben je er namelijk snel genoeg uit.
We zijn trouwens nog wel op zoek naar hogere league spelers. Anders wint Jjerome zo gemakkelijk...
Echter zoals eerder al gezegd, zorg er voor dat je genoeg potjes hebt gespeeld. Als je te hoog bent ingedeeld dan val je zo weer terug naar de juiste league, als je te laag bent ingedeeld ben je ook zo weer hoger geplaatst.
Vooralsnog hebben we geen indeling gemaakt, dus er kan nog van alles gebeuren. We zijn in ieder geval van plan om er meerdere brackets op na te houden zodat je als copper/bronze speler ook een leuke ervaring hebt en kans maakt om je toernooi te winnen. Echter je zal dan ook geheel niet tegen een gold/plat speler spelen, dus je bent ook geen king of the world. Hoger geplaats worden kan altijd, oftewel wil je in de plat league meespelen dan kan dat op zich wel als je ons overtuigd dat je daar wel thuishoort. Als je er niet thuishoort ben je er namelijk snel genoeg uit.
We zijn trouwens nog wel op zoek naar hogere league spelers. Anders wint Jjerome zo gemakkelijk...
Anders doen we de finale 2vs1
. Dus de winnaar van de scrubbracket komt samen met de halve finalist tegen Jjerome
.
Not sure of het hier moest maar ik zie het meer mensen doen dus bij deze 
Nick tweakers : Xciles
Nick SC2 : Xciles.exile
Ras : Protoss
League : Placement op het moment, denk silver/gold (hoop ik
)
Nick tweakers : Xciles
Nick SC2 : Xciles.exile
Ras : Protoss
League : Placement op het moment, denk silver/gold (hoop ik
hahaha ik zal die jjerome eens ff een challenge in sc2chat gooien. geloof er helemaal niks van
Hij heeft zelfs mij verslagen. Dat zegt wel wat, een echte BlizzBoy aanpakken doet niet iedereen.
*kuch* arrogant *kuch* ik versla iedereen hier met 2 vingers in men neus (A)MrVegeta schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:31:
Hij heeft zelfs mij verslagen. Dat zegt wel wat, een echte BlizzBoy aanpakken doet niet iedereen.
Je hebt blijkbaar niet genoeg BlizzCasts gezien, ga je schamen.
een pak op zun sodemieter. dat geef ik em
wat jij wil ...MrVegeta schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:42:
Je hebt blijkbaar niet genoeg BlizzCasts gezien, ga je schamen.
haha, voel ik een grudgematch aankomen?
Verwijderd
Als ik me nog kan inschrijven, doe ik dat graag:
a. Nickname got: Corrupter
b. Nickname/handle: violencer.nld
c. Ras: terran
d. League 1v1 copper
Zo nee, dan heb ik pech en zie ik jullie volgend toernooi!
Als er info mist hier, dan hoor ik het graag.
a. Nickname got: Corrupter
b. Nickname/handle: violencer.nld
c. Ras: terran
d. League 1v1 copper
Zo nee, dan heb ik pech en zie ik jullie volgend toernooi!
Als er info mist hier, dan hoor ik het graag.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2010 19:45 ]
Inschrijven kan nog. Ik heb iedereen verwerkt. We hebben nu 41 inschrijvingen (kdijkstra meegerekend dat hij gewoon mee doet en niet alleen reserve staat). Dit betekent dat we nu onderweg zijn naar 48 inschrijvingen! Go go go.
Ik moet nog van 2 personen het ras en league weten, kijk op binary beast om te zien of je nog unconfirmed bent. Als je niet geconfirmed bent voor volgende woensdag doe je niet mee!
En dan nog wat statistieken:
Tot nog toe 41 inschrijvingen (2 dus niet volledig). We hebben nu 13 protoss, 11 terran, 10 random, 5 zerg.
Kom op zergers!
En verder hebben we 3 platinum spelers, 7 gold spelers, 9 silver, 13 bronze en 7 copper.
Check dus http://binarybeast.com/xSC21005010 of je erbij staat en vraag nog wat vrienden. Op naar de 48!
Ik moet nog van 2 personen het ras en league weten, kijk op binary beast om te zien of je nog unconfirmed bent. Als je niet geconfirmed bent voor volgende woensdag doe je niet mee!
En dan nog wat statistieken:
Tot nog toe 41 inschrijvingen (2 dus niet volledig). We hebben nu 13 protoss, 11 terran, 10 random, 5 zerg.
Kom op zergers!
En verder hebben we 3 platinum spelers, 7 gold spelers, 9 silver, 13 bronze en 7 copper.
Check dus http://binarybeast.com/xSC21005010 of je erbij staat en vraag nog wat vrienden. Op naar de 48!
Verwijderd
Reporting for duty! Laat ik ook maar eens meedoen, speel pas 3 dagen dus als je wat epic noobness wil zien add me to the tourny 
A: Browncoat
B: Browncoat.lampje
C: Terran
D: Copper noobje
A: Browncoat
B: Browncoat.lampje
C: Terran
D: Copper noobje
Oh my, een echte browncoat. Down with the aliance!
Startpost nog even aangepast. Ik zal het hier ook nog even neerpennen. Het is dus een 1vs1 toernooi in hoeverre dat nog niet duidelijk was. We zijn van plan om niet een pool te maken met alle spelers, maar om het leuk te houden voor iedereen denken we nu aan meerdere toernooien waarbij mensen van hetzelfde niveau bij elkaar zitten. Dit zal niet betekenen dat we een toernooi per league hebben, maar je placement is wel belangrijk voor de plaatsing in de toernooitjes. Om het voor iedereen leuk te maken is het daarom ook belangrijk dat je juiste league bij ons bekend is. Kortom, als het veranderd of als je een indicatie hebt dat je wel beter aan kan, laat het dan weten.
Weinig zerg 
Had er wel meer verwacht, maar ik denk dat deze aantallen (13p - 11t - 10r - 5z) wel overeenkomen met wat ik online tegenkom. Ook redelijk veel bronze en copper, dus ik gok dat ik wel een eindje vooruit kan komen in het toernooi
Heb er zin in!
Ow en is het niet een idee om het net zo te doen als bij tennis (geloof ik):
De personen waarvan je verwacht dat ze het verste komen het meeste verspreiden. Bijvoorbeeld als je 8 platinum spelers hebt zorgen dat ze hoogstens pas in de kwartfinale tegen elkaar moeten?
Had er wel meer verwacht, maar ik denk dat deze aantallen (13p - 11t - 10r - 5z) wel overeenkomen met wat ik online tegenkom. Ook redelijk veel bronze en copper, dus ik gok dat ik wel een eindje vooruit kan komen in het toernooi
Ow en is het niet een idee om het net zo te doen als bij tennis (geloof ik):
De personen waarvan je verwacht dat ze het verste komen het meeste verspreiden. Bijvoorbeeld als je 8 platinum spelers hebt zorgen dat ze hoogstens pas in de kwartfinale tegen elkaar moeten?
[ Voor 34% gewijzigd door Spooof op 07-05-2010 08:19 ]
Dat is wel een idee, ware het dus niet dat we de verschillende niveaus niet teveel willen mixen. In de individuele toernooien zullen we dat wel doen. Het is gewoon voor geen van beide spelers als je een platinum tegen een copper zet. Daar zit geen uitdaging in en het is van te voren wel bekend wie wat gaat doen. Maar we zullen ook niet direct alle platinum spelers tegen elkaar uit laten komen. De gold spelers zullen dus meteen hun beste beentje moeten voorzetten.
Verwijderd
Dre, in onze oefenpotjes moet ik altijd het onderspit delven dus dit tournooi is een mooie mogenlijkheid om revance te nemen! Ik wil wel mee doen zie email
Sja de vraag is natuurlijk of je wel bij mij geplaatst wordt aangezien ik bijna zilver ben
Verwijderd
Check ook mijn rating ik zit ook bijna op zilver (we staan allebij nu 13 op ladder ik heb iets meer points).
Ach maakt ook allemaal niks uit, bronze is ook lekker
Ach maakt ook allemaal niks uit, bronze is ook lekker
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 11:42 ]
I'll eat you alive! Come get me. Wanneer ben jij eigenlijk weer eens online? We schieten niet op in onze 2vs2.
Verwijderd
Ja sorry, druk moet een afdeling over nemen van ander manager dus druk druk druk
Dit weekend een lang weekendje weg daarna vol met SC2 aan de slag. Dus maandag ben ik er weer 
ps. nu 11'de bronze, kan natuurlijk niet dat je hoger of gelijk op de ladder met me staat!
ps. nu 11'de bronze, kan natuurlijk niet dat je hoger of gelijk op de ladder met me staat!
Woops verkeerde topic :\
[ Voor 95% gewijzigd door Spooof op 07-05-2010 12:24 ]
Tja maar het is een toernooit och? Het gaat om de competitie en niet van ach gut die copper speler heeft geen kans wat zielig. Ik snap dat je dit een beetje wilt voorkomen zeker met veel inschrijven(en in het achterhoofd houden dat de het gemiddelde niveau hier bronze is) maar het lijkt me een slecht idee om het hele toernooi met die filosofie op te zetten maar julie mogen doen wat je wilt uiteraard. Maar zo haal je wel veel van wat een toernooi leuk maakt eruit natuurlijk(de underdog die wint of een bjzonder goeie game geeft tegen een betere speler).Liasis schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:04:
Dat is wel een idee, ware het dus niet dat we de verschillende niveaus niet teveel willen mixen. In de individuele toernooien zullen we dat wel doen. Het is gewoon voor geen van beide spelers als je een platinum tegen een copper zet. Daar zit geen uitdaging in en het is van te voren wel bekend wie wat gaat doen. Maar we zullen ook niet direct alle platinum spelers tegen elkaar uit laten komen. De gold spelers zullen dus meteen hun beste beentje moeten voorzetten.
Bij willekeurig andere sporten is dit altijd wat de toernooien leuk maakt, stuntende underdogs.
Overigens in ander nieuws: Ik heb nog best een paar epische games in mijn replay folder(tegen platinum en goud spelerts met epic micro OVER 9000!! APM! en epic forcefield blablabla). Als jullie die willen casten of in ieder geval eens willen zien DM me ff of iets.
[ Voor 14% gewijzigd door Postius op 07-05-2010 13:48 ]
Gelukkig mag jij het volgende toernooi maken en hebben we vrijwel niets aan jou input atm
.
SC II is niet een game waar een underdog met 30 APM het kan winnen van een pro met 300. Hier worden geen buitenspel goals gemaakt, rode kaarten gegeven etc dus er is absoluut niets spannends aan een game bronze vs gold. Maar zoals ik al zei, doe jij dat straks lekker
. Mag je die game ook lekker casten want dat is wel boeiend. Durupprurpruur en dan is het waarschijnlijk ook nog PvP.
SC II is niet een game waar een underdog met 30 APM het kan winnen van een pro met 300. Hier worden geen buitenspel goals gemaakt, rode kaarten gegeven etc dus er is absoluut niets spannends aan een game bronze vs gold. Maar zoals ik al zei, doe jij dat straks lekker
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 07-05-2010 14:13 ]
Het is wel te merken welke tijd van de maand het weer voor jou isMrVegeta schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:12:
Gelukkig mag jij het volgende toernooi maken en hebben we vrijwel niets aan jou input atm.
SC II is niet een game waar een underdog met 30 APM het kan winnen van een pro met 300. Hier worden geen buitenspel goals gemaakt, rode kaarten gegeven etc dus er is absoluut niets spannends aan een game bronze vs gold. Maar zoals ik al zei, doe jij dat straks lekker. Mag je die game ook lekker casten want dat is wel boeiend. Durupprurpruur en dan is het waarschijnlijk ook nog PvP.

Ik wist niet dat je in deze periode van de maand ook niet meer kon lezen
[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 07-05-2010 14:49 ]
Ja wat wil je dan? Dat ik (en Sneek) maar zeggen,
"Hey Sneek?"
en dan zegt hij
"Ja alu?"
"Sneek?"
"Wat alu?"
"Hey doe je headset op ik hoor je niet!"
"Ah sorry ik had mijn headset niet op."
"Dat zei ik toch..."
"Wat zei je?"
"Dat je je headset niet op had"
"Nee maar dat verstond ik toch niet want ik had mijn headset niet op!"
"Err okay! Anyway, Postuis vind dat wij het slecht doen en we moeten alles en iedereen in één toernooi gooien"
"Oh, nou als Postius dat zegt dan moeten we dat maar doen want ehm"
"Want ehm..."
"ehmm, waarom eigenlijk?"
"Ik weet niet, maar laten we het maar doen voordat ehm..."
"Voordat wat?"
"Ehmmm"
/care dus.
"Hey Sneek?"
en dan zegt hij
"Ja alu?"
"Sneek?"
"Wat alu?"
"Dat zei ik toch..."
"Wat zei je?"
"Err okay! Anyway, Postuis vind dat wij het slecht doen en we moeten alles en iedereen in één toernooi gooien"
"Want ehm..."
"Voordat wat?"
"Ehmmm"
/care dus.
Waar heb jij last van?MrVegeta schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:31:
Ja wat wil je dan? Dat ik (en Sneek) maar zeggen,
"Hey Sneek?"
en dan zegt hij
"Ja alu?"
"Sneek?"
"Wat alu?"
"Dat zei ik toch..."
"Wat zei je?"
"Want ehm..."
"Voordat wat?"
"Ehmmm"
/care dus.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
hahaha ik lach me slap om de comments hier
entertainment!!!
Hoi,
Nieuw hier op tweakers, maar een groot SC2 fan
Ik zou graag meedoen aan dit toernooitje!
1. Xango
2. xango.xango
3. Protoss
4. Silver
Nieuw hier op tweakers, maar een groot SC2 fan
Ik zou graag meedoen aan dit toernooitje!
1. Xango
2. xango.xango
3. Protoss
4. Silver
Postius regelt het volgende toernooi. Deze toerny is voor Sneek en Alucardu. Volgens mij is het prima om suggesties en kritische commentaar te hebben, maar laat het wel aan de organisatie over. Die hebben het al druk genoeg. Mocht het doorgaan, dan kan je altijd het volgende toernooi terugpakken...
Ik ben trouwens een en al oor voor suggesties. Ik ben er echter ook voor om lekker te ouwehoeren, die combinatie geeft misschien de indruk dat ik je niet serieus neem. Meestal klopt dat, desalniettemin wil ik je uitnodigen om vooral je suggesties te blijven doen.
Over het toernooi. Ik ben er van overtuigd dat toernooitjes leuker zijn als het niveau wat bij elkaar ligt. Het heeft niet zoveel zin om QuickBoys 21 uit Klazienaveen tegen FC twente te zetten (of zelfs Feyenoord). Hartstikke underdog maar de Quickboys winnen dat natuurlijk altijd.
Ik beloof je, dat in de toernooitjes er underdogs zullen zijn, dat er favorieten zijn en dat er van alles kan gebeuren. Echter wel tot bepaalde grenzen.
Verder heeft MrVegeta blijkbaar ruzie met zijn vriendinnetje want hij komt inderdaad wat kribbig over. Het komt allemaal goed hoor jochie. Anders stuur je Soulizer langs bij je vriendin met een bosje bloemen, vind hij niet erg...
Over het toernooi. Ik ben er van overtuigd dat toernooitjes leuker zijn als het niveau wat bij elkaar ligt. Het heeft niet zoveel zin om QuickBoys 21 uit Klazienaveen tegen FC twente te zetten (of zelfs Feyenoord). Hartstikke underdog maar de Quickboys winnen dat natuurlijk altijd.
Ik beloof je, dat in de toernooitjes er underdogs zullen zijn, dat er favorieten zijn en dat er van alles kan gebeuren. Echter wel tot bepaalde grenzen.
Verder heeft MrVegeta blijkbaar ruzie met zijn vriendinnetje want hij komt inderdaad wat kribbig over. Het komt allemaal goed hoor jochie. Anders stuur je Soulizer langs bij je vriendin met een bosje bloemen, vind hij niet erg...
En zij ook nietLiasis schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:15:
Toernooi wordt ook leuker als er een prijs valt te winnen naast de eeuwige roem. Het hoeft in geld niet iets substantieels zijn. Ik denk aan een wisselbeker? Kan tweakers niet een plastic (zoiets) wisselbeker regelen? Anders aan alle deelnemers 1 euro vragen of zo. Dan kun je een wisselbeker aanschaffen en dat maakt het denk ik toch net wat leuker. Het is maar een idee....Liasis schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:15:
Kijk dat is nog eens een suggestie waar we wat mee kunnen. Verder is er niet zoveel mis met met mij (naast het gebruikelijke) maar ik word wat moe van elke keer hetzelfde bericht terwijl we daar toch wel duidelijk over zijn geweest.
Ik vind niet dat we het toernooi in een gokspel moeten veranderen. Ik neem aan dat Tweakers ook niet wilt dat het hier in gok schandalen verandert. Daarnaast lijkt het mij dat niet veel mensen geld zouden willen inleggen en het lijdt vaak tot meerdere problemen. Is de roem van de GoT niet genoeg voor jou? Je kan ook altijd een kinky avatar winnen....kdijkstra schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:40:
[...]
Toernooi wordt ook leuker als er een prijs valt te winnen naast de eeuwige roem. Het hoeft in geld niet iets substantieels zijn. Ik denk aan een wisselbeker? Kan tweakers niet een plastic (zoiets) wisselbeker regelen? Anders aan alle deelnemers 1 euro vragen of zo. Dan kun je een wisselbeker aanschaffen en dat maakt het denk ik toch net wat leuker. Het is maar een idee....
Dat wisten wij alKijk dat is nog eens een suggestie waar we wat mee kunnen. Verder is er niet zoveel mis met met mij (naast het gebruikelijke) maar ik word wat moe van elke keer hetzelfde bericht terwijl we daar toch wel duidelijk over zijn geweest.
[ Voor 14% gewijzigd door Soulizer op 07-05-2010 16:53 ]
Een wisselbeker van zeg 12-25 euro is een gokspel?Soulizer schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:52:
Ik vind niet dat we het toernooi in een gokspel moeten veranderen. Ik neem aan dat Tweakers ook niet wilt dat het hier in gok schandalen verandert. Daarnaast lijkt het mij dat niet veel mensen geld zouden willen inleggen en het lijdt vaak tot meerdere problemen. Is de roem van de GoT niet genoeg voor jou? Je kan ook altijd een kinky avatar winnen....
Dat wisten wij al
Ik heb het niet over bedragen.
Eh in welk klooster ben jij opgegroeid? Weet je wel wat gokken is?Soulizer schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:52:
[...]
Ik vind niet dat we het toernooi in een gokspel moeten veranderen.
Don't you look down on my sweet lover called gambling!
Anyways: prijzen zijn leuk, maar een wisselbeker...
1) laaaame
2) ik ga niet naar het postkantoor om een wisselbeker terug te sturen.
3) Mochten er prijzen te winnen zijn, dan zouden die moeten geleverd worden door sponsors en niet door spelers zelf.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 16:58 ]
Gewoon een voorbeeld en meer te vinden op internet:
https://www.totaalsport.n...zen-beker-serie-s217.html
5 euro 10 en je kan er nog een tekst bijplakken. Zoiets. Zeg maar een klein aandenken.
5 euro 10 en je kan er nog een tekst bijplakken. Zoiets. Zeg maar een klein aandenken.
Aandenken? De laatste rondes uit de "scrub-cup" worden ook gecast. Dus eeuwige roem op het BlizzBoy channel!
Prijzen, ik wil wel een taart bakken met de text
"Failcake, here have some" er op en opsturen!
Prijzen, ik wil wel een taart bakken met de text
"Failcake, here have some" er op en opsturen!
oh god flashback naar mijn jeugd. Ik weet niet meer precies hoe dat ding heete maar ik kreeg een beker omdat ik meedeed.kdijkstra schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:57:
Gewoon een voorbeeld en meer te vinden op internet:
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:56:
[...]
Eh in welk klooster ben jij opgegroeid? Weet je wel wat gokken is?
Don't you look down on my sweet lover called gambling!
Anyways: prijzen zijn leuk, maar een wisselbeker...
1) laaaame
2) ik ga niet naar het postkantoor om een wisselbeker terug te sturen.
3) Mochten er prijzen te winnen zijn, dan zouden die moeten geleverd worden door sponsors en niet door spelers zelf.
Ik weet heus wel wat gokken is heur.. Maar om nou geld in te gaan zetten zodat je a. mee kan doen aan het toernooi en b.om een wisselbeker te winnen lijkt mij nou niet zo'n goed idee. Alsof de GoT roem niks meer is.ˈxɔkə(n) (gokte, heeft gegokt) Werkwoord om geld een spel spelen waarbij het toeval is of je wint of verliest
You were using it wrong. mmm failcake (alu's shit is rubbing of on me
Maar ik ben het wel met je eens. Inschrijfgelden en wisselbekers = no for me.
Ach je kan het wat later is proberen als er wat meer mensen zijn. Kijk 5.10 is wel lachen. Je hoeft er geen wisselbeker van te maken want 5.10 is ook niks. Lijkt me handig voor een later toernooi maar het is opzich wel lachen om eens te doen.
Ja ik zei dat het uit kon lopen op gok schandalen. Niet dat het meteen zo was dat je op wedstrijden kon gokken. Groot gelijk heb je verder.Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:14:
[...]
You were using it wrong. mmm failcake (alu's shit is rubbing of on me)
Maar ik ben het wel met je eens. Inschrijfgelden en wisselbekers = no for me.
Maarja... Als we echt met geld willen spelen dan doe je inschrijfgeld 50 eur. GoT deelnemers 42x50= 2100 eur prijzenpot. Maak je een BB ( Blizzboy) Leagues. En zet je het groot op, dan krijg je vast nog wel aanmeldingen van vele aanmeldingen van onbekende en zo maak je zelf een big tourny met prijzenpot. Dit is misschien wat voor Postius.
schrijf mij ook maar in heb eindelijk mijn beta key!!
Je moet het natuurlijk wel meteen goed doen.MrHarry schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:22:
schrijf mij ook maar in heb eindelijk mijn beta key!!
a. Nickname got:
b. Nickname/handle:
c. Ras:
d. League:
ad a) dat is je naam die voor je post komt te staan
ad b) Starcraft 2 is het spelletje wat we doen, dus niet Supreme Commander! Je nickname kan je zien op je eigen profiel pagina of je kan het vragen aan vriend op je friendslist, maar als hij je niet onwijs uitlacht dan is het ook een kneus.
ad c) het ras in het spel en ras != geslacht (!= betekent is not)
ad d) na 5 placement matches wordt je ergens geplaatst, voor ons en je tegenstander is het wel leuk als je dat ook een aantal keer hebt gedaan zodat we niet tijdens het spel moeten uitleggen wat je moet doen. 2vs2 ladder IS NIET hetzelfde als 1vs1
Als je met geld ga spelen, doe het dan gewoon op een site los van tweakersSoulizer schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:20:
[...]
Maarja... Als we echt met geld willen spelen dan doe je inschrijfgeld 50 eur. GoT deelnemers 42x50= 2100 eur prijzenpot. Maak je een BB ( Blizzboy) Leagues. En zet je het groot op, dan krijg je vast nog wel aanmeldingen van vele aanmeldingen van onbekende en zo maak je zelf een big tourny met prijzenpot. Dit is misschien wat voor Postius.
Daarnaast, als je zoiets doet, is het alleen maar interessant voor top-spelers (platium). Ik ga niet 50euro betalen, om keihard ingemaakt te worden
Ik vind het al niks dat je voor een Tweakers tournament jezelf moet gaan registreren op een andere site om die "brackets" te gebruiken.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik heb het nooit gewild, maar als gij dat wilt kun je dat doen. En het is toch je eigen keuze om mee te doen aan een toernooi of niet. Die brackets vind ik juist handig. Je ken het daar meteen zien en ook nog reageren op elkaar. Das toch helemaal goud. Zo erg is het niet om je even te registreren.Stalllone schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:39:
[...]
Als je met geld ga spelen, doe het dan gewoon op een site los van tweakerskrijgt tweakers er iedergeval geen problemen mee.
Daarnaast, als je zoiets doet, is het alleen maar interessant voor top-spelers (platium). Ik ga niet 50euro betalen, om keihard ingemaakt te wordende lol is er dan af natuurlijk.
Ik vind het al niks dat je voor een Tweakers tournament jezelf moet gaan registreren op een andere site om die "brackets" te gebruiken.
Voor geld spelen zoals voorgesteld lijkt mij geen goed idee. Daar zou ik nooit achter staan. Enige wat ik voorstel is een tastbaar aandenken en dat hoeft helemaal niet veel te kosten. Ook enkel voor de winnaar.
Voor de rest vind ik een potje becommentariseerd door de blizzboys al een grote prijs. Ik hoef in dat potje niet eens te winnen...
Voor de rest vind ik een potje becommentariseerd door de blizzboys al een grote prijs. Ik hoef in dat potje niet eens te winnen...
Voor de duidelijkheid, dit hoeft dus niet. Ik gebruik het alleen zelf om het toernooi op te bouwen. Je hoeft je niet te registreren, alles kan via mij lopen. Laat dan geen reden zijn om niet mee te doen.Stalllone schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:39:
[...]
Toegevoegd aan TS trouwens.
Ah, oke
Tof! Dan had ik het verkeerd begrepen. Heb mezelf aangemeld.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Trouwens als je dus eruit ligt(zijn goed bezig vandaag
) in de eerste ronde ga je naar de lower bracket. Maar dat is dus zeg maar wel in hetzelfde toernooi?
Maw: Als ik uit de gold/plat Cup gekickt wordt in de eerste ronde kom ik in de lower bracket. Maar is dit dan tegen andere gold/plat cup members of is het de 1 lvl lagere cup? Mij leek het eerste maar ik was nieuwsgierig
.
Maw: Als ik uit de gold/plat Cup gekickt wordt in de eerste ronde kom ik in de lower bracket. Maar is dit dan tegen andere gold/plat cup members of is het de 1 lvl lagere cup? Mij leek het eerste maar ik was nieuwsgierig
Postius schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:23:
Dus...Liasis schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:37:
We gaan een double elimination gebruiken. Wat inhoud dat het eruit ziet zoals ook Blizzard zelf de toernooitjes doet. Oftewel, als je wordt uitgeschakeld bij de winnaars dan val je terug naar de lower bracket en als je daar wint kan je uiteindelijk het toernooi nog winnen. Iedereen heeft dus twee kansen om het toernooi te winnen. Als je twee keer hebt verloren ben je eruit. De enige die eruit kan met 1 verlies is diegene die tot de finale alles heeft gewonnen. Want in de finale kan je niet meer naar de lower bracket.
Zie voor een voorbeeld van een dergelijke toernooi: http://us.blizzard.com/bl...naments/index.xml?rhtml=y
Deze vraag ook toegevoegd aan ts.
Verwijderd
Waneer komen we te weten tegen wie we moeten spelen?
(sorry als ik het niet heb zien staan)
(sorry als ik het niet heb zien staan)
Verwijderd
Lastig lastig, half 7 mn nest uit om te werken tot 12 uur, om vervolgens om half 1 weer keihard te trainen op SC2. Wat een zware week is dit zeg!
Hmm, grappig dat gepraat over die toernooien. Voor degenen die geïnteresseerd zijn in mijn mening (ik heb redelijk wat ervaring met het organiseren van online toernooien met 80+ spelers en heb zelf ook in genoeg verschillende gespeeld, van zeer strak georganiseerd tot compleet kansloos).
1: doe toch aub geen prijzen. Met geld kun je niet gaan werken want wie gaat wie vertrouwen? Daar komt uiteindelijk alleen maar gedonder van en dat wil je toch niet. Je jaagt daar ook veel spelers mee weg want welke copper speler gaat geld inleggen terwijl hij toch wel weet dat het een kansloze missie is? En voor de rest is er niets te bedenken wat boeiend is. De prijs is hier dat je games gecast worden door een paar mensen die dat best leuk doen
.
2: wat betreft het matchen van skilllevels: ik zou gewoon alles door elkaar husselen. Ten eerste omdat je dan de grootste kans hebt op een finale met de beste spelers. Probeer je alle platinum spelers in de eerdere rondes tegen elkaar te laten spelen (en dus ook de copper spelers hetzelfde) dan zijn er al een boel platinums uit waardoor je in de finale mogelijk copper vs platinum hebt (wat dus niet echt leuk is voor de mensen die het toernooi volgen).
Daarnaast is het voor de copper spelers ook leerzaam gematched te worden tegen hogere spelers. Toen ik nog een nubje was in Generals speelde ik juist in toernooien omdat dat me de beste tegenstanders opleverde en waar ik veel van leerde (de ladders in dat spel waren crap, daar werd je niet goed gematched). Ik had nooit de illusie om ver te komen in zo'n toernooi en dat zal de gemiddelde copper speler hier ook niet hebben. Een zo'n match ken je echter wel meer dingen leren dan 10 matches tegen copper tegenstanders.
En ik lees net dat jullie het al gebruiken, een tournament systeem op een externe site. Dat werkt een stuk beter dan in paint, powerpoint of excel wat aan te rommelen (zowel voor de organisator als voor de deelnemers als voor de volgers).
1: doe toch aub geen prijzen. Met geld kun je niet gaan werken want wie gaat wie vertrouwen? Daar komt uiteindelijk alleen maar gedonder van en dat wil je toch niet. Je jaagt daar ook veel spelers mee weg want welke copper speler gaat geld inleggen terwijl hij toch wel weet dat het een kansloze missie is? En voor de rest is er niets te bedenken wat boeiend is. De prijs is hier dat je games gecast worden door een paar mensen die dat best leuk doen
2: wat betreft het matchen van skilllevels: ik zou gewoon alles door elkaar husselen. Ten eerste omdat je dan de grootste kans hebt op een finale met de beste spelers. Probeer je alle platinum spelers in de eerdere rondes tegen elkaar te laten spelen (en dus ook de copper spelers hetzelfde) dan zijn er al een boel platinums uit waardoor je in de finale mogelijk copper vs platinum hebt (wat dus niet echt leuk is voor de mensen die het toernooi volgen).
Daarnaast is het voor de copper spelers ook leerzaam gematched te worden tegen hogere spelers. Toen ik nog een nubje was in Generals speelde ik juist in toernooien omdat dat me de beste tegenstanders opleverde en waar ik veel van leerde (de ladders in dat spel waren crap, daar werd je niet goed gematched). Ik had nooit de illusie om ver te komen in zo'n toernooi en dat zal de gemiddelde copper speler hier ook niet hebben. Een zo'n match ken je echter wel meer dingen leren dan 10 matches tegen copper tegenstanders.
En ik lees net dat jullie het al gebruiken, een tournament systeem op een externe site. Dat werkt een stuk beter dan in paint, powerpoint of excel wat aan te rommelen (zowel voor de organisator als voor de deelnemers als voor de volgers).
Verwijderd
Schrijf mij ook maar in als dat nog kan.
Nickname GoT: Shrimp O Vis
Nickname/handle: SkyDiDely.shrimpovis
Ras: Zerg
League: 1v1 silver
Moet ik nog een account maken op binarybeast ofzo of hoeft dat niet?
Ras: Zerg
Imo, is het het leukste om een toernooi op te zetten met de betere spelers er in (en we hebben genoeg voor 16 betere spelers), hier heb je dus veel spannende potjes waarin (een stuk) meer gebeurd dan in de copper vs bronze matches. Deze zou ik dan wel willen casten, als we alles door elkaar heen gooien krijg je een hoop copper vs plat/gold (oid) wat zeker niet interessant is om te kijken of te casten en we (of tenminste ik) doe het voor beidenWmm schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:32:
Maar ik heb wel door dat Sneek er iets meer ervaring in heeft dus ik laat het aan hem over en hou mij wel bezig met het casten.
[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 08-05-2010 01:47 ]
^^ echt lees anders even de TS.. en wat posts terug..Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 01:42:
Schrijf mij ook maar in als dat nog kan.
Ras: Zerg![]()

[ Voor 68% gewijzigd door m0nk op 08-05-2010 09:19 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
We zitten ondertussen op 48 man. Echter ik heb nog wel te maken met 3 man die in een wat lastig parket zitten. Dat wil zeggen, 1 iemand wil reserve zijn (Kdijkstra). Laat even weten dat je gewoon mee doet, dan zijn we daar ook van af. Er is 1 iemand die alleen in de weekenden kan spelen. Ik denk persoonlijk dat dat niet gaat werken, maar ik wil wel de volgende deal maken, als de spelers waartegen hij moet er geen problemen mee hebben om wat langer te wachten of om eerder te spelen dan kan die mee doen. De eerste persoon die dat niet kan opbrengen krijgt een automatische win mits we dan al achterlopen op schema. Dan als laatste heb ik iemand die is net in de eerste ronde, en wellicht in het begin tweede ronde afwezig. Mijn voorstel is gelijk aan de voorgaande, met die uitzondering dat hij het natuurlijk sneller kan inhalen. Maar goed 2 rondes inhalen betekent toch dat 2 man moeten wachten en daarna nog weer iemand dus vertraging hebben we zo.
In ieder geval, als ik nog meer inschrijvingen krijg dan zullen jullie de eerste zijn die worden weggestreept (sorry for that). Tenzij we 56 nog halen voor morgen natuurlijk, dan is het weer een ander verhaal.
Oh en ik heb ook nog 2 nubs. Check dus http://binarybeast.com/xSC21005010
Je hoeft je niet in te schrijven, je moet alleen zeker weten dat je bij confirmed staat. Ik ga er verder niet achteraan, dan weet je het vast.
Ik heb trouwens voor een mooie verdeling, pakweg 5 silver spelers nodig die mee willen doen in de "kryptonite" tourney. Dus als je daar interesse en de skills voor hebt mag je al gaan dm-en.
In ieder geval, als ik nog meer inschrijvingen krijg dan zullen jullie de eerste zijn die worden weggestreept (sorry for that). Tenzij we 56 nog halen voor morgen natuurlijk, dan is het weer een ander verhaal.
Oh en ik heb ook nog 2 nubs. Check dus http://binarybeast.com/xSC21005010
Je hoeft je niet in te schrijven, je moet alleen zeker weten dat je bij confirmed staat. Ik ga er verder niet achteraan, dan weet je het vast.
Ik heb trouwens voor een mooie verdeling, pakweg 5 silver spelers nodig die mee willen doen in de "kryptonite" tourney. Dus als je daar interesse en de skills voor hebt mag je al gaan dm-en.
Nou ja ik ga dus morgenochtend naar Rome, dus ik zou vandaag al wat moeten spelen mocht het nog doorgaan dat ik meedoe, maar anders vind ik het ook niet erg als ik dit toernooitje moet skippen, en aan de volgende mee kan doen.
[ Voor 3% gewijzigd door hugoy op 08-05-2010 10:58 ]
Ik ben het natuurlijk met je eens dat platinum vs platinum matches doorgaans interessanter zijn. Echter kun je natuurlijk geen mensen uit gaan sluiten omdat ze copper of brons spelen, bovendien heb je die mensen hard nodig want zoveel platinum spelers zijn hier nu ook weer nietMrVegeta schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 01:46:
[...]
Imo, is het het leukste om een toernooi op te zetten met de betere spelers er in (en we hebben genoeg voor 16 betere spelers), hier heb je dus veel spannende potjes waarin (een stuk) meer gebeurd dan in de copper vs bronze matches. Deze zou ik dan wel willen casten, als we alles door elkaar heen gooien krijg je een hoop copper vs plat/gold (oid) wat zeker niet interessant is om te kijken of te casten en we (of tenminste ik) doe het voor beiden.
Maar ik heb wel door dat Sneek er iets meer ervaring in heeft dus ik laat het aan hem over en hou mij wel bezig met het casten.
De eerste ronde(s) van een toernooi zijn nooit zo heel spannend, dus als je gewoon de seedings random doet krijg je als het goed is de platinums goed gemixed waardoor je na de eerste 1 a 2 rondes al de minder begaafde spelers eruit hebt en vanaf daar alleen maar interessantere matches krijgt. Ga je echter in de 1e rondes copper vs copper en platinum vs platinum matchen dan krijg je het gehele toernooi tot aan de halve finale games als copper vs copper.
Geloof me, copper spelers weten zelf ook wel dat ze niet ver gaan komen maar doen gewoon mee voor de lol en de ervaring. Ik denk niet dat iemand het zal betreuren dat alles gewoon gemixed wordt, zeker niet met double elimination waardoor je in de losers bracket doorgaans juist een grotere kans hebt om iemand van je eigen skill tegen te komen
Netjes trouwens dat je er al 45 spelers confirmed zijn voor het volgende toernooi, dat zijn er best veel
Iig, keep up the good work
Edit: lees net dat er een speler is die alleen in het weekend kan spelen... Persoonlijk zou ik dat soort mensen er gewoon direct uitgooien. Het is het begin van een ramp. Het kan goed gaan, maar de kans is groot dat de rest van het toernooi straks moet wachten op die persoon. Hij moet namelijk wel tegen anderen spelen die ook maar net in dat weekend moeten kunnen spelen, lukt dat een keer niet dan heb je al een week vertraging. Dit heeft als gevolg dat de rest van het toernooi daarop moet wachten wat ervoor zorgt dat de andere spelers en volgers de interesse verliezen waardoor in het ergste geval het toernooi nooit tot een einde komt. Je kunt wel zeggen dat je hem er dan gelijk uit gooit maar als het zover komt geef je hem toch altijd nog 1 kans waardoor het probleem groter wordt...
[ Voor 13% gewijzigd door Wmm op 08-05-2010 11:15 ]
Met het laatste ben ik het zeker eens en voor de rest laat ik het in de capable handen van Sneek over
.
[ Voor 93% gewijzigd door MrVegeta op 08-05-2010 11:33 ]
dat is geen ramp.. je zet gwn een deadline. hoe moeilijk kan dit zijn jongens. is de deadline niet gehaald dan ben je gwn de sjaak. te laat > loss > volgende ronde.
en off-topic: Ronald Jenkees is echt een meester
[ Voor 13% gewijzigd door playlogic op 08-05-2010 14:56 ]
Hoe moeilijk kan Nederlands met normale interpunctie en volledige woorden zijnplaylogic schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:56:
dat is geen ramp.. je zet gwn een deadline. hoe moeilijk kan dit zijn jongens. is de deadline niet gehaald dan ben je gwn de sjaak. te laat > loss > volgende ronde.
Geloof me, als het zover komt geef je dat soort mensen toch nog weer een kans omdat je ook niet "sneu" wilt doen en je vaak gevoelig bent voor de tegenargumenten die je krijgt van de persoon in kwestie. Geloof me nou maar als ik zeg dat ik echt wel weet hoe dit soort dingen in de praktijk gaan, been there done that, even got the tshirt.
En wtf heeft Ronald Jenkees hier nou weer mee te maken

die inter.,punctie boeit me niks zolang je het maar begrijpt 
en ik denk dat er staat "en off-topic"
ik beloof mijn interpunctie te verbeteren als jij leert lezen ok?
en ik denk dat er staat "en off-topic"
ik beloof mijn interpunctie te verbeteren als jij leert lezen ok?
Je zegt dan meestal ss or it didn't happen
Goed ik zit ondertussen op 50 inschrijvingen, moet binary beast nog even updaten. Ga ik zo doen. Ik heb van een zilver speler reactie gehad dat hij wel in gold mee wil doen. Dus nog 3 te gaan want er is ook nog een gold speler bijgekomen in de inschrijvingen.
Het ziet er dus naar uit dat het 3 toernooitjes (16, 16, 16) worden, of misschien 2 (16 en 32). Aangezien we best of 3 spelen en sommige mensen alleen 's avonds willen spelen (zoals ik zelf) is het geen optie om alles op een dag te doen. Daarnaast vind ik het ook leuk dat het wat meer uitgespreid is.
In ieder geval, morgen is de laatste dag om je in te schrijven. Dus als je mee wilt doen met dit zeer boeiende festijn, dan moet je er snel bij zijn!
Het ziet er dus naar uit dat het 3 toernooitjes (16, 16, 16) worden, of misschien 2 (16 en 32). Aangezien we best of 3 spelen en sommige mensen alleen 's avonds willen spelen (zoals ik zelf) is het geen optie om alles op een dag te doen. Daarnaast vind ik het ook leuk dat het wat meer uitgespreid is.
In ieder geval, morgen is de laatste dag om je in te schrijven. Dus als je mee wilt doen met dit zeer boeiende festijn, dan moet je er snel bij zijn!
zit inmiddels in gold
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Ik ga nu weg, dus mocht ik nog meedoen in het toernooi, dan speel ik volgende week maandag mijn eerste wedstrijd pas
Op dit moment verwacht ik van niet. Maar de volgende kan je gewoon mee doen natuurlijk. Het ligt aan hoeveel inschrijvingen er nog komen.
Oh snap net op tijd aangezien vandaag laatste dag is. Mailtje gestuurd en me inschreven op binarybeast onder de naam quixotic.nyx
ik vind het maar raar dat ik nergens kan vinden HOE ik een DM moet sturen...
ik krijg het echt niet gevonden op heel de tweakers site.... best wel een faal eigenlijk, nu kan ik weer niet mee doen
ik krijg het echt niet gevonden op heel de tweakers site.... best wel een faal eigenlijk, nu kan ik weer niet mee doen
Je hoeft niet een DM te sturen, je kan ook mailen of gewoon in het topic reageren. Vandaag laatste mogelijkheid om in te schrijven!
Had jij niet laatst een geweldige post gemaakt over hoe iemand te DM'en?Liasis schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:20:
Je hoeft niet een DM te sturen, je kan ook mailen of gewoon in het topic reageren. Vandaag laatste mogelijkheid om in te schrijven!
Nee alleen wat je erin moest zetten. Ik kan datzelfde doen voor het aanzetten van een DM, maar ik ben het op zich wel eens met het feit dat tweakers niet heel handig in elkaar steekt om die instelling te vinden. Ik weet niet precies hoeveel pagina's met instellingen er zijn, maar persoonlijk denk ik dat 1 meer dan genoeg zou zijn geweest
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-aVerwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:37:
hmm , op die site staat , fuze.defuze onder de groep Banneded ? wtf betekent dat?
Ligt het aan mij of gaat het onderwijs wel heel hard achteruit soms
a. Nickname got: Belgian1
b. Nickname/handle: zerotalent.mac
c. Ras: Protos
d. League: 1v1 Copper
b. Nickname/handle: zerotalent.mac
c. Ras: Protos
d. League: 1v1 Copper
Dat komt omdat een zeker iemand, ik weet niet zeker wie, maar die persoon is hier vast actief, zichzelf had aangemeld en had ingeschreven, terwijl ik dit ook al voor hem had gedaan. Dat maakt niet uit, maar ik kan blijkbaar geen teams weggooienVerwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:37:
hmm , op die site staat , fuze.defuze onder de groep Banneded ? wtf betekent dat?
Ik denk trouwens dat dat grappig bedoeld is. Banneded, hahaha!
Anyway, inschrijvingen zijn binnen, er zijn 50+ inschrijvingen, maar zoals eerder gemeld zitten daar wat verkeerde bij en een aantal special cases. Ik ga er mee aan de slag om hier een toernooi van te bakken. Inschrijven mag nog gerust, maar geen garanties dat je mee kan doen.
Let op:
Vragen naar keys is *niet* toegestaan.
Vragen naar keys is *niet* toegestaan.