Outcast en MrVegeta waarschuwde me al, als je het via het forum doet dan lezen mensen je post niet goed en dan sturen ze niet alles op etc. Ik geloofde ze niet, natuurlijk. Jullie zijn tenslotte tweakers, hoger opgeleide mensen die in hun vrije tijd een spelletje spelen. Die kunnen prima lezen, dat zei ik. Ik kwam op voor jullie! En nu een dag later heb ik 5 mails/dm's gehad. Waarvan 4 inschrijvingen en 1 daarvan is correct. één!!!
Kom op tweakers, jullie kunnen beter. En om het gemakkelijker te maken doe ik de volgende 2 dingen.
1) Vul het volgende lijstje in. Pak je muis, klik na de punt en dan op linkermuisknop (tenzij je een linkshandige bent, dan kan je niet meedoen) en dan tot aan de volgende enter (dat is een witte regel), daarna doe je ctrl-c (tegelijkertijd ja) en dan doe je ctrl-v in het schermpje waar je een dm aan het maken bent. Je was nog geen DM aan het maken, ok. Klik onder mijn naam op het icoontje

. Pak nu weer je muis, en selecteer weer vanaf de volgende enter tot de daaropvolgende enter. Vul nu achter elke regel in wat jouw gegevens zijn. Ik weet, dit zijn 4 volle details. Dus neem er je tijd voor. Als je klaar bent, draai dan je spellingscontrole. Hun gebruiken waar het zij moet zijn en betekent met een d betekend directe diskwalificatie en geen mogelijkheid meer om ooit met een toernooi mee te doen. Sterker nog, wij zullen contact opnemen met het leven om te vragen om een vroegere beëindiging voor het sterk houden van het ras. Kwestie van geloof in Darwin (wikipedia.org/Darwin). Goed, druk daarna op send, als je zeker weet dat je het aan durft. En dan sta je ingeschreven en kom je op
http://binarybeast.com/xSC21005010 te staan dan klopt het. Schrijf je niet zelf in tenzij je dat in overleg met alucardu of mij hebt besproken. We gaan vermoedelijk meer dan 1 bracket opzetten dus laat ons het maar doen (voor nu).
a. Nickname got:
b. Nickname/handle:
c. Ras:
d. League:
ad a) dat is je naam die voor je post komt te staan
ad b) Starcraft 2 is het spelletje wat we doen, dus niet Supreme Commander! Je nickname kan je zien op je eigen profiel pagina of je kan het vragen aan vriend op je friendslist, maar als hij je niet onwijs uitlacht dan is het ook een kneus.
ad c) het ras in het spel en ras != geslacht (!= betekent is not)
ad d) na 5 placement matches wordt je ergens geplaatst, voor ons en je tegenstander is het wel leuk als je dat ook een aantal keer hebt gedaan zodat we niet tijdens het spel moeten uitleggen wat je moet doen. 2vs2 ladder IS NIET hetzelfde als 1vs1
2) Een incorrecte aanmelding reageer ik niet op. Als je dus niet op
http://binarybeast.com/xSC21005010 verschijnt dan doe je waarschijnlijk wat verkeerd, ik ben tenslotte onfaalbaar. Outcast en Alucardu weten hier van en hun zullen dat beamen! Ik zal dus niet een email of dm sturen omdat je iets bent vergeten, neen ik zorg er voor dat jullie de komende paar weken toch nog veel tijd over hebben!
Ik hoop dat ik nu voldoende heb geholpen, zodat we halverwege volgende week kunnen starten. Wij gaan voor 32 deelnemers, dus als je nog vrienden hebt of zoals Alu altijd zegt, je moeder, je opa, je oma, of je tante die mee willen doen, laat het ons dan ook weten.
PS: TheAngel krijgt wel een reply op zijn DM omdat ik van hem een key heb gekregen (goed bezig kerel!)
PPS: Alle vragen in de emails en dm's ga ik vermoedelijk hier beantwoorden en niet via emails en DM's. Ik vind het niet erg om populair te zijn, maar teveel mails krijg ik al op mijn werk en daar lees ik ze ook niet

PPPS: Alucardu is gek.
Einde dienstbericht.
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves