[PC] SC2 beta Tournament Topic

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 21:47:
Zo, ik zit in de losers finale ^^
het waren leuke potjes fezz :)
Ik was met nog twee mensen spectator en ik vond het leuk om naar te kijken... Niet omdat het zo geweldig spannend was, want Eylradius was wel beter, maar omdat je zoveel leert door alleen maar te kijken... Ook nog even nagepraat met adama.adama zelf en dat is ook leuk...

Kortom, als er meer matches plaatsvinden, ben ik een vaste spectator als ik tijd heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Het 2de potje vond ik het leukste :) . Nou veel succes in de finale!

@GeenTijdBlijftOver: ga je nou al mijn berichtjes nakijken op vertaalfouten 8)7?

[ Voor 50% gewijzigd door FezzFest op 30-04-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

FezzFest schreef op donderdag 29 april 2010 @ 19:46:
[...]

Ik snap zijn punt wel hoor, waarom altijd die Engels termen gebruiken als er goede vertalingen van zijn...

Edit: change of plans: Eylradius en ik spelen zodra ons potje om 21u00. PM me in sc2 als je wil spectaten (adama.adama).
:+

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
En de game van Adama vs Eylradius is ook gecast. Hij wordt nu geupload en is dus over een uur beschikbaar.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Liasis schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 20:33:
En de game van Adama vs Eylradius is ook gecast. Hij wordt nu geupload en is dus over een uur beschikbaar.
hey thx! Ik ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Liasis schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 20:33:
Alleen de eerste beschikbaar >.> Die was kort, maar toch aardig leuk heur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Ik was aan het kloten en daardoor is de upload gestopt. De andere 2 games komen dus nog.

Daarnaast hebben we ook de games van Donar (Asator op het forum) alsnog gecast en daar zitten inderdaad wat aardige games in (zoals beloofd). Dus die gaan vanacht samen met die 2 andere games erop komen, of morgenvroeg.

Leuk spul jongens, keep them coming.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Liasis schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:19:
Ik was aan het kloten en daardoor is de upload gestopt. De andere 2 games komen dus nog.

Daarnaast hebben we ook de games van Donar (Asator op het forum) alsnog gecast en daar zitten inderdaad wat aardige games in (zoals beloofd). Dus die gaan vanacht samen met die 2 andere games erop komen, of morgenvroeg.

Leuk spul jongens, keep them coming.
Nou, na die laatste twee finale matches is dit voorbij. Dus dan lijkt het me op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ik heb m ook eindelijk binnen, ik doe graag mee als obeserver, en als speler in het volgende tournament!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Hehe net de becommentarieerde replays gezien van mn potje tegen Eylradius. Best wel confronterend :$ als je ziet welke fouten ik gemaakt hebt , maar heb er erg veel uit geleerd :P . Thx Liasis en Alucardu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
becommentarieerde ( :D ) Als dit tournooi klaar is dan wil ik het wel op me nemen om de volgende te doen (samen met Sneek), dan (proberen) zorgen we dat iedereen een beetje in een leuke tournooi komt, dus wat van hetzelfde niveau en dan casten we de top spelers eerst :) Maar dat zijn nog allemaal dingen die moeten komen. Ik heb straks een weekje vakantie dus volgende week gaan we het tournooi opzetten en dan in de maand mei spelen :). Begin nou nog maar niet met DM'en :P.

@Fezzfest, we proberen niet heel kritisch te zijn tegenover spelers aangezien wij ook niet goed zijn maar we willen wel graag dat filmpjes ook wat leerzaam zijn dus we spreken wel een paar punten aan waar wij denken dat het is mis gegaan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
MrVegeta schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:15:
becommentarieerde ( :D ) Als dit tournooi klaar is dan wil ik het wel op me nemen om de volgende te doen (samen met Sneek), dan (proberen) zorgen we dat iedereen een beetje in een leuke tournooi komt, dus wat van hetzelfde niveau en dan casten we de top spelers eerst :) Maar dat zijn nog allemaal dingen die moeten komen. Ik heb straks een weekje vakantie dus volgende week gaan we het tournooi opzetten en dan in de maand mei spelen :). Begin nou nog maar niet met DM'en :P.

@Fezzfest, we proberen niet heel kritisch te zijn tegenover spelers aangezien wij ook niet goed zijn maar we willen wel graag dat filmpjes ook wat leerzaam zijn dus we spreken wel een paar punten aan waar wij denken dat het is mis gegaan.
Waarom doe je zo aardig tegen mensen hier op het forum? Tegen mij doe je altijd heel naar! :( In ieder geval proberen we mensen niet heel erg af te kraken, tenminste ik wel, maar Alu zorgt voor de balans.

En we zullen wellicht wat moeten opschieten met dat toernooitje Alu, want je weet natuurlijk niet wanneer de beta gaat aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
De beta draait nog wel een poosje :) Zolang de game "imbalinced" (...) is dan draait de beta, denk niet dat die in mei ophoud tbh. Maar goed ja, zoals ik al zei, volgende week gaan we er mee bezig :D.

Welke matches moeten er nu nog worden gespeeld? Regel dat ff, gaan we de finales casten en dan volgende week bezig met het nieuwe toernooi!

Ah ik zie dat we bij beide toernooien op de RO4 zitten dus dat schiet op! Dus spelen lui! Ik heb iedereen uitgenodigd die nog één van de toernooien zit in een DM thread, daar willen we graag dat jullie afspreken wanneer de volgende matches worden gespeeld!

[ Voor 53% gewijzigd door MrVegeta op 01-05-2010 14:40 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:37
waar kan ik me opgeven voor het volgende toernooi (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ah leuk supreme commander 2, kan je al opgeven voor het 2de toernooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
MrVegeta schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:15

Wel je mag heus best kritisch zijn hoor, zoals je zelf zegt: daar leer je wat uit :) . Verder: "becommentariëren" staat in Van Dale hoor (wat was dat van dure woorden gebruiken in een van jullie casts ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Napo schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 17:54:
ah leuk supreme commander 2, kan je al opgeven voor het 2de toernooi?
Ik mag hopen dat je reactie niet 100% serieus is... anders weet ik niet of je in het toernooi past :p. Toernooi komt volgende week informatie over, we wachten eerste het originele toernooi af.
FezzFest schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 17:55:
[...]

Wel je mag heus best kritisch zijn hoor, zoals je zelf zegt: daar leer je wat uit :) . Verder: "becommentariëren" staat in Van Dale hoor (wat was dat van dure woorden gebruiken in een van jullie casts ;) ).
Ja tuurlijk mag het wel, maar het niet moet vervelend worden en ik denk dat we daar wel een aardige balans in hebben :). becommentariëren, ja da's een echt woord. Mooi voor scrabble :p gewoon nog nooit van gehoord.

[ Voor 68% gewijzigd door MrVegeta op 01-05-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Bij deze geef ik me ook alvast op voor het 2e toernooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 18:22
"En als je dan schrikt, heb je plas op je handen"

Echt een zin die je verwacht tijdens een sc2 cast...

wel leuke games, met heerlijk droog commentaar.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrisjuh_15

Facta non verba

Heb sinds een aantal dagen ook een key. Zou me graag willen inschrijven voor toernooi nummer 2 :)

Ingame naam: panicpinguin ( :X :+ )

[ Voor 17% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 01-05-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrisjuh_15 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 18:09:
Heb sinds een aantal dagen ook een key. Zou me graag willen inschrijven voor toernooi nummer 2 :)
Ben nog op zoek naar een key voor een vriend, zodat ik 2v2 kan gaan met hem, dus als een behulpzame mede-Tweaker er één overheeft, ik houd me aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Dit is zeker niet het juist topic daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 17:02
zijn er mensen bezig met het 2e tournooi?

zou k me graag opgeven.

Phalloz.sporedd is mn nick

silver met random

[ Voor 9% gewijzigd door Sporedd op 02-05-2010 17:06 ]

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Finale wordt misschien vanavond om 22:00 gespeeld. Even het antwoord van Disco afwachten :)

EDIT: om 22:30 spelen we!

[ Voor 13% gewijzigd door VP. op 01-05-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Zonde man die 2e game..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ja werd goed gescout door Disco :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Eerste game van Donar vs Disco wordt nu geupload. Andere worden nog geconverteerd. Morgen zal de rest dus komen.

Weer een uniekum voor de blizzboys, live casts bij de wedstrijden. Wat een spanning en sensatie! Check them out! En laat reacties achter he als je het leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Disco was beter. Toch jammer dat ik de 2e game op zo'n stomme manier verloor. Het kwam gewoon niet bij me op dat een overlord een grotere sight range heeft dan m'n stargate. Daardoor had ik niet door dat hij al de hele tijd m'n Voidray tech door had (en dus ook een directe counter klaar had staan).

Gefeliciteerd Disco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Laatst online: 19-08 23:08
Ik verwacht weinig kans voor mij, maar ik wil me ook graag inschrijven voor het volgende toernooi. Mijn stats zijn 2x gewiped en ik was 2x bronze speler, maar huidige placement matches heb ik nog niet afgemaakt. (overigens heb ik wel op zeer vreemde wijze mijn sc2 key verkregen, maar dat is een ander verhaal)

ingame naam + identifier is Koffiebaard.koffiebaard

[ Voor 8% gewijzigd door hugoy op 02-05-2010 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Naar mijn mening doet iedereen uit de eerste tourny cup gewoon standaard mee met de volgende, tenzij ze aangeven dat ze niet willen. Hoe grootser hoe beter :*) Maar ik laat het over aan Sneek&Alucarduu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Ik ben er uiteraard weer bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
We zijn bezig met de voorbereidingen van het volgende toernooi. We moeten in ieder geval nog even met Outcast praten om te kijken of hij nog een rol wil spelen in het volgende toernooi, want dankzij hem hebben we nu zo'n leuk toernooi gehad. *applaus* Dank je outcast!

Daarnaast moet de loser bracket nog afgehandeld worden dus dat kan deze week ook nog. Vooralsnog is het wel handig om een indicatie te krijgen wie er allemaal mee willen doen en wat je ranking is. Geef gewoon je ranking op die je ingame hebt, ik ga jullie ook allemaal toevoegen om ook vlak voor het toernooi nog te kunnen zien wat je ranking is, zodat we wellicht 2 brackets kunnen maken met mensen van hun eigen niveau, dat is leuker voor iedereen. We hebben in overweging om binarybeast te gaan gebruiken, dus als je niet op een andere website wilt registreren dan kan je direct in overweging nemen om niet mee te doen ;) Meer daarover later.

Anyway, zet ff in dit topic je SC2 handle en je division, dan ga ik alvast een excel lijstje starten.

On another note, de games van gisteren worden nu geupload en zullen in 360 resolutie straks op youtube staan: www.youtube.com/blizzboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
ik doe ook mee, ben alleen men identifier vergeten dus men email is gerrido@live.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Finale time?
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/Slide1-15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/Slide2-14.jpg

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende toernooi ben ik weer van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Count me in!

adama.adama - bronze - terran

[ Voor 61% gewijzigd door FezzFest op 02-05-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

+1

Ik ben van maandag tot vrijdag wel op vakantie, dus vanaf zaterdag ben ik weer beschikbaar :)

[ Voor 96% gewijzigd door VP. op 02-05-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
ik ook! :)

jokulhaups.jokulhaups - silver - protoss

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
identifier gevonden :P YouR.waslap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah lol Jjerome heeft het eerste GoT toernooi gewonnen!. Gefeliciteerd!
Helaas geen sponsors dus geen grote prijs. Maar wel deze vette avatar die alleen jij mag gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/5023/1steprijs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 14:40:
Ah lol Jjerome heeft het eerste GoT toernooi gewonnen!. Gefeliciteerd!
Helaas geen sponsors dus geen grote prijs. Maar wel deze vette avatar die alleen jij mag gebruiken.

[afbeelding]
Wat een epische avatar :P Ik heb het eerste GoT-toernooi gevolgd als trouw toeschouwer en heb erg genoten... Volgend toernooi ben ik cker van de partij al weet ik nog niet of ik als speler aanwezig zal zijn ;) Ik wil eventueel best helpen met het organiseren... Maar nogmaals applaus voor Outcast voor het organiseren van dit eerste GoT-tournament ;)

SC2: Okanogan.okanogan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
BlizzBitch! Zoals al een aantal keer eerder verteld komende week komt er meer info over het 2e toernooi. En natuurlijk nog outcast bedankt voor het opzetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is en blijft Eylradius, maar ik kan begrijpen dat je t altijd verkeerd zegt :P

Ik zou ook graag mee willen doen aant volgende tournament, terminator.terminator, ik speel in gold en met random. Ik ben slecht met zerg dus ik hoop dat ik die niet krijg in de eerste ronde ^^

Ik vraag me af waarom ik in een keer in gold zit, ik heb voor mn placements pas 3 games gespeeld (en wat tegen starcrack AI).

Wat is dit een geweldige game zeg Oo, dit is gewoon zo goed dat ik al 2 dagen geen Warcraft 3 heb gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VP. schreef op zondag 02 mei 2010 @ 13:23:
+1

Ik ben van maandag tot vrijdag wel op vakantie, dus vanaf zaterdag ben ik weer beschikbaar :)
hier ook (helaas :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik schrijf me hierbij in voor alle toekomstige sc2 toernooien van tweakers.net totdat ik anders laat weten ;)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kampioen van de losers, is dat positief of negatief? xD
pff, spannende matches floppie :) heb ervan genoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Stuurt iemand toevallig nog de replays van de loser finale? :) Kunnen Alu en ik dat binnenkort nog een keer deze casten.

Ik heb verloren van de kampioen van de loser bracket. Ik weet ook niet of dat zo positief is Eyl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liasis schreef op zondag 02 mei 2010 @ 22:45:
Stuurt iemand toevallig nog de replays van de loser finale? :) Kunnen Alu en ik dat binnenkort nog een keer deze casten.

Ik heb verloren van de kampioen van de loser bracket. Ik weet ook niet of dat zo positief is Eyl ;)
ik hoop dat flopster dat kan/wil doen, aangezien ik nu op vakantie ga :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, denk dat ik volgende keer ook maar is mee moet doen

tdp.tdp - gold - Protoss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
Weer leuke filmpjes van blizzboys, ik wist niet dat je 1 minuut moest wachten toen me computer crashde bij die laatste game tussen lemmii en disco :P

Mag je volgende keer wel eruit knippen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:57:
Kampioen van de losers, is dat positief of negatief? xD
pff, spannende matches floppie :) heb ervan genoten
Grats met de overwinning! De potjes waren inderdaad wel spannend. Ik baal er alleen een beetje van dat ik meegegaan ben in jou mass stalker build. Zeker het derde potje had ik gewoon een stuk of 6 collosus moeten meenemen ipv van enkele stalkers, had er zeker de resources voor. Maarja volgende keer beter. Iig netjes gespeeld, had niet verwacht dat jouw leger al zo groot was geworden.

Ohja wil je volgende keer gewoon van mijn transport afblijven met 4 DT's erin! Stuurde ze en ze gingen precies over jouw leger heen :( ! Dat was ff balen.

PS. Volgens mij zijn we trouwens wel redelijk aan elkaar gewaagd, interesse om wat te 2vs2'n samen met mij?

[ Voor 6% gewijzigd door MrFl0ppY op 03-05-2010 08:33 ]

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Floppy wat is je ingame naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
bij deze meld ik me ook aan voor het nieuwe toernooi. naam = Takenmdown.playlogic

edit: ik zit in Gold league. top 5

[ Voor 19% gewijzigd door playlogic op 03-05-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het voor in de toekomst een leuk idee om een 2v2 toernooi te organiseren? Gewoon met 16 teams dan, zelfde brackets. Dan zou je zelf mogen kiezen met wie je in het toernooi wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik wil me bij deze ook aanmelden voor het eerst volgende toernooi. Ik speel 2vs2 silver op dit moment, 1vs1 moet ik eerlijk gezegd nog door mijn placement matches heen, maar ik denk dat ik daar ook wel op silver-niveau zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meld me ook aan voor toekomstige tournooitjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
Mocht er hulp nodig zijn bij het organiseren van het nieuwe toernooitje dan houd ik me aanbevolen. heb komende weken zeeen van tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Zo, ik ben ook weer thuis na een toch wel zeer vermakelijke 2 dagen :> , ik en Sneek gaan bezig met het BlizzBoys toernooi, opzich zoeken we nog een leuke naam voor het toernooi, BlizzBoys Super League oid :p.

We gaan er vanuit dat volgende week de 1e speelronde gaat worden, houd dit topic in de gaten, binnenkort post ik een website die ik ff in elkaar draai waar op je je nick.identifier + league + forum nick op moet plaatsen mocht je mee willen doen :). Van daaruit gaan we bekijken hoe we het toernooi indeling gaan doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GoT sc2 beta tournament #2 ? :P

p.s. vergeet niet ras keuze en league placement. Scheelt je later weer wat werk.
De 2de post van dit topic heeft trouwens een soort van format waar je dingen van kunt meenemen voor het organiseren van een tournament.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
Blizzboytoernooi. HAHAHA :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een zeer leuke, spannende 2v2 match gespeeld,samen met een medetweaker. die zeker de moeite waard is om op youtube te zetten, zijn mss de blizzboys geïnteresseerd om die te commentaten.?
+ een 2v2 toernooi zou ook leuk zijn :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Laatst online: 27-08 00:48
Ik wil ook wel deelnemen aan het volgende toernooi.

Shadrin.nld bronzeleague

Ik bak er waarschijnlijk niet heel veel van, maar in de verliezersronde maak ik misschien wwn kans ;)

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:34:
Ik heb een zeer leuke, spannende 2v2 match gespeeld,samen met een medetweaker. die zeker de moeite waard is om op youtube te zetten, zijn mss de blizzboys geïnteresseerd om die te commentaten.?
+ een 2v2 toernooi zou ook leuk zijn :)
dacht ik ook al aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
MrVegeta schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:54:
Zo, ik ben ook weer thuis na een toch wel zeer vermakelijke 2 dagen :> , ik en Sneek gaan bezig met het BlizzBoys toernooi, opzich zoeken we nog een leuke naam voor het toernooi, BlizzBoys Super League oid :p.

We gaan er vanuit dat volgende week de 1e speelronde gaat worden, houd dit topic in de gaten, binnenkort post ik een website die ik ff in elkaar draai waar op je je nick.identifier + league + forum nick op moet plaatsen mocht je mee willen doen :). Van daaruit gaan we bekijken hoe we het toernooi indeling gaan doen :).
Gewoon loten? Zelf gaan indelen is een bijzonder slecht idee namelijk.

(en maak als eerste prijs een"vette" avatar voor op het forum hier :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Encore Encore.nld Bronze
Fezzfest Adama.adama Bronze
Hugoy Koffiebaard.koffiebaard Bronze
Liasis Sneek.nld Bronze Random
MrVegeta Alucardu.hellsing Bronze Terran
Shadrin Shadrin.nld Bronze
Soulizer Soul.soulizer Copper
Playlogic Takenmdown.playlogic Gold
Postius postius.postius Gold
tdp tdp.tdp Gold
VP. Lemii.lemii Gold
Jjerome Disco.disco Platinum Random
Outcast Outcast.within Platinum Random
Daanteb jokulhaups.jokulhaups Silver
Sporedd Phalloz.sporedd Silver

Zo, dat is de lijst die ik tot nog toe heb. Als je hier niet op staat dan ben je een gegeven vergeten vermoedelijk. Als je hier verkeerd opstaat dan wordt je gediskwalificeerd. Outcast wil graag de rassen weten, dus dat moet iedereen nog doorgeven.

Het kan zijn dat ik je post niet hebt gezien, dan moet je het nog een keer proberen. Liefst via DM's en anders via email naar blizzboys@gmail.com.

[ Voor 6% gewijzigd door Liasis op 03-05-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loten lijkt me ook de beste optie, als je platinum tegen platinum laat spelen en copper tegen copper krijg je een finale van copper tegen platinum.. Dat moeten we natuurlijk ook nie hebben.

Als er erg veel animo is kunnen we misschien ook nog wel een group stage maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:14:
Loten lijkt me ook de beste optie, als je platinum tegen platinum laat spelen en copper tegen copper krijg je een finale van copper tegen platinum.. Dat moeten we natuurlijk ook nie hebben.

Als er erg veel animo is kunnen we misschien ook nog wel een group stage maken
Maak je maar niet druk over dit soort zaken. Dat doet Alu wel. Dus geef jullie maar op, en maak je verder maar niet druk. Wij regelen het allemaal voor jullie.

Knuffel van Alu en Outcast natuurlijk, die stiekem toch weer meehelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
/me Kijkt andere kant op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Liasis schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:58:
[...]

Maak je maar niet druk over dit soort zaken. Dat doet Alu wel. Dus geef jullie maar op, en maak je verder maar niet druk. Wij regelen het allemaal voor jullie.

Knuffel van Alu en Outcast natuurlijk, die stiekem toch weer meehelpt.
Ja maar wie zegt dat wij zo'n vertrouwen in alu hebben :+

(en meer serieus hij was geloof ik juist de persoon die voorstander was van indeling ipv loten omdat de eerlijker zou zijn voor de slechtere spelers). Het is natuurlijk erg aardig dat jullie je tijd erin steken om het te regelen maar zeggen wat je plannen zijn is nooit slecht. maar ik kan niet wachten op het volgende toernooi(en mijn wraak tegen lemii :D ).

[ Voor 30% gewijzigd door Postius op 04-05-2010 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Laatst online: 27-08 00:48
Liasis schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:10:
Encore Encore.nld Bronze
Fezzfest Adama.adama Bronze
Hugoy Koffiebaard.koffiebaard Bronze
Liasis Sneek.nld Bronze Random
MrVegeta Alucardu.hellsing Bronze Terran
Shadrin Shadrin.nld Bronze
Soulizer Soul.soulizer Copper
Playlogic Takenmdown.playlogic Gold
Postius postius.postius Gold
tdp tdp.tdp Gold
VP. Lemii.lemii Gold
Jjerome Disco.disco Platinum Random
Outcast Outcast.within Platinum Random
Daanteb jokulhaups.jokulhaups Silver
Sporedd Phalloz.sporedd Silver

Zo, dat is de lijst die ik tot nog toe heb. Als je hier niet op staat dan ben je een gegeven vergeten vermoedelijk. Als je hier verkeerd opstaat dan wordt je gediskwalificeerd. Outcast wil graag de rassen weten, dus dat moet iedereen nog doorgeven.

Het kan zijn dat ik je post niet hebt gezien, dan moet je het nog een keer proberen. Liefst via DM's en anders via email naar blizzboys@gmail.com.
Ik speel Terran, of althans dat probeer ik 8)

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Outcast en MrVegeta waarschuwde me al, als je het via het forum doet dan lezen mensen je post niet goed en dan sturen ze niet alles op etc. Ik geloofde ze niet, natuurlijk. Jullie zijn tenslotte tweakers, hoger opgeleide mensen die in hun vrije tijd een spelletje spelen. Die kunnen prima lezen, dat zei ik. Ik kwam op voor jullie! En nu een dag later heb ik 5 mails/dm's gehad. Waarvan 4 inschrijvingen en 1 daarvan is correct. één!!!

Kom op tweakers, jullie kunnen beter. En om het gemakkelijker te maken doe ik de volgende 2 dingen.
1) Vul het volgende lijstje in. Pak je muis, klik na de punt en dan op linkermuisknop (tenzij je een linkshandige bent, dan kan je niet meedoen) en dan tot aan de volgende enter (dat is een witte regel), daarna doe je ctrl-c (tegelijkertijd ja) en dan doe je ctrl-v in het schermpje waar je een dm aan het maken bent. Je was nog geen DM aan het maken, ok. Klik onder mijn naam op het icoontje Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif. Pak nu weer je muis, en selecteer weer vanaf de volgende enter tot de daaropvolgende enter. Vul nu achter elke regel in wat jouw gegevens zijn. Ik weet, dit zijn 4 volle details. Dus neem er je tijd voor. Als je klaar bent, draai dan je spellingscontrole. Hun gebruiken waar het zij moet zijn en betekent met een d betekend directe diskwalificatie en geen mogelijkheid meer om ooit met een toernooi mee te doen. Sterker nog, wij zullen contact opnemen met het leven om te vragen om een vroegere beëindiging voor het sterk houden van het ras. Kwestie van geloof in Darwin (wikipedia.org/Darwin). Goed, druk daarna op send, als je zeker weet dat je het aan durft. En dan sta je ingeschreven en kom je op http://binarybeast.com/xSC21005010 te staan dan klopt het. Schrijf je niet zelf in tenzij je dat in overleg met alucardu of mij hebt besproken. We gaan vermoedelijk meer dan 1 bracket opzetten dus laat ons het maar doen (voor nu).

a. Nickname got:
b. Nickname/handle:
c. Ras:
d. League:

ad a) dat is je naam die voor je post komt te staan
ad b) Starcraft 2 is het spelletje wat we doen, dus niet Supreme Commander! Je nickname kan je zien op je eigen profiel pagina of je kan het vragen aan vriend op je friendslist, maar als hij je niet onwijs uitlacht dan is het ook een kneus.
ad c) het ras in het spel en ras != geslacht (!= betekent is not)
ad d) na 5 placement matches wordt je ergens geplaatst, voor ons en je tegenstander is het wel leuk als je dat ook een aantal keer hebt gedaan zodat we niet tijdens het spel moeten uitleggen wat je moet doen. 2vs2 ladder IS NIET hetzelfde als 1vs1

2) Een incorrecte aanmelding reageer ik niet op. Als je dus niet op http://binarybeast.com/xSC21005010 verschijnt dan doe je waarschijnlijk wat verkeerd, ik ben tenslotte onfaalbaar. Outcast en Alucardu weten hier van en hun zullen dat beamen! Ik zal dus niet een email of dm sturen omdat je iets bent vergeten, neen ik zorg er voor dat jullie de komende paar weken toch nog veel tijd over hebben!

Ik hoop dat ik nu voldoende heb geholpen, zodat we halverwege volgende week kunnen starten. Wij gaan voor 32 deelnemers, dus als je nog vrienden hebt of zoals Alu altijd zegt, je moeder, je opa, je oma, of je tante die mee willen doen, laat het ons dan ook weten.

PS: TheAngel krijgt wel een reply op zijn DM omdat ik van hem een key heb gekregen (goed bezig kerel!)
PPS: Alle vragen in de emails en dm's ga ik vermoedelijk hier beantwoorden en niet via emails en DM's. Ik vind het niet erg om populair te zijn, maar teveel mails krijg ik al op mijn werk en daar lees ik ze ook niet ;)
PPPS: Alucardu is gek.

Einde dienstbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed, ik kan niet wachten om wat tweakers te pwneren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Liasis schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:28:
Outcast en MrVegeta waarschuwde me al, als je het via het forum doet dan lezen mensen je post niet goed en dan sturen ze niet alles op etc. Ik geloofde ze niet, natuurlijk. Jullie zijn tenslotte tweakers, hoger opgeleide mensen die in hun vrije tijd een spelletje spelen. Die kunnen prima lezen, dat zei ik. Ik kwam op voor jullie! En nu een dag later heb ik 5 mails/dm's gehad. Waarvan 4 inschrijvingen en 1 daarvan is correct. één!!!

Kom op tweakers, jullie kunnen beter. En om het gemakkelijker te maken doe ik de volgende 2 dingen.
1) Vul het volgende lijstje in. Pak je muis, klik na de punt en dan op linkermuisknop (tenzij je een linkshandige bent, dan kan je niet meedoen) en dan tot aan de volgende enter (dat is een witte regel), daarna doe je ctrl-c (tegelijkertijd ja) en dan doe je ctrl-v in het schermpje waar je een dm aan het maken bent. Je was nog geen DM aan het maken, ok. Klik onder mijn naam op het icoontje [afbeelding]. Pak nu weer je muis, en selecteer weer vanaf de volgende enter tot de daaropvolgende enter. Vul nu achter elke regel in wat jouw gegevens zijn. Ik weet, dit zijn 4 volle details. Dus neem er je tijd voor. Als je klaar bent, draai dan je spellingscontrole. Hun gebruiken waar het zij moet zijn en betekent met een d betekend directe diskwalificatie en geen mogelijkheid meer om ooit met een toernooi mee te doen. Sterker nog, wij zullen contact opnemen met het leven om te vragen om een vroegere beëindiging voor het sterk houden van het ras. Kwestie van geloof in Darwin (wikipedia.org/Darwin). Goed, druk daarna op send, als je zeker weet dat je het aan durft. En dan sta je ingeschreven en kom je op http://binarybeast.com/xSC21005010 te staan dan klopt het. Schrijf je niet zelf in tenzij je dat in overleg met alucardu of mij hebt besproken. We gaan vermoedelijk meer dan 1 bracket opzetten dus laat ons het maar doen (voor nu).

a. Nickname got:
b. Nickname/handle:
c. Ras:
d. League:

ad b) Starcraft 2 is het spelletje wat we doen, dus niet Supreme Commander! Je nickname kan je zien op je eigen profiel pagina of je kan het vragen aan vriend op je friendslist, maar als hij je niet onwijs uitlacht dan is het ook een kneus.
ad d) na 5 placement matches wordt je ergens geplaatst, voor ons en je tegenstander is het wel leuk als je dat ook een aantal keer hebt gedaan zodat we niet tijdens het spel moeten uitleggen wat je moet doen. 2vs2 ladder IS NIET hetzelfde als 1vs1

2) Een incorrecte aanmelding reageer ik niet op. Als je dus niet op http://binarybeast.com/xSC21005010 verschijnt dan doe je waarschijnlijk wat verkeerd, ik ben tenslotte onfaalbaar. Outcast en Alucardu weten hier van en hun zullen dat beamen! Ik zal dus niet een email of dm sturen omdat je iets bent vergeten, neen ik zorg er voor dat jullie de komende paar weken toch nog veel tijd over hebben!

Ik hoop dat ik nu voldoende heb geholpen, zodat we halverwege volgende week kunnen starten. Wij gaan voor 32 deelnemers, dus als je nog vrienden hebt of zoals Alu altijd zegt, je moeder, je opa, je oma, of je tante die mee willen doen, laat het ons dan ook weten.

PS: TheAngel krijgt wel een reply op zijn DM omdat ik van hem een key heb gekregen (goed bezig kerel!)
PPS: Alle vragen in de emails en dm's ga ik vermoedelijk hier beantwoorden en niet via emails en DM's. Ik vind het niet erg om populair te zijn, maar teveel mails krijg ik al op mijn werk en daar lees ik ze ook niet ;)

Einde dienstbericht.
mijne was toch goed? -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Hahaha. Vooral die 'hun' in de 2) alinea. Briljant.
Maarja, ik ben al uitgesloten van het tournooi. Verdomde linkshandigheid ;)

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Liasis schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:28:

1) Vul het volgende lijstje in. Pak je muis, klik na de punt en dan op linkermuisknop (tenzij je een linkshandige bent, dan kan je niet meedoen) en dan tot aan de volgende enter (dat is een witte regel), daarna doe je ctrl-c (tegelijkertijd ja) en dan doe je ctrl-v in het schermpje waar je een dm aan het maken bent. Je was nog geen DM aan het maken, ok. Klik onder mijn naam op het icoontje [afbeelding]. Pak nu weer je muis, en selecteer weer vanaf de volgende enter tot de daaropvolgende enter. Vul nu achter elke regel in wat jouw gegevens zijn. Ik weet, dit zijn 4 volle details. Dus neem er je tijd voor. Als je klaar bent, draai dan je spellingscontrole. Hun gebruiken waar het zij moet zijn en betekent met een d betekend directe diskwalificatie en geen mogelijkheid meer om ooit met een toernooi mee te doen. Sterker nog, wij zullen contact opnemen met het leven om te vragen om een vroegere beëindiging voor het sterk houden van het ras. Kwestie van geloof in Darwin (wikipedia.org/Darwin). Goed, druk daarna op send, als je zeker weet dat je het aan durft. En dan sta je ingeschreven en kom je op http://binarybeast.com/xSC21005010 te staan dan klopt het. Schrijf je niet zelf in tenzij je dat in overleg met alucardu of mij hebt besproken. We gaan vermoedelijk meer dan 1 bracket opzetten dus laat ons het maar doen (voor nu).

a. Nickname got:
b. Nickname/handle:
c. Ras:
d. League:

Einde dienstbericht.
I'm just waiting for the next fool to go. :D
O leuk een toernooitje, ik wil ook wel meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
DarkKnight schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:58:
Hahaha. Vooral die 'hun' in de 2) alinea. Briljant.
Maarja, ik ben al uitgesloten van het tournooi. Verdomde linkshandigheid ;)
Ik zal je een geheim verklappen. Als je gewoon stiekem je muis instelt op rechts dan kan je met je linkerhand toch nog mee doen. Niet doorvertellen he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Liasis schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:20:
[...]

Ik zal je een geheim verklappen. Als je gewoon stiekem je muis instelt op rechts dan kan je met je linkerhand toch nog mee doen. Niet doorvertellen he!
ssst, vertel niemand, maar ik ben een oldskool lefty: oftewel ik heb geleerd met mijn rechterhand de muis te gebruiken (good ol' microsoft mouse, I love you). Dus ik was maar aan het faken om de concurrentie te verwarren.

Maar nu even wat serieuzer: Hoeveel 'echte' inschrijvingen zijn er tot nu toe?

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik heb eigenlijk tot donderdag niet echt tijd om me in te schrijven, is donderdag nog op tijd?
Krijg vanavond ook pas m`n eigen key, dus ik weet daar de nick/handle nog niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Laatst online: 16-05-2023
Zijn er ook plannen om een 2vs2 toernooi te houden? Dan heb je als tweakers ook gelijk iets unieks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Niet van onze kant iig (mij Sneek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
kdijkstra schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:18:
Zijn er ook plannen om een 2vs2 toernooi te houden? Dan heb je als tweakers ook gelijk iets unieks.
ik ga er mss een organiseren, hulp zou fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Maar even een DM gestuurd naar sneek/liasis(iedereen hier is schizofreen). Mijn handler is: Postius.Terran!
Laat maar weten wanneer de ongein begint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Spooof schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:10:
Ik heb eigenlijk tot donderdag niet echt tijd om me in te schrijven, is donderdag nog op tijd?
Krijg vanavond ook pas m`n eigen key, dus ik weet daar de nick/handle nog niet van.
Dat is prima. We willen halverwege volgende week starten mits er genoeg inschrijvingen zijn zodat we een aantal brackets (niveaus) kunnen doen. De planning op dit moment is volgende week woensdag beginnen. Zondag is uiterlijke datum om in te schrijven. We kunnen alleen maar machten van 2 aan (vanwege de website) dus het kan zijn dat als je later inschrijft je niet meer mee kan doen.
Tom van Dijk schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:15:maar graag nog wel antwoord op de vraag: wanneer moet je de games spelen, is daar een specifieke tijd voor of "ergens in week X of op dag Y" ?
Er zal voor elke ronde 3 dagen beschikbaar zijn. Dat betekent al we woensdag beginnen dat je tot en met vrijdag hebt voor de eerste ronde. Dan heb je tot en met maandag voor de volgende ronde enzovoorts. Eerder spelen mag altijd mits je partner kan natuurlijk. Als we sneller gaan in een bepaalde league kunnen we dan ook de dagen iets verschuiven.
DarkKnight schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:10:
[...]
Maar nu even wat serieuzer: Hoeveel 'echte' inschrijvingen zijn er tot nu toe?
Op dit moment tel ik 28 inschrijvingen. Jij staat er nog niet bij, dus schiet eens op. We gaan voor 32, maar meer kan ook nog wel.
kdijkstra schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:18:
Ik geloof dat er nu een topic voor is. Go check that out.

Verder:

Je bent verplicht om van je wedstrijd een replay te sturen. Overleg met je tegenstander wie dat doet. Replays kunnen naar Blizzboys@gmail.com. Meer details daarover later.

De huidige lijst:

Copper:
CycloneNL slaytilost.slaytilost Terran
Encore Encore.nld Protoss
Soulizer Soul.soulizer Protoss
Your Your.waslap Random
m0nk Monk.shaolin Terran

Bronze:
Defuze Fuze.defuze Terran
Fezzfest Adama.adama
Hugoy Koffiebaard.koffiebaard
Liasis Sneek.nld Random
MrVegeta alucardu.hellsing Terran
Shadrin Shadrin.nld Terran
Shady15 Nos.Nostordici Protoss
Trolando Trolando.trolando Zerg

Silver:
Daanteb jokulhaups.jokulhaups Protoss
Sporedd Phalloz.sporedd
TheAngel Vorenii.Adun Zerg
Asator Donar.donar Protoss

Gold:
Loloftherings Terminator.terminator Random
MrFl0ppy flopster.flopster Protoss
Playlogic Takenmdown.playlogic Terran
Postius postius.postius Random
tdp tdp.tdp
VP. Lemii.lemii

Platinum:
Jjerome Disco.disco Random
Outcast Outcast.within Random

Nubs:
Chrisjuh_15 panicpinguin
Jeroen.tweakers Okanogan.okanogan
Muanh Muanh.Adun

Sta je niet op de lijst of bij nubs dan heb ik niet al je gegevens (gekregen, dan wel verwerkt). Stuur het dan nogmaals, of reageer op dit topic, scheld Alu uit, doe wat je wil doen, maar wil je meedoen dan svp nog wel actie ondernemen.

Daarnaast moet je ook hier staan: http://binarybeast.com/xSC21005010
Kan iemand me vertellen of je dat gewoon kan zien zonder in te loggen? De mensen bij unconfirmed zijn die mensen die niet alle details hebben ingevuld. Dus laat me het dan even weten.

Let ook even op, ik heb nog niet van iedereen zijn ras beschikbaar, dus mis je dat, laat dat dan ook weten.

[ Voor 7% gewijzigd door Liasis op 04-05-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Mooi werk, ik kijk er naar uit!

mijn ras : terran

[ Voor 26% gewijzigd door FezzFest op 04-05-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Leuk dat we 8 spelers van gold/plat hebben, die gaan de "kryptonite" league spelen ( :D ) zodat de scrubs het onderling kunnen uitvechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
DM gestuurd naar liasis maar zoals wel vaker geen antwoord ;).
Nick is Postius.Terran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Sta nu bij nubs maar:

Chrisjuh_15 pinguinpanic.pinguinpanic in de bronze league ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Postius schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:39:
DM gestuurd naar liasis maar zoals wel vaker geen antwoord ;).
Nick is Postius.Terran
Sorry, was hem vergeten aan te passen. Mijn fout! Let op mensen, dit gebeurt niet vaak, ik had een fout gemaakt.

Zo weer goed gemaakt Pos? :)
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:43:
Sta nu bij nubs maar:

Ik snap niet hoe het kan....
a. Nickname got:
b. Nickname/handle:
c. Ras:
d. League:

[ Voor 62% gewijzigd door Liasis op 04-05-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aargh, nee nee laat dit niet waar zijn! Ik heb een mail gekregen van tweakers met mijn starcraft 2 beta key erin en de mail is volslagen leeg. Help! Help! Alsjeblief.

[edit]: sorry voor het hysterische gekrijs, de zoekfunctie leert mij dat ik dat tweede mailtje met een key nog moet krijgen. Maar het is al zo laat, en andere mensen hebben die mail al. Nog mensen zonder die tweede mail?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 17:02
mooi werk. mijn ras is Random btw :)

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Al enig idee wanneer het gaat beginnen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:43:
Sta nu bij nubs maar:

race? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Gaat lekker hier guys, ik zie het al :P

Anyways ik had het met Sneek nog kort over de tourny. We moeten die binarybeast nog oplossen, want atm sta ik daar nu niet ingescheven bij de cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Even een tussenstand. We hebben nu 31 ingeschreven personen (dit is inclusief Chrisjuh_15) hoewel die hoog op mijn ladder "to be disqualified" staat. Zo'n dictator ben ik nou eenmaal, het ligt niet aan jou Chrisjuh...

...nah ik lieg, het ligt _wel_ aan jou.

Anyhow, ik wil der graag nog wat bij hebben! De volgende mark na 32 is 40, dan 48, en dan *tromgeroffel* 64. Dus in hoeverre je nog twijfelt, schrijf je nu in om mee te doen met dit grootste evenement! En als je het nog niet hebt gedaan, vraag je vrienden online en in je familie of ze ook mee willen doen.

Blizzboy 1 out!

[ Voor 3% gewijzigd door Liasis op 05-05-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Liasis schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 09:58:
Even een tussenstand. We hebben nu 31 ingeschreven personen (dit is inclusief Chrisjuh_15) hoewel die hoog op mijn ladder "to be disqualified" staat. Zo'n dictator ben ik nou eenmaal, het ligt niet aan jou Chrisjuh...

...nah ik lieg, het ligt _wel_ aan jou.

Anyhow, ik wil der graag nog wat bij hebben! De volgende mark na 32 is 40, dan 48, en dan *tromgeroffel* 64. Dus in hoeverre je nog twijfelt, schrijf je nu in om mee te doen met dit grootste evenement! En als je het nog niet hebt gedaan, vraag je vrienden online en in je familie of ze ook mee willen doen.

Blizzboy 1 out!
al enig idee wanneer je wil gaan beginnen met het toernooi? :)

edit: sry 2de keer dat ik het vaag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik geloof dat Sneek volgende week woensdag de inschrijvingen wil stoppen en donderdag tot zaterdag de eerste ronde wil inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Vandale schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:54:
le·zen las, h gelezen 1 (al zoekend) verzamelen: aren ~ 2 geschreven en gedrukte letters begrijpen: hij kan ~ noch schrijven 3 kennisnemen vd inhoud van iets dat geschreven of gedrukt is: een brief ~ 4 voorlezen 5 (r-k, ve mis) opdragen: een mis ~
Liasis schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:33:
[...]

Dat is prima. We willen halverwege volgende week starten mits er genoeg inschrijvingen zijn zodat we een aantal brackets (niveaus) kunnen doen. De planning op dit moment is volgende week woensdag beginnen. Zondag is uiterlijke datum om in te schrijven. We kunnen alleen maar machten van 2 aan (vanwege de website) dus het kan zijn dat als je later inschrijft je niet meer mee kan doen.
PS: Als je op de quote klikt, dat wil zeggen de eerste regel spring je naar de post waar het in staat. Lees die nog een keer voordat je gekke vragen stelt. Ik zal de topic start ook wel even bijwerken (done, in TS staat nu alle info, wat je daarin mist graag hier stellen dan voeg ik de info toe).

[ Voor 14% gewijzigd door Liasis op 05-05-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Terran, dat weet jij net zo goed als ik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ja dus lap de algemene regels en voorwaarden maar aan je laars, ik en Sneek zetten onze alu hoedjes met telepathie mogelijkheden wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

MrVegeta schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:40:
Ja dus lap de algemene regels en voorwaarden maar aan je laars, ik en Sneek zetten onze alu hoedjes met telepathie mogelijkheden wel op.
Mwa, was niet richting andere mensen bedoelt, meer dat hij ook even kunnen vragen of ik nog met Terran speel ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Let op:
Vragen naar keys is *niet* toegestaan.