Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Is er toevallig ook een programmaatje die alleen geluid maakt als je in de buurt van flitspalen komt (d.m.v. GPS). Zonder dat je eerste een route moet invullen en een vervelende stem hoort die je verteld waar je heen moet |:( (navigatieprogramma's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

turbojonny schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:19:
Is er toevallig ook een programmaatje die alleen geluid maakt als je in de buurt van flitspalen komt (d.m.v. GPS). Zonder dat je eerste een route moet invullen en een vervelende stem hoort die je verteld waar je heen moet |:( (navigatieprogramma's).
flitsnav is zo'n programmatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik heb S2U2 2.34 aan de gang met 4 afspraken op het lockscreen. Nu constateer ik dat iedere morgen alle afspraken 1 dag naar voren opschuiven. Dus vanmorgen stonden de afspraken van gisteren op vandaag, die van vandaag op morgen etc.
Na het uitzetten via ILock en weer opstarten van S2U2 is alles weer goed. Enige reden die ik op dit moment kan bedenken is de automatische back-up met SPB Back Up die 's nachts plaats vindt want op de diverse fora kom ik het probleem niet tegen.
Vannacht de back-up maar eens overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Herkent iemand het probleem van de Facebook app dat ie de login gegevens niet bewaard?
Elke keer meot ik opnieuw inloggen..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
Heeft iemand een link naar de flashlight applicatie? Vind ik wel handig, zeker gezien de lichtopbrengst van de HD2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
bluecupra schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 15:33:
Heeft iemand een link naar de flashlight applicatie? Vind ik wel handig, zeker gezien de lichtopbrengst van de HD2
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=581382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 01:24:
[...]

Ja dat is al opgelost, je moet de nieuwe NETCFv35.wm.armv4i er op zetten.
Staat deze gewoon op de windows site of alleen op xda???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
sk0o schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 16:15:
[...]

Staat deze gewoon op de windows site of alleen op xda???
Link staat in het topic van Cookie (post 1)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625483

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Top, bedankt voor je snelle reply. Vind de officiele app van HTC ook niet verkeerd:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=630297

Zeker met de demo mode bij inschakelen disabled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Bedankt;..... Afbeeldingslocatie: http://www.dmi.unict.it/~forumsdai2/Smileys/asd/%5BEmoticon%5D%20Beer%20Asd.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
CRXed schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 15:20:
Herkent iemand het probleem van de Facebook app dat ie de login gegevens niet bewaard?
Elke keer meot ik opnieuw inloggen..... :'(
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Vorige keer was het genoeg om een zojuist geinstalleerde app te déinstalleren, maar nu onthoudt hij het wéér niet, terwijl ik niets geinstalleerd heb. Een softreset is niet genoeg (uit-aan), een hard-reset verhelpt het probleem wel, maar dan moet ik weer van alles instellen etc.

Dus... wie heeft oplossing voor facebook-inlog-gegevens die niet onthouden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 09:52

D33F

Tweelingtemmer

Sinds kort gelukkig eigenaar van een HTC HD2, na wat getweak werkt dit toestel op bijna alle vlakken zoals ik dat wil, lekker vlot stabiel etc.

Alleen heb ik vandaag gemerkt toen ik voor het eerst wat het klooien was met streaming video dat hij opeens reboote.

Eerst was dit in coreplayer, dus ik dacht van zal wel zijn omdat ik met de instelling het klooien ben.
Hierna dus de stream geprobeerd in windows media player, maar ook hier naar een paar minuten opnieuw een reboot?

Ik draai verder gewoon 1.72 vodafone stock rom en met andere dingen heb ik totaal geen problemen (zoals bv streaming audio,games,internetten etc, iig nog nooit een reboot kunnen triggeren.)

Zijn er misschien mensen bekend met dit probleem?

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:33:
[...]

Dat zou ik ook wel eens willen weten. Vorige keer was het genoeg om een zojuist geinstalleerde app te déinstalleren, maar nu onthoudt hij het wéér niet, terwijl ik niets geinstalleerd heb. Een softreset is niet genoeg (uit-aan), een hard-reset verhelpt het probleem wel, maar dan moet ik weer van alles instellen etc.

Dus... wie heeft oplossing voor facebook-inlog-gegevens die niet onthouden worden?
Download gewoon Opera Mini 5 en ga daarmee naar touch.facebook.com. Werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb gisteren Explorer op mijn HTC geinstalleerd en wilde deze ook registreren en liep toen tegen een klein probleem op. Je moet namelijk niet alleen de registratie code ingeven maar ook de naam ( je eigen naam? ) van de eigenaar van het toestel. Ik kon nergens vinden waar je dit kon doen. :? Vroeger op mijn Samsung Omnia die ook op Windows draaid was dat makkelijk te vinden, na een tijdje zoeken ben ik erachter gekomen dat HTC dit op de HD2 verborgen heeft. |:( Voor diegenen die hun applicatie's ook willen registreren en tegen dit probleem aanlopen heb ik hier een link hoe je deze verborgen optie weer zichtbaar maakt.

http://www.winmo.nl/owner-name-htc-hd2-invullen/

;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2010 23:12 . Reden: link vergeten te plaatsen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Big
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
bluecupra schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 16:36:
[...]

Top, bedankt voor je snelle reply. Vind de officiele app van HTC ook niet verkeerd:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=630297

Zeker met de demo mode bij inschakelen disabled
... en die kan je hier vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=643001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:37
Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 23:06:
Hallo, ik heb gisteren Explorer op mijn HTC geinstalleerd en wilde deze ook registreren en liep toen tegen een klein probleem op. Je moet namelijk niet alleen de registratie code ingeven maar ook de naam ( je eigen naam? ) van de eigenaar van het toestel. Ik kon nergens vinden waar je dit kon doen. :? Vroeger op mijn Samsung Omnia die ook op Windows draaid was dat makkelijk te vinden, na een tijdje zoeken ben ik erachter gekomen dat HTC dit op de HD2 verborgen heeft. |:( Voor diegenen die hun applicatie's ook willen registreren en tegen dit probleem aanlopen heb ik hier een link hoe je deze verborgen optie weer zichtbaar maakt.

http://www.winmo.nl/owner-name-htc-hd2-invullen/

;)
Je bent ruim een half jaar te laat met deze post, want dat was allang bekend. Bovendien is de optie helemaal niet verborgen, ga maar eens naar contacten --> meer --> IK :P

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
vanaf 22:00 tot 4:30.
" " 100% tot 78% batterij

Co0kie 1.7.1 + NETCFv35.wm.armv4i is dit normaal??

[ Voor 3% gewijzigd door sk0o op 09-05-2010 04:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 22:27:
[...]

Download gewoon Opera Mini 5 en ga daarmee naar touch.facebook.com. Werkt als een trein.
Thanks, ff geprobeerd (in gewone opera, met HDSPA verbinding), maar de HTC app werkt toch nog wel een stukkie vlotter. Alleen dat stomme wachtwoord/username invullen blijft irritant, da's dan wel weer verholpen met die touch.facebook.com site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Hallo. Sinds mijn HTC HD 2 terug is van reparatie heb ik een klein probleem. Als ik bijvoorbeeld een contactpersoon wil bellen, gaat het scherm op zwart. Om beeld te krijgen moet ik 1 van de knoppen gaan gebruiken. Is dit normaal of valt dit anders in te stellen?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Laatst online: 09-09 15:07
Ik heb nu een HD2 te leen van HTC PR-bureau Whizpr. Ik mag hem twee weken lenen en moet er een stukje over schrijven, en hij bevalt uitstekend! Hij is razendsnel, 4.3 inch is heerlijk groot, en Sense is mooi.
Kennen mensen Cookie Home Tab Editor (CHTEditor)?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=633590
Het is een .cab om je Home-tab van Sense helemaal te customizen :)

edit: Ja dus

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 21:46
cookie home tab ziet er veel belovend uit! mischien vanavond maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sk0o schreef op zondag 09 mei 2010 @ 04:30:[...]

vanaf 22:00 tot 4:30 - 100% tot 78% batterij

Co0kie 1.7.1 + NETCFv35.wm.armv4i is dit normaal??
Als je hem 's nachts niet helemaal uit wilt zetten, kan je het beste PhoneWeaver instaleren, hiermee schakel je automatisch alle verbingingen uit die je wilt en wanneer je maar wilt. Bij mij gaat alles tussen 24:00 en 8:30 uit en gebruikt ie slechts 2%. Ook Flight mode of Car mode (BT) in één druk op de knop aan/uit.

Ben erg blij met dit programa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op zondag 09 mei 2010 @ 09:40:
[...]

Thanks, ff geprobeerd (in gewone opera, met HDSPA verbinding), maar de HTC app werkt toch nog wel een stukkie vlotter. Alleen dat stomme wachtwoord/username invullen blijft irritant, da's dan wel weer verholpen met die touch.facebook.com site.
Klopt, gewone Opera start ook erg langzaam op. Daarom moet je ook even Opera Mini 5 proberen, via m.opera.com downloaden. Start supersnel op, de pagina's worden gecomprimeerd waardoor de laadtijd via GPRS zelfs erg snel is. Daarnaast hoef je ook niet zoveel apps te hebben die je telefoon langzamer maken, maar kun je gewoon de mobiele pagina's gebruiken (zoals m.ns.nl, touch.facebook.com, tvgids.mobi, buienradar.mobi, enz. enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Hallo hallo,

Ik heb sinds gister een HD2, gelijk HSPL er over heen geknald en een Energy Rom geïnstalleerd.

Wat mij opvalt is dat deze een stuk minder snel is met internet als de stock rom, heeft iemand enig idee?
Verder. wat een verschil met de Touch Diamond 2 die ik tot gister had zeg :) heerlijk apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pt0x schreef op zondag 09 mei 2010 @ 13:26:
Hallo hallo,

Ik heb sinds gister een HD2, gelijk HSPL er over heen geknald en een Energy Rom geïnstalleerd.

Wat mij opvalt is dat deze een stuk minder snel is met internet als de stock rom, heeft iemand enig idee?
Verder. wat een verschil met de Touch Diamond 2 die ik tot gister had zeg :) heerlijk apparaatje.
Heb je na het flashen ge-hardreset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

hmm nee, moet dat nog steeds ? probeer het wel ff.

[Edit] Geen resultaat. surf nu van binne huis dus wellicht is het buiten wat sneller.

[ Voor 47% gewijzigd door pt0x op 09-05-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Hmm ik heb nog een probleem geconstateerd:

Als ik gebeld wordt en ik hou vervolgens mijn oor aan het scherm, gaat het scherm niet uit?? Ik heb nu al twee keer meegemaakt dat de verbinding werd verbroken omdat het scherm simpelweg niet uitgaat en mijn ''oor '' dus als touch dient.
Heb al een soft + hardreset uitgevoerd maar mocht helaas niet baten.

[ Voor 11% gewijzigd door Possible op 09-05-2010 15:00 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Possible schreef op zondag 09 mei 2010 @ 14:59:

Als ik gebeld wordt en ik hou vervolgens mijn oor aan het scherm, gaat het scherm niet uit?? Ik heb nu al twee keer meegemaakt dat de verbinding werd verbroken omdat het scherm simpelweg niet uitgaat en mijn ''oor '' dus als touch dient.
Hier heb ik ook last van, weet niemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
thijsje66 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 16:06:
[...]

Als je slide2unlock erop zet kun je in de instellingen aangeven 'black screen on call'. Misschien niet de meest charmante oplossing, maar ik gebruik die ook want die approx sensor is maar comme ci-comme ca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
micheldenhaag schreef op zondag 09 mei 2010 @ 16:18:
[...]

Als je slide2unlock erop zet kun je in de instellingen aangeven 'black screen on call'. Misschien niet de meest charmante oplossing, maar ik gebruik die ook want die approx sensor is maar comme ci-comme ca.
S2U vind ik niks, een veel te grote delay tussen wakker worden en kunnen ontgrendelen. Zet dan de S2U van Cookie Home Tab erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
micheldenhaag schreef op zondag 09 mei 2010 @ 16:18:
[...]

edit: nevermind.. it works.. Alleen denk ik toch dat ik het toestel maar ga terugsturen naar HTC. Dit lijkt me toch wel een probleem van die approx sensor...

[ Voor 17% gewijzigd door Possible op 09-05-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
iemand een idee hoe je landscape mode kan gebruiken bij je home tab.
heb de meest cab file's al geprobeert en geen één werkt 'goed' gewoon stock rom (1.66)

- total landscape
- HTC G-Sensor Config (updated to version 1.1)
- Manila 2.5 leo FULL LANDSCAPE AND G-SPOT [CAB AND PACKAGE]

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-R3P6CSI3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
Hoe moet ik van het Nederlandse netwerk naar het Belgische netwerk overschakelen,kan ik dit instellen of zo.

Deze blijft hangen op Vodafone NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 12:34:
[...]

Als je hem 's nachts niet helemaal uit wilt zetten, kan je het beste PhoneWeaver instaleren, hiermee schakel je automatisch alle verbingingen uit die je wilt en wanneer je maar wilt. Bij mij gaat alles tussen 24:00 en 8:30 uit en gebruikt ie slechts 2%. Ook Flight mode of Car mode (BT) in één druk op de knop aan/uit.

Ben erg blij met dit programa :)
Ik was/ben ook blij met PhoneWeaver, zeker omdat de laatste versie met WM 6.5 overweg kan. Echter op mijn Leo weigert het programma om van profiel te veranderen, zowel handmatig als automatisch. Als ik de telefoon bv op dagprofiel heb staan (zonnetje in taakbalk) en zet hem handmatig op bv nachtprofiel dan zie ik het zonnetje een paar keer knipperen alsof ie wel naar het gevraagde profiel wil maar vervolgens gebeurd er niets! Ik doe het nu met G-Profile maar ga liever over naar PW. Jij herkent deze problemen niet?
1.72.172.0
2.07.51.22_2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
[...]

Ik gebruik sinds jaar en dag (ook op de diamond) pocketshield, een dijk van een programma!!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Laatst online: 12-09 17:00
mariconjo schreef op zondag 09 mei 2010 @ 19:04:
[...]

Ik was/ben ook blij met PhoneWeaver, zeker omdat de laatste versie met WM 6.5 overweg kan. Echter op mijn Leo weigert het programma om van profiel te veranderen, zowel handmatig als automatisch. Als ik de telefoon bv op dagprofiel heb staan (zonnetje in taakbalk) en zet hem handmatig op bv nachtprofiel dan zie ik het zonnetje een paar keer knipperen alsof ie wel naar het gevraagde profiel wil maar vervolgens gebeurd er niets! Ik doe het nu met G-Profile maar ga liever over naar PW. Jij herkent deze problemen niet?
1.72.172.0
2.07.51.22_2
Ik gebruik hem met de stock rom 1.66, werkt hier uit de kunst.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Possible schreef op zondag 09 mei 2010 @ 17:41:
[...]

edit: nevermind.. it works.. Alleen denk ik toch dat ik het toestel maar ga terugsturen naar HTC. Dit lijkt me toch wel een probleem van die approx sensor...
Niet alleen bij jou, ook bij mij, en die wordt toegestuurd om te testen, en is al eerder in handen van testers geweest, dus HTC zou het dan wel weten denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zondag 09 mei 2010 @ 00:20:
[...]

Je bent ruim een half jaar te laat met deze post, want dat was allang bekend. Bovendien is de optie helemaal niet verborgen, ga maar eens naar contacten --> meer --> IK :P
Sorry, ik kon het in de handleiding niet vinden vandaar mijn post. 8) Kan ook door mijn winterslaap komen dat ik dit 6 maanden te laat heb gepost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
bing69 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 19:59:
[...]

Ik gebruik sinds jaar en dag (ook op de diamond) pocketshield, een dijk van een programma!!
Ik gebruik nu Pockettoolman, dat werkt ook wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mariconjo schreef op zondag 09 mei 2010 @ 19:04:[...]
..maar ga liever over naar PhoneWeaver. Jij herkent deze problemen niet?
1.72.172.0
2.07.51.22_2
Nee, bij mij geen enkel probleem (Vodafone ROM 1.49).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Als ik een vCalender naar mijn vrouw haar email stuur vanaf de telefoon dan geeft hij aan dat het als mms gestuurd is. Hoe kan ik zorgen dat het via Email gestuurd word? Bij mij is dat GMail en hij staat niet in de verzonden items... Dus wel bij MMS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
thijsje66 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 16:39:
[...]

S2U vind ik niks, een veel te grote delay tussen wakker worden en kunnen ontgrendelen. Zet dan de S2U van Cookie Home Tab erop.
het ging hier niet om de Slide2Unlock lock applicatie, maar om de ingebouwde ''blackscreen on call' functie... om het approx probleem te tackelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Possible schreef op zondag 09 mei 2010 @ 14:59:

[...]

Heb ik dus ook.

Het gekke is, het is alleen bij bepaalde nummers. (Alleen bij mobiele nummers volgens mij)

Het scherm springt gewoon weer aan terwijl je aan het bellen bent, hier moet volgens mij wel een registry twak voor zijn ofzo.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:02
Vandaag is m'n Vodafone abbo ingegaan.
sinds 12:00 kan ik bellen. Alleen wil ie geen verbinding maken met internet.
De proxy instellingen heb ik goed gezet.
verder heb ik live.vodafone.nl verwijderd, allemaal geen effect.

Wat vergeet ik?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

HellStorm666 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:37:

Wat vergeet ik?
Je vergeet dat je geen Vodafone had moeten kiezen. Iedereen met Vodafone lijkt wel problemen te hebben met internetverbindingen. Ik zie vaak langskomen dat je dan de hele Vodafone proxy er maar uit moet gooien. Blijkbaar helpt dat. Zo niet, zoek eens goed in dit onderwerp (en voorgangers) naar Vodafone problemen en oplossingen. Je bent lang niet de eerste.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quze
Sinds het weekend heb ik 2x een probleempje gehad met mijn hd2. De eerst keer was vrijdag avond. Na het opladen van de mob heb ik m aangezet en een belletje gepleegd nadat ik klaar was hem weggelegd en vervolgens wou ik hem 5 minuten later weer gebruiken. Hij wou echter niet meer aan springen, hij reageerde nergens meer op het leek wel of die uit was. Nadat ik de batterij eruit had gehaalt en er vervolgens weer in had gedaan deed hij het weer.

Iemand een idee of ervaring hier mee?

Ik draai alles stock, heb alleen een ander thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:41:
[...]

Je vergeet dat je geen Vodafone had moeten kiezen. Iedereen met Vodafone lijkt wel problemen te hebben met internetverbindingen. Ik zie vaak langskomen dat je dan de hele Vodafone proxy er maar uit moet gooien. Blijkbaar helpt dat. Zo niet, zoek eens goed in dit onderwerp (en voorgangers) naar Vodafone problemen en oplossingen. Je bent lang niet de eerste.
Ik heb ook vodafone, maar totaal geen problemen. Ik heb alleen de proxy uitgezet en verder alles standaard gelaten van vodafone en werkt als een speer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 08:44
Niet branded HD2 toestellen kiezen live.vodafone.com ipv office.vodafone.nl als toegangspunt. Bij een branded toestel kan je kiezen voor een zakelijk of prive abbo van vodafone en wordt automatisch het juiste toegangspunt ingesteld. De niet branded toestellen gaan dus uit van een consumenten prijsplan, als je een zakelijk abbo hebt en een unbranded HD2 moet je handmatig office.vodafone.nl invoeren

[ Voor 46% gewijzigd door Prulleman op 10-05-2010 15:55 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Quze schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:52:
Sinds het weekend heb ik 2x een probleempje gehad met mijn hd2. De eerst keer was vrijdag avond. Na het opladen van de mob heb ik m aangezet en een belletje gepleegd nadat ik klaar was hem weggelegd en vervolgens wou ik hem 5 minuten later weer gebruiken. Hij wou echter niet meer aan springen, hij reageerde nergens meer op het leek wel of die uit was. Nadat ik de batterij eruit had gehaalt en er vervolgens weer in had gedaan deed hij het weer.

Iemand een idee of ervaring hier mee?

Ik draai alles stock, heb alleen een ander thema.
Dat heet Windows Mobile :) zo nu en dan loopt het even vast om één of andere vage reden.
Zo had ik dat ook gisteravond, en vanmorgen. Maar daarvoor al 2 weken niet of zo.
Even soft-reset en hopla het werkt weer!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen liep mijn HD2 reageerde mijn HD2 niet meer op het toetsenbord.Was warm aangelopen en heb hem ff uitgezet.
Daarna weer opgestart en alles werkte weer maar liep wel wat trager als normaal.
Daarna liep het weer vast en reageerde het toetsenbord ook niet meer , ook niet na reset en de batterij eruit.
De onderste toetsen werken wel alleen het touchscreen niet meer...
Een hard reset heb ik ook reeds uitgevoerd.
De laatste ROm 1.66 versie zit er in.

Heeft iemand nog suggesties of wordt het dan toch de reparateur ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniper-cast
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2022
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:07:
Vanmorgen liep mijn HD2 reageerde mijn HD2 niet meer op het toetsenbord.Was warm aangelopen en heb hem ff uitgezet.
Daarna weer opgestart en alles werkte weer maar liep wel wat trager als normaal.
Daarna liep het weer vast en reageerde het toetsenbord ook niet meer , ook niet na reset en de batterij eruit.
De onderste toetsen werken wel alleen het touchscreen niet meer...
De laatste ROm versie zit er in.

Heeft iemand nog suggesties of wordt het dan toch de reparateur ?
Michien telefoon opnieuwe instaleren rom versie van de HTC site downloaden. Tijdje terug ook zo soort probleem gehad dat die niks meer wou doen na een nieuwe installatie deed die het weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het probleem van het scherm black bij bellen heb ik ook. bij mij gebeurt het alleen wanneer ik een sms of e-mail krijg tijdens het bellen. het scherm gaat aan en niet weer uit. ook al heb ik s2u2 ingesteld screen blank on call.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Ik heb inmiddels mijn telefoon weer verpakt om weer bij fixsupport.nl te laten nakijken. Waarschijnlijk is het LCD unit niet helemaal in orde omdat die sensor niet goed werkt (of staat dat los van het scherm?) Ook heb ik twee dode pixels... Even afwachten dus.

Behoorlijk irritant dat als je aan het bellen bent het scherm aan blijft staan. Ik wil hier geen apart programma voor gaan installeren want dit hoort gewoon bij de werking van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sniper-cast schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:15:
[...]

Michien telefoon opnieuwe instaleren rom versie van de HTC site downloaden. Tijdje terug ook zo soort probleem gehad dat die niks meer wou doen na een nieuwe installatie deed die het weer perfect.
Thanks voor de tip,ik heb de ROM er opnieuw opgeduwd maar de klacht blijft.
Vrijdag dan dump ik de HD2 wel ff bij de leverancier om te laten repareren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
sk0o schreef op zondag 09 mei 2010 @ 18:22:
iemand een idee hoe je landscape mode kan gebruiken bij je home tab.
heb de meest cab file's al geprobeert en geen één werkt 'goed' gewoon stock rom (1.66)

- total landscape
- HTC G-Sensor Config (updated to version 1.1)
- Manila 2.5 leo FULL LANDSCAPE AND G-SPOT [CAB AND PACKAGE]

[afbeelding]
Of je pakt een Laurentius 26 rom met Manila 2.5 van de Rhodium.
Die heeft een full landscape rom.
Possible schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:36:
Behoorlijk irritant dat als je aan het bellen bent het scherm aan blijft staan. Ik wil hier geen apart programma voor gaan installeren want dit hoort gewoon bij de werking van de telefoon.
Dit blijkt een probleem te zijn met coocked rom. Echter op de stock HTC ROMs heb ik er nooit last van gehad.

[ Voor 26% gewijzigd door Xmoo op 10-05-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:14:

Dit blijkt een probleem te zijn met coocked rom. Echter op de stock HTC ROMs heb ik er nooit last van gehad.
ik heb gewoon stock ROM 1.66 maar wel problemen met de sensor. dus ben het er niet helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Wat een super fijne app is de nieuwe NS app in de Marketplace!

Klasse NS! Hopelijk volgen er snel meer van dit soort functionele en grafisch goed ogende apps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
HellStorm666 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:37:

Wat vergeet ik?
Waarom haal je t toegangspunt weg? Nogal logisch dat je dan geen verbinding hebt.
Gewoon instellingen automatisch door je telefoon laten ophalen en dan de proxy uitzetten en alles werkt.
Dat mensen problemen hebben met unbrandend Vodafone HD2 is raar, ik heb nooit problemen ermee met de standaard instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:35:
[...]

Waarom haal je t toegangspunt weg? Nogal logisch dat je dan geen verbinding hebt.
Gewoon instellingen automatisch door je telefoon laten ophalen en dan de proxy uitzetten en alles werkt.
Dat mensen problemen hebben met unbrandend Vodafone HD2 is raar, ik heb nooit problemen ermee met de standaard instellingen.
Hier ook geen enkel probleem (unbranded, Vodafone abo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:18:
[...]

ik heb gewoon stock ROM 1.66 maar wel problemen met de sensor. dus ben het er niet helemaal mee eens.
Welke eigen applicaties heb je erop gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Xmoo schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:14:
[...]

Of je pakt een Laurentius 26 rom met Manila 2.5 van de Rhodium.
Die heeft een full landscape rom.
mmm custom rom's ik heb er over na zitten denken maar is volgens mij veel werk...?. Ik heb altijd nog stock gehad en ben erzeer tevreden over. Nog nooit problemen gehad. En heb één van de eerste hd2 toestellen..

Maar andere oplossingen zit er niet in voor full landscape?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:40
Ik ben sinds kort fervent e-book lezer op mijn telefoon en nu heb ik diverse e-books met oa de extensies .mobi .lit en .epub. Nu heb ik een aantal apps hiervoor zoals Freda, Allreader+ en Mobipocket maar nog geen programma wat aan elke smaak voldoet. Is er een app die al deze dingen kan, ik heb hem helaas nog niet kunnen vinden. Ik had btw ook nog de e-reader app van HTC zelf gebruikt, kon deze ook openen alleen kon dan weer geen boek openen. Heb ik nog iets over het hoofd gezien of moet ik het bij deze verschillende programma's houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:15:
[...]

Welke eigen applicaties heb je erop gegooid?
Cookie's hometab 1.7.1 + editor
bsb-tweaks 1.6
S2U2 2.4

verder niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakR schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:23:
Wat een super fijne app is de nieuwe NS app in de Marketplace!

Klasse NS! Hopelijk volgen er snel meer van dit soort functionele en grafisch goed ogende apps!
Zeker mooie app. Heb hem er ook meteen opgezet.

Echter vind ik het wel jammer dat je onder instellingen niet een keuze hebt dat deze automatisch verbinding met internet maakt. En er zit niet eens een fatsoenlijke optie sluiten in de app.

Voor de rest ziet die er zeer gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
ik heb dat ook met die sensor en bij mij is het begonnen sinds ik cookies hometab 1.7xxxx er op heb geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even een vraagje m.b.t. de pushmail van de hd2. Misschien dat ik er op al die 111 topics overheen gelezen heb maar ik kon nergens een goede oplossing vinden. Het volgende is het probleem:
Ik ben erg gewent aan mijn iphone maar had toch belsoten om is wat nieuws te kopen. Mijn oog was dus gevallen op de htc hd2. Maar wat ik mij nu afvraag is hoe stel ik pushmail in zodat ik gewoon zonder elke keer mijn mail op hoef te halen mijn mail binnen krijg. IK heb een windows live account en een gmail account maar. De live account krijg ik zonder problemen werken zonder push dan wel maar de gmail wil niet over mijn hsdpa/3g netwerk ophalen echt alleen via wifi.
Zijn er toevallig meer mensen met dit probleem of is er toevallig iemand die mij de oplossing kan bieden.

alvast bedankt..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Zien jullie nog het weer op de home tab?
Ik zie nu al een aantal dagen: ''Geen weergegevens beschikbaar''
8)7

De oplossing:

Start > Instellingen > onderin MENU > Meer > Verbindingen > Verbindingen > (KPN mobiel internet) - Bestaande verbinding beheren > Bewerken... > Volgende > Naam toegangspunt LEEG MAKEN > Volgende.

_/-\o_

[ Voor 51% gewijzigd door D467 op 11-05-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:52:
[...]

Zeker mooie app. Heb hem er ook meteen opgezet.

Echter vind ik het wel jammer dat je onder instellingen niet een keuze hebt dat deze automatisch verbinding met internet maakt. En er zit niet eens een fatsoenlijke optie sluiten in de app.

Voor de rest ziet die er zeer gelikt uit.
uhm...instellingen > afsluiten (rechtsonder softbutton).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
sk0o schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:10:
[...]

mmm custom rom's ik heb er over na zitten denken maar is volgens mij veel werk...?. Ik heb altijd nog stock gehad en ben erzeer tevreden over. Nog nooit problemen gehad. En heb één van de eerste hd2 toestellen..

Maar andere oplossingen zit er niet in voor full landscape?
Is vrij simpel.
HSPL erop 3min....
ROM erop 10min....
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:22:
[...]

Cookie's hometab 1.7.1 + editor
bsb-tweaks 1.6
S2U2 2.4

verder niets
Coockies hometab en bsb tweaks zijn bekend als boos doeners....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik vroeg het gisteren ook al maar nog geen reaktie gehad...

Weet iemand hoe je een vCalendar via email kunt versturen? Hij kan het alleen maar via MMS als ik het verstuur ook al selecteer ik een ontvanger met emailadres....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micheldenhaag schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:23:
[...]

uhm...instellingen > afsluiten (rechtsonder softbutton).
Ik zie het, haha , stom van me 8)7 . Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Xmoo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:32:
[...]

Coockies hometab en bsb tweaks zijn bekend als boos doeners....
hoe kom je hierachter en misschien belangrijker wat doen we eraan?heb er nog nergens anders over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Laatst online: 19-10-2021
Ik krijg de laatste tijd wel heeeeeel vaak de melding dat filesys.exe niet werkt ofzoiets. Dit is vaak na opnieuw opstarten of na een soft reset. De telefoon is dan nog even traag en als ik dan iets probeer te openen (TouchTwit bijvoorbeeld) krijg ik die melding en loopt mn telefoon vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
HeyJIJdaar schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:24:
Op 23 maart heb ik mijn HD2, die last had van witte vlekken in het scherm, laten zien.

[afbeelding]

Inmiddels heb ik drie weken moeten wachten :'( en is mijn HTC HD2 terug van reparatie.

Helaas ben ik niet zo tevreden. Het scherm ligt op één hoek 1 mm buiten de behuizing. Het scherm beweegt daar als ik erop drukt, blijft eventjes naar beneden en komt dan weer boven de rand naar boven. Ik baal als een stekker, maar ga morgen HTC bellen. :( Hopelijk laten ze het Dynafix opnieuw uitvoeren en nu goed!

[afbeelding]

Zijn er nog anderen met dit soort grapjes?
Ik heb ook last van het probleem met witte vlekjes, ik zie dit alleen op een witte achtergrond (zoals bij opera).
Ik dacht dat dit normaal was? Wat is dit voor probleem dan?

Ik wordt trouwens ook gek dat ik niet eens normaal muziek kan luisteren, ik heb ongeveer 1500 nummers erop staan en voordat ik een nummer kan luisteren is er 3 minuten voorbij. Ook een nummer opzoeken duurt uren, het scrollen lijkt net hevige lag tijdens modern warfare 2...

Als ik dan helemaal gek hiervan wordt, druk ik op de home button, want ik wil uit de muziekspeler..
En dan loopt alles steeds vast, kan niet meer bellen etc. etc.

Soms doet hij het wel goed, dat is als het allemaal een keer is goed ingeladen. Als ik dan ook maar 1x de telefoon met de pc verbindt, is hij de weg weer kwijt (of als ik de sd kaart verwijder).

Iemand een oplossing? (Heb de rom update al geprobeerd, ik vraag me af wat deze doet want ik merk geen verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:40:
[...]

hoe kom je hierachter en misschien belangrijker wat doen we eraan?heb er nog nergens anders over gelezen.
Uhhm bv een HR doen, en dan 1 van die applicaties instaleren en kijken of je hetzelfde probleem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvrijn schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:00:[...]

Ik wordt trouwens ook gek dat ik niet eens normaal muziek kan luisteren, ik heb ongeveer 1500 nummers erop staan en voordat ik een nummer kan luisteren is er 3 minuten voorbij. Ook een nummer opzoeken duurt uren, het scrollen lijkt net hevige lag tijdens modern warfare 2...
Probeer eens om je muziekfiles over een aantal directories te verdelen. Ik heb 2000 nummers en het duurde ook heel lang. Nu heb ik 5 subdirectories (A-E, F-J, etc.) en het werkt perfect! Ik weet dat het echter niet bij iedereen werkt, maar het is het proberen waard. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:07:
ik heb even een vraagje m.b.t. de pushmail van de hd2. Misschien dat ik er op al die 111 topics overheen gelezen heb maar ik kon nergens een goede oplossing vinden. Het volgende is het probleem:
Ik ben erg gewent aan mijn iphone maar had toch belsoten om is wat nieuws te kopen. Mijn oog was dus gevallen op de htc hd2. Maar wat ik mij nu afvraag is hoe stel ik pushmail in zodat ik gewoon zonder elke keer mijn mail op hoef te halen mijn mail binnen krijg. IK heb een windows live account en een gmail account maar. De live account krijg ik zonder problemen werken zonder push dan wel maar de gmail wil niet over mijn hsdpa/3g netwerk ophalen echt alleen via wifi.
Zijn er toevallig meer mensen met dit probleem of is er toevallig iemand die mij de oplossing kan bieden.

alvast bedankt..!
Hoe heb je de Live en Gmail account ingesteld? Voor Push mail moet je via Active Sync een serverbron toevoegen. De gmail instellingen kun je op onderstaande site vinden:

http://www.google.com/sup...answer=138636&topic=14299

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Tijd geleden al eens gevraagd of niemand een manier weet om een telefoonnummer van een contact in een sms-je te voegen. Inmiddels heb ik een zeer omslachtige manier gevonden: tijdens het maken van een sms naar het betreffende contact,openen,contact bewerken en het mobiele nummer (bij een 'werk nummer' gaat het niet!) ingedrukt houden waarop het 'kopieren/plakken' menu verschijnt.
Mooi dat 'sense' maar dit is dan weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomblack
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-07 00:53
ik heb me HTC HD2 nu 2 maanden en hij werkt goed. 1x vanaf 1 meter op beton laten vallen gelukkig maar 1 klein krasje op de achterkant.
maar ik wou gister de Hi bellen en toen moest "1" in toetsen om de service desk te krijgen alleen mijn vraag is hoe kan ik nou tijdens het bellen de "1" in drukken ik kan nergens die toetsen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Dan moet je het knopje drukken dat ie de nummers laat zien, is gewoon één van de opties tijdens het bellen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quze
mariconjo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:18:
Tijd geleden al eens gevraagd of niemand een manier weet om een telefoonnummer van een contact in een sms-je te voegen. Inmiddels heb ik een zeer omslachtige manier gevonden: tijdens het maken van een sms naar het betreffende contact,openen,contact bewerken en het mobiele nummer (bij een 'werk nummer' gaat het niet!) ingedrukt houden waarop het 'kopieren/plakken' menu verschijnt.
Mooi dat 'sense' maar dit is dan weer jammer.
Ik geloof dat er een snellere manier is, heb ik ergens gelezen maar hoe of wat weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluecupra schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:58:
[...]

Hoe heb je de Live en Gmail account ingesteld? Voor Push mail moet je via Active Sync een serverbron toevoegen. De gmail instellingen kun je op onderstaande site vinden:

http://www.google.com/sup...answer=138636&topic=14299
ik heb de accounts gewoon ingesteld onder het knopje mail en dan nieuwe account toevoegen. Live mail heb ik inmiddels werken ook met push maar gmail krijg ik niet voor elkaar. Kan als ik de instelling van mijn outlook op de pc naar mijn telefoon dan kan ik wel mail ophalen met het 3g netwerk en het hsdpa maar kan nergens selecteren dat hij het met push moet doen. Dit topic had ik indd ook gezien maar mijn hd2 vind het schijnbaar niet erg leuk om met activesync te connecten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
tomblack schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:53:
ik heb me HTC HD2 nu 2 maanden en hij werkt goed. 1x vanaf 1 meter op beton laten vallen gelukkig maar 1 klein krasje op de achterkant.
maar ik wou gister de Hi bellen en toen moest "1" in toetsen om de service desk te krijgen alleen mijn vraag is hoe kan ik nou tijdens het bellen de "1" in drukken ik kan nergens die toetsen krijgen.
Druk op Toetsenblok wanneer je de telefoon van je af houdt tijdens het bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomblack
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-07 00:53
Groentenman schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:12:
[...]

Druk op Toetsenblok wanneer je de telefoon van je af houdt tijdens het bellen ;)
Hahahaha! achja.. toch maar opzoek naar een brilletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Quze schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:00:
[...]

Ik geloof dat er een snellere manier is, heb ik ergens gelezen maar hoe of wat weet ik niet..
Ik hoor het graag want ik kan het werkelijk nergens vinden, en om nou Quick Menu hiervoor te installeren gaat me eigenlijk te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:41:
[...]

Probeer eens om je muziekfiles over een aantal directories te verdelen. Ik heb 2000 nummers en het duurde ook heel lang. Nu heb ik 5 subdirectories (A-E, F-J, etc.) en het werkt perfect! Ik weet dat het echter niet bij iedereen werkt, maar het is het proberen waard. Succes!
Htc heeft trouwens ook een update uitgebracht voor slome muziek tab in sense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Hoop dat er eens een fix komt voor de HD2 icm vodafone internet.
Na iets van 30 min hangt mijn internet en moet ik dus data disconnecten en dan weer connecten om te kunnen internetten.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 08:44
HellStorm666 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:20:
Na iets van 30 min hangt mijn internet en moet ik dus data disconnecten en dan weer connecten om te kunnen internetten.
dit is niet een probleem van vodafone, maar wereldwijd met verschillende providers, op xda loopt ook een groot topic hierover

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 12:30
HellStorm666 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:20:
Dit is toch wel vreemd, ik zie veel mensen die er problemen mee hebben, maar ook een heleboel mensen die er geen problemen mee hebben. Persoonlijk heb ik het probleem niet wat jij beschrijft, maar aangezien mensen met een stock rom en een custom rom dit probleem hebben blijft het iets vreemds. Vodafoon live is bij mij ondertussen 2 dagen en 23 uur online...
HTC breng took Vodafone roms uit, maar die zijn alleen te downloaden met een Vodafoon branded serienummer. Wellicht is die vodafone rom te vinden op xda en misschien jouw probleem verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvrijn schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:00:
[...]

Als ik dan helemaal gek hiervan wordt, druk ik op de home button, want ik wil uit de muziekspeler..
En dan loopt alles steeds vast, kan niet meer bellen etc. etc.

Soms doet hij het wel goed, dat is als het allemaal een keer is goed ingeladen. Als ik dan ook maar 1x de telefoon met de pc verbindt, is hij de weg weer kwijt (of als ik de sd kaart verwijder).

Iemand een oplossing? (Heb de rom update al geprobeerd, ik vraag me af wat deze doet want ik merk geen verschil)
Zoek eens op SammyBlaze music tab speed fix, werkt als een speer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okki5 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:38:
[...]

Dit is toch wel vreemd, ik zie veel mensen die er problemen mee hebben, maar ook een heleboel mensen die er geen problemen mee hebben. Persoonlijk heb ik het probleem niet wat jij beschrijft, maar aangezien mensen met een stock rom en een custom rom dit probleem hebben blijft het iets vreemds. Vodafoon live is bij mij ondertussen 2 dagen en 23 uur online...
HTC breng took Vodafone roms uit, maar die zijn alleen te downloaden met een Vodafoon branded serienummer. Wellicht is die vodafone rom te vinden op xda en misschien jouw probleem verhelpt.
Ligt m.i. niet aan Vodafone maar aan apps die langere tijd de verbinding vasthouden, denk daarbij aan Google Maps, Exchange Active Sync en dat soort toepassingen. Je phone kan maar één verbinding tegelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:56:
[...]

Ligt m.i. niet aan Vodafone maar aan apps die langere tijd de verbinding vasthouden, denk daarbij aan Google Maps, Exchange Active Sync en dat soort toepassingen. Je phone kan maar één verbinding tegelijk aan.
Telefoon kan meer dan 1 verbinding tegelijk aan.
Als ik bijv via FTP data overzet kan ik tegelijk internetten en mail ontvangen.

Probleem ligt waarschijnlijk niet bij Vodafone omdat op XDA idd meer mensen over de hele wereld dit probleem hebben.
Helaas nog geen oplossing.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:56:
[...]

Dat is onzin, ik kan hier gewoon syncen met activesync terwijl ik internet radio luister en opera gebruik, via hsdpa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Volgens mij ligt het wel aan Vodafone en alle andere providers die waarschijnlijk iets soortgelijks hebben met hun internetverbinding (bepaalde manier van toegang geven tot het netwerk oid) want ik lees hier alleen maar mensen van Vodafone die dit probleem hebben en nooit iemand met een andere provider. Ik heb zelf Hi en het werkt bij mij altijd en heb nooit problemen. Kortom, Vodafone zuigt gewoon met hun kut internet en service :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 19:59
Ik heb mijn HD2 nu ongeveer 2 maanden en ik heb 2 vragen cq irritantheden eraan. Misschien dat iemand hier een oplossing voor me heeft of 3rd partij software. :)

Probleem 1, Op moment dat ik van iemand een sms wil beantwoorden in de conversatiemodus staat er "Tik om te beantwoorden" nu kan ik op het scherm drukken of tikken wat ik wil maar pas na 1 minuut kan ik gaan typen. In traditionele modus en bij nieuwe smsjes geen last van.

Probleem 2 ( deze vindt ik nog wel het irritantste ), hebben er hier nog meer mensen last van dat dat toetsenbord blijft verspringen? Druk ik op de A heb ik kans ineens de M te krijgen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Welke Rom draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
jimmy87 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:15:
Ik heb mijn HD2 nu ongeveer 2 maanden en ik heb 2 vragen cq irritantheden eraan. Misschien dat iemand hier een oplossing voor me heeft of 3rd partij software. :)

Probleem 1, Op moment dat ik van iemand een sms wil beantwoorden in de conversatiemodus staat er "Tik om te beantwoorden" nu kan ik op het scherm drukken of tikken wat ik wil maar pas na 1 minuut kan ik gaan typen. In traditionele modus en bij nieuwe smsjes geen last van.

Probleem 2 ( deze vindt ik nog wel het irritantste ), hebben er hier nog meer mensen last van dat dat toetsenbord blijft verspringen? Druk ik op de A heb ik kans ineens de M te krijgen bijvoorbeeld.
Probleem 1: Het is bekend dat er meer problemen zijn (lees traagheid) met de stock rom en veel smsjes of lange conversaties. De meeste cursom roms hebben daar geen last van. Ik weet niet of de officiele hotfixes dat probleem verhelpen, maar dat heb je vast al geprobeerd.

Probleem 2: Dit is wat moelijk in te schatten, wat bedoel je precies met verspringen? Verplaatst het toetsenbord zich? Of komt het probleem door het feit dat het scherm zo gevoelig is dat het ook aanraking registreert als je vinger nog boven het scherm hangt? Zo ja, er zijn programma's die de extreme gevoeligheid verminderen (BSB Tweaks bijvoorbeeld)
Mocht het iets anders zijn, dan kan je altijd nog proberen het scherm opnieuw te alignen, zit in instellingen bij scherm (volgens mij de tab naast cleartype).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
@jimmy87:
Het lijkt erop dat je een oude ROM draait want probleem 1 is opgelost met de 1.66 ROM van HTC.
Het is bekend dat de HD2/Sense niet goed overweg kan met veel smsjes, het doet wonderen als je smsjes verwijderd.

Probleem 2: probeer dit eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=604831

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
  • Laatst online: 12-04-2022
In mijn startmenu heb ik dubbele iconen telkens als ik hem opstart ( van HTC People,HTC Calendar,HTC Music)

In mijn Windows map staan deze ook telkens dubbel.Als ik deze verwijder staan deze terug na opstart ???
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.