Ja, dit is voor mij soms ook een groot probleem. Ene keer lijkt het erger te zijn dan de andere keer......lijkt wel of het met de temperatuur van je handen (vinger) te maken heeft. Soms beginnen de cijfers of letters al spontaan te "springen" wanneer ik mijn vinger een paar mm van het scherm houdt, heel hinderlijk.....scherm lijkt soms veel te gevoelig te zijn.Probleem 2 ( deze vindt ik nog wel het irritantste ), hebben er hier nog meer mensen last van dat dat toetsenbord blijft verspringen? Druk ik op de A heb ik kans ineens de M te krijgen bijvoorbeeld.
Verwijderd
Laat ik dan verduidelijken wat ik bedoel: wanneer een applicatie een bepaalde poort bezet houdt is het niet mogelijk om over die poort nog verder te communiceren. Sommige applicaties hebben de neiging om de verbinding vast te houden. Ik heb dit zelf ervaren met exchange active sync en google maps. Waneer ik deze afsloot middels taskmanager, dan was het daarna weer mogelijk om verbinding te maken.Okki5 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:06:
[...]
Dat is onzin, ik kan hier gewoon syncen met activesync terwijl ik internet radio luister en opera gebruik, via hsdpa.
Zoeken is een kunstSeki schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 05:00:
In mijn startmenu heb ik dubbele iconen telkens als ik hem opstart ( van HTC People,HTC Calendar,HTC Music)
In mijn Windows map staan deze ook telkens dubbel.Als ik deze verwijder staan deze terug na opstart ???
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638
Nummertje 42.
Aap!
zelfde probleem hier! enige nadeel wat ik aan mijn HD2 heb ondervonden... wat smsen betreft heb ik heimwee naar mijn HD1FunZip schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 08:37:
[...]
Ja, dit is voor mij soms ook een groot probleem. Ene keer lijkt het erger te zin dan de andere keer......lijkt wel of het met de temperatuur van je handen (vinger) te maken heeft. Soms beginnen de cijfers of letters al spontaan te "springen" wanneer ik mijn vinger een paar mm van het scherm houdt, heel hinderlijk.....scherm lijkt soms veel te gevoelig te zijn.
De oplossing is de gevoeligheid van het scherm naar beneden halen, deze optie is zowel in het register als de meeste tweak programma's te vinden (BSB tweaks bijvoorbeeld)dempie schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:21:
[...]
zelfde probleem hier! enige nadeel wat ik aan mijn HD2 heb ondervonden... wat smsen betreft heb ik heimwee naar mijn HD1
Ben gisteravond bezig geweest om de "GTX Sense theme" erop te zetten. Erg mooi en stijlvol thema, alleen jammer dat mijn hd2 bugged als hell is nu lol! Vanavond maar ff opnieuw doen:P
Lijkt op spam en daar houden we niet van.
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 12-05-2010 19:49 ]
weet iemand hier of de Leo_RADIO_15.37.50.07U_2.10. 50.08_2 ** (from KR_1.74.911.2): 4Shared - RS (Mod edit - added 04/21/10 by Digital Outcast) Radio werkt op Artemis V8.0?
Zal deze Rom de 3G/H disconnect fixen?
EDIT:
Radio geinstalleerd....
Telefoon start nog steeds op
Pincode wordt geaccepteerd
H verbinding start:)
Bellen werkt nog
Nu kijken of de internet verbinding niet meer weg valt/hangt....
I'll keep you up to date
EDIT:
Radio geinstalleerd....
Telefoon start nog steeds op
Pincode wordt geaccepteerd
H verbinding start:)
Bellen werkt nog
Nu kijken of de internet verbinding niet meer weg valt/hangt....
I'll keep you up to date
[ Voor 35% gewijzigd door HellStorm666 op 12-05-2010 15:16 ]
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Verwijderd
Wifi acces point vraag
tis mij wel eens gelukt maar weet niet precies meer hoe.
hoe kun je wiffi AP handmatig instellen zonder in bereik te zijn hiervan.zodat ik van tevoren deze kan instellen?
volgende vraag is: hij connect dan toch automatisch als hij in bereik van een van die voorgeprogrameerde AP is toch?
tis mij wel eens gelukt maar weet niet precies meer hoe.
hoe kun je wiffi AP handmatig instellen zonder in bereik te zijn hiervan.zodat ik van tevoren deze kan instellen?
volgende vraag is: hij connect dan toch automatisch als hij in bereik van een van die voorgeprogrameerde AP is toch?
Als je alles goed ingesteld heb zal hij idd automatisch verbinden als je binnen berijk van de wifi verbinding ben...
Het instellen gaat als volgt:
Intellingen->menu->meer->verbindingen->Wi-Fi->Draadloze netwerken->Menu(in Draadloos gedeelte)->nieuwe toevoegen.
Bij netwerknaam de SSID van de wifi verbinding instellen... en dan alle stappen doorlopen.
Het instellen gaat als volgt:
Intellingen->menu->meer->verbindingen->Wi-Fi->Draadloze netwerken->Menu(in Draadloos gedeelte)->nieuwe toevoegen.
Bij netwerknaam de SSID van de wifi verbinding instellen... en dan alle stappen doorlopen.
Scientia Potentia Est
Werken zal het waarschijnlijk wel, maar dit is eigenlijk een TMOUS radio rom(2.x.50.xx), benodigt voor roms die van de 576mb trick gebruik maken. Artemis heeft geen 576MB support aanstaan, dus dat zal je er ook niet van krijgen.HellStorm666 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:03:
weet iemand hier of de Leo_RADIO_15.37.50.07U_2.10. 50.08_2 ** (from KR_1.74.911.2): 4Shared - RS (Mod edit - added 04/21/10 by Digital Outcast) Radio werkt op Artemis V8.0?
Verder is de kwaliteit van het bellen in deze radios wat minder dan de europese(te herkennen aan 2.xx.51.xx).
Persoonlijk zou ik gewoon een andere europese rom proberen.
Net even een test telefoontje gemaakt, maar vind de kwaliteit van het geluid gewoon goed... en tot nu toe, na 15 min, doet het internet het nog steeds...Okki5 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:23:
[...]
Werken zal het waarschijnlijk wel, maar dit is eigenlijk een TMOUS radio rom(2.x.50.xx), benodigt voor roms die van de 576mb trick gebruik maken. Artemis heeft geen 576MB support aanstaan, dus dat zal je er ook niet van krijgen.
Verder is de kwaliteit van het bellen in deze radios wat minder dan de europese(te herkennen aan 2.xx.51.xx).
Persoonlijk zou ik gewoon een andere europese rom proberen.
Scientia Potentia Est
Het zo heel mooi zijn als het je probleem verhelpt inderdaad, ik heb overigens dezelfde radio rom en bij mij werkt vodafone live al enkele dagen achter elkaar.HellStorm666 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:31:
[...]
Net even een test telefoontje gemaakt, maar vind de kwaliteit van het geluid gewoon goed... en tot nu toe, na 15 min, doet het internet het nog steeds...
Verwijderd
Ik precies hetzelfde probleem. Mijn vodafone stopt er ook steeds mee. Volgens vodafone heeft het met het dekkingsgebied te maken maar dat is onzin heb nog nooit problemen gehad. Maar als ik het goed begrijp zorgt zo'n radio er dus voor dat de verbinding weer stabiel wordt..? maakt het dan nog uit welke ik erop zou gooien..?Okki5 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:33:
[...]
Het zo heel mooi zijn als het je probleem verhelpt inderdaad, ik heb overigens dezelfde radio rom en bij mij werkt vodafone live al enkele dagen achter elkaar.
Nouja in mijn geval heeft het met iedere radio (dus ook de standaard) perfect gewerkt met vodafone en op dit moment gebruik ik ook 2.10. 50.08 die ook prima werkt.
Op GoT zijn ook enkele topics te vinden met T-Mobile gedoe wat hier erg op lijkt in verschillende steden.
Het verhaal van Vodafoon kan ik dus wel wat van begrijpen, het is mogelijk dat er te weinig capaciteit is of iets dergelijks.
Overigens weigerde T-Mobile ondanks meerdere verzoeken de masten, waar we defecten aan hadden ontdekt, te repareren of te vervangen.
Zo onzinnig is dat om eerlijk te zijn helemaal niet, ik heb met T-Mobile een soortgelijk probleem gehad en was ook niet de enige. Toch minstens 10 kennissen van mij in Delft centrum hadden een soortgelijk probleem, ook bellen lukte niet altijd. Niet alleen met HTC apparaten maar ook met nokia spul en ook een iPhone. Toen ben ik zo snel mogelijk overgestapt naar Vodafone (en met mij nog enkele anderen) en onze problemen met internet en bellen waren als sneeuw voor de zon verdwenen (lullig voor de iPhone gebruiker).Volgens vodafone heeft het met het dekkingsgebied te maken maar dat is onzin heb nog nooit problemen gehad.
Op GoT zijn ook enkele topics te vinden met T-Mobile gedoe wat hier erg op lijkt in verschillende steden.
Het verhaal van Vodafoon kan ik dus wel wat van begrijpen, het is mogelijk dat er te weinig capaciteit is of iets dergelijks.
Overigens weigerde T-Mobile ondanks meerdere verzoeken de masten, waar we defecten aan hadden ontdekt, te repareren of te vervangen.
Verwijderd
Na heel wat uurtje kloten heb ik het waarschijnlijk toch voor elkaar. Las ergens op een ander forum dat het te maken kon hebben met de proxyserver van vodafone. Heb het volgende toegepast.
Start>instellingen>meer(onderaan)>verbindingen>verbindingen>proxyinstellingen hier heb ik het 2e vinkje met:"dit netwerk gebruikt een proxyserver... uitgevinkt en zo leek voor mij het probleem opgelost. Heb het toestel aantal keren opnieuw opgestart en ook daarna werkte het nog. Toch blijf ik erbij dat het internet wat vodafone aanbiedt niet perfect is. Hoop dat er meer mensen iets hebben aan deze uitleg.
Start>instellingen>meer(onderaan)>verbindingen>verbindingen>proxyinstellingen hier heb ik het 2e vinkje met:"dit netwerk gebruikt een proxyserver... uitgevinkt en zo leek voor mij het probleem opgelost. Heb het toestel aantal keren opnieuw opgestart en ook daarna werkte het nog. Toch blijf ik erbij dat het internet wat vodafone aanbiedt niet perfect is. Hoop dat er meer mensen iets hebben aan deze uitleg.
In 2 minuten had je dit ook kunnen doen als je hier op het forum had gezocht, is al vaak besproken hier.Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:11:
Na heel wat uurtje kloten heb ik het waarschijnlijk toch voor elkaar. Las ergens op een ander forum dat het te maken kon hebben met de proxyserver van vodafone. Heb het volgende toegepast.
Verwijderd
Ja dat begrijp ik maar soms lees je wel eens ergens overheen vandaar dat ik ook de vraag opnieuw stelde;) maar bedankt voor je zeer inteligente opmerking;)Barfman schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:44:
[...]
In 2 minuten had je dit ook kunnen doen als je hier op het forum had gezocht, is al vaak besproken hier.
Heb dit uitgevoerd,maar het blijft hetzelfde.harmageddon schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 08:46:
[...]
Zoeken is een kunst
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638
Nummertje 42.
Kan men ook verborgen mappen tonen of niet tonen zoals in Windows zelf ???
[offtopic]sk0o schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:54:
[mbr]Lijkt op spam en daar houden we niet van.[/]

Is er een andere manier i.p.v een stekkertje om carkit modus te krijgen??
cab file misschien?
[ Voor 36% gewijzigd door sk0o op 13-05-2010 00:36 ]
ik heb sinds vanmorgen opeens dat in elk scherm waar landscape mogelijk is, mijn telefoon naar landscape schiet en er niet meer af wil. verder lijkt het lettertype bij smsjes groter en reageert de Home knop niet meer.. Ik heb het gevoel dat ik een instelling heb gewijzigd omdat het na een soft reset blijft, maar welke..?
@ Iedereen ik heb mijn taalpakket voor custom roms nu ook beschikbaar voor de windows mobile 6.5 build 21xxx. Dus nu kun je praktische echt elke custom rom in jou taal krijgen.
[ Voor 16% gewijzigd door LemonC200 op 13-05-2010 14:03 ]
Klinkt goed, ik zit er aan te denken om de Energy rom met de cookie home tab erop te zetten. Zitten er nog nadelen aan? Bugs, grootte? Hoe werkt het?
De rom werkt waarschijnlijk het zelfde. Die energy rom zit wel redelijk vol geladen (maar niet groter dan normaal) .. maar goed de apps zijn over het algemeen wel nuttig. Bugs zijn over het algemeen minder dan de stockrom. Ik heb hem zelf niet geprobeerd.
En hoe werkt het bedoel je dat flashen?
En hoe werkt het bedoel je dat flashen?
[ Voor 6% gewijzigd door LemonC200 op 13-05-2010 14:11 ]
Sorry, niet echt duidelijk misschien. Ik bedoel jouw taalpakket. Ik heb al eerder custom roms gehad, maar ik ben bang dat de rom minder stabiel, of minder snel wordt door het taalpakket. Met grootte bedoel ik of het taalpakket extra ruimte inneemt op de telefoon.
[ Voor 60% gewijzigd door SaN op 13-05-2010 14:21 ]
Ik heb zelf geen problemen met de stabiliteit. Het hele taalpakket neemt 4.5-5 mb aan ruimte in.Er verandert vrij weinig het enige wat je praktisch wijzigt is dat je een ander soort bestanden laad voor de taal. Geen vervangende exe etc. De bestanden zijn even grote als de engelse varianten. Er worden verder ook geen systeem files gewijzigt. Zeg maar kijk normaal kijken de bestanden naar welke taal je rom is en vervolgens laden ze daar het bijpassende taal gedeelte. Nu door een registery tweak. Laden de programma's de nederlande variant. Het enige wat kan gebeuren maar wat niet echt voorkomt is dat je ergens een lege witte plek krijgt of misplaatste text. Aangezien er geen verschillende versies van deze bestanden in de omloop zijn.
Toch is het minder bug vrij dan een custom dutch rom installeren. Jij vervangt alleen de mui files, en de registery settings daarvan. Maar er staan nog veel meer verwijzingen in het register naar engelse namen. Het gaat hier dan meestal om verwijzingen naar paden zoals mijn afbeeldingen die nu nog als my pictures staat. Zo zijn er nog veel meer paden die je moet veranderen in het register. Ook zou je de paden die in de .provxml files staan moeten veranderen. Het is natuurlijk leuk dat het zo op het eerste gezicht werkt, maar er komen geheid problemen, anders hadden er op xda allang al language packs geweest wat het maken van roms met meerdere talen overbodig zou maken.jan-willem3 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 14:37:
Ik heb zelf geen problemen met de stabiliteit. Het hele taalpakket neemt 4.5-5 mb aan ruimte in.Er verandert vrij weinig het enige wat je praktisch wijzigt is dat je een ander soort bestanden laad voor de taal. Geen vervangende exe etc. De bestanden zijn even grote als de engelse varianten. Er worden verder ook geen systeem files gewijzigt. Zeg maar kijk normaal kijken de bestanden naar welke taal je rom is en vervolgens laden ze daar het bijpassende taal gedeelte. Nu door een registery tweak. Laden de programma's de nederlande variant. Het enige wat kan gebeuren maar wat niet echt voorkomt is dat je ergens een lege witte plek krijgt of misplaatste text. Aangezien er geen verschillende versies van deze bestanden in de omloop zijn.
Overigens ben ik zelf bijna klaar met mijn eerste custom rom. Ik heb de TMOUS 2.13 als basis gebruikt met SYS package 23563 NL (windows 6.5.5) en de nieuwste EXT package ook allemaal in het nederlands. Uiteraad heeft deze rom van mij 576 ram geactiveerd wat standaard is in de TMOUS 2.13. Moet straks even wat mensen hebben die willen testen (zal op xda een post plaatsen), en dan kijken hoe hij het doet.
Verwijderd
Op de marketplace kan je de nieuwste versie van windows live installeren. Er wordt daarbij nadrukkelijk vermeld dat je de oude versie handmatig moet verwijderen. Alleen kan ik deze niet in de "toepassingen beheren" zien. Wie is dat wel gelukt en moet je wel deze wel in de HD2 verwijderen?
Gewoon installeren, hij verwijderd automatisch de oude versie als je op ja klikt.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 16:05:
Op de marketplace kan je de nieuwste versie van windows live installeren. Er wordt daarbij nadrukkelijk vermeld dat je de oude versie handmatig moet verwijderen. Alleen kan ik deze niet in de "toepassingen beheren" zien. Wie is dat wel gelukt en moet je wel deze wel in de HD2 verwijderen?
Ik heb ook my pictures enzo niet gewijzigd . Als ik ringtones stop in my ringtones doen ze het gewoon hoor.Barfman schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:36:
[...]
Toch is het minder bug vrij dan een custom dutch rom installeren. Jij vervangt alleen de mui files, en de registery settings daarvan. Maar er staan nog veel meer verwijzingen in het register naar engelse namen. Het gaat hier dan meestal om verwijzingen naar paden zoals mijn afbeeldingen die nu nog als my pictures staat. Zo zijn er nog veel meer paden die je moet veranderen in het register. Ook zou je de paden die in de .provxml files staan moeten veranderen. Het is natuurlijk leuk dat het zo op het eerste gezicht werkt, maar er komen geheid problemen, anders hadden er op xda allang al language packs geweest wat het maken van roms met meerdere talen overbodig zou maken.
Je moet het zo bekijken programma's lezen welke tekst er moet staan bij de knoppen etc...
In die files zelf staat niks nieuws niet over welke map de bestanden moeten gebruiken, er staat nergens haal de files uit die en die map dat staat in het register. Sommige kleine dingen staan ook in het register maar daar moet je gewoon afblijven. Die MUI files worden uitgelezen verder niet. Dat je verder de map Start menu naar startmenu moet wijzigen is in windows mobile ingebakken. Alleen wat je veranderd is wat je op scherm ziet intern verander je niks.
Maar echt geloof het ik heb vele programma's geïnstalleerd etc. Het is echt net zo stabiel als in het Engels. Mijn geheugenkaart heet idd nog steeds storage card. Dan kan er wel op het scherm staan installeren in opslagkaart maar het commando gaat gewoon naar storage card.
[ Voor 4% gewijzigd door LemonC200 op 13-05-2010 18:23 ]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=581144sk0o schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 00:28:
[...]
[offtopic],lol.
[/offtopic]
Is er een andere manier i.p.v een stekkertje om carkit modus te krijgen??
cab file misschien?
nvm opgelost
[ Voor 98% gewijzigd door vyndrox op 16-05-2010 19:50 ]
-Real power isn't given, it must be taken-
even voor de duidelijkheid, je hebt het nu niet over het bekende data disconnect probleem, maar echt over verbinding met t-mobile. 0 streepjes bereik zeg maar..
Ik heb ook wel eens zoiets gehad, maar toen had ik mijn netwerktype op WCDMA (3g) gezet ipv auto. Als er dan geen 3g bereik is stopt kan de telefoon ook niet terugvallen op GSM.
Hoeveel streepjes bereik heb je als je wel verbonden bent? zou ook goed kunnen dat je antenne niet goed is (aangesloten)
Ik heb ook wel eens zoiets gehad, maar toen had ik mijn netwerktype op WCDMA (3g) gezet ipv auto. Als er dan geen 3g bereik is stopt kan de telefoon ook niet terugvallen op GSM.
Hoeveel streepjes bereik heb je als je wel verbonden bent? zou ook goed kunnen dat je antenne niet goed is (aangesloten)
Mag ik weten waarom je precies voor die rom hebt gekozen? Eigenlijk is de regel dat je geen Amerikaanse Radios gaat flashen als je de 576mb hack niet gebruikt....vyndrox schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:52:
mede tweakers.
Ik heb sinds eergisteren een htc hd2.
Als eerste heb ik hspl erop gezet, versie 1.66
Daarna een nieuwe rom: Artemis HD2 ROM Family Ver 14.0 (xda)
En radio: HTC_HD2_RADIO_2.10.50.19_2
Echter heb ik een heel erg vervelend probleem nu, en dat is dat de 'radio' verbinding met het mobiele netwerk om de haverklap eruit ligt.
Het is voor mij erg belangrijk dat ik kan bellen en gebeld kan worden wanneer dat moet.
Ik heb vanochtend mijn eerste voicemail berichten al gekregen omdat de verbinding er even uit ligt.
Tips tricks?
Wellicht kan iemand met een super stabiele verbinding zeggen hoe hij/zij het voor elkaar heeft gekregen.
ps. Woon in Leeuwarden en maak gebruik van t-mobile.
Werkte het met de originele radio wel goed?
Probeer gewoon een normale radio uit, die ook voor hier bedoeld is, te herkennen aan 2.xx.51.xx
De nieuwste is volgens mij: Leo_RADIO_15.36.50.07U_2.09.51.03 te op de radio rom thread van xda
Ik weet dat deze jouw huidige radio staat aangegeven als werkend bij de Artemis rom serie, maar waarom zou je je radio flashen als je hardware prima functioneert (wat voor het flashen het geval was toch)?
De radio rom is niks meer dan de firmware van het apparaat. Het doet ook niks meer dan de communicatie regelen tusen de software(in jouw geval artemis) en de hardware van het apparaat.
edit: Je kan ook altijd nog terug naar de eerste Radio rom die op het apparaat zat toen je hem kreeg.
[ Voor 3% gewijzigd door Okki5 op 14-05-2010 11:19 ]
Verwijderd
Deze radio is afkomstig van de nieuwe Koreaanse 1.77 ROM en is dus GEEN TMOUS radio!Okki5 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:18:
[...]
Mag ik weten waarom je precies voor die rom hebt gekozen? Eigenlijk is de regel dat je geen Amerikaanse Radios gaat flashen als je de 576mb hack niet gebruikt....
Extracted from Leo_SKT_KR_1.77.911.1_Radio_15.38.50.07U_2.10.50.1 9_2_Signed_LEO_Test
Ik heb hem een tijdje i.c.m. Artemis v.9 probleemloos gedraaid.
Ben inmiddels over naar RADIO_2.10.50.28_2 en ook die draait als een zonnetje!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2010 12:04 ]
Hoe gaat ie post heten? Dan hou ik het in de gatenBarfman schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:36:
[...]
Toch is het minder bug vrij dan een custom dutch rom installeren. Jij vervangt alleen de mui files, en de registery settings daarvan. Maar er staan nog veel meer verwijzingen in het register naar engelse namen. Het gaat hier dan meestal om verwijzingen naar paden zoals mijn afbeeldingen die nu nog als my pictures staat. Zo zijn er nog veel meer paden die je moet veranderen in het register. Ook zou je de paden die in de .provxml files staan moeten veranderen. Het is natuurlijk leuk dat het zo op het eerste gezicht werkt, maar er komen geheid problemen, anders hadden er op xda allang al language packs geweest wat het maken van roms met meerdere talen overbodig zou maken.
Overigens ben ik zelf bijna klaar met mijn eerste custom rom. Ik heb de TMOUS 2.13 als basis gebruikt met SYS package 23563 NL (windows 6.5.5) en de nieuwste EXT package ook allemaal in het nederlands. Uiteraad heeft deze rom van mij 576 ram geactiveerd wat standaard is in de TMOUS 2.13. Moet straks even wat mensen hebben die willen testen (zal op xda een post plaatsen), en dan kijken hoe hij het doet.
vanpeltje
nvm opgelost
[ Voor 115% gewijzigd door vyndrox op 16-05-2010 19:51 ]
-Real power isn't given, it must be taken-
Inmiddels is het probleem met het gekantelde scherm vanzelf verdwenen. Ik heb nu een nieuw probleem: als ik de telefoon op stand-by zet, gaat het scherm vanzelf weer aan. Ik heb het gevoel dat dit door s2u2 komt, maar kan niet goed vinden waar dit op te lossen is. Iemand ervaring met dit probleem?Dav0s schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:51:
ik heb sinds vanmorgen opeens dat in elk scherm waar landscape mogelijk is, mijn telefoon naar landscape schiet en er niet meer af wil. verder lijkt het lettertype bij smsjes groter en reageert de Home knop niet meer.. Ik heb het gevoel dat ik een instelling heb gewijzigd omdat het na een soft reset blijft, maar welke..?
Verwijderd
Iets in relatie tot accustroom? (bijv. Overige, actie als aangesloten op externe stroom) Probeer anders s2u2 eens terug te zetten naar default waardenDav0s schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:16:
[...]
Inmiddels is het probleem met het gekantelde scherm vanzelf verdwenen. Ik heb nu een nieuw probleem: als ik de telefoon op stand-by zet, gaat het scherm vanzelf weer aan. Ik heb het gevoel dat dit door s2u2 komt, maar kan niet goed vinden waar dit op te lossen is. Iemand ervaring met dit probleem?
Weet iemand hoe ik die G-sensor kan uitschakelen? Ik wil geen landscape mode
vanpeltje
misschien in bsbtweaks alle prgrammas verwijderenvanpeltje schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 22:16:
Weet iemand hoe ik die G-sensor kan uitschakelen? Ik wil geen landscape mode
Kan men bij inkomende SMS ook gewaarschuwd worden met een geluid (bv om de 5 minuten) ipv de LED verlichting alleen.
Ik kan deze optie niet terug vinden.
Grtz
Grtz
Verwijderd
In de nieuwe versie van s2u2 is dit mogelijk.Seki schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:39:
Kan men bij inkomende SMS ook gewaarschuwd worden met een geluid (bv om de 5 minuten) ipv de LED verlichting alleen.
Grtz
Het ging mij met name om de landscape mode in Opera 10 uitschakelen. Is dit mogelijk in Bsbtweaks? Dan ga ik het installeren.erik23 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:24:
[...]
misschien in bsbtweaks alle prgrammas verwijderen
vanpeltje
Kan je uitzetten door deze waarde uit je register te verwijderen of hernoemen.vanpeltje schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 23:37:
[...]
Het ging mij met name om de landscape mode in Opera 10 uitschakelen. Is dit mogelijk in Bsbtweaks? Dan ga ik het installeren.
HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList
Opera
Bedankt,dit werkt perfect nu..Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:07:
[...]
In de nieuwe versie van s2u2 is dit mogelijk.
Een kennis van mij heeft een HD2. Onlangs heeft hij er problemen mee gehad en is er door KPN een software update uitgevoerd. Nu werkt het toestel weer zoals het hoort maar alle contacten zitten er dubbel in. Aangezien hij heel veel contacten heeft vroeg ik me af of er een makkelijke manier is om de dubbele namen te verwijderen.
Ik gebruik deze:
http://www.itsth.com/en/p...licate-Delete-Outlook.php
http://www.itsth.com/en/p...licate-Delete-Outlook.php
[ Voor 16% gewijzigd door EWK op 16-05-2010 13:36 ]
Hoi!
Syncen met MyPhone (zit er standaard op), dan naar de MyPhone website gaan, daar zit een optie "dubbele items zoeken". Die kan je dan verwijderen en als je dan weer synct met je foon zijn ze daar ook weg.foute baas schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:31:
Een kennis van mij heeft een HD2. Onlangs heeft hij er problemen mee gehad en is er door KPN een software update uitgevoerd. Nu werkt het toestel weer zoals het hoort maar alle contacten zitten er dubbel in. Aangezien hij heel veel contacten heeft vroeg ik me af of er een makkelijke manier is om de dubbele namen te verwijderen.
Thanks heren! Ik ga er straks mee aan de gang!
Hebben meer mensen er last van dat navipanel niet reageerd?? als ik op "telefoon" klik dan word hij groen en dan dit hij niks meer. Heb de hotfix er net op gezet, helpt ook niet,
Edit: Het werkt alweer was een probleem met shortcut.
Maar als ik nu op Bellen klik en dan Kiezer gaat me telefoon weer terug naar portrait mode
Dit klopt toch niet??
Edit: Het werkt alweer was een probleem met shortcut.
Maar als ik nu op Bellen klik en dan Kiezer gaat me telefoon weer terug naar portrait mode
Dit klopt toch niet??
[ Voor 34% gewijzigd door sk0o op 16-05-2010 17:52 ]
Hoe kijken jullie films met AC-3 geluid met de CorePlayer.
Dit wil maar niet lukken,ook niet met de nieuwste versie ervan.
Grtz
Grtz
Verwijderd
voor diegene met problemen met de prox. sensor tijdens bellen i.c.m. S2U2:
versie 2.41 is uit!
Changes of v2.41
- added support to use Facebook pic of Manila as CallerID pic.
- added alignment option for Clock/Date (S2U2 Settings > Information).
- added option to exclude ActiveSync email as unread email (S2U2 Settings > Information).
- fixed the reminder would still vibrate if the device had switched to silent mode.
- fixed the reminder period would not work if sleep S2P had activated.
- fixed Appointment's note could not be shown in the pop-up when it's too long.
- fixed occasionally dialing a call was not locked even "Lock on Talk" was turned on.
- fine tuned some misbehaviour when "Proximity Sensor" was used.
- fixed some duplicated translation tags.
- a few minor bugs fixed.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=668415
versie 2.41 is uit!
Changes of v2.41
- added support to use Facebook pic of Manila as CallerID pic.
- added alignment option for Clock/Date (S2U2 Settings > Information).
- added option to exclude ActiveSync email as unread email (S2U2 Settings > Information).
- fixed the reminder would still vibrate if the device had switched to silent mode.
- fixed the reminder period would not work if sleep S2P had activated.
- fixed Appointment's note could not be shown in the pop-up when it's too long.
- fixed occasionally dialing a call was not locked even "Lock on Talk" was turned on.
- fine tuned some misbehaviour when "Proximity Sensor" was used.
- fixed some duplicated translation tags.
- a few minor bugs fixed.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=668415
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2010 21:55 ]
Weet niet of deze fake al langsgekomen is, viel me wel op dat deze redelijk op het origineel lijkt
link
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Moet je zien hoe goed de behuizing in elkaar zit, vooral die witte, hahaha...
Behalve dan dat ie een stuk kleiner is (3,6' scherm), lelijke naden heeft en geen microUSB aansluiting...SgtStrider schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:10:
Weet niet of deze fake al langsgekomen is, viel me wel op dat deze redelijk op het origineel lijktlink
Goed nieuws! Voor alle frequente XDA bezoekers misschien geen nieuwtje meer: de eerste linux kernel draait succesvol op de HTC HD2. Ze hebben een HD filmpje af kunnen spelen en kunnen nu beginnen met porten van bijvoorbeeld Android.
link

http://www.youtube.com/watch?v=nYxv2lwSVW0
link
[ Voor 20% gewijzigd door eelkevdbos op 17-05-2010 14:18 . Reden: filmpje toegevoegd ]
Kan ik een andere radio gebruiken met de standaard 1.66 rom? Om te proberen of mijn ontvangst en batterij-duur beter wordt.
prachtig,eelkevdbos schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:14:
Goed nieuws! Voor alle frequente XDA bezoekers misschien geen nieuwtje meer: de eerste linux kernel draait succesvol op de HTC HD2. Ze hebben een HD filmpje af kunnen spelen en kunnen nu beginnen met porten van bijvoorbeeld Android.
link
[afbeelding]
volg op xda al ff het draadje maar kijk meestal eerst hier en dan xda.
chill, heb zinin aanklooien met android
Wieowie....
Ik wil een vcalendar via mijn gmail versturen vanaf de htc. Nu geeft hij iedere keer aan dat er een mms verzonden is terwijl ik een emailadres geselecteerd had. Iemand?
Ik wil namelijk niet voor hoge MMS kosten komen als het gratis via email kan...
Ik wil een vcalendar via mijn gmail versturen vanaf de htc. Nu geeft hij iedere keer aan dat er een mms verzonden is terwijl ik een emailadres geselecteerd had. Iemand?
Ik wil namelijk niet voor hoge MMS kosten komen als het gratis via email kan...
Zojuist bericht gekregen dat mijn HTC weer gerepareerd is. Ik had het probleem met de lichtsensor die niet uit wou gaan tijdens het bellen. Telefoon heb ik op laten sturen naar fixsupport.nl
Ik moet zeggen: Dit is echt een bedrijf waar service op nummer 1 staat. Ik kan het iedereen aanbevelen mocht je problemen hebben met je telefoon die niet meer onder de garantie valt!
Ik moet zeggen: Dit is echt een bedrijf waar service op nummer 1 staat. Ik kan het iedereen aanbevelen mocht je problemen hebben met je telefoon die niet meer onder de garantie valt!
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Ik hoop dat een HD2-eigenaar me kan helpen met het volgende.
Ik overweeg mijn Touch Cruise te vervangen door een HD2. Maar..... de HD2 heeft geen stylus. Nu heb ik al begrepen dat met de vingers bepaalde dingen niet goed te bedienen zijn. In mijn geval gaat het om stukjes software waarin soms wel erg kleine vakjes zitten die bediend moeten worden, dat zal mogelijk heel beroerd gaan met de vingers. Hierbij gaat het om OziExplorerCE
Het gaat dan om zaken als:

Vandaag kwam ik op Tweakers een wat ouder bericht tegen over een patent van HTC voor een stylus voor toestellen met capacitatief scherm waarin gesproken werd over een stylus met een magneet in de punt.
Nou ben ik benieuwd of dat inderdaad wil werken. Zou iemand een klein magneetje (van bijvoorbeeld de pen van een Magna Doodle achtig ding willen proberen om het scherm te bedienen?

Die pennetjes hebben ook ene klein magneetje in de tip zitten.
(magneten lijken wel te werken. Wij hebben een Schindler lift in het gebouw met zo'n glazen plaat waarbij je de toetsen niet met een voorwerp kan bedienen maar natuurlijk wel met je vingers, zelfs als je er 3 mm met je vinger voor hangt, kan je hem al bedienen zonder hem aan te raken maar ik heb vandaag eens een magneet geprobeerd en die werkte daar in ieder geval op , ik gok dat die panelen van Schindler ook capacitatief zijn dus ik heb goede hoop)
Ik overweeg mijn Touch Cruise te vervangen door een HD2. Maar..... de HD2 heeft geen stylus. Nu heb ik al begrepen dat met de vingers bepaalde dingen niet goed te bedienen zijn. In mijn geval gaat het om stukjes software waarin soms wel erg kleine vakjes zitten die bediend moeten worden, dat zal mogelijk heel beroerd gaan met de vingers. Hierbij gaat het om OziExplorerCE

Vandaag kwam ik op Tweakers een wat ouder bericht tegen over een patent van HTC voor een stylus voor toestellen met capacitatief scherm waarin gesproken werd over een stylus met een magneet in de punt.
Nou ben ik benieuwd of dat inderdaad wil werken. Zou iemand een klein magneetje (van bijvoorbeeld de pen van een Magna Doodle achtig ding willen proberen om het scherm te bedienen?

(magneten lijken wel te werken. Wij hebben een Schindler lift in het gebouw met zo'n glazen plaat waarbij je de toetsen niet met een voorwerp kan bedienen maar natuurlijk wel met je vingers, zelfs als je er 3 mm met je vinger voor hangt, kan je hem al bedienen zonder hem aan te raken maar ik heb vandaag eens een magneet geprobeerd en die werkte daar in ieder geval op , ik gok dat die panelen van Schindler ook capacitatief zijn dus ik heb goede hoop)
Hij werkt iig met een appel
Ik had thuis niets te doen, en ik wreef er met een appel over heen, en het bleek nog te werken ook
Ik had thuis niets te doen, en ik wreef er met een appel over heen, en het bleek nog te werken ook
Ik heb geen leuke ondertitel.
Bij programma's met kleine knopjes kan je pinch to zoom aanzetten (met bijvoorbeeld BSB-Tweaks). Werkt erg goed in remote desktop! Kijk maar hier (1:35) om te zien wat ik bedoel.
Thanx. Zie jij toevallig gelegenheid om de demoversie van OziExplorerCE te installeren en te proberen of dat ook daaribj goed werkt?
Ik heb hier thuis op m'n laptop wel de windows mobile 6.5 emulator geinstalleerd maar daarmee kan ik dat 'pinchen' wel vergeten bij gebrek aan touchscreen
Ik heb hier thuis op m'n laptop wel de windows mobile 6.5 emulator geinstalleerd maar daarmee kan ik dat 'pinchen' wel vergeten bij gebrek aan touchscreen
Buiten het feit dat de HD2 een top telefoon is zit ik toch met een probleempje. Ik rij motor en daar kan soms een stukje navigatie ook wel handig zijn. Dus ik dacht mooi, tomtom op mn HD2, oordopjes in en gaan met die banaan.
Ik heb geen houder of wat dan ook waar ik de telefoon dan in kan zetten dus ik ben gedoemd om hem dan in de zak te doen en het te moeten doen met de gesproken aanwijzingen.
Maar wat gebeurt er nou, als ik mijn tomtom instel en het scherm uit zet stopt ook de GPS verbinding ermee! Nogal hinderlijk want dan valt mijn hele plan in het water. Het aanlaten van het scherm is ook geen optie omdat het geweldige scherm zelfs nog reageerd in het hoesje en het aan laten van het scherm nogal wat stroom vergt.
Dus kortom wie weet hoe je de HD2 zover krijgt dat de GPS verbinding behouden blijft als je het scherm uit zet?
Ik heb geen houder of wat dan ook waar ik de telefoon dan in kan zetten dus ik ben gedoemd om hem dan in de zak te doen en het te moeten doen met de gesproken aanwijzingen.
Maar wat gebeurt er nou, als ik mijn tomtom instel en het scherm uit zet stopt ook de GPS verbinding ermee! Nogal hinderlijk want dan valt mijn hele plan in het water. Het aanlaten van het scherm is ook geen optie omdat het geweldige scherm zelfs nog reageerd in het hoesje en het aan laten van het scherm nogal wat stroom vergt.
Dus kortom wie weet hoe je de HD2 zover krijgt dat de GPS verbinding behouden blijft als je het scherm uit zet?
Verwijderd
Ik heb gisteren toevallig mijn stylus binnengekregen, besteld via dealextreme.com voor een paar dollars. Het werkt op een capacitief scherm, heeft een rubberen voorkant. Omdat de voorkant van rubber is, is het erg stroef om veegbewegingen te maken op het glazen scherm (dat hoeft bij jouw programma's volgens mij niet eens). Maar voor de rest werkt het prima!WFvN schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:21:
Ik overweeg mijn Touch Cruise te vervangen door een HD2. Maar..... de HD2 heeft geen stylus. Nu heb ik al begrepen dat met de vingers bepaalde dingen niet goed te bedienen zijn. In mijn geval gaat het om stukjes software waarin soms wel erg kleine vakjes zitten die bediend moeten worden, dat zal mogelijk heel beroerd gaan met de vingers.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35368
Duurt wel een paar weken voordat het aankomt... Hou daar dus rekening mee
Edit: filmpje erbij http://www.youtube.com/watch?v=uXVKyqDJC8s
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 00:22 ]
Verwijderd
Installeer XDA shutdown voor je HD2. Als je het powerknopje dan ingedrukt houdt, krijg je een keuzemenu. Daar kun je kiezen om enkel het scherm uit te zetten. Als het goed is werkt GPS dan nog wel.CornelisN schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:39:
Buiten het feit dat de HD2 een top telefoon is zit ik toch met een probleempje. Ik rij motor en daar kan soms een stukje navigatie ook wel handig zijn. Dus ik dacht mooi, tomtom op mn HD2, oordopjes in en gaan met die banaan.
Ik heb inmiddels de hele telefoon geformateerd, nieuwe firmware erop gezet, en alle programma's weer 1 voor 1 erop gezet. Toen ik begon leek het opgelost, inmiddels staat alles erop, en nu doet hij het toch weer... Heeft iemand enig idee waar het vandaan komt? Anders zal ik hem voor zoiets kleins toch moeten laten ophalen..Dav0s schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:16:
[...]
Inmiddels is het probleem met het gekantelde scherm vanzelf verdwenen. Ik heb nu een nieuw probleem: als ik de telefoon op stand-by zet, gaat het scherm vanzelf weer aan. Ik heb het gevoel dat dit door s2u2 komt, maar kan niet goed vinden waar dit op te lossen is. Iemand ervaring met dit probleem?
Ik werk veel met Total Commander en heb de indruk dat die interface hier veel op lijkt wat betreft lettergrootte etc. Ik gebruik geen stylus want na enige gewenning/oefening gaat de bediening goed met je vingers.WFvN schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:21:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de indruk dat het aan één van de gebruikte programma's ligt. Laten ophalen heeft dan geen zin, want er is niets kapot. Ik weet niet of het te doen is voor je, maar doe nog eens een hard reset en installeer dan vooral eens geen xda-progsels.Dav0s schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 01:49:
[...]
Ik heb inmiddels de hele telefoon geformateerd, nieuwe firmware erop gezet, en alle programma's weer 1 voor 1 erop gezet. Toen ik begon leek het opgelost, inmiddels staat alles erop, en nu doet hij het toch weer... Heeft iemand enig idee waar het vandaan komt? Anders zal ik hem voor zoiets kleins toch moeten laten ophalen..
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Dank voor de tip. Alleen vind ik die tip nogal dik waarbij ik dus benieuwd ben of dat wel een verbetering is ten opzichte van een vinger. Wat betreft veegbewegingen maakt het niet uit want daarvoor kan ik ook gewoon m'n vingers gebruiken. Het gaat mij echt om de kleine vakjes/regels.Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 00:16:
Ik heb gisteren toevallig mijn stylus binnengekregen, besteld via dealextreme.com voor een paar dollars. Het werkt op een capacitief scherm, heeft een rubberen voorkant. Omdat de voorkant van rubber is, is het erg stroef om veegbewegingen te maken op het glazen scherm (dat hoeft bij jouw programma's volgens mij niet eens). Maar voor de rest werkt het prima!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35368
Duurt wel een paar weken voordat het aankomt... Hou daar dus rekening mee
Edit: filmpje erbij http://www.youtube.com/watch?v=uXVKyqDJC8s
Wel een fraai pennetje trouwens qua formaat. Die past zonder problemen in m'n lederen hoesje van m'n multitool
Dat klinkt positief.mariconjo schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 06:03:
[...]
Ik werk veel met Total Commander en heb de indruk dat die interface hier veel op lijkt wat betreft lettergrootte etc. Ik gebruik geen stylus want na enige gewenning/oefening gaat de bediening goed met je vingers.
ik heb enorm veel reviews en gebruikerservaringen doorgelezen waarbij bij de laatste met name soms uitblinkers zijn in negatieve review geven terwijl het overgrote deel gewoon beregoede beoordelingen geeft; zouden die paar negatievelingen gewoon pechvogels zijn een een slecht apparaat hebben?
Ik heb Ozi Explorer wel gebruikt op de HD2 (nog niet weer geïnstalleerd na een hard reset) en hoewel het niet finger friendly is ontworpen is het meeste makkelijk te bedienen. Maar net als bij andere oudere wimo applicaties die geen finger friendly redesign hebben gekregen kom je soms dingen tegen die echt een verzoeking zijn... het gebruik van kleine pulldown menuutjes werkt soms echt best shit. Nu had ik dat met Ozi nauwelijks nodig tbh; ik gebruik Ozi voornamelijk als gedetailleerde stafkaart van NL met kilometerraster.WFvN schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:58:
[...]
Dank voor de tip. Alleen vind ik die tip nogal dik waarbij ik dus benieuwd ben of dat wel een verbetering is ten opzichte van een vinger. Wat betreft veegbewegingen maakt het niet uit want daarvoor kan ik ook gewoon m'n vingers gebruiken. Het gaat mij echt om de kleine vakjes/regels.
Wel een fraai pennetje trouwens qua formaat. Die past zonder problemen in m'n lederen hoesje van m'n multitool
[...]
Dat klinkt positief.
ik heb enorm veel reviews en gebruikerservaringen doorgelezen waarbij bij de laatste met name soms uitblinkers zijn in negatieve review geven terwijl het overgrote deel gewoon beregoede beoordelingen geeft; zouden die paar negatievelingen gewoon pechvogels zijn een een slecht apparaat hebben?
Ik kan me voorstellen dat voor de paar dingen binnen Ozi die nauwelijks met een vinger te bedienen zijn, zo'n stylus echt wel een uitkomst is. Niet geprobeerd want ik heb nog niet zo'n stylus maar ben zeker van plan er een te kopen en het te proberen.
Voor wat betreft user reviews: vergeet niet dat een heleboel gebruikers al met een bepaald referentiekader zitten als ze de HD2 voor het eerst in handen krijgen. Voor de een is dat kader een iPhone, voor de ander een Android telefoon, voor een derde is het een Nokia N97 en voor weer een ander een wimo telefoon met stylus. Voor al die personen zal een HD2 wennen zijn want de HD2 is een hele nieuwe klasse telefoon. Iemand die een telefoon net in handen heeft heeft er ook nog geen idee van wat er allemaal te tweaken valt.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
niet. ik doe het met tcmcp player!Seki schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:44:
Hoe kijken jullie films met AC-3 geluid met de CorePlayer.
Grtz
Verwijderd
ik hoop dat peren ook werken... anders gaat ie terug naar kpn!thijsje66 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:28:
Hij werkt iig met een appel![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 10:27 ]
Thanx a lot!! Dat is voor mij helder.SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:21:
Ik kan me voorstellen dat voor de paar dingen binnen Ozi die nauwelijks met een vinger te bedienen zijn, zo'n stylus echt wel een uitkomst is. Niet geprobeerd want ik heb nog niet zo'n stylus maar ben zeker van plan er een te kopen en het te proberen.
Gelukkig zijn die paar dingen die nauwelijks met de vinger te bedienen zijn niet de belangrijkste zaken want die zitten toch achter het grote menu en de lompe finger-friendly knoppen. Maar om deze reden hoef ik de HD2 dus niet van m'n lijstje te strepen.
Thanx again.
Geen probleemWFvN schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:33:
[...]
Thanx a lot!! Dat is voor mij helder.
Gelukkig zijn die paar dingen die nauwelijks met de vinger te bedienen zijn niet de belangrijkste zaken want die zitten toch achter het grote menu en de lompe finger-friendly knoppen. Maar om deze reden hoef ik de HD2 dus niet van m'n lijstje te strepen.
Thanx again.
Dan nu de reden om WEL de HD2 met Ozi te gebruiken: het lomp grote scherm is natuurlijk hemels!!! (en de telefoon is snel!!!)
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
En heeft vééél meer geheugenSnoeiKoei schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:36:
[...]
Geen probleem
Dan nu de reden om WEL de HD2 met Ozi te gebruiken: het lomp grote scherm is natuurlijk hemels!!! (en de telefoon is snel!!!)
Ik loop nogal eens tegen een geheugenprobleem aan. Bijvoorbeeld iGO8 in combinatie met MP3 lukt al niet met m'n Touch Cruise
Ik heb mijn vraag ook op HTCPedia gesteld, maar nog geen antwoord en misschien dat hier mensen het zelfde probleem hebben.
Ik gebruik momenteel de rom Dutty ML V3.2 1.78 NL Final ML.
Daarvoor gebruikte ik v3.1.
Nu met v3.2 probeerde ik Manila sendbutton en Adobe Reflow met BsB Tweaks op on te zetten. Na softreset, blijven Manila sendbutton en Adobe Reflow op off staan...
Nu met v3.2 probeerde ik Manila sendbutton en Adobe Reflow met BsB Tweaks op on te zetten. Na softreset, blijven Manila sendbutton en Adobe Reflow op off staan...
PSN: Mondaatje
Als je met Manila sendbutton bedoelt dat je een verzendknop krijgt bij het typen van een bericht, dan kan je ook deze regtweak uitvoeren:Monda schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:24:
Ik heb mijn vraag ook op HTCPedia gesteld, maar nog geen antwoord en misschien dat hier mensen het zelfde probleem hebben.
- Enable Graphical Send Icon Button in HTC Messaging
To send a text message you need to hit the left softkey button. The following registry tweak adds a graphic send button above the paperclip button. It also changes the 'send' left soft key to a 'back' soft key.
HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila\LSK_Send_Msg --> Change from 1 to 0.
Hoe moet ik TomTom moet installeren op mijn telefoon..? Die moet er nog steeds een keer op 
Zie de gebruiksaanwijzing die je erbij hebt gekregen toen je het kocht ...
Zie de gebruiksaanwijzing die je erbij hebt gekregen toen je het kocht ...
[ Voor 38% gewijzigd door pven op 18-05-2010 12:36 ]
Ik synchroniseer mijn hotmail account automatisch d.m.v. het Windows Live tooltje.
Dit werkt perfect voor de inbox van hotmail. Maar ik heb veel in submappen staan waarin bepaalde email wordt gesorteerd.
Op mijn HD2 zie ik wel de submappen maar niet de inhoud daarvan. Ook niet na handmatige synchronisatie van zo'n submap.
Is dit een bekend probleem of moet ik alle filters in hotmail verwijderen?
Dit werkt perfect voor de inbox van hotmail. Maar ik heb veel in submappen staan waarin bepaalde email wordt gesorteerd.
Op mijn HD2 zie ik wel de submappen maar niet de inhoud daarvan. Ook niet na handmatige synchronisatie van zo'n submap.
d:)b
Verwijderd
Ik heb zojuist contact gehad met HCT support omdat er om mijn scherm zoals hier eerder in de topic beschreven "lichtere vlekken" bevinden. HTC heeft teruggestuurd dat het toestel dan best opgestuurd kan worden voor reparatie, maar ze vertellen me ook dat ik best nog even wacht met het binnenbrengen van mijn toestel totdat de reparatie tijd opnieuw naar een normaal tijdsduur gezakt is.
Ik kan hieruit dus besluiten dat ze momenteel hun handen vol hebben met defecte lcd schermen.
Wou dit toch melden zodat we onze HD2 niet voor weken kwijt zijn.
Ik kan hieruit dus besluiten dat ze momenteel hun handen vol hebben met defecte lcd schermen.
Zijn hier nog mensen die recent met HTC contact hebben gehad over o.a. de batterij duur?
M.b.t. updates o.id. ben ik daar wel benieuwd naar.
Nou.. eindelijk de 1.72 ROM erop staan na flink wat ellende met de 1.44 ROM..
Staat er nu een aantal dagen op en nog maar 1x een soft reset uit hoeven voeren.
Ik krijg alleen het idee dat ik nu met de nieuwe radio (2.07 geloof ik) slechter bereik heb gekregen.
Normaal altijd wel 1 streepje 'G', maar nu is het soms signaal-loos..
Ook krijg ik in eens een melding wanneer ik een sms verzonden heb.. overal gezocht, maar zal er wel weer overheen gekeken hebben, waar kun je dat in g*dsnaam uitzetten?? Bij 1.44 nooit gehad en ook nooit uit hoeven zetten.
De weer-animatie krijg ik ook niet uit. Heb het bij 1.44 uit kunnen zetten, maar kan nu ook niet meer vinden waar dat ergens was..
Nu nog checken of de bluetooth problemen opgelost zijn i.c.m. de Parrot en of alle geluidsmeldingen normaal werken zoals bij HTC Peep. Heb nu al het idee dat mijn 'nieuwe e-mail' geluid soms niet afspeelt..
Staat er nu een aantal dagen op en nog maar 1x een soft reset uit hoeven voeren.
Ik krijg alleen het idee dat ik nu met de nieuwe radio (2.07 geloof ik) slechter bereik heb gekregen.
Normaal altijd wel 1 streepje 'G', maar nu is het soms signaal-loos..
Ook krijg ik in eens een melding wanneer ik een sms verzonden heb.. overal gezocht, maar zal er wel weer overheen gekeken hebben, waar kun je dat in g*dsnaam uitzetten?? Bij 1.44 nooit gehad en ook nooit uit hoeven zetten.
De weer-animatie krijg ik ook niet uit. Heb het bij 1.44 uit kunnen zetten, maar kan nu ook niet meer vinden waar dat ergens was..
Nu nog checken of de bluetooth problemen opgelost zijn i.c.m. de Parrot en of alle geluidsmeldingen normaal werken zoals bij HTC Peep. Heb nu al het idee dat mijn 'nieuwe e-mail' geluid soms niet afspeelt..
Net Artemis 15.5 NLD geinstalleerd en bij het begin installeren, als die schermpjes heb ik WIFI verbindingen overgeslaan. Maar als ik nu naar de COMM Manager ga is wifi grijs, waar kan ik dat ergens veranderen?
Na een soft reset doet ie het weer.
Na een soft reset doet ie het weer.
[ Voor 8% gewijzigd door Jan888 op 18-05-2010 16:00 ]
je kan de synchronisatie services schedulen (bijv. 's nachts niet syncen) en polling interval verlagen van de POP-mail.Novadecasa schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:34:
Zijn hier nog mensen die recent met HTC contact hebben gehad over o.a. de batterij duur?
m.a.w.: door instellingen te tweaken kan je de batterijduur stevig beïnvloeden
Ohja, en ik heb TouchTwit. Maar nu heb ik dat opnieuw geinstalleerd en wil hij mijn account niet meer activeren. Krijg de melding accounttesterror. Iemand een idee wat ik moet doen?
Dit wil ik ook wel weten, mis me submappen wel, althans de inhoud:).MrJayMan schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:21:
Ik synchroniseer mijn hotmail account automatisch d.m.v. het Windows Live tooltje.
Dank voor de info! Ik laat het er ook nog even bij zitten met die witte vlekken, stuur m wel op als de garantie periode bijna voorbij isVerwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:53:
Ik heb zojuist contact gehad met HCT support omdat er om mijn scherm zoals hier eerder in de topic beschreven "lichtere vlekken" bevinden. HTC heeft teruggestuurd dat het toestel dan best opgestuurd kan worden voor reparatie, maar ze vertellen me ook dat ik best nog even wacht met het binnenbrengen van mijn toestel totdat de reparatie tijd opnieuw naar een normaal tijdsduur gezakt is.
Je account wissen en opnieuw aanmaken.Jan888 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:57:
Ohja, en ik heb TouchTwit. Maar nu heb ik dat opnieuw geinstalleerd en wil hij mijn account niet meer activeren. Krijg de melding accounttesterror. Iemand een idee wat ik moet doen?
En soms helpt het ook als je eerst op twitter inlogt via je browser op je foon en dan daarna via TouchTwit.
Start - Email - Hotmail - Menu - **MrJayMan schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:21:
Werkt! Thanks!CRXed schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:24:
[...]
Je account wissen en opnieuw aanmaken.
En soms helpt het ook als je eerst op twitter inlogt via je browser op je foon en dan daarna via TouchTwit.
ik heb een aantal submappen aangevinkt (goede tip!) maar krijg nu telkens de foutmelding: 'De mappenlijst is niet gesynchroniseerd'CRXed schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:29:
[...]
Start - Email - Hotmail - Menu - **scroll omlaag
** - Extra - Mappen beheren
Helaas, het was van korte duur. Heb weer dezelfde melding. Heb je andere tip ook al geprobeerd.CRXed schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:24:
[...]
Je account wissen en opnieuw aanmaken.
zo mijn hd2 is officieel overleden, even wachten op de verzekering en dan neem ik een ander toestel, hoef geen WM meer terug iig
Dit topic is gesloten.