Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-05 00:17
SnoeiKoei schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:24:
[...]

Tsja de camera-kwaliteit is gewoon niet erg best bij dit toestel, zeker niet bij minder-dan-goede lichtomstandigheden. Veel mensen hebben bovendien bij aankoop last van een roze zweem in het midden van foto's maar ik meen dat dat voor velen wel is opgelost met een camera-patch van HTC van een paar maanden terug.

Als je je afvraagt of je foto's echt door een defect slecht worden moet je er hier eens een posten, kunnen we zien of het slechter is dan wij uit de camera trekken.
Ik heb ze er toen hier op gezet. is echt een ramp.
zie hier: (ps, hond ziet er in het echt niet zo uit ;) )
Afbeeldingslocatie: http://img696.imageshack.us/img696/3505/imag9304.jpg

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
patrickje85 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:42:
er staat geen gmail, maar Outlook E-mail, en zie nergens planning staan :S

edit: gevonden!

ander vraagje, heb het ergens tussen de honderden posts gezien, maar kan het niet terug vinden
kan ik de melding uitzetten die je krijgt als je een sms hebt verzonden? is echt irri!
Pagina 29, 1 na onderste post van Barfman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik heb al eens aangegeven dat ik mijn icons verander via deze tutorial:
http://pocketnow.com/twea...sense-quick-links-in-wm65
Maar bij een aantal programma's (bv. manila birthday) vind ik in het register geen .ink vermelding naar het programma, en kan ik dus het pad naar het icon ook niet veranderen. Wel is er een icon te zien in het windows startmenu. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254891

HellStorm666 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:28:
[...]

[afbeelding]
fotos zijn mij mij een stuk beter. Ik heb echt helemaal niks te klagen over de HD2 camera behalve dat in het donker door de 2 flits lampjes de foto veel te licht wordt

kwaliteit is bij mij perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:51
patrickje85 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:42:
er staat geen gmail, maar Outlook E-mail, en zie nergens planning staan :S

edit: gevonden!

ander vraagje, heb het ergens tussen de honderden posts gezien, maar kan het niet terug vinden
kan ik de melding uitzetten die je krijgt als je een sms hebt verzonden? is echt irri!
Is zoeken nou echt zo moelijk op de telefoon?

sms tab > all messages > menu > settings > options (of als je nederlands toestel hebt even vertalen...)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
harmageddon schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 08:43:
[...]

Is zoeken nou echt zo moelijk op de telefoon?

sms tab > all messages > menu > settings > options (of als je nederlands toestel hebt even vertalen...)
Is een post lezen nu echt zo moeilijk??

Hij heeft het over 'verzonden sms notificatie' (in eens ingebakken in de stock ROM).. niet een bezorgingrapport!!

[ Voor 5% gewijzigd door lithje op 03-06-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mijn HD2 moet ik ongeveer drie keer per dag soft resetten omdat het te traag wordt om mee te werken. Ik synchroniseer 1 GMail account (email + agenda + contacts), 1 Hotmail account (contacts + email), 1 POP3 account (email). De pop3 polled om de 30 minuten. GMail en Hotmail worden instant gepusht.

Ik vermoed dat de HD2 moeite heeft met de synchronisatie via GPRS (vaak geen 3G verbinding). Kan iemand dit bevestigen?

Ik gebruik overigens de stock rom van t-mobile.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Welke stock ROM?

En dan de hamvraag.. hoe vol zit je sms-box??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

HellStorm666 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:28:
[...]

[afbeelding]
Die slechte foto komt volgens mij door de verkeerde autofocus. Op de achtergrond is de zand/gras wel scherp. Zelf vind ik de foto's van de HD2 ook niet geweldig. Op de HD2 zelf ziet het er nog redelijk uit maar op de pc valt het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 18:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Anoniem: 256386 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:12:
[...]

Die slechte foto komt volgens mij door de verkeerde autofocus. Op de achtergrond is de zand/gras wel scherp. Zelf vind ik de foto's van de HD2 ook niet geweldig. Op de HD2 zelf ziet het er nog redelijk uit maar op de pc valt het tegen.
Volgens mij werd in een van de eerdere topics aangeraden om de lens eens af te vegen....?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickje85
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-01 19:58
mariconjo schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 06:29:
[...]

Pagina 29, 1 na onderste post van Barfman.
bedankt, ben de cab nu aan t downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254891

Anoniem: 256386 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:12:
[...]

ik vind het op de pc ook meevallen. tja je kan er geen posters van maken maar laten we reeel wezen

Afbeeldingslocatie: http://img714.imageshack.us/img714/1154/imag0369a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 10:37

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Anoniem: 254891 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:41:
[...]

ik vind het op de pc ook meevallen. tja je kan er geen posters van maken maar laten we reeel wezen

[afbeelding]
Maar er zit wel een zichtbaar groot verschil in jouw foto en die van HellStorm666.

Jouw foto is gewoon acceptabel. Geen hoogstandje qua kwaliteit maar wat mij betreft ruimschoots goed genoeg voor internettoepassingen. Dat kan ik niet zeggen van zijn foto, die is gewoon beroerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 21:57
Ik gebruik een HD2 voor mijn werk, en maak daar vrijwel dagelijks foto's mee. Prima ding, maar wel gevoelig voor belichting, zoals zoveel kleine cameraatjes. Het is een telefoon, en geen fotototototoestel.

Zo goed als de reclame-foto's die op het toestel staan als je hem krijgt, worden de foto's nooit, maar verder zeer acceptabel hoor!
Zoals gezegd:let wel op een goede belichting, en de juiste witbalans. Ook de instellingen voor contrast, en met name verzadiging zijn ERG gevoelig. Speel daar eens wat mee voor een goed resultaat. Enneh... inderdaad is stap één een schone, krasvrije lens. Dat scheelt écht veel, óók in de kleuren.

Deze bijvoorbeeld: http://img295.imageshack.us/img295/6420/imag0326.jpg is genomen met de HD2. Geen topper kwa kleurendiepte tc., maar zéér acceptabel toch?

[ Voor 11% gewijzigd door teake op 03-06-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

En deze dan, zoom eens in op die kleine ijspegeltjes :9

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/qy5o8z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddr780
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-08-2024
Anoniem: 308755 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:09:
[...]

Het wk word uitgezonden op Ned 1 (of 3 trouwens?) maar ik heb vodafone hoe kan ik ned 1 gratis bekijken dan?
Bedankt alvast voor de uitleg :)
Als je via het Vodafone netwerk naar http://live.vodafone.com gaat dan zie je daar vanzelf "Mobile TV"
Hierop klikken en je komt er vanzelf. Zorg wel dat je een goede verbinding heb. Dus in een gebied waar er een slecht bereik is, zal het ws. niet goed lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-05 00:17
Deel 12 is gestart.
a.u.b. daar verder gaan.

HIER dus! ;)

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste