Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:20

Sherlock

No Shit

Sherlock schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:03:
Hebben jullie ook wel eens last van dat de muziek app freezed? Ik heb het nu al een paar keer gehad, met name bij wat grotere bestanden. (een aantal nummers van Dire Straits, zoals Telegraph road en Private Investigations)

Versie-info:
ROM 1.66.404.1
Radio 2.06.51.07
Manila 2.5.19211619.0
Niemand die dit ook heeft? Zou mooi zijn, dan ligt het waarschijnlijk aan de muziek die ik probeer te spelen.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Sherlock schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:54:
[...]

Niemand die dit ook heeft? Zou mooi zijn, dan ligt het waarschijnlijk aan de muziek die ik probeer te spelen.
Sieneke? :P :9

Vwb de L26 ROM, die werkt gewoon zonder gekke dingen... Geen schokkende verschillen met de standaard 1.66 ROM, maar gewoon goed.

Al wil het bellen en gebeld worden nog niet echt goed lukken... Gisteren weer ellende!
Een paar keer wilde het niet lukken om verbinding te krijgen, en ook gebeld worden is een paar keer mislukt, met als gevolg een sms over een gemist gesprek die een uur later pas aankomt.... De kans is groot dat het aan T-mobile ligt, maar zeker weten doe ik het niet...
Zit in Rotterdam btw, en daar zijn meer klachten over heet netwerk van T-mobile...

[ Voor 54% gewijzigd door Paling1 op 28-05-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:39
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:22:

ik moet nog even wennen aan de softtoetsen onder in het scherm i.p.v. boven in beeld maar na een dag oefenen denk ik dat ik daar vrij gemakkelijk aan zou gaan wennen.
Tis alleen de start knop die van boven naar onder is gegaan, de echte softkeys hebben altijd al beneden gezeten.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Prulleman schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:58:
[...]

Tis alleen de start knop die van boven naar onder is gegaan, de echte softkeys hebben altijd al beneden gezeten.
Wat ik er lastig aan vind is dat de 'phone' knop er direct naast zit, en ik dus al een paar keer per ongeluk op de verkeerde knop heb gedrukt... Die knoppen hadden van mij wel wat verder uit elkaar mogen zitten.
Verder vind ik de knoppen onnodig groot, en heb ik het idee dat ik minder schermruimte overhoud dan met een 6.5 ROM.

Voor mij voelt het een beetje aan als een probeerseltje dat nog verder ontwikkeld moet worden...
Toen ik het voor het eerst zag, dacht ik dat het wel handig zou zijn, maar het valt in het echt een beetje tegen...

[ Voor 16% gewijzigd door Paling1 op 28-05-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ik heb nu Duttys_Leo_Sense_2.5_5.2.23569.5.5.0_1.78_ML_6.5.5_V1.6_NL er op draaien. Aangezien ik ag dat meerdere m hier draaien stel ik mn vraag hier even.

Ik heb al meerdere roms van Dutty gedraaid en ben over het algemeen erg tevreden, alleen blijf ik met een "probleem" zitten.

Als ik een telefoongesprek wil ophangen, reageert mijn software knop niet... heel soms wel maar dan pas na 5 keer drukken ofzo. Ik moet nu steeds ophangen met harwareknop. Iemand die dit herkent? Heb BsBTweaks erop en SkTools erop.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flash je HD2 en je kan er zoals ik een hele andere interface in elkaar frutselen.....

Afbeeldingslocatie: http://img375.imageshack.us/img375/4897/screen01v.png

Afbeeldingslocatie: http://img718.imageshack.us/img718/9853/screen03df.png

Afbeeldingslocatie: http://img201.imageshack.us/img201/8906/screen02o.png

Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/7163/screen04q.png

Alle informatie vind je hier...

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=531

Zoek en je zult vinden...

Veel succes

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:30:
Ik heb nu Duttys_Leo_Sense_2.5_5.2.23569.5.5.0_1.78_ML_6.5.5_V1.6_NL er op draaien. Aangezien ik ag dat meerdere m hier draaien stel ik mn vraag hier even.

Ik heb al meerdere roms van Dutty gedraaid en ben over het algemeen erg tevreden, alleen blijf ik met een "probleem" zitten.

Als ik een telefoongesprek wil ophangen, reageert mijn software knop niet... heel soms wel maar dan pas na 5 keer drukken ofzo. Ik moet nu steeds ophangen met harwareknop. Iemand die dit herkent? Heb BsBTweaks erop en SkTools erop.
"Increase Tap Time" bij instellingen BSB Tweaks op OFF
Dit zal het verhelpen....
Veel succes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:58:
[...]

kruisje rechts boven is ook verplaatst naar rechts onder
Paling1 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:04:
[...]

Wat ik er lastig aan vind is dat de 'phone' knop er direct naast zit, en ik dus al een paar keer per ongeluk op de verkeerde knop heb gedrukt... Die knoppen hadden van mij wel wat verder uit elkaar mogen zitten.
Verder vind ik de knoppen onnodig groot, en heb ik het idee dat ik minder schermruimte overhoud dan met een 6.5 ROM.
Scherm groote is net zo groot gebleven, volgens mij is de ruimte boven iets kleiner geworden en onder groter.
het lijkt misshien zo omdat er onder nu een knop staat i.p.v. alleen tekst.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:48:
Flash je HD2 en je kan er zoals ik een hele andere interface in elkaar frutselen.....

Veel succes
vind de standaard Sense interface mooi genoeg van zichzelf dus daar gaan we niets aan veranderen!

weet iemand misschien hoe je meerdere afbeeldingen in 1keer bij een mail kunt voegen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Zo, mijn HD2 is de deur uitgestuurd, was hem helemaal zat, had de meest vreemde problemen met het toestel, nu even afwachten en hopen dat het goed opgelost wordt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:52:
[...]

"Increase Tap Time" bij instellingen BSB Tweaks op OFF
Dit zal het verhelpen....
Veel succes....
Super bedankt! Eindelijk de oplossing :)

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 10:22
Filipek schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:33:
Hier ben ik ook benieuwd naar!

[...]
Ik heb hier toevallig laatst ook naar gezocht, aangezien Samsung ook met Ping! in haar commercials begint te smijten.
Wat blijkt: BB Ping is een afgesloten netwerk, alleen voor BB gebruikers. Je kan dus beter BB gebruikers aansporen om ook Palringo te gaan gebruiken :)

In principe is Pingen trouwens ook niets anders dan IM voor een smartphone, dus waarom daar weer iets nieuws voor is bedacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:54:
[...]

Jawel heb ik ook last van eerste had ik ruim 400 nummer nu nog maar 30 ofzo en dan loopt ie wel normaal. Maar op de htc site staat een update om te zorgen dat de muziek tab beter werkt misschien kun je die proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:53

HollovVpo1nt

I like gadgets

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Veel succes
No offence, maar dat ziet er niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Veel succes
Kun je me a.u.b helpen met dit op mijn HD 2 krijgen?
Het gaat alleen om het GTX thema, ik heb op xda de pagina van het thema gevonden maar ik snap het niet helemaal de downloads lijk alleen ad-ons en niet het thema zelf en ik snap niet wat ze bedoelen met compressed of uncompressed? Ik weet dat je niet alles mag postten maar wil je proberen mij te helpen ik vind het GTX thema erg mooi namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Sins 2003 tot vanmiddag 14.30 was ik een nokia klant.. me motto was altijd nokia 4 ever + anti touchscreen.. maar heb nu de HD2 en geef het een fair kans :P

Heb niet veel tijd om het allemaal uit te puzellen nu door avonddienst.. maarehh wat moet ik downloaden om uitzending gemist te kunnen kijken? Een x lees ik silverlight, dan is java niet goed..iemand die hier wat op weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
ik heb nu nog SPL 1.42.0000 op me HD2 met stock rom 1.66 Ik wil gaan flashen, maar als ik nu HSPL erop zet dan kan ik nog wel gewoon gebruik maken van de stock 1.66 ??
(of moet ik dan direct een custom erop zetten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twente18
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-02-2023
Ola,

Ik heb ROM-versie:1.72.172.0 vodafone geupdate alleen nou is het ding gewoon onwijs traag geworden.
ligt dit aan de rom? zo ja welke kan ik beter gebruiken of heeft iemand andere tips om het ding sneller te laten lopen.
Ik heb alleen de update gedaan, daarna sync. met exchange server tbv email, contacts agenda.
en ms my phone tbv smsjes.
Zelf als ik het ding van standby haal duurt het enkele seconden voordat het scherm oplicht.

Alvast bedankt voor alle hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Tuzla schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 18:39:
Sins 2003 tot vanmiddag 14.30 was ik een nokia klant.. me motto was altijd nokia 4 ever + anti touchscreen.. maar heb nu de HD2 en geef het een fair kans :P

Heb niet veel tijd om het allemaal uit te puzellen nu door avonddienst.. maarehh wat moet ik downloaden om uitzending gemist te kunnen kijken? Een x lees ik silverlight, dan is java niet goed..iemand die hier wat op weet?
GTX thema heb ik ook gehad. CFC Compressed download je als de snellere ROMS hebt dacht ik. Dus ik denk dat je voor stock rom Uncompressed nodig hebt, maar weet niet zeker. Had zelf uncompressed gedownload, maar ik had gegokt :P

Je kunt dus een van die twee kiezen. Je download de cab (deze is van uncompressed):

http://www.4shared.com/fi...nse_WVGA_CFCDisabled.html

en je installeert hem. Doe een softreset en de thema staat op je telefoon.

[ Voor 13% gewijzigd door HollovVpo1nt op 28-05-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb zojuist ook voor het eerste een custom rom geinstalleerd. In mijn geval Artemis 17. Daar zitten wel heel wat leuke en handige dingen in. De startknop bovenin die in iets anders met een andere functie is veranderd, de softwareknoppen onderin (scherm is toch groot zat), het Artemis Center en vast nog heel wat meer. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Links naar customroms zijn niet toegestaan.

[ Voor 90% gewijzigd door BastiaanN op 29-05-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Is er al een Layar of wikitude (of andere Augmented Reality Browser) versie voor windows Mobile te vinden, en dan ook nog werkend op de HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij het invoegen van een afbeelding bij een nieuwe e-mail gaat hij vanzelf naar het mapje mijn afbeeldingen.
aangezien ik alle afbeeldingen op de sd kaart bewaar zou deze eigenlijk hierheen moeten verwijzen.
iemand enig idee waar de reg key hiervoor staat? ben al wat aan het zoeken geweest maar kan het nog niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:00
sk0o schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 19:17:
ik heb nu nog SPL 1.42.0000 op me HD2 met stock rom 1.66 Ik wil gaan flashen, maar als ik nu HSPL erop zet dan kan ik nog wel gewoon gebruik maken van de stock 1.66 ??
(of moet ik dan direct een custom erop zetten)?
Ja, als de telefoon naar HSPL is geflashed kan je nog gewoon gebruik maken van de stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:04:
[...]
Jawel heb ik ook last van eerste had ik ruim 400 nummer nu nog maar 30 ofzo en dan loopt ie wel normaal. Maar op de htc site staat een update om te zorgen dat de muziek tab beter werkt misschien kun je die proberen
Ik had het ook, maar na het runnen van dit tooltje waren alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.
Binnenkort mijn hele muziekcollectie er maar eens doorheen halen...

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Zou deze handsfree headset werken met de HD2? Nu voor €15,- incl verzending bij 1dayfly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
teake schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 08:33:
Is er al een Layar of wikitude (of andere Augmented Reality Browser) versie voor windows Mobile te vinden, en dan ook nog werkend op de HD2?
Layer moet gewoon opschieten met ontwikkelen!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Veel succes
Da's pas cool!

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Monda schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:30:

Dag Monda,

heb ook Dutty V1.6 maar daar ligt het niet aan :)

Ligt aan BSBtweaks, je moet optie Screen sensibility uitzetten. (iets met Tap).

Trouwens, Dutty raad het sterk af om BSBtweaks te gebruiken op zijn rom's.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
he,
ik was hier een keer een cabje tegengekomen dat als een app internet nodig heeft hij eerst wifi laat zoeken.
weet iemand waar hij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Dat doet hij standaard toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Volgens mij heb ik een nadeel aan Artemis gevonden.
Pocket Informant 8.51 is in het adresboek met de knoppenbalk 12-toets-zoeken gewoon baggertraag geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister dan toch maar is begonnen met dat flashen. Hb gekozen voor de 1.66 HSPL met Radio 2.10.50.19_2 en artimis v17. Het eerste gezicht is wel oke wel even wennen die knoppen aan de onderkant maar dat went denk ik wel. Ff alle leuke apps erop gezet zoals tom tom e.d. en loopt als een trein. Het enige wat nog steeds niet goed werkt en wat al niet werkte met mijn stock rom is het vodafone netwerk. Mijn internetverbinding valt telkens uit waardoor bijvoorbeeld een Live messenger zich steeds afmeld of gewoon zelfs helemaal niets meer doet. Heb al geprobeerd te update naar een versie boven 11.0 maar hij blijft bij mij steeds hangen op versie 10.6/7. Volgens marketplace moet eerst de oude versie worden verwijderd maar omdat het er standaard in hoort is het naar mijn weten nergens definitief te verwijderen.

Maar al met al neem ik niet aan dat dit het probleem voor het verbreken van mijn verbinging is. Heb al is een beetje op de topics zitten snuffelen maar ben gelukkig niet de enige met dit probleem.
Het vreemde is dat mijn vriendin met een bb werkt en ook onbeperkt data van t-mobile en die nergens last van heef. Gewoon lekker heel de dag online..! T-mobile geeft wel toe dat hun 3G netwerk overbelast is maar zelf kan ik hier zowel met de bb als mijn eigen iphone niets van ondervinden. Vodafone heeft wel degelijk een probleem met hun 3G netwerk maar hun geven het niet toe. Zoals ik eerder al had vermeld geeft vodafone aan dat ik ineens niet in het juiste dekkingsgebied zit. Wel vreemd als het het ene moment wel werkt en het andere niet, Tevens heb ik hiervoor een ander abbo gehad van vodafone ook met onbeperkt internet en dat was super nooit problemen..! Erg vreemd vinden jullie niet..?

Vodafone wist mij ook te vertellen dat ik even de netwerk instellingen opnieuw moest instellen. Maar laat de HTC hd2 dat nou toevallig zelf ook automatisch kunnen en deze instellingen blijken ook nog eens precies overeen te komen met de instellingen die vodafone doorgeeft via hun website.

Is er nou toavllig iemand die dezelfde problemen ondervindt/ondervondt en die toevallig een goede oplossing heeft gevonden of moeten we vodafone gewoon voor het blok zetten want in princiepe betaal ik nu voor een service die eigenlijk helemaal niet beschikbaar is.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:00
Staat genoeg over geschreven in dit topic, waar het mogelijk aan een instelling ligt in de telefoon. Daarnaast gebruik je van Vodafone live.vodafone.com of office.vodafone.nl. Die laatste werkt bij mij zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg leuk spel gevonden. Field runners (vergelijkbaar met tower defence, maar draait zonder crashes, ook na level 100). Wilde ik graag met jullie delen. Kan helaas hier geen linkje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49
Hoe kan ik bij de Aandelen tab het volume van m'n aandelen aanpassen?
Op 1 aandeel na heb ik alle koersen kunnen vinden, maar nu wil ik per aandeel het volume instellen, echter kan ik niet vinden hoe en waar dat moet, er staat simpelweg volume N/A.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomblack
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-07 00:53
ik had hier en daar wat gelezen over een custom roms op je Windows mobile te zetten. dan moet je de boot loader veranderen, maar dan vervalt de garantie. maar dan als je de echte rom(en boot loader) er weer op zet heb je weer garantie las ik ergens.
maar als me beeldscherm er mee op houdt of er raakt in de telefoon iets defect dan is het niet meer mogelijk om een echte rom er weer te zetten. en heb je helemaal garantie meer? en is het mogelijk om er een custom rom er op te zetten en me garantie behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het hier al langs gekomen. Maar kunnen jullie wat meer vertellen over android op de HD2? Is het zeker dat android naar de HD2 komt en wanneer zal dit dan ongeveer zijn? En als Android niet op de HD2 komt, wanneer kunnen we WM 7 verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 15:14:
Misschien is het hier al langs gekomen. Maar kunnen jullie wat meer vertellen over android op de HD2? Is het zeker dat android naar de HD2 komt en wanneer zal dit dan ongeveer zijn? En als Android niet op de HD2 komt, wanneer kunnen we WM 7 verwachten?
Voor android: Er is een werkende kernel waar android op gegooid kan worden. Stabiel? redelijk.
Ze zijn nu druk bezig om de drivers te maken, met als struikelblok op dit moment de Touchdriver voor het scherm. Niks is zeker maar waarschijnlijk zal er wel android op de hd2 komen.

WM7 komt er zeker voor de HD2. Ze zijn er al heel erg druk mee bezig en mensen doneren als gekken aan de makers hiervan waardoor ze verplicht zijn om er ook een echt werkende WM7 op de plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maximus1 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 15:19:
[...]

Voor android: Er is een werkende kernel waar android op gegooid kan worden. Stabiel? redelijk.
Ze zijn nu druk bezig om de drivers te maken, met als struikelblok op dit moment de Touchdriver voor het scherm. Niks is zeker maar waarschijnlijk zal er wel android op de hd2 komen.

WM7 komt er zeker voor de HD2. Ze zijn er al heel erg druk mee bezig en mensen doneren als gekken aan de makers hiervan waardoor ze verplicht zijn om er ook een echt werkende WM7 op de plaatsen :)
Ok, maar komt er ook een officiele update van HTC met de WM7? Ga er vanuit dat Android niet via een officiele update zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Laatst online: 01-09 12:49
tomblack schreef op zondag 30 mei 2010 @ 14:54:
ik had hier en daar wat gelezen over een custom roms op je Windows mobile te zetten. dan moet je de boot loader veranderen, maar dan vervalt de garantie. maar dan als je de echte rom(en boot loader) er weer op zet heb je weer garantie las ik ergens.
maar als me beeldscherm er mee op houdt of er raakt in de telefoon iets defect dan is het niet meer mogelijk om een echte rom er weer te zetten. en heb je helemaal garantie meer? en is het mogelijk om er een custom rom er op te zetten en me garantie behouden?
1 Je kunt altijd weer terug flashen naar de oorspronkelijk rom dus alles weer terug zoals het toestel uit de fabriek kwam.
2 Je garantie vervalt alleen als je hem met een custom rom naar htc stuurt. Maar als je hem terug flasht blijven er geen sporen achter.
3.Je kunt altijd flashen ook als het scherm bijvoorbeeld niet meer reageert. In theorie kun je het ook nog doen als het hele scherm het niet meer doet. Moet je wel goed lezen en het een beetje opgevoel doen en dat is dus even goed uitvogelen maar zeker niet onmogelijk.
4. Praktisch zijn er bijna geen kapotte hd2s. Er is ook nog niemand in dit heletopic die iets heeft gezegt dat zijn toestel het ineens niet meer deed zonder eigenschuld. Ik ken ook geen mensen met een kapotte telefoon zonder eigenschuld dus niet d.m.v vallen,waterschade etc.
5. Als er iets kapot is het 9/10 keer de glasplaat van het scherm (door vallen) maar aangezien je voor het flashen alleen knoppen gebruikt kun je bijna altijd not terug flashen.
6. Conclusie het risco is gewoon zeer laag.
7. De voordelen:
-veel betere batterijduur alle tweaks hoef je zelf niet op te zoeken.
-door een andere radio nog verder verbeterde batterij duur en een klein beetje extra ontvangst.
-stabieler de nieuwste versies van windows mobile worden gebruikt. Verder lossen veel rom chefs handmatig bugs op. Wat vastlopen en dergelijke voorkomt.
-sneller dan de stockrom
-Alles met de nieuwste dingen zoals vele customroms nu hebben de sms berichten versie van htc met optie om de berichten te beveiligen met wachtwoord.
-Vaak incl de nieuwste office 2010 hoewel die nu wel op windows marketplace zal staan maar toch.
-gewoon minder problemen..

Nu even een kleine tutorial.

A. HSPL

stap 1 Download hspl
stap 2 Bekijk dit filmpje een beeld zegt meer dan 1000 woorden ;)

B. Task 29
Task 29 formateert je telefoon hiermee verkom je bugs als je de custom rom in gebruik hebt.
stap 1 download task 29 (het is de shadrac versie meer info zie je in het filmpje)
stap 2 Bekijk dit filmpje

C. Radio
De radio beheert de verbindingen in de telefoon zoals de gps etc.
1.Je kunt niet zomaar elke radio flashen sommige roms werken beter met andere radio's.
2.Zoek dus eerst een custom rom die je er goed uit vind zien en kijk in de thread welk radio je nodig hebt.
Je vind een heleboel customroms hier
en sommige zoals die van dutty vind je hier
Kijk dus in de thread van de rom welke radio je nodig hebt.
3.Vervolgens download je de gewenste radio hier zijn ze te vinden
4.Bekijk dit filmpje

D.Rom.
1. Download je rom
2. Bekijk dit filmpje
3 LET OP ze vergeten iets als de rom bijna klaar is met flashen en er dus 99 % in het scherm staat.
Druk je beide de volume toetsen te gelijk in en dit doe je net zolang todat je in de bootloader komt. Vervolgens zie je het hard reset scherm en er staat press volume up to restore doe dit. Dit doe je dus voor dat de telefoon de kans heeft gehad om optestarten. Dit voorkomt weer extra bugs.
4.Vervolgens doe je via de bootloader of in de telefoon nog een hardreset. Verkomt weer extra problemen achteraf 8) Maar dit doe je na dat de telefoon een keer volledig is opgestart.

Tip Download bekende roms zoals Dutty, CleanEX, Artemis, Energy... deze zijn het meest stabiel.
Tip Je hoeft maar een keer hspl te installeren tenzij je natuurlijk weer terug flash naar een custom rom.
Tip Sommige roms hebben hoge versie van hspl nodig let hier op in de rom thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Top post!

Heb je toevallig ook nog een overzichtje met sterke & zwakke punten van de meest gebruikte roms? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 16:54:
[...]

Ok, maar komt er ook een officiele update van HTC met de WM7? Ga er vanuit dat Android niet via een officiele update zal komen.
Nope, er zal geen officiele update naar WM7 komen voor de HD2. Hoofdreden hiervoor is dat de HD2 5 hardware knoppen heeft en de WM7 er maar 3 mogen hebben + er was geen aparte zoekknop of zoiets ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Laatst online: 01-09 12:49
EgMaf schreef op zondag 30 mei 2010 @ 19:52:
Top post!

Heb je toevallig ook nog een overzichtje met sterke & zwakke punten van de meest gebruikte roms? _/-\o_
Een beetje :)

Dutty roms.
-Stabiel
-Nederlands
-Dichtbij stockrom
-Redelijksnel

Cleanex
-Hele snelle roms
-Helaas niet allemaal nederlands alleen de DSE versies
-Maar lekker leeg zonder troep en snel.

Engeryroms
-Rom met veel handigheden
-Alles andere kleur/design etc kijken of je het wat vind.
-Lekker compleet veel handige applicaties
-Behoorlijk snel.
-Niet nederlands

Artemis
-Behoorlijk snel
-Nederlands
-Dichtbij stock maar nog een hoop extratjes ook in nederlands.

[ Voor 3% gewijzigd door LemonC200 op 30-05-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomblack
  • Laatst online: 20-07 00:53
jan-willem3 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 18:21:
[...]

1 Je kunt altijd weer terug flashen naar de oorspronkelijk rom dus alles weer terug zoals het toestel uit de fabriek kwam.
2 Je garantie vervalt alleen als je hem met een custom rom naar htc stuurt. Maar als je hem terug flasht blijven er geen sporen achter.
3.Je kunt altijd flashen ook als het scherm bijvoorbeeld niet meer reageert. In theorie kun je het ook nog doen als het hele scherm het niet meer doet. Moet je wel goed lezen en het een beetje opgevoel doen en dat is dus even goed uitvogelen maar zeker niet onmogelijk.
4. Praktisch zijn er bijna geen kapotte hd2s. Er is ook nog niemand in dit heletopic die iets heeft gezegt dat zijn toestel het ineens niet meer deed zonder eigenschuld. Ik ken ook geen mensen met een kapotte telefoon zonder eigenschuld dus niet d.m.v vallen,waterschade etc.
5. Als er iets kapot is het 9/10 keer de glasplaat van het scherm (door vallen) maar aangezien je voor het flashen alleen knoppen gebruikt kun je bijna altijd not terug flashen.
6. Conclusie het risco is gewoon zeer laag.
7. De voordelen:
-veel betere batterijduur alle tweaks hoef je zelf niet op te zoeken.
-door een andere radio nog verder verbeterde batterij duur en een klein beetje extra ontvangst.
-stabieler de nieuwste versies van windows mobile worden gebruikt. Verder lossen veel rom chefs handmatig bugs op. Wat vastlopen en dergelijke voorkomt.
-sneller dan de stockrom
-Alles met de nieuwste dingen zoals vele customroms nu hebben de sms berichten versie van htc met optie om de berichten te beveiligen met wachtwoord.
-Vaak incl de nieuwste office 2010 hoewel die nu wel op windows marketplace zal staan maar toch.
-gewoon minder problemen..

.................
Heel erg bedank! dan ga ik toch maar als ik tijd heb even een custom rom er op zetten want ik vind windows mobile die er nu op staat niet erg stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornelisN
  • Laatst online: 30-01 12:33
CornelisN schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:39:
Buiten het feit dat de HD2 een top telefoon is zit ik toch met een probleempje. Ik rij motor en daar kan soms een stukje navigatie ook wel handig zijn. Dus ik dacht mooi, tomtom op mn HD2, oordopjes in en gaan met die banaan.
Ik heb geen houder of wat dan ook waar ik de telefoon dan in kan zetten dus ik ben gedoemd om hem dan in de zak te doen en het te moeten doen met de gesproken aanwijzingen.
Maar wat gebeurt er nou, als ik mijn tomtom instel en het scherm uit zet stopt ook de GPS verbinding ermee! Nogal hinderlijk want dan valt mijn hele plan in het water. Het aanlaten van het scherm is ook geen optie omdat het geweldige scherm zelfs nog reageerd in het hoesje en het aan laten van het scherm nogal wat stroom vergt.

Dus kortom wie weet hoe je de HD2 zover krijgt dat de GPS verbinding behouden blijft als je het scherm uit zet?
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 00:19:
[...]

Installeer XDA shutdown voor je HD2. Als je het powerknopje dan ingedrukt houdt, krijg je een keuzemenu. Daar kun je kiezen om enkel het scherm uit te zetten. Als het goed is werkt GPS dan nog wel.
Ik heb inmiddels meerder van die shutdown programma's geprobeerd, maar telkens als je het scherm uitzet stopt de GPS er ook mee...
Iemand anders nog een geniale ingeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:39
CornelisN schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:33:
[...]

[...]

Ik heb inmiddels meerder van die shutdown programma's geprobeerd, maar telkens als je het scherm uitzet stopt de GPS er ook mee...
Niet geniaal maar wel een werkende, neem een losse BT mouse!! Denk dat er veel tweedehands te krijgen zijn.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:12

SilencerNL

No remorse

CornelisN schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:33:
Ja, dit kan! Je moet even wat aanpassen in je register, maar daarna blijft je GPS gewoon aan als je je scherm uit zet: http://forum.xda-develope...php?p=6416870&postcount=6

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilencerNL schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:34:
[...]
Is er toevallig ook iets in het register te veranderen zodat het 3g netwerk gewoon constant blijft werken..?

Ja, dit kan! Je moet even wat aanpassen in je register, maar daarna blijft je GPS gewoon aan als je je scherm uit zet: http://forum.xda-develope...php?p=6416870&postcount=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:24
maximus1 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 15:19:
[...]
Wat een onzin zeg, dat is nog alles behalve zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
nils.kuijpers schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:53:
[...]

Wat een onzin zeg, dat is nog alles behalve zeker.
Geen onzin, het zal er komen. Maar of het dan echt goed werkt? of hoelang het gaat duren? misschien nog wel een jaar. Maar hij komt er iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

maximus1 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:40:
[...]

Geen onzin, het zal er komen. Maar of het dan echt goed werkt? of hoelang het gaat duren? misschien nog wel een jaar. Maar hij komt er iig wel.
Ben benieuwt naar je onderbouwende feiten. Als het enige argument is dat er veel gedoneerd wordt naar een paar gasten op XDA vind ik dat geen bewijs dat het er komt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Ik heb sinds twee weken dat de twitter berichten in de standaard twitter applicatie niet meer vernieuwd worden. Er staat dan wel rechtsboven dat hij om b.v. 12:00 uur is geupdate alleen het laatste bericht is van 1,5 week terug terwijl er meer berichten zijn van daarna. Wat kan ik hieraan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
maximus1 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:40:
[...]

Jawel, complete onzin! Jij berust je helemaal nergens op en schept valse verwachtingen. Het zou zo maar eens kunnen dat het er ooit van komt, maar dat is nog verre van zeker. Tenzij je mij bewijs kunt leveren natuurlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb alle HD2-topics met de search zitten doorsnuffelen over het gebruik van de FM-radio in combinatie met een bluetoothheadsetje (zoals mijn Jabra BT3030). Ik maak altijd gebruik van het headsetje tijdens het rijden (in m'n fiets).

Maar als ik m'n HD2 op het dashboardsteuntje heb zitten, kan ik natuurlijk gewoon een koptelefoon erin prikken puur voor de ontvangst. Maar ik zie nergens een mogelijkheid om het radiogeluid via m'n BT3030 in m'n oren te krijgen.

Niemand anders die het probleem herkent? Of liever: iemand die een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Ik gebruik momenteel Opera 10, ik vind dit de beste browser voor de HTC HD2! Wat vinden jullie en gebruiken jullie?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
vanpeltje schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:57:
Ik gebruik momenteel Opera 10, ik vind dit de beste browser voor de HTC HD2! Wat vinden jullie en gebruiken jullie?
stock 9.7, 10 heeft geen text reflow en pinch to zoom toch? Voor mij 2 essentiele functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Ok.. heb nu een tijdje de 1.72 ROM gebruikt.. het blijft RUK!!

- bleutooth koppeld niet altijd meer direct met de Parrot. Bij 1.48 wel altijd.
Soms moet ik bluetooth uitschakelen om vervolgens weer in te schakelen voor een juiste connectie met de Parrot. gelukkig doet hij het bij de 2de keer altijd.

- bereik is slechter geworden met de nieuwe Radio.. 3G etc. ook.

- traagheid door volle SMS-box blijft.

- in eens hebben ze een 'verzonden sms notificatie' ingebakken. Welk niet-nadenkend mens heeft dat nu verzonnen? Moet ik eerst weer een CAB installeren om dat ongedaan te maken. Gelukkig zwerven hier mensen rond met verstand van zaken die van die leuke CAB's in elkaar kunnen zetten.

- moet minimaal 1x per week een soft-reset doen, aangezien hij steeds trager wordt in een week gebruik.
Ok ok.. was eerst bijna 1x in de 2 dagen, maar dat lag volgens mij aan Dutty's task manager..

- soms komt hij niet meer uit stand-by, was bij 1.48 ook al. Ik moet dan de rechter knop een paar seconden ingedrukt houden met daarna 1x kort indrukken waarna hij wel de unlock-slider laat zien. Beeld blijft namelijk zwart. Gebeurt vaak wanneer de phone ook weer traag word. Ik denk nog steeds dat het met een volle task manager te maken heeft. Ook al zeggen mensen hier dat het zo hoort..

- update-geluiden doen het niet altijd. Ook van Peep weer niet. Daarnaast gooit Peep nog steeds geen oude Tweets uit de inbox.

- en zo nog wat meer kleine zaken..

Dan kan de HD2 nog zo'n mooi toestel zijn, als het platform niet stabiel draait dan is het gewoon RUK!!
Ik ga nog één keer de Artemis 17 ROM proberen, aangezien iedereen hier roept dat hij stabiel draait en het meest bij de stock-ROM in de buurt komt.. misschien dat het uitkomst bied aangezien de stock ROM's niet goed werken. Als dat ook niet lekker draait, dan gaat hij eruit en ga ik een Android phone halen.
De Desire phone's van bekenden van me draaien gewoon heerlijk en die gasten installeren zich dood met dat ding zonder problemen. En zo was het ook altijd bij Symbian.. nooit geen problemen!

Zo.. dat ben ik weer even kwijt! ;)

[ Voor 15% gewijzigd door lithje op 31-05-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

lithje schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:10:
Je moet je ook niet blindstaren op die getalletjes.... Die 1.72 is een Vodafone ROM, die uiteindelijk niet echt verschilt van de normale 1.66 ROM. Ik geloof zelfs dat sommige onderdelen in de 1.72 ROM een lager versienummer hebben dan de 1.66 ROM.

Zou ook wel een beetje vreemd zijn dat Vodafone maanden eerder een nieuwe ROM zou uitbrengen als HTC.

Ik heb zelf nu de L26 ROM draaien en die is gebaseerd op de nieuwste 2.13 ROM die in de USA net uit is.
Er zijn ook wat ROMS te vinden die gebaseerd zijn op de 1.78 die een tijdje geleden in Korea is verschenen.
Beide ROMs schijnen goed te werken. Ik heb in ieder geval geen problemen meer met SMSen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
HellStorm666 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:23:
Hoe kan ik bij de Aandelen tab het volume van m'n aandelen aanpassen?
Op 1 aandeel na heb ik alle koersen kunnen vinden, maar nu wil ik per aandeel het volume instellen, echter kan ik niet vinden hoe en waar dat moet, er staat simpelweg volume N/A.
Volume van aandelen aangeven is voor zover ik weet niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Action Screen voor mijn Chucky GTX Theme....

Afbeeldingslocatie: http://img375.imageshack.us/img375/4897/screen01v.png

Afbeeldingslocatie: http://img532.imageshack.us/img532/165/actionscreen.png

8) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje

- bleutooth koppeld niet altijd meer direct met de Parrot. Bij 1.48 wel altijd.
Soms moet ik bluetooth uitschakelen om vervolgens weer in te schakelen voor een juiste connectie met de Parrot. gelukkig doet hij het bij de 2de keer altijd.

- bereik is slechter geworden met de nieuwe Radio.. 3G etc. ook.

- traagheid door volle SMS-box blijft.

- in eens hebben ze een 'verzonden sms notificatie' ingebakken. Welk niet-nadenkend mens heeft dat nu verzonnen? Moet ik eerst weer een CAB installeren om dat ongedaan te maken. Gelukkig zwerven hier mensen rond met verstand van zaken die van die leuke CAB's in elkaar kunnen zetten.

- moet minimaal 1x per week een soft-reset doen, aangezien hij steeds trager wordt in een week gebruik.
Ok ok.. was eerst bijna 1x in de 2 dagen, maar dat lag volgens mij aan Dutty's task manager..

- soms komt hij niet meer uit stand-by, was bij 1.48 ook al. Ik moet dan de rechter knop een paar seconden ingedrukt houden met daarna 1x kort indrukken waarna hij wel de unlock-slider laat zien. Beeld blijft namelijk zwart. Gebeurt vaak wanneer de phone ook weer traag word. Ik denk nog steeds dat het met een volle task manager te maken heeft. Ook al zeggen mensen hier dat het zo hoort..

- update-geluiden doen het niet altijd. Ook van Peep weer niet. Daarnaast gooit Peep nog steeds geen oude Tweets uit de inbox.

- en zo nog wat meer kleine zaken..

Dan kan de HD2 nog zo'n mooi toestel zijn, als het platform niet stabiel draait dan is het gewoon RUK!!
Ik ga nog één keer de Artemis 17 ROM proberen, aangezien iedereen hier roept dat hij stabiel draait en het meest bij de stock-ROM in de buurt komt.. misschien dat het uitkomst bied aangezien de stock ROM's niet goed werken. Als dat ook niet lekker draait, dan gaat hij eruit en ga ik een Android phone halen.
De Desire phone's van bekenden van me draaien gewoon heerlijk en die gasten installeren zich dood met dat ding zonder problemen. En zo was het ook altijd bij Symbian.. nooit geen problemen!

Installeer beter Dutty ML 6.5.5 V1.6. Werkt als een zonnetje! en Nederlands.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 12-09 08:47
En zo was het ook altijd bij Symbian.. nooit geen problemen!

Hard reset uitgevoerd?

offtopic:
Nooit geen problemen, dus altijd problemen?

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Nope.. geen hard reset. Dacht dat dat alleen nodig was bij een custom ROM?
Moet trouwens eerst nog eens uitzoeken hoe dat moet? Zal vast wel op XDA staan..

En als dat moet, waarom zetten ze dat dan niet op de HTC site? Of heb ik er weer overheen gelezen..

Maar het wordt steeds leuker.. Kreeg net weer een notificatie dat mijn baterij bijna leeg is..BIJ 83%!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Een hardreset is voor alle ROMS (custom en stock) van toepassing. Als er vreemde fouten optreden, wil het wel eens helpen.
Wel even oppassen, want je bent wel al je SMS, mails en contacten etc kwijt, die moet je dus eerst effe backuppen. Programma's moet je ook opnieuw installeren.

Hardreset, is te vinden bij settings --> security --> factory reset. (effe vertalen in NL)

Als je niet zo'n zin hebt om een custom rom te installeren, dan kan je eventueel ook nog overwegen om HSPL erop te zetten en een stock 1.66 ROM erop te zetten in de taal die je wil. Omdat jij een Vodafone toestel hebt moet je eerst HSPL instaleren omdat je normaal gesproken geen andere dan de Vodafone roms kan installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Oh dat is natuurlijk ook nog een optie ja..

Maar aangezien ik ook nogal wat problemen van 1.66 ROM's tegenkom/lees, is het misschien toch verstandig om eens voor bijvoorbeeld een Artemis te gaan..

Ik snap niet dat sommige mensen hier om de zoveel tijd een nieuwe ROM erop zetten. Wat een gedoe zeg, alles weer updaten, instellen, terugzetten en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

Even een opmerking c.q. vraag ik mij af: ik heb in het verleden weinig en nu helemaal geen problemen met mijn HD2. Ik lijk wel de enige. Ik blijf echter wel dicht bij de standaards en heb weinig add ons geïnstalleerd, zoals Co0kie's Home Tab en heb relatief weinig SMS berichten (ik verwijder ze meestal). Hebben jullie problemen met de standaard ROM of juist wanneer je veel aanvullende app's hebt geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

lithje schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:02:
Oh dat is natuurlijk ook nog een optie ja..

Maar aangezien ik ook nogal wat problemen van 1.66 ROM's tegenkom/lees, is het misschien toch verstandig om eens voor bijvoorbeeld een Artemis te gaan..

Ik snap niet dat sommige mensen hier om de zoveel tijd een nieuwe ROM erop zetten. Wat een gedoe zeg, alles weer updaten, instellen, terugzetten en installeren.
Als je een beetje gestructureerd werkt is het helemaal niet zoveel werk hoor.
Ik heb een lijst gemaakt waarop ik bijgehouden heb welke programma's en (register)instellingen ik heb gedaan. Ik heb alle benodigde programma's op mijn SD-kaart staan, en na een hardreset of het installeren van een custom ROM kost het me een half uurtje ofzo om alles weer te installeren, en mijn contacten terug te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
GSP schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:20:
Even een opmerking c.q. vraag ik mij af: ik heb in het verleden weinig en nu helemaal geen problemen met mijn HD2. Ik lijk wel de enige. Ik blijf echter wel dicht bij de standaards en heb weinig add ons geïnstalleerd, zoals Co0kie's Home Tab en heb relatief weinig SMS berichten (ik verwijder ze meestal). Hebben jullie problemen met de standaard ROM of juist wanneer je veel aanvullende app's hebt geïnstalleerd?
En dat is één van de redenen dat ik WM nog steeds niet stabiel noem.. Er zijn heel wat mensen die problemen hebben met de stock ROM's, maar natuurlijk ook wat die totaal geen problemen hebben. Ik vind het maar raar..
OF die mensen gebruiken niet alles van de telefoon OF ze hebben niet veel geïnstalleerd.
Maar er zijn ook mensen die met een kale ROM nog problemen hebben.. snap jij het nog?
Merk ook dat niet alle CAB's en zelf geschreven programma's even stabiel lopen op de HD2.

Ik ging zelf meteen van alles installeren toen ik het ding net had aangezien dat bij Symbian ook nooit een probleem was.. daar kwam ik bij WM al snel van terug. Na de-installatie van bijv. Dutty's task manager liep het al weer wat vlotter. Nu met de nieuwe 1.72 heb ik (uit mijn hoofd) 5 progjes geïnstalleerd en toch krijg ik weer problemen.. Vaag allemaal.

[ Voor 15% gewijzigd door lithje op 01-06-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hey ik had een vraag betreft SMSjes. In de lengte van de tekst per SMS providergebonden? Ik kan namelijk in mijn SMS'jes maar 160 characters gebruiken.. dat is net een alinea :/

Kan ik deze tekst middels een cab vergroten of is dit echt providergebonden? Want mijn moeder met haar nokia 3310 haalt gerust 500 characters per sms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
jan-willem3 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 18:21:
[...]

A. HSPL

stap 1 Download hspl
stap 2 Bekijk dit filmpje een beeld zegt meer dan 1000 woorden ;)

B. Task 29
Task 29 formateert je telefoon hiermee verkom je bugs als je de custom rom in gebruik hebt.
stap 1 download task 29 (het is de shadrac versie meer info zie je in het filmpje)
stap 2 Bekijk dit filmpje

C. Radio
De radio beheert de verbindingen in de telefoon zoals de gps etc.
1.Je kunt niet zomaar elke radio flashen sommige roms werken beter met andere radio's.
2.Zoek dus eerst een custom rom die je er goed uit vind zien en kijk in de thread welk radio je nodig hebt.
Je vind een heleboel customroms hier
en sommige zoals die van dutty vind je hier
Kijk dus in de thread van de rom welke radio je nodig hebt.
3.Vervolgens download je de gewenste radio hier zijn ze te vinden
4.Bekijk dit filmpje

D.Rom.
1. Download je rom
2. Bekijk dit filmpje
3 LET OP ze vergeten iets als de rom bijna klaar is met flashen en er dus 99 % in het scherm staat.
Druk je beide de volume toetsen te gelijk in en dit doe je net zolang todat je in de bootloader komt. Vervolgens zie je het hard reset scherm en er staat press volume up to restore doe dit. Dit doe je dus voor dat de telefoon de kans heeft gehad om optestarten. Dit voorkomt weer extra bugs.
4.Vervolgens doe je via de bootloader of in de telefoon nog een hardreset. Verkomt weer extra problemen achteraf 8) Maar dit doe je na dat de telefoon een keer volledig is opgestart.

Tip Download bekende roms zoals Dutty, CleanEX, Artemis, Energy... deze zijn het meest stabiel.
Tip Je hoeft maar een keer hspl te installeren tenzij je natuurlijk weer terug flash naar een custom rom.
Tip Sommige roms hebben hoge versie van hspl nodig let hier op in de rom thread.
Dit mag imo in de OP! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:41:
Hey ik had een vraag betreft SMSjes. In de lengte van de tekst per SMS providergebonden? Ik kan namelijk in mijn SMS'jes maar 160 characters gebruiken.. dat is net een alinea :/

Kan ik deze tekst middels een cab vergroten of is dit echt providergebonden? Want mijn moeder met haar nokia 3310 haalt gerust 500 characters per sms..
Wat gebeurt er als je meer dan 160 tekens invoert? Want de HD2 kan zeker weten meer dan 160 tekens aan.

[ Voor 68% gewijzigd door Hahn op 01-06-2010 11:45 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:51

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:41:

Een SMS is standaard 160 tekens. Als je moeder SMSjes verstuurt van 500 tekens betaalt ze voor 4 berichten.

>>linkje<<

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paling1 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:30:
[...]

Als je een beetje gestructureerd werkt is het helemaal niet zoveel werk hoor.
Ik heb een lijst gemaakt waarop ik bijgehouden heb welke programma's en (register)instellingen ik heb gedaan. Ik heb alle benodigde programma's op mijn SD-kaart staan, en na een hardreset of het installeren van een custom ROM kost het me een half uurtje ofzo om alles weer te installeren, en mijn contacten terug te zetten...
Gestructureerd werken is niet mijn sterkste punt.
Ik gebruik SPB Backup en maak daar regelmatig (automatisch) een systeem backup van mijn HD2 mee. Terugzetten van gegevens en/of systeem, al of niet met ROM duurt 5 minuten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:17
Binnenkort begint het WK en ik zou graag paar wedstrijden op mijn HD2 willen bekijken. Alleen wat is een handige site/app daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na vorige week de Artemis V16 NLD en 2.09.51.03 Radio geflasht te hebben viel het mij op dat het
battery verbruik beduidend hoger was dan voorheen (1.66 Stock incl. stock radio, bsb, S2U2)

ik was er een beetje van uitgegaan dat de Artemis Rom wel een aantal bekende tweaks voor zoal het besparen van battery ingebakken had zitten dus geen extra tweaks uitgevoerd.
enige draaiende programma was S2U2 v2.41

bij weinig gebruik zat ik na een halve dag al op zo'n 60% lading over.

hierom heb ik een log gemaakt met Battlog (5sec) zie hieronder een stukje hiervan:
(de complete is vrij lang en komt op het zelfde neer)
1-6-10 8:19:00, AC_LINE_OFFLINE, 4,116v, -119ma, 2,76C, 95%,
1-6-10 8:19:00, AC_LINE_OFFLINE, 4,116v, -112ma, 2,76C, 95%,
1-6-10 8:20:00, AC_LINE_OFFLINE, 4,116v, -112ma, 2,76C, 95%,
1-6-10 8:20:00, AC_LINE_OFFLINE, 4,108v, -122ma, 2,77C, 95%,
1-6-10 8:20:00, AC_LINE_OFFLINE, 4,116v, -95ma, 2,77C, 95%,
1-6-10 8:21:00, AC_LINE_OFFLINE, 4,116v, -95ma, 2,77C, 95%,
1-6-10 8:21:00, AC_LINE_OFFLINE, 4,113v, -103ma, 2,77C, 95%,
1-6-10 8:21:00, AC_LINE_OFFLINE, 4,108v, -123ma, 2,77C, 95%,
1-6-10 8:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 4,108v, -123ma, 2,77C, 95%,
1-6-10 8:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 4,116v, -99ma, 2,78C, 94%,
1-6-10 8:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 4,111v, -96ma, 2,78C, 94%,
1-6-10 8:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 4,111v, -96ma, 2,78C, 94%,
Hierna BSB-Tweaks 1.6 geinstalleerd. power saving mode aan gezet en zie hier het resultaat:
(zelfde als boven: de complete is vrij lang en komt op het zelfde neer)
1-6-10 15:57:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,825v, -3ma, 3,04C, 52%,
1-6-10 15:57:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,821v, -35ma, 3,06C, 52%,
1-6-10 15:58:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,821v, -35ma, 3,06C, 52%,
1-6-10 15:58:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,821v, -35ma, 3,06C, 52%,
1-6-10 15:58:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,821v, -42ma, 3,06C, 52%,
1-6-10 15:58:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,821v, -42ma, 3,06C, 52%,
1-6-10 16:27:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,823v, -7ma, 3,00C, 52%,
1-6-10 16:27:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,821v, -17ma, 3,02C, 52%,
1-6-10 16:28:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,821v, -17ma, 3,02C, 52%,
1-6-10 16:28:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,821v, -35ma, 3,03C, 52%,
1-6-10 16:28:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,821v, -52ma, 3,03C, 52%,
1-6-10 16:42:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,796v, -146ma, 3,02C, 52%,
1-6-10 16:42:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,796v, -146ma, 3,02C, 52%, ActiveApplication = S2U2Start
1-6-10 16:42:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,767v, -327ma, 3,04C, 52%,
1-6-10 16:42:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,767v, -327ma, 3,04C, 52%,
1-6-10 16:43:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,767v, -327ma, 3,04C, 52%,
1-6-10 16:43:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,779v, -202ma, 3,06C, 52%,
1-6-10 16:43:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,779v, -202ma, 3,06C, 52%,
1-6-10 16:43:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,779v, -202ma, 3,06C, 52%, ActiveApplication = Start S2U2
1-6-10 16:57:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,823v, -4ma, 3,00C, 52%,
wat een wereld van verschil!

ik had op de stock rom ook bsb draaien maar had niet het idee dat het zoveel verschil maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:38
WFvN schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:21:
Ik heb alle HD2-topics met de search zitten doorsnuffelen over het gebruik van de FM-radio in combinatie met een bluetoothheadsetje (zoals mijn Jabra BT3030). Ik maak altijd gebruik van het headsetje tijdens het rijden (in m'n fiets).

Maar als ik m'n HD2 op het dashboardsteuntje heb zitten, kan ik natuurlijk gewoon een koptelefoon erin prikken puur voor de ontvangst. Maar ik zie nergens een mogelijkheid om het radiogeluid via m'n BT3030 in m'n oren te krijgen.

Niemand anders die het probleem herkent? Of liever: iemand die een oplossing weet?
Ik heb dit probleem ook. Ik heb een sony ericsson bluetooth headset en bij gebrek aan beter luister ik nu radio via internet. Dit werkt op zich best aardig op mijn fiets (goed bereik), maar in de trein werkt dit voor geen meter.

Ik vroeg me dus ook 2 zaken af:
- is het al voldoende om alleen de headset connector in te pluggen, heb je bijvoorbeeld nog bereik wanneer ik de oortjes van de headset afknip?
- zelfde probleem als hierboven genoemd: hoe zet ik het geluid dan op mijn bluetooth headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

jswinkels schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:35:
[...]

Ik heb dit probleem ook. Ik heb een sony ericsson bluetooth headset en bij gebrek aan beter luister ik nu radio via internet. Dit werkt op zich best aardig op mijn fiets (goed bereik), maar in de trein werkt dit voor geen meter.

Ik vroeg me dus ook 2 zaken af:
- is het al voldoende om alleen de headset connector in te pluggen, heb je bijvoorbeeld nog bereik wanneer ik de oortjes van de headset afknip?
Dat idee had ik dus ook. Ik heb een vern**kt setje waarvan het ene oortje het niet meer doet. Schaar erin en je hebt een mooie antenne. Wellicht nog even voor de zekerheid de uiteindes van de aders even isoleren van elkaar.

Maar zeker in m'n fiets zou dat wel handig zijn. Koop ik gewoon een universele houder, maak daaronder een blokje met daarin een USB-connector en de afgeknipte koptelefoon en ik heb voeding EN antenne. Maarja, dan moet ik nog wel via BT kunnen luisteren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Safaci schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:49:
Binnenkort begint het WK en ik zou graag paar wedstrijden op mijn HD2 willen bekijken. Alleen wat is een handige site/app daarvoor?
Heb al een abonnement genomen op Vodafone Mobile TV. 5 euro per maand (eerste maand gratis, elke maand opzegbaar)

Weet iemand op welke zender WK 2010 wordt uitgezonden? Ned1 is namelijk standaard gratis bij vodafone :).

Werkt best goed moet ik zeggen.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickje85
  • Laatst online: 28-08 16:55
misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik een liedje instellen als beltoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
patrickje85 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 00:08:
misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik een liedje instellen als beltoon?
totaal niet stom als je het niet weet, ik wist het ook nie totdat ik het ergens las ^^

Maar het is heel simpel en eigenlijk logisch :P

Ga naar explorer op de HD2, dan naar het nummer dat je als beltoon wilt instellen.
Vervolgens houd je dit nummer lang ingedrukt en dan verschijnt er een menu.
Hier dan "set as ringtone" aanklikken (bij mij is het engels, bij een NL rom nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickje85
jow dat werkt idd!
kan zoiets ook met sms geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:17
vanpeltje schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:41:
[...]

Heb al een abonnement genomen op Vodafone Mobile TV. 5 euro per maand (eerste maand gratis, elke maand opzegbaar)

Weet iemand op welke zender WK 2010 wordt uitgezonden? Ned1 is namelijk standaard gratis bij vodafone :).

Ik heb alleen geen Vodafone! :P Streamt Ned1 het ook niet live via hun site? Dan zou je via opera/skyfie het kunnen bekijken, hoop ik! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
Iemand hier een goed(koop?) adresje om een HD2 te laten repareren?

Hij stuitert namelijk niet zo goed op plavuizen. glas van het touchscreen is nu een beetje volledig naar de gruzelementen. touchscreen zelf werkt nog perfect, maar volgens mij is dit 1 deel qua vervangen?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

:| ik begin een beetje de balen te krijgen van het BlueTooth gebeuren.

Mijn HD2 doet niet met m'n Jabra BT3030 wat ik wil (wat m'n Touch Cruise met WM6.1 wel deed):

1) SPB Phone Suite schakelt niet over op een handsfreeprofile zodra ik m'n BT3030 gekoppeld heb (met als gevolg dat ik énorm veel geluid in m'n oren krijg omdat ik met BT veel lager volume wil hebben)
2) S2P volumeschuifknop onderin werkt niet
3) De play/forward/back knoppen van de BT3030 geven geen signalen door naar S2P maar geven hun commando's aan WMP (en ja, ik heb in S2P wel opgegeven dat 'OVerride WMP for remote control')
4) Zodra ik S2P afsluit, het even (een paar seconden) duurt voordat hij daadwerkelijk afgesloten is waarbij ik eerst nog een halve seconde herrie over de speaker van m'n HD2 krijg

Uit punt 4 blijkt trouwens wel dat de headset geregistreerd wordt want bij inschakelen start S2P netjes op en bij uitschakelen sluit S2P weer af (welliswaar wat vertraagd)

Alleen weet ik dus niet waar het verkeerd gaat. Misschien incompatibility van SPB Phone Suite en S2P met WM6.5? Of misschien dat de BT3030 niet helemaal lekker wil werken met WM6.5?

Ook heb ik al PhoneWeaver geprobeerd in plaats van SPB Phone Suite maar dat ding wil al helemaal niet wat ik wil.

[edit]
Okee, probleem 1 heb ik nu toch opgelost met PhoneWeaver in plaats van Phone Suite
Probleem 3 lijkt een softwareprobleem te zijn want bij een schone installatie werken de knoppen nog wel. Nu dus uitzoeken wel programma voor de problemen zorgt.

[edit2]
Probleem 3 wordt veroorzaakt zodra ik HTC Sense uitschakel 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door WFvN op 02-06-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
[...]

werkt best goed moet ik zeggen.
Werkt dit dan op de HTC HD2?
Heb Vodafone Mobile TV draaien op mijn N95 maar als ik de sim in m'n HTC HD2 stop werkt het niet en als ik de juiste instellingen binnehaal krijg ik de mededeling dat het toestel niet wordt ondersteund (toestel simlockvrij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraag betreft soft-reset.
Heb de search functie gebruikt, maar deze kon mij niet een duidelijk antwoord geven.
Ik heb BSB tweaks geinstalleerd, en een aantal wijzigingen doorgevoerd. Nu moet de telefoon een soft reset doen om de wijzigingen te activeren. Mijn vraag is,een soft-reset.... Wat is dat :?
Raak je daarbij sms of contacten of data kwijt?
Of ist dat simpelweg het toestel uit en weer aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 12-09 08:47
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:01:
Hallo,

Ik heb een vraag betreft soft-reset.
Heb de search functie gebruikt, maar deze kon mij niet een duidelijk antwoord geven.
Ik heb BSB tweaks geinstalleerd, en een aantal wijzigingen doorgevoerd. Nu moet de telefoon een soft reset doen om de wijzigingen te activeren. Mijn vraag is,een soft-reset.... Wat is dat :?
Raak je daarbij sms of contacten of data kwijt?
Of ist dat simpelweg het toestel uit en weer aan doen?
Dat laatste, soft-reset is gewoon een reboot.
Bij een hard-reset verlies je alle data.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Hier is mijn Action Screen Installation Cab file...
Veel Succes voor de geintresseerden

http://rapidshare.com/fil...TX_Action_Screen.cab.html

(Voor Fotos Zie pagina 39)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Heb nu iets heel erg eritants.
Als ik bel dan wordt na ong 1 a 2 min de verbinding verbroken en krijg ik de melding dat verbinding met het netwerk is verbroken en of ik opnieuw wil verbinden. De telefoon gaat dus gewoon in vluchtmodus (offline modus) tijdens het bellen.

Iemand die hier een oplossing voor heeft?

ps. gebruik Artemis V15.5

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
hhmmm..ik ga drastische stappen ondernemen.

heb nl. de volgende problemen:
1. Disconnect tijdens bellen
2. willekeurige "hang" van internet
3. fotokwaliteit echt super slecht
4. weer klein licht vlekje in scherm

oplossing.
HSPL er af
Custom rom er af.
nieuwste originele rom er op, verder niets...
problemen nog aanwezig?
Telefoon opsturen voor reparatie
daarna nog aanwezig, nieuwe tel.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

@HellStorm666,

Heb je misschien T-mobile?
Die hebben de laatste tijd veel gedoe met hun netwerk. Ik heb er zelf ook last van dat ik geen internetverbinding kan krijgen, of dat ik niet kan bellen of gebeld worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Paling1 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:38:
@HellStorm666,

Heb je misschien T-mobile?
Die hebben de laatste tijd veel gedoe met hun netwerk. Ik heb er zelf ook last van dat ik geen internetverbinding kan krijgen, of dat ik niet kan bellen of gebeld worden...
nope, heb vodafone.

draai nu weer origineel, camera probleem is er nog steeds

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

HellStorm666 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:05:
[...]

nope, heb vodafone.

draai nu weer origineel, camera probleem is er nog steeds
Tsja de camera-kwaliteit is gewoon niet erg best bij dit toestel, zeker niet bij minder-dan-goede lichtomstandigheden. Veel mensen hebben bovendien bij aankoop last van een roze zweem in het midden van foto's maar ik meen dat dat voor velen wel is opgelost met een camera-patch van HTC van een paar maanden terug.

Als je je afvraagt of je foto's echt door een defect slecht worden moet je er hier eens een posten, kunnen we zien of het slechter is dan wij uit de camera trekken.

[ Voor 13% gewijzigd door SnoeiKoei op 02-06-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ik moet zeggen dat ik ook niet onder de indruk ben van de 5 Mpixel camera.
Ik heb tot nu toe geen last gehad van de roze vlek, maar ik vind wel dat de kleuren heel slecht worden weergegeven op de foto's.
Op het scherm van de HD2 ziet het er nog redelijk uit, maar op een computerscherm is het bijna om te huilen...
Maar goed, ik koop een telefoon niet om mee te fotograferen, dus ik stoor me er niet echt aan.
Ik had hiervoor een Nokia 6110 Navigator, en die maakte nog slechtere foto's.

Ik heb overigens wel een aantal van die register tweaks gedaan vwb de fotokwaliteit. Dat helpt wel een beetje, maar ik blijf het toch vreemd vinden dat de fotobestanden uiteindelijk nog geen 1 MB groot zijn. Da's gewoon heel weinig voor een 5 MP foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het wk word uitgezonden op Ned 1 (of 3 trouwens?) maar ik heb vodafone hoe kan ik ned 1 gratis bekijken dan?
Bedankt alvast voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Paling1 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:05:
Ik moet zeggen dat ik ook niet onder de indruk ben van de 5 Mpixel camera.
Ik heb tot nu toe geen last gehad van de roze vlek, maar ik vind wel dat de kleuren heel slecht worden weergegeven op de foto's.
Op het scherm van de HD2 ziet het er nog redelijk uit, maar op een computerscherm is het bijna om te huilen...
Maar goed, ik koop een telefoon niet om mee te fotograferen, dus ik stoor me er niet echt aan.
Ik had hiervoor een Nokia 6110 Navigator, en die maakte nog slechtere foto's.

Ik heb overigens wel een aantal van die register tweaks gedaan vwb de fotokwaliteit. Dat helpt wel een beetje, maar ik blijf het toch vreemd vinden dat de fotobestanden uiteindelijk nog geen 1 MB groot zijn. Da's gewoon heel weinig voor een 5 MP foto.
Klinkt als "working as intended", die camera is gewoon niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Vimana schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:45:
Handmatig laten staan is vervelend. In de felle zon is het dan wel te lezen, maar binnen is het dan weer te fel.

Heb inmiddels een oplossing gevonden: Lumos! Te vinden op XDA.
Kan je handmatig instellen wat de minimum- en maximumwaarden zijn m.b.t. tot het omgevingslicht.
Prachtig programma!

Alleen doet hij wat vreemds. Gisteren werkte het perfect. Kalibreren gaf een laagste waarde van 3 ofzo en de hoogste waarde van 1244 ofzo (echt nagenoeg bij de maximumwaardes dus). Vandaag gaf hij (na een schone installatie van m'n HD2; harde reset) een maximum van nog maar iets van 400 ofzo in de volle zon. Erg vreemd :?

[edit]
Niet vreemd als je gisteren de nieuwste versie gebruikte en vandaag een vrij oude |:(
Opgelost dus. Wel leuk om te zien dat er daadwerkelijk een verbetering is gekomen in de loop van de tijd :)

[ Voor 42% gewijzigd door WFvN op 02-06-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickje85
vraagje,
heb nou mn gmail account ingesteld met activesync op mn hd2, maar ik heb niet het idee dat ie eens in de zoveel tijd synchroniseerd
waar kan ik dit instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickje85 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 21:56:
vraagje,
heb nou mn gmail account ingesteld met activesync op mn hd2, maar ik heb niet het idee dat ie eens in de zoveel tijd synchroniseerd
waar kan ik dit instellen?
Scroll naar de Mail-tab, druk linksonder op Meer. Vervolgens rechtsonder op Menu, scroll door naar Extra -> Opties. Tik daar op je Gmail account, en vervolgens op Planning voor Verzenden/ontvangen en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickje85
er staat geen gmail, maar Outlook E-mail, en zie nergens planning staan :S

edit: gevonden!

ander vraagje, heb het ergens tussen de honderden posts gezien, maar kan het niet terug vinden
kan ik de melding uitzetten die je krijgt als je een sms hebt verzonden? is echt irri!

[ Voor 58% gewijzigd door patrickje85 op 02-06-2010 23:44 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.