Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Nou, na precies 31 dagen in reparatie te zijn geweest, heb ik vandaag mijn HD2 weer in ontvangst mogen nemen. Hij was opgestuurd voor het bekende probleem: dataconnectie die telkens freezed.
So far, so good. Heb hem gesynced, tweaks en dat soort dingen toegepast, en hij doet het tot op heden zonder problemen. Updates draaien lekker door.
Moet zeggen dat ik nog niet een gat in de lucht spring hoor, toen mijn HD2 net nieuw was, duurde het ook 2/3 dagen voordat het probleem begon. Afwachten dus maar.
Ik zal voor de geïnteresseerden jullie up-to-date houden hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
CRXed schreef op maandag 03 mei 2010 @ 00:51:
[...]Ik ben nu bezig met Jeyo Mobile Extender 2.5 for Outlook om mijn smsjes via Outlook binnen te halen en dan van de HD2 te verwijderen. Ik gok erop dat dan het smsen ook weer beter zal gaan.... :F
Schitterend programmaatje dat Jeyo!

Al mijn smsjes staan nu in Outlook en zijn van mijn HD2 en guess what: hij is weer rete snel!

Nu ben ik heel benieuwd tot hoeveel smsjes ik weer kan ontvangen voor ik me weer begin te ergeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Rossi schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:11:
Nou, na precies 31 dagen in reparatie te zijn geweest, heb ik vandaag mijn HD2 weer in ontvangst mogen nemen. Hij was opgestuurd voor het bekende probleem: dataconnectie die telkens freezed.
So far, so good. Heb hem gesynced, tweaks en dat soort dingen toegepast, en hij doet het tot op heden zonder problemen. Updates draaien lekker door.
Moet zeggen dat ik nog niet een gat in de lucht spring hoor, toen mijn HD2 net nieuw was, duurde het ook 2/3 dagen voordat het probleem begon. Afwachten dus maar.
Ik zal voor de geïnteresseerden jullie up-to-date houden hierover.
Guess what, 2 minuten na dit gepost te hebben is mijn dataconnectie weer frozen. Om gek van te worden. Die gaat morgen weer retour KPN-winkel. Echt balen dit. Had denk ik moeten afkloppen voor ik op 'verstuur bericht' drukte... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:30:
Waarom is dat jammer....? de app zelf is gratis, de aangeboden apps zijn gratis... laat die mensen ook wat verdienen, bovendien, het is niet een app die je dagelijks gebruikt..

Je zoekt af en toe wat, en je kijkt af en toe of er iets leuks bij staat.. dan staat een blokje reclame niet in de weg hoor.

Alternatief is natuurlijk gewoon met google die applicaties opzoeken, maar of je dan minder reclame tegenkomt.. ;)

[...]

wat bedoel je met file informatie? wat je op een windows pc hebt met rechtermuis > eigenschappen/properties?

Dit kan bv met total commander, maar als je wat anders bedoelt zal je het (mij in ieder geval) even beter moeten uitleggen
haha nee sorry bedoel file zoals verkeersopstopping :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:18:
[...]

Dan heb je niets aan file informatie, dan moet je naar een WC!

OT: Mijn tip zou zijn: de BNR WM applicatie (in startscherm van die applicatie staan icoontjes met de actuel file info en flitsers).

Verder is er voor flitsers wel meer te vinden voor WM.
bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom voldoet de mobiele site van flitsservice niet.
http://m.flitsservice.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Rossi schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:26:
[...]

Guess what, 2 minuten na dit gepost te hebben is mijn dataconnectie weer frozen. Om gek van te worden. Die gaat morgen weer retour KPN-winkel. Echt balen dit. Had denk ik moeten afkloppen voor ik op 'verstuur bericht' drukte... :'(
Je kan m blijven terugsturen wat je wilt, maar er zijn veel meer mensen die er last van hebben en HTC weet zelf niet eens wat er aan de hand is, dus kunnen ze het ook niet fixen.

Of ga je heel je HD2 inleveren voor een andere telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subject
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 08:59
Okki5 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:14:
[...]

Beetje meer informatie aub en wat heb je al geprobeerd?

Alleen bij camera, of altijd?
Gebruik je een custom rom (zo ja welke) of een officiele?
Welke Radio rom heb je?
Blijft het probleem na een soft-reset?
Sinds wanneer bestaat het probleem? (was het na installen van een app of was het 'zomaar')
Het lijkt alsof alle witte kleuren geel zijn, beetje lastig uit te leggen. Soms zijn er ook blauwe lijnen van ongeveer 2cm die horizontaal door het scherm gaan. Als het donker is doet hij het meestal wel goed. Alleen als ik YouTube filmpjes afspeel dan vervormen de kleuren ook opeens en dan doe ik een soft reset en is het weer normaal voor een tijdje. Ook heb ik al een keer een hard reset gedaan, maar dat werkte ook niet helaas.

Ik heb volgens mij gewoon de officiële rom erop staan
ROM-versie: 1.66.404.1 NLD
Radioversie: 2.06.51.07

Het probleem kwam eigenlijk 'zomaar', geen idee hoe. Maar meestal nadat of tijdens ik een app geopend heb gebeurt het.

[ Voor 8% gewijzigd door Subject op 03-05-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
CRXed schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:32:
[...]

Je kan m blijven terugsturen wat je wilt, maar er zijn veel meer mensen die er last van hebben en HTC weet zelf niet eens wat er aan de hand is, dus kunnen ze het ook niet fixen.

Of ga je heel je HD2 inleveren voor een andere telefoon?
Ik weet het, ik ben ook actief op XDA en daar heb ik ook alle mogelijke tweaks die in dit topic genoemd worden, al geprobeerd.

Dus ik denk dat een nieuwe/andere phone wel is waar het wel op uit gaat lopen. Ik wil ook niet accepteren dat een telefoon van €500,- niet mijn mail kan ontvangen als ik mail krijg, ik niet Google Maps kan openen als ik dat nodig heb, zonder mijn verbinding te resetten, ik niet even nu.nl kan lezen zonder....etc etc. Ik betaal er genoeg geld voor, me dunkt. Een nieuwe HD2 die dit probleem niet heeft zou ik ook tevreden mee zijn. We wachten wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-03 17:36

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

4tune schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:21:
[...]

Diverse ROM bakkers laten deze hack alweer links liggen. Je krijgt weliswaar wat meer geheugen tot je beschikking, maar het is gebleken dat de prestaties van je toestel ook wat afnemen.
Tja het is natuurlijk niet de bedoeling om mijn prachtige telefoon te gaan vertragen met goed bedoelde hacks. Ik had er nooit over na gedacht dat een vergroting van mijn RAM een negatieve uitwerking zou kunnen hebben....

Ik zal even kijken of ik dit nog wat kan onderbouwen(of jij misschien als je een linkje hebt O-) )

Lekker snel, dacht et wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 12:30
Subject schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:28:
[...]

Het lijkt alsof alle witte kleuren geel zijn, beetje lastig uit te leggen. Soms zijn er ook blauwe lijnen van ongeveer 2cm die horizontaal door het scherm gaan. Als het donker is doet hij het meestal wel goed. Alleen als ik YouTube filmpjes afspeel dan vervormen de kleuren ook opeens en dan doe ik een soft reset en is het weer normaal voor een tijdje. Ook heb ik al een keer een hard reset gedaan, maar dat werkte ook niet helaas.

Ik heb volgens mij gewoon de officiële rom erop staan
ROM-versie: 1.66.404.1 NLD
Radioversie: 2.06.51.07

Het probleem kwam eigenlijk 'zomaar', geen idee hoe. Maar meestal nadat of tijdens ik een app geopend heb gebeurt het.
Ik zou bijna denken dat het een hitteprobleem is... Heb iets soortgelijks gehad met m'n oude HTC P3600, zat een ontwerpfout (processor direct tegen schermverwerkingsunit) waardoor het scherm hele bijzonder (van geel tot paars tinten) dingen kon doen als hij even werd gebruikt. Het betrof toen een zeer geringe oplage van een gare batch, probleem werd ook erkend door HTC en kreeg direct een nieuwe.

Heb je al contact gehad met HTC over je probleem met kleurtjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:29:
[...]

waarom voldoet de mobiele site van flitsservice niet.
http://m.flitsservice.nl
nou ik wil bijv. een bepaalde snelweg kunnen selecteren zodat ik niet moet zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:23:
[...]

nou ik wil bijv. een bepaalde snelweg kunnen selecteren zodat ik niet moet zoeken
gebruik gewoon FlitsNav GPS 4.0 ;) Werkt hier perfect! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:22
Die doet toch niets met files? :+ Als je assistentie wilt bij het rijden zou ik gewoon TomTom Plus (ofzoiets) nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
freekweb schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:29:
[...]

gebruik gewoon FlitsNav GPS 4.0 ;) Werkt hier perfect! 8)
Voor mobiele flitsers en eventueel flitspalen helemaal prima, maar filemeldingen krijg je er niet op.
Dat was toch ook een wens van de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

edtbonep schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:11:
[...]

Voor mobiele flitsers en eventueel flitspalen helemaal prima, maar filemeldingen krijg je er niet op.
Dat was toch ook een wens van de TS.
klopt, my bad, ff over het hoofd gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:34:
[...]

Ik weet het, ik ben ook actief op XDA en daar heb ik ook alle mogelijke tweaks die in dit topic genoemd worden, al geprobeerd.

Dus ik denk dat een nieuwe/andere phone wel is waar het wel op uit gaat lopen. Ik wil ook niet accepteren dat een telefoon van €500,- niet mijn mail kan ontvangen als ik mail krijg, ik niet Google Maps kan openen als ik dat nodig heb, zonder mijn verbinding te resetten, ik niet even nu.nl kan lezen zonder....etc etc. Ik betaal er genoeg geld voor, me dunkt. Een nieuwe HD2 die dit probleem niet heeft zou ik ook tevreden mee zijn. We wachten wel af.
Ik heb ook lang last gehad van verbindingsproblemen. Sinds ik band switch heb aangeschaft echt bijna nooit meer problemen.
Deze ap draait automatisch op de achtergrond en kan je niet per abuis sluiten via taakbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Ik heb een GROOT probleem! :'(

Vannacht mn HD2 opgeladen en vanmiddag wilde ik een file naar mijn foon kopieren, dus sluit 'm op de PC aan met de USB kabel.

Mn scherm verkleurd naar groen, daarna naar een scherm vol met gekleurde pixels en daarna herstart de HD2.
Dit lijkt dus een harde crash?

En nu wil de HD2 niet meer connecten via USB, maar het ergste is, ook niet meer opladen! :-( :-(

Ik ben bang dat er iets kapot is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
CRXed schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:17:
[...]

Schitterend programmaatje dat Jeyo!

Al mijn smsjes staan nu in Outlook en zijn van mijn HD2 en guess what: hij is weer rete snel!

Nu ben ik heel benieuwd tot hoeveel smsjes ik weer kan ontvangen voor ik me weer begin te ergeren :+
Ik heb 'm ook draaien tot mijn volle tevredenheid. Een vraag : hoe trash ik in een keer alle SMSen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
zeef schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:17:
[...]

Ik heb 'm ook draaien tot mijn volle tevredenheid. Een vraag : hoe trash ik in een keer alle SMSen?
In Convo modus kan je via Menu - Verwijderen smsjes per conversatie verwijderen

In Traditionele modus: Menu- Berichten verwijderen - Menu - Alles selecteren - Gereed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
Heb de lens van m'n telefoon eens goed schoongemaakt.
Maar heb die vage vlekken nog steeds.
Kan dit aan Artemis 9.0 liggen of aan een andere fout?
Wie o wie kan mij helpen?

Ook als ik op mn scherm kijk tijdens de foto maken zie je die vage zooi

( heb nog een gekeken, de hond ziet er wel goed uit)

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
HellStorm666 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:15:
Heb de lens van m'n telefoon eens goed schoongemaakt.
Maar heb die vage vlekken nog steeds.
Kan dit aan Artemis 9.0 liggen of aan een andere fout?
Wie o wie kan mij helpen?

Ook als ik op mn scherm kijk tijdens de foto maken zie je die vage zooi

( heb nog een gekeken, de hond ziet er wel goed uit)
Heb je niet zelf een vlekje voor de ogen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subject
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 08:59
Okki5 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 01:14:
[...]

Ik zou bijna denken dat het een hitteprobleem is... Heb iets soortgelijks gehad met m'n oude HTC P3600, zat een ontwerpfout (processor direct tegen schermverwerkingsunit) waardoor het scherm hele bijzonder (van geel tot paars tinten) dingen kon doen als hij even werd gebruikt. Het betrof toen een zeer geringe oplage van een gare batch, probleem werd ook erkend door HTC en kreeg direct een nieuwe.

Heb je al contact gehad met HTC over je probleem met kleurtjes?
Dat zou wel eens kunnen van dat hitteprobleem, want als ik hem op de PC aansluit of hem oplaad dan krijg ik ook die geel tinten. HTC herkende het probleem nier, maar hij wordt binnenkort gerepareerd/vervangen.

Bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
micheldenhaag schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:02:
[...]

Heb je niet zelf een vlekje voor de ogen? O-)
uhmmm.. ff checken....

nope, GoT ziet er normaal uit... ook als ik naar links of rechts beweeg :P

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
de hotfix die 29-4 op de website gezet is van htc, is alleen te gebruiken met de hd2 carkit??
Afbeeldingslocatie: http://www.tracyandmatt.co.uk/blogs/media/tracyandmatts_blog/windowslivewriter/officialhtchd2carkit_fb76/htc-hd2-car-2_2.jpg
Met deze hotfix zou het scherm namelijk in landscape moeten blijven staan ook in hometab,
((wat dus nu alleen met total landcape gedaan kan worden))

Weet iemand als je je telefoon gewoon in je hand hebt of hem in een universele carkit heb zitten of hij dan ook in landcape wil met deze hotfix?? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
CRXed schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:58:

Vannacht mn HD2 opgeladen en vanmiddag wilde ik een file naar mijn foon kopieren, dus sluit 'm op de PC aan met de USB kabel.

Mn scherm verkleurd naar groen, daarna naar een scherm vol met gekleurde pixels en daarna herstart de HD2.
Dit lijkt dus een harde crash?

En nu wil de HD2 niet meer connecten via USB, maar het ergste is, ook niet meer opladen! :-( :-(

Nog steeds? Misschien een harde reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
Is de HTC HD 2 NL dezelfde als HTC HD 2 UK of verschilt alleen de taal (Nederlands of Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
sk0o schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:41:
de hotfix die 29-4 op de website gezet is van htc, is alleen te gebruiken met de hd2 carkit??
[afbeelding]
Met deze hotfix zou het scherm namelijk in landscape moeten blijven staan ook in hometab,
((wat dus nu alleen met total landcape gedaan kan worden))

Weet iemand als je je telefoon gewoon in je hand hebt of hem in een universele carkit heb zitten of hij dan ook in landcape wil met deze hotfix?? .
Nee, het is andersom: vóór de hotfix sprong de carkit modus automatisch in landscape zodra je iets bediende. Ná de hotfix blijft de mogelijkheid om portrait (dus rechtop ipv liggend) te gebruiken in carkit modus.

EDIT: ps: getest met snoertje wat carkitmodus veroorzaakt, en dus niet met de genoemde HTC carkit-op-achterklep-van-HD2-steun.

[ Voor 6% gewijzigd door teake op 04-05-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Seki schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:52:
Is de HTC HD 2 NL dezelfde als HTC HD 2 UK of verschilt alleen de taal (Nederlands of Engels)
Ik moet hier gewoon op reageren na 11 delen doorgelezen te hebben sinds vorige week en ellendig sommige vragen 100x voorbij zien komen,

Als jij dit nou ook zal doen had je deze vraag niet hoeven stellen.

Er zit _GEEN_ verschil tussen, alleen de taal.
Het enige verschil wat er bestaat is tussen EU en US toestellen (Van T-mobile, die heeft een andere hogere ROM (2.xx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-09 12:49
Ik ben een rom aan het vertalen kan iemand mij even helpen hoe heet de map in Windows genaamd Start Menu. In het engels is het Start Menu is het bij jullie ook zo in de map windows of is het Startmenu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
teake schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:53:
EDIT: ps: getest met snoertje wat carkitmodus veroorzaakt, en dus niet met de genoemde HTC carkit-op-achterklep-van-HD2-steun.
welk snoertje mag dit zijn??? gewoon een 12v auto lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

jan-willem3 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:24:
Ik ben een rom aan het vertalen kan iemand mij even helpen hoe heet de map in Windows genaamd Start Menu. In het engels is het Start Menu is het bij jullie ook zo in de map windows of is het Startmenu?
Startmenu

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorkie schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:56:
[...]

Ik moet hier gewoon op reageren na 11 delen doorgelezen te hebben sinds vorige week en ellendig sommige vragen 100x voorbij zien komen,

Als jij dit nou ook zal doen had je deze vraag niet hoeven stellen.

Er zit _GEEN_ verschil tussen, alleen de taal.
Het enige verschil wat er bestaat is tussen EU en US toestellen (Van T-mobile, die heeft een andere hogere ROM (2.xx)
Euhhhh, de USA versie is fysiek zelfs anders naast de andere ROM versies (qua maatvoering anders dus). Maar idd tussen de EU versies is er fysiek geen verschil, alleen de taal en eventueel BRANDED toestellen met externe logo's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
@ SMarron bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Yeaaaah.. me telefoon is weer gerepareerd van fixsupport. Kosten: 188 euro. Aangezien mijn vader de telefoon heeft laten vallen (nota benen op me verjaardag 18 maart :@ ) Hoef ik gelukkig niks te betalen! Telefoon is gister verstuurd. Vandaag zal TNT wel niet werken lijkt mij... Maar goed even afwachten tot morgen :)

PS: Ook een vraag over de nieuwe Artemis HD2 ROM Family Ver 11.0 rom NL versie

Wat voor soort startmenu heeft de rom eigenlijk? Plaatje 1 of plaatje 2 ?

Afbeeldingslocatie: http://img576.imageshack.us/img576/9029/iartemiswwe.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Possible op 05-05-2010 12:17 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Craddle/desktop stand en lader bij DealExtreme: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37088
$18,04 en geen verzendkosten:D
(wel ff US -> EU plug mee bestellen ;) )

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BriekeJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04-2022
Ik zit met een probleem, ik heb net een hard reset gedaan. en die 3 laatste updates van htc (java,music en facebook) alleen nu is opeens heel me homescreen weg? ik zie het weer zegmaar niet meer..alleen de achtergrond :s iemand weet hoe ik dit moet oplossen?

en ook als ik na start ga, na instellinge is alles weg? ik krijg meteen dat scherm van bluethootg vandaag klok en alarmsignale met icoons ipv een lijst waar je na benede moet scrolle :s

[ Voor 26% gewijzigd door BriekeJ op 05-05-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BriekeJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04-2022
heb het al opgelost, maar weer een hars reset gedaan.

wat is de laatste radio & rom nummers eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
HellStorm666 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:58:
Craddle/desktop stand en lader bij DealExtreme: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37088
$18,04 en geen verzendkosten:D
(wel ff US -> EU plug mee bestellen ;) )
Waar heb je de US - EU stekker gevonden? Ik kan hem nergens vinden namelijk.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:17
Possible schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:36:
Yeaaaah.. me telefoon is weer gerepareerd van fixsupport. Kosten: 188 euro. Aangezien mijn vader de telefoon heeft laten vallen (nota benen op me verjaardag 18 maart :@ ) Hoef ik gelukkig niks te betalen! Telefoon is gister verstuurd. Vandaag zal TNT wel niet werken lijkt mij... Maar goed even afwachten tot morgen :)

[afbeelding]
Vraag ik me dus ook al een tijd af, welk start menu hij nu heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Plaatje 2. Maar als dat niet bevalt kun je een andere theme selecteren en krijg je, onder andere, die van plaatje 1.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Moet je een aparte theme downloaden, of zit die bij de rom ingebakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00

[afbeelding]
Geen van tweeen, gewoon het Sence menu zoals je gewent bent. Heb zelf de rom na twee dagen er weer af gegooid en terug naar de stock 1.66 rom. Die doet het eigenlijk gewoon goed

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er strak uit:

Afbeeldingslocatie: http://handheld.softpedia.com/images/devices/465_1.jpg

Toch al ouder toestel, maar qua knoppen wel WM7...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Voor de liefhebbers ik heb een Nederlands Taalpakket incl uitleg (volgens mij mag dit gewoon het is namelijk geen custom rom).

voor iedere willekeurige windows mobile 6.5.X (23566) rom dit betekent dat je ook een keer een andere rom kunt flashen en die vervolgens nederlands maken. Dus je zit niet vast aan de enkele NLD roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff...een HD2 gekocht, valt niet mee allemaal.

Ik wil SENSE blad aanpassen met Cookies editor.

Maar dan moet SENSE uit.
Volgens instructies via instellingen->vandaag> en dan uit doen.

Maar ik heb daar helemaal geen aan/uit staan?

wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
instelleningen- rechtonderin menu dan meer - op het huis je klikken - items - vinkje voor htc sense weg halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:16
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:43:
pfff...een HD2 gekocht, valt niet mee allemaal.

Ik wil SENSE blad aanpassen met Cookies editor.

Maar dan moet SENSE uit.
Volgens instructies via instellingen->vandaag> en dan uit doen.

Maar ik heb daar helemaal geen aan/uit staan?

wat doe ik fout?
Je hoeft sense niet uit te schakelen. Op je homescreen menu en dan edit home layout of cookies home tab editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
zeef schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:19:
[...]

Nog steeds? Misschien een harde reset?
Nog steeds ja....en ook opladen met de 220V oplader werkt niet, ik denkt dat er iets "opgeblazen" is :(

Hoe lang duurt een reparatie als je je foon door HTC zelf laat ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
@ hierboven accu is niet kappot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
jan-willem3 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:31:
@ hierboven accu is niet kappot?
Mja hoe kan ik dat testen? Telefoon doet het nog gewoon, heb nog zon 65% accu over, maar kan m niet meer opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Laatst online: 26-10-2023
jan-willem3 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:33:
Voor de liefhebbers ik heb een Nederlands Taalpakket incl uitleg (volgens mij mag dit gewoon het is namelijk geen custom rom).

voor iedere willekeurige windows mobile 6.5.X (23566) rom dit betekent dat je ook een keer een andere rom kunt flashen en die vervolgens nederlands maken. Dus je zit niet vast aan de enkele NLD roms.
kijk aan! goed werk! ook voor de hd1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een VODAFONE htc hd2 gekocht.
klopt het dat ik dan niet via TMOBILE sim-etje mijn email kan ophalen? Kan niet tmobile selecteren bij provider.
Is dit noodzakelijk? Andere rom erover gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien mijn vader de telefoon heeft laten vallen (nota benen op me verjaardag 18 maart :@ ) Hoef ik gelukkig niks te betalen!
Wauw, en je vader krijgt zeker gratis geld van de engeltjes? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:40:
[...]

Wauw, en je vader krijgt zeker gratis geld van de engeltjes? O-)
Misschien..aansprakelijkheidsverzekering :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:25:
ik heb een VODAFONE htc hd2 gekocht.
klopt het dat ik dan niet via TMOBILE sim-etje mijn email kan ophalen? Kan niet tmobile selecteren bij provider.
Is dit noodzakelijk? Andere rom erover gooien?
Je kan van elke provider e-mail ophalen, maar dan moet je wel je email handmatig instellen.
Geen enkele HD2 heeft simlock volgens mij. Wordt je sim wel herkend en kan je bellen en op internet? Zo ja, dan kan je ook email ophalen.

[ Voor 14% gewijzigd door CRXed op 05-05-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
jan-willem3 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:33:

Je bent een held! Ik gebruik altijd duttys rom maar nu kan ik dus voor de 576 mb WWE's rom's gaan met NL dutch pack :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
dempie schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:03:
[...]

kijk aan! goed werk! ook voor de hd1?
Als jij een HD1 met windows mobile 6.5.x 23566 hebt en sense 2.5 werkt het ook ja. ;) Moet je alleen even opletten met de camera file want die van de hd2 zal wel anders zijn dan die van de hd1. dus dan moet je camera.exe.0413.mui er niet in stoppen.

Ik weet niet precies wat er gebeurt als je een andere built hebt. Proberen mag altijd maar mss moet je hard resseten.

@Vanpeltje dat cker. :9

@Iedereen ik zal wel kijken of ik binnen kort een keer de 23568 build kan doen.

[ Voor 26% gewijzigd door LemonC200 op 05-05-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 08:44
ik heb ook nog een week met een vodafone hd2 en t-mobile sim alles gedaan, volgens mij moet je alleen bij je toegangspunt internet zetten ipv live.vodafone.nl

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Laatst online: 26-10-2023
jan-willem3 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:51:
[...]

Als jij een HD1 met windows mobile 6.5.x 23566 hebt en sense 2.5 werkt het ook ja. ;) Moet je alleen even opletten met de camera file want die van de hd2 zal wel anders zijn dan die van de hd1. dus dan moet je camera.exe.0413.mui er niet in stoppen.

Ik weet niet precies wat er gebeurt als je een andere built hebt. Proberen mag altijd maar mss moet je hard resseten.

@Vanpeltje dat cker. :9

@Iedereen ik zal wel kijken of ik binnen kort een keer de 23568 build kan doen.
hmmzz ok.. hoe kan ik zien welke build ik heb dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Prulleman schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:26:
ik heb ook nog een week met een vodafone hd2 en t-mobile sim alles gedaan, volgens mij moet je alleen bij je toegangspunt internet zetten ipv live.vodafone.nl
Dit is volgens mij bij KPN/Hi het geval. Daarbij moet je portalmmm.*.* veranderen in internet. Bij vodafone is het trouwens live.vodafone.com.

Mijn HD2 wordt morgen opgehaald door HTC, voor de 2e poging het connectie-freezingprobleem op te lossen. Niet dat het waarschijnlijk ook maar iets uit gaat halen... We zullen zien. Gaan we, voor minstens 2 weken, terug naar mijn trouwe Sony-Ericsson K750i. Die tenminste wel altijd mijn mail ophaalt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
In system/device information/software informations
en dan bij versie van het besturingsysteem. daar zie je dan tussen haakjes er achter staan 23566 kleine toevoeging werkt ook ik heb zelf 23563 zie ik net :O dacht dat ik 23566 had XD

[ Voor 14% gewijzigd door LemonC200 op 05-05-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
sk0o schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:44:
[...]

welk snoertje mag dit zijn??? gewoon een 12v auto lader?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ageName=ADME:L:OU:NL:1123

Converter snoertje van mini-usb naar micro-usb. Maar kennelijk zijn daarin de pin-settings net anders, waardoor het snoertje de carkit-modus doet opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Possible schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:21:
[...]

Waar heb je de US - EU stekker gevonden? Ik kan hem nergens vinden namelijk.
Die is hier te vinden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
kost wel $ 0,87 ;)
Flat to Round Plug noemen ze hem.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:51:
Ziet er strak uit:

[afbeelding]

Toch al ouder toestel, maar qua knoppen wel WM7...
De hele stijl in de toestel was veel doper dan wat er nu uit is...

http://www.youtube.com/watch?v=_WXtJpRE08o

En hier de Service Manual, voor de kindjes die zoiets ooit gezien willen hebben ;)
http://www.mikechannon.ne...tz%20Service%20Manual.pdf

[ Voor 17% gewijzigd door Xmoo op 05-05-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
@ Iedereen de kans dat het taalpakket ook met oudere en nieuwe builds werkt is zeer groot. Wel is het belangrijk dat je windows mobile 6.5.X hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69
  • Laatst online: 18-03 17:36

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

hugoxboss69 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:57:
[...]

Tja het is natuurlijk niet de bedoeling om mijn prachtige telefoon te gaan vertragen met goed bedoelde hacks. Ik had er nooit over na gedacht dat een vergroting van mijn RAM een negatieve uitwerking zou kunnen hebben....

Ik zal even kijken of ik dit nog wat kan onderbouwen(of jij misschien als je een linkje hebt O-) )
Het linkje over het wel of niet nuttig zijn van de 512+MB ram

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=675632

Lekker snel, dacht et wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 08:44
Rossi schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:57:
[...]

Dit is volgens mij bij KPN/Hi het geval. Daarbij moet je portalmmm.*.* veranderen in internet. Bij vodafone is het trouwens live.vodafone.com.

Mijn HD2 wordt morgen opgehaald door HTC, voor de 2e poging het connectie-freezingprobleem op te lossen. Niet dat het waarschijnlijk ook maar iets uit gaat halen... We zullen zien. Gaan we, voor minstens 2 weken, terug naar mijn trouwe Sony-Ericsson K750i. Die tenminste wel altijd mijn mail ophaalt... ;)
heb jaaaaaren lang t-mobile gehad, dus ik weet echt wel wat de access point naam voor een t-mobile internet verbinding is, dit is gewoon "internet", en live.com/live.nl whatever, het gaat erom dat je dat moet veranderen omdat t-mobile een andere acces point naam verwacht.
Punt was vooral ook dat je zonder problemen met een VF HD2 en een t-mobile sim kan internetten omdat ik dat ook heb gedaan.

en over dat connectie probleem, ik snap niet waarom iemand zijn telefoon terug stuurt hiermee, wetende dat het geen oplossing bied, zeker een 2e x...
Dat je een statement wilt maken prima, maar als je liever met een andere telefoon werkt, verkoop deze dan gewoon en neem een andere...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils.kuijpers schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:28:
[...]

Vraag ik me dus ook al een tijd af, welk start menu hij nu heeft.
Ja kan kiezen het eerst of het tweede, ze zitten beide standaard in de ROM v11 gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon2W
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 19:22
Ik heb een probleempje.

In de twittertab heb ik ingesteld dat ik een geluidsnotificatie wil horen als er nieuwe updates zijn. Dit werkte ook, alleen nu ineens niet meer. Alle vinkjes staan aan. Wel ontvangt de telefoon gewoon updates, alleen de notificatie werkt niet.

Ik heb met BsBTweaks en XT Hack wat aangepast maar dat heeft niets met geluiden te maken neem ik aan.
Ook heb ik tot nu toe niets op het internet kunnen vinden hier over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, HTC Sense..

prachtig om als 'papiertjes' je email te zien en er doorheen te 'vegen'

maar: ze blijven als ONGELEZEN gemarkeerd...ik lees ze toch echt. Is er een tweak om dit te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Leon2W schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:38:
Ik heb een probleempje.

In de twittertab heb ik ingesteld dat ik een geluidsnotificatie wil horen als er nieuwe updates zijn. Dit werkte ook, alleen nu ineens niet meer. Alle vinkjes staan aan. Wel ontvangt de telefoon gewoon updates, alleen de notificatie werkt niet.

Ik heb met BsBTweaks en XT Hack wat aangepast maar dat heeft niets met geluiden te maken neem ik aan.
Ook heb ik tot nu toe niets op het internet kunnen vinden hier over.
Heb je de taal van htc sense veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Leon2W schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:38:
Ik heb een probleempje.

In de twittertab heb ik ingesteld dat ik een geluidsnotificatie wil horen als er nieuwe updates zijn. Dit werkte ook, alleen nu ineens niet meer.
Is een bug.. hebben meerdere mensen last van, waaronder ik. Draai nu op Vodafone 1.44.. Moet nog steeds naar 1.72 maar heb er nog geen tijd voor. Weet niet of het dan opgelost is.
Bij een soft reset doet hij het 1 keer en daarna niet meer.
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:55:
prachtig om als 'papiertjes' je email te zien en er doorheen te 'vegen'
maar: ze blijven als ONGELEZEN gemarkeerd...ik lees ze toch echt. Is er een tweak om dit te veranderen?
Je moet er ook op klikken zodat hij het mailtje opend. Dan pas gaan je notificering weg.
Alleen er doorheen 'vegen' werkt niet. Dan heb je hem nog niet geopend.

[ Voor 30% gewijzigd door lithje op 06-05-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1RT
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-03 20:30
Ik heb net mijn HTC HD2 van Hi gekregen, alleen ik heb dus meteen een custom rom erover heen gegooid.(wat eigenlijk een beetje dom is)

En nu merk ik dat bijna al mijn smsjes in de ''postvak uit'' blijven hangen, de vraag is moet ik nu terug naar mijn originele rom om de hotfix te laten werken. ik gebruik de rom van Artimes v11

Rom versie : 2.11.531.T1 Artemis 11.0 NLD
Radio versie : 2.07.51.22_2

bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Prulleman schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:55:
[...]
en over dat connectie probleem, ik snap niet waarom iemand zijn telefoon terug stuurt hiermee, wetende dat het geen oplossing bied, zeker een 2e x...
Dat je een statement wilt maken prima, maar als je liever met een andere telefoon werkt, verkoop deze dan gewoon en neem een andere...
Misschien even nadenken voordat je een reactie plaatst...
Ik blijf mijn telefoon opsturen omdat ik onder de garantie een werkende telefoon wil. Aangezien HTC een case pas escaleert vanaf de 3e reparatie, ben ik genoodzaakt om de telefoon op te blijven sturen. Dit heeft niks te maken met 'het maken van een statement'.
Dat je over verkopen begint, vind ik helemaal raar. Als ik mijn defecte HD2 wil verkopen kan ik, of verzwijgen dat hij een defect heeft, of een stuk minder geld vragen. Allebei totaal geen optie. Eerlijkheid is nogal belangrijk voor me, en waarom zou ik dik veel geld willen inleveren op een telefoon die nooit gewerkt heeft? Ik heb recht op een werkende telefoon, punt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon2W
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 19:22
jan-willem3 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:14:
[...]

Heb je de taal van htc sense veranderd?
Nee, niet veranderd. Hoe zou dat er mee te maken hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Als je de taal veranderd lijkt het in eerste instantie te werken. Maar je moet ook een aantal andere bestanden wijzigen anders krijg je geen notificaties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
CRXed schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:58:
....

HeyJIJdaar schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:24:
Op 23 maart heb ik mijn HD2, die last had van witte vlekken in het scherm, laten zien.

[afbeelding]

Inmiddels heb ik drie weken moeten wachten :'( en is mijn HTC HD2 terug van reparatie.

Helaas ben ik niet zo tevreden. Het scherm ligt op één hoek 1 mm buiten de behuizing. Het scherm beweegt daar als ik erop drukt, blijft eventjes naar beneden en komt dan weer boven de rand naar boven. Ik baal als een stekker, maar ga morgen HTC bellen. :( Hopelijk laten ze het Dynafix opnieuw uitvoeren en nu goed!

[afbeelding]

Zijn er nog anderen met dit soort grapjes?
Voor beide problemen wordt mijn HD2 maandag opgehaald ter reparatie.
Ik hoop dat ze mijne netter repareren! De HTC medewerker zei zelf al dat ik maar foto's moest maken hoe mijn HD2 er NU uit ziet.

Ze hadden er nog nooit van gehoord dat een HD2 niet meer wilde opladen of via USB connecten, heb ik weer :'( En van witte vlekken wist hij ook niets, maar ik moest foto's sturen en dat heb dan ook gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door CRXed op 06-05-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

@CRXed, kom je nog wel in de bootloader, herkent deze wel je usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb gisteren mijn HTC binnengekregen en hij bevalt me helemaal prima.
Maar nu heb ik een vraag betreft de gegevensverbinding.
Bij de comm manager heb ik deze uitgegeschakeld.
Ik heb weliswaar een T-mobile web and walk plus abo erbij, maar gezien het mogelijke stroomverbruik
heb ik liever dat ik bepaal waneer deze aan gaat. Waar kan ik dat zo snel instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Dan moet je in ieder geval zorgen dat je weer en andere applicaties niet automatisch updaten.
Als je dat ingesteld hebt, dan zal hij ook niet automatisch op internet gaan en bepaal jij het helemaal zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Windkracht13 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:12:
@CRXed, kom je nog wel in de bootloader, herkent deze wel je usb?
Ja kom wel in de bootloader, en als ik dan de USB kabel erin doe, komt er wel USB in mn schermpje te staan....

Conclusie?

edit: OMG!!! Nu doet ie het opeens weer 8)7
Na de reset nadat ik in de bootloader was geweest, laadt ie weer op en heb ik weer ActiveSync verbinding :o
@Windkracht...kan je dit verklaren?

[ Voor 39% gewijzigd door CRXed op 07-05-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:31:
Hallo,

Ik heb gisteren mijn HTC binnengekregen en hij bevalt me helemaal prima.
Maar nu heb ik een vraag betreft de gegevensverbinding.
Bij de comm manager heb ik deze uitgegeschakeld.
Ik heb weliswaar een T-mobile web and walk plus abo erbij, maar gezien het mogelijke stroomverbruik
heb ik liever dat ik bepaal waneer deze aan gaat. Waar kan ik dat zo snel instellen?
Al meermalen voorbij gekomen.

Je kunt bandswitch gebruiken. Dan kun je je idle connection na een 'x' aantal seconden laten afsluiten.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Wat mij erg opvalt bij mijn HD2 is dat wanneer je een afbeelding als achtergrond instelt, deze uit minder kleuren lijkt te bestaan dan de werkelijke afbeelding. Vind het persoonlijk nogal jammer dat als je een mooie foto als achtergrond instelt, de foto er ineens uitziet alsof het een bmp file is ofzo...
Weet iemand hier iets op, of ben ik de enige die dit heeft?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 12:30
XNightmare schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:06:
Wat mij erg opvalt bij mijn HD2 is dat wanneer je een afbeelding als achtergrond instelt, deze uit minder kleuren lijkt te bestaan dan de werkelijke afbeelding. Vind het persoonlijk nogal jammer dat als je een mooie foto als achtergrond instelt, de foto er ineens uitziet alsof het een bmp file is ofzo...
Dan moet je even op XDA zoeken naar HQwallpaper volgens mij gemaakt door Cookie.
Wat je verder nog zou kunnen doen is even de kleur diepte opschroeven van 16 naar 24 (staat ook wel ergens op xda, moet via het register).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een heel vet navagtie programma!!
"WAZE", hier kun je mee navigeren maar dat is niet het best hier aan.
Het is een beetje Pacman achtig, en je kunt verschillende meldingen aangeven en ontvangen.
Dit werkt dan in real time.

Wegen die niet aangegeven zijn kun je zelf registreren door er doorheen te rijden.
Dus als we nu met z'n alle dit gaan gebruiken wordt nederland heel snel ingetekend.

http://www.xda-developers...ree-navigation-for-winmo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
CRXed schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:05:
[...]

Ja kom wel in de bootloader, en als ik dan de USB kabel erin doe, komt er wel USB in mn schermpje te staan....

Conclusie?

edit: OMG!!! Nu doet ie het opeens weer 8)7
Na de reset nadat ik in de bootloader was geweest, laadt ie weer op en heb ik weer ActiveSync verbinding :o
@Windkracht...kan je dit verklaren?
Zucht :o Het bleek niet mijn telefoon te zijn, maar mijn USB kabel |:( Andere kabel geprobeerd en dan doet wel alles het weer.....
Reperatie van mijn telefoon gecancelled, wil niet alleen voor n paar witte vlekjes mijn telefoon een maand kwijt zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
CRXed schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:29:
[...]

Zucht :o Het bleek niet mijn telefoon te zijn, maar mijn USB kabel |:( Andere kabel geprobeerd en dan doet wel alles het weer.....
Reperatie van mijn telefoon gecancelled, wil niet alleen voor n paar witte vlekjes mijn telefoon een maand kwijt zijn!
De oplossing is vaak simpeler dan je zou denken. :+
Ik heb ook een keer 2 uur zitten kijken waarom mijn speakers het niet deden terwijl het geluid in windows uit stond. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
ik heb al een poos last van echo tijdens het bellen, ik hoor me zelf dan ook praten samen met de persoon die ik bel. ook bij inkomende oproepen is het zo.....

misschien dat dit al eerder voorbij is gekomen, kan iemand mij dan een link met de oplossing plaatsen
al vast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Die echo was een probleem met een aantal custom roms. Er zijn een aantal chefs die deze bug gefixed hebben
. Of gebruik je een stock rom.

[ Voor 12% gewijzigd door LemonC200 op 07-05-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik heb het zelfde probleem als sk0o hier heeft. Gebruik de stock-rom zal ik maar zeggen. Daarnaast heb ik ook last van dat mn telefoon elke 5 gesprekken blijft hangen. Irritant allemaal! Die echo heb ik alleen bij sommige nummers.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2021
Heb mn telefoon vanmiddag als router gebruikt, niet gelukt maar dat terzijde. Nu start ik m net opnieuw op en kreeg ik de melding:

Bezig met verbinding te maken
Deze netwerkkaart maakt een verbinding met:
Internet (of werk via een VPN)
Werk
Instellingen.

Waar moet ik op klikken?

Toen ging het ineens weg, en net verstuurde ik een SALDO sms en kreeg dus 2 smsjes terug, en nu geeft ie de melding weer. Nog nooit gezien dit.

[EDIT]
Heb bovenin ook die 2 pijltjes in beeld staan waarvan de handleiding zegt verbinding is actief. Heb ook geen Internet op dit moment. Als ik Internet opstart en naar Google ga (startpagina) krijg ik de melding FOUT! Verbinding verbroken door server.

[ Voor 22% gewijzigd door Jan888 op 07-05-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Zet je Wifi en Wifi router eens uit dan, maak dan opnieuw de instellingen van je provider.(automatisch laten ophalen)
Lijkt alsof je verbindingsinstellingen niet goed meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaWSnl schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:44:
Ik heb het zelfde probleem als sk0o hier heeft. Gebruik de stock-rom zal ik maar zeggen. Daarnaast heb ik ook last van dat mn telefoon elke 5 gesprekken blijft hangen. Irritant allemaal! Die echo heb ik alleen bij sommige nummers.
die van mij bleef ook constant hangen met alles totdat ik mn smsjes verwijderde, opeens gaat t prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:50:
[...]

die van mij bleef ook constant hangen met alles totdat ik mn smsjes verwijderde, opeens gaat t prima :)
Inderdaad, tot die conclusie was ik ook gekomen een paar pagina's terug! SMSjes weggooien en geen Manilla mods zoals Taskbar icoontjes of Cookies Hometab en mijn HD2 is nog steeds retesnel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Laatst online: 12-09 13:26
XNightmare schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:06:
Kan wellicht aan de resolutie van je afbeelding liggen. Dat ie misschien wordt uitvergroot oid. Heb je het bij verschillende afbeeldingen van andere afmetingen?

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
jan-willem3 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:31:
Die echo was een probleem met een aantal custom roms. Er zijn een aantal chefs die deze bug gefixed hebben. Of gebruik je een stock rom.
Ik heb gewoon 1.66 rom (stock dus)
CRXed schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:29:
Inderdaad, tot die conclusie was ik ook gekomen een paar pagina's terug! SMSjes weggooien en geen Manilla mods zoals Taskbar icoontjes of Cookies Hometab en mijn HD2 is nog steeds retesnel....
Sms heb ik ook al verwijderd, daar is het wel beter van geworden na 3 seconden is er geen echo meer. Ik heb wel hometab 1.7.0 erop gezet laatst. Ben van 1.6.0 maar 1.7.1 gegaan maar ben snel terug gegaan naar 1.7.0 omdat hometab 1.7.1 super veel van mijn batterij af slurpte. Is dat bij meer het geval??

[ Voor 5% gewijzigd door sk0o op 08-05-2010 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sk0o schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 00:30:
[...]

Ik heb gewoon 1.66 rom (stock dus)

[...]

Sms heb ik ook al verwijderd, daar is het wel beter van geworden na 3 seconden is er geen echo meer. Ik heb wel hometab 1.7.0 erop gezet laatst. Ben van 1.6.0 maar 1.7.1 gegaan maar ben snel terug gegaan naar 1.7.0 omdat hometab 1.7.1 super veel van mijn batterij af slurpte. Is dat bij meer het geval??
Ja dat is al opgelost, je moet de nieuwe NETCFv35.wm.armv4i er op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Ik heb gister een hard resett gedaan omdat me htc maar traag bleef... Nu na de hardresett werkt het weer niet meer op ''mijn locatie''?

''geen weergegevens beschikbaar''
Gister ook al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
D467 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:34:
Ik heb gister een hard resett gedaan omdat me htc maar traag bleef... Nu na de hardresett werkt het weer niet meer op ''mijn locatie''?

''geen weergegevens beschikbaar''
Gister ook al :(
Dan ben ik blij dat ik niet de enigste ben.
Hier ook hetzelfde probleem na een hard reset. (omdat een fix van HTC je homescreen om zeep helpt)

Alles opnieuw ingesteld en ook portalmmm weggelaten. Daarna nog niet verholpen.
Vervolgens een verbinding gemaakt via mijn router en verbinding thuis. Ik kon gister 1x het weer downloaden maar sinds vanmorgen werkt dat ook niet meer.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.