Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2stimpy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 07:05:
[...]

Ik kan in de bluetooth settings van mijn headset (op de phone) instellen dat ik zowel het stereo audio, als het hands free prototcol heb ingeschakeld. (instellingen, menu, meer, bluetooth) Wellicht kan je daar ook iets inregelen voor je radio? Overigens is het in mijn situatie wel handig dat de muziek stopt als er gebeld wordt.
Daar kan ik hem wel handmatig inschakelen maar ik zie geen mogelijkheid om dit automatisch te laten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

SnoeiKoei schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:26:
[...]

MyPhone van Microsoft... staat al standaard in je startmenu. Live account aanmaken, programmaatje starten, inloggen, syncen en klaar. Na een hard reset weer syncen en alles wordt teruggezet. Ook voor back-up van je SMS en foto;s enzo.
Backupt dit ook je afbeeldingen bij de contactpersonen? Heb de afbeeldingen nu in een mapje staan op het interne geheugen. Gebruik zelf ook PIMbackup voor de contacten maar weet niet of hij de afbeeldingen ook backupt in goede kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Naar aanleiding van dit topic op XDA, heb ik zojuist Pocketshield aangeschaft. Vandaag nog te krijgen met korting...

Ik heb een tijdje S2U2 gebruikt, maar die vond ik niet zo mooi, en nu gebruikte ik al een paar weken een geskinde windowslock, maar dat heeft toch ook wat beperkingen...

Ik heb even met Pocketshield gespeeld, en het ziet er erg mooi uit, en met de tutorial uit het XDA topic, kan ik de boel helemaal customizen... Dus voor die paar euro wilde ik het wel aanschaffen...

Vooralsnog werkt het uitstekend, en heb ik nu deze skin erop staan met een andere achtergrond:
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketshield.net/skins/1040/preview.jpg

Nog effe over de taskmanagers:
Ik gebruikte altijd de Touch X taskmanager, maar ik heb nu een paar dagen Showcase geprobeerd, maar die is echt heel traag, en heeft uiteindelijk ook niet heel veel meer functionaliteit. Touch X heb ik dus weer teruggezet. Blijft voor mij een toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 07:05:
[...]

Ik kan in de bluetooth settings van mijn headset (op de phone) instellen dat ik zowel het stereo audio, als het hands free prototcol heb ingeschakeld. (instellingen, menu, meer, bluetooth) Wellicht kan je daar ook iets inregelen voor je radio? Overigens is het in mijn situatie wel handig dat de muziek stopt als er gebeld wordt.
ik kan het ook wel instellen maar automatisch pakt hij het handsfree profiel en moet ik de audio zelf aanklikken, dan doet ie t wel (beide profielen wil ik aanhebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Dat Pocketshield ziet er goed uit, maar wat gebeurt er met het originele locksysteem? Je zult toch niet dubbel moeten unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik zit inderdaad ook ff te klooien met hoe ik de originele lock screen nou uitzet. Heb gekozen voor de lichtblauwe skin :)

Edit: Hier zie je bij de 2e post een link naar een .CAB die het originele unlock scherm voor je uit zou moeten zetten. Ga het nu proberen.

Edit2: nvm, moet je in kunnen loggen :( ik dload wel even een registry editor en doe het even met de volgende aanpassing:Go to HKCU\ControlPanel\Keybd and change DeviceLockWhenSuspend to 0

Edit3: Dat laatste staat bij mij al op 0... moet ik mn apparaat misschien herstarten voordat dit gaat werken sinds mn nieuwe skin-installatie? lets try. -> dat werkte.

[ Voor 83% gewijzigd door JaWSnl op 29-04-2010 15:15 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Op xda is een bestand te vinden die het originele lockscreen uitschakelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:53:
Op xda is een bestand te vinden die het originele lockscreen uitschakelt.
Kan ook met BSB tweaks.
Ik ben overigens juist van pocketshield naar S2U2 overgegaan omdat deze veel meer te bieden heeft......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Hmm, bij mij zit het nog niet helemaal lekker merk ik nu....
Als ik op de ophangknop druk, dan is er niets aan de hand. Pocketshield staat dan gewoon aan, en ik kan unlocken wanneer ik dat wil.
Maar als ik via Start -- Unlock doe, dan lockt ie niet met PocketShield, maar met een windows lock ofzoiets (anders dan normaal). Scherm blijft gewoon zichtbaar, maar als daarna pocketshield geactiveerd wordt, dan kan ik die niet meer unlocken... Waarschijnlijk heb ik nu 2 lockscreens over elkaar, want als ik de telefoon nu in zijn cradle zet of aan de lader hang, dan schakelt pocketshield uit, en sta ik in het homescreen met onderaan een 'ontgrendel' knop. Als ik daarop druk krijg ik een grijs scherm met een knop unlock, en pas als ik die heb aangeraakt, is het lock weg...

Ik had al een andere (geskinde) lockscreen geinstalleerd staan, dus waarschijnlijk ligt het daaraan.
Ik ga d'r nog effe mee klooien... start --> vergrendelen gebruik ik toch niet, dus het is geen groot probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Is er een goede valuta calculator voor de HD2?
Dus voor winmo met touchscreen?

Iemand die dit weet of ervaringen heeft toevallig? Kan zo snel niet iets goeds vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 23:24
Misschien dat meer mensen er last van hebben, zeker nu met het zonnige weer:

Ik merk dat in de volle zon, de HD2 niet naar zijn maximale helderheid schakelt.
Ik heb "automatisch helderheid aanpassen" aan staan.

Is er een manier om de HD2 sneller naar zijn maximale helderheid te laten schakelen met veel omgevingslicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Vimana schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:09:
Ik merk dat in de volle zon, de HD2 niet naar zijn maximale helderheid schakelt.
Dat was mij ook opgevallen, vervelend :|

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Doopy-X- schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:11:
[...]

Dat was mij ook opgevallen, vervelend :|
Zelf schermverlichting/helderheid zetten, gewoon naar 80, 90 of 100% schuiven, dan is het beter!
Misschien als je het dan op automatisch aanpassen laat staan dat het beter gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
Handmatig laten staan is vervelend. In de felle zon is het dan wel te lezen, maar binnen is het dan weer te fel.

Heb inmiddels een oplossing gevonden: Lumos! Te vinden op XDA.
Kan je handmatig instellen wat de minimum- en maximumwaarden zijn m.b.t. tot het omgevingslicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vimana schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:45:
Handmatig laten staan is vervelend. In de felle zon is het dan wel te lezen, maar binnen is het dan weer te fel.

Heb inmiddels een oplossing gevonden: Lumos! Te vinden op XDA.
Kan je handmatig instellen wat de minimum- en maximumwaarden zijn m.b.t. tot het omgevingslicht.
Ik zou dit ook wel graag proberen, maar ik vraag me af of de originele instellingen na het eventueel verwijderen van programma terug hersteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 17:57:
[...]

Ik zou dit ook wel graag proberen, maar ik vraag me af of de originele instellingen na het eventueel verwijderen van programma terug hersteld worden?
Programma draait op de achtergrond, het standaard configuratiescherm m.b.t. de verlichting blijft gewoon staan, ook na het verwijderen van Lumos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02-2021
Hey allemaal, als ik m'n HD2 opstart staat er dat Voicecmd.exe niet gevonden kan worden en dat het is ondertekend met een onbetrouwbaar certificaat of iets dergelijks. Ik heb een tijdje geleden voicecommander verwijderd maar nu komt dit steeds. Zeer irritant. Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Heb trouwens gezocht maar kon niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Laatst online: 28-08 17:05
ga met windows verkenner naar ,mijn apparat / windows / opstarten / en dan voiceecmd verweideren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Laatst online: 16-08 20:25
HellStorm666 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:05:
Ik heb het probleem nu dat de kwaliteit van de camera ineens heel erg slecht is.
Heb m gewoon op 5MP zonder widescreen staan.

Krijg het idee of ie maar met heel weinig kleuren werkt oid.

Gebruik Artemis V8.0 met Co0ky hometab 1.61

hier een foto om je een idee te geven:
[afbeelding]

iemand een idee waar dit door komt?
haha.... heb ik ook lang naar gezocht, maar is héééél simpel op te lossen: lensglaasje even schoonmaken. Waarschijnlijk zit er een vingerafdruk of ander vettig laagje op.
ff schoonmaken en je kleurdiepte is weer zoals het hoort.
ps: dat is niet specifiek HD2, maar algemeen hoor, mijn S730, TyTNII en andere toestellen hadden het ook.
psps.... krijgt je hond ook meteen weer een gezonder kleurtje. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Novadecasa schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:56:
Is er een goede valuta calculator voor de HD2?
Dus voor winmo met touchscreen?

Iemand die dit weet of ervaringen heeft toevallig? Kan zo snel niet iets goeds vinden.
SPB Traveller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postbantania
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-07 13:25
Wijzigingen in de mailinstellingen worden bij mij niet opgeslagen !
Bij ingave van de accountgegevens staat er al iets in de velden ingevuld.
Dit is ook het geval na een harde reset.
Ik begrijp er niets van. Bij de helpdesk van HTC weten ze het ook niet meer.
Worden deze emailaccount-gegevens ergens in de registry opgeslagen, zodat ik ze daar kan wijzigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Novadecasa schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:16:
[...]
Zo dat is heftig, mijne ook al eens laten vallen maar niets ernstigs. Verschilt per type en net hoe
de telefoon terecht komt denk ik. Succes in ieder geval.
Mocht je het toetsel van de hand willen doen, heb ik wel interesse.
Ja hij is gelukkig verzekerd, moet hem zelf opsturen naar Safe & Sure.. Is ook weer 30 euro eigenrisico helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
mariconjo schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:08:
Dat Pocketshield ziet er goed uit, maar wat gebeurt er met het originele locksysteem? Je zult toch niet dubbel moeten unlocken?
Ik heb S2U2 geinstalleerd en ga eens kijken hoe de batterij zich gedraagd. Het originele lockscreen uitgezet via het register(HKLM\Software\Microsoft\Inbox\Settings\SMSNoSentMsg 0. Van de nul een 1 maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Laatst online: 13-06 15:18
mariconjo schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 14:00:
[...]

Ik heb S2U2 geinstalleerd en ga eens kijken hoe de batterij zich gedraagd. Het originele lockscreen uitgezet via het register(HKLM\Software\Microsoft\Inbox\Settings\SMSNoSentMsg 0. Van de nul een 1 maken)
En dat is de goeie? Want ik doe het met:
Go to HKCU\ControlPanel\Keybd and change DeviceLockWhenSuspend to 0

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

peter00

BCF5

sinds kort heb ik outlook geactiveerd met email van mijn werk. Vervelend is dat er een instelling is meegestuurd die mn telefoon automatisch locked en dat ik dat niet meer kan uitvinken. Normaal geen probleem, maar zolang de telefoon niet zondermeer in carkitmodus te krijgen is (doordat ie mn brodit niet herkent), schiet ie na een aantal minuten in de vergrendeling. Da's bijzonder irritant.

weet iemand een registry tweak hiervoor, waardoor ie of niet meer locked of dat ie mn brodit houder herkent? Of een andere oplossing? Alvast dank.

Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:47

Crusader

Arc Nature

peter00 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 16:32:
sinds kort heb ik outlook geactiveerd met email van mijn werk. Vervelend is dat er een instelling is meegestuurd die mn telefoon automatisch locked en dat ik dat niet meer kan uitvinken. Normaal geen probleem, maar zolang de telefoon niet zondermeer in carkitmodus te krijgen is (doordat ie mn brodit niet herkent), schiet ie na een aantal minuten in de vergrendeling. Da's bijzonder irritant.

weet iemand een registry tweak hiervoor, waardoor ie of niet meer locked of dat ie mn brodit houder herkent? Of een andere oplossing? Alvast dank.
Vraag de systeembeheerder op het werk om advies. Omzeilen van bedrijfspolicies is not-done en kan in het ergste geval vervelende gevolgen hebben... Ik weet niet of er tweaks/hacks zijn.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

Crusader schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:17:
[...]

Vraag de systeembeheerder op het werk om advies. Omzeilen van bedrijfspolicies is not-done en kan in het ergste geval vervelende gevolgen hebben... Ik weet niet of er tweaks/hacks zijn.
Prima dat ie m vergrendelt als ie niet gebruikt wordt in broekzak of koffer. In de carkit met navigatie aan wordt ie dus wel gebruikt. Beetje raar dat ie m vergrendelt terwijl ik aan t navigeren ben. Daar zit m de irritatie. Wat ik zou willen is dat de Brodit houder wordt herkend en dat ie dan niet " uitvalt". Zonder dat vinkje aan blijft ie t prima doen. Weet niet of carkit modus dat voorkomt, maar zoals gezegd, die wordt niet herkend.

het alternatief is dat ik outlook er weer afkieper. dat gebeurt ook als ik geen oplossing vind. Dan maar webmail.

gr

peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:48
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar deze Update for HTC HD2 Car Kit Mode function enhancement staat op de website van HTC. Wellicht dat je Brodit hiermee wel herkend wordt.
peter00 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:45:
[...]

Prima dat ie m vergrendelt als ie niet gebruikt wordt in broekzak of koffer. In de carkit met navigatie aan wordt ie dus wel gebruikt. Beetje raar dat ie m vergrendelt terwijl ik aan t navigeren ben. Daar zit m de irritatie. Wat ik zou willen is dat de Brodit houder wordt herkend en dat ie dan niet " uitvalt". Zonder dat vinkje aan blijft ie t prima doen. Weet niet of carkit modus dat voorkomt, maar zoals gezegd, die wordt niet herkend.

het alternatief is dat ik outlook er weer afkieper. dat gebeurt ook als ik geen oplossing vind. Dan maar webmail.

gr

peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
JaWSnl schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 16:16:
[...]

En dat is de goeie? Want ik doe het met:
Go to HKCU\ControlPanel\Keybd and change DeviceLockWhenSuspend to 0
2 manieren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
OkeOkeOke schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 20:39:
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar deze Update for HTC HD2 Car Kit Mode function enhancement staat op de website van HTC. Wellicht dat je Brodit hiermee wel herkend wordt.
[...]
Ik had dezelfde stiekeme hoop, maar nee, ook met deze update wordt de brodithouder niet als carkit herkend, maar als gewone lader. En daarmee dus nog steeds niet de mogelijkheid om automatisch bluetooth aan te laten gaan, lockscreen te stoppen, etc. Helaas, gemiste kans van HTC. Al zou eigenlijk Brodit z'n Pin-configuratie moeten aanpassen naar de HTC-carkit configuratie.
(Wie weet welke pinnen er anders zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
in Slide 2 Unlock zit in één van de settings een optie om de standaard windowslock 'over te nemen', werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

okee.. gevonden. liep er bij toeval tegenaan:
http://journal.zenyee.com...-goes-20-after-two-years/

jammer dat de brodit niet herkend wordt.Dan maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man_rot
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 21:55
peter00 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:54:
okee.. gevonden. liep er bij toeval tegenaan:
http://journal.zenyee.com...-goes-20-after-two-years/

jammer dat de brodit niet herkend wordt.Dan maar zo.
ben hier ook in geinteresseerd, zie in de reacties op de site dat het niet zomaar met HD2 werkt, hoe zijn jouw ervaringen , en heb je de versie voor standard platform of professional platform gebruikt?

Groetjes Manfred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

man_rot schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:32:
[...]

ben hier ook in geinteresseerd, zie in de reacties op de site dat het niet zomaar met HD2 werkt, hoe zijn jouw ervaringen , en heb je de versie voor standard platform of professional platform gebruikt?
heb de standaard versie gebruikt. Werkt goed, uitstekend zelfs, je kunt altijd nog simpel zelf vergrendelen, of kiezen voor langere periode voor vergrendeling. Eerst kreeg ik wat rare foutmeldingen bij het configureren (er wordt een config link toegevoegd bij je progjes) . Soft reset na installatie heeft alles rechtgetrokken. later zag ik in de comments onder de download precies staan wat ik gezien / gedaan had.

werk met 1.66 ROM en alle standaard cabjes/tweaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
postbantania schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:57:
Wijzigingen in de mailinstellingen worden bij mij niet opgeslagen !
Bij ingave van de accountgegevens staat er al iets in de velden ingevuld.
Dit is ook het geval na een harde reset.
Ik begrijp er niets van. Bij de helpdesk van HTC weten ze het ook niet meer.
Worden deze emailaccount-gegevens ergens in de registry opgeslagen, zodat ik ze daar kan wijzigen ?
Je kan het beste de instellingen maken in de Windows Email (Start - Email) ipv in Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 mei,

T-Mobile winkel zegt 5 weken levertijd voor de HTC HD2 te hebben.
Hopelijk levert men het toestel direct met OS Windows7.

Groet, Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Als je je wat meer had verdiept in de HD2 dan weet je dat er geen Win7 op geleverd gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik heb nu al enkele weken een melding in mijn statusbalk en ik weet totaal niet waarvoor het staat. Het gaat om een nummer 1 die er gewoon altijd staat. Het is begonnen toen ik mijn simkaart even terug in men oude samsung e900 had gestopt en op mijn HD2 bleef het gewoon staan. Weet er iemand wat het kan betekenen?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renegade! schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 18:35:
Ik heb nu al enkele weken een melding in mijn statusbalk en ik weet totaal niet waarvoor het staat. Het gaat om een nummer 1 die er gewoon altijd staat. Het is begonnen toen ik mijn simkaart even terug in men oude samsung e900 had gestopt en op mijn HD2 bleef het gewoon staan. Weet er iemand wat het kan betekenen?
Heb je er een screenshotje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
pffffffff 18 maart is mijn scherm gebroken van de HTC HD2.. Rond de 21e opgestuurd naar fixsupport.nl Helaas nog steeds niks gehoord :( begint echt wel lang te duren nu.. Schijnt dat de schermen erg schaars zijn om te bestellen. :@

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feni
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:17
Possible schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:13:
pffffffff 18 maart is mijn scherm gebroken van de HTC HD2.. Rond de 21e opgestuurd naar fixsupport.nl Helaas nog steeds niks gehoord :( begint echt wel lang te duren nu.. Schijnt dat de schermen erg schaars zijn om te bestellen. :@
Zelfde probleem hier, gelukkig ben ik met mijn HD2 bij zo'n reparatiewinkeltje geweest en word ik gebeld zogauw als het scherm binnen is. Dit was meer dan 3 weken geleden, maar ik kan in ieder geval mijn telefoon nog gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
Hoe moet men bij TomTom Navigator 7 de rijstrookhulp inschaken (heb deze al goed werkend gekregen,zeer snelle GPS fix,alleen de rijstrookhulp vind ik niet of werkt nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Seki schreef op zondag 02 mei 2010 @ 09:57:
Hoe moet men bij TomTom Navigator 7 de rijstrookhulp inschaken (heb deze al goed werkend gekregen,zeer snelle GPS fix,alleen de rijstrookhulp vind ik niet of werkt nog niet).
Stel deze vraag even in een TomTom topic.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
Seki schreef op zondag 02 mei 2010 @ 09:57:
zit niet in tomtom 7, maar tomtom 8... en deze is nog niet beschikbaar voor windows mobile
heb er zelf ook naar gezocht.. igo navigatie biedt dit wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 22:28:
[...]

Heb je er een screenshotje van?
Jup

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/3537f9j.png

Het gaat dus om de 1 bovenaan.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renegade! schreef op zondag 02 mei 2010 @ 10:51:
[...]

Jup

[afbeelding]

Het gaat dus om de 1 bovenaan.
wat is dat icoontje aan de rechter kant dan? kan dat niet met die 1 te maken hebben...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 11:33:
[...]

wat is dat icoontje aan de rechter kant dan? kan dat niet met die 1 te maken hebben...?
Dat is men taskmanager en neen ;) Het icoontje stond ook al op men oude samsung E900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
dempie schreef op zondag 02 mei 2010 @ 10:51:
[...]

zit niet in tomtom 7, maar tomtom 8... en deze is nog niet beschikbaar voor windows mobile
heb er zelf ook naar gezocht.. igo navigatie biedt dit wel..
Bedankt voor de reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Renegade! schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:09:
[...]

Dat is men taskmanager en neen ;) Het icoontje stond ook al op men oude samsung E900.
Bij mij staat daar zo'n kegelvormig geval ipv een 1.
Doet hij dat ook met andere simkaarten?

http://www.9lives.be/foru...or-mobile-vikings-57.html

Hier staat er ook iets over, jij hebt ook Mobile Vikings? Is volgens hun iets met een multilijn...

[ Voor 31% gewijzigd door OkeOkeOke op 02-05-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om windows live messenger aangemeld te laten als ik de HD2 in slaapstand zet? Zodat ik 24/7 bereikbaar ben op msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
OkeOkeOke schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:19:
[...]

Bij mij staat daar zo'n kegelvormig geval ipv een 1.
Doet hij dat ook met andere simkaarten?
Kegeltje is voor roaming. Vooral bekend bij telfort abo's omdat die gebruik maken van kpn netwerk.

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
The Penguin schreef op zondag 02 mei 2010 @ 13:28:
[...]

Kegeltje is voor roaming. Vooral bekend bij telfort abo's omdat die gebruik maken van kpn netwerk.
Klopt! Zit op Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
CRXed schreef op woensdag 28 april 2010 @ 22:15:
Ik ben het helemaal ZAT dat mijn HD2 zo traag is, moet minimaal 5 x per dag een softreset doen!

Krijg heel vaak de melding als ik een app start dat er geen geldig certificaat ofzo is, dus dan start de app niet op. Werkt na een softreset pas. Ook doet de camera het vaak niet, krijg de melding dat het fotoapparaat niet ingesteld kan worden. Werkt ook pas na softreset. Smsen gaat mega traag, loopt ie ook heel vaak op vast.
Als ik iemand wil bellen, dan gaat dat soms niet eens, kan drukken wat ik wil, maar de telefoon begint niet met bellen. Dus weer een softrest enz enz enz.

Vandaag dus maar eens Sense uitgezet en gewoon met standaard Windows gewerkt. Een verademing!!!
Mijn HD2 is weer 10x zo snel.
Conclusie? Sense (Manilla) maakt de boel traag.
Waarom? Cookies Home Tab? Brians Taskbar? Dat zijn 2 grootste manilla mods die ik gebruik.

Maar omdat standaard Windows niet zoveel functionaliteit heeft als Sense, ga ik maar eens een hardreset doen. En dan eens zonder Cookies Homda Tab werken, kijken hoe de HD2 het dan volhoudt met Sense.
Hard reset uitgevoerd, meteen een update naar ROM 1.66.
Leeg is de HD2 gewoon zeer snel, maar nadat ik al m'n smsjes weer terug had gezet, gaat het smsen weer gewoon mega traag. Slecht hoor dat de HD2 daar niet mee om kan gaan....

Dat de camera niet wil werken heeft te maken met Opera 10, ben ik achter gekomen.
Staat Opera 10 open, dan krijg ik de melding "kan camera apparaat niet instellen". Sluit ik Opera af, dan doet de camera het wel gewoon. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb Opera op het interne geheugen geinstalleerd.

Nog geen Manila mods geinstalleerd, dus heb nog de originele lelijke icoontjes overal en maar 9 quicklinks, maar over het algemeen werkt de HD2 nu wel sneller (behalve het smsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 10:15
is het mogelijk om via een tweak, tmc werkend te krijgen op de HD2?

Las op diverse websites dat het niet standaard ondersteunt wordt. Volgens mij was er iemand op XDA bezig om dit werkend te krijgen, maar kan geen info vinden of dat al gelukt was.

Hopelijk weten jullie iets meer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Kegelvormig icoon = roaming

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
SparTi schreef op zondag 02 mei 2010 @ 15:33:
is het mogelijk om via een tweak, tmc werkend te krijgen op de HD2?

Las op diverse websites dat het niet standaard ondersteunt wordt. Volgens mij was er iemand op XDA bezig om dit werkend te krijgen, maar kan geen info vinden of dat al gelukt was.

Hopelijk weten jullie iets meer! :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=511838

Lees dit maar eens door :) het heeft gewerkt op mijn Touch HD, op mn HD2 nog niet geprobeerd, maar het zou moeten werken!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:33
CRXed schreef op zondag 02 mei 2010 @ 14:35:
Leeg is de HD2 gewoon zeer snel, maar nadat ik al m'n smsjes weer terug had gezet, gaat het smsen weer gewoon mega traag. Slecht hoor dat de HD2 daar niet mee om kan gaan....

Dat de camera niet wil werken heeft te maken met Opera 10, ben ik achter gekomen.
Staat Opera 10 open, dan krijg ik de melding "kan camera apparaat niet instellen". Sluit ik Opera af, dan doet de camera het wel gewoon. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb Opera op het interne geheugen geinstalleerd.

Nog geen Manila mods geinstalleerd, dus heb nog de originele lelijke icoontjes overal en maar 9 quicklinks, maar over het algemeen werkt de HD2 nu wel sneller (behalve het smsen)
Had ik ook met Opera 10, gelijk er af gemikt en geen problemen meer. Draai stock rom 1.43 met Cookies hometab 1.7.1, draait als een zonnetje. (heel af en toe het sms probleem)

[ Voor 4% gewijzigd door jra2k op 02-05-2010 16:38 ]

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
harmageddon schreef op zondag 02 mei 2010 @ 16:12:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=511838

Lees dit maar eens door :) het heeft gewerkt op mijn Touch HD, op mn HD2 nog niet geprobeerd, maar het zou moeten werken!
Werkt nog niet op een HD2, zijn ze al enige tijd mee bezig, maar voor zover ik het begrijp is er geen RDS signaal uit te krijgen,en dus geen TMC

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik op de hd2 een screenshot maken, of kan dit standaard niet en heb 3th party app nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:59:
hoe kan ik op de hd2 een screenshot maken, of kan dit standaard niet en heb 3th party app nodig ?
3th party app nodig ja, probeer t maar met BSBtweaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die mij de logica kan uitleggen van het "doorvegen" door de e-mails in geopende weergave. (volledig scherm na aantikken van e-mail in sense) hierin vijf ik het jury logisch om naar links te vegen om de volgende e-mail te zien i.p.v. de vorige. naar rechts lijkt mij veel logischer. wat is jullie idee hierover of hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:59:
is er iemand die mij de logica kan uitleggen van het "doorvegen" door de e-mails in geopende weergave. (volledig scherm na aantikken van e-mail in sense) hierin vijf ik het jury logisch om naar links te vegen om de volgende e-mail te zien i.p.v. de vorige. naar rechts lijkt mij veel logischer. wat is jullie idee hierover of hoe doen jullie dit?
Ik druk altijd op de back button en scroll tussen mails in sense. De outlook interface is zo jaren 90 dat het vegen naar de volgende mail gewoon ka u tee is.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:59:
Je veegt de geopende mail naar links weg, om zo de volgende (die rechts ervan ligt) te openen. Voelt voor mij logisch aan. Net zoals we cijfers ook op een rijtje van links naar rechts zetten: 1,2,3,4,5,6 etc. Je veegt het rijtje een stapje verder naar links, waardoor je kijk-venster op het volgende item komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Op 23 maart heb ik mijn HD2, die last had van witte vlekken in het scherm, laten zien.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/120t0tu.jpg

Inmiddels heb ik drie weken moeten wachten :'( en is mijn HTC HD2 terug van reparatie.

Helaas ben ik niet zo tevreden. Het scherm ligt op één hoek 1 mm buiten de behuizing. Het scherm beweegt daar als ik erop drukt, blijft eventjes naar beneden en komt dan weer boven de rand naar boven. Ik baal als een stekker, maar ga morgen HTC bellen. :( Hopelijk laten ze het Dynafix opnieuw uitvoeren en nu goed!

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/vip1sh.jpg

Zijn er nog anderen met dit soort grapjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Als je die video bekijkt van het in elkaar zetten en uit elkaar halen van de HD2 dan kan je dat volgens mij ook zelf wel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
CRXed schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:52:
Als je die video bekijkt van het in elkaar zetten en uit elkaar halen van de HD2 dan kan je dat volgens mij ook zelf wel fixen.
Zijn dat de de filmpjes uit de topicstart, die doen het niet meer... Daarnaast zal dat waarschijnlijk inhouden dat de void-sticker beschadigd wordt en ik geen garantie meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik een app wil sluiten doe ik dat door rechts onder in het scherm op sluiten te drukken, zodat het programma zich afsluit. Maar als ik korte tijd daarna bij taakbeheer kijk zie ik een lijst met programma's die ik alsnog kan beëindigen. Hoe kan ik een programma echt in 1 keer afsluiten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 22:31:
Wanneer ik een app wil sluiten doe ik dat door rechts onder in het scherm op sluiten te drukken, zodat het programma zich afsluit. Maar als ik korte tijd daarna bij taakbeheer kijk zie ik een lijst met programma's die ik alsnog kan beëindigen. Hoe kan ik een programma echt in 1 keer afsluiten? :?
Er zijn een aantal tweaks voor om dit voor elkaar te krijgen, dit doe je door even op XDA rond te snuffelen.
Zelf heb ik er niet zo'n probleem dat dit gebeurt, ik heb zelf een hele simpele en doelgerichte taskmanager gedownload. Dat was voor mij de oplossing.

Ik weet dat je antwoord ergens op XDA ligt de wachten maar ik weet het helaas ook niet.

Misschien iemand anders hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 22:31:
Ik vind dat deze vraag ook wel bij de FAQ in de TS mag!
Kom echt zo vaak voorbij......
Duttys Taskmanager kan je proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 11-09 22:49
CRXed schreef op zondag 02 mei 2010 @ 14:35:
[...]

Heb hetzelfde probleem. Ook veel SMSsen op de telefoon. (en opgeslagen via MyPhone). Gemiddeld eens in de twee dagen moet ik resetten, zo af en toe kan dat alleen door de batterij er uit te halen. :X Vaak crasht het telefoon gedeelte. heb wel 3G ontvangst maar kan niet bellen. Telefoon doet dan verder alles behalve telefoon scherm opstarten of overgaan als ik gebeld wordt. Ook geen SMS verkeer. Pas na een reset stromen de 'gemist gesprek" SMSsen binnen.

Heb wel de homescreen toestand geïnstalleerd en een cabje met andere icons voor 3G enzo. Ga maar weer eens factory resetten en dan kijken of ik zonder alle extra's wel een stabielere telefoon krijg. Wordt er nu echt helemaal gek van. Als ik wil bellen dan heb ik geen tijd om eerst te resetten en al die onzin :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
HeyJIJdaar schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:24:
Op 23 maart heb ik mijn HD2, die last had van witte vlekken in het scherm, laten zien.
Inmiddels heb ik drie weken moeten wachten :'( en is mijn HTC HD2 terug van reparatie.
3 weken maar? ;) Mijn HD2 is sinds afgelopen vrijdag al 4 weken weg. Ik had last van het bekende probleem dat mijn dataconnectie constant vast sloeg. Denk trouwens niet dat het probleem opgelost is, niemand anders op XDA die dit probleem had, heeft baat gehad bij een reparatie, maarja, het is de enige manier om dit via de garantie op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
zeef schreef op maandag 03 mei 2010 @ 00:36:
[...]Heb wel de homescreen toestand geïnstalleerd en een cabje met andere icons voor 3G enzo. Ga maar weer eens factory resetten en dan kijken of ik zonder alle extra's wel een stabielere telefoon krijg. Wordt er nu echt helemaal gek van. Als ik wil bellen dan heb ik geen tijd om eerst te resetten en al die onzin :X
Ik heb exact hetzelfde (gehad). Nu na mijn harde reset en zonder andere icoontjes en homescreen cab is de HD2 nog steeds snel. Je merkt het al bij het opstarten, gaat echt 5x zo snel! Eerst bleef de hele tijd "HTC Sense wordt gestart" in beeld staan.

Probleem met de SMSjes blijft. Heb al mn smsjes weer op mn foon gezet met MyPhone en onmiddelijk gaat het smsen weer traag, heb ook alweer gehad dat een sms in de Outbox bleef hangen.

Ik ben nu bezig met Jeyo Mobile Extender 2.5 for Outlook om mijn smsjes via Outlook binnen te halen en dan van de HD2 te verwijderen. Ik gok erop dat dan het smsen ook weer beter zal gaan.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Controleren jullie ook hoeveel interne geheugen(opslag) je nog vrij hebt op je HD2? Die 192MB interne opslag is redelijk snel vol.
Heb pas nog een telefoon van een vriend in mijn handen gehad met dezelfde problemen (traag, vastlopers) en die zat dus gewoon vol (300KB vrij).

Dit kan je (in Sense) controleren onder de "instellingen", "SD-kaart en telefoongeheugen" (in de Nederlandse versie), of via de taskmanager.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-03 17:36

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

Ik heb hier en daar wat gehoord dat er een mogelijkheid bestaat, om de hoeveelheid RAM geheugen van de HD2 te verruimen (van 448 MB naar 576??MB)

Heeft iemand toevallig nog een kleine how-to van liggen?

Lekker snel, dacht et wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-09 12:49
Als je dat wil moet je een custom rom installeren.
Verder heb ik met 250 mb vrij geheugen ook niet veel problemen.
Misschien ga ik nog wel een keer een kleine tutorial maken met betrekking tot custom roms
De HD2 is gewoon niet perfect in mijn ogen er moet dus wat aan getweaked worden
en ik vind het belangrijk dat dit voor meer mensen toegankelijk is. Voor mensen die er zelf wel uit komen raad ik de clean EX hyper rom aan. Niet nederlands maar met wat tweaks krijg je sense, en het toetsenbord weer in NL.
Tevens gaat je batterij langer mee , minder vastlopers voorbeeld met G-Profile daar heb ik geen last van en het is sneller.

[ Voor 118% gewijzigd door LemonC200 op 03-05-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

jan-willem3 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:35:
Als je dat wil moet je een custom rom installeren.
Verder heb ik met 250 mb vrij geheugen ook niet veel problemen
Akkoord, ik had de hoop dat er een prettig CAB je oid, in omloop zou zijn. Maar dan zal ik me helaas moeten wenden tot het XDA.
Je kan nooit genoeg ram hebben dacht ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 23:47

Crusader

Arc Nature

hugoxboss69 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:39:
[...]

Je kan nooit genoeg ram hebben dacht ik ;-)
Als het wat prestaties en stabiliteit betreft geen moer uitmaakt of je 10% of 80% vrij geheugen hebt, waarom zou je je dan druk maken?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

Crusader schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:41:
[...]

Als het wat prestaties en stabiliteit betreft geen moer uitmaakt of je 10% of 80% vrij geheugen hebt, waarom zou je je dan druk maken?
Tja puntje, tis wel een goede "pats factor" >:)

Even een aanvullende vraag. In de beginpost heb ik het TaskManager.cab gedownload. Echter heb ik niet "rechts boven in het scherm" het sluit kruisje terug gekregen (zoals dit bij de HD1 wel was... je raakt er aan gehecht hè).
Of werkt de cab niet meer in de 1.66 ROM?

[ Voor 30% gewijzigd door hugoxboss69 op 03-05-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
The Penguin schreef op zondag 02 mei 2010 @ 16:35:
[...]

Werkt nog niet op een HD2, zijn ze al enige tijd mee bezig, maar voor zover ik het begrijp is er geen RDS signaal uit te krijgen,en dus geen TMC
Heb zojusit ook even zitten spelen, en het wil bij mij ook niet werken idd.
Hopelijk komt er nog een nieuwe versie van hypergps uit die ook op de HD2 werkt :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55
wat heb je aan vrij / niet gebruikt geheugen??
Ik heb liever dat het geheugen op zo'n manier gebruikt wordt dat je toestel er sneller van wordt.

Ik snap natuurlijk ook wel dat je altijd wel wat vrij moet hebben zodat applicaties makkelijk meer geheugen in gebruik kunnen nemen als dit nodig is, zonder andere processen eerst ruimte vrij te laten maken etc.
Maar bij een smartphone zou dat niet meer dan 30 MB hoeven zijn lijkt mij. Aangezien je met de HD2 je best moet doen om het vrije geheugen onder de 100 MB te krijgen, denk ik niet dat je snel geheugen problemen hebt met de HD2.
Als dit wel zo is heb je gare software...

[ Voor 60% gewijzigd door Prulleman op 03-05-2010 12:31 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een suggestie voor een file informatie app voor de hd2? geen zin in mobiele webpaginas enzo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb de laatste tijd problemen met steeds meer apps dat ze niet kunnen opstarten omdat er een verouderd micrsoft . NET compact frame wrok op staat ofzo. Weet iemand wat dit is kan ik dit updaten ofzo?
graag hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 12:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt maar dit is geen .cab file, hoe moet ik dit installeren ? via verkenner gewoon aanklikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
Beetje simpel eigenlijk maargoed:
er zijn 2 manieren om dingen te installeren op een WM apparaat.
1) via de pc, dmv een .msi of een .exe installer (zoals bovenstaand geval), let wel op dat je telefoon is aangesloten op je pc :P
2) dmv een .cab (kopieren naar de telefoon zelf of via marketplace downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okki5 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:00:
Beetje simpel eigenlijk maargoed:
er zijn 2 manieren om dingen te installeren op een WM apparaat.
1) via de pc, dmv een .msi of een .exe installer (zoals bovenstaand geval), let wel op dat je telefoon is aangesloten op je pc :P
2) dmv een .cab (kopieren naar de telefoon zelf of via marketplace downloaden)
Bedankt alweer :P
en sorry als ik veel vraag maar ik snap nog steeds niet helemaal hoe het nou moet ik heb mijn telefoon nu aangesloten maar als ik op het progje klik die je met net gaf vraagt om een programma waar ik het mee wil openen is dat wel de bedoeling ? En ik heb een iMac kan het daarop wel?
Bedankt als je me nog 1x wilt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:04:
[...]

Bedankt alweer :P
en sorry als ik veel vraag maar ik snap nog steeds niet helemaal hoe het nou moet ik heb mijn telefoon nu aangesloten maar als ik op het progje klik die je met net gaf vraagt om een programma waar ik het mee wil openen is dat wel de bedoeling ? En ik heb een iMac kan het daarop wel?
Bedankt als je me nog 1x wilt helpen.
Aha iMac, dan is het een ander verhaal, je kan dan beter de .cab gebruiken die te vinden is hier:
http://www.megaupload.com/?d=2ZGV1DNJ
kopieren naar je telefoon en dan uitvoeren, of gewoon direct downloaden met je telefoon;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okki5 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:28:
[...]

Aha iMac, dan is het een ander verhaal, je kan dan beter de .cab gebruiken die te vinden is hier:
http://www.megaupload.com/?d=2ZGV1DNJ
kopieren naar je telefoon en dan uitvoeren, of gewoon direct downloaden met je telefoon;)
Thnx alles werkt weer ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Laatst online: 06-09 09:18
heb al even zitten zoeken maar echt een precies antwoord op mijn vraag vind ik niet. ikzelf gebruik al maand of 4 een dutty rom, maar hij heeft verschillende types en wat is precies het verschil ertussen?

Dit zijn momenteel zijn versies :
Duttys Leo Multi-Lang_V3.1_EN|FR|DE|IT|NL|PT|NO|SV|ES|DA|Final|
Duttys Leo ML_V1.5_5.2.23562_WWE|FR|DE|NL|SV|
Duttys Leo HG V2.5 Ultimate 576mb 5.2.23568 & V2 5.2.21903
Duttys Leo Hybrid V2 5.2.21903 & 5.2.23568

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subject
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 08:59
Sinds kort heb ik een HD2 en heb alweer een groot probleem. De kleuren zijn vervormd. Soms is alles geel getint, dan weer blauw. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
Stampertjen schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:46:
heb al even zitten zoeken maar echt een precies antwoord op mijn vraag vind ik niet. ikzelf gebruik al maand of 4 een dutty rom, maar hij heeft verschillende types en wat is precies het verschil ertussen?

Dit zijn momenteel zijn versies :
Duttys Leo Multi-Lang_V3.1_EN|FR|DE|IT|NL|PT|NO|SV|ES|DA|Final|
Duttys Leo ML_V1.5_5.2.23562_WWE|FR|DE|NL|SV|
Duttys Leo HG V2.5 Ultimate 576mb 5.2.23568 & V2 5.2.21903
Duttys Leo Hybrid V2 5.2.21903 & 5.2.23568
Als je even zoekt op Dutty roms, dan kom je bij http://htcpedia.com terecht. Hier staan "reviews" van zijn Roms en ook de verschillen in de originele threads (dus niet die van XDA, als je iets wilt weten over Dutty producten moet je bij htcpedia zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
Subject schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:59:
Sinds kort heb ik een HD2 en heb alweer een groot probleem. De kleuren zijn vervormd. Soms is alles geel getint, dan weer blauw. Weet iemand hier een oplossing voor?
Beetje meer informatie aub en wat heb je al geprobeerd?

Alleen bij camera, of altijd?
Gebruik je een custom rom (zo ja welke) of een officiele?
Welke Radio rom heb je?
Blijft het probleem na een soft-reset?
Sinds wanneer bestaat het probleem? (was het na installen van een app of was het 'zomaar')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Laatst online: 19-10-2021
Hmm, kreeg net een melding dat Omarket was geupdate naar versie 1.2 nadat ik het probeerde op te starten. Ik de update gedownload en geinstalleerd, maar nu krijg ik geen Internet verbinding meer! Soft reset al geprobeerd, maar heeft niets geholpen.

Nog meer mensen met dit probleem? Zijn eenmaal veel Omarket gebruikers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Laatst online: 19-10-2021
Vreemd, hij doet het ineens weer. Deze Omarket heeft reclame bovenaan, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Waarom is dat jammer....? de app zelf is gratis, de aangeboden apps zijn gratis... laat die mensen ook wat verdienen, bovendien, het is niet een app die je dagelijks gebruikt..

Je zoekt af en toe wat, en je kijkt af en toe of er iets leuks bij staat.. dan staat een blokje reclame niet in de weg hoor.

Alternatief is natuurlijk gewoon met google die applicaties opzoeken, maar of je dan minder reclame tegenkomt.. ;)
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:21:
iemand nog een suggestie voor een file informatie app voor de hd2? geen zin in mobiele webpaginas enzo... :)
wat bedoel je met file informatie? wat je op een windows pc hebt met rechtermuis > eigenschappen/properties?

Dit kan bv met total commander, maar als je wat anders bedoelt zal je het (mij in ieder geval) even beter moeten uitleggen

[ Voor 35% gewijzigd door Prulleman op 03-05-2010 18:03 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
@Prulleman: file als in constipatie op de weg :P

[ Voor 5% gewijzigd door Okki5 op 03-05-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okki5 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:04:
@Prulleman: file als in constipatie op de weg :P
Dan heb je niets aan file informatie, dan moet je naar een WC!

OT: Mijn tip zou zijn: de BNR WM applicatie (in startscherm van die applicatie staan icoontjes met de actuel file info en flitsers).

Verder is er voor flitsers wel meer te vinden voor WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
Heb HTC gebeld en moest daarna de reparatiedienst van Dynafix bellen (20 min á €0,35/minuut). Daarna moest ik HTC terug bellen, omdat ik anders zelf de verzendkosten moest betalen.

Moraal van dit verhaal, bel bij reparatie problemen gewoon HTC. Die boeken gelijk een ophaalafspraak (Dynalogic) en je bespaart jezelf een duur telefoontje.

Ik heb nog wat foto's geschoten. Het toestel kwam terug van reparatie (bij de Dynafix reparatiedienst van HTC) met een uitpuilend scherm en een deuk in de behuizing.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/29xwci.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/opsm5w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2lu506p.jpg

Ik ben heel teleurgesteld :( en heel benieuwd hoe Dynafix dit netjes op gaat lossen en zal het resultaat hier even posten (aangezien jullie toekomstige reparaties wel netjes moeten gebeuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ah :D lol
dan heeft de NOS applicatie een tabje verkeer met als bron de ANWB data. Je krijgt dan deze lijst te zien in de app:
http://www.anwb.nl/verkeer/verkeersinformatie_files_nl

[ Voor 18% gewijzigd door Prulleman op 03-05-2010 18:26 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
hugoxboss69 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:13:
Ik heb hier en daar wat gehoord dat er een mogelijkheid bestaat, om de hoeveelheid RAM geheugen van de HD2 te verruimen (van 448 MB naar 576??MB)

Heeft iemand toevallig nog een kleine how-to van liggen?
Diverse ROM bakkers laten deze hack alweer links liggen. Je krijgt weliswaar wat meer geheugen tot je beschikking, maar het is gebleken dat de prestaties van je toestel ook wat afnemen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.