Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik had de HD2 al een heel eind op orde maar gisteren een paar veranderingen in G-profile aangebracht. Vanmorgen de hele tijd een cprog.exe foutmelding en nog een andere .exe foutmelding. Vervolgens was het uit met de pret want de SD kaart wordt niet meer herkend! Ook in 3 andere telefoons niet. Inmiddels een nieuwe SD kaart erin en ik kan weer opnieuw beginnen.
Ik weet dus niet of het aan G-profile ligt maar weet iemand een goed werkende profile manager. SPB Phone Suit werkt niet, Phone Weaver en PocketMax ook al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-06 15:29
jan-willem3 schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:42:
Nou het is wel zo dat de htc hd2 niet heel veel sms je kan verwerken. Meer dan 50 per persoon. Krijg je inderdaad problemen. Een custom rom kan dit trouwens oplossen. Want zelf heb ik 380 smsjes en geen problemen.
Hier geen problemen mee. Heb met 1 persoon 400+ smsjes in mijn telefoon staan. geen vertraging.

/edit

Nog een vraagje.

Op de zaterdagen maak ik gebruik van mijn telefoon in combinatie met een BT-headsetje. Het liefste wil ik dan gewoon kunnen bellen terwijl de telefoon in mijn zak zit. Alleen doordat ik beweeg schakelt het beeldscherm in waardoor mijn been allerlei knoppen indrukt. Hoe kan ik dit, specifiek dus wanneer ik de BT-headset gebruik, voorkomen? Waardoor alle knoppen (hardware- en softwarematig) beter gelocked kunnen worden? Iig op zo een manier dat ik hem niet per ongeluk op kan hangen...

[ Voor 37% gewijzigd door BootVluchteling op 27-04-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik heb sinds vandaag ook mijn HD2. Heerlijk toestel, past verrassend goed in de zak van mijn broek en is natuurlijk erg snel in alles wat hij doet :) Heb wel nog problemen met het instellen van mijn edge/3G instellingen. Als ik bij verbindingsinstellingen mijn Netwerkaanbieder moet selecteren dan staat mijn provider daar niet tussen :? Wel een heleboel andere maar daar ben ik niets mee. Kan dus ook geen verbinding maken met internet op dit moment. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hadmatig instellen? :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Jup, maar ben nog een beetje aan het zoeken hoe dat moet :P Ben nu mijn 'databank' met gegevens van mobiele providers eens aan het updaten, misschien helpt dat wel.

edit:

Dat heeft inderdaad geholpen, kon nu wel mijn provider selecteren en automatisch de instellingen laten detecteren :)

Heb trouwens ook al wat custom roms gebruikt en waar ik met mijn HTC Magic steeds een custom rom gebruikt heb, heb ik nu vlug terug overgeschakeld naar de standaard 1.66 rom want vond die custom roms maar niets.

[ Voor 36% gewijzigd door Renegade! op 27-04-2010 15:14 ]

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeMENL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 10:30
Ik word eerlijk gezegd gek van al het vastlopen van mijn HD2. Net zoals looneyHD beschrijft loopt ook mijn telefoon soms vast wanneer mensen mij bellen en ik probeer op te nemen. Hij loopt ook menigmaal vast wanneer ik de telefoon gewoon probeer te unlocken op een willekeurig tijdstip. Daarnaast gaat hij af en toe onverklaarbaar traag wanneer ik bijvoorbeeld mijn mail of sms check (ik heb geen extra programmas draaien). Door tabbladen bladeren gaat dan slechts in slowmotion.

Dit nog afgezien van de keren dat mijn telefoon willekeurig mensen begon te bellen na het inpluggen van een 3,5 hoofdtelefoon, het onverklaarbare haperen van mijn mediaplayer, het regelmatig niet opstarten van de Sense interface, het niet opstarten van mijn radio, de sms bug die -ondanks updates- blijft toeslaan en een batterydrain van heb ik jou daar (mijn telefoon is echt op-op binnen 10 uur met gemiddeld gebruik).

Ik was in eerste instantie echt laaiend enthousiast over deze telefoon. Vooral het scherm is fantastisch. Maar dat haperen, daar kan ik echt helemaal niet tegen. Zeker niet wanneer ik gebeld wordt of even snel iets moet doen met mijn telefoon. Het meest deprimerende van dit alles is dat HTC weinig vaart maakt met het uitbrengen van fixes zodat ik bang ben dat in het voorgaande nooit verandering zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 16:17

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 355610 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:42:
Ik heb de stock ROM die er op zat. Dit is een ROM van 14-01-2010. de 1.66.404.1
Er is nog geen nieuwere ROM uit voor mij. WEl 1 voor vodafone gebruikers maar die kan ik niet downloade. Nooit meer via gsmwebs, haha.

Of bedoel je zo'n custom ROM?
Want daar zijn er zo achterlijk veel van, daar kan ik niets zinnigs uit kiezen.
Lol zit je nou serieus gsmweb te bashen omat Vodafone een rom heeft uitgebracht die jij niet kunt installeren? Wees blij dat je niet vastzit aan zo'n verkrachte vodafone rom man, ondanks het hogere versienummer heb je aan die VF rom echt geen betere dan aan de reguliere 1.66 rom.

Tevreden klant van GSMweb hier trouwens, maar zelfs als dat niet zo was... die hebben dus ECHT geen reet te maken met welke rom jij op je HD2 hebt gekregen, alleen Vodafone geeft telefoons uit met bewust mankgemaakte roms.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258966

Stuur hem op?

Welke rom, welke provider, hoeveel smsjes.

Meer info is welkom, anders kan men niet helpen

Los van het feit dat dit heel vervelend is, ik heb die klachten dus totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-03-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SnoeiKoei schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:44:
[...]

Lol zit je nou serieus gsmweb te bashen omat Vodafone een rom heeft uitgebracht die jij niet kunt installeren? Wees blij dat je niet vastzit aan zo'n verkrachte vodafone rom man, ondanks het hogere versienummer heb je aan die VF rom echt geen betere dan aan de reguliere 1.66 rom.

Tevreden klant van GSMweb hier trouwens, maar zelfs als dat niet zo was... die hebben dus ECHT geen reet te maken met welke rom jij op je HD2 hebt gekregen, alleen Vodafone geeft telefoons uit met bewust mankgemaakte roms.
Kom op zeg, 1 klein zinnetje en meteen is het zwaar bashen? Die VF rom werkt wel degelijk beter dan de stock HTC rom, ik heb ze beide gehad (toen NRG rom niet echt mee wilde werken). HTC stock stond 5 minuten te laden op mijn SMS (700 ofzo?) terwijl die van VF na een seconde of 10 wel direct bruikbaar was.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SinergyX schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:56:
[...]

Kom op zeg, 1 klein zinnetje en meteen is het zwaar bashen? Die VF rom werkt wel degelijk beter dan de stock HTC rom, ik heb ze beide gehad (toen NRG rom niet echt mee wilde werken). HTC stock stond 5 minuten te laden op mijn SMS (700 ofzo?) terwijl die van VF na een seconde of 10 wel direct bruikbaar was.
Kom op zeg, ik zeg bashen en jij zegt zwaar bashen? :P "Nooit meer GSMweb" omdat die geen telefoon levert waar je zonder hack een branded rom op kan zetten (alsof dat klantonvriendelijk is ofzo) klinkt mij als een tamelijk zware conclusie in de oren en bevreemdt mij nogal ja. Als je de "schuld" daarvoor bij GSMweb legt moet je ook alle andere leveranciers gaan boycotten in de toekomst, behalve Vodafone zelf.

Hier WWE rom 1.48, met sms fix, 1200 sms inladen kost nog geen 15 seconden. Nooit problemen mee gehad, voor de meeste mensen die dat wel hadden is 1.66 een verbetering. Geen Vodafone rom voor nodig. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hebben de bashronde ook weer gehad :>

In iedergeval 1 succes vandaag, eindelijk mijn HD2 werkend op TomTom Home. (wel via XDA, maargoed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Nee he!! Nu ook mijn tweede SD kaart niet meer te benaderen! Na een hard reset slechts 3 programma's (SPB Backup, NetCf v35 en Slide To reset) geinstalleerd en hij crashed weer.
Weet iemand of het mogelijk is om je SD kaart op een andere manier te benaderen/werkend te krijgen want via mijn oude Omnia en Nokia E65 lukt het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357158

mariconjo schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:33:
Nee he!! Nu ook mijn tweede SD kaart niet meer te benaderen! Na een hard reset slechts 3 programma's (SPB Backup, NetCf v35 en Slide To reset) geinstalleerd en hij crashed weer.
Weet iemand of het mogelijk is om je SD kaart op een andere manier te benaderen/werkend te krijgen want via mijn oude Omnia en Nokia E65 lukt het niet..
Misschien proberen via de computer. Heeft u daar geen sd kaartlezer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355610

SnoeiKoei schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:06:
[...]

Kom op zeg, ik zeg bashen en jij zegt zwaar bashen? :P "Nooit meer GSMweb" omdat die geen telefoon levert waar je zonder hack een branded rom op kan zetten (alsof dat klantonvriendelijk is ofzo) klinkt mij als een tamelijk zware conclusie in de oren en bevreemdt mij nogal ja. Als je de "schuld" daarvoor bij GSMweb legt moet je ook alle andere leveranciers gaan boycotten in de toekomst, behalve Vodafone zelf.

Hier WWE rom 1.48, met sms fix, 1200 sms inladen kost nog geen 15 seconden. Nooit problemen mee gehad, voor de meeste mensen die dat wel hadden is 1.66 een verbetering. Geen Vodafone rom voor nodig. :>
Hoho, het was ook heel niet als bashen bedoelt maar als grapje :9
Vandaar de "haha" erachter :>
Alhoewel nu ik het even teruglees staat het er inderdaad nogal kortzichtig en lijkt het inderdaad of ik gsmwebs niet goed vind. Dit terwijl ik er geen problemen mee heb(en heb gehad) en ik de vodafone ROM heb gezien en dit is 1 grote reclamezuil..
Excuses :D

Is er nog iemand die een idee heeft over de link tussen favoriete contactpersonen en het vastlopen wanneer deze bellen?
Zojuist 5 keer met de huistelefoon en mijn oude telefoon (die niet in favorieten staan) gebeld en dit liepen 0 van de 10 keer gewoon goed door.
5 keer met een vriends telefoon en mijn vriendins telefoon (beide favoriet en snelkoppeling) gaf 8 van de 10 keer een vastloper 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:49
Da's echt raar!
En als je de snelkoppeling/favoriet eens weghaalt, gaat het dan meteen weer wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Anoniem: 357158 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:56:
[...]

Misschien proberen via de computer. Heeft u daar geen sd kaartlezer?
Heb ik geprobeerd maar alle pogingen eindigen met :"kan het formatteren niet voltooien".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:03
Hallo,

Ik heb sindskort problemen met de windows marketplace. Hij zegt steeds na een tijdje dat hij geen verbinding kan krijgen. Ik probeer dit op wifi en 3g..

Iemand die dit probleem ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:37
Help!, met totalcomander heb ik een naam van een map veranderd, Dit gebeurde zonder dat ik dat wilde. Maar kan iemand mij vertellen wat de naam van de map moet zijn, het gaat om het standaard telefoon geheugen.

(het gaat om de map 't')
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-NBZ3EBEG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:17
PrimeMENL schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:29:
Ik word eerlijk gezegd gek van al het vastlopen van mijn HD2. Net zoals looneyHD beschrijft loopt ook mijn telefoon soms vast wanneer mensen mij bellen en ik probeer op te nemen. Hij loopt ook menigmaal vast wanneer ik de telefoon gewoon probeer te unlocken op een willekeurig tijdstip. Daarnaast gaat hij af en toe onverklaarbaar traag wanneer ik bijvoorbeeld mijn mail of sms check (ik heb geen extra programmas draaien). Door tabbladen bladeren gaat dan slechts in slowmotion.
Heb je soms de LeoExtendedNotifications app geïnstalleerd?
Dat is die app dat je toetsen gaan oplichten als je een bericht of email hebt ontvangen.

Ik had ook last van trage bladwisselingen bij emails en moest vaak een soft-reset uitvoeren, tot ie vorige week helemaal vastsloeg en ik een hard-reset moest uitvoeren om de boel weer aan de praat te krijgen.
Ik had ergens gelezen dat deze app problemen kon geven, en dus de app weggelaten en tot op heden nog geen enkel probleem meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4y0
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 23:04
@ Sk0o

Bij zitten tussen Opslagkaart en Temp deze 2 mappen dus moet je die even proberen:
Program Files en Programmabestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 23:03
sk0o schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:32:
Help!, met totalcomander heb ik een naam van een map veranderd, Dit gebeurde zonder dat ik dat wilde. Maar kan iemand mij vertellen wat de naam van de map moet zijn, het gaat om het standaard telefoon geheugen.

(het gaat om de map 't')
[afbeelding]
Je ontbreekt "Program Files"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Wat wordt er eigenlijk bedoeld in de TS met die taskmanager op het homescreen? Heb de cab eens geïnstalleerd maar hier deed het niets. Ik zou graag weer de oude HTC Taskmanager terug willen maar vind die nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Hoop dat er snel weer eens een aantal echt fatsoenlijke apps uitkomen voor de HD2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-06 10:35

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Heb even zitten zoeken naar een QR-Code lezer voor de HD2 en kwam de volgende tekst tegen op XDA:
"Go to www.i-nigma.mobi on your mobile. I-nigma will automatically identify your handset type, download and install i-nigma."

Heb dit gedaan en moet zeggen dat dit proggie het tot nu toe goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:12
Probeer het hier eens mee:

http://panasonic.jp/support/global/cs/sd/download/index.html

In fat32 formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
Hurricane schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:23:
Heb even zitten zoeken naar een QR-Code lezer voor de HD2 en kwam de volgende tekst tegen op XDA:
"Go to www.i-nigma.mobi on your mobile. I-nigma will automatically identify your handset type, download and install i-nigma."

Heb dit gedaan en moet zeggen dat dit proggie het tot nu toe goed doet.
Ik heb dit progje ook geïnstalleerd en ben er zeer tevreden mee.

Sommige van die progjes kunnen ook barcodes lezen, echter ik heb er nog geen één werkend gekregen.

[ Voor 9% gewijzigd door edtbonep op 27-04-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, Touch X Taskmanager doet hetzelfde als de oude HTC Taskmanager maar dan voor de HD2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
edtbonep schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:26:
[...]

Sommige van die progjes kunnen ook barcodes lezen, echter ik heb er nog geen één werkend gekregen.
Waar vind je die QR-codes dan? ik zie ze nooit....
Is er nergens een proggie dat "gewone" streepjescode kan lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
DaFreakR schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:56:
Hoop dat er snel weer eens een aantal echt fatsoenlijke apps uitkomen voor de HD2..
gewoon programma's voor de heb of ben je op zoek naar iets specifieks..?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Prulleman schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:46:
[...]

gewoon programma's voor de heb of ben je op zoek naar iets specifieks..?
Gewoon 'voor de heb' inderdaad :-)

Ben erg tevreden met dit toestel hoor, maar het is zo jammer dat er voor de Iphone veel leuke, grafisch goed ogende apps uitkomen, terwijl dit voor Winmo nog veel minder is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
edtbonep schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:26:
[...]

Neeeeeeeeeeee... download geen i-nigma. Bij installatie moet je namelijk je home screen wijzigen. Wat je het best kunt proberen is QuickMark (wel eerst registreren helaas)

Maar programma werkt prima op de HD2

Voorbeeldjes van QR code:
Afbeeldingslocatie: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:gc5XCAKR-8YukM:http://www.telecomcircle.com/wp-content/uploads/2009/04/2d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://qr.9292.nl/QRCode/QR.aspx?arr0=225&arr1=treinstation&arr2=rotterdam%20centraal&arr3=0&arr4=treinstation&arr5=roosendaal&arr6=0&arr9=0&arr10=9184&arr11=43777&arr12=9061&arr13=39500&arr14=0&arr15=0&arr16=2010-4-27%2022:10&arr17=%7B!cvv%7C&arr18=2&arr19=E:%5Cinetpub%5C9292website%5C9292%5Cpictogrammen%5C&arr20=/9292/pictogrammen/&arr21=.gif&arr22=D&catnaar=&catnaar1=treinstation&catvan=&catvan1=treinstation&catvia=&catvia1=&toonHaltes=0&Trein=on&Bus=on&Metro=on&Tram=on&Veerboot=on

Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:NHx6iGDHGRk2KM:http://justinsomnia.org/images/qr-code-justinsomnia.png

Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:iG0G186zzFGNWM:http://blogs.sun.com/jon/resource/qrcode.png

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254891

heb je er niet per ongeluk een wachtwoord op gezet...? dat probleem heb ik gehad met mn nokia die er zelf een wachtwoord op zette en ik kon er niets meer mee, totdat ik het ww invoerde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-06 10:35

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

vanpeltje schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:18:
[...]

Neeeeeeeeeeee... download geen i-nigma. Bij installatie moet je namelijk je home screen wijzigen. Wat je het best kunt proberen is QuickMark (wel eerst registreren helaas)

Maar programma werkt prima op de HD2

Voorbeeldjes van QR code:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Home screen wijzigen??? Hoe bedoel je. Zie geen verschil met voor de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124910

dit is mijn eerste HTC. heb normale rom 1.66 maar heb gewoon de "taakbeheer" op mijn homescreen gezet.
wat is het verschil met de "oude HTC taskmanger" eigenlijk.
komt soms wel eens voor op de fora's maar weety niet wat het verschil dus is
Renegade! schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:53:
Wat wordt er eigenlijk bedoeld in de TS met die taskmanager op het homescreen? Heb de cab eens geïnstalleerd maar hier deed het niets. Ik zou graag weer de oude HTC Taskmanager terug willen maar vind die nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeMENL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 10:30
Anoniem: 258966 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:32:
[...]

Stuur hem op?

Welke rom, welke provider, hoeveel smsjes.

Meer info is welkom, anders kan men niet helpen

Los van het feit dat dit heel vervelend is, ik heb die klachten dus totaal niet.
Ik heb de 1.48 rom (Over de 1.66 versie heb ik weinig goeds gehoord), simlockvrij (dus de provider lijkt mij niet uit te moeten maken), ik ga de smsjes niet tellen maar ik ben geen kettingsmser.

Ik heb overigens wel dat indicatielampje maar dat is door middel van BsB Tweaks.

Hem opsturen? Geachte HTC, mijn HD2 doet raar, wat nu? Hmm, ja, dan krijg ik hem terug met een factuur voor de onderzoekskosten. Of ze verzinnen een corrosieprobleem. Uiteindelijk ben ik mijn telefoon tijden kwijt terwijl het gaat om klachten die soms optreden en soms ook niet. Begrijp me niet verkeerd - ik snap dat het bovenstaande voor sommigen als puur gezeur klinkt of als HD2 bashen - maar zonder het haperen/buggen is het een top-telefoon. Ik ben dat haperen/buggen echter gewoon spuug zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kama
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-05 08:18

Kama

Game Coordinator

Hannes87 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:24:
Ik ben op zoek naar een soft-reset app. De bedoeling is dat ik een quick link op mijn home screen kan aanmaken, zodat ik snel een soft reset kan doen als het nodig is. Iemand een suggestie?
"Ophang" knopje ingedrukt houden en "Power off" kiezen.

drs. Kama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AZ67
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
(overleden)
PrimeMENL schreef op woensdag 28 april 2010 @ 00:10:
[...]

Ik heb de 1.48 rom (Over de 1.66 versie heb ik weinig goeds gehoord)...
Ik zou toch maar eens 1.66 gebruiken, voor je gaat mopperen.

Iedereen is redelijk tot goed tevreden over 1.66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
BootVluchteling schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:50:
[...]

Hier geen problemen mee. Heb met 1 persoon 400+ smsjes in mijn telefoon staan. geen vertraging.

/edit

Nog een vraagje.

Op de zaterdagen maak ik gebruik van mijn telefoon in combinatie met een BT-headsetje. Het liefste wil ik dan gewoon kunnen bellen terwijl de telefoon in mijn zak zit. Alleen doordat ik beweeg schakelt het beeldscherm in waardoor mijn been allerlei knoppen indrukt. Hoe kan ik dit, specifiek dus wanneer ik de BT-headset gebruik, voorkomen? Waardoor alle knoppen (hardware- en softwarematig) beter gelocked kunnen worden? Iig op zo een manier dat ik hem niet per ongeluk op kan hangen...
als je cookie home tab en de home tab editor gebruikt dan kun je dit instellen... locken scherm tijdens een telefoon gesprek. zelfs unlocken als het gesprek klaar is. speel maar eens met de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Anoniem: 254891 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:25:
[...]

heb je er niet per ongeluk een wachtwoord op gezet...? dat probleem heb ik gehad met mn nokia die er zelf een wachtwoord op zette en ik kon er niets meer mee, totdat ik het ww invoerde :)
Nee, een wachtwoord gebruik ik niet. Het rare is dat de telefoon ongeveer 2 weken goed draaide en na veranderingen in G-profile er mee stopte. Echter na een hard reset en een nieuwe SD kaart gebeurde het terwijl G-Profile er helemaal niet opstond. Zo weet ik dus absoluut niet of het nu een software probleem is of dat er een soort bug in de HD2 zit?! Vandaag de telefoon maar eens terugbrengen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:33

Crusader

Arc Nature

vanpeltje schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:18:
[...]

Neeeeeeeeeeee... download geen i-nigma. Bij installatie moet je namelijk je home screen wijzigen.
Onzin. Heb i-nigma hier werkend en heeft echt niets veranderd aan homescreen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Laatst online: 13:58
mariconjo schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:42:
Ik had de HD2 al een heel eind op orde maar gisteren een paar veranderingen in G-profile aangebracht. Vanmorgen de hele tijd een cprog.exe foutmelding en nog een andere .exe foutmelding. Vervolgens was het uit met de pret want de SD kaart wordt niet meer herkend! Ook in 3 andere telefoons niet. Inmiddels een nieuwe SD kaart erin en ik kan weer opnieuw beginnen.
Ik weet dus niet of het aan G-profile ligt maar weet iemand een goed werkende profile manager. SPB Phone Suit werkt niet, Phone Weaver en PocketMax ook al niet.
Wat werkt er aan phone weaver niet dan?? Hier werkt ie op de standaard 1.66 rom uitstekend.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Laatst online: 13:58
BootVluchteling schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:50:
[...]

/edit

Nog een vraagje.

Kijk eens naar Pocketshield dot net

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
Crusader schreef op woensdag 28 april 2010 @ 07:22:
[...]

Onzin. Heb i-nigma hier werkend en heeft echt niets veranderd aan homescreen.
Bij mij werkt het ook als een speer en is niets veranderd aan het homescreen.

Leuke app om te gebruiken bij www.9292ov.nl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Dank je, die had ik geprobeerd maar hij geeft de melding:"write protection is enabled" terwijl dat absoluut niet zo is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
bing69 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 07:46:
[...]

Wat werkt er aan phone weaver niet dan?? Hier werkt ie op de standaard 1.66 rom uitstekend.
In sommige profielen staat het belvolume op 40 procent maar de telefoon gaat niet over. Maar zo gauw ik mijn telefoon terug heb duik ik er nog eens in.
ROM:1.72
Radio:2.07.51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
edtbonep schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:43:
[...]

Heb je soms de LeoExtendedNotifications app geïnstalleerd?
Dat is die app dat je toetsen gaan oplichten als je een bericht of email hebt ontvangen.

Ik had ook last van trage bladwisselingen bij emails en moest vaak een soft-reset uitvoeren, tot ie vorige week helemaal vastsloeg en ik een hard-reset moest uitvoeren om de boel weer aan de praat te krijgen.
Ik had ergens gelezen dat deze app problemen kon geven, en dus de app weggelaten en tot op heden nog geen enkel probleem meer gehad.
Het verwijderen van Dutty's Task Manager loste bij mij ook wat 'hapering' problemen op.. Ook wat problemen met bluetooth.. Mocht je die geïnstalleerd hebben natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 14:11

mickjuh

Good news everyone!

Als ik probeer in te loggen in Twitter dan geeft hij aan dat mijn username/wachtwoord verkeerd zijn.

Hier had ik gisteren ook last van, maar na een tijdje kon ik wel ineens inloggen. Vandaag weer hetzelfde probleem. Maakt niet uit of ik het via gprs of wifi probeer. Via de website kan ik wel gewoon inloggen.

Zie wel dat hier meer mensen last van hebben sinds 2009 al maar zie nergens echt een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-06 10:15
mariconjo schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:03:
[...]

Heb ik geprobeerd maar alle pogingen eindigen met :"kan het formatteren niet voltooien".
Mij lukt dat altijd in mn fotocamera :) Die doen niet zo moeilijk en formatteren graag alles wat erin gestopt wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLeddert
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-06 12:05

SLeddert

SLeddert

Ik heb het probleem dat als ik bij de 'contacten' een favoriet wil toevoegen die er al een keer instaat, dat hij de bestaande wist.
Ik wil dus bijv. mijn ouders er een keer met hun thuisnummer inzetten én een keer met hun mobiele nummer. Maar dat mag dus niet.... Zodra ik de tweede favoriet toevoeg, wordt de vorige gewist... 8)7

Is dit een bekend probleem ? Googelen levert helaas niets op...

Karsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
SLeddert schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:31:
Ik heb het probleem dat als ik bij de 'contacten' een favoriet wil toevoegen die er al een keer instaat, dat hij de bestaande wist.
Ik wil dus bijv. mijn ouders er een keer met hun thuisnummer inzetten én een keer met hun mobiele nummer. Maar dat mag dus niet.... Zodra ik de tweede favoriet toevoeg, wordt de vorige gewist... 8)7

Is dit een bekend probleem ? Googelen levert helaas niets op...
Dat is inderdaad niet mogelijk. Wat je wel kunt doen is linken naar het visitekaartje ipv direct naar het nummer. Dit betekent dus wel dat je eerst moet klikken op een favoriet en daarna nog de keuze moet maken uit welke van de beschikbare nummers je wilt gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
wat je ook kan doen is de contacts toevoegen aan je homescreen links, en dan een aparte page inrichten hiervoor met cookies home tab. dan kan je zelfs een contact shortcut naar een nieuw sms bericht opnemen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLeddert
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-06 12:05

SLeddert

SLeddert

bartbh schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:38:
[...]

Dat is inderdaad niet mogelijk. Wat je wel kunt doen is linken naar het visitekaartje ipv direct naar het nummer. Dit betekent dus wel dat je eerst moet klikken op een favoriet en daarna nog de keuze moet maken uit welke van de beschikbare nummers je wilt gaan bellen.
Heej bedankt !
Het werkt inderdaad als je de hele contactpersoon toevoegd en niet alleen een nummer.
Beetje jammer dat het niet werkt...op mijn Touch Cruize ging dit zonder problemen....

Karsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Prulleman schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:57:
wat je ook kan doen is de contacts toevoegen aan je homescreen links, en dan een aparte page inrichten hiervoor met cookies home tab. dan kan je zelfs een contact shortcut naar een nieuw sms bericht opnemen
Een shortcut voor een sms naar een bepaalde persoon kan ook met de standaard instellingen.
Voor de instellingen van een thuis en mobiel nummer zal je deze invoegen onder de daarvoor bestemde ruimtes bij de contacten. Zodat, wanneer je deze contactpersoon kiest, je vervolgens kan kiezen of je naar mobiel of naar het vaste nummer wilt bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 17:43
Wat is eigenlijk de beste manier om online radio te beluisteren op de HD2?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Doopy-X- schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:29:
Pocket Player. Moet je wel voor 'betalen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Laatst online: 15:57
SPB radio werkt ook goed. Maar is ook niet gratis inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:33
Doopy-X- schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:29:
Shoutcast streaming radio Gratis :P
Slacker Gratis en Betaal versie >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Barfman op 28-04-2010 17:42 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Laatst online: 22-05 12:40

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Ik krijg morgen mijn nieuwe(3 weken oud 2dehands) HD2. Maar wat ik me afvroeg? Is het echt zo'n probleem dat het een 65K scherm is, terwijl mijn 6300 op 2 inch al 16 miljoen had?

En wie kan mij de link even sturen hoe je moet flashen en custom roms erop zetten? nevermind

[ Voor 3% gewijzigd door Sloeber op 28-04-2010 17:39 ]

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:33

Crusader

Arc Nature

Slacker gaf bij mij aan dat zij hun diensten niet in dit werelddeel aanbieden, maar alleen in de USA. Hoe krijg je dat toch werkend?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2stimpy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-06 21:36
Als ik de hd2 via bluetooth met de autoradio verbindt dan kan ik wel bellen alleen niet naar de muziek luisteren.
Als ik dat wil dan moet ik handmatig die bluetooth audio functie aan zetten.

Is er ook een manier om deze direct in te schakelen als bluetooth verbindt met de radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:01
Ik probeerde net de nieuwste rom van Dutty (v3.1 NLD) te downloaden van htcpedia, maar kan niet uitpakken. Iemand tegen zelfde aangelopen?
Met winzip werkt t...

[ Voor 12% gewijzigd door Monda op 28-04-2010 19:41 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5609

Mensen,
Vandaag m'n htc-hd2 binnen gekregen en lekker aan het uitvogelen geslagen :)
Helaas heb ik 1 dingetje waar ik niet uit kom , ik heb de weerverwachting aan gezet maar vindt dat nogal storend.
Nu kan ik met geen mogelijkheid vinden waar ik dat weer uit kan zetten :? iemand hier die me dat kan vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:01
Anoniem: 5609 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:28:
Mensen,
Vandaag m'n htc-hd2 binnen gekregen en lekker aan het uitvogelen geslagen :)
Helaas heb ik 1 dingetje waar ik niet uit kom , ik heb de weerverwachting aan gezet maar vindt dat nogal storend.
Nu kan ik met geen mogelijkheid vinden waar ik dat weer uit kan zetten :? iemand hier die me dat kan vertellen ;)
Hoe bedoel je weer uitzetten? Het automatisch downloaden of de animatie in je homescherm?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Monda schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:32:
[...]

Hoe bedoel je weer uitzetten? Het automatisch downloaden of de animatie in je homescherm?
Eigelijk beide , dus kan je dat op een of andere manier uninstallen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
met cookies home tab kan je in ieder geval de animatie uitzetten en je kan ook een klok kiezen zonder weer. uninstall... geen idee

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Anoniem: 5609 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:35:
[...]

Eigelijk beide , dus kan je dat op een of andere manier uninstallen ofzo
cookies home tab zorgt voor problemen bij mij... Je kunt de weer-animaties uitzetten door naar Instellingen te scrollen, Aanpassen, Achtergrond van tabblad Start, Bewegende achtergrond, en dan rechtsonder op Albums drukken, Mijn apparaat en ten slotte op Mijn achtergronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:26:
[...]

cookies home tab zorgt voor problemen bij mij... Je kunt de weer-animaties uitzetten door naar Instellingen te scrollen, Aanpassen, Achtergrond van tabblad Start, Bewegende achtergrond, en dan rechtsonder op Albums drukken, Mijn apparaat en ten slotte op Mijn achtergronden.
Okee geweldig , maar nu blijft die klote zon en mijn locatie nog steeds staan :S
Als dat nu nog weg is ben ik weer happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Download Cookies home op xda, en kies daar voor een klok zonder weer... easy peasy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Laatst online: 15:57
In het instellingen menu tablad locaties en dan location settings uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2stimpy schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:00:
Als ik de hd2 via bluetooth met de autoradio verbindt dan kan ik wel bellen alleen niet naar de muziek luisteren.

Is er ook een manier om deze direct in te schakelen als bluetooth verbindt met de radio?
heb tzelfde probleem met mn headset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Ik ben het helemaal ZAT dat mijn HD2 zo traag is, moet minimaal 5 x per dag een softreset doen!

Krijg heel vaak de melding als ik een app start dat er geen geldig certificaat ofzo is, dus dan start de app niet op. Werkt na een softreset pas. Ook doet de camera het vaak niet, krijg de melding dat het fotoapparaat niet ingesteld kan worden. Werkt ook pas na softreset. Smsen gaat mega traag, loopt ie ook heel vaak op vast.
Als ik iemand wil bellen, dan gaat dat soms niet eens, kan drukken wat ik wil, maar de telefoon begint niet met bellen. Dus weer een softrest enz enz enz.

Vandaag dus maar eens Sense uitgezet en gewoon met standaard Windows gewerkt. Een verademing!!!
Mijn HD2 is weer 10x zo snel.
Conclusie? Sense (Manilla) maakt de boel traag.
Waarom? Cookies Home Tab? Brians Taskbar? Dat zijn 2 grootste manilla mods die ik gebruik.

Maar omdat standaard Windows niet zoveel functionaliteit heeft als Sense, ga ik maar eens een hardreset doen. En dan eens zonder Cookies Homda Tab werken, kijken hoe de HD2 het dan volhoudt met Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:55
Ik heb het probleem nu dat de kwaliteit van de camera ineens heel erg slecht is.
Heb m gewoon op 5MP zonder widescreen staan.

Krijg het idee of ie maar met heel weinig kleuren werkt oid.

Gebruik Artemis V8.0 met Co0ky hometab 1.61

hier een foto om je een idee te geven:
Afbeeldingslocatie: http://img696.imageshack.us/img696/3505/imag9304.jpg

iemand een idee waar dit door komt?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142125

Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen! Ik heb sinds kort mijn rom geflashed met de Artemis V10 NL van Sternas. hxxp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=612580
Verder heb ik taskbar win erop staan en cookie Hometab. Als ik nu de Telegraaf app opstart dan krijg ik deze niet meer afgesloten. Hij reageert dan niet op het kruisje om een prog af te sluiten!? :? 8)7 Heel vaag dit... Is hier iemand die hetzelfde probleem heeft cq had en een oplossing weet hiervoor??

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Laatst online: 12-06 09:03
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v361/CripkilleR/100_0863.jpg

Zo kan het dus ook, blijkbaar was een val van 30cm al fataal... mooi kloten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
OOPS!

Daarom heb ik mijne dus verzekerd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
mickjuh schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:26:
Als ik probeer in te loggen in Twitter dan geeft hij aan dat mijn username/wachtwoord verkeerd zijn.

Hier had ik gisteren ook last van, maar na een tijdje kon ik wel ineens inloggen. Vandaag weer hetzelfde probleem. Maakt niet uit of ik het via gprs of wifi probeer. Via de website kan ik wel gewoon inloggen.

Zie wel dat hier meer mensen last van hebben sinds 2009 al maar zie nergens echt een oplossing.
de oplossing... log eerst in op de Twitter pagina en daarna uitloggen. dan jezelf via sense Twitter aanmelden op de htc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Badie schreef op donderdag 29 april 2010 @ 00:06:
[afbeelding]

die is wat beschadigd inderdaad. hoop dat je een verzekering hebt op dit heerlijk toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Inmiddels heb ik dit toestel al ruim een maand met plezier gebruikt. Werkt prima, agenda van pc synchroniseert heerlijk met de telefoon. Maar ik heb 1 groot probleem: Om elke 3 a 4 telefoongesprekken die ik voer, hangt mn telefoon een keer. Dit gaat dan zo dat als je belt, hij gaat wel "over" (geluidloos aan mijn kant) en je krijg wel gewoon verbinding, maar het geluid is er niet. Je ziet wel dat er verbinding is, en bij controle later blijkt die persoon ook wel verbinding te hebben gehad maar gewoon niks hoorde. De telefoon hangt vervolgens ook, enige oplossing is batterij er uit.

Heeft iemand dit ook gehad? En wat kan ik er aan doen?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Is er een manier om een contactpersoon in te voegen in een sms-je. Dus gewoon de naam en/of telefoonnummer(s) en niet op de 'visitekaartje manier'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325117

Anoniem: 142125 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:52:
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen! Ik heb sinds kort mijn rom geflashed met de Artemis V10 NL van Sternas. hxxp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=612580
Verder heb ik taskbar win erop staan en cookie Hometab. Als ik nu de Telegraaf app opstart dan krijg ik deze niet meer afgesloten. Hij reageert dan niet op het kruisje om een prog af te sluiten!? :? 8)7 Heel vaag dit... Is hier iemand die hetzelfde probleem heeft cq had en een oplossing weet hiervoor??

Thanx
Ik heb versie 9 draaien en daarbij kan ik door de klok rechtsboven plm. 2 seconden vast te houden een app. sluiten, misschien dat dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2stimpy schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:00:

Ik kan in de bluetooth settings van mijn headset (op de phone) instellen dat ik zowel het stereo audio, als het hands free prototcol heb ingeschakeld. (instellingen, menu, meer, bluetooth) Wellicht kan je daar ook iets inregelen voor je radio? Overigens is het in mijn situatie wel handig dat de muziek stopt als er gebeld wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 325117 op 29-04-2010 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271467

[afbeelding]

en als hij niet verzekerd is koop ik hem wel van je over :-) Stuur me maar een pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
crimescene schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:52:
Sinds een paar dagen word de weersvoorspelling van ''mijn locatie'' niet meer geupdate. Alle ander locaties die ik erin heb staan doen dat gewoon wel. En ik helemaal niets in de instellingen varandert.
Heb hier ook al een paar dagen last van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:02
Klein vraagje, Ik heb sinds kort mijn email verbinding laten maken met onze exchange server zodat ik mijn werkmail op mijn HTC HD2 binnen krijg (waar ben ik ooit aan begonnen... 8)7 )

Ik moet nu verplicht bij het inschakelen van mijn telefoon (vanuit standby/sleep modus) mijn wachtwoord invoeren. Dit is zeer vervelend. Is er geen "Tweak/Hack" (registrykey aanpassing) waarbij dit uit te schakelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 14:11

mickjuh

Good news everyone!

mdbde schreef op donderdag 29 april 2010 @ 00:44:
[...]

de oplossing... log eerst in op de Twitter pagina en daarna uitloggen. dan jezelf via sense Twitter aanmelden op de htc
Super! Bedankt, dit was inderdaad de oplossing. Via telefoon ingelogd en uitgelogd via Opera en kon daarna gewoon inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zit met een zeer vervelend probleem op mn HD2. Ik krijg sinds een week of 2/3 steeds de melding "Kan geen verbinding maken" Hij probeert dan contact te krijgen met internet wat niet altijd lukt. Soms doet ie het wel en soms niet. En dan maakt het niet of ik nu vol bereik met het Vodafone netwerk of niet.
Het meest frustrerende aan deze melding is, is dat het een echte doordrammer is. Hij blijft dan constant komen. Wegdrukken heeft geen zin, want dan komt ala direct weer terug waardoor mijn telefoon onbruikbaar wordt (als je bijv. een sms wil typen en de melding komt, kan je je sms wel vergeten!).
Ik kan me herinneren dat ik een paar weken terug eens zat te spelen met de instellingen in de telefoon. Wat ik toen precies gedaan heb, weet ik niet meer. Ik heb er al opnieuw zitten zoeken, maar ik kan niet bepaald iets vinden.

De melding compleet is:
Kan geen verbinding maken
Kiezen:
Kan door onbekende oorzaak geen verbinding maken. Tik op Instellingen om de verbindingsinstellingen te controleren en zonodig te wijzigen. Als het probleem zich blijft voordoen, moet u uw mobiele apparaat opnieuw instellen op de beginwaarden zoals beschreven in de documentatie van de fabrikant en kunt het opnieuw proberen
[ Instellingen ] . . . . [ Negeren ]
Hoe kom ik van dit probleem af? Wat dit is echt rete irritant.

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 29-04-2010 09:28 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HellStorm666 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:05:
Ik heb het probleem nu dat de kwaliteit van de camera ineens heel erg slecht is.
Heb m gewoon op 5MP zonder widescreen staan.

Krijg het idee of ie maar met heel weinig kleuren werkt oid.

Gebruik Artemis V8.0 met Co0ky hometab 1.61

hier een foto om je een idee te geven:
[afbeelding]

iemand een idee waar dit door komt?
misschien is je hond gewoon ziekjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 254891 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:19:
[...]

misschien is je hond gewoon ziekjes :)
Precies... mocht het niet jouw hond zijn, hoef je je nergens zorgen over te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij de weersvoorspelling "mijn locatie" weer werkend (juiste info) krijg.
Heb al gezocht in de diverse topics en gelezen dat dit iets te maken heeft met "portalmmm" verwijderen maar kan hier verder niets over vinden. Waar zit deze instelling??

ThnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vecodo schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:58:
Klein vraagje, Ik heb sinds kort mijn email verbinding laten maken met onze exchange server zodat ik mijn werkmail op mijn HTC HD2 binnen krijg (waar ben ik ooit aan begonnen... 8)7 )

Ik moet nu verplicht bij het inschakelen van mijn telefoon (vanuit standby/sleep modus) mijn wachtwoord invoeren. Dit is zeer vervelend. Is er geen "Tweak/Hack" (registrykey aanpassing) waarbij dit uit te schakelen is?
http://www.lmgtfy.com/?q=zenyee+stay+unlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 13:22
[afbeelding]

Mijn was eergistr in de sportschool gevallen. Denk een hoogte van 45CM.
Heelemaal nix!!!

Dit is al de 4e keer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
CRXed schreef op woensdag 28 april 2010 @ 22:15:
Ik ben het helemaal ZAT dat mijn HD2 zo traag is, moet minimaal 5 x per dag een softreset doen!
Ik ben er nu ook helemaal klaar mee!
Steeds loopt de telefoon vast, met emails lezen of met twitter...steeds weer.
Een update naar 1.66 is nog wat ik kan doen, als dat niet helpt ben ik serieus ontevreden over het toestel en moet HTC met een oplossing komen. Dit werkt niet!

Zo dat is heftig, mijne ook al eens laten vallen maar niets ernstigs. Verschilt per type en net hoe
de telefoon terecht komt denk ik. Succes in ieder geval.
Mocht je het toetsel van de hand willen doen, heb ik wel interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb maar een hard reset uitgevoerd. Zoveel belangrijke dingen had ik er nog niet instaan, maar wel vervelend. Maargoed.

Is het mogelijk om je telefoonboek te back-uppen/restoren?

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 29-04-2010 11:15 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach ja. Ik had er al eens eerder iets over geroepen. HTC HD2 - Deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Rakkerzero schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:14:
Ik heb maar een hard reset uitgevoerd. Zoveel belangrijke dingen had ik er nog niet instaan, maar wel vervelend. Maargoed.

Is het mogelijk om je telefoonboek te back-uppen/restoren?
MyPhone van Microsoft... staat al standaard in je startmenu. Live account aanmaken, programmaatje starten, inloggen, syncen en klaar. Na een hard reset weer syncen en alles wordt teruggezet. Ook voor back-up van je SMS en foto;s enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
FunZip schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:47:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij de weersvoorspelling "mijn locatie" weer werkend (juiste info) krijg.
Heb al gezocht in de diverse topics en gelezen dat dit iets te maken heeft met "portalmmm" verwijderen maar kan hier verder niets over vinden. Waar zit deze instelling??

ThnX
Tabblad instellingen -- Meer -- Verbindingen -- Verbindingen -- Bestaande verbingingen beheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
DaFreakR schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:59:
[...]

Tabblad instellingen -- Meer -- Verbindingen -- Verbindingen -- Bestaande verbingingen beheren
Ok, opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
Vraagje.....

als ik in de muziekspeler linksboven op het icoontje tik om de albumcovers bij te werken krijg ik een foutmelding en loopt de boel vast.....en kan ik alleen nog maar naar het beginscherm.....hebben meer mensen dit probleem??

ThnX
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.