Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254891

2stimpy schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:48:
[...]

Ik had ff op xda gevraagd, daar kwam inderdaad ook iemand met deze link.
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=3367344
Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd omdat ik op mijn werk zit.
Ben wel benieuwd.
werkt bij mij helaas niet...

maakt het uit aan wat voor stroom je de telefoon koppelt? heb usb en 220 geprobeerd...

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 254891 op 22-04-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356301

2stimpy schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:48:
[...]

Ik had ff op xda gevraagd, daar kwam inderdaad ook iemand met deze link.
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=3367344
Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd omdat ik op mijn werk zit.
Ben wel benieuwd.
Top :)

Zit ook op mn werk, maar ga hem gelijk ff proberen :)

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
OkeOkeOke schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:16:
[...]
Als je last hebt van korte accuduur (en dat schreef je in een eerdere post), zou ik G-Alarm i.i.g. niet installeren. Bij velen vreet G-Alarm de accu leeg.
Dat had ik ook gelezen, maar voordat ik G-Alarm geïnstalleerd had was dat al zo.. Na installatie kan ik niet echt zeggen dat dat slechter is geworden. Het standaard alarm heeft bugs dus dat is geen optie.
Ik hoop dat de nieuwe radio bij de 1.72 ROM voor verbetering zorgt.
Anoniem: 312445 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:23:
[...]
Wat ik dan doe is ervoor zorgen dat alle contacten en alle smsjes bij de bijbehorende contacten ingeladen worden, door het scherm aan te laten in de contactenlijst (bijv. aan de lader te hangen) en ervoor zorgen dat het scherm niet uitgaat.
Het klopt inderdaad dat dit een vreselijk irritante bug is, maar als je er de eerste keer de tijd voor neemt, heb je er daarna nooit meer last van. Wel is het zo dat, als je bijvoorbeeld bij een contact met veel smsjes (200+ smsjes) een extra nummer toevoegt, of de facebookstatus updatet of de contact op wat voor manier dan ook bewerkt, dat de telefoon dan weer heel langzaam reageert om alles netjes te ordenen. Ook dan laat ik het toestel zo lang mogelijk uitladen. Het is een beetje vervelend en je moet er goed mee omgaan, dan werkt het gewoon.
Dit verhaal snap ik niet helemaal.. bij het terugzetten van MyPhone gebeurt er iets anders dan normaal in de contacpersonenlijst in combinatie met het terugzetten van de sms'jes?
Ipv een taskmanager gebruik ik gewoon de standaard taskmanager, waar ik een snelkoppeling van heb geplaatst bij de homescreen (of helemaal bovenaan in startmenu).
Dat had ik eerst ook, maar zijn me nog te veel handelingen. Als ik op 'x' druk, dan moet hij gewoon afsluiten.
Dutty's kan dat.. Ik heb hem sinds gister eraf gepleurt en het lijkt erop dat bluetooth nu weer beter functioneerd. Moet het nog uitvoerig testen.
Badie schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:53:
[...]
...dat ik nu na 3 maand nog steeds niet kan wennen aan het typen op een touchscreen toetsenbord. Maar dat went hopelijk snel, op een iphone typ ik trouwens wel gemakkelijk..
Dat idee/gevoel heb ik dus ook..

[ Voor 65% gewijzigd door lithje op 22-04-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
-- dubbel --

[ Voor 99% gewijzigd door lithje op 22-04-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Om programma's af te sluiten gebruik ik Showcase, tot op heden heb ik daar geen problemen mee gehad.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=4030896

Hier worden 4 task managers met elkaar vergeleken,
http://www.xda-developers...showcase-arkswitch-xtask/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Windkracht13 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:13:
Om programma's af te sluiten gebruik ik Showcase, tot op heden heb ik daar geen problemen mee gehad.
Ja ok, maar kun je die ook zo instellen dat als je op het 'x-je' van een programma drukt, dat hij dan ook echt afsluit en niet in het geheugen blijft staan? Of gebruik je die alleen om programma's af te sluiten.. Want dat kan de standaard task-manager ook gewoon. Ik wil gewoon niets in het geheugen hebben staan zonder extra handelingen te hoeven doen. Eigenlijk zou die optie gewoon standaard in de task-manager moeten zitten net als bij Dutty's. Ik moet in ieder geval de keuze kunnen krijgen of ik het wel of niet wil..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Is zo in te stellen, dat er daadwerkelijk wordt afgesloten.

Showcase also doesn’t have much functions, but the way you can activate it is much better. You can tap on the right 1/3 of the task bar to activate it. When you’re running another program, and you want to close it or minimize it, the program uses some areas of the task bar to make that possible. Showcase is also pretty finger friendly, and looks very nice.

[ Voor 102% gewijzigd door Windkracht13 op 22-04-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
*warez*

[ Voor 96% gewijzigd door pven op 22-04-2010 16:13 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 18:29

RaJitsu

B.S.U.R.

-Magnat- schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:45:
[...]

Alu heeft natuurlijk ook die donker grijze kleur niet, dus kan het nooit brushed Alu zijn.
Tevens corrodeerd Alu waardoor het nooit zo blijft, tenzij je het aflakt met een transparante/blanke laklaag.

Of dacht je dat het brushed Alu was met een donkere laklaag?
Dat laatste dacht ik inderdaad. Ik heb twee externe HDD's waarbij dat ook zo is. Kun je overheengaan wat je wil, maar dat vervorm je echt niet zomaar. Hoewel de HD2 gewoon een mooi toestel is, vind ik het wel overpriced. De meegeleverde accessoires, de degelijkheid van het toestel, de batterijduur, het verouderde OS, niet die >500 euro waard die je er normaal voor zou moeten betalen. Maar sowieso, met een simkaartje de achterkant krassen, is wel èrg weak.
Maar goed, dat is al eerder besproken.

Hoe gebruiken jullie trouwens de navigatie op jullie HD2? De externe speaker is immers niet erg luid icm Sygic. Met Copilot (gebruikt gedurende die 15-dagen trial) was het wel aardig, dus het kàn harder. Is er een manier om het geluid in Sygic te boosten? Weet iemand hoe het geluid is dat Tomtom uitgeeft?
Wat ook een mooie optie zou zijn, zou een extra speaker in de carkit zijn, zoals dat voor de HTC Desire verkrijgbaar is. Maar die optie ben ik nog niet tegen gekomen. Ik heb helaas geen cinchaansluiting in mijn auto en ook geen casette deck waarin ik zo'n convertor kan gebruiken, dus dat is helaas ook geen oplossing.

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 22-04-2010 16:14 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Windkracht13 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:13:

Hier worden 4 task managers met elkaar vergeleken,
http://www.xda-developers...showcase-arkswitch-xtask/
Ik gebruik al een tijdje Touch X Taskmanager. Nog geen andere geprobeerd ofzo, maar deze werkt voor mij erg fijn.
(klik)
Geen poespas, gewoon simpel en doeltreffend... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:47
XTREEMRaGE schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:33:
[...]

Helemaal niet meer aan? Of start ie op en na 5 seconden, herstart ie zich zelf weer? Ik had problemen, met m'n batt. die geen contact maakte met de pinnetjes van het toestel. Nadat ik dat zag, heb ik ze een klein beetje verbogen en maken ze weer contact en doet ie het weer :).
Na een halve seconde gaat ie weer uit. Je ziet het HTC startscherm heel even en dan gaat ie weer uit. Ik heb even naar de pinnetjes gekeken en die waren in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Xmoo schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:39:
[...]

Hard Reset na elke rom flash.

Hiermee fix je meeste fouten, en werkt het sneller!
O ja inderdaad, dat doe ik wel altijd maar vergeet het erbij te vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:56

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Safaci schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:41:
[...]

Na een halve seconde gaat ie weer uit. Je ziet het HTC startscherm heel even en dan gaat ie weer uit. Ik heb even naar de pinnetjes gekeken en die waren in orde.
Als je hem in de oplader doet, met je batt nog erin, herstart ie zich zelf telkens? Als je hem aan zet(om de zoveel seconden)?

[ Voor 4% gewijzigd door XTREEMRaGE op 22-04-2010 17:34 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

RaJitsu schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:12:
[...]

Dat laatste dacht ik inderdaad. Ik heb twee externe HDD's waarbij dat ook zo is. Kun je overheengaan wat je wil, maar dat vervorm je echt niet zomaar. Hoewel de HD2 gewoon een mooi toestel is, vind ik het wel overpriced. De meegeleverde accessoires, de degelijkheid van het toestel, de batterijduur, het verouderde OS, niet die >500 euro waard die je er normaal voor zou moeten betalen. Maar sowieso, met een simkaartje de achterkant krassen, is wel èrg weak.
Maar goed, dat is al eerder besproken.

Hoe gebruiken jullie trouwens de navigatie op jullie HD2? De externe speaker is immers niet erg luid icm Sygic. Met Copilot (gebruikt gedurende die 15-dagen trial) was het wel aardig, dus het kàn harder. Is er een manier om het geluid in Sygic te boosten? Weet iemand hoe het geluid is dat Tomtom uitgeeft?
Wat ook een mooie optie zou zijn, zou een extra speaker in de carkit zijn, zoals dat voor de HTC Desire verkrijgbaar is. Maar die optie ben ik nog niet tegen gekomen. Ik heb helaas geen cinchaansluiting in mijn auto en ook geen casette deck waarin ik zo'n convertor kan gebruiken, dus dat is helaas ook geen oplossing.
Welke navi gebruik ik, Tomtom, werkt goed, geluid hard genoeg, Igo, zelfde verhaal, Sygic is een toppertje, geluid was bij mij ook veeeeel te zacht. Heeft me een aantal uur gekost om erachter te komen, hoe wel het geluid harder te krijgen. ( Beetje via een omweg, maar werkt wel) 8)7

Sygic opstarten, sateliet verbinding tot stand brengen, en dan adres invoeren om naar toe te navigeren.
Als het navigeren begint, ga je het menu in, toon route demo, en laat de demo zijn werk doen ( NU komt het)

Sygic nu naar de achtergrond drukken dmv. je Home toets, volume harder zetten, en sygic weer op de voorgrond zetten, en je geluid staat nu op een zeer hoorbaar niveau...

Btw. GarminMobile XT is ook een toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:49
Als ik mijn hd2 in de carkit zet en ik gebruik tom tom dan kantelen ik mijn telefoon 90 graden, TomTom draaid dan mee opdat is dat met bsb tweak heb ingesteld. Maar als ik dan uit tom tom ga en op de home screen uitkom is alles gewoon normaal.

Is het mogelijk dat je met de standaard rom ook alle home tabs kan laten kantelen??
Afbeeldingslocatie: http://94.100.114.118/930050001-930100000/930078201-930078300/930078236_6_4ABN.jpeg
is hier een cab file voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Zoek op Total landscape.cab in het XDA forum...

Wel even een backup maken voordat je deze installeert :)

Bij mij werkte de fototab hierna niet meer (CleanEX HQ 4.01 ROM)

[ Voor 62% gewijzigd door Windkracht13 op 22-04-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
total landscape.cab is gewoon te gebruikten met rom 1.66??

en back up waar van??? contacten en sms etc bedoel je??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Backup je gehele inhoud van je telefoon, dan kan je met een gerust hart uittesten en aanklooien.
Zonder dat je je druk hoef te maken, dat je een Harde Reset moet geven...Afbeeldingslocatie: http://fc01.deviantart.net/fs37/f/2008/247/8/b/_intardnet__by_LeoLeonardo.gif

Of íe op een 1.66 werkt , zou je het echt zelf uit moeten testenAfbeeldingslocatie: http://fc06.deviantart.net/fs18/f/2007/179/5/e/Calling____by_Chirocko.gif
Ik draai een Custom, en daar werkt íe niet op.

Zoek anders ff op Xda, heb je het cabje al?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=637671 (4e link bovenaan pagina)

Enne, kon je deze al? http://forum.xda-develope...php?p=5005266&postcount=1 ;)

Zo, dan ga ik nu ff een Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.net/fs40/f/2009/031/f/1/Heineken_Hug_by_Soulnova.gif drinken, en lekker naar bed. (Morgen Weer 14 uurs dienst :O )

[ Voor 73% gewijzigd door Windkracht13 op 22-04-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand enig idee hoe ik bij het maken van fotos gebruik kan maken van maar één flitser ipv twee? zo worden de fotos soms te fel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 12:57
Windkracht13 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:36:
[...]
...
Sygic opstarten, sateliet verbinding tot stand brengen, en dan adres invoeren om naar toe te navigeren.
Als het navigeren begint, ga je het menu in, toon route demo, en laat de demo zijn werk doen ( NU komt het)

Sygic nu naar de achtergrond drukken dmv. je Home toets, volume harder zetten, en sygic weer op de voorgrond zetten, en je geluid staat nu op een zeer hoorbaar niveau...
...
Ik kan gewoon tijdens het navigeren op de home drukken, volume ophogen, en Sygic weer naar voren brengen. Hoef geen demo of wat dan ook op te starten. (blijft nog omslachtig). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 18:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Sinds ik de Vodafone 1.72 ROM erop heb gezet, krijg ik steeds een verzendbevestiging wanneer ik een sms verstuur. Hoe kan ik dit uitzetten? Ik heb mij de opties 'bezorgingsrapport verzoeken al uitgevinkt staan (ook al geprobeerd om eerst aan te vinken, een bericht te verzenden en dan uit te vinken), maar dat is het kennelijk niet, want het blijft komen. Iemand een idee?
Ik weet dat TripleM het ook ondervonden heeft, maar ik weet niet of hij inmiddels een oplossing heeft?

@Windkracht13 + Vimana: Thanx. Overigens werkt het voor mij ook gewoon met simpelweg wegdrukken en volume omhoog te duwen. Dat demoverhaal klinkt ook erg onlogisch dat het nodig zou zijn. Zou Windkrach13 het ooit perongeluk eens zo hebben gedaan, en het vervolgens nu altijd zo doen omdat dit 'voor hem werkt'?? :o

De verschillende andere navigatiesystemen heb ik ook gehad. Tomtom en Garmin zijn in inderdaad top. Garmin is vooral bij internationaal navigeren erg goed. Igo werkte goed, maar ik prefereer toch anderen. Waarschijnlijk een gevoelskwestie omdat Igo op mijn Cartrek het het niet zo goed doet (heeft een betere satellietontvangst nodig dan de anderen).
Sygic vind ik vooral fijn omdat het goed werkt, het er prima uitziet, het menu logisch inelkaar (vind ik bij Garmin toch wat afwijkend) zit, en het ook makkelijk en snel kwa installatie is.

Overigens is mijn ervaring met CoPilot ook positief geweest. Nokia/Ovi Maps trouwens ook. Zo het scherm van de HD2 zeer geschikt voor zijn. Maar ja :)

[ Voor 80% gewijzigd door RaJitsu op 22-04-2010 23:42 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:09
HELP!!

Mijn HD2 wil na vastlopen van email niet meer opstarten.
Ik krijg het witte HTC scherm en dan blijft hij hangen.
Wat nu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:25
heb je al een hard reset geprobeerd?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
Prulleman schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 00:31:
heb je al een hard reset geprobeerd?
Dan ben ik toch alles kwijt, en fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Windkracht13 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:07:
Backup je gehele inhoud van je telefoon, dan kan je met een gerust hart uittesten en aanklooien.
Zonder dat je je druk hoef te maken, dat je een Harde Reset moet geven...[afbeelding]

Of íe op een 1.66 werkt , zou je het echt zelf uit moeten testen[afbeelding]
Ik draai een Custom, en daar werkt íe niet op.

Zoek anders ff op Xda, heb je het cabje al?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=637671 (4e link bovenaan pagina)

Enne, kon je deze al? http://forum.xda-develope...php?p=5005266&postcount=1 ;)

Zo, dan ga ik nu ff een [afbeelding] drinken, en lekker naar bed. (Morgen Weer 14 uurs dienst :O )
Bedankt voor de info!.. Backup maken van alle bestanden heb ik nog nooit gedaan is zeker een special progje voor. Helaas is de downloadlink van MANILA 2.5 LANDSCAPE kapot.(INSTALL MORTSCRIPT)

Maar even verder zoeken....

[Edit]
** Na wat zoek werk ben ik uitgekomen bij:
http://tp2.blownfuze.org/files/MortScript-4.3b2-PPC.cab

Dat is de mortscript - 4.3b2-PPC.cab
en op de xda page zelf staat MortScript-4.2-PPC.cab . Ik neem aan dat ik deze kan gebruiken en dat het gewoon een update is van de 4.2-ppc.

[ Voor 10% gewijzigd door sk0o op 23-04-2010 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 09:25
edtbonep schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 00:34:
[...]

Dan ben ik toch alles kwijt, en fabrieksinstellingen?
Yup

Maar als je slim bent, heb je MyPhone en/of Outlook gebruikt om al je smsjes en contacten te bewaren en dan is het alleen een kwestie van opnieuw je apps installeren.
Beter dan een telefoon die niet werkt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Zie je, die Apple mensen willen ook gewoon een HD2

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/rkdjxc.jpg

>:)
http://modmyi.com/forums/...se-iwarp-hd2-htc-hd2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Heeft iemands enig idee of je ook het icoontje van een Favoriet/Bookmark kan veranderen? Nu laadt ie zelf een stukje van de website, als je die toevoegt aan je quicklinks, maar ik wil graag zelf een plaatje kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
CRXed schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 03:19:
[...]

Yup

Maar als je slim bent, heb je MyPhone en/of Outlook gebruikt om al je smsjes en contacten te bewaren en dan is het alleen een kwestie van opnieuw je apps installeren.
inderdaad... liever een werkende telefoon zonder mail/sms/contacts dan een niet werkende telefoon met mail/sms/contacts waar je niet bij kan.
En als je niet eens je contacten ergens anders hebt staan ben je echt niet van deze tijd...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Even kleine vraag, hoe kun je je bluetooth zichtbaar maken?
Heb in de handleiding gekeken, maar die klopt voor mijn gevoel voor geen 100%.
De menu's die zei zeggen dat je moet klikken kan ik totaal niet vinden.

Ook mis ik de geavenceerde opties van bluetooth (het zien van eerder verbonden apparaten).
heb die functie met toeval 1 keer gezien (connecten met mijn carkit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Turbo_boy schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:41:
Even kleine vraag, hoe kun je je bluetooth zichtbaar maken?
Heb in de handleiding gekeken, maar die klopt voor mijn gevoel voor geen 100%.
De menu's die zei zeggen dat je moet klikken kan ik totaal niet vinden.

Ook mis ik de geavenceerde opties van bluetooth (het zien van eerder verbonden apparaten).
heb die functie met toeval 1 keer gezien (connecten met mijn carkit).
instellingen=>meer=>bluetooth=>eerste tabblad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-06 14:52
Misschien al een keer aan bod geweest, maar in mijn zoektocht door topic 10 nog niet tegengekomen (of overheen gelezen).

Ik heb het probleem dat in de HTC Sense omgeving er 1 nieuwe email blijft staan... Zelfs na verwijderen van het account (en bijbehorende mails) heb ik nog steeds 1 nieuwe email... Iemand een idee hoe ik deze teller naar 0 krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nwijgers
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08-2024
Anoniem: 312445 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:06:
[...]

[afbeelding]

Het spijt me maar volgens mij doe je echt wat verkeerd met je HD2. Bij mij geeft ie gewoon 17graden aan op zondag. Doe er zo snel mogelijk een nieuwe ROM op, voor je eigen bestwil ;). Het is geen flame, maar ik laat t alleen maar zien zodat je begrijpt dat niet Alle HD2 alle door jouw genoemde problemen hebben, als je begrijpt wat ik bedoel
Mijn probleem heeft wel met weer te maken maar is weer anders!! updaten van Mijn Locatie werkt niet bij normaal gebruik. de foutmelding is: "verbindingsfout bij het downloaden van de weergegevens" Het vreemde is dat de standaard steden wel bijgewerkt worden. Alleen mijn locatie niet. Voorheen deed ie dat prima.

Nog vreemder aan het verhaal is dat hij wel netjes Rotterdam (werk) aangeeft als de telefoon met de usb aan is gesloten op de pc. En zodra ik de telefoon weer normaal gebruik en het weer laat bijwerken, gaat ie weer naar "mijn locatie" terwijl ik me nog steeds in Rotterdam begeef. :/

ik denk aan een setting, maar kan me echt niet bedenken welke. Portalmmm.nl veranderen in internet Wat eerder gesuggereerd werd wilde ook niet helpen!!!

Verder geen problemen met het toestel. Rom 1.66 en abo van KPN.

Nils

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Nwijgers schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:45:
[...]

Mijn probleem heeft wel met weer te maken maar is weer anders!! updaten van Mijn Locatie werkt niet bij normaal gebruik. de foutmelding is: "verbindingsfout bij het downloaden van de weergegevens" Het vreemde is dat de standaard steden wel bijgewerkt worden. Alleen mijn locatie niet. Voorheen deed ie dat prima.

Nog vreemder aan het verhaal is dat hij wel netjes Rotterdam (werk) aangeeft als de telefoon met de usb aan is gesloten op de pc. En zodra ik de telefoon weer normaal gebruik en het weer laat bijwerken, gaat ie weer naar "mijn locatie" terwijl ik me nog steeds in Rotterdam begeef. :/

ik denk aan een setting, maar kan me echt niet bedenken welke. Portalmmm.nl veranderen in internet Wat eerder gesuggereerd werd wilde ook niet helpen!!!

Verder geen problemen met het toestel. Rom 1.66 en abo van KPN.

Nils
Portalmmm verwijderen en leeg laten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nwijgers
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08-2024
DaFreakR schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:51:
[...]

Portalmmm verwijderen en leeg laten :-)
Bingo!!

Thanks _/-\o_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
mariconjo schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:06:
[...]

Het eerste icon heb ik inmiddels succesvol veranderd en dat ziet er een stuk beter uit! Maar nu loop ik bij de tweede tegen dit probleem op: In de 'Calander Touch.ink' zit geen 'icon'. Alleen "Rank, Group en Add value, dus hoe verander ik nu het pad naar mijn nieuwe icon?
Ben er al uit. Add value gebruiken natuurlijk en het pad naar je nieuwe icon invullen. Het 'Home' scherm knapt er flink van op dus ik kan het jullie aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
CRXed schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 03:19:
[...]

Yup

Ik heb inderdaad een harde reset moeten uitvoeren.
Uiteraard had ik mijn contacten e.d. in Outlook staan, dus dat was geen probleem.
Wel jammer dat ik alle apps weer opnieuw moest installeren, evenals TT7.
Is het niet mogelijk een backup uit te voeren zodat je apps e.d. ook bewaard blijven?

Overigens was volgens mij de boosdoener van de vastloper een app (ben even de naam ervan kwijt) die bij berichten e.d. al je toetsen laat knipperen.
Ik had al regelmatig last dat ik een soft reset moest uitvoeren omdat de hele zooi vastliep als ik mijn emails wilde lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Als je TT op je Storagecard hebt geinstalleerd, hoef je alleen maar een snelkoppeling terug te plaatsen.
Geldt voor de meeste apps eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
CRXed schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:20:
Als je TT op je Storagecard hebt geinstalleerd, hoef je alleen maar een snelkoppeling terug te plaatsen.
Geldt voor de meeste apps eigenlijk.
Klopt, maar dat was niet het geval he.... 8)7
Overigens was die app die de problemen veroorzaakte volgens mij LeoExtendedNotifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

[quote]edtbonep schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:09:
[...]

Ik heb inderdaad een harde reset moeten uitvoeren.
Uiteraard had ik mijn contacten e.d. in Outlook staan, dus dat was geen probleem.
Wel jammer dat ik alle apps weer opnieuw moest installeren, evenals TT7.
Is het niet mogelijk een backup uit te voeren zodat je apps e.d. ook bewaard blijven?

Jawel, bv met spb backup... En dan kiezen voor volledige backup.

[ Voor 28% gewijzigd door Windkracht13 op 23-04-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
Nu heb ik ook opnieuw de Telegraaf app er op gezet, maar ik krijg alleen oud nieuws (Palm invest).
Ligt dat aan mijn instellingen, of hebben jullie dat ook?

edit: Hij is nu wel ververst, even in de gaten houden.

[ Voor 15% gewijzigd door edtbonep op 23-04-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Paling1 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:30:
[...]

Ik gebruik al een tijdje Touch X Taskmanager. Nog geen andere geprobeerd ofzo, maar deze werkt voor mij erg fijn.
(klik)
Geen poespas, gewoon simpel en doeltreffend... :)
Hier ook werkt perfect! Aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
Ik gebruik MMTaskmanager. Dat vind ik een geweldig simpel touchvriendelijke taskmanager

http://www.freewarepocket...wnload-mmtaskmanager.html

zeker het proberen waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142095

Hallo iedereen

Een vraag ,heeft iemand Extern bureaublad al eens in widescreen gekregen,ik krijg het niet voor elkaar.
En kan er ook niets over vinden.

BVD
Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
  • Laatst online: 07-01 19:40
Sinds een paar dagen word de weersvoorspelling van ''mijn locatie'' niet meer geupdate. Alle ander locaties die ik erin heb staan doen dat gewoon wel. En ik helemaal niets in de instellingen varandert.

[ Voor 14% gewijzigd door crimescene op 24-04-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er ook gratis exchange servers te vinden op t net? heb mail2web ooit eens geprobeerd maar dat vond ik nix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
crimescene schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:52:
Sinds een paar dagen word de weersvoorspelling van ''mijn locatie'' niet meer geupdate. Alle ander locaties die ik erin heb staan doen dat gewoon wel. En ik helemaal niets in de instellingen varandert.
Zoek op mms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Laatst online: 07:12

Q-bone

Dusss...

@manolov85

Volgens mij je een een gratis account aanvragen bij google apps, mx records van je domein aanpassen en gaan...

Moet het zelf ook nog even proberen, meer mensen met ervaring met google apps?

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327458

Iemand een idee wat een kapotte HD2 moet opleveren? Ik wil de mijne verkopen, heeft door waterschade geen backlight meer, de rest doet het nog allemaal prima. Maar scherm is nog onbeschadigd (screenprotector gebruikt), alle accessoires erbij, ongebruikte headset/mic met opneemknop (orig htc), bureaucradle, nieuwe batterij, Brodithouder, leren case, 8gb kaartje, schade is al even terug, februari dus hij is goed droog nu.
Zullen voor onderdelen zeker wel genoeg dingen te gebruiken zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 327458 op 24-04-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-06 23:26
Kun je hem niet naar htc sturen met de medeling dat je backlight ineens kapot ging? Denk namelijk niet dat je er veel voor gaat krijgen en wie niet waagt wie niet wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
mms? Wat heeft een berichtje met de weerupdates te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262745

Hebben meer mensen last met twitteren met Peep? vanaf 1900 kan ik geen berichten meer sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
crimescene schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:47:
[...]

mms? Wat heeft een berichtje met de weerupdates te maken?
Humor!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
Het is dus niet als humor bedoeld hoor. Ik weet dus echt niet wat hij met ''mms'' anders kan bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
ik bedoelde mmm zoals eerder aangegeven
crimescene schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 22:34:
[...]

Het is dus niet als humor bedoeld hoor. Ik weet dus echt niet wat hij met ''mms'' anders kan bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327458

jan-willem3 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:40:
Kun je hem niet naar htc sturen met de medeling dat je backlight ineens kapot ging? Denk namelijk niet dat je er veel voor gaat krijgen en wie niet waagt wie niet wint.
Volgens de winkel repareren ze niet bij vochtschade. Hoef er ook niet veel voor, maar alles erbij is nieuw of een week gebruikt. Denk dat het toestel ook nog prima bruikbaar is als je handig bent. Jongen van de winkel had wel interesse maar dus geen idee wat ik moet vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214345

Coennos schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 22:47:
ik bedoelde mmm zoals eerder aangegeven
[...]
mmm, ik denk dat ie bedoeld dat er net boven al antwoord is gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
Anoniem: 214345 schreef op zondag 25 april 2010 @ 02:13:
[...]

mmm, ik denk dat ie bedoeld dat er net boven al antwoord is gegeven.
Ik heb het ondertussen gevonden ja. Het werkt weer super nu, bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Meer mensen last van een trage telefoon?
Laatste tijd is mijn telefoon vet traag, scrollen gaat in slowmotion van smsjes en het menu is ook traag.

Soft reset al gedaan, paar keer aan en uit gezet...
Kan het ook komen omdat er gewoon té veel smsjes op de telefoon staan? Lijkt me sterk maargoed...

Orginele rom etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Nou het is wel zo dat de htc hd2 niet heel veel sms je kan verwerken. Meer dan 50 per persoon. Krijg je inderdaad problemen. Een custom rom kan dit trouwens oplossen. Want zelf heb ik 380 smsjes en geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Ik heb een probleem met muziek afspelen, Als mijn muziek player een poos aanstaat kan ik niet meer het volume regelen, Als ik dan op volume up op down knopje aan de zijkant druk stop de muziek even om vervolgens na 5 seconden weer verder te gaan. Na een reboot is het probleem weer voor een uur verholpen.

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302609

Anoniem: 262745 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 21:31:
Hebben meer mensen last met twitteren met Peep? vanaf 1900 kan ik geen berichten meer sturen.
Gebruik touchtwit ipv peep is vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05 10:59

Cablekevin

CCCP Baby!

Anoniem: 302609 schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:38:
[...]

Gebruik touchtwit ipv peep is vele malen beter.
Ja dat programma, dat ken ik, werkt fantastisch, alleen belachelijk dat het ff 20mb als proces inneemt, geen TouchTwit voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356961

Als ik leuke applicaties zoek voor mijn HD2, moet ik dan al die HD2 topics dorospitten of is er een handigere manier om ze te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
D467 schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:32:
Meer mensen last van een trage telefoon?
Laatste tijd is mijn telefoon vet traag, scrollen gaat in slowmotion van smsjes en het menu is ook traag.

Soft reset al gedaan, paar keer aan en uit gezet...
Kan het ook komen omdat er gewoon té veel smsjes op de telefoon staan? Lijkt me sterk maargoed...

Orginele rom etc
Ja verschrikkenlijk!
Al stonden er eerder ook altijd al veel smsjes in.

De conversatie met 'n vriendin gaf al zo'n 2000+ smsjes aan..zal er eens een groot aantal verwijderen en kijken of het veel invloed heeft.
Sense deed al raar gisteren, de balk gaf een wit blok aan als selectieblok. Verder is de telefoon enorm traag met alle applicaties.

Dat de telegraaf niet vernieuwd had ik ook trouwens en dat van het weer ook, maar dat laatste had te maken met portalmmm bij de instellingen. Mocht je dat probleem nog hebben zoek dan even in het vorige topic (deel 10) op Portalmm dan ben je er zo achter.

Nog niets bekend van komende updates of verbeteringen voor de HD2, als het zo blijft begin ik toch wel een beetje te balen van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
sk0o schreef op zondag 25 april 2010 @ 16:55:
Ik heb een probleem met muziek afspelen, Als mijn muziek player een poos aanstaat kan ik niet meer het volume regelen, Als ik dan op volume up op down knopje aan de zijkant druk stop de muziek even om vervolgens na 5 seconden weer verder te gaan. Na een reboot is het probleem weer voor een uur verholpen.

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.??
welke rom versie?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Ik heb een probleem met mijn dataverbinding; om de zoveel tijd knalt hij er uit en de enige remedie is de telefoon opnieuw te starten of de dataverbinding handmatig te herstarten.

Is dit een bekend probleem? Met mijn oude HD had ik hier geen enkel probleem mee?

Provider is Vodafone, ROM CleanEX HQ v4.28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
dit is inderdaad een bekend probleem, maar het is nog niet helemaal duidelijk wat de oorzaak is. Op xda is er ook een heel topic over. Een van de laatste posts is dat radio 2.10 misschien een oplossing bied, maar dat is nog niet echt bevestigd..
http://forum.xda-develope...read.php?t=614119&page=34
Verder lijkt push mail het probleem te verergeren.

Ik heb er overigens met vodafone 1.72 geen last van.

[ Voor 7% gewijzigd door Prulleman op 26-04-2010 10:53 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Thanks, dan weet ik iig dat het geen hardware probleem is. Ik wacht geduldig op een eventuele fix en tot dan helaas maar af en toe resetten.

Ik maak gebruik van de 2.10 radio, dus helaas biedt dat geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 20:54

Audione0

Strijdt der titanen

Is er trouwens een app waarbij de toetsen voor het smsen wat groter worden?
Deze app is trouwens niet voor mij bedoeld, maar voor een vriend, die nogal dikke worsten vingers heeft...

groet!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 12:29
Je zou de keyboard van QWERTY kunnen veranderen naar bv Keypad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 20:54

Audione0

Strijdt der titanen

Xmoo schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:46:
Je zou de keyboard van QWERTY kunnen veranderen naar bv Keypad.
Kijk.. Daar heeft ie wat aan!

Thnx

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Anoniem: 356961 schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:44:
Als ik leuke applicaties zoek voor mijn HD2, moet ik dan al die HD2 topics dorospitten of is er een handigere manier om ze te vinden?
Als je via Google zoekt vindt je goeie websites.

Trouwens, ik zoek me rot naar een hele goede QR-code programma voor mn HD2, tot nu heb ik geen enkele goede gevonden. Iemand suggesties?

[ Voor 15% gewijzigd door vanpeltje op 26-04-2010 15:27 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
ksborg schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:30:
Misschien al een keer aan bod geweest, maar in mijn zoektocht door topic 10 nog niet tegengekomen (of overheen gelezen).

Ik heb het probleem dat in de HTC Sense omgeving er 1 nieuwe email blijft staan... Zelfs na verwijderen van het account (en bijbehorende mails) heb ik nog steeds 1 nieuwe email... Iemand een idee hoe ik deze teller naar 0 krijg?
Ja, Outlook op jouw mobiel heeft een standaard welkomst mail. Heel irritant. Die moet je dus verwijderen door naar de inbox te gaan van Outlook. (Die doe je door Postvak In te selecteren waar je alle mappen te zien krijgt)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Weet iemand hoe ik deze melding weg krijg?

Ik gebruik Windows 7 en heb Microsoft Office 2010 zonder outlook (troep).

Maak ik krijg wel tekens die melding. Heb alles geprobeerd maar niks werkt. Volgens mij is dit een bug. Iemand zelfde probleem of oplossing?

Afbeeldingslocatie: http://img704.imageshack.us/img704/5779/melding.png

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Ja je kunt deze melding we krijgen door outlook te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
jan-willem3 schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:39:
Ja je kunt deze melding we krijgen door outlook te installeren.
Ja ikke dus niet wille

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 14:11

mickjuh

Good news everyone!

Weet iemand waarom de foto's van mijn contacten onscherp worden in bijvoorbeeld het favorieten scherm?

Ik heb PNG en JPG geprobeerd van 256x256. Op de computer erg scherp maar op de telefoon niet :'(

*edit*

Laat maar. Wat ik eerst probeerde is: contactpersoon bewerken - scrollen tot onderaan en klikken op meer - afbeelding wijzigen. Alleen dan krijg je wazige foto's.

Nu heb ik geklikt op contactpersoon bewerken en op het foto icoon rechtsbovenin geklikt en daarna op album openen.

[ Voor 42% gewijzigd door mickjuh op 26-04-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
Kan men bij de HTC HD2 het Qwerty toetsenbord niet veranderen in Azerty toetsenbord via het register of met een programma ???

Kom uit Belgie,zou wel makkelijk zijn...

Seki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271467

Seki schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:33:
Kan men bij de HTC HD2 het Qwerty toetsenbord niet veranderen in Azerty toetsenbord via het register of met een programma ???

Kom uit Belgie,zou wel makkelijk zijn...

Seki
Waarom je praat toch nederlands :-) Fransen leveren alleen maar problemen op in belgie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
Ja dat gaat heeeel makkelijk.
Naast het keyboard logo onderaan heb je een pijltje naar boven, klik hierop en verander de taal (van het keyboard dus) van Engels naar Frans, dan heb jij je Azerty toetsenbord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
maximus1 schreef op maandag 26 april 2010 @ 23:21:
Ja dat gaat heeeel makkelijk.
Naast het keyboard logo onderaan heb je een pijltje naar boven, klik hierop en verander de taal (van het keyboard dus) van Engels naar Frans, dan heb jij je Azerty toetsenbord :D
Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
J3roen schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:55:
Thanks, dan weet ik iig dat het geen hardware probleem is. Ik wacht geduldig op een eventuele fix en tot dan helaas maar af en toe resetten.

Ik maak gebruik van de 2.10 radio, dus helaas biedt dat geen oplossing.
daar had ik ook last van zowel met mijn HD2 als met mijn vroeger diamond... maar nu met de artemis 9.0 rom en radio 2.09 heb ik het niet meer gehad. toch al enkele maanden niets meer van gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Meer mensen problemen met het twitteren van een foto?
Als ik gewoon een tweet wil maken werkt het perfect, wanneer ik een foto wil bijvoegen
en dus vervolgens naar een album ga of naar camera-opnames dan krijg ik altijd de melding
"netwerk niet beschikbaar. Opnieuw proberen?"

Meer mensen die dit probleem ook hebben, er zijn steeds meer dingen die het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Toevallig de startpost al gelezen? Daar heb ik een oplossing gegeven voor een identiek probleem..
Heb je Vodafone? Proxy uitzetten dus.. Heb je KPN? Dan kan het misschien het 'portalmmm' probleem zijn, check een paar pagina's terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
lithje schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:23:
Toevallig de startpost al gelezen? Daar heb ik een oplossing gegeven voor een identiek probleem..
Heb je Vodafone? Proxy uitzetten dus.. Heb je KPN? Dan kan het misschien het 'portalmmm' probleem zijn, check een paar pagina's terug!
Heb HI, en heb dus portalmmm al weg gehaald, want had ook al eerder problemen met de weer apllicatie, welke inmiddels weer goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124910

Bedankt, zat hier ook al eens mee te pielen
mickjuh schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:59:
Weet iemand waarom de foto's van mijn contacten onscherp worden in bijvoorbeeld het favorieten scherm?

Ik heb PNG en JPG geprobeerd van 256x256. Op de computer erg scherp maar op de telefoon niet :'(

*edit*

Laat maar. Wat ik eerst probeerde is: contactpersoon bewerken - scrollen tot onderaan en klikken op meer - afbeelding wijzigen. Alleen dan krijg je wazige foto's.

Nu heb ik geklikt op contactpersoon bewerken en op het foto icoon rechtsbovenin geklikt en daarna op album openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Laatst online: 03-08-2022
hbben jullie hier wat aan?

www.htc.com/nl/SupportVie...spx?dl_id=938&news_id=637

Note: This update is only applicable to ROM versions equal to 1.73.xxx.x, or lower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-03-2012
Ik ben op zoek naar een soft-reset app. De bedoeling is dat ik een quick link op mijn home screen kan aanmaken, zodat ik snel een soft reset kan doen als het nodig is. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124910

Touch x soft reset and wifi

ff googlen of

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584415
Hannes87 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:24:
Ik ben op zoek naar een soft-reset app. De bedoeling is dat ik een quick link op mijn home screen kan aanmaken, zodat ik snel een soft reset kan doen als het nodig is. Iemand een suggestie?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 124910 op 27-04-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355610

Hoi,
Ik heb ook de HD2. Ik heb sinds een tijd dat ik wanneer ik word gebeld mijn telefoon soms vastslaat op het moment dat ik opneem. De enige remedie is de batterij eruit of het kleine rode knopje indrukken.
Ik heb een hard reset geprobeerd, dit mocht niet baten.
Ik las ergens dat het ook te maken kan hebben met favoriete contactpersonen (die dus in het 2e tabblad staan daar) en de synchronisatie van je email. Iemand die hier meer over weet?

En dan nog een heel andere vraag. Ik krijg wallpapers niet mooi als achtergrond op mijn telefoon. Ze hebben gewoon de afmeting 480*800 en wanneer ik ze op mijn telefoon open zijn ze ook gewoon mooi. Maar doe ik ze als achtergrond dan zoomt die er aardig wat op in en word het een lelijk vaag plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke ROM heb je? Of nog de stock? Mijn NRG rom had precies hetzelfde probleem (staat ook in dit topic), uiteindelijk naar een andere ROM overgestapt en probleem was verholpen. Later de NRG icons via een cab nog geinstalleerd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de stock ROM die er op zat. Dit is een ROM van 14-01-2010. de 1.66.404.1
Er is nog geen nieuwere ROM uit voor mij. WEl 1 voor vodafone gebruikers maar die kan ik niet downloade. Nooit meer via gsmwebs, haha.

Of bedoel je zo'n custom ROM?
Want daar zijn er zo achterlijk veel van, daar kan ik niets zinnigs uit kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Laatst online: 03-08-2022
[quote]Anoniem: 355610 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:13:
Hoi,
Ik heb ook de HD2. Ik heb sinds een tijd dat ik wanneer ik word gebeld mijn telefoon soms vastslaat op het moment dat ik opneem. De enige remedie is de batterij eruit of het kleine rode knopje indrukken.
Ik las ergens dat het ook te maken kan hebben met favoriete contactpersonen (die dus in het 2e tabblad staan daar) en de synchronisatie van je email. Iemand die hier meer over weet?

heb jij toevallig de gevoeligheid van de kantel sensor verhoogd? een te hoge waarde zorgt voor het vastlopen telefoon app. weer een beestje bug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 15:36
Ik heb nu sinds zaterdag last van een heel erg snel leeglopende accu. Ik heb al met Battlog een paar logs gedaan, maar daar wordt ik niet veel wijzer van. Hoe veel mAh gebruikt de HD2 gemiddeld? Dan kan ik even afleiden hoe ver ik daar boven zit.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357158

Ik heb sinds een paar dagen de HTC HD2. Tot hiertoe geen problemen, alleen heb ik een vraag in verband met de snelkoppelingen op het home screen van de sense interface. Daar kan je 9 snelkoppelingen toevoegen, deze staan in een 3x3 opstelling. Ik heb ergens gezien dat er iemand was met 4 rijen snelkoppelingen, weet iemand hoe je dit kan instellen? ik vind de pictogrammen eigenlijk ook iets te groot dus met meer snelkoppelingen zullen deze ook kleiner worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Zoeken op het XDA-forum naar 'Co0kie's Home Tab v1.7.1'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mdbde schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:04:
[quote]Anoniem: 355610 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:13:
Hoi,

heb jij toevallig de gevoeligheid van de kantel sensor verhoogd? een te hoge waarde zorgt voor het vastlopen telefoon app. weer een beestje bug :)
Nee, ik heb hem 1 maal geijkt. Ik heb de gevoeligheid niet verhoogd. Hoe kan ik dit zien?
Hij loopt alleen vast bij de mensen die ik onder snelkoppelingen heb staan bij contacten.

EBBR
Cookies home tab even zoeken op XDA.
Geweldig programma. Heb hem zelf ook sinds een week en werkt vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357158

Anoniem: 355610 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:59:
[...]

Nee, ik heb hem 1 maal geijkt. Ik heb de gevoeligheid niet verhoogd. Hoe kan ik dit zien?
Hij loopt alleen vast bij de mensen die ik onder snelkoppelingen heb staan bij contacten.

EBBR
Cookies home tab even zoeken op XDA.
Geweldig programma. Heb hem zelf ook sinds een week en werkt vele malen beter.
Oké bedankt! Ik heb ook nog een vraagje, ik synchroniseer nu mijn contacten met outlook via die windows mobile center. Ik heb ook bij iedereen hun contact gelinkt aan hun facebook. Wanneer ik nu mijn contacten bijvoorbeeld na een harde reset terug zou zetten op mijn toestel, zijn mijn contacten nog altijd gelinkt aan hun facebook? Ik doe dit omdat zodat er bij elk contact een afbeelding staat via facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je windows my Phone gebruikt zette die bij mij alles netjes terug als hoe het was voor de hard reset.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.