Sinds ik de Vodafone 1.72 ROM erop heb gezet, krijg ik steeds een verzendbevestiging wanneer ik een sms verstuur. Hoe kan ik dit uitzetten? Ik heb mij de opties 'bezorgingsrapport verzoeken al uitgevinkt staan (ook al geprobeerd om eerst aan te vinken, een bericht te verzenden en dan uit te vinken), maar dat is het kennelijk niet, want het blijft komen. Iemand een idee?
Ik weet dat
TripleM het ook ondervonden heeft, maar ik weet niet of hij inmiddels een oplossing heeft?
@Windkracht13 + Vimana: Thanx. Overigens werkt het voor mij ook gewoon met simpelweg wegdrukken en volume omhoog te duwen. Dat demoverhaal klinkt ook erg onlogisch dat het nodig zou zijn. Zou Windkrach13 het ooit perongeluk eens zo hebben gedaan, en het vervolgens nu altijd zo doen omdat dit 'voor hem werkt'??
De verschillende andere navigatiesystemen heb ik ook gehad. Tomtom en Garmin zijn in inderdaad top. Garmin is vooral bij internationaal navigeren erg goed. Igo werkte goed, maar ik prefereer toch anderen. Waarschijnlijk een gevoelskwestie omdat Igo op mijn Cartrek het het niet zo goed doet (heeft een betere satellietontvangst nodig dan de anderen).
Sygic vind ik vooral fijn omdat het goed werkt, het er prima uitziet, het menu logisch inelkaar (vind ik bij Garmin toch wat afwijkend) zit, en het ook makkelijk en snel kwa installatie is.
Overigens is mijn ervaring met CoPilot ook positief geweest. Nokia/Ovi Maps trouwens ook. Zo het scherm van de HD2 zeer geschikt voor zijn. Maar ja
[
Voor 80% gewijzigd door
RaJitsu op 22-04-2010 23:42
]
B.S.U.R.