[iPad] App Store Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste
Acties:
  • 201.061 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:08
kmf schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:37:
Je mag op 5 apparaten je apps zetten
Dus voor (mijn) de duidelijkheid, ik heb 2 iPads, apps die ik op de ene iPad heb geinstalleerd, om dezelfde apps dan op de andere iPad te installeren dan kan ik dezelfde apps op die 2de iPad gewoon met hetzelfde itunes account via de app-store kopen? Ik betaal dan niet dubbel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:14
deBennie schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:41:
[...]

Dus voor (mijn) de duidelijkheid, ik heb 2 iPads, apps die ik op de ene iPad heb geinstalleerd, om dezelfde apps dan op de andere iPad te installeren dan kan ik dezelfde apps op die 2de iPad gewoon met hetzelfde itunes account via de app-store kopen? Ik betaal dan niet dubbel?
yep, hij zal dan zeggen dat je deze al hebt aangeschaft en installeert deze dan vervolgens.

[ Voor 9% gewijzigd door Crawl NL op 24-10-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:38

mindcre8r

Tradepedia

Ik heb een wire card,dit is zon virtual credit ca.rd ding. Google checkout accepted m well Maarten iTunes/AppStore Niet. Heeft iemand dit well werkend?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:23

nielsvv

100% Afol

Na de update van vlc player heb ik geen ondertittels meer (.srt). Heeft hier nog iemand last van?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Ik gebruik sinds kort de app 'iSSH'. Ben er niet tevreden over. Je kunt instellen dat het toetsenbord transparant is zodat je ook kunt zien wat je aan het typen/uitvoeren bent. Als deze functie zou werken zou ik blij zijn met de app maar omdat het niet (goed) werkt is het zeer hinderlijk.

Iemand misschien een suggestie voor een degelijke ssh client? Ik ging er vanuit dat ik voor de prijs van iSSH (7 euro ongeveer) wel iets degelijks mocht verwachten maar helaas, niets bleek minder waar.

Ik heb ook Fieldrunners, erg verslavend maar wel een beetje makkelijk. Het zou leuk zijn als er wat meer variatie zat in de monsters. Shrek karting (mario kart ripoff) is ook een leuk spelletje.

[ Voor 16% gewijzigd door FreqAmsterdam op 26-10-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 25-09 11:38

mindcre8r

Tradepedia

Nu toch maar een buy and click aangemaakt.
Apps die ik heb gekocht zijn

Air video
En RDP

Air video bevalt erg goed,mkv afspelen enz is een makkie,laadtijden voor de conversie valt erg mee.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Hoeveel tweakers hebben hier eigenlijk een eigen app op de appstore staan?
Ben wel benieuwd naar ervaringen van de personen die hun eigen app hebben ontwikkeld en aanbieden via de appstore, gratis of betaald.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 15:37

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Heeft iemand ervaring met fileDisplay of andere VGA Enabled (Website Demonstratie) Apps?

Er is heel weinig te vinden over de Dock to VGA Connector (kwa 3th Party Apps dan) en de Apps die je vind zijn vaak niet rijkelijk beoordeelt.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een PowerPoint / Web Presentatie Tool met "Laser Indicator", nu kan ik m'n SlideShows al presenteren via GoodReader maar dit is toch niet helemaal hoe ik het wil. Ik lees soms verhalen over Expedition en iDemoWeb, maar ook hier niks concreets (en deze hebben volgens mij beide geen pointer / ondersteuning voor SlideShows). KeyNote zou ook nog een Optie zijn voor de SlideShows, maar deze kost gelijk €7,99 en is eigenlijk meer een SlideShow maker, terwijl ik enkel een Viewer behoef.

Andere aanrader betreffende (handige) VGA Apps zijn welkom, hoop dat er Developers zijn die hier net als ik de nodige Potentie inzien.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Laatst online: 24-09 11:00
Gamebuster schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:43:
Hoeveel tweakers hebben hier eigenlijk een eigen app op de appstore staan?
Ben wel benieuwd naar ervaringen van de personen die hun eigen app hebben ontwikkeld en aanbieden via de appstore, gratis of betaald.
Volgens mij een top idee voor een nieuw topic! Staan die programma's en ervaringen overzichtelijk bij elkaar (voor zowel iPad, iPhone en iPod Touch... en misschien zometeen ook de Appstore voor de Mac zelf) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Promo code for Inspire Pro!

YFANYX3JMNW4

US iTunes account needed. Veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:43
nielsvv schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:44:
Na de update van vlc player heb ik geen ondertittels meer (.srt). Heeft hier nog iemand last van?
Ja ik ook. Plus dat hij zo ongeveer iedere 10 minuten vastloopt.
Weet iemand een manier om deze update ongedaan te maken?

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Promo code voor MonoPhix HD - http://bit.ly/MonoPhixHD

FWPHT49F7HX3

US iTunes account nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
CoiLive schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:02:
[...]

Volgens mij een top idee voor een nieuw topic! Staan die programma's en ervaringen overzichtelijk bij elkaar (voor zowel iPad, iPhone en iPod Touch... en misschien zometeen ook de Appstore voor de Mac zelf) :)
[iOS] Ervaringen eigen app in appstore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. Elke keer als ik (gedownloade) films of series kijk op iPad met VLCplayer haakt ie steeds vast. Voor de update had ik hier nog geen last van.. Meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronin_
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 08:42
Ook wij hebben dit probleem ! Net zoals het probleem met de ondertitels waarop VLC vastloopt. Dit alles na de update van VLC. Player. Zou het iets hiermee te maken hebben ?

http://www.hetnieuws.tk/v...-tijd-gehad-zo-lijkt-het/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Dit weekend is plants vs zombies in de aanbieding.
Heb hem gisteren gekocht.
Best een leuk spel! Veel afwisseling en goede opebouwende spanning.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 15:10
Harmen schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:19:
Best een leuk spel! Veel afwisselen en goede opebouwende spanning.
Gelijk maar even gekocht! Scheelt weer 4 euro :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:05:
Hmm. Elke keer als ik (gedownloade) films of series kijk op iPad met VLCplayer haakt ie steeds vast. Voor de update had ik hier nog geen last van.. Meer mensen die dit hebben?
Jazeker. Erg irritant. Begon voornamelijk na de update, maar voor de update had ik het ook wel eens.
PvZ heb ik me inderdaad ook een tijd mee vermaakt.

Galcon Fusion is overigens ook een geweldige game, met name de multiplayer functie. Persoonlijk vind ik die game de leukste/meest verslavende multiplayer game op mijn iPad.

Galcon Fusion is er ook voor Linux, Mac OS X en Windows. Ook is er een steamplay versie voor Mac OS X en Windows. De multiplayer is platform-onafhankelijk (mac vs windows, ipad vs pc, etc)

[ Voor 68% gewijzigd door Gamebuster op 31-10-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:56
Ik ben op zoek naar een ontwerp app. Iets in de trantvan sketchup. Daar is dit apparaat natuurlijk mooi voor geschikt. Even snel een 3D ontwerpje maken. Grafisch is het ook niet zwaar. Dus zou makkelij moeten kunnen.
Zelf kon ik niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De EA games zijn in de aanbieding. Gisteren Miror's Edge en Red Alert gekocht voor 2,39 per stuk.
Miror's Edge is een leuke platformgame. Red Alert valt me nogal tegen (zoals overigens ook ongeveer overal online te lezen is). Ik ben een Red Alert fan en 2,39 is natuurlijk een mooie prijs, maar dat betekent niet dat het spel opeens goed speelbaar wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:20

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ik zag dat er nu ook een Worms Armageddon HD app is, heeft iemand die al gespeeld? De eerste app heb ik wel gekocht, maar eigenlijk nauwelijks gespeeld. Ik ben benieuwd of de opvolger zoveel beter is dat ik die misschien wel vaker zou spelen.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Er is trouwens ook een Angry Birds app speciaal voor Halloween gekomen. 45 extra levels

http://itunes.apple.com/u...alloween/id398157641?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook RA van EA gekocht, vind het best wel te spelen, maar het is wel even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Laatst online: 08-06 09:28
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:59:
De EA games zijn in de aanbieding. Gisteren Miror's Edge en Red Alert gekocht voor 2,39 per stuk.
Miror's Edge is een leuke platformgame. Red Alert valt me nogal tegen (zoals overigens ook ongeveer overal online te lezen is). Ik ben een Red Alert fan en 2,39 is natuurlijk een mooie prijs, maar dat betekent niet dat het spel opeens goed speelbaar wordt..
Welke versie? Ik zat er laatst toevallig naar te kijken, maar zie geen afprijzingen ofzo (ipad versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Delerium schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 21:51:
Er is trouwens ook een Angry Birds app speciaal voor Halloween gekomen. 45 extra levels

http://itunes.apple.com/u...alloween/id398157641?mt=8
Gisteren uitgespeeld :Y) 100/135 sterren nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een ipad gehaald. de 16 gig wifi versie wel te verstaan.

Ik heb bewust geen 3G gekozen, omdat ik mijn ipad voornamelijk gebruik om pdf boeken te lezen (IT boeken) En IT gerelateerde filmpjes te bijken.

Het is echt een waar genot om lekker 3 a 4 uurtjes non stop buiten in een parkje boeken te lezen en filmpjes te bekijken.

Ben blij dat ik geen toegang tot internet hebt (ik raak snel afgeleid en zit dan te vaak op het internet, dus zelfs wifi staat uitgeschakeld)

Verder geef ik niet om spelletjes en scheet applicaties dus mijn ipad blijft gewoon lekker stock.

Voordeeltje hier is dat de ipad ook nog eens ruim 100 euro goedkoper is dan in nederland.
En ik nu meer tijd spendeer op mjin ipad dan op mijn laptop die ik nu nog alleen maar virtualisatie van servers gebruik. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:04

m0nk

16-09-2003 15.15

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:24:
Eindelijk een ipad gehaald. de 16 gig wifi versie wel te verstaan.

Ik heb bewust geen 3G gekozen, omdat ik mijn ipad voornamelijk gebruik om pdf boeken te lezen (IT boeken) En IT gerelateerde filmpjes te bijken.

Het is echt een waar genot om lekker 3 a 4 uurtjes non stop buiten in een parkje boeken te lezen en filmpjes te bekijken.

Ben blij dat ik geen toegang tot internet hebt (ik raak snel afgeleid en zit dan te vaak op het internet, dus zelfs wifi staat uitgeschakeld)

Verder geef ik niet om spelletjes en scheet applicaties dus mijn ipad blijft gewoon lekker stock.

Voordeeltje hier is dat de ipad ook nog eens ruim 100 euro goedkoper is dan in nederland.
En ik nu meer tijd spendeer op mjin ipad dan op mijn laptop die ik nu nog alleen maar virtualisatie van servers gebruik. 8)
En dat heeft met de App store te maken omdat..? Denk dat je in het verkeerde topic aan het posten bent. :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Bah, kan niet eens 1 aflevering meer kijken met vlc. Iedere 10 minuten staat-ie opeens vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Speaking of VLC: http://www.tuaw.com/2010/...c-now-it-may-be-gone-soon

M.a.w., een of andere extremistische ontwikkelaar heeft een klacht naar Apple gestuurd omdat hun manier van softwaredistributie niet compatibel is met de GPL, en hij dat belangrijker vindt dan de mogelijkheid van gebruikers (die niet eens weten wat een GPL is) om de software te gebruiken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:29

CyBeRSPiN

sinds 2001

Wat een gaaf spel! Ben niet zo'n gamer, maar gisteren 4 uur onafgebroken gespeeld! :P
Ben nu bij level 5-10, die is vrij pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ja dat is erg irritant! Ik heb het om de 20 minuten ofzo.. Kijk vaak wat series, Dexter enzo, dus ja dan maakt het nog niet zo heel veel uit.. Maar toch is t niet leuk..

Er zijn ook niet echt andere apps zoals VLC, ofwel?
Gamebuster schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:34:
Bah, kan niet eens 1 aflevering meer kijken met vlc. Iedere 10 minuten staat-ie opeens vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Laatst online: 24-09 11:00
Gamebuster schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:34:
Waarom gebruik je CineXPlayer niet? Die doet het bij mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:56
[message=,noline]timowouters schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:23[/message]:
Ik ben op zoek naar een ontwerp app. Iets in de trantvan sketchup. Daar is dit apparaat natuurlijk mooi voor geschikt. Even snel een 3D ontwerpje maken. Grafisch is het ook niet zwaar. Dus zou makkelij moeten kunnen.
Zelf kon ik niets vinden.
Niemand? Ik heb nog steeds niks kunnen vinden, maar misschien dat iemand weet of zoiets in de maak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
Ik weet dat het al een paar keer is besproken, maar wat is nou de beste app om Microsoft Office documenten te maken en te openen? (word, powerpoint excel) Nu heb je de iwork programma's maar ook OpenOffice. Ik wil graag documenten kunnen open, maken en opslaan in docx formaat.

Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 21:03

Milmoor

Footsteps and pictures.

Documents to Go werkt voor mij perfect.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
van_doorn schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:38:
Ik weet dat het al een paar keer is besproken, maar wat is nou de beste app om Microsoft Office documenten te maken en te openen? (word, powerpoint excel) Nu heb je de iwork programma's maar ook OpenOffice. Ik wil graag documenten kunnen open, maken en opslaan in docx formaat.

Wat raden jullie aan?
OpenOffice op de iPad? Dat is ff nieuw voor me.
DocX kan gewoon geopend worden door Pages.

edit: Gefeliciteerd trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 03-11-2010 10:42 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
Donstil schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:41:
[...]

OpenOffice op de iPad? Dat is ff nieuw voor me.
DocX kan gewoon geopend worden door Pages.

edit: Gefeliciteerd trouwens
Sorry ik bedoel Documents to Go. Ik had gelezen dat Pages de documenten niet op kon slaan, maar bewaarde klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Ik gebruik Office HD voor mijn Word documenten.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Promo codes voor WeatherCaster - HXHTJLM6PTJH - LHWK3RHF4T6T

US iTunes account nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Promo code voor Master of Alchemy HD - P4TL7J49E3PH

US iTunes account nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:53:
Ik gebruik Office HD voor mijn Word documenten.
Dit vind ik ook de beste app voor Word documenten. Snel en intuïtief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@iPadSoft, misschien kan je beter ergens anders gaan spammen.
Dit wekt irritatie bij mensen op.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog leuke game tips voor me? Ik heb Cut the Rope uitgespeeld en City Stories HD begint ook te vervelend.

Liefst iets van een bouw dingetje (simcity achtig. Rollercoaster tycoon achtig enz)

Iemand een idee? Surfen door de iPad store leverd weinig op.
Harmen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:56:
@iPadSoft, misschien kan je beter ergens anders gaan spammen.
Dit wekt irritatie bij mensen op.
Nou ik vind het "krijgen" van promotie codes altijd leuk maar ze zijn ALTIJD al Iingewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Slice it is ook wel verslavend, ben nu steeds m'n iPad kwijt omdat m'n vriendin dat aan het spelen is :p hele versie kost iets van anderhalve euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 19:12
Ik ben momenteel bezig met Dracula path of the dragon erg leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De iLounge 2011 Buyers Guide is wel leuk om te lezen op de iPad. Top100 van Apps en diverse andere meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Donstil schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:51:
De iLounge 2011 Buyers Guide is wel leuk om te lezen op de iPad. Top100 van Apps en diverse andere meuk.
Zeker een aanrader. De afgelopen edities hebben mij een aan paar leuke apps en accessoires geholpen :) Staan ook dingen voor iPhone enzo in.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik vind het "krijgen" van promotie codes altijd leuk maar ze zijn ALTIJD al Iingewisseld.
Dan ben je net te laat en is iemand anders je voor geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:56
Zit er eigenlijk nog een beetje leven in de iPad app markt; ik heb in de 2 weken na aanschaf een stuk of 30-40 apps gekocht. Sindsdien geen een meer omdat ik eigenlijk teleurgesteld ben in de kwaliteit van 95% van de apps.

Gebruik de iPad nu alleen nog maar voor casual surfen en e-mail. Voor de rest is het allemaal een beetje een deceptie.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:15
Het zal bij jou eens niet een deceptie zijn ;)

Maar, kwaliteit van 95% valt tegen. Welke apps heb jij dan gedownload? Zijn dat de apps in de top 10, of vage obscure "emoji" dingen?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sluuz schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:13:
Het zal bij jou eens niet een deceptie zijn ;)

Maar, kwaliteit van 95% valt tegen. Welke apps heb jij dan gedownload? Zijn dat de apps in de top 10, of vage obscure "emoji" dingen?
Allemaal apps die overal "gehyped" worden. Het zijn allemaal gimmicks, net zoals de Wii was. Geweldig de eerste keer, leuk een paar keer daarna, nul interesse na enkele weken.

Zie mijn iPad nu als veredelde fotolijst, ware het niet dat die connector zo dom geplaatst is, en er geen mooie oplossing zijn om dat ding horizontaal ergens neer te zetten. Dus eigenlijk is het helemaal niet geschikt als fotolijst, al zit die functie er wel standaard op.

Ik wilde hem ook gaan gebruiken voor schetswerk, maar er is geen fatsoenlijke stylus te krijgen, alleen maar overpriced gare crap met een veel te dikke "punt".

De email client is ook veel te beperkt, ik stel hem in op laatste 200 berichten, maar zie er meestal maar 30 ofzo. Nutteloos dus voor serieus gebruik, maar goed ik ga offtopic.

[ Voor 39% gewijzigd door Phusebox op 04-11-2010 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
Need for Speed Shift is in aanbieding nu voor €2,39.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van_doorn schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:23:
Need for Speed Shift is in aanbieding nu voor €2,39.
Thnx!
Meerdere EA Games apps in de aanbieding! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:17:
Zie mijn iPad nu als veredelde fotolijst, ware het niet dat die connector zo dom geplaatst is, en er geen mooie oplossing zijn om dat ding horizontaal ergens neer te zetten. Dus eigenlijk is het helemaal niet geschikt als fotolijst, al zit die functie er wel standaard op.
Heb je al een boeken/laptop standaard geprobeerd om het (bijna) rechtop te plaatsen?
De email client is ook veel te beperkt, ik stel hem in op laatste 200 berichten, maar zie er meestal maar 30 ofzo. Nutteloos dus voor serieus gebruik, maar goed ik ga offtopic.
Die email client is ruk idd, ik gebruik liever gewoon de normale web interface van gmail. Want geen threaded mail conversaties en alle andere zaken die in wel in de web interface zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Mail client is sterk verbeterd in iOS 4.2, o.a. ook threaded mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Slashdotter schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:21:
[...]

Heb je al een boeken/laptop standaard geprobeerd om het (bijna) rechtop te plaatsen?

[...]
Dan zit je nog met die lelijke kabel aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:54
De batterij gaat ongeveer 10 uur mee, dus met een volle batterij kom je vast een heel eind..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:15
Phusebox schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:17:
[...]

Allemaal apps die overal "gehyped" worden. Het zijn allemaal gimmicks, net zoals de Wii was. Geweldig de eerste keer, leuk een paar keer daarna, nul interesse na enkele weken.
Kom eens met voorbeelden dan. Ik ben wel benieuwd omdat ik de apps die hoog genoteerd staan, erg goed vind
Waarom moet je hem aan de stroom hangen? Batterij gaat toch lang genoeg mee?
Ik wilde hem ook gaan gebruiken voor schetswerk, maar er is geen fatsoenlijke stylus te krijgen, alleen maar overpriced gare crap met een veel te dikke "punt".
Had je van te voren kunnen checken natuurlijk. Tien seconden googlen: http://doodl.es/blog/?p=139
Wordt dus geupdate in iOS 4.2. Je kan nu al de GM downloaden en hem gebruiken.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Phusebox schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:35:
[...]

Dan zit je nog met die lelijke kabel aan de zijkant.
Kijk eens op Deal Extreme meer dan genoeg accessoires waaronder ook meerdere stylussen voor een redelijke prijs.
Enige nadeel is de wat langere levertijd. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
In de Appstore staat de RTL Nieuws app nu op nr1, voor 79 cent. Maar het is opvallend dat het nu al binnen een dag na release al 46 waarderingen heeft. Geen enkele app (zelfs niet Angry Birds Halloween of Cut-The-Rope) heeft binnen 2 dagen zoveel 5 sterren reviews zonder (of weinig) argumentatie binnengehaald.

Zo te zien wordt er een vies spelletje gespeeld door RTL medewerkers om zoveel mogelijk positieve reviews over het eigen product neer te zetten :r

[ Voor 21% gewijzigd door Slashdotter op 04-11-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik deed eens gek vandaag en kocht die RTL app.
Het was maar 79 cent maar ik vind het een app van niks!
De nieuwsberichten zijn maar een paar zinnetjes lang dus ben je er in vijf minuten wel doorheen als je alles leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Edwin

Heb je al een review geplaatst om anderen te waarschuwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:23

chromeeh

the Gnome

Slashdotter schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:52:
Zo te zien wordt er een vies spelletje gespeeld door RTL medewerkers om zoveel mogelijk positieve reviews over het eigen product neer te zetten :r
Dat idee heb ik wel vaker bij apps....
Liever heb ik wat meer screenshots dan bijv. die reviews...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 20:50

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:27:
[...]

Thnx!
Meerdere EA Games apps in de aanbieding! :9
En inmiddels al niet meer. Ze zijn weer terug naar 7,99. Heb ik mooi mazzel gehad met Red Alert en Mirror's Edge voor 2,39 stuk :D

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 08:34
Heb vandaag de Elsvier app even bekeken en wat een afgang. Pagina's laden super langzaam en geen enkele verrijking tov van een PDF. Waarom knallen ze hun bladen niet gewoon in Zinio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Slashdotter schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:52[/message]:
In de Appstore staat de RTL Nieuws app nu op nr1, voor 79 cent. Maar het is opvallend dat het nu al binnen een dag na release al 46 waarderingen heeft. Geen enkele app (zelfs niet Angry Birds Halloween of Cut-The-Rope) heeft binnen 2 dagen zoveel 5 sterren reviews zonder (of weinig) argumentatie binnengehaald.

Dan wordt het toch tijd voor ons tweakers om e.e.a. recht te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slashdotter schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:25:
Edwin

Heb je al een review geplaatst om anderen te waarschuwen?
Ja ik heb al een review geschreven, het is echt een waardeloze app zeg.
Het zijn echt berichtjes van een paar regels, bah,
In mijn review heb ik wel een foutje gemaakt namelijk dat ik de livestream nergens kon vinden, die is er wel maar van een vooroorlogse kwaliteit.

Het overgrote deel van de reviews geven vijf sterren en mijn review staat bijna onderaan, ook zo vreemd.
Bah wat een oplichters.

Ga gewoon lekker naar een willekeurige nieuwssite en je vind daar 500% meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Smoonshine schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:44:
[...]

En inmiddels al niet meer. Ze zijn weer terug naar 7,99. Heb ik mooi mazzel gehad met Red Alert en Mirror's Edge voor 2,39 stuk :D
Red Alert is niet eens 2,39 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[message=,noline]EdwinBont.nl schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:25[/message]:
[...]

....
In mijn review heb ik wel een foutje gemaakt namelijk dat ik de livestream nergens kon vinden, die is er wel maar van een vooroorlogse kwaliteit.
....
De eerste paar seconden is de livestream slecht maar daarna is de kwaliteit goed, als het bij jou aldoor slecht is dan klopt er iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:14
Voor iedereen die wel eens graag wat muziek probeert te maken: er is een mooie ipad controller gekomen voor Ableton Live, "Touchable".

Ik heb de app nu 3 weken, en het is erg handig in gebruik. De interface verandert telkens, afhankelijk van wat je op dat moment wilt doen.

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_rScBRKlTdoE/TFnwFD-qIQI/AAAAAAABWzM/L7GNYAi7Jew/s1600/4860292476_72f11491db_b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.redbullmusicacademy.com/uploads/pics/touch_able.jpg

Hier nog een video over Touchable, die een korte indruk geeft: http://www.youtube.com/watch?v=MD4AeX6UFfc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
Weet er iemand een goede app voor msn? Ik heb nu die gratis versie air messenger, maar die werkt echt ruk. Ik heb ook de ebuddy app, maar die is eigenlijk bedoeld voor de iphone en werkt dus niet echt lekker op de ipad. Hopen dat ie snel ipad ready wordt gemaakt. Iemand tot die tijd ideen wat een goede msn app is?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Gebruik zelf IM+, erg fijn :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:28
Ebuddy werkt voor mij prima, ok het is lang niet zo gelikt als IM+ maargoed. Er komt een iPad app van Ebuddy aan meen ik ooit gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:59

mphilipp

Romanes eunt domus

sjaool schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:03:
[...]
Kijk eens op Deal Extreme meer dan genoeg accessoires waaronder ook meerdere stylussen voor een redelijke prijs.
De stylussen van DX schijnen niet te werken. Lees de reviews maar eens. Er zijn maar een paar types, en dan in alle kleuren van de regenboog, en bij enkele staat dat ze gewoon niet werken op de iPad. Ik ga ze niet bestellen, ook al zijn ze goedkoop.
Targus schijnt stylii te hebben die best goed zijn. Maar ik weet niet of ze ook in Europa te koop zijn.

En over te ontevredenheid met apps (zoals Phusebox is) kun je natuurlijk niet in discussie. Als iemand iets gewoon niet handig vindt, houdt het op. Ik heb ook een aantal apps waarvan ik me afvraag hoe die aan een hoge waardering komen. Soms blijkbaar alleen omdat het er mooi uitziet als je je mooie gadget aan iemand showt, want functionaliteit is ver te zoeken. En dat is dan ook bij de zogenaamde top apps, en ook de betaalde. Punt is dat ik zelf in softwareontwikkeling heb gezeten en ik enorm kritisch ben op usability. Ik heb gewoon voor mezelf bepaalde eisen en als het programma daar niet aan voldoet, is het jammer maar helaas. En daarom vind ik het nog steeds jammer dat er zo weinig trial versies zijn en ik mijn app niet kan teruggeven als het niet bevalt. Want aan reviews heb je niet zoveel als iedereen elkaar napraat en je bepaalde essentiële info niet terugvindt.

Voorbeeld: iedereen lijkt lyrisch over Pages en de andere iWorks apps. Maar je moet steeds weer via dat gare iTunes je files benaderen. Da's dan weer jammer. Het zou leuk zijn als je ze ook uit je dropbox oid kon halen. Of van een share op je netwerk. Of kan het toch anders? Want dat lees ik dan weer nergens.
(dit is maar een voorbeeld, laten we geen brede maatschappelijke discussie over Pages gaan houden,het gaat hier om het idee).

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:43
mphilipp schreef op zondag 07 november 2010 @ 01:37:
[...]

Voorbeeld: iedereen lijkt lyrisch over Pages en de andere iWorks apps. Maar je moet steeds weer via dat gare iTunes je files benaderen. Da's dan weer jammer. Het zou leuk zijn als je ze ook uit je dropbox oid kon halen. Of van een share op je netwerk. Of kan het toch anders? Want dat lees ik dan weer nergens.
(dit is maar een voorbeeld, laten we geen brede maatschappelijke discussie over Pages gaan houden,het gaat hier om het idee).
Dat kan gewoon hoor. Ik selecteer in dropbox open in pages oid en dat werk gewoon
Verder ben ik het helemaal met je eens dat een discussie over pages niet in dit topic hoort.

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:06
Yup, je kan via Dropbox of MobileMe of zelfs een WebDAV share werken.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Heb nu al een eental comic readers geprobeerd en op zich werken ze allemaal prima.
Maar ik mis vooral 1 functionaliteit tov android toestellen en dat is de mogelijkheid om gewoon simpel een folder op het apparaat te zetten en daar gewoon doorheen te browsen.
Als je veel comics hebt word het namelijk nogal onoverzichtelijk met de huidige comic readers.

Iemand enig idee of er wel eentje bestaat die de bestanden direct kan benaderen of desnoods via wifi van de Netwerkshare afplukt?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Sinned123 schreef op zondag 07 november 2010 @ 09:44:
Heb nu al een eental comic readers geprobeerd en op zich werken ze allemaal prima.
Maar ik mis vooral 1 functionaliteit tov android toestellen en dat is de mogelijkheid om gewoon simpel een folder op het apparaat te zetten en daar gewoon doorheen te browsen.
Als je veel comics hebt word het namelijk nogal onoverzichtelijk met de huidige comic readers.

Iemand enig idee of er wel eentje bestaat die de bestanden direct kan benaderen of desnoods via wifi van de Netwerkshare afplukt?
Comiczeal gebruiken voor auto/handmatig organiseren voor comics.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v103/athlonkmf/th_f1b84c4e.png

En goodreader om bestanden van netwerk binnen te halen en door te sturen naar comiczeal

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 22:02

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Iemand anders die tegen het volgende probleem aanloopt met iRemote:

Heb iTunes 10.1b10 + iOS4 op Ipad, kan via iRemote gewoon mijn library van iTunes bekijken en browsen, maar als ik iets wil afspelen onder 'Muziek' zegt iRemote: "De bibliotheek kan niet worden gevonden in het netwerk. Selecteer een andere bibliotheek". Dit heb ik alleen onder 'Muziek'. Playlisten, Podcast, video's kan ik prima aansturen, behalve items onder 'Muziek.'

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
kmf schreef op zondag 07 november 2010 @ 11:28:
[...]

Comiczeal gebruiken voor auto/handmatig organiseren voor comics.
[afbeelding]

En goodreader om bestanden van netwerk binnen te halen en door te sturen naar comiczeal
Op zich werkt Goodreader prima, maar cbr's en cbz's herkent hij bij mij niet.
Verder zie ik geen enkele optie om hem geimporteert te krijgen in Comic Zeal.

Op zich kan ik ook de cbz's uitpakken en als jpg bekijken in goodreader, dat gaat qua folder structuur al een stuk beter dan in Comic Zeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Manage files. Select. Open in. Comiczeal.

[ Voor 18% gewijzigd door kmf op 07-11-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
:x had comic zeal niet geupdate.
Jammer dat je in Comic Zeal nog steeds geen collections in een collection kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StefSOFT schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:33:
Iemand anders die tegen het volgende probleem aanloopt met iRemote:

Heb iTunes 10.1b10 + iOS4 op Ipad, kan via iRemote gewoon mijn library van iTunes bekijken en browsen, maar als ik iets wil afspelen onder 'Muziek' zegt iRemote: "De bibliotheek kan niet worden gevonden in het netwerk. Selecteer een andere bibliotheek". Dit heb ik alleen onder 'Muziek'. Playlisten, Podcast, video's kan ik prima aansturen, behalve items onder 'Muziek.'
Is hier helaas ook.
(zowel iPad als iPhone4 hebben dit probleem) Als ik muziek uit iTunes wil afspelen op me AppleTV via de remote app werkt alles vreemd genoeg wel keurig.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 08-11-2010 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB__
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik heb alles een beetje uitgeprobeerd op een ipad van een vriend van mij. maar het is allemaal wel heel erg uitgekauwd. je hebt niet echt meer de vrijheid en verder zoals je ziet zijn heel veel mensen zijn tevreden hier mee, dat ben ik ook wel ben alleen nog wel op zoek geweest om dr zelf ook 1 aan te schaffen maar ik vind het allemaal toch veel te prijzig.
die vriend van mij heeft de volgende vraag:
Ik ben nu een beetje alles aan het uitzoeken hoe het werkt, aan apps etc. maar heeft iemand toevallig nog tips leuke apps die echt aan te raden zijn? ik ben zelf nieuw met de Apple store dus ik ben benieuwd wat voor games ik heb nu namelijk angry birds en msn enzo heb ik wel maar zijn er nog leuke andere games/handige apps?

[ Voor 107% gewijzigd door HB__ op 09-12-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ik zou zeggen blader door dit topic, staan echt bergen met tips in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier adviseerde me SliceIt. Deze iPad/iPhone game heb ik gister gekocht en ben nu al verslaafd.

Kan ik echt iedereen aan raden. Mooie Graphics en nog best uitdagende levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
harmen[L]romy schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:10:
Ik ben nu een beetje alles aan het uitzoeken hoe het werkt, aan apps etc. maar heeft iemand toevallig nog tips leuke apps die echt aan te raden zijn? ik ben zelf nieuw met de Apple store dus ik ben benieuwd wat voor games ik heb nu namelijk angry birds en msn enzo heb ik wel maar zijn er nog leuke andere games/handige apps?
Hmm qua apps:

NU HD
Good Reader
Comic Zeal4
IMDB
Uitzending gemist (iphone app, maar ziet er prima uit in 2x mode)
Remote
Media Link Player

Spellen:
Monkey Island SE 1 en 2
Reckless Racing
Cut the Rope
Angry Birds
Tesla Wars
Plants vs Zombies
Flightcontrol
Montezuma

Ik vergeet zo nog 10apps en games.

Wat ik zelf nog mis een goede media streaming app die ook voldoende formaten ondersteund.
En een goede comic reader die vanaf een netwerk share direct kan afspelen, gaat nu allemaal nog zo omslachtig.

[ Voor 11% gewijzigd door Sinned123 op 08-11-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Donstil schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:16:
Iemand hier adviseerde me SliceIt. Deze iPad/iPhone game heb ik gister gekocht en ben nu al verslaafd.

Kan ik echt iedereen aan raden. Mooie Graphics en nog best uitdagende levels.
Haha, that would be me :P Ik speel het samen met m'n vriendin, zij houdt normaal gesproken totaal niet van games, maar de iPad games vindt ze dan wel vaak weer erg leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
harmen[L]romy schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:10:
Aanvulling op Sinned123 z'n lijstje:
- Air Video
- What's the Difference
- Fruit Memory

[ Voor 4% gewijzigd door Slashdotter op 08-11-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:24
Ik heb vanmiddag de Korg iELECTRIBE binnen gehaald; 7.99 euro (of 9.99 dollar) = dus helft van de normale prijs.
Dat is wel een echte WOW soort van beatbox....!!

Veel leuke presets EN mogelijkheden om je eigen beats te maken.
Vergt wel veel uitproberen.....!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
Voor de liefhebbers onder ons GTA China Wars is nu in de aanbieding voor €5,49 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
- Cut the Rope HD
- Sparkle HD
- Tap Fish ipad
- en nog een waar ik de naam effe niet weet, is geadviseerd volgens mij in dit topic, kan hem niet vinden. Variatie op iBubble shoot. Was van een NL ontwikkelaar, dacht ik.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Laatst online: 20-09 22:07
Ik heb me suf gezocht naar een manier om de browser in Ipad aan te kunnen passen. De browser voert bepaalde dingen in Java niet goed uit.

is er een mogelijkheid om de browser aan te passen of om een browser functionaliteit aan te nemen. Zoals IE7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
java wordt uberhaupt niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
iCab browser kopen en via jailbreaken als standaard browser instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
kmf schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:53:
java wordt uberhaupt niet ondersteund.
Een van de dingen waar ik dus tegenaan loop. Zo zijn er meer fouten met Safari die in IE bijvoorbeeld niet aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 00:47
Chadi schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:03:
[...]

Een van de dingen waar ik dus tegenaan loop. Zo zijn er meer fouten met Safari die in IE bijvoorbeeld niet aanwezig zijn.
Op wat voor site is dat dan? Alleen exotische gevalletjes gebruiken nog Java tegenwoordig…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Wim Leers schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:06:
[...]

Op wat voor site is dat dan? Alleen exotische gevalletjes gebruiken nog Java tegenwoordig…
Webapplicaties bijvoorbeeld

Verwijderd

Ik kwam laatst een site tegen die apps postte die die dag (in ieder geval) (tijdelijk) gratis waren voor de iPad. Alleen ben ik die nu kwijt. Weet iemand over welke site ik 't heb?
Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.