[iPad] App Store Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:
  • 201.061 views

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
appshopper

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:23
Free App a Day doet zoiets wel; maar heeft helaas niet elke dag één

http://www.freeappaday.com/nipad.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 19:00
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 22:35:
Ik kwam laatst een site tegen die apps postte die die dag (in ieder geval) (tijdelijk) gratis waren voor de iPad. Alleen ben ik die nu kwijt. Weet iemand over welke site ik 't heb?
Www.ipadblog.nl doet dit.

Groet,
René

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:54

JaQ

Client-sided?

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Zijn er eigenlijk al goede, nederlandstalige kinderboeken voor iPad beschikbaar? Enige die ik heb gevonden is "Wolfie" van één van onze Belgische actrices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:08
Ik heb vandaag door een foutlopende install van 4.2gm al mn apps opnieuw moeten installeren, en nu blijft na het opnieuw installeren van pinball hd de camera bij het spelen in portrait in 'fly'-modus, of hoe het ook maar heet. Eerder deed ie dat niet bij mij en bleef het bord gewoon volledig zichtbaar, waar de bal zich ook bevond.
Ik zie in de instellingen zo niet waar ik dan kan instellen.
Iemand een idee?

edit: ik heb het al, met 2 vingers over het scherm slepen zorgt voor wel of niet inzoomen met de camera :)

[ Voor 11% gewijzigd door deBennie op 13-11-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
ik heb net boulderdash gekocht, spel komt flink richting de atari versie die ik vroeger had, maar man, de tijd in deze versie loopt 2x zo snel, sommige levels zijn bijna of gewoon niet te doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben we voor apps niet een ander topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 23:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nee dat is juist dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 09:20

Haan

dotnetter

Topicstarter
Kijk eens goed naar de titel van dit topic ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Voor degene die Pulse Newsreader willen, die is nu gratis te krijgen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen, Pulse Newsreader werkt volgens mij lekker hoor. Behoorlijk compleet, kan ik e.e.a. gewoon lekker schrappen.

Lekker even meegepikt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:47
Pulse, tja op zich werkt het wel maar de Nederlandse feeds hebben nagenoeg geen foto's waardoor Pulse een beetje mat uiterlijk krijgt. Als je dan de leesbaarheid vergelijkt met Reeder dan heb ik voor de laatste gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
lapino schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:22:
Zijn er eigenlijk al goede, nederlandstalige kinderboeken voor iPad beschikbaar? Enige die ik heb gevonden is "Wolfie" van één van onze Belgische actrices.
Ik zoek hetzelfde. Tot nu toe Arrabelle en Messkees gevonden, maar niet veel meer. Jammer, want de kids vinden het prachtig om zo voorgelezen te worden...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
ugh... de nieuwe goodreader update is niet een goede. Je krijgt nu een wazige blokkenachtergrond (zoals safari, maar dan veel waziger) bij elke page refresh. En er zijn een heleboel page refresh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 13:00

TDB

joeltje schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:27:
[...]

Ik zoek hetzelfde. Tot nu toe Arrabelle en Messkees gevonden, maar niet veel meer. Jammer, want de kids vinden het prachtig om zo voorgelezen te worden...
er is een nieuw Nederlandstalig boek uitgekomen, Timo en het toverboek bron

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
stormfly schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 07:42:
Pulse, tja op zich werkt het wel maar de Nederlandse feeds hebben nagenoeg geen foto's waardoor Pulse een beetje mat uiterlijk krijgt. Als je dan de leesbaarheid vergelijkt met Reeder dan heb ik voor de laatste gekozen.
Dat ligt helaas voor 100% aan de Nederlandse feeds. En niet alleen Nederlandse feeds hebben het probleem, veel sites zetten een teaser + link naar een artikel in hun feed ipv het volledige artikel. Nu kun je dat wel oplossen door zelf een soort feed proxy te maken wat de feed ophaalt, de link met curl of i.d. parsed en dan die content zelf weer in een feed zetten en die in Pulse via google-reader ophalen. Maar in hoeverre dat legaal is heb ik helaas niet kunnen vinden. Weet nog wel dat in het begin content providers zoals nieuws sites daar echt fel op tegen waren omdat het gewoon reclame inkomsten scheelt, maar aan de andere kant is het wel vrij toegankelijke data op het net.

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joeltje schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:27:
[...]

Ik weet uit betrouwbare bron dat Mika's Adventures binnenkort een update krijgt en dan ook in het Nederlands vertaald is. Leuk boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
@Lapino
Ik kreeg een nieuwsbrief van Piccolo Picture Books; zij hebben weer een nieuw boek; "de Wedstrijd" = misschien dat hun boeken wat voor je zijn?
Zij hebben "prentenboeken".

http://itunes.apple.com/u...-spectrum-b-v/id386800738

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zie dat Rage nu beschikbaar is (en zeer goedkoop). De app is wel verschrikkelijk groot. Heb nog 1.1 Gb vrij en kreeg de melding dat het niet voldoende was. Helaas geen tijd om het vrij te maken, dus kan het pas later gaan bekijken. Ben benieuwd...

• deBennie
Oei, dat rage hd ziet er erg goed uit, maar hoe zit het met de controls? Duke nukem bv is wat mij betreft niet te spelen (als je de pc versie gewend bent)...

• kmf
  • Niet online
voor 1.50 kan je het ons vertellen.

Maar tis een on-rails shooter, je ontwijkt door te kantelen. Hoe het schieten gaat weet ik niet.

• Collaborator
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

point en shoot. je sleept je crosshair. je schiet met een onscreen knopje. Het ziet er erg knap uit op de ipad. Oh en universal dus zowel voor je ipad/iphone :)

This space is occupied

• Walkman
  • Niet online
Heb ook even wat ruimte gemaakt (en m'n iPad moeten restarten omdat ik een zwart scherm kreeg) en Rage ziet er goed uit. Het is zoals eerder gezegd een onrails shooter. Met je linkerduim beweeg je het scherm om te richtne en rechtsonder in het scherm zit de knop om te schieten. Het draait allemaal vloeiend. Shooters zijn niet echt mijn ding, maar voor deze prijs is het een leuke game.

• deBennie
Hoe kan het eigenlijk dat games als deze zo laag geprijsd zijn terwijl games voor andere platformen duurder zijn?

• kmf
  • Niet online
Kwantiteitverkoop, eenvoudiger ontwikkelen.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:01
Rage HD stelt dan ook weinig voor op de iPad, absoluut niet iets wat je kan vergelijken met een xboxgame oid. Heb m gedownload en door de eerste twee levels gegaan in een kwartiertje ofzo? En meer dan drie levels zijn er niet afaik. Wat mij betreft is het meer een veredelde tech-demo, mooi gedaan hoor, maar voor mij geen replay-waarde.

• deBennie
ah okay, niet het kopen waard wat mij betreft dan. Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Laatst online: 23-09 15:37

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Het lijkt erop dat HootSuite bij mij Twitter for iPad gaat vervangen. Eindelijk kan ik meerdere kolommen naast elkaar zetten en het Scherm van m'n iPad ten volle benutten in plaats van die ene kolom die steeds naar rechts uitbreidde in de "Native" Cliënt (kon bij TweetDeck ook, maar die vond het niet de moeite om voor de Europese Markt de Timebug te Updaten).

Hopelijk voegt HootSuite snel Push Notifications toe, waardoor de App met Badges nog completer wordt =).

PS It's Totally Free!

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44
Twitbird doet het ook prima bij mij, erg overzichtelijk tot aan local search toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
@JunkieXP - tussen oplossing; neem ook Twitter - die heeft push notificaties (sinds kort); stel die goed in....
En dan weet je wanneer je een rechtstreeks bericht krijgt... die kun je dan gewoon in Hootsuite checken...
Toch..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Hen3s schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 00:11:
@JunkieXP - tussen oplossing; neem ook Twitter - die heeft push notificaties (sinds kort); stel die goed in....
En dan weet je wanneer je een rechtstreeks bericht krijgt... die kun je dan gewoon in Hootsuite checken...
Toch..??
Precies de WorkAround die ik me Gisteren ook bedacht had, thanks for sharing on the Community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:29

CyBeRSPiN

sinds 2001

De NRC Next app is sinds gisteren uit :)
Het is nu vooral een simpele, maar goed werkende, reader van de papieren krant. Ik hoop dat dat in een volgende versie toch wel meer wordt dan dat: filmpjes, social media, externe links, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 12:14
CyBeRSPiN schreef op zondag 21 november 2010 @ 15:57:
De NRC Next app is sinds gisteren uit :)
Het is nu vooral een simpele, maar goed werkende, reader van de papieren krant. Ik hoop dat dat in een volgende versie toch wel meer wordt dan dat: filmpjes, social media, externe links, etc.
Het is inderdaad een prima kopie van de papieren krant en ik denk dat je dat concept op een iPad niet veel beter kan laten werken. Het probleem is alleen dat dat concept niet werkt. Je kan niet een papieren krant 1:1 omzetten en dan verwachten dat dat lekker werkt. Internetsites van kranten bestaan toch ook niet uit plaatjes van de papieren tekst uit de krant 8)7 .

Het is echt te hopen dat ze bij NRC snel het licht zien en een fatsoenlijke app gaan ontwerpen. De NYT en FT werken zoveel beter. Ze hebben tenminste apps gemaakt, waarbij de krant wordt weergegeven in een layout die geschikt is voor een tablet. Daarnaast bieden die apps inderdaad wel interactieve mogelijkheden, zonder in te boeten op het krant-gevoel.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
creditcard doet moeilijk; geen gratis SSH app?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Gamebuster schreef op zondag 21 november 2010 @ 19:19:
creditcard doet moeilijk; geen gratis SSH app?
Ik gebruik gewoon Clickandbuy voor de iTunes Store. Heb je dat al geprobeerd?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
ElBarto schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:40:
[...]

Ik gebruik gewoon Clickandbuy voor de iTunes Store. Heb je dat al geprobeerd?
Clickandbuy?

Zoals ik al zei: credit Card accepteerd geen betalingen Meer :9

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Gamebuster schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:26:
[...]

Clickandbuy?

Is ClickandBuy niet zo'n soort van Virtual CreditCard achtig iets? Dus dan onteijk je je eigen CreditCard zegmaar (je kan ook altijd nog iTunes Kaartjes in de Winkel / http://iTunesCode.nl (Instant iTunes Kaartje in je Mailbox)).

Zijn er overigens al mensen die gebruik maken van de App "Free Flight"? En hoe werkt deze op een Log Apparaat als de iPad, niet echt het Ideale Remote Control formaat voor je AR.Drone, of toch...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Gamebuster schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:26:
[...]

Clickandbuy?

Ik heb niet eens een creditcard, ik maak gewoon via iDeal geld over naar Clickandbuy.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net via mijn Twitter kanaal een aantal promo codes voor Readdle PDF Expert weggeven. Als je er snel bij bent heb je een mooie app gratis.

Voor info: http://readdle.com/pdfexpert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Heel veel games van gameloft zijn nu in de aanbieding! 0.79cent voor bv settlers hd, prince of persia, hero of sparta, let's golf 2HD etc

allee jammer dat itunesstore supertraag is.... veel upgraders denk ik.

[ Voor 26% gewijzigd door kmf op 23-11-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 15:10
kmf schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:21:
Heel veel games van gameloft zijn nu in de aanbieding! 0.79cent voor bv settlers hd, prince of persia, hero of sparta, let's golf 2HD etc

Thanks! Heb ze bijna allemaal gekocht, wilde ze allemaal al een keer proberen, maar vond de prijs te duur. Nu heb ik 5 spellen voor de prijs van 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

van_doorn schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:13:
[...]

Thanks! Heb ze bijna allemaal gekocht, wilde ze allemaal al een keer proberen, maar vond de prijs te duur. Nu heb ik 5 spellen voor de prijs van 1 :)
EA heeft ook Kortingen, onder andere op Yahtzee HD (€0,79). Iemand enig idee of KeyNote ooit in de aanbieding komt, vind de Interface tijdens presentaties dusdanig verbeterd dat dit nu best een interessante App is geworden, maar niet voor €7,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou de iWork suite graag als 1 app willen hebben, wil ik dan best 10,- voor betalen, mits ik ze dan alle 3 heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:35:
Ik zou de iWork suite graag als 1 app willen hebben, wil ik dan best 10,- voor betalen, mits ik ze dan alle 3 heb...
Dat maakt het inderdaad gelijk een stuk interessanter, zie mezelf echter nog geen "Word Achtige Activiteiten" doen op m'n iPad. Die keer dat dat nodig is tik ik 't wel ff uit in Notes om het vervolgens na te bewerken in Word (o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wie nog een print applicatie zoekt, printer pro is in de aanbieding van 5,59 voor 1,59
Heb hem net gedownload en werkt hier goed, heeft ook het OPEN IN functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ik zie net dat the Secret of Monkey Island SE nu maar €1,59 kost ipv 3,99. Als ik hem niet al had gekocht, had ik het zeker nu gedaan :P Deel 2 trouwens ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Haan op 24-11-2010 21:11 ]

• kmf
  • Niet online
sketchbook pro is nu te koop voor 79 cent. Bargain!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hebben jullie http://appshopper.com/ipad/ al aan je RSS feed toegevoegd? :)

• deBennie
nee ik gebruik de app

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
kmf schreef op donderdag 25 november 2010 @ 08:56:
sketchbook pro is nu te koop voor 79 cent. Bargain!
Cool! Ik ben zelf niet zo creatief, maar volgens mij gaat m'n vriendin dat leuk vinden!

Verwijderd

Klein probleempje met im+lite. Zodra het toetsenbord in beeld komt zie je de laatste berichten niet meer in de chatbox zeg maar, meer mensen hier last van? Namelijk best wel irritant dat je het toetsenbord na elke getypte zin weer in moet laten zakken

• deBennie
Kun je de berichten niet omhoog scrollen? Al dan niet scrollen met 2 vingers?

• van_doorn
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:33:
Klein probleempje met im+lite. Zodra het toetsenbord in beeld komt zie je de laatste berichten niet meer in de chatbox zeg maar, meer mensen hier last van? Namelijk best wel irritant dat je het toetsenbord na elke getypte zin weer in moet laten zakken
Ja dat heb ik ook, in het begin super irritant, maar na een uurtje msn ben er aan gewend. Ik merk het niet eens meer :)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gebruik het niet zo vaak. Maar viel me ook op idd.
Vorige keer liep het scherm gewoon mee.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Star Walk for iPad van €3.99 voor €0.79
http://itunes.apple.com/a...eractive/id363486802?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

kmf schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:21:

Hoe lang duurt zo'n aanbieding meestal? Settlers lijkt me echt heel leuk voor op mn iPad, maar die laatste heb ik dus nog niet binnen gekregen.. (NRC Next actie). Kun je de app wel kopen zonder iPad, bijvoorbeeld via iTunes? Dan doe ik dat misschien.

Edit: Tot zondag lees ik net op Appshopper. Gewoon alvast via iTunes kopen dan maar?

[ Voor 7% gewijzigd door Verbal Kint op 26-11-2010 10:34 ]

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Hier ook een mooi overzicht wat er allemaal in de aanbieding is:

http://www.ipadblogs.nl/2...l-games-in-de-uitverkoop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Verbal Kint schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:30:
[...]

Hoe lang duurt zo'n aanbieding meestal? Settlers lijkt me echt heel leuk voor op mn iPad, maar die laatste heb ik dus nog niet binnen gekregen.. (NRC Next actie). Kun je de app wel kopen zonder iPad, bijvoorbeeld via iTunes? Dan doe ik dat misschien.

Edit: Tot zondag lees ik net op Appshopper. Gewoon alvast via iTunes kopen dan maar?
Gewoon kopen, als je iPad binnen is kan je gewoon syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-08-2021
Bedankt voor de tips,

Arggg ik koop de pdf reader zoals boven beschreven echter deze is voor de iphone , ik heb de ipad versie nodig.
Is dit te retourneren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
Is de Sims3 Ambitions een game op zich of net zoals bij de pc een uitbreiding m.a.w dien je eerst de game sims3 te kopen? ( IPAD 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Merkte het ook, plus dat de settings maar niet/half worden onthouden. En als ik de geluiden probeer uit te toggelen via de settings crasht de app gegarandeerd af. Lekker dan :P

Heb vandeweek The secret of monkey island 1 en 2 voor de ipad (special editions) gekocht. 1,59 per stuk, nice bargain :) Geweldige games, ontzettend veel lol :D

Die appshopper app is echt ideaal om leuke apps in de gaten te houden/wishlistje aan te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door 2Dutch op 26-11-2010 15:16 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
Iemand nog een antwoord op mijn bovenstaande vragen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 12:14
21x2, je mag je post editen als je nog wat wil toevoegen. Daarnaast mag je je vraag na 24 uur kicken, anders wordt het allemaal erg onoverzichtelijk.
21x2 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:32:
Bedankt voor de tips,

Arggg ik koop de pdf reader zoals boven beschreven echter deze is voor de iphone , ik heb de ipad versie nodig.
Is dit te retourneren ?
Retourneren kan in principe niet. Je kan wel even contact op nemen met de iTunes Store, die zijn over het algemeen heel coulant.
21x2 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:45:
Is de Sims3 Ambitions een game op zich of net zoals bij de pc een uitbreiding m.a.w dien je eerst de game sims3 te kopen? ( IPAD 0
Het moet wel een hele versie zijn, uitbereidingen kun je namelijk alleen via "in-app aankopen" aanschaffen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net 2 promo codes voor The War of the Worlds op mijn Twitter-kanaal gezet. Wees er snel bij :)

Meer infor hier.

Afbeeldingslocatie: http://www.smashingideas.com/media/images/cache/images/wow_1_470x235_display_image.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2010 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
Wederom bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alstublieft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ontdekt dat je ook epubs met Adobe DRM kan lezen op de ipad.
Ik baalde er al van dat ik mijn eerste legaal gekochte ebook van Bol.com alleen kon lezen op mijn ereader.
Maar er is een app waarmee dat ook op de ipad kan, het is Bluefire Reader en hij is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een promo code voor Treasure Seekers: Visions of Gold™ HD op mijn Twitter-kanaal gezet. Wees er snel bij

Meer infor hier.

Afbeeldingslocatie: http://www.g5e.com/game/item_img/g_img/00000082.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:33

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 21:26:
Ik heb net ontdekt dat je ook epubs met Adobe DRM kan lezen op de ipad.
Ik baalde er al van dat ik mijn eerste legaal gekochte ebook van Bol.com alleen kon lezen op mijn ereader.
Maar er is een app waarmee dat ook op de ipad kan, het is Bluefire Reader en hij is gratis.
txtr.com kan het ook. Zo lees ik al mijn docenten exemplaren die ik krijg van uitgevers om te beoordelen.
Overigens was txtr.com en Bol.com pas nog op iPadplanet.nl
Bron

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 29-11-2010 14:10 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net 2 promo codes voor gDocuments op mijn Twitter-kanaal gezet. Wees er snel bij

Meer info hier.

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/013/Purple/bd/be/27/mzl.hutgixfo.480x480-75.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 17:05 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net 3 promo codes voor The Great Ball Drop HD op mijn Twitter-kanaal gezet. Wees er snel bij ;)

Meer info hier.

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/047/Purple/e3/8a/6c/mzl.qcvjbhsh.480x480-75.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:56
Ik ben op zoek naar een app om mijn uren bij te houden voor mijn werk.
Een excel bestqndje werkt niet echt handig omdat numbers niet echt een handig programma is en teveel functionaliteit mist.

Degene die ik al had gevonden is time master + billing. Maar die kost toch weer 8 euro voor een op het eerste gezicht simpele programma. Kan ook geen goede reviews vinden.

Weet iemand zo'n programma? Het lijkt mij wel dst die eregens rondzwerft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timowouters schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:02:
Ik ben op zoek naar een app om mijn uren bij te houden voor mijn werk.
Een excel bestqndje werkt niet echt handig omdat numbers niet echt een handig programma is en teveel functionaliteit mist.

Degene die ik al had gevonden is time master + billing. Maar die kost toch weer 8 euro voor een op het eerste gezicht simpele programma. Kan ook geen goede reviews vinden.

Weet iemand zo'n programma? Het lijkt mij wel dst die eregens rondzwerft.
Kijk eens naar My Hours. Kost €1.59 en is universeel.

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/012/Purple/ba/0b/5e/mzl.nkrjvpuw.480x480-75.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
Fruit Ninja HD is nu in de aanbieding in de Appstore voor €0,79!! Leuk spel voor een leuke prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
van_doorn schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:48:
Fruit Ninja HD is nu in de aanbieding in de Appstore voor €0,79!! Leuke spel voor een leuke prijs!
jammer dat ie zo langzaam opstart. En gisteren had ie ook nog geen multitask support (vanochtend was er een update. Ik heb die nog niet geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frontje30
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02-2011
IM+ Zeer mooie en leuke app voor op de Ipad.

Zijn alleen 2 dingen die ik tot nu toe irritant vind en nog niet echt een oplossing voor heb, misschien jij?

Nearby berichten Twitter? Kun je deze apart uitschakelen?
Ja krijgt als je op msn bent, een bericht dat je een email hebt, alleen nergens in de app is deze terug te vinden? Waar is het knopje Inbox voor bij Contacts? Iemand? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuadrifoglioVerde
  • Laatst online: 28-07-2024
Iemand een tip voor een dagboek/logging fitness app waarmee ik kan bijhouden wanneer ik gesport heb. Duur, afstand etc. Iets als http://www.saring.de/sportstracker dus maar dan voor de iPad. Mag ook wat meer basic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:50
Tnx! Goede tip!

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alawar Holiday Specials

Vanaf vandaag gaan we regelmatig promo codes voor diverse Alawar games wegegeven via ons Twitter-kanaal. De eerste staan erop. Suc6

Edit

Gisteren gaven we promo codes weg voor Vampire Saga:Pandora’s Box HD.

Vandaag voor Vacation Mogul HD - http://tinyurl.com/vm-alaware Ze staan erop.

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/027/Purple/5b/b2/30/mzl.ublkxkiy.480x480-75.jpg

Suc6

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tetris is in de aanbieding voor maar 79 cent.
Leuke klassieker die goed te spelen is op de ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:13

danplo

The Force is strong with me

Whatsapp is een programma dat veel mensen gebruiken.
Alleen ik ondervind er 1 probleem mee, als ik een tijdje een bericht aan het type ben dan gaat het aanslaan van de letters ineens niet goed meer.
Ik druk bijvoorbeeld duidelijk op letter N dan geeft mijn iphone op de toetsenbord bijvoorbeeld de G weer ?
En dit is dan voor elke toets die ik druk, de letters kloppen niet met wat ik aanraak en word weergegeven op de toetsenbord, na 30 seconde ofzo is het weer wel goed en dan na een paar minuten weer het zelfde toetsenbord probleem.
Iemand bekend met het probleem dat ik nu ondervind ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 11:15
Dat gebeurt ook wel eens op mijn iPhone. Lijkt op een bug in Whatsapp

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net 3 promo codes voor Christmas Lifecards op mijn Twitter-kanaal gezet. Wees er snel bij. Er komen er vandaag nog meer dus als je niet gelijk een code kunt inwisselen, hou Twitter in de gaten. ;)

Meer infor hier.

Afbeeldingslocatie: http://www.mexircus.com/images/xmaslifecard_sshots/IMG_0181.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

danplo schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:53:
Whatsapp is een programma dat veel mensen gebruiken.
Alleen ik ondervind er 1 probleem mee, als ik een tijdje een bericht aan het type ben dan gaat het aanslaan van de letters ineens niet goed meer.
Ik druk bijvoorbeeld duidelijk op letter N dan geeft mijn iphone op de toetsenbord bijvoorbeeld de G weer ?
En dit is dan voor elke toets die ik druk, de letters kloppen niet met wat ik aanraak en word weergegeven op de toetsenbord, na 30 seconde ofzo is het weer wel goed en dan na een paar minuten weer het zelfde toetsenbord probleem.
Iemand bekend met het probleem dat ik nu ondervind ?
even de app "killen" en dan weer opstarten, is je probleem direct weg. Heb er zelf niet vaak last van.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
http://carcassonneapp.com/ heeft z'n universal-versie (dus met ipadgui) gesubmit, daarmee wordt de prijs verhoogd naar 10 dollar. wil je nog gebruik maken van de goedkopere prijs, dan heb je minder dan 24u om dat te doen.

Zeer leuk spel, het is die 10 dollar zeker waard, maar als je het voor 5 kan krijgen, moet je het zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-09 20:33
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:43:
Ik heb net 2 promo codes voor The War of the Worlds op mijn Twitter-kanaal gezet. Wees er snel bij :)

Meer infor hier.
En bij deze bedank ik je ontzettend voor de gedane moeite en vrijgevigheid. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* dit topic gaat over de app store. Voor dit soort vragen kun je beter een nieuw topic openen (nadat eerst zelf het antwoord hebt opgezocht).

[ Voor 70% gewijzigd door Daedalus op 07-12-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:59:
[...]

En bij deze bedank ik je ontzettend voor de gedane moeite en vrijgevigheid. _/-\o_
Geen dank.

Vandaag voor The Treasures of Montezuma HD - http://tinyurl.com/2vfuqhz

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/045/Purple/0f/6b/cd/mzl.udsmsogu.480x480-75.jpg

Suc6

Edit.

Ook net nog 2 promo codes voor Didakto op ons Twitter-kanaal geplaatst. Meer info hier.

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r30/Purple/b0/02/68/mzl.dxdzlwsw.480x480-75.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Monopoly for iPhone is wel behelpen op de iPad vind ik, door die "Ruwe" Graphics is het 't allemaal net niet.

Maar... Monopoly (Classic) HD for iPad komt er nu "Eindelijk" aan... http://toucharcade.com/20...onopoly-classic-for-ipad/

Ik ben benieuwd... Ook naar de Prijs, die zal Helaas wel tussen de €5,49 en €9,99 zijn ben ik bang =(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag vier van de Alawar actie. Vandaag geven we weer via ons Twitter-kanaal een aantal promo codes weg voor Natalie Brooks: The Treasures of the Lost Kingdom HD. Meer informatie kun je hier vinden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZT10c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 19:16
Goed bezig ipadsoft!

Ik heb vandaag een ipad besteld! kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 09:02
Hallo ipadsoft... ik ben nieuw in the scene; ik probeer de codes in te wisselen maar hij zegt: "Deze code is alleen geldig voor klanten van de [?] winkel." Ik zag op jullie site dat je het gewoon in de NL store kan inwisselen toch?

EDIT: Het zal wel zijn dat ik een US account ofzo moet aanmaken; maar ik zie net bij ipadsoft op de site staan dat ze sinds gisteren wereldwijd in te wisselen zijn...

[ Voor 26% gewijzigd door Frenkovic op 09-12-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Infinity Blade is inmiddels uit. Heb 'm zelf nog niet geïnstalleerd, maar de filmpjes zien er goed uit. Het is een Action RPG die de Unreal Engine gebruikt (die ook in de Epic Citadel app gebruikt werd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenkovic schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:02:
Hallo ipadsoft... ik ben nieuw in the scene; ik probeer de codes in te wisselen maar hij zegt: "Deze code is alleen geldig voor klanten van de [?] winkel." Ik zag op jullie site dat je het gewoon in de NL store kan inwisselen toch?

EDIT: Het zal wel zijn dat ik een US account ofzo moet aanmaken; maar ik zie net bij ipadsoft op de site staan dat ze sinds gisteren wereldwijd in te wisselen zijn...
Je kunt inderdaad vanaf gisteren promo codes in elke AppStore inwisselen maar door welke reden dan ook komt het heel soms nog voor dat je een US account moet gebruiken. Waarom? Geen idee. 8)7 Misschien moet je eens proberen uit te loggen en dan weer opnieuw in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
@iPadSoft - dat komt door de datum van de PromoCodes.... Oudere zijn alleen nog geschikt voor de US accounts. De nieuwere moeten ook in andere stores werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hen3s schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:29:
@iPadSoft - dat komt door de datum van de PromoCodes.... Oudere zijn alleen nog geschikt voor de US accounts. De nieuwere moeten ook in andere stores werken.
Thx, weten we dat ook weer.

Dag vijf van de Alawar actie. Vandaag geven we weer via ons Twitter-kanaal een aantal promo codes weg voor Hotel Mogul HD. Dit betreft een Timemanagement game.Meer informatie kun je hier vinden.

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/001/Purple/d7/5e/1c/mzl.difudiho.480x480-75.jpg

Als extraatje geven we nog een aantal promo codes voor MonoPhix weg. Dit is een fotobewerking applicatie voor de iPhone. Meer informatie kun je hier vinden.

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/049/Purple/e7/67/34/mzl.naqefmzm.320x480-75.jpg

Suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een app om me exchange taken te synchroniseren. Nu heb ik tasktaskHD geprobeerd, alleen werken niet taken die ik krijg toegewezen door andere gebruikers.

Iemand die iets anders weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Laatst online: 08-09 21:08
Monopoly is alweer niet in nl te krijgen zeker?
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.