[iPad] App Store Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste
Acties:
  • 201.061 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:06
tpas schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:52:
[...]
Is er ook een oplossing voor een ander soft-keyboard, of heb je voor ssh een "echt" toetsenbord gekocht?
Ik mis voor ssh met name de pijltjes en tab-toets op het soft-keyboeard van de iPad (die zijn voor linux servers wel erg nodig.....)
set -o vi
ESC kkkkjjk

Hoezo pijltjes nodig? :)

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Harmen schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:56:
[...]

Heb hem ook geprobeerd. Ziet er erg goed uit.
M'n iTunes op de pc kan ik besturen.

Krijg de neiging een Apple tv aan te schaffen om zo muziek te spelen op m'n marantz.
Heb nu een squeezebox en wd tv live en een synology nas. Nas staat niet altijd aan, vind ik ook een versplilling. Dan zou een Apple tv of iets anders een mooie oplossing kunnen zijn. Of straks aan de airplay.
Kun je niet beter de pc aansluiten op je receiver? Zo heb ik mijn MBPro aan de receiver hangen via de optical out, en bestuur deze met de iPad, geen gezeur meer met op en neer lopen als ik op de bank hang of in de andere kamer zit, en ik hab altijd mijn Library bij me door het hele huis...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:13
joeltje schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:08:
[...]

Kun je niet beter de pc aansluiten op je receiver? Zo heb ik mijn MBPro aan de receiver hangen via de optical out, en bestuur deze met de iPad, geen gezeur meer met op en neer lopen als ik op de bank hang of in de andere kamer zit, en ik hab altijd mijn Library bij me door het hele huis...
Andere optie is gewoon een Airport Express aan je receiver hangen en deze deel laten nemen in het WiFi-netwerk. Op die manier kan ik overal in het huis de boxjes onafhankelijk van de pc plaatsen en dan aansturen met Remote. Het scheelt enorm doordat de AE klein van formaat is en dankzij een opgeslagen profiel gewoon in elk stopcontact gedrukt kan worden waarna hij het netwerk weer oppikt.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:23

nielsvv

100% Afol

Als ik 2 ipads heb. Kan ik dan de gekochte apps op beide ipads zetten zonder ze 2keer te moeten kopen? Kan bij eigenschappen niets vinden over kopierbeveiliging etc.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je mag op 5 apparaten je apps zetten

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 23:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

nielsvv schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:30:
Als ik 2 ipads heb. Kan ik dan de gekochte apps op beide ipads zetten zonder ze 2keer te moeten kopen? Kan bij eigenschappen niets vinden over kopierbeveiliging etc.
Jup, tot 5 iPods, iPads en iPhones :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaRealKnuf
  • Laatst online: 22-09 20:36
nielsvv schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:30:
Moet je wel hetzelfde iTunes-account gebruiken :-)

En da's weer niet heel handig als je van beide ook backups wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Mja, gezien de goede reviews van de iPhone versie, kocht ik het ook. Het is niet meer dan een iPhone port met iPad resolutie-support. Er zitten verder nog duidelijk fouten in de UI, de UI werkt niet echt lekker, niet zoals je verwacht op een iPad en men maakt weinig gebruik van het hebben van een groot scherm. De gfx zijn dan als laatste idd ook nog slecht, alleen dat water op de achtergrond alleen al. :X Het gaat uiteindelijk om het spel natuurlijk en dt blijft gewoon Catan, maar ik had veel liever gezien dat ik meer het gevoel had gekregen op een goot veld te spelen, inzoom mogelijkheden, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is de iPhone versie van Catan op de resolutie na beter dan de iPad versie?

[ Voor 85% gewijzigd door Slashdotter op 02-10-2010 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 23:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Braveheart schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:00:
[...]

Moet je wel hetzelfde iTunes-account gebruiken :-)

En da's weer niet heel handig als je van beide ook backups wil maken.
Huh? Ik heb hier twee iOS apparaatjes en van beide maak ik afzonderlijke backups hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:03
Ik heb 2 ipads en vraag me af of ik een app die ik op de ene ipad heb gekocht (gratis) op de andere ipad kan zetten, zodat ik de app op beide ipads heb, is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:20

Haan

dotnetter

Topicstarter
deBennie schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 16:17:
Ik heb 2 ipads en vraag me af of ik een app die ik op de ene ipad heb gekocht (gratis) op de andere ipad kan zetten, zodat ik de app op beide ipads heb, is dat mogelijk?
Exact dezelfde vraag staat minder 10 posts hierboven ook al 8)7

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
:D B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vgroenewold schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:05:
[...]

Mja, gezien de goede reviews van de iPhone versie, kocht ik het ook.
Ook hinderlijk. Als je je iPad kantelt, werkt de UI niet meer goed. Je kan dan geen nieuw spel beginnen. Dat is nog een van de meest hinderlijke dingen.

Nee, ik ben geen groot fan. Beetje verspilling van mijn geld, haha. Ik speel hem dan liever op de iTouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik mijn ipad screen op de ipads van anderen kan laten zien.
Concreet, ik zou bij bv een vergadering met klanten iedere klant een ipad in de handen willen drukken en de handelingen die ik op mijn ipad uitvoer op de ipads van de klanten laten zien.
Bestaat hier een app voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Zonder JB zal dit zo en zo niet mogelijk zijn.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
deBennie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:50:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik mijn ipad screen op de ipads van anderen kan laten zien.
Concreet, ik zou bij bv een vergadering met klanten iedere klant een ipad in de handen willen drukken en de handelingen die ik op mijn ipad uitvoer op de ipads van de klanten laten zien.
Heb deze app zelf niet geprobeerd en reviews zijn ook niet te vinden, maar als ik de beschrijving lees zou deze dat moeten kunnen doen:
http://itunes.apple.com/n...wireless/id363283163?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mijn vriendin is helemaal verslaafd aan angry birds, die heeft ze dus nu ook in korte tijd uitgespeeld. Weten jullie nog meer gelijk waardige spellen?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met iTap RDP? Ik wil een RDP app en iTap RDP is de enige app die NLA ondersteund, maar heb geen zin om €9,99 te betalen om er vervolgens achter te komen dat het voor de rest een k*t applicatie is :P

@Fietsbel: ik vind Slice It ook erg vet. Naast Angry Birds speel ik Slice It het meeste. Het heeft ook een gratis versie om het uit te proberen.

[ Voor 24% gewijzigd door Chester op 05-10-2010 21:47 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Laatst online: 25-09 22:56

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Chester schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:34:
Heeft iemand hier ervaring met iTap RDP? Ik wil een RDP app en iTap RDP is de enige app die NLA ondersteund, maar heb geen zin om €9,99 te betalen om er vervolgens achter te komen dat het voor de rest een k*t applicatie is :P

@Fietsbel: ik vind Slice It ook erg vet. Naast Angry Birds speel ik Slice It het meeste. Het heeft ook een gratis versie om het uit te proberen.
iTap RDP is één van de betere, vind ik. Heb er een stuk of 4 geprobeerd. Erg tevreden mee, zelfs via 3G en VPN, voor wat je mag verwachten via de iPad.

[ Voor 64% gewijzigd door Martin?81 op 05-10-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Fietsbel schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:57:
Mijn vriendin is helemaal verslaafd aan angry birds, die heeft ze dus nu ook in korte tijd uitgespeeld. Weten jullie nog meer gelijk waardige spellen?
Stand O Food HD (aka "Het hamburger spel") is imho leuker dan Angry Birds.
WTD (What's the Difference) is ook leuk.

[ Voor 10% gewijzigd door Slashdotter op 06-10-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. Ik wou vorige week autoweekje kopen, maar had niet genoeg tegoed zeg maar. Dus bleef er zo´n icoontje tussen de andere apps staan, wit, dat ie zou downloaden. Alleen nu staat dat icoontje er nog steeds, en kan m ook niet via de iPad verwijderen... Zijn r meer mensen die al eens hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
martinweb.nl schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:06:
[...]

iTap RDP is één van de betere, vind ik. Heb er een stuk of 4 geprobeerd. Erg tevreden mee, zelfs via 3G en VPN, voor wat je mag verwachten via de iPad.
Tnx :)
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:39:
Hmm. Ik wou vorige week autoweekje kopen, maar had niet genoeg tegoed zeg maar. Dus bleef er zo´n icoontje tussen de andere apps staan, wit, dat ie zou downloaden. Alleen nu staat dat icoontje er nog steeds, en kan m ook niet via de iPad verwijderen... Zijn r meer mensen die al eens hebben gehad?
Ik heb dat ook een keer gehad. Icoontje was weg na een reboot.

[ Voor 23% gewijzigd door Chester op 06-10-2010 21:41 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 09:51
Ik gebruik goodreader voor pdf's, maar ik merk toch wel redelijk wat schokken als ik via multitouch naar de volgende pagina wil gaan (door te swipen) maar vooral wanneer ik wil in- of uitzoomen. Is dat bij iedereen zo? Echt vloeiend kan ik het spijtig genoeg niet noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
pina schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 00:42:
Ik gebruik goodreader voor pdf's, maar ik merk toch wel redelijk wat schokken als ik via multitouch naar de volgende pagina wil gaan (door te swipen) maar vooral wanneer ik wil in- of uitzoomen. Is dat bij iedereen zo? Echt vloeiend kan ik het spijtig genoeg niet noemen...
Ik ervaar de app niet als schokkerig. Heel af en toe heb ik een PDF er tussen zitten waar hij wel wat meer moeite mee heeft, maar over het algemeen werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
martinweb.nl schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:06:
[...]

Ik kan dit alleen maar onderschrijven, iTap RDP is een geweldige app! Absoluut de aanschaf waard! En er komen regelmatig updates met verbeteringen, nieuwe functies etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 09:51
Walkman schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 07:33:
[...]

Ik ervaar de app niet als schokkerig. Heel af en toe heb ik een PDF er tussen zitten waar hij wel wat meer moeite mee heeft, maar over het algemeen werkt het prima.
en zelfs niet wanneer je in- en uitzoomt in je pdf? Dat gaat bij mij bijlange niet zo vloeiend als wanneer je bvb inzoomt op een webpagina... En idem met de animatie om naar de volgende pagina te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 08:39
Ik vind GoodReader (en heb dit altijd al gevonden) inderdaad schokkerig. Het loopt net niet helemaal soepel, zoals bijvoorbeeld bij iBooks wel het geval is. Op zich is het niet heel storend, maar de interface vind ik eigenlijk ook al niks. Gebruik nu gewoon vaak iBooks of PDFReader (welke wel redelijk soepel is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Wat zijn trouwens de sites die jullie gebruiken om op de hoogte te blijven van de leukste nieuwe apps voor de iPad? Zo nu en dan kom ik wel wat artikelen op Gizmodo tegen, maar zou graag wat meer willen lezen.
Doelloos door de appstore browsen gaat op een gegeven moment ook vervelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Ik kijk dagelijks naar ipadinfo.nl en faad.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:20

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ik gebruik eigenlijk alleen AppShopper (de app) om zomaar naar apps te zoeken, de AppStore zelf eigenlijk alleen als ik precies weet welke app ik op wil zoeken.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Net Ultimate Race gedownload. Wat een vette spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al Sonic4 gedownload?
App is eigenlijk voor de iPhone maar zou lekker moeten spelen op de iPad.

Heb vroeger als kind 1 en 2 wel helemaal grijs gespeeld maar iPhone Game op iPad weerhoud me een beetje .
Walkman schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:40:
Wat zijn trouwens de sites die jullie gebruiken om op de hoogte te blijven van de leukste nieuwe apps voor de iPad? Zo nu en dan kom ik wel wat artikelen op Gizmodo tegen, maar zou graag wat meer willen lezen.
Doelloos door de appstore browsen gaat op een gegeven moment ook vervelen :)
Ik kijk voornamelijk op 9to5mac.com en Macrumors.com. Daar staat altijd alles heel snel op.
iPhoneclub.nl en iPadplanet.nl zijn alle2 wel leuk voor de app/game tips/reviews. Het nieuws wat op die 2 site's staat is altijd net wat later dan 9to5mac (he wat een toeval 8)7 )

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 08-10-2010 02:17 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 13:17
Donstil schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 02:15:
Iemand al Sonic4 gedownload?
App is eigenlijk voor de iPhone maar zou lekker moeten spelen op de iPad.

Heb vroeger als kind 1 en 2 wel helemaal grijs gespeeld maar iPhone Game op iPad weerhoud me een beetje .
[...]

Ik kijk voornamelijk op 9to5mac.com en Macrumors.com. Daar staat altijd alles heel snel op.
iPhoneclub.nl en iPadplanet.nl zijn alle2 wel leuk voor de app/game tips/reviews. Het nieuws wat op die 2 site's staat is altijd net wat later dan 9to5mac (he wat een toeval 8)7 )
Ik heb sonic 4 episode 1 sinds gisteravond. Heb hem gespeeld op zowel iphone 4 en op de Ipad in 2x mode en ik moet zeggen op de Ipad ziet/speelt het nog steeds als een oldskool sonic game. De graphics zijn duidelijk gemaakt voor de retina display van de Iphone 4 maar zoals ik al zei, het ziet er nog steeds goed uit op de ipad en loopt soepel/stabiel. Voor mij de 7,99 absoluut waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Y-Foxy schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:38:
[...]

Ik heb sonic 4 episode 1 sinds gisteravond. Heb hem gespeeld op zowel iphone 4 en op de Ipad in 2x mode en ik moet zeggen op de Ipad ziet/speelt het nog steeds als een oldskool sonic game. De graphics zijn duidelijk gemaakt voor de retina display van de Iphone 4 maar zoals ik al zei, het ziet er nog steeds goed uit op de ipad en loopt soepel/stabiel. Voor mij de 7,99 absoluut waard.
Oké super dan ga ik hem toch ook maar even kopen. Maar zal ik je eens een geheimpje verklappen. Er zit geen retina support in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 15:48

EgoPro

Time is an illusion.

Ben gisteravond aan het experimenteren geslagen met een aantal browsers,Luna scape, zeer leuk bedacht maar net te weinig features. Atomic browser is een zeer goede browser en ik was zeer content met de 'full version' helaas na steeds gedoe met invulvelden tijdens zoeken op marktplaats e.d. Heb ik besloten toch maar icab eens te gaan proberen, tot nu toe draait het smooth. Geen problemen met de invulvelden en een keur aan settings.
Icab is voor mij de beste browser tot nu toe althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 21:03

Milmoor

Footsteps and pictures.

Als je in iTunes zoekt op "Sky Watch" vindt je de app "GoSkyWatch Planetarium" meerdere keren, waarvan degene bij "onderwijs" gratis is.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 08:22
Trouwens snel meepakken.
Vier op een rij is vandaag gratis.
http://itunes.apple.com/u...in-a-row/id354728621?mt=8
Nog niet geprobeerd, iPad ligt thuis, dus kan niet zeggen of t iets is. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25

Smoonshine

Feyenoord!!

Y-Foxy schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:38:
[...]

Hoeveel levels zitten er eigenlijk in episode 1? Het klinkt mij in de oren als een uitgeklede versie waarin maar 1 of 2 zones zitten. Is het een beetje vergelijkbaar met een Sonic game op de megadrive of de laatste Sonic Rush op de DS?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Vandaag Sketchbook Pro gekocht omdat het 50% goedkoper is dan normaal. Toch best irritant om met je vingers te schetsen. Binnenkort maar eens opzoek gaan naar een stylus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaRealKnuf
deBennie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:50:
Bedoel je MobileMe of TeamViewer? De laatste heeft volgens mij een gratis testversie. De eerste is geloof ik van Apple zelf en prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat er nog weinig games zijn die er echt goed uit zien. De meeste zien er uit alsof ze in een middagje in elkaar geflanst zijn (what's up with the doodles...)
Waarom zijn er zo weinig remakes van klassiekers. Een heel scala aan amiga, atari, snes-games... Die kunnen zo goed tot hun recht komen op de ipad.

Maar ja... er zijn mensen die nogal blij zijn dat deze game uitkomt. Ik ken het zelf niet en het ziet er niet al te fancy uit
http://www.logicfactory.com/main/Screenshots.html

[ Voor 21% gewijzigd door kmf op 12-10-2010 10:07 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Milmoor schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:31:
Als je in iTunes zoekt op "Sky Watch" vindt je de app "GoSkyWatch Planetarium" meerdere keren, waarvan degene bij "onderwijs" gratis is.
Ook een leuke planeten app is Planets: http://itunes.apple.com/us/app/planets/id305793334?mt=8
Is ook gratis en zitten grappige functies op. Ik gebruik m vaak als ik 's avonds de hond uit laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 16:00
kmf schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:06:
Ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat er nog weinig games zijn die er echt goed uit zien. De meeste zien er uit alsof ze in een middagje in elkaar geflanst zijn (what's up with the doodles...)
Hoewel ik inderdaad nog geen grafisch extreem mooie apps heb gezien, zijn doodle apps nog best moeilijk om mooi te laten lijken. Ik denk dat je je vergist in de complexiteit van sommige doodle apps.

Dat gezegd, ik wil geen mooie graphics, ik wil goede gameplay!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaRealKnuf
Er zijn verschillende goede apps voor todo-lijstjes (toodledo, todo, things). Erg handig, ik heb enkele duizend taken in exchange. Iemand een idee hoe die automatisch te syncen zijn?

Ik heb het nu via een Toodledo account. Bovengenoemde iPad apps syncen daar goed mee. Tussen exchange en toodledo gebruik ik dan chromatic dragon. Maar dat lijkt niet altijd goed te gaan. Bovendien moet er dan een computer aan blijven staan om te syncen.

Is er geen app die dat direct kan?

[ Voor 51% gewijzigd door ThaRealKnuf op 12-10-2010 14:07 . Reden: toelichting hoe het nu is ingesteld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Van de week Cut the Rope aangeschaft. Echt een leuk spelletje. Enige kritiekpuntje is dat het meestal makkelijk is om 3 sterren te krijgen, iets meer challenge zou welkom zijn (heb het nog niet uitgespeeld, maar ga wel redelijk snel door de puzzels heen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Cut the Rope is idd een geweldig spel. Maar idd soms wel te gemakkelijk. Maar goed, denk dat het niveau meer afgestemd is voor de middenmoot ipv de mensen die op tweakers rondhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Slashdotter schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:43[/message]:
Cut the Rope is idd een geweldig spel. Maar idd soms wel te gemakkelijk. Maar goed, denk dat het niveau meer afgestemd is voor de middenmoot ipv de mensen die op tweakers rondhangen.
Ik denk niet dat de gemiddelde tweakert intelligenter is dan de gemiddelde gamert :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:24:
[...]

Ik denk niet dat de gemiddelde tweakert intelligenter is dan de gemiddelde gamert :-)
Ik denk het eigenlijk wel :X
Sowieso is Cut the Rope natuurlijk een 'logisch nadenken' spel en waar zijn tweakers/techneuten goed in?
Juist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Walkman schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:58:
Van de week Cut the Rope aangeschaft. Echt een leuk spelletje. Enige kritiekpuntje is dat het meestal makkelijk is om 3 sterren te krijgen, iets meer challenge zou welkom zijn (heb het nog niet uitgespeeld, maar ga wel redelijk snel door de puzzels heen).
Cut the Rope, Anry Birds en Fragger hebben mij vele slapeloze nachten bezorgd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Promo codes for Fugu Maze: http://bit.ly/FuguMaze HN39P3WNRPJW - E4MHA6NT6XMH - MMAMEE7LFRL3 - P69LTHJ9TT6P - 7MYJL9AEPRYM

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-09 10:54
[message=,noline]iPadSoft schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:14[/message]:
Promo codes for Fugu Maze: http://bit.ly/FuguMaze HN39P3WNRPJW - E4MHA6NT6XMH - MMAMEE7LFRL3 - P69LTHJ9TT6P - 7MYJL9AEPRYM
Ik krijg een melding dat het alleen voor de us store is. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Kan je in Vlc player de layout niet herschikken? Mijn afleveringen zijn allemaal genoemd zoals bv de 3 musketiers - Jan zonder vrees (Aflevering 1.6).

Waarbij ik dus de volledige naam niet kan zien, en ik dus niet weet ofdat ik de juiste aflevering aan het bekijken ben?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 16:00
nielsvv schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:11:
Kan je in Vlc player de layout niet herschikken? Mijn afleveringen zijn allemaal genoemd zoals bv de 3 musketiers - Jan zonder vrees (Aflevering 1.6).

Waarbij ik dus de volledige naam niet kan zien, en ik dus niet weet ofdat ik de juiste aflevering aan het bekijken ben?
Tip: De standaard voor benoeming van TV-series is Naam - S##E## (bijvoorbeeld: True Blood - S02E08), dit scheelt in lengte.

Voor de rest valt er even niet veel mee te doen - helaas zijn tags nog niet een gemeen goed bij videomateriaal.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-09 10:54
Je zou ze zelf kunnen nummeren, daar zijn wel tools voor, ff googlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevanov schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:26:
[...]

Ik krijg een melding dat het alleen voor de us store is. Jammer.
Promo codes kunnen alleen met een US account opgepikt worden. Is eenvoudig te doen via Google vind je wel een manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaRealKnuf
Iemand ervaringen met een stylus voor iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Gebruikt er hier iemand zijn ipad als nacht wekker? Plaatsen jullie hem dan in een laad dock? Want als deze een hele nacht aanstaat, denk ik dat tegen s'morgens deze volledig leeg is.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaRealKnuf
[message=,noline]Braveheart schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:01[/message]:
Er zijn verschillende goede apps voor todo-lijstjes (toodledo, todo, things). Erg handig, ik heb enkele duizend taken in exchange. Iemand een idee hoe die automatisch te syncen zijn?

Ik heb het nu via een Toodledo account. Bovengenoemde iPad apps syncen daar goed mee. Tussen exchange en toodledo gebruik ik dan chromatic dragon. Maar dat lijkt niet altijd goed te gaan. Bovendien moet er dan een computer aan blijven staan om te syncen.

Is er geen app die dat direct kan?
Heb hier TaskTask HD voor gevonden. Kost 4 euro. Syncen gaat als enige prog erg goed, maar de indeelmogelijkheden zijn beperkt. Interface is ook wel Spartaans.

[ Voor 0% gewijzigd door ThaRealKnuf op 17-10-2010 10:58 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05:54
We Doodle is erg leuk plaatje tekenen en andere moet het raden. leuke multiplayer en het kost niets _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Kimo op 16-10-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Promo codes for HyperBowl

XY7X4H49YKYR
W6K3799R479W
E7WR3P6MR6AN
PPNL77RWTKWW
69MPYL7NWYT3

Je hebt wel een US iTunes account nodig. Het aanmaken van een US account is simpel en op Google wel te vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 23:41 . Reden: linkje erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-09 20:51
nielsvv schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:59:
Gebruikt er hier iemand zijn ipad als nacht wekker? Plaatsen jullie hem dan in een laad dock? Want als deze een hele nacht aanstaat, denk ik dat tegen s'morgens deze volledig leeg is.
Soms, en na een nacht is er niet veel stroom gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Virtual City HD staat in de appstore.

Virtual City krijgt geweldige reacties in de store dus ga de HD versie maar even proberen. Zoek nog een leuke Simcity achtige Game namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Donstil schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:23:

Virtual City krijgt geweldige reacties in de store dus ga de HD versie maar even proberen. Zoek nog een leuke Simcity achtige Game namelijk.
Virtal City kost wel 8 euries... Eerst maar eens even de gratis versie proberen vanavond.

Heeft iemand Red Alert op de iPad? Ik heb de gratis versie op de iPhone geprobeerd maar die vind ik persoonlijk wat klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:37
AlexR schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:39:
[...]

Virtal City kost wel 8 euries... Eerst maar eens even de gratis versie proberen vanavond.

Heeft iemand Red Alert op de iPad? Ik heb de gratis versie op de iPhone geprobeerd maar die vind ik persoonlijk wat klein.
Red Alert op de iPad is leuk voor een paar minuten, maar absoluut niet zo verslavend als op de PC. Het is het net allemaal niet. Werkt net niet lekker, niet zo goed geoptimaliseerd voor het touchscreen, maargoed neem aan dat je dat ook in de gratis versie kan aanvoelen. Niet mijn ding, maar misschien dat anderen er een andere mening op na houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:33

Nitai

Live the life you love.

Ik had hetzelfde gevoel als thaan, ergens vond ik het zonde van mijn geld. Vond het ook wel buggy, RA sloot zich vaak af terwijl je midden in een campaign zat. Misschien dat het is opgelost.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Donstil schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:23:

Volgende maand komt EA ook met Sim City voor de iPad.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.gadgetvenue.com/wp-content/uploads/2010/10/Sim-City-iPad.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door DutchAddick op 18-10-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 21-09 15:23
Dat is wel leuk, heb hem ook voor de iPhone, maar daar is hij eigenlijk wat te klein. Alleen zal je nu wel opnieuw 8 euro ofzo aan het spel moeten uitgeven.. helaas.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thaan schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:45:
[...]
Het is het net allemaal niet. Werkt net niet lekker, niet zo goed geoptimaliseerd voor het touchscreen,
Dat is idd vaak het probleem. Zeker met de iPhone versie
RA voor de iPad heb ik nooit geprobeerd (RA op de iPhone had ik wel gekocht maar die viel idd enorm tegen) maar kan het me goed voorstellen.

Verder ben ik er (uiteraard wie niet) wel op tegen dat we al die games opnieuw moeten kopen. Ik wil best extra (of opnieuw) betalen maar stop er dan extra content in. Nu zijn het vaak alleen maar hogere resolutie versie's van de iPhone versie (die wel vaak gratis naar Retina wordt aangepast).

Verwacht ook dat daarom Jailbreaken in me omgeving zo groot is. Iedereen jailbreakt zijn iPad om de HD games te installeren waarvan ze de normale al gekocht hebben (dat zie ik bij me vrienden erg veel, terwijl ze hun iPhone niet jailbreaken en daar alles keurig kopen). Ik zeg niet dat dit goed is maar ik kan het wel goed begrijpen.

Apple zou hier eigenlijk iets aan moeten doen. Vraag bv via ingame aankoop 2,- voor de update of zorg dat de iPhone4 (retina) versie werkt op de iPad (wat het allemaal al wat strakker maakt)

Edit: virtual cityHD is idd wel een leuke game. Net de free versie even zitten spelen maar zodra ik die uit heb koop ik de volledige game waarschijnlijk wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 18-10-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-09 20:33
Zijn er eigenlijk al andere boardgame apps die net als scrabble de iphone als persoonlijk plankje/stapeltje kaarten gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:50
Bij What's App krijg ik elke keer dat ik het open of een bericht ontvang de suggestie om te verbinden met een draadloos netwerk. Thuis maakt de iPhone automatisch verbinding en vraagt de App nergens om, maar buiten huis mag ie gewoon gebruik maken van mijn razendsnelle internet van Vodafone. :-) Waar kan ik dit instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Ik ga dus morgen ook mijn Ipad 32GB WiFi bestellen! Welke Apps zijn echt must-haves volgens jullie? Maakt niet uit of het wel of niet betaald is, ik heb er wel wat voor over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Mijn favoriet applicaties so far:
iCab (mooie en functionele browser_
VLC remote (mijn laptop hangt aan de tv, en ik hang op de bank)
Angry Birds (ik ken nog geen leuker spel op de iPad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:00

TDB

EgoPro schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:03:
Angry Birds (ik ken nog geen leuker spel op de iPad)
Cut the rope HD komt wel heel dicht in de buurt.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
TDB schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:14:
[...]

+ Broken Sword =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-05 05:36
coptician schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:50:
[...]

Tip: De standaard voor benoeming van TV-series is Naam - S##E## (bijvoorbeeld: True Blood - S02E08), dit scheelt in lengte.

Voor de rest valt er even niet veel mee te doen - helaas zijn tags nog niet een gemeen goed bij videomateriaal.
ik had hetzelfde probleem in de standaard video player. Oplossing was om bestand te deleten en dan op cancel te drukken --> dan zie je wel de hele naam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

TDB schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:14:
[...]

Mmmz daar moet ik je gelijk in geven, ik heb gister de demo even uitgespeeld en ga denk ik binnenkort de full game maar even halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Cut the rope is samen met Trainyard (iPhone only geloof ik) m'n nieuwe favouriet. Allebei origineel, puzzling en verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Laatst online: 20-09 14:12
Bestaat er een app die voor je bij houd hoeveel data de andere apps verbruiken?

Ik heb een datalimiet op mijn abbo en ik weet dat er apps zijn die regelmatig via internet verbinding maken. Plus dat ik zelf af en toe buienradar e.d. bekijk die ook verbinding maken met internet.

Ik weet ook dat je in de instellingen je verbruik kunt zien maar ik vroeg me af of er ook een app die dat in één oogopslag laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
@Ferret,
een app van de appstore heeft geen toegang tot die data.

Wellicht dat Cydia een app in die richting heeft?

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik en mijn vriendin zijn helemaal verslaafd aan Woordzoeker van Denksport. Gewoon lekker met zn tweetjes op de bank woordjes zoeken :+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.

Op de iPhone vind ik het fijn om het batterij gebruik te zien. Dat staat in instellingen. Ik weet dat dit op de iPad niet te vinden is. Weet iemand een app waarmee dit wel kan: zien hoelang je je iPad gebruikt hebt sinds de laatste recharge. Ik heb geen jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 13:17
Excelb-boy schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:47:
Ik ga dus morgen ook mijn Ipad 32GB WiFi bestellen! Welke Apps zijn echt must-haves volgens jullie? Maakt niet uit of het wel of niet betaald is, ik heb er wel wat voor over ;)
Goodreader (in mijn ogen de beste PDF reader, werkt ook met ftp/web based documenten)
Comiczeal ( mijn fav comicbook reader, leest rar,zip,cbr,cbz, makkelijk organisatie van comics (drag & drop ) en goede manga mode )
Plants vs Zombies HD
Real Racing HD
Angry Birds HD
Air video (streamend elk type video kijken over wifi via server app on je pc/mac)
Crunchyroll (streaming de nieuwste anime met subs kijken de dag nadat ze uitgekomen zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Weet iemand of de ea scrabble app nu al Nederlands ondersteunt? Is niet duidelijk op app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 23-09 17:52
Ik heb gisteren Pingchat geïnstalleerd op mijn iPhone4, mijn vriendin ook op haar iPhone4.
Nu lees ik bij de recensies in de appstore dat berichten vaak te laat aankomen.

Wij hebben het gisteravond en vanmorgen intensief getest, maar nog geen problemen tegengekomen.

Hebben andere tweakers hier goede ervaringen met PingChat? Of kan ik beter WhatsApp aanschaffen?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!
funk-e schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:17:
Ik heb gisteren Pingchat geïnstalleerd op mijn iPhone4, mijn vriendin ook op haar iPhone4.
Nu lees ik bij de recensies in de appstore dat berichten vaak te laat aankomen.

Wij hebben het gisteravond en vanmorgen intensief getest, maar nog geen problemen tegengekomen.

Hebben andere tweakers hier goede ervaringen met PingChat? Of kan ik beter WhatsApp aanschaffen?
Beter Whatsapp aanschaffen.

(je zit op het iPad topic trouwens)

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 20-10-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:00

Chrisjuh_15

Facta non verba

Donstil schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:30:
[...]

Beter Whatsapp aanschaffen.

(je zit op het iPad topic trouwens)
Kun je niet gewoon met je 3G iPad ook net zo goed pingen? Moet geen probleem zijn lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrisjuh_15 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:16:
[...]

Kun je niet gewoon met je 3G iPad ook net zo goed pingen? Moet geen probleem zijn lijkt me?
Hij schreef zelf iPhone4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
WhatsApp werkt niet op de iPad 3G. Weet niet of je pingggg kan installeren om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Ping werkt op de iPad... mn vriendin heeft een iPad, en ik de iPhone4 en ze pingt me "vaak"... :) Ze gebruikt t meer als chat. Af en toe wel vervelend. :P

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Space Station: Frontier HD

Een soort uitgebreide tower defense game. Permanente upgrades, zeer verslavend. Zeer leuk.

Ik heb hem gekocht voor 4 euro (en dat is ie zeker waard!), maar hij is momenteel in de aanbieding voor 1,59..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-09 20:33
Net Discover geïnstalleerd, een Wikipedia browser. Een mooie app waarin het zoeken overzichtelijk is en de artikelen op een erg prettige manier worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:51

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:11:
Space Station: Frontier HD

Een soort uitgebreide tower defense game. Permanente upgrades, zeer verslavend. Zeer leuk.
Ik heb die een tijdje geleden ook gekocht, maar ik vind er niks aan. Ik snap ook niet wat je moet doen.

[ Voor 11% gewijzigd door zonoskar op 22-10-2010 21:35 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:47
Ik heb Photonasis HD op mijn iPad staan, leuk en simpel fotobewerkingsappje dat nog behoorlijk wat effecten bevat. Ik geloof dat de app enige tijd terug gratis was, ik weet niet hoe dat nu is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Notes plus is in de aanbieding. Ik heb deze Dan ooh in een opwelling gekocht, omdat ik laatst toch well een geode note app mist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Ik ben opzoek naar een programma als 'vity downloader' of 'jdownloader' voor op de ipad. Heeft hier iemand gelijkaardigs? In de store kan ik niet onmiddelijk iets vinden. Het is niet nodig dat ik bestanden met extensie .rar unpack op de ipad. Ik verplaats ze nadien wel naar mijn pc.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:33:
[...]

Ik heb die een tijdje geleden ook gekocht, maar ik vind er niks aan. Ik snap ook niet wat je moet doen.
Je moet je ruimte station beschermen. Eerst een power grid, dan een mining installatie, daar verdien je wat knaken mee waar je weer wapens mee kan kopen.

Ik heb me er al uren mee vermaakt. De campaign begint eenvoudig, maar na een aantal levels merk je dat de wapens die je kan gebruiken niet helemaal voldoende zijn. Elk potje wat je speelt levert credits op, die gebruik je om 't beschikbare wapenarsenaal (en meer) te upgraden waardoor je steeds meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
SeenD schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:05:
Ping werkt op de iPad... mn vriendin heeft een iPad, en ik de iPhone4 en ze pingt me "vaak"... :) Ze gebruikt t meer als chat. Af en toe wel vervelend. :P
Met welke app doe je dit dan? En gaat dit via Wifi of over 3G?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Is er nou niet 1 goede photo app waarbij ik (zonder syncen) foto's op mn iPad in mappen kan plaatsen/sorteren?
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.