[iPad] App Store Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste
Acties:
  • 201.061 views

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:24
@ Marsmellow; Ik ken de commercial niet.....; maar ik heb onlangs "Seline HD' binnengehaald....
Hele leuke muziek app... met absoluut "relaxte tonen".....!

(Btw - de link bij je profiel, naar je homepage toe, geeft bij mij de waarschuwing dat daar een Trojan staat....!!)

[ Voor 31% gewijzigd door Hen3s op 16-09-2010 22:57 . Reden: Waarschuwing ]

• Marsmellow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:06
Ah thanks! Volgens mij was dat hem ook, heb het even op Youtube gechecked!

PS: Vaag, heb alleen een index.html met daarin het plaatje gecentreerd op mijn webruimte staan! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-09 11:00
Marsmellow schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:39:
Ah thanks! Volgens mij was dat hem ook, heb het even op Youtube gechecked!

PS: Vaag, heb alleen een index.html met daarin het plaatje gecentreerd op mijn webruimte staan! :?
Offtopic: Ik krijg die melding niet (vanaf mijn Mac). Zal wel een loze melding zijn geweest :)

Je hebt er trouwens wel heel erg veel code er staan om alleen een plaatje te centreren....

[ Voor 10% gewijzigd door CoiLive op 17-09-2010 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsmellow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:06
CoiLive schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 02:21:
[...]

Offtopic: Ik krijg die melding niet (vanaf mijn Mac). Zal wel een loze melding zijn geweest :)

Je hebt er trouwens wel heel erg veel code er staan om alleen een plaatje te centreren....
Klopt, die pagina is ook al eeuwenoud! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Monkey Island 2 is nu in de aanbieding. 5 dollar ipv 10 dollar. Wel het kopen waard denk ik?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 08:22
Ja kopen! Het speelt heel goed op de iPad. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
OK gekocht. Ik heb ook maar gelijk monkey island 1 op de iphone gekocht. DIe is nu voor 99dollarcent te koop.
prepare your tomatoes
Ik heb ze nooit gespeeld namelijk :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
musiman schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:23:
Hier een paar apps die ik het meest gebruik:

- Puppet Pals. Errug leuke app, ook in gratis variant, om een verhaaltje te maken met versleepbare poppetjes. Hij neemt ook je stem op. mijn zoontje heeft al een aantal erg hilarische "verhaaltjes" gemaakt :D
Leuk lijstje en ben ze maar even nagelopen, op die manier kom je toch weer interessante apps tegen. Puppet Pals is inderdaad eentje die meteen populair is bij de kids, heb maar meteen de director's pass gekocht zodat ze zich helemaal kunnen uitleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:20

Haan

dotnetter

Topicstarter
kmf schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:18:
Monkey Island 2 is nu in de aanbieding. 5 dollar ipv 10 dollar. Wel het kopen waard denk ik?
Wat onwijs vet! _/-\o_ * Haan loves Monkey Island

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Haan schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:39:
[...]

Wat onwijs vet! _/-\o_ * Haan loves Monkey Island
Denk dat ik 'm ook maar ga aanschaffen, het is weer wat jaartjes geleden dat ik 'm gespeeld heb. Waarschijnlijk ben ik de meeste puzzels inmiddels wel vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:24
offtopic - @Marsmellow - op mijn werk komt er ook niets tevoorschijn - zal wel vals alarm bij mij zijn geweest.....

ontopic - gisteren is ook The Treasures of Montezuma HD op de iPad verschenen....
Was in eerste instantie 5.49 euro - maar staat nu voor 3.99....

Was voor mij al een dikke verslaving op de iPhone... - en dat istie nu al weer...
(Wel jammer dat je hem weer opnieuw moet kopen; maar als extra feature heb je nu wel meerdere profielen... vindt mijn vriendin ideaal.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Dit topic gaat over de App Store. Je kan een nieuw topic openen, of anders in [iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 6 kijken :)

[ Voor 76% gewijzigd door Hoedje op 17-09-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Walkman schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:46:
[...]

Denk dat ik 'm ook maar ga aanschaffen, het is weer wat jaartjes geleden dat ik 'm gespeeld heb. Waarschijnlijk ben ik de meeste puzzels inmiddels wel vergeten...
Is dat Monkey Island een point and click adventure?
(ik ben daar waarschijnlijk net te jong voor met me 25jaar maar ben wel opzoek naar een lekker uitdagende game waar je niet met je iPad hoef te zwaaien etc.)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[message=,noline]Donstil schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:11[/message]:
[...]

Is dat Monkey Island een point and click adventure?
(ik ben daar waarschijnlijk net te jong voor met me 25jaar maar ben wel opzoek naar een lekker uitdagende game waar je niet met je iPad hoef te zwaaien etc.)
Het is een point en click ja. Je zal de lite versie even kunnen nemen om te kijken of het wat voor jou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kmf schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:15:
[...]

Het is een point en click ja. Je zal de lite versie even kunnen nemen om te kijken of het wat voor jou is.
Ooh ga ik vanavond ff proberen. Had niet gezien dat er een lite versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels helemaal verslaafd aan Plants vs Zombies, wat een gaaf spel is dat zeg. Ik kijk iedere dag op Appshopper of ik een leuke Price drop zie. Ik vind de app overigens minder van Appshopper. Gebruiken jullie nog websites voor reviews voor spellen in de appstore.

Ik gebruik voornamelijk Youtube om te kijken naar reviews e.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:46:
Ik ben inmiddels helemaal verslaafd aan Plants vs Zombies, wat een gaaf spel is dat zeg. Ik kijk iedere dag op Appshopper of ik een leuke Price drop zie. Ik vind de app overigens minder van Appshopper. Gebruiken jullie nog websites voor reviews voor spellen in de appstore.

Ik gebruik voornamelijk Youtube om te kijken naar reviews e.d
Dat doe ik ook, ik kijk gewoon even hoe het speelt via Youtube en dat is meestal voldoende. Laatst heb ik echter Osmos HD aangeschaft na een review op een website (en een filmpje op youtube).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe groot zijn de gemiddelde apps voor een ipad? books? en games? 720p movies?
ik weet nl. niet of de 16gb wel groot genoeg is voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Apps, books zijn zelden +20mb. Games soms tot 300 of meer maar zijn uitzonderingen. Films zet ik om met handbrake en dan kom ik tot zo een 500mb voor zeer goeie kwaliteit.

• kmf
  • Niet online
Secret of monkey island (deel 1 dus) is nu ook voor 4 euro te koop. (aargh, ik had gister net de iphone version gehaald. Net maar gevraagd voor een refund)

De controls op de ipad is veel beter. Bij de iphoneversion is er een virtuele cursor meer... irritant.. de ipad is gewoon tap. En graphics zijn natuurlijk veel beter.

Verwijderd

Als ik 2 iPads heb, moet ik dan de applicatie 2x aanschaffen of kan ik hem gewoon syncen met iTunes?

Binnenkort krijgt een familielid een 2e en ik zie een aantal interessante apps voorbij komen bij Appshopper, maar ik ga hem natuurlijk niet nu aanschaffen en later nog een keer.

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Lijkt me dat je gewoon 2x moet betalen, anders zou 1 persoon apps kunnen kopen en die vervolgens met meerdere personen delen, zodat zij die app gratis binnen krijgen. Dat lijkt me niet iets dat Apple toestaat.

Verwijderd

Haan schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:35:
Lijkt me dat je gewoon 2x moet betalen, anders zou 1 persoon apps kunnen kopen en die vervolgens met meerdere personen delen, zodat zij die app gratis binnen krijgen. Dat lijkt me niet iets dat Apple toestaat.
De combinatie iPhone en iPads gaat wel. De apps op mijn iPhone staan nu ook op mijn iPad, zijn ook 2 verschillende devices.

Naja dan moet ik de gok maar nemen.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Haan schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:35:
Als het je eigen apparaten zijn kan je het tot 5 apparaten laten syncen (dus iPhone, computer, en iPad) 2x een iPad is geen probleem.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ok, dan blijft alleen de vraag wat voor 'familielid' het is ;) En dan zal je dus ook die twee iPads gelijk moeten houden qua apps, of kan je dan per device instellen wat er wel en niet gesynct moet worden?

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:19:
Als ik 2 iPads heb, moet ik dan de applicatie 2x aanschaffen of kan ik hem gewoon syncen met iTunes?

Binnenkort krijgt een familielid een 2e en ik zie een aantal interessante apps voorbij komen bij Appshopper, maar ik ga hem natuurlijk niet nu aanschaffen en later nog een keer.
Het idee is natuurlijk dat je "familielid" een eigen iTunes library opbouwt met daarin zijn/haar eigen muziek/films/series/apps.

Als je dit dit allemaal gaat syncen via jou mac dan kan het fout gaan zodra hij/zei hem koppelt aan zijn/haar eigen mac.
(of er komt een update uit van een app/game en jij bent ff niet in de buurt, dan moet hij/zei dus jouw gebruikersnaam/wachtwoord combinatie invoeren)

Laat hem/haar gewoon lekker zijn eigen app's/muziek kopen via itunes en de appstore. Daarmee voorkom je rare sync problemen en kan het familielid lekker zijn/haar iPad inrichten naar zijn/haar eigen idee.

• steekas
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01-2022

steekas

Nu is er voor de ipad een aantal office pakketten te verkrijgen.
Nu begrijp ik dat pages heel erg goed is maar geen word documenten aankan.
Documens to go ook goed en kan word documenten aan.
En er is nog quickofice waar ik weinig van weet.

Ik kan ook geen (recente) review vinden van een van deze pakketten.
maar wie heeft er ervaring en kan mij vertellen of ze doen wat ze moeten doen.(simpele office taken)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Volgens deze pagina: http://support.apple.com/kb/HT4065 kan pages op iPad wel degeljijk word files aan.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• tabasco
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 09:05
kmf schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:55:
Secret of monkey island (deel 1 dus) is nu ook voor 4 euro te koop. (aargh, ik had gister net de iphone version gehaald. Net maar gevraagd voor een refund)
Bij mij precies hetzelfde! Ik krijg nu mooi m'n €0,79 terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/e6/Reason_Magazine_contest_winner_2010_May_20.jpg

Als ik bovenstaand plaatje op de iPad wil krijgen, welk tekenprogramma is dan het best geschikt om het te importeren en met m'n vinger het lijntje te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online

Je krijgt natuurlijk wel het probleem dat dat familie lid jouw account gebruikt dus ook jouw wachtwoord en daarmee ook via jouw account en creditcard apps en muziek kan kopen. Kan je natuurlijk onderling weer onderling verrekenen maar het lijkt me een gedoe wat niet de moeite waard is met al die goedkope apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Tetris nu voor 72 uur (weet niet precies wanneer dit eindigt) voor 2,40. Normaal 6 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn iPhone games met retina support trouwens mooier op een iPad dan de normale iPhone games op 2x modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[message=,noline]Slashdotter schreef op zondag 19 september 2010 @ 01:18[/message]:
[afbeelding]

Als ik bovenstaand plaatje op de iPad wil krijgen, welk tekenprogramma is dan het best geschikt om het te importeren en met m'n vinger het lijntje te trekken?
Welke het beste is weet ik niet, maar je KAN dit doen met adobe ideas

Afbeeldingslocatie: http://mozymac.com/uploads/096efc3f2fde42e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:54

Wanneer je gebruikt maakt van dezelfde Itunes account kan je de apps op meerdere iPads en iPhones installeren.. Ik heb ook niet het gevoel dat de beperking bij 5 ligt, sommige apps heb ik al op meer iPhones draaien of gedraaid.

Je kan per device instellen welke apps er op staan.

[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 19-09-2010 10:04 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Slashdotter schreef op zondag 19 september 2010 @ 01:18:
[afbeelding]

Misschien een andere tip: Join the dots HD, is een app waarmee je precies dat kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Een tip voor een app wat je nu snel moet binnen (want ik denk dat ie binnenkort geld kost) is bookman.
Een gratis reader voor PDF, CBR, cbz e.d. Er moet nog wat bijgeschaaft worden aan usability, maar het heeft potential.
Ik vind de bookshelf look wel leuk voor tijdschriften. Helaas heeft goodreader dit niet... (goodreader is kwalitatief wel beter. Scherpere tekst e.d. )

Afbeeldingslocatie: http://mozymac.com/uploads/96500b66692d22a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hee misschien een hele domme vraag hoor.

Maar hoe krijg ik nu .cbr files (of pdf's) in een app (Booman op aanraden van kmf) ?
Ik had begrepen dat je een "mapje" moet aanmaken in iTunes maar ik krijg het nog niet echt voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:14
Modbreak:In Apple Talk zijn we redelijk soepel. De harde grens ligt echter bij het uitwisselen of helpen met uitwisselen van warez. De berichten met de verzoekjes zijn naar de trashcan verplaatst. Laat het duidelijk zijn dat de regels die voor het forum gelden, ook voor de DM gelden. Het is dus niet de bedoeling (en misbruik van de DM functionaliteit) om het "dan maar" op via DM te doen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
@donstil

Volgens mij kan je, als je i-apparaat is gekoppeld, in iTunes onder het tabje van je apparaat de opslag per app. instellen. Daar kan je dan ook boeken e.d. aan dit soort apps toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Hoedje schreef op zondag 19 september 2010 @ 14:46:
[modbreak]In Apple Talk zijn we redelijk soepel. De harde grens ligt echter bij het uitwisselen of helpen met uitwisselen van warez. De berichten met de verzoekjes zijn naar de trashcan verplaatst. Laat het duidelijk zijn dat de regels die voor het forum gelden, ook voor de DM gelden. Het is dus niet de bedoeling (en misbruik van de DM functionaliteit) om het "dan maar" op via DM te doen.[/]
Hey, ik stelde gewoon een legitieme vraag adhv het screenshot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickH schreef op zondag 19 september 2010 @ 15:21:
@donstil

Volgens mij kan je, als je i-apparaat is gekoppeld, in iTunes onder het tabje van je apparaat de opslag per app. instellen. Daar kan je dan ook boeken e.d. aan dit soort apps toevoegen.
Ooh ik had hem niet aangekoppeld liggen. Zo nog eens proberen als ik hem erbij heb.

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:14
CyBeR schreef op zondag 19 september 2010 @ 15:31:
[...]

Hey, ik stelde gewoon een legitieme vraag adhv het screenshot :P
In de huiskamer was dat een legitieme vraag geweest O-)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
[message=,noline]Donstil schreef op zondag 19 september 2010 @ 14:42[/message]:

Maar hoe krijg ik nu .cbr files (of pdf's) in een app (Booman op aanraden van kmf) ?
Ik had begrepen dat je een "mapje" moet aanmaken in iTunes maar ik krijg het nog niet echt voor elkaar.
Gewoon je iPad aan je pc hangen, naar de apps tab gaan en naar beneden scrollen, dan zie je de apps die directe import ondersteunen. Eentje selecteren en vervolgens gewoon drag en droppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
Donstil schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 16:36:
[...]

Het idee is natuurlijk dat je "familielid" een eigen iTunes library opbouwt met daarin zijn/haar eigen muziek/films/series/apps.

Als je dit dit allemaal gaat syncen via jou mac dan kan het fout gaan zodra hij/zei hem koppelt aan zijn/haar eigen mac.
(of er komt een update uit van een app/game en jij bent ff niet in de buurt, dan moet hij/zei dus jouw gebruikersnaam/wachtwoord combinatie invoeren)

Laat hem/haar gewoon lekker zijn eigen app's/muziek kopen via itunes en de appstore. Daarmee voorkom je rare sync problemen en kan het familielid lekker zijn/haar iPad inrichten naar zijn/haar eigen idee.
huh?? wat een raar advies... Ik sync mijn iphone en ipad gewoon op 1 mac, en ik deel de apps die universeel zijn gewoon tussen beide apparaten.

Het gaat idd mis als je de bibliotheek op twee verschillende iTunes installaties wilt delen, maar 1 iTunes en meerdere iDevices gaat prima hoor :) Apps die op 1 van de 2 gekocht worden, komen na een sync keurig in de bibliotheek.

Voor muziek hetzelfde verhaal, de bibliotheek is te groot om op één van de twee te passen (tijd voor een iPod 500Gb :P) maar ik heb gewoon twee playlists gemaakt, en bij de voorkeuren van de beide apparaten gewoon aangegeven welke playlist ik op welk apparaat wil syncen. Werkt prima :)

(oh en de bibliotheek zelf staat fysiek op een nas, dus in theorie zou ik die met een tweede mac moeten kunnen benaderen, maar dat heb ik nog niet getest!)

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 23:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Sowieso kun je vanuit meerdere appstore accounts op je iPad werken, ikzelf heb er twee ivm Amerikaanse aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwaakvaak_v2 schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:13:
[...]

huh?? wat een raar advies... Ik sync mijn iphone en ipad gewoon op 1 mac, en ik deel de apps die universeel zijn gewoon tussen beide apparaten.

Het gaat idd mis als je de bibliotheek op twee verschillende iTunes installaties wilt delen, maar 1 iTunes en meerdere iDevices gaat prima hoor :) Apps die op 1 van de 2 gekocht worden, komen na een sync keurig in de bibliotheek.
Ooh dan heb ik dat verkeerd begrepen idd.

Meerdere devices met 1 bibliotheek gaat idd perfect.
Maar zodra ze zelf apps gaan downloaden etc is een eigen bibliotheek misschien wel handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 22:41
Donstil schreef op zondag 19 september 2010 @ 14:42:

Aangezien ik ibooks wel ideaal vind doe ik het als volgt met .cbr bestanden.
Eerst even een .pdf printer toevoegen en dan de .cbr file hernoemen naar .zip

Deze uitpakken, je zult zien dat er allemaal plaatjes inzitten. Alle plaatjes selecteren en vervolgens een print opdracht ingeven naar je pdf printer. Dan kan je zelf je kwaliteit nog kiezen, zo heb ik 30 donald ducks in mijn ibooks staan.

Afbeeldingslocatie: http://a.yfrog.com/img178/4453/fotoi.png

[ Voor 4% gewijzigd door Deef_K op 20-09-2010 16:48 . Reden: plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Neefdave schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:44:
[...]

Deze uitpakken, je zult zien dat er allemaal plaatjes inzitten. Alle plaatjes selecteren en vervolgens een print opdracht ingeven naar je pdf printer. Dan kan je zelf je kwaliteit nog kiezen, zo heb ik 30 donald ducks in mijn ibooks staan.
Waarom doe je dat als er dedicated apps bestaan voor CBR/CBZ bestanden? :?

Makkelijke conversie (als je dat wilt) is trouwens het gebruik van http://calibre-ebook.com/
Gewoon je bestanden er in donderen, selecteren welke formaat/formaten je het wilt laten maken en je krijgt je epub/pdf/lrf/whatever bestand er uit.

[ Voor 16% gewijzigd door kmf op 20-09-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Omdat ik het wel zo makkelijk vind om 1 app te gebruiken en niet 3 verschillende om een boek te kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neefdave schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:44:
[...]

[afbeelding]
Top Thnx.

Ik ben gister ook even aan de slag gegaan. Doe nu de .CBR files ook converteren naar PDF (dat kan idd perfect met donaldDucks etc) en dan in iBooks "lezen"

Heb er een aantal DonaldDuck pockets in gezet (en quest's)

Op de mac converteren (.cbr>.pdf) gaat met 1 gratis (niet calibre) programmatje. Misschien makkelijker als jou manier. Zal vanavond thuis ff voor je kijken

EDIT: Met Jomic heb ik het gedaan. Zet al je cbr files in 1 klik om naar pdf.
(je selecteert er meerdere in 1x)

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 20-09-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hebben jullie die online Quest vandaan?
Ik ben hier al lang naar op zoek maar krijg hem niet gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:57:
Waar hebben jullie die online Quest vandaan?
Ik ben hier al lang naar op zoek maar krijg hem niet gevonden!
Hoedje schreef op zondag 19 september 2010 @ 14:46:
[modbreak]In Apple Talk zijn we redelijk soepel. De harde grens ligt echter bij het uitwisselen of helpen met uitwisselen van warez. De berichten met de verzoekjes zijn naar de trashcan verplaatst. Laat het duidelijk zijn dat de regels die voor het forum gelden, ook voor de DM gelden. Het is dus niet de bedoeling (en misbruik van de DM functionaliteit) om het "dan maar" op via DM te doen.[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dit is warez?
Oke, het is een verzoek maar ik vraag gewoon naar de betaalde optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
[message=,noline]Neefdave schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:44[/message]:
[...]

[afbeelding]
Wat een moeite zeg, Comic Zeal werkt hier perfect met cbr's. En ik waardeer de groepeer functie, super voor een jaargang Donald Ducks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Stand O Food is een grappig Tycoon spel waar je hamburgers moet samenstellen en verkopen. Ik heb me gisteren echt uren vermaakt met de free version. Vandaag de betaalde versie gehaald :)

Het lijkt erop dat er een soort van vervolg is:

Dit is van dezelfde makers, hetzelfde concept van voedsel maken, maar er zit ook enigzins een story in dmv een stripverhaal tussen de levels door.

[ Voor 53% gewijzigd door Slashdotter op 21-09-2010 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:19

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
SimCity fans rejoice!

Virtual City Coming to iPhone and iPad May 2010
Virtual City the hugely popular city simulator that best resembles games such as Sim City and Transport Tycoon albeit without the complexity of those two is coming soon to the iPhone and iPad platforms courtesy of G5 Entertainment.

The game consists of both single session missions as well as deeply engaging long term campaigns across an extensive sandbox environment, and according to the developer players are tasked with building and developing the city of their dreams, whether suburban utopia or bustling metropolis.

Virtual City players begin by choosing from dozens of residential homes and industrial buildings, and the possibilities from there are limitless. As their cities grow, players can produce and transport goods, create mass-transit systems, and entertain their city’s residents with parks, cinemas, stadiums and events. In order to keep the city safe and its citizens happy and healthy, basic services like health care, public safety, waste collection and recycling must be planned and administered.

Virtual City combines a robust city-building simulation with intuitive, easy to understand controls. First-time players will have no trouble learning how to play, while more experienced gamers will find enough depth and variation to keep them enthralled for hours. Trade with neighboring cities and accomplish the construction of landmark buildings like Marina, Train Depot, and Spaceship Launch Pad. Help troubled cities get back to prosperity, deal with economic downturn, population crisis, and consequences of natural disasters.

Achieve balance between key parameters of your success: Time, Income, Environment, Population, and Happiness. Play over 50 challenging levels, and unleash your inner mayor in Free Play mode on 5 large sand box maps.

The iPhone game will be available in May with the iPad version to follow shortly afterward.
===================

Net met de iPhone free versie gespeeld. Erg leuk spel, nu ff wachten tot de iPad versie er is.

[ Voor 92% gewijzigd door Slashdotter op 21-09-2010 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slashdotter schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 00:06:
SimCity fans rejoice!

[video]

Hopelijk komt er snel een iPad versie van uit.
Ik zie liever een iPad versie komen van de echte SimCity.
Die werkte op de iPhone al keurig dus moet makkelijk kunnen

EDIT: of een iPad versie van RollerCoaster 1 of 2.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 21-09-2010 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 00:38:
[...]

Ik zie liever een iPad versie komen van de echte SimCity.
Die werkte op de iPhone al keurig dus moet makkelijk kunnen

EDIT: of een iPad versie van RollerCoaster 1 of 2.
Net ff in de appstore naar SimCity iPhone gekeken, het heeft een gemiddelde waardering van 2sterren met 269 stemmen.

Virtual CIty die pas sinds begin deze maand uit is gekomen heeft 9x 5 sterren en een review van iemand die het veel leuker dan SimCity vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online

De lite versie van dit programma is DE perfecte piano simulator:
  • je kan over het klavier scrollen
  • twee rijen van toetsen boven elkaar
  • inzoomen (met pinchen) zodat mensen met dikke vingers ook normaal de toetsen kunnen aanslaan.
  • gekleurde toetsen
  • letter markeringen (C3, D3, E3, etc)
  • 9 instrumenten
Geweldig _/-\o_ Wat mij betreft is deze gratis lite versie al beter dan Pianist Pro die 8 euro moet kosten.

[ Voor 6% gewijzigd door Slashdotter op 21-09-2010 01:52 ]

• Wackmack
  • Laatst online: 18-09 15:42
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:37:
En dit is warez?
Oke, het is een verzoek maar ik vraag gewoon naar de betaalde optie.
Nieuwsgroepen :)

• Deef_K
Slashdotter schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:40:
[...]

Wat een moeite zeg, Comic Zeal werkt hier perfect met cbr's. En ik waardeer de groepeer functie, super voor een jaargang Donald Ducks
Achja, zoals ik eerder vermelde. Wil niet 3 programma's hebben om een boek te kunnen lezen. Alles in 1 schap vind ik fijner.

Wat ik overigens wel mis een iBooks is een "markeer als gelezen" functie.

• Slashdotter
  • Niet online
Deze mag wat mij betreft wel in de openingspost. Dagelijks iPad app nieuws:
http://www.ipad.net

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Voor de Donald Ducks met CBR files gebruik ik Cloud-Readers.. Vele malen beter dan PDF's in iBooks want dat gaat traag.

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
Pages, Numbers en Keynote hebben een update gekregen.

Voor mij de belangrijkste wijziging: numbers exporteert nu ook naar excel bestand.

• Walkman
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:47:
Voor de Donald Ducks met CBR files gebruik ik Cloud-Readers.. Vele malen beter dan PDF's in iBooks want dat gaat traag.
Ik gebruikte eerst ook Cloudreaders maar vond de interface niet echt prettig. Uiteindelijk Comic Zeal aangeschaft voor de comics en dat werkt een stuk prettiger.

• Wackmack
Afgelopen week een paar vette series/films gedownloaden, allemaal 720p in .vob formaat. Het is ook vrij groot, 800mb voor 25min maar dat maakt niet uit. Net VLC/CineXplayer gedownload, had vooral vertrouwen in VLC. Die speelt op de laptop altijd alles af. Netjes de bestanden van .vob ingeladen via iTunes.

Echter als ik VLC/CineXplayer opstart op de iPad zie ik de bestanden niet. Wel raar dat ik ze kan toevoegen.
Weet wie een player die wel .vob kan afspelen. Heb ook handbrake hier op staan maar converten duurt zo lang op me oude laptop.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

cinexplayer doet /alleen/ avi. VLC echter zou 't moeten kunnen lijkt me. That said is de iPad meestal te langzaam voor 720p, dus mischien moet je de (aannemlijkerwijs) h.264 even uit de vob extracten en de audio transcoden naar AAC. Dan speelt de native player 't af en kan 't prima.

[ Voor 59% gewijzigd door CyBeR op 23-09-2010 13:17 ]

• Wackmack
Het punt is dat VLC de bestanden helemaal niet ziet !
Maar er is toch wel een app die .vob kan afspelen ? Wil er best voor betalen.

Vind het maar raar, vob zie je tegenwoordig toch overal. 720p is toch niet zo zwaar.
Versteegrob schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:07:
Het punt is dat VLC de bestanden helemaal niet ziet !
Maar er is toch wel een app die .vob kan afspelen ? Wil er best voor betalen.

Vind het maar raar, vob zie je tegenwoordig toch overal. 720p is toch niet zo zwaar.
Eerlijk gezegd die ik nooit vob files voor 720P spul.
(en ik volg erg veel series)
Daar zijn toch zat andere "containers" voor (mp4/mkv)

• Wackmack
Kan je wel de links geven. Was entourage seizoen 7 in 720p, 800,b per aflevering in .vob
Versteegrob schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:23:
Kan je wel de links geven. Was entourage seizoen 7 in 720p, 800,b per aflevering in .vob
Ooh nou dan zou ik lekker voor de usenet versie gaan. Die zijn ook rond de 700a800mb en in mkv (meestal een uur na de uitzending beschikbaar). Dit zet je met handbrake redelijk simpel om naar mp4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Het lijkt erop dat er steeds meer interesse is voor een iPad waar ik werk. Zijn er hier gebruikers die de iPad voor zakelijk doeleinden gebruiken. Wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
MrJames schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:23:
Het lijkt erop dat er steeds meer interesse is voor een iPad waar ik werk. Zijn er hier gebruikers die de iPad voor zakelijk doeleinden gebruiken. Wat zijn de ervaringen?
Ik gebruik het voor zakelijke doeleinden. Maar het begrip "zakelijke doeleinden" is nogal breed. Je moet dat wat specificieren.

Ik gebruik de iPad in ieder geval voor het beheren van servers/pc's met ssh/vnc/rdp, lees er documentatie op, email, agenda, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:06
even een kleine aankooptip die ik met jullie wil delen.
Ik heb gisteren Quickoffice Connect Mobile Suite for iPad aangeschaft.
Was namelijk op zoek naar een app waarmee je dus Word en Excel documenten kunt openen, bewerken en natuurlijk maken.

Er geldt sinds gisteren een tijdelijke prijsdaling voor Quickoffice Connect Mobile Suite for iPad.
Hij staat nu voor 40% minder in de appstore en wel voor € 7,99. ;)

Binnenkort komt er ook nog een update waarmee ook Powerpoint presentaties gemaakt en bewerkt kunnen worden. Dan is het pakket voor mij helemaal compleet. 8)

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

kmf schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:25:
[...]

Ik gebruik het voor zakelijke doeleinden. Maar het begrip "zakelijke doeleinden" is nogal breed. Je moet dat wat specificieren.

Ik gebruik de iPad in ieder geval voor het beheren van servers/pc's met ssh/vnc/rdp, lees er documentatie op, email, agenda, etc
Bij ons willen de bestuursleden een iPad. Ze willen kunnen e-mailen(weet hoe simpel dat is bij iOS), documenten/pdf's bewerken(veel schrijven/lezen).

Heb jij enige ervaring met documenten/pdfs bewerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Als je veel gaat typen is een Bluetooth toetsenbordje wel een handige toevoeging in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:21

BioHazard

*\o/*

MrJames schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:18:
[...]

Bij ons willen de bestuursleden een iPad. Ze willen kunnen e-mailen(weet hoe simpel dat is bij iOS), documenten/pdf's bewerken(veel schrijven/lezen).

PDFs bewerken is tricky, maar wij gebruiken hier iAnnotate PDF voor aantekeningen. Maar de bestanden zelf kun je er niet mee bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Zal er naar kijken ja. Uren lang op kantoor op een iPad typen is ook niet 'lekker'.
BioHazard schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:36:
[...]

PDFs bewerken is tricky, maar wij gebruiken hier iAnnotate PDF voor aantekeningen. Maar de bestanden zelf kun je er niet mee bewerken.
ik heb net aji annotate gekeken en getest op de iPhone.Werkt op zich prima maar overzetten van bestanden gaat hier niet lukken omdat we geen WIFI hebben hier. Dus deze valt af.

Hoe zet je van de computer naar de iPad pds over met iAnnotate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
MrJames schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:18:
[...]

VEEL schrijven is natuurlijk niet handig met de touchscreen toetsenbord, daar zal je toch een bluetooth toetsenbord of een keyboard dock voor hebben.

PDFs bewerken gaat volgens mij niet (as in text van pdf wijzigen. Aantekeningen maken lukt prima), maar documenten in whatever doc-app kan natuurlijk wel, die kan je weer exporteren naar pdf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
MrJames schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:54:
Zal er naar kijken ja. Uren lang op kantoor op een iPad typen is ook niet 'lekker'.

[...]

ik heb net aji annotate gekeken en getest op de iPhone.Werkt op zich prima maar overzetten van bestanden gaat hier niet lukken omdat we geen WIFI hebben hier. Dus deze valt af.

Hoe zet je van de computer naar de iPad pds over met iAnnotate
Je kan gewoon met itunes de bestanden er in slepen. Dat werkt ook voor de iphone versie. Maarre... als je geen wifi hebt, hoe wil je baas emailen en surfen?

Als je connectie hebt, kan je ook pdf bestanden via andere apps doorsturen. Email bv, of dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

kmf schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:01:
[...]

Je kan gewoon met itunes de bestanden er in slepen. Dat werkt ook voor de iphone versie. Maarre... als je geen wifi hebt, hoe wil je baas emailen en surfen?

Als je connectie hebt, kan je ook pdf bestanden via andere apps doorsturen. Email bv, of dropbox.
Om nou door heel het gebouw accespoints te plaatsen, en dan nog de situatie thuis van de medewerkers (wel of niet WIFI) dan is het goedkoper om een 3G versie tenemen met een abo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
MrJames schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:07:
[...]

Om nou door heel het gebouw accespoints te plaatsen, en dan nog de situatie thuis van de medewerkers (wel of niet WIFI) dan is het goedkoper om een 3G versie tenemen met een abo...
Dan kan je nog steeds via dropbox of whatever bestanden via 3G overpompen.
Maar een beetje accesspoints plaatsen is volgens mij handiger. Je kan dan immers binnen het LAN werken zodat je nog meer opties hebt om bestanden op te halen (uiteraard wel beveiligen etc) en ook handig voor laptopgebruikers.

Thuis moeten ze natuurlijk zelf voor zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

kmf schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:18:
[...]

Dan kan je nog steeds via dropbox of whatever bestanden via 3G overpompen.
Maar een beetje accesspoints plaatsen is volgens mij handiger. Je kan dan immers binnen het LAN werken zodat je nog meer opties hebt om bestanden op te halen (uiteraard wel beveiligen etc) en ook handig voor laptopgebruikers.

Thuis moeten ze natuurlijk zelf voor zorgen.
Nu ik er over na denk ja. WIFI is toch nodig anders word het frusterend en ingewikkeld met data overplaatsen van en naar de iPad.. Met iOS 4.2 word het mogelijk om te kunnen printen..

Dat laatste gaat hier anders. Voor thuis werkers is er een speciaal budget van stoel tot bureau tot netwerk en de bijzaken die ze nodig zouden hebben... een toetsenbord en dock bijv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
MrJames schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:24:
[...]

Nu ik er over na denk ja. WIFI is toch nodig anders word het frusterend en ingewikkeld met data overplaatsen van en naar de iPad.. Met iOS 4.2 word het mogelijk om te kunnen printen..

Dat laatste gaat hier anders. Voor thuis werkers is er een speciaal budget van stoel tot bureau tot netwerk en de bijzaken die ze nodig zouden hebben... een toetsenbord en dock bijv..
Dan is het toch makkelijk? wifi voor op kantoor, 3G (met vpn) voor thuis/onderweg. Hoef je ze enkel een keyboarddock mee te geven. Maar ach... hoeveel kost een thuisroutertje nou? je hoeft ze niet de nieuwste N-router geven natuurlijk, een oude a/b/g werkt ook prima. 17 euro incl btw.
Waar hebben we het over?

Anders neem je ipad wifi-only, heb je 100 euro per ipad over om een stapel routers te plaatsen bij hun thuis en op het werk.

[ Voor 7% gewijzigd door kmf op 28-09-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tpas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09 16:26
kmf schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:25:
[...]

Mag ik vragen met welke app je dat doet?

Is er ook een oplossing voor een ander soft-keyboard, of heb je voor ssh een "echt" toetsenbord gekocht?
Ik mis voor ssh met name de pijltjes en tab-toets op het soft-keyboeard van de iPad (die zijn voor linux servers wel erg nodig.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
tpas schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:52:
[...]

Mag ik vragen met welke app je dat doet?
welke app wat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tpas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09 16:26
[b][message=34759636,noline]kmf schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:

Ik gebruik de iPad in ieder geval voor het beheren van servers/pc's met ssh/vnc/
De app waarmee je een server beheert. En met wat voor keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
tpas schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:34:
[...]

[...]

De app waarmee je een server beheert. En met wat voor keyboard
Voor linux servers: iSSH voor ssh en vnc.
Voor windows: Mocha Remote Desktop (Lite. Heb ik genoeg aan, betaalde versie biedt rechtermuisknop)

Voor vpn-verbindingen gebruik ik gewoon de ingebouwde vpn-instellingen

Toetsenbord gebruik ik gewoon onscreen toetsenbord. Heb wel een logitech bt-toetsenbord even geprobeerd, maar nooit nodig gehad.

[ Voor 7% gewijzigd door kmf op 28-09-2010 21:55 ]

Verwijderd

Tip!!!

Morgen (30 september) is Real Racing van Firemint 40% afgeprijsd. Tevens kun je promo codes via hun Facebook en Twitter account krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2010 15:06 ]

Verwijderd

Hm. Catan HD is uit. Die ga ik echt wel even proberen. Eindelijk!

Verwijderd

Ja! Remote van Apple is geupdate. iPad support momenteel! :)

Edit:
Eerste indruk: WAUW. Werkt super slick, heerlijke interface (a-la itunes) en super direct. Blijfertje dus!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 21:09 ]

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Voor de sonos bezitters onder ons: de sonos ipad app is er!
Helemaal goed, ik koop geen controllers meer maar gewoon een 2de ipad.....

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:37
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:58:
Hm. Catan HD is uit. Die ga ik echt wel even proberen. Eindelijk!
En wat zijn je ervaringen?

Verwijderd

Hm. Ja, mijn mening is een beetje verdeeld. Het ziet er eigenlijk allemaal best slecht uit. De graphics dan. Vooral het lettertype dat gebruikt wordt voor de tekst is lichtelijk storend.

Het spel zelf is zoals je het zou verwachten verslavend. Ik heb het de hele nacht gespeeld, en heb eigenlijk nog niet gewonnen (ik was vroeger nooit briljant goed in dit spel).

Ik kwam er later pas achter dat er een 'Lessen' menuitem was. Ik kwam hier achter dingen(vooral m.b.t. grondstofwinning) die ik eigenlijk nog niet wist. Dus daar heb ik veel aan gehad.

Verder is het enorm frustrerend als bepaalde computerspelers een keer of 20 (vooral later in het spel) een handelsaanbod aan je doen. Dit gebeurt in het echte spel vaak nooit, maar hier gaat de computer rustig door om die ene graan te krijgen.

Al met al is het een best heel leuk spel, maar ze mogen nog wel wat doen aan het grafische aspect. Ik heb het ook op de iTouch gespeeld, en daar was het ongeveer hetzelfde, maar ik had op zich wel wat meer verwacht na de lange ontwikkeling.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

[message=,noline]Neron schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:06[/message]:
Ja! Remote van Apple is geupdate. iPad support momenteel! :)

Edit:
Eerste indruk: WAUW. Werkt super slick, heerlijke interface (a-la itunes) en super direct. Blijfertje dus!
Heb hem ook geprobeerd. Ziet er erg goed uit.
M'n iTunes op de pc kan ik besturen.

Krijg de neiging een Apple tv aan te schaffen om zo muziek te spelen op m'n marantz.
Heb nu een squeezebox en wd tv live en een synology nas. Nas staat niet altijd aan, vind ik ook een versplilling. Dan zou een Apple tv of iets anders een mooie oplossing kunnen zijn. Of straks aan de airplay.

Whatever.

Verwijderd

Iemand een idee wanneer Carcassonne eindelijk de universal update krijgt? Niet dat het er heel lelijk uitziet maar elke verbetering is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:38

CyBeRSPiN

sinds 2001

Harmen schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:56:
[...]

Heb hem ook geprobeerd. Ziet er erg goed uit.
M'n iTunes op de pc kan ik besturen.

Krijg de neiging een Apple tv aan te schaffen om zo muziek te spelen op m'n marantz.
Heb nu een squeezebox en wd tv live en een synology nas. Nas staat niet altijd aan, vind ik ook een versplilling. Dan zou een Apple tv of iets anders een mooie oplossing kunnen zijn. Of straks aan de airplay.
Heb zelf een Asrock ION 330 als HTPC, meteen iTunes erop gezet toen de Remote app deze week uitkwam, het werkt ideaal, hoef mn tv niet meer aan te doen om muziek uit te zoeken :)
Heb wel een tooltje (http://itunescontrol.com/) moeten installeren zodat iTunes minimized kan starten en zo mn MediaPortal niet in de weg zit.
Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.