Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
mij lukt het ook niet de nieuwe Firmware te installeren 061.005.

Ze geven de update per regio, wij zijn nog niet aan de beurt

[ Voor 33% gewijzigd door Cruzer op 16-12-2010 22:31 ]

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Cruzer schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:03:
Ah dat is dus de verklaring :) Ik zat alweer te kloten op m'n telefoon of het nu wel ging lukken, maar afwachten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Laatst online: 11-09 21:39

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Mijn Bluetooth wordt door de telefoon willekeurig afgeschakeld. Iemand enig idee of er ergens een verborgen timer zit op hoe lang de bluetooth achter elkaar aan kan staan?

Tot nu toe nog niet terwijl er een verbinding was met de carkit overigens.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 17:21

megaleo

Special member

Lolhozer schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:54:
Mijn Bluetooth wordt door de telefoon willekeurig afgeschakeld. Iemand enig idee of er ergens een verborgen timer zit op hoe lang de bluetooth achter elkaar aan kan staan?

Tot nu toe nog niet terwijl er een verbinding was met de carkit overigens.
Das leuk dat je het zegt: En dan vooral de laatste regel van je bericht.
Toevallig had ik vandaag dat de verbinding met m'n carkit opeens verbroken was tijdens het bellen nog wel! :)

Dus als er iemand wat op weet?? Graag.

Verwijderd

ik heb nu ook een tijdje de nokia c5 ingebruik maar heb toch een paar puntjes waar mischien iemand hier me mee kan helpen, Het eerste probleem is het smsen de tijd tussen 2 letter combinaties op een toets is veel te lang, Ik moet langer wachten voordat ik op de zelfde toets een andere letter kan typen dan bij me vorige nokia 6700. Is dit intestellen of iets dergelijks?

Het 2e probleem is dat ik msn niet aan de praat krijg, wat wel het geval was op me 6700, Ik krijg te zien dat het in mijn regio of operator nog niet beschikbaar is??:S maar dit lijkt me sterk omdat ik gewoon altijd op msn heb gezeten op me vorige telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 07:29
Ik heb een branded C5 (t-mobile)
Nu is het onmogelijk om hier een applicatie op te installeren die gebruik maakt van VOIPaudiosrv.
Als ik deze tool installeer, dan krijg ik "unable to install"

Heeft iemand een oplossing dit als nog geïnstalleerd te krijgen?
Ik heb al heel veel geprobeerd, maar niets helpt, het lijkt erop dat t-mobile alle voip applicaties op een blacklist gezet heeft.

Is er misschien een mogelijkheid om hem te debranden, of via een omweg een applicatie te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Cruzer schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:03:
mij lukt het ook niet de nieuwe Firmware te installeren 061.005.

Iemand hier al nieuws over?

Het is inmiddels 2011, maar kan nog steeds geen rechtstreekse sw-update doen via m'n C5. Zie nog steeds alleen staan 'update via computer' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij lukt het ook niet, hij geeft steeds aan dat er geen nieuwere firmware is.
Ook via http://www.nokia.nl/suppo...n-ik-een-update-uitvoeren staat er nog steeds Meest recente softwareversie die beschikbaar is voor uw apparaat:
Versie:: 032.010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Mijn vrouw heeft vandaag een C5 ontvangen van T-Mobile. Nu wil het geval: sim kaart van T-Mobile erin, ziet de telefoon de sim kaart niet. Doe ik haar sim in mijn mobiel kan ik er gewoon mee bellen. Doe ik het kaartje van mijn werktelefoon erin (Vodafone) kan ik gewoon met het toestel bellen.

Conclusie: De telefoon is niet goed sim actief gemaakt voor T-Mobile.

Ik dus een hard reset gedaan, blijft de telefoon nu hangen in het opstartscherm met de handjes die elkaar schudden. Geen teken van leven meer in te krijgen. Heeft iemand tips? Behalve terugsturen van de telefoon.

Bij voorbaat dank..

Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
Beste jheisterkamp,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: naam, adres en 06-nummer.
Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Richard' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer

Lolhozer

Ik ben momenteel de nieuwe software aan het installeren, dus hij is beschikbaar.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Helaas kan mijn telefoon nog niks vinden... Zowel niet via OVI op de computer als via apparaatbeheer.

Canon EOS 30, 100D, 6DII, 7D met 17-500mm, DJI Mavic Pro, Dell XPS13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
LethalInnocence schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:42:
Helaas kan mijn telefoon nog niks vinden... Zowel niet via OVI op de computer als via apparaatbeheer.
Mijne ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer

Lolhozer

Mijn telefoon kwam er zelf mee. Abo is van KPN zakelijk.

Na het invoeren van *#0000# krijg ik het volgende in het scherm:

Softwareversie: 061.005
Datum softwareversie: 27-oct-2010
Aangepaste versie: 061.005.281.02
Datum aangepaste versie: 12-jan-2011

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Niet online
Mijn telefoon is nu bezig met updaten via OVI suite, maar dan wel gelijk versie 62.001.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-09 14:52
Het update ging helaas bij niet geheel vlekkeloos. Er kwam een melding dat de verbinding verloren was gegaan tijdens het updaten.
Gelukkig na het opvolgen van de instructie op het scherm uiteindelijk als nog de update succesvol geïnstalleerd.

Daarna gekeken of de contacten op de simkaart nu wel kon back-uppen,
maar helaas werkt dat nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Ik kreeg net een smsje van Nokia binnen dat er een nieuwe update beschikbaar was voor de telefoonsoftware. Nu kan ik ook eindelijk de softwareupdate starten vanaf de C5 en nu is ie bezig. Hoop dat alles zonder problemen gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb half December een C5 voor m'n vriendin gekocht. Ik heb voor de C5 gekozen omdat ik het een mooi design vond, niet te duur maar vooral voor de standby tijd: 630 uur. Echter, tot nu komt ie niet verder dan 3-4 dagen. Ik heb hem al 2 keer teruggestuurd. De telefoon en accu zijn beide getest en goed bevonden. Vorig week nog gevraagd of z'n hem standby weg wouden leggen om zo te zien dat de standby tijd maar een paar dagen is. Helaas, hij was vrijdag opgeladen en vandaag om 3 uur nog vol, dus ze hebben hem teruggestuurd.

Terwijl bij ons thuis was ie op vrijdag opgeladen en Maandagochtend was ie uit omdat de accu leeg was.
Het eerste streepje is weg op ~zondagochtend, zondag s'avond 2-3 streepjes weg, daarna gaat het opeens als een speer bergaf. Ik heb het toestel al op GSM staan, BT staat niet aan. Er is 2 keer een paar minuten meegebeld.

Ik ben bang dat ik de C5 binnenkort voor de 3e keer ga terugsturen.....

Of zijn er nog dingen die kan proberen? Dat ik de 630 uur niet ga halen begrijp ik, maar 10 dagen of 2 weken zou toch moeten lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattapult
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-11-2021
Coenen schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:50:
Ik heb half December een C5 voor m'n vriendin gekocht. Ik heb voor de C5 gekozen omdat ik het een mooi design vond, niet te duur maar vooral voor de standby tijd: 630 uur. Echter, tot nu komt ie niet verder dan 3-4 dagen. Ik heb hem al 2 keer teruggestuurd. De telefoon en accu zijn beide getest en goed bevonden. Vorig week nog gevraagd of z'n hem standby weg wouden leggen om zo te zien dat de standby tijd maar een paar dagen is. Helaas, hij was vrijdag opgeladen en vandaag om 3 uur nog vol, dus ze hebben hem teruggestuurd.

Terwijl bij ons thuis was ie op vrijdag opgeladen en Maandagochtend was ie uit omdat de accu leeg was.
Het eerste streepje is weg op ~zondagochtend, zondag s'avond 2-3 streepjes weg, daarna gaat het opeens als een speer bergaf. Ik heb het toestel al op GSM staan, BT staat niet aan. Er is 2 keer een paar minuten meegebeld.

Ik ben bang dat ik de C5 binnenkort voor de 3e keer ga terugsturen.....

Of zijn er nog dingen die kan proberen? Dat ik de 630 uur niet ga halen begrijp ik, maar 10 dagen of 2 weken zou toch moeten lukken?
Same problem here... alleen bij mij is ie binnen een dag al leeg.. ik heb het voor mezelf maar geaccepteerd dat ik hem elke avond voor t slapen ga aan de adapter hang..

Zie ook een topic op het Nokia forum

[ Voor 4% gewijzigd door kattapult op 16-02-2011 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Dank voor het linkje, die had ik eerder moeten "hebben". Dat had me een hoop kopzorgen gescheeld.
Jij hebt nog geen oplossing gevonden? Nieuwe firmware, resets, power monitor prog etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-09 14:52
Gisteren heb ik weer een nieuwe update voor de C5 geïnstalleerd.
Gelukkig ging dat wel in 1 keer goed.
Helaas is het nog steeds niet mogelijk om de contacten die op de sim staat te back-uppen.
Uiteindelijk heb ik alle contacten van de sim naar de telefoongeheugen gekopieerd.
Dan is het wel mogelijk om via Ovi Suite te back-uppen.

Wat me in eerste instantie tot nu toe opviel na de laatste update is dat de menu's wat vlotter reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, kan iemand mij helpen om mijn hotmail "gepushed" te krijgen op mn nieuwe nokia C5?
Ik kan nu wel mail ontvangen maar moet deze keer voor keer opvragen, volgens mij moet het mogelijk zijn dat ze automatiasch binnen komen. Helaas ben ik geen wizzkid dus hoop dat iemand mij van advies kan voorzien.
Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Niet online
Menu->berichten-.hotmail->opties->instellingen->accountinstellingen-> wat synchroniseren-> email synchroniseren -> aan

Menu->berichten-.hotmail->opties->instellingen->accountinstellingen-> wanneer synchroniseren->nwe upd synchroniseren -> aan

enz... enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je bericht, hetgeen wat jij aangeeft heb/had ik al op aan staan en ...je voelt um al aankomen.... helaas worden de berichten nog altijd niet gepushed..... ik hoop dat je nog een andere tip voor me hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu kom ik nog een probleempje tegen namelijk het volgende; als ik gebeld word door iemand die in mijn contacten staat toont de C5 slechts het mobiele nummer en niet de naam..... wederom geen idee waar ik het moet zoeken om dit op te lossen, in contacten- instellingen kan ik het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:18
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:47:
nu kom ik nog een probleempje tegen namelijk het volgende; als ik gebeld word door iemand die in mijn contacten staat toont de C5 slechts het mobiele nummer en niet de naam..... wederom geen idee waar ik het moet zoeken om dit op te lossen, in contacten- instellingen kan ik het niet vinden
Komt het nummer toevallig twee keer voor in je lijst? Bijvoorbeeld onder twee verschillende namen. De telefoon weet dan niet welke naam hij moet laten zien, dus kiest hij maar voor het nummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat er geen Nederlandse te voet begeleiding beschikbaar is. Per auto is wel voor Nederlandse begeleiding te kiezen. Via Ovi suite versie 3.0.0.290 reeds de vrouwelijke en mannelijk stem gedownload.
Toestel is simlockvrij en *#0000# geeft aan:
Softwareversie: 062.001 / 11 Dec 2010
Aangepaste versie: 062.001.281.02 / 27 jan 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Inmiddels is ook mijn C5 overleden... Na de barst in het scherm (nou ja frontje) gaat ie spontaan niet meer aan :? Al 1-en-ander gegoogled en dat lijkt echt heel vaak voor te komen bij de C5. Iets met het moederbord wat er ineens mee op kan houden... Heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 20:36:
Klopt het dat er geen Nederlandse te voet begeleiding beschikbaar is. Per auto is wel voor Nederlandse begeleiding te kiezen. Via Ovi suite versie 3.0.0.290 reeds de vrouwelijke en mannelijk stem gedownload.
Toestel is simlockvrij en *#0000# geeft aan:
Softwareversie: 062.001 / 11 Dec 2010
Aangepaste versie: 062.001.281.02 / 27 jan 2011
en welke versie kaarten gebruik je?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Map version 0.1.25.114
v3.04 10wk32b03 MW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enkele dagen Nokia C5 met als provider Proximus.
Ik zou met deze gsm ook op internet willen maar ik kan de juiste instellingen niet vinden.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 11:03
Zijn de gebruikers van deze gsm nog happy? Wil hem toch kopen ivm met whatsapp en de goedkope prijs.
Waarom wordt alleen de prijs van de grijze phone genoemd? Ik wil namelijk die rose hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de internetinstellingen al juist kunnen zetten,
nu ben ik enkel nog op zoek naar de instellingen voor mms. ik kan nl het proxyserveradres niet vinden die ik nodig heb.

Deze instellingen moeten werken voor Proximus.

Kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Ik heb een probleem met een C5 - Ik krijg hem niet meer van 'toets blokkering' af Ik zie wel het scherm en 'druk op' om op te heffen, maar daar reageert de telefoon niet op. Verder heb ik de batterij en de sim verwijdert alles er weer in gestopt maar dan start de telefoon op met de blokkering aan!!

Het is een vrij nieuwe telefoon, paar weekjes oud lijkt me niet dat het knopje lam is?

Iemand suggesties?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Terug naar de winkel. De c5 van m'n vriendin is nu omgeruild voor een 5230. Dit ivm een accuduur van nog gene 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb pas een c5 gekocht. Maar ik kan geen berichten versturen (blijven in outbox staan) en de enveloppe-indicator staat te knipperen (wat volgens het boekje betekent dat mijn inbox vol is, terwijl dat niet kan, hij is pas nieuw).
weet iemand wat ik moet doen?

Dank bij voorbaat,

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:42:
ik heb pas een c5 gekocht. Maar ik kan geen berichten versturen (blijven in outbox staan) en de enveloppe-indicator staat te knipperen (wat volgens het boekje betekent dat mijn inbox vol is, terwijl dat niet kan, hij is pas nieuw).
weet iemand wat ik moet doen?

Dank bij voorbaat,

Martijn
ik kan ondertussen al wel berichten sturen. Maar het knipperende symbooltje verdwijnt maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Misschien staan er berichten op je simkaart:?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem, met het envelopje.
ik ben al naar de telefoonwinkel geweest en die zeiden dat er geen berichten op mijn sim stonden, ik heb de telefoon geupdate maar het envelopje van verzenden blijft in het beeldscherm staan. wat nu???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten aanzien van de begeleiding per voet met nederlandse taal, heb ik een reactie gekregen van Nokia Care (NL):

De Nederlandse taal bij voetgangersbegeleiding wordt momenteel alleen ondersteund met de nieuwe Ovi Kaarten versie 3.06. Deze is momenteel nog niet beschikbaar voor de Nokia C5-00. Ik wil u adviseren regelmatig na te kijken of er een update beschikbaar is voor Ovi Kaarten.

Dus afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Weet iemand of deze headset, Nokia HW-701, compatible is met de C5, gaat mij uitraad om de knopjes voor vooruit/achteruit/play etc:

http://www.bol.com/nl/p/e...05000007590924/index.html

Op de site van Nokia staat dat deze compatible is met de C5 maar ben benieuwd of de knopjes met de C5 ook werken. Geluid zal er wel uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Coenen schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 09:54:
Terug naar de winkel. De c5 van m'n vriendin is nu omgeruild voor een 5230. Dit ivm een accuduur van nog gene 3 dagen.
Tsja, dat is een beetje lastig want de bon ligt bij mn boekhouder dus ik zoek eigenlijk een makkelijkere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
xabre16v schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:57:
Weet iemand of deze headset, Nokia HW-701, compatible is met de C5, gaat mij uitraad om de knopjes voor vooruit/achteruit/play etc:

http://www.bol.com/nl/p/e...05000007590924/index.html

Op de site van Nokia staat dat deze compatible is met de C5 maar ben benieuwd of de knopjes met de C5 ook werken. Geluid zal er wel uit komen.
Om even mezelf te quoten, ik heb inmiddels deze headset en deze doet het prima op de C5, alle knopjes en functies werken zoals het moet. Geluidskwaliteit is echt super met deze in-earphones. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Ok cool en zitten ze ook goed in je oor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Cruzer schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:43:
Ok cool en zitten ze ook goed in je oor?
Heel goed, zitten perfect, wordt geleverd met 2 extra maatjes rubber voor in je oor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04:43
Ik ga voor het eerst met een smartphone(c5-03) naar het buitenland.
Hoe kan ik zorgen dat ik geen absurde datarekeningen krijg?
Ik heb al in de gebruiksaanwijzing gekeken maar ik ben er nog niet achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Niet online
Hoewel niet het meest ideale topic:

niet internetten, whatsapp enz verwijderen, mail uitschakelen of instellen dat ie alleen op verzoek mail binnenhaalt en dan ben je er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Je kunt ook gewoon wat onzin invullen bij je APN :)

Weet iemand een oplossing voor het volgende, ik kan wel email ophalen van Hotmail maar versturen lukt me niet. Ik gebruik de standaard uitgaande SMTP server van Hotmail (smtp.live.com, poort 587 en SSL) maar desondanks blijft de mail alleen maar in de outbox hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Niet online
Heb ik ook weleens gehad. Opnieuw instellen deed bij mij wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sinds vandaag heb ik de Nokia C5-00, fijn toestel met onbeperkt online van T Mobile.

Nu is het zo dat ik whatsapp heb geinstalleerd, maar sommige berichten komen gewoon niet aan. Of hij blijft lang op een klokje zitten of als ik via mijn werktelefoon even een test doe, en dus vanaf mijn werktel naar mijn prive nummer een whatsapp bericht stuur, dan blijft er maar 1 vinkje staan.

Zodra ik met mijn pirve telefoon weer online @ internet ga, dan pas pakt hij na 2 minuten alle whatsappberichten. Dan pas komen ze dus binnen.

Normaliter moet de push toch vanzelf gaan? Ben met mijn BB gewend dat het allemaal direct binnenkomt. Het stoort me enorm.

Wie weet wat ik hieraan kan doen? Heb dus het vermoeden dat de pushberichten niet goed doorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:01:
Hallo,

Sinds vandaag heb ik de Nokia C5-00, fijn toestel met onbeperkt online van T Mobile.

Nu is het zo dat ik whatsapp heb geinstalleerd, maar sommige berichten komen gewoon niet aan. Of hij blijft lang op een klokje zitten of als ik via mijn werktelefoon even een test doe, en dus vanaf mijn werktel naar mijn prive nummer een whatsapp bericht stuur, dan blijft er maar 1 vinkje staan.

Zodra ik met mijn pirve telefoon weer online @ internet ga, dan pas pakt hij na 2 minuten alle whatsappberichten. Dan pas komen ze dus binnen.

Normaliter moet de push toch vanzelf gaan? Ben met mijn BB gewend dat het allemaal direct binnenkomt. Het stoort me enorm.

Wie weet wat ik hieraan kan doen? Heb dus het vermoeden dat de pushberichten niet goed doorkomen.
Ja die berichten komen inderdaad meteen aan. Tenminste wel op mijn C5. Ik zie zelfs wanneer iemand aan het typen is dat in m'n scherm verschijnen.
Kan het zijn dat je misschien met 2 toestellen tegelijkertijd online bent?
En dat je BB hierop voorrang heeft.
Geen idee of je die al eens hebt uitgezet en het dan nogmaals geprobeerd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Laatst online: 30-08 16:38
beste mensen,

worden de toetsen van de witte nokia c5 na een tijde vies?, dus een beetje gelig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Niet online
Nee, geen last van. Wel veel stof onder mijn scherm en een lam batterijklepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:18
Weet iemand of het probleem met het verspringen van de tijd met de nieuwe firmware versies is opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Niet online
Van het verspringen van de tijd heb ik geen last met de nieuwste firmware.

Heeft Symbian S60 geen berichtenteller zoals Symbian s40?

Mijn batterij is zeer slecht (nog halve dag). Ik zit te twijfelen of ik een nieuwe batterij doe of een nieuw toestel. Er is echter nog niet echt een opvolger voor de toch al een jaar oude C5, hoe lang gaat dat nog duren denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo

megaleo

Special member

Heb sinds kort dat ik een bepaalde map van m'n mail niet kan uitschakelen dmv Nokia Messaging.
Tenminste in Nokia messaging staat deze map uitgeschakeld maar in m'n telefoon zie ik de map nog steeds staan.
Iemand een idee hoe ik dit weer recht kan breien? Dus dat die map niet meer op m'n telefoon te zien is.
Ik heb hem al een aantal keer aan en weer uitgezet maar dit helpt ook niet.

Nu heb ik zelfs uiteindelijk de hele map in m'n mail verwijderd en nu is hij ook niet meer zichtbaar in Nokias messaging maar nog wel steeds in m'n telefoon.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
Update voor C5 door Nokia aangekondigd met o.a. nieuwe browser en update voor maps: http://www.allaboutsymbia...3rd_Edition_and_S60_5.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dit wordt wel een verademing met een beetje geluk :

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutsymbian.com/news/images/maps3-6-5.jpg

Elke keer volledig intypen waar ik heen wil is best irritant :P

Netjes ook dat ze zoveel oudere toestellen updaten _O_

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even voor alles duidelijkheid. deze telefoon kan wel whatsapp draaien toch? had de c3 voor me zus gekocht maar dat was niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ja voor deze telefoon is ook WhatsApp :)

Ze hebben trouwens stilletjes een 'nieuwe' C5-00 op de markt gezet met 5 megapixel camera en ik meende 128mb geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en is er een manier om die te onderscheiden van de andere? bij een online aankoop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
De update is nu verkrijgbaar nokia c5 update #071.005

The following new features and updating options are available for your Nokia C5-00.
•New, faster version of the web browser, including web search integrated into the web address field, and support for multiple windows
•Here and Now application, which provides you with timely information on your current location, including the weather forecast and details of local movies, restaurants, and events
•New emoticons and smileys in text and multimedia messages
•New versions of Maps, Ovi Store and Adobe Reader
•General performance and usability improvements
•Ovi Contacts removed

* Please note that the latest software version may not be available for your device, and the benefits listed may not be available to you, or be available in selected countries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

ik heb een vraag over de C5-00...

Mijn batterij gaat net een dag mee. Ik whatsapp en bekijk af en toe twitter via gravity en bekijk af en toe mijn mail. Deze synch niet de hele dag. maar alleen wanener ik dat wil. Kan die batterij niet langer mee?

@Cruzer, jij had ook maar 4 mb geheugen en je hebt de tel opnieuw gereboot, waardoor je automatisch weer 41 mb had. Verlies je hiermee wel je gegevens? En kan het hierdoor komen dat mijn batterij maar 1 dag mee gaat?

Ik heb de C5-00 net een week...

gr Emiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Heb vandaag mijn C5 eens officieel met Ovi Suite aan de praat gekregen en moet zeggen dat ik positief verast was door de functionaliteit van Ovi Suite. Vond vroeger de sync software niet heel veel toevoegen aan een mobiel, maar deze doet het aardig.

@ Emiel

Ik heb een tijdje terug ook internet op me c5 gehad en toen stond dat ook allemaal aan. Als ik hem snachts uit zetten (en hem aanliet gaan met hem alarm in de ochtend) haalde ik 2,5 dag. Dus denk dat het wel aan je toestel ligt!

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:10:
Hallo allemaal,

ik heb een vraag over de C5-00...

Mijn batterij gaat net een dag mee. Ik whatsapp en bekijk af en toe twitter via gravity en bekijk af en toe mijn mail. Deze synch niet de hele dag. maar alleen wanener ik dat wil. Kan die batterij niet langer mee?

@Cruzer, jij had ook maar 4 mb geheugen en je hebt de tel opnieuw gereboot, waardoor je automatisch weer 41 mb had. Verlies je hiermee wel je gegevens? En kan het hierdoor komen dat mijn batterij maar 1 dag mee gaat?

Ik heb de C5-00 net een week...

gr Emiel
klopt idd ik had een full hard reset gedaan. Maar via Ovi back up kun je e.e.a wel weer terug halen. Van de week had ik weer ca 3MB nog van mij intern geheugen. Toen heb ik hem vorige week geupdate en had ik ca 40MB terug... met behoud van al mijn instellingen. Ik blijf het raar vinden waar dit nu aan ligt! Er is overigens een nwe Nokia C5 uit met meer MB en 5MP camera maar helaas geen WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 16:41
Mooi dat ik dit topic nog ff lees ik wou net de C5 bestellen maar wacht nu nog wel ff een maandje (geen haast) tot de c5 5mp gemeengoed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arokh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-08 12:24
Mijn vrouw heeft ook net de C5-03 (zonder toetsenbord dus, die foto aan het begin van het topic is anders) gekregen, en ik kende de telefoon niet. Hij reageert niet prettig (komt door het resistieve scherm) maar dat is niet zo'n ramp.

Wat wel erg is: als je youtube of internet oid gaat gebruiken zegt dat ding binnen 3 seconden dat het geheugen vol is. Ik heb even gestoeid, maar het kaartje dat erin zit is zat ruimte op, en het werkgeheugen is bij aanschaf (net uit doos) zo'n 37 MB.

Misschien komt het foor Tmobile met haar voorgeinstalleerde zooi, maar zijn er onderhand oplossingen voor zodat ze normaal een filmpje kan kijken of kan internetten? Als we via Gmail een foto openen van 300KB dan kan dat al niet omdat het geheugen meteeen vol zit, terwijl die telefoon nog splinternieuw is :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Arokh op 14-11-2011 15:18 . Reden: informatie teogevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:36
Waar ik me enorm aan erger, is dat je bij een inkomende call de eerste 20 seconden geen toets in kunt drukken. Ik word regelmatig door een automatisch systeem van m'n werk gebeld en dat systeem verwacht dan dat ik binnen een aantal seconden mijn PIN-code intoets. Dat lukt dus niet op deze Nokia, want de eerste 20 seconden nadat je opgenomen hebt, krijg je de naam of het telefoonnummer van de beller in het display en in die tijd reageert ie op geen enkele toets. Met andere woorden: er worden geen toontjes uitgezonden waar de andere kant (computer) dan op reageert. Na 20 seconden keert ie terug naar het normale scherm en dan lukt het wel, maar ja, vaak te laat. De andere kant heeft dan al opgehangen.
Weergave van de info in het display wegdrukken met de C boven de rode ophangtoets werkt niet.
Wie weet raad? Want als dit zo blijft moet ik echt naar een ander toestel uitzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee ?
als ik wil terugkijken in mijn agenda, dat daar de agenda punten van bijvoorbeeld vorige maand al zijn gewist. de verjaardagen staan er nog wel in, maar de vergaderingen en memo`s zijn weg. ik kan niet vinden om dat te veranderen, wie kan mij helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Is de Google agenda goed te synchroniseren met mail for exchange op de C5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBratwurst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-03-2022
gerjankappert schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:32:
(...)

Verder kan ik geen verbinding maken via Bluetooth met m'n pc en Ovi Suite.
Kan m'n telefoon wel 'zien' met de pc, en andersom ook wel. Kan alleen niet koppelen.
Heb een Bluetooth stick van Sitecom met bijbehorende software.

Verder erg tevreden met deze telefoon!
Heb 't zelfde probleem.. erg irritant. Kan ook nergens een oplossing op internet vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door FBratwurst op 14-02-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudallen
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-07 12:03
hier zelfde probleem met Nokia C7 en BlueTooth 3.0 -stick op desktop pc windows 7.
Het pairen lukt wel deels, maar de com-poort wordt niet geopend.
Op mijn laptop xp (BlueTooth 2.0 intern) geen probleem
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Zijn er hier handsfree gebruikers ?? Mijn C5 met de laatste updates flipt helemaal als ik een handsfree kit connect net als de touchscreen versie van de C5 die ik ook heb geprobeerd :/

Op een N95 : Niks aan de hand 8)7

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
Ik heb de telefoon nu een paar dagen maar ben er eigenlijk zeer ontevreden mee. Het probleem is dat de clear/delete button veel te dicht bij de annuleren en afsluiten button zit. Hierdoor klik ik heel vaak per ongeluk op de annuleren of afsluiten knop, als ik een letter, tijdens het schrijven van een sms, wil verwijderen.
Hebben anderen daar ook problemen mee!?

Op mijn vorige nokia (6500 slide) had je alleen een annuleren en afsluiten knop, waarbij de annuleren knop ook delete was, als je een sms schreef. dan had je dit probleem dus niet. als ik dit wist had ik deze tel niet gekocht. en terugbrengen kan nu dus niet meer :(

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Zoals ik al eerder heb vermeld : Ik heb grote poten en de C5 is echt TE klein gewoon af en toe.
Onder andere de toetsen waar jij het over hebt dus je bent niet de enige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met het videobellen van deze GSM? Werkt het via 3G zonder dat er dus mobiele aanbieder kosten aan te pas komen?

Ik wil namelijk dan vooral vanuit Nederland naar het buitenland mee videobellen. Als er hier kosten aan te pas komen kan dit wel een heel duur grap worden. Kan niet echt info over vinden op het internet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

* nero355 pakt C5 op : Hey! Er zit een 2de camera op inderdaad :+

Ik zou effe je provider bellen dan weet je het zeker :)

[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 04-06-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer

Lolhozer

3G is toch gewoon via het mobiele netwerk? Het is iig geen wifi.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MunkleSon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11-2024
Weet iemand of er een alternatief is voor de OVI suit.
Wij hebben deze telefoon als standaard mobiel binnen de organisatie en:
  • PC Suite is niet meer compatible
  • OVI Suite heeft teveel toeters en bellen.
We zoeken iets dat simpel Outlook Kalender + Contacten sync'ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer

Lolhozer

Hebben jullie geen exchange-mailserver, die vanaf buiten te benaderen is? Mijn C5 synct alles online.

Is zo ongeveer het enige waar ik tevreden over ben bij deze telefoon.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MunkleSon
Lolhozer schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:14:
Hebben jullie geen exchange-mailserver, die vanaf buiten te benaderen is? Mijn C5 synct alles online.

Is zo ongeveer het enige waar ik tevreden over ben bij deze telefoon.
neen, en daar zitten we ook niet op te wachten. Teveel data

[ Voor 8% gewijzigd door MunkleSon op 25-07-2012 13:11 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer

Lolhozer

MunkleSon schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:56:
[...]

neen, en daar zitten we ook niet op te wachten. Teveel data
Hoezo teveel data, voor het synchronisreren van je contactenlijst en kalender? Als je geen data-abb hebt is dat idd teveel, maar anders...

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MunkleSon
Lolhozer schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:28:
[...]

Hoezo teveel data, voor het synchronisreren van je contactenlijst en kalender? Als je geen data-abb hebt is dat idd teveel, maar anders...
geen data-abb inderdaad,
bepaalde gebruikers groepen hebben dit wel, maar die gebruiken BB en binnekort iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen ik ben nieuw hier, heb een nokia C5-00.2 op mijn vorige nokia3270 had ik een grote klok als achtergrond en screensaver op de C5 krijg ik dit niet voor me kaar iemand die weet hoe je dat doet mvg Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Grote klok als achtergrond gaat je niet lukken... screensaver is een ramp om in te stellen en zie je maar 1 seconde of zo in de vorm van een digitale klok dus misschien moet je daarmee maar wat voor elkaar proberen te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

** BUMP **

Ik heb sinds een aantal dagen dat de camera functie totaal niet wil starten :/ Nou gebruik ik deze zo goed als niet, maar ik zou graag willen weten waardoor dit komt.
De camera applicatie start op en sluit weer af zonder enige melding. Iemand die dit heeft meegemaakt toevallig ??

Pagina: 1 2 3 Laatste