Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 11:03
Cruzer schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:51:
weet iemand wat nu de functie is van je Contact Toevoegen in je Home Screen? Ik ging er vanuit dat je Facebook contacten te zien krijgt en hun status etc.

Ik zie wel nl. wel Facebook profielfoto's in mijn contacten lijst maar niet in mijn Homescreen als ik een Facebookcontact toevoeg :?
Je kan je vier favo mensen op je homescreen instellen. BV, de mensen die je veel belt. Dan kun je ze vanaf je beginscherm gemakkelijk bellen, mailen of een sms sturen.Heeft verder niks met je facebook te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Yasintha op 09-08-2010 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Cruzer schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:48:
Wat helaas nog niet werkt is de App van de NOS, OV9292 en Uitzending Gemist, de mobiele sites werken wel maar de Apps niet.
Ja dat vind ik ook jammer :( Vooral de NOS app is ideaal! Nog maar even geduld hebben dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 00:20
Cruzer: Thanks!

Voor het niet-werken van uitzending gemist app: via http://m.publiekeomroep.nl/ kan je op 'TV' klikken, en daar kan je wat uitzending gemist video's zien. Werkt het afspelen daarvan op de C5?

Krijg hem zelf pas dinsdag, dus vandaar mn vragen :)

[EDIT]: lezen is ook een vak; ik zie nu pas dat de mobile sites het wel doen

[ Voor 13% gewijzigd door Blaurens op 06-08-2010 16:02 . Reden: leren lezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:49:
Hallo C5 bezitters,

ik heb mijn c5 al na 12 uur kunnen wegbrengen ;w compleet vast gelopen, ging niet eens meer aan.
Op andere forums heb ik gelezen dat dit toch wel een veel voorkomend probleem van de c5 blijkt te zijn...
en dat het vaak opgelost wordt door het complete moederbord te vervangen...

Iemand hier die dit bekend in de oren klinkt?? :?

in de service store hadden ze geen idee wat het kon zijn en hij wordt dus opgestuurd naar nokia.

als ik meer weet plaats k een bericht.

Alvast bedankt voor eventuele reacties! :)
Op welke fora heb je dit gelezen, ben wel benieuwd want twijfel of ik hem wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:35
Rave17 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:46:
Deze week is de Nokia C5 maar 139 euro (simlockvrij) bij de MediaMarkt :)
Juist als je denkt dat het niet goedkoper kan, kan het nog goedkoper!

Alleen vandaag via de Daily Mania de C5 voor maar 138 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Heb de C5 al een tijdje, maar ik vind het luidsprekervolume met bellen zo zacht. Meer mensen dat probleem?

Canon EOS 30, 100D, 6DII, 7D met 17-500mm, DJI Mavic Pro, Dell XPS13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
LethalInnocence schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:38:
Heb de C5 al een tijdje, maar ik vind het luidsprekervolume met bellen zo zacht. Meer mensen dat probleem?
Je bedoelt de handsfree speaker ik vind dit wel meevallen als ik muziek of youtube filmpjes kijk vind ik best luid als die op zijn max staat.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:40:
[...]

Op welke fora heb je dit gelezen, ben wel benieuwd want twijfel of ik hem wil...
Tja das een goeie vraag...ik geb geen idee meer welk forum dat was, nadat ik m'n C5 weg gebracht had ben ik gaan googlen op "nokia c5 start up" en "nokia c5 problems".

ik heb er zelfs eene gelezen die de C5 thuis ontving en na het plaatsen van de sim en accu ging hij niet eens aan...ik heb nog nix gehoord van t service centre maar zodra ik meer weet plaats ik een berichtje.

Dit klinkt maybe wat amateuristisch ma voor mij is dit ook voor het eerst dat ik ben aangemeld voor een forum...sorry!
Ik hoopte dat ik niet de enige was met dit probleem van de C5....maar ja... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook gisteren gekocht en het doet gewoon een freeze, krijg hem niet eens meer aan :s Was gewoon een sms aan het typen en nu doet hij niks meer, batterij uithalen helpt ook niet.

Opladen doet ie ook al niet, USB ook niet. En het was precies het toestel dat ik zocht :(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mede C5'ers,.. ook ik heb een vraagje over die GPS-functie op onze mobiel..
Ik heb slechts een prepaidkaartje, zonder internetbundel, in de C5 zitten.

Nu lees ik dat je voor de GPS niet betaalt, wanneer je de kaarten/maps via de PC Suite download ( per ADSL zeg maar ) en dan op de C5 zet.

Het navigeren zelf gaat dan dus per GPS en niet per databundel/internetbundel/extra kosten naast bellen & smsen..?
Dit zou betekenen dat ik gebruik kan maken van de GPS-navigatie zonder daar voor te betalen.

Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Dat is wel wat ik begrepen heb, ja. Zou iig moeten kunnen - anders wordt navigeren in het buitenland een kostbare 'grap' trouwens.

[ Voor 57% gewijzigd door Blaurens op 09-08-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje een digibeet en zal in het begin zeker geen internet op mijn telefoon hebben. Is het dan wel mogelijk in de ovi store te komen. En zijn er ook apps zonder internet te gebruiken, die dan weer zonder internet uit de ovi store zijn te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:37:
Ik ben een beetje een digibeet en zal in het begin zeker geen internet op mijn telefoon hebben. Is het dan wel mogelijk in de ovi store te komen. En zijn er ook apps zonder internet te gebruiken, die dan weer zonder internet uit de ovi store zijn te halen?
Zonder internet kan je de OVI-store niet benaderen.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt voor je antwoord. Is het wel mogelijk apps van de computer op je telefoon te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:23:
Ok bedankt voor je antwoord. Is het wel mogelijk apps van de computer op je telefoon te zetten?
Ja dat is mogelijk via USB of Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Sinds vandaag werkt bij mij MSN Chat niet meer, ik krijg dan automatisch OVI Chat wat ik niet wil gebruiken :'(

En of andere manier heeft Nokia zijn eigen chat programma op de voorgrond gezet en yahoo en msn er uit gehaald in de applicatie.... Hebben jullie hier ook last van?

En hebben jullie een oplossing om de originele MSN Chat te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_6543679
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-04-2021
Ik heb de Nokia C5 nu een weekje in mijn bezit en ben over het algemeen redelijk tevreden.

Ik ben terug geweest naar de MediaMarkt om te vragen of bij alle C5-toestellen de "0"-toets iets dieper en losser in het toetsenbord ligt dan de andere toetsen. De verkoper heeft samen met mij verschillende toestellen bekeken en dit bleek inderdaad bij alle toestellen het geval te zijn.

Ondertussen heb ik ook de Ovi Maps-navigatie op het toestel getest en met wat extra kaarten uitgebreid. Ik moet zeggen dat ik de bediening van de navigatie nog niet helemaal onder de knie heb, maar dat zal nog wel komen.
Wat me wel op is gevallen is dat het downloaden van extra kaarten naar de PC en het overzetten ervan naar de Nokia C5 erg veel tijd in beslag neemt. Daarnaast vind ik de ontvangst van het GPS-signaal niet heel goed. Wanneer ik in de auto zit verliest mijn C5 regelmatig het GPS-signaal, waardoor navigeren niet meer mogelijk is...

Hebben andere C5-bezitters dit ook ondervonden of ben ik de enige? Zo ja, is hier iets aan te doen d.m.v. bijvoorbeeld een firm-/software update?

Alvast bedankt!

Greetz, Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Cruzer schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:25:
Sinds vandaag werkt bij mij MSN Chat niet meer, ik krijg dan automatisch OVI Chat wat ik niet wil gebruiken :'(

En of andere manier heeft Nokia zijn eigen chat programma op de voorgrond gezet en yahoo en msn er uit gehaald in de applicatie.... Hebben jullie hier ook last van?

En hebben jullie een oplossing om de originele MSN Chat te gebruiken?
Nope, heb hem net binnen, en hij geeft dat ik me moet opgeven voor nokia messaging oid, maar dat kan niet op de site die ze opgeven.

Je kan proberen via de chat app. te checken voor een nieuwe versie, ik kreeg toen weer een versie waar ik mn msn gegevens kon invullen, maar daadwerkelijk verbinding maken wilde niet.

• SeriousG
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 17:59
Ronald_6543679 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:06:
Ik heb de Nokia C5 nu een weekje in mijn bezit en ben over het algemeen redelijk tevreden.

Ik ben terug geweest naar de MediaMarkt om te vragen of bij alle C5-toestellen de "0"-toets iets dieper en losser in het toetsenbord ligt dan de andere toetsen. De verkoper heeft samen met mij verschillende toestellen bekeken en dit bleek inderdaad bij alle toestellen het geval te zijn.

Ondertussen heb ik ook de Ovi Maps-navigatie op het toestel getest en met wat extra kaarten uitgebreid. Ik moet zeggen dat ik de bediening van de navigatie nog niet helemaal onder de knie heb, maar dat zal nog wel komen.
Wat me wel op is gevallen is dat het downloaden van extra kaarten naar de PC en het overzetten ervan naar de Nokia C5 erg veel tijd in beslag neemt. Daarnaast vind ik de ontvangst van het GPS-signaal niet heel goed. Wanneer ik in de auto zit verliest mijn C5 regelmatig het GPS-signaal, waardoor navigeren niet meer mogelijk is...

Hebben andere C5-bezitters dit ook ondervonden of ben ik de enige? Zo ja, is hier iets aan te doen d.m.v. bijvoorbeeld een firm-/software update?

Alvast bedankt!

Greetz, Ronald
Probeer dit eens
Ik hoor graag of het gelukt is omdat ik de c5 ook wil aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Heb het toestel nu wat dagen, erg prettig! Ben ook erg onder de indruk van de tekstinvoer, niet gedacht dat dat zo soepel zou kunnen op een telefoonkeyboardje.

Vroeg me alleen 1 ding af: weet iemand of ik ergens kan instellen dat ik in 'Sent Items' op de imap-server die ik gebruik, een kopietje krijg van de mails die ik stuur?

Voor de duidelijkheid: ik heb wel op mn telefoon een sent items mapje, maar wilde die graag ook op de server hebben.

[ Voor 65% gewijzigd door Blaurens op 13-08-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee kleine vraagjes over de C5-00

Ik heb deze nu ruim een week in bezit maar nu zie ik steeds in mijn display waar een antenne behoort te staan met signaal sterkte 3G staan ben ik dan daad werkelijk op internet ik zie niets in het logboek hierover,
en ik krijg mijn klokje niet op tijd wanneer ik deze mbv instellingen op tijd zet gaat de C5 automatisch na een tijdje op 02:00 en dan duren de minuten uren, heel vreemd

wie weet wat ik fout doe

gr Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 14:09:
Twee kleine vraagjes over de C5-00

Ik heb deze nu ruim een week in bezit maar nu zie ik steeds in mijn display waar een antenne behoort te staan met signaal sterkte 3G staan ben ik dan daad werkelijk op internet ik zie niets in het logboek hierover,
en ik krijg mijn klokje niet op tijd wanneer ik deze mbv instellingen op tijd zet gaat de C5 automatisch na een tijdje op 02:00 en dan duren de minuten uren, heel vreemd

wie weet wat ik fout doe

gr Paul
3G betekent dat je UMTS-dekking hebt. Pas als er twee pijltjes onder staan, ben je daadwerkelijk data aan het verbruiken.

Klok: staat je landinstelling wel goed?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:36
Ben ook erg geinteresseerd in dit toestel. Bijzonder vervelend is wel dat er geen gemiste-events-indicator op zit. Nokia is daar in tegenstelling tot Samsung toch al spaarzaam mee, maar mijn huidige 6300 heeft tenminste nog 2 blauwe led's die om de 5 seconden gaan knipperen bij een gemiste oproep of sms. Heb nooit begrepen waarom Nokia in (bijna) geen van haar toestellen een hoorbare herinnering ingevoerd heeft. Waarom geen optie om een herinneringssignaal in te stellen die je naar keuze uit zet of elke 1 of 2 of 5 of 10 minuten (verzin het maar) met een hoorbaar signaal herinnert?

Nu het toestel op Symbian S60 draait is er vermoedelijk wel een oplossing, maar wilde aan jullie vragen of dat op dit toestel zomaar gaat werken. Dat is dit programma: http://www.mobifunsoft.com/remindme

Met deze oplossing wordt de C5 voor mij het ultieme toestel. Maar de vraag dus: gaat dit zomaar out of the box werken op de C5 ??

• Yasintha
Heb de c5 besteld via gsmweb.nl. Vandaag een brief gekregen dat ik me abo niet kan verlengen omdat ik al zou hebben verlengd bij Vodafone. Ik natuurlijk bellen met Vodafone. En wat blijkt je kan online alleen verlengen vanaf 3 maanden van het einde van het contract. Dus de c5 zit er voor mij nog even niet in.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb hem gewoon los gekocht bij de MediaMarkt, maar man oh man wat een achteruitgang ten opzichte van hoe ik me Nokia's herinner :X

- Zo'n beetje alles wat met iemand effe snel bellen of zijn gegevens aanpassen is IMHO totaal niet handig.
- Hoofdscherm is totaal niet aan te passen en zit vol met allerlei meuk die ik daar niet wil hebben.
- Wat ik weer WEL op het hoofdscherm wil hebben kan niet ingesteld worden : Iets simpels zoals de tijd bijvoorbeeld :P Alleen de datum is te zien 8)7
- Waarom hebben die krengen geen klok meer als "Screensaver" in stand-by in plaats van een zwart scherm ??
- Verder zie ik duidelijk de backlight van het scherm onderaan lekken. Net 2 leds of zo die er zitten.
- De Home knop en C knop zitten vreselijk in de weg bij normale bediening. Nou heb ik wel grote poten, maar zo groot zijn ze nou ook weer niet !! Heb af en toe het gevoel dat ik 3 knoppen tegelijk indruk als ik niet uitkijk...
- Batterij klepje had beter gekund, maar eigenlijk had Nokia daar altijd last van dus dat is wel gebleven :+

Maar goed :

- Hij is cheap.
- Hij belt.
- Hij navigeert.
- Batterij gaat redelijk lang mee.

Dat waren zo'n beetje mijn eisen en die vervult de C5 dus ik moet er maar mee leren leven :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Yasintha
Ja, ik kan die van mij eigenlijk ook wel los kopen. Maar ik heb nu gezien dat de Nokia X3-02 dit kwartaal of volgend kwartaal uit komt. Die heeft een nummeriek toetsenbord en een touchscreen dus ik denk dat ik even op die ga wachten.

Verwijderd

- Zo'n beetje alles wat met iemand effe snel bellen of zijn gegevens aanpassen is IMHO totaal niet handig.
"Iemand effe snel bellen" is juist super met deze telefoon. Ik gebruik persoonlijk de snel-toetsen (bijvoorbeeld door de '2' ingedrukt te houden, belt ie direct naar mn vriendin). Daarnaast kun je via de letters bellen (bijvoorbeeld als je op de '4' drukt, krijg je een pop-upje waarin gesorteerd op alfabet iedereen met een g, h of i in de naam getoond wordt. Zo kun je dus makkelijk namen typen en bellen)
- Hoofdscherm is totaal niet aan te passen en zit vol met allerlei meuk die ik daar niet wil hebben.
Is wel degelijk aan te passen. Ik heb die meuk er ook afgehaald. Je hebt de opties om een horizontale of verticale pictogrammenbalk, een contactenbalk of gewoon 'standaard' te kiezen.
- Wat ik weer WEL op het hoofdscherm wil hebben kan niet ingesteld worden : Iets simpels zoals de tijd bijvoorbeeld :P Alleen de datum is te zien 8)7
Ook dit is zo aangepast. Ik heb op dit moment gewoon 11:35 op mijn hoofdscherm staan.
- Waarom hebben die krengen geen klok meer als "Screensaver" in stand-by in plaats van een zwart scherm ??
Wederom; ook dit is aan te passen;
- Verder zie ik duidelijk de backlight van het scherm onderaan lekken. Net 2 leds of zo die er zitten.
Geen last van. Wellicht iets unieks voor jou toestel ?
- De Home knop en C knop zitten vreselijk in de weg bij normale bediening. Nou heb ik wel grote poten, maar zo groot zijn ze nou ook weer niet !! Heb af en toe het gevoel dat ik 3 knoppen tegelijk indruk als ik niet uitkijk...
Dit is iets persoonlijks. Hier heb ik geen last van.
Dat waren zo'n beetje mijn eisen en die vervult de C5 dus ik moet er maar mee leren leven :)
Je hoeft er niet mee leren leven; een aantal van jou minpunten zijn gewoon instelbaar. Questie van zo instellen of de manual lezen

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:38:
"Iemand effe snel bellen" is juist super met deze telefoon. Ik gebruik persoonlijk de snel-toetsen (bijvoorbeeld door de '2' ingedrukt te houden, belt ie direct naar mn vriendin). Daarnaast kun je via de letters bellen (bijvoorbeeld als je op de '4' drukt, krijg je een pop-upje waarin gesorteerd op alfabet iedereen met een g, h of i in de naam getoond wordt. Zo kun je dus makkelijk namen typen en bellen)
"De Nokia manier" voor mij is pijltje omlaag drukken en dan via de nummers de eerste letter van iemand indrukken. Nu moet ik op "Contacten" drukken terwijl ik de C knop probeer te vermijden ... :F
- Is wel degelijk aan te passen. Ik heb die meuk er ook afgehaald. Je hebt de opties om een horizontale of verticale pictogrammenbalk, een contactenbalk of gewoon 'standaard' te kiezen.
- Ook dit is zo aangepast. Ik heb op dit moment gewoon 11:35 op mijn hoofdscherm staan.
- Wederom; ook dit is aan te passen.
Ik zal eens kijken :P Het had makkelijker gekund in ieder geval ;)
Je hoeft er niet mee leren leven; een aantal van jou minpunten zijn gewoon instelbaar. Questie van zo instellen of de manual lezen
Dit is GoT hé :+ Heb hem wel stiekem doorgebladerd trouwens O-)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

nero355 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:09:
[...]

"De Nokia manier" voor mij is pijltje omlaag drukken en dan via de nummers de eerste letter van iemand indrukken. Nu moet ik op "Contacten" drukken terwijl ik de C knop probeer te vermijden ... :F
sterker nog, op de C5 kun je dit doen zonder eerst pijltje naar beneden te doen ;)

Probeer in je main screen maar eens via de nummers de eerste letter van iemand in te drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:01:
sterker nog, op de C5 kun je dit doen zonder eerst pijltje naar beneden te doen ;)

Probeer in je main screen maar eens via de nummers de eerste letter van iemand in te drukken...
Werkt niet :P Weet niet of het door wat settings komt die ik heb aangepast, maar ach... mijn scherm is nu tenminste schoon :Y)

Bedankt voor alle tips !! Moet wel zeggen dat het ALSNOG allemaal logischer had gekund ... hoop dingen die hetzelfde heten, maar toch wat anders doen en anders onduidelijk genoemd zijn.

Maar ach... lekker spannend zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag de C5, lekker telefoontje, maar moet nog best wennen aan Symbian 60, ik kwam van Series 40.

Ik heb 2 vraagjes die iemand misschien wel weet:

1
In de Series 40 kun je op het Home Screen "favorieten" toevoegen. Je kan die Favorieten dan bereiken met (bijvoorbeeld) een van de selectietoetsen. Op de C5 heb je verschillende standby thema's, waaronder ook standaard. Maar bij standaard kan ik niet een lijst met favorieten onder de linker selectietoets zetten, die komt namelijk niet voor in de lijst met snelkoppelingen.
Klopt het dat dit niet kan?

2
In Thema's kun je een Spaarstand instellen. Ik heb daar de datum ingesteld, maar die komt altijd in een halve seconde voorbij geflitst. Ik heb het liefst die spaarstand wat langer, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Nieuwe Firmware is uit:
Firmware Update Nokia C5-00 RM-645 CareDP 2.0 MEA 032.010
Major Data Package version 2.0 (MCU Software released version 032.010

Data package content, corrections or changes :
کد:
Vodafone Global - GSM/WCDMA - OTC - VtP: Nokia Wallace does not accurately display current bearer (Mantis 21373)
Messaging: Not possible to Send/Receive MMS messages: Wall-E & Miley
TAM China - GSM - OTC - Can't set as ringtone using downloaded MP3 song in CSL WAP portal
OTC - Screen is very dark in power saving mode
Input : Conflict of viet tonemark and functional table when tapping the star ?*? key
S60SW_FuTe_TB9.2_201012,Layout:Some big blank squares are shown few seconds when start up DUT.
FindUtil: Cannot search names when having a contact with Chinese and Latin characters.
Messaging : The LSK (Select) and RSK (Delete) are invisible after taking a new image.
GSM/WCDMA - OTC - MPEG4 AAC 128K stream playing partially
OTC - Videos - folder closes itself, stops video playing
TRUE - GSM/WCDMA - OTC - Email settings after declining Nokia messaging service
SFR - GSM/WCDMA - OTC - [SIM USIM] [User experience] There are some display issues.
Vodafone D2 - GSM/WCDMA - OTC - OMA DM - Device gets an "Operation time-out" error when executing a Tree Discovery operation
[1]2.4.1 - StreamVOD_3G - Macroblocks observed during first 2sec of streaming
Telstra - GSM/WCDMA - OTC - Cannot play OMA DRM forward lock video from MMS
ETISALAT - CTA - Arabic contacts gets mirrored when highlighted in the contact list
Tabbed navigation issue in WRT
Status pane is seen unexpectedly in WRT
Vodafone Global - GSM/WCDMA - OTC - MMC - Artwork from music downloaded with MMC is not displayed in native player
Orange OTC - USIM Phone book tests
ITI: Wrong result shows when pressing the vowel during predictive input is ON.
Telstra - GSM/WCDMA - OTC - Telstra MyEmail OTA settings not saved to device

New Feature :
New Facebook client v0.98.11780
CellMo wk18.3
MobileSearch 4_10_10w18
Browser wk18 (7.2.5.2)
Qik 1.0(56) application for video sharing
DP Information:
DP Name: MEA
DP Filename: rm645_CareDP_2.0_MEA
DP Type: Care
DP Version: 2.0 MAJOR
Description: MEA
DP Content:
0593735 032.010 MEA 4 WHITE
0597808 032.010 MEA 5 WM SILVER
059C592 032.010 MEA 8 BLACK
059C590 032.010 MEA 5 BLACK
0597822 032.010 MEA 16 WM SILVER
0593726 032.010 MEA 6 WM GREY
0593736 032.010 MEA 5 WHITE
0597838 032.010 MEA_9 WM SILVER
059C581 032.010 MEA 10 BLACK
0592619 032.010 MEA 16 WM GREY
0593758 032.010 MEA 14 WHITE
0597818 032.010 MEA 12 WM SILVER
0597821 032.010 MEA 15 WM SILVER
0593737 032.010 MEA 8 WHITE
0597833 032.010 MEA 4 WM SILVER
0593753 032.010 MEA 11 WHITE
0592678 032.010 MEA_9 WHITE
0593784 032.010 MEA 11 WM GREY
059C582 032.010 MEA 11 BLACK
059C585 032.010 MEA 14 BLACK
059C593 032.010 MEA_9 BLACK
0593732 032.010 MEA 2 WHITE
0597810 032.010 MEA 8 WM SILVER
0593763 032.010 MEA 2 WM GREY
0593766 032.010 MEA 5 WM GREY
0593777 032.010 MEA 14 WM GREY
0593785 032.010 MEA 10 WM GREY
059C589 032.010 MEA 4 BLACK
0592662 032.010 MEA 16 WHITE
0593731 032.010 MEA 1 WHITE
0597834 032.010 MEA 6 WM SILVER
0597837 032.010 MEA 11 WM SILVER
0593677 032.010 MEA 6 WHITE
0593751 032.010 MEA 10 WHITE
0597830 032.010 MEA 1 WM SILVER
059C584 032.010 MEA 13 BLACK
0597839 032.010 MEA 10 WM SILVER
059C588 032.010 MEA 2 BLACK
0593762 032.010 MEA 1 WM GREY
059C586 032.010 MEA 15 BLACK
0593773 032.010 MEA 12 WM GREY
0593760 032.010 MEA 15 WHITE
0597820 032.010 MEA 14 WM SILVER
059C580 032.010 MEA 1 BLACK
0593756 032.010 MEA 13 WHITE
059C583 032.010 MEA 12 BLACK
0593765 032.010 MEA 4 WM GREY
0592677 032.010 MEA_9 WM GREY
059C563 032.010 MEA 6 BLACK
0597819 032.010 MEA 13 WM SILVER
0597831 032.010 MEA 2 WM SILVER
0593780 032.010 MEA 15 WM GREY
0593754 032.010 MEA 12 WHITE
0593767 032.010 MEA 8 WM GREY
059C587 032.010 MEA 16 BLACK
0593775 032.010 MEA 13 WM GREY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeriousG
  • Laatst online: 11-09 17:59
Nou ik heb eindelijk ook m'n nokia c5 ontvangen, maar ik heb nog een paar vraagjes: het lijkt zo "scheef" te zitten. Ik heb een aantal foto's bijgevoegd. Is dit bij jullie ook zo? Zo niet, dan moet ik even terug naar de MediaMarkt.

Afbeeldingslocatie: http://img834.imageshack.us/img834/3909/nokia1.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img535.imageshack.us/img535/1295/nokia2.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
Ik ga toch maar weer voor de c5. de x3-02 heeft geen navigatie. Ik heb wel eens waar een tomtom, maar ik heb niet altijd zin om die mee te nemen.
Werkt de navigatie een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 17:21

megaleo

Special member

Albert020 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:08:
Sinds gisteren ook in het bezit van de nieuwe Nokia C5
Moet zeggen dat het internetten toch zeer goed gaat op dit schermpje
Gmail en navigatie werken ook lekker, tot nu toe ben ik zeer tevreden ;)

*** Edit ***

Heb toch 2 min puntjes gevonden

1. Het achter klepje sluit niet helemaal lekker
2. Buiten is het scherm moeilijk zichtbaar

Hebben meer mensen hier last van ?
Kijk das positief dat je schrijft dat Gmail goed werkt. :)
Ik ben benieuwd hoe je mail en agenda eruit zien in je display.
Kun je hiervan niet een paar screenshotjes plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Kan deze telefoon mp3's afspelen/online radio luisteren EN navigeren met voiceguide tegelijkertijd? En dit alles over bluetooth (ad2p) op je autoradio?

• gerjankappert
  • Laatst online: 28-11-2023
Heb m'n C5 ge-update, nog is dat irritante sluitergeluid er niet uit.
Heeft iemand daar al een oplossing voor?

Verder kan ik geen verbinding maken via Bluetooth met m'n pc en Ovi Suite.
Kan m'n telefoon wel 'zien' met de pc, en andersom ook wel. Kan alleen niet koppelen.
Heb een Bluetooth stick van Sitecom met bijbehorende software.

Verder erg tevreden met deze telefoon!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
gerjankappert schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:32:
Heb m'n C5 ge-update, nog is dat irritante sluitergeluid er niet uit.
Heeft iemand daar al een oplossing voor?

Verder kan ik geen verbinding maken via Bluetooth met m'n pc en Ovi Suite.
Kan m'n telefoon wel 'zien' met de pc, en andersom ook wel. Kan alleen niet koppelen.
Heb een Bluetooth stick van Sitecom met bijbehorende software.

Verder erg tevreden met deze telefoon!
Dat sluitergeluid is niet weg te krijgen aangezien dit nu verplicht is voor een gsm om dit te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Is het iemand al gelukt om de applicatie van OV9292/NOS Mobiel/Uitzending gemist aan de praat te krijgen op de C5?

De mobiele sites werken wel goed maar helaas nog niet de applicaties.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-09 08:47
Ik krijg Ovi maps (navigatie) niet werkend op mijn C5. Via het programma Ovi Suite heb ik de nederlandse kaart + stem gedownload via de computer, en dit gaat allemaal goed.

Als ik dan wil navigeren op mijn mobiel en kies voor bijvoorbeeld "positie" dan gaat die zoeken naar de huidige locatie. Ook dit werkt goed, maar ik krijg geen kaart te zien! De ondergrond blijft licht geel. Wat doe ik fout?

//Edit: probleem is opgelost, alles gebackuped en daarna alles naar fabrieksinstellingen gezet + software opnieuw installeren. De map City op de geheugenkaart ook verwijderd en daarna NL Map + stem via Ovi Suite op de C5 gezet en nu werkt het :)

[ Voor 23% gewijzigd door roelieboelie op 05-09-2010 13:42 ]

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat meer te vertellen over de GPS ontvangst van het toestel? Is hij ook bruikbaar in de auto bijvoorbeeld, valt de verbinding vaak weg, duurt het lang een fix te krijgen (en met a-gps?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

GPS is gewoon goed en A-GPS doet ook prima zijn werk.

Twee maal tot nu toe getest, maar ik kan je verzekeren dat ik het vaker ga gebruiken : De C5 heb ik wegens de GPS gekocht namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
Gps werkt prima, maar ga het NIET vergelijken met een garmin/tom tom. Fix duurt wat langer, nauwkeurigheid is niet altijd goed en de eerste paar minuten valt de verbinding telkens weg als je in de auto zit.

Hoi

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Heb ik andere ervaringen mee. Altijd fix binnen 1 a 2 minuten "ik ben de straat nog niet uit". Altijd verbinding... hangt denk ik ook af van de auto - die van mij hangt ter hoogte van het dashboard.
Nokia Ovi Suite geeft bij mij nog steeds geen Software Update - ik heb versie 031.022.

• Cruzer
Mijn intern gebeugen was bijna vol :( ik had maar 4 MB over.

Maar ik kon nergens herleiden waarom het vol werd...ik installeer alles op de Z schijf (geheugen kaart) en niet op C:

Ik heb wel het internet cache geheugen geleegd, en sms wordt bewaard op de Z: maar echt veel ruimte kreeg ik er niet bij.

Toen heb ik het volgende gedaan:

You can also achieve Total Reset by pressing and holding down following keys:
* + 3 + Green Button (call) immediately after turning the mobile on.

Important: To proceed to reset, the battery must be full and the
mobile device connected to the charger. If during the course of reset,
the mobile stop receiving electricity it can ruin the internal flash
memory of the mobile device and stop function.

Maak wel een back up van je evt belangrijke SMS of bookmarks, telefoonnummers.

En ik kreeg weer 40MB terug en mijnintern geheugen stond weer op 51MB. na wat interne updates ging dit weer terug naar 41MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Niet online
Helaas is mijn Nokia C5 zo goed als waardeloos geworden door een barst in het scherm (inwendig). Alleen de onderste helft van het scherm functioneert nog goed. Aan de buitenkant is er niets aan de tel te zien, zelfs geen krasje. De telefoon zat gewoon in mijn broekzak toen het gebeurd moet zijn, ik heb geen gekke dingen gedaan. Ik ben gelijk na het constateren naar het Nokia Service Center gereden, maar die gaven vervolgens te kennen dat dit niet onder de garantie valt. Reparatiekosten zijn ongeveer 95 euro. Ik heb mijn ongenoegen duidelijk laten blijken (wel in ABN) over de blijkbaar zwakke mechanische constructie van deze telefoon, maar dat mocht niet baten.

Als het goed is moet de uitwendige constructie van de telefoon de krachten door buiging opvangen, en zo ervoor zorgen dat er geen grote krachten optreden op het scherm in de telefoon. Dit kan gebeuren door het scherm 'zwevend' in de telefoon aan te brengen. Dit lijkt mij bij deze telefoon niet in orde te zijn.

Wat zijn mijn opties (behalve hopen dat de telefoon op korte termijn aan iets anders bezwijkt)? Maakt een klacht bij Nokia kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo LethalInnocence

Ik heb meteen ter bescherming een tasje gekocht.
http://www.mobielbereikba...e/nokia/c5/beschermtasjes

Is een goeie winkel, levert snel en zonder verzendkosten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Is het bij iemand bekend of het met dit toestel mogelijk is om in te bellen op een nummer? Collega's van mij gebruikte tot op heden een ouder Nokia model wat ze gebruikte als 'modem' om in te bellen op regelapparatuur.

Met hun nieuwe Nokia C5 model is het tot op heden nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misterdoom schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:22:
Dat sluitergeluid is niet weg te krijgen aangezien dit nu verplicht is voor een gsm om dit te hebben :)
Het is niet via een instelling weg te krijgen maar als je het programma cCam installeert kun je wel foto's maken zonder sluitergeluid. Verder staat op http://thehandheldblog.co...mera-sound-on-your-nokia/ nog een patch om het uit te zetten, die moet je wel eerst zelf signen. Maar die patch werkt niet op alle toestellen, op mijn E72 doet ie het wel maar op de E51 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Af en toe krijgt een mens een briljant idee : Laat ik eens iets kopen dat ervoor zorgt dat ik het schermpje van mijn C5 kan zien als de navigatie actief is :+

En zodoende kwam ik hier opeens : https://www.telecomteleco...nt-hh-20-cr-115-dc-4.html

Cheap en werkt nog goed ook en komt bij Nokia zelf vandaan :)
Hebben we dat ook weer gehad !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjankappert
  • Laatst online: 28-11-2023
Ik heb problemen met het verbinden van m'n C5 met OviSuite. Dit alleen als ik via bluetooth wil verbinden.
De telefoon kan wel gevonden worden, ik krijg echter geen activatiesleutel te zien...
Met de kabel wil het wel.

Vind dit wel jammer want via bluetooth is natuurlijk ideaal!

• LethalInnocence
  • Niet online
@gerjan:

Heb hetzelfde probleem gehad. Even Nokia Ovi Suite updaten deed het voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze telefoon ontworpen door een stel dronken Finnen ofzo? Ik herken in de C5 helemaal niets terug van een 'echte Nokia'.

Het begin is goed: de prijs is relatief laag, het uiterlijk is chique, het toetsenbord voelt heerlijk aan en er zitten veel functies op. Na een maand gebruik heb ik echter: systeemfouten, vastlopers, uitvallen tijdens gesprekken, uit zichzelf herstarten en meer van dergelijk ongein op de meest rare momenten.

Ik ben niet de enige: als ik dit topic en andere reviews en fora doorlees, heeft de C5 veel te veel van zulke mankementen. Een beeldscherm dat spontaan stuk gaat enkele posts hierboven; hoe bestaat het? Al met al is de C5 een behoorlijk krakkemikkige telefoon. Iemand die gewoon probleemloos wil bellen kan beter een ouwe 6300 op de kop tikken.

Als dit de nieuwe standaard is van Nokia, vind ik het niet vreemd dat ze rap marktaandeel inleveren.

Zijn er meer mensen die de C5 al een tijdje gebruiken en niet zo tevreden zijn over de bouwkwaliteit en degelijkheid, vergeleken met wat je van Nokia verwachten zou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Ik heb de C5 nu een kleine 3 maanden en heb wat betreft functionaliteiten en design helemaal niks aan te merken. Hij werkt erg snel, loopt niet vast en is erg gebruikersvriendelijk :)

Heb hiervoor een N73 en N78 gehad, maar dit vind ik wel duidelijk een paar klasse beter!

Enige minpuntje is dat het batterijklepje heel snel is beschadigd en onder de krassen zit... Ik heb de witte versie, weet niet of anderen dat herkennen en of het ook bij de grijze het geval is? Maar ach 9 van de 10 keer zie je de achterkant van je toestel toch niet, maar het blijft wel zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Mijn grootste ergernissen :

- Menu logica ver te zoeken.
- Knoppen die af en toe niet reageren zoals het hoort.
- Knoppen zijn eigenlijk te klein/te dicht bij elkaar.
- Scherm dat permanent wordt gedimt als je nog 1 a 2 streepjes over hebt van de batterij.
- GPS Navigatie had wat beter gekund wat betreft een adres zoeken :)

Maar dit alles is niet zo erg wegens :

- De batterij die lekker lang mee gaat :Y)
- De prijs i.c.m. navigatie mogelijkheden voor 0,0 €
- Het belt en smst nog ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
nero355 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:02:
- De batterij die lekker lang mee gaat :Y)
Dat vind ik ook echt het grootste pluspunt!

Heb 24x7 bluetooth aanstaan en bij gemiddeld gebruik houdt ie het prima zo'n 10 dagen uit zonder dat ie aan de lader moet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Vandaag de C5 gekocht.
Ding voelt degelijk aan. Toetsenbord voelt echt heel goed aan. Scherm heeft een beetje kleine inkijkhoek (zien jullie ook dat als je van links kijkt, dat je bijna geen details ziet?), maar dat went wel. Menustructuur is ook even wennen. Al met al mooi ding.

Er zijn 2 dingen die me opvallen en die ik raar vind.
Ik pak het ding net op, ik ben inmiddels al gewend dat ik 'm dan moet deblokkeren, maar nu drukte ik alleen op het rode hoorntje en hij was gedeblokkeerd. De keer daarop moest ik toch echt weer de deblokkeer en *-toets indrukken.
Andere ding is het scrollen door de stil/vergader/andere modi. Als het apparaat aan staat en je drukt op het rode hoorntje kun je door naar beneden te scrollen een modus selecteren. Soms schiet hij uit dat menuutje als ik naar beneden aan het drukken ben en gaat ie m'n contactenlijst in (normaal gesproken schiet ie ook die lijst in als je in het hoofdmenu op naar beneden drukt. Dat laatste euvel doet zich vooral voor als het ding net is uit geweest (echt uit). Is er misschien iets dat dan op de achtergrond nog aan het opstarten is, waardoor even het hoofdmenu verschijnt?

Meer mensen met het vetgedrukte probleem hierboven? Denk toch dat dit niet goed is en ik een ander exemplaar moet halen :(

[ Voor 8% gewijzigd door Dancing_Animal op 10-10-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
Probleem met het rode hoorntje + deblokkeren heb ik ook sporadisch. Achja, geen groot probleem verder voor mij, ik kan er mee leven.

@nero355: "Mijn grootste ergernissen : - Knoppen zijn eigenlijk te klein/te dicht bij elkaar."

Ik neem aan dat die opmerking een grapje is? :o

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
roelieboelie schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:10:
Probleem met het rode hoorntje + deblokkeren heb ik ook sporadisch. Achja, geen groot probleem verder voor mij, ik kan er mee leven.

@nero355: "Mijn grootste ergernissen : - Knoppen zijn eigenlijk te klein/te dicht bij elkaar."

Ok... nou ik mocht hem ruilen bij de MediaMarkt, dus heb dat gedaan.
Wat me bij deze dan weer opvalt is dat die volumeknop aan de zijkant en licht tikkend geluidje maakt als je er met je vinger tegenaan tikt, net of die loszit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Heb nu al zo'n 2 maanden de C5, prima ding maar wat mij opvalt is de batterij. Ik ben 24/7 connected via internet omdat WhatsApp een constante internetverbinding nodig heeft. Prima, maar dit zorgt er wel voor dat ik de twee dagen niet eens haal op een volle acculading.
Iemand de zelfde ervaring? Het probleem is dat ik de connectie met WhatsApp niet uit kan zetten, ook als ik via Connection Manager de verbinding afsluit begint hij seconde erna gewoon weer een nieuwe.
Ook de WhatsApp instellingen zelf laten je niet "offline" gaan. Als ik dus wil genieten van een lange acculading is de enige oplossing WhatsApp de deinstalleren, en dat gaat een beetje te ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Niet online
Cruzer schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:30:
Is het iemand al gelukt om de applicatie van OV9292/NOS Mobiel/Uitzending gemist aan de praat te krijgen op de C5?

De mobiele sites werken wel goed maar helaas nog niet de applicaties.... :'(
nee helaas, vooral NOS mobiel heeft me een hoop frustratie opgeleverd. Volgensmij is de dienst gewoon niet meer in ontwikkeling voor symbian en hebben ze vorige versies geblokt.
Uitzending Gemist kijk ik via m.uitzeninggemist.nl, bevalt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Toch mis ik iets aan het toestel. Een lampje om te zien of je een call of message gemist hebt. Bijna alles zit er op, dubbele camera, gps, noem maar op, maar niet dat lampje.
He nou kreeg ik toch net een paar keer een wit scherm toen ik 'm uit z'n slaap wilde halen :S

Update: Slightly off topic, maar wel handig om te weten als je een telefoon ruilt en zo'n zelfde weer koopt bij MediaMarkt.
Aangezien de witte schermen me toch niet zo bevielen dit toestel ook maar weer geruild.
Gelukkig kwam het witte scherm ook tevoorschijn toen ik het wilde demonstreren.
Eenmaal in de winkel een ander doosje gezocht. Toen zag ik een doosje met een voor mij wel heel bekend imei nummer (alleen de laatste 6 cijfers dan, ik had ze opgeschreven, maar had het papiertje niet meegenomen naar MediaMarkt (dom)). Die gekocht. Ter plekke open gemaakt. Accu zat op de verkeerde plek, iets wat me ook bekend voorkwam, want de eerste keer dat ik een toestel inleverde stopte degene die het toestel aannam het terug op de verkeerde plek. Ik zei daar wat van en hij zei : ach meneer, hij wordt toch teruggestuurd. Een snoertje zat niet helemaal netjes dichtgedraaid met zo'n ijzeren klemmetje. Plastic zakje zat niet strak om de telefoon. Met tegoedbon weer een ander gepakt. Die zat goed en mooi in de doos. Mocht het imeinummer dat ik net had onthouden even op de bon zetten. Thuis gekomen. Imeinummer was inderdaad hetzelfde als degene die ik eerst had teruggebracht en waarvan gezegd werd dat deze opgestuurd zou worden. Probleem was toen echter niet geconstateerd, maar mijn verhaal werd wel geloofd.

Update : en ook dit toestel springt niet altijd in de lock :(

[ Voor 97% gewijzigd door Dancing_Animal op 15-10-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
wat is je probleem Dancing_Animal? Voor deze prijs krijg je gewoon niet het beste van het beste. Dat weet je zelf ook, anders koop je dit toestel niet. Elke week maar een andere omruilen en hier blijven zeuren? Het klepje van mijn geheugenkaart trilt ook als je er op tikt, de volume knop ook, ook die van mij gaat soms sporadisch unblocken. hij is soms traag, internet heeft niet altijd verbinding, etc, etc. Leer er mee leven of koop een wat duurdere telefoon ;).

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
roelieboelie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:39:
wat is je probleem Dancing_Animal? Voor deze prijs krijg je gewoon niet het beste van het beste. Dat weet je zelf ook, anders koop je dit toestel niet. Elke week maar een andere omruilen en hier blijven zeuren? Het klepje van mijn geheugenkaart trilt ook als je er op tikt, de volume knop ook, ook die van mij gaat soms sporadisch unblocken. hij is soms traag, internet heeft niet altijd verbinding, etc, etc. Leer er mee leven of koop een wat duurdere telefoon ;).
Nou ik had toch wel verwacht dat een feature als het blokkeren van het toetsenbord en het unlocken van het toestel niet zo moeilijk moet zijn. Geen ander toestel dat ik had had daar ooit problemen mee en die waren niet duurder. Ik koop dit toestel en verwacht dan ook dat het doet wat het moet doen. Zelfs een apparaat van €10 moet doen wat het moet doen. Ik zeur niet, ik post mijn ervaringen. Verder vind ik het apparaat juist heel degelijk en een stuk sjieker overkomen dan de minder dure modellen. Dat was ook een reden voor mij om het apparaat te kopen. Eigenlijk denk ik dat het best wel eens software zou kunnen zijn, maar ik wilde zekerheid en ruilde daarom de apparaten om om zeker te weten dat het niet aan het toestel lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

roelieboelie schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:10:

Nee eigenlijk niet, hoezo :?

Ondertussen heb ik ook nog wat andere ergernissen :

- Knoppen die niet direct reageren. Gewoon iets heel simpels als ophangen bijvoorbeeld of opnemen :|
- Knoppen die wel reageren, maar tegelijk ook als een van de andere knoppen die in de buurt liggen reageren en nee ik druk niet 2 knoppen tegelijk in !!

Beetje jammer, maar komt gelukkig niet TE vaak voor tot nu toe dus we kijken het effe aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-09 14:52
Inmiddels heb ik mijn C5 1,5 week in bezit.
De laatste updates er opgezet + nieuwste Nokia OVI suite.
Bepaalde problemen verdwenen pas bij bepaalde handelingen.

SMS; kon wel ontvangen, maar niet verzenden. Instellingen waren correct.
Oplossing: C5 m.b.v. de usb kabel aansluiten op de pc en via Nokia OVI suite 1 sms versturen.

Tijd; de tijd sprong bij mij iedere keer terug naar 14:00.
Oplossing Tijdelijke oplossing: accu er uit halen, even een paar minuten wachten en daarna de accu terug plaatsen. Tijd opnieuw instellen.

Navigatie mannelijke stem; zegt bijna alleen maar het woordje "na".
Oplossing: de vrouwelijke stem installeren. Die spreekt de woorden wel volledig uit.

Een ander probleem waar ik nog geen tijd heb gehad om het uit te zoeken is dat de telefoonnummers + contactpersonen die op de simkaart staan tijdens het synchroniseren niet mee genomen worden. Weet hier iemand toevallig een oplossing / alternatief voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 22:00
Hoe is het met de duurzaamheid van deze telefoon gesteld?
Oftewel, kan die tegen een stootje, krijg je snel krassen, slijt hij erg door gebruik?

Wil er een paar voorstellen voor op de zaak, eis is: bar telefoon & nokia, geen erg groot budget.

Als ik kieskeurig nalees hebben mensen er aardig wat hangende telefoons en gekke dingetjes.
edit: na nog wat meer lezen denk ik: hell no dat ik deze telefoon ga bestellen.... heb zelf een E71 O-) maar ik weet al bij wie het gedonder met telefoons terecht gaat komen.... ondergetekende.

Waarom is een pricewatch: Nokia 6700 Classic Chrome duurder.... ook niet logisch :X

[ Voor 51% gewijzigd door Vandread op 21-10-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Heb vanddag ook mijn c5 ontvangen.Is het mogelijk meer dan 1 afspraak per maand te zien (met een software)of is dit niet mogelijk?
Okk de taken dat ik heb zie ik niet op mijn scherm,kan dit of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Ik heb een probleem met het instellen van een e-mailaccount op een C5 en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen.

Internetverbinding (via Hi) werkt gewoon en ik kan dus ook op het internet.

Wil ik een e-mailaccount toevoegen dan krijg ik een wizard te zien waarbij ik moet opgeven wat voor soort e-mailaccount ik gebruik. Het is een gmail account (via Google Apps) dus ik selecteer Gmail en voeg de gebruikersnaam en het wachtwoord in. Dan klik ik op "Ok" maar dan kom ik steeds weer terug bij het scherm waar ik moet opgeven wat voor soort e-mailaccount ik gebruik. Ook als ik probeer in te stellen via "Anders" kom ik steeds weer terug bij dit scherm.

Volgens het stappenplan van Hi kom ik dus niet verder dan stap 9:
http://qelp.hi.nl/Nokia/C...ail/handmatig-instellen/9

Weet iemand hoe dit kan? En hoe ik dit kan oplossen?

Edit:
Het is inmiddels opgelost. Na een "reset naar fabrieksinstellingen" werkte het ineens wel. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Rebunted op 30-10-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetus
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik zit dus met het zelfde probleem, echter een reset werkt niet. Zeer frustrerend, ik ben dit niet gewend van Nokia. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de volgende sluit zich aan in de rij met C5 bezitters met een klacht...
Sinds gisteren (telefoon nu 1 week in bezit) krijg ik geen meldingen meer bij binnenkomende emails, agenda-afspraken, enz.
Profiel is gewoon algemeen, er is verder niets veranderd, ook het profiel zelf zegt als toon "beep", trilalarm, alles.
Weet iemand een oplossing? Ik wil de software wel opnieuw installeren, maar ben bang dat ik over een week dat wéér kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej,,

Heb onlangs ook de C5 gekocht. Heb hierbij echter nog wel enkele vragen.

1. Ik krijg steeds de melding dat er geen dataverkeer mogelijk is omdat ik onvoldoende geld op mijn gsm heb staan. Maar ik doe helemaal niets want ik wil niet altijd een dataverkeer hebben. Als ik hem op offline zet dan lukt het wel maar dan kan je natuurlijk geen oproepen meer krijgen.. Is hier een oplossing voor?

2. De afbeelding van een bericht rechtsboven blijft knipperen. In het boekje is te lezen dat deze enkel knippert als de inbox vol is of als je ongelezen bericht hebt. Maar ik heb geen één van de twee....

3. Kan je ook berichten in 1 keer verwijderen? En niet telkens één voor één?

Met vriendelijke groet

Jlos

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetus
  • Laatst online: 08-09-2021
Jos,

1. Het invullen van onzin bij de accespoint gegevens. Deze vind je bij instellingen, instellingen, verbinding, bestemmingen en dan internet.
2. Het zou ook kunnen zijn dat je inbox op je simkaart vol is, dan moet je hier wat berichten verwijderen
3. Je kan alle berichten "marken" en dan weggooien, maar ook met de c knop kan je ze snel verwijderen

Succes

Verwijderd

Ik zit met het volgende probleem; kan niet meer sms'en of het web op omdat ie de volgende melding geeft:

"Onvoldoende geheugen voor bewerking. Wis eerste enkele gegevens"

Onder bestandsbeheer zie ik dat ik op mn tel. geheugen nog maar 1,2 MB vrij heb, maar op de geheugenkaart nog 1 GB.

Hoe kan ik het telefoongeheugen opschonen ?

Ik heb geen enkele foto en geen enkel smsje meer..dus daar kan t qua geheugen niet aan liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo

megaleo

Special member

Burner NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:48:
Tijd; de tijd sprong bij mij iedere keer terug naar 14:00.
Oplossing Tijdelijke oplossing: accu er uit halen, even een paar minuten wachten en daarna de accu terug plaatsen. Tijd opnieuw instellen.

Een ander probleem waar ik nog geen tijd heb gehad om het uit te zoeken is dat de telefoonnummers + contactpersonen die op de simkaart staan tijdens het synchroniseren niet mee genomen worden. Weet hier iemand toevallig een oplossing / alternatief voor?
Heb nu ook een goeie week m'n C5 en hij werkt echt TOP vind ik!
Alleen opeens vandaag springt bij mij de tijd terug naar 01:00 uur. (handig maar niet heus)
Tijdzone gecheckt, staat netjes op Nederland GMT+1; zowel in m'n telefoon als op m'n Gmail.
Al iemand een oplossing hiervoor gevonden?

Enne, dat synchroniseren werkt opeens ook niet meer naar behoren.
Ik was een aantal contactpersonen aan het voorzien van foto's en die worden netjes gesynced en bij een paar andere zijn ze opeens weg uit m'n telefoon terwijl ze nog wel in m'n gmail te zien zijn. 8)7
Of voeg een nummer toe aan een bestaande contactpersoon en in m'n gmail komt dit nummer niet te voorschijn. :?
Iemand daar al een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Terugbrengen dat ding, die tijd hoort niet ineens te verspringen. Die hele C5, één grote bug is het. Ik heb er nu 3 gehad en ze hadden allemaal problemen.
Ik focus me nu op een 6700 of anders een C3-01 (laatste is nog niet in nl verkrijgbaar).

[ Voor 22% gewijzigd door Dancing_Animal op 14-11-2010 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Tja... de navigatie werkt in ieder geval goed kan ik je vertellen :P

Voor de rest is het geen kwaliteitswonder inderdaad. Gebeurt regelmatig dat ophangen traag gaat of de 3 ineens ingedrukt wordt 8)7 en andere soortgelijke toestanden.

Wat me wel opvalt : Hij is in elk krantje dat ik binnen krijg van een of andere winkel gewoon 159 € :o terwijl ik er 129 € voor heb betaald !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sinds gisteren ook in het bezit van Nokia C5. De eerste ervaringen zijn positief. Zelfs zonder gebruiksaanwijzing veel instellingen gedaan. Ik heb enkel een klein probleem. Als ik een oproep krijg verschijnt op mijn display alleen het nummer van degene die belt. De naam verschijnt niet alhoewel het nummer en naam op mijn simkaart staat. Heb ook reeds geprobeerd om nummer in de telefoon zelf te zetten.
Hetzelfde resultaat. Dan toch gebruiksaanwijzing erbij genomen, maar kan nergens iets vinden om dit in te stellen.Wat doe ik verkeerd en hoe kan ik dit instellen.

Alvast bedankt
JP

EDIT: Hallo,

Probleem gevonden, Ik heb dubbele nummers, dus op mijn sim en in telefoon geheugen.
Voor mijn autoradio heb ik de nummers in mijn telefoongeheugen nodig daarom dubbel.
Heb de nummers ook graag op de sim als er iets met GSM gebeurt moet ik niet alles opnieuw ingeven.

JP

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Nou hier inmiddels de eerste problemen... Net een half uurtje geleden stoot ik met de telefoon in m'n broekzak tegen een tafelrand... *pats* Zomaar een barst in het scherm :?

Gelukkig werkt ie voor de rest nog wel, maar het is wel van treurige kwaliteit...

Wat is wijsheid in deze? Gewoon maar op zoek naar een Nokia Center? Wellicht garantie of een nieuw frontje? Of hoor dat scherm niet bij het frontje?

Net eens even op Nokia site gekeken en m.i. lijkt het wel onder garantie te vallen:
5. Wat wordt niet gedekt door de Europese beperkte garantie?

De Europese beperkte garantie dekt geen gebruikershandleidingen of software, instellingen, inhoud, data of links van derden, ongeacht of ze meegeleverd worden of gedownload worden op het product, of ze toegevoegd worden tijdens de installatie, de assemblage, de verzending of op een ander moment in de leveringsketen, of anderszins op eender welke manier worden verworven door de eindgebruiker.

Bovendien omvat de Europese beperkte garantie geen dekking voor:

- Normale slijtage
- Defecten veroorzaakt door onvoorzichtige behandeling
- Defecten of schade veroorzaakt door verkeerd gebruik van het product, met inbegrip van gebruik dat strijdig is met de instructies verstrekt door Nokia, en/of.
- Andere handelingen die buiten de redelijke controle van Nokia vallen.
- Defecten of vermeende effecten veroorzaakt door het feit dat het product gebruikt werd met of aangesloten werd op eender welk product, accessoire, software en/of dienst die niet werd gefabriceerd of geleverd door Nokia of anders werd gebruikt dan voor de beoogde doelstellingen.
- Defecten veroorzaakt door het feit dat er zich een kortsluiting heeft voorgedaan in de batterij, door het feit dat de zegels van de batterijbehuizing of de cellen verbroken zijn of blijk geven van geknoei, of door het feit dat de batterij gebruikt is in andere apparatuur dan die waarvoor ze oorspronkelijk was bedoeld.
- Als het product geopend, gewijzigd of hersteld is door iemand anders dan een erkend Service Center, als het product hersteld is met niet-erkende reserveonderdelen of als het serienummer, de datumcode van het mobiel accessoire of het IMEI-nummer van het product verwijderd, uitgewist, geschonden of gewijzigd is of op eender welke manier onleesbaar is gemaakt, en als Nokia hier naar eigen goeddunken zo over oordeelt.
- Als het product blootgesteld is aan vocht, nattigheid, extreme thermische of omgevingsomstandigheden of snelle veranderingen van dergelijke omstandigheden, corrosie, oxidatie, gemorst voedsel of vloeistof of invloeden van chemische producten
bron: http://www.nokia.nl/support/faq-o1/garantie

[ Voor 73% gewijzigd door Dr. Quipers op 23-11-2010 13:55 . Reden: garantie stuk toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 22:00
Vandread schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:31:
Hoe is het met de duurzaamheid van deze telefoon gesteld?
Oftewel, kan die tegen een stootje, krijg je snel krassen, slijt hij erg door gebruik?
*knip*
Waarom is een pricewatch: Nokia 6700 Classic Chrome duurder.... ook niet logisch :X
Uiteindelijk is het de Nokia 6700 classic geworden, ik heb met een KPN business centre gesproken en die bevestigden me dat er aardig wat C5's terugkwamen, veel meer dan bv de 6700, dus die is het geworden, stuk degelijker, met wat GPS opstart probleempjes maar who cares, zat tomtommetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:18
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 20:01:
...

EDIT: Hallo,

Probleem gevonden, Ik heb dubbele nummers, dus op mijn sim en in telefoon geheugen.
Voor mijn autoradio heb ik de nummers in mijn telefoongeheugen nodig daarom dubbel.
Heb de nummers ook graag op de sim als er iets met GSM gebeurt moet ik niet alles opnieuw ingeven.

JP
Truc die hiervoor bij een vriendin van me werkte, om toch de naam in beeld te zien:
In je contacten bij opties/instellingen ervoor kiezen alleen telefoon of alleen sim geheugen uit te lezen. (in jou geval kiezen voor telefoon geheugen)
Telefoonnummers blijven op je sim behouden, maar de telefoon geeft wel namen weer als je gebeld wordt door een contactpersoon.
Enige nadeeltje is (denk ik) dat je handmatig (nieuwe) telefoonnummers van telefoon naar sim moet kopiëren.

[ Voor 0% gewijzigd door Merijn. op 23-11-2010 16:47 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Ik heb het al eerder gemeld maar ik blijf last houden, dat mijn interne geheugen steeds vol zit en ik niet meer kan internetten of bepaalde applicaties draaien.

Ik heb nu 2 keer een hard reset gedaan en had ik weer 58MB vrij Intern Geheugen maar na 2 weken is dit opeens 30MB. Ik installeer alles op mijn 2GB kaart echter heb ik weinig applicaties, ik wis ook vaak mijn cache geheugen van de browser. Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik heb geen zin om de 4 weken hard reset te doen.

Meer mensen hier last van? Je intern geheugen kun je checken bij toepassingen en dan Kantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Niet online
Dr. Quipers schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:40:
Nou hier inmiddels de eerste problemen... Net een half uurtje geleden stoot ik met de telefoon in m'n broekzak tegen een tafelrand... *pats* Zomaar een barst in het scherm :?
Heb ik ook gehad, alleen ik was me er zelfs niet bewust van dat ik hem blijkbaar gestoten had. Garantie kun je meestal vergeten, dat krijg je tegenwoordig niet zomaar meer. Onderhandelen over de reparatieprijs is wel goed mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud60
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-11-2010
Hoe activeer ik het GPS?
Hij blijft maar zeggen dat ie niks kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
meem schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:08:
Heb nu al zo'n 2 maanden de C5, prima ding maar wat mij opvalt is de batterij. Ik ben 24/7 connected via internet omdat WhatsApp een constante internetverbinding nodig heeft. Prima, maar dit zorgt er wel voor dat ik de twee dagen niet eens haal op een volle acculading.
Iemand de zelfde ervaring? Het probleem is dat ik de connectie met WhatsApp niet uit kan zetten, ook als ik via Connection Manager de verbinding afsluit begint hij seconde erna gewoon weer een nieuwe.
Ook de WhatsApp instellingen zelf laten je niet "offline" gaan. Als ik dus wil genieten van een lange acculading is de enige oplossing WhatsApp de deinstalleren, en dat gaat een beetje te ver...
Wil deze telefoon ook aanschaffen voor mijn vriendin... en een van de applicaties wordt idd WhatsApp... heb je ondertussen al betere ervaringen?

En: werkt twitter ook op deze telefoon? (en dan niet via web maar een speciale app)

[ Voor 4% gewijzigd door hemiparo op 02-12-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattapult
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-11-2021
Ik heb geregeld het probleem dat het "telefoongeheugen" volzit en deze eerst dien op te schonen voordat ik bijvoorbeeld weer kan internetten. Ik moet dan de cache/cookies etc verwijderen.

Iemand enig idee hoe ik webgegevens laat opslaan op geheugenkaart, en niet op het interne tel. geheugen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Niet online
Dancing_Animal schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:35:
Toch mis ik iets aan het toestel. Een lampje om te zien of je een call of message gemist hebt. Bijna alles zit er op, dubbele camera, gps, noem maar op, maar niet dat lampje.
He nou kreeg ik toch net een paar keer een wit scherm toen ik 'm uit z'n slaap wilde halen :S

Update: Slightly off topic, maar wel handig om te weten als je een telefoon ruilt en zo'n zelfde weer koopt bij MediaMarkt.
Aangezien de witte schermen me toch niet zo bevielen dit toestel ook maar weer geruild.
Gelukkig kwam het witte scherm ook tevoorschijn toen ik het wilde demonstreren.
Eenmaal in de winkel een ander doosje gezocht. Toen zag ik een doosje met een voor mij wel heel bekend imei nummer (alleen de laatste 6 cijfers dan, ik had ze opgeschreven, maar had het papiertje niet meegenomen naar MediaMarkt (dom)). Die gekocht. Ter plekke open gemaakt. Accu zat op de verkeerde plek, iets wat me ook bekend voorkwam, want de eerste keer dat ik een toestel inleverde stopte degene die het toestel aannam het terug op de verkeerde plek. Ik zei daar wat van en hij zei : ach meneer, hij wordt toch teruggestuurd. Een snoertje zat niet helemaal netjes dichtgedraaid met zo'n ijzeren klemmetje. Plastic zakje zat niet strak om de telefoon. Met tegoedbon weer een ander gepakt. Die zat goed en mooi in de doos. Mocht het imeinummer dat ik net had onthouden even op de bon zetten. Thuis gekomen. Imeinummer was inderdaad hetzelfde als degene die ik eerst had teruggebracht en waarvan gezegd werd dat deze opgestuurd zou worden. Probleem was toen echter niet geconstateerd, maar mijn verhaal werd wel geloofd.

Update : en ook dit toestel springt niet altijd in de lock :(
voor je lock probleem: download gratis Mr. Lock via de Ovi Store, geweldig programmaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Niet online
Sicarius schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:40:

3. Je kan alle berichten "marken" en dan weggooien, maar ook met de c knop kan je ze snel verwijderen
even een toevoeging hierop: als je # ingedrukt houd en met de pijltjes naar boven/beneden scrolt kan je meerdere berichten markeren! vervolgens c drukken verwijdert deze berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
Cruzer schreef op zondag 28 november 2010 @ 16:42:
Ik heb het al eerder gemeld maar ik blijf last houden, dat mijn interne geheugen steeds vol zit en ik niet meer kan internetten of bepaalde applicaties draaien.

Ik heb nu 2 keer een hard reset gedaan en had ik weer 58MB vrij Intern Geheugen maar na 2 weken is dit opeens 30MB. Ik installeer alles op mijn 2GB kaart echter heb ik weinig applicaties, ik wis ook vaak mijn cache geheugen van de browser. Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik heb geen zin om de 4 weken hard reset te doen.

Meer mensen hier last van? Je intern geheugen kun je checken bij toepassingen en dan Kantoor.
Exact het zelfde probleem hier. Installeer alles op geheugenkaart maar toch heb ik nu nog maar 8mb aan vrije ruimte. ERG VREEMD. Ik kan ook nergens een optie vinden wat er nu precies op het telefoongeheugen staat en wat ik daarvan kan verwijderen. Iemand tips en ideeen?

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Hoe wis ik mijn cache geheugen van de browser ?
hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Dat probleem met het geheugen dat volloopt heb ik ook vaak :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-08 22:14

RaJitsu

B.S.U.R.

Hmm, geen kwaliteitswonder dus..... Ik heb er dus net een gekocht :). Maar ik heb speling aan de zijkant tussen het frontje en derest. Is dat normaal??
hemiparo schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:40:
[...]

Wil deze telefoon ook aanschaffen voor mijn vriendin... en een van de applicaties wordt idd WhatsApp... heb je ondertussen al betere ervaringen?

En: werkt twitter ook op deze telefoon? (en dan niet via web maar een speciale app)
Er zijn zat twitter-applicaties voor Symbian. Ik gebruikte zelf vroeger altijd Gravity. M.i. de beste app (destijds althans).

[ Voor 61% gewijzigd door RaJitsu op 08-12-2010 00:23 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Dr. Quipers schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:51:
Dat probleem met het geheugen dat volloopt heb ik ook vaak :?
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem? Ik zie op internet dat er meerdere Nokia dit zelfde probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:08
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn google agenda kan synchroniseren met mijn C5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Cruzer schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:49:
[...]

Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem? Ik zie op internet dat er meerdere Nokia dit zelfde probleem hebben.
Probeer Ramblow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Nokia released a new firmware update for Nokia C5. The new version is numbered 061.005 and it can be easily downloaded from Nokia Software Update (NSU) or Over-The-Air (OTA). The new firmware update comes with a wide range of fixes and improvements.

New Features Updated:

Memory leak is detected in during SRIT test round.
Themes: The first theme in General theme menu is applied automatically after open theme from Settings.
Browser crashes after loading VF Germany Homepage
The default input is set strokes then changed into Pinyin automatically
C5-00 mp3 song volume a bit lower
IHF speaker volume is lower after flashing with SW version 32.010
Voice quality issue related to VoIP default codec
Phone freeze when choose Jordan as the country
Phone displays emergency calls only with full signal
We will advise to backup all your data before updating the device, just to make sure that no important files are lost during the installation. You may have to wait for few days or even for few weeks before this update is available in your region.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Als ik naar SW-update ga op m'n C5 dan kan ik die nieuwe versie niet installeren... :? Als ik hem aangevinkt heb staan is via opties alleen 'update via computer' beschikbaar... Bij de overige updates die er tussenstaan staat er wel 'update starten'. Het lijkt er dus up dat je deze nieuwe SW-update niet rechtstreeks via je telefoon binnen kan halen, maar alleen door aan te sluiten op pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo

megaleo

Special member

Dr. Quipers schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:37:
Als ik naar SW-update ga op m'n C5 dan kan ik die nieuwe versie niet installeren... :? Als ik hem aangevinkt heb staan is via opties alleen 'update via computer' beschikbaar... Bij de overige updates die er tussenstaan staat er wel 'update starten'. Het lijkt er dus up dat je deze nieuwe SW-update niet rechtstreeks via je telefoon binnen kan halen, maar alleen door aan te sluiten op pc?
Nee hoor kan ook gewoon via je telefoon.
Heb ik vorige week nog gedaan in de auto. Stond toch in de file! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
megaleo schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:36:
[...]

Nee hoor kan ook gewoon via je telefoon.
Heb ik vorige week nog gedaan in de auto. Stond toch in de file! :D
Dan vraag ik me af waar het bij mij dan fout gaat... Als ik op de telefoon naar het icoontje SW-update ga dan staat daar:

- Telefoonsoftware
- Hier en nu 2.0
- Ovi contacten 1.50
- Ovi kaarten

De telefoonsoftware moet je apart updaten en die Hier en nu en Ovi dingetjes kunnen wel samen. Als ik die aanvink en dan naar opties ga dan staat daar "update starten". Als ik alleen Telefoonsoftware aangevinkt heb dan staat daar "update via computer" :?
De instellingen staan op:
- Standaardtoegangspunt : Internet
- Automatisch controleren op updates: Aan
- Verbinden tijdens roamen: Verbinden zonder vragen

Iemand een idee wat er bij mij dan verkeerd zit?
Pagina: 1 2 3 Laatste