[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.347 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja gewoon je gun gebruiken dan, gaat veel sneller. Op hoofd mikken met pistool en vlamvlam dood.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
MaFFia schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:12:
Van het weekend ook gehad en begint echt onbetrouwbaar te worden . Letterlijk 4/5 knifen en er gebeurd echt helemaal niets , om vervolgens zelf in 1 x geknifed te worden .
Misschien toeval , maar valt me wel op dat het meestal bij een window is (call me stupid)
Ik had gisteren nergens last van toen ik iemand die bij de UAV stond neerstak... Later ook iemand kunnen neersteken (van opzij) die bij een KORN (of TOW2, weet niet precies meer) stond. Ging 2x dus gewoon goed...

[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 26-04-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levizuus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10-2022
Deadsy schreef op zondag 25 april 2010 @ 22:54:

Moest weer even wennen omdat het toch weer even een andere speelstijl vereist maar uiteindelijk toch steeds weer 4 of 6 C4 kills per ronde en dan telkens tanks en bradleys.
Mislukt vaak maar als het lukt was het vaak 2 of 3 kills.
Tanks opblazen gaat, maar traag. Het is volgens mij veel efficiënter om gewoon 3 C4's op een MCOM te plakken, een motion mine smijten,het ding armen en dan weg lopen en wachten tot ze komen defusen. >:)
Het heeft al een paar keer gewerkt voor mij, en bij de tweede of de derde keer krijg je er nog een destroy objective bij ook:)
Er zijn wel ook wat nadelen. Dit werkt enkel in rush (kinda obvious why imo) en het wordt een beetje moeilijk als de MCOM goed bewaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:42
ik heb inmiddels ook eens even naar het filmpje van ErA gekeken, maar eigenlijk is het eerste wat ik doe als defender, alle muren rondom een MCOM slopen. Uiteraard beginnend met de muren aan de spawn kant. Altijd geweldig als zo'n kereltje door de deur breekt, en er dan achter komt dat hij in een firing squad kijkt. Daarnaast kun je dan ook altijd de attacker zien aankomen, en hem eventueel nog omleggen voordattie het ding armed.

Daarnaast, als attacker, kun je terwijl je de E knop (of arm knop) inhoud ook rondlopen rond de MCOM. Best handig als je M60 kogels wil ontwijken :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353758

Ik vraag mij af of je ook voordeel hebt als je alles op low speeld qwa vegetatie en andere zooi?
Ik zelf merk dat niet echt op, dus speel het maar op max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Laatst online: 23:42
Anoniem: 353758 schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:46:
Ik vraag mij af of je ook voordeel hebt als je alles op low speeld qwa vegetatie en andere zooi?
Ik zelf merk dat niet echt op, dus speel het maar op max
ik vind dat eigenlijk jezelf neppen. In het quake 3 tijdperk, en games op die engine, waren er mensen die zoveel uitschakelden dat de models eigenlijk vierkante blokjes waren, textures monotoom en lightning al helemaal afwezig. Perfect zicht, maar het zag er zelfs voor die tijd niet uit. + de paar extra frames per seconde waardoor je toch net iets verder kon springen :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-06 07:36

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

M2M schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:49:
[...]

ik vind dat eigenlijk jezelf neppen. In het quake 3 tijdperk, en games op die engine, waren er mensen die zoveel uitschakelden dat de models eigenlijk vierkante blokjes waren, textures monotoom en lightning al helemaal afwezig. Perfect zicht, maar het zag er zelfs voor die tijd niet uit. + de paar extra frames per seconde waardoor je toch net iets verder kon springen :)
In BF2 had je toch, behalve laadtijden, flinke voordelen bij het uitzetten van dynamic lighting en het naar medium of low zetten van detail. Er zijn daar mappen waarop je maar enkele meters vooruit kan kijken door de zon / lichtinval...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M2M schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:44:
ik heb inmiddels ook eens even naar het filmpje van ErA gekeken, maar eigenlijk is het eerste wat ik doe als defender, alle muren rondom een MCOM slopen. Uiteraard beginnend met de muren aan de spawn kant. Altijd geweldig als zo'n kereltje door de deur breekt, en er dan achter komt dat hij in een firing squad kijkt. Daarnaast kun je dan ook altijd de attacker zien aankomen, en hem eventueel nog omleggen voordattie het ding armed.

Daarnaast, als attacker, kun je terwijl je de E knop (of arm knop) inhoud ook rondlopen rond de MCOM. Best handig als je M60 kogels wil ontwijken :)
Het disarmen is dan vooral kut als alle muren weg zijn. Armen kost een paar seconde, disarmen een stuk langer waarbij je dus ook een stuk langer in open vuur zit.
Merk ook dat zodra alle muren weg zijn er bijna geen enkele actie meer is, erg saai :(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 19:55

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Als het goed is krijg ik morgen mijn X360 versie van BBC2. Ik ben een tijd geleden gestopt met CoD:MW2 omdat het cheaten en exploiten me de neus uit kwam. 7(8)7 Toch heb ik online ingame 7dagen doorgebracht voordat ik het écht niet meer aankon.

Hopelijk minder frustratie met BBC2 in de zin van cheats of exploids. Zijn die er uberhaupt wel voor de Xbox-versie? Lange tijd geen Battlefield game meer gespeeld. De laatste was Battlefield 2 met alle uitbreidingen maar dan op de PC. Jammergenoeg hebben veel matties óf geen dikke pc voor deze game óf hebben uberhaupt geen mouse+keyboard skillz.... :X

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-06 12:54
AllSeeyinEye schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:10:
[...]

In BF2 had je toch, behalve laadtijden, flinke voordelen bij het uitzetten van dynamic lighting en het naar medium of low zetten van detail. Er zijn daar mappen waarop je maar enkele meters vooruit kan kijken door de zon / lichtinval...
Ja dat klopt... met dynamic lighting aan had je schaduw in gebouwen en kon je mensen die in een hoekje zaten bijna niet zien. Met deze setting uit was elk hoekje van het gebouw alsof het met een bouwlamp verlicht was dus kon je altijd zien of er iemand zat. Geef eerlijk toe dat ik die setting altijd uit heb gehad.
Als er in BC2 iets is wat ik uit zou willen zetten is de mist/rook/sneeuwstorm etc. Vaak als je iemand ziet lopen in je ooghoek en wil mikken dan komt er een witte waas op je scherm en zie je niks meer en als het is "weggewaaid" is er niemand meer te bekennen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe mij die bloom maar weg en verhoog de contrast range, dat constant aanpassen aan donkere en lichte plekken wanneer je in een gebouw zit en naar buiten moet kijken. Echt alsof je door een trage camera kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Gatverdamme, ik had gisteren echt een offday. Niks lukte. Waren potjes bij dat ik echt blij was met 600 punten. Ben ik weet niet hoe vaak gekilld als ik probeerde een tank op te blazen met C4.

Kan trouwens niet wachten tot ik de G3 heb. Dan eindelijk een fatsoenlijke assault rifle i.p.v. de Thompson om te gebruiken bij mijn assault class + C4. Duurt alleen nog wel even ben ik bang. Zit nog maar op level 15 en de G3 krijg je pas op 26 geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:51
JohnnyV76 schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:26:
[...]

Als er in BC2 iets is wat ik uit zou willen zetten is de mist/rook/sneeuwstorm etc. Vaak als je iemand ziet lopen in je ooghoek en wil mikken dan komt er een witte waas op je scherm en zie je niks meer en als het is "weggewaaid" is er niemand meer te bekennen.
Van mij mag het blijven, ik zie het als een beetje dekking tegen snipers :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Tjoekie schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:32:
Gatverdamme, ik had gisteren echt een offday. Niks lukte. Waren potjes bij dat ik echt blij was met 600 punten. Ben ik weet niet hoe vaak gekilld als ik probeerde een tank op te blazen met C4.

Kan trouwens niet wachten tot ik de G3 heb. Dan eindelijk een fatsoenlijke assault rifle i.p.v. de Thompson om te gebruiken bij mijn assault class + C4. Duurt alleen nog wel even ben ik bang. Zit nog maar op level 15 en de G3 krijg je pas op 26 geloof ik...
G3 is ownage (vooral op HC, 2 kogels = genoeg), krijg je volgens mij op lvl 23. De G3 is ook een aanrader voor andere klassen :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Tjoekie schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:32:
Kan trouwens niet wachten tot ik de G3 heb. Dan eindelijk een fatsoenlijke assault rifle i.p.v. de Thompson om te gebruiken bij mijn assault class + C4.
De M14 is ook al heel aardig, krijg je op level 19 ...

EDIT1: Hoe werkt die 'SNIPER SPOTTING SCOPE' ?
Zou die automagisch vijanden in de scope moeten spotten (voorzien van oranje driehoekje) ? Merk er niet veel van ...

EDIT2: ik speel nu een tijdje recon omdat ik graag die VSS Snaiperskaya Special wil gebruiken, de Vintar was in STALKER m'n lievelingswapen. Maar ik zie dat de specs in BFBC2 best tegenvallen ... hoe bevalt-ie in de praktijk ??

[ Voor 42% gewijzigd door Goner op 26-04-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Goner schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:04:
[...]

De M14 is ook al heel aardig, krijg je op level 19 ...

Hoe werkt die 'SNIPER SPOTTING SCOPE' ?
Zou die automagisch vijanden in de scope moeten spotten (voorzien van oranje driehoekje) ? Merk er niet veel van ...
Ding is nagenoeg waardeloos volgens mij, aangezien hij tot max tussen de 50 en 100 meter werkt oid, en op hc heb je er al helemaal niets aan.
Binnen de range spot ie volgens mij automatisch, enige reden dat ik hem erop heb zitten is omdat ik nog te laag level ben voor andere dingen op dat slot :P

Als echte lamer schiet ik voornamelijk van iets van 100+ meter :+ als ik close combat moet dan pak ik wel een andere kit op van een dooie of switch ik naar assault na een C4 kamikaze run

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 26-04-2010 12:31 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aramdin schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:59:
[...]

G3 is ownage (vooral op HC, 2 kogels = genoeg), krijg je volgens mij op lvl 23. De G3 is ook een aanrader voor andere klassen :)
Mwah je mist echt een scope, elke class heeft eigenlijk wel een wapen dat beter is als je maar een hoog genoeg level hebt. VSS, elke assault rifle, elke LMG en bijna elke SMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand die een PS3 versie verkoopt??

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

himlims_ schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:46:
iemand die een PS3 versie verkoopt??
http://tweakers.net/price...pany-2-playstation-3.html, en dat zijn alleen de bij Tweakers aangeslotenen ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaquero
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 05:15
Goner schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:04:
[...]

EDIT2: ik speel nu een tijdje recon omdat ik graag die VSS Snaiperskaya Special wil gebruiken, de Vintar was in STALKER m'n lievelingswapen. Maar ik zie dat de specs in BFBC2 best tegenvallen ... hoe bevalt-ie in de praktijk ??
Ik gebruik die VSS aardig veel, 3 gold stars tot nu toe.
Ik vind hem handig omdat ik verdedigend rush vaak als recon speel op short en medium range.
Hij is gedempt en full auto, lekker door de struiken kruipen en aanvallers afschieten terwijl ze niet weten waar het vandaan komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 06:16

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Vaquero schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:07:
[...]

Ik vind hem handig omdat ik verdedigend rush vaak als recon speel op short en medium range.
Hij is gedempt en full auto, lekker door de struiken kruipen en aanvallers afschieten terwijl ze niet weten waar het vandaan komt. :)
doe ik er ook mee, of aanvallende recon met C4.
ding is alleen echt niet precies, kogels vliegen alle kanten op, behalve in het lichaam van je target :)
voor de rest erg leuk ding

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 13-06 13:16

ye-roon

knaak

Ik gebruik sinds paar dagen de an94 maar DAMN dat wapen is pure ownage. Echt alles gaat dood wat in je corsair staat :D En heb de mouse smoothing uit gezet en sinds dien speelt het een stuk fijner. zelfs al een 16 kill streak gehaald :D nog nooit eerder gelukt. En dat op conquest, met de AN94 en smoke nades en die revolver (vergeet em steeds op de m1911 te zetten :p).

Assault word zo toch best leuk :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

45euro voor een game die ik t/m 21mei ga spelen :N - zoek er een waar iemadn vanaf wil, als dan niet in verpakking enzo.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:31:
[...]

Mwah je mist echt een scope, elke class heeft eigenlijk wel een wapen dat beter is als je maar een hoog genoeg level hebt. VSS, elke assault rifle, elke LMG en bijna elke SMG.
Scopes mis ik eigenlijk totaal niet. Zelfs met de iron sights van de Thompson (die echt bagger is) lukt het me wel om recons, die hun class verkeerd gebruiken, van behoorlijke afstand neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

Vaquero schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:07:
[...]

Ik ben er nu mee begonnen omdat ik op al mijn wapens bronze stars wil hebben en ik vind het idd nog wel lekker spelen op short en medium range

Ben nu aan het hopen dat die Garand bug eindelijk eens wordt opgelost , moet nog 2 sniper bronze medals hebben en de shotgun extensie voor assault en ben rond ...

Favoriete wapen is de PP2000 , meeste mensen hebben er een hekel aan maar ik vind het echt lekker , als overtuigde close combat rusher is het een perfect wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaquero
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 05:15
TepelStreeltje schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:34:
[...]

doe ik er ook mee, of aanvallende recon met C4.
ding is alleen echt niet precies, kogels vliegen alle kanten op, behalve in het lichaam van je target :)
voor de rest erg leuk ding
Je moet met de VSS net als bij vele andere wapens in BC2 niet vol de trekker over halen maar heel snel tappen, dan zit het met de precisie op medium en short wel goed. Zelfs op close range lukt het mij heel regelmatig om er een assault of medic mee om te leggen in een directe confrontatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Klopt het dat wanneer je klaar staat om een grenade te gooien er geen mogelijkheid is om dit te stoppen (zoals bijv. in Uncharted 2 wel kan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-06 13:42
Tsurany schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:14:
Tja gewoon je gun gebruiken dan, gaat veel sneller. Op hoofd mikken met pistool en vlamvlam dood.
Dan krijg je je 200 knife kills nooit. Die is gemakkelijk te halen als het knifen goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 19:55

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Anoniem: 148415 schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:10:
Klopt het dat wanneer je klaar staat om een grenade te gooien er geen mogelijkheid is om dit te stoppen (zoals bijv. in Uncharted 2 wel kan)?
De pin terug in de granaat duwen? :S :o

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 16-05 10:51
Klopt het dat wanneer je klaar staat om een grenade te gooien er geen mogelijkheid is om dit te stoppen
Hehe daar dacht ik laatst ook aan. Ik weet het niet zeker, heb toen niet alle knoppen geprobeert, maar het lukte me toen in ieder geval nog niet. Het is wel realistischer als het echt niet kan, maar ik wil nogal eens per ongeluk de trigger raken en dat is niet altijd fijn O-)

[ Voor 6% gewijzigd door speek1984 op 26-04-2010 14:56 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-06 10:06
ye-roon schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:41:
Ik gebruik sinds paar dagen de an94 maar DAMN dat wapen is pure ownage. Echt alles gaat dood wat in je corsair staat :D En heb de mouse smoothing uit gezet en sinds dien speelt het een stuk fijner. zelfs al een 16 kill streak gehaald :D nog nooit eerder gelukt. En dat op conquest, met de AN94 en smoke nades en die revolver (vergeet em steeds op de m1911 te zetten :p).

Assault word zo toch best leuk :)
Dat wapen is inderdaad erg fijn. Ook omdat je gedwongen wordt in bursts te schieten, hetgeen weer van pas komt als ik bijvoorbeeld de M60 gebruik (op de een of andere manier vind ik die het prettigst voor Africa Harbour conquest).

Die rookgranaten vallen me nogal tegen eerlijk gezegd. Komt toch maar verdomd weinig rook af vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Phobophile schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:02:
[...]

Dat wapen is inderdaad erg fijn. Ook omdat je gedwongen wordt in bursts te schieten, hetgeen weer van pas komt als ik bijvoorbeeld de M60 gebruik (op de een of andere manier vind ik die het prettigst voor Africa Harbour conquest).

Die rookgranaten vallen me nogal tegen eerlijk gezegd. Komt toch maar verdomd weinig rook af vind ik.
Arica Harbour is m.i. juist dé map voor de M16.
T is trouwens ook de kaart waarop 9 van de 10 keer de russen winnen (conquest). Dit omdat zij vanuit de main base rechtstreeks naar alle drie de vlaggen kunnen en omdat US alleen naar vlag C kan vanuit de main base (of langs C als ze naar de andere vlaggen willen).

Daar komt bij dat er op die kaart meer dan gemiddeld veel snipers rondlopen, helemaal zodra de US alle drie de vlaggen verloren hebben. En dan is het hek van de dam, omdat vanaf C je met een 4x zoom AR een voor een alle snipers af kan schieten. Heerlijk!

Da's voor mij een van de favoriete kaarten (tevens de enige waarop ik een 40 - 4 score heb weten te halen!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
Phobophile schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:02:
[...]

Rookgranaten zijn best handig; schiet eentje een raam in en je kan ze allemaal knifen :P

Ook handig als tijdelijke verdediging tegen tanks; rookgranaat erop en run-for-your-life :P

[ Voor 7% gewijzigd door Gamebuster op 26-04-2010 15:08 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vaquero schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:00:
Je moet met de VSS net als bij vele andere wapens in BC2 niet vol de trekker over halen maar heel snel tappen,
Ja, dat is ook hoe ik nu de SVU Short gebruikt. Anders ben je erg snel door je ammo heen ... ik gebruik alleen die semi-automatic snipers omdat ik ook vrij kort op de front-linie speel (spotten, motion sensors en af en toe een pakje C4) en daar zijn die bolt-actions niet handig.
Met de SVU moet ik mensen wel 4 keer raken en die VSS doet nog minder damage zo te zien, vandaar de vraag.

EDIT: aparte toepassing ... http://www.youtube.com/watch?v=eS2MEN-C31U :+

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 26-04-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-06 10:06
AllSeeyinEye schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:07:
[...]

Arica Harbour is m.i. juist dé map voor de M16.
T is trouwens ook de kaart waarop 9 van de 10 keer de russen winnen (conquest). Dit omdat zij vanuit de main base rechtstreeks naar alle drie de vlaggen kunnen en omdat US alleen naar vlag C kan vanuit de main base (of langs C als ze naar de andere vlaggen willen).

Daar komt bij dat er op die kaart meer dan gemiddeld veel snipers rondlopen, helemaal zodra de US alle drie de vlaggen verloren hebben. En dan is het hek van de dam, omdat vanaf C je met een 4x zoom AR een voor een alle snipers af kan schieten. Heerlijk!

Da's voor mij een van de favoriete kaarten (tevens de enige waarop ik een 40 - 4 score heb weten te halen!!)
Op de een of andere manier zie ik daar vaak meerdere vijanden tegelijk. Vind het dan wel lekker dat ik 100 kogels kan afschieten alvorens te moeten reloaden. Daarbij gebruik ik de extra accuratesse-uitbreiding en dan kan ik van flinke afstanden die irritante snipers neerhalen. Kost een kogeltje of 20 - 30 richting het rode 'spot-lampje', maar dan zijn ze meestal wel dood.

De overige levels doe ik met de AN94 en de Saiga.

Ben inmiddels level 28 en heb nog nooit Rush gespeeld trouwens. Zie er een beetje tegenop om weer helemaal de maps niet te kennen (terwijl de rest die daar rondrent alle rot-trucjes wel kent :P ). Toch maar eens proberen vanmiddag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Phobophile schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:25:
[...]

Op de een of andere manier zie ik daar vaak meerdere vijanden tegelijk.
De M16 leent zich voor 3 vijanden per magazijn als je 3 burst gebruikt. Close range zijn 2 bursts voldoende.

rush is ook niet mijn ding. Conquest doet met het meest aan BF2 denken, vandaar dat ik automatisch dat het meest opstart.

Wat ik het meest mis is een simpele team deathmatch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:17

MeNTaL_TO

The future is not set

AllSeeyinEye schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:32:
[...]

De M16 leent zich voor 3 vijanden per magazijn als je 3 burst gebruikt. Close range zijn 2 bursts voldoende.

rush is ook niet mijn ding. Conquest doet met het meest aan BF2 denken, vandaar dat ik automatisch dat het meest opstart.

Wat ik het meest mis is een simpele team deathmatch...
Kan je de burst instellen? Toch maar eens kijken bij de keybindings (moet sowieso knife van de middelste muisknop halen, is bij een G5 niet te doen, denk dat ie op E komt (net als bij MW2).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Nee, die kun je niet instellen. M16 heeft standaard een burst van 3 kogels.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-05 02:44
MeNTaL_TO schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:44:
[...]

Kan je de burst instellen? Toch maar eens kijken bij de keybindings (moet sowieso knife van de middelste muisknop halen, is bij een G5 niet te doen, denk dat ie op E komt (net als bij MW2).
Ik heb knife op 1 van de duim knoppen zitten van de G5 ;) en op de andere hand grenades.

Het is altijd spannend wat eruit komt als ik een hek wilt doorsnijden met het mes hehe :P.

Aangezien ik vaak vergeet welke van de 2 knoppen nou de knife was de eerste of de 2de duim knop hehe.

Als ik de verkeerde knop kies dan volgt er geheid een Epic FAIL (zelfmoord) uit voort dus kijk uit als je hem ook zo instelt >:)

[ Voor 34% gewijzigd door JT888 op 26-04-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 06:16

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Vaquero schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:00:
[...]

Je moet met de VSS net als bij vele andere wapens in BC2 niet vol de trekker over halen maar heel snel tappen, dan zit het met de precisie op medium en short wel goed. Zelfs op close range lukt het mij heel regelmatig om er een assault of medic mee om te leggen in een directe confrontatie.
lijkt me duidelijk ;)
maar dan nog is hij behoorlijk inaccuraat...
denk dat het wennen is, hopelijk heb ik er snel een bronzen medaille mee, zodat ik door kan naar volgende wapen :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Engineer Stewie schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:25:
[...]

Dan krijg je je 200 knife kills nooit. Die is gemakkelijk te halen als het knifen goed werkt.
Ik word helemaal waus van dat knifen 8)7 Gister weer.. achter elkaar lukte het maar niet. Stond op een gegeven moment achter iemand, en na de 4e keer knifen had ie eindelijk door wat er aan de hand was. Nou je raad het al, ik was de sigaar natuurlijk :/

Normaal schiet ik wel gewoon, maar ik hoef nog maar 7 knife kills voor de Elite Melee insigne (200 knife kills), dus dan wil je die wel even halen

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:09

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Zucht. Is het niet om crashes, dan ligt EA Online er wel weer uit. Wanneer kan ik nou eindelijk eens een potje afmaken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Patriot schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:11:
Zucht. Is het niet om crashes, dan ligt EA Online er wel weer uit. Wanneer kan ik nou eindelijk eens een potje afmaken :/
Idd.. knalde er net bij mij ook uit, terwijl er eindelijk is wel een knife kill werkte :| :F

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353758

En bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Iemand een link met update changelog? Ik kom niks tegen op de EA website, google en updatehistory.log doet het ook niet voor mij ( http://static.cdn.ea.com/...Patch/patch_523648_529843
)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06 11:47
BlizzarD schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:53:
[...]

Ik word helemaal waus van dat knifen 8)7 Gister weer.. achter elkaar lukte het maar niet. Stond op een gegeven moment achter iemand, en na de 4e keer knifen had ie eindelijk door wat er aan de hand was. Nou je raad het al, ik was de sigaar natuurlijk :/
Herkenbaar, had het laatst ook. Knife iemand van achteren, maakt raak beweging en gaat niet dood. Nog een keer, nog een keer en bij de 4de keer was die dood. Net leek wel of er 25hp per keer erafstak.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Laatst online: 20:19
Arrggg, net BFBC2 gekocht... EA Online offline :(. Fijne timing...

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

thr- schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:15:
Iemand een link met update changelog? Ik kom niks tegen op de EA website, google en updatehistory.log doet het ook niet voor mij ( http://static.cdn.ea.com/...Patch/patch_523648_529843
)
Niets bijzonders voor clients, betrof een server issue.
http://twitter.com/OfficialBFBC2
reden:
EA servers will be reset in 5 mins, it will affect BFBC2 PC only for ~20 mins downtime to fix a number of game servers not restarting
status:
BFBC2 PC is now back online, game servers are running as expected and logins are available. Sorry for the inconvenience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-06 10:29
Vreemd spel is dit.
Een paar dagen geleden kon ik geen enkel bewegend doel raken, gisteren ging het prima maar kwam het wel voor bij stilstaande doelen. Geen peil meer op te trekken, vooral aangezien het om de zelfde server gaat.

Enfin, leuk om een 34/11 score te behalen met een rank 8 soldaat met de basic weapons en zonder specs of zelfs maar magnum ammo. Wel veel rondgerend met een saiga en aardig wat tegenstanders weggeblaft. Erg handig wapen als bijna elke vijand recht op je afgerend komt, hoef ik alleen even te mikken en dan als een maniak de vuurknop indrukken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe soldaat begonnen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-06 10:29
Yup.
'T is toch fijn om ergens naartoe te kunnen werken. En ik dacht er ook beter van te kunnen worden doordat zonder magnum ammo en de wat mindere wapens ik toch beter m'n best moet doen om een beetje goed voor de dag te kunnen komen. Meer focus op headshots enzo.
Ging iig ptrima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:24

Stewie!

Keen must die!

Patriot schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:11:
Een kleine reboot om het probleem van gisteren te verhelpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ach, het zal ook wel een goede reden hebben gehad. Dat maakt het echter niet minder wrang dat ik de afgelopen week gewoon werkelijk geen potje af heb kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277804

wie is eigenlijk de admin voor die Where tweakers...... server? Lopen nu al vier rondes achtereen tegen een aimbotter aan, wil niet leaven de lul....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Vreemde vraag misschien, maar heb net met rcon de motion sensor unlocked, maar die kun je nog niet (ook niet op een volgende map) selecteren? Ben nog lvl0 licht het daar misschien aan? (PC)

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 21:02

User

S3

Die heb je standaard bij je onder nummertje 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Doh thanks, ik had verwacht dat deze kon inwisselen voor C4, maar dat is dus niet zo. Ik vind het trouwens raar dat ik op alle servers waar ik kom meer dan 100ms ping heb. Net als altijd alle andere spelers, het voelt niet lagged aan, andere spellen geven me een normale ping.

In de server browser zie ik nooit ping staan :/

Ah even googlen en dat komt omdat ik geen admin ben, vage bug :).

[ Voor 10% gewijzigd door roy-t op 26-04-2010 20:01 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo net single player gespeeld, zitten paar leuke maps in die echt ideaal zouden zijn voor multiplayer mits iets verbouwd. Maar single player is niet echt super, opzich wel leuk om te doen maar je moet echt alles zelf doen en echt iedereen zelf neerschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:35
Tsurany schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:07:
Zo net single player gespeeld, zitten paar leuke maps in die echt ideaal zouden zijn voor multiplayer mits iets verbouwd. Maar single player is niet echt super, opzich wel leuk om te doen maar je moet echt alles zelf doen en echt iedereen zelf neerschieten.
Dat viel mij inderdaad ook op! Ik stond op een gegeven moment gewoon even te kijken. Maar ze schoten de tegenstanders gewoon niet neer. Erg vreemd. Ik heb dan ook nog geen enkele keer een tegenstander om zien vallen door middel van hulp van mijn medespelers. Ben wel van plan hem nog een keertje op hard uit te spelen, heb hem eerst in één rush (toepasselijk) uitgespeeld op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
Anoniem: 218650 schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:28:
[...]

Niets bijzonders voor clients, betrof een server issue.
http://twitter.com/OfficialBFBC2
reden:
EA servers will be reset in 5 mins, it will affect BFBC2 PC only for ~20 mins downtime to fix a number of game servers not restarting
status:
BFBC2 PC is now back online, game servers are running as expected and logins are available. Sorry for the inconvenience
Daar heb ik het ook niet over, ik wil gewoon een changelog hebben voor grote updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Is dit dan wat je bedoeld?
As requested by the community, here is the exhaustive all inclusive changelist of all balance updates made in the R10 Server update for PC.

Increased the base range of all Automatic and Semiautomatic weapons for more consistent close range combat.
Slightly increased the damage of Semiautomatic rifles over long range for more consistent damage output.

Increased the zoomed burst accuracy of LMGs and decreased LMG accuracy when moving to reduce LMG run and gun.
Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.
Decreased the damage of the PKM over long range to balance it with other LMGs.
Increased the base damage of the Type88 LMG to balance it with other LMGs.

Slightly reduced the base damage of the M16 and G3 to balance the increased range.
Slightly increased the damage of the AEK971, F2000, AN94, and AUG over long range to balance them with other Assault Rifles.

Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.
Slightly Reduced the max range of the 40mm shotgun to balance it with other shotguns.
Slightly increased the base damage of shotgun rounds and reduced their range to clarify ideal shotgun combat distance.

Reduced the base damage of the PP2000 to balance the increased range.
Increased the damage of the 9A91 over long range to balance its lower magazine size.

Increased the damage and range of the M9, M93 pistols to make them more desirable as a secondary weapon.
Increased the range of the MP443 pistol to make it more desirable as a secondary weapon.
Increased the damage of the MP412 over long range to balance its low rate of fire.
Slightly reduced the rate of fire of the M1911 pistol to balance it with other pistols.

Increased the repair and overheat speeds of the Power Tool. Now overheats sooner but repairs the same amount before overheating.
Increased the maximum number of Motion Sensors that can be carried from 2 to 3 and increased the speed which new sensors are acquired from ammo boxes.
Significantly increased the speed of the Tracer Dart projectile to make it more effective against airborne targets.
Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles.
Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance, especially in Hardcore.
Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance.

Increased the benefit from the Medkit Heal+ specialization to make it more desirable as a Specialization.
Decreased the benefit from Vehicle Reload Speed to balance it against other Vehicle Specializations.
Slightly decreased the benefit from accuracy specializations to balance the changes to range and accuracy tweaks.

Fixed a bug where the BMD3 would take extra damage to the front armor.
Reduced the explosive damage from Attack Helicopter cannons.
Increased the damage of AA guns against all targets. The AA gun should be much more effective against infantry on Port Valdez.
Heb dit even van JT888 gekopieerd eerder uit dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
Hmm niet echt updates waar ik last van zou moeten hebben en toch speel ik plotseling veel slechter :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 20:33

aex351

I am the one

Ik vind EA en Dice maar erg amateuristisch bezig. Wapens niet goed gebalanceerd, bugs en ga zo maar door. Je krijgt nog steeds geen punten wanneer je dood bent. Dus de gemiddelde speler is behoorlijk wat punten kwijt geraakt.Ik zie regelmatig nog zo'n 100+ punten voorbij komen. Ik schat toch zeker dat ik minimaal 10% op deze manier verlies. De spellen van Valve zijn veel beter. Zoals CS/TF2 etc. en daar was zelfs nog wat geklaag op. Dit is eigenlijk best schandalig. We zitten gewoon met zijn allen een retail te beta testen en via hun forum proberen ze het geklaag zoveel mogelijk te beperken door nog het één en andere te fixen voor zover mogelijk.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
Ben ook eigenlijk niet anders gewend van EA/Dice, snap zelf ook maar niet hoe ze dit toch telkens voor elkaar krijgen. Jaar later en je hebt nog steeds een game vol met bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
fijn dat de AA guns zijn verbeterd, die waren echt underpowerd, hopen dat het ook veranderd is bij de PS3.

Jammer dat ze niks doen aan overpowered medics? Uit protest is het de enige class die ik nog niet heb uitgespeeld, sterker nog, ik heb helemaal niks er van vrij gespeeld. De enige keren waar ik met een machinegun rond liep omdat ik m'n sniper rifle moest omwisselen killde ik ook achter elkaar. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 10:55
dat je geen punten krijgt na het doodgaan is geen bug maar iets wat ze hebben gemaakt tegen zelfmoordlustige gekken die bijvoorbeeld mcomms willen opblazen met c4 enzo zodat die geen punten krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik begin te vermoeden dat het WSoD probleem aan de temperatuur van mijn grafische kaart ligt. Dat zou het probleem kunnen zijn, ware het niet dat het ding zijn fan nooit hoger gooit dan 40%. Als ik hem op 100% zet is het net een stofzuiger, dat wil ik ook niet, maar er is natuurlijk een tussenweg. Ik ga nu op zoek naar een manier om hem wat hoger te dwingen, maar naar het schijnt is dat nagenoeg onmogelijk (iets met de drivers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
phosporus schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:49:
dat je geen punten krijgt na het doodgaan is geen bug maar iets wat ze hebben gemaakt tegen zelfmoordlustige gekken die bijvoorbeeld mcomms willen opblazen met c4 enzo zodat die geen punten krijgen
Het is alleen wel erg jammer dat dat iets te consequent wordt doorgevoerd. Ik heb vaak genoeg dat ik geen zelfmoord aan het plegen ben, maar net precies op hetzelfde moment iemand kill en ook gekilld wordt. ;w punten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik vind het nog steeds te zot voor woorden dat je meer punten krijgt voor een revive dan je verliest voor een teamkill. Het werkt griefen praktisch in de hand. Kwam vanmiddag iemand tegen die de grootste lol had tegen zijn squadmaat. Hij was blijkbaar pissig dat diegene nog steeds op de eerste spawn zat terwijl we bij de laatste basis waren beland. Daar zit wat in, maar toen ik er iets van zei kreeg ik eenzelfde behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Inderdaad, ook in het teambelang is het goed dat een tank word opgeruimt. Alleen komt het regelmatig voor dat zodra je c4 op de tank geplakt hebt je van achteren neergeschoten word, terwijl je nog wel net op de ontsteking klikt! Nou daar zie je die punten mooi optellen!! hupatee 360 punten, allemaal voor niets......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

> Increased the base range of all Automatic and Semiautomatic weapons for more consistent close range combat.

increase range ? close range ? oh ja ... dan kunnen ze je met een silenced Uzi (!) op 1km afknallen (da's nu maar 500m) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51

ErA

Zo, eindelijk heb ik zojuist dan mijn doelstelling gehaald.

Dit betekend dat ik vanaf nu wat offensiever kan gaan spelen. Zojuist dan ook een paar mcoms opgeblazen. Ja, ik kon het nog :).

Maar toen ik aan het verdedigen was op Laguna Presa viel mijn oog op wellicht de mooiste camp spot ooit. En ja hoor, dat bleek het ook te zijn.

Helaas zat ik er te laat, A was al down. Maar in het korte filmpje hieronder is goed te zien wat een heerlijke camp spot het is.

Hoe je er komt laat ik aan de fantasie over!

http://www.youtube.com/watch?v=Ajr5P73OaTU&fmt=22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Paar dagen terug ook BFBC2 gehaald voor de PC... Maar ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik onder de indruk ben van de graphics...

Er zit toch wel veel low-res spul in, naast redelijk wat geometry-fouten en crappy oude effecten. Vooral de bomen / het gras van dicht bij (statisch, grof, rare gestreepte schaduwen etc.) zijn niet echt zo geweldig. Daarnaast heb ik met 4xMSAA nog steeds dikke kartels overal. (overigens: 1680x1050, alles hoogst, Ati 5850 op 10.4preview)

Maar goed, wel erg vermakelijk. En dan heb ik het over de multiplayer (vanavond als Uniqron ook op de tweakserver, oa. met bovenstaande Goner ;-). De single player missies zijn lang niet zo boeiend als de paar die ik van MW2 heb gespeeld. Teammates die niet dood gaan of hint geven van het feit dat ze beschoten worden. Continue blij geblaat, te weinig geschiet en geen samenwerking. Waarom is er geen klasse verdeling in de singleplayer? Waarom niet spotten en geen echte assignments zoals uit de multi? En waarom zulke slappe scene overgangen? Ik mis de stukjes ijsklauteren, mooie uitzichten en de spannend makende muziek. En de drama van dingen die kapot gaan, team mates die t lootje leggen etc etc.

Maar goed, multiplayer is wel leuk, alleen het blijft wat lastig om de juiste balans te vinden tussen t minimum aantal recon spelers en zoveel recon campers dat je tegenstanders gek worden.

Was het idee van recon niet vooral verkennen / verdedigend spotten / turrets leeg schieten? Ik denk dat er nog best wat meer in balans gebracht mag worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-06 15:04

Stronkie

Where wind is Trouble

The_Greater schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:18:
[...]

Herkenbaar, had het laatst ook. Knife iemand van achteren, maakt raak beweging en gaat niet dood. Nog een keer, nog een keer en bij de 4de keer was die dood. Net leek wel of er 25hp per keer erafstak.
Ik snap de humor van het kniven niet.. Wat vinden mensen daar zo leuk aan.. Ik bedoel.. Knap hoor dat je met een mes loopt en zo mensen doodmaakt... Maar het zegt meer over de mensen die je knived dan je eigen skill :)

Als je iemand knived en hij gaat niet dood.. heb ik juist het gevoel van hahahahahaha.. Helemaal prachtig is als degene die geknived word omdraaid en jou naar de klere schiet..

Ik vind knive combat toch meer voor Special Forces and niet voor Cannon Fodder dat we eigenlijk allemaal zijn in dit spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141390

@Era - Campspots zijn blijkbaar wel je ding...

Je had me een paar keer lekker te pakken maar aangezien je je toch goed verplaats eens je uit je camp spot wordt gedreven vraag ik me af waarom je dat niet gewoon meer doet., zoveel leuker lijkt me....

Anyway, net paar erg lekkere rondjes gespeeld met de GoTters, iemand die weet of er een mogelijkheid is om de recente players op te vragen ofzo?
Paar leuke teamacties op poten gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ahhh.. Wishfull thinking....

Wat ik zou willen... :)

Een automatische mortar op je dak als je langer dan 2 minuten stil staat :).. Dat zal de campers wel leren...

Of een max van 2 snipers ooops Recon per team :)

Ach ik vermaak me nog prima ondanks de spawn bug :).. We wachten af

Ondertussen maar weer verder met ME2 op de xdoos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 16:18

paradoXical

The ParadoX

Recon kan een erg nuttige class zijn, als ik Recon speel dan spot ik aan de lopende band mensen, plaats mijn mortar strike's op slimme momenten en probeer als het even kan af toe een kill mee te pakken (ik snipe enkel als ondersteuning). Ook erg handig wanneer een mcom gearmed is, zorgen dat je je vizier gereed hebt om die gasten af te knallen. Veel Recon snappen het niet zo en in sommige mappen is recon gewoon niet effectief.
Maar medic is gewoon mijn class, heerlijk iedereen te reviven en overal kits te strooien voor je teammates, love it!

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja ik speel ook medic.. Eigenlijk in alle games :).. In LOTRO Minstrel. BF2 Medic. Hier Medic... Support class ligt me toch beter..

Heerlijk gevoel is het om een squadmate te reviven helemaal aan de andere kant .. Tussen vuurgevechten dood.. duikend en rennend richting je maat. die je dan met een heerlijk PFlinchh geluid weer oplapt ......

EPIC Momenten :)

.....

.....

Ik vertel er dan niet bij dat zodra ik mijn maat weer op de benen heb.. dat ik zelf dan door de flikker geschoten word..... Ach Ja Details Details :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:36
Anoniem: 141390 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 01:31:
@Era - Campspots zijn blijkbaar wel je ding...

Je had me een paar keer lekker te pakken maar aangezien je je toch goed verplaats eens je uit je camp spot wordt gedreven vraag ik me af waarom je dat niet gewoon meer doet., zoveel leuker lijkt me....

Anyway, net paar erg lekkere rondjes gespeeld met de GoTters, iemand die weet of er een mogelijkheid is om de recente players op te vragen ofzo?
Paar leuke teamacties op poten gezet.
Een playerlist kan je niet opvragen volgens mij.
Je kon wel vanuit het squad menu eventueel mensen toevoegen aan je friendlist als je dat had gewild :*)

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Stronkie schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 01:28:
[...]

Als je iemand knived en hij gaat niet dood.. heb ik juist het gevoel van hahahahahaha.. Helemaal prachtig is als degene die geknived word omdraaid en jou naar de klere schiet..
Zoo.... gefrustreerd, much? Het leuke van kniven is voor mij o.a. dat het meestal betekend dat je je tegenstander beslopen hebt (tenminste, dan gebruik ík het). Dat wil dus zeggen dat je je vijand te slim afgeweest bent, en daar claim ik een prijsje voor in de vorm van een dogtag.

Ik vraag me sowieso af waar al het commentaar op knifen vandaan komt hoor, zo overused is het toch niet? Of wordt het op reguliere servers veel vaker gebruikt, ik speel meestal (lees: alleen maar) hardcore namelijk.

In other news... Ik geloof dat ik de oplossing van mijn WSoD-probleem heb opgelost. Helaas heb ik (as usual) toevallig twee dingen gedaan, namelijk het uitzetten van de Steam Community, en het omhooggooien van de fansnelheid van mijn grafische kaart. Eén van die twee lijkt de oplossing te zijn, want ik heb zojuist in één sessie de 7k punten voor mijn laatste unlock gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het commentaar op knifen komt gok ik vooral omdat het zwaar overpowerd is in close combat. Er zit een auto aim op waardoor je meedraait als je tegenstander weg loopt, je krijgt een overpowerd sprintje erbij waardoor je altijd sneller bij de vijand bent dan hij kan weglopen en het is een one shot kill wapen terwijl een kogel in je hoofd dat niet hoeft te zijn.
Vooral die mensen die in een gebouw standaard naar hun mes grijpen en er mee weg komen omdat een geweer er te lang over doet om 4 kogels af te vuren in het hoofd. Hoewel ik er sinds in de 40mm shotgun gebruik er wel minder last van heb. Maar het mes is gewoon zwaar overpowerd in close combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

paradoXical schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 01:54:
Recon kan een erg nuttige class zijn, als ik Recon speel dan spot ik aan de lopende band mensen, plaats mijn mortar strike's op slimme momenten en probeer als het even kan af toe een kill mee te pakken (ik snipe enkel als ondersteuning). Ook erg handig wanneer een mcom gearmed is, zorgen dat je je vizier gereed hebt om die gasten af te knallen. Veel Recon snappen het niet zo en in sommige mappen is recon gewoon niet effectief.
Maar medic is gewoon mijn class, heerlijk iedereen te reviven en overal kits te strooien voor je teammates, love it!
Recon is op alle mappen effectief, gewoon op de juiste tijdstippen de juiste keuzes maken mbt te gebruiken kit.

Mortieren om zoveel mogelijk van de Mcom omgeving plat te gooien, defensive recon's door hun hoofd knallen en spotten. mortieren op de mcom nadat de charge is gezet om tijd te rekken en spot in de gaten houden.

Defensive, sensors rond de mcoms gooien en een vss pakken + c4 ipv mortieren voor boobietraps bij je sensors in gebouwen rondom de mcom.

En als er teveel recons zijn dan switch je gewoon naar assault/engineer. :P
kniven, cgspam, tubespam, roadkill :( ach het hoort er allemaal bij. minder whinen, meer spelen. d:)b

Valt het afschieten van gasten die met een paradrop naar beneden komen eigenlijk onder baserape :? }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:17

MeNTaL_TO

The future is not set

ErA schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 01:08:
Zo, eindelijk heb ik zojuist dan mijn doelstelling gehaald.

Dit betekend dat ik vanaf nu wat offensiever kan gaan spelen. Zojuist dan ook een paar mcoms opgeblazen. Ja, ik kon het nog :).

Maar toen ik aan het verdedigen was op Laguna Presa viel mijn oog op wellicht de mooiste camp spot ooit. En ja hoor, dat bleek het ook te zijn.

Helaas zat ik er te laat, A was al down. Maar in het korte filmpje hieronder is goed te zien wat een heerlijke camp spot het is.

Hoe je er komt laat ik aan de fantasie over!

http://www.youtube.com/watch?v=Ajr5P73OaTU&fmt=22
Zat je gisteren nou klem achter een boom? :P

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 141390 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 01:31:
iemand die weet of er een mogelijkheid is om de recente players op te vragen ofzo?
Kan me herinneren dat er een server tracker was die liet zien op welke servers je gespeeld had, of meer welke maps er gespeeld waren op een server en met welke spelers (ik keek er regematig na ET:QW potjes) ... ben alleen even kwijt welke site dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 08:39:
[...]

Zat je gisteren nou klem achter een boom? :P
Als je het over die spot hebt: Ja ik zat daar klem achter een boom :X

Ik was al een tijdje aan het kijken of ik op die rots kon komen boven A (bij de 3e set mcoms) maar dat was gewoon niet mogelijk. Nu zag ik gisteren die boom en moest opeens denken aan port valdez, op deze map leg ik namelijk altijd een ammo kistje achter een boom zodat deze niet wegschuift.

Dus ik denk: Als ik het met een ammo kistje kan, kan ik het ook met mezelf, en ja hoor :).

In ieder geval: Als A nog in orde is moet je even wat clearen aan bomen, en als je daar dan zit heb je in mijn ogen een onverslaanbare plek :P Tenzij er een Gotter in je tegenpartij zit, omdat die nu weet dat daar iemand kan zitten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bokkie schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 07:49:
[...]

Valt het afschieten van gasten die met een paradrop naar beneden komen eigenlijk onder baserape :? }>
Nee, dat is het niet. Wie zich af laat schieten terwijl hij aan een chute hangt, heeft z'n chute te vroeg aangezet. Hij had er ook voor kunnen kiezen om dat 2 meter boven de grond te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
aex351 schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:24:
Ik vind EA en Dice maar erg amateuristisch bezig. Wapens niet goed gebalanceerd, bugs en ga zo maar door. Je krijgt nog steeds geen punten wanneer je dood bent. Dus de gemiddelde speler is behoorlijk wat punten kwijt geraakt.Ik zie regelmatig nog zo'n 100+ punten voorbij komen. Ik schat toch zeker dat ik minimaal 10% op deze manier verlies. De spellen van Valve zijn veel beter. Zoals CS/TF2 etc. en daar was zelfs nog wat geklaag op. Dit is eigenlijk best schandalig. We zitten gewoon met zijn allen een retail te beta testen en via hun forum proberen ze het geklaag zoveel mogelijk te beperken door nog het één en andere te fixen voor zover mogelijk.
Wat een overdreven reactie zeg. Ik speel al sinds de beta en ben nog maar zeer zelden een ingame bug tegengekomen, en de balance issue's zijn sinds de laatste patch flink aangepakt. De game ziet er geweldig uit, het geluid is fantastisch en bij bijna elke pot heb je het gevoel dat je je echt in een oorlogsgebied bevind. Punten na de dood is er expres uitgehaald, dat is hier al een keer uitgelegd. En wat boeien die paar punten nou, na lvl 25 heb je er toch geen ruk meer aan want dan heb je alles van alle classes zo'n beetje geunlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 10:55
helemaal met deepseven eens
Buiten dat iedereen heeft er last van... moet je maar minder zelfmoord acties uithalen
Als je 10% van je punten na je dood maakt moet je misschien een andere speelstijl beginnen(eentje die inhoud dat je minder doodgaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ondanks dat het jammer is vind ik het juist ook een goede keuze dat je de punten niet krijgt als je dood bent, je bent immers dood. Wat ik irritanter vind is dat je soms klem komt te zitten tussen rotsen waarbij je niet kunt springen en je met een beetje wurmen er maar uit moet zien te lopen. Dat heeft me al n hoop kills gekost ondertussen. Ben Crysis MP gewend en daar waren zulke dingen geen enkel probleem. Maar aldoende leert men :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Cartman! schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:28:
Ondanks dat het jammer is vind ik het juist ook een goede keuze dat je de punten niet krijgt als je dood bent, je bent immers dood. Wat ik irritanter vind is dat je soms klem komt te zitten tussen rotsen waarbij je niet kunt springen en je met een beetje wurmen er maar uit moet zien te lopen. Dat heeft me al n hoop kills gekost ondertussen. Ben Crysis MP gewend en daar waren zulke dingen geen enkel probleem. Maar aldoende leert men :)
Cartman, ik zie mezelf als een echte explorer. Als er ergens een randje of riggeltje is wat er begaanbaar uitziet, ben ik er geweest.

En ik ben maar héél weinig plekken tegen gekomen waar je echt muurvast komt te zitten. Je moet er echt je best voor doen om daar te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
phosporus schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:25:
helemaal met deepseven eens
Buiten dat iedereen heeft er last van... moet je maar minder zelfmoord acties uithalen
Als je 10% van je punten na je dood maakt moet je misschien een andere speelstijl beginnen(eentje die inhoud dat je minder doodgaat)
Mwah als je een grote groep vijanden ziet en weet dat je gaat verliezen maar wel net een granaat gooit om er toch een paar mee te nemen dan is het gewoon zonde dat je die punten niet krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:34:
[...]

Mwah als je een grote groep vijanden ziet en weet dat je gaat verliezen maar wel net een granaat gooit om er toch een paar mee te nemen dan is het gewoon zonde dat je die punten niet krijgt.
Precies, soms kun je net het verschil maken voor je team door je op te offeren. Helaas wordt je daar nu eigenlijk voor bestraft i.p.v. beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Laatst online: 17-06 16:13
Tjoekie schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:48:
[...]

Precies, soms kun je net het verschil maken voor je team door je op te offeren. Helaas wordt je daar nu eigenlijk voor bestraft i.p.v. beloond.
Helemaal mee eens.

Een oplossing voor die zelfmoord commado's zou kunnen zijn dat je geen C4 meer kan plakken op je eigen voertuigen. Op die manier kan je geen quad volplakken en naar een MCOM toe rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
ErA schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:32:
[...]
En ik ben maar héél weinig plekken tegen gekomen waar je echt muurvast komt te zitten. Je moet er echt je best voor doen om daar te komen.
Misschien heb ik net de gave dat ik de hele tijd op die plekken terecht komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Moet alleen nog de M95 unlocken voor recon, maar ik moet zeggen dat ik voor long range de basis rifle eigenlijk nog steeds het prettigst vind. de Gol is ook wel aardig, maar op een of andere manier schiet ik toch lekkerder met de M24

Moet zeggen dat punten halen met assault wel veel makkelijker is :P je gooit gewoon wat kistje onder mensen hun voeten en klaar bij wijze van spreken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 13-06 13:16

ye-roon

knaak

gister me muis maar iets langzamer gezet en het werkte beter (mouse smoothing uit had em al op 4.5 gehad en daarmee 16 kill streak), maar wilde toch 4.8, maja dat werkte minder, dus hij staat nu op 4.5 en het gaat weer lekker. Maja. Wat is dat jungle level wat eerst conquest was maar nu ook rush een klote map op rush. Alle huisjes zijn helemaal naar de klote te schieten en daardoor zodra de bomb geplant is zijn ze niet te defusen omdat je in 1 open ruimte zit, of je moet net smokes bij je hebben :P

Ach ik moet niet meer Bad Company doen en minder Heart Gold ;)

@bokkie: de m24 is idd nice, zelfde geld voor de GOL. Ik vind zelf de gol fijner omdat hij net wat accurater is en net wat sneller door de bolt action animatie komt. Die M95 is Koning, maar was beter geweest als die bolt action animatie niet kolere lang was en vaak zo dat je denkt dat die animatie voor bij is, je switched wapen, gaat weer naar je m95 begint die bolt action animatie opnieuw. echt te bizar. vandaar de GOL. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer met m24 gespeeld heb sinds de GOL/M95, dus ik zal nu is kijken of nu me skils beter zijn ik ook die m24 beter/sclechter vind.
ErA schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:38:
[...]

Ye-roon,

Dit kan je natuurlijk op 2 manieren zien. De aanvallers hebben hem immers ook weten te planten terwijl de MCOM open en bloot is.

Gisteren overigens voor het eerst de voordelen van smoke grenades gezien. ( ik had ze zelf niet) maar in het team wel.
Ik doelde daar ook wel een beetje op, het probleem is alleen dat defenders meestal niet het hele gebouw naar de kolere schieten zodat ze kunnen zien wie er gaat planten. Plus het planten van de bomb gaat sneller dan het defusen dus ook al is de ruimte open door snel te zijn heb je meer kans te planten dan te defusen.

Maar smokes zijn win ErA, gebruik ze eens :p Op white pass me 16 kill streak gehaald met assault en smoke nades door goed over de map te bewegen (geen optische zoom, maar meer grenades), was heerlijk :)

[ Voor 62% gewijzigd door ye-roon op 27-04-2010 11:13 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

ye-roon schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:31:
Wat is dat jungle level wat eerst conquest was maar nu ook rush een klote map op rush. Alle huisjes zijn helemaal naar de klote te schieten en daardoor zodra de bomb geplant is zijn ze niet te defusen omdat je in 1 open ruimte zit, of je moet net smokes bij je hebben :P
Ye-roon,

Dit kan je natuurlijk op 2 manieren zien. De aanvallers hebben hem immers ook weten te planten terwijl de MCOM open en bloot is.

Gisteren overigens voor het eerst de voordelen van smoke grenades gezien. ( ik had ze zelf niet) maar in het team wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
EA is weer down ? :(

OVerigens, hoe zit het met de day-one DLC voor de PC? Ik meen me te herinneren dat er vanaf release twee maps beschikbaar zouden komen. Zitten die in een update oid, of moeten ze nog komen? Ik doel hierop:

http://www.gamez.nl/fps/2...2-op-dag-van-release.html

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Laatst online: 17-06 16:13
Soepster schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:24:
EA is weer down ? :(

OVerigens, hoe zit het met de day-one DLC voor de PC? Ik meen me te herinneren dat er vanaf release twee maps beschikbaar zouden komen. Zitten die in een update oid, of moeten ze nog komen? Ik doel hierop:

http://www.gamez.nl/fps/2...2-op-dag-van-release.html
Die zitten er al in. check dit filmpje en herken de levels http://www.youtube.com/watch?v=fmJZ7GiwvIE . Voor de Xbox en playstation heb je codes nodig die je kreeg bij de retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06-2021
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:11:
[...]

Nee, dat is het niet. Wie zich af laat schieten terwijl hij aan een chute hangt, heeft z'n chute te vroeg aangezet. Hij had er ook voor kunnen kiezen om dat 2 meter boven de grond te doen.
Ik denk eerder dat hij bedoelt gelijk Port Valdez, waar de eerste attackers spawnen met een chute?

Drive it like you stole it.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398417>~~~[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic</a>

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/53522">CptChaos</a>, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/48563">jagermeister</a> of <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/339455">Lewt</a> een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.