[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 42.271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Spaiker schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:38:
[...]

Ik denk eerder dat hij bedoelt gelijk Port Valdez, waar de eerste attackers spawnen met een chute?
Die bedoel ik ook :)
Bij spawnen val je daar naar beneden, en op X (of spatie of de Xdoos knop) drukken doet je chute open gaan. Ik heb mezelf al meerdere malen daar geplet door niet op te letten bij het spawnen

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06-2021
Dat is raar, op de PC kan je niet kiezen wanneer je je chute opendoet, daar spawn je met open chute..

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Dinsdag rond 11 uur is het wekelijkse onderhoud bij heel EA.
Zie topicstart
Zie ingame
Zie elke week rond dinsdag "SOS MAYDAY DOWN !! " posts :>
Etc etc :)

[ Voor 11% gewijzigd door Stewie! op 27-04-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-06 19:29
Spaiker schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:46:
Dat is raar, op de PC kan je niet kiezen wanneer je je chute opendoet, daar spawn je met open chute..
Op de playstation spawn je ook met open chute. Ik heb wel eens de fout gemaakt door op x te drukken tijdens het zweven. Heb je toch een behoorlijke epic fail aan je broek hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Lees de FAQ van [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 12 even door... Staat ook in de FAQ van het problemen topic.
Stewie! schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:49:
Weet je toevallig ook waarom dat dat op Dinsdagen is? En hebben jullie dan ook onderhoud, of alleen de EA Master servers?

[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 27-04-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

CptChaos schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:50:
[...]
Lees de FAQ van [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 12 even door... Staat ook in de FAQ van het problemen topic.
[...]
Weet je toevallig ook waarom dat dat op Dinsdagen is? En hebben jullie dan ook onderhoud, of alleen de EA Master servers?
Ah, zou dat het dan zijn? Dat ik direct na spawnen op X gedrukt heb waardoor hij uit ging? Nu ja, dan zal je m direct uit moeten zetten om vlak boven de grond weer aan te drukken :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Je kan hem inderdaad in en weer uitklappen je chute zeg maar.
Ik probeer daar altijd zoveel mogelijk gasten uit de lucht te schieten, meestal krijg ik er 3 a 4 te pakken voor ik me met andere dingen moet gaan bezighouden :P

Ken al die mapnamen niet eerlijk gezegd, Port Valdez is die sneeuw map met die pijpleidingen toch?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Bokkie schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:05:
Port Valdez is die sneeuw map met die pijpleidingen toch?
Ja, de map van de beta zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik spawn daar weleens zonder chute, of dat ie gewoon niet uit zichzelf open gaat... zal vast aan mezelf liggen meteen een suicide aan mn broek, erg frustrerend op dat moment :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Cartman! schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:15:
Ik spawn daar weleens zonder chute, of dat ie gewoon niet uit zichzelf open gaat... zal vast aan mezelf liggen meteen een suicide aan mn broek, erg frustrerend op dat moment :+
Op de PC kan je met de spatie je parachute dan alsnog openen. Heeft mij vaak een suicide bespaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Spaiker schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:46:
soms faalt je shute wel eens dan moet je hem alsnog openen met spatie
ik vind het juist wel gaaf dat ie ooit faalt :P

in beta een paar keer suicide gehad maar boeie.
als je eenmaal de spatie weet te gebruiken maakt dat ook niks meer uit.

[ Voor 23% gewijzigd door Proxx op 27-04-2010 12:27 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Proxx schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:24:
[...]

soms faalt je shute wel eens dan moet je hem alsnog openen met spatie
Doet me denken aan die goede ouwe BF2 tijd. Dan was je panisch op 9 (geloof ik) aan het rammen omdat die je chute eigenlijk nooit in 1 keer opende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Tsurany schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:07:
Zo net single player gespeeld, zitten paar leuke maps in die echt ideaal zouden zijn voor multiplayer mits iets verbouwd. Maar single player is niet echt super, opzich wel leuk om te doen maar je moet echt alles zelf doen en echt iedereen zelf neerschieten.
Hoelang doe je over de single player in vergelijking met MW2?
Ik heb BC2 niet, weet ook niet of het iets voor mij is. MW2 single player vond ik erg gaaf, helaas wel wat kort. Multiplayer ben ik te slecht in, daar spelen zoveel gastjes in die veel tijd hebben en daardoor gewoon een stuk beter zijn dan ik. Ik heb geen tijd om elke avond zo'n spel te spelen en een hoog level te krijgen. Kortom, ik zou het vooral voor de single player kopen, maar vind 50 euro weer wat teveel als het na 3 dagen alweer in de kast ligt. Of is multiplayer bij Battlefield anders (voor n00bs als ik beter te doen) dan MW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

Tom schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:50:
[...]

Ik heb BC2 niet, weet ook niet of het iets voor mij is. MW2 single player vond ik erg gaaf, helaas wel wat kort. Multiplayer ben ik te slecht in, daar spelen zoveel gastjes in die veel tijd hebben en daardoor gewoon een stuk beter zijn dan ik. Ik heb geen tijd om elke avond zo'n spel te spelen en een hoog level te krijgen. Kortom, ik zou het vooral voor de single player kopen, maar vind 50 euro weer wat teveel als het na 3 dagen alweer in de kast ligt. Of is multiplayer bij Battlefield anders (voor n00bs als ik beter te doen) dan MW2?
IK speel hetzelfde als jou dan, een paar uurtjes per week. het spel heeft een learning curve maar naarmate je meer speelt krijg je het vanzelf door. ik speel nu ook rondjes van 35-25 met 5000 punten. ben inmiddels level 30 en speel echt niet veel.
in het begin werd ik ook afgemaakt met een KD van 1 op 2 of rondjes van 5-20.
Vind het een heerlijk spel om zo tussen door te spelen, je knalt hem aan, gooit een lekkere rush map erop en gaan. gewoon lekker knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Tjoekie schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:27:
[...]

Doet me denken aan die goede ouwe BF2 tijd. Dan was je panisch op 9 (geloof ik) aan het rammen omdat die je chute eigenlijk nooit in 1 keer opende.
Ha, de goeie tijden ;)
Heb ik bij BC2 nog niet aan de hand gehad dat mijn chute faalde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tjoekie schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:27:
[...]

Ik heb de chute in BF2 altijd onder spatie gehad, dmv het aanpassen van de config file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215005

[...]

kijk een op www.budgetgaming.nl het spel is daar echt geen 50 euro meer.... je kan hem al voor 30-35 euro kopen (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215005

Ik probeer daar altijd zoveel mogelijk gasten uit de lucht te schieten, meestal krijg ik er 3 a 4 te pakken voor ik me met andere dingen moet gaan bezighouden :P

Ken al die mapnamen niet eerlijk gezegd, Port Valdez is die sneeuw map met die pijpleidingen toch?
je bedoeld dat je aan het baserapen bent.... dat is niet zo leuk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349876

Anoniem: 215005 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:24:
kijk een op www.budgetgaming.nl het spel is daar echt geen 50 euro meer.... je kan hem al voor 30-35 euro kopen (pc)
ik had de game voordat mijn laptop kapot ging 2 weken... dus dat is dus 6 weken geleden en toen heb ik bfbc2 aangekocht voor 40 euro bij de mediamarkt in Eindhoven, naderhand had ik gezien dat hij 35 euro was bij de free record shop... dat was dus al 6 weken geleden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Anoniem: 215005 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:24:
[...]

Budgetgaming ken ik natuurlijk, maar ik heb een PS3 en dan is de goedkoopste 45 euro (bij gamehubs is ie uitverkocht) :)
edit: ook maar besteld :P

[ Voor 3% gewijzigd door Tom op 27-04-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anoniem: 215005 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:26:
[...]

Dat vroeg ik dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-05 02:44
SpecAct fimpje nr.1 DLC content voor Xdoos360.
SpecAct filmpje nr. 2
SpectAct filmpje nr.3

SpectAct filmpje nr.4
Leuk voor de PC en PS3 gamers die benieuwd zijn hoe het eruit ziet net zoals mij.

[ Voor 78% gewijzigd door JT888 op 27-04-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:15
JT888 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:09:
SpecAct fimpje DLC content voor Xdoos360.

Leuk voor de PC en PS3 gamers die benieuwd zijn hoe het eruit ziet net zoals mij.
Niet echt de titel filmpje waard, wat een lutser die dat gefilmd heeft op die manier. :P

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
LOL ja sukkel in filmpje 1 weet niet hoe zijn camera werkt :P wellicht via een mobiel gedaan :P

heb een nog 3 filmpjes toegevoegd aan de post ;)

[ Voor 60% gewijzigd door JT888 op 27-04-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

[...]

De Battlefield series zijn nu niet erg bekend geworden voor hun fantastische singleplayer ervaring (understatement). Alhoewel ik eerlijk moet zeggen, dat in dit laatste deel DICE wel wat meer hun best heeft gedaan.
Deze game moet het vooral hebben van de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888

Anoniem: 215005 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:26:
[...]

LOL en dat verteld hij dan ook nog vol trots ahaha EPIC FAIL !!

[ Voor 45% gewijzigd door JT888 op 27-04-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

ErA schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:38:
Gisteren overigens voor het eerst de voordelen van smoke grenades gezien. ( ik had ze zelf niet) maar in het team wel.
Ik neem ze vaker en vaker mee ... zijn ook ideaal als je maatjes bijv. op Isla Innocentes (?) een MCOM willen disarmen in vol zicht van de snipers 1 eiland terug ; stel granaten recht op de grond eromheen. Geeft vaak net genoeg tijd ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

JT888 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:30:
[...]

[...]

LOL en dat verteld hij dan ook nog vol trots ahaha EPIC FAIL !!
Bokkie in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - dee..."
AllSeeyinEye in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - dee..."

Jah man jah want nonstop cg's spammen terwijl je op de ammocrate van je assault squaddie staat is skill weetje :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 11:34
EIGEN DOMME SCHULD

EDIT :D

[ Voor 96% gewijzigd door Brutal1ty op 27-04-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 21:35
Brutal1ty schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:35:
Ok. Ik sta echt op ontploffen hier...

Ik heb een aantal uur gespeeld nu, en het ging heerlijk, veel wapens geunlockt, hele hele hele goeie stats behaald... Potje afgelopen... 'updating stats'

Ja... DOWNGRADING stats ja! Ben ineens weer 2 levels lager, mis heel veel wapens en achievements... Ik kan ineens wel opnieuw gaan beginnen lijkt het?

Ik kan m'n favo wapens niet meer kiezen ingame etc...

Iemand dit leuke geintje ook al gehad? Dit is mijn tweede keer al...

@#$@#$@#$@#$#@$ wat ben ik pissig nu...
Waar speel je het spel nu voor?

De stats of voor de lol?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Brutal1ty schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:35:
Ok. Ik sta echt op ontploffen hier...

Ik heb een aantal uur gespeeld nu, en het ging heerlijk, veel wapens geunlockt, hele hele hele goeie stats behaald... Potje afgelopen... 'updating stats'

Ja... DOWNGRADING stats ja! Ben ineens weer 2 levels lager, mis heel veel wapens en achievements... Ik kan ineens wel opnieuw gaan beginnen lijkt het?

Ik kan m'n favo wapens niet meer kiezen ingame etc...

Iemand dit leuke geintje ook al gehad? Dit is mijn tweede keer al...

@#$@#$@#$@#$#@$ wat ben ik pissig nu...
roflmao pwnd.

neej effe serieus lullig dit. Ik denk wel dat je je stats weer terug krijgt, ik heb nog nergens gelezen/gezien dat je ineens levels terug gaat. Maar als het blijvend is wil ik het heus wel krijgen hoor, het is best wel saai als je niks meer kan unlocken :(.

[ Voor 6% gewijzigd door Aslanboy1905 op 27-04-2010 15:40 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Eigen domme schuld ;w
EDIT

[ Voor 93% gewijzigd door Brutal1ty op 27-04-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Hahaha, oh shit wat haat ik mezelf!

Even voor de duidelijkheid: Dit idiote gedoe is m'n eigen stomme schuld!

Ik heb uren op een Hardcore Rush server lopen spelen... bleek na nadere inspectie dit als enige in mijn lijst geen ranked server te zijn...

Daar gingen dus ontiegelijk veel kills, xp, en wapens en gadgets aan op |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Officieel de meest epische faal actie die ik ooit heb begaan...

Nu mag men lachen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:15
Brutal1ty schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:22:

Ik heb uren op een Hardcore Rush server lopen spelen... bleek na nadere inspectie dit als enige in mijn lijst geen ranked server te zijn...

Daar gingen dus ontiegelijk veel kills, xp, en wapens en gadgets aan op |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Hehe, edit dan ook je twee posts even en zet er "eigen domme schuld in" :>

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

man man , respect wel dat je het openlijk toegeeft

Ik zit hier te gniffelen voor mijn scherm en kan moeilijk uitleggen aan mijn collega's waarom ik dat nu precies zo grappig vind

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
[...]
[...]servers?
[...]

Zie topicstart
Zie ingame
Oeps, dat wist ik al maar ik besefte me niet dat dat vandaag was |:(
Ik speel het volledige spel pas een paar dagen en maak het nu voor het eerst mee
(hoewel het tijdens de beta ook al voorkwam).

Ik was de single player maar eventjes gaan proberen vanwege de downtime. Dat viel wel een beetje tegen, in meerdere opzichten. Grafisch lijkt het op de een of andere manier minder indrukwekkend dan de MP, en het voelt gewoon archaïsch aan qua gameplay. Geen squad opties, exacte kopie van achtervolgingsscenes uit CoD...tja. Maar goed, ik heb
het spel gehaald voor MP en dat is prima vermaak.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Geen idee, ik ben tegen MW2 dus heb het niet gespeeld. Voor de single player kopen is zonde, hij is niet ijzersterk en het is echt als extraatje.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Nog steeds krijg ik een harde reboot na een uur spelen :/. Dacht het opgelost te hebben door wat te spelen met mijn geluidskaart... Echt super frustrerend, geen enkel ander spel waar ik problemen mee heb alleen BC2. Al heel erg veel geprobeerd... Nahja maar weer terug naar het problemen topic. Wat een miskoop zeg :(.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 09:40
Ik joinde net een server, waren al mijn wapens in eens weg, maakte niet uit welke server ik joinde.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-03 21:07
Zijn wie hier van GoT team op de pc ook actief op BFBC2?

Zou leuk zijn om een squad team te maken en in servers te spelen bijvoorbeeld met mic. / teamspeak enzo.

Heb me al aangemeld bij xfire group, maar vroeg me af of er niet een plek is om elkaar ook goed te spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
arieman007 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:26:
Zijn wie hier van GoT team op de pc ook actief op BFBC2?

Zou leuk zijn om een squad team te maken en in servers te spelen bijvoorbeeld met mic. / teamspeak enzo.

Heb me al aangemeld bij xfire group, maar vroeg me af of er niet een plek is om elkaar ook goed te spreken?
Zoek eens op [GoT] in de serverbrowser ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:23

Die aktie verdient nog minstens 10 |:( smileys meer dan in je post.
En een paar 7(8)7 om het af te maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
arieman007 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:26:
Op de Mumble van Duiveltje666 (DM hem even voor het adres) is het vaak gezellig, ook op zijn server trouwens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:10

MeNTaL_TO

The future is not set

Goner schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:35:
[...]

Ik neem ze vaker en vaker mee ... zijn ook ideaal als je maatjes bijv. op Isla Innocentes (?) een MCOM willen disarmen in vol zicht van de snipers 1 eiland terug ; stel granaten recht op de grond eromheen. Geeft vaak net genoeg tijd ..
Alleen heb ik nog steeds het gevoel dat dx9 de rook doorlaat, bedoel, gisteren ook weer, sta smokes rond te schieten...mooi front.
Boem, headshot van een sniper tig end achter het rook.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Anoniem: 291970 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:37:
man man , respect wel dat je het openlijk toegeeft

Ik zit hier te gniffelen voor mijn scherm en kan moeilijk uitleggen aan mijn collega's waarom ik dat nu precies zo grappig vind

:9
Het kostte moeite, maar ik denk voordat men zich druk gaat maken om een bug die niet bestaat 8)7
ZenTex schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:47:
[...]

Die aktie verdient nog minstens 10 |:( smileys meer dan in je post.
En een paar 7(8)7 om het af te maken. ;)
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7 8)7
Puur omdat ik het verdient heb...

Morgen weer lekker verder gamen =) M'n nieuwe pc bevalt prima! :D En BFBC2 ook! (als ik tenminste niet weer zulke stomme acties uithaal 8)7 |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz69
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-06-2024
roy-t schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:14:
Nog steeds krijg ik een harde reboot na een uur spelen :/. Dacht het opgelost te hebben door wat te spelen met mijn geluidskaart... Echt super frustrerend, geen enkel ander spel waar ik problemen mee heb alleen BC2. Al heel erg veel geprobeerd... Nahja maar weer terug naar het problemen topic. Wat een miskoop zeg :(.
Roy, ik ben niet op de hoogte van wat je allemaal al geprobeerd hebt. Ik heb ook alles geupdate enz. enz. maar de problemen bleven. Uiteindelijk hielp het om DirectX 9 te forcen en nu speel ik zonder problemen.

edit: Heb trouwens een 4850 op W7 x64.

[ Voor 3% gewijzigd door Denniz69 op 27-04-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
CptChaos schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:53:
[...]
Op de Mumble van Duiveltje666 (DM hem even voor het adres) is het vaak gezellig, ook op zijn server trouwens! :)
ok thnx voor de info, ga daar eens vragen of mensen trek hebben om een goed team te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Gewoon even op een tweakert server (check de startpost of zoek ingame op [GoT] joinen. Daar rennen genoeg tweakers rond om een GoT squad te maken voor goede teamplay.
Nadeel is dat je dan wel tegen andere GoT squads speelt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
ja en mij leek het juist leuk om met een GoT team een squad te maken en te teamen in een andere server ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:14

Chrisjuh_15

Facta non verba

arieman007 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:55:
ja en mij leek het juist leuk om met een GoT team een squad te maken en te teamen in een andere server ofzo ;)
Ja, lijkt me inderdaad wel vet. Een clan is ook wel leuk lijkt me, met elke GoT speler de tag [=GoT=] voor z'n naam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:53

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

[...]

Zie topicstart
Zie ingame
Gelukkig krijg je ook een nette melding wanneer je het spel opstart tijdens onderhoud... :X

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 10:55
Denniz69 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:41:
[...]

Roy, ik ben niet op de hoogte van wat je allemaal al geprobeerd hebt. Ik heb ook alles geupdate enz. enz. maar de problemen bleven. Uiteindelijk hielp het om DirectX 9 te forcen en nu speel ik zonder problemen.

edit: Heb trouwens een 4850 op W7 x64.
roy-t schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:14:
Hier is een problementopic voor.
Plaats je problemen alsjeblieft daarin

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 13:43
Die knifebug is echt zwaar frustrerend, ik heb het zelf ook even mooi kunnen filmen ingame net.
Afbeeldingslocatie: http://video.xfire.com/292f16-4.jpg
En het blijft gewoon leuk om met een dikke pump shotgun iemand te one-shotten van dichtbij :-)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:22:
Alleen heb ik nog steeds het gevoel dat dx9 de rook doorlaat, bedoel, gisteren ook weer, sta smokes rond te schieten...mooi front.
Boem, headshot van een sniper tig end achter het rook.
Mmmm, ik draai met Dx9 en van mijn kant (als rookmaker) ziet het er goed uit ... :?
Rynji schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:21:
Die knifebug is echt zwaar frustrerend, ik heb het zelf ook even mooi kunnen filmen ingame net.
Het meest bizarre is dat die gozer helemaal niet reageert !?!

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 27-04-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:54

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Goner schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:22:
[...]

Mmmm, ik draai met Dx9 en van mijn kant (als rookmaker) ziet het er goed uit ... :?
Zelfde hier.

Veel fps games met smoke/mist effecten kunnen soms een beetje raar doen als in dat ze soms voor sommigen niet te zien zijn, maar voor anderen weer wel. Heb het nog niet gezien of van gehoord in BC2 tho.

Mensen lijken nu ook echt door te hebben dat de AN94 de nieuwe cookie cutter is. Bijna geen M60's meer, maar wel veel AN94's nu :x

En handgrenade spam ipv 40mm spam :/

O, en veel hilarisch gedans met kniven uiteraard! Altijd grappig om 2 mensen te zien die elkaar proberen te kniven :)

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 27-04-2010 20:34 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[afbeelding]
En het blijft gewoon leuk om met een dikke pump shotgun iemand te one-shotten van dichtbij :-)
Die stem _O-

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:23

ErA

Ik kwam deze tegen op een ander forum:

Afbeeldingslocatie: http://img262.imageshack.us/img262/7379/wookiet.jpg

Waarschijnlijk al langs gekomen, maar zeker een giegeltje.

[ Voor 5% gewijzigd door ErA op 27-04-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 13:43
Is m'n neefje van 12 waarmee ik op skype zat.
Goner schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:22:
Het meest bizarre is dat die gozer helemaal niet reageert !?!
Ja was inderdaad wel even een 'gelukje' (zodat ik er eindelijk eens een video van kon maken) want het was gewoon een willekeurige sniper die daar stond.
Waarschijnlijk was hij te druk bezig met zijn target.

[ Voor 51% gewijzigd door Rynji op 27-04-2010 20:47 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Als je gespot bent kan je gewoon door de rook jouw rode driehoekje zien. voor een sniper is het dan niet moeilijk om je neer te knallen :p (ervaring :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001

Stewie!

Keen must die!

[...]
[...]
Omdat het de rustigste dag is, plus geen weekend en dus iedereen gewoon lekker op kantoor z'n werk kan doen. Het tijdstip 2am PST is het rustigste tijdstip gedurende de hele week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rynji schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:46:
Is m'n neefje van 12 waarmee ik op skype zat.
Dan mag het wel :D
Ja was inderdaad wel even een 'gelukje' (zodat ik er eindelijk eens een video van kon maken) want het was gewoon een willekeurige sniper die daar stond.
Waarschijnlijk was hij te druk bezig met zijn target.
Wierd, want zoiets hoor je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:14:
[...]

Omdat het de rustigste dag is, plus geen weekend en dus iedereen gewoon lekker op kantoor z'n werk kan doen. Het tijdstip 2am PST is het rustigste tijdstip gedurende de hele week :)
Zodat ze geen maandagmorgen product afleveren en de rest van de week hebben om alles te fixen wat ze slopen ;)

Ja ik weet het, enorm slechte trage dubbelpost maar afijn, dat kon ik ook niet weten zeker.

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 27-04-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Tsurany schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:48:
[...]

blablabla

Ja ik weet het, enorm slechte trage dubbelpost maar afijn, dat kon ik ook niet weten zeker.
psstt je doet een dubbelpost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

brilsmurfffje schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:06:
[...]

Als je gespot bent kan je gewoon door de rook jouw rode driehoekje zien. voor een sniper is het dan niet moeilijk om je neer te knallen :p (ervaring :+ )
Inderdaad (had het over grafische bugs waardoor smoke of mist bij sommigen kan verdwijnen btw, maar in BC2 kan het dus ook zijn dat je gespot bent idd). Ook leuk als je als aanvaller bij het 3de paar mcoms op Valparaíso in de Bradley zit als secondary gunner. Alle huisjes en beschuttingen zijn van hout waar de .50 cal (?) dwars door heen gaat, dus gespot = frag >:)

Dat soort momenten geven zo'n mooi 'omghax' gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik kan morgen zo te zien weer een nieuw deel starten. Valt me op dat het topic langzamer gaat dan eerst... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Tsurany schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:37:
Wierd, want zoiets hoor je wel.
Horen ?! Ik mag hopen dat je niet alleen iets hoort als iemand 4 x een knife in je rug plant !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 00:36

aex351

I am the one

CptChaos schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:23:
[...]
Op de PC kan je met de spatie je parachute dan alsnog openen. Heeft mij vaak een suicide bespaard :)
Klopt. Ik open de parachute vaak altijd pas een paar meter boven de grond. Dus mensen zien me vallen, en dan, boem, leef nog en meteen actie.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:46
Kan het zijn dat struiken kogels stoppen?
Heb nu al vaker gehad dat ik iemand in een struik zie zitten en gewoon op de persoon schiet maar gewoon hele clips leeg schiet en geen enkele kogel is raak.

Ik heb het dan over Assault rifles met scope en ik richt echt en schiet met kleine bursts. Ook met sniper rifles krijg ik vaak geen hit. Net nog met een shotgun die ik vanaf 5 of 6 meter helemaal leef schiet zonder dat ik beweeg. Uiteindelijk gewoon van 1 meter met het pistool gedood.

Dus kan het zijn dat de takjes van een struik net zoals de takken van een boom kogels kunnen stoppen? En Dice gewoon slecht werk geleverd heeft betreffende deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 28 april 2010 @ 01:30:
Door de een kan het wel, de ander niet. Weet ook niet precies hoe het zit, maar dat is mijn ervaring althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Hey Heren,

Nog even een vraagje:
Toen ik de eerste 3 potjes van BFBC2 deed, deed ik dit steeds op een andere server en toen had de serverlijst nog gewoon ping-ratings. Deze klopte weliswaar amper (of je joint een server van 20 ping, maar jij bent de enige die dat heeft, de rest 120+), maar het was er iig.
Maar... Hierna heb ik dit nooit meer teruggezien? Overal staan nu streepjes?

Tevens had ik een dag dat ik gewoon niet kon knifen, ik kon een sniper 4x in zijn rug steken, zag alleen maar bloed, hoorde een ander geluid (mes op hout, mes op ijzer) en hij ging niet dood. Vervolgens draaide de sniper zich om natuurlijk en...

... schoot ik 'm alsnog door z'n hoofd met mijn pistool +o)

De knife bug is inmiddels weg, of is niet aanwezig geweest in Hardcore (alleen dat gespeeld gisteren)?? Moet haast wel, want heb gistere mijn eerste 4 dogtags verzameld :o
De pinglijsten zijn nog steeds '-'tjes in mijn serverlijst...

[ Voor 3% gewijzigd door Brutal1ty op 28-04-2010 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:05

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Brutal1ty schreef op woensdag 28 april 2010 @ 06:40:
Tevens had ik een dag dat ik gewoon niet kon knifen, ik kon een sniper 4x in zijn rug steken, zag alleen maar bloed, hoorde een ander geluid (mes op hout, mes op ijzer) en hij ging niet dood. Vervolgens draaide de sniper zich om natuurlijk en...

... schoot ik 'm alsnog door z'n hoofd met mijn pistool +o)

De knife bug is inmiddels weg, of is niet aanwezig geweest in Hardcore (alleen dat gespeeld gisteren)?? Moet haast wel, want heb gistere mijn eerste 4 dogtags verzameld :o
Op hardcore servers heb ik er nog geen last van gehad, maar als je even had gelezen dan had je gezien dat het een bekend probleem was ;)

Wat betreft de pings was er geloof ik ook iets, maar ik schenk daar werkelijk waar geen enkele aandacht aan dus ik zou je er niets over kunnen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Nu online
phosporus schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:25:
[...]

[...]

Hier is een problementopic voor.
Plaats je problemen alsjeblieft daarin

Alvast bedankt
Ik post letterlijk "maarja ik ga weer terug naar het problemen topic" ;).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[afbeelding]
is dat PC only? gister op de PS3 knife kill of 10 behaald, en nog geen hinder van gehad. Goed was dan ook pas game dag nummer 1 :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
himlims_ schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:04:
[...]
is dat PC only? gister op de PS3 knife kill of 10 behaald, en nog geen hinder van gehad. Goed was dan ook pas game dag nummer 1 :+
Lijkt er wel op. Heb er gister op de PS3 ook geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 12:56
Op de PS3 heb ik er heel af en toe last van, maar volgens mij heeft dat dan met lag te maken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Consoles hebben er ook last van maar volgens mij minder... misschien ligt het aan verschillende speelstijlen.
Wat ik wel weet is dat het er is Ik heb liever dat ze de autoaim op de knife weghalen en dat ze die bug oplossen dan dat het zo blijft.

@roy Na het zoveelste bericht gelezen te hebben die overduidelijk in het problementopic hoort lees ik ze misschien niet zo goed meer door
Ik blijf het daarintegen nog wel netjes vragen en bedoel er verder niks kwaad mee...er zijn meer mensen die er last van hebben en waneer alle problemen en oplossingen op 1 plek staan helpt dat alleen andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deadsy schreef op woensdag 28 april 2010 @ 01:30:
Heb nu al vaker gehad dat ik iemand in een struik zie zitten en gewoon op de persoon schiet maar gewoon hele clips leeg schiet en geen enkele kogel is raak.

Ik heb het dan over Assault rifles met scope en ik richt echt en schiet met kleine bursts. Ook met sniper rifles krijg ik vaak geen hit. Net nog met een shotgun die ik vanaf 5 of 6 meter helemaal leef schiet zonder dat ik beweeg. Uiteindelijk gewoon van 1 meter met het pistool gedood.

Dus kan het zijn dat de takjes van een struik net zoals de takken van een boom kogels kunnen stoppen? En Dice gewoon slecht werk geleverd heeft betreffende deze?
Ik heb zelfs kills gemaakt tegen mensen achter houten schuttingen, ben niet eerder tegengekomen dat ik niemand niet makkelijk neer kreeg (buiten dat sommige muurtjes wel alles tegen houden, andere totaal niets).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Houten schuttingen, bladeren, die wanden van stof of iets dergelijks zijn allemaal penetreerbaar met je primaire wapens (buckshot shotties misschien uitgezonderd). (Boom)stronken (de fysieke waar je ook niet doorheen kan lopen), paaltjes, metaal, stenen muren en houten huisjes niet (laatste weet ik niet helemaal zeker). De meeste stenen muren kunnen wel (soms gedeeltelijk, in gewapend beton kun je bijv alleen gaten schieten denk ik en daar weer doorheen schieten) door de mounted guns van tanks bijv. gepenetreerd worden, zelfde geldt voor houten huisjes. Van metaal weet ik het even niet, maar dat is sowieso erg sterk in BC2 (valt ook niet weg te blazen met explosieven).

Die stapels van houten planken die je vaak zit. kan je niet doorheen schieten met je normale wapens, maar wel met mounted wapens. Zelfde geldt voor die boxen, hoewel je wel even moet doorschieten met je mounted mg om daar doorheen te gaan (je ziet ze ook zo mooi langzaam 'vergaan' dan :))

[ Voor 20% gewijzigd door Gundogan op 28-04-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Gundogan schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:20:
Houten schuttingen, bladeren, die wanden van stof of iets dergelijks zijn allemaal penetreerbaar met je primaire wapens (buckshot shotties misschien uitgezonderd). (Boom)stronken (de fysieke waar je ook niet doorheen kan lopen), paaltjes, metaal, stenen muren en houten huisjes niet (laatste weet ik niet helemaal zeker). De meeste stenen muren kunnen wel (soms gedeeltelijk, in gewapend beton kun je bijv alleen gaten schieten denk ik en daar weer doorheen schieten) door de mounted guns van tanks bijv. gepenetreerd worden, zelfde geldt voor houten huisjes. Van metaal weet ik het even niet, maar dat is sowieso erg sterk in BC2 (valt ook niet weg te blazen met explosieven).

Die stapels van houten planken die je vaak zit. kan je niet doorheen schieten met je normale wapens, maar wel met mounted wapens. Zelfde geldt voor die boxen, hoewel je wel even moet doorschieten met je mounted mg om daar doorheen te gaan (je ziet ze ook zo mooi langzaam 'vergaan' dan :))
Volgens mij heb ik ook ergens opgevangen dat een enigineer met z'n super Black&Decker tool ook muren kapot kan boren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Door die metalen muren kan ik met mijn assault gun gewoon doorheen schieten. Ook met een tube krijg ik het stuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
CptChaos schreef op woensdag 28 april 2010 @ 00:10:
Ik kan morgen zo te zien weer een nieuw deel starten. Valt me op dat het topic langzamer gaat dan eerst... :+
Yeps het gezeik is wat minder geworden al hoewel ze nu over het knifen klagen :o

[ Voor 7% gewijzigd door Aslanboy1905 op 28-04-2010 12:57 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Tja, de hype zal een beetje over zijn zeker?
Ik merk ook dat op fora zoalsbadcompany2.nl het ook een stuk minder is geworden als voorheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Striptease schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:55:
[...]Yeps het gezeik is wat minder geworden al hoewel ze nu over het knifen klagen :o
heb er pas een game sessie op zitten, maar vond de game wel 'af' qua feeling enzo. Enige wat hinderlijk was is het freezen van console, en kicken uit groep/server iets waar ons squad van gister last van had :(

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Striptease schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:55:
[...]

Yeps het gezeik is wat minder geworden al hoewel ze nu over het knifen klagen :o
Oh nee dat werkt geweldig, zinloos knifen werkt niet meer in vuur gevechten. Prima solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Het gezeik houd nooit op. Iedereen heeft zo z'n mening over wat goed of slecht is.

Gister op een server: een assault aan het woord.

M60 is still way OP. (ikzelf kom zelden meer M60's tegen)
Grenade launcher nerf was bull and is UP. (hij's assault)
AN-94 needs a boost. (hij gebruikt... raad 's, samen met 90% van alle assaults)
Hij was het wel eens dat de MP1911 een terechte nerf had gekregen. Misschien omdat voor een assault de sidearm niet echt veel toevoegt, maar voor bijv recons enorm belangrijk is. :p

Dat het wat minder snel gaat op de fora is logisch. Het spel is al een tijdje uit, spelers gaan weer wayt anders spelen, over alles is al gediscussieerd, elke vraag is al gesteld en uitdentreure beantwoord. Elke ervaring is al 100* gepost en niets nieuws meer en elke bug is al opgelost. :o

Over knifen: Voor mij was het een fix. Ik leek in de eerdere versies vooral te missen, totdat ik doorkreeg dat je juist naast een speler moest knifen en de autoaim het werk moest laten doen. Ik richt standaard al op het bovenlichaan/hoofd bij het knifen, dus voor mij werkt deze bug prima.
Enige uitzondering was gisteren toen ik 3 poginen nodig had om een vijandelijke medic te knifen die de gast achter de UAV aan't knifen was. Reden daarvoor is omdat íe heerlijk spastisch bezig was.
Maar dood ging íe. :p

[ Voor 23% gewijzigd door ZenTex op 28-04-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een faalhaas, alles wattie zegt klopt niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Tsurany schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:31:
Wat een faalhaas, alles wattie zegt klopt niet :D
Dus de M60 is niet overpowerd meer? Ben ik dan nog steeds een M60 hoertje? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Tjoekie schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:39:
[...]

Volgens mij heb ik ook ergens opgevangen dat een enigineer met z'n super Black&Decker tool ook muren kapot kan boren.
Correct :) Je kan mooie gaatjes maken in die muren van gewapend beton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-05 21:00

Murk

Is this thing on?

:F

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 09:40
Het wordt tijd voor nieuwe maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
Macros4 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:20:
Het wordt tijd voor nieuwe maps
En meer wapens, want zeg nou zelf, je hebt alles vrijgespeeld rond lvl 20 en dan is het grinden tot lvl 50 voor de platina sterren.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
himlims_ schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:16:
[...]
heb er pas een game sessie op zitten, maar vond de game wel 'af' qua feeling enzo. Enige wat hinderlijk was is het freezen van console, en kicken uit groep/server iets waar ons squad van gister last van had :(
Het vastlopen van de PS3 gebeurd m.i. ook te vaak al moet ik zeggen dat er sinds firmware 3.30 nog geen last van heb gehad. Bij 3.21 had ik bijna iedere dag wel een freeze...

Himlims, probeer eens een server te joinen waar ook Traxion(psn: pixelchaos), Striptease (Aslanboy1905), AutCha(M_bias), Cheiron, RogierH (unomomentodado) en/of ondergetekende aanwezig zijn. De laatste tijd spelen we vaak met 2 volledige squads, waarbij we het de tegenstander behoorlijk lastig maken (meestal lopen we er over heen). Zou wel leuk zijn om een keer met alleen GoT'ers aan één kant te zitten ;)

Alvast mijn nederige excuses aan de mensen die ik niet genoemd heb :w

[ Voor 6% gewijzigd door Jackal131 op 28-04-2010 14:40 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Jackal131 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:34:
[...]

Het vastlopen van de PS3 gebeurd m.i. ook te vaak al moet ik zeggen dat er sinds firmware 3.30 nog geen last van heb gehad. Bij 3.21 had ik bijna iedere dag wel een freeze...

Himlims, probeer eens een server te joinen waar ook Traxion(psn: pixelchaos), Striptease (Aslanboy1905), AutCha(M_bias), Cheiron en/of ondergetekende aanwezig zijn. De laatste tijd spelen we vaak met 2 volledige squads, waarbij we het de tegenstander behoorlijk lastig maken (meestal lopen we er over heen). Zou wel leuk zijn om een keer met alleen GoT'ers aan één kant te zitten ;)
Vastlopen gebeurdt voornamelijk met collisions met andere voertuigen of voertuigen tegen gebouwen is mij opgevallen.

Op meerdere mappen meegemaakt dat als je met je vehicle tegen een ander vehicle aanrijdt de boel hangt.
Gekke is wel dat ik anderen van de squad nog kan horen communiceren alleen horen zij mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:09
Jackal131 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:34:
[...]

Himlims, probeer eens een server te joinen waar ook Traxion(psn: pixelchaos), Striptease (Aslanboy1905), AutCha(M_bias), Cheiron, RogierH (unomomentodado) en/of ondergetekende aanwezig zijn. De laatste tijd spelen we vaak met 2 volledige squads, waarbij we het de tegenstander behoorlijk lastig maken (meestal lopen we er over heen). Zou wel leuk zijn om een keer met alleen GoT'ers aan één kant te zitten ;)

Alvast mijn nederige excuses aan de mensen die ik niet genoemd heb :w
ik zal jullie toevoegen via psn :)

heeft iemand hier btw al die 'knive 5 friends' en/of 20 desctruction kill trophies? erg lastig hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
El_V schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:51:
[...]

ik zal jullie toevoegen via psn :)

heeft iemand hier btw al die 'knive 5 friends' en/of 20 desctruction kill trophies? erg lastig hoor :p
Ik ook nog niet, moet er nog 2 of 3 kniven :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 22:53
Voor die knife 5 friends moeten we echt een keer een private match starten als er meer dan 7 gotters online zijn (PS3) Dan kunnen alle trophy en pin-zoekerds in 10 minuten die gekke pins halen

-edit-
Ik moet alleen nog 4 destruction kills (heb er al 16) en die 5 friend knives. Kan dat laatste maar moeilijk over mijn hart verkrijgen ;)

Die destructions komen vanzelf wel een keer. Lekker een rondje als recon gebouwen opblazen ;) Met name de eerste Alpha op Port Valdez probeer ik wel eens.

[ Voor 44% gewijzigd door cheiron op 28-04-2010 15:08 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
ik heb 1 friend geknived en 4 destruction kills ofzo.. maar dat is ook meer geluk :( verder moet ik nog een helikopter neerschieten met zn mounted rpg en een roadkill met helikopter (owja en level 22 nog :P) dan heb ik platinum \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
cheiron schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:05:
Voor die knife 5 friends moeten we echt een keer een private match starten als er meer dan 7 gotters online zijn (PS3) Dan kunnen alle trophy en pin-zoekerds in 10 minuten die gekke pins halen

-edit-
Ik moet alleen nog 4 destruction kills (heb er al 16) en die 5 friend knives. Kan dat laatste maar moeilijk over mijn hart verkrijgen ;)

Die destructions komen vanzelf wel een keer. Lekker een rondje als recon gebouwen opblazen ;) Met name de eerste Alpha op Port Valdez probeer ik wel eens.
Zat zelf ook al te denken om een keer een private match te starten om zodoende de ontbrekende pins te halen :P (als dat mogelijk is met een private match)

Ik moet ook nog iets van 4 destruction kills maken.

Wat ik trouwens een gemis vind, maar niet weet of dat (technisch) mogelijk is, is de mogelijkheid om te communiceren met de andere squads. Bijvoorbeeld door het aanstellen van een squadleader die kan communiceren met andere squadleaders...Hierdoor zou je nog strategischer kunnen spelen.

[ Voor 0% gewijzigd door Jackal131 op 28-04-2010 15:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Heb al ongeveer een 20-tal dogtags van mensen in mijn vriendelijst :D
zelf 1 golden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Jackal131 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:44:
[...]

Zat zelf ook al te denken om een keer een private match te starten om zodoende de ontbrekende pins te halen :P (als dat mogelijk is met een private match)
moet ranked zijn volgens mij.. maar als je met genoeg man bent is het ook wel te doen
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398417>~~~[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic</a>

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/53522">CptChaos</a>, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/48563">jagermeister</a> of <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/339455">Lewt</a> een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.