[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 42.279 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Spaiker schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:02:
Heb al ongeveer een 20-tal dogtags van mensen in mijn vriendelijst :D
zelf 1 golden.
van een poppetje heb ik d'r 3 verzameld :+ maar wat houden die kleur codes in? ik heb grijze/rood-bronze

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hogere rangen is andere kleur. Brons, zilver, goud. Is hier maar een paar keer genoemd hoor.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06-2021
Ligt aan de rank van de 'geknifte' persoon,
Iets in de aard van 0-19 = brons
20-39 = zilver
40-50 = goud?

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Spaiker schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:06:
Ligt aan de rank van de 'geknifte' persoon,
Iets in de aard van 0-19 = brons
20-39 = zilver
40-50 = goud?
zou zeggen gooi 't in de TS :D ben ook maar een noob, maar weinig intentie om 12 delen door te spitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Iets van 44-50 voor goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
cheiron schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:05:
Voor die knife 5 friends moeten we echt een keer een private match starten als er meer dan 7 gotters online zijn (PS3) Dan kunnen alle trophy en pin-zoekerds in 10 minuten die gekke pins halen
Das best lame imo... Laatst was de GoT server leeg dus ik join en wacht tot er meer komen. Joint er een 2e gast en vraagt of we elkaar even 5 keer kunnen neerhoeken zodat we dan pins kunnen krijgen daarvoor. Vriendelijke voor bedankt want elke pin die ik verdien moet wel terecht zijn imo. Misschien een moraalridder-mentaliteit maar jammer dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
kun je geen platinum dog tags ontvangen?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

M2M schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:32:
kun je geen platinum dog tags ontvangen?
Die komen toch van veterans af? Athans, meen zoiets te hebben gelezen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:54
Cartman! schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:29:
[...]

Das best lame imo... Laatst was de GoT server leeg dus ik join en wacht tot er meer komen. Joint er een 2e gast en vraagt of we elkaar even 5 keer kunnen neerhoeken zodat we dan pins kunnen krijgen daarvoor. Vriendelijke voor bedankt want elke pin die ik verdien moet wel terecht zijn imo. Misschien een moraalridder-mentaliteit maar jammer dan :)
Inderdaad "jammer dan". De keren dat ik een friend online tegenkom die in het andere team zit zijn op 1 hand te tellen. De kans dat je die dan nog eens knived is ook klein. Dan heb ik er geen probleem mee om dat een keer in scene te zetten hoor.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cartman! schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:29:
[...]

Same here, wat is er leuk aan achievements, insignias en pins als je ze 'verdiend' met lam gedrag en vooraf afgesproken scenario's? Ik heb geaccepteerd dat ik een bepaald aantal gewoon niet snel zal krijgen omdat het bijvoorbeeld water kills halen is of je je vrienden moet knifen die bij mij maar op 5 staat. Tja jammer dan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

die water kills zijn toch easy ? of hebben we het niet over de naval warfare pin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik speel actief om bepaalde pins te halen, soms ten koste van mn eigen K/D-ratio, het voegt een extra stukje spanning toe als je 7 headshots nodig hebt en je hebt er al 6 terwijl je tegenstander nog 5 tickets heeft :) Die friends-knife achievement zal ik misschien pas volgend jaar halen, maakt me niet uit. Dan weet ik tenminste wel dat ik hem echt verdiend heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 13:43
Ik heb al even alle pins, ben nu bezig met alle embleempjes, langste gaat denk ik duren 100kills met mines, maar het is allemaal wel te doen. 2 platinum stars ben je ook wel even mee bezig denk ik.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 291970 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:59:
die water kills zijn toch easy ? of hebben we het niet over de naval warfare pin ?
Jawel, maar je moet dan toch weer in een bootje varen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

Alle pins heb ik nu ook al even, het geeft altijd een extra touch aan het spel (voor mij toch) als je doelen hebt.
Alle badges gaat niet lukken zolang die stomme garand bug niet opgelost raakt , heb ondertussen bijna alle bronzen medailles ... Vond ik ook ergens tof om te doen (wel betrekkelijk simpel) omdat bepaalde wapens me echt niet liggen en omgekeerd

Die naval warfare kan je ook gewoon halen door u te parkeren met een jetski tussen de bomen en paar mannen af te knallen , das niet echt statspadden , hoogstens abuse of game mechanics

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 291970 op 28-04-2010 17:13 . Reden: double post vermijden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jackal131 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:34:
[...]

Het vastlopen van de PS3 gebeurd m.i. ook te vaak al moet ik zeggen dat er sinds firmware 3.30 nog geen last van heb gehad. Bij 3.21 had ik bijna iedere dag wel een freeze...

Himlims, probeer eens een server te joinen waar ook Traxion(psn: pixelchaos), Striptease (Aslanboy1905), AutCha(M_bias), Cheiron, RogierH (unomomentodado) en/of ondergetekende aanwezig zijn. De laatste tijd spelen we vaak met 2 volledige squads, waarbij we het de tegenstander behoorlijk lastig maken (meestal lopen we er over heen). Zou wel leuk zijn om een keer met alleen GoT'ers aan één kant te zitten ;)

Alvast mijn nederige excuses aan de mensen die ik niet genoemd heb :w
lijkt me leuk, ik kom van MAG af samen met enkele andere daar hebben we niets anders gedaan dan groepen en tegenstanders ownen. Hoe het groepen en communiceren daartussen verloopt is mij nog niet geheel duidelijk. Zal vanavond mijn friendslist op schonen deze is nu vol.

Waar ik nu alleen nog geen snars van snap is de opbouw van de score. Ene game behaal ik 500 punten, potje daarna 2500. Kan niet zeggen dat ik dan zo veel anders heb gedaan. Maar goed, ben nog noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398417>~~~[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic</a>

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/53522">CptChaos</a>, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/48563">jagermeister</a> of <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/339455">Lewt</a> een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.