[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.388 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Tsurany schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 23:25:
Jup vreselijk is het, voor mij ook een reden om geen shotguns te gebruiken aangezien je met die lange wachttijden tussen schoten er flink last van hebt.
Shotguns zijn inderdaad flink frustrerend atm. Dit geldt ook voor knifen, zit je met een maat op skype steek je een mes in zijn rug (je ziet het bloed) gebeurt er niets, hij draait zich om en knifed je. Lig je daar geknifed en uitgelachen met een: wtf waarom killde je me niet? Ehm dat deed ik.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel aparte ervaring net. Wilde een deur kapot knifen maar stond er schuin voor, spel autoaimde op de muur er naast en knifde iemand dwars door de muur heen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

Rynji schreef op zondag 25 april 2010 @ 00:19:
[...]

Shotguns zijn inderdaad flink frustrerend atm. Dit geldt ook voor knifen, zit je met een maat op skype steek je een mes in zijn rug (je ziet het bloed) gebeurt er niets, hij draait zich om en knifed je. Lig je daar geknifed en uitgelachen met een: wtf waarom killde je me niet? Ehm dat deed ik.
Was in bf2 idd ook zo flink frustrerend, zit je iemand in zijn rug te steken, je ziet stofwolkjes (wat betekend dat je hem raakt), maar hij wil pas dood na 4x stabben... Die latency is ergens nog te begrijpen voor het geval dat je op een lopend iemand aan het schieten bent, maar als je gewoon een stilstaand iemand knifed die 200ms (overdreven latency) later nog steeds stilstaat en dan toch nog leeft, dan is er toch iets goed mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 13:18
Het knifen in de rug wil niet, dice is er achter dat het een bug is, dit wordt in de volgende patch gecorrigeerd, men adviseert nu om op het gezicht te mikken met knifen.
Ze wilden het knifen verbeteren in patch R7 maar er is iets niet goed gegaan.

Een kdr van 19/1 of 32/3 is geen cheaten, pas boven de 50 wordt iemand verdacht mits die gene niet in een tank zit.
Het heeft met de manier van spelen te maken, ik vlieg er altijd in (rambo style) en heb dan bv een kdr van 30/35 maar ik ken zat spelers die heel voorzichtig spelen en constant in de dekking lopen en die halen 30/4 als kdr.

De lag wordt ook gefixed, bazajaytee heeft het nu zelf onder vonden tijdens het testen op de dice public bc2 server

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan de admin van de server [GoT] Where tweakers are being born... and killed niet even z'n server rebooten? Ding zit vast in een Africa Harbor conquest loop en dat begint te vervelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 18:06
Een kdr van 19/1 of 32/3 is geen cheaten, pas boven de 50 wordt iemand verdacht mits die gene niet in een tank zit.
Deze kan genomineerd worden ;) (Had eerst :') maar vind die smilie toch een te negatieve lading meegeven).

Iemand die een score van 19/1 of 32/4 haalt kan net zo goed cheats draaien. Het is niet zo dat iemand pas vanaf 50/0 verdacht wordt en vanaf 100/0 per definitie een cheater is.

Ik ben zelfs hele slechte cheaters tegengekomen. Zegt helemaal niets. Héél veel cheaters spelen bijvoorbeeld ook alleen met een hack waar alle tegenstanders op de map zichtbaar zijn. Het zijn niet allemaal cheaters met aimbot, triggerbot en alles aan wat aan kan.

[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 25-04-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens nog een 'grappig' verhaal, gister van een server gekickt omdat ik 3x gevloekt had volgens de language filter. Nee top idee, een filter dat enorm veel normale woorden censureert omdat die twee woorden in het Engels een vloekwoord kan zijn als je de letters er omheen weghaalt en de spatie weghaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 18:06
Tsurany schreef op zondag 25 april 2010 @ 10:17:
Trouwens nog een 'grappig' verhaal, gister van een server gekickt omdat ik 3x gevloekt had volgens de language filter. Nee top idee, een filter dat enorm veel normale woorden censureert omdat die twee woorden in het Engels een vloekwoord kan zijn als je de letters er omheen weghaalt en de spatie weghaalt.
Dat vloekfilter is echt het meest verschrikkelijke dat er is. Ik gebruik de chat niet meer omdat normaal praten gewoon echt niet mogelijk is. Alles wordt gefiltert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup inderdaad, soms echt midden in een zin gewoon twee halve woorden gefilterd omdat je er een vloekwoord van kan maken.
Trouwens wel grappig dat zo weinig mensen de 40mm shotgun gebruiken, vooral in gebouwen is het ding ideaal om snel een vijand af te maken zonder dat hij wat kan doen om dan de rest met de assault rifle af te maken. Of iemand flink damagen en dan met een pistool het afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Die 40mm shotgun is inderdaad best sterk volgens mij, word er weleens mij afgemaakt.
Binnenkort ook maar eens proberen :-)
Zit de GoT server nogsteeds vast in die Arica Harbour loop? was zaterdagmiddag al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij wel, hij was wel leeg maar zag in de server list wel Africa Harbour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04:06
40mm shotgun is wel fijn op assault wapen idd, alleen het is 1kogel dus you better aim right!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-07 19:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

Je hebt 2 nades hoor. Het reloaden duurt alleen een beetje lang.
En als assault heb je unlimited ammo, dus het is geen probleem :)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt twee shells ja maar dat reloaden duurt zo lang dat de vijand je meestal wel afmaakt. Maar snel switchen naar pistool of assault rifle en bingo.

Edit: Heb eindelijk de gold medal voor alle sidearms en de neostead, maar die 870 en de Spas zuigen echt zwaar, waardeloze en nutteloze wapens. En die M14 ook, wat heb je daar nu aan? Leuk single shot maar er zit geen scope op waardoor je er op afstand niet veel aan hebt, de iron sight zuigt en hij doet ook nog amper damage waardoor je veel rake schoten nodig hebt.

En zeker met de huidige hitdetectie, die echt zwaar ruk is zoals elk battlefield spel, heb je niks aan zulke wapens omdat je vele te snel 'mist'.

Edit2: Ah ik snap hoe shotguns werken, je moet op hardcore servers zitten.

[ Voor 72% gewijzigd door Tsurany op 25-04-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Die lag is met de laatste patch wel helemaal erg geworden. Schiet vaak meer dan een halve magazijn leeg op iemand voordat hij neer valt. Vooral op long range met een rifle is dit goed te merken. Schiet je zo'n 5 kogels raak en blijkt die persoon maar één keer echt geraakt te zijn. Ik heb ook vermoeden dat dit de enigste reden is waarom de retail versie een +25% damage boost op alle wapens kreeg. In de beta was de hittesting toch een stuk beter.

[ Voor 19% gewijzigd door Fox op 25-04-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
`Tis gewoon jammer dat ze niks van de problemen van BF2 geleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

SniperFox schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:56:
Die lag is met de laatste patch wel helemaal erg geworden. Schiet vaak meer dan een halve magazijn leeg op iemand voordat hij neer valt. Vooral op long range met een rifle is dit goed te merken. Schiet je zo'n 5 kogels raak en blijkt die persoon maar één keer echt geraakt te zijn. Ik heb ook vermoeden dat dit de enigste reden is waarom de retail versie een +25% damage boost op alle wapens kreeg. In de beta was de hittesting toch een stuk beter.
Heb ik ook zeer grote last van dus. Om die reden is het spel voor mij nu gewoon onspeelbaar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 10:55
nWo_Riot schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 23:57:
Ik hoorde dat er geen auto aim is bij de online MP voor de Ps3. Klopt dit?

Heb het spelletje namelijk net binnengekregen, en om dan er alvast aan te wennen speel ik de SP ook zonder auto aim...
Geen auto-aim maar een aimassist die je uit kan zetten( dat heb je liever wel als je een beetje kan richten) ;)
Heb het met het knifen nog wel erger meegemaakt
Ik wou iemand knifen terwijl ik in zo'n container sta en hij er buiten
Loopt ie weg terwijl ik hem probeer te knifen en knife ik hem door de containerwand heen die volgens mij toch niet doordringbaar mag zijn met een mes hehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Omdat ze die 40mm nade generft hebben ben ik maar eens gaan spelen met die shotgun attachement.
Op close range doet ie one shot, one kill maar op long range heb je er niks aan. Jammer dat je met die shotgun attachement niet de 12g slugs kunt selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat lijkt me vrij logisch he, beetje overdreven om zowel een shotgun met slugs als een assault rifle te hebben. De shotgun attachement is puur bedoeld voor close range iemand afmaken, niet als primair wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

Tsurany schreef op zondag 25 april 2010 @ 13:01:
`Tis gewoon jammer dat ze niks van de problemen van BF2 geleerd hebben.
Agree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:00
Compizfox schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:25:
Omdat ze die 40mm nade generft hebben ben ik maar eens gaan spelen met die shotgun attachement.
Op close range doet ie one shot, one kill maar op long range heb je er niks aan. Jammer dat je met die shotgun attachement niet de 12g slugs kunt selecteren.
op zich wel logisch dat een shotgun op short range dodelijk is, maar wat verder weg geen deuk in een pakje boter schiet... Daar heb je je assault rifle dan weer voor :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens iemand anders opgevallen dat je wel met je crosshair op iemand kan mikken maar dat er dan alsnog leuk een muurtje of een ander object tussen je geweer en de crosshair kan zitten waardoor je niet raak schiet. Erg vervelend als je gun dus geen iron sight of scope heeft, heel lastig om dan van bovenop een muur of object bijna recht omlaag te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:12
Anoniem: 230207 schreef op zondag 25 april 2010 @ 13:16:
[...]

Heb ik ook zeer grote last van dus. Om die reden is het spel voor mij nu gewoon onspeelbaar :'(
Idem. Ik speel amper nog.

Vrijdag voor het laatst gespeeld en ik was gewoon kansloos. Hele magazines in iemand pompen, allemaal hits volgens die hit-crosshair, waarop diegene zich omdraait en mij met enkele schoten neerkrijgt. en niet 1, niet 2 maar tig keer. En dan in de killcam zien dat ze nog doodleuk tussen 50 en 100% health hebben. Dit is pas extereem geworden met de vorige patch. Wat ze verandert hebben weet ik niet, maar het heeft mijn BC2 ervaring compleet geruïneerd.

Ik slaag er op deze manier niet eens meer in een positieve ratio te halen in een potje, maar een 0.5 ratio. Da's wel diep triest. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Voorheen de M60 nog niet echt gebruikt, maar het is gewoon een heerlijk wapen.
De shotguns zijn nu inderdaad waardeloos na de patch, neem aan dat dit gepatched word ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 12:38
ZenTex schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:22:
[...]

Idem. Ik speel amper nog.

Vrijdag voor het laatst gespeeld en ik was gewoon kansloos. Hele magazines in iemand pompen, allemaal hits volgens die hit-crosshair, waarop diegene zich omdraait en mij met enkele schoten neerkrijgt. en niet 1, niet 2 maar tig keer. En dan in de killcam zien dat ze nog doodleuk tussen 50 en 100% health hebben. Dit is pas extereem geworden met de vorige patch. Wat ze verandert hebben weet ik niet, maar het heeft mijn BC2 ervaring compleet geruïneerd.

Ik slaag er op deze manier niet eens meer in een positieve ratio te halen in een potje, maar een 0.5 ratio. Da's wel diep triest. :'(
Met alle respect, maar als iedereen hier last van heeft, dan ligt een negatief ratio toch aan je eigen speelstijl. Ik heb zelf ook last van die wazige hitboxes, vooral met kniven sta ik af en toe iemand 2 minuten op de rug te krabben, maar het komt nog niet vaak genoeg voor om te stoppen met het spel. Vind het zelfs wel meevallen allemaal. Ik heb niet echt het idee dat de patch het erger heeft gemaakt voor me. Toen ik net begon had ik net zo goed af en toe een magazijn nodig om iemand af te maken. Vergeet ook niet de terugslag die je zelf hebt als je geraakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik ook vaak heb dat als ik een heel magazijn leegknal op iemand zn hoofd en er niks gebeurd. Dan vuurt de ander een enkel schot en altijd in 1 keer dood :{ Beetje jammer altijd vind ik dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soppie11
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-06 11:10
phosporus schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:02:
[...]

Geen auto-aim maar een aimassist die je uit kan zetten( dat heb je liever wel als je een beetje kan richten) ;)
Heb het met het knifen nog wel erger meegemaakt
Ik wou iemand knifen terwijl ik in zo'n container sta en hij er buiten
Loopt ie weg terwijl ik hem probeer te knifen en knife ik hem door de containerwand heen die volgens mij toch niet doordringbaar mag zijn met een mes hehe :+
Ik had ook zo'n rare actie met m'n knife gelukkig was ik aan het recorden. Ik wil een deur door, echter staat in een hoek van 90 graden een enemy 8)7 Was wek prepatch btw.

http://www.youtube.com/watch?v=ihsvriSG-io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 04-07 20:58
Er komt geen einde aan, het is nooit goed..

Over het algemeen een leuk spel, ben nu met de XM8 Compact aan de haal voor Gold :)

Ik ben nog steeds onder de indruk van de graphics, ik ga straks even degraden naar dx10 kijken hoe dat eruit ziet tov dx11..

[ Voor 71% gewijzigd door Jovas op 25-04-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Tja het gebeurt mij soms dat ik denk.. hmm die had ook wel dood mogen wezen maar achja ik kan er nog wel mee leven, ik zie meestal verder wel dat ik degene ben met de laagste ping op de server maar denk niet dat er veel verschil zit tussen glasvezel/adsl gebruikers qua registratie op kogels..

Ik heb nu wel die regels geadded van het youtube filmpje, maar of het nou nut heeft heb ik geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die mij kan vertellen welke wapens allemaal brons moeten zijn voor 'Get all bronze weapon stars'?
Hoort daar ook de smoke grenade bij? Of de tracer dart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-06 22:04
Hebben jullie ook al zo weinig servers in de serverlijst staan?
Soms echt serieus maar 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee altijd een stuk of 2000 als ik filter op rush en europe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-06 22:04
Echt raar, ik had er een paar dagen geleden ook gewoon gigantisch veel.
Nu moet ik geluk hebben dat ik uberhaupt 1 rush server vind :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 04-07 17:02

ErA

Zo, ik heb even snel een promotie filmpje voor assault in elkaar gedraaid.

Of in ieder geval: "Hoe een goede K/D te halen met actief* spel als assault zijnde"

Kwaliteit is nog niet helemaal zoals ik wil.

Setup:

AN-94 + 40MM + M1911 + Magnum ammo + 4 x Opt + Vehicle Vzoom
Map: Val Pairaso, eerste Mcoms, defence.
Eindresultaat: 18-0, niet verder gefilmt. Potje was te lang.

Mooiste kill: 5:30 - 6:00

Maar goed, je kan in mijn filmpje zien hoe ik me vaak terugtrek om te overleven. Als defender zonder tickets niet echt heel belangrijk, als attacker veel belangrijker.

http://www.youtube.com/watch?v=zPQJoFrbZFg

* Actief spel betekend niet op de achterste linie staan met een M95.

[ Voor 5% gewijzigd door ErA op 25-04-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:31
Leuke kill op 05:30 - 06:00, maar met 29 kogels een enemy nog niet eens kunnen killen?
Je schiet ook elke keer net iets achter de enemy ipv er iets voor. Want als je iets voor de enemy schiet, loopt hij als het ware precies in de baan van de kogel.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
AntraXxX schreef op zondag 25 april 2010 @ 17:50:
Leuke kill op 05:30 - 06:00, maar met 29 kogels een enemy nog niet eens kunnen killen?
Je schiet ook elke keer net iets achter de enemy ipv er iets voor. Want als je iets voor de enemy schiet, loopt hij als het ware precies in de baan van de kogel.
Klopt, bekende "bug". De hitbox loopt niet synchroon met het visuele model. De delay tussen het model en de hitbox is in te stellen in een settingsfile en staat normaal op 100ms. Als je serverping dan 100ms is werkt het het beste.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:42

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ErA schreef op zondag 25 april 2010 @ 16:56:

Of in ieder geval: "Hoe een goede K/D te halen met actief* spel als assault zijnde"

Sorry maar wat een verschrikkelijk slecht filmpje :X Dat constante vertragen en doorspoelen is rete irritant :X

Daarnaast noem je dit "actief spel"... Nou nee. Je campt weliswaar niet op de achterste linie met een M95, maar wel op de voorste linie. Ik zie je alleen maar op dezelfde plek zitten, amper battles van <100m afstand..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

zoo, die m16 is een erg lekker wapen , tevens de m14 trouwens

gaat stukken beter met die m16

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enkel nog de M14 en dan alle wapens op een gold star :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:58

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Setup:

Maar goed, je kan in mijn filmpje zien hoe ik me vaak terugtrek om te overleven. Als defender zonder tickets niet echt heel belangrijk, als attacker veel belangrijker.

netjes wel, maar als je mij 2 keer pakt vanaf dezelfde plek kan je er vanuit gaan dat je daarna opgejaagt wordt door mij :)
of ik pak je met men M95 ;), ik flank je of ik pleur explosieven op je.
begrijp me niet verkeerd, rush defence houdt gewoon campen in (imho).
gasten in het andere team zijn behoorlijk dom dat ze jou niet opjagen.
desalniettemin goeie pot voor jou.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net filmpje gezien, wat een prut film man, daar ga ik dus echt niet naar kijken. Een en al chaos, niks van spel te zien.
Edit: Even doorheen gespoeld. De eerste mcom word vernietigd maar jij doet er niks aan, dat hele stuk is uit je spel geknipt. Dus je defend niet? Helpt niet disarmen? Daarna wordt de ander aangevallen, zie jou enkel van dat zelfde stukje kills maken. Gewoon echt campen op dezelfde plek zonder verder iets te doen behalve kills maken. Dat is dus geen actief spel, dat is passief spel met veel kills.

[ Voor 62% gewijzigd door Tsurany op 25-04-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 00:34
Jammer dat er niet een "Fraps" voor de PS3 is. Ik wil m'n eigen spel ook wel eens opnemen.

zonder last te hebben van vertragingen door het spelen van het spel zelf

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Novi schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:28:
[...]

Met alle respect, maar als iedereen hier last van heeft, dan ligt een negatief ratio toch aan je eigen speelstijl.
Zeg je nou dat ik loop te liegen dat ik hier extreem veel last van heb ofzo?

Niet iedereen heeft hier extreem veel last van. M'n speelstijl is niet veranderd sinds de patch hoor. En ja, soms zaten er wat mindere potjes tussen, maar nog nooit eerder heb ik ik het zovaak meegemaakt dat zoveel hits aangegeven worden en na mijn death de tegenstander nog zoveel health over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Laatst online: 04-07 12:38
ZenTex schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:45:
[...]

Niet iedereen heeft hier extreem veel last van. M'n speelstijl is niet veranderd sinds de patch hoor. En ja, soms zaten er wat mindere potjes tussen, maar nog nooit eerder heb ik ik het zovaak meegemaakt dat zoveel hits aangegeven worden en na mijn death de tegenstander nog zoveel health over heeft.
Nee integendeel, ik geef toe dat er problemen zijn. Maar deze problemen heeft iedereen. Kan niet inzien waarom jij daardoor een slechtere K/D krijgt terwijl de rest beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Die problemen heeft lang niet iedereen. iig niet die gasten die mij met enkele schoten neerleggen terwijl ik hele magazijnen in ze pomp.
Om even aan te geven hoe erg het was: Als iemand mij zag was ik dood, punt. Niets wat ik daar aan kon doen.

Na 2 avonden met dit gezeik en op verschillende servers was ik het dus wel zat ja.
Ik ga wel nog even die fix proberen, misschien dat het wat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-06 16:31

Stronkie

Where wind is Trouble

Idd . Dat filmpje bekeken.. Nou.. Als dat actief meespelen is.. Jij bent gewoon een stat.... Op de K/D ratio.. Je zou idd die Com Stations ook wel kunnen disable'n . Maar ja.. Kun je doodgaan he.. Ligt je erg gevoelig zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 04-07 20:58
ZenTex schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:45:
[...]

Meer wijn drinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Macros4 schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:33:

Ik ben nog steeds onder de indruk van de graphics, ik ga straks even degraden naar dx10 kijken hoe dat eruit ziet tov dx11..
Daar ben ik wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is dat hardcore mode de enige manier is om nog iets uit die M14 te krijgen maar jezus wat zuigt hardcore. Het zit vol met noobtube hoeren, gustav mietjes en sniper campers. Want ja, explosieven hebben nu nog meer zin want doen nog veel meer damage en hoeven minder nauwkeurig te zijn voor een one shot kill. En tja snipers... one shot kill waar je ook raakt van een enorme afstand, dan is het niet gek dat mensen als een mietje zich gaan verstoppen.

Edit: Vergat ik 4x per potje geteamkilled worden als standaard.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 25-04-2010 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Ik drink eigenlijk alleen in de winter (veel) wijn. Zou het dus aan het weer liggen? :p
Wat serieuzer, mijn alcoholinname was die 2 dagen wel bizar weinig, zou het daar aan kunnen liggen?

Wat betreft hardcore, ik heb het een paar keer geprobeerd. En mij krijg je met geen stok meer in een HC server, vooral niet als ik zowat de enige niet sniper/camper ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Ja klopt die M14 en bekant al die unlock wapens voor all kits, allemaal drie keer niks. Zie de meerwaarde niet van de unlocks, zeker na de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou die shotguns kunnen handig zijn met slugs en magnum ammo, maar het zijn 3 shotguns die echt amper verschillen van elkaar. En die thompson is leuk voor het idee maar echt te zwak. G3 is nog wel leuk voor recon maar ook niet heel boeiend door gebrek aan een scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
De meerwaarde is dat ze op die manier met een wapen kunt spelen dat niet in het pakket van je klassegebonden kit zit.

De sniper met een Assault rifle dus, of de assault met een shotgun en C4.

Helaas zijn de M14 en de M1 Garand compleet waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar de shotguns zijn eigenlijk hetzelfde, zit praktisch geen verschil tussen. Dan zijn de M14 en de M1 waardeloos, de Thompson wil je ook eigenlijk niet. Dan is de helft al echt nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Tsurany schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:28:
Het is dat hardcore mode de enige manier is om nog iets uit die M14 te krijgen maar jezus wat zuigt hardcore. Het zit vol met noobtube hoeren, gustav mietjes en sniper campers. Want ja, explosieven hebben nu nog meer zin want doen nog veel meer damage en hoeven minder nauwkeurig te zijn voor een one shot kill. En tja snipers... one shot kill waar je ook raakt van een enorme afstand, dan is het niet gek dat mensen als een mietje zich gaan verstoppen.

Edit: Vergat ik 4x per potje geteamkilled worden als standaard.
Ach de term hardcore dekt de lading sowieso niet.
Normal is moeilijker en imho leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WOOOOT *O* *O* *O* *O*

Alle wapens nu een gold medal *O*

KDR zakte wel gigantisch in (1.81 naar 1.75) maar het is me gelukt *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 25-04-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:05:
WOOOOT *O* *O* *O* *O*

Alle wapens nu een gold medal *O*

KDR zakte wel gigantisch in (1.81 naar 1.75) maar het is me gelukt *O*
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf, en nu? Geek of the year :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu niks, maar vond het wel leuk om te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Achja je kan wel zien dat ErAdICtoR niet echt een teamplayer is.. vergelijk maar met bv moi (kijk zeker naar played time en squad/team score)

ook avarage lifetime zit verschil tussen..hij heeft wel hogere k/d! maarja iedereen zijn speelstijl en no disrespect to him

http://bfbc2.statsverse.c.../Expjah/comp/pc/Eradictor

hij heeft zijn plezier ik mijne!

[ Voor 11% gewijzigd door Minaaj op 25-04-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online

Setup:

Nou jah wat ik dus over jou zei toen ik je stats had gezien blijkt toch waar te zijn en wat jij allemaal tegen ons verteld had blijkt toch niet waar te zien. Voorbeeld: B wordt gecharged maar jij blijft doodleuk op je plekje staan, je neemt niet eens de moeite om ook maar eventjes naar b te gaan kijken. Leuk teammate ben jij en helaas spelen 7/10 mensen ook zo.

Edit:
Filmpje kan je niet zien dat c4 op b word geplakt als het zo is mijn excuses.

[ Voor 3% gewijzigd door Aslanboy1905 op 25-04-2010 20:17 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 04-07 17:02

ErA

Nou niet allemaal even positief, maar het zijn in ieder geval reacties.

Wat betreft het schiet werk: Fraps komt mijn spel niet echt ten goede, dat vind ik zelf wel jammer. Mijn frame rate halveert naar 18 fps ofzo als ik fraps aan heb, en zeker met lopende vijanden van links naar rechts etc, heb ik dan meer problemen dan normaal.

Ik zal het slowmotion gezeik in gedachten houden. De reden dat ik het aan een stuk heb zitten, is omdat ik een compilatie van mooie kills zo nep vind. Ik maak ook regelmatig "mooie" kills. Das heel fijn, als ik de rest van de tijd onder de voet wordt gelopen brengen die kills me nergens.

Ja, Rush Defence = campen. Ik heb in totaal 18 vijandelijke tickets afgepakt (revives uitgezonderd) waar de rest van mijn team gemiddeld 5 tickets afpakte (revives uitgezonderd).

Tevens zegt iemand "zou je niet disarmen". Ik weet niet of je op heb gelet tijdens het filmpje:

Bravo wordt vernietigd door een C4 ofzoiets, een ninja of UAV of wat dan ook. Daar kun je niets tegen doen als je aan de andere kant Alpha verdedigd.
De eerste keer dat Alpha wordt ge-armd, zie je mij ook omdraaien. Maar al snel merk ik dat het hier om een heli jump gaat dus ga ik rustig verder met fraggen.
Dat ze dan op het laatste moment met een bradley de Mcom kapotschieten, tjah, daar kan ik met mijn 40MM niets tegen doen.

Mgoed, voor diegene die de K/D ratio een beetje willen opkrikken :P is het een handige instructievideo :)
Voorbeeld: B wordt gecharged maar jij blijft doodleuk op je plekje staan, je neemt niet eens de moeite om ook maar eventjes naar b te gaan kijken. Leuk teammate ben jij en helaas spelen 7/10 mensen ook zo.
ahum... 1:00. B ontploft zonder waarschuwing, niets geen plant of wat dan ook. En als je goed kijkt, controleer ik direct wat daar gaande is.

Toch bedankt voor de reacties. Me volgende project ga ik iets beter opzetten. En ik zal proberen wat meer actie er in te zetten :P

Mischien toch een "mooie kill" compilatie.. ik zie wel :P

Of een compilatie waarin ik alle klassen gebruik, dat kan ook leuk zijn.
Met dat knip plak doorspoel slowmotion werk van jou is dat dus absoluut niet te zien.
:X ok daar zit wel wat in :)

[ Voor 20% gewijzigd door ErA op 25-04-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErA schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:11:
Tevens zegt iemand "zou je niet disarmen". Ik weet niet of je op heb gelet tijdens het filmpje:
Met dat knip plak doorspoel slowmotion werk van jou is dat dus absoluut niet te zien.
Mgoed, voor diegene die de K/D ratio een beetje willen opkrikken :P is het een handige instructievideo :)
If you high KDR then camp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wat betreft de hitboxes, dit hielp bij mij enorm:

http://www.youtube.com/watch?v=erZPhcwkSw0

Ik zoek meestal servers uit met een ping van 31 dus ik heb het op 31 ingesteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

dit slaat echt alles. was rank 10 op de pc, zit net in een game waarvan ik een server disconnect wegens connection problems en ben nu weer rank 0. alles kwijt.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353061

Anoniem: 151407 schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:59:
dit slaat echt alles. was rank 10 op de pc, zit net in een game waarvan ik een server disconnect wegens connection problems en ben nu weer rank 0. alles kwijt.. |:(
Same here, echt bizar. Ik hoop maar dat als ik straks het spel weer opstart alles weer terug bij het oude is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

Anoniem: 353061 schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:00:
[...]

Same here, echt bizar. Ik hoop maar dat als ik straks het spel weer opstart alles weer terug bij het oude is...
heb ze weer gelukkig terug.. kreeg al hart verzakking. anders hoop uur voor niets gespeeld:)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 25-04-2010 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heb nu ook steeds dat ik als lvl 0 servers join...

krijg ook af en toe dat ik direct gekicked word zodra ik gejoined ben... iemand meer info?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Levels zijn weer terug ja, maar word instant gekicked uit server.
bfbc2 official site is ook down, dus zal wel een storing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
TepelStreeltje schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:05:
heb nu ook steeds dat ik als lvl 0 servers join...

krijg ook af en toe dat ik direct gekicked word zodra ik gejoined ben... iemand meer info?
Heb ik ook, dacht even lekker te spelen :P
Mijn thuis server heeft een betere uptime dan die shit van EA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

rare vergelijking imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

had thuis ooit server staan met uptime van half jaar, de shit van ea haalt niet eens een week zonder problemen.
vrij goeie vergelijking imo :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Ligt het aan mij of is er vandaag niemand op mumble geweest? Crazymonkey zit er wel nonstop, maar lijkt AFK.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik zat er vanmiddag even op. Nu kan ik helaas niet, huiswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redje schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:08:
[...]

Heb ik ook, dacht even lekker te spelen :P
Mijn thuis server heeft een betere uptime dan die shit van EA :+
Continu maximale load met duizenden verbindingen en een gigantische database eraan?

Edit: Geen idee of die iTube sukkel meeleest, maar beetje kansloos om dat in je naam te hebben en dan te gaan Gustav hoeren he.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 25-04-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currahee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:25

Currahee

3 miles up, 3 miles down!

Die zaken gebeuren als je ondertussen geen verbinding kunt maken met de EA server. Niks aan het handje dus, je stats worden nog steeds netjes opgeslagen. Ik heb het ook wel eens als ik dan na een ronde weer in het laadscherm komt, dan begin ik bij level 0 en dan loopt hij alle levels weer door bij de ranking, totdat hij bij m'n uiteindelijk rank is.

Een lastigere bug vind ik momenteel dat de favorietenlijst niet lekker werkt, geeft veel meer load volgens mij op de EA backend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171689

Aan alle mensen die shit beleven met het raken van vijanden.
Basically, add these two lines;

SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.0450000
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 45

to your gamesettings.ini and settings.ini file in the BFBC2 folder.
In gamesettings.ini, add them between the lines;

IntroPlayed=1
[GstPersistence]

In settings.ini, just add it to the end of the list. Save both files.

BEFORE YOU TRY THIS, change the value to your general server ping. For me, when I refresh the list, most servers are 31-45 ping. So, I change the values to .045 and 45 for 45 ping.

Say most of your servers are 73 ping, you'll want to change the values at the end of the previously stated changes to .073 and 73 respectively.

Apparently the battlefield series tries to compensate for an average of 100ms ping by default and so the hitboxes appear to "lag behind" the actual player model you're seeing in game. This fix changes it so that the models are where the hitboxes actually are by adjusting to your average ping instead.
Dat de game het niet aanpast aan de ping van de server waar je werkelijk op speelt, ofwel real time, vind ik wel een beetje kwalijk. Dat moet met de huidige techniek toch mogelijk zijn. Anyway gemiddelde GoT server ping zal niet op de 100 liggen, dus als men dit aanpast zal het wellicht beter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die lijsten moeten ook gewoon lokaal opgeslagen worden ipv op de EA server. Maar dat gebeurt niet.

En is bovenstaande tweak niet ontkracht? Las dat die variabele wel in de BF2 exe zit maar niet in die van BC2.

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 25-04-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat heb ik ook gehoord ja. Maar op Youtube staat een filmpje waarin wel erg duidelijk te zien is dat het wel helpt...

[ Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 25-04-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze quote is gemaakt pre-R7 patch, maar ik heb nog niets gehoord over dat die tweak ontkracht zou zijn. En anyway, de variabelen zitten origineel ook niet in de gamesettings.ini zoals je kan lezen. Je moet ze er zelf in stoppen tussen 2 specifieke settings.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 171689 op 25-04-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het dan ook niet over de ini maar over de exe. Die moet de variabelen wel uitlezen en dus zelf ook hebben.

I'll just copy & paste what I wrote over in the EA forums. It's fascinating how many people still believe that it works, although it's so easy to confirm that it cannot work. Placebo effect ftw...

First I searched BF2.exe for the string GSDefaultLatencyCompensation. The string existed in the executable, so at least theoretically it could have an effect in BF2. You can easily check this by opening the BF2.exe in a text editor and searching for GSDefaultLatencyCompensation, but be sure to not ever save it with that editor!

Then I searched all .exe and .dll files in the Bad Company 2 folders for GSDefaultLatencyCompensation, and I didn't get a single match. But perhaps the strings are encoded/encrypted in some way, so I cannot be sure yet.

To rule out the possibility that the names of ini settings are in some way encrypted inside the executable, I searched for some variable names which are known to exist and work in Bad Company 2, like Scheme0FlipY or VoipRecieveVolume. Both can be found inside BFBC2Game.exe, So the names of the settings are not encrypted in any way.

The fact that GSDefaultLatencyCompensation cannot be found inside of BFBC2Game.exe (where all other settings can be found) proves that it's impossible to have any real effect in BC2.

En iets leuks voor server admins: http://www.androidzoom.co...r9-free_gene.html?related

[ Voor 105% gewijzigd door Tsurany op 25-04-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar wie kwam er dan hoe achter dat BFBC2 met een standaardlatency van 100 ms werkt. Als de exe daarmee moet werken dan moet die variabele daar toch ook in zitten? Of is dat ook gewoon direct van BF2 gekopieerd en maar aangenomen dat BFBC2 hetzelfde euvel heeft?

De BF community kent inderdaad een aardig groot placebo effect. Zoals de devs in BF2 ooit zeiden een wapen te hebben veranderd en vet veel negatieve reacties kregen, en daarna lieten weten dat er eigenlijk niets veranderd was.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 171689 op 25-04-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

ErA schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:11:
Nou niet allemaal even positief, maar het zijn in ieder geval reacties.

Wat betreft het schiet werk: Fraps komt mijn spel niet echt ten goede, dat vind ik zelf wel jammer. Mijn frame rate halveert naar 18 fps ofzo als ik fraps aan heb, en zeker met lopende vijanden van links naar rechts etc, heb ik dan meer problemen dan normaal.

Ik zal het slowmotion gezeik in gedachten houden. De reden dat ik het aan een stuk heb zitten, is omdat ik een compilatie van mooie kills zo nep vind. Ik maak ook regelmatig "mooie" kills. Das heel fijn, als ik de rest van de tijd onder de voet wordt gelopen brengen die kills me nergens.

Ja, Rush Defence = campen. Ik heb in totaal 18 vijandelijke tickets afgepakt (revives uitgezonderd) waar de rest van mijn team gemiddeld 5 tickets afpakte (revives uitgezonderd).

Bravo wordt vernietigd door een C4 ofzoiets, een ninja of UAV of wat dan ook. Daar kun je niets tegen doen als je aan de andere kant Alpha verdedigd.
De eerste keer dat Alpha wordt ge-armd, zie je mij ook omdraaien. Maar al snel merk ik dat het hier om een heli jump gaat dus ga ik rustig verder met fraggen.
Dat ze dan op het laatste moment met een bradley de Mcom kapotschieten, tjah, daar kan ik met mijn 40MM niets tegen doen.

[...]

ahum... 1:00. B ontploft zonder waarschuwing, niets geen plant of wat dan ook. En als je goed kijkt, controleer ik direct wat daar gaande is.

Toch bedankt voor de reacties. Me volgende project ga ik iets beter opzetten. En ik zal proberen wat meer actie er in te zetten :P

Mischien toch een "mooie kill" compilatie.. ik zie wel :P

Of een compilatie waarin ik alle klassen gebruik, dat kan ook leuk zijn.

[...]

:X ok daar zit wel wat in :)
Leuk filmpje hoor, volgens mij zeker nuttig deze manier van spelen, werkt volgens mij wel alleen als er mensen voor je de linie houden, anders wordt je overlopen. Je hebt ook mazzel dat je niet uitgesmoked werd, doe ik nu sinds kort vaak als ik merk dat een basis lastig in te nemen is(werkt prima)

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat lijkt me wel, want in BF2 is het een werkende tweak, ik vind m op Google ook terug en als de variabele door BF2 word uitgelezen dan neem ik aan dat het werkt.
Een snelle Google search leert mij ook dat hij in BF2 standaard op 100ms oftewel 0,1 stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 15-06 14:58
Tsurany schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:21:
[...]

Continu maximale load met duizenden verbindingen en een gigantische database eraan?

Edit: Geen idee of die iTube sukkel meeleest, maar beetje kansloos om dat in je naam te hebben en dan te gaan Gustav hoeren he.
Excuse me? Moest de M13AT rocketlauncher nog op brons hebben dus vandaag maar gedaan. Quit your whining.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

TepelStreeltje schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:15:
[...]

had thuis ooit server staan met uptime van half jaar, de shit van ea haalt niet eens een week zonder problemen.
vrij goeie vergelijking imo :P
Als jouw thuisserver ook een cluster van 3 racks/tig servers en miljoenen concurrent connecties is, sure goede vergelijking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 353061 schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:00:
[...]

Natuurlijk is alles weer hersteld. Als de ranking tijdelijk eruit ligt, waarom dan meteen van het ergste uit gaan? :)

Anyway alles moet alweer werken, er zijn wat issues met bepaalde server guids (wereldwijd) nog, dus favorieten kan een beetje storen, maar dat ook snel weer werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op zondag 25 april 2010 @ 22:37:
[...]

Excuse me? Moest de M13AT rocketlauncher nog op brons hebben dus vandaag maar gedaan. Quit your whining.
Komt alleen zo hypocriet over, snap je zelf hopelijk ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
klopt het dat je nu een 'headshot' kill met de knife moet maken voordat het goed werkt vind het een beetje jammer vooral als ik die 200 knife kills wil maken.... en het bespaard ammo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Hoef maar nog 2 wapens op goud te krijgen (naast uiteraard de Garrand).
C4 en de shotgun attachment voor assault.
De afgelopen 2 weken alleen maar HC gespeeld om de sniper rifles op goud te krijgen en wilde vandaag op non-HC de C4 op goud krijgen.
Moest weer even wennen omdat het toch weer even een andere speelstijl vereist maar uiteindelijk toch steeds weer 4 of 6 C4 kills per ronde en dan telkens tanks en bradleys.
Mislukt vaak maar als het lukt was het vaak 2 of 3 kills.

Zat toen op de server van de clan Doggz en damn hebben die gasten een leuk niveau.
Direct aan het begin van mijn laatste ronde (panama canal) begonnen ze buiten onze uncap te campen. 2 snipers in de bosjes buiten onze base en 1 engineer die mines in onze uncap kwam leggen. Koste een beetje moeite maar na een paar mislukte pogingen waren die gasten dood en kwamen ze niet meer terug.

Al vlug waren wij aan de winnende hand en gingen voor A. In het beboste gebied bij hun uncap (ze waren US) zaten paar snipers van hun op ons te schieten en mortar strikes los te laten op A.
Dus gingen 2 van onze kant naar die snipers om ze uit de weg te ruimen.
Begint de admin (er waren diverse clan leden in de US kant) te dreigen dat baserapers gekicked worden.
Ik kon het niet laten en vroeg waarom hij het nu pas zegt en niet toen hun kant in onze basis rond liep.
Al vlug kwam de reactie dat hij net pas gejoined had. Ik dacht ach waarom niet maar keek even met Tab en zag dat die gast gewoon een erg dikke score had en dus echt niet net op de server was.
Dus zei ik dat dit aan het begin van de ronde was en toen ware hij en zijn maatjes er echt wel.

naja kreeg geen reactie dus toen voelde ik het al aankomen. Minuut later zat ik in het hoofd menu van de game met de boodschap dat ik gekicked was met een korte boodschap van de admin die genoeg over hem zegt.
Ik speel op zoveel mogelijk verschillende servers om op die manier een leuke lijstje favorieten te krijgen en dit is spijtig genoeg al zoveelste server die ik tegenkom met dit soort admins.

Zou misschien handig zijn om naast de favorieten lijst ook een soort van black list in de game te krijgen zodat je niet op servers komt waar je niet meer wilt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry Era maar dat gelul van je geloof ik niet meer, ik zie je echt nooit in de buurt van de Mcom, altijd lekker kills maken vanaf de zijlijn, altijd die plekjes waar mensen niet snel kijken omdat die zich wel met de objectives bezig houden.

Skills heb je wel, dat geloof ik direct, maar het is wel erg van de zijlijn kills maken, je nooit in het gevecht storten.

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 26-04-2010 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

gelukkig is het ouwe gezeik van crashende modem/router ook weer terug als ik naar servers aan het zoeken ben...

meer mensen daar last van? of heeft iemand een oplossing? denk dat een van de 2 teveel connections naar zen donder krijgt en er dus uit klapt :)
Stewie! schreef op zondag 25 april 2010 @ 22:41:
[...]

Als jouw thuisserver ook een cluster van 3 racks/tig servers en miljoenen concurrent connecties is, sure goede vergelijking :P
e-smith servertje, was al blij met 2 connecties :P (men eigen pc en die van men broer) ding deed dienst als router

[ Voor 41% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-04-2010 01:34 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-07 13:03

Minkie

Groazers Unite.

Eej TepelStreeltje ;)
Was leuk potje net op de server. Beetje balen dat we toch nog op het laatst verliezen nadat we de hele ronde voor hadden gestaan :')

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:33
Ik had vrijdag na 2 maanden nog eens COD6 opgestart, maar dat was een kleine ramp. Iw.net werkt nog altijd niet goed en het spel wordt voornamelijk gespeeld door pubers (lijkt het toch met het taalgebruik).

Ik heb BF:BC2 van launchday, maar nog nooit serieus gespeeld. Vond het niet echt een fijn spel ... tot ik squad deatchmatch speelde. Dit is gewoon geweldig. De HC variant is minder (meer campen) maar ik speel het wel graag.

Na 17h heb ik nu level 13,5. Mijn spm ligt op 178 en mijn k:d ratio op 0.85 (gaat stilletjes naar boven).
Medic is volledig unlocked en ben nu bezig aan engineer. Campers krijgen standaard een granaat + carl gustav in hun kiezen wat redelijk efectief is.

Als ik erachter geraak stab ik ze met het mes, wil wel de 200 knife kills (zit op 53 ofzo).
Klopt het dat na de laatste patch een aanval met knife geen instant kill is?
Of kan ik niet richten met mijn mes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 12:46
Ik had gister ook weer iets raars.
Ik stond naast/achter een knakker die aan het schieten was, ik knife hem... niets, ik knife nog een keer... niets, nog een keer... niets
ik pak m'n wapen, en schiet door zn hoofd.... dood. (eindelijk)
Hoe bizar...

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
harmageddon schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:44:
Ik stond naast/achter een knakker die aan het schieten was, ik knife hem... niets, ik knife nog een keer... niets, nog een keer... niets
Hoe bizar...
Klopt na 64 uur spelen en het nog hebben meegemaakt heb ik het nu al 2 keer in het laatste potje meegemaakt.
Ze moeten het wel instant kill houden vind ik... die auto aim op je knife mag dan wel uit maar instant kill moet het wel blijven.
Er staat nu ook een andere beschrijving bij het mes. Iets in de richting dat je het scherpe gedeelte in de hals/nek/hoofd van je tegenstander moet steken en herhalen waar nodig.
Eerder stond hier een beschrijving van dat het niet kon buigen of breken en niet kon roesten... don't judge me i'm just a nerd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:02

MeNTaL_TO

The future is not set

Tsurany schreef op maandag 26 april 2010 @ 00:12:
Sorry Era maar dat gelul van je geloof ik niet meer, ik zie je echt nooit in de buurt van de Mcom, altijd lekker kills maken vanaf de zijlijn, altijd die plekjes waar mensen niet snel kijken omdat die zich wel met de objectives bezig houden.

Skills heb je wel, dat geloof ik direct, maar het is wel erg van de zijlijn kills maken, je nooit in het gevecht storten.
Pas op, of ik revive je nog een keer :P

Merk dat ik in conquest veel betere k/d haal dan in rush, ondanks dat het spel wat chaotischer is. Niet dat ik k/d echt belangrijk vind, maar viel gewoon op.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-06 08:17
Engineer Stewie schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:14:
Ik had vrijdag na 2 maanden nog eens COD6 opgestart, maar dat was een kleine ramp. Iw.net werkt nog altijd niet goed en het spel wordt voornamelijk gespeeld door pubers (lijkt het toch met het taalgebruik).
Maakt geen drol uit hoor, CoD of BC2. Ook op BC2 lopen genoeg kinders rond, die het nodig vinden iemand om de haverklap voor n00b uit te maken en lopen te vloeken en te tieren als het niet gaat zoals ze dat graag zouden zien.

Er zitten er hier op het forum ook genoeg die zich eens goed achter het oor zouden mogen krabben. Het is verdorie een spelletje, maar voor sommige mensen is het geloof ik broodwinning of zo, zo fanatiek als dat ze tekeer gaan :+
Hoe bizar...
Volgens mij heb ik gelezen dat dat een bug is met dank aan de nieuwste patch.

[ Voor 22% gewijzigd door DFKT op 26-04-2010 09:13 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe bizar...
Ik had het gister andersom, ik zat in een huisje op Africa Harbor, schoot op een paar gasten maar net niet dood. Na een tijdje dacht ik hmm straks staan ze achter me, zou niet best zijn. Dus ik draai me om, was iemand me net aan het knifen en achter hem stond iemand te kijken. Dat mislukt dus ik pak m'n 40mm shotgun en schiet die gast die toe stond te kijken neer. Enkel assault rifle was leeg dus moest naar pistool switchen en toen kon die knifer mij afmaken. Maar toch, die stonden wel even te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
Van het weekend ook gehad en begint echt onbetrouwbaar te worden . Letterlijk 4/5 knifen en er gebeurd echt helemaal niets , om vervolgens zelf in 1 x geknifed te worden .
Misschien toeval , maar valt me wel op dat het meestal bij een window is (call me stupid)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398417>~~~[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic</a>

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/53522">CptChaos</a>, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/48563">jagermeister</a> of <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/339455">Lewt</a> een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.