Nou niet allemaal even positief, maar het zijn in ieder geval reacties.
Wat betreft het schiet werk: Fraps komt mijn spel niet echt ten goede, dat vind ik zelf wel jammer. Mijn frame rate halveert naar 18 fps ofzo als ik fraps aan heb, en zeker met lopende vijanden van links naar rechts etc, heb ik dan meer problemen dan normaal.
Ik zal het slowmotion gezeik in gedachten houden. De reden dat ik het aan een stuk heb zitten, is omdat ik een compilatie van mooie kills zo nep vind. Ik maak ook regelmatig "mooie" kills. Das heel fijn, als ik de rest van de tijd onder de voet wordt gelopen brengen die kills me nergens.
Ja, Rush Defence = campen. Ik heb in totaal 18 vijandelijke tickets afgepakt (revives uitgezonderd) waar de rest van mijn team gemiddeld 5 tickets afpakte (revives uitgezonderd).
Tevens zegt iemand "zou je niet disarmen". Ik weet niet of je op heb gelet tijdens het filmpje:
Bravo wordt vernietigd door een C4 ofzoiets, een ninja of UAV of wat dan ook. Daar kun je niets tegen doen als je aan de andere kant Alpha verdedigd.
De eerste keer dat Alpha wordt ge-armd, zie je mij ook omdraaien. Maar al snel merk ik dat het hier om een heli jump gaat dus ga ik rustig verder met fraggen.
Dat ze dan op het laatste moment met een bradley de Mcom kapotschieten, tjah, daar kan ik met mijn 40MM niets tegen doen.
Mgoed, voor diegene die de K/D ratio een beetje willen opkrikken

is het een handige instructievideo

Voorbeeld: B wordt gecharged maar jij blijft doodleuk op je plekje staan, je neemt niet eens de moeite om ook maar eventjes naar b te gaan kijken. Leuk teammate ben jij en helaas spelen 7/10 mensen ook zo.
ahum... 1:00. B ontploft zonder waarschuwing, niets geen plant of wat dan ook. En als je goed kijkt, controleer ik
direct wat daar gaande is.
Toch bedankt voor de reacties. Me volgende project ga ik iets beter opzetten. En ik zal proberen wat meer actie er in te zetten
Mischien toch een "mooie kill" compilatie.. ik zie wel
Of een compilatie waarin ik alle klassen gebruik, dat kan ook leuk zijn.
Met dat knip plak doorspoel slowmotion werk van jou is dat dus absoluut niet te zien.

ok daar zit wel wat in
[
Voor 20% gewijzigd door
ErA op 25-04-2010 20:18
]