[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.437 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52
Tsurany schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:23:
En dan neem jij aan dat ik denk dat de KDR de enige manier is waarop je kwaliteit meet, dat is niet zo. Je kan er ook geen spelers mee gaan vergelijken om te kijken wie er beter is. Het is voor mij enkel een manier om te kijken of ik wel of niet vooruit ga, als ik met dezelfde speelstijl steeds meer vijanden af kan schieten voordat ik zelf dood ga dan ga ik dus vooruit op dat aspect.

De KDR laat namelijk wel zien hoe effectief je bent in gevechten. Maak je op conquest veel meer kills dan dat je dood gaat dan zorg je dus dat er bij de tegenpartij steeds meer punten vanaf gaat terwijl er bij jou amper punten af gaan doordat je lang blijft leven.
Zelfde met rush, ga je minder vaak dood als aanvaller dan ben je effectiever omdat er minder tickets af gaan.
Als twee mensen dezelfde speelstijl hebben dan wil je de gene hebben die een hogere KDR heeft omdat hij dan beter is in vijanden afschieten en in leven blijven dan de ander. Die gene zal dus minder vaak dood gaan en minder tickets kosten omdat hij effectiever is in gevechten. En hij draagt evenveel bij aan het team omdat hij, net als de gene met een lagere KDR, ook constant probeert objectives te armen of te disarmen, enkel blijft hij er langer blij leven terwijl hij meerdere vijanden afschiet.
hoe vaak ik me wel niet opoffer om dat mcommetje te gaan armen, terwijl het hele team er een beetje omheen staat te spawnkillen, ik vind het leuker om aan het eind van de ronde een dikke WIN in beeld te zien, dan dat mij m'n k/d voor of achteruit gaat.

Nog leuker wordt het als er ook wat teamplay aan te pas komt, zoals actieve cover fire, smoke granaten en een mortar strike om de verdedigende kant het wat lastiger te maken om het apparaat te disarmen.

Net zoals die snipers die de hele ronde in de heuvels blijven hangen, als attacker, met als antwoord op de overduidelijke vraag dat ze "vechten vanuit een afstandje". Als je die kogels nu eens richt op de mensen die de Mcom verdedigen, ipv spawnplekjes in de gaten houden... of gericht een mortar strike sturen op mensen die een MCOM verdedigen.

Gelukkig kun je na de patch nog steeds een dikke tracer dart tussen de ogen van camperende snipers schieten :)

edit: als ik zou gaan voor mijn K/D ratio als mijlpaal of ik vooruit ga of niet, zou ik niet elke keer een ander wapen kiezen om mee te schieten. De combo M60 + MGM + red dot of scope is zeer goed voor je K/D (en algemene score). De combo GL + explosives + explosive damage is ook zo'n combo. En die heb ik nu wel gezien eigenlijk. Zeer goed voor je K/D, zeker als je op bepaalde plekjes blijft kamperen. Maar echt winnen zul je dan niet.

[ Voor 8% gewijzigd door M2M op 23-04-2010 12:44 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
En dan neem jij aan dat ik denk dat de KDR de enige manier is waarop je kwaliteit meet, dat is niet zo. Je kan er ook geen spelers mee gaan vergelijken om te kijken wie er beter is. Het is voor mij enkel een manier om te kijken of ik wel of niet vooruit ga, als ik met dezelfde speelstijl steeds meer vijanden af kan schieten voordat ik zelf dood ga dan ga ik dus vooruit op dat aspect.

De KDR laat namelijk wel zien hoe effectief je bent in gevechten. Maak je op conquest veel meer kills dan dat je dood gaat dan zorg je dus dat er bij de tegenpartij steeds meer punten vanaf gaat terwijl er bij jou amper punten af gaan doordat je lang blijft leven.
Zelfde met rush, ga je minder vaak dood als aanvaller dan ben je effectiever omdat er minder tickets af gaan.
Als twee mensen dezelfde speelstijl hebben dan wil je de gene hebben die een hogere KDR heeft omdat hij dan beter is in vijanden afschieten en in leven blijven dan de ander. Die gene zal dus minder vaak dood gaan en minder tickets kosten omdat hij effectiever is in gevechten. En hij draagt evenveel bij aan het team omdat hij, net als de gene met een lagere KDR, ook constant probeert objectives te armen of te disarmen, enkel blijft hij er langer blij leven terwijl hij meerdere vijanden afschiet.
Pfff. Rationaliseren is ook een kunst zeg.
Jammer dat we niet op hetzelfde platform spelen, ik zou je met welgemeende liefde reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 09:49

Goner

What can I do you for ?

Het is voor mij enkel een manier om te kijken of ik wel of niet vooruit ga, als ik met dezelfde speelstijl steeds meer vijanden af kan schieten voordat ik zelf dood ga dan ga ik dus vooruit op dat aspect.
De KDR laat namelijk wel zien hoe effectief je bent in gevechten.
Helemaal eens ... ik speel ook niet om m'n KDR op te krikken, maar het is een goeie graadmeter om je vooruitgang in de gaten te houden.
Ik ga nog steeds blind voor de vlaggen en MCOMs, maar als ik daarbij meer vijanden afschiet en minder vaak dood ga, dan is dat goed voor het team. Belangrijk dat wij meer en zij minder tickets overhouden en dat m'n squad mates kunnen spawnen op me en niet 5 minuten onderweg zijn naar de actie ...
Om een idee te geven, ik begon op 0.30 en zit nu op 0.58, niet echt een toonbeeld van een points whore :+
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:02:
en niet die antieke tommy gun hoef te usen!
M14 en G3 wel 's geprobeerd ? Behoorlijk effectief hoor ... zowel dichtbij als ver af. Nee, alsjeblieft geen assault voor recons en snipers voor assaults. Dan wordt het zo'n eenheidsworst ...
Engineer Stewie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:57:
Dus het feit dat battlefield een game is dat het best in team gespeeld wordt heb je gemist ofzo?
Dus lol hebben is voor jou onbelangrijk ?? Zo zwart-wit stel je het nu wel namelijk ...

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 23-04-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Gisteren eindelijk eens op een GoT server meegespeeld (Where Tweakers are born... and killed). Heb het spel (en m'n nieuwe comp) pas sinds afgelopen weekend maar ik vind het ergggg dope hoor.

Speel al BF sinds 1942, maar toen ik deze net opstartte zat ik alleen maar om me heen te kijken naar hoe mooi alles eruit ziet. Resultaat: you got pwned. :p

Sommige dingen vind ik wel erg wennen, ben pas level 2. Hopelijk kan ik dit weekend eens rustig ervoor gaan zitten en flink gas geven. Het enige nadeel vind ik dat als je later instapt de curve wel hoog ligt omdat iedereen al vette wapens en perks heeft. Maar goed... dat is geen excuus.

Hopelijk tot vanavond !!! (ingame Jesh1978)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

WOW !! en dat ik dacht dat ik al lang games speelde .... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32

Ik ben het hier niet mee eens,

Als iemand in rush als attacker heel weinig dood gaat, betekent dat vaak dat hij heel afwachtend speelt en niet aggressief.

Waardoor zijn teamgenoten, vaak in minderheid zijn wanneer ze proberen een station te destroyen, en dus vaker dood gaan. Hiermee heeft de terughoudende speler dus een goede K/D maar wordt die van een andere speler slechter, omdat zijn team hem minder ondersteund.

K/D is een slechte manier om vooruitgang te meten, het heeft vaak te maken met hoe aggressief je speeld, of hoeveel steun je van je team krijgt.

Je kunt beter gewoon naar je score kijken, dat is namelijk een mix van kills en activiteiten in het team belang.

(Wat heb ik een hekel aan die K/D freaks, die dan in mn squad zitten, en telkens ver van de actie af zitten, waardoor ik bij elke spawn weer 10kilometer moet lopen om de mcom's te attacken....)

En ja, natuurlijk is het mogelijk een hoge K/D te halen en tevens heel aggressief te spelen. Het kan best zijn dat dit in jou geval ook zo is hoor, alleen aan de hand van je eerdere post waarin je zegt dat je puur voor jezelf speelt en dat het team op de tweede plaats komt, verwacht ik dit niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Bert2000 op 23-04-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Goner schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:00:
[...]

WOW !! en dat ik dacht dat ik al lang games speelde .... :+
Very funny...

_/-\o_ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bert2000 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:01:
K/D is een slechte manier om vooruitgang te meten, het heeft vaak te maken met hoe aggressief je speeld, of hoeveel steun je van je team krijgt.
Het heeft meer te maken simpel met hoe goed/slecht je bent ; ik ben heel middelmatig an zal dus nooit boven de 1.0 komen, hoe aggressief of defensief ik ook speel ...

[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 23-04-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:09:
Het heeft meer te maken simpel met hoe goed/slecht je bent ; ik ben heel middelmatig an zal dus nooit boven de 1.0 komen, hoe aggressief of defensief ik ook speel ...
ligt erook aan welke game je speelt, kijkend naar mezelf haal ik in BFBC2 een K/D ratio van rond de 1.0 en als ik dit vergelijk met de hoeveelheid call of duty 1 RO ik gespeeld heb... kom ik daar op een K/D ratio van 7. dit ligt naar mijn mening ook aan het type spel dat je speelt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
Goner schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:09:
[...]

Bij een enorm lage kd kun je uiteraard wel stellen dat je slecht bent, maar wat ik eerder bedoel is dat een hoge K/D != per definitie een goede speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik eindig vrijwel iedere ronde in de top 5 met meestal 2000+ punten. Zie mezelf dan ook als een bovengemiddelde speler. Mijn K/D ligt op 1.10 bij 2800 kills ofzo. Totaal niet vergelijkbaar met de snipers met een K/D van 5 die tot 1000 punten per rondje scoren...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bert2000 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:13:
[...]

Bij een enorm lage kd kun je uiteraard wel stellen dat je slecht bent, maar wat ik eerder bedoel is dat een hoge K/D != per definitie een goede speler
Ben ik absoluut niet met je eens.... want als ik beslis om vanaf vandaag te campen in een donker hoekje ergens op een map waar eens in de minuut 1 speler langs komt en hem dan neer te schieten... en dat zo lang vol hou dat niemand mij ziet... dan krijg je ook gemakkelijk een K/D van 5!

Bijvoorbeeld CoD 1, mp_harbor onderpolice achter de metalen deur ideale camp plek komen genoeg mensen langs dus je kan ze altijd in hun reed schieten! dus je zal snel een K/D krijgen van 5 of meer.... Noem jij dit een goede speler dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:27:
[...]

Ben ik absoluut niet met je eens.... want als ik beslis om vanaf vandaag te campen in een donker hoekje ergens op een map waar eens in de minuut 1 speler langs komt en hem dan neer te schieten... en dat zo lang vol hou dat niemand mij ziet... dan krijg je ook gemakkelijk een K/D van 5!

Bijvoorbeeld CoD 1, mp_harbor onderpolice achter de metalen deur ideale camp plek komen genoeg mensen langs dus je kan ze altijd in hun reed schieten! dus je zal snel een K/D krijgen van 5 of meer.... Noem jij dit een goede speler dan?
Wij zijn het totaal met elkaar eens :)

!= : NIET GELIJK AAN
= : GELIJK AAN

:)

verschil van interpretatie in de tekens die ik gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

In ieder geval een slimme speler :P want je kan er natuurlijk ook gewoon een granaatje in gooien als je er langs loopt :)

En ach, elke seconde die de reconhaters aan mij besteden, door mij te darten, tuben, knifen of whatever is er 1 meer die mijn team kan besteden om objectives te halen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bert2000 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:01:
[...]
Als iemand in rush als attacker heel weinig dood gaat, betekent dat vaak dat hij heel afwachtend speelt en niet aggressief.
Dat zeg ik toch ook, je kan het niet vergelijken tenzij beide spelers dezelfde speelstijl hebben. Dat heb ik wel duidelijk genoemd in mijn post. Ja een camper die enkel sniped zal een hogere KDR hebben en dat kan je daarom dus ook niet vergelijken met iemand die constant op de punten afrend.
Waardoor zijn teamgenoten, vaak in minderheid zijn wanneer ze proberen een station te destroyen, en dus vaker dood gaan. Hiermee heeft de terughoudende speler dus een goede K/D maar wordt die van een andere speler slechter, omdat zijn team hem minder ondersteund.
Verwaarloosbaar omdat beide partijen een vergelijkbaar aantal van zulke spelers heeft.
K/D is een slechte manier om vooruitgang te meten, het heeft vaak te maken met hoe agressief je speelt, of hoeveel steun je van je team krijgt.
Onzin, als je een constante speelstijl hebt dan is het een prima manier om je vooruitgang op dat gebied te meten. Als twee spelers beiden dezelfde speelstijl hebben en ook echt proberen elke ronde te winnen dan is de speler met een hogere KDR vaak wel beter omdat hij minder snel dood gaat en meer vijanden om zeep helpt voordat hij dood gaat.
Je kunt beter gewoon naar je score kijken, dat is namelijk een mix van kills en activiteiten in het team belang.
Ja vast. Score zegt helemaal niks aangezien er zoveel methodes zijn om punten te verdienen die het team niet helpen. Constant spotten zorgt voor een leuke stroom punten maar hoeft lang niet altijd nuttig te zijn. Constant ammo bags neersmijten hoeft ook lang niet altijd effectief te zijn omdat veel mensen toch niet door hun ammo gaan voordat ze dood gaan, echter levert het wel veel punten op.
Ik zeg dan ook niet dat het de enige manier is om te kijken naar hoe goed iemand is, het is voor mij persoonlijk een doel die KDR zo hoog mogelijk te krijgen zonder een andere speelstijl aan te nemen.
En ja, natuurlijk is het mogelijk een hoge K/D te halen en tevens heel aggressief te spelen. Het kan best zijn dat dit in jou geval ook zo is hoor, alleen aan de hand van je eerdere post waarin je zegt dat je puur voor jezelf speelt en dat het team op de tweede plaats komt, verwacht ik dit niet.
Dat zei ik dus niet, ik zei dat ik voor m'n eigen plezier speel en dat het team op de tweede plaats komt. Er zijn zat methodes waarop je prima het team kan helpen maar waar ik niks aan vind. Ik ga mezelf niet vervelen met iets omdat dat toevallig beter het team zou helpen. Een engineer kan constant een tank blijven repairen en daarmee het team flink helpen, echter ik zou me dood vervelen als ik dat doe. Dan ga ik voor m'n eigen plezier en val ik als infantry aan.
En lang niet alles wat je doet hoeft in het team belang te zijn. Kijk naar hoeveel mensen blij zijn met hun dogtag collectie, moeten we dat ook gaan afkraken omdat ze ongetwijfeld vaak genoeg dood gegaan zijn tijdens een poging en het team niks heeft aan hun dogtag collectie?
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:21:
Ik eindig vrijwel iedere ronde in de top 5 met meestal 2000+ punten. Zie mezelf dan ook als een bovengemiddelde speler. Mijn K/D ligt op 1.10 bij 2800 kills ofzo. Totaal niet vergelijkbaar met de snipers met een K/D van 5 die tot 1000 punten per rondje scoren...
Ik zeg dan ook niet dat het de enige methode is om kwaliteit te meten, het is voor mij een persoonlijk streven m'n KDR zo hoog mogelijk te halen terwijl ik toch effectief blijf aanvallen en de mensen ondersteun die de Mcom armen/disarmen.
M2M schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:42:
[...]hoe vaak ik me wel niet opoffer om dat mcommetje te gaan armen, terwijl het hele team er een beetje omheen staat te spawnkillen, ik vind het leuker om aan het eind van de ronde een dikke WIN in beeld te zien, dan dat mij m'n k/d voor of achteruit gaat.
Dat kan je natuurlijk van twee kanten zien. Ik offer mezelf niet vaak op om een Mcom te armen omdat ik weet dat zolang er niemand zorgt dat de vijand er bij kan ze hem toch zo disarmen. De mensen die er omheen staan te killen zijn wel de gene die zorgen dat de vijand niet op jou afrent om je af te maken of om de Mcom te armen. Een zelfopoffering op de Mcom is leuk maar heeft enkel zin als anderen de vijand afmaken.
Nog leuker wordt het als er ook wat teamplay aan te pas komt, zoals actieve cover fire, smoke granaten en een mortar strike om de verdedigende kant het wat lastiger te maken om het apparaat te disarmen.
Of mensen die om de Mcom staan om de vijand af te schieten die wilt disarmen.
edit: als ik zou gaan voor mijn K/D ratio als mijlpaal of ik vooruit ga of niet, zou ik niet elke keer een ander wapen kiezen om mee te schieten. De combo M60 + MGM + red dot of scope is zeer goed voor je K/D (en algemene score). De combo GL + explosives + explosive damage is ook zo'n combo. En die heb ik nu wel gezien eigenlijk. Zeer goed voor je K/D, zeker als je op bepaalde plekjes blijft kamperen. Maar echt winnen zul je dan niet.
Het is natuurlijk ook hoe je er naar kijkt. Ga je puur voor het zo hoog mogelijk krijgen van je KDR waarbij alles geoorloofd is of doe je dat niet.
Ik wil mijn KDR zo hoog mogelijk hebben maar ik wil dat niet behalen met enkel de GL of Gustav of door enkel in een voertuig te zitten of te snipen. Ik wil een hoge KDR halen terwijl ik aanval en punten inneem.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Heeft iemand de patchnotes?

Daarnaast. Hoe effectief is de tracerdart-gun...? Ik heb dat ding nooit aangeraakt maar krijg het idee dat het niet je-van-het is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
[...]

ik ken inmiddels ook het gevoel van in mijn reet geschoten worden :) Nog fijner is het om vervolgens een nemesis pin in ontvangst te nemen nadat ik de kerel in de naturistencamping met een automatische schroevendraaier bewerk...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
BootVluchteling schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:32:

Daarnaast. Hoe effectief is de tracerdart-gun...? Ik heb dat ding nooit aangeraakt maar krijg het idee dat het niet je-van-het is..?
notes staan ergens in dit forum, gebruik de search even.

voor de rest de tracert gun ben ik net mee begonnen, ik selecteer hem eigenlijk alleen als ik veel last van voertuigen/helikopters heb.

Erg makkelijk om ze neer te halen met tracert gun (onder de voorwaarde dat ze een beetje laag vliegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

Bert2000 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:35:
[...]

voor de rest de tracert gun ben ik net mee begonnen, ik selecteer hem eigenlijk alleen als ik veel last van voertuigen/helikopters heb.

Erg makkelijk om ze neer te halen met tracert gun (onder de voorwaarde dat ze een beetje laag vliegen).
Ik pomp meestal een 40mm in een laaghangende heli :P

XBL: Warheadheadshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Bert2000 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:35:
[...]

ik heb standaard een tracerdartgeweer bij me. In de meeste wapens zitten genoeg kogels, en mijn afkeer voor sniperrifles heb ik ook geen proppenschieter nodig. (en 30 punten is toch weer goed meegenomen :))

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
[...]

hehe komt me al te bekent voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
BootVluchteling schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:32:

Tracergun is fantastisch aangezien je gewoon uit cover raketten naar boven kan schieten en toch je doel nog kan raken, daarnaast is het ook onmisbaar tegen heli's. Het zit standaard in mijn engineer kit.

Hoi trouwens :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Onderstaand filmpje is best leerzaam voor tracer dart. Heb ik ook mee ontdekt dat smoke grenades en tracer dart een relatie met elkaar hebben.

http://www.youtube.com/wa...rom=TL&videos=XXe9vM8wVVw

Die lui hebben btw wat meerdere handige filmpjes gemaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door KngfCnns op 23-04-2010 13:58 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Na al het kritiek wil ik toch even iets positiefs melden over de recons.
ik was aan het rennen voor de mcom op val pariso, hoor ik een sniper schot, ik kijk snel om zie ik een vijand dood neervallen op 5 meter van mij. Die ging dus voor een knife, maar dankzij die sniper kon ik mijn weg vervolgen naar de mcom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Dit is precies de reden dat ik dit topic een tijdje heb gemeden, dat eeuwige gezanik. Toedeloe :W

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
t'Is inderdaad ieder deel en iedere keer hetzelfde liedje :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
we moeten toch iets te zaniken hebben... overpowered M60, GL lamers en CG whoring hadden we al gezien

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieSchmitz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09-2024
bedankt voor de tracer youtube clip. Gaan we dadelijk even proberen hahah. Wist ook niet dat de co-pilot tracers kon afvuren. Dat maakt een hoop makkelijker, als de rest dit ook weet dan lol! Eigelijk moet iedereen gewoon op alles een traces schieten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Leuk om die sniper discussies te zien hier..
Ik ga vanaf nu mijn speel stijl met me M95 recorden en laten zien hoe het moet.

Ik speel 95% met sniper en bijna me platinum =]
2 dagen geleden een actie gemaakt en ik denk dat dat wel de mooiste was uit mijn 10 jaar sniper ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ArnieSchmitz schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:47:
bedankt voor de tracer youtube clip. Gaan we dadelijk even proberen hahah. Wist ook niet dat de co-pilot tracers kon afvuren. Dat maakt een hoop makkelijker, als de rest dit ook weet dan lol! Eigelijk moet iedereen gewoon op alles een traces schieten....
Dat kan de copiloot ook alleen maar als er iemand met Alt V Fire aan boord is

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

BatmanHorizon schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:57:
Heb ik ook mee ontdekt dat smoke grenades en tracer dart een relatie met elkaar hebben.
Dat is lachen ... dus smoke deployen met je tank (Smoke Countermeasures Package) of een smoke grenade met je launcher en de dart gaat uit ?! Eentje om te onthouden ...
(bekend muziekje trouwens ... iets van de Wii ??)
Realtec schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:47:
Discussies ? Flame-wars heet dat ...
Iets met heuvels, tenten en opblaas-matrasjes ... miscshien kun je je laten sponsoren >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 23-04-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
BatmanHorizon schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:57:
Onderstaand filmpje is best leerzaam voor tracer dart. Heb ik ook mee ontdekt dat smoke grenades en tracer dart een relatie met elkaar hebben.

http://www.youtube.com/wa...rom=TL&videos=XXe9vM8wVVw

Die lui hebben btw wat meerdere handige filmpjes gemaakt.
Het laatste stukje van het filmpje: had ik ook al eens bedacht, is erg leuk om te proberen ;) Every sniper a rocket :)

2 dagen geleden een actie gemaakt en ik denk dat dat wel de mooiste was uit mijn 10 jaar sniper ervaring.
Interressant :9 Heb ook eens wat sniper-clips gezien mbt COD-MW2. Je hebt snipen en snipen...

[ Voor 32% gewijzigd door D-Day op 23-04-2010 15:06 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:52

Mooi he dat je het zoveel speelt, en dat de class alsnog Recon heet :') :>

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goner schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:52:
[...]
Discussies ? Flame-wars heet dat ...
Zou het geen flamewar noemen, gewoon een heftige discussie. Niks mis mee imo, liever dat dan al die nietszeggende posts.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Ja cool.

^Zoiets ? :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Goner schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:52:
[...]

Dat is lachen ... dus smoke deployen met je tank (Smoke Countermeasures Package) of een smoke grenade met je launcher en de dart gaat uit ?! Eentje om te onthouden ...
(bekend muziekje trouwens ... iets van de Wii ??)
Smoke Grenade kan ik bevestigen, maar Smoke Countermeasures Package voor je tank had ik nog niet aan gedacht... Dat ga ik eens uitproberen :P

Ow lol, in het filmpje laten ze zien dat het kan. Heb daar dus gewoon overheen gelezen :P

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 23-04-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Rynji schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:55:
[...]

Het is iets van rank:
1-25 = brons
25-40 = zilver
40-50 = goud
Ik weet het niet precies, maar het is iets in die geest.
En AllSeeyinEye was me voor
Denk dat dit wel klopt. Ik had gisteren een lvl41 of 42 geknifed en had een gouden dogtag gekregen, tevens ook mn eerste :*)

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Gisteren ook mweer eens wat uren gegamed.

Ben bezig met de unlocks van de engineer, moet zeggen dat het me niets tegen viel.
k/d van engineer van 0.80 naar 1.10 en oh ja de tracer dart rules, vind ik echt heerlijk om te gebruiken.

Mijn overall k/d staat nu op 1 en ik win nu ook redelijk vaak een squad deathmatch, oefening baart kunst...dus :+

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/pc/ScavyNL.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larsowiets
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-02 20:10
Ok misschien ben ik wel heel simpel, en ik dat geval roept u maar. Maar waar kan ik die freaking update vinden? Ik heb de pc versie en ik kan nu nog kiezen uit 5 servers ofzo.
Automatisch updaten doet ie niet, of moet ik iets aanvinken/selecteren of wat dan ook. Enne ja.... ik heb een orginele.

Somebody please help!?

I WAS HERE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Meer mensen die niet op steam kunnen komen?
Service unavailable.

Gisteren had ik mijn 100 C4 kills gehaald, blijft gewoon mooi om bij Conquest een basis te pakken, en bij de ingang C4 te leggen. Komt er een ventje aan -> boem -> weg ventje.
Of op een weg waarvan je zeker weet dat er een tank aankomt.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steam ligt er bij mij uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Als je die nieuwe beta UI gebruikt moet je opstarten door:

code:
1
-clearbeta

aan je launch options toe te voegen.

Dan gaat Steam weer terug naar de originele lay out.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Scavy schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:03:
Gisteren ook mweer eens wat uren gegamed.

Ben bezig met de unlocks van de engineer, moet zeggen dat het me niets tegen viel.
k/d van engineer van 0.80 naar 1.10 en oh ja de tracer dart rules, vind ik echt heerlijk om te gebruiken.

Mijn overall k/d staat nu op 1 en ik win nu ook redelijk vaak een squad deathmatch, oefening baart kunst...dus :+

[afbeelding]
ook gewoon friggin exact op 1. Volgens mij doe je het er gewoon om, om exact even veel kills te maken, als dood te gaan :D

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Steam is aan het updaten ;) (beta) wellicht is dat jullie probleem.

[ Voor 32% gewijzigd door JT888 op 23-04-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft wierd, je blaast de laatste mcom op en wint daarmee en zo'n stem zegt hot damn we just got objective alpha en dan zeg ik in de chat hot damn en wordt damn gecensureerd. Erg apart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Vanmiddag ook even aan de gang geweest in de mp van BC2 :) En het viel me op dat close combat gevechten met een M24 (de sniper) me redelijk goed afgingen (ik heb pas rang 2 hoor O-))... eindigde een aantal rondes op rij met een kd-ratio van 1.5 of meer :D Dat was dan wel met MCOM in de map (ben ik jullie nog verschuldigd... geen idee meer van :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 20:54
Tsurany schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:21:
Blijft wierd, je blaast de laatste mcom op en wint daarmee en zo'n stem zegt hot damn we just got objective alpha en dan zeg ik in de chat hot damn en wordt damn gecensureerd. Erg apart :P
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:39
Striptease schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:56:
[...]

Denk dat dit wel klopt. Ik had gisteren een lvl41 of 42 geknifed en had een gouden dogtag gekregen, tevens ook mn eerste :*)
Haha, gefeliciteerd Aslan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

BatmanHorizon schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:53:
Smoke Grenade kan ik bevestigen, maar Smoke Countermeasures Package voor je tank had ik nog niet aan gedacht... Dat ga ik eens uitproberen
Je kunt het zien gebeuren in het filmpje ...
In in ieder geval een extra reden om smoke mee te nemen ipv die 40mm ... kun je de tank mee redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:39
Na het kijken van dat filmpje denk ik nog maar aan 1 ding. De ultieme kerstboom maken!
Lijkt me wel grappig, iemand voor een 18 man sterk vuurpeleton zetten, tracer-dart guns in de aanslag. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 17-09 13:59

User

S3

ZenTex schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:37:
Na het kijken van dat filmpje denk ik nog maar aan 1 ding. De ultieme kerstboom maken!
Lijkt me wel grappig, iemand voor een 18 man sterk vuurpeleton zetten, tracer-dart guns in de aanslag. >:)
1 tracert + 15 CG's lijkt me leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Goner schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:12:
[...]

Je kunt het zien gebeuren in het filmpje ...
In in ieder geval een extra reden om smoke mee te nemen ipv die 40mm ... kun je de tank mee redden.
8)7 LOL, kan niet geloven dat ik daar overheen heb gekeken :P.

Maar dat zou betekenen dat het dus ook zou moeten werken als je in de chopper zit, die ondersteunt ook smoke... hmmm, wel grappig. Als je als infantry helemaal trots ben dat je een chopper raak heb gedart, gebruikt de piloot opeens smoke package (mits deployed), zeg maar dag met je lock on target. Heb voorheen nog niet echt het nut ingezien van die Smoke Countermeasures Package op voertuigen, maar nu zal ik het wel wat vaker overwegen.

[ Voor 40% gewijzigd door KngfCnns op 23-04-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Dat smoke de tracer vewijderd wist ik al vanaf het begin van het uitkomen van de game ... kwestie van research mensen :P. Alleen heb ik daar tot nu toe nog geen gebruik van gemaakt ik verkies altijd de alternate fire boven die van de smoke screen. En andere mede spelers die denken er nog geen eens aan om met de smoke nades te spelen. Het is in ieder geval uiterst zeldzaam dat ik een assault met smoke zie rond rennen.

Ik gebruik het vooral op rush maps ammo kitje naast me en smoke blijven poppen op de locatie van de Mcom zodat de rest kan door stoten werkt goed moet ik zeggen. Maar goed al een tijd niet meer gedaan aangezien ik bezig ben met de unlocks van de andere kits nu alleen nog de gehate medic class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 02:26

aex351

I am the one

Ik heb tot nu toe in de retail nog geen enkele keer smoke gebruikt.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Smoke op je tank is idd erg handig, maar kies meestal voor alt-fire (bij lite tank) dan is de ander toch snelller kaput :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Na de Saiga, M1911, G3 en Knife, nu eindelijk C4 op platinum :P Next stop: Neostead 2000.
Afbeeldingslocatie: http://battletracker.com/playersig/bc2/235758618/custombanner-24245.png

[ Voor 26% gewijzigd door unfor op 24-04-2010 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
M2M schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:27:
[...]

ook gewoon friggin exact op 1. Volgens mij doe je het er gewoon om, om exact even veel kills te maken, als dood te gaan :D
Ja stond idd precies op 1, en was ook gewoon na een hele avond gamen en dat ik dacht van:"het word nu eens tijd om te stoppen".... hihi was best wel apart om te zien dat ik dus precies een k/d van 1 had.

Is trouwens ook alweer veranderd nu als het goed is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze gamelet ik niet eens meer op mijn kill dead ratio als ik dat wel doe gaan mijn stat langzamer omhoog als ik als een dolle ga gamen en te vaak dood gaat krijg ik mega veel punten 10-20-30 duizend maar goed met veel kills en weining deads en campen krijg ik maar hooguit 10 duizend punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Gegroet mannen =D Sinds gister BFBC2 werkende op m'n nieuwe pc :D
Alle GoT servers @favorites gezet -> meteen leuk :D

Jongens jongens wat is dit even schrikken als je Mw2 op je PS3 gewend bent zeg! Niet alleen is het weer even wennen om met toetsenbord en muis te gamen ipv met een controller, ook de gehele game is natuurlijk totaal anders.
Maar ik moet zeggen: I like it!
Grote maps, veel actie, veel voertuigen, toffe wapens en klassen: helemaal goed!
Alleen kom ik niet van het gevoel af dat m'n muis een beetje... Ehh... Jah... controller-achtig reageert? :S Gen idee hoe ik het moet zeggen, maar als ik bijvoorbeeld CSS even opstart, voelt de muis toch NOG een stukje 'directer' aan. (2 jaar niet pc shooters gedaan, maar 1ste test potje CSS DM een 50-20 score maakte me grijnzen :))
Bij BFBC2 is het net alsof er een mousesmoothing aanstaat (en nee die staat uit ;)).

Het enige wat ik niet snap is dat ik 5000+ europese servers zie, maar echt maar 20 daarvan met mensen erop? :S

Morgen even kijken hoe mijn steam account en in-game naam ook weer luidde en dan kan ik bij de PC-gamers neergeze worden :)

EDIT: PS: Recon @ Hardcore mode = EZmode...
Om mijn recon te levelen (ik ga bij nieuwe games altijd even lonewolfen om de maps te leren kennen ;) ) ga ik lekker op de hardcore servers spelen want jongens jongens wat is dat easy! Gegarandeerde one-hit-kills waar je ook raakt... Op normale servers moet je tenminste nog voor het hoofd gaan als je aan 't snipen bent.
Tevens heb je, mocht je ineens een vijand van dichtbij tegenkomen niet meer nodig dan je pistooltje... Als jij sneller het eerste schotlost dan die vervelende Assault speler die je wilde verrassen, legt hij alsnog het loodje :D

*denkt dat hardcore spelen als andere klasse dan recon heel vervelend is... juist vanwege andere recon spelers*

[ Voor 27% gewijzigd door Brutal1ty op 24-04-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Eindelijk een oplossing voor het trage joinen na gekilled te zijn, de virusscanner gewoon uitschakelen :) Werkt perfect, mijn irritatie verdwenen!

Smoke heb ik nu ook ontdekt, is vooral handig als defender bij disarmen van bom vind ik. Verder weet ik nog niet hoe effectief het is bij aanvallen bijvoorbeeld. Smoke gebruiken is namelijk ook een signaal en je eigen snipers zien ook niets.

[ Voor 45% gewijzigd door Paniohitus op 24-04-2010 10:22 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Preddie schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:19:
Eindelijk een oplossing voor het trage joinen na gekilled te zijn, de virusscanner gewoon uitschakelen :) Werkt perfect, mijn irritatie verdwenen!

Smoke heb ik nu ook ontdekt, is vooral handig als defender bij disarmen van bom vind ik. Verder weet ik nog niet hoe effectief het is bij aanvallen bijvoorbeeld. Smoke gebruiken is namelijk ook een signaal en je eigen snipers zien ook niets.
Ik heb hetzelfde euvel en ik heb mijn mappen ge-exclude wat niet werkt.
Maar ik weiger mijn virusscanner uit te zetten vanwege een slechte update :) ze fixen het maar gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Fanatix schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:28:
[...]

Maar ik weiger mijn virusscanner uit te zetten vanwege een slechte update :) ze fixen het maar gewoon.
Zeker met je eens, maar ik speel het spel voor mijn plezier en als ik daar de virusscanner voor moet uitzetten doe ik dat wel.. hopelijk fixen ze dit wel idd
[b][message=33886365,noline]Brutal1ty schreef op zaterdag 24 april 2010 @

EDIT: PS: Recon @ Hardcore mode = EZmode...
Om mijn recon te levelen (ik ga bij nieuwe games altijd even lonewolfen om de maps te leren kennen ;) ) ga ik lekker op de hardcore servers spelen want jongens jongens wat is dat easy! Gegarandeerde one-hit-kills waar je ook raakt... Op normale servers moet je tenminste nog voor het hoofd gaan als je aan 't snipen bent.
Tevens heb je, mocht je ineens een vijand van dichtbij tegenkomen niet meer nodig dan je pistooltje... Als jij sneller het eerste schotlost dan die vervelende Assault speler die je wilde verrassen, legt hij alsnog het loodje :D

*denkt dat hardcore spelen als andere klasse dan recon heel vervelend is... juist vanwege andere recon spelers*
Dit is echt precies de reden dat ik idd niet op hardcore speelt. Het is een sniperteam vs sniperteam geworden en heeft niks meer met tactiek te maken.
Wat ik trouwens wel ontdekt heb is dat ik het zeker merk dat de 40mm nade wat minder sterk is, je moet echt bijna op het poppetje schieten wil die nu direct killen. Opzich prima, want ik gebruikte de nade sowieso vaak om te verzwakken en daarna met wapen af te maken. (bij groepjes bijvoorbeeld)

[ Voor 57% gewijzigd door Paniohitus op 24-04-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatix schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:28:
[...]

Ik heb alles uitstaan op de achtergrond en heb er nog steeds last van. Zijn er hier nog meer mensen die die hotfix van ati voor de 4xxx serie hebben geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:03:
[...]

Ik heb alles uitstaan op de achtergrond en heb er nog steeds last van. Zijn er hier nog meer mensen die die hotfix van ati voor de 4xxx serie hebben geinstalleerd?
Ik heb een 4850 en ook de hotfix geinstalleerd. Moet zeggen dat het laden nu echt VEEL sneller gaat. Duurt nu slechts +/- 10 secondes terwijl het normaal wel meer dan 1 minuut duurde. Alleen de eerste 5 a 10 secondes is het haperen en schokken, net alsof nog niet alles is geladen. Daarna is het normaal speelbaar.

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
[...]

Ik draai die hotfix ja.
Maar indien je denkt dat het spawn probleem aan de hotfix ligt heb je het mis.
Het ligt bij BC2, en de wijzigingen die in de patch van vorige week zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja spawn probleem weet ik maar heb gewoon ontzettende performance isseus ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Preddie schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:19:
Smoke werkt in veel situaties geweldig in de aanval. Nog een youtube waar het zeer effectief wordt gebruikt :P
http://www.youtube.com/us...raining#p/u/2/_yOmOWaQq5s
Als je ze gebruikt moet je niet denken dat je aan één genoeg hebt, je moet een beetje met ze spammen.

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 24-04-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hmmz bij de PS3 store zag ik dat Map Pack 3 binnenkort te downloaden is maar zeer teleurstellend voor de meeste denk ik.. Squad rush: Laguna Alta en Squad Deathmatch Nelson Bay. Er mogen wel meer rush/conquest maps komen imo.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
unfor schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 01:19:
Na de Saiga, M1911, G3 en Knife, nu eindelijk C4 op platinum :P Next stop: Neostead 2000.
[afbeelding]
Die Neostead is echt top met 12 gauge en Magnum ammo, ben echt verslaafd aan dat ding.

Ben nu met de G3 aan de haal, wel even wennen weer pffffff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 02:26

aex351

I am the one

[...]

Ja, maar ik merk er niet veel van. De laadtijd is vooralsnog minimaal 20 seconden. Telkens wanneer ik join is bijna iedereen al begonnen. De versie van de geinstalleerde driver is: 8.723.5-100419.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:44

Audione0

Strijdt der titanen

mensen?

Misschien zullen jullie wel denken, daar heb je er weer 1. Maar.. ik heb sinds vandaag steeds punkbuster problemen, het handshaking verhaal etc etc.. Hebben er meer mensen last van? Echter heb ik vanaf de release van het spel geen last van gehad en nu ineens wel.. vreemd!
Punkbuster is up to date de service loopt in taakbeheer..

Ik kom op geen 1 server binnen BFBC2.. Ik bedoel, als een spel geladen is, wordt ik er vanaf gekickt..

Misschien heeft het met de BF update temaken die nu sinds een paar dagen loopt?

[ Voor 16% gewijzigd door Audione0 op 24-04-2010 13:22 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

Brutal1ty schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:04:
Gegroet mannen =D Sinds gister BFBC2 werkende op m'n nieuwe pc :D
Alle GoT servers @favorites gezet -> meteen leuk :D

Jongens jongens wat is dit even schrikken als je Mw2 op je PS3 gewend bent zeg! Niet alleen is het weer even wennen om met toetsenbord en muis te gamen ipv met een controller, ook de gehele game is natuurlijk totaal anders.
Maar ik moet zeggen: I like it!
Grote maps, veel actie, veel voertuigen, toffe wapens en klassen: helemaal goed!
Alleen kom ik niet van het gevoel af dat m'n muis een beetje... Ehh... Jah... controller-achtig reageert? :S Gen idee hoe ik het moet zeggen, maar als ik bijvoorbeeld CSS even opstart, voelt de muis toch NOG een stukje 'directer' aan. (2 jaar niet pc shooters gedaan, maar 1ste test potje CSS DM een 50-20 score maakte me grijnzen :))
Bij BFBC2 is het net alsof er een mousesmoothing aanstaat (en nee die staat uit ;)).
Mouse Smoothing staat ook aan. Is alleen uit te zetten met een tweak: http://www.geezergaming.c...unc=view&catid=42&id=3666
Maar die werkt bij mij niet goed. UAV's worden onbestuurbaar, en de gevoeligheid van tanks wordt veel te hoog. Het probleem is dat is bij godsnaam niet weet wat ik daarvoor moet aanpassen, je moet in die tweak zoveel dingen veranderen...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Compizfox schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:20:
[...]

Mouse Smoothing staat ook aan. Is alleen uit te zetten met een tweak: http://www.geezergaming.c...unc=view&catid=42&id=3666
Maar die werkt bij mij niet goed. UAV's worden onbestuurbaar, en de gevoeligheid van tanks wordt veel te hoog. Het probleem is dat is bij godsnaam niet weet wat ik daarvoor moet aanpassen, je moet in die tweak zoveel dingen veranderen...
Hier is die tool te vinden waar ik het op mumble over had: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/473594.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Aha, jij was dat dus.
Ik had CptChaos al ge-dm't (ook over een screenshot die ik hem zou sturen), maar hij was het niet.

Ik ga die tool eens proberen, thanks! Ik kon hem via Google niet vinden.

Wat werkt voor jou het beste? NormalizeInput uitschakelen, NegateValue uitschakelen of allebei?

[ Voor 20% gewijzigd door Compizfox op 24-04-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Compizfox schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:20:
[...]

Aha dus toch! Ga ik ook ff kijken of ik dat kan uitschakelen... Want vooral als je fps even een dip hebben veroorzaakt de mouse smoothing extra input lag wat heel vervelend kan zijn als je net ff snel een mooi schot wil lossen...

Verder: top spel. Hoop dat de community alleen nog maar groeit voorlopig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Laatst online: 28-09-2022
Yay, eindelijk een gold tag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Audione0 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:20:
mensen?

Misschien zullen jullie wel denken, daar heb je er weer 1. Maar.. ik heb sinds vandaag steeds punkbuster problemen, het handshaking verhaal etc etc.. Hebben er meer mensen last van? Echter heb ik vanaf de release van het spel geen last van gehad en nu ineens wel.. vreemd!
Punkbuster is up to date de service loopt in taakbeheer..

Ik kom op geen 1 server binnen BFBC2.. Ik bedoel, als een spel geladen is, wordt ik er vanaf gekickt..

Misschien heeft het met de BF update temaken die nu sinds een paar dagen loopt?
Daar is een problemen topic voor.
Maar kijk eens op de website van punkbuster en download de update tool en update PB handmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk de USAS-12 op gold, straks/vanavond de neostead doen en dan de Spas en 870. De MP-443 ook van silver naar goud en dan heb ik alle sidearms ook. Enkel de M-14 daarna nog maar dat is zo'n nutteloos kut ding.

Dan kan ik alle AR's naar platin brengen. Jeej.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
Brutal1ty schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:32:
[...]

Aha dus toch! Ga ik ook ff kijken of ik dat kan uitschakelen... Want vooral als je fps even een dip hebben veroorzaakt de mouse smoothing extra input lag wat heel vervelend kan zijn als je net ff snel een mooi schot wil lossen...

Verder: top spel. Hoop dat de community alleen nog maar groeit voorlopig!
http://www.filefront.com/15988283/BFBC2MouseFix-1.1.exe/
Dit progje (overigens niet zelf gebruikt ik heb het handmatig gedaan) doet het werk voor je, en de uav's etc blijven gewoon bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Gunner0616 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 14:45:
[...]

http://www.filefront.com/15988283/BFBC2MouseFix-1.1.exe/
Dit progje (overigens niet zelf gebruikt ik heb het handmatig gedaan) doet het werk voor je, en de uav's etc blijven gewoon bruikbaar.
dankje, ik zal morgen even kijken of het werkt bij mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 09:34:
Bij deze gamelet ik niet eens meer op mijn kill dead ratio als ik dat wel doe gaan mijn stat langzamer omhoog als ik als een dolle ga gamen en te vaak dood gaat krijg ik mega veel punten 10-20-30 duizend maar goed met veel kills en weining deads en campen krijg ik maar hooguit 10 duizend punten
Dit zegt meer over jouw skills, je hoeft namelijk niet te campen om een positieve k/d ratio te halen 8)7 (dit is vast nieuw voor je)
Maar gewoon beter zijn dan het gros wat er rond loopt en dan kun je nog steeds aanvallend spelen, dan heb je dus en 10-20-30 duizen punten zoals jij zegd en een positieve k/d ratio en ik hoef er niet eens op te letten want dat gebeurd gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ben vandaag de eerste cheaters tegengekomen op een server met autoeaim. Hadden beide 24/3 en 19/1 K/D en waren beide assault, iedereen op de server zat ook te gillen dat het niet klopte.

Zat daarna in een server waar 10 van de 13 Medic waren in het verdigende team, dan doe je ook helemaal niks meer als aanvallende team. Best jammer, maakt het spel wel minder door, omdat het geen tactiek is, maar gewoon overkill aan revivers waardoor je punten verliest

[ Voor 3% gewijzigd door Paniohitus op 24-04-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Brutal1ty schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:04:

- vsync uit? --> veroorzaakt mouse lag doordat beelden worden gebufferd
- HSAO=false? --> lees online dat dit mede mouse lag veroorzaakt, bji mij is het spel merkbaar smoother door dit uit te zetten (kan ook door meer fps komen, niet getest)

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Hotfix hier ook vandaag geinstalleerd en mn laadtijden zijn echt drastisch omlaag gegaan. Merk geen drop in framerate overigens dus positief. Ook nog niet gekicked vanwege ping dus zowel de BC2 patch als de Ati hotfix werken bij mij uitstekend. Laadtijden zijn nu zo snel dat ik af en toe niet eens door heb dat het "Join" knopje al te klikken is.

Enige wat ik gemerkt heb is dat knifen soms niet werkt. Al diverse situaties gezien. Mannetje staat naar buiten te kijken dus ren naar hem toe tot ik dichtbij genoeg ben en knife hem. Zie wel een bloedspatje maar niet dood... nog een keer en hoor een mes tegen steen geluid (niet de animatie als je iemand knifed). Gelukkig had ie niks door dus de 3e keer lukte het wel.
Omgekeerd gisteravond ook gemerkt.... ik stond op 2e verdieping in een huis en teambuddy die op op TS zat stond op de 1e verdieping. We waren aan russische kant en hoor ineens beneden me... You want some of that? Oftewel wat de US ventjes zeggen als ze knifen. Ik hoorde het een paar keer dus ging kijken en zag dat iemand mn buddy probeerde te knifen. Kon hem neer schieten voordat het lukte maar hij zal wel gebaald hebben. Anderen ook zo iets gemerkt al?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik ook ja, al een paar keer proberen te knifen na te R7 patch en 3 van de 4 keer lukte het niet, waarna diegene mij doorhad en me neerschoot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ook voor de patch is mij dat al een stuk of 3 keer gebeurt, dat je iemand knived, de bloedspat ziet en vervolgens wordt neergemaaid door diegene die je dan doorheeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Nog een fix, ditmaal voor hit detection: http://www.youtube.com/watch?v=erZPhcwkSw0
Lees de discription.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 24-04-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wow, wist niet dat het zo erg is als ze in het filmpje laten zien. Ga die fix ook zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Accident schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:39:
Smoke op je tank is idd erg handig, maar kies meestal voor alt-fire (bij lite tank) dan is de ander toch snelller kaput :)
eigenlijk gebruik ik bij een gewone tank (T90 of M1A2) geen altfire. Er zit toch standaard eigenlijk wel een squad genoot bovenop waardoor je de extra punch of reload wel kunt gebruiken. De extra armor is dan wel weer kansloos heb ik gemerkt, aangezien je op een gegeven moment toch genomen wordt, of de tegenstander vlak na de eerste keer kunt uitschakelen. Wegrennenrijden zit er in een tank niet echt bij. alt-fire is voor lone wolfs leuk, en zeker nuttig in bradley's.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat verklaart een hoop, daar had ik vandaag dus flink last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Zat ook met een klein tankje in mn hoofd toen ik dit poste :)

/edit ben trouwens ingame acci77 omdat mn (AccIDenT) nick al in use was

[ Voor 77% gewijzigd door Accident op 24-04-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Accident schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:31:
Zat ook met een klein tankje in mn hoofd toen ik dit poste :)

/edit ben trouwens ingame acci77 omdat mn (AccIDenT) nick al in use was
Die moet je idd niet onderschatten, is best een krachtige gun ;) Gewoon muis-rechts ingedrukt houden bij het rondkijken...

En btw, niet alle servers in de startpost zijn up-to-date. Bestaat er misschien een mogelijkheid dit erbij aan te kunnen geven?

[ Voor 14% gewijzigd door D-Day op 24-04-2010 20:49 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
unfor schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:26:
Nog een fix, ditmaal voor hit detection: http://www.youtube.com/watch?v=erZPhcwkSw0
Lees de discription.
Werkt niet, Quote van PBBans forum:
I'll just copy & paste what I wrote over in the EA forums. It's fascinating how many people still believe that it works, although it's so easy to confirm that it cannot work. Placebo effect ftw...

First I searched BF2.exe for the string GSDefaultLatencyCompensation. The string existed in the executable, so at least theoretically it could have an effect in BF2. You can easily check this by opening the BF2.exe in a text editor and searching for GSDefaultLatencyCompensation, but be sure to not ever save it with that editor!

Then I searched all .exe and .dll files in the Bad Company 2 folders for GSDefaultLatencyCompensation, and I didn't get a single match. But perhaps the strings are encoded/encrypted in some way, so I cannot be sure yet.

To rule out the possibility that the names of ini settings are in some way encrypted inside the executable, I searched for some variable names which are known to exist and work in Bad Company 2, like Scheme0FlipY or VoipRecieveVolume. Both can be found inside BFBC2Game.exe, So the names of the settings are not encrypted in any way.

The fact that GSDefaultLatencyCompensation cannot be found inside of BFBC2Game.exe (where all other settings can be found) proves that it's impossible to have any real effect in BC2.
http://www.pbbans.com/forums/question-t118306.html
Linkje werkt overigens alleen als je admin bent van een streaming server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:33:
Ben vandaag de eerste cheaters tegengekomen op een server met autoeaim. Hadden beide 24/3 en 19/1 K/D en waren beide assault, iedereen op de server zat ook te gillen dat het niet klopte.

Zat daarna in een server waar 10 van de 13 Medic waren in het verdigende team, dan doe je ook helemaal niks meer als aanvallende team. Best jammer, maakt het spel wel minder door, omdat het geen tactiek is, maar gewoon overkill aan revivers waardoor je punten verliest
En bedankt O-)
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/c3t44.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Pred87 op 24-04-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Gammro schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:07:
Ook voor de patch is mij dat al een stuk of 3 keer gebeurt, dat je iemand knived, de bloedspat ziet en vervolgens wordt neergemaaid door diegene die je dan doorheeft.
Ja dat had ik dus ook daarstraks ik knifde iemand 2x , 2x blood vervolgens draait ie om en moest ik er een hele clip met mn handfun doorheen jagen. Verder ook erg bizarre kills waar ik 2x een headshot hoor met mn m416 en dan via killcam te zien dat die persoon nog gewoon 75% of in een enkel geval 100% was zonder medkitje :'(

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 22:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Gunner0616 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 21:14:
[...]

Werkt niet, Quote van PBBans forum:

[...]

http://www.pbbans.com/forums/question-t118306.html
Linkje werkt overigens alleen als je admin bent van een streaming server.
Ik kon ook geen merkbaar effect bespeuren in hitdedectie op bewegende doelen. Ik denk dat het soms heel erg afhangt van de server waar je op speelt (misschien daarom de verschillen in het filmpje?).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:26:
Lees de discription.
wow shit. Ik heb geen bfbc2 (die komt nog wel), maar ik weet dat dit bij bf2 ook een serieus probleem was. Bij patch 1.5 zou dit verholpen moeten zijn (wat uiteraard niet zo is). Vooral bij de TV missile in bf2 had je van dit probleem last.

toch erg dat bfbc2, wat voor de pc gamers onder ons het vervolg is op bf2 (bf2142 buiten beschouwing gelaten), last heeft van hetzelfde probleem als zijn voorganger die ondertussen al 5 jaar oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup vreselijk is het, voor mij ook een reden om geen shotguns te gebruiken aangezien je met die lange wachttijden tussen schoten er flink last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Ik hoorde dat er geen auto aim is bij de online MP voor de Ps3. Klopt dit?

Heb het spelletje namelijk net binnengekregen, en om dan er alvast aan te wennen speel ik de SP ook zonder auto aim...
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398417>~~~[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic</a>

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/53522">CptChaos</a>, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/48563">jagermeister</a> of <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/339455">Lewt</a> een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.