[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.438 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
AllSeeyinEye schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:53:
T is een kwestie van blijven bewegen en op t hoofd mikken en - het meest belangrijk - niet op full auto schieten
Dat blijven bewegen kan je juist ook in problemen brengen. Bewegen maakt het richten ook weer lastiger, en je wordt sneller gespot.

Wil niet zeggen dat ik totaal niet beweeg, maar meer de omgeving rustig benader en constant de spot functie gebruik om m'n teamgenoten te helpen.

Overigens die spot functie lijkt niet altijd te werken. Soms zie ik een tank rijden, of een vijandelijke speler, druk ik achter elkaar op 'select' en gebeurt er niets. Meestal een aantal seconden later werkt de spot, maar soms rijdt de tank of loopt de persoon weer uit mijn gezichtsveld, waardoor de spot mislukt.

Zit er een minimale spottijd op ofzo?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

phosporus schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:15:
[...]

Door al die wijzigingen zijn ze nu waarschijnlijk een stuk sterker.. en in handen van iemand die er goed mee kan schieten was hij al vrij dodelijk
De M16 is sowieso mijn favo wapen. Daarvan is de dmg iets verkleind en de range vergroot. Maar omdat het een burst wapen is, zal je daar effectief niets van merken behalve dat long range sterker geworden is zoals bij alle wapens.

Wel positief dat laatste, aangezien dat nog minder snipers op zal leveren.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Striptease schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:39:
Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.
Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.
Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles.

YES YES YES!! Minder noobtubers, minder mortar hoertjes en ik ben blij dat de M60 generfed is het was gwn een makkie om ermee te killen!!! Kan niet wachten op de update op de PS3.
Als ze de blastdamage op choppers met de CG maar niet aangepast hebben, niks leukers als een chopper stuk schieten en ook nog 1 of 2 kills hebben.

Met de RPG-7 kunnen ze er altijd uitspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
RPG7 doet meer schade dan CG volgens mij, en aanvals heli blaas je op met 1 hit van rpg7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Striptease schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:39:
Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.
Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.
Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles.

YES YES YES!! Minder noobtubers, minder mortar hoertjes en ik ben blij dat de M60 generfed is het was gwn een makkie om ermee te killen!!! Kan niet wachten op de update op de PS3.
:'( Mijn Gustav generfed. Maar niet getreurd, recht op een sniper aan de andere kant van de map issie nog even effectief _/-\o_ Tripple kills zijn wel iets moeilijker nu.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:55
M60 nerf is duidelijk merkbaar. Alles wat zich niet op korte afstand is mismismis. ICM de lage RoF en de nu lagere damage dus nagenoeg waardeloos op afstand, mid-range en korte afstand.
Recoil is ook verhoogd heb ik gemerkt.
Maakt niet uit, ik pak gewoon weer de M16a2 die nog steeds even goed is als de M60 was met als bonus (nog steeds) ongelimiteerde 40mm nades. :)

Gisteren nog even de saiga uitgeprobeerd. Die was al niet extreem goed maar was wel degelijk, nu zuigt íe.
[b][message=33875264,noline]
Van minder noobtubers heb ik niets gemerkt. De splashdamage is wat minder, maar een "splash" van een 40mm was nooit dodelijk. De noobtube blijft even effectief.
De M60 was een makkie om mee te killen ja, wel vreemd dat het net zo goed een makkie was om M60 medics te killen. :p

Ik verwacht wel een verschuiving in balans tussen verdedigers en aanvallers. Reken maar dat er een stuk minder medics zullen rondlopen om de tickets van de aanvallende zijde aan te vullen. >:)

[ Voor 42% gewijzigd door ZenTex op 22-04-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:22
Fanatix schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:05:
http://support.amd.com/us...talyst-10-4-a-Hotfix.aspx

Hotfix nu ook voor 4xxx series kaarten!

Vanavond na het werken meteen weer DX10 forceren en kijken hoe het draait.
Dat gaan we proberen, ik vond het altijd vreemd als ik er in kwam dat er zelfs al een explosief op een mcom station zat voordat ik er in kon komen. En ik heb niet eens een langzame pc
phenomII 940BE en een 4870OC

En geprobeerd.

download die hotfix maar niet, bij mij zegt de pc dat er geen stuurprogramma voor mijn GPU geïnstalleerd is. Hotfix doet het niet.

[ Voor 12% gewijzigd door mhindrik op 22-04-2010 14:15 ]

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Even mijn ervaring met wapens sinds de patch:

M16: hetzelfde
UMP: lijkt wat precieser geworden, want ik had er sneller dingen mee dood (kan ook luck zijn geweest)
M1911: schiet een stuk langzamer, doet iets minder damage, maar door het langzamere schieten wel stuk precieser
CarlGustav: nog steeds imba
Tube: het projectiel is zwaarder en dropt dus sneller, en de tube heeft langzamere vlieg snelheid.
de 2 hierboven: een raam of muur kapot schieten waar iemand achter zit is niet 100% kill meer.

GOL: minder precies (nog nooit zo veel gemist met dat ding op 1 avond)
M95: precieser geworden, maar minder damage
De 2 snipers kan ook gewoon puur gevoel zijn dat ik me dag niet had gister.

De MG36 is nog steeds de beste medic gun! :p

+vanavond even 10.4a installen dan :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ZenTex schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:03:
Maakt niet uit, ik pak gewoon weer de M16a2 die nog steeds even goed is als de M60 was met als bonus (nog steeds) ongelimiteerde 40mm nades. :)
Wat nog leuker is, is om een resupply box voor je voeten te gooien en iedere 3 seconden een granaat te gooien in/op/naar een huis naast een vlag of MCOM. In no time het gebouw plat, er bevinden zich meestal wel spawnpoints in die gebouwen, dus ook een vergrootte kans op Destruction 2.0 kills

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
AllSeeyinEye schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:17:
[...]

Wat nog leuker is, is om een resupply box voor je voeten te gooien en iedere 3 seconden een granaat te gooien in/op/naar een huis naast een vlag of MCOM. In no time het gebouw plat, er bevinden zich meestal wel spawnpoints in die gebouwen, dus ook een vergrootte kans op Destruction 2.0 kills
Doh! Been there, done that. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze echt de Saiga generft? hopelijk niet de USAS12 dan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:44
mhindrik schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:05:
[...]
download die hotfix maar niet, bij mij zegt de pc dat er geen stuurprogramma voor mijn GPU geïnstalleerd is. Hotfix doet het niet.
Hier werkt ie anders prima, mijn laadtijden zijn met minstens de helft teruggebracht..

Daarnaast over de wapens; Jammer van de M60 :), mooi van de AN94, en CG is nog altijd even OP, ging er net 13-0 mee in een stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:49

PoweRoy

funky!

Gisteren trouwens vage problemen na het patchen en gamen:
-knifen werkte niet. Kon heel de middelmuis knop niet assigned in options
-G15 macro om te spotten werkte niet (wel gewoon op desktop/browser/etc maar niet ingame
-geen pins (dus bij 5 kills en dergelijk)

Verder gigantische performance gain. Eerst speelde ik alles net vloeiend(soms haperingen), alles low. Nu alles 60 fps constant :)

[ Voor 5% gewijzigd door PoweRoy op 22-04-2010 15:52 ]

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
Gisteren nog even de saiga uitgeprobeerd. Die was al niet extreem goed maar was wel degelijk, nu zuigt íe.
saiga is nog altijd prima vind ik, ik merkte eigenlijk geen verschil gister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waren de veranderen wel doorgevoerd? Client patch was wel uit maar de server patch gisteravond zeker nog niet?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Gisteren met de M95 een gunner uit de black hawk geknald goh wat viel hij prachtig naar beneden zeg hehe een reward op zich. Jammer genoeg kreeg ik geen mooie pin voor deze prestatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:14:
Even mijn ervaring met wapens sinds de patch:
M16: hetzelfde
had ik die gun maar!
UMP: lijkt wat precieser geworden, want ik had er sneller dingen mee dood (kan ook luck zijn geweest)
klinkt veel belovend aangezien engiguns echt proppenschieters op longer range waren waardoor je snel naar RPG en CG greep.[/quote]
M1911: schiet een stuk langzamer, doet iets minder damage, maar door het langzamere schieten wel stuk precieser
oke klinkt verbetering
CarlGustav: nog steeds imba
lol had een vermindering verwacht
Tube: het projectiel is zwaarder en dropt dus sneller, en de tube heeft langzamere vlieg snelheid.
oke questie van even wennen
de 2 hierboven: een raam of muur kapot schieten waar iemand achter zit is niet 100% kill meer.
Godver dit was zo mooi aan BFBC2
GOL: minder precies (nog nooit zo veel gemist met dat ding op 1 avond)
M95: precieser geworden, maar minder damage
De 2 snipers kan ook gewoon puur gevoel zijn dat ik me dag niet had gister.
Hoop het niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:32
Zit in dit spel bloed(*zucht* ouders :P)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gm1999 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:15:
Het is geen spartacus als je het daar mee wilt vergelijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Al ligt het niet met emmers op de grond als een "gore" game. Je ziet het meer als je iemand overhoop knalt (als een wolkje in de lucht) en dan weer weg.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

BAS80 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:09:
AMD Athlon 64 X2 4400+ @ 2,4 ghz
8800GT/ADE 512mb
A-data extreme DDR2 800+ 4096MB (4Gig)
Win7 (64bit)
heb dezelfde zelfde cpu, iets mindere videokaart, 2 Gb geheugen en XP (zie sig).
settings op medium-low, 1280x1024 ... als je niet teveel aan eye-candy hangt, loopt het goed, zo rond de 30fps.
Een beetje ... en geen losse ledematen en hoofden zoals in CoD WaW en MW.
(mijn dochters van 14 kijken wel 's mee en die hebben geen problemen, vinden CoD wel iets minder om naar te kijken)

[ Voor 29% gewijzigd door Goner op 22-04-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:11

Vrijdag

De Zwarte

Valt wel mee. Er zit meer "bad language" in dan dat rode goedje :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:17:
[...]

heb dezelfde zelfde cpu, iets mindere videokaart, 2 Gb geheugen en XP (zie sig).
settings op medium-low, 1280x1024 ... als je niet teveel aan eye-candy hangt, loopt het goed, zo rond de 30fps.
En dat zijn ongeveer de settings/fps waar de console versies mee gaan. Zou dan voor de pc versie gaan ivm kb/mouse, 32 players, serverbrowser/dedicated servers en gratis dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Hmm, voor degene die intresse hebben, de nieuwe achievementlijst is bekend: http://www.trueachievements.com/dlc.aspx?dlcid=234

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
furby-killer schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:50:
RPG7 doet meer schade dan CG volgens mij, en aanvals heli blaas je op met 1 hit van rpg7.
Ja maar met de CG blaas je de mannetjes in de heli eruit en evengoed chopper down.

Vergelijking.

RPG-7 hit, chopper gaat down 5 man springt er uit zonder schrammetje.
CG hit, chopper gaat meestal down 2 tot 3 man dood de rest springt eruit met flink bebloed zicht.

Iets met hardere blast damage hebben, tegenover meer penetratie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
De tracert dart gun is wel een stuk beter geworden trouwens. Je hebt er nu echt iets aan. Misschien is hij wel iets te krachtig geworden, want het taggen van een voertuig is echt simpel geworden.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graham schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:47:
De tracert dart gun is wel een stuk beter geworden trouwens. Je hebt er nu echt iets aan. Misschien is hij wel iets te krachtig geworden, want het taggen van een voertuig is echt simpel geworden.
i like tagging people! and javelin like fire upon >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Graham schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:47:
Dat wordt meer rockets dodgen in de chopper :( jammer eigenlijk voor de consoles pc zou ik het wel snappen met een muis is er met die machinegeweren best snel te schieten.

Met een controller wordt dat al een stuk moeilijker.
Nouja we gaan het wel zien misschien wordt niet alles doorgevoerd op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wth
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-08 10:46

wth

Jongens ff een vraagje, die hotfix voor de 4xxx serie is dat met of zonder catalyst control center, en kan ik die hotfix gewoon over de huidige drivers heen draaien, of moet ik eerst de oude drivers verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Voozover ik weet zit de catalyst CC er altijd bij. (vindt het zelf erg handig).
En ALTIJD oude drivers verwijderen. Daar heeft ATI ook een progje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Doet de hardcore modus het niet meer ofzo? Alle servers die volgens de server browser en hun naam hardcore zijn, zijn dat niet. Vind ik nogal irritant, want ik speel eigenlijk alleen maar hardcore..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Heb nog even geprobeerd, de map van BF2 te excluden met AVG, maar sapwnen in een game is nog steeds een ramp. Zelfs als ik AVG helemaal uitzet. Dit lijkt het niet op te lossen... Meerdere mensen nog last van en andere dingen geprobeerd? Moet nog steeds 10x klikken op enter

[ Voor 21% gewijzigd door Paniohitus op 22-04-2010 17:43 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
Patriot schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:36:
Doet de hardcore modus het niet meer ofzo? Alle servers die volgens de server browser en hun naam hardcore zijn, zijn dat niet. Vind ik nogal irritant, want ik speel eigenlijk alleen maar hardcore..
Dat is een bug. Als bijvoorbeeld minimap, of killcam uit staat wordt het al gezien als hardcore, terwijl het dat niet is. Zoek gewoon in de serverlist op namen met HC of Hardcore erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Preddie schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:42:
Heb nog even geprobeerd, de map van BF2 te excluden met AVG, maar sapwnen in een game is nog steeds een ramp. Zelfs als ik AVG helemaal uitzet. Dit lijkt het niet op te lossen... Meerdere mensen nog last van en andere dingen geprobeerd? Moet nog steeds 10x klikken op enter
Heb zelf ook AVG en moet ook vaak 2x klikken, soms 3x, vaker niet
excluden heeft bij mij ook nog niet geholpen maarja, er zijn ergere dingen :+
ik vind het nog niet zó vervelend dat heel het internet aan het afspeuren ben voor een oplossing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik kan niet online gamen...zie maar iets van 20 servers opeens. Heel vreemd dit, zijn ze aan een update bezig ofzo?
Game updaten zeker...nog maar eens proberen nu

[ Voor 17% gewijzigd door SuX DeLuXe op 22-04-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-09 10:02
SuX DeLuXe schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:51:
ik kan niet online gamen...zie maar iets van 20 servers opeens. Heel vreemd dit, zijn ze aan een update bezig ofzo?
Ik zie ook vrij weinig servers, als ik de hele lijst laad dan is het scrollbalkje aan de rechter kant nog steeds 2 cm groot, terwijl dit normaal maar 0,5cm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Heee! Ik zie nu alle pings!
Voorheen als ik in Win7 als admin draaide, alleen de pings van een stuk of 20 servers, maximaal.
Ook staan de reserved slots er nu bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Lizardz schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:35:
[...]

Dat is een bug. Als bijvoorbeeld minimap, of killcam uit staat wordt het al gezien als hardcore, terwijl het dat niet is. Zoek gewoon in de serverlist op namen met HC of Hardcore erin.
Dat was het probleem, de servers die ik bezocht hadden dat ook aan... Ik ga nu nog wel eens kijken of ik een échte hardcoreserver kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wth schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:13:
Jongens ff een vraagje, die hotfix voor de 4xxx serie is dat met of zonder catalyst control center, en kan ik die hotfix gewoon over de huidige drivers heen draaien, of moet ik eerst de oude drivers verwijderen.
Ja volledige driver. Maar hij laadt idd wel sneller maar bij loopt het voor geen meter meer. Ik zal je vertellen dat ik helemaal klaar ben met pc gaming. Ik koop elk jaar voor 100erden euros aan pc hardware en het is altijd alleeeen maar gezeik. En dat merk ik bij iedereen om mij heen. Nu sinds die patch ook ineens overal schijtlag terwijl ik met supersnelle fiberpower 30mbit zooi zit echt tivus gewoon. Voor duizend euro aan hardware, koop iedere keer braaf die spellen en haal ik er plezier uit? Nee, meer gezeik en frustratie dan plezier. Ik stop er echt mee, PC gaat op marktplaats en gebruik alleen nog maar mijn MacBook (het bewijs dat je wel een systeem kan maken waarbij je niet eerst een kwartier bezig bent met drivers installeren) Krijg ik vast weer van die kut reacties van je bent een tweaker ga het eerst is onderzoeken, zet je instellingen lager NEE! Heb het godverdomme afgelopen weken prima gespeeld op deze settings en dat werkte, nu niet meer. Serieus alleen maar gezeik en frustratie. bluh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg nog steeds een death als ik dood ga en gerevived word, dat is niet veranderd.

En echt constant een ping kick, wat een bullshit. Eerst nooit maar nu continu, slaat echt nergens op.

[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 22-04-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik moet wel zeggen dat er veel veranderd lijkt sinds de update...in positieve zin. De graphics lijken beter, het lijkt soepeler te spelen, hitboxes lijken beter, de interfaces zijn allemaal stukken beter. Er is nu ook een cooldown als je de server binnenkomt, iets van 10 seconden. Ik ben wel tevreden tot nu toe.

[ Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 22-04-2010 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:07:
[...]

Ja volledige driver. Maar hij laadt idd wel sneller maar bij loopt het voor geen meter meer. Ik zal je vertellen dat ik helemaal klaar ben met pc gaming. Ik koop elk jaar voor 100erden euros aan pc hardware en het is altijd alleeeen maar gezeik. En dat merk ik bij iedereen om mij heen. Nu sinds die patch ook ineens overal schijtlag terwijl ik met supersnelle fiberpower 30mbit zooi zit echt tivus gewoon. Voor duizend euro aan hardware, koop iedere keer braaf die spellen en haal ik er plezier uit? Nee, meer gezeik en frustratie dan plezier. Ik stop er echt mee, PC gaat op marktplaats en gebruik alleen nog maar mijn MacBook (het bewijs dat je wel een systeem kan maken waarbij je niet eerst een kwartier bezig bent met drivers installeren) Krijg ik vast weer van die kut reacties van je bent een tweaker ga het eerst is onderzoeken, zet je instellingen lager NEE! Heb het godverdomme afgelopen weken prima gespeeld op deze settings en dat werkte, nu niet meer. Serieus alleen maar gezeik en frustratie. bluh.
Je bent een tweaker, ga eerst eens onderzoeken ;) Nee, maarum, serieus honderden euro's per jaar? Ben ik toch benieuwd waar je je kast koopt eigenlijk... maar voor deze mensen hebben ze console en mac's uitgevonden, ook niet verkeerd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:39
[...]

Dan zal ik je blij maken ;)

Op de ps3 is het alleen maar lol :D
Of het komt door mezelf als ik te vaak afgemaakt word in een potje.

Op de PS3 hebben we nog geen update gehad (tenminste niet sinds vanmiddag 4 uur) maar eigenlijk vind ik alles behoorlijk in evenwicht. Er hoeft niet zoveel veranderd te worden.

Misschien in hardcore mode dat snipers (ja snipers) niet achterin je base kunnen blijven zitten en dan zodra je spawnt gelijk een kogel door je kop hebt en geen idee hebt waarvandaan.

Maar verder ben ik meer dan tevreden!! _/-\o_ Helemaal als iedereen een headsetje op heeft lekker gezellig knallen in een squad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Als het eerst prima werkte en na een update niet meer... Dan zou ik denken dat het niet aan je PC ligt, maar aan die update... :) Maareuh, ik wil ook niet zeuren, maar als je een probleem hebt, zoals performance of lag issues, dan moet je in een ander topic zijn, te weten: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:31

aex351

I am the one

Lizardz schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:35:
[...]

Dat is geen bug. Dat hebben ze bewust gedaan. Dice komt voor een simpele probleem (HC ja of nee) met een complexe oplossing.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:06

Crusader

Arc Nature

SuX DeLuXe schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:51:
Bij mij ook, snap er niks van. Had het gisteravond al. Er is wel een game update geweest maar nu een dag later zouden er toch wel meer servers te zien moeten zijn lijkt me.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
Dat zou een van de redenen kunnen zijn dat alle 3 onze servers nagenoeg leeg zijn, waar ze normaal stampes vol zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klein vraagje , weet iemand of die get all weapons bronze stars bug met die garand gefixed is ?

t ging lekker deze avond , eindelijk me eens deftig kunnen weren op de GoT born and killed server , net niet Tsurany kunnen knifen jammer genoeg maar dat blijft een missie op zich >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wth
  • Laatst online: 11-08 10:46

wth

@ zentex bedankt voor de tip. d:)b

Ik kan me enigszins de frustratie van stijnbos goed voorstellen.
Je koopt een product en in dit geval is dit een game, en als je iets koopt willen we toch allemaal dat het 100% werkt.
En tot heden ten vandaag, hebben de meeste onder ons, veelal problemen gehad met dit spel, wat natuurlijk jammer is, want opzich is gewoon een vet spel.
En een mens bekijkt eenmaal toch alles eerder de negatieve kant, in plaats van de posietieve zijde, dat is nu eenmaal mens eigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Damn, die tip over de siaga (ofzo) is echt goed :)
net een paar potjes Squad rush gedaan met C4 er bij... wat een feest, nog nooit zo snel zoveel kills gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Snowwie schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:22:
[...]

Dat blijven bewegen kan je juist ook in problemen brengen. Bewegen maakt het richten ook weer lastiger, en je wordt sneller gespot.

Wil niet zeggen dat ik totaal niet beweeg, maar meer de omgeving rustig benader en constant de spot functie gebruik om m'n teamgenoten te helpen.

Overigens die spot functie lijkt niet altijd te werken. Soms zie ik een tank rijden, of een vijandelijke speler, druk ik achter elkaar op 'select' en gebeurt er niets. Meestal een aantal seconden later werkt de spot, maar soms rijdt de tank of loopt de persoon weer uit mijn gezichtsveld, waardoor de spot mislukt.

Zit er een minimale spottijd op ofzo?
maximaal 4 per 10 seconden met een cooldown van 2 per 5 seconden. (correct me if i'm wrong; ben niet helemaal zeker meer, maar er zit een "overheat" op.) Maakt daarbij niet uit of je "raak" spot of "mis" spot. Ook dingen vragen of dingen aanbieden (hey, I can fix your ride! Hey man, get some health! Here, I've got some Ammo!) met dezelfde toets worden meegerekend.

[ Voor 5% gewijzigd door Gamebuster op 23-04-2010 03:26 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
[...]

Had ik ook gedaan. In zo'n bui echt mijn gehele game PC verkocht. Laptop gaan gebruiken en spiegelreflex cam gekocht van het geld (900 euro). Jaar later heb ik weer een vergelijkbare PC (EN een camera :D)

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Eindelijk... Mijn nieuwe PC is binnen en ook mijn BFBC2 schijf :D Vanmiddag eens lekker aan het installeren gaan... Alleen m'n muisdrivers nog en bfbc2 zelf, voor de rest is everything set to go :o

Oftewel: er is weer een nieuwe BFBC2 speler bij =) Meteen ook maar even mijn steam account updaten als ik m'n pass nog weet :D

[ Voor 25% gewijzigd door Brutal1ty op 23-04-2010 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Het wordt 20 gr. dan ga je toch niet gamen :+

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Patje040175 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 07:24:
;P Zit wat in. Goed dat je het zeg, ik zal me PC wel eer in de vriezer moeten zetten omdat hij anders smelt :/

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:39
buiten gamen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Geloof me, als jij net je pc geupgrade hebt van een E6300 + 2 gig rotRAM + Nvidia Geforce7600GS en daarme dus niks kunnen spelen op een bout medion scherm naar een i5 750 + 4 gig ram en HD5870 dan ga jij mooi gamen met 20 graden hoor :D zeker als je vriendin toch 's avonds pas komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:39:
t ging lekker deze avond , eindelijk me eens deftig kunnen weren op de GoT born and killed server , net niet Tsurany kunnen knifen jammer genoeg maar dat blijft een missie op zich >:)
Had t je graag gegund hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
[...]

Ja volledige driver. Maar hij laadt idd wel sneller maar bij loopt het voor geen meter meer. NEE! Heb het pieppieppiep afgelopen weken prima gespeeld op deze settings en dat werkte, nu niet meer. Serieus alleen maar gezeik en frustratie. bluh.
Ik heb hetzelfde euvel met die ATI patch als jij. Maar doen dan hetzelfde als ik: terug gaan naar 10.3. Duurt het laden wel iets langer, maar met de laatste patch van DICE heb ik nu echt een lekker spel draaien. Soepel, grafisch lekker en heerlijke gameplay. Jammer van die 10.4, maar dan moeten we maar even wachten totdat daar een update op komt. De flexibiliteit van pc gaming gaat wat mij betreft nog steeds boven de consoles, maar dat is persoonlijk natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

offtopic:
Je bent hardcore gamer of je bent het niet :)

* Murk herinnert de zomer van 2005 met BF2 O+ (en 2006 ook overigens :P )

Maar ik ga dit weekend niet veel gamen want wordt eindelijk eens mooi weer, dat moet gevierd worden :Y) (zoekt beerbash emoticon)
Murk schreef op donderdag 22 april 2010 @ 01:05:
Nog even dit kwijt.

EA heeft goed geluisterd naar de community. Server browser vernieuwd en een stuk rapper, je raakt geen death meer kwijt bij revive, en zo nog een paar dingen waar ik even niet op kan komen. Ook is het zo dat als je nu loopt tijdens afvuren van een m203 dat hij een afwijking krijgt, props daarvoor want dat brengt het aantal ccqtubers ook weer wat omlaag.
Weet er weer een paar. Wapensetup wordt nu netjes onthouden wanneer je afsluit en het spel weer opstart. Je kan nu chatten als je dood bent. Enne.. geloof dat ik er weer wat vergeten ben waar ik zojuist nog wel op kon komen :+

Nouja, even tijd om te spelen :w

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Brutal1ty schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 07:35:
[...]

Geloof me, als jij net je pc geupgrade hebt van een E6300 + 2 gig rotRAM + Nvidia Geforce7600GS en daarme dus niks kunnen spelen op een bout medion scherm naar een i5 750 + 4 gig ram en HD5870 dan ga jij mooi gamen met 20 graden hoor :D zeker als je vriendin toch 's avonds pas komt ;)
Grappig, volgens mij spelen de meeste als de kat van huis is :) (spreekwoordelijk gezien dan.., eigenlijk poes :P )

[ Voor 4% gewijzigd door Paniohitus op 23-04-2010 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Preddie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 08:48:
[...]

Grappig, volgens mij spelen de meeste als de kat van huis is :) (spreekwoordelijk gezien dan.., eigenlijk poes :P )
Ja is ook zo... vriendin vind het anders 'niet gezellig' ofziets :+

En ik maar meegaan naar al die paardenwedstrijden van dr, maar als ik dan even wil gamen :X :X

Toch hou ik van d'r O+

(en ook een beetje van mijn nieuwe pc :9~ O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:20
Preddie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 08:48:
[...]

Zooooo herkenbaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 07:54:
[...]

Had t je graag gegund hoor.
Zo vriendelijk ? Werkt het mooie weer op uw gemoed ? :P

ps : ik laat mijn vriendin naar allerlei girly programma's kijken (fashion , cooking en andere shite) waardoor ze daar dan aan verslaafd raakt en ik zonder schuldgevoel kan gamen >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 09:33 . Reden: vermoeidheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 06:33
Gisteren toch ook maar even gehaald. Vind het alleen vaag dat die Voip niet werkt. Bij mij iig. Vanmiddag weer proberen..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Morgenochtend krijg ik ontslag uit het ziekenhuis, dus dan heb ik van de week misschien wel weer tijd.

(Voor de insiders: kunstheup is gezet, ziet er allemaal goed uit. Woensdag geopereerd zaterdag naar huis, wel netjes) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:26:
ps : ik laat mijn vriendin naar allerlei girly programma's kijken (fashion , cooking en andere shite) waardoor ze daar dan aan verslaafd raakt en ik zonder schuldgevoel kan gamen >:)
Rofl... en haar natuurlijk up to date met de mode enzo te houden, zodat je er nog mee overstraat kan haha! :+ Iig dat zou ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
MuddyMagical schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:34:
Gisteren toch ook maar even gehaald. Vind het alleen vaag dat die Voip niet werkt. Bij mij iig. Vanmiddag weer proberen..:)
VOIP werkt alleen voor je squad.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:49:
[...]

Rofl... en haar natuurlijk up to date met de mode enzo te houden, zodat je er nog mee overstraat kan haha! :+ Iig dat zou ik doen!
hehe zo had ik het nog niet bekeken , t wordt beter en beter zo :P

Weet er iemand of die garand bug al verholpen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
True that, alleen is mijn girlfriend nou hooked aan facebook+farmville+cafeworld! Bij mij hoeft ze de deur niet eens meer uit }) _/-\o_ (nee dit is geen devil worshipping).

Ik ga namelijk niet naast haar op de bank zitten, een tv programma kijken waar ik niks aan vind en naar die boerderij geluiden luisteren van farmville. Dan zit ik echt met mijn armen over elkaar, kan ik net zo goed een boek pakken. Beetje knuffelen gaat dan niet eens tijdens dat gelaptop van der. :F. Dan ga ik me boven wel vermaken met mede Gotters.

[ Voor 4% gewijzigd door Gizzy op 23-04-2010 10:07 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Die Saiga is irritant :/ door de spread moet je of veel geluk hebben dat je tegenstander al verzwakt is of je moet zo dichtbij zijn dat je net zo goed je mes kan pakken.

Wel grappig al die recon haters die denken dat je in je eentje zit en dan verrast worden door de rest van je squad als ze je proberen te knifen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bokkie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:23:
Wel grappig al die recon haters die denken dat je in je eentje zit en dan verrast worden door de rest van je squad als ze je proberen te knifen :P
Wel grappig dat als je een recon wil kniven, dat plots 2 squadmaatjes achter hem spawnen die geknived zijn voordat ze doorhebben dat ze al gespawnd zijn :P

Helemaal mooi was dat de recon en een van zijn squadmaatjes een zilveren dogtag droegen, en de andere squadmaat een gouden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gister de 10.4a getest op mijn 4870 en het werkt als een zonnetje. laad tijden van maps zijn verdwenen. Alleen in het begin van elke map even een seconde of 5 massive frame lag omdat alles in beeld gestopt word, maar daarna loopt alles soepel.

Verder bezig met wat andere guns testen en 1 van die guns is de AN94. Toen ik deze net unlocked dacht wat een ongelofelijk pauper aparaat. Maar nu vel met de m16 gespeeld te hebben dacht ik het toch even te proberen. Maar holy shit wat is die AN94 awesome. Ik speel er zo veel fijner mee dan de m16. Die an94 blijft mijn assault weapon of choice :)

Verder de GOL en M95, tja die doen het allebij goed. Wat ik gister zei lag echt aan mij. Verder valt het me op dat ik veel minder vaak tubes om de oren krijg. of ze sneller kan ontwijken omdat ze langzamer vliegen. Wel een verbetering. Maar die blast radius reduction crap mag wel iets meer. zo'n tube ontploft op iemand ze voeten en hij loopt vrolijk verder, beetje jammer.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Ik had het fout. Je krijgt nog steeds een death als je gerevived wordt.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:40:
Yes helaasch wel, vrij kut :(
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:26:
[...]
Zo vriendelijk ? Werkt het mooie weer op uw gemoed ? :P
Oh nee ik heb je gister volgens mij wel een aantal keer afgeschoten dus dan mag het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wat willen die kleuren eigenljk zeggen? ik heb alleen nog maar brons en silver 'gevonden'.

Knifen is ook wel riskant trouwens :/ op een rushmap wil ik iemand knifen die bij een mcon ding staat krijg ik een headshot van een eigen recon :F volgende keer gewoon de handgun maar weer pakken.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

Gister weer een aantal potjes gespeelt met mede-Gotters. Ik heb wel 5x best squad met ze gehaald :D

XBL: Warheadheadshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bokkie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:46:
Wat willen die kleuren eigenljk zeggen? ik heb alleen nog maar brons en silver 'gevonden'.
hangt af van het lvl van de speler die je knived. Ik meen dat 40+ goud is, 25-40 zilver en daaronder brons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Bokkie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:46:

Knifen is ook wel riskant trouwens :/ op een rushmap wil ik iemand knifen die bij een mcon ding staat krijg ik een headshot van een eigen recon :F volgende keer gewoon de handgun maar weer pakken.
Het is iets van rank:
1-25 = brons
25-40 = zilver
40-50 = goud
Ik weet het niet precies, maar het is iets in die geest.
En AllSeeyinEye was me voor

[ Voor 4% gewijzigd door Rynji op 23-04-2010 10:56 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:40:
Gister de 10.4a getest op mijn 4870 en het werkt als een zonnetje. laad tijden van maps zijn verdwenen. Alleen in het begin van elke map even een seconde of 5 massive frame lag omdat alles in beeld gestopt word, maar daarna loopt alles soepel.

Verder bezig met wat andere guns testen en 1 van die guns is de AN94. Toen ik deze net unlocked dacht wat een ongelofelijk pauper aparaat. Maar nu vel met de m16 gespeeld te hebben dacht ik het toch even te proberen. Maar holy shit wat is die AN94 awesome. Ik speel er zo veel fijner mee dan de m16. Die an94 blijft mijn assault weapon of choice :)

Verder de GOL en M95, tja die doen het allebij goed. Wat ik gister zei lag echt aan mij. Verder valt het me op dat ik veel minder vaak tubes om de oren krijg. of ze sneller kan ontwijken omdat ze langzamer vliegen. Wel een verbetering. Maar die blast radius reduction crap mag wel iets meer. zo'n tube ontploft op iemand ze voeten en hij loopt vrolijk verder, beetje jammer.
yes gelukkig de snipers zijn gespaard gebleven! ben ook erg benieuwd naar de assualt rifle changes... still waiting till i can play a match! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Laatst online: 13-08 12:06
Murk schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:40:
Ik snap niet zo goed wat het probleem is. Een kunstmatig hoog gehouden KDR voegt toch niets toe voor je team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
AutCha schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:30:
[...]

Ik snap niet zo goed wat het probleem is. Een kunstmatig hoog gehouden KDR voegt toch niets toe voor je team?
Dus als de death per revive wordt afgeschaft zal je minder mensen hebben die niet revived willen worden en dus met hun medics meepushen, er is geen enkel logische reden om het er in te houden.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Bokkie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:23:
Die Saiga is irritant :/ door de spread moet je of veel geluk hebben dat je tegenstander al verzwakt is of je moet zo dichtbij zijn dat je net zo goed je mes kan pakken.
Vind ik wel meevallen.
Ik spray 3 keer en ze liggen op de grond.

Dat reviven is echt kut als ze dat doen in het open...
Bwwwzzzz, je komt tot leven, wilt weg rennen... BAM sniper door je kop... alweer... :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:45:
[...]

Yes helaasch wel, vrij kut :(

[...]

Oh nee ik heb je gister volgens mij wel een aantal keer afgeschoten dus dan mag het wel.
Ik denk dat het ongeveer evenreding verdeeld was , ben voor het eerst ace player geweest op de GoT , voor u zal dat niet zo zeldzaam zijn als voor mij. Eindig steeds hoog maar zelden op het hoogste trapje op een 32 slot server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Had gister ineens een paar potjes op een random server, ging gewoon goed ... 23-5 21-7 17-2 ... ik gebruikte me normale setups, m416/saiga assault, of engineer ump/rpg/tracer.

Ging gewoon ff lekker.

En voor mij werkte de 10.4a driver perfect voor me 5870, laadtijden zijn stukken minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Laatst online: 18-08 20:15
xbox live lag er dernet volgens mij uit :'(
Doet het nu weer dus kan weer no-life gamen :o

Heb laatst voor het eerst hardcore mode zitten spelen maar dat is niks voor mij
Beetje geteamkill enzo
Vooral toen mijn teammate uit de buggy stapte en voor mij eruit stapte zodat ik over hem heen reed ... wtf gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:01:
[...]

yes gelukkig de snipers zijn gespaard gebleven! ben ook erg benieuwd naar de assualt rifle changes... still waiting till i can play a match! :+
helaas zijn de snipers gespaard gebleven. De enige rede waarom ik geen hardcore modus speel, zeker niet op een rush server, is omdat zowel het verdedigende, als het aanvallende team enkel en alleen bestaat uit snipers. Het lijkt meer op instagib voor quake 3 of unreal tournament, dan bad company 2.

Van mij mag het in hardcore modus wel wat lastiger worden om met een sniper rifle iemand af te schieten. Een leuke random factor, of zwabberend crosshair.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AutCha schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:30:
[...]

Dus? Boeit het mij wat of het voor mijn team wat toe voegt. Ik speel dit spel voor mezelf, ik wil er plezier uit halen. Als ik achter elkaar word afgeschoten omdat er een idioot van een medic rondloopt die niet weet wanneer je wel en wanneer je niet moet reviven en mijn deaths dus opstapelen dan word ik daar niet blij van.
Mijn KDR laat voor mij zien of ik beter word of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tsurany schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:46:
[...]

Dus? Boeit het mij wat of het voor mijn team wat toe voegt. Ik speel dit spel voor mezelf, ik wil er plezier uit halen. Als ik achter elkaar word afgeschoten omdat er een idioot van een medic rondloopt die niet weet wanneer je wel en wanneer je niet moet reviven en mijn deaths dus opstapelen dan word ik daar niet blij van.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 12:23

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

phosporus schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:44:
xbox live lag er dernet volgens mij uit :'(
Doet het nu weer dus kan weer no-life gamen :o
LOL Faalhaas :D
Moet je savonds wat langer met ons spelen :P
Heb laatst voor het eerst hardcore mode zitten spelen maar dat is niks voor mij
Beetje geteamkill enzo
Vooral toen mijn teammate uit de buggy stapte en voor mij eruit stapte zodat ik over hem heen reed ... wtf gewoon
Moet je ook niet zo hard rondgassen met die buggy , ik word altijd wagenziek bij jou :+

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 00:39
[...]

Dus het feit dat battlefield een game is dat het best in team gespeeld wordt heb je gemist ofzo?
Dat van die medic's heb je gelijk, ik probeer eerst de tegenstander om te leggen voor ik revive, anders heeft het geen zin.
Snipers laten de medics zelfs leven omdat ze toch telkens de slachtoffers reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M2M schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:46:
helaas zijn de snipers gespaard gebleven. De enige rede waarom ik geen hardcore modus speel, zeker niet op een rush server, is omdat zowel het verdedigende, als het aanvallende team enkel en alleen bestaat uit snipers. Het lijkt meer op instagib voor quake 3 of unreal tournament, dan bad company 2.

Van mij mag het in hardcore modus wel wat lastiger worden om met een sniper rifle iemand af te schieten. Een leuke random factor, of zwabberend crosshair.
voor hardcore zou dit zelf een mooie verbetering kunnen zijn... alleen zouden ze meer assault rifles moeten toevoeggen voor all classes zodat ik als recon kit met assault rifle kan hobbelen.. en niet die antieke tommy gun hoef te usen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Engineer Stewie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:57:
[...]
Dus het feit dat battlefield een game is dat het best in team gespeeld wordt heb je gemist ofzo?
Nee, maar lang niet alles wat ik doe hoeft perse bij te dragen aan het team. Ik speel het spel nog altijd omdat ik er plezier uit wil halen en ik me er mee vermaak. Het team belang is ondergeschikt aan mijn eigen plezier voor mij, eerst wil ik plezier hebben in het spelen en daarna het team helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
[...]

Dan definieer jij wel of niet beter zijn op een merkwaardige manier.

Stel je speelt rush, je zit in het verliezende team, maar in jouw team heeft iedereen een positieve KD ratio, het winnende team, heeft veel mindere ratio's maar wint wel continu.

Bestaat jouw team dan uit betere spelers dan de spelers in het winnende team?

Indien je antwoord hierop Ja is, dan begrijp je het spel niet helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 11:30
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:02:
[...]

voor hardcore zou dit zelf een mooie verbetering kunnen zijn... alleen zouden ze meer assault rifles moeten toevoeggen voor all classes zodat ik als recon kit met assault rifle kan hobbelen.. en niet die antieke tommy gun hoef te usen! :+
En dat je als assault klasse ook voor een sniperrifle kan kiezen |:( Dan kunnen ze net zo goed alle 4 de klasses afschaffen en je gewoon zelf iets in elkaar laten zetten met de beschikbare wapens/gadgets.
Dan zou het net zoiets worden als Call of Duty en dan stijgt het percentage Rambo spelers enorm en teamplay zakt dan naar een dieptepunt....

[ Voor 11% gewijzigd door chrisO op 23-04-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan neem jij aan dat ik denk dat de KDR de enige manier is waarop je kwaliteit meet, dat is niet zo. Je kan er ook geen spelers mee gaan vergelijken om te kijken wie er beter is. Het is voor mij enkel een manier om te kijken of ik wel of niet vooruit ga, als ik met dezelfde speelstijl steeds meer vijanden af kan schieten voordat ik zelf dood ga dan ga ik dus vooruit op dat aspect.

De KDR laat namelijk wel zien hoe effectief je bent in gevechten. Maak je op conquest veel meer kills dan dat je dood gaat dan zorg je dus dat er bij de tegenpartij steeds meer punten vanaf gaat terwijl er bij jou amper punten af gaan doordat je lang blijft leven.
Zelfde met rush, ga je minder vaak dood als aanvaller dan ben je effectiever omdat er minder tickets af gaan.
Als twee mensen dezelfde speelstijl hebben dan wil je de gene hebben die een hogere KDR heeft omdat hij dan beter is in vijanden afschieten en in leven blijven dan de ander. Die gene zal dus minder vaak dood gaan en minder tickets kosten omdat hij effectiever is in gevechten. En hij draagt evenveel bij aan het team omdat hij, net als de gene met een lagere KDR, ook constant probeert objectives te armen of te disarmen, enkel blijft hij er langer blij leven terwijl hij meerdere vijanden afschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen waarbij de 10.4a driver niet werkt?
Laadtijden bedragen zeker 20 seconden....
Zit je dan met je SSD/HD5970@900/1300/X4965@4.2ghz :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
MuddyMagical schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:34:
Nadeel aan die VoIP is, dat alleen je squad leden je dan (kunnen) horen. Als je op de server "Where Tweakers are born... And Killed" server speelt (zie servers in de TS), zit er ook een Mumble server bij.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398417>~~~[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic</a>

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/53522">CptChaos</a>, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/48563">jagermeister</a> of <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/339455">Lewt</a> een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.