[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.441 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
De M1911 voelt nogsteeds erg sterk aan, de M60 eigenlijk ook wel. Qua fps heb ik het idee dat het wat minder is geworden en server lag had ik vanmiddag ook last van ja. De nieuwe server browser werkt dan wel weer goed, en je kunt soldaten verwijderen. Dat hij nu ook je kits onthoud is wel een hele verbetering!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Kan iemand al bevestigen dat de consoleversies ook gepatched zijn?
Al heb ik sterk de indruk dat vrijwel alle ophef over overpowered wapens alleen op de pc versie speelt...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Jackal131 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:25:
Wat een onzin om de M95 te nerven...
Heb je wel eens een .50 patroon in je handen gehad? Enorm verschill met 7.62 die voor de meeste mg's gebruikt worden. Een .50 brengt irl enorm veel schade toe.

Jammer..
irl zouden ze gewoon een f16 bombardement erbij halen, dit is niet irl.

irl doen 10 kogels uit een uzi meer schade dan een rook granaat die je raakt, in het spel ook niet.

irl is een m95 veel te lomp om op korte afstand te willen gebruiken

irl zou je met 1 goed gemikt schot van zo ongeveer elk wapen uitschakeld zijn.

Nu hebben we dat weer gehad. Zowiezo voor short range snipen met 4x scope vind ik een m95 niet bij de lekkerdere snipers, dat ding is juist puur voor lange afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:59
AllSeeyinEye schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:37:
Kan iemand al bevestigen dat de consoleversies ook gepatched zijn?
Al heb ik sterk de indruk dat vrijwel alle ophef over overpowered wapens alleen op de pc versie speelt...
Patch is nog niet voor de consoles uit. Bij de 360 test microsoft de patches altijd eerst zelf. Grote kans dat ie pas volgende week komt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larrs schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:29:
[...]

Ik ben door deze patch voor het eerst uit een server gekickt vanwege een te hoge ping, was een GoT server.
Terwijl ik het gevoel had deze patch er voor zorgde dat het allemaal wat soepeler deed lijken.
Spel is bij mij door lag onspeelbaar geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Lewt schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:27:
[...]

Ik zou liever zien dat je niet van een grote afstand al je knife kan pakken maar in 1 keer dood vind ik best.
Of ze veranderen dat als er op je wordt geschoten dat je knife actie dan langer duurt ofzo.
Ik zou liever zien dat ze dat knife gebeuren goed fixen. Al zo vaak gehad dat ik iemand knifde (soms meerdere keren), het geluid hoorde en bloed zag dat je iemand stak en dat hij toch nog leefde.. was gewoon terwijl ik tegen hem aan stond, dus was voldoende in de buurt. Uiteraard werd ik daarna wel in 1x geknifed :/

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:43:
[...]

Spel is bij mij door lag onspeelbaar geworden...
Zie de topic waarschuwing.
Buiten dat: je instellingen (grafisch) al eens naar beneden bijgesteld?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:47:
[...]

Zie de topic waarschuwing.
Buiten dat: je instellingen (grafisch) al eens naar beneden bijgesteld?
ik denk dat die bedoeld dat die niks heeft veranderd en altijd kon spelen, en nu na de patch het niet meer kan.. waarom zou je dan de grafische instellingen veranderen.. (je kon daarvoor altijd prima spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:50:
[...]

ik denk dat die bedoeld dat die niks heeft veranderd en altijd kon spelen, en nu na de patch het niet meer kan.. waarom zou je dan de grafische instellingen veranderen.. (je kon daarvoor altijd prima spelen)
Omdat er gesleuteld is aan het spel? En buiten de server-browser wellicht ook aan kleine bugs in het spel? Waardoor een en ander wellicht nu niet meer zo loopt als voorheen met de huidige gpu-drivers?
Sowieso: je bent een tweaker, dus eerst zelf sleutelen en proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:52:
[...]

Omdat er gesleuteld is aan het spel? En buiten de server-browser wellicht ook aan kleine bugs in het spel? Waardoor een en ander wellicht nu niet meer zo loopt als voorheen met de huidige gpu-drivers?
jawel jawel.. maar je zou denken dat ze het verbeteren( beter geschreven) en niet slechter gaan maken?..

ik zal vanavond die patch installeren.. ik heb een redelijk goede machine core2quad 9550 4ghz met 4 gig mem en 2x 5770.. ik heb hoge FPS en als dat nu tot onacceptabel niveau zakt is die patch gewoon kut en slecht geschreven.. want met mijn machine moet dit spel makkelijk speelbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
AllSeeyinEye schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:52:
[...]

Volgens mij begrijp je niet helemaal wat de mensen hiermee bedoelen. De update/patch voor de PC is sowieso "hot" en naar mijn mening on-topic op dit moment.
Daarnaast geven Vaizard en StijnBos aan dat het spel door de patch niet meer speelbaar is, dus daarvóór wel, zonder dat de instellingen zijn veranderd. Is dus probleem van de patch.
Het probleem is niet dat hij geen goede tweaker zou zijn, jouw opmerking daarover maakte mij duidelijk dat je het niet helemaal begreep. Na een patch zou je verwachten eerder minder dan meer te hoeven veranderen aan de instellingen... ;)
jporter schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:06:

[...client/server beiden gepatched?..]

Waarschijnlijk. Laat maar eens eerst een dag voorbij gaan en ga dan janken als alles bagger is. Je moet wel begrijpen dat het uitrollen van client/server side patches tegelijk veel met zich meebrengt.
Ik start spel met administrator-rechten. Wat er dan gebeurt is dat het spel direct start, niet eerst checkt voor patches e.d.... Dus mij spel is nog niet gepatched kom ik net tot de conclusie. Waarschijnlijk de GoT servers wel... ;)
En btw, "janken" doen we hier allemaal niet, nog niet tenminste

[ Voor 35% gewijzigd door D-Day op 21-04-2010 16:48 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jonge jonge. Ik heb er echt genoeg van. De lag is duidelijk niet door mijn grafische instellingen omdat het prima loopt. Alleen zie ik poppetjes ineens wegschuiven/ ergens anders staan/ ik duik weg maar blijf toch staan etc. etc. etc. oftewel lag en ik was niet de enige op de Nederlandse server waar ik net op zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:56:
maar je zou denken dat ze het verbeteren( beter geschreven) en niet slechter gaan maken?..
Die illusie heb ik al niet meer sinds we van de beta naar de gold versie gingen ...

en het voorstel om te gaan tweaken nadat je door patches niet normaal meer kunt spelen ... tsja.

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 21-04-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus totaal geen lag of server browser problemen met de nieuwe patch het enige wat ik heb is nog af en toe een crash/freeze waarbij het geluid zich blijft herhalen en het beeld bevriest :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Voor de PS3'ers, als er een patch was had je dat snel genoeg gemerkt bij het opsttarten van BFBC2 :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Changelog time!
As requested by the community, here is the exhaustive all inclusive changelist of all balance updates made in the R10 Server update for PC.

Increased the base range of all Automatic and Semiautomatic weapons for more consistent close range combat.
Slightly increased the damage of Semiautomatic rifles over long range for more consistent damage output.

Increased the zoomed burst accuracy of LMGs and decreased LMG accuracy when moving to reduce LMG run and gun.
Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.
Decreased the damage of the PKM over long range to balance it with other LMGs.
Increased the base damage of the Type88 LMG to balance it with other LMGs.

Slightly reduced the base damage of the M16 and G3 to balance the increased range.
Slightly increased the damage of the AEK971, F2000, AN94, and AUG over long range to balance them with other Assault Rifles.

Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.
Slightly Reduced the max range of the 40mm shotgun to balance it with other shotguns.
Slightly increased the base damage of shotgun rounds and reduced their range to clarify ideal shotgun combat distance.

Reduced the base damage of the PP2000 to balance the increased range.
Increased the damage of the 9A91 over long range to balance its lower magazine size.

Increased the damage and range of the M9, M93 pistols to make them more desirable as a secondary weapon.
Increased the range of the MP443 pistol to make it more desirable as a secondary weapon.
Increased the damage of the MP412 over long range to balance its low rate of fire.
Slightly reduced the rate of fire of the M1911 pistol to balance it with other pistols.

Increased the repair and overheat speeds of the Power Tool. Now overheats sooner but repairs the same amount before overheating.
Increased the maximum number of Motion Sensors that can be carried from 2 to 3 and increased the speed which new sensors are acquired from ammo boxes.
Significantly increased the speed of the Tracer Dart projectile to make it more effective against airborne targets.
Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles.
Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance, especially in Hardcore.
Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance.

Increased the benefit from the Medkit Heal+ specialization to make it more desirable as a Specialization.
Decreased the benefit from Vehicle Reload Speed to balance it against other Vehicle Specializations.
Slightly decreased the benefit from accuracy specializations to balance the changes to range and accuracy tweaks.

Fixed a bug where the BMD3 would take extra damage to the front armor.
Reduced the explosive damage from Attack Helicopter cannons.
Increased the damage of AA guns against all targets. The AA gun should be much more effective against infantry on Port Valdez.

These changes will eventually make their way to the 360 and PS3 as we work with our partners Microsoft and Sony to continue to support BFBC2 on all platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:25:
Wat een onzin om de M95 te nerven...
Heb je wel eens een .50 patroon in je handen gehad? Enorm verschill met 7.62 die voor de meeste mg's gebruikt worden. Een .50 brengt irl enorm veel schade toe.

Jammer..
Met een 7.62 door je hoofd ben je ook gewoon dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:43:
Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.
Kortom nerf on GL en CG hopelijk stopt iedereen met zeuren hierover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let the whining begin :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Sagaris schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:43:
Changelog time!

[...]
Dat wordt ons volgende flame-weapon-tje :p

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Jammer om te lezen dat dit ook wordt ingevoerd op PS3 en Xbox, heb ook het idee dat de pc gamers er meer last van hebben.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrDDay schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:57:
[...]

Dat wordt ons volgende flame-weapon-tje :p
Heb er net even mee gespeeld en moet zeggen dat Type 88 nu echt heerlijk schiet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Change log ziet er goed uit, alle wapens zijn nu veel beter verdeeld.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Tijdens het opstarten van bfbc2 op de xbox moest ik eerst een update downloaden denk dat alles voor de xbox dus ook doorgevoerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:01:
[...]

Heb er net even mee gespeeld en moet zeggen dat Type 88 nu echt heerlijk schiet :)
Ik vond 'm al fijn. Was mijn nummer 2. Mijn nummer 1 was de X-Mate (XM8 LMG)

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik heb de SP van BFBC2 gespeeld bij een maat, die von dik wel vet. maar is de multiplayer ook leuk. En nu geen fanboy reacties. Graag iemand die ook MW2 heeft gespeeld want dat vond ik erg leuk.

-edit- laat maar , ik koop hem gewoon. Filmpjes zien er echt vet uit. Net ff dat stukje meer realisme.

Nog een vraag, zijn de servers van BFBC2 een beetje vol, niet dat ik straks een dooie game speel (lijkt me sterk)

[ Voor 36% gewijzigd door Cornelisjuh op 21-04-2010 17:52 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:22
Ik heb nu iets gemerkt wat niet in de changelog stond, zowel de humvee als de waterscooters zijn vele male langzamer geworden. Alleen de quad is nog op "normale" snelheid.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Cornelisjuh schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:31:
Ik heb de SP van BFBC2 gespeeld bij een maat, die von dik wel vet. maar is de multiplayer ook leuk. En nu geen fanboy reacties. Graag iemand die ook MW2 heeft gespeeld want dat vond ik erg leuk.

-edit- laat maar , ik koop hem gewoon. Filmpjes zien er echt vet uit. Net ff dat stukje meer realisme.

Nog een vraag, zijn de servers van BFBC2 een beetje vol, niet dat ik straks een dooie game speel (lijkt me sterk)
Gewoon kopen idd. en je hebt genoeg keuze uit (volle) servers (op de pc iig).
Sinds ik BC2 heb speel ik MW2 niet meer. BC2 geeft meer het gevoel van oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
De nieuwe server browser ziet er netjes uit moet ik zeggen je kan ook op hardcore zoeken voor de liefhebbers :D

De Type88 LMG net unlocked en het is inderdaad een lekker wapen om mee te knallen.

[ Voor 65% gewijzigd door JT888 op 21-04-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

JT888 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:08:
De nieuwe server browser ziet er netjes uit moet ik zeggen je kan ook op hardcore zoeken voor de liefhebbers :D

De Type88 LMG net unlocked en het is inderdaad een lekker wapen om mee te knallen die m60 kit had ik opgepikt van iemand anders maar dat ding is gaar met de 4x scope die erop zat...
Dat wel maar nog steeds is er geen ping te zien. Ik bedoel maar... dit is niet de eerste patch en dit soort basis functionaliteit ontbreekt nog steeds in de server browser (in ieder geval op Windows 7 64 bit).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik heb windows 7 64bit en ik kan wel gewoon de ping zien in de serverbrowser, en er op sorteren.
Plus het feit dat je nu ook op region kan filteren, voor nog betere ping resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
phosporus schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:57:
[...]

In het spel zit wel een motion mine dingen en tracer darts en jij vind emp nade's futuristisch hehe :o
Op console's zitten geen admins maar meestal kunnen de defenders er idd wel wat aan doen, maar soms is er gewoon niks tegen te doen omdat ze te sterk zijn.

Mijn berichtje was trouwens geen rant tegen de mortar strike maar begrip waarom ze hem gebruiken.

@Joris Sinds wanneer geloof jij alles wat op een stats site staat je kan praktisch geen skill rating heben van 0 namelijk 8)
LOL ja hallo ergens moet de grens getrokken worden toch anders pleuren ze er ook maar meteen lightsabers in ipv knives en laser guns en voertuigen die hoveren in de lucht net als in BF2142 8)7

Een EMP nade is overbodig imo de engineer is krachtig genoeg om enemy tanks te stoppen weet ik uit eigen ervaring. De 3rde launcher is namelijk heerlijk tegen tanks _/-\o_ en de mines tja instant kill :+

De tracer zou overigens niet moeten werken met de RPG en de CG vind ik maar dat is slechts mijn mening.

En de motion mines mja ik zou ze niet missen mochten ze die eruit halen.
Ik zie daarvoor liever de Claymore mines uit BF2 voor in de plaats terug dat zou perfect zijn !!

Maar goed we moeten voor meer realisme gewoon wachten op BF3.

[ Voor 25% gewijzigd door JT888 op 21-04-2010 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ligt 't aan mij of is het op elke server gigantisch laggy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Update voor console? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ik heb net 1 server geprobeerd en geen lagg ondervonden als ik rond rende.

Alleen een extreme vertraging met spawnen waardoor ik 3x werd afgeknald voordat ik beeld had heel vaag...

En het was ook lastig om me kit aan te passen tijdens de spawn dit had ook vertraging weet niet of dit door die server komt waar ik op speelde maar ik zal het wel zien later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Bor de Wollef schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:15:
[...]

Dat wel maar nog steeds is er geen ping te zien. Ik bedoel maar... dit is niet de eerste patch en dit soort basis functionaliteit ontbreekt nog steeds in de server browser (in ieder geval op Windows 7 64 bit).
Rynji schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:16:
Ik heb windows 7 64bit en ik kan wel gewoon de ping zien in de serverbrowser, en er op sorteren.
Plus het feit dat je nu ook op region kan filteren, voor nog betere ping resultaten.
Same here ik kan gewoon me de ping van de servers zien met W7 64bit in de vorige browser overigens ook hoor raar dat je dat niet kan zien dan .

[ Voor 28% gewijzigd door JT888 op 21-04-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

JT888 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:40:
[...]

[...]

Same here ik kan gewoon me de ping van de servers zien met W7 64bit in de vorige browser overigens ook hoor raar dat je dat niet kan zien dan .
Draai je de game (steam versie) wellicht als Administrator? Dat schijnt te helpen maar dat ben ik niet van plan. Ik vind dat een game gewoon goed met standaard rechten hoort te werken.

Hebben jullie trouwens, sinds de nieuwe patch, ook allemaal dat je direct na een spawn aan het begin van een match een lagspike krijgt? Ik hoor er ingame ook veel mensen over. Het spel lijkt dan gewoon 1 a 2 seconden compleet te hangen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 21-04-2010 19:24 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Bor de Wollef schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:46:
[...]

Draai je de game (steam versie) wellicht als Administrator? Dat schijnt te helpen maar dat ben ik niet van plan. Ik vind dat een game gewoon goed met standaard rechten hoort te werken.

Hebben jullie trouwens, sinds de nieuwe patch, ook allemaal dat je direct na een spawn aan het begin van een match een lagspike krijgt? Ik hoor er ingame ook veel mensen over. Het spel lijkt dan gewoon 1 a 2 seconden compleet te hangen.
Ik draai inderdaad BC2 via Steam als Administrator want ik ben de enigste die mijn laptop gebruikt ;)

Die lagspike kan zijn wat ik bedoel het joinen is vertraagt op een of andere manier ik ga zo even kijken of ik dat op meerdere servers heb iets wat ik niet hoop overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik draai ook als administrator, het is immers mijn eigen pc die ook alleen ik gebruik :-)
En jep, ik had ook een dikke lag spike bij de start, boompjes die ik plat reed vielen nog 3keer om :P
Er is één map met een situatie waar ik me kapot aan erger:
Het in een helikopter zitten op Atacama Desert:
Cockpit view:
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/96122958-3.jpg
Buiten view:
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/96122975-3.jpg
Buiten de cockpit kun je wel gewoon fatsoenlijk ver kijken, maar binnen zie je geen knal.

[ Voor 55% gewijzigd door Rynji op 21-04-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

oew onthoud bc2 nou eindelijk je gemaakte class? Volgens mij wel.

Ow en nu ook me 1e CTD :(

[ Voor 116% gewijzigd door Xenomorphh op 21-04-2010 20:06 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik wordt continue gekickt vanwege een te hoge ping(>230). Ik zie wel dat ik altijd erg hoog begin, maar heel snel is de ping hetzelfde als de rest en toch wordt ik naar een tijdje gekickt.

Dit is op server: '[GoT] Where tweakers are born... And killed...'

Dit is dan ook mijn enige ergernis van deze patch, terwijl ik verder dik tevreden ben.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

D'r was een patch voor de xbox360 toen ik BC2 startte, dus er is wel iets veranderd, of dat nu alleen de SPECACT was of ook de patch weet ik niet...

In ieder geval heb ik al wel een paar SPECACT kits gezien (en natuurlijk wapentjes gejat :P). Bij de SPECACT medic zag je -echt- veel verschil qua uniform. Een gejatte M16-SA met red dot sight schoot verdacht precies, maar geen idee of deze preciezer is als de "normale" M16, zal het dadelijk even testen!

Verder merk ik dat de UMP-45 beter geworden is, volgens mij is hij nu ook beter dan mijn oude vertrouwde PP2000. Denk dat ik nu wel wissel naar de UMP, zeker aangezien je 2x zo lang met je ammo doet dan de 1000 kogels/min van de PP2000... ;)

Verder dacht ik ook een kleine FPS boost te bemerken met het vliegen met de Black Hawk op de x360 (niet dat het eerst traag was, maar het leek stukken soepeler te gaan, zeker met mijn beruchte helicopter-ninja-luchtactobatiek kwam dat zeer goed van pas :+), maar dat kan ook gewoon inbeelding zijn... :P

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die GoT server zuigt wel met z'n ping kicks, dat probleem ligt toch echt aan de server aangezien mijn ping prima is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
Ik heb sinds de patch een soort van lag spikes. Ik weet niet wat het is, maar zeker niet mijn internet. Ik ben de enige momenteel actief in ons netwerk, en heb naast BC2 alleen Xfire en onze clan Teamspeak draaien, dat kan nooit lagg veroorzaken en deed het voorheen ook niet.

Serverbuild R11 zal trouwens vanacht, of anders morgen online komen. Dat lost het probleem op van je History, en Favorites lijst, en misschien nog wel meer dingen. Dit hebben we gehoord van onze clanserver hoster Rackage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:59
FiRePaTH schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:38:
D'r was een patch voor de xbox360 toen ik BC2 startte, dus er is wel iets veranderd, of dat nu alleen de SPECACT was of ook de patch weet ik niet...

In ieder geval heb ik al wel een paar SPECACT kits gezien (en natuurlijk wapentjes gejat :P). Bij de SPECACT medic zag je -echt- veel verschil qua uniform. Een gejatte M16-SA met red dot sight schoot verdacht precies, maar geen idee of deze preciezer is als de "normale" M16, zal het dadelijk even testen!

Verder merk ik dat de UMP-45 beter geworden is, volgens mij is hij nu ook beter dan mijn oude vertrouwde PP2000. Denk dat ik nu wel wissel naar de UMP, zeker aangezien je 2x zo lang met je ammo doet dan de 1000 kogels/min van de PP2000... ;)

Verder dacht ik ook een kleine FPS boost te bemerken met het vliegen met de Black Hawk op de x360 (niet dat het eerst traag was, maar het leek stukken soepeler te gaan, zeker met mijn beruchte helicopter-ninja-luchtactobatiek kwam dat zeer goed van pas :+), maar dat kan ook gewoon inbeelding zijn... :P
De patch op de 360 heeft nog niets aangepast behalve die nieuwe kits toevoegen uit de DLC.

De echte patch komt nog

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
Serverbuild R11 is nu uit. Je favorieten en History zouden nu weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze lange spawns maken het onspeelbaar voor mij, ik klik 4x enter battle, kom in het spel, wordt meteen weer afgeschoten. Ik kan dus niet meer spawnen op mijn squad, ik moet nu elke keer in mijn basis starten en een tering eind teruglopen. Hoop dat ze dit snel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
JT888 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:08:

De Type88 LMG net unlocked en het is inderdaad een lekker wapen om mee te knallen.
En als alle servers die HC aangeven nou ook echt HC zijn was dit fijn geweest, maar alle servers die Killcam of 3rd person vehicle cam (er zijn er nog een paar die dit veroorzaken) uit hebben staan worden ook als HC aangemerkt... geen idee waarom ze niet gewoon HC True =hardcore hebben gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gunner0616 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:22:
[...]

En als alle servers die HC aangeven nou ook echt HC zijn was dit fijn geweest, maar alle servers die Killcam of 3rd person vehicle cam (er zijn er nog een paar die dit veroorzaken) uit hebben staan worden ook als HC aangemerkt... geen idee waarom ze niet gewoon HC True =hardcore hebben gebruikt.
Je kan toch op Hardcore filteren wat maakt die text dan uit :F

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hekking
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-02-2020

Hekking

Can of whoopass

Ligt het aan mij of heeft iedereen hier last van 100+ ping terwijl in de server search 30 oid staat aangegeven :(

Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met de updater? Mijn balkje gaat dus tot 0% - 3% - 7% of whatever en kapt ermee met de volgende melding:

File not found
There might be an internet connection problem or the server is down

Heb nu 100x de updater geprobeerd, maar helaas pindakaas. Ik vraag me echt af waarom de updater blijft hangen :(

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Gunner0616 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:22:
[...]

R11 fixed ook een bug met non-hardcore servers die als hardcore worden aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Fijne patch wat betreft het zoeken op servers, gaat echt super snel nu, alleen wat ik eerder al las, het lijkt in-game trager te gaan, en 'enter-battle' heeft enorme vertraging gekregen... erg vervelend. Je klikt op 'enter-battle' en moet dan lang wachten, heeft geen zin om vaker te klikken iig.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Preddie schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:51:
Fijne patch wat betreft het zoeken op servers, gaat echt super snel nu, alleen wat ik eerder al las, het lijkt in-game trager te gaan, en 'enter-battle' heeft enorme vertraging gekregen... erg vervelend. Je klikt op 'enter-battle' en moet dan lang wachten, heeft geen zin om vaker te klikken iig.
Klopt dit ervaar ik dus ook hoop dat deze bug er snel uit word gehaald want het is super irritant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:24
Ik dacht dat men pas de R10 uit hadden, en nu reeds al een R11? Of mis ik een deel van het verhaal?

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Xenomorphh schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:04:
oew onthoud bc2 nou eindelijk je gemaakte class? Volgens mij wel.

Ow en nu ook me 1e CTD :(
Jazeker dit word onthouden heel relaxt O-)
Larrs schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:17:
Ik wordt continue gekickt vanwege een te hoge ping(>230). Ik zie wel dat ik altijd erg hoog begin, maar heel snel is de ping hetzelfde als de rest en toch wordt ik naar een tijdje gekickt.

Dit is op server: '[GoT] Where tweakers are born... And killed...'

Dit is dan ook mijn enige ergernis van deze patch, terwijl ik verder dik tevreden ben.
Same story here zeer irritant
Spaiker schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:03:
Ik dacht dat men pas de R10 uit hadden, en nu reeds al een R11? Of mis ik een deel van het verhaal?
Op de vorige page staat een post dat R11 vanavond is uit gekomen maar er is in ieder geval niets over te vinden op de BC2 Twitter Pagina
FiRePaTH schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:38:

Op de BC2 Twitter pagina staat dit
As requested by the community, here is the exhaustive all inclusive changelist of all balance updates made in the R10 Server update for PC.

Increased the base range of all Automatic and Semiautomatic weapons for more consistent close range combat.
Slightly increased the damage of Semiautomatic rifles over long range for more consistent damage output.

Increased the zoomed burst accuracy of LMGs and decreased LMG accuracy when moving to reduce LMG run and gun.
Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.
Decreased the damage of the PKM over long range to balance it with other LMGs.

Slightly reduced the base damage of the M16 and G3 to balance the increased range.
Slightly increased the damage of the AEK971, F2000, AN94, and AUG over long range to balance them with other Assault Rifles.

Slightly Reduced the max range of the 40mm shotgun to balance it with other shotguns.
Slightly increased the base damage of shotgun rounds and reduced their range to clarify ideal shotgun combat distance.

Reduced the base damage of the PP2000 to balance the increased range.
Increased the damage of the 9A91 over long range to balance its lower magazine size.

Increased the damage and range of the M9, M93 pistols to make them more desirable as a secondary weapon.
Increased the range of the MP443 pistol to make it more desirable as a secondary weapon.
Increased the damage of the MP412 over long range to balance its low rate of fire.
Slightly reduced the rate of fire of the M1911 pistol to balance it with other pistols.

Increased the repair and overheat speeds of the Power Tool. Now overheats sooner but repairs the same amount before overheating.
Increased the maximum number of Motion Sensors that can be carried from 2 to 3 and increased the speed which new sensors are acquired from ammo boxes.
Significantly increased the speed of the Tracer Dart projectile to make it more effective against airborne targets.
Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles.
Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance, especially in Hardcore.
Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance.

Increased the benefit from the Medkit Heal+ specialization to make it more desirable as a Specialization.
Decreased the benefit from Vehicle Reload Speed to balance it against other Vehicle Specializations.
Slightly decreased the benefit from accuracy specializations to balance the changes to range and accuracy tweaks.

Fixed a bug where the BMD3 would take extra damage to the front armor.
Reduced the explosive damage from Attack Helicopter cannons.
Increased the damage of AA guns against all targets. The AA gun should be much more effective against infantry on Port Valdez.

These changes will eventually make their way to the 360 and PS3 as we work with our partners Microsoft and Sony to continue to support BFBC2 on all platforms.
Dus de veranderingen gelden momenteel alleen voor de PC versie en niet de consoles X360 &PS3

Wellicht omdat PC gamers graag zeiken over dingen :o met hun dikke CPU's en GPU's 8)
En willen zei alleen het beste met betrekking tot hun game ervaring. PC gamers zijn gewoon een ander ras dan de Console gamer >:) met andere verwachtingen.

[ Voor 164% gewijzigd door JT888 op 21-04-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Laatst online: 15-09 23:08
Er zijn nu regelmatig mensen die gekickt worden ivm trage ping :/
Heb het zelf nog niet gehad, maar enkele clanmates hadden er last van, terwijl hun ping prima was.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Laatst online: 13-09 11:42
Heerlijke patch, game lijkt zelfs soepeler te draaien bij mij, ik heb in ieder geval de settings nu op max staan. Weapons balances nog niet veel van gemerkt, maar speelt in ieder geval lekker weg. Betere server browser en ook het onthouden van je kitsamenstelling is een verademing. Ik heb zelfs het idee dat de mappen sneller laden dan voorheen. Goed werk van DICE als je het mij vraagt!

Intel E8400
ATI 4780X2
4Gb dualchannel
Vista Premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
Hmm leuk dat ik nu m'n gamertag kan verwijderen/recoveren want ik heb al een achievement gehaald terwijl deze nog niet op xbox.com is geupdate.. lekker is dat. :(

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Geen idee hoe dat zit met de console versies maar op de PC zie je soms ook je stats niet meer vage bug die nog oppgelost dient te worden. Maar in iedergeval raak je niets kwijt en staat het er later wel gewoon op :)

Ik ben zeer benieuwd naar de outfits en wapen skins zie nog niets op Youtube staan :P wie is de eerste !!

[ Voor 52% gewijzigd door JT888 op 21-04-2010 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Heb nog niet weer met de PP2000 gespeeld, maar waarom daar nu de damage van verlagen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Reduced the base damage of the PP2000 to balance the increased range
Het bereik is vergroot daarom :P ze zullen er wel hun redenen voor hebben gehad laat het klagen beginnen nieuwe ronde nieuwe kansen hehe 8)7

Ik word overigens nog steeds zo vaak gemold door een Nade launcher als voor de patch :P dus dat heeft weinig effect gehad :X maargoed in real life ben je er ook geweest en of zwaar gewond als je door zo een ding word geraakt :9

[ Voor 136% gewijzigd door JT888 op 22-04-2010 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Laatst online: 02-03 15:54
Ik klaag niet, ook geen reden voor, want ik vond alles wel oke eigenlijk. Je hebt altijd betere wapens, gelukkig zijn ze niet allemaal gelijk anders is er ook geen uitdaging meer. Maar waarom dan het bereik vergroten terwijl dit IMO een wapen is voor close range.. Maja ik zal het wel uitproberen als ik weer online ben.

Ze hadden hooguit die UAV kwetsbaar mogen maken voor friendly fire, aangezien lui dat ding volproppen met C4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Vind de UAV al erg kwetsbaar jammer dat dit word misbruikt maar zoals in tijden van oorlog het doel heiligt de middelen en mensen zijn creatief zelfs ingame blijkbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hekking schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:28:
Ligt het aan mij of heeft iedereen hier last van 100+ ping terwijl in de server search 30 oid staat aangegeven :(
Jep, same here. Pings van 16 en 31 overheersen in mn serverbrowser maar bij t connecten is t toch altijd rond de 100 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Nog even dit kwijt.

EA heeft goed geluisterd naar de community. Server browser vernieuwd en een stuk rapper, je raakt geen death meer kwijt bij revive, en zo nog een paar dingen waar ik even niet op kan komen. Ook is het zo dat als je nu loopt tijdens afvuren van een m203 dat hij een afwijking krijgt, props daarvoor want dat brengt het aantal ccqtubers ook weer wat omlaag.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Dat je geen death kwijt raakt bij revive dat was toch al zo?
Ik had begrepen dat het aantal tickets tenminste opliep bij een revive.

Of bedoel je dat het geen death kost bij je eigen k/d ratio? Dat zou wel super relaxed zijn.
Denk dat dan niemand meer een enkel probleem heeft met een revive, hoe of waar dan ook ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Scavy op 22-04-2010 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:51:
Had ik ook last van, is inmiddels opgelost:
http://forums.electronica...g-fix-least-me-now-3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Hier nogmaals bevestigt zojuist gedaan met Nod32 en werkt perfect spawn nu super snel op zowel squad members als in bases !!

Mooi gevonden man !!

Het beste word dit als sticky in de openings post van het BC2 problemen topic neergezet _/-\o_

Ik heb het ook gedaan en het werkt !!

Hier een snelle uitleg voor NOD32 (AVG etc. werken hetzelde gewoon de map exeptions opzoeken).

Zorg dat je Nod32 aan hebt staan met geavanceerde instellingen !!

Klik op Volledige structuur voor geavanceerde instellingen invoeren
Klik op Uitsluitingen
klik op Toevoegen

Blader naar jouw BC2 map in de documenten folder (Windows7)

Deze vind je dus in C:\Documents\BFBC2 of C:\Users\username\Documents\BFBC2

[ Voor 72% gewijzigd door JT888 op 22-04-2010 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
Phyxion schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:25:
[...]

Je kan toch op Hardcore filteren wat maakt die text dan uit :F
je kan idd op hardcore filteren, maar als servers bijvoorbeeld killcam uit hebben staan (en dus niet hardcore zijn) zullen ook als hardcore aangemerkt worden door de server browser. Ook in R11 is dit nog een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Wanneer komt R11 dan uit er staat niks op Twitter

[ Voor 116% gewijzigd door JT888 op 22-04-2010 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
JT888 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 00:26:
Vind de UAV al erg kwetsbaar jammer dat dit word misbruikt maar zoals in tijden van oorlog het doel heiligt de middelen en mensen zijn creatief zelfs ingame blijkbaar :P
Het is echter geen oorlog, het is een spelletje.

Nieuwe server browser is wel relaxed inderdaad, play now werkt echter nog steeds niet bij mij. Snellere tracer dart vind ik ook erg leuk, wist niet dat dat verandert zou worden, dus toen ik die eerste keer afvuurde was ik erg blij. Nu kan je helis tenminste redelijk neerhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Bedankt voor de tip, ga ik vanavond testen. Misschien direct de oplossing voor het probleem dat het soms enorm vloeiend loopt en op de raarste momenten (niet eens bijl vuurgevechten) dat het opeens enorm stottert

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 15:36
Lees net dat de Saiga generfd wordt (speel op de PS3, dus hier nog niet). Dat vind ik wel klote. Dat ding wordt niet heel veel gebruikt, maar ik was er net mee aan de slag gegaan. Je hebt (standaard) maar zes schoten voor je moet herladen. Mag zo'n schot toch ook wel beste damage doen, want er is maar weinig ruimte voor fouten. Je moet toch ook wat leuke wapens kunnen gebruiken als je C4 op zak wilt hebben, vind ik.
Wat mij betreft had er eigenlijk niets aan de wapens aangepast hoeven worden. Ik stoor me alleen aan baserapen en heli's die erg moeilijk aan te pakken zijn als er een fatsoenlijke piloot in zit. Ben zelf na twee minuten altijd wel dood, maar ik ben dan ook geen fatsoenlijke piloot :P

EDIT: Oh ja, en wat ik ook vervelend vind is dat ik niet zelf kan kiezen waar ik uit een tank stap. Lijkt me niet onrealistisch dat ik een kant kan kiezen en dan kun je 'm nog eens smeren zonder dat je in die seconde desoriëntatie afgeknald wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door Phobophile op 22-04-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Sluit me volledig aan bij jou mbt de Saiga, ondergewaardeerd wapen die op de PS3 vrij weinig gebruikt wordt. Zie veel meer M16's/M60/default Engineer wapens voorbij komen

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nou, ondanks de aanvankelijk negatieve berichten over de patches, hoor je mij niet klagen ... heb pas vrij laat gepatched en gespeeld (na 23:00), maar liep lekker soepel. Geen lag en heb ook niks gemerkt van lange laadtijden (was misschien al traag bij mij).
Heb ook een manier gevonden om ook recon te spelen, ondanks m'n afkeer van die class. Men neme een semi-automatic (Type 88), wat pakjes C4 en make een omtrekkende beweging. Vooral bij Conquest in de woestijn erg leuk om bij de achterste vlag te gaan zitten en de verwarring bij de tegenstander te zien als die begint te knipperen. De aandacht voor de andere vlaggen neemt even af dat geeft je team de mogelijkheid om er eentje te proberen over te nemen. C4 op de tanks proberen te plakken die terug komen scheuren ... daar moet ik wel even op oefenen, leverde wat epic fails op :o

Oh ja, probeerde 1 keer een mortar strike (lukte trouwens niet) en dat leverde dit op ?!

MORTAR STRIKE
* Kills:0
* Times Called:32
* Time:17s

[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 22-04-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
JT888 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:07:
Wanneer komt R11 dan uit er staat niks op Twitter
R11 is gister avond al gereleased, was een emergency patch voor het fixen van de favorites en nog een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

aramdin schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:20:
Sluit me volledig aan bij jou mbt de Saiga, ondergewaardeerd wapen die op de PS3 vrij weinig gebruikt wordt. Zie veel meer M16's/M60/default Engineer wapens voorbij komen
Ik pak daarvoor altijd de USAS-12, dmg is vrijwel gelijk, maar is een full auto voor de enemy die tegelijk met jou de hoek om komt en op single shot ook bijzonder nauwkeurig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Scavy schreef op donderdag 22 april 2010 @ 01:56:
Dat je geen death kwijt raakt bij revive dat was toch al zo?
Ik had begrepen dat het aantal tickets tenminste opliep bij een revive.
Nee, zodra je dood ging kreeg je gelijk al een death erbij, dus bij een revive 'spawnde' je weer op dezelfde locatie maar dan ook eventueel met 0 ammo als dat mogelijk de reden was dat je doodging. Erg leuk dus als er gelijk weer een paar vijanden op je neus staan en je meteen nog een death te pakken had waar je niks aan kan doen. En nee tickets lopen niet op door een revive, er gaat alleen geen ticket af. Anders zouden potjes letterlijk eindeloos kunnen duren.
Of bedoel je dat het geen death kost bij je eigen k/d ratio? Dat zou wel super relaxed zijn.
Denk dat dan niemand meer een enkel probleem heeft met een revive, hoe of waar dan ook ;)
Daarom, nu is meteen doodgaan na revived te worden hooguit vervelend maar heeft het geen invloed op jouw stats.
Goner schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:25:

Oh ja, probeerde 1 keer een mortar strike (lukte trouwens niet) en dat leverde dit op ?!

MORTAR STRIKE
* Kills:0
* Times Called:32
* Time:17s
32 mortierschoten :) Beetje raar ja want impliceert dat je het ding al 32 keer gebruikt hebt. Op BFBCS staat er 'shots fired' ipv times called. (hmz iets van 4300 schoten hier :D )

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
AllSeeyinEye schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:36:
[...]

Ik pak daarvoor altijd de USAS-12, dmg is vrijwel gelijk, maar is een full auto voor de enemy die tegelijk met jou de hoek om komt en op single shot ook bijzonder nauwkeurig
ik gebruikte de saiga al een klein tijdje maar merk niet veel verschil tegenover de oude variant en de nu nieuwe gepatchte variant, nog steeds een erg sterk wapen..... USAS heb ik nog niet unlockt maar spelend als engineer gebruik ik steeds de saiga. makkelijke kills (als je een beetje snel bent) en vaak gelijk een headshot kill erbij,

trouwens hallo allemaal, ik heb me maar eens aangemeld op tweakers, zit weleens op de GOT server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Laatst online: 16-09 19:21
Ik gebruik de Saiga nog wel eens in combinatie met slugs en magnum ammo. Close range MCOM verdedigen is dat echt een een heerlijk wapen.

Wat me wel opviel in de weapon updates, de AN94 is sterker gemaakt, dat vind ik wonderlijk want het was al een vrij sterk wapen mijn inziens. Gelukkig valt het mee hoe erg, heb iig nog geen vloek momentjes gehad omdat ik steeds met de AN94 werd afgemaakt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ligt het dan aan mij of aan het gegeven dat ik op de PS3 speel dat ik nog van geen enkel wapen die 'vloek' momentjes ken omdat ik er teveel door zou worden afgemaakt? Ik heb van geen enkel wapen de indruk dat je er 'niets' tegen kan uitrichten... Zelfs met een engi proppenschieter win ik 50/50 van een M16/M60. T is een kwestie van blijven bewegen en op t hoofd mikken en - het meest belangrijk - niet op full auto schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:41:
Daarom, nu is meteen doodgaan na revived te worden hooguit vervelend maar heeft het geen invloed op jouw stats.
*O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 01:15
Dit was het eerste wat mij opviel en enorm irriteerde na de update, ga vanavond proberen of dit werkt! Top!

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:09
http://support.amd.com/us...talyst-10-4-a-Hotfix.aspx

Hotfix nu ook voor 4xxx series kaarten!

Vanavond na het werken meteen weer DX10 forceren en kijken hoe het draait.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
AllSeeyinEye schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:53:
Ligt het dan aan mij of aan het gegeven dat ik op de PS3 speel dat ik nog van geen enkel wapen die 'vloek' momentjes ken omdat ik er teveel door zou worden afgemaakt? Ik heb van geen enkel wapen de indruk dat je er 'niets' tegen kan uitrichten... Zelfs met een engi proppenschieter win ik 50/50 van een M16/M60. T is een kwestie van blijven bewegen en op t hoofd mikken en - het meest belangrijk - niet op full auto schieten
Helemaal mee eens
Je moet gewoon jezelf een beetje aanpassen aan het wapen.
Hoe vaak ik zo'n engi propper schieter wel niet gebruik in sneaky situaties. Vaak hebben ze geeneens door dat hun teammaten gekilled worden ;)
Vooral op Panama canal als de vijand c heeft en dan dat ik van bovenaf op een van die containers spring hehe ze hebben pas door dat ik daar rond loop als ik minimaal 3 a 4 gekilled heb en de vlag heb over genomen :D
Hehe dat gevoel kreeg ik ook dernet :+

Heb trouwens ook de m16 opnieuw gevonden.
Nu met de specact ding erop gebruik ik hem maar damn dat wapen is nog best lekker
Je moet op close range alleen heel krampachtig de trekker vaak over halen maar dan moet ik maar niet op die afstanden gaan werken ;)

[ Voor 10% gewijzigd door phosporus op 22-04-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu met de specact ding erop gebruik ik hem maar damn dat wapen is nog best lekker
Je moet op close range alleen heel krampachtig de trekker vaak over halen maar dan moet ik maar niet op die afstanden gaan werken
hoe krijg je dat specact in godesnaam? Minimaal 2 gouden sterren halen vanaf dat de patch uit is had ik ergens gelezen, maar vind dat eerlijk gezegd een beetje een vreemde contructie..... Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:50:
[...]

hoe krijg je dat specact in godesnaam? Minimaal 2 gouden sterren halen vanaf dat de patch uit is had ik ergens gelezen, maar vind dat eerlijk gezegd een beetje een vreemde contructie..... Anyone?
Specact is een DLC die vooralsnog alleen voor de X360 verkrijgbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Fanatix schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:05:
http://support.amd.com/us...talyst-10-4-a-Hotfix.aspx

Hotfix nu ook voor 4xxx series kaarten!

Vanavond na het werken meteen weer DX10 forceren en kijken hoe het draait.
Zo beter, duurde met mn 4850 altijd echt een eeuwigheid voordat ik in t veld zat.. ondertussen kan ik al geen voertuig meer krijgen (indien beschikbaar) en kan ik lekker met de benenwagen :+ Vanavond gelijk ff proberen!

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik zit te twijfelen of ik BC2 nou voor de xbox ga kopen of voor de PC vanmiddag. De PC is een beter platform in mijn ogen voor een shooter. Maar de de 'test' ;) versie in SP had ik al weinig FPS, zal dat er met MP niet beter op worden denk ik.

Zal dit nog aardig draaien op mijn PC in MP, heeft iemand nog een vergelijkende setup?
AMD Athlon 64 X2 4400+ @ 2,4 ghz
8800GT/ADE 512mb
A-data extreme DDR2 800+ 4096MB (4Gig)
Win7 (64bit)

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAS80 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:09:
Ik zit te twijfelen of ik BC2 nou voor de xbox ga kopen of voor de PC vanmiddag. De PC is een beter platform in mijn ogen voor een shooter. Maar de de 'test' ;) versie in SP had ik al weinig FPS, zal dat er met MP niet beter op worden denk ik.

Zal dit nog aardig draaien op mijn PC in MP, heeft iemand nog een vergelijkende setup?
8800GT/ADE 512mb
Win7 (64bit)
ik zla je zeggen ik het BFBC2 op mijn oude laptop 2 weken gespeeld,
Intel Core 2 duo 2.2ghz
8600GT 512mb
2GB DDR2
winVIsta (bit)

Niet veel fps maar het ging net.. jouw systeem is een desktop en net iets beter denk dat je het net kan spelen met alles op low! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58

8800GT/ADE 512mb
Win7 (64bit)
AMD athlon x2 5200+ @2,9Ghz
Ati 4850 512MB
4GB DDR2 800.
win7 64bit.

de fps zit meestal tusen de 20 en 30 fps ;(

alles op high met 2x AA op een resolutie van 1440x900

[ Voor 4% gewijzigd door dragon9114 op 22-04-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

8800GT/ADE 512mb
Win7 (64bit)
Met die specs zou ik, als ik jouw was, mijzelf een plezier doen en hem op de xbox kopen. Ik denk dat je er dan meer lol van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:38

Vrijdag

De Zwarte

8800GT/ADE 512mb
Win7 (64bit)
Ik speel het op de Xbox en heb geen enkele moeite met de controllers. Ben altijd al een pc fps'er geweest (UT99, CS, Q3 etc.) maar het werkt prima vind ik. Alleen moet je wel bedenken dat je nog een gold abbo nodig hebt om online te spelen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online

YES YES YES!! Minder noobtubers, minder mortar hoertjes en ik ben blij dat de M60 generfed is het was gwn een makkie om ermee te killen!!! Kan niet wachten op de update op de PS3.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Vrijdag schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:18:
[...]

Ik speel het op de Xbox en heb geen enkele moeite met de controllers. Ben altijd al een pc fps'er geweest (UT99, CS, Q3 etc.) maar het werkt prima vind ik. Alleen moet je wel bedenken dat je nog een gold abbo nodig hebt om online te spelen.
Ik denk dat ik hem maar ga halen voor de xdoos, anders ga ik mezelf toch alleen maar ergeren aan lag en lage grafische kwaliteit.. Een paar xtra explosies en ik loop denk ik te pingpong ballen door het speelveld.
Gold abbo zit wel goed, die heb ik al een jaartje of 1,5. Moet hem volgende maand trouwens wel weer verlengen.

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 17-09 19:32
Striptease schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:39:

YES YES YES!! Minder noobtubers, minder mortar hoertjes en ik ben blij dat de M60 generfed is het was gwn een makkie om ermee te killen!!! Kan niet wachten op de update op de PS3.
sorry maar deze wijzigingen zorgen ervoor dat de AN94 en de m16 nu zwaar overpowered zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Murk schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:41:
32 mortierschoten :) Beetje raar ja want impliceert dat je het ding al 32 keer gebruikt hebt.
Maar die ene keer dat ik 'm wilde gebruiken is niet eens gelukt !? Ik kon niet 'focussen' op het gebouw dat ik op het oog had, timertje ging niet eens lopen ...
(hoeveel schoten zitten er in een mortar strike trouwens ? 32 ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bert2000 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:53:
sorry maar deze wijzigingen zorgen ervoor dat de AN94 en de m16 nu zwaar overpowered zijn.
Snap ik niet :?
Wat is er dan gewijzigd aan die 2 ? Zie er niks over in de gequote post ..
Striptease schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:39:
Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade
Niks van gemerkt ... elke op mij afgevuurde 40mm (dichtbij of ver weg) had hetzelfde ouderwetse dodelijke effect.

Ik heb gisteren voor het eerst sinds de beta die Type 88 sniper rifle weer 's gebruikt. Die lijkt ook een beetje aangepast ... bullet-drop lijkt minder (maar ik schiet niet vaak van heel ver, dus weet dat niet zeker). Je moet je er niet mee in close-combat mee mengen, maar voor de gemiddelde afstand is het best een lekker wapen.

[ Voor 54% gewijzigd door Goner op 22-04-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Goner schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:56:
[...]

Snap ik niet :?
Wat is er dan gewijzigd aan die 2 ? Zie er niks over in de gequote post ..
Door al die wijzigingen zijn ze nu waarschijnlijk een stuk sterker.. en in handen van iemand die er goed mee kan schieten was hij al vrij dodelijk

Je kan trouwens je reactie ook wijzigen 2 reacties achterelkaar is natuurlijk nergens voor nodig 8)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398417>~~~[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic</a>

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/53522">CptChaos</a>, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/48563">jagermeister</a> of <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/339455">Lewt</a> een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.