Nou, da's wel kort door de bocht ... op zich is er niks mis met dat ding (niet zo erg mis als snipen met een shotgun), maar hij wordt veelvuldig 'misbruikt'. Ik zie regematig lui die gewoon te besodemieterd zijn om te mikken met hun assault rifle en met een krat ammo aan de voeten alleen maar grenades staan te lobben. Dat vind ik ook wel een sneu gezicht.chrisO schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:23:
Ik hoop dat die grenade launcher niet wordt aangepast, er is niks mis met dat ding. Mensen die zeuren dat de grenade launcher een "noobtube" is zijn zeurpietjes,
Achja dit kwam in Bad Company 1 ook al voor, maar dan onder andere met de motion sensors van de recon klasse. Als defender zijnde gewoon naast een ammo crate zitten en die motion sensors maar blijven gooien.Goner schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:01:
[...]
Nou, da's wel kort door de bocht ... op zich is er niks mis met dat ding (niet zo erg mis als snipen met een shotgun), maar hij wordt veelvuldig 'misbruikt'. Ik zie regematig lui die gewoon te besodemieterd zijn om te mikken met hun assault rifle en met een krat ammo aan de voeten alleen maar grenades staan te lobben. Dat vind ik ook wel een sneu gezicht.
Je team won hierdoor 9/10x en de punten stroomden binnen.
Maar dat hebben ze nu goed opgelost door de straal van maar 1 motion sensor weer te geven op de minimap.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ach het beste is als er een leuk alternatief komt voor de noobtube. De 40mm shotgun is leuk maar ik merk dat hij net wat minder effectief is dan de noobtube qua kills maken. Het mooiste zou zijn als er een paar extra opties waren zoals C4, motion mines,.. gewoon wat extra spul dat wat meer een tactisch voordeel bied dan de noobtube.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Opzicht vind ik de 'Noobtube" niet verkeerd alleen wat ik zelf merkte is dat er gewoon fouten in zitten. Van de week zat ik in een huis en ik zag van buiten een poppetje omhoog komen, gewone rifles moest ik reloaden dus pakte die 'Noobtube' en schoot hem onder aan de trap dood. Maar goed ik stond dus boven aan die trap en merk er dan niets van. Juist in closecombat zou het effectief zijn als je zelf ook damage krijgt als je die granaat dicht bij je zelf afschiet (net als bij een gewone granaat) Bedoel in het echt gaan soldaten toch ook niet de enemy naast hun doodschieten met een granaat XD
Ga Hardcore spelen, is de splashdamage ook groter
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik ben de laatste tijd bezig met de 40mm shottie, en ik moet zeggen op close combat doet het ding het redelijk, maar het is veel te situationeel; ik heb veel liever de GL, maarja daar heb ik al een platinum star meeTsurany schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:09:
Ach het beste is als er een leuk alternatief komt voor de noobtube. De 40mm shotgun is leuk maar ik merk dat hij net wat minder effectief is dan de noobtube qua kills maken. Het mooiste zou zijn als er een paar extra opties waren zoals C4, motion mines,.. gewoon wat extra spul dat wat meer een tactisch voordeel bied dan de noobtube.
Zo'n granaat draait heel snel rond in het echt, zodat hij niet te dichtbij kan ontploffen (gevaarlijk).Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:24:
Opzicht vind ik de 'Noobtube" niet verkeerd alleen wat ik zelf merkte is dat er gewoon fouten in zitten. Van de week zat ik in een huis en ik zag van buiten een poppetje omhoog komen, gewone rifles moest ik reloaden dus pakte die 'Noobtube' en schoot hem onder aan de trap dood. Maar goed ik stond dus boven aan die trap en merk er dan niets van. Juist in closecombat zou het effectief zijn als je zelf ook damage krijgt als je die granaat dicht bij je zelf afschiet (net als bij een gewone granaat) Bedoel in het echt gaan soldaten toch ook niet de enemy naast hun doodschieten met een granaat XD
na een bepaalde afstand is die 'draai' eruit en kaatst hij niet meer af. Wat jij had op de trap was dat je de granaat hoogstwaarschijnlijk in z'n buik schoot, instant kill en hij ontploft niet.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Vrijdag schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:35:
[...]
Kijken wie als eerste de achievements heeft dan?
Ik vindt het alleen vreemd dat er nog niets bekend is over de achievements. Trueachievements.com is vaak wel snel daarmee.
Dat wel, maar het grote voordeel is snel veel damage doen om direct te wisselen naar je assault rifle om het af te maken. Het is idd geen beter alternatief voor de noobtube maar wel een waarmee je toch wat meer eer van je kills kan halen.pica schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:37:
[...]
Ik ben de laatste tijd bezig met de 40mm shottie, en ik moet zeggen op close combat doet het ding het redelijk, maar het is veel te situationeel; ik heb veel liever de GL, maarja daar heb ik al een platinum star mee.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Weet je er is altijd wel iets aan op te merken aan welke game dan ook....
Ja iedere class heeft een wapen dat voor die clas JE van HET is... als iets OP zou zijn dan zou je denk 70-90% van de spelers die class spelen en dan dat wapen met die bepaalde kits gebruiken... wat ik denk dat het toch nogal verspreid is qua hoeveelheid spelers...
Stel de GL, GC, M60, UMP, Scope's op sniper rifles worden generfd c.q. aangepast dan zal er een nieuw wapen opstaan dat weer wordt gezien als OP...Het is op dat moment het meest efficiente wapen dat te krijgen is in een spel.
WoW is daar een mooi voorbeeld van... er komt een nieuwe patch uit waarmee men probeert een class te nerfen omdat het te OP lijkt omdat een hele hoop spelers die class gebruikt en er onstaat een nieuwe groepering die weer een andere class kiest...
Kortom ik denk dat je dankzij nerfs of wat dan ook een tijdelijke oplossing hebt om problemen die door spelers gezien worden als OP te verminderen.... Oke ik geef toe dat als een wapen OP is dat deze bij gesteld moet worden maar de verschillen zijn in deze game zo dat ze niet naar mijn mening onder OP te scharen zijn...
Ja iedere class heeft een wapen dat voor die clas JE van HET is... als iets OP zou zijn dan zou je denk 70-90% van de spelers die class spelen en dan dat wapen met die bepaalde kits gebruiken... wat ik denk dat het toch nogal verspreid is qua hoeveelheid spelers...
Stel de GL, GC, M60, UMP, Scope's op sniper rifles worden generfd c.q. aangepast dan zal er een nieuw wapen opstaan dat weer wordt gezien als OP...Het is op dat moment het meest efficiente wapen dat te krijgen is in een spel.
WoW is daar een mooi voorbeeld van... er komt een nieuwe patch uit waarmee men probeert een class te nerfen omdat het te OP lijkt omdat een hele hoop spelers die class gebruikt en er onstaat een nieuwe groepering die weer een andere class kiest...
Kortom ik denk dat je dankzij nerfs of wat dan ook een tijdelijke oplossing hebt om problemen die door spelers gezien worden als OP te verminderen.... Oke ik geef toe dat als een wapen OP is dat deze bij gesteld moet worden maar de verschillen zijn in deze game zo dat ze niet naar mijn mening onder OP te scharen zijn...
Waar kan je trouwens zien welke medailles je hebt behaald voor ieder wapen, of kan dat alleen in het statscreen in het begin? Kan ik daar ook achterhalen wat ik moet doen voor een bepaalde medailes.
Als iemand mij killed zie ik wel of hij een gouden ster heeft boven zijn wapen, bij mij zelf weet ik het niet.
Als iemand mij killed zie ik wel of hij een gouden ster heeft boven zijn wapen, bij mij zelf weet ik het niet.
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Lijkt me niet dat die stats echt kloppen, dit haal ik van die site:phosporus schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:55:
[...]
Ik zat al te zoeken naar informatie van statverse maar kon het 1.2.3 niet vinden
Eerste hit op google vond ik dat. Als je goed leest dan zie je dat daar precies hetzelfde staat als wat jij zegt.
Dus misschien niet zo in de aanval als dat niet nodig is??![]()
Buiten dat: je kan er enigzins wel van uit gaan dat cijfers vlak na de release een goede graadmeter zijn over de cijfers atm.
Beetje jammerlijke reactie niet?
'Battlefield Insight is tracking the statistics of over 200,000 Battlefield: Bad Company 2 players'
Lijkt me niet echt een accurate vergelijking, maargoed. Das net zoiets als hier kijken:
http://bfbcs.com/
Klopt dus geen bal van. Op de pc zijn er meer spelers dan de PS3+360 bijelkaar volgens DICE, en die weten meer dan die rare sites met 200k players tracking.
Wat is GL >?Cartman! schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:40:
Ik gebruik de GL ook regelmatig, het zit eenmaal in het spel dus deal with it. Ik vind persoonlijk de rocket launchers veel irritanter, daar hoef je vaak niet eens voor te mikken en dan ben je al dood. En de GL geef je als niet 25+ rank toch de mogelijkheid om hoge ranks met dikke wapens te pakken te krijgen.
nvm
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Een van de vele stat sites.steefje schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:13:
Waar kan je trouwens zien welke medailles je hebt behaald voor ieder wapen, of kan dat alleen in het statscreen in het begin? Kan ik daar ook achterhalen wat ik moet doen voor een bepaalde medailes.
http://statsverse.com/ gebruik ik zelfsteefje schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:13:
Shottie is extreem handig bij het bestormen van gebouwen met meerdere "campers". 1e knal je met shottie, overige(n) spray je dood met rifle en pistool. Met tube/CG zou dit ook wel kunnen natuurlijk, maar dit is veel leuker.Tsurany schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:05:
[...]
Dat wel, maar het grote voordeel is snel veel damage doen om direct te wisselen naar je assault rifle om het af te maken. Het is idd geen beter alternatief voor de noobtube maar wel een waarmee je toch wat meer eer van je kills kan halen.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Vinden tweakers het niet leuk om hardcore mode te spelen? Er zit nagenoeg nooit iemand op de i3D.net :: GoT Rush Hardcore server. En als er al iemand opzit dan zijn het nagenoeg nooit tweakers volgens mij....
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Dat idee heb ik ook op de PS3, speel maar met een paar tweakers hardcore (twee of drie uit mn vriendenlijst) meestal zit het grootste gedeelte non-hardcore te spelen... Best jammerMorpheusk schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:07:
Vinden tweakers het niet leuk om hardcore mode te spelen? Er zit nagenoeg nooit iemand op de i3D.net :: GoT Rush Hardcore server. En als er al iemand opzit dan zijn het nagenoeg nooit tweakers volgens mij....
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Geen ideeMorpheusk schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:07:
a. Hardcore is niet echt mijn ding (meer casual voor mij
b. Rush vind ik niet leuk, conquest is mijn speltype
c. Xbox user
Ik speel wel eens hardcore, is ook wel leuk op z'n tijd. Maar voorlopig kan ik niet spelen,Morpheusk schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:07:
zit al anderhalve week in Finland. Nog een paar daagjes, zaterdag weer richting huis. Hopelijk kan
dat via het vliegtuig
Op HC mis ik gewoon het BF gevoel. Kan ik liever CSS op de PC spelenWizz15 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:20:
[...]
Dat idee heb ik ook op de PS3, speel maar met een paar tweakers hardcore (twee of drie uit mn vriendenlijst) meestal zit het grootste gedeelte non-hardcore te spelen... Best jammer
[ Voor 18% gewijzigd door Aslanboy1905 op 20-04-2010 18:06 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Niet mee eens eerlijk gezegd. Speel zelf alleen maar hardcore, conquest of rush, er is genoeg teamplay. Mcom's worden zeker wel verdedigd of opgeblazen, of ingenomen... Er zitten snipers ja, maar daar ben je snel van af hoor, even switchen, GoL, magnum ammo, boom, en weer verder als Engineer of wat dan ook.Striptease schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:02:
[...]
Op HC mis ik gewoon het BF gevoel. Kan ik liever CSS op de PC spelenAcht van de twaalf spelers in je team hebben een sniper, het gaat meer om de kills dan om mcom stations armen/disarmen , je kan niet spotten (weg teamplay), irritante snipers die bij je base gaan campen en jij maar uren zoeken waar hij kan zijn en als je 1x zwaar bent geraakt loop je de heletijd rond met een rood scherm voor je neus. Mijn mening: Hardcore is kut en ik weet niet waarom deze gametype bestaat aangezien deze spel is gebasseerd op teamplay.
Wilde trouwens even deze screenshots delen:

Dat is met een Eyefinity-opstelling van 3x23", met reso's van 1920x1080. FoV aangepast in de .ini, werkt super. Vroeg me ook af wie er nog meer Bad Company 2 speelt met meerdere monitoren? Tis geweldig om iemand in je ooghoek te zien en neer te knallen, terwijl zij denken dat je hen niet kunt zien
De GL is het meest simpele wapen wat er gebruikt kan worden en daar heb je maar weinig tot geen skill voor te hebben. Ik vind het vooral leuk als mensen rond rennen met de GL en ook van dichtbij de GL gebruiken. Dat ding ontploft dan niet en dan schiet je ze binnen no time kapot.
Waar ik me trouwens wel aan irriteer zijn die gasten die alleen de CG gebruiken als main wapen en deze ook van dichtbij gebruiken. Blazen ze mij op maar ook hunzelf. Deze mensen hebben het duidelijk nog niet begrepen.
Waar ik me trouwens wel aan irriteer zijn die gasten die alleen de CG gebruiken als main wapen en deze ook van dichtbij gebruiken. Blazen ze mij op maar ook hunzelf. Deze mensen hebben het duidelijk nog niet begrepen.
Alle vragen hebben een antwoord
Is er dan geen skill nodig om iemand op verre afstand (die nog aan het lopen is) omver te blazen met de GL?
Voorts ben ik nu de 'shottie' 870Combat denk ik? aan het gebruiken, is fun
Drive it like you stole it.
Nee, geen hol aan. Je gaat veel te snel dood door die snipers die niet eens meer moeite hoeven te doen.Morpheusk schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:07:
Nee, eigenlijk niet.Spaiker schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:03:
Is er dan geen skill nodig om iemand op verre afstand (die nog aan het lopen is) omver te blazen met de GL?
[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 20-04-2010 19:13 ]
@Marc Rademaker
Liever een thumbnail of een kleinere versie van je screenshots.
Liever een thumbnail of een kleinere versie van je screenshots.
Mensen die op de X360 willen spelen in een party , add mij.
DeFiAnCeNL
DeFiAnCeNL
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ik snap er niks van, volgens Statsverse heb ik 25 dogtags en dat klopt ook gewoon. Als ik kijk ingame bij de stats staat er 0
Is dat gewoon nog een bug of wat? ik wilde even checken wie ik allemaal al te pakken heb gehad...

Waarom niet? Bij een gewone gun heb je je crosshair of je tip om mee te mikken, en die kogels gaan rechtdoor. Zoals je zelf al hebt aangegeven, gewoon korte bursts gebruiken en ook de recoil is geen probleem.Tsurany schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:11:
Nee, eigenlijk niet.
Ook bij de sniper rifles heb je ze met amper bullet drop, zoals de T88 of de Sniperskaya's...
Een nade daarentegen heeft een flinke drop, en geen crosshair vergelijkbaar met een AR of zo, dus vergt mijns inziens meer oefening op grote afstand. En de splash damage valt reuze mee als je geen harcore speelt.
Dus...
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Dacht ik dus ook, maarja..
Drive it like you stole it.
Bij een gewone gun is 1 kogel niet genoeg, je moet meerderen raak schieten. Bij de GL is een schot ongeveer in de buurt prima, hoeft niet vol raak te zijn en die gene is in een keer dood. Ik vind het zelf zeer eenvoudig en makkelijker dan met een assault rifle of sniper.DFKT schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 22:09:
[...]
Waarom niet? Bij een gewone gun heb je je crosshair of je tip om mee te mikken, en die kogels gaan rechtdoor. Zoals je zelf al hebt aangegeven, gewoon korte bursts gebruiken en ook de recoil is geen probleem.
True, maar dan vind ik de 40mm eenvoudiger.Ook bij de sniper rifles heb je ze met amper bullet drop, zoals de T88 of de Sniperskaya's...
Op normale mode heb je wel een crosshair, beetje gokken en klaar. Hardcore mode zuigt toch vrij zwaar.Een nade daarentegen heeft een flinke drop, en geen crosshair vergelijkbaar met een AR of zo, dus vergt mijns inziens meer oefening op grote afstand. En de splash damage valt reuze mee als je geen harcore speelt.
Bus...Dus...
Weet je wat trouwens wel handig zou zijn ipv de 40mm nade?
Meer gadgets.... niet alleen de 40mm smoke (die trouwens wel iets meer rook mag geven - ik ga ze wel vaker gebruiken btw) en de 40mm shot (die verder prima is) maar bijv ook een flare of stun nade of een EMP granaat tegen tanks enzo zodat ze een paar seconden beetje kut rijden en schieten ofzo. Ik weet niet maar er zijn nog heel wat mogelijkheden en vind het jammer dat ze net niet helemaal los zijn gegaan qua gadgets.
Ow en ik vind het niet zo gek dat veel snipers de mortar strike verkiezen boven de c4
Mortar strike vult zichzelf aan.... de c4 gaat op jah en aangezien je met de mortarstrike niet op dangerclose afstand hoeft te komen lijkt me duidelijk welke de beste optie is voor je kd ratio
Ook snap ik niet waarom je op rush zo ver als aanvaller kan lopen dat ze bij het spanwpoint van de aanvallers kunnen komen? Ook bij qonquest. Helemaal in de start base van de tegenstanders.... hoezo spawnkillen in de hand helpen.
Meer gadgets.... niet alleen de 40mm smoke (die trouwens wel iets meer rook mag geven - ik ga ze wel vaker gebruiken btw) en de 40mm shot (die verder prima is) maar bijv ook een flare of stun nade of een EMP granaat tegen tanks enzo zodat ze een paar seconden beetje kut rijden en schieten ofzo. Ik weet niet maar er zijn nog heel wat mogelijkheden en vind het jammer dat ze net niet helemaal los zijn gegaan qua gadgets.
Ow en ik vind het niet zo gek dat veel snipers de mortar strike verkiezen boven de c4
Mortar strike vult zichzelf aan.... de c4 gaat op jah en aangezien je met de mortarstrike niet op dangerclose afstand hoeft te komen lijkt me duidelijk welke de beste optie is voor je kd ratio
Ook snap ik niet waarom je op rush zo ver als aanvaller kan lopen dat ze bij het spanwpoint van de aanvallers kunnen komen? Ook bij qonquest. Helemaal in de start base van de tegenstanders.... hoezo spawnkillen in de hand helpen.
Had al tijdje geleden 24uur award gekregen dus vroeg me af wanneer ik de volgende ging krijgen want ben ondertussen halvewege level 31.. blijkt dat ik nog niet zo veel heb gespeeld, 2dagen en 20uur en toch al 1.25 mil punten..
hou er ook van om zo veel mogelijk gewoon de objectives te volgen, k/d gaat ook omhoog zojuist zelfs nog een potje gehad waar ik 30-2 stond als medic en het eindigde in 44-5 plus het was als aanvaller.. dus niet stil zitten!
heb trouwens een score per minute van 308 zie ik staan op de stat site.
trouwens gister een potje gehad, voordat ik doodging kreeg ik een punten bonus van 1440.. mensen stonden nog op 0-0 want en ik was met 2 assaults naar A op de sneeuw map gegaan als aanvaller.. had geplant en schoot er paar af.. we renden toen naar boven en ze bleven maar via het trappetje ons rushen (free kills).. en mijn teammates bleven damage krijgen en ik kon ze soms reviven (ze hadden ondertussen wel defused) maar de chaos was iig compleet en werd op b geplant, de punten bleven doorstromen ik zag op het einde gewoon 1440 rechts in me scherm staan dat was wel netjes!
verder rush ik nog wel te vaak als een kip zonder kop maarja soms kan ik dan nog er om lachen wat er allemaal gebeurd, zeker met jetski vliegen is mooi en irriteren doe ik me niet meer echt aan campers wantja ze zitten hun tijd te verdoen vind ik.. beetje wachten op totdat je iemand neer kan knallen is niets voormij dus laat mij maar voorop lopen en knallen maar dat doen er gelukkig nog wel meer
hou er ook van om zo veel mogelijk gewoon de objectives te volgen, k/d gaat ook omhoog zojuist zelfs nog een potje gehad waar ik 30-2 stond als medic en het eindigde in 44-5 plus het was als aanvaller.. dus niet stil zitten!
heb trouwens een score per minute van 308 zie ik staan op de stat site.
trouwens gister een potje gehad, voordat ik doodging kreeg ik een punten bonus van 1440.. mensen stonden nog op 0-0 want en ik was met 2 assaults naar A op de sneeuw map gegaan als aanvaller.. had geplant en schoot er paar af.. we renden toen naar boven en ze bleven maar via het trappetje ons rushen (free kills).. en mijn teammates bleven damage krijgen en ik kon ze soms reviven (ze hadden ondertussen wel defused) maar de chaos was iig compleet en werd op b geplant, de punten bleven doorstromen ik zag op het einde gewoon 1440 rechts in me scherm staan dat was wel netjes!
verder rush ik nog wel te vaak als een kip zonder kop maarja soms kan ik dan nog er om lachen wat er allemaal gebeurd, zeker met jetski vliegen is mooi en irriteren doe ik me niet meer echt aan campers wantja ze zitten hun tijd te verdoen vind ik.. beetje wachten op totdat je iemand neer kan knallen is niets voormij dus laat mij maar voorop lopen en knallen maar dat doen er gelukkig nog wel meer
[ Voor 15% gewijzigd door Minaaj op 21-04-2010 01:00 ]
Ik heb jaren amper games gespeeld. De eerste BF heb ik nog gedaan, wat Settlers II, HOMIII, Starcraft en Diablo II vroeger, hierna WoW, en sinds kort LFD2. Heb nu BF aangeschaft voor 29 pond (33 euro) en nog geen moment spijt van gehad.
Soms is het even wachten op een vet potje (vaak erg veel recon en geen teamplay) maar dat is gewoon een kwestie van snel switchen, of gewoon het andere team joinen. Ik speel puur voor de teamplay, K/D ratio kijk ik nieteens naar
Meest vette potjes zijn met vrienden en dan 1 squad vormen + op teamspeak / steam chat! Sta vaak nog wel redelijk, en switch vooral tussen medic / enigineer. Assault en Recon heb ik nog amper geprobeerd, deze classes kunnen me om de een of andere reden amper boeien!
Kortom, meesterlijke game!!!
Soms is het even wachten op een vet potje (vaak erg veel recon en geen teamplay) maar dat is gewoon een kwestie van snel switchen, of gewoon het andere team joinen. Ik speel puur voor de teamplay, K/D ratio kijk ik nieteens naar
Kortom, meesterlijke game!!!
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ben ik de enige met "WSOD's" (White Screen of Death)? Ik heb af en toe dat het beeld op wit gaat, maar het spel wel doorgaat. Kan gewoon schieten, maar ik zie helemaal niks meer. Ook wachten tot de nieuwe map geladen is helpt niet, ik moet het proces killen..
Vervelende is dat ik hier voorheen geen last van had, dus het is waarschijnlijk een bug die ze zelf hebben geïntroduceerd met één van de patches
Vervelende is dat ik hier voorheen geen last van had, dus het is waarschijnlijk een bug die ze zelf hebben geïntroduceerd met één van de patches

Get used to it zou ik zeggenCartman! schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:27:
Ik snap er niks van, volgens Statsverse heb ik 25 dogtags en dat klopt ook gewoon. Als ik kijk ingame bij de stats staat er 0Is dat gewoon nog een bug of wat? ik wilde even checken wie ik allemaal al te pakken heb gehad...
Stats verdwijnen zo nu en dan uit het menu maar wees gerust ze zijn niet weg hoor ze komen later wel weer te voorschijn
WSDOS nog geen last van gehad ik heb alleen een wit scherm als ik per ongeluk die hinderlijke Capslock in druk die switched dan naar venster modes

Wellicht een VideoCard Driver issue ?
Ben overigens benieuwd naar de eerste Xdoos 360 Youtube filmpjes van de nieuwe DLC op het internet wil wel weten hoe die skins eruit komen te zien.
[ Voor 42% gewijzigd door JT888 op 21-04-2010 06:12 ]
Moet je BF:BC2 in Steam kopen, of kan je net als in MW2 'm in de winkel kopen (en dus zo'n 20 euro besparen) waarna je gewoon de key in Steam invoert?
Uh woon jij op de planeet Aarde ? Zo ja ren dan meteen naar de winkel en scoor een exemplaar bij jouw op de hoek !!
De retail key kan en hoef je niet gebruiken via Steam.
Je kan wel het spel installeren via DVD en dan het spel toevoegen aan je steam list als je dat handig vind.
Maar updaten en het spel spelen gaat niet via Steam als je hem in de winkel koopt.
Steam vind ik persoonlijk handiger ondanks dat je de verpakking niet krijgt maar goed het is wel wat duurder inderdaad !!
Je kan wel het spel installeren via DVD en dan het spel toevoegen aan je steam list als je dat handig vind.
Maar updaten en het spel spelen gaat niet via Steam als je hem in de winkel koopt.
Steam vind ik persoonlijk handiger ondanks dat je de verpakking niet krijgt maar goed het is wel wat duurder inderdaad !!
[ Voor 142% gewijzigd door JT888 op 21-04-2010 06:07 ]
Ik wil 'm vooral via Steam vanwege het (re-)install gemak. De verpakking enzo zijn niet zo interessant voor mij, het gaat echt om de prijs. Maar goed, als het toch vrijwel niet via Steam gaat dan moet ik binnenkort maar eens naar de winkel toe.JT888 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 05:59:
Uh woon jij op aarde ? Zoja ren dan meteen naar de winkel en scoor een exemplaar bij jouw op de hoek !!
Waarom wil je de DVD key gebruiken met steam ?
Zeker omdat je het retail doosje mooi vind staan in de kast![]()
Steam is handiger ondanks dat je de verpakking niet krijgt maargoed wel wat duurder inderdaad !!
De Steam versie gaat wel via Steam natuurlijk ik heb hem ook via Steam (LE versie) net als andere games.
Ik koop ook het liefst via Steam geen gedoe meer met DVD's die je kwijt kan raken en of beschadigen etc.
En overal je games beschikbaar wanneer je over internet beschikt
De prijzen zouden inderdaad wel wat omlaag kunnen maar goed de download servers etc. die ze gebruiken kosten ook geld laten we het daar maar op houden
Ik koop ook het liefst via Steam geen gedoe meer met DVD's die je kwijt kan raken en of beschadigen etc.
En overal je games beschikbaar wanneer je over internet beschikt
De prijzen zouden inderdaad wel wat omlaag kunnen maar goed de download servers etc. die ze gebruiken kosten ook geld laten we het daar maar op houden
[ Voor 23% gewijzigd door JT888 op 21-04-2010 06:20 ]
Zo, net voor 29,90 bij de Mediaoffer gekocht. Dat kost je dan wel een paar minuten advertenties kijken, maar dan heb je ook wat.
Tot morgen in-game
Tot morgen in-game
EMP granaat is dat niet een beetje te future ? Voor mij hoeft een dat zeker niet !!phosporus schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 23:12:
Weet je wat trouwens wel handig zou zijn ipv de 40mm nade?
Als de community erom vraagt zal Dice heus wel extra gadgets uitbrengen als ze dat al dan niet al van plan zijn met de toekomstige DLC.
Ach Recon snipers zijn makkelijk te kniven ieder voordeel heeft zijn nadeel ze horen nou eenmaal in het spel net zoals de assault, medic en engineer ik heb er weinig problemen mee. Kom je ze tegen knive je ze easy en zijn het er veel dan kan je altijd nog counter snipen en of smoke nades gebruiken. Mortar strike is niet zo erg en meestal kan je daar wel makkelijk aan ontkomen gewoon goed opletten, luisteren en alert zijn ehehe.
Tja zo een beperkte off limit zone is wel handig alleen vind ik dat de vijand zelf maar moet zorgen voor goede bewaking van hun base om voertuig diefstal te voorkomen ook al heb ik een hekel aan base rapers en spawn killers vooral als ze dan nog denken dat ze keigoed zijn

Ik werd gisteren overigens gekicked van een GoT server omdat me ping volgens de admin boven de 220 was ehehe al kon ik fatsoenlijk lagg vrij spelen vaag hoor. Of had ik soms de Admin neergeknald met mijn 1 shot 1 kill NS2000 shotgun op close range en was dat de werkelijke reden voor de kick
[ Voor 7% gewijzigd door JT888 op 21-04-2010 07:22 ]
Gisteren voor het eerst even paar potjes gespeeld, zeer vermakelijk.
In die paar potjes wel al mijn voorkeur voor Hardcore en kill-cam=uit gevonden.
Ben begonnen met recon, en voertuigen, als frisse beginner heb je practisch geen schijn van kans tegen al die lvl xx die rondlopen met hun gadgets en armor >_< begon wel met een knife kill, lag op een heuvel wat te spotten en te wachten tot de tank over mijn C4 zou rijden, zie ik ineens een gast van de tegenpartij naast me staan
en dat waren meteen mijn eerste dogtags 
En ligt het aan mij of is die 'spotter' skill niet altijd even gevoelig?
Ook team wat pissed gemaakt door een hind te crashen
vliegen is wennen
In die paar potjes wel al mijn voorkeur voor Hardcore en kill-cam=uit gevonden.
Ben begonnen met recon, en voertuigen, als frisse beginner heb je practisch geen schijn van kans tegen al die lvl xx die rondlopen met hun gadgets en armor >_< begon wel met een knife kill, lag op een heuvel wat te spotten en te wachten tot de tank over mijn C4 zou rijden, zie ik ineens een gast van de tegenpartij naast me staan
En ligt het aan mij of is die 'spotter' skill niet altijd even gevoelig?
Ook team wat pissed gemaakt door een hind te crashen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Van het weekend een carriere move gemaakt in het spel. Ik ben nu....... THE DENTIST.... muhahahaha 
Liep er al even op te azen maar lukte niet of net op het moment dat ik een knife in de rug van een sniper plantte dacht ik oh sjips... ik ben engineer dus had hem moeten repair-toolen.
Van het weekend was het dan zover... stond in mn APC een vlag over te nemen en kreeg een RPG op mn kont. Zag ineens de engineer lopen die aan het reloaden was dus spring mn APC uit en kwam aan de goede kant (waar hij dus liep) terecht. Wilde eigenlijk schieten maar had mn repairtool nog geselecteerd staan en ineens schoot het door mn hoofd... dit is je kans.... ik begon met "boren" en raakte hem eerst op zn borst en op dat moment bewoog ik mn tool richting zn hoofd terwijl hij nog wat geschrokken probeerde zn wapen op te zoeken (althans daar leek het op). Hij ging neer en toen ik in mn scherm zag staan +10 Headshot begon ik te juichen
Ik ben trouwens geen achievement-whore.
Liep er al even op te azen maar lukte niet of net op het moment dat ik een knife in de rug van een sniper plantte dacht ik oh sjips... ik ben engineer dus had hem moeten repair-toolen.
Van het weekend was het dan zover... stond in mn APC een vlag over te nemen en kreeg een RPG op mn kont. Zag ineens de engineer lopen die aan het reloaden was dus spring mn APC uit en kwam aan de goede kant (waar hij dus liep) terecht. Wilde eigenlijk schieten maar had mn repairtool nog geselecteerd staan en ineens schoot het door mn hoofd... dit is je kans.... ik begon met "boren" en raakte hem eerst op zn borst en op dat moment bewoog ik mn tool richting zn hoofd terwijl hij nog wat geschrokken probeerde zn wapen op te zoeken (althans daar leek het op). Hij ging neer en toen ik in mn scherm zag staan +10 Headshot begon ik te juichen
Ik ben trouwens geen achievement-whore.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
al vaak beantwoord.
Mensen van een hoger level killen
Ik zal je adden vind het leuk om in een team samen te spelen.Gebeurt veels te weinig ben ik van mening.CrankyGamerOG schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:18:
DeFiAnCeNL
mijn GT = STRUIZ
hoi
In het spel zit wel een motion mine dingen en tracer darts en jij vind emp nade's futuristisch heheJT888 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 07:04:
[...]
EMP granaat is dat niet een beetje te future ? Voor mij hoeft een dat zeker niet !!
Als de community erom vraagt zal Dice heus wel extra gadgets uitbrengen als ze dat al dan niet al van plan zijn met de toekomstige DLC.
Ach Recon snipers zijn makkelijk te kniven ieder voordeel heeft zijn nadeel ze horen nou eenmaal in het spel net zoals de assault, medic en engineer ik heb er weinig problemen mee. Kom je ze tegen knive je ze easy en zijn het er veel dan kan je altijd nog counter snipen en of smoke nades gebruiken. Mortar strike is niet zo erg en meestal kan je daar wel makkelijk aan ontkomen gewoon goed opletten, luisteren en alert zijn ehehe.
Tja zo een beperkte off limit zone is wel handig alleen vind ik dat de vijand zelf maar moet zorgen voor goede bewaking van hun base om voertuig diefstal te voorkomen ook al heb ik een hekel aan base rapers en spawn killers vooral als ze dan nog denken dat ze keigoed zijntriest volk
. Maar goed daar zijn admins voor die moeten ze waarschuwen en indien ze er geen gehoor aangeven bannen voor life
Ik werd gisteren overigens gekicked van een GoT server omdat me ping volgens de admin boven de 220 was ehehe al kon ik fatsoenlijk lagg vrij spelen vaag hoor. Of had ik soms de Admin neergeknald met mijn 1 shot 1 kill NS2000 shotgun op close range en was dat de werkelijke reden voor de kick.
Op console's zitten geen admins maar meestal kunnen de defenders er idd wel wat aan doen, maar soms is er gewoon niks tegen te doen omdat ze te sterk zijn.
Mijn berichtje was trouwens geen rant tegen de mortar strike maar begrip waarom ze hem gebruiken.
@Joris Sinds wanneer geloof jij alles wat op een stats site staat je kan praktisch geen skill rating heben van 0 namelijk
[ Voor 3% gewijzigd door phosporus op 21-04-2010 09:06 ]
dan werkt het bij mij niet goed ben al tegen level 28 aan en heb nog steeds 0 skill points zo 3000 kils.brilsmurfffje schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:47:
al vaak beantwoord.
en postitieve kd.
je maakt mij niet wijs dat ik geen hogere levels gekilt heb.
Had ik ook last van, beetje zuigend aan de server aangezien mijn verbinding gewoon prima was. Een reconnect en nergens meer last van, gok dat het een lagspike was ergens waardoor direct een hoge ping werd geconstateerd.JT888 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 07:04:
[...]
Ik werd gisteren overigens gekicked van een GoT server omdat me ping volgens de admin boven de 220 was ehehe al kon ik fatsoenlijk lagg vrij spelen vaag hoor. Of had ik soms de Admin neergeknald met mijn 1 shot 1 kill NS2000 shotgun op close range en was dat de werkelijke reden voor de kick.
@skill level
Ben blij dat die van mij nu weer iets gezakt is (van 196 naar 169). Ben een casual speler en stats boeien me niet zoveel, maar heb de indruk dat je bij de serverselectie automatisch bij spelers met een gelijk skill level gegooid wordt. De afgelopen tijd speelde ik hierdoor constant tegen lvl 35+ spelers. Op zich goed te doen, eindig nagenoeg altijd wel in de top 5, maar een keertje een beetje rustiger kunnen spelen is voor mij ook niet verkeerd...
Ben blij dat die van mij nu weer iets gezakt is (van 196 naar 169). Ben een casual speler en stats boeien me niet zoveel, maar heb de indruk dat je bij de serverselectie automatisch bij spelers met een gelijk skill level gegooid wordt. De afgelopen tijd speelde ik hierdoor constant tegen lvl 35+ spelers. Op zich goed te doen, eindig nagenoeg altijd wel in de top 5, maar een keertje een beetje rustiger kunnen spelen is voor mij ook niet verkeerd...
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
En de admin kicked je niet zelf maar dit is een server instelling. Ik had het afgelopen weekemd ook een aantal keer.Tsurany schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:12:
[...]
Had ik ook last van, beetje zuigend aan de server aangezien mijn verbinding gewoon prima was. Een reconnect en nergens meer last van, gok dat het een lagspike was ergens waardoor direct een hoge ping werd geconstateerd.
Zal je even toevoegenCrankyGamerOG schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:18:
DeFiAnCeNL
Trouwens, weet iemand wat van de bug dat als je dood gaat en je kijkt in het scoreboard en je bent ineens level 1 ipv je eigenlijke level? Het is niet hinderlijk en heeft verder geen effect maar ik vind het gewoon wat gek
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik vind dat juist leuk, vooral als je bovenaan staat boven een lading lvl 35+ spelersVrijdag schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:49:
[...]
Zal je even toevoegen
Trouwens, weet iemand wat van de bug dat als je dood gaat en je kijkt in het scoreboard en je bent ineens level 1 ipv je eigenlijke level? Het is niet hinderlijk en heeft verder geen effect maar ik vind het gewoon wat gek
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Jep, dit heb ik vaak als ik iets te enthousiast aan het alt-tabben ben geweest. Het spel gaat gewoon door, maar inderdaad met wit beeld.Patriot schreef op woensdag 21 april 2010 @ 02:05:
Ben ik de enige met "WSOD's" (White Screen of Death)? Ik heb af en toe dat het beeld op wit gaat, maar het spel wel doorgaat. Kan gewoon schieten, maar ik zie helemaal niks meer. Ook wachten tot de nieuwe map geladen is helpt niet, ik moet het proces killen..
Speel sinds kort ook wat meer Squad Deathmatch, maar dat is wel intens moet ik zeggen. Ik voel daar een veel grotere verantwoordelijkheid om niet dood te gaan. Zeker in het jungle level kunnen vijanden ook van alle kanten komen wat nogal voor klotsoksels zorgt 
Gisteren trouwens wel 25 kills om 11 deaths, waarbij ik een groepje van 4 man kon kniven (en het waren niet eens snipers).
Gisteren trouwens wel 25 kills om 11 deaths, waarbij ik een groepje van 4 man kon kniven (en het waren niet eens snipers).
Flickr PSN ID= cheironnl
Heb ik ook last van gehad, als ik dan in me logs kijk is de nvidia driver gecrashed en geherstart....Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:10:
[...]
Jep, dit heb ik vaak als ik iets te enthousiast aan het alt-tabben ben geweest. Het spel gaat gewoon door, maar inderdaad met wit beeld.
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Ik heb regelmatig BSODs (Black screen of death) bij start nieuwe map. Zie nog wel paar dingetjes van HUD en wat licht effecten als ik schiet, maar verder is alles zwart (drivers up to date). Kan nog wel naar escape menu, en daar als ik vsync uit en aan zet doet ie het weer, maar dat kost toch flink wat tijd.Patriot schreef op woensdag 21 april 2010 @ 02:05:
Vsync moet so wie so uit, het is een halvering van je FPS zonder duidelijke/nuttige reden.

Ik vind de knifehype hinderlijk. Ben een aantal keer dood gegaan omdat iemand het handiger vond om te knifen dan te schieten

Dat vind ik als ze de grenade launcher of de raketwerper gebruiken inplaats het geweer.RedHat schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:59:
Ik vind de knifehype hinderlijk. Ben een aantal keer dood gegaan omdat iemand het handiger vond om te knifen dan te schieten
Zelf vind ik het wel een prestatie als ik iemand neersteek. Ben meestal snel dood in dit spel.
Al lijken sommige het inderdaad wel een sport te vinden om zoveel mensen neer te steken, net of ze MW2 spelen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Bij onoverzichterlijk gebied als je weet dat er een vijand is wil ik nog wel eens 'crossen' om een locatie te krijgen van een vijand. Als mijn teammaat er rustig naartoe loopt en knifed terwijl ik afgeschoten word, is dat niet leuk.
Bekijk t van de andere kant:RedHat schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:13:
Bij onoverzichterlijk gebied als je weet dat er een vijand is wil ik nog wel eens 'crossen' om een locatie te krijgen van een vijand. Als mijn teammaat er rustig naartoe loopt en knifed terwijl ik afgeschoten word, is dat niet leuk.
de vriend denkt: hmm makkelijke knive kill + avenger kill en wellicht aansluitend nog een revive erbij
Ach, kniven is iets wat meestal toevallig gaat. Gisteren nog wel wat geinigs: Ik liep met mijn squadmates naar de vlag en we zagen alle vier een sniper zitten die niet op zat te letten. Was nog een hele wedstrijd om als eerste bij hem te komen en hem te knivenRedHat schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:13:
Hij zat echt niet op te letten, want we maakten met z'n vieren toch best veel kabaal al rennend door de struiken
Die vriend denkt dan: Heej ik ga even voor mijn eigen gewin en laat mijn teammember maar even stikken.AllSeeyinEye schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:18:
[...]
Bekijk t van de andere kant:
de vriend denkt: hmm makkelijke knive kill + avenger kill en wellicht aansluitend nog een revive erbij![]()
Zoiets hoort eigenlijk niet in battlefield. Is bijna hetzelfde als een teamkill, aangezien jij door je gedrag ervoor zorgt dat je teammate sterft
Uit de topic waarschuwing:Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:20:
Er is een update gekomen, nu zie ik geen servers meer
edit• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
@Hogader:
Overigens speel ik zelf juist wel in teambelang. De vorige post was gevoed met een dosis ironie
[ Voor 16% gewijzigd door AllSeeyinEye op 21-04-2010 11:28 ]
Knifehype? Het is gewoon een manier van kills maken die mij net ietsje meer voldoening geeft dan andere kills. Als er een paar man in het bosje zitten, wachtend op een langslopende tegenstander zie ik er geen kwaad in om even te kniven hoor. Die 3 meter lopen kost ook amper tijd..RedHat schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:59:
Flickr PSN ID= cheironnl
Wel zo kak als je wil knifen en die knuppel blijft maar weglopen
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Speel zelf alleen maar hardcore maar hebben eigen servertje, misschien kan hij hier ook gepost worden, hier is in ieder geval de link, had in tot gister het probleem btw dat ik als ik naar servers zocht, hij bleef zoeken, oneindig, bij cancel zag ik de lijst, never pingaantallen, sinds gister dus wel een lijst, nog geen ping.Morpheusk schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:07:
anywayz, hier is de pagina van de server:
http://www.gametracker.com/server_info/85.17.231.215:19587/

always hardcore
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Yep !! Is een heel leuk spelletje.cheiron schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:15:
Speel sinds kort ook wat meer Squad Deathmatch, maar dat is wel intens moet ik zeggen. Ik voel daar een veel grotere verantwoordelijkheid om niet dood te gaan.
Valt me op dat spelers daar vaak ook echt rondsluipen ipv als een stel bunnies met ADHD rond te springen.
Intens is het woord ... komt in de buurt van de tactical servers (bij gebrek aan echte modded/dedicated servers).
Eigenlijk zou je hem dan in zijn benen moeten schieten zodat hij gaat kruipenMurk schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:39:
Wel zo kak als je wil knifen en die knuppel blijft maar weglopen
Als de vijand wegloopt is het veelal voordeliger om m alsnog af te schieten. Kans is immers groot dat je in je volgactie langs meerdere vijanden komt die je zelf in je tunnelvisie om te kniven over het hoofd ziet...
Je maakt ook nog eens geen lawaai, waardoor je je positie niet verraadt!cheiron schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:33:
[...]
Knifehype? Het is gewoon een manier van kills maken die mij net ietsje meer voldoening geeft dan andere kills. Als er een paar man in het bosje zitten, wachtend op een langslopende tegenstander zie ik er geen kwaad in om even te kniven hoor. Die 3 meter lopen kost ook amper tijd..
Tenzij het lijdend voorwerp
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Daarom engineer met silencers
Verwijderd
knifen is best wel beetje imba.. ze zouden eigenlijk zo moeten doen dat je van achter een knife actie in zijn nek doet dat die meteen dood is, maar van voren dat het 75% is ofzo... want als ik 5 kogels in iemand pomp van 1 meter afstand en hij dan 1 stap naar voren doet en me dood knifed.. vind ik een beetje lame..
rare volgorde ook.. schiet schiet schiet schiet......niet dood..... knife.. dood.. en hij gaat lekker verder met 10% health ofzo..
rare volgorde ook.. schiet schiet schiet schiet......niet dood..... knife.. dood.. en hij gaat lekker verder met 10% health ofzo..
Wat echt een geweldig gevoel geeft is om een piloot te snipen 
Het is werkelijk prachtig om de hele langzaam te zien dalen in het water, vervolgens springt iedereen in het water. Je hebt dan nog 5 seconden om de passagiers af te maken
Het is werkelijk prachtig om de hele langzaam te zien dalen in het water, vervolgens springt iedereen in het water. Je hebt dan nog 5 seconden om de passagiers af te maken
Ik zou liever zien dat je niet van een grote afstand al je knife kan pakken maar in 1 keer dood vind ik best.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:16:
knifen is best wel beetje imba.. ze zouden eigenlijk zo moeten doen dat je van achter een knife actie in zijn nek doet dat die meteen dood is, maar van voren dat het 75% is ofzo... want als ik 5 kogels in iemand pomp van 1 meter afstand en hij dan 1 stap naar voren doet en me dood knifed.. vind ik een beetje lame..
Of ze veranderen dat als er op je wordt geschoten dat je knife actie dan langer duurt ofzo.
Of de gunnerbrilsmurfffje schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:26:
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
ik vind dat die heli's makkelijker neergeschoten moeten worden.. je normale wapens doen die dingen amper schade.. en een beetje goede heli gaat gewoon lekker baserapen en schiet echt met gemak 20 man dood voordat hij neergeschoten word..brilsmurfffje schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:26:
het enige wat helpt is AA en hevy machinegun en tracendart er op en raket..
maar dat tracedarten is ook crap.. je schiet vaak mis omdat die heli te hoog is en veel beweegt..
Ik weet niet of je weleens in een heli hebt gezet waarbij je zon gatling gun hebt, maar daar schiet je dus echt niemand mee dood he, of je moet wel zo'n geluk hebben.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:05:
[...]
ik vind dat die heli's makkelijker neergeschoten moeten worden.. je normale wapens doen die dingen amper schade.. en een beetje goede heli gaat gewoon lekker baserapen en schiet echt met gemak 20 man dood voordat hij neergeschoten word..
het enige wat helpt is AA en hevy machinegun en tracendart er op en raket..
maar dat tracedarten is ook crap.. je schiet vaak mis omdat die heli te hoog is en veel beweegt..
Ben ik niet me je eens. Er zijn genoeg spelers die aardig wat kills maken als gunner in een heli.Lizardz schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:08:
[...]
Ik weet niet of je weleens in een heli hebt gezet waarbij je zon gatling gun hebt, maar daar schiet je dus echt niemand mee dood he, of je moet wel zo'n geluk hebben.
Kwestie van oefenen en vaak doen.
Ligt ook aan degene die de heli bestuurd. Als TRAXION vliegt in onze squad, dan kun je als gunner prima kills maken.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
ik bedoel meer de apache en die russische tegenhanger.. die dingen zijn echt te IMBA.. en 9 van de 10 keer gaan die gasten baserapen en heb je geen schijn van kans.. want zij knallen je zo uit je schoenen...Lizardz schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:08:
[...]
Ik weet niet of je weleens in een heli hebt gezet waarbij je zon gatling gun hebt, maar daar schiet je dus echt niemand mee dood he, of je moet wel zo'n geluk hebben.
even een update hierover, duiveltje (de huurder van de server en dus admin) heeft die setting ingesteld dat je ping niet boven x mag uit komen. Maja dit hadden jullie geweten als je gewoon op mumble zou komen met ons allemaalpjenergy schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:34:
[...]
En de admin kicked je niet zelf maar dit is een server instelling. Ik had het afgelopen weekemd ook een aantal keer.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Heeft ie gelijk in, blijft netjes hangen en ontwijkt netjes de (langzame) RPG'sJackal131 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:14:
[...]
Ben ik niet me je eens. Er zijn genoeg spelers die aardig wat kills maken als gunner in een heli.
Kwestie van oefenen en vaak doen.
Ligt ook aan degene die de heli bestuurd. Als TRAXION vliegt in onze squad, dan kun je als gunner prima kills maken.
ook de secondairy weapons van een tank of primairy weapon van een humvee of dat russische ding hebben een heli in no time kapot hoor...
Verwijderd
nou dat valt nog vies tegen, omdat die heli's een auto of een tank meteen zien en in 2 sec kapot knallen.. met jou er in.AllSeeyinEye schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:52:
ook de secondairy weapons van een tank of primairy weapon van een humvee of dat russische ding hebben een heli in no time kapot hoor...
heli's zijn echt heel irritant.
Nog andere ervaringen met de 2 vanochtend uitgerolde patches ?Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:20:
Er is een update gekomen, nu zie ik geen servers meer
heb net even hier gekeken ; http://forums.electronica...lient-r10-servers-32.html
reacties zijn allemaal even positief .... "At this point I would like to congratulate DICE on trolling the hell out of us letting us think that new patch would fix the game so it would become better while in reality it broke the game even further. Good job guys."
verder veel klachten over server lag ...
He dat is gek,
Ik heb de nieuwe update geïnstalleerd en toen ik een server wou joinen kon hij niks vinden.
Ook al mijn servers in de favourites en history zijn grijs (onjoinbaar in ieder geval)
lekkere patch zeg. Thanx EA!!!!
Ik heb de nieuwe update geïnstalleerd en toen ik een server wou joinen kon hij niks vinden.
Ook al mijn servers in de favourites en history zijn grijs (onjoinbaar in ieder geval)
lekkere patch zeg. Thanx EA!!!!
Ik heb gelezen dat de tracer dart sneller gaat waardoor het makkelijker is om te darten a.k.a choppers neerhalen. Ik kan nu niet spelen en ik weet niet of het op de PS3 ook veranderd is maar ik hoop het niet! Ik ben best wel goed met het tracer darten, nu het sneller gaat heb ik geen uitdaging meer en aan de andere kant kan ik dan ook niet meer vliegen aangezien je snel kapot kan gaan
Grappig wat ik op het EA forum las over veranderingen aan de wapens in een patch:
Thats the point of not telling you, so you dont go looking for the changes instead you feel what the changes are. We'll tell you later what the changes were.
For example, once in BF2 we put in our changelist we had tweaked an assault rifle. The feedback ranged from "Horrible changes it is ruined" to "OMG this is so much better" and in the end we didn't actually change a thing with the gun. So telling you what is changed doesn't get an unbiased review of whether you think the changes are for the better or not.
Heel veel server lag hier. Zelfs op servers die voorheen perfect speelde! Het ergste is nog dat ik nu gemiddeld 10FPS haal, terwijl dat eerst veel hoger lag, zelfs in situaties waarin veel gebeurd. Het spel is onspeelbaar geworden bij mij, met dezelfde instellingen. Qua wapens heb ik niet echt veel verschil gemerkt tot nu toe, wat ook komt omdat de framerate zo laag is. Dit probleem is trouwens voor iedereen waarmee ik vaak speel opgetreden.Goner schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:04:
[...]
Nog andere ervaringen met de 2 vanochtend uitgerolde patches ?
heb net even hier gekeken ; http://forums.electronica...lient-r10-servers-32.html
reacties zijn allemaal even positief .... "At this point I would like to congratulate DICE on trolling the hell out of us letting us think that new patch would fix the game so it would become better while in reality it broke the game even further. Good job guys."
Idd, alle favorieten staan grijs. Zou het kunnen dat deze servers de updates nog niet hebben geïnstalleerd en de clients wel?Goner schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:04:
[...]
Nog andere ervaringen met de 2 vanochtend uitgerolde patches ?
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Your loss. Kan je niet meer spelen. En zoooo beroerd valt geloof ik ook wel mee.Macros4 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:27:
Ik denk dat ik die nieuwe patch dus niet ga installen, ziet er echt beroerd uit..
Waarschijnlijk. Laat maar eens eerst een dag voorbij gaan en ga dan janken als alles bagger is. Je moet wel begrijpen dat het uitrollen van client/server side patches tegelijk veel met zich meebrengt.DrDDay schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:46:
[...]
Idd, alle favorieten staan grijs. Zou het kunnen dat deze servers de updates nog niet hebben geïnstalleerd en de clients wel?
[ Voor 45% gewijzigd door jporter op 21-04-2010 15:08 ]
Zover ik het zie zijn alle pistolen in damage verhoogd, m95 generfed in damage, M60 in damage en accuracy en de saiga in damage.
Jammer dat ze de m95 generfed hebben, juist van dichtbij gebruikte ik dat ding altijd en 1 schot was dan ook 1 kill, nu ben je met snipe gun geforceerd om op een plekje te zitten. Juist met de m95 was je wat mobieler en kon je ook aanvallen.
Jammer dat ze de m95 generfed hebben, juist van dichtbij gebruikte ik dat ding altijd en 1 schot was dan ook 1 kill, nu ben je met snipe gun geforceerd om op een plekje te zitten. Juist met de m95 was je wat mobieler en kon je ook aanvallen.
Alle vragen hebben een antwoord
Verwijderd
m60 nerf vind ik helemaal goed, dat ding was veel te accuraat voor een mg.. (noobgun)mhindrik schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:06:
Zover ik het zie zijn alle pistolen in damage verhoogd, m95 generfed in damage, M60 in damage en accuracy en de saiga in damage.
en van de m95 snap ik opzich ook nog wel.. maar had niet gehoeven.. haal dan de red dot's weg
Wat een onzin om de M95 te nerven...
Heb je wel eens een .50 patroon in je handen gehad? Enorm verschill met 7.62 die voor de meeste mg's gebruikt worden. Een .50 brengt irl enorm veel schade toe.
Jammer..
Heb je wel eens een .50 patroon in je handen gehad? Enorm verschill met 7.62 die voor de meeste mg's gebruikt worden. Een .50 brengt irl enorm veel schade toe.
Jammer..
Ik ben door deze patch voor het eerst uit een server gekickt vanwege een te hoge ping, was een GoT server.link_mario schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:41:
[...]
Heel veel server lag hier. Zelfs op servers die voorheen perfect speelde! Het ergste is nog dat ik nu gemiddeld 10FPS haal, terwijl dat eerst veel hoger lag, zelfs in situaties waarin veel gebeurd. Het spel is onspeelbaar geworden bij mij, met dezelfde instellingen. Qua wapens heb ik niet echt veel verschil gemerkt tot nu toe, wat ook komt omdat de framerate zo laag is. Dit probleem is trouwens voor iedereen waarmee ik vaak speel opgetreden.
Terwijl ik het gevoel had deze patch er voor zorgde dat het allemaal wat soepeler deed lijken.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398417>~~~[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic</a>
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/53522">CptChaos</a>, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/48563">jagermeister</a> of <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/339455">Lewt</a> een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398417>~~~[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic</a>
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/53522">CptChaos</a>, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/48563">jagermeister</a> of <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/339455">Lewt</a> een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.