MP – CANCEL server refresh is implemented
Joepie!
Joepie!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Voor competitie gebruik is dit wèl noodzakelijk. Omdat je in een clanwar niet kan hebben dat er een oneerlijke start is.Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:46:
[...]
Oh nee. Slecht idee, met al die smacktards tegenwoordig online.
Verwijderd
True. Maar in publics (net als de door jouw voorgestelde pauzefunctie) niet wenselijk.ErA schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:53:
[...]
Voor competitie gebruik is dit wèl noodzakelijk. Omdat je in een clanwar niet kan hebben dat er een oneerlijke start is.
Verwijderd
Verwijderd
Ik bedoel het 'fuck' dat door de characters in het spel zelf gezegd word in multiplayer. Soms hoor je zo'n iemand 'fuck you' zeggen, toch vrij raar dat dat wel kan maar iemand via de voice chat kapot flamen niet.Lewt schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:09:
[...]
Op de PC valt dat reuze mee omdat niemand echt de voicechat gebruikt.
Ja leuk is dat, de mensen met een snelle pc hebben het meeste voordeel en de mensen met een wat langzamere pc kunnen op sommige maps gewoon gaan lopen, nee leuk hoor. Zeker op die grote conquest mappen, dan ben je een minuut bezig met lopen voordat je eindelijk mee kan spelen.brilsmurfffje schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:54:
waarom een 15 seconden timer
het is juist zo leuk om als eerste in een game te komen. Kan je tenminste nog in een voertuig
Misschien kan je doen dat voertuigen de eerste 5 seconden niet kunnen rijden, dan hebben meer mensen de mogelijkheid om te carpoolen
[ Voor 48% gewijzigd door Tsurany op 19-04-2010 18:08 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Opzich jammer dat de DX9 bug nog niet verholpen wordt, maar aan de andere kant ook weer niet. Mijn videokaart kan DX10 aan, maar ik gebruik nog WinXP.Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:30:
Wel raar dat die DX9 bug gewoon genegeerd blijkt te worden, beetje nadelig voor de mensen die onder DX9/XP spelen tov de DX10-players.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Als ik zie hoeveel mensen gewoon alleen wegrijden, terwijl je er in de buurt loopt en mee wil rijden, zal ook dat weinig effect hebben imo.brilsmurfffje schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:54:
waarom een 15 seconden timer
het is juist zo leuk om als eerste in een game te komen. Kan je tenminste nog in een voertuig
Misschien kan je doen dat voertuigen de eerste 5 seconden niet kunnen rijden, dan hebben meer mensen de mogelijkheid om te carpoolen
Verwijderd
Dit stond er eerst niet?Goner schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:32:
HEY !!
MP – Window on static guns is now transparent on DirectX 9 systems
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 18:54 ]
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
[ Voor 64% gewijzigd door JT888 op 19-04-2010 19:55 ]
Slechte punten:Response (Morrell C.)
04/19/2010 07:52 AM
Greetings,
Thank you for contacting Electronic Arts.
Your account was suspended for 72 hours for the following comments:
[*knip*]
This violates the TOS and this is why your account was suspended. Moving forward please refrain from using this type of language in the forums.
Thank you,
Morrel C.
EA Online Support
LOL, M1911??unfor schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:55:
Ben erg nieuwschierig naar de balance updates, ik neem aan dat de M60, Tubelauncher, Carl Gustav en M1911 aangepakt zullen worden.
handcannon ftw
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Die shotgun met slugs is heel traag en als je mist ben je er meestal geweest. Je moet dus heel snel en goed kunnen mikken. Dat kunnen alleen ervaren spelers. In tegenstelling tot de Tube en CG...Lizardz schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:28:
Zo kan je wel blijven zeuren over wapens. Eigenlijk vind ik dat alleen de M60, Noobtube, Carl Gustav en de shotguns met slugs aangepast moeten worden.
with him, veel te sterk en te snel imo, op korte afstand onverslaanbaar somsVerwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:08:
[...]
En dat ze die UMP45 ook maar eens flink aanpakken
Drive it like you stole it.
Die dingen zijn nauwkeuriger dan een sniper. Heb weleens gehad dat ik in arica harbour bij de 1st stage zat op die berg, en ik was aan het snipen en naast mij zat een gast met een shotgun, en hij schoot veel nauwkeuriger dan mij. En nee ik kan aardig mikken en schieten daar ligt het niet aan.Safaci schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:42:
[...]
Die shotgun met slugs is heel traag en als je mist ben je er meestal geweest. Je moet dus heel snel en goed kunnen mikken. Dat kunnen alleen ervaren spelers. In tegenstelling tot de Tube en CG...
Hij schiet echt geen mensen dood op 12x scope afstand hoor..Lizardz schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:51:
[...]
Die dingen zijn nauwkeuriger dan een sniper. Heb weleens gehad dat ik in arica harbour bij de 1st stage zat op die berg, en ik was aan het snipen en naast mij zat een gast met een shotgun, en hij schoot veel nauwkeuriger dan mij. En nee ik kan aardig mikken en schieten daar ligt het niet aan.
[ Voor 6% gewijzigd door phosporus op 19-04-2010 22:03 ]
Dit komt omdat je (net als ik) op de x360 speelt, en geen gebruik maakt van kiddie mouse-aim maar van die-hard gamepad-aim!The Great HooD schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:24:
Zeg dat niet zomaar, op de 360 kick ik regelmatig sniper-ass. Die 12-slugs zijn echt wel machtig hoor, maar ze zijn niet overpowered ofzo hoor...!
Ik heb eigenlijk sowieso niet zoveel 'last' van CG's GL's of 12-slugs... Meestal ben ik het zelf, qua slugs dan...!
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 19-04-2010 22:25 ]
Verwijderd
Er zijn veel meer pc gamers dan console gamers hoorFiRePaTH schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:04:
[...]
Dit komt omdat je (net als ik) op de x360 speelt, en geen gebruik maakt van kiddie mouse-aim maar van die-hard gamepad-aim!
Mouse aim is erg onrealistisch precies (jaren geleden speelde ik ook jarenlang shooters op de PC, dus ik heb d'r ervaring mee) en zeker bij wapens die 1-hit-kill zijn op korte afstand (Sabot ammo shotguns / Rocket launchers / Grenade launchers) kan dit "onrealisme" erg irritant zijn. Bijvoorbeeld: Een 180 graden draai in 0.1 seconde met een 10kg zware rocket launcher? No problemo op de PC!![]()
Ook is het snipen op consoles vele malen minder irritant dan op de PC, aangezien gamepads niet in het bijzonder zijn gemaakt voor preciesie aiming.
Conclusie, BC2 is gewoon te makkelijk voor de PC, en wordt pas echt een uitdaging op de consoles (en je bent ook meteen van de hackers af!
Owja... wanneer komt er nou eens een console CLIENT patch (dus voor de consoles zelf)? Al die kleine bugjes bij elkaar beginnen nu toch wel na anderhalve maand een beeeeeetje irritant te worden... (Altijd witte hokjes ipv Veteran ranks op scorebord, minuten lang niet kunnen spotten of squad commando's kunnen geven, de aloude Codename Eagle "Spontaneous Explosion Bug" in Valparaiso last stage met Black Hawks, geen punten of kills krijgen als je dood bent terwijl je wel gezellig net die rocket op die APC afschoot voor een quad kill die aan het spawn-killen was maar jou ook nog gezellig met z'n laatste rocket opblies, afketsende TOW missiles tegen boomblaadjes of lantaarnpaaltjes, raketten die spontaan onzichtbaar zijn als je ze afschiet maar wel damage doen, etc etc...)
Het enige waar je iets over hoort zijn PC fixes... ok, die waren nodig, maar aangezien er 47% PC gamers en 53% console gamers zijn voor BC2 moeten ze nu daar toch ook eens aandacht aan gaan besteden...
[afbeelding]
Verwijderd
Op hardcore dus wel, in port valdez kan je als defender bij de eerste mcom gewoon sniper "attackers" van de aperots af knallen. Op normale mode heb je niet echt last van de shotguns, hardcore speel ik alleen per ongeluk als het niet in de server omschrijving staat.Dersan schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:17:
[...]
Hij schiet echt geen mensen dood op 12x scope afstand hoor..
Zoals hier te lezen welVerwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:55:
[...]
Er zijn veel meer pc gamers dan console gamers hoor
[ Voor 5% gewijzigd door phosporus op 19-04-2010 23:25 ]
Ik hoop dat je je nu kunt inbeelden hoe de PC gamers hun voelden als ze hoorden dat er geen dedicated servers kwamen voor cod mw2?FiRePaTH schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:04:
[...]
Dit komt omdat je (net als ik) op de x360 speelt, en geen gebruik maakt van kiddie mouse-aim maar van die-hard gamepad-aim!
Mouse aim is erg onrealistisch precies (jaren geleden speelde ik ook jarenlang shooters op de PC, dus ik heb d'r ervaring mee) en zeker bij wapens die 1-hit-kill zijn op korte afstand (Sabot ammo shotguns / Rocket launchers / Grenade launchers) kan dit "onrealisme" erg irritant zijn. Bijvoorbeeld: Een 180 graden draai in 0.1 seconde met een 10kg zware rocket launcher? No problemo op de PC!![]()
Ook is het snipen op consoles vele malen minder irritant dan op de PC, aangezien gamepads niet in het bijzonder zijn gemaakt voor preciesie aiming.
Conclusie, BC2 is gewoon te makkelijk voor de PC, en wordt pas echt een uitdaging op de consoles (en je bent ook meteen van de hackers af!
Owja... wanneer komt er nou eens een console CLIENT patch (dus voor de consoles zelf)? Al die kleine bugjes bij elkaar beginnen nu toch wel na anderhalve maand een beeeeeetje irritant te worden... (Altijd witte hokjes ipv Veteran ranks op scorebord, minuten lang niet kunnen spotten of squad commando's kunnen geven, de aloude Codename Eagle "Spontaneous Explosion Bug" in Valparaiso last stage met Black Hawks, geen punten of kills krijgen als je dood bent terwijl je wel gezellig net die rocket op die APC afschoot voor een quad kill die aan het spawn-killen was maar jou ook nog gezellig met z'n laatste rocket opblies, afketsende TOW missiles tegen boomblaadjes of lantaarnpaaltjes, raketten die spontaan onzichtbaar zijn als je ze afschiet maar wel damage doen, etc etc...)
Het enige waar je iets over hoort zijn PC fixes... ok, die waren nodig, maar aangezien er 47% PC gamers en 53% console gamers zijn voor BC2 moeten ze nu daar toch ook eens aandacht aan gaan besteden...
[afbeelding]
Verwijderd
Het was toch algemeen bekend dat er meer pc-gamers voor BC2 waren?phosporus schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:13:
[...]
Zoals hier te lezen wel![]()
http://kotaku.com/5487038/battlefield-bad-company-2-players-prefer-pc-to-console
http://360.kombo.com/article.php?artid=18648
Zijn nieuws berichten van begin maart dus kan veranderd zijn, maar dat lijkt me niet
Misschien eerst controleren voordat je dingen zegt zonder bron?
[afbeelding]
Datum van berichten zonder cijfers: 3/5 Maart (1/3 dagen na release...phosporus schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:13:
[...]
Zoals hier te lezen wel![]()
http://kotaku.com/5487038/battlefield-bad-company-2-players-prefer-pc-to-console
http://360.kombo.com/article.php?artid=18648
Zijn nieuws berichten van begin maart dus kan veranderd zijn, maar dat lijkt me niet
Misschien eerst controleren voordat je dingen zegt zonder bron?
[afbeelding]
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Nee, bfbcs2 heeft alleen de data van de mensen die de site ooit gebruikt hebben.FiRePaTH schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 03:48:
[...]
Datum van berichten zonder cijfers: 3/5 Maart (1/3 dagen na release...)
Datum harde cijfers = Nu
Bron = Site van jouw signature:
PC Players at bfbcs:
1 170 060
Xbox360 Players at bfbcs:
639 443
PS3 Players at bfbcs:
637 931
Telt U maar op... PC 48% vs Console 52%
Nu weet ik niet hoe die site precies werkt, maar ik neem aan dat deze gewoon alle cijfers uit de EA database trekt... Zelf dus wat beter onderzoek doen als je met oude info komt...
Maar het enige wat ik duidelijk wilde maken was dat het nu 100% PC patches zijn en 0% console patches... dat is dus een beetje achterstallig onderhoud voor de consoles...
[afbeelding]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Dude serieus, alle engineer wapens zijn eersteklas knakendingen. Als je de UMP al te sterk vindt dan mogen alle wapens van de andere classes ook wel generfd worden.Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:08:
[...]
En dat ze die UMP45 ook maar eens flink aanpakken
Dit kun je doen in je config file in je My Documents folder. (@ Windows)snakeye schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:11:
Er noob vraag. Hoe/waar kan je een server handmatig toevoegen op ip adres?
Ik heb het nog nergens kunnen vinden. Ik probeer de GOT servers te vinden maar in de search functie van de serverbrowser (traag/niet up-to-date) kan ik ze met geen mogelijkheid te voorschijn toveren.
[ Voor 7% gewijzigd door Lewt op 20-04-2010 09:02 . Reden: - ]
Verwijderd
Ik meen mij te herinneren dat in 1 van de vorige edities van Battlefield de bazooka (of de Schrek) bijna geen enkel effect had op infantery.phosporus schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:31:
ik vind het niet nodig dat de ump of welk ander engineer main wapen word generfd
Ze zijn misschien wel goed op korte afstand en ze hebben en silicer dus ze kunnen als een verrassing komen maar ze hebben amper effect op langere afstand en de helft van de engineers hebben geeneens een sidearm omdat ze de rpg-7 in combo met de tracert gebruiken (eigen keus ik weet het)
Ook de shotgun + slugs hoeven niet generft te worden. Als je mist ben je de lul waar bijv. een assault dat niet heeft.
Mijn idee is om damage met explosieven 2 keer zo krachtig te maken voor jezelf als voor een ander
Op die manier gaat niemand meer op point blank range de noobtube of cg gebruiken.(Vind de hele cg vrij nutteloos omdat hij veel minder damage doet tegen tanks als dat de rpg-7 doet voor zover ik weet)
@Redje
Ongeveer mee eens.
Vooral het punt dat de rocketlauncher(voor de cg) nu te effectief is tegen infanterie
De primaire reden is (was ?) een DirectX9 bug ... mensen met Dx10/11 konden nl wel de static guns gebruiken (ook met fov 65).ErA schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:18:
Als ik het goed heb, is dit de primaire reden dat veel mensen de stationary MG niet kunnen gebruiken.
Ik heb zelf FoV 65 en kan hem (waarschijnlijk) hierdoor niet gebruiken.
[ Voor 15% gewijzigd door Goner op 20-04-2010 09:15 ]
En hoe we ons voelden toen die zgn. dedicated servers voor BFBC2 kwamenAsgaro schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:45:
Ik hoop dat je je nu kunt inbeelden hoe de PC gamers hun voelden als ze hoorden dat er geen dedicated servers kwamen voor cod mw2?
Inderdaad.ErA schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:01:
• Kick Ass is nou niet echt vulgair
[ Voor 23% gewijzigd door Goner op 20-04-2010 09:11 ]
Nog 1 ster maar het wil nog weleens dat dat niet helemaal synchroon loopt maar als je doorspeelt zie je um vanzelf soms in een game waar je helemaal -in dit geval- medic speelt.jorisw86 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:23:
heb al 9 gouden sterren met de m60 had gelezen dat je bij 8 een platinum kreeg?
Ik meen mij te herinneren dat ik daar veeeeeel minder last van had in de beta. Ik heb nu het gevoel alsof er een massive splashdamage op die dingen zit net zoals de rifle mounted grenade launcher.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:03:
Ik meen mij te herinneren dat in 1 van de vorige edities van Battlefield de bazooka (of de Schrek) bijna geen enkel effect had op infantery.
[ Voor 1% gewijzigd door Lewt op 20-04-2010 10:01 . Reden: Typo ]
Je krijgt bij alle wapens platinum bij 10 sterren.jorisw86 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:23:
heb 2 vragen:
heb al 9 gouden sterren met de m60 had gelezen dat je bij 8 een platinum kreeg?
hoe krijg je in vredesnaam skill points ben rank 27 met postive kd en win/los ratio maar me skill level is nog steeds 0?
hoor het graag thnx
Weet je dat zeker ?Lewt schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:01:
[.zelf favourites toevoegen..]
Dit kun je doen in je config file in je My Documents folder. (@ Windows)
Mapje van BF en dan het config file en dan een IP + poort erbij gooien klaar.
BFBC2.nl
Hieronder de R7 lijst voor clients:
* MP – New Server browser
* MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in.
* MP – Crash fixes relating to ALT+TAB at different times throughout the game
* MP – Hang fix when trying to connect to a full server multiple times
* MP – Deletion of soldiers now possible through the account pages in game
* MP – Removed screen flash during loading
* MP – Added support for colour blind players
* MP – Fixed crashes relating to faulty server banners
* MP – Servers closing during connection no longer cause the client to hang
* MP – Auto team swap reflects correctly in the scoreboard
* MP – Fixed scoreboards when switching teams before spawning
* MP – Rush scoreboards fixed
* MP – Veteran ranks no longer display as “12”
* MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building
* MP – Logout/Login button correctly reflects the player status
* MP – Added minimum number of players needed to start a round (you can play and take objectives but you will get no score until 4 or more players join the server)
* MP – Isla Inocentes welcome message on the loading screen now fits the text box area
* MP – Reduced the brightness in Russian vehicles
* MP – Medic gadgets now display correctly if the defib is not unlocked
* MP – Server filter options are remembered
* MP – Punkbuster filter now works as intended
* MP – Scroll bar no longer overlays the Join Server button in the friends list panel
* MP – CANCEL server refresh is implemented
* MP – Zooming in on a friendly using the SAIGA no longer causes the crosshair to disappear
* MP – The chat no longer displays the incorrect player name when appearing
* MP – FoV switches to the default value of 55 when entering vehicles to prevent graphical glitches caused by wider FoV settings. The custom FoV returns when exiting vehicles.
* MP – FoV no longer causes the UAV station to rotate
* MP – Fix to correctly display the unlock progression at the end of round
* MP – Chat functionality will no longer freeze after writing a partial message at the end of round
* MP – One account can no longer connect to the same server multiple times
* MP – Squad Death Match is correctly named during loading
* MP – Server browser no longer gets a bad FPS when filtering Conquest
* MP – Server info banners correctly clear between displays
* MP – Setting display settings which the system hardware can not handle no longer makes the game unusable
* MP – Correct camera collision for vehicles' heavy machine gun
* MP – Game no longer crashes if the player sends a message in the loading screen
* MP – Trying to join a full server no longer causes the game to hang on Please Wait message
* MP – Most server filter options are remembered it doesn't remember the setting in dropdowns
* MP – Kit/gadget loadout saved between sessions
* MP – Window on static guns is now transparent on DirectX 9 systems
* SP – Fixed crashes when patching and trying to resume a campaign (there is now a message that you need to re-play the latest mission from the beginning)
* SP – Fixed a crash after the “Upriver” mission end cinematic
* SP – Supply create at “Resupply at Flynn’s create” objective now supplies weapon ammo
* SP – Hang fix when reaching the objective “Destroy Enemy Zu23”
* SP – Fixed hang after “Storm Cockpit” objective
* SP – Changed melee attack raycast to be detailed
* SP – Game no longer crashes when transitioning between SP_03B to SP_04A when installed in Polish
* SP – Game no longer crashes when killed by the first two enemies in the trenches on SP_01 when installed in Italian
* SP – Updating to R7 will invalidate your single player save game. If you update you will need to play your last mission from the start. If you do not update you will not be able to play multiplayer.
R10 server update:
* Punkbuster is required ON for ranked servers
* Ranked servers cannot be started with a password
* Autobalance message goes to text-chat instead of in the middle of the screen
* Added weapon balance tweaks to a number of weapons – we are eagerly awaiting feedback!
Ik zat al te zoeken naar informatie van statverse maar kon het 1.2.3 niet vindenFiRePaTH schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 03:48:
[...]
Datum van berichten zonder cijfers: 3/5 Maart (1/3 dagen na release...)
Datum harde cijfers = Nu
Bron = Site van jouw signature:
PC Players at bfbcs:
1 170 060
Xbox360 Players at bfbcs:
639 443
PS3 Players at bfbcs:
637 931
Telt U maar op... PC 48% vs Console 52%
Nu weet ik niet hoe die site precies werkt, maar ik neem aan dat deze gewoon alle cijfers uit de EA database trekt... Zelf dus wat beter onderzoek doen als je met oude info komt...
Maar het enige wat ik duidelijk wilde maken was dat het nu 100% PC patches zijn en 0% console patches... dat is dus een beetje achterstallig onderhoud voor de consoles...
[afbeelding]
Verwijderd
Zijn er nou al wel patches voor de consoles dan?phosporus schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:55:
Ik zat al te zoeken naar informatie van statverse maar kon het 1.2.3 niet vinden
Eerste hit op google vond ik dat. Als je goed leest dan zie je dat daar precies hetzelfde staat als wat jij zegt.
Dus misschien niet zo in de aanval als dat niet nodig is??![]()
Buiten dat: je kan er enigzins wel van uit gaan dat cijfers vlak na de release een goede graadmeter zijn over de cijfers atm.
Beetje jammerlijke reactie niet?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
[ Voor 7% gewijzigd door phosporus op 20-04-2010 10:30 ]
OP?Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:56:
Zolang ze maar van die shotguns afblijven zeg , las ik hier iemand die zelfs de shotguns OP vond ... ze zijn verdomd moeilijk om mee te spelen van zodra je tegen een overmacht staat , dit in tegenstelling tot de M60, PKM , UMP en de XM8 ...
Maar als het lukt om een aantal mannen achter elkaar uit te schakelen met een shotgun is mijn avond weer goed ...
En nog leuker is dat ze niet willen vertellen welke wapens het zijn ...ErA schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:50:
Ik moet toch echt een glimlach onderdrukken als ze spreken over weapon balance tweaks.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Longrange ook hoor, het is heel leuk om te "snipen" met de NeostadAllSeeyinEye schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:41:
OP = Over Powered![]()
Ik snap die ophef over de M60 echt niet. Neem een willekeurige shotgun en close range is de medic kansloos. Of neem een M16 en de medic is ongeacht de afstand kansloos.
[ Voor 22% gewijzigd door Patje040175 op 20-04-2010 11:21 ]
Goedzo !
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Conundrum51 op 20-04-2010 11:49 ]
Dinsdag is EA server Maintenance (onderhoud) dagOriginalFlyingdutchman schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:34:
Iemand anders ook last van EA servers die down zijn / niet reageren? Op dit moment bedoel ik dan...
Wat dacht je van hij onthoud de zoek opties in je profile zoals punkbuster ja of nee, niet vol, ranked etc.Realtec schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:48:
MP – Server filter options are remembered
MP – New Server browser
Wat moet ik me bij die 2 voorstellen?
Ik speel graag op HC servers aangezien de normale modus verre van realiteit zit.
En erger me eraan dat je niet kan filteren op HC servers je moet altijd maar uit gaan van de server names.
Daarna moet je nog bij server info kijken of het ook echt HC is en die laat heel vaak ook geen info zien door bugs..
[ Voor 109% gewijzigd door JT888 op 20-04-2010 11:55 ]
Verwijderd
Er is meer: The pack also includes 12 new awards and 4 Achievements.Conundrum51 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:48:
Zojuist op twitter dit bericht:
@OfficialBFBC2 Give your soldier a new look from tomorrow with the Kit Upgrade pack for BFBC2 - http://bit.ly/ax7r3G.
PS3 en PC komen dus later. Maar betalen voor nieuwe kleertjes? Voor (echte) nieuwe maps is prima maar betalen voor kleertjes?
Edit: iemand was me voor..
Ja, normaal wordt dat echter gemeld in de scrollende text in battlefield. Nu zag ik niets staan, geen tijden o.i.d.BlizzarD schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:46:
Hebben ze niet iedere dinsdag onderhoud?
[ Voor 39% gewijzigd door JT888 op 20-04-2010 12:06 ]
Waarom toch zo'n problemen met de CG, normaal zou je ook direct de pijp uitgaan mocht er zo'n ding op je hoofd landen. Reloaden duurt uren, dus als je er 1 keer mee mis schiet ben je de sjaak.JT888 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:00:
Ik verwacht dat ze de M60 en noobTube hebben aangepakt. Maar ik hoop eigenlijk dat ze een aantal wapens wat sterker hebben gemaakt. Met sommige wapens schiet je je een ongeluk zonder enig effectja ok dat je zelf eraan gaat
CG heb ik ook geen probleem mee bedoelde meer de Grenade launchers die veelvuldig worden gebruikt om easy kills mee te maken. Doe ik zelf ook hoor als ik assault speel maar goed veel mensen klagen erover dus zal het vast aangepakt worden. En ja het is ook frustrerend als je een assault speler tegen komt die jouw steeds molt met dat ding.OriginalFlyingdutchman schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:07:
[...]
Waarom toch zo'n problemen met de CG, normaal zou je ook direct de pijp uitgaan mocht er zo'n ding op je hoofd landen. Reloaden duurt uren, dus als je er 1 keer mee mis schiet ben je de sjaak.
Ik hoop dat die grenade launcher niet wordt aangepast, er is niks mis met dat ding. Mensen die zeuren dat de grenade launcher een "noobtube" is zijn zeurpietjes,JT888 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:15:
[...]
CG heb ik ook geen probleem mee bedoelde meer de Grenade launchers die veelvuldig worden gebruikt om easy kills mee te maken. Doe ik zelf ook hoor als ik assault speel maar goed veel mensen klagen erover dus zal het vast aangepakt worden. En ja het is ook frustrerend als je een assault speler tegen komt die jouw steeds molt met dat ding.
Dus dan heb je deze pack nodig voor de achievements, dat is dan wel een beetje jammer.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:50:
[...]
Er is meer: The pack also includes 12 new awards and 4 Achievements.
Dus statswhores opgelet!
[ Voor 27% gewijzigd door Vrijdag op 20-04-2010 12:27 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Mja maar het is toch echt simpeler om iemand te mollen met de nade launcher van afstand en of van dicht bij dan dat je met een sniper rifle van dicht bij iemand molt tenzij je de VSS gebruikt die is uber close rangechrisO schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:23:
[...]
Ik hoop dat die grenade launcher niet wordt aangepast, er is niks mis met dat ding. Mensen die zeuren dat de grenade launcher een "noobtube" is zijn zeurpietjes,
als die GL aangepast zou worden dan gaan ze wel weer zeuren over een ander wapen etc... Volgens mij zijn de meeste van hen personen die:Ik kan ook wel gaan zeuren dat ... wapen te sterk is en een noob wapen is als ik zelf probeer iemand closerange met een sniperrifle uit te schakelen....
- niet tegen hun verlies kunnen
- er niet tegen kunnen dat iemand beter is dan hen
- niet kunnen of willen inzien dat ze het verkeerde wapen in de verkeerde situatie hebben gekozen.
[ Voor 99% gewijzigd door JT888 op 20-04-2010 12:45 ]
Van mij hoeft ie inderdaad ook niet aangepast te worden, zo'n ding is in het echt ook erg 'sterk'. Enige waar ik me wel aan kan ergeren zijn mensen die deze continue gebruiken als primairy weapon, zonder hun andere wapens ook meer aan te raken.omgwtfbbq schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:14:
Daarnaast, de Carl Gustav is een anti-infanterie wapen. Ook in het echte leger. Ik vind het een prima dingetje, ik word er niet te vaak door overhoop geknalt, en ik ben waarschijnlijk zelf net zo irritant met mijn Neostead...
Ik vind de CG heerlijk heb hem pas 2 dagen unlocked en al de nodige kills mee gemaakt geeft veel voldoeningBlizzarD schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:29:
[...]
Van mij hoeft ie inderdaad ook niet aangepast te worden, zo'n ding is in het echt ook erg 'sterk'. Enige waar ik me wel aan kan ergeren zijn mensen die deze continue gebruiken als primairy weapon, zonder hun andere wapens ook meer aan te raken.
[ Voor 189% gewijzigd door JT888 op 20-04-2010 12:58 ]
Dat is dus precies de reden waarom ze de achievements erin doen, zodat mensen het gaan kopen.Vrijdag schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:26:
[...]
Dus dan heb je deze pack nodig voor de achievements, dat is dan wel een beetje jammer.
Whah, een beetje gelijk hebben ze wel.. Sinds ik dat dingetje gebruik is mijn Ratio ineens een stuk beter gewordenchrisO schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:23:
[...]
Ik hoop dat die grenade launcher niet wordt aangepast, er is niks mis met dat ding. Mensen die zeuren dat de grenade launcher een "noobtube" is zijn zeurpietjes,
als die GL aangepast zou worden dan gaan ze wel weer zeuren over een ander wapen etc... Volgens mij zijn de meeste van hen personen die:Ik kan ook wel gaan zeuren dat ... wapen te sterk is en een noob wapen is als ik zelf probeer iemand closerange met een sniperrifle uit te schakelen....
- niet tegen hun verlies kunnen
- er niet tegen kunnen dat iemand beter is dan hen
- niet kunnen of willen inzien dat ze het verkeerde wapen in de verkeerde situatie hebben gekozen.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 95% gewijzigd door BlizzarD op 20-04-2010 13:00 ]
Kak, dan moet ik het dus kopengnimmeL_kraD schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:47:
[...]
Dat is dus precies de reden waarom ze de achievements erin doen, zodat mensen het gaan kopen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Je bent niet de enige hoor, anders gaat mijn achievement ratio omlaag
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Tube is gewoon makkelijk, als ik een groepje zie lopen gooi ik er eerst een tube tussen om het uit elkaar te trekken of zelfs 1 of 2 kills te hebben.JohnnyV76 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:02:
nog even over de GL...
Het is een prima wapen voor als je gewone clip leeg is of als iemand zich in een huisje of achter een muurtje verschuilt maar het is gewoon triest dat mensen met dat ding als main wapen rondlopen. Mensen die veel kills maken met dat ding zijn echt niet beter dan de mensen aan het ontvangende eind die proberen een "echt" vuurgevecht aan te gaan. Als je iemand om een hoekje tegenkomt dan hangt het er van af hoe je gaat schieten en waar je op mikt en hoe je zelf beweegt of je wint maar een noobtuber richt gewoon een beetje op de grond en heeft een 1 shot 1 kill.
Ik heb maar 3 grenade launcher efficieny pins en daar ben ik trots op.
Mensen die denken dat ze goed zijn omdat ze zoveel kills maken met de tube moeten zich nog maar eens afvragen of ze er respect mee zullen verdienen.
Kijken wie als eerste de achievements heeft dan?gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:52:
[...]
Je bent niet de enige hoor, anders gaat mijn achievement ratio omlaag
Ik vind dat gemiep over die GL echt zo suf! Zo nauwkeurig issie niet, en zelfs MET de explosion skill is het geen one shot one kill als je niet vlakbij iemand aan schiet... en ja, ik loop er regelmatig mee rond, ook om knakkers af te knallen.JohnnyV76 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:02:
nog even over de GL...
Het is een prima wapen voor als je gewone clip leeg is of als iemand zich in een huisje of achter een muurtje verschuilt maar het is gewoon triest dat mensen met dat ding als main wapen rondlopen. Mensen die veel kills maken met dat ding zijn echt niet beter dan de mensen aan het ontvangende eind die proberen een "echt" vuurgevecht aan te gaan. Als je iemand om een hoekje tegenkomt dan hangt het er van af hoe je gaat schieten en waar je op mikt en hoe je zelf beweegt of je wint maar een noobtuber richt gewoon een beetje op de grond en heeft een 1 shot 1 kill.
Ik heb maar 3 grenade launcher efficieny pins en daar ben ik trots op.
Mensen die denken dat ze goed zijn omdat ze zoveel kills maken met de tube moeten zich nog maar eens afvragen of ze er respect mee zullen verdienen.
[ Voor 4% gewijzigd door DFKT op 20-04-2010 14:45 ]
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Het is dat ze er nieuwe achievements bij hebben gedaan, anders had ik hem ook niet gehaald.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:50:
[...]
Er is meer: The pack also includes 12 new awards and 4 Achievements.
Dus statswhores opgelet!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
hehe het is een aim assist die je uit of aan kan zettenDFKT schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:37:
N.B. Dit is dus op de PC, zonder de beruchte console auto-aim
Ja.. aimbotphosporus schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:55:
[...]
hehe het is een aim assist die je uit of aan kan zetten
Als je noob genoeg bent laat je die aanstaan maar een beetje gamer zet die uit.
Ik weet alleen niet of je die op de pc ook hebt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq