[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.447 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP – CANCEL server refresh is implemented
Joepie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 13:55

ErA

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:46:
[...]

Oh nee. Slecht idee, met al die smacktards tegenwoordig online.
Voor competitie gebruik is dit wèl noodzakelijk. Omdat je in een clanwar niet kan hebben dat er een oneerlijke start is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

waarom een 15 seconden timer :(
het is juist zo leuk om als eerste in een game te komen. Kan je tenminste nog in een voertuig :+
Misschien kan je doen dat voertuigen de eerste 5 seconden niet kunnen rijden, dan hebben meer mensen de mogelijkheid om te carpoolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:53:
[...]

Voor competitie gebruik is dit wèl noodzakelijk. Omdat je in een clanwar niet kan hebben dat er een oneerlijke start is.
True. Maar in publics (net als de door jouw voorgestelde pauzefunctie) niet wenselijk.
Wellicht dat een mod of serveroptions een betere uitkomst bieden voor het spelen van clanwars.
Maar dat is volgens mij iets wat de gamedevelopers al een hele tijd geleden uit het oog zijn verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die minimum requirements to start a game vind ik dik k*t

vind het af en toe wel grappig om eens 1 on 1 te gaan spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel raar dat die DX9 bug gewoon genegeerd blijkt te worden, beetje nadelig voor de mensen die onder DX9/XP spelen tov de DX10-players.
Zou ook fijn zijn als de browser laat zien of je kan joinen ofniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lewt schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:09:
[...]

Op de PC valt dat reuze mee omdat niemand echt de voicechat gebruikt.
Ik bedoel het 'fuck' dat door de characters in het spel zelf gezegd word in multiplayer. Soms hoor je zo'n iemand 'fuck you' zeggen, toch vrij raar dat dat wel kan maar iemand via de voice chat kapot flamen niet.
brilsmurfffje schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:54:
het is juist zo leuk om als eerste in een game te komen. Kan je tenminste nog in een voertuig :+
Misschien kan je doen dat voertuigen de eerste 5 seconden niet kunnen rijden, dan hebben meer mensen de mogelijkheid om te carpoolen
Ja leuk is dat, de mensen met een snelle pc hebben het meeste voordeel en de mensen met een wat langzamere pc kunnen op sommige maps gewoon gaan lopen, nee leuk hoor. Zeker op die grote conquest mappen, dan ben je een minuut bezig met lopen voordat je eindelijk mee kan spelen.

Edit: Net die fix lijst gezien, ziet er goed uit, flinke verbeteringen _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door Tsurany op 19-04-2010 18:08 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:03
Misschien een stomme vraag, maar die updates van R7, R8 etc, gelden die ook op de PS3 of alleen PC? Want heb eigenlijk niets gemerkt dat mijn BFBC2 een update uitvoerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
hypocritisch is het, de voice overs zeggen wel "I dropped that bitch!" of "Fuck you!"
terwijl je geen ass of shit of wat dan ook mag typen in de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:30:
Wel raar dat die DX9 bug gewoon genegeerd blijkt te worden, beetje nadelig voor de mensen die onder DX9/XP spelen tov de DX10-players.
Opzich jammer dat de DX9 bug nog niet verholpen wordt, maar aan de andere kant ook weer niet. Mijn videokaart kan DX10 aan, maar ik gebruik nog WinXP.

En zo waarschijnlijk wel meer mensen. Iedereen zou dan gewoon Vista of Win7 moeten hebben of als vervanging of met dualboot.
Zelf ga ik dit jaar een nieuwe pc samenstellen en dan ga ik over naar DX11.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
brilsmurfffje schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:54:
Als ik zie hoeveel mensen gewoon alleen wegrijden, terwijl je er in de buurt loopt en mee wil rijden, zal ook dat weinig effect hebben imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 11:26

Goner

What can I do you for ?

HEY !!

MP – Window on static guns is now transparent on DirectX 9 systems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:32:
HEY !!

Dit stond er eerst niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag wat last van m'n ogen en dan is dat extreem overdreven brightness en contrast wel erg storend. Het lijkt wel alsof ik constant door een camera heen kijk die telkens het diafragma moet aanpassen. Beste Dice, ogen hebben een veel groter contrast dan camera's, die hoeven zich niet zo gigantisch aan te passen steeds.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik soms wel, en soms niet, een defend of attack order geven? En dan vooral de defend order werken niet altijd. M`n squad zit gewoon vol, maar hij geeft geen defend order.... :? (xbox360)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
op welke servers spelen jullie allemaal het liefst? gewoon die uit de TS?
De Got server is overdag iedergeval vaak leeg.En zit dan vaak op andere servers.

Ik ben niet zo bezig met friends e.d ,maar zou wel leuker zijn
om wat vaker met NL maten te knallen.
Hoe doen jullie dat dan, gewoon namen uit dit topic als friend adden? of x-fire ofzo?
en kan je dan ook joinen en uitnodigen oid..?

Mijn naam ingame= [GoT] The Assasinator
(voeg maar toe als je wil)

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:37
Ben sinds 3 dagen op de GoT servers te vinden en dat bevalt me goed :)

voor de rest gewoon random servers ligt aan de ping ik zoek altijd de laagste voor mij uit en dan ook met de meeste spelers erin.

Nou ik ga weer verder me engineer unlocks halen op de GoT servers :P

[ Voor 64% gewijzigd door JT888 op 19-04-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ben erg nieuwschierig naar de balance updates, ik neem aan dat de M60, Tubelauncher, Carl Gustav en M1911 aangepakt zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:04
Ik betwijfel of tubelauncher word aan gepakt, aangezien die gebuffed is na de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Ok zojuist bericht gehad van EA. Het betreft (gelukkig) een 72 uur suspension.
Response (Morrell C.)
04/19/2010 07:52 AM
Greetings,

Thank you for contacting Electronic Arts.

Your account was suspended for 72 hours for the following comments:

[*knip* >:) ]

This violates the TOS and this is why your account was suspended. Moving forward please refrain from using this type of language in the forums.

Thank you,

Morrel C.
EA Online Support
Slechte punten:
  • In Game ban
  • Geen mail over ban
  • Kick Ass is nou niet echt vulgair
  • Onduidelijk dat het suspension betreft ipv ban
Inmiddels heb ik nu ook een forum accountje, waarop ik lekker kan doorgaan met stoute woorden zonder dat er iets gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:13
unfor schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:55:
Ben erg nieuwschierig naar de balance updates, ik neem aan dat de M60, Tubelauncher, Carl Gustav en M1911 aangepakt zullen worden.
LOL, M1911?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat ze die UMP45 ook maar eens flink aanpakken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

handcannon ftw :)

M1911 is verreweg de meest nuttige sidearm die er is. Niet veel minder damage en accuratie dan de rex, gecombineerd met een veel hogere fire rate. Altijd frustrerend als je naar je sidearm grijpt en je merkt dat je vergeten bent de M1911 te kiezen. Sta je dan met je bellenblazer M9 :(

Eigenlijk zouden ze de andere handguns moeten buffen ipv de M1911 te nerfen ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 22:22
Zo kan je wel blijven zeuren over wapens. Eigenlijk vind ik dat alleen de M60, Noobtube, Carl Gustav en de shotguns met slugs aangepast moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 14:13
Lizardz schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:28:
Zo kan je wel blijven zeuren over wapens. Eigenlijk vind ik dat alleen de M60, Noobtube, Carl Gustav en de shotguns met slugs aangepast moeten worden.
Die shotgun met slugs is heel traag en als je mist ben je er meestal geweest. Je moet dus heel snel en goed kunnen mikken. Dat kunnen alleen ervaren spelers. In tegenstelling tot de Tube en CG...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 16:48
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:08:
[...]

with him, veel te sterk en te snel imo, op korte afstand onverslaanbaar soms :( .

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:04
Zo, ben nu al eindje op weg. 2de wapen unlocked op medic. In het begin snapte ik er geen zak van dat ik geen medic kit of defebs had, pas toen kwam ik erachter dat die ook unlocked moesten worden.

Nu loop ik dus bijna niks anders meer te doen dan lui reviven en medic kitjes droppen. En af en toe wat suppressing fire geven :P

Ingame gebruik ik dezelfde nick als hier, so go easy on me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 22:22
Safaci schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:42:
[...]

Die shotgun met slugs is heel traag en als je mist ben je er meestal geweest. Je moet dus heel snel en goed kunnen mikken. Dat kunnen alleen ervaren spelers. In tegenstelling tot de Tube en CG...
Die dingen zijn nauwkeuriger dan een sniper. Heb weleens gehad dat ik in arica harbour bij de 1st stage zat op die berg, en ik was aan het snipen en naast mij zat een gast met een shotgun, en hij schoot veel nauwkeuriger dan mij. En nee ik kan aardig mikken en schieten daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:22
Lizardz schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:51:
[...]

Die dingen zijn nauwkeuriger dan een sniper. Heb weleens gehad dat ik in arica harbour bij de 1st stage zat op die berg, en ik was aan het snipen en naast mij zat een gast met een shotgun, en hij schoot veel nauwkeuriger dan mij. En nee ik kan aardig mikken en schieten daar ligt het niet aan.
Hij schiet echt geen mensen dood op 12x scope afstand hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Zeg dat niet zomaar, op de 360 kick ik regelmatig sniper-ass. Die 12-slugs zijn echt wel machtig hoor, maar ze zijn niet overpowered ofzo hoor...!
Ik heb eigenlijk sowieso niet zoveel 'last' van CG's GL's of 12-slugs... Meestal ben ik het zelf, qua slugs dan...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
ik vind het niet nodig dat de ump of welk ander engineer main wapen word generfd
Ze zijn misschien wel goed op korte afstand en ze hebben en silicer dus ze kunnen als een verrassing komen maar ze hebben amper effect op langere afstand en de helft van de engineers hebben geeneens een sidearm omdat ze de rpg-7 in combo met de tracert gebruiken (eigen keus ik weet het)
Ook de shotgun + slugs hoeven niet generft te worden. Als je mist ben je de lul waar bijv. een assault dat niet heeft.
Mijn idee is om damage met explosieven 2 keer zo krachtig te maken voor jezelf als voor een ander
Op die manier gaat niemand meer op point blank range de noobtube of cg gebruiken.(Vind de hele cg vrij nutteloos omdat hij veel minder damage doet tegen tanks als dat de rpg-7 doet voor zover ik weet)

@Redje
Ongeveer mee eens.
Vooral het punt dat de rocketlauncher(voor de cg) nu te effectief is tegen infanterie

[ Voor 6% gewijzigd door phosporus op 19-04-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Mijn nerf lijst:
- Ipv de M60 te nerfen alle andere AR's, SMG's en LMG's een boost geven.
- Splash damage van de RPG/CG verminderen tegen infanterie.
- Tube direct impact 50 health ipv 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

The Great HooD schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:24:
Zeg dat niet zomaar, op de 360 kick ik regelmatig sniper-ass. Die 12-slugs zijn echt wel machtig hoor, maar ze zijn niet overpowered ofzo hoor...!
Ik heb eigenlijk sowieso niet zoveel 'last' van CG's GL's of 12-slugs... Meestal ben ik het zelf, qua slugs dan...!
Dit komt omdat je (net als ik) op de x360 speelt, en geen gebruik maakt van kiddie mouse-aim maar van die-hard gamepad-aim! :P

Mouse aim is erg onrealistisch precies (jaren geleden speelde ik ook jarenlang shooters op de PC, dus ik heb d'r ervaring mee) en zeker bij wapens die 1-hit-kill zijn op korte afstand (Sabot ammo shotguns / Rocket launchers / Grenade launchers) kan dit "onrealisme" erg irritant zijn. Bijvoorbeeld: Een 180 graden draai in 0.1 seconde met een 10kg zware rocket launcher? No problemo op de PC! :z

Ook is het snipen op consoles vele malen minder irritant dan op de PC, aangezien gamepads niet in het bijzonder zijn gemaakt voor preciesie aiming.

Conclusie, BC2 is gewoon te makkelijk voor de PC, en wordt pas echt een uitdaging op de consoles (en je bent ook meteen van de hackers af! :P

Owja... wanneer komt er nou eens een console CLIENT patch (dus voor de consoles zelf)? Al die kleine bugjes bij elkaar beginnen nu toch wel na anderhalve maand een beeeeeetje irritant te worden... (Altijd witte hokjes ipv Veteran ranks op scorebord, minuten lang niet kunnen spotten of squad commando's kunnen geven, de aloude Codename Eagle "Spontaneous Explosion Bug" in Valparaiso last stage met Black Hawks, geen punten of kills krijgen als je dood bent terwijl je wel gezellig net die rocket op die APC afschoot voor een quad kill die aan het spawn-killen was maar jou ook nog gezellig met z'n laatste rocket opblies, afketsende TOW missiles tegen boomblaadjes of lantaarnpaaltjes, raketten die spontaan onzichtbaar zijn als je ze afschiet maar wel damage doen, etc etc...)

Het enige waar je iets over hoort zijn PC fixes... ok, die waren nodig, maar aangezien er 47% PC gamers en 53% console gamers zijn voor BC2 moeten ze nu daar toch ook eens aandacht aan gaan besteden...

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail5/360/TheXS.png

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net twee Mcoms helpen vernietigen door ze met m'n tank te bestoken, als er om de paar seconde een tank granaat inslaat heeft disarmen geen kans :D

Oh en O+ voor m'n 40mm shotgun _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 19-04-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiRePaTH schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:04:
[...]
Dit komt omdat je (net als ik) op de x360 speelt, en geen gebruik maakt van kiddie mouse-aim maar van die-hard gamepad-aim! :P

Mouse aim is erg onrealistisch precies (jaren geleden speelde ik ook jarenlang shooters op de PC, dus ik heb d'r ervaring mee) en zeker bij wapens die 1-hit-kill zijn op korte afstand (Sabot ammo shotguns / Rocket launchers / Grenade launchers) kan dit "onrealisme" erg irritant zijn. Bijvoorbeeld: Een 180 graden draai in 0.1 seconde met een 10kg zware rocket launcher? No problemo op de PC! :z

Ook is het snipen op consoles vele malen minder irritant dan op de PC, aangezien gamepads niet in het bijzonder zijn gemaakt voor preciesie aiming.

Conclusie, BC2 is gewoon te makkelijk voor de PC, en wordt pas echt een uitdaging op de consoles (en je bent ook meteen van de hackers af! :P

Owja... wanneer komt er nou eens een console CLIENT patch (dus voor de consoles zelf)? Al die kleine bugjes bij elkaar beginnen nu toch wel na anderhalve maand een beeeeeetje irritant te worden... (Altijd witte hokjes ipv Veteran ranks op scorebord, minuten lang niet kunnen spotten of squad commando's kunnen geven, de aloude Codename Eagle "Spontaneous Explosion Bug" in Valparaiso last stage met Black Hawks, geen punten of kills krijgen als je dood bent terwijl je wel gezellig net die rocket op die APC afschoot voor een quad kill die aan het spawn-killen was maar jou ook nog gezellig met z'n laatste rocket opblies, afketsende TOW missiles tegen boomblaadjes of lantaarnpaaltjes, raketten die spontaan onzichtbaar zijn als je ze afschiet maar wel damage doen, etc etc...)

Het enige waar je iets over hoort zijn PC fixes... ok, die waren nodig, maar aangezien er 47% PC gamers en 53% console gamers zijn voor BC2 moeten ze nu daar toch ook eens aandacht aan gaan besteden...

[afbeelding]
Er zijn veel meer pc gamers dan console gamers hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:17:
[...]

Hij schiet echt geen mensen dood op 12x scope afstand hoor..
Op hardcore dus wel, in port valdez kan je als defender bij de eerste mcom gewoon sniper "attackers" van de aperots af knallen. Op normale mode heb je niet echt last van de shotguns, hardcore speel ik alleen per ongeluk als het niet in de server omschrijving staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:55:
[...]

Er zijn veel meer pc gamers dan console gamers hoor
Zoals hier te lezen wel ;)
http://kotaku.com/5487038/battlefield-bad-company-2-players-prefer-pc-to-console
http://360.kombo.com/article.php?artid=18648

Zijn nieuws berichten van begin maart dus kan veranderd zijn, maar dat lijkt me niet
Misschien eerst controleren voordat je dingen zegt zonder bron? :+
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/360/Phosporus.png

[ Voor 5% gewijzigd door phosporus op 19-04-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
FiRePaTH schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:04:
[...]

[afbeelding]
Ik hoop dat je je nu kunt inbeelden hoe de PC gamers hun voelden als ze hoorden dat er geen dedicated servers kwamen voor cod mw2? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phosporus schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:13:
[...]

http://kotaku.com/5487038/battlefield-bad-company-2-players-prefer-pc-to-console

Zijn nieuws berichten van begin maart dus kan veranderd zijn, maar dat lijkt me niet
[afbeelding]
Het was toch algemeen bekend dat er meer pc-gamers voor BC2 waren?:P
Die kerel die zegt dat er meer console gamers zijn mag wel met een bron komen als het allemaal waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

phosporus schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:13:
[...]

[afbeelding]
Datum van berichten zonder cijfers: 3/5 Maart (1/3 dagen na release... :z)

Datum harde cijfers = Nu
Bron = Site van jouw signature:

PC Players at bfbcs:
1 170 060

Xbox360 Players at bfbcs:
639 443

PS3 Players at bfbcs:
637 931

Telt U maar op... PC 48% vs Console 52%

Nu weet ik niet hoe die site precies werkt, maar ik neem aan dat deze gewoon alle cijfers uit de EA database trekt... Zelf dus wat beter onderzoek doen als je met oude info komt... :+

Maar het enige wat ik duidelijk wilde maken was dat het nu 100% PC patches zijn en 0% console patches... dat is dus een beetje achterstallig onderhoud voor de consoles... :P

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail5/360/TheXS.png

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FiRePaTH schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 03:48:
[...]

Datum harde cijfers = Nu

PC Players at bfbcs:
1 170 060

639 443

PS3 Players at bfbcs:
637 931

Nu weet ik niet hoe die site precies werkt, maar ik neem aan dat deze gewoon alle cijfers uit de EA database trekt... Zelf dus wat beter onderzoek doen als je met oude info komt... :+

Maar het enige wat ik duidelijk wilde maken was dat het nu 100% PC patches zijn en 0% console patches... dat is dus een beetje achterstallig onderhoud voor de consoles... :P

[afbeelding]
Nee, bfbcs2 heeft alleen de data van de mensen die de site ooit gebruikt hebben.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 09:01
Er noob vraag. Hoe/waar kan je een server handmatig toevoegen op ip adres?

Ik heb het nog nergens kunnen vinden. Ik probeer de GOT servers te vinden maar in de search functie van de serverbrowser (traag/niet up-to-date) kan ik ze met geen mogelijkheid te voorschijn toveren.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:08:
[...]

Dude serieus, alle engineer wapens zijn eersteklas knakendingen. Als je de UMP al te sterk vindt dan mogen alle wapens van de andere classes ook wel generfd worden.

Ik gebruik expres geen assault rifles of LMG's vanwege bovenstaande trouwens. Ik zit nog altijd met de Thompson te spelen tot ik de G3 heb. Dat duurt nog wel even en ik wil nog niet wennen aan meer power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Laatst online: 28-04 11:22
snakeye schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:11:
Er noob vraag. Hoe/waar kan je een server handmatig toevoegen op ip adres?

Ik heb het nog nergens kunnen vinden. Ik probeer de GOT servers te vinden maar in de search functie van de serverbrowser (traag/niet up-to-date) kan ik ze met geen mogelijkheid te voorschijn toveren.
Dit kun je doen in je config file in je My Documents folder. (@ Windows)
Mapje van BF en dan het config file en dan een IP + poort erbij gooien klaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Lewt op 20-04-2010 09:02 . Reden: - ]

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phosporus schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:31:
ik vind het niet nodig dat de ump of welk ander engineer main wapen word generfd
Ze zijn misschien wel goed op korte afstand en ze hebben en silicer dus ze kunnen als een verrassing komen maar ze hebben amper effect op langere afstand en de helft van de engineers hebben geeneens een sidearm omdat ze de rpg-7 in combo met de tracert gebruiken (eigen keus ik weet het)
Ook de shotgun + slugs hoeven niet generft te worden. Als je mist ben je de lul waar bijv. een assault dat niet heeft.
Mijn idee is om damage met explosieven 2 keer zo krachtig te maken voor jezelf als voor een ander
Op die manier gaat niemand meer op point blank range de noobtube of cg gebruiken.(Vind de hele cg vrij nutteloos omdat hij veel minder damage doet tegen tanks als dat de rpg-7 doet voor zover ik weet)

@Redje
Ongeveer mee eens.
Vooral het punt dat de rocketlauncher(voor de cg) nu te effectief is tegen infanterie
Ik meen mij te herinneren dat in 1 van de vorige edities van Battlefield de bazooka (of de Schrek) bijna geen enkel effect had op infantery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ErA schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:18:
Als ik het goed heb, is dit de primaire reden dat veel mensen de stationary MG niet kunnen gebruiken.
Ik heb zelf FoV 65 en kan hem (waarschijnlijk) hierdoor niet gebruiken.
De primaire reden is (was ?) een DirectX9 bug ... mensen met Dx10/11 konden nl wel de static guns gebruiken (ook met fov 65).

zie ook al eerder alhier geposte blog : http://goo.gl/M1go

[ Voor 15% gewijzigd door Goner op 20-04-2010 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Asgaro schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:45:
Ik hoop dat je je nu kunt inbeelden hoe de PC gamers hun voelden als ze hoorden dat er geen dedicated servers kwamen voor cod mw2? ;)
En hoe we ons voelden toen die zgn. dedicated servers voor BFBC2 kwamen :(
Blij gemaakt met een dooie mus.
ErA schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:01:
• Kick Ass is nou niet echt vulgair
Inderdaad.
Vooral gelet op het taalgebruik in BFBC2 zelf ; Jezus, Fuck enz

[ Voor 23% gewijzigd door Goner op 20-04-2010 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
heb 2 vragen:

heb al 9 gouden sterren met de m60 had gelezen dat je bij 8 een platinum kreeg?

hoe krijg je in vredesnaam skill points ben rank 27 met postive kd en win/los ratio maar me skill level is nog steeds 0?

hoor het graag thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
jorisw86 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:23:
Nog 1 ster maar het wil nog weleens dat dat niet helemaal synchroon loopt maar als je doorspeelt zie je um vanzelf soms in een game waar je helemaal -in dit geval- medic speelt.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:03:
Ik meen mij te herinneren dat in 1 van de vorige edities van Battlefield de bazooka (of de Schrek) bijna geen enkel effect had op infantery.
Ik meen mij te herinneren dat ik daar veeeeeel minder last van had in de beta. Ik heb nu het gevoel alsof er een massive splashdamage op die dingen zit net zoals de rifle mounted grenade launcher.

[ Voor 1% gewijzigd door Lewt op 20-04-2010 10:01 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 15:19
jorisw86 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:23:
heb 2 vragen:

hoe krijg je in vredesnaam skill points ben rank 27 met postive kd en win/los ratio maar me skill level is nog steeds 0?

hoor het graag thnx
Je krijgt bij alle wapens platinum bij 10 sterren.
En die skill points heb ik geen idee van waar die op gebaseerd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Lewt schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:01:
[.zelf favourites toevoegen..]
Dit kun je doen in je config file in je My Documents folder. (@ Windows)
Mapje van BF en dan het config file en dan een IP + poort erbij gooien klaar.
Weet je dat zeker ?
De lijst GoT servers is wel 's in dat formaat gepost hier, maar ik krijg ingame een heeeel ander lijstje te zien dan nu in m'n config staat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 15:19
Morgenochtend moet de nieuwe client (R7) en server (R10) patch uitkomen. Hieronder wat er gaat veranderen.
Helemaal interessant is dat er enkele wapens aangepast gaan worden!
BFBC2.nl
Hieronder de R7 lijst voor clients:

* MP – New Server browser
* MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in.
* MP – Crash fixes relating to ALT+TAB at different times throughout the game
* MP – Hang fix when trying to connect to a full server multiple times
* MP – Deletion of soldiers now possible through the account pages in game
* MP – Removed screen flash during loading
* MP – Added support for colour blind players
* MP – Fixed crashes relating to faulty server banners
* MP – Servers closing during connection no longer cause the client to hang
* MP – Auto team swap reflects correctly in the scoreboard
* MP – Fixed scoreboards when switching teams before spawning
* MP – Rush scoreboards fixed
* MP – Veteran ranks no longer display as “12”
* MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building
* MP – Logout/Login button correctly reflects the player status
* MP – Added minimum number of players needed to start a round (you can play and take objectives but you will get no score until 4 or more players join the server)
* MP – Isla Inocentes welcome message on the loading screen now fits the text box area
* MP – Reduced the brightness in Russian vehicles
* MP – Medic gadgets now display correctly if the defib is not unlocked
* MP – Server filter options are remembered
* MP – Punkbuster filter now works as intended
* MP – Scroll bar no longer overlays the Join Server button in the friends list panel
* MP – CANCEL server refresh is implemented
* MP – Zooming in on a friendly using the SAIGA no longer causes the crosshair to disappear
* MP – The chat no longer displays the incorrect player name when appearing
* MP – FoV switches to the default value of 55 when entering vehicles to prevent graphical glitches caused by wider FoV settings. The custom FoV returns when exiting vehicles.
* MP – FoV no longer causes the UAV station to rotate
* MP – Fix to correctly display the unlock progression at the end of round
* MP – Chat functionality will no longer freeze after writing a partial message at the end of round
* MP – One account can no longer connect to the same server multiple times
* MP – Squad Death Match is correctly named during loading
* MP – Server browser no longer gets a bad FPS when filtering Conquest
* MP – Server info banners correctly clear between displays
* MP – Setting display settings which the system hardware can not handle no longer makes the game unusable
* MP – Correct camera collision for vehicles' heavy machine gun
* MP – Game no longer crashes if the player sends a message in the loading screen
* MP – Trying to join a full server no longer causes the game to hang on Please Wait message
* MP – Most server filter options are remembered it doesn't remember the setting in dropdowns
* MP – Kit/gadget loadout saved between sessions
* MP – Window on static guns is now transparent on DirectX 9 systems
* SP – Fixed crashes when patching and trying to resume a campaign (there is now a message that you need to re-play the latest mission from the beginning)
* SP – Fixed a crash after the “Upriver” mission end cinematic
* SP – Supply create at “Resupply at Flynn’s create” objective now supplies weapon ammo
* SP – Hang fix when reaching the objective “Destroy Enemy Zu23”
* SP – Fixed hang after “Storm Cockpit” objective
* SP – Changed melee attack raycast to be detailed
* SP – Game no longer crashes when transitioning between SP_03B to SP_04A when installed in Polish
* SP – Game no longer crashes when killed by the first two enemies in the trenches on SP_01 when installed in Italian
* SP – Updating to R7 will invalidate your single player save game. If you update you will need to play your last mission from the start. If you do not update you will not be able to play multiplayer.

R10 server update:

* Punkbuster is required ON for ranked servers
* Ranked servers cannot be started with a password
* Autobalance message goes to text-chat instead of in the middle of the screen
* Added weapon balance tweaks to a number of weapons – we are eagerly awaiting feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Ik moet toch echt een glimlach onderdrukken als ze spreken over weapon balance tweaks.

Ondanks dat ik weet dat mijn geliefde 1911 (wat wel een backup is voor mij) ook onderdeel van discussie is. Weet ik zeker dat de AN-94 niet generfed of wat dan ook zal worden.

Ik denk dat de M60, en wellicht de CG wat tuning zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
FiRePaTH schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 03:48:
[...]

Datum harde cijfers = Nu

PC Players at bfbcs:
1 170 060

639 443

PS3 Players at bfbcs:
637 931

[afbeelding]
Ik zat al te zoeken naar informatie van statverse maar kon het 1.2.3 niet vinden
Eerste hit op google vond ik dat. Als je goed leest dan zie je dat daar precies hetzelfde staat als wat jij zegt.
Dus misschien niet zo in de aanval als dat niet nodig is?? 8)
Buiten dat: je kan er enigzins wel van uit gaan dat cijfers vlak na de release een goede graadmeter zijn over de cijfers atm.

Beetje jammerlijke reactie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang ze maar van die shotguns afblijven zeg , las ik hier iemand die zelfs de shotguns OP vond ... ze zijn verdomd moeilijk om mee te spelen van zodra je tegen een overmacht staat , dit in tegenstelling tot de M60, PKM , UMP en de XM8 ...

Maar als het lukt om een aantal mannen achter elkaar uit te schakelen met een shotgun is mijn avond weer goed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
phosporus schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:55:
Ik zat al te zoeken naar informatie van statverse maar kon het 1.2.3 niet vinden
Eerste hit op google vond ik dat. Als je goed leest dan zie je dat daar precies hetzelfde staat als wat jij zegt.
Dus misschien niet zo in de aanval als dat niet nodig is?? 8)
Buiten dat: je kan er enigzins wel van uit gaan dat cijfers vlak na de release een goede graadmeter zijn over de cijfers atm.

Beetje jammerlijke reactie niet?
Zijn er nou al wel patches voor de consoles dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik mag toch aannemen dat een groot deel van de gameplay wijzigingen zowel voor PC als consoles zal gelden. Buiten dat gaat een console patch automagisch, dwz, het spel start op met updaten mocht er een update zijn ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Updates krijg je automatisch binnen dus als je een melding krijgt dan merk je het vanzelf.
Serversided merk je alleen als je het verschil ziet aangezien wij geen eigen servers hebben op de consoles.

Edit: Wat AllSeeyinEye zegt

[ Voor 7% gewijzigd door phosporus op 20-04-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:56:
Zolang ze maar van die shotguns afblijven zeg , las ik hier iemand die zelfs de shotguns OP vond ... ze zijn verdomd moeilijk om mee te spelen van zodra je tegen een overmacht staat , dit in tegenstelling tot de M60, PKM , UMP en de XM8 ...

Maar als het lukt om een aantal mannen achter elkaar uit te schakelen met een shotgun is mijn avond weer goed ...
OP?

Shotguns zijn idd goed genoeg zo, met die 12 slugs goed van afstand en dichtbij. 1 shot 1 kill, alleen als je mist ben je gewoon fucked...
Als je de M60 hebt of wat dan ook dan sta je idd beter, tenzij ze jou niet kunnen zien, en je aan het zoeken zijn als ze 1 voor 1 al hun teammates zien neergeschoten worden met de NS! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ErA schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:50:
Ik moet toch echt een glimlach onderdrukken als ze spreken over weapon balance tweaks.
En nog leuker is dat ze niet willen vertellen welke wapens het zijn ... >:)
Wel heel slim van ze ; als ze meer info geven wordt er al geklaagd voordat de patch er is. En nu krijg je eerlijke reacties ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 12:31

link_mario

Ofwa?

Zo dat is een flinke patchnote met veel punten waaraan ik me irriteerde gefixed. Wat betreft wapens gaan we het zien, ik speelde laatste tijd toch weinig met overpowerd wapens omdat ik de rest ook eens wou unlocken.

Alleen in de Laguna is de M60 wel heel sterk, gister op een server speelde iedereen op 2 na met de M60. Hoe het komt(kwam) weet ik niet maar het was wel frapant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

OP = Over Powered ;)

Ik snap die ophef over de M60 echt niet. Neem een willekeurige shotgun en close range is de medic kansloos. Of neem een M16 en de medic is ongeacht de afstand kansloos.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:41:
OP = Over Powered ;)

Ik snap die ophef over de M60 echt niet. Neem een willekeurige shotgun en close range is de medic kansloos. Of neem een M16 en de medic is ongeacht de afstand kansloos.
Longrange ook hoor, het is heel leuk om te "snipen" met de Neostad ;)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ja dat heb ik ook geprobeerd maar dat lukte niet echt, miss. meer oefenen :+
BTW : benieuwd wat de wapentweaks zijn 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Patje040175 op 20-04-2010 11:21 ]

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OriginalFlyingdutchman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 09:00
Iemand anders ook last van EA servers die down zijn / niet reageren? Op dit moment bedoel ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Hebben ze niet iedere dinsdag onderhoud?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barbie & Ken time!

Give your soldier some style with the Kit Upgrade DLC

http://goo.gl/qElI

ctrl+c/ctrl+v:
Xbox Live Marketplace
160 MS points per kit upgrade
440 MS points for bundle pack (all kits)

The kit upgrades will also be coming to PS3 and PC a little later on, we’ll post the exact release dates here as soon as we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:17
Zojuist op twitter dit bericht:

@OfficialBFBC2 Give your soldier a new look from tomorrow with the Kit Upgrade pack for BFBC2 - http://bit.ly/ax7r3G.

PS3 en PC komen dus later. Maar betalen voor nieuwe kleertjes? Voor (echte) nieuwe maps is prima maar betalen voor kleertjes?

Edit: iemand was me voor..

[ Voor 5% gewijzigd door Conundrum51 op 20-04-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

MP – Server filter options are remembered
MP – New Server browser

Wat moet ik me bij die 2 voorstellen?
Ik speel graag op HC servers aangezien de normale modus verre van realiteit zit.
En erger me eraan dat je niet kan filteren op HC servers je moet altijd maar uit gaan van de server names.
Daarna moet je nog bij server info kijken of het ook echt HC is en die laat heel vaak ook geen info zien door bugs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
OriginalFlyingdutchman schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:34:
Iemand anders ook last van EA servers die down zijn / niet reageren? Op dit moment bedoel ik dan...
Dinsdag is EA server Maintenance (onderhoud) dag :)

Ik kan er ook niet op in ieder geval en het is dinsdag dus 1+1= 2 :)
Realtec schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:48:
MP – Server filter options are remembered
MP – New Server browser

Wat moet ik me bij die 2 voorstellen?
Ik speel graag op HC servers aangezien de normale modus verre van realiteit zit.
En erger me eraan dat je niet kan filteren op HC servers je moet altijd maar uit gaan van de server names.
Daarna moet je nog bij server info kijken of het ook echt HC is en die laat heel vaak ook geen info zien door bugs..
Wat dacht je van hij onthoud de zoek opties in je profile zoals punkbuster ja of nee, niet vol, ranked etc.

Nieuwe server browser een verbeterde versie van de oude dus sneller stabieler mischien ander uiterlijk wie weet :)

het is een game een vlag die automatisch omhoog gaat als je er bij in de buurt staat en sturen zonder handen op het stuur van een quad is ook niet realistisch :P

[ Voor 109% gewijzigd door JT888 op 20-04-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conundrum51 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:48:
Zojuist op twitter dit bericht:

@OfficialBFBC2 Give your soldier a new look from tomorrow with the Kit Upgrade pack for BFBC2 - http://bit.ly/ax7r3G.

PS3 en PC komen dus later. Maar betalen voor nieuwe kleertjes? Voor (echte) nieuwe maps is prima maar betalen voor kleertjes?

Edit: iemand was me voor..
Er is meer: The pack also includes 12 new awards and 4 Achievements.
Dus statswhores opgelet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OriginalFlyingdutchman
BlizzarD schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:46:
Hebben ze niet iedere dinsdag onderhoud?
Ja, normaal wordt dat echter gemeld in de scrollende text in battlefield. Nu zag ik niets staan, geen tijden o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ik verwacht dat ze de M60 en noobTube hebben aangepakt. Maar ik hoop eigenlijk dat ze een aantal wapens wat sterker hebben gemaakt. Met sommige wapens schiet je je een ongeluk zonder enig effect 8)7 ja ok dat je zelf eraan gaat :o

Ik vind deze wel leuk in de lijst aanpassingen

* MP – Added support for colour blind players

Hehe leuk als team damage aanstaat :P

[ Voor 39% gewijzigd door JT888 op 20-04-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OriginalFlyingdutchman
JT888 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:00:
Ik verwacht dat ze de M60 en noobTube hebben aangepakt. Maar ik hoop eigenlijk dat ze een aantal wapens wat sterker hebben gemaakt. Met sommige wapens schiet je je een ongeluk zonder enig effect 8)7 ja ok dat je zelf eraan gaat :o
Waarom toch zo'n problemen met de CG, normaal zou je ook direct de pijp uitgaan mocht er zo'n ding op je hoofd landen. Reloaden duurt uren, dus als je er 1 keer mee mis schiet ben je de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 19:56
Daarnaast, de Carl Gustav is een anti-infanterie wapen. Ook in het echte leger. Ik vind het een prima dingetje, ik word er niet te vaak door overhoop geknalt, en ik ben waarschijnlijk zelf net zo irritant met mijn Neostead...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
OriginalFlyingdutchman schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:07:
[...]

Waarom toch zo'n problemen met de CG, normaal zou je ook direct de pijp uitgaan mocht er zo'n ding op je hoofd landen. Reloaden duurt uren, dus als je er 1 keer mee mis schiet ben je de sjaak.
CG heb ik ook geen probleem mee bedoelde meer de Grenade launchers die veelvuldig worden gebruikt om easy kills mee te maken. Doe ik zelf ook hoor als ik assault speel maar goed veel mensen klagen erover dus zal het vast aangepakt worden. En ja het is ook frustrerend als je een assault speler tegen komt die jouw steeds molt met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:31
Ik zat gister net voor het eerst de singleplayer te spelen op mijn nieuwe DX11 kaart. Man man man, wat ziet dat er ongelooflijk mooi uit! :)

Gister trouwens in de avond op de GoT where Tweakers are born server wel lopen ergeren aan Recons in mijn squad die gewoon aan het pielen waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Zal dat veel schelen met directX10 ? wat voor kaart had je hiervoor dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 16:18
JT888 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:15:
[...]

CG heb ik ook geen probleem mee bedoelde meer de Grenade launchers die veelvuldig worden gebruikt om easy kills mee te maken. Doe ik zelf ook hoor als ik assault speel maar goed veel mensen klagen erover dus zal het vast aangepakt worden. En ja het is ook frustrerend als je een assault speler tegen komt die jouw steeds molt met dat ding.
Ik hoop dat die grenade launcher niet wordt aangepast, er is niks mis met dat ding. Mensen die zeuren dat de grenade launcher een "noobtube" is zijn zeurpietjes,
als die GL aangepast zou worden dan gaan ze wel weer zeuren over een ander wapen etc... Volgens mij zijn de meeste van hen personen die:
  • niet tegen hun verlies kunnen
  • er niet tegen kunnen dat iemand beter is dan hen
  • niet kunnen of willen inzien dat ze het verkeerde wapen in de verkeerde situatie hebben gekozen.
Ik kan ook wel gaan zeuren dat ... wapen te sterk is en een noob wapen is als ik zelf probeer iemand closerange met een sniperrifle uit te schakelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:50:
[...]

Dus dan heb je deze pack nodig voor de achievements, dat is dan wel een beetje jammer.

/edit: Nog steeds ge-emmer over de GL? Ik heb serieus maar weinig mensen met dat ding zie spelen en heb er toch aardig wat tijd in zitten. Nu speel ik ook uitsluitend hardcore, wellicht dat daar andere "types" mensen spelen?

[ Voor 27% gewijzigd door Vrijdag op 20-04-2010 12:27 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
chrisO schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:23:
[...]

Ik hoop dat die grenade launcher niet wordt aangepast, er is niks mis met dat ding. Mensen die zeuren dat de grenade launcher een "noobtube" is zijn zeurpietjes,
als die GL aangepast zou worden dan gaan ze wel weer zeuren over een ander wapen etc... Volgens mij zijn de meeste van hen personen die:
  • niet kunnen of willen inzien dat ze het verkeerde wapen in de verkeerde situatie hebben gekozen.
Ik kan ook wel gaan zeuren dat ... wapen te sterk is en een noob wapen is als ik zelf probeer iemand closerange met een sniperrifle uit te schakelen....
Mja maar het is toch echt simpeler om iemand te mollen met de nade launcher van afstand en of van dicht bij dan dat je met een sniper rifle van dicht bij iemand molt tenzij je de VSS gebruikt die is uber close range :P

Ach van mij part passen ze lekker niks aan maar maken ze wat wapens sterker ;)

[ Voor 99% gewijzigd door JT888 op 20-04-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

omgwtfbbq schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:14:
Daarnaast, de Carl Gustav is een anti-infanterie wapen. Ook in het echte leger. Ik vind het een prima dingetje, ik word er niet te vaak door overhoop geknalt, en ik ben waarschijnlijk zelf net zo irritant met mijn Neostead...
Van mij hoeft ie inderdaad ook niet aangepast te worden, zo'n ding is in het echt ook erg 'sterk'. Enige waar ik me wel aan kan ergeren zijn mensen die deze continue gebruiken als primairy weapon, zonder hun andere wapens ook meer aan te raken.

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
BlizzarD schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:29:
[...]

Van mij hoeft ie inderdaad ook niet aangepast te worden, zo'n ding is in het echt ook erg 'sterk'. Enige waar ik me wel aan kan ergeren zijn mensen die deze continue gebruiken als primairy weapon, zonder hun andere wapens ook meer aan te raken.
Ik vind de CG heerlijk heb hem pas 2 dagen unlocked en al de nodige kills mee gemaakt geeft veel voldoening >:) Zeker icm de AKS-74U of UMP45 heb je een mooie engineer die perfect is voor een aanvallende speel style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik gebruik de GL ook regelmatig, het zit eenmaal in het spel dus deal with it. Ik vind persoonlijk de rocket launchers veel irritanter, daar hoef je vaak niet eens voor te mikken en dan ben je al dood. En de GL geef je als niet 25+ rank toch de mogelijkheid om hoge ranks met dikke wapens te pakken te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
$5.49 = 440 Microsoft points

Dus ik schat dat wij PC gamers hier 5 EUR voor zullen moeten betalen als we de skin pack + achievements willen.

[ Voor 189% gewijzigd door JT888 op 20-04-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Vrijdag schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:26:
[...]

Dus dan heb je deze pack nodig voor de achievements, dat is dan wel een beetje jammer.
Dat is dus precies de reden waarom ze de achievements erin doen, zodat mensen het gaan kopen.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:05

Audione0

Strijdt der titanen

chrisO schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:23:
[...]

Whah, een beetje gelijk hebben ze wel.. Sinds ik dat dingetje gebruik is mijn Ratio ineens een stuk beter geworden >:). ongeacht welk level ik speel.. Maar mooi is het wel :z _/-\o_

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Staat het eigenlijk in de verwachting dat deze veranderingen (patches) ook voor de consoles gaan komen? Een aantal (zoals het beruchte hekje achter op Isla "Bonita") zou ik er toch wat graag uit gehaald zien worden..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

laat maar

[ Voor 95% gewijzigd door BlizzarD op 20-04-2010 13:00 ]

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:47:
[...]

Dat is dus precies de reden waarom ze de achievements erin doen, zodat mensen het gaan kopen.
Kak, dan moet ik het dus kopen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Even een vraag, waarom vinden mensen de UMP OverPowered? Ik speel zelf graag recon en gebruik uit principe de UMP (omdat dit de laatste unlock was en ik gewoon vind dat dit ding goed MOET zijn) maar ik vind die AKS eigenlijk een veel betere gun. Hij schiet sneller en de recoil neemt niet me hele scherm in beslag als ik ADM schiet. Maja toch de UMP uit principe.

Zelfde met de M60, ik heb zo'n pleuris hekel aan dat wapen, Het maakt z'n bagger geluid niet normaal. Geef mij maar de MG3 op urban maps waar mensen bij elkaar in een hoekje van ene huis gaan zitten en dan point blank de MG3 met magnum ammo te verduren krijgen :) En op andere momenten de MG36, heerlijke red dot een pure automatic sniper :D magnum ammo of accuracy boost depends on the situation :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Vrijdag schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:09:
[...]

Kak, dan moet ik het dus kopen :P
Je bent niet de enige hoor, anders gaat mijn achievement ratio omlaag :P

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:52
nog even over de GL...
Het is een prima wapen voor als je gewone clip leeg is of als iemand zich in een huisje of achter een muurtje verschuilt maar het is gewoon triest dat mensen met dat ding als main wapen rondlopen. Mensen die veel kills maken met dat ding zijn echt niet beter dan de mensen aan het ontvangende eind die proberen een "echt" vuurgevecht aan te gaan. Als je iemand om een hoekje tegenkomt dan hangt het er van af hoe je gaat schieten en waar je op mikt en hoe je zelf beweegt of je wint maar een noobtuber richt gewoon een beetje op de grond en heeft een 1 shot 1 kill.

Ik heb maar 3 grenade launcher efficieny pins en daar ben ik trots op.

Mensen die denken dat ze goed zijn omdat ze zoveel kills maken met de tube moeten zich nog maar eens afvragen of ze er respect mee zullen verdienen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
JohnnyV76 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:02:
nog even over de GL...
Het is een prima wapen voor als je gewone clip leeg is of als iemand zich in een huisje of achter een muurtje verschuilt maar het is gewoon triest dat mensen met dat ding als main wapen rondlopen. Mensen die veel kills maken met dat ding zijn echt niet beter dan de mensen aan het ontvangende eind die proberen een "echt" vuurgevecht aan te gaan. Als je iemand om een hoekje tegenkomt dan hangt het er van af hoe je gaat schieten en waar je op mikt en hoe je zelf beweegt of je wint maar een noobtuber richt gewoon een beetje op de grond en heeft een 1 shot 1 kill.

Mensen die denken dat ze goed zijn omdat ze zoveel kills maken met de tube moeten zich nog maar eens afvragen of ze er respect mee zullen verdienen.
Tube is gewoon makkelijk, als ik een groepje zie lopen gooi ik er eerst een tube tussen om het uit elkaar te trekken of zelfs 1 of 2 kills te hebben.

Muren en beschuttingen zijn ook perfect weg te halen en zo heb je nog wel meer toepassingen.
De mensen die het continue gebruiken zijn ook niet zo denderend en daarnaast heb ik ze meestal eerder dan dat ze mij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:52:
[...]

Je bent niet de enige hoor, anders gaat mijn achievement ratio omlaag :P
Kijken wie als eerste de achievements heeft dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
JohnnyV76 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:02:
nog even over de GL...

Ik vind dat gemiep over die GL echt zo suf! Zo nauwkeurig issie niet, en zelfs MET de explosion skill is het geen one shot one kill als je niet vlakbij iemand aan schiet... en ja, ik loop er regelmatig mee rond, ook om knakkers af te knallen.

Sowieso, geneuzel over wapens :-S Ik vind die M60 te bizar, of een 870 shotgun met 12g... maar daar hoor je mij ook niet over miepen, en ook geen afwegingen maken over wie er nu beter is. Zelfs vanuit een hoogvliegende heli iemand neerknallen vraagt om voldoende "skill", als je het per sé zo noemen wilt.

Gewoon ophouden met miepen en kijken waar je de balans weer mee herstelt, zou ik willen zeggen :9

N.B. Dit is dus op de PC, zonder de beruchte console auto-aim :X

[ Voor 4% gewijzigd door DFKT op 20-04-2010 14:45 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Gisteren voor het eerst de GL in mijn handen gehad, en man, man, wat gaat dat hard. Ik had net een cross revive van TRAXION achter de rug waarna ik met een assault kit rondliep (blijkbaar loopt hij standaard met de GL erop rond :P).
Minimaal 4 kills achter elkaar zonder moeite: Floep, floep, floep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:19
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:50:
[...]

Het is dat ze er nieuwe achievements bij hebben gedaan, anders had ik hem ook niet gehaald. :P

Nu nog wachten welke het precies zijn!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
DFKT schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:37:

N.B. Dit is dus op de PC, zonder de beruchte console auto-aim :X
hehe het is een aim assist die je uit of aan kan zetten
Als je noob genoeg bent laat je die aanstaan maar een beetje gamer zet die uit.
Ik weet alleen niet of je die op de pc ook hebt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

phosporus schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:55:
[...]

hehe het is een aim assist die je uit of aan kan zetten
Als je noob genoeg bent laat je die aanstaan maar een beetje gamer zet die uit.
Ik weet alleen niet of je die op de pc ook hebt. :9
Ja.. aimbot :+

iStockphoto

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398417>~~~[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic</a>

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/53522">CptChaos</a>, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/48563">jagermeister</a> of <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/339455">Lewt</a> een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.