[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.440 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Ik ben een uzi-gebruiker, een van de weinige zie ik. Lekkere gun, mooi geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Spam/Werving is op tweakers niet toegestaan zoals te lezen in het beleid: Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 18-04-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:22
M2M schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:30:
ik heb een verse remedie gevonden tegen irritante campeerders in eigen team. Neem voor de grap eens het tracer pistool mee. ongeveer op het hoofdje mikken en de trekker overhalen. Heerlijk irritant zo'n rood bliepding in je beeld. Het zou eens tijd worden dat campeerders uit de berg komen.

Ps. dát geeft pas voldoening :)
Ik heb een leuke tactiek om te zorgen dat campers in eigen team niet meer kunnen campen en dan voornamelijk die snipers die op de heuvel zitten. Lekker 40mm smoke spammen, zien ze geen reet meer en de vijand ziet de rook en met een simpele spot knalt die ze door de rook af.
Dit zorgt heel snel dat ze niet meer kunnen campen.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Dr Mad schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:02:
... ik mezelf altijd met een sloot alcohol :9 .........
.....
Is dat het, ik nerf mezelf te veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 13:06
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:14:
[...]

Wat de M60 ongebalanceerd maakt is het feit dat je 20 tot 25 damage per shot(25 van dichtbij 20 van afstand) doet en met magnum ammo zelfs 25 tot 31 damage per shot. In sommige gevallen doet de M60 dubbel zoveel damage als andere LMGs daarnaast is het wapen ook nog eens zeer accuraat en heb je 100 kogels per magazijn. De PKM is puur op damage het op één na sterkste LMG wapen en doet slechts 14 tot 17 damage en 18 tot 21 damage met magnum ammo.
Staar jezelf niet blind op damage per kogel, maqar kijk ook even naar andere stats zoals rate of fire, recoil en kick.

Wat de M60 weer gebalanceerd maakt is de lage RoF en de extreme recoil + de "bug" dat je op full auto maar 1/4 van de normale damage doet op short range.
Iemand die redelijk tot goed met de M60 overweg kan schiet zelden op full auto. Ikzelf burst meestal, of schiet zelfs single shots.

Anyway, theoretisch is de DPS van de M60 is gelijk aan de M16a2. In de praktijk is het vele malen minder en is de XM8, Abakan, M416 en de M16a2 zwaar in het voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Conclusie: Assault is OP?
Assault is de standaard* klasse ook, dus hoort die meer gebruikt te worden. En enige rol van assault is veel kills maken. Primaire rol van medics hoort medden te zijn, niet kills maken. En daarom is het zo overduidelijk dat m60 te sterk is. Want dat is de reden dat iedereen dat ding gebruikt.

En niks mis met dat grafiekje, hij heeft nette lineaire as dus is hij eerlijk voor zulk soort dingen.

*Standaard niet dat hij er normaal op staat, maar dat logischerwijs assault het merendeel van een groep uit maakt.

[ Voor 12% gewijzigd door Sissors op 17-04-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:55

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ZenTex schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 21:54:
[...]

Staar jezelf niet blind op damage per kogel, maqar kijk ook even naar andere stats zoals rate of fire, recoil en kick.

Wat de M60 weer gebalanceerd maakt is de lage RoF en de extreme recoil + de "bug" dat je op full auto maar 1/4 van de normale damage doet op short range.
Iemand die redelijk tot goed met de M60 overweg kan schiet zelden op full auto. Ikzelf burst meestal, of schiet zelfs single shots.

Anyway, theoretisch is de DPS van de M60 is gelijk aan de M16a2. In de praktijk is het vele malen minder en is de XM8, Abakan, M416 en de M16a2 zwaar in het voordeel.
Damage per kogel is dus wel belangrijk doordat je singleshot/hele korte burst kan schieten zonder veel last te hebben van recoil (en geen fixed delay, dus hoe 'snel' je schiet hangt af van hoe snel je kan klikken). Vol automatisch is een m60 waardeloos, maar als je gewoon constant snel 'tapt', is het een beest. De burst wapens zoals de abakan en de m16 zijn ook goed en omdat zij door hun burst weinig recoil hebben en doordat er geen fixed delay zit tussen de bursts (zoals je bijv wel hebt in mw2 en andere games om het 'eerlijk' te houden), kan je haast volautomatisch schieten, zolang je snel genoeg 'tapt', zonder veel last te hebben van de nadelen van vol automatische wapens.
Alle volautomatische wapens hebben, vooral op lange afstand, te veel last van recoil en hun groter wordende cone of fire (hoe langer je burst, hoe meer je kogels alle kanten op gaan). Vol auto schieten is dus ook met deze wapens vrij nutteloos, behalve op korte afstand (vandaar dat sommige zich dus afvragen waarom je een volle mag nodig hebt om iemand te fraggen en dat vol auto wapens het ook wel meestal winnen van een m60 op korte afstand).

Dat is imo het 'probleem' van sommige wapens: de game 'vergeet' even dingen als recoil of cone of fire zolang je maar snigle shot doet of hele korte bursts. De nadelen lopen alleen op als je ook echt vol auto gaat.

Iig zo ervaar ik het in BC2, en ik wordt zelden snel door iemand neergeschoten die op mij loopt te sprayen ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Ik schiet meestal in bursts van 2 tot 3 kogels, onafhankelijk van het wapen. Alleen als iemand echt voor me staat houdt ik het schietknopje ingedrukt.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
Van de week BC:2 gekocht. Vermakelijk, behalve dat ik echt waardeloos ben in multiplayer. Raak amper iets zelfs als ik close up iemand volpomp, winnen zij nog. Erg annoying. Maar ja, tis ook ruim 10 jaar geleden dat ik shooters speelde. Moet dus wel erg inkomen.

Mis soms wel op veel servers de squad mensen die echt lekker willen samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
furby-killer schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 22:16:
[...]

Assault is de standaard* klasse ook, dus hoort die meer gebruikt te worden. En enige rol van assault is veel kills maken. Primaire rol van medics hoort medden te zijn, niet kills maken. En daarom is het zo overduidelijk dat m60 te sterk is. Want dat is de reden dat iedereen dat ding gebruikt.

En niks mis met dat grafiekje, hij heeft nette lineaire as dus is hij eerlijk voor zulk soort dingen.

*Standaard niet dat hij er normaal op staat, maar dat logischerwijs assault het merendeel van een groep uit maakt.
Dus een medic hoort alleen met z'n defib of medpack in de aanslag te wachten totdat een teammate op z'n bek gaat? Heeft zeker ook niets te zoeken in een aanvallende squad? Moet zich af laten schieten als íe een vijand tegenkomt?

Nee.

Een medic helpt z'n team squad gewoon met kills maken. Als een teammember neergaat zorgt een goede medic dat íe eerst de killer onschadelijk maakt en revived daarna.

Alsof Assault de enige klasse is die mag killen en de rest moet maar mijnen leggen/spotten/reviven.
Nee, volgens jouw logica zou ik kunnen zeggen dat de assault class zich moet beperken tot het bevoorraden van ammo.

Nogmaals, vergeleken met een AR legt de M60 het af.

De AR's hebben allemaal een veel hogere RoF en tov een burstende M60 dus ook veel meer DPS. Met een AR leg ik 90% van de medics om in een 1 vs 1.

Sterker nog, als de M60 generfd word stop ik met medic spelen en ga 100% assault spelen met de 40mm als bonus. De rest van de LMG's zijn zwaar underpowered vergeleken met de meeste wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Eindelijk kan ik weer online gamen na een week of 3 geen BC2 aangeraakt te kunnen hebben :'(.

De server browser vind nu tenminste ook de GoT servers :) 8)

Deze kon hij eerst niet vinden namelijk heel vaag het lijkt erop dat de server browser problemen voorbij zijn tenminste die van mij wel.

Ben dus weer sinds 2 dagen online met BC2 en dan vooral op de GoT Servers waar vooral Shaggey mij het leven zuur schijnt te maken ik geef overigens de schuld aan de Thompson waar ik mee speelde :P.

Gisteren vele uren op de GoT servers (Gtag: ZeroSkillZz) rond gebracht en ik moet zeggen erg aangename ervaringen aldaar ondanks dat ik regelmatig geknived word door jan en alleman.

Ik vind het best grappig dat ik daar ook alle klachten tegen kom die men hier uit spuwt over de game.

Noob tubers lijk ik meer tegen te komen op de GoT servers of het komt dat ik erop let geen idee ?
Gisteren ging er iemand over de zeik op de chat over de M60 medics haha.

Ik vind het eigenlijk wel lachen >:)

Momenteel ben ik bezig met alles te unlocken en speel daarom niet met mijn favo class (assault) aangezien ik die al helemaal unlocked heb.

Voor de Sniper heb ik in 1 dagje alle laatste wapen en gadgets unlockt _/-\o_ .

En ik moet zeggen de Thompson is eigenlijk een vrij vermakelijk wapen waar ik eerder slechts 2x mee gespeeld had. Maar door mijn aanvallende speel style was ik voor de sniper vrij genoodzaakt deze te gebruiken en ik heb er inmiddels echt mee leren omgaan 8). Ook al miste ik soms mijn Nade launcher echt wel >:) .

De VSS auto sniper is eigenlijk vrij waardeloos op lange afstand maar op close range heb ik wel iemand heerlijk doorzeeft dat was een practig gezicht :P

M95 leuk wapen 1 ronde mee gespeeld voordat ik verder ging met de unlocks van de engineer ik heb net de mines unlocked dus ik heb nog even te gaan. Maar ik moet zeggen kills maken met de engineer als een aanvallende speler is een stuk eenvoudiger dan met de sniper het geval was.

Als laatste zal ik de medic unlocks gaan doen O-) daar dit de minst favo class van mij is :X

Wel moest ik regelmatig om ammo vragen op de text chat door de schaarste hiervan op de GoT servers.
Dus gooi ze maar neer hoor mensen in het liefst in gebouwen. Maargoed als ik erom vroeg kreeg ik het gelukkig wel haha

Doet me denken aan gisteren er was iemand die om ammo vroeg en blijkbaar kreeg hij het niet van de assault speler waarop hij vervolgens riep hij op de text chat:

Give me some ammo you Nazi !!

Die was dus helemaal gefrustreerd door een gebrek aan ammo ahaha _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door JT888 op 18-04-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
ZenTex schreef op zondag 18 april 2010 @ 00:02:
[...]

Dus een medic hoort alleen met z'n defib of medpack in de aanslag te wachten totdat een teammate op z'n bek gaat? Heeft zeker ook niets te zoeken in een aanvallende squad? Moet zich af laten schieten als íe een vijand tegenkomt?

Nee.

Een medic helpt z'n team squad gewoon met kills maken. Als een teammember neergaat zorgt een goede medic dat íe eerst de killer onschadelijk maakt en revived daarna.

Alsof Assault de enige klasse is die mag killen en de rest moet maar mijnen leggen/spotten/reviven.
Nee, volgens jouw logica zou ik kunnen zeggen dat de assault class zich moet beperken tot het bevoorraden van ammo.

Nogmaals, vergeleken met een AR legt de M60 het af.

De AR's hebben allemaal een veel hogere RoF en tov een burstende M60 dus ook veel meer DPS. Met een AR leg ik 90% van de medics om in een 1 vs 1.

Sterker nog, als de M60 generfd word stop ik met medic spelen en ga 100% assault spelen met de 40mm als bonus. De rest van de LMG's zijn zwaar underpowered vergeleken met de meeste wapens.
Als je andere LMGs met de M60 vergelijkt zijn ze underpowered. Als je ze vergelijkt met de wapens van andere klasses zijn ze prima.

En als je had gelezen voordat je had gepost had je gezien dat ik nergens zeg dat een medic geen kill mag maken. Echter, en nu goed lezen, het enige doel van assault is kills maken. Het primaire doel van medics is medden, secundair kills maken. Dus is het logisch dat assaults meer kills maken.

Als zie je vaak genoeg medics die enkel medic zijn zodat ze de m60 kunnen lamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
m60 is overrated en overhyped.

Speel zelf veel liever met de g36 + magnum ammo + extended healing.
Standaard scope meer kogeltjes bij me, teammates hebben meer aan mijn medboxjes.
G36 schiet daarintegen ook nog een een stuk sneller knappe m60 die mij op close combat neerkrijgt :D

Maar goed dit is op de ps3 waar aimen zoiezo anders werkt dan op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

WoRReLbier schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:36:
We zijn vanuit OFP een tactical community begonnen
Wat moet ik me daarbij voorstellen ? Ik speel(de) nl heel veel CoD:WaW op zgn. tactical servers (mods, allerlei perks uitgezet en verbod op marathons sprinten en kampioenschappen bunnyhoppen), maar dat zie ik je nog niet gaan doen op die zogenaamde 'dedicated' servers van BFBC2 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Goner schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:08:
[...]

Wat moet ik me daarbij voorstellen ? Ik speel(de) nl heel veel CoD:WaW op zgn. tactical servers (mods, allerlei perks uitgezet en verbod op marathons sprinten en kampioenschappen bunnyhoppen), maar dat zie ik je nog niet gaan doen op die zogenaamde 'dedicated' servers van BFBC2 ...
Je kan het een beetje zien als de OFP (flashpoint) community.. Waar mensen samen komen en gamen natuurlijk.. Nu zullen er niet zo heel veel tactische aspecten zijn bij BC2 itt OFP naar mijn beleving. Bij het OFP gedeelte zitten nu de meeste mensen die ondere andere veel mappen maken enz.. Alle leden die er nu zijn spelen altijd op de OGU server.. En iedereen heeft contact met elkaar via Xfire(in-game)

Ik speelde ook gruwelijk veel OFP, maar nu BC2 er is, ben ik de enige nog van die groep die dat doet :X
We zijn net gestart en nog bezig met de opbouw van van alles, ideeen, tips en hulp zijn altijd welkom..because its Open :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Bijna alle wapens voor de Assault - Engineer en Medic op Goud 8)

Vandaag even de MG3 , Scar en de 9A-91 Avtomat op goud halen (heb hiervoor inmiddels al zilver).
En door het halen van al die gouden sterren voor al die wapens gaat het ranken ook lekker snel. Inmiddels level 36.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Kaap schreef op zondag 18 april 2010 @ 00:02:
Van de week BC:2 gekocht. Vermakelijk, behalve dat ik echt waardeloos ben in multiplayer. Raak amper iets zelfs als ik close up iemand volpomp, winnen zij nog. Erg annoying. Maar ja, tis ook ruim 10 jaar geleden dat ik shooters speelde. Moet dus wel erg inkomen.

Mis soms wel op veel servers de squad mensen die echt lekker willen samen spelen.
Hogere LVL spelers hebben ook voordelen waar ze uit kunnen kiezen bijv. Armor net even wat beter beschermt en ook bullets die meer schade aan richten, leuke scopes etc. zie http://battlefieldbadass.com/ ;)

Vooral blijven spelen en LVLen, Unlocken en oefenen dan komt het allemaal goed 8)

Oja probeer niet te sprayen maar in bursts te schieten ;)

[ Voor 24% gewijzigd door JT888 op 18-04-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Descriptor schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:38:
Vandaag even de MG3 , Scar en de 9A-91 Avtomat op goud halen (heb hiervoor inmiddels al zilver).
En door het halen van al die gouden sterren voor al die wapens gaat het ranken ook lekker snel. Inmiddels level 36.
Pfff ... het lijkt wel werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
furby-killer schreef op zondag 18 april 2010 @ 10:32:
[...]

... Echter, en nu goed lezen, het enige doel van assault is kills maken. Het primaire doel van medics is medden, secundair kills maken. Dus is het logisch dat assaults meer kills maken.
Dit is een shooter. Het primaire doel van elke klase is kills maken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

gister op een GoT server met mede GoTers, heeft er niemand mumble aan staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
brilsmurfffje schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:30:
gister op een GoT server met mede GoTers, heeft er niemand mumble aan staan :(
Ja ik zat met jouw op de server maar ik heb nog geen mumble geinstalled op me laptop :P zal er zo even naar kijken. wel handig als ik weer eens ammo nodig heb aangezien via het chat venster het risico bestaat dat ik word doorzeefd of erger geknived als ik daarom moet vragen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

JT888 schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:39:
[...]

Ja ik zat met jouw op de server maar ik heb nog geen mumble geinstalled op me laptop :P zal er zo even naar kijken. wel handig als ik weer eens ammo nodig heb aangezien via het chat venster het risico bestaat dat ik word doorzeefd of erger geknived als ik daarom moet vragen :).
of je target een assaulter en je ramt op Q :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Helaas faalt dat 9 van de 10 keer.
Niet uit onwil ofzo, maar het is gewoon onduidelijk. Hoe vaak ik niet een medpack voor een speler wil droppen terwijl hij voor me loopt, en niet op m'n geQ reageert, ondaks dat íe op sterven na dood is.

(en zelfs in het russisch hoor je duidelijk dat iemand om "patrone" vraagt of dat je "mediek" bent. :p)

Maar inderdaad, ammo krijgen is vaak een hele klus. Erg frustrerend als je een engineer bent, zonder rockets of ammo zit en na minutenlang om ammo bedelen eindelijk kansloos vermoord word. :(

[ Voor 21% gewijzigd door ZenTex op 18-04-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
ZenTex schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:01:
Helaas faalt dat 9 van de 10 keer.
Niet uit onwil ofzo, maar het is gewoon onduidelijk. Hoe vaak ik niet een medpack voor een speler wil droppen terwijl hij voor me loopt, en niet op m'n geQ reageert, ondaks dat íe op sterven na dood is.

(en zelfs in het russisch hoor je duidelijk dat iemand om "patrone" vraagt of dat je "mediek" bent. :p)

Maar inderdaad, ammo krijgen is vaak een hele klus. Erg frustrerend als je een engineer bent, zonder rockets of ammo zit en na minutenlang om ammo bedelen eindelijk kansloos vermoord word. :(
Eventjes rondlopen, kit oppakken, doosje gooien, kit terugpakken. Kloar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

zijn er vanavond wel mensen op de mumble ? (uit de TS)
Lijkt mij leuk om een keer teamplay te doen
ingame: Brilsmurfffje mumble brilsmurfffje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
furby-killer schreef op zondag 18 april 2010 @ 10:32:
[...]

Als je andere LMGs met de M60 vergelijkt zijn ze underpowered. Als je ze vergelijkt met de wapens van andere klasses zijn ze prima.
M60 heeft gewoon de meeste damage van alle lmgs/smg en ar's.
Met 4 kogels heb je al iemand neer wat geen enkele andere gun haalt, de hogere rof van de andere guns compenseert dit ook niet.
Als ik met de M60 speel voel ik me net rambo.

Het is gewoon de beste gun in-game en of deze overpowered is moet je zelf maar bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Met de 870 + slugs heb je iemand met 1 kogel neer op sniper afstand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
brilsmurfffje schreef op zondag 18 april 2010 @ 16:19:
zijn er vanavond wel mensen op de mumble ? (uit de TS)
Lijkt mij leuk om een keer teamplay te doen
ingame: Brilsmurfffje mumble brilsmurfffje
Je mag best blijven proberen op de mumble uit de TS hoor, maar dan zul je elke keer niemand treffen.
85.236.97.19 3612
Als er iemand online is, zitten ze daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Gamebuster schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:15:
[...]

Eventjes rondlopen, kit oppakken, doosje gooien, kit terugpakken. Kloar.
Ik gebruik soms deze tactic als ik zie dat er een medic gekilled wordt: vlug z'n kit op pakken, switchen naar defibrillator en *zap*!
Alleen heb ik veel voor dat m'n assault kit dan niet meer te vinden is! (Dus dan zijn we beiden medic...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Asgaro schreef op zondag 18 april 2010 @ 17:23:
[...]

Ik gebruik soms deze tactic als ik zie dat er een medic gekilled wordt: vlug z'n kit op pakken, switchen naar defibrillator en *zap*!
Alleen heb ik veel voor dat m'n assault kit dan niet meer te vinden is! (Dus dan zijn we beiden medic...)
Nee dan is de medic nu voorzien van assault kit. Je verwisselt ze gewoon met elkaar. Wordt je gerevived als een medic door iemand die jouw kit heeft opgepakt, dan heb je opeens een engineer/recon/assault kit in je handen... Je bent dan niet opeens beiden medic ;)

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 18-04-2010 17:42 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Asgaro schreef op zondag 18 april 2010 @ 17:23:
[...]

Als jij zijn wapen oppakt heeft hij jouw wapen en heb jij zijn wapen. Vervolgens pak jij een ander wapen op en als het een beetje een teamwork-medik is is hij zo slim om zijn wapen weer op te pakken zodat jij je wapen weer op kan pakken. Niet alle spelers kennen dit echter dus je zult vaak na zo'n actie vast zitten aan een ander kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:05
Moet er wel aan 3de kitje op de grond liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
chiIIed schreef op zondag 18 april 2010 @ 17:59:
Moet er wel aan 3de kitje op de grond liggen..
Idd, maar als het goed is is die medik net neergeknalt en heb jij die andere gast neergeknalt die de medik heeft neergeknalt. Je kan zijn wapen pakken. Anders is er wel een andere teamgenoot neergeknalt waarvan je het wapen kan oppakken. Het gebeurt zelden dat er niemand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
TRAXION schreef op zondag 18 april 2010 @ 10:46:
Speel zelf veel liever met de g36 + magnum ammo + extended healing.
Standaard scope meer kogeltjes bij me, teammates hebben meer aan mijn medboxjes.
G36 schiet daarintegen ook nog een een stuk sneller knappe m60 die mij op close combat neerkrijgt :D
Thanks for that, net uitgeprobeerd en dit wordt mijn denk ik mijn standaard Medic setup. Schiet lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt de Play-Now knop niet en de server browser is erg langzaam.
Ben ik eindelijk in een lege server wordt iedereen die probeert te verbinden gebanned voor gamehack. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

unfor schreef op zondag 18 april 2010 @ 16:48:
[...]

Je mag best blijven proberen op de mumble uit de TS hoor, maar dan zul je elke keer niemand treffen.
85.236.97.19 3612
Als er iemand online is, zitten ze daar.
ik kan daar dus niet mee connecten, er staat connection refused.
wat is het adress van die server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Leuk om te zien dat er al wat grafieken beschikbaar zijn. De albekende stats site heeft ze op de frontpage staan en wat we allemaal vermoeden is waarheid, de M60 is by far het meestgebruikte wapen, gevolgd door de XM8 van de Assault class.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/acdg8z.png

Check alle grafieken hier: http://bfbc2.elxx.net/

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
brilsmurfffje schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:54:
[...]

ik kan daar dus niet mee connecten, er staat connection refused.
wat is het adress van die server?
We zitten hier op tweakers, dat moet toch geen uitleg nodig hebben lijkt mij.
IP en poort staan in de post die je quote.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 18-04-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:06:
Leuk om te zien dat er al wat grafieken beschikbaar zijn. De albekende stats site heeft ze op de frontpage staan en wat we allemaal vermoeden is waarheid, de M60 is by far het meestgebruikte wapen, gevolgd door de XM8 van de Assault class.
Slechts 2 pagina's terug staat deze grafiek ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Laatst online: 28-04 11:22
Even een vraagje tussendoor:
Hoeveel uur spelen jullie ongeveer per week?
En welke kit speel je dan % van de tijd?

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Laatst online: 16-09 19:21
Ik speel denk ik 5 a 6 uur per week. Het verschilt erg welke class ik speel. Medic is gewoon medkits gooien en reviven. Maar in bijv Arica Harbor met al die tanks is het praktischer om engineer te gaan, of assault om alle engineers van nieuwe rockets te voorzien. Recon speel ik denk ik het minst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik had gisteren wel een goede dag :) Had 's ochtends op de GoT server 22/5 gehaald en later 's avonds op een andere server nog 29/14 ofzo waarbij ik ook m'n melee pin gehaald heb (4 x combat knife kill). Ik kon scrollen door m'n pins na de matches :) Speel vooral assault maar tussendoor ook medic en engineer. Recon vind ik nog erg lastig, ik ben het snipen vanuit Crysis toch anders gewend qua gevoel en die Mortar heeft mij nog nooit kills opgeleverd :{

edit: kom nog weleens wat frustrerende dingen tegen:
- soms zit ik vast tussen wat rotsen als je snel wilt wegkomen, of bij n laag trappetje waar je dan perse vanaf de voorkant op moet lopen :{
- spawnkills, je krijgt soms niet eens een seconde te tijd om weg te komen

[ Voor 23% gewijzigd door Cartman! op 19-04-2010 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

aramdin schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:06:

[afbeelding]

Check alle grafieken hier: http://bfbc2.elxx.net/
Zoals al eerder besproken is deze grafek op verschillende manieren te bekijken. De XM8 is bijvoorbeeld al heel vroeg beschikbaar en gebruikt de Assault-class sowieso vaker verschillende wapens, terwijl bij medics de m60 uitspreekt. Als je de meting vanaf lvl 25 zou doen zal waarschijnlijk de m16 (denk ik) van assault opeens bovenaan staan en de XM8 is dan verder gezakt.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lewt schreef op maandag 19 april 2010 @ 08:28:
atm 0 ivm broken laptop... maar denk als ik weer kan max 4-6 uur per week.

kit:
recon: 40%
assault: 30%
engineer: 28%
medic: 2%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Los van het al dan niet overpowered zijn van bepaalde wapens, laat dat lekker. Als je je er aan stoort, dan pak je zelf toch ook dat wapen? Ga je degene die het jou zo lastig maakt / die je zo frustreert een koekje van eigen deeg geven? T is maar een idee hoor...

Afbeeldingslocatie: http://g.bfbcs.com/145/ps3_AllSeeyinEye.png
Ik speel ca 5 uur / week
Tegenwoordig doe ik dan zo'n
70% Assault
30% Engineer
0% Medic
0% Recon

Ben met Medic begonnen en na alle unlocks Assault gaan spelen. Dat bevalt me beter. Nu tussendoor in de grote / open / vehicle mappen de Enigneer wat aan t opbouwen.

[ Voor 39% gewijzigd door AllSeeyinEye op 19-04-2010 09:38 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Laatst online: 16-09 19:21
Cartman! schreef op maandag 19 april 2010 @ 08:53:
Ik had gisteren wel een goede dag :) Had 's ochtends op de GoT server 22/5 gehaald en later 's avonds op een andere server nog 29/14 ofzo waarbij ik ook m'n melee pin gehaald heb (4 x combat knife kill). Ik kon scrollen door m'n pins na de matches :) Speel vooral assault maar tussendoor ook medic en engineer. Recon vind ik nog erg lastig, ik ben het snipen vanuit Crysis toch anders gewend qua gevoel en die Mortar heeft mij nog nooit kills opgeleverd :{
Mortar is ook echt meer een tactiekswapen dan een killwapen mijn inziens. Het is veel verstandiger om bijvoorbeeld cover van de tegenstanders op te blazen, of ze ergens weg te krijgen dan dat je er kills mee wilt maken. Neemt niet weg dat het leuk is eens wat mensen op te blazen :9

Overigens ben ik de laatste tijd heel erg aan het shotgunnen gegaan met slugs en magnum ammo, had gister zelfs een ronde 34/12 met alleen maar Neostead kills. Ik raak er redelijk aan gewend en het schiet echt heerlijk weg, zeker op medium range. Long range is wat meer gekut, maar haar regelmatig irritante snipers neer, maar close range is het gekut vanwege de hoge accuracy van een shotgun, terwijl het normaal beetje spray 'n pray is :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Gemiddeld een half uur per dag doordeweeks en in het weekend een uur, anderhalf per dag.

Assault > Medic > Engineer > Recon op basis van mijn behaalde puntenaantal. Maar Assault en Recon heb ik nu compleet geunlocked, dus ben nu of Medic of Engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha grappige grafiekjes , ik speel dus praktisch alleen met onpopulaire wapens heb ik de indruk

De shotguns , de Aug , de F2000 , de Uzi en die andere silenced guns van de Engineer klasse , ik vind de uitdaging ervan net iets groter en ik sta praktisch elke ronde in om het even welke server of klasse redelijk bovenaan.

Kortom , die hele discussie over die wapens is er een beetje over ... elke kit/class heeft voor en nadelen , dat maakt het net boeiend. Ik zou het snel beu zijn moest ik steeds met hetzelfde wapen en dezelfde class rondlopen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:42:
Kortom , die hele discussie over die wapens is er een beetje over ... elke kit/class heeft voor en nadelen , dat maakt het net boeiend. Ik zou het snel beu zijn moest ik steeds met hetzelfde wapen en dezelfde class rondlopen ....
ik ben het hier helemaal mee eens dit is ook de kern van het hele Multiplayer online gaming op gebasseerd. om spelers de vrijheid te geven een kit samen te stellend ie ze willen, en niet meer net als vroeger één geweer maar te kunnen kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:50:
[...]

ik ben het hier helemaal mee eens dit is ook de kern van het hele Multiplayer online gaming op gebasseerd. om spelers de vrijheid te geven een kit samen te stellend ie ze willen, en niet meer net als vroeger één geweer maar te kunnen kiezen!
indeed , das de grootste vooruitgang van BC vind ik zelf , de vrijheid die ze u geven in het bepalen van de kit

Ik begrijp die eeuwige snipers echt niet , zelfs in squad deatmatch zit het stampvol snipers pfff daar is toch niet veel aan ?

Ben het zelfs al tegengekomen dat in mijn aanvallende team bij squad rush 2 snipers zitten ? Waarom snipen in een spel dat 4vs4 is en de bedoeling is dat je een MCOM armed ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:16:
Ik begrijp die eeuwige snipers echt niet , zelfs in squad deatmatch zit het stampvol snipers pfff daar is toch niet veel aan ?

Ben het zelfs al tegengekomen dat in mijn aanvallende team bij squad rush 2 snipers zitten ? Waarom snipen in een spel dat 4vs4 is en de bedoeling is dat je een MCOM armed ? :?
Ik denk dat dit heel basic antwoord is: die personen hebben geen zin om te sterven in het midden van een hevig gevecht, kortom ze vermijden 1v1, 1vMore. gevechten door van grote afstand andere mensen te gaan neer halen. Waarom hebben ze hier een hekel aan misschien de respawmtijden? geen zin om te wachten tot je weer kan, dan maar liever iets wat langer op een heuvel door de kijkbuis kijken.

Ik zal zeggen ja dit doe ik altijd ook in het begin van de game om het e.e.a. van de basics van het spel onder de knie te krijgen... maar als ik dan terug kijk op de kits die ik meer gebruik later... dan ga ik toch meer richting de 1vMore gevechten om daar als winnaar bij weg te lopen met een triomfantelijke grijs op mijn gezicht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaquero
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 05:15
Ik speel zelf ook regelmatig recon, maar dan met een vss volauto sniper op de korte en medium range.
Zeker om een mcom te verdedigen werkt dit goed. Maar ik ga niet ergens in een hoekje zitten, maar lekker rond rennen tussen het gebladerte. Als aanvallende partij pak ik toch meestal wel assault, medic of engineer afhankelijk van de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:16:
[...]
Das toch ideaal, je word nooit afgeschoten en ziet iedereen van mijlen ver aankomen om ze met een headshot om zeep te helpen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
Wat zijn de veranderingen voor de komende patch? Ik had begrepen dat de M60 aan kracht in gaat boeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:52:
[...]

Das toch ideaal, je word nooit afgeschoten en ziet iedereen van mijlen ver aankomen om ze met een headshot om zeep te helpen.
hehe das inderdaad een manier om er naar te kijken , ik vind de 1 on 1 gevechten en het steeds in beweging blijven veel boeiender , maar iedereen zijn manier zeker ?

Ach wij hebben ook snipers in onze clan dus zelfs daar heb ik weinig invloed op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is op zich boeiender ja maar het lijkt mij, maar ik heb geen squad deathmatch gespeeld, dat je zo min mogelijk dood moet gaan en zoveel mogelijk moet killen. En dan zijn snipers wel ideaal als je een goed overzicht kan fixen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Afgelopen weekend met wat gotters (you know who you were ;) ) gespeeld op xboxlive en het was gezellig! De potjes gingen nog redelijk lekker ook nog. Vooral met medic gespeeld om de rest te ondersteunen. Mooi om zo'n teamwork mee te maken.

Later nog een potje gedaan zonder gotters, en toen moest je ik gewoon die assualt class mennekes van mijn team stalken, knifen etc om er ook maar 1 ammo kistje uit te krijgen. Als assualt spam die dingen toch even om de 20 sec. Okay je kan het wel eens vergeten te doen, heat of te moment etc., maar als er iemand achter je aan loopt en voor je gaat staan springen, is dat dan geen hint?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vervelende is vaak dat ik best een medipack of ammobox wil droppen maar dan nog zie dat anderen mijn oude nog gebruiken, das erg lastig dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Tsurany schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:29:
Vervelende is vaak dat ik best een medipack of ammobox wil droppen maar dan nog zie dat anderen mijn oude nog gebruiken, das erg lastig dan.
Mm is mij nooit opgevallen dat als je een nieuwe gooit, dat de oude dan verdwijnt.

Maar in het bovenstaande geval, had die speler er al een hele tijd geen neergelegd. Zat samen met een clanmate van 'm, 1 mcom te stalken (uiteindelijk hebben ze geen vijand gezien, want het huisje werd gewoon opgeblazen). Waren helaas mijn squadmates en geen andere squad te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik vind knifen altijd erg veel fun helemaal omdat je de tags kan sparen van al je slachtoffers, maar wat ik wel erg jammer vind is dat veel server admins het niet kunnen waarderen, zo heb ik al diverse malen meegemaakt dat ik bijna het hele team van de tegenstander heb geknifed en dan ineens (Kicked by admin ) in beeld krijg.
Erg jammer, blij dat de Dutch Cheese server wat relaxter is en daar lekker met rust word gelaten.
mijn ingame nick is Olievlekje

en ik spaar GoT badges ;), al hebben sommige de mijne al een x gepikt

hopelijk zie ik sommige vanavond weer :) wil mn collectie weer aanvullen.

Wat me trouwens vaak overkomt als ik word geressed is dat ik ineens met een andere kit rondloop, komt vaak voor als je op een plek word gerivived waar nog tig andere lijken liggen altijd irri om je eigen kit er dan weer tussenuit te zoeken.

[ Voor 16% gewijzigd door stamp op 19-04-2010 12:43 ]

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:19
stamp schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:42:
Wat me trouwens vaak overkomt als ik word geressed is dat ik ineens met een andere kit rondloop, komt vaak voor als je op een plek word gerivived waar nog tig andere lijken liggen altijd irri om je eigen kit er dan weer tussenuit te zoeken.
Die vindt je dus niet meer terug, aangezien de persoon die je zojuist geressed (of een ander) je kit meegenomen heeft en jij in ruil daarvoor met de kit van die speler wordt opgezadeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
SoaDmaggot schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:46:
[...]

Die vindt je dus niet meer terug, aangezien de persoon die je zojuist geressed (of een ander) je kit meegenomen heeft en jij in ruil daarvoor met de kit van die speler wordt opgezadeld :)
Als me dit gebeurd ben ik meestal als assault bezig en vaag genoeg krijg ik dan bijna 9 van de 10 keer een engi kit, en ik vind de wapens van een engi zwaar K*t alleen de shotgun en de rocketlauncher kan ik nog wel harden =) dus nee meestal ligt mijn kit er nog tussen(tis idd een vage wissel lijkt wel of hij de kit pakt het dichtste in de buurt van je lijk ligt).

[ Voor 7% gewijzigd door stamp op 19-04-2010 12:52 ]

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:22
Enige idee of er nog DLC aankomt met extra mappen dan wel wapens? Ik geloof dat er nog voldoende ruimte over is in het spel voor nieuwe wapens. Want rond lvl 25 heb je alle wapens wel vrijgespeeld, mits je alle classes speelt, en dan is er niks meer vrij te spelen tot lvl 50. Ik vond juist het leukst om alle verschillende wapens vrij te spelen.

Kortom, we hebben meer wapens nodig!

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
stamp schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:42:
Ik vind knifen altijd erg veel fun helemaal omdat je de tags kan sparen van al je slachtoffers, maar wat ik wel erg jammer vind is dat veel server admins het niet kunnen waarderen, zo heb ik al diverse malen meegemaakt dat ik bijna het hele team van de tegenstander heb geknifed en dan ineens (Kicked by admin ) in beeld krijg.
Erg jammer, blij dat de Dutch Cheese server wat relaxter is en daar lekker met rust word gelaten.
mijn ingame nick is Olievlekje

en ik spaar GoT badges ;), al hebben sommige de mijne al een x gepikt

hopelijk zie ik sommige vanavond weer :) wil mn collectie weer aanvullen.
Wat kun je eigenlijk met die tags? Ik heb er nu 17 (en mn melee pin behaald) maar vind niet echt terug van wie ik ze gejat heb ofzo. Mis ik iets? :)

edit: vind het wisselen van kits soms een beetje langzaam/lagged werken, gebeurt me vaak genoeg dat er voor mn neus een medic doodgaat, dan wil ik zn kit pakken (die kit zoeken is soms ook erg nauwkeurig) en hem reviven. Vaak wissel ik dan kit en wil t niet direct en dan voert ie 2 wissels achter elkaar uit en heb ik mn eigen kit weer terug. Als ik dan voorzichtiger wissel dan heb ik gewisseld maar is de medic niet meer te reviven. Ligt dan aan mij :?

[ Voor 20% gewijzigd door Cartman! op 19-04-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:16
Weet iemand waar die skill points op gebasseerd zijn. Ik kreeg laatst voor het eerst de medling vooraf aan het spelen dat mijn skills zijn gedaald. Daarnaa ging het weer omhoog. Maar de logica erachter ontgaat me.

Is het ook mogelijk om C4 bij de assault klas in te zetten, ik dacht dat ik dit laatst iemand zag doen. Ik kan alleen C4 kiezen bij de sniper

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steefje schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:10:
Is het ook mogelijk om C4 bij de assault klas in te zetten, ik dacht dat ik dit laatst iemand zag doen. Ik kan alleen C4 kiezen bij de sniper
je moet dan een wapen zonder 40mm granaat kiezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Weet iemand waar die skill points op gebasseerd zijn. Ik kreeg laatst voor het eerst de medling vooraf aan het spelen dat mijn skills zijn gedaald. Daarnaa ging het weer omhoog. Maar de logica erachter ontgaat me.
Geen idee, ik ben rank 10 (9 nog volgens statsverse) en mn Skillrating is altijd alleen nog maar 0 geweest :? Vraag me dan ook sterk af wat de catch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@skillrating:
gebruik eens de zoekfunctie in de voorgaande delen van dit topic ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Over tijd besteden aan deze game: teveel (zoals met alle games).

classes:
Engineer: 50%
Assault: 25%
Recon: 25%
medic: 10%

Carl Gustav ftw, maar met me GOL long range headshots maken is awesome.

m60 kan ik niet mee spelen, en snap ook niet dat ik er zo vaak door genakt word. Ik speel zelf liever met de MG36 met accuracy upgrade kleine bursts automatic sniper is fun in urban maps :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Weet trouwens iemand waar het nummertje voor je favourite clas bij statsverse voor staat? Vriend van me heeft bijvoorbeeld 4 en dan het moersleuteltje. Ik heb 0 en sniper icoontje (crosshair).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wth
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-08 10:46

wth

Het is zeker leuk om iemand anders zijn kit op te pakken, zoals laats nog in de map valparaso, wij waren de attackers, en ik met een medic op pad, die gast wordt gekilt ik pak zijn medic kit op en uiteraard ik revived ik hem.

We switchen natuurlijk van kit, ik was op dat moment engineer en mijn wapen was een pp-2000 automaat, nou ik heb me echt, en dan ook echt rot gelachen. :*)

Ik kijk naar die gast en ik zie daar een helegroote medic staan met mijn pp-2000, nouw ik denk dat ie wel 10 rondje's gedraaid heeft om zijn m60 te zoeken, dit was wel zo komisch, die heeft wel wijs achter zijn schermpje zitten staren.
Man o man kon ff echt niet mer spelen.

We werden allebei gekilt dat was helaas minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 18-09 07:55

ErA

Alvast een kleine tip van mij voor alle mensen die BC2 nog moeten aanschaffen.

Als je gebruikt maakt van de officiele EA BC2 forums, maak daar een aparte account voor aan. Koppel dus niet je forum account aan je game account.

Ik heb het woord "Ass" gebruikt in de volgende context: " I would kick your clan's ass"

En daardoor is mijn forum account èn game account gebanned zucht.

Logischerwijs ga ik hier wel een dispuut voor aantekenen, en is een weekje zonder BC2 best lekker.

Maar om nu een game account waarvoor ik grof betaald heb, te bannen als er een keer wat minder propers uit mijn mond komt. Bah.

Het duurt weken voordat een statpadder of cheater gebanned wordt, maar iemand op het forum heeft hem na 1 dag te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

unfor schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:30:
[...]

We zitten hier op tweakers, dat moet toch geen uitleg nodig hebben lijkt mij.
IP en poort staan in de post die je quote.
Ik heb dat ingevuld en dan zegt hij connection refused..
Wat moet ik bij adress invullen?
Ik snap ook dat ik een poort en een IP adress moet invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

ErA schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:41:

Als je gebruikt maakt van de officiele EA BC2 forums, maak daar een aparte account voor aan. Koppel dus niet je forum account aan je game account.

Ik heb het woord "Ass" gebruikt in de volgende context: " I would kick your clan's ass"

En dat voor een game waar als je team mate iemand neer schiet je hem hoor roepen: "fuck yeah, i got em" en dan bannen ze voor het woord ass op het form, geweldig. het is een 18+ game, gescheld zou dan ook op het forum mogen, maja. succes er mee en weet dat ik het belachelijk vind van EA.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizzy schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:32:
Weet trouwens iemand waar het nummertje voor je favourite clas bij statsverse voor staat? Vriend van me heeft bijvoorbeeld 4 en dan het moersleuteltje. Ik heb 0 en sniper icoontje (crosshair).
sleutel = engineer
crosshair = recon
bliksem = assault
plusteken = medic

cijfers staan voor je veteran rank.. zoek maar in voorgaande topics voor veterancy en mogelijk kan jij ook de m1 garand unlocken mits je ook andere battlefield games hebt.

Logischerwijs ga ik hier wel een dispuut voor aantekenen, en is een weekje zonder BC2 best lekker.

Maar om nu een game account waarvoor ik grof betaald heb, te bannen als er een keer wat minder propers uit mijn mond komt. Bah.

Het duurt weken voordat een statpadder of cheater gebanned wordt, maar iemand op het forum heeft hem na 1 dag te pakken.
Damn.... hoe lame is dat... alsof ass de hele game ten ondergang brengt... pak maar eens die hackers aan want dat zet tenminste zode aan de dijk :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59
ye-roon schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:53:
[...]

En dat voor een game waar als je team mate iemand neer schiet je hem hoor roepen: "fuck yeah, i got em" en dan bannen ze voor het woord ass op het form, geweldig. het is een 18+ game, gescheld zou dan ook op het forum mogen, maja. succes er mee en weet dat ik het belachelijk vind van EA.
Scheldfilter zou de uitkomst zijn daar. Dat het gewoon *** wordt ofzo.

@gizzy, was inderdaad wel lekker op xbox live.
Zaten op een gegeven moment met 8 mensen in 1 team en we waren toch best lekker bezig. Het andere team wisselde vaak van spelers (quitters en joiners), maar het bleef toch best spannend.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verhaal

Amai zeg wat een rotreden om iemand te bannen en dan nog voor een niet beledigend woord , de mods daar hebben geen ass of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
brilsmurfffje schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:41:
[...]

Ik heb dat ingevuld en dan zegt hij connection refused..
Wat moet ik bij adress invullen?
Ik snap ook dat ik een poort en een IP adress moet invullen.
Raar dat hij dat bij jou niet doet, ik heb hem ook toegevoegd en wat je bij servernaam invult doet er niet toe.
Alleen het adres en de poort moet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf als dit waar is...(kan me het haast niet voorstellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Update betreffende Ban Issue:

Zojuist gesproken met EA nederland.

Ik heb hen de situatie uitgelegd.

Ook heel duidelijk verteld waarom ik nu precies ontevreden ben.

Ik ben niet zo zeer boos, wel verbaasd, dat ik gebanned ben voor het woord ass.

Ik ben wel boos, dat ik nu, 5 uur later, een nieuw forum account heb aangemaakt, waarmee ik veel ergere dingen kan zeggen op het forum. Maar mijn game account ben ik kwijt. En naar mijn weten ben ik toch echt gebanned voor forum abuse.

Dustin van EA nederland gaat nu contact opnemen met amerika, account management, om te vragen hoe dit zit, omdat hij nog niet eerder tegen dit issue was aangelopen.

BTW: Kan je nagaan als je zaterdag stom dronken thuiskomt en lekker een potje BC2 wilt doen, om dan door je schele ogen te zien dat je gebanned bent. Weet je hoe chago je dan wordt :P
Scheldfilter zou de uitkomst zijn daar. Dat het gewoon *** wordt ofzo.
Dit is ook de reden dat ik gebanned ben van het forum, dat wel. Ik heb namelijk het profanity filter omzuilt door "a ss" te tikken.

Dus het is ook mij eigen schuld. Maar goed, nogmaals, mijn forum ban vind ik dan zelfs wel terecht.
Mijn in game ban, terwijl ik zo een nieuw forum account kan aanmaken, vind ik geldklopperij.

Altijd meerdere lijntjes uitgooien:
Customer
04/19/2010 04:57 AM
EA Account Name: Eradictor
Applicable Game: Battlefield Bad Company 2
Ban Source: Forum

DoBirth: ***
*** Halsteren, The Netherlands

When trying to log in tonight on the game, I noticed my account was banned.

Apparently this has been caused by a word I used on the forum.

The first note I wanna make is that the word "Ass" when you used in combination with "to kick ass" is most often not considered faul language. It is a power expression, which is commonly used and Rated E. Good example of this is the current movie called "Kick Ass" Which is allowed to advertise at any hour of the day despite their title.

So I really do not understand how the use of kick ass in my post was considered vulgar profanity.
After this explanation I hope you see this as well.

Anyways, I was wondering, or more actually assuming, that this account ban will last for 72 hour?

And there is no mention of this ban in my mailbox either. There is a warning for using the faul language, but no ban.

I would appreciate a response from your side on the following questions:

1: How long will the ban last
2: What is EA's view on the use of "to kick ass"

For any questions you can contact me on ***@home.nl

Kind Regards,

Rutger Smit
00 31 6 *******
Respons:
Response (Samuel)
04/19/2010 05:57 AM
Greetings,

Thank you for contacting us.

Due to the nature of your issue, more time is required for investigation. I apologize for any prolonged delays this might cause, but please rest assured that we are trying to handle your issue in a timely manner. During this time, you may still update your incident with additional information that might help us resolve your issue without causing any additional delay. To update your incident click the link above that says, To view or update your question from our support site,

We appreciate the opportunity to assist you and look forward to getting you back in the game!

Sincerely,

Samuel
EA Customer Support
Een automated respons , maar toch.

Vervolgens heb ik nog een ticket uitstaan bij de customer support.

3 lijntjes in totaal nu.

[ Voor 92% gewijzigd door ErA op 19-04-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb btw een issue met de M1 Garand. Ik kon al met de M1 spelen sinds het begin, maar ben erachter gekomen dat mn stats niet juist worden bijgehouden voor die gun. Inmiddels al 90 kills mee gemaakt, maar heb nog steeds geen zilveren star ervoor gekregen (heb geen enkele star ervoor gekregen...). Ben ik de enige of...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Is het ook mogelijk om C4 bij de assault klas in te zetten,
Yep, je moet dan een 'all kits' wapen kiezen dat je niet van scope/grenade kan voorzien, bijv. een shotgun, M14, G3 ...
Gizzy schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:37:
[.ammo en med kits.]
Mm is mij nooit opgevallen dat als je een nieuwe gooit, dat de oude dan verdwijnt.
Nee, mij ook niet :? Klopt dat echt ?
partyondude schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:05:
Wat zijn de veranderingen voor de komende patch? Ik had begrepen dat de M60 aan kracht in gaat boeten?
Echt ?? Lekker belangrijk ... laten ze eerst de crashes en DirectX9 bug (client) en balancing (serverside) maar 's fixen.

Balancing zuigt echt ... gisteren weer op GoT zitten spelen en mijn team verloor echt 6 keer op rij. Ja, de aantallen waren mooi gelijk, maar de kwaliteit van de spelers zou toch eerlijk verdeeld moeten worden.

[ Voor 64% gewijzigd door Goner op 19-04-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:24:
[...]

Yep, je moet dan een 'all kits' wapen kiezen dat je niet van scope kan voorzien, bijv. een shotgun, M14, G3 ...
kortom: de wapens waar je geen 40mm/smoke/shotgun attachment onder kan plaatsen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:32:
[...]

Thank you for contacting us.

.................

We appreciate the opportunity to assist you and look forward to getting you back in the game!

Sincerely,

Samuel
EA Customer Support
Ze gebruiken zelf het woord "ass" ook, dus waarom doen ze moeilijk. :X :+ .

Maar even serieus, wel vaag dat je play account ook gelijk is geblokt ipv alleen je forum account. Ik hoop dat ze het snel weer ongedaan maken, dit is natuurlijk wel een beetje erg belachelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Gizzy op 19-04-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 15:36
Sterk beargumenteerd met die film 'kick ass'. Mijn complimenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien ook eens verwijderen naar het vele 'fuck' dat uit je speakers komt als je aan het spelen bent, ook wel op z'n minst opmerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Laatst online: 28-04 11:22
Tsurany schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:05:
Misschien ook eens verwijderen naar het vele 'fuck' dat uit je speakers komt als je aan het spelen bent, ook wel op z'n minst opmerkelijk.
Op de PC valt dat reuze mee omdat niemand echt de voicechat gebruikt.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Tsurany schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:05:
De forums van EA zijn bestempeld als "Rated E" terwijl de game "Rated R" is. Vandaar dat het taalgebruik zo beperkt is.

Maar goed, die forum ban kan me gestolen worden. Een nieuwe account is zo aangemaakt. En daar zit hem ook mijn pijn. Ik wil mijn game account unbanned hebben, te bezopen voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Change log R7 client en R10 server: http://goo.gl/M1go
Mwah, zit wat aardige dingen in:
# MP – New Server browser
# MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

MP – FoV switches to the default value of 55 when entering vehicles to prevent graphical glitches caused by wider FoV settings. The custom FoV returns when exiting vehicles.
Als ik het goed heb, is dit de primaire reden dat veel mensen de stationary MG niet kunnen gebruiken.
Ik heb zelf FoV 65 en kan hem (waarschijnlijk) hierdoor niet gebruiken. Grappig genoeg heb ik het nooit getest.

We zullen het zien (zodra ik unbanned ben :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:18

User

S3

MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building
MP – Added minimum number of players needed to start a round
MP – Kit/gadget loadout saved between sessions

R10:
# Punkbuster is required ON for ranked servers
# Ranked servers cannot be started with a password
Helden _/-\o_

[ Voor 49% gewijzigd door User op 19-04-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
ErA schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:18:
Als ik het goed heb, is dit de primaire reden dat veel mensen de stationary MG niet kunnen gebruiken.
Ik heb zelf FoV 65 en kan hem (waarschijnlijk) hierdoor niet gebruiken. Grappig genoeg heb ik het nooit getest.

We zullen het zien (zodra ik unbanned ben :) )
Ik heb daar wel last van, had het er laatst op Mumble over. Dacht dat het een bug was in het spel, maar is dus door aangepaste instellingen. :)
MP – CANCEL server refresh is implemented
Beetje knullig van DICE / EA dat dit nú pas komt. De knop zit er al sinds de release. Beetje jammer dus van EA, al was het (voor mij althans) niet storend, omdat ik over het algemeen gebruik maak van mijn favourites danwel de history.

Voor degenen die het gaan vragen: de update zal op 21 April (a.s. Woensdag dus) in de ochtend (Europese tijd) uitgerold gaan worden.

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 19-04-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Top indeed. nu graag nog even de History en Favorites tabs fixen. Het begint steeds beter te worden in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Maar dan nog, er missen een aantal belanrijke zaken om dit ook competief een goede game te laten zijn.

"All ready start system". Pas wanneer iedereen ja heeft geklikt starten.
Spectator slots - spreekt voor zich, voor een game admin.
Demo recording - Ik vind het nog steed raar dat dit niet meer wordt geimplementeerd. Dit is toch gewoon het lokaal opslaan van de netcode? of ben ik nou te dom?
Pause functie - voor als iemand wegvalt.

als je kijkt naar games als Ut99 en Q3. Dan zijn die grafisch etc niets in vergelijking met een BC2 of MW2. Maar qua modding en competitie ondersteuning waren deze 100 maal verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Lijkt mij stug dat je hiervoor gebanned bent want ik schold altijd de hele server vol wanneer het unbalanced was, werkt nog steeds.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:42:
Maar dan nog, er missen een aantal belanrijke zaken om dit ook competief een goede game te laten zijn.

Oh nee. Slecht idee, met al die smacktards tegenwoordig online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:05:
[...]
sleutel = engineer
crosshair = recon
bliksem = assault
plusteken = medic
cijfers staan voor je veteran rank.. zoek maar in voorgaande topics voor veterancy en mogelijk kan jij ook de m1 garand unlocken mits je ook andere battlefield games hebt.
De icoontjes had ik wel al een idee inderdaad, veterancy nu dankzij je tip ook. Daar zal ik nooit 4 halen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:45:
[...]
Lijkt mij stug dat je hiervoor gebanned bent want ik schold altijd de hele server vol wanneer het unbalanced was, werkt nog steeds.
tis niet ingame het is op het forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Dan druk ik niet op ready als ik dwars wil liggen, moet iedereen wachten.

Lijkt me niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
ErA schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:42:

Dan zit je nog met spelers die later komen, moet iedereen dan wéér op ready drukken? Om dit te ondrukken heeft men nu juist een 15 seconden timeout voordat de game überhaupt start. Lees daarvoor even de volledige blog, die eerder al gegeven was.
Spectator slots - spreekt voor zich, voor een game admin.
Niet zozeer voor game admins. Denk dan ook aan dingen als HLTV, wat mij ook erg interessant lijkt. Je kan er dan imo meer mee dan bijvoorbeeld Fraps of zo.
Demo recording - Ik vind het nog steed raar dat dit niet meer wordt geimplementeerd. Dit is toch gewoon het lokaal opslaan van de netcode? of ben ik nou te dom?
Netcode is iets totaal anders als wat jij nu bedoeld, zie de link hierboven, dat is volgens mij meer wat jij bedoeld.
Pause functie - voor als iemand wegvalt.
Ehh... Doe maar niet. Je maakt het dan veel makkelijker om een game tot een halt te roepen. Zeker voor verliezende teams érg verleidelijk.
als je kijkt naar games als Ut99 en Q3. Dan zijn die grafisch etc niets in vergelijking met een BC2 of MW2. Maar qua modding en competitie ondersteuning waren deze 100 maal verder.
UT3 is anders ook zo modbaar niet meer als dat bijv. UT99, UT2k3, UT2k4 en Q3 nog wel het geval was. Bedenk je wel, de commercie is ook in gamersland toegeslagen. Ook in dat landje / die industrie, moeten nu grote zakken met goud verdiend worden en dus zijn dat soort dingen niet meer mogelijk... ;) Community gaat al heel lang niet meer voor de grote zak met geld. MW2 is daar (imo) het ultieme voorbeeld van, maar dat is geheel offtopic.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398417>~~~[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic</a>

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/53522">CptChaos</a>, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/48563">jagermeister</a> of <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/339455">Lewt</a> een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.