Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:31
Ik ben het helemaal met je eens maar er speelt nogal wat emotie mee zeg maar.

Voor 100 onder de nieuwprijs is hij vandaag verkocht aan de eerste die de cash op tafel legt.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-05 16:11
Anoniem: 358309 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:55:
[...]

Ja want ik heb de hele dag niks beters te doen dan 40 pagina's aan posts door te lezen...

@Bosmonster, bedankt voor het antwoord!
Zeker nog nooit de zoek functie ontdekt??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. S
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-11-2023
MacWolf schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:22:
Yay, net mijn MacBook Pro 13" ontvangen. Het is een detail, maar het is echt heerlijk hoe het materiaal aanvoelt van de MacBook Pro behuizing. Blijft ook koel tot nog toe. Werkt lekker.

Even Xcode, Maya en Cinema 4D installeren en kijken hoe doe apps hierop werken.
Geweldig !
Ben benieuwd naar het resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:56:

Voor 100 onder de nieuwprijs is hij vandaag verkocht aan de eerste die de cash op tafel legt.
Post eens een fotootje van die deuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:36
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:56:

100 euro voor een deuk vind ik eerlijk gezegd behoorlijk weinig. Verwacht toch zeker 200 euro er af (niet dat ik belang heb, maar vind gewoon veel te veel geld voor een beschadigde laptop ;) ) Plus het feit dat gezien je er na een paar dagen al een deuk in hebt zitten de kans niet echt klein is dat een evt. nieuwe langer deukvrij gaat zijn ;). Tenzij je wat voorzichtiger omgaat met je spullen.

[ Voor 17% gewijzigd door Bloemstukje op 11-05-2010 14:43 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
SanderPS3 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:42:
[...]

100 euro voor een deuk vind ik eerlijk gezegd behoorlijk weinig. Verwacht toch zeker 200 euro er af (niet dat ik belang heb, maar vind gewoon veel te veel geld voor een beschadigde laptop ;) ) Plus het feit dat gezien je er na een paar dagen al een deuk in hebt zitten de kans niet echt klein is dat een evt. nieuwe langer deukvrij gaat zijn ;). Tenzij je wat voorzichtiger omgaat met je spullen.
Beetje overhaaste conclusie die je daar trekt niet? 8)7 Het is natuurlijk niet altijd te overzien wat er gaat gebeuren en dan kan je nog zo zuinig zijn op je spullen... Ik ben zelf ook altijd zupah netjes op stuff, maar zoals ik al zei, een ongeluk zit in een klein hoekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Mr. S schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:34:
[...]

Geweldig !
Ben benieuwd naar het resultaat :)
Misschien is het handig om te zeggen wat jij zoals doet met Maya? Dan kan ik je wellicht een beter beeld geven of deze laptop geschikt is voor jouw werkzaamheden. Zelf hoop ik vooral relatief eenvoudige modellen te gebruiken voor 3D iPhone games, dus niet iets met extreem veel polygonen. Ik ga donderdag hopelijk een aantal tutorials doen voor zowel Maya als Cinema 4D. Zelf verwacht ik overigens Cinema 4D te gaan gebruiken, lijkt iets eenvoudiger in gebruik (minder menu-opties).

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. S
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-11-2023
MacWolf schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:59:
[...]

Misschien is het handig om te zeggen wat jij zoals doet met Maya? Dan kan ik je wellicht een beter beeld geven of deze laptop geschikt is voor jouw werkzaamheden. Zelf hoop ik vooral relatief eenvoudige modellen te gebruiken voor 3D iPhone games, dus niet iets met extreem veel polygonen. Ik ga donderdag hopelijk een aantal tutorials doen voor zowel Maya als Cinema 4D. Zelf verwacht ik overigens Cinema 4D te gaan gebruiken, lijkt iets eenvoudiger in gebruik (minder menu-opties).
Ik hou mij vooral bezig met het maken van characters voor game engines. Zo nu en dan maak ik ook wel eens automodellen en maak hier een korte animatie van (autootje door een landschap wat camera effecten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

SanderPS3 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:42:
[...]

100 euro voor een deuk vind ik eerlijk gezegd behoorlijk weinig. Verwacht toch zeker 200 euro er af (niet dat ik belang heb, maar vind gewoon veel te veel geld voor een beschadigde laptop ;) )
Inderdaad, ik heb tijdens het hoogtepunt van de overlast door de aswolk een gloednieuwe nog niet unboxed MBP i5 2,4GHz hi-res met US keyboard in V&A neergezet, die ik uiteindelijk heb geretourneerd omdat niemand hem wilde. Ik bood hem aan voor 150 euro onder de nieuwprijs en hij was direct leverbaar zonder de twee weken levertijd van dat moment. Dat was dus zonder beschadigingen en ik had er zelf geen enkel voordeel bij, het was puur een aanbod om iemand snel aan een MBP te kunnen helpen.

Ik ging zelf weer het bestel- en wachtproces in voor een i7 hi-res.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310606

Ik heb de Macbook Pro 13 inch 2010 versie een paar dagen en sinds gisteren weer draadloos internet, wat een geweldige machine is het. Maar aangezien het voor mij een enorme investering is geweest, probeer ik er zo zuinig mogelijk op te zijn. Ik zou graag bijvoorbeeld het toetsenbord willen beschermen met een soort van cover/hoes.

Dit idee:

http://www.mytrendyphone....e-macbook-pro-11720p.html

In de Applestore kon ik niks vinden, iemand een (goedkope) tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Je wilt je toetsenbord beschermen :? Waartegen?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 310606 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:34:
Ik heb de Macbook Pro 13 inch 2010 versie een paar dagen en sinds gisteren weer draadloos internet, wat een geweldige machine is het. Maar aangezien het voor mij een enorme investering is geweest, probeer ik er zo zuinig mogelijk op te zijn. Ik zou graag bijvoorbeeld het toetsenbord willen beschermen met een soort van cover/hoes.

Dit idee:

http://www.mytrendyphone....e-macbook-pro-11720p.html

In de Applestore kon ik niks vinden, iemand een (goedkope) tip?
Daar hebben ze iets slims op gevonden: Je kunt je MacBook dichtklappen. Zo is alles beschermd! Geen hoezen nodig dus voor je toetsenbord en scherm!

Afbeeldingslocatie: http://cache1.asset-cache.net/xc/sb10068992ac-001.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=910C62E22B9F47AA51E1F9181E5B08851C8B733DE2CC9794354D6A8720CA5F111F6F6178A68B340C

Als we Steve Jobs toch niet hadden..

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 11-05-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:14
Linkshalf, je bedoelt denk ik gewoon een simpel microfiber doekje. Sommige mensen gebruiken deze om het beeldscherm te 'beschermen' tegen vuiligheid dat op de toetsen achterblijft. Heb dit zelf een tijdje toegepast, maar raakte het doekje op een gegeven moment kwijt. Sindsdien nooit meer zoiets dergelijks gebruikt en ook nooit gemist.

[ Voor 29% gewijzigd door marcelcee op 11-05-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ CyBeR, Bosmonster en Ceelcoumans

Nou ja, ik zit achter mijn oude Windowslaptop ook wel eens chips te eten. Vandaar dat ik liever een soort van hoesje wil gebruiken om ervoor te zorgen dat er geen rommel onder de toetsen komen. Zoals op die website staat aangegeven, waarvan ik de link heb gepost. Ik dacht namelijk dat je die (zacht en siliconen :P) toetsenbordhoes niet hoeft te verwijderen als je gaat typen.

Maar blijkbaar zien de forumcollega's zo'n toetsenbordcover als iets alsof ze water zien branden, haha ;)

Kan niet wachten tot 17.30 uur, duurt lang!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 310606 op 11-05-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:43
Ben zelf ook wel benieuwd of er zoiets is hoor. Vind 't niet mooi om te zien dat er aanslag op de toetsen zit. Klinkt mierenneukerig en ik weet dat het een gebruiksvoorwerp is, maar sommige mensen zijn nou eenmaal perfectionistisch ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Tja, ik vind mezelf redelijk zuinig op mijn spullen. Ik heb mijn oude 13 inch na een jaar in mint conditie verkocht. Hierboven heb ik beschreven hoe het gekomen is, aan ieder zelf te beoordelen of het pech is of dat ik een sloddervos ben.

Zelf vind ik 100 euro eraf ook niet realistisch, maar een korting van 200 euro vind ik redelijk gezien de relatief onopvallende plek van de deuk. Ik ben zelf een ontzettende mierenneuker wat dit betreft dus ik ben bereid om er 200 op toe te leggen, nu is het zaak iemand te vinden die niet zo'n mierenneuker is en een verder gloednieuwe laptop wil hebben met 10% korting. Zal vanavond een fotootje plaatsen en hem op V&A zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-05-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
stijnos1991 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:17:
Ben zelf ook wel benieuwd of er zoiets is hoor. Vind 't niet mooi om te zien dat er aanslag op de toetsen zit. Klinkt mierenneukerig en ik weet dat het een gebruiksvoorwerp is, maar sommige mensen zijn nou eenmaal perfectionistisch ingesteld.
Zorgen dat je handen schoon zijn helpt goed tegen aanslag. Daarnaast kun je die aanslag ook makkelijk verwijderen natuurlijk. Het is geen beschadiging.

Chips onder je tobo is vervelender ja, maar van chips eten wordt alles vet en vies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik vind dit altijd wel grappig:
stijnos1991 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:17:
Ben zelf ook wel benieuwd of er zoiets is hoor. Vind 't niet mooi om te zien dat er aanslag op de toetsen zit.
Dus in plaats daarvan leg je een lelijk stuk rubber over je toetsen heen, want dat is wel mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Om die reden heb ik na krap twee jaar ook de screenprotector van mijn iPhone gehaald. Ding was gekrast waardoor er irritante moirepatronen te zien waren. Ik wilde er een nieuwe op doen maar het was opeens zo mooi en helder allemaal...

Met mijn geluk op moment niet lang meer alleen ;( :P

Maar de vraag is altijd: Waarom iets lelijks op je apparaat doen om te voorkomen dat het ding lelijk wordt?

[ Voor 16% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-05-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 09:30
Dat snap ik ook niet met die mensen die een hoesje om hun iPod touch oid doen. Dan zie je die mooie achterkant toch niet!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Japsuh schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:45:
Dat snap ik ook niet met die mensen die een hoesje om hun iPod touch oid doen. Dan zie je die mooie achterkant toch niet!?
Je bedoelt een siliconenhoesje? Die heb ik nooit gebruikt om die reden. Ik vervoerde m'n iPhone in een afsluitbaar tasje. Hetzelfde doe ik met m'n MacBook.
Je kunt een MacBook ook in een beschermende Speck SeeThru case stoppen, maar het blijft een gebruiksvoorwerp vind ik, en daarom bescherm ik hem alleen tijdens vervoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik heb een zachte stoffen sleeve eromheen waar hij alleen uitkomt bij gebruik. Drie voor vijf euro op ebay. Werkt perfect, ding ziet er nog uitstekend uit na twee jaar, en je hebt toch een mooie iPhone.

Een siliconenhoesje is een slecht idee vind ik zelf. Ik had er eentje om mijn iPod 1st gen en ironisch genoeg zorgde dat hoesje er JUIST voor dat ik krassen kreeg; stofjes en korreltje komen onvermijdelijk toch tussen het siliconen en de behuizing en blijven daar plakken en gaan heerlijk krassen. Ik schrok me rot toen ik de iPod na een paar maanden uit de behuizing haalde. Sindsdien gebruik ik alleen nog maar sleeves met een stoffen binnenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat er mij ook niet om of zo'n toetsenbordcover/hoes mooi is, maar of het functioneel is.

Ik vind het jammer dat de toetsen 'vervagen' als je een laptop al wat langer bezit. Zeker als je een beauty hebt als wij allen. Ik hoop dat dus te voorkomen met zo'n cover die je dus tijdens het typen niet hoeft te verwijderen en zoals ik het op de site zie waarvan ik de link eerder heb gepost, ziet het er niet eens zo lelijk uit. Smaken verschillen...

Ik heb verder wel een sleeve erbij gekocht voor het vervoer van A naar B, bij Icenter voor 22 euro.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 310606 op 11-05-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:56
Het blijft een gebruiksvoorwerp wat ook na bepaalde tijd weer vervangen mag worden, alles word minder mooi met de tijd dat je het voorwerp gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 310606 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:09:
Het gaat er mij ook niet om of zo'n toetsenbordcover/hoes mooi is, maar of het functioneel is.

Ik vind het jammer dat de toetsen 'vervagen' als je een laptop al wat langer bezit.
Oh, maar maak je dan geen zorgen. Ik heb in m'n leven als Mac-gebruiker nog maar één persoon gezien met een noemenswaardig versleten toetsenbord. En dat was een schrijver die echt werkelijk de hele dag bijna niets anders deed dan typen. (En dat was een 12" PowerBook G4, die ik ongeveer 4 of 5 maanden geleden zag. Reken maar uit hoe oud die machine was.)
Zeker als je een beauty hebt als wij allen.
En daar komt eerdergenoemd argument weer: waarom je mac lelijk maken om 'm mooi te houden? Wat heb je dan nog aan die mooiheid?

[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 11-05-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De toetsen van een MBP vervagen niet, het zijn geen plakletters die er opzitten... Gewoon af en toe even schoonmaken met een vochtig doekje o.i.d. (ik doe zelf altijd een beetje Glassex op een keukenpapiertje en maak de toetsen daarmee een voor een schoon, werkt perfect).

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Toetsen van Apple keyboards vervagen niet. Ik heb Macs van 25+ jaar oud en de toetsen zijn nog net zo goed leesbaar als de dag dat het ding uit de doos kwam. Wat ze wel doen is gaan glanzen omdat je door de aanslag de matte bovenlaag polijst. Ik weet niet precies hoe de letters erop gezet worden maar het is duidelijk harder plastic dan de rest van de toets omdat je ze na verloop van tijd steeds beter 'voelt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk, dat wist ik dus niet als overstapper zijnde, de toetsen zijn 'vervaagbestendig'. Goed nieuws dus. ;) Dan houdt je wel een ander probleem over, het eten tijdens het typen, bijvoorbeeld een zak chips. Kruimels en korrels, die kunnen wel onder de toetsen komen, neem ik aan? Vandaar mijn vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Laatst online: 14-01-2023
Anoniem: 310606 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:59:
Kijk, dat wist ik dus niet als overstapper zijnde, de toetsen zijn 'vervaagbestendig'. Goed nieuws dus. ;) Dan houdt je wel een ander probleem over, het eten tijdens het typen, bijvoorbeeld een zak chips. Kruimels en korrels, die kunnen wel onder de toetsen komen, neem ik aan? Vandaar mijn vraag...
Dat probleem heb je altijd als je boven je laptop gaat zitten eten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

CyBeR schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:16:
[...]

Oh, maar maak je dan geen zorgen. Ik heb in m'n leven als Mac-gebruiker nog maar één persoon gezien met een noemenswaardig versleten toetsenbord. En dat was een schrijver die echt werkelijk de hele dag bijna niets anders deed dan typen. (En dat was een 12" PowerBook G4, die ik ongeveer 4 of 5 maanden geleden zag. Reken maar uit hoe oud die machine was.)
Ik ben dan ook een uitzondering. De letters van het toetsenbord van m'n iBook G4 waren na een jaar versleten. Veelgebruikte toetsen zoals de e, r, t en n waren helemaal kaal en van sommige andere was nog maar een klein stukje van de opdruk aanwezig.
Ik heb toen bij A-Mac trouwens een aantal nieuwe toetsen gekregen die afkomstig waren van een defecte iBook en in ruil daarvoor heb ik daar m'n PowerBook gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 310606 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:59:
Misschien moet je dat gewoon niet doen? Of is je volgende vraag of er waterdichte cases zijn voor als je hem in bad wil gebruiken :?

Ik snap het gewoon niet. Aan de een kant wil je hem mooi houden en er allemaal hoezen en weet ik het op gaan plakken. Maar aan de andere kant interesseert het je blijkbaar niet, want je gaat er wel een zak chips boven leegeten.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 11-05-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Canaria schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:15:
[...]

Ik ben dan ook een uitzondering. De letters van het toetsenbord van m'n iBook G4 waren na een jaar versleten.
Uit m'n hoofd zeg ik dat de iBook G4 juist uitzonderlijk was. Ik betwijfel ten zeerste of je dat met een ouder of nieuwer toetsenbord ook voor elkaar krijgt. In ieder geval heb ik hier ook nog toetsenborden liggen van twee processorarchitecturen geleden (ja, voor de PowerPC was er de Motorola m68k), en ook die zijn nog perfect leesbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door CyBeR op 11-05-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 21:17
RSD1982 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:22:
[...]

Om wellicht meer twijfel te zaaien.
Ik heb hier een laptop gehad met dezelfde processor als de MBP 15 i7 620M. Deze draait als je de benchmarks mag geloven beter als de quadcore versie als je m vergelijkt met de 720QM. Hier heb ik prima op kunnen gamen. Probleem was de grafische kaart. Er zat een ATI HD 5470 in en ik weet niet wat de huidige videokaart in de nieuwe MBP doet. Wellicht iets beter. Ik kon prima BFBC2 spelen, Just Cause 2 etc. De nieuwere spellen die nu nog uit moeten komen zullen naar alle waarschijnlijkheid (veel) minder lopen. Ik kon op medium high spelen.
Thx voor toch nog een andere kijk erop! :) Goed om te weten, maar ik denk toch dat ik voor een zelfbouw PC ga en nu gewoon Macbook voor de mobiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Brillendoekjes die je gewoon bij de supermarkt kan kopen zijn ook heel geschikt voor het schoonmaken van schermen en toetsen.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:21:
[...]

Misschien moet je dat gewoon niet doen? Of is je volgende vraag of er waterdichte cases zijn voor als je hem in bad wil gebruiken :?

Ik snap het gewoon niet. Aan de een kant wil je hem mooi houden en er allemaal hoezen en weet ik het op gaan plakken. Maar aan de andere kant interesseert het je blijkbaar niet, want je gaat er wel een zak chips boven leegeten.
Ik ben lyrisch over de Macbook Pro, maar zo freakish ben ik ook weer niet dat ik hem in bad wil gebruiken.

Wat begrijp je precies niet aan mijn vraag, ik neem aan dat je als je bijvoorbeeld gaat tekstverwerken dat je wel eens een versnapering tussendoor eet, een zakje Lays of een Snicker bijvoorbeeld, of mag dat niet volgens de Apple etiquette? Een zogenaamde 'clean desk policy'?

Volgens mij heb nergens gezegd dat ik hem mooi wil houden, mij gaat het er om dat die kruimels of ander rommel niet onder de toetsen komen, vandaar mijn vraag over een bepaalde cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-05 15:04
Anoniem: 310606 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:01:
[...]

Ik ben lyrisch over de Macbook Pro, maar zo freakish ben ik ook weer niet dat ik hem in bad wilt gebruiken.

Wat begrijp je precies niet, ik neem aan dat je als je bijvoorbeeld gaat tekstverwerken dat je wel eens een versnapering tussendoor eet, een zakje Lays bijvoorbeeld, of mag dat niet volgens de Apple etiquette? Een zogenaamde 'clean desk policy'?

Volgens mij heb nergens gezegd dat ik hem mooi wilt houden, mij gaat het er om dat die kruimels of ander rommel niet onder de toetsen komen, vandaar mijn vraag over een bepaalde cover.
Het lijkt me een beetje vreemd om boven een laptop te gaan eten :').
Doe dat gewoon even er naast oid, problem solved d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 21:43
In plaats van reacties geven hoe vreemd iemand is zou ik of niet reageren of mezelf proberen in te leven en een oplossing zoeken.
Voor iedereen die zo zuinig is op z'n macbook en het nodig vindt om het toetsenbord te beschermen: http://www.amazon.com/Pro...MacBook-Pro/dp/B000J02P1I klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Pics van mijn ongelukje (hopen dat de nieuwe iPhone een betere cam heeft...):
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sr78/mbp/IMG_0395.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sr78/mbp/IMG_0399.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sr78/mbp/IMG_0401.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:35
Ik heb sinds kort de nieuwe MBP 15' i5, en nu heb ik soms als ik de laptop op pak, optil etc. dat ik rechtsonder (rechts van het trackpad), een tik hoor. Het is ook echt alleen wanneer ik hem schuin houdt, of optil. Is dit de harde schijf? Deze kan toch niet zo snel al aan z'n eind zijn? Of is het normaal?

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:33:
Pics van mijn ongelukje (hopen dat de nieuwe iPhone een betere cam heeft...):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er niet zo erg uit toch? Gewoon blijven gebruiken lijkt mij. Ik heb zelf ook een deukje in de achterkant van m'n scherm zitten (eigenlijk bovenop dus als de MBP dicht is). Heb m'n monitor zachtjes laten vallen toen ik die aan het verplaatsen was. Gelukkig heeft het scherm erachter helemaal geen schade, dus is het allleen maar cosmetisch, wat bij jou zo te zien ook is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-05 16:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ what she said :Y)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.