Toon posts:

99% van de CS spelers is newbie.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 404 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
kleine aanvulling....

"Dat die kerel rcon heeft"...

Quite simpel... die server is van Vos en mij.....

Ik had je eerst gebanned Sn@ke.... heb daarna besloten om die ban eraf te halen... waarna jij na een paar minuten terug komt om mij meteen de huid vol te schelden.....

En owh.. ik zal best wel een newbie zijn.. speel dit spelletje pas sinds beta 4 dus zo lang is dat nog niet... maar goed.... als mr hardcore speler heb jij natuurlijk eerst de policies gelezen zoals die op de server gelden... en wist jij natuurlijk ook hoe je te gedragen op een FF server.... omdat iemand een granaatje onder je kont schuift maak jij hem maar meteen half af...... best.

Veel succes op een van de andere vele cs servers die Nederland rijk is.. maar mijn server kom je niet meer op.

Have a nice day,

[GoT]ArRayage

ps.. die zogenaamde TK'er met 't granaatje heeft nog heerlijk gespeeld nadat jij weg was... bedankt dat jij als ervaren spelen hem hebt laten zien hoe het moet.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik ben het helemaal met firefox eens maar ik word zelf wel eens pissed omdat op een DE een aantal t's gaan campen.
Vin k irri maar ik kan er mee leven vooral als ze genadeloos worden afgeknald.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Raymond v/d H
hehehe

nee... je vroeg of ik hem wou kicken... nee dus.. maar als jij hem meteen de volgende ronde half afmaakt kan ik nooit meer zien of hij expres granaatjes naar jou toe flikkert... je had natuurlijk ook gewoon nog 2 rondes kunnen wachten totdat ik zelf had kunnen zien of hij dat bewust deed of niet...

VERDER... speel ik daar voor m'n plezier en niet om agentje te spelen... en opdrachten neem ik al helemaal niet aan.

Dus have fun... (somewhere else)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:49

Vos

AFCA

1 woord voor jullie allen: zielig !!!!

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Wie is 'Jullie allemaal' in dit geval?

't komt zo een beetje ongenuanceerd en provocerend over... een losse vuurpijl, doelloos, Het heeft geen motivatie, het bevat geen inhoud, het geeft geen richting aan.

* Firefox denkt soms wellis dat 99% van de forum bezoekers newbie is :Y) ;)

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Toch maar ff die UNBAN hack ophalen van internet, dat helpt vaak wel :)

Dus...

• Hoyden
GOT is soms idd nivo 0, helaas.

Verwijderd

..ik ben zelf ook een dikke newbie, speel sinds eind november. Sommige lui kunnen echt overal over zeiken. Dan wallcheat je.
-jaja...punkbuster draait hier dus denk ff na voor je gaat zeuren
-jah duh, je gebruikt die asus drivers
-Ja nee tuurlijk, dat werkt ook zo lekker op m'n radeon.

Dan heb je weer een aimbot dan weer dit dan weer dat, dan camp je weer te veel, dan ben je VEEEEEELSTESNEL op de enemy spawn (knife + duck-jumping), dan ben je weer een lpb en zijn hun allemaal hpb's....

dat soort onzinnige discussies..heb ondertussen maar een bind gemaakt

"Soz, i'm not a cheater, but i take that as a compliment: THANX!!"

Achjah...ik heb tot nu toe 1 keer iemand uitgescholden voor cheater, en terecht bleek achteraf...verder nooit want het is gwoon puur zielig om te cheaten en ik weet hoe irri het is om beschuldigt te worden....

=Gm= Voodoo Glow Skull

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Op zaterdag 10 maart 2001 17:46 schreef The Fox het volgende:
Toch maar ff die UNBAN hack ophalen van internet, dat helpt vaak wel :)

Dus...
Moet ik je teleurstellen... de Unban hack is geklust op het waanzinnige feit dat Valve de Autenticatie aan de hand van de CD key verdeelde over 3 WON servers waarbij de elke server een eigen code afgaf. Mav, je had 3 verschillende WON codes. De unban hack werkte door de code van een andere server op te vragen, daarmee in te loggen en de ban op het 1e ID er weer af te halen.

Sinds een dag of 3 echter is dat registratie systeem omgegooid. Dit juist om die hack de nek om te draaien. Hoewel ik het betreur dat mijn Banlist van ongeveer 1500 TK-ers en Cheaters naar de rats is - de codes zijn namelijk geenszins gelijkend op de oude, om problemen te voorkomen - maakt dit het wel veel makkelijker... ik weet nu dat je echt weg bent, en dat je niet meer onder een andere code terug kan komen tot je een andere CD code hebt. >:)

Sorry to disappoint sja B-)

this time those Valve guy's realy figured it out... Way to go!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ik toch altijd gedacht dat het lpb en hpw was.

LPB= Low Ping Bastard
HPW= High Ping Weener(meestal Casema:7)

PSN

• Hoyden
FireFox,

ik moet je echt teleurstellen..

Of die BAN is weg weggehaald, maar die UNBAN HACK werkt wel, paar uur geleden heeft die nog op je 'servertje' gespeeld.

Dus..

:)

Verwijderd

..wat jij wil joh :)

• Raymond v/d H
Snake had ik zelf geunbanned...

sounds strange.. I believe in 2nd chances...

maar meneer kwam binnen om mij de huid vol te schelden... toen is de ban er weer op gegaan..........

Verwijderd

Topicstarter
LoL grappig he....
Trouwens ook handig.
Ik heb toch nog 3 CD keyz :)

Maar over die kick. De 1e keer. Had je mij niet ff kunnen waarschuwen. En waarom heb je die andere kerel niet in 1x gekickt toen hij bij respawn die granaat onder mij gooide (tot 2x toe) ?

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

enig idee hoeveel mensen er gebanned worden?
enig idee hoeveel we missen omdat we er niet zijn maar achteraf over horen dat ze als we weg zijn zo dapper zijn om alsnog te beginnen?

Waarschuwingen zijn duidelijk: Policies, en ook komen er van de Rconners regelmatig waarschuwingen langs zeilen.

In nederland wordt iedereen de wet geacht te kennen. Niet iedereen weet ook daadwerkelijk alle artikelen uit zijn kop. zijn het wat veel voor nl... en je kan ze niet zo makkelijk vinden altijd.

Op mijn (sorry Ray, Onze) server zijn de regels vrij duidelijk. Op 1 HTML gevalletje bijelkaar geklust, en de meest overtreden regel wordt ook nog eens middels binds duidelijk gemaakt. Deliberate TK is NOT allowed. Ik vinnet niet teveel gevraagd om als je gebuik maakt van de fasciliteiten die wij aanbieden, even rekening te houden met onze regels, en even onze policies (waar nieteens een banner op staat) door te lezen, en je er aan te houden.

met alle vrije tijd en geld die we er insteken - de locatie en de traffic worden wel gesponsord door vuurwerk, maar die server hebben we zelf mogen dokken - vind ik dus dat wij dat zondermeer mogen eisen.

dus... HOEZO WAARSCHUWING?

• Hoyden
Boeie, alsof jij het leuk vind om op die servers te spelen Dirk :)

Jij vind het toch niet zo leuk om tegen die newbies te spelen, dus wat boeit het dan ?

Dan is Gamepoint ofzo beter voor jou :)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:56
Op zaterdag 10 maart 2001 15:29 schreef YakuzA het volgende:

[..]

dat mog ook wel als je 2 avondjes op got speeld en gelijk on nr 29
Ho ff, ik bedoel jou niet, maar Sn@ke. Wat een :r:r:rpatser is dat.

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op vrijdag 09 maart 2001 21:47 schreef Sn@ke het volgende:
Trouwens LANNEN ownz ook...
[afbeelding]
Hoezee! cs_mansion, de maps der maps! Doen wij altijd als traditie op de LAN, het is echt superwreed om samen met o.a. Wim (zie sig) dat huis te verdedigen... :9 Prachtig!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Firefox lulde:
AWM, Snipen, Campen, whatever... het is een TACKTIEK. Ik weet niet hoe jij inelkaar steekt, maar dit spellete is gebaseerd op realisme. het idee is overleven, en je objective halen, niet om met 40-39 aan het einde van een level bovenaan te staan.
Jah, dat is soms lullig, ja, dat maakt het soms klote lastig om te winnen... maar het initiatief in het spel ligt altijd bij 1 partij.
CS? CT-ers moeten aan de bak om die hossies te krijgen
DE? Terrors moeten actie ondernemen.
AS? CT-ers moeten hun doel halen.

de andere partij is gewoon uit het oogpunt van de missie al in een defensieve rol geplaatst. En als je met gecontroleerd doorgangen afsluiten (snipen, posities innemen -> door vele NEWBEE's al gauw campen genoemd) dat doet, dan voer je je missie uit.

Dit is geen actie spel, dit is niet bedoeld om door gangen te rollen. Daar zijn verscheidene DM vormen van UT en HL en Q3 bedoeld.
Precies, helemaal mee eens. Eindelijk iemand die dit spel doorheeft. Mik dit ergens online ofzo, dit is gewoon wat 99% van de CS spelers niet weet of wil weten |:(

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom reageren ze er dan op ?

• Raymond v/d H
ach.. heb net even 't log erbij gepakt.. en hij leek het toch aardig naar z'n zin te hebben... maar goed...

Veel succes met je won-id's..... *D

Verwijderd

Topicstarter
AWM, Snipen, Campen, whatever... het is een TACKTIEK. Ik weet niet hoe jij inelkaar steekt, maar dit spellete is gebaseerd op realisme. het idee is overleven, en je objective halen, niet om met 40-39 aan het einde van een level bovenaan te staan.
Jah, dat is soms lullig, ja, dat maakt het soms klote lastig om te winnen... maar het initiatief in het spel ligt altijd bij 1 partij.
CS? CT-ers moeten aan de bak om die hossies te krijgen
DE? Terrors moeten actie ondernemen.
AS? CT-ers moeten hun doel halen.
de andere partij is gewoon uit het oogpunt van de missie al in een defensieve rol geplaatst. En als je met gecontroleerd doorgangen afsluiten (snipen, posities innemen -> door vele NEWBEE's al gauw campen genoemd) dat doet, dan voer je je missie uit.

Dit is geen actie spel, dit is niet bedoeld om door gangen te rollen. Daar zijn verscheidene DM vormen van UT en HL en Q3 bedoeld.
Sja. Ik geef je groot gelijk in een DEEL ven je verhaaltje. Alleen. In public servers is wat anders. Het heeft niet veel nut dat je in je 1tje de bom gaat verdedigen als de rest van je team toch in de basis zit, of gaat rushen. Het probleem is dat als je met iedereen afspreekt naar bom1 te rushen in Dust, ze allemaal ok zeggen, maar er uiteindelijk 2 meegaan. Daarom hebben camp tactics blabla geen zin.

De meeste lui die ik ken spelen op public servers om de 1op1 of 1opmeer situaties te oefenen. Die campplekjes kennen we ondertussen wel, daar word je ook niet beter van. De meeste campers gaan ook niet de bom verdedigen, maar zoeken gewoon een plekkie op waar de gemiddelde CSer aan voorbij loopt. Als je dan zo'n hoekie om springt waar al 4 rondjes een kerel zit, en je schiet gelijk raak. Dan weet je het wel weer.

AWP is gewoon een lam wapen. Daar heb je geen skills voor nodig (ookal zeggen de meesten van wel). Gelukkig word de AWP in 1.1 flink onder handen genomen en dat word ook tijd :).

Mp5 uber alles :D :D

Verwijderd

Someone refresh my mind.. waar gaat deze topic eigenlijk over??

Als ik het allemaal zo lees, zijn niet alle mensen 100% in orde..
Noem geen namen.. (haha lekker lullig :P )

Je moet echt weten dat ik hekel heb aan:
-Zeikerds (=> "die hard" zeikerds, die gewoon 3 uur lang over 1 ding zeiken)
-Team Killers
-Team Shooters
-Lamers / Cheaters

Ik speel altijd op GoT 1 of 2 .
Buiten die servers vertrouw ik het gewoon niet, door al die ******* cheats die in omloop zijn.

Kan eigenlijk nog steeds niet het nut zien van cheats, tja.. je killed makkelijker.. SO WHAT?

Ik kick/ban af en toe ook wel is mensen (jaja) maar daar heb ik meestal wel een reden voor.

Mensen met meeerdere WONID's : ...... <- tis gewoon TE zielig voor woorden.

Als je gebanned word, ACCEPTEER dat dan.

[GoT]Dutch Commando
"Hate me for it >:) "

Verwijderd

Ik speel CS als sinds CS beta 1 ( ohh jonge.. wat goed!! ;) )

Maar ik weet dus de "vaste" camp plekjes.
Ik kijk ook altijd op die plekjes, want meestal zit daar wel iemand.

En dan ZIJN er van die mensen... die DAN zeggen:
"HOE WIST JE DAT IK DAAR ZAT?"

1 keer raden wat voorn persoon dat was :)

• Raymond v/d H
ach... ik heb 't rare idee dat dat ene regeltje ergens in een vaag config bestandje op de server ook wel afrekent met die meerdere won-id's... :Y)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Op vrijdag 09 maart 2001 16:24 schreef 007 het volgende:

[..]

Was dat toevallig [GoT]Redhat? Heeft 'ie bij mij ook geflikt!
als jij diegene bent van toen, ik zei "cheat jij ofzo ;)"

;) staat voor "wink" voor "knipoog"

• RedHat
ik ken zat mensen waar we gewoon gezellig lullen over cheaten, zonder gescheld enzo... neem Breakdown, als hij n's lekker gaat kan ik gewoon zeggen "hééé zet je aimbot n's uit joh" zonder achteraf gezeur er over te krijgen, men moet wel snappen warneer er een geintje word gemaakt of niet....

Verwijderd

......he wat raar....ik kwam vandaag een of andere [Duron]800@1050 oid tegen op een got servertje (bah die komt daar ff binnen en ownt me ..grrr :))......ik trek verder geen conclusies ofzow hoor. :P

(ok nu snapt volgenz mij niemand het meer...ik wel en 1 iemand uit deze topic ook)

=Gm= Voodoo Glow Skull

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:51
FireFox,

ja je hebt wel gelijk, ik bedoelde alleen dat ik zelf bijna nooit camp en dat ik zelf een hekel aan de awp heb, gewoon omdat ik het niet fijn vindt er mee om te gaan.

ja, die awp is een manier om te overleven maar als een compleet team dat doet is de lol er snel van af vaak

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ik ben wel goed in AWM'en maar ik vind het niet zo heel leuk om te doen.(met uitzondering van tundra en highrise*D)

Ik pak meestal m'n magnum 2.1 half automatisch en schiet die tegenstanders dwars door hun sodemieter.;)

PSN

• Raymond v/d H
hehehe... vooor mij is en blijft 't AWP....

Dat was ie in de eerdere beta's... en dat zal ie voor mij blijven....

Echter mensen die later zijn gaan spelen kennen hem alleen als AWM... dusss... ;)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

hmmm, heb vroeger ook AWP gezegd/getypt(heel kort toen CS 1.0)maar ben overgestapt op AWM klinkt leuker.
Wedden dat het in CS 1.1 ook AWM is. ;)

PSN

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 13:04 schreef Raymond v/d H het volgende:

Echter mensen die later zijn gaan spelen kennen hem alleen als AWM... dusss... ;)
Very true :)
Ik zeg ook altijd AWP, iemand die dan zegt dat het AWM is is dus net begonne met CS.

[GoT]Dutch Commando
"Respect for Beta 1 Veteran <- me"

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

'Respect' is my middle name ;)

Ook al heb ik er maar 1.

PSN

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 13:04 schreef Raymond v/d H het volgende:

Het was awp ja, maar gooseman was er zelf ook niet zeker van. Na onderzoek is gebleken dat het toch awm had moeten zijn. En ik speel al vanaf 1.1 (of was die nog niet uit :);))
Op zaterdag 10 maart 2001 19:58 schreef Sn@ke het volgende:

[..]
AWP is gewoon een lam wapen. Daar heb je geen skills voor nodig (ookal zeggen de meesten van wel). Gelukkig word de AWP in 1.1 flink onder handen genomen en dat word ook tijd :).

Mp5 uber alles :D :D
Dit is dus gewoon bullshit. De awm is een onderdeel van het spel, je weet gewoon bij de meeste levels waar mensen met een awm staan, hou er dan gewoon rekening mee. Met een beetje jumpen maak je ze makkelijk af. En je hebt er zeker skills voor nodig, als ik bij dust gewoon door de tunnel heen ren en er staan boven twee ct's met awm's, en ze raken me niet hebben ze duidelijk niet de skills voor het betere snipe werk. Ik vind het jammer dat de awm aangepast word, nu krijgen we een tweede scout, wat schiet je daar nou mee op :?:?:?

• Raymond v/d H
hey... niets negatiefs over de scout :P

Want als er 1 wapen in 't spel ondergewaardeerd wordt is het wel de scout.....

Scout.. licht... flexibel... bijna geluidsloos... wendbaar..... etc... you GoT to love it 8-)

Verwijderd

Hmm...een gecastreerde AWM (ik speel vanaf deze versie :))..zal dus wel een sterkere scout worden lijkt mij wel een goed plan eigenlijk. Scout vinnik gwoon heel tof omdat je d'r ook al bewegend mee kunt schieten....probeer dat maar niet met je awm. Wat trouwens wel raar is dat als je met een awm op een trap staat je gwoon helemaal neit meer kunt richten....beetje fake

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zondag 11 maart 2001 14:13 schreef --BoBo-- het volgende:

[...]
En je hebt er zeker skills voor nodig, als ik bij dust gewoon door de tunnel heen ren en er staan boven twee ct's met awm's, en ze raken me niet hebben ze duidelijk niet de skills voor het betere snipe werk.
Heb je nooit gehoord van 1 tactisch gegooide smoke-granaat in die tunnel en je knalt ze zo af>:).

PSN

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Waarom wordt ie aangepast? Iedereen met een beetje verstand van wapens weet dat zware kaliber sniper rifles wel degelijk over langere afstand iemand met 1 schot kan doden. Afhandelijk van waar je iemand treft, in z'n voet zal niet zo effectief zijn nee. Maar een schot midden op het borstbeen of maagstreek zal wel degelijk dodelijk zijn.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Voor de duidelijkheid. Veranderingen AWM/AWP:
1 Geen crosshair zonder zoom
2 Niet dood als je in benen of armen geraakt wordt.

2 weet ik niet helemaal zeker dus: Correct me if i'm wrong!

PSN

• RedHat
Op zondag 11 maart 2001 14:20 schreef Raymond v/d H het volgende:
hey... niets negatiefs over de scout :P

Want als er 1 wapen in 't spel ondergewaardeerd wordt is het wel de scout.....

Scout.. licht... flexibel... bijna geluidsloos... wendbaar..... etc... you GoT to love it 8-)
juist, ik als t met scout, komt tankie aan, 2 gasten achterin, koppie uitsteken, pats, met scout 2 kill 1 shot

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 14:26 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Heb je nooit gehoord van 1 tactisch gegooide smoke-granaat in die tunnel en je knalt ze zo af>:).
Ik zeg toch dat hun niet de goede skills hebben, ik weet wel wat te doen :)

-BoBo-
Semi-veteran, Beta 5 :P

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Op zondag 11 maart 2001 14:57 schreef YakuzA het volgende:
2 Niet dood als je in benen of armen geraakt wordt.

2 weet ik niet helemaal zeker dus: Correct me if i'm wrong!
Dat zijn prima aanpassingen maar geen crosshair zonder zoom.. twijfelachtig. Dan zou dit voor ALLE sniper wapens moeten gelden.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Bij beta 6.6 had je een tijd ook geen crosshair , waren ze vergeten in installer te gooien.
Die moest je uiteindelijk zelf downloaden ;)

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

Topicstarter
Mensen met meeerdere WONID's : ...... <- tis gewoon TE zielig voor woorden.
Hoezo is dat zielig dan? Die CD keys zijn vaak in gebruik. Als je dan een war hebt is et irritant om niet te kunnen spelen, een 2e key is dan zeer makkelijk.

Dan nog ff over de AWP
Het is en blijft een AWP. De AWM heeft een 5 kogels bevattend magazijn, en de AWP 10.
www.accuracyinternational.com/AW.htm

In de eerdere CS versies zat er ook geen richtertje op de loop van de AWP, maar later heeft een of andere freak die erop gezet. Dit klopt dus niet. Hadden ze gewoon weg moeten laten. Over die crosshair, de AWP crosshair is alleen weg als je uitgezoomd bent. Dus als je in de scope kijkt zit ie er nog gewoon.

Mzls

Verwijderd

Ik heb bij CS nog geen eeeeeeeeeeen keer gehad dat me WONID (CD-Key) in gebruik was.

En ik heb hem gewoon in winkel gekocht.

DC

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Gebruik key van vriend die niet online speeld, ga zelf nog kopen binnekort.
Nooit last van key in gebruik!!!

PSN

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Op zondag 11 maart 2001 17:17 schreef Sn@ke het volgende:
Hoezo is dat zielig dan? Die CD keys zijn vaak in gebruik. Als je dan een war hebt is et irritant om niet te kunnen spelen, een 2e key is dan zeer makkelijk.
Uhw? waarom heb ik daar nou toch nooit last van?

• Vos
  • Laatst online: 22:49

Vos

AFCA

dan heb jij geluk..ken genoeg lui met gekochte HL die het hebben.....

• Raymond v/d H
Ik niet.... heb er dan ook nog nooit last van gehad... just buy the game >:)

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Op zondag 11 maart 2001 18:42 schreef Vos het volgende:
dan heb jij geluk..ken genoeg lui met gekochte HL die het hebben.....
En dan heb ik het nog niet eens over een gekochte CD... (jah, de key waar ik nu onder speel jah, die is wel gekocht)

Maar dan nog... als iemand anders die Key gebruikt, dan bied Valve de mogelijkheid om een andere code te krijgen. Als je maar aan kan tonen dat je het origineel hebt.

Als iemand 5 of 6 codes heeft, kun je er op je fikken natellen dat ie daar hooguit 1-tje van gekocht heeft. Guess what... als je een robleem hebt om op een van die andere 5 te connecten, dan is dat op een illegale key, en dus je eigen probleem. Moet je niet zielig bij mij komen doen.

Om Halflife te kunnen spelen heb je aan 1 key genoeg. Koop er zelf een, of regel de key bij iemand die toch nooit online speelt.

It's not that hard, ik zit niet in dat warez cirquit, en ik had het in notime allemaal voor elkaar.

Verwijderd

Dat wordt monitor modden.....ff paar groene (in mijn geval dan) streepjes in de vorm van een kruisje in het midden van je monitor plakken >:) en terug heb je je crosshair hehe

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Idd, da's niet echt een intelligente aanpassing van Valve... tis irritant, maar verder niet onoverkomelijk. Ik zie er niet echt het nut van.

• Hoyden
Dat jullie nooit last hebben van die key, die in gebruik is, dat is raar.

Ik ken o.a. ook een heleboel mensen waarvan die key regelmatig in gebruik is..

Is het zielig dat je meerdere keys hebt ??
En wat boeit het nu of je dat spel hebt gekocht?

Sjonge, jonge, wat doet iedereen hier weer net alsof niemand 'gekopieerde' software heeft..

Als je cd key in use in, dan pak je toch een andere? Dat dat van een kopie is boeit toch niet, als ik maar kan spelen :)

Verwijderd

ik ben ook newbie eigenlijk :) ik speel cs pas sinds versie 1.0 :D

Komt eigenlijk allleen maar omdat ik daarvoor met een modempje zat te kutten.

Ik denk dat ik zelf wel goed ben eigenlijk, sta vrijwel altijd bovenaan. Zeiken over cheats heeft eigenlijk geen zin want 9vande10 x is het gewoon niet waar.

Ik ben ook eens beschuldigd van speedcheat maar de sysop die zelf meespeelde was gewoon aan het laggen. Ben gebanned op die server mar intreseert me nix want er zijn zat andere servers.

Ben trouwens:
[=UCC=]Bezerker
Bezeker[OF!]
Woedend[EEND]je

help me trouwens ff: [topic=142088]

Verwijderd

Topicstarter
Al andere key geprobeerd ?

Verwijderd

hehehe

Dat heb je met elk spel waardat je een killer ping hebt.

Neem nu gisteren dacht iedereen dat ik een aimbot had, had bij TDM continu 16 kills en meer zelfs 22 kwam erin voor.

Ik had een ping van 33 terwijl alle anderen eentje hadden tussen 180 en 2000.

Vrij normaal...

Eventjes zeggen voor de aanwezige NEWBIES: ALLE SERVERS MET CSHP4 en ouder LATEN GEEN AIMBOTS TOE.

Voila... :)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Op vrijdag 09 maart 2001 11:40 schreef Sn@ke het volgende:
99% van alle CS spelers die er zijn is newbie.
Als je 5x iemand in de kop killed ben je gelijk een cheater.

In de NL ladder met CB wars. ELKE clan die verliest zegt dat de tegenstander cheat. Zelf de clans die zichzelf zogenaamd toppers noemen.

CS is echt geen REET meer aan zo.
jaja
99%??
en die andere 1 procent hoor jij zeker bij?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Anders ga je ff ouwe koeien uit de sloot halen... |:(

• KALN
  • Laatst online: 29-05 08:18
Zoek jij maar eens zo'n server voor mij op dan.
Probeer 4Kings server of Z server. wordt je gekicked als je te weinig zkillz (www.zkillz.com) heb.

49 0 195.149.21.103 27015 Four Kings [PB] HZ de_dust cstrike 11 of 16
85 0 193.64.232.5 27015 kpnQwest - The Wrat de_train cstrike 14 of 16

gemiddelde zkillz op 4K server. 1800 op Z is het 3000. maar daar loop je ook gewoon zet0r of schwein tegen het hoofd zeg maar :p

En ja klopt er blijven n00bs tussen zitten. Ik heb ook wel eens me dag niet dat ik gewoon stom doe. Maar ik ben neit iemand die er openbaar over gaat blaten gedurende de game en cheaters noem ik niemand tenzij het bewezen is. (op dat moment)

grtz

Have fun met cs. :)

Verwijderd

C00l die bovenstaande servers :)
Ga ik es een keer proberen..maar denk niet dat ik dat ga redden ;)

De (ex) 4k'er waar ik welles mee speel is echt LIJP goed.. als dat representatief is voor die server skillz... *ouch* ;(
:)

Verwijderd

Bah wat is dat lelijk zeg, ik hou het bij tactical ops als ik die screenie zie..

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:19

MartNL

&nbsp;

Ik vind sommige admin hier bij tweakers net echt heel heel zielig hoor.
Je krijgt nooit een kans om iets uit te leggen zeker niet op een got server.
En ook niet als je topic gesloten word waar ik het soms totaal niet mee eens ben.
Dan komt er ineens een pubertje van 18a19 jr
die zich heel groot voelt omdat hij adminkots is.. bleww sukkels

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

het gaat er toch niet om hoe oud je bent, het gaat er om hoe je je macht mis/gebruikt.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Jongens, je kunt wel blijven zeiken op die gasten, maar dan moet je gewoon lekker wegblijven. De sfeer op Strikerz en GoT is altijd goed en dat blijft zo, mede door de modjes en admins. En als je gebanned wordt moet je écht iets op je kerfstok hebben.
En zoals je hier tekeer gaat (Sn@ke) zal het ook hier niet lang duren. :)

Nuff said!

Men, ga zo door!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:46

WoutF

Hoofdredacteur
Op maandag 13 augustus 2001 14:07 schreef RaDKiLL het volgende:
Jongens, je kunt wel blijven zeiken op die gasten, maar dan moet je gewoon lekker wegblijven. De sfeer op Strikerz en GoT is altijd goed en dat blijft zo, mede door de modjes en admins. En als je gebanned wordt moet je écht iets op je kerfstok hebben.
En zoals je hier tekeer gaat (Sn@ke) zal het ook hier niet lang duren. :)

Nuff said!

Men, ga zo door!
Amen to that

Ik ben zelf ook nog aardig n00b maar ben er pas 2 keer voor uitgemaakt. En dat was dan door mensen met een iets te groot ego die mij opeen gaan blocken als ik aan het schieten beb, tja dan wordt je geraakt, maar dat kan natuurlijk nooit aan hun liggen dun blame it on the n00b. Boeit mij weinig hoor, stoor me er niet aan, de sfeer op Strikerz is gewoon goed en om kleine dingen moet je niet uit je dak gaan.

• pica
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op maandag 13 augustus 2001 14:16 schreef woutf het volgende:
[..]
N00000B >:) :P ;)
Op maandag 13 augustus 2001 13:22 schreef MartNL het volgende:
En ook niet als je topic gesloten word waar ik het soms totaal niet mee eens ben.
Oh, en sinds wanneer heeft de leeftijd van iemand te maken met zijn skillz? De admins op stikerz zijn allemaal retegoed, net als die van GoT.
Don't like it, beat it.

En het is geen GoT server, het is een server die 'toevallig' druk bezocht wordt door GoTtertjes... :)

Steam

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:46

WoutF

Hoofdredacteur
Op maandag 13 augustus 2001 14:53 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

N00000B >:) :P ;)
[..]

Oh, en sinds wanneer heeft de leeftijd van iemand te maken met zijn skillz? De admins op stikerz zijn allemaal retegoed, net als die van GoT.
Don't like it, beat it.

En het is geen GoT server, het is een server die 'toevallig' druk bezocht wordt door GoTtertjes... :)
Liever een n00b dan iemand met een k*t ping >:)

• pica
Op maandag 13 augustus 2001 15:02 schreef woutf het volgende:

[..]

Liever een n00b dan iemand met een k*t ping >:)
Touché ;)

Steam

Verwijderd

en ik zeg amen to that :)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Admin wordt je niet voor niets. Als je ff de moeite neemt om de faq te lezen ipv in de rondte te blaten kom je mischien wat geloofwaardiger over.
En wanneer word ik Admin?
Heel simpel: niet.
En moderator?
Ook niet. Niet zomaar in elk geval.
Ernaar solliciteren heeft geen enkele zin in ieder geval; we hebben in principe genoeg mensen. Een moderator wordt gevraagd omdat de crew diegene in staat acht een goede moderator te zijn. Mochten er gaten vallen die de crew niet kan opvullen met goede kanditaten zal daar melding van gemaakt worden en dan is iedereen vrij om te solliciteren.
Again, nuff said!

• MartNL
  • Laatst online: 22:19

MartNL

&nbsp;

Op maandag 13 augustus 2001 15:16 schreef RaDKiLL het volgende:
Admin wordt je niet voor niets. Als je ff de moeite neemt om de faq te lezen ipv in de rondte te blaten kom je mischien wat geloofwaardiger over.
[..]

Again, nuff said!
Ja tuurlijk word je dat niet voor niks.
Maar misschien heb je weleens gehoord dat sommige mensen en zeker jonge mensen.
Zodra ze een beetje ja een beetje macht krijgen voelen ze zich ineens heel wat.
En dat is bij sommige admin ZEKER het geval.
Maar daar zal je het vast niet mee eens zijn.

p.s ik bezoek tweakers.net heel vaak en ik mag er ook graag komen! En dat zal ik ook blijven doen maar ik heb soms weleens een beetje kritiek en dat valt altijd erg erg slecht.Dat zegt eigenlijk wel al genoeg.

• pica
Op maandag 13 augustus 2001 15:27 schreef MartNL het volgende:

[..]

Ja tuurlijk word je dat niet voor niks.
Maar misschien heb je weleens gehoord dat sommige mensen en zeker jonge mensen.
Zodra ze een beetje ja een beetje macht krijgen voelen ze zich ineens heel wat.
En dat is bij sommige admin ZEKER het geval.
Maar daar zal je het vast niet mee eens zijn.
Nope. De adminnetjes/modjes doen hun werk gewoon, en als je er meer achter zoekt vind ik dat paranoide.

Steam

Verwijderd

Waar gaat dit nou over? :)
Gaat dit over CS of GoT of.. ?

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Sommige mensen associëren GoT met Strikerz.
Anderen vergelijken GoT admins/modjes met Strikerz admins/modjes.
Het gaat er nu denk ik om dat bepaalde mensen problemen hebben met het feit dat ze gebanned zijn of een waarschuwing hebben gekregen van iemand die jonger is als zij zijn (tenminste, dat denken ze ;) ).
Nogmaals, het gaat er niet om hoe jong of oud de modjes zijn, het gaat erom dat ze hun taken goed vervullen. En in mijn ogen doen ze dat. Zowel op GoT als op Strikerz.

• Frenkpie
  • Laatst online: 10-11 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ja ik vind dit ook kut

ik ben geen HC cs speler (ben HC-UT-er :P)

maar ik kan aardig goed CS spelen enzo en soms kill ik er een stuk of 4 achterelkaar en soms zit er een hs bij. en ik heb dan nog.

dan krijg je van: cheater dit blalblalbal :( dit is eik 1 van de redenen wrom ik geen HC-cs speel

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ga er maar vanuit dat er niemand cheat die op strikerz speelt hoor

PSN

• BasieP
Op maandag 13 augustus 2001 21:25 schreef YakuzA het volgende:
Ga er maar vanuit dat er niemand cheat die op strikerz speelt hoor
hum...
zou ik niet te hard zeggen...
soms kom ik mensen tegen..waarvan je toch echt zou zweren dat ze je met een heady in assault als zij binnen staan en ik buiten (niet voor een deur ofzo) gewoon doodknallen.. :r
maja gelukkig zijn dat meestal geen vaste bezoekers

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 15:56

Zydell

* * * * *

Je kunt wel gaan schelden op mensen die andere mensen uitmaken voor cheaters of zelf cheaten, maar ik vind het zelf gewoon compleet waardeloos dat er on-line spellen zijn die het toelaten.
Van een wallhack weet ik niet of je die kunt tegenhouden, maar een headshotscript is toch wel wat tegen te doen zodat het niet toegelaten wordt ofzo?
Owhjah, En wat zijn de IP's van de GoT cs servers?

• pica
Op maandag 13 augustus 2001 21:35 schreef W-SurFeR het volgende:
Je kunt wel gaan schelden op mensen die andere mensen uitmaken voor cheaters of zelf cheaten, maar ik vind het zelf gewoon compleet waardeloos dat er on-line spellen zijn die het toelaten.
Van een wallhack weet ik niet of je die kunt tegenhouden, maar een headshotscript is toch wel wat tegen te doen zodat het niet toegelaten wordt ofzo?
ER ZIJN GEEN GOT SERVERS!!
Er zijn echter wel servers waar veel GoTters opkomen :)

onderaan op http://www.strikerz.net/stats staan ze.

Steam

• BasieP
Op maandag 13 augustus 2001 21:35 schreef W-SurFeR het volgende:
UTFS

[topic=152572]
public 1: 213.239.154.30:27017
public 2: 213.239.154.30:27027

Verwijderd

zo dit is wel een 'kijk eens hoe goed ik ben' topic hoor :P

heb de eerste twee pagina's gelezen en het meeste wat ik las was in de trend van 'iedereen zegt dat ik cheat :('

bedoelen ze nou niet gewoon 'ik wil even vertellen hoe goed ik ben, door te zeggen dat anderen denken dat ik cheat, zo goed ben ik !'

ik heb persoonlijk eigenlijk meer respect voor de mensen die iedereen afraggen en vervolgens niet de behoefte hebben het nog ééns aan iedereen te verkondigen hoe goed ze wel niet zijn...

just my 2 cents :)

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 06:56 schreef xfiles het volgende:
hehehe

Neem nu gisteren dacht iedereen dat ik een aimbot had, had bij TDM continu 16 kills en meer zelfs 22 kwam erin voor.

Vrij normaal...

Eventjes zeggen voor de aanwezige NEWBIES: ALLE SERVERS MET CSHP4 en ouder LATEN GEEN AIMBOTS TOE.

Excuse me..
maar er staat
99% van de CS spelers is newbie.
EN dan begin jij over UT en over je ping ??

• Inbox4me
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

"Pubertje" "18a19 jr" |:(

Laat ook maar, ik ga me hier ook niet druk over maken }:O

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:10

Flapmo

and back is gigi!

Tuurlijk is 99% van de cs spelers newbie, daarom campen ze ook zoveel, ze kunnen gewoon niet fatsoenlijk spelen
[megasnelle reactie :P]Erm maat, je haalt 1. dingen door de war, newbie's zijn niet altijd irritant, ik ben newbie en toch lopen ze niet allemaal op me te schelden. 2.IK SCHIJT OP GOZERS ALS JIJ, altijd patsen over die scores, terwijl je zelfs soms ook wel eens per ongeluk blockt. En dan zeggen dat die ander blockt, maar dat komt omdat meneer ervoor springt en de "n00b" geen kans geeft te schieten, end an kan meneer idd niet meer terug want hij was voor de "n00b" gesprongen, meneer gaat dood en gaat schreeuwen, WIES HIER NU DE NEWBIE? [/snelle reactie :P]

Danku voor uw aand8 en tot de volgende keer

Flapmo

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

/me haat oude koeien.. they bring up old bad things

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 23:08 schreef Paestero het volgende:
/me haat oude koeien.. they bring up old bad things
wow nou je t zegt, deze heeft BC3 overleefd ! :D

Verwijderd

Ik ben mega n00b met cs... plz don't kill me... :P

• pica
Poll:
Met welke kabelprovider krijg je tijdens CS OM 2 UUR SNACHTS!!! een ping van 4000, loss 80, en choke 100?
a. @Home
b. IGR
c. Casema
d. PLR

Steam

• Knakker
  • Laatst online: 11-11 20:50
Gewoon geen aandacht aan lui schenken die om de haverklap 'cheater' roepen. Of als je er wat van wilt zeggen doe dan zoiets van:

"Door te zeggen dat hij-en-hij cheat geef je in feite dus gewoon toe dat je zuigt."

Houden ze meteen op. Bij mij tenminste >:)

Anyway, wat je ook ZOU kunnen doen is servers opzoeken waar niet gecheat wordt OF het niveau ZO hoog is dat het niet opvalt :P denk hierbij aan Four Kings (195.149.21.103:27015), Geekboys (195.54.132.50:27015). Is dit ietwat te hoog gegrepen (ikzelf word er meestal gebutched :) ) dan zijn NL clanservers zoals die van UMF (145.89.150.193:27400), Restyle (195.11.243.39:16000) of de Shoarma-tent (shoarma.mine.nu:27015) een redelijke uitkomst. Oh ja, reden dat hier geen gewhine over cheaters is dat ze PB draaien. Nou is het niet zo dat PB cheaters uitsluit (de hardcore cheaters komen er nog wel onderuit) maar het grote gros van de huis-tuin-en-keuken cheaters houdt het wel tegen.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-11 14:39

Sick Nick

Drop the top!

Op dinsdag 14 augustus 2001 01:17 schreef JeanLucPicard het volgende:
Poll:
Met welke kabelprovider krijg je tijdens CS OM 2 UUR SNACHTS!!! een ping van 4000, loss 80, en choke 100?
a. @Home
b. IGR
c. Casema
d. PLR
b
maar dat heb je toch altijd >:)
Gelukkig is chello altijd wel lekker (ping onder de 50 en geen pakketloss)

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 01:17 schreef JeanLucPicard het volgende:
Poll:
a. @Home
b. IGR
c. Casema
d. PLR
A? :? :P

• pica
Op dinsdag 14 augustus 2001 01:21 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

b
maar dat heb je toch altijd >:)
Gelukkig is chello altijd wel lekker (ping onder de 50 en geen pakketloss)
Hee! Het was de bedoeling dat iemand Casema ging zeggen :P .

Steam

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-11 14:39

Sick Nick

Drop the top!

Op dinsdag 14 augustus 2001 01:32 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Hee! Het was de bedoeling dat iemand Casema ging zeggen :P .
Moet je even opletten:
Casema
Nu blij :7

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Het zijn gewoon slechte verliezers :(

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

jern's ondanks die pb word ik nog wel eens voor cheater uitgemaakt, maar dat zijn dan niet op da zkillz servers

hallo

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ik heb Casema Broadband Premium, en een gemiddelde ping van 40!!! :P
Dus ZEKER geen Casema...
offtopic:
Ik zag je, JLP, gisterenavond (13/8/01 jl) een aantal keer verschijnen op Strikerz om vervolgens weer net zo snel te verdwijnen.....
?!

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 06:56 schreef xfiles het volgende:
hehehe

Vrij normaal...

Sorry jongen, maar volgens mij ben jij bij het verkeerde topic beland... Maar afgezien daarvan, wou ik je even helemaal afzeiken op je "interessante" gedoe. CHSP4 IS ZO LEK ALS EEN RIETEN MANDJE! Ikzelf het een half jaar UT Insta Zeroping gespeeld, bij een US clan op een US ladder. En aangezien Zeroping aantrekkelijk is voor de cheaters, omdat je aimbot daar beter werkt dan bij regular Insta, heb ik het een en ander gezien. En laat ik je vertellen, sinds CHSP4 uitgekomen is verdriedubbelde het aantal spelers met aimbots! Dus denk ff na voordat je van alles eruit flapt... Bij voorbaat dank!:Z

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op dinsdag 14 augustus 2001 10:51 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik heb Casema Broadband Premium, en een gemiddelde ping van 40!!! :P
Dus ZEKER geen Casema...
offtopic:
Ik zag je, JLP, gisterenavond (13/8/01 jl) een aantal keer verschijnen op Strikerz om vervolgens weer net zo snel te verdwijnen.....
?!
[nog meer offtopic]
Ik had jou maar heel fftjes gezien :P
[/nog meer offtopic]

en pica: Casema Basic zuigt nog harder dan IGR 40% van de tijd
Ik blij da ik nu @home heb >:)

PSN

• Knakker
  • Laatst online: 11-11 20:50
Ja Nalin, ik weet het :) Ik heb (gelukkig?) de eigenschap te zuigen op publics (eigenlijk nooit meer dan 2:1) dus voor mij valt het dan nog wel mee :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Pagina: 1 2 Laatste