Toon posts:

99% van de CS spelers is newbie.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 404 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
99% van alle CS spelers die er zijn is newbie.
Als je 5x iemand in de kop killed ben je gelijk een cheater.

In de NL ladder met CB wars. ELKE clan die verliest zegt dat de tegenstander cheat. Zelf de clans die zichzelf zogenaamd toppers noemen.

CS is echt geen REET meer aan zo.

Verwijderd

Ga dan een ander spel doen of negeer het zoals ik :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op vrijdag 09 maart 2001 11:40 schreef Sn@ke het volgende:

In de NL ladder met CB wars. ELKE clan die verliest zegt dat de tegenstander cheat. Zelf de clans die zichzelf zogenaamd toppers noemen.

heb je in elke grote mod, daarom heb ik laatst ook weer een zooitje andere mods gedownload

heb je ook bij TFC, DoD, FA, AHL

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:56
Dat zei iemand van [GoT] een tijdje geleden ook tegen mij nadat ik hem voor de x-ste headshotte, kon ie niet hebben >:)/
Maar verder: beetje nutteloze topic dit.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ach ik ben ook redelijk nieuwbie met CS, nog nooit op een public server gespeeld eigenlijk..(alleen LAN).

Maar was er mis met niewbie zijn? Je moet ergens beginnen.. toch? Maar goed, ik loop niet direct cheater te roepen als ik gekilled word...

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Tuurlijk is 99% van de cs spelers newbie, daarom campen ze ook zoveel, ze kunnen gewoon niet fatsoenlijk spelen

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik ben geen newbie en maak nooit iemand uit voor cheater. Ga eens zo van 18:00 tot 0:00 op GamePoint spelen, daar vind je vaak enkele kopstukken uit goeie clans, die zijn professioneel, niet alleen qua spel maar ook qua attitude.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

hmm kan me niet egt voorstellen dat die op gamepoint spelen :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik speelde laatst een war en er wordt na iedere ronde (!!!) iets van een cheat genoemd...word je toch gek van...nu moet ik weer demo's gaan opnemen om die newbies te laten zien hoe je speelt.
Ik zou zeggen, wordt eerst goed en speel dan pas wars i.p.v. als newbie wars te gaan spelen en de andere clan voor cheater uit te maken.

• Captain Pervert
Op vrijdag 09 maart 2001 14:15 schreef karaya het volgende:
hmm kan me niet egt voorstellen dat die op gamepoint spelen :P
Ik kom echt wel goede spelers tegen. YX, TSF, DnD, $terf, 007... Niet allemaal even goed natuurlijk (zitten ook rotte appels bij), maar toch. Ik weet ook niet of dit nou echt goede clans zijn (YX is wel berucht...), maar het niveau op GP is vrij goed. Maar dan moet je niet na 3:00 gaan spelen, dan heb je allemaal Fransozen etc :) En die zijn zooooooooo triestig slecht allemaal...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Ach als je zelft weet dat je niet cheat en dan voor cheater wordt uitgemaakt is het eigenlijk een compliment vind ik:)

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:42
Probeer anders een de dutch innovater server bij KPN, zitten wel een hoop Duitsers op maar ik heb wel eens het gevoel dat ze daar echt cheaten, zo goed. Dus als je een uitdaging wil daar heen gaan.
cstrike.innovation.kpn.com !!!!

Gewoon spullen

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-11 22:16
Op vrijdag 09 maart 2001 13:23 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik ben geen newbie en maak nooit iemand uit voor cheater. Ga eens zo van 18:00 tot 0:00 op GamePoint spelen, daar vind je vaak enkele kopstukken uit goeie clans, die zijn professioneel, niet alleen qua spel maar ook qua attitude.
Professioneel? laat me nie lachen. je weet wat dat betekend he, professioneel. Dan verdien je namelijk je geld ermee. Er zijn er echt niet veel die CS spelen om zo hun brood op tafel te krijgen.
Ze kunnen best goed zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze professioneel zijn. En als je professioneel bent wilt ook niet zeggen of je goed bent.

• Dr_Frickin_Evil
Je snapt toch wel wat ie bedoelt of niet? Professioneel bedoelt ie dus mee goed en sportief ofzo.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Wanneer ben je eigenlijk newbie af? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik snap wat je bedoelt Sn@ke ik heb het zelf ook zo vaak meegemaakt... Daarom ben ik er ook mee gestopt te spelen, doe het nu alleen nog op lans :)
Zijn genoeg andere spellen die ook leuk zijn :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik noem ook niet zo snel iemand cheater.. maar als ik een paar keer achter elkaar door de muur heen doodgeknald word, of als de tegenstander kennelijk al weet dat ik om de hoek sta, begin ik toch wel te twijfelen of iedereen wel even sportief speelt.. door al die lame cheats weet je helemaal niet meer of iemand nou echt goed is of dat ie de boel zit te naaien.
Ik heb zelf het idee dat er toch aardig wat mensen cheaten (vooral wallhack en spikemodels)

Ik ben benieuwd hoe het wordt als CS 1.1 volgende week uitkomt.. als het goed is zijn er dan (iig de eerste dagen) geen cheats beschikbaar :) en kun je er vanuit gaan dat elke kill eerlijk gemaakt is :) Dan komen de échte skillz naar voren B-)

• Hoyden
  • Laatst online: 11-11 08:30
Ik speel ook wel eens CS, maar dan puur voor de lol, gaat het niet goed of heb ik lag, dan maak ik er wat leuks van :)

Teveel rushen en stressen achter je pc is ook niet goed..

Speel eens op GOT servers, dat zijn pas NEWBIE servers, als je ziet hoe laat daar soms lui reageren op een actie, :)

Maar dat zijn dan ook veelal duitsers :)

Ik heb ook wel eens in Clans gezeten, maar dan was er meer gezeik over dit en dat, dan dat er leuk gespeeld werd..

Maar zoals Sn@ke ook zegt, is het geen reet aan als je een beetje beter bent dan de rest, en ze maken je direct uit voor cheater..

Ik ken Sn@ke persoonlijk, hij reageert wel op elke newbie furieus maar ok, dan nog, hij kan het wel :)
Hij cheat dus niet, hij heeft zijn skills opgebouwd op de goede PC en op LAN, bij ons thuis..

Ik moet zeggen dat GamePoint wel aardig is, maar er word VEEL te VEEL gezeken over cheats enzo.. Die lui die dat zeggen hebben het 99% van het aantal keer dat ze dat zeggen fout..

Al speel je op een PunkBuster server, dan nog zeggen ze dat je dat gehackt hebt ofzo.. Ze willen gewoon niet geloven dat je een keer beter bent dan hun..

Dan is er maar 1 manier om dat te laten zien, en dat is op een LANparty..

Dan zeggen ze in een keer nix meer, en dan blijken het een stelletje 'mietjes' te zijn, met een grote bek over Internet, maar in IRL, ho maar..

T'is maar een spel, en dat begrijpen een aantal mensen niet helemaal :)

(SandeR)

• Hoyden
Er zijn ook een heleboel lui die niet weten wat een KOPTELEFOON is, zon ding wat je om je oren doet en waar geluid uit komt!

CS maakt af en toe ook nog wel eens geluid, misschien helpt dat ook wel met het localiseren van een tegenstander (dus geen WALLHACK cheat o.i.d.)

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 09 maart 2001 16:09 schreef tazzman het volgende:
ja en wát is eigenlijk een newbee? ik speel nog maar 3 maanden CS, de eerste paar weken zat ik vaak te campen en altijd negatieve scores van 1:2..:+ maar de laatste 5/6 weken sta ik (praktisch) altijd positief (2:1 ongeveer).

Een newbee is imo iemand die als T 2 handguns koopt en ermee gaat campen in een donker hoekje op de base. Hij probeert ook de deuren in de_dust open te maken :P en hij niet hoe de chatfunctie werkt ;)

• Dr_Frickin_Evil
Ja precies. heb ik ook vaak, komt een ventje de hoek om gevlogen, vraagt ie aan mij hoe ik wist dat hij eraan kwam. Nou hoe zou ik dat nou weten? duh!

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 12:58 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Dat zei iemand van [GoT] een tijdje geleden ook tegen mij nadat ik hem voor de x-ste headshotte, kon ie niet hebben >:)/
Maar verder: beetje nutteloze topic dit.
Was dat toevallig [GoT]Redhat? Heeft 'ie bij mij ook geflikt!

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22

jij zit bij die 99%

• Hoyden
Leg eens uit :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op vrijdag 09 maart 2001 16:09 schreef tazzman het volgende:
als je merkt dat je jezelf irriteert aan newbies ;) :D

geen idee eigenlijk :?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Captain Pervert
Op vrijdag 09 maart 2001 16:01 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Je snapt toch wel wat ie bedoelt of niet? Professioneel bedoelt ie dus mee goed en sportief ofzo.
Yuppers :)
Op vrijdag 09 maart 2001 16:22 schreef rick_h het volgende:

[..]

ja en wát is eigenlijk een newbee? ik speel nog maar 3 maanden CS, de eerste paar weken zat ik vaak te campen en altijd negatieve scores van 1:2..:+ maar de laatste 5/6 weken sta ik (praktisch) altijd positief (2:1 ongeveer).

Een newbee is imo iemand die als T 2 handguns koopt en ermee gaat campen in een donker hoekje op de base. Hij probeert ook de deuren in de_dust open te maken :P en hij niet hoe de chatfunctie werkt ;)
Precies. Ik denk dat je geen newbie meer bent wanneer je anderen niet irriteert en gewoon mee kunt doen, op een gangbare manier. Of je daarbij veel doodgaat is van minder belang. Zodra je geen achterlijk (dat is natuurlijk een relatieve term, alle begin is immers moeilijk) gedrag meer vertoont ben je van mij geen newbie meer.

• Freak_NL
  • Laatst online: 21-10 12:29
Newbie af is toch wanneer je geen teammaten meer meeneemt in je paravuur op een FF-server? ;)

Als je (zoals ik) gewoon de snelste server pakt uit de lijst met servers, probeer dan eens een server met wat custom maps, het "lamergehalte" ligt er meestal een stuk lager, en het merendeel van de mensen speelt voor de lol.. Ik zit nu regelmatig op een server die voornamelijk cs_assault2k draait, bevalt best.. (ene "nguk" server o.i.d.)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:57
Je bent zelf ook ooit newbie geweest, dus niet zo zeiken.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat je strontziek van dat gezeik de hele tijd. Ik vind CS net een grafische IRC (irCS :)), altijd gezeur. Maar goed, zal me ook weinig intresseren, speel wel wat anders :)

Flickr | Lego collectie

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Je mocht toch ook campen als je Casema had:?:?.

1x op [GoT] server no 2 gespeeld 1 uurtje was een beetje saai 43-8 (ofzo) gelijk no.80 in ranglijst (server 2)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
Je wilt niet weten wat ik naar mijn kop krijg als ik 57 frags in 1 potje haal. Niet normaal gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens LANNEN ownz ook...
Afbeeldingslocatie: http://mm-clan.gamepoint.net/got.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens ik ben geen newbie geweest.
Ik speelde al maanden 1on1 toen ik op i-net begon.
Natuurlijk. Ik was niet erg goed, maar ik heb NOOIT iemand voor cheater uitgemaakt.

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 09 maart 2001 21:47 schreef Sn@ke het volgende:
[afbeelding]
tsss. wat een tegenstanders he :P;):D zo kan ik het ook wel 8-)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Welk level is dat eigenlijk in je screenie?
komt me niet bekend voor.

PSN

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
estate geloof ik

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

estate heeft heel andere muren, rode stenen.

PSN

Verwijderd

Topicstarter
Dit is cs_mansion.
Beste map ooit gemaakt.
De voorganger van Estate alleen leuker.
edit:
En over tegenstand gesproken, ga jij maar een keer 1on1 tegen Gam. Dat verlies je :)

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 09 maart 2001 23:31 schreef Sn@ke het volgende:
edit:
En over tegenstand gesproken, ga jij maar een keer 1on1 tegen Gam. Dat verlies je :)
dan hep ik wel respect voor jou :+

• Hoyden
:+

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Zeg maar wanneer, zal wel ff duren voor ik kan maar alles na de 17e maart en na 12 uur s avonds is goed. Dat vanwege m'n casema verbinding.

PSN

• Dr_Frickin_Evil
Jezus je vindt jezelf wel heel wat of niet? patser :r

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:51
ik speel CS nog maar anderhalve maand maar ik speelde al maanden Tactical Ops en al meer dan een jaar Rogue Spear dus mijn attitude zit wel goed.

ik beschuldig niemand van cheaten, behalve als ik ze echt betrap. ik camp zelf haast nooit en aan de awp heb ik een hekel.

waar ik niet tegen kan is de hostage jump bug, dat is IMO een cheat ook al is het een bug in het spel. en ook gebruik maken van gaps in textures vindt ik zwaar zuur. ik zeg er niks van als iemand het doet, probeer hem gewoon om te leggen en als je dat doet, dan weet je hoe newbie die is als ie niet eens de cheats goed kan gebruiken.

1 ding weet ik wel, zoek gewoon de servers met hoge skillz, daar zitten dan ook vaak de mannen met normale attitude. pluspuntje is als je s'avonds na 22:00 gaat spelen.

Axe, ben jij toevallig [RCT]Axe?

Verwijderd

Topicstarter
1 ding weet ik wel, zoek gewoon de servers met hoge skillz, daar zitten dan ook vaak de mannen met normale attitude. pluspuntje is als je s'avonds na 22:00 gaat spelen.
Zoek jij maar eens zo'n server voor mij op dan :)

• Vos
  • Laatst online: 22:49

Vos

AFCA

na 22 uur....veel amerikane...die bakken er nog minder van....
speel ik laatst op got...haal ik 7,3 frags per deaths....kun je niet echt tegenstand noemen :) maar wel lachuh :D

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Kweenie hoor, maar als je doodgaat aan een "newbee" doe je toch echt iets fout :D

en mensen die misbruik maken van bugs of in donkere hoekjes gaan hangen of teammates killen (opzettelijk) zijn llama's, niet per se newbees.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Raymond v/d H
  • Laatst online: 08-11 22:19
Ik vraag me af onder welke nickname jij dant speelt.... maar goed...

Wat zegt 't aantal frags? geen hol... zelfde als die mensen die geen vip willen zijn.... "dan kill ik niks" etc..... 't gaat bij dit spel nog altijd om de objectives.... beter in de 1e 30secs de bom planten terwijl je je teammates nog hebt... dan 5 frags halen en door de 6e gefragd worden...

Wat nog minder zegt dan 't aantal frags is kill / death ratio... hangt helemaal van je speelstijl af...

Teamplay.. daarin onderscheiden de echte cs-spelers zich... en zaken als 't zwakke team joinen ipv stug door blijven fraggen... omdat 't zo lekker gaat...

cya

[GoT]ArRayage

• Palomar
  • Niet online
Op zaterdag 10 maart 2001 12:52 schreef Clay het volgende:
en mensen die misbruik maken van bugs of in donkere hoekjes gaan hangen of teammates killen (opzettelijk) zijn llama's, niet per se newbees.
ja precies.. in dust zit ook ergens zo'n lekkere bug.. als je met een AWP als CT boven de tunnel staat heb je uitzocht op een bomspot (a of b?) dat zijn 2 grote deuren die op een kier staan. Soms gaat iemand heel sneaky aan de andere kant tegen die deur aan zitten, maar door 1 of andere bug zie je hem gewoon door de deur heen (beetja vaag trillend) dan schiet ik hem echt wel af hoor :P Bug of geen bug :)

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik ben het met raymond eens, mensen moeten niet vergeten dat je een missie hebt. Je eigen spel staat geheel in het belang van het team. Laatst ook stonden we met zijn vieren de tegenstanders neer te knallen beginnen twee gasten elkaar uit te schelden omdat ze elkaars frags zouden hebben gejat :?
Ehm je maakt frags als team. Je schiet met zijn allen erop, wat boeit het wie de laatste kogel toevallig in de tegenstander propte? Hij is dood en wij leven nog, ging het daar niet om?

Fakir

• Wirf
  • Nu online
Op vrijdag 09 maart 2001 23:55 schreef YakuzA het volgende:
Zeg maar wanneer, zal wel ff duren voor ik kan maar alles na de 17e maart en na 12 uur s avonds is goed. Dat vanwege m'n casema verbinding.
Heej YakuzA, ik heb gisteren nog tegen/met jou gespeeld :)

Ik ben CS-very-newbie :)

kweenie hoe het kwam, maar gisteren ging het wel lekker met me

(ja ik weet het, offtopic)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Topicstarter
Ow nee toch
Hier een voorbeeld van een SUPERnewbie.
[GoT]ArRayage

Ik zit in die GoT server. Zit er een kerel in office de heletijd een granaat onder mijn reet te gooien als ik respawn. Ik vraag aan ArRayage of hij die kerel kan kicken. Zegt ie: Ik kick niet op verzoek. Volgende rondje staat die TKer weer klaar met een granaat, dus ik schiet em in de kop met mp5. Hijs nog 50 ofzo. Vervolgens komen EN die TK'er EN[GoT]ArRayage achter mij aan rennen om MIJ te Tkillen. Ar killed mij tenslotte.
Afbeeldingslocatie: http://mm-clan.gamepoint.net/3.jpg
Wat een goed voorbeeld geeft Ar!!!!
Volgende rondje heb ik toen mijn mes gepakt en die Ar neergehakt. En dan word IK gekickt. Wat een ongelooflijke NEWBIE is die Ar. Dat die kerel rcon heeft |:(. Waardeloos toch.

• Hoyden
Ach, die GOT'ers zijn ook niet alles :)

Maar dat hij ook TK wist ik niet.. :(

Boeit ook niet..
Laat hem lekker spelen tegen die newbies, staat die altijd bovenaan..

• JeroenNietDoen
daarom vindt ik FF servers klote, zijn altijd lui die teamleden omleggen

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 10 maart 2001 00:11 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Jezus je vindt jezelf wel heel wat of niet? patser :r
dat mog ook wel als je 2 avondjes op got speeld en gelijk on nr 29

PSN

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Op zaterdag 10 maart 2001 12:09 schreef Kaap het volgende:
ik speel CS nog maar anderhalve maand maar ik speelde al maanden Tactical Ops en al meer dan een jaar Rogue Spear dus mijn attitude zit wel goed.
Goeie attitude... dat moet je vasthouden joh!
ik beschuldig niemand van cheaten, behalve als ik ze echt betrap. ik camp zelf haast nooit en aan de awp heb ik een hekel.
Ik zei nog zo... vast houden die instelling, en nou zak je bji mij alweer terug naar Newbee.

AWM, Snipen, Campen, whatever... het is een TACKTIEK. Ik weet niet hoe jij inelkaar steekt, maar dit spellete is gebaseerd op realisme. het idee is overleven, en je objective halen, niet om met 40-39 aan het einde van een level bovenaan te staan.
Jah, dat is soms lullig, ja, dat maakt het soms klote lastig om te winnen... maar het initiatief in het spel ligt altijd bij 1 partij.
CS? CT-ers moeten aan de bak om die hossies te krijgen
DE? Terrors moeten actie ondernemen.
AS? CT-ers moeten hun doel halen.

de andere partij is gewoon uit het oogpunt van de missie al in een defensieve rol geplaatst. En als je met gecontroleerd doorgangen afsluiten (snipen, posities innemen -> door vele NEWBEE's al gauw campen genoemd) dat doet, dan voer je je missie uit.

Dit is geen actie spel, dit is niet bedoeld om door gangen te rollen. Daar zijn verscheidene DM vormen van UT en HL en Q3 bedoeld.

Het is aan de andere partij om een oplossing te bedenken... als ik 5x op een bepaalde manier afgeschoten word, probeer ik eerder een oplossing te vinden waarmee ik die #%#%^@%#^$^^lijer (jah, zo zijn we allemaal, niets menselijks is ons vreemd) toch dat hoekje uit kan drijven en kan afslachten.

Als iemand met de bom in een ver hoekje zit te wachten tot ik langs kom, ben ik niet van plan hem op te zoeken. Ik zit die 5 min wel uit tot het level over is. Mijn doel is een bombtarget te beschermen, en dat zal ik doen ook.
waar ik niet tegen kan is de hostage jump bug, dat is IMO een cheat ook al is het een bug in het spel. en ook gebruik maken van gaps in textures vindt ik zwaar zuur. ik zeg er niks van als iemand het doet, probeer hem gewoon om te leggen en als je dat doet, dan weet je hoe newbie die is als ie niet eens de cheats goed kan gebruiken.
gebruik maken van Texturegaten is per def. een Newbee actie. En dus zielig.

Hostage gebruiken om op een dak te komen (zoals in CS_italy)? ik ben niet het type om met hossies te gaan wandelen, en het stoort me... maar het is geen onrealistisch verhaal, en doet dus geen afbreuk aan realiteits zin van CS. is dus geen cheat.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Op zaterdag 10 maart 2001 14:01 schreef Sn@ke het volgende:
Ow nee toch
Hier een voorbeeld van een SUPERnewbie.
[GoT]ArRayage

Ik zit in die GoT server. Zit er een kerel in office de heletijd een granaat onder mijn reet te gooien als ik respawn. Ik vraag aan ArRayage of hij die kerel kan kicken. Zegt ie: Ik kick niet op verzoek. Volgende rondje staat die TKer weer klaar met een granaat, dus ik schiet em in de kop met mp5. Hijs nog 50 ofzo. Vervolgens komen EN die TK'er EN[GoT]ArRayage achter mij aan rennen om MIJ te Tkillen. Ar killed mij tenslotte.

Wat een goed voorbeeld geeft Ar!!!!
Volgende rondje heb ik toen mijn mes gepakt en die Ar neergehakt. En dan word IK gekickt. Wat een ongelooflijke NEWBIE is die Ar. Dat die kerel rcon heeft |:(. Waardeloos toch.
En is het misschien al in je botte kop opgekomen waarom dat zo is? waarom jij er uit getyphed wordt?

Wat zijn de policies op de GoT server? Er wordt NIET doelbewust geTK-ed. die granaten is vervelend, daar scheld je hem over uit, en soms verban ik er iemand op, of geef hem een schop. maar je brengt niet je eigen team met voorbedachte rade schade toe. NO MATTER WHAT. Die regels hanteren we al vanaf het begin, dus ik snap niet helemaal dat je eht dan toch doet. Doe je dat toch, dan ga je er uit - Definitief. En dat het Raymond prima gedaan, want dat was de opdracht, die al mijn RCON-ers en MOD_AMINS heggen meegekregen. Keihard optreden.

Bon, waarom wordt jij afgemaakt door Raymond? omdat we vaakgenoeg meemaken dat zijkers als jij besluiten uit frustratie nog meer mensen af te maken. Damage control noemen we dat. Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn gelijker dan anderen. Adjes zijn daar het beste voorbeeld van. Als ik iemand wil kicken schiet ik hem liever eerder KO en ban hem dan, dan dat ie mij nog ff killt terwijl ik hem probeer te verbannen. En zo denken we er allemaal [GoT] over. Verschil zittem er in dat Admins het recht hebben om te oordelen of iemand fout is en hem daar voor te straffen, en gewone spelertjes zich gewoon aan de gestelde regels geacht worden te houden.

Wat jij deed is geen stijl, en dus... bye bye

Verwijderd

Topicstarter
Dit is dus dikke onzin!
DIe kerel gooide EXPRES aan het BEGIN van elke ronde een granaat naar mij toe. Daar werd NIX aan gedaan. IK heb er wat van gezegd. Hij ging door. Dan schiet ik terug. En dat mag niet?!
Die Ar wou em niet kicken. Dus heb ik zelf maar wat gedaan om die kerel te stoppen. Das toch normaal ?

Verwijderd

Topicstarter
Verschil zittem er in dat Admins het recht hebben om te oordelen of iemand fout is en hem daar voor te straffen, en gewone spelertjes zich gewoon aan de gestelde regels geacht worden te houden.

Wat jij deed is geen stijl, en dus... bye bye
Dus alles wat de admins doen is goed?
Ik heb die kerel erop gewezen dat er een TKer was. En hij onderneemt nix?! Dat is toch fout? Je moet in ieder geval verantwoordelijk blijven voor je daden. Die Ar doet precies hetzelfde als mij door "wraak" te nemen.

Nerdz

• Raymond v/d H
kleine aanvulling....

"Dat die kerel rcon heeft"...

Quite simpel... die server is van Vos en mij.....

Ik had je eerst gebanned Sn@ke.... heb daarna besloten om die ban eraf te halen... waarna jij na een paar minuten terug komt om mij meteen de huid vol te schelden.....

En owh.. ik zal best wel een newbie zijn.. speel dit spelletje pas sinds beta 4 dus zo lang is dat nog niet... maar goed.... als mr hardcore speler heb jij natuurlijk eerst de policies gelezen zoals die op de server gelden... en wist jij natuurlijk ook hoe je te gedragen op een FF server.... omdat iemand een granaatje onder je kont schuift maak jij hem maar meteen half af...... best.

Veel succes op een van de andere vele cs servers die Nederland rijk is.. maar mijn server kom je niet meer op.

Have a nice day,

[GoT]ArRayage

ps.. die zogenaamde TK'er met 't granaatje heeft nog heerlijk gespeeld nadat jij weg was... bedankt dat jij als ervaren spelen hem hebt laten zien hoe het moet.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ik ben het helemaal met firefox eens maar ik word zelf wel eens pissed omdat op een DE een aantal t's gaan campen.
Vin k irri maar ik kan er mee leven vooral als ze genadeloos worden afgeknald.

PSN

• Raymond v/d H
hehehe

nee... je vroeg of ik hem wou kicken... nee dus.. maar als jij hem meteen de volgende ronde half afmaakt kan ik nooit meer zien of hij expres granaatjes naar jou toe flikkert... je had natuurlijk ook gewoon nog 2 rondes kunnen wachten totdat ik zelf had kunnen zien of hij dat bewust deed of niet...

VERDER... speel ik daar voor m'n plezier en niet om agentje te spelen... en opdrachten neem ik al helemaal niet aan.

Dus have fun... (somewhere else)

• Vos
  • Laatst online: 22:49

Vos

AFCA

1 woord voor jullie allen: zielig !!!!

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Wie is 'Jullie allemaal' in dit geval?

't komt zo een beetje ongenuanceerd en provocerend over... een losse vuurpijl, doelloos, Het heeft geen motivatie, het bevat geen inhoud, het geeft geen richting aan.

* Firefox denkt soms wellis dat 99% van de forum bezoekers newbie is :Y) ;)

• Hoyden
Toch maar ff die UNBAN hack ophalen van internet, dat helpt vaak wel :)

Dus...

• Hoyden
GOT is soms idd nivo 0, helaas.

Verwijderd

..ik ben zelf ook een dikke newbie, speel sinds eind november. Sommige lui kunnen echt overal over zeiken. Dan wallcheat je.
-jaja...punkbuster draait hier dus denk ff na voor je gaat zeuren
-jah duh, je gebruikt die asus drivers
-Ja nee tuurlijk, dat werkt ook zo lekker op m'n radeon.

Dan heb je weer een aimbot dan weer dit dan weer dat, dan camp je weer te veel, dan ben je VEEEEEELSTESNEL op de enemy spawn (knife + duck-jumping), dan ben je weer een lpb en zijn hun allemaal hpb's....

dat soort onzinnige discussies..heb ondertussen maar een bind gemaakt

"Soz, i'm not a cheater, but i take that as a compliment: THANX!!"

Achjah...ik heb tot nu toe 1 keer iemand uitgescholden voor cheater, en terecht bleek achteraf...verder nooit want het is gwoon puur zielig om te cheaten en ik weet hoe irri het is om beschuldigt te worden....

=Gm= Voodoo Glow Skull

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Op zaterdag 10 maart 2001 17:46 schreef The Fox het volgende:
Toch maar ff die UNBAN hack ophalen van internet, dat helpt vaak wel :)

Dus...
Moet ik je teleurstellen... de Unban hack is geklust op het waanzinnige feit dat Valve de Autenticatie aan de hand van de CD key verdeelde over 3 WON servers waarbij de elke server een eigen code afgaf. Mav, je had 3 verschillende WON codes. De unban hack werkte door de code van een andere server op te vragen, daarmee in te loggen en de ban op het 1e ID er weer af te halen.

Sinds een dag of 3 echter is dat registratie systeem omgegooid. Dit juist om die hack de nek om te draaien. Hoewel ik het betreur dat mijn Banlist van ongeveer 1500 TK-ers en Cheaters naar de rats is - de codes zijn namelijk geenszins gelijkend op de oude, om problemen te voorkomen - maakt dit het wel veel makkelijker... ik weet nu dat je echt weg bent, en dat je niet meer onder een andere code terug kan komen tot je een andere CD code hebt. >:)

Sorry to disappoint sja B-)

this time those Valve guy's realy figured it out... Way to go!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ik toch altijd gedacht dat het lpb en hpw was.

LPB= Low Ping Bastard
HPW= High Ping Weener(meestal Casema:7)

PSN

• Hoyden
FireFox,

ik moet je echt teleurstellen..

Of die BAN is weg weggehaald, maar die UNBAN HACK werkt wel, paar uur geleden heeft die nog op je 'servertje' gespeeld.

Dus..

:)

Verwijderd

..wat jij wil joh :)

• Raymond v/d H
Snake had ik zelf geunbanned...

sounds strange.. I believe in 2nd chances...

maar meneer kwam binnen om mij de huid vol te schelden... toen is de ban er weer op gegaan..........

Verwijderd

Topicstarter
LoL grappig he....
Trouwens ook handig.
Ik heb toch nog 3 CD keyz :)

Maar over die kick. De 1e keer. Had je mij niet ff kunnen waarschuwen. En waarom heb je die andere kerel niet in 1x gekickt toen hij bij respawn die granaat onder mij gooide (tot 2x toe) ?

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

enig idee hoeveel mensen er gebanned worden?
enig idee hoeveel we missen omdat we er niet zijn maar achteraf over horen dat ze als we weg zijn zo dapper zijn om alsnog te beginnen?

Waarschuwingen zijn duidelijk: Policies, en ook komen er van de Rconners regelmatig waarschuwingen langs zeilen.

In nederland wordt iedereen de wet geacht te kennen. Niet iedereen weet ook daadwerkelijk alle artikelen uit zijn kop. zijn het wat veel voor nl... en je kan ze niet zo makkelijk vinden altijd.

Op mijn (sorry Ray, Onze) server zijn de regels vrij duidelijk. Op 1 HTML gevalletje bijelkaar geklust, en de meest overtreden regel wordt ook nog eens middels binds duidelijk gemaakt. Deliberate TK is NOT allowed. Ik vinnet niet teveel gevraagd om als je gebuik maakt van de fasciliteiten die wij aanbieden, even rekening te houden met onze regels, en even onze policies (waar nieteens een banner op staat) door te lezen, en je er aan te houden.

met alle vrije tijd en geld die we er insteken - de locatie en de traffic worden wel gesponsord door vuurwerk, maar die server hebben we zelf mogen dokken - vind ik dus dat wij dat zondermeer mogen eisen.

dus... HOEZO WAARSCHUWING?

• Hoyden
Boeie, alsof jij het leuk vind om op die servers te spelen Dirk :)

Jij vind het toch niet zo leuk om tegen die newbies te spelen, dus wat boeit het dan ?

Dan is Gamepoint ofzo beter voor jou :)

• Dr_Frickin_Evil
Op zaterdag 10 maart 2001 15:29 schreef YakuzA het volgende:

[..]

dat mog ook wel als je 2 avondjes op got speeld en gelijk on nr 29
Ho ff, ik bedoel jou niet, maar Sn@ke. Wat een :r:r:rpatser is dat.

• Captain Pervert
Op vrijdag 09 maart 2001 21:47 schreef Sn@ke het volgende:
[afbeelding]
Hoezee! cs_mansion, de maps der maps! Doen wij altijd als traditie op de LAN, het is echt superwreed om samen met o.a. Wim (zie sig) dat huis te verdedigen... :9 Prachtig!

• Captain Pervert
Firefox lulde:
AWM, Snipen, Campen, whatever... het is een TACKTIEK. Ik weet niet hoe jij inelkaar steekt, maar dit spellete is gebaseerd op realisme. het idee is overleven, en je objective halen, niet om met 40-39 aan het einde van een level bovenaan te staan.
Jah, dat is soms lullig, ja, dat maakt het soms klote lastig om te winnen... maar het initiatief in het spel ligt altijd bij 1 partij.

de andere partij is gewoon uit het oogpunt van de missie al in een defensieve rol geplaatst. En als je met gecontroleerd doorgangen afsluiten (snipen, posities innemen -> door vele NEWBEE's al gauw campen genoemd) dat doet, dan voer je je missie uit.

Dit is geen actie spel, dit is niet bedoeld om door gangen te rollen. Daar zijn verscheidene DM vormen van UT en HL en Q3 bedoeld.
Precies, helemaal mee eens. Eindelijk iemand die dit spel doorheeft. Mik dit ergens online ofzo, dit is gewoon wat 99% van de CS spelers niet weet of wil weten |:(

Verwijderd

Topicstarter
Waarom reageren ze er dan op ?

• Raymond v/d H
ach.. heb net even 't log erbij gepakt.. en hij leek het toch aardig naar z'n zin te hebben... maar goed...

Veel succes met je won-id's..... *D

Verwijderd

Topicstarter

Sja. Ik geef je groot gelijk in een DEEL ven je verhaaltje. Alleen. In public servers is wat anders. Het heeft niet veel nut dat je in je 1tje de bom gaat verdedigen als de rest van je team toch in de basis zit, of gaat rushen. Het probleem is dat als je met iedereen afspreekt naar bom1 te rushen in Dust, ze allemaal ok zeggen, maar er uiteindelijk 2 meegaan. Daarom hebben camp tactics blabla geen zin.

De meeste lui die ik ken spelen op public servers om de 1op1 of 1opmeer situaties te oefenen. Die campplekjes kennen we ondertussen wel, daar word je ook niet beter van. De meeste campers gaan ook niet de bom verdedigen, maar zoeken gewoon een plekkie op waar de gemiddelde CSer aan voorbij loopt. Als je dan zo'n hoekie om springt waar al 4 rondjes een kerel zit, en je schiet gelijk raak. Dan weet je het wel weer.

AWP is gewoon een lam wapen. Daar heb je geen skills voor nodig (ookal zeggen de meesten van wel). Gelukkig word de AWP in 1.1 flink onder handen genomen en dat word ook tijd :).

Mp5 uber alles :D :D

Verwijderd

Someone refresh my mind.. waar gaat deze topic eigenlijk over??

Als ik het allemaal zo lees, zijn niet alle mensen 100% in orde..
Noem geen namen.. (haha lekker lullig :P )

Je moet echt weten dat ik hekel heb aan:
-Zeikerds (=> "die hard" zeikerds, die gewoon 3 uur lang over 1 ding zeiken)
-Team Killers
-Team Shooters
-Lamers / Cheaters

Ik speel altijd op GoT 1 of 2 .
Buiten die servers vertrouw ik het gewoon niet, door al die ******* cheats die in omloop zijn.

Kan eigenlijk nog steeds niet het nut zien van cheats, tja.. je killed makkelijker.. SO WHAT?

Ik kick/ban af en toe ook wel is mensen (jaja) maar daar heb ik meestal wel een reden voor.

Mensen met meeerdere WONID's : ...... <- tis gewoon TE zielig voor woorden.

Als je gebanned word, ACCEPTEER dat dan.

[GoT]Dutch Commando
"Hate me for it >:) "

Verwijderd

Ik speel CS als sinds CS beta 1 ( ohh jonge.. wat goed!! ;) )

Maar ik weet dus de "vaste" camp plekjes.
Ik kijk ook altijd op die plekjes, want meestal zit daar wel iemand.

En dan ZIJN er van die mensen... die DAN zeggen:
"HOE WIST JE DAT IK DAAR ZAT?"

1 keer raden wat voorn persoon dat was :)

• Raymond v/d H
ach... ik heb 't rare idee dat dat ene regeltje ergens in een vaag config bestandje op de server ook wel afrekent met die meerdere won-id's... :Y)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Op vrijdag 09 maart 2001 16:24 schreef 007 het volgende:

[..]

Was dat toevallig [GoT]Redhat? Heeft 'ie bij mij ook geflikt!
als jij diegene bent van toen, ik zei "cheat jij ofzo ;)"

;) staat voor "wink" voor "knipoog"

• RedHat
ik ken zat mensen waar we gewoon gezellig lullen over cheaten, zonder gescheld enzo... neem Breakdown, als hij n's lekker gaat kan ik gewoon zeggen "hééé zet je aimbot n's uit joh" zonder achteraf gezeur er over te krijgen, men moet wel snappen warneer er een geintje word gemaakt of niet....

Verwijderd

......he wat raar....ik kwam vandaag een of andere [Duron]800@1050 oid tegen op een got servertje (bah die komt daar ff binnen en ownt me ..grrr :))......ik trek verder geen conclusies ofzow hoor. :P

(ok nu snapt volgenz mij niemand het meer...ik wel en 1 iemand uit deze topic ook)

=Gm= Voodoo Glow Skull

• JeroenNietDoen
FireFox,

ja je hebt wel gelijk, ik bedoelde alleen dat ik zelf bijna nooit camp en dat ik zelf een hekel aan de awp heb, gewoon omdat ik het niet fijn vindt er mee om te gaan.

ja, die awp is een manier om te overleven maar als een compleet team dat doet is de lol er snel van af vaak

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ik ben wel goed in AWM'en maar ik vind het niet zo heel leuk om te doen.(met uitzondering van tundra en highrise*D)

Ik pak meestal m'n magnum 2.1 half automatisch en schiet die tegenstanders dwars door hun sodemieter.;)

PSN

• Raymond v/d H
hehehe... vooor mij is en blijft 't AWP....

Dat was ie in de eerdere beta's... en dat zal ie voor mij blijven....

Echter mensen die later zijn gaan spelen kennen hem alleen als AWM... dusss... ;)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

hmmm, heb vroeger ook AWP gezegd/getypt(heel kort toen CS 1.0)maar ben overgestapt op AWM klinkt leuker.
Wedden dat het in CS 1.1 ook AWM is. ;)

PSN

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 13:04 schreef Raymond v/d H het volgende:

Echter mensen die later zijn gaan spelen kennen hem alleen als AWM... dusss... ;)
Very true :)
Ik zeg ook altijd AWP, iemand die dan zegt dat het AWM is is dus net begonne met CS.

[GoT]Dutch Commando
"Respect for Beta 1 Veteran <- me"

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

'Respect' is my middle name ;)

Ook al heb ik er maar 1.

PSN

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 13:04 schreef Raymond v/d H het volgende:

Het was awp ja, maar gooseman was er zelf ook niet zeker van. Na onderzoek is gebleken dat het toch awm had moeten zijn. En ik speel al vanaf 1.1 (of was die nog niet uit :);))
Op zaterdag 10 maart 2001 19:58 schreef Sn@ke het volgende:

[..]
AWP is gewoon een lam wapen. Daar heb je geen skills voor nodig (ookal zeggen de meesten van wel). Gelukkig word de AWP in 1.1 flink onder handen genomen en dat word ook tijd :).

Mp5 uber alles :D :D
Dit is dus gewoon bullshit. De awm is een onderdeel van het spel, je weet gewoon bij de meeste levels waar mensen met een awm staan, hou er dan gewoon rekening mee. Met een beetje jumpen maak je ze makkelijk af. En je hebt er zeker skills voor nodig, als ik bij dust gewoon door de tunnel heen ren en er staan boven twee ct's met awm's, en ze raken me niet hebben ze duidelijk niet de skills voor het betere snipe werk. Ik vind het jammer dat de awm aangepast word, nu krijgen we een tweede scout, wat schiet je daar nou mee op :?:?:?

• Raymond v/d H
hey... niets negatiefs over de scout :P

Want als er 1 wapen in 't spel ondergewaardeerd wordt is het wel de scout.....

Scout.. licht... flexibel... bijna geluidsloos... wendbaar..... etc... you GoT to love it 8-)

Verwijderd

Hmm...een gecastreerde AWM (ik speel vanaf deze versie :))..zal dus wel een sterkere scout worden lijkt mij wel een goed plan eigenlijk. Scout vinnik gwoon heel tof omdat je d'r ook al bewegend mee kunt schieten....probeer dat maar niet met je awm. Wat trouwens wel raar is dat als je met een awm op een trap staat je gwoon helemaal neit meer kunt richten....beetje fake

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zondag 11 maart 2001 14:13 schreef --BoBo-- het volgende:

[...]
En je hebt er zeker skills voor nodig, als ik bij dust gewoon door de tunnel heen ren en er staan boven twee ct's met awm's, en ze raken me niet hebben ze duidelijk niet de skills voor het betere snipe werk.
Heb je nooit gehoord van 1 tactisch gegooide smoke-granaat in die tunnel en je knalt ze zo af>:).

PSN

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Waarom wordt ie aangepast? Iedereen met een beetje verstand van wapens weet dat zware kaliber sniper rifles wel degelijk over langere afstand iemand met 1 schot kan doden. Afhandelijk van waar je iemand treft, in z'n voet zal niet zo effectief zijn nee. Maar een schot midden op het borstbeen of maagstreek zal wel degelijk dodelijk zijn.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Voor de duidelijkheid. Veranderingen AWM/AWP:
1 Geen crosshair zonder zoom
2 Niet dood als je in benen of armen geraakt wordt.

2 weet ik niet helemaal zeker dus: Correct me if i'm wrong!

PSN

• RedHat
Op zondag 11 maart 2001 14:20 schreef Raymond v/d H het volgende:
hey... niets negatiefs over de scout :P

Want als er 1 wapen in 't spel ondergewaardeerd wordt is het wel de scout.....

Scout.. licht... flexibel... bijna geluidsloos... wendbaar..... etc... you GoT to love it 8-)
juist, ik als t met scout, komt tankie aan, 2 gasten achterin, koppie uitsteken, pats, met scout 2 kill 1 shot

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 14:26 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Heb je nooit gehoord van 1 tactisch gegooide smoke-granaat in die tunnel en je knalt ze zo af>:).
Ik zeg toch dat hun niet de goede skills hebben, ik weet wel wat te doen :)

-BoBo-
Semi-veteran, Beta 5 :P

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op zondag 11 maart 2001 14:57 schreef YakuzA het volgende:
Voor de duidelijkheid. Veranderingen AWM/AWP:
1 Geen crosshair zonder zoom
2 Niet dood als je in benen of armen geraakt wordt.

2 weet ik niet helemaal zeker dus: Correct me if i'm wrong!
Dat zijn prima aanpassingen maar geen crosshair zonder zoom.. twijfelachtig. Dan zou dit voor ALLE sniper wapens moeten gelden.

Pagina: 1 2 Laatste