Op zaterdag 10 maart 2001 12:09 schreef Kaap het volgende:
ik speel CS nog maar anderhalve maand maar ik speelde al maanden Tactical Ops en al meer dan een jaar Rogue Spear dus mijn attitude zit wel goed.
Goeie attitude... dat moet je vasthouden joh!
ik beschuldig niemand van cheaten, behalve als ik ze echt betrap. ik camp zelf haast nooit en aan de awp heb ik een hekel.
Ik zei nog zo... vast houden die instelling, en nou zak je bji mij alweer terug naar Newbee.
AWM, Snipen, Campen, whatever... het is een TACKTIEK. Ik weet niet hoe jij inelkaar steekt, maar dit spellete is gebaseerd op realisme. het idee is overleven, en je objective halen, niet om met 40-39 aan het einde van een level bovenaan te staan.
Jah, dat is soms lullig, ja, dat maakt het soms klote lastig om te winnen... maar het initiatief in het spel ligt altijd bij 1 partij.
CS? CT-ers moeten aan de bak om die hossies te krijgen
DE? Terrors moeten actie ondernemen.
AS? CT-ers moeten hun doel halen.
de andere partij is gewoon uit het oogpunt van de missie al in een defensieve rol geplaatst. En als je met gecontroleerd doorgangen afsluiten (snipen, posities innemen -> door vele NEWBEE's al gauw campen genoemd) dat doet, dan voer je je missie uit.
Dit is geen actie spel, dit is niet bedoeld om door gangen te rollen. Daar zijn verscheidene DM vormen van UT en HL en Q3 bedoeld.
Het is aan de andere partij om een oplossing te bedenken... als ik 5x op een bepaalde manier afgeschoten word, probeer ik eerder een oplossing te vinden waarmee ik die #%#%^@%#^$^^lijer (jah, zo zijn we allemaal, niets menselijks is ons vreemd) toch dat hoekje uit kan drijven en kan afslachten.
Als iemand met de bom in een ver hoekje zit te wachten tot ik langs kom, ben ik niet van plan hem op te zoeken. Ik zit die 5 min wel uit tot het level over is. Mijn doel is een bombtarget te beschermen, en dat zal ik doen ook.
waar ik niet tegen kan is de hostage jump bug, dat is IMO een cheat ook al is het een bug in het spel. en ook gebruik maken van gaps in textures vindt ik zwaar zuur. ik zeg er niks van als iemand het doet, probeer hem gewoon om te leggen en als je dat doet, dan weet je hoe newbie die is als ie niet eens de cheats goed kan gebruiken.
gebruik maken van Texturegaten is per def. een Newbee actie. En dus zielig.
Hostage gebruiken om op een dak te komen (zoals in CS_italy)? ik ben niet het type om met hossies te gaan wandelen, en het stoort me... maar het is geen onrealistisch verhaal, en doet dus geen afbreuk aan realiteits zin van CS. is dus geen cheat.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.