Bij beta 6.6 had je een tijd ook geen crosshair , waren ze vergeten in installer te gooien.
Die moest je uiteindelijk zelf downloaden
[GoT]Dutch Commando
Die moest je uiteindelijk zelf downloaden
[GoT]Dutch Commando
Verwijderd
Hoezo is dat zielig dan? Die CD keys zijn vaak in gebruik. Als je dan een war hebt is et irritant om niet te kunnen spelen, een 2e key is dan zeer makkelijk.Mensen met meeerdere WONID's : ...... <- tis gewoon TE zielig voor woorden.
Verwijderd
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Uhw? waarom heb ik daar nou toch nooit last van?Op zondag 11 maart 2001 17:17 schreef Sn@ke het volgende:
Hoezo is dat zielig dan? Die CD keys zijn vaak in gebruik. Als je dan een war hebt is et irritant om niet te kunnen spelen, een 2e key is dan zeer makkelijk.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
En dan heb ik het nog niet eens over een gekochte CD... (jah, de key waar ik nu onder speel jah, die is wel gekocht)Op zondag 11 maart 2001 18:42 schreef Vos het volgende:
dan heb jij geluk..ken genoeg lui met gekochte HL die het hebben.....
Verwijderd
Dat wordt monitor modden.....ff paar groene (in mijn geval dan) streepjes in de vorm van een kruisje in het midden van je monitor plakkenVoor de duidelijkheid. Veranderingen AWM/AWP:
1 Geen crosshair zonder zoom
Verwijderd
Verwijderd
jajaOp vrijdag 09 maart 2001 11:40 schreef Sn@ke het volgende:
99% van alle CS spelers die er zijn is newbie.
Als je 5x iemand in de kop killed ben je gelijk een cheater.
In de NL ladder met CB wars. ELKE clan die verliest zegt dat de tegenstander cheat. Zelf de clans die zichzelf zogenaamd toppers noemen.
CS is echt geen REET meer aan zo.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Probeer 4Kings server of Z server. wordt je gekicked als je te weinig zkillz (www.zkillz.com) heb.Zoek jij maar eens zo'n server voor mij op dan.
Verwijderd
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Amen to thatOp maandag 13 augustus 2001 14:07 schreef RaDKiLL het volgende:
Jongens, je kunt wel blijven zeiken op die gasten, maar dan moet je gewoon lekker wegblijven. De sfeer op Strikerz en GoT is altijd goed en dat blijft zo, mede door de modjes en admins. En als je gebanned wordt moet je écht iets op je kerfstok hebben.
En zoals je hier tekeer gaat (Sn@ke) zal het ook hier niet lang duren.
Nuff said!
Men, ga zo door!
N00000BOp maandag 13 augustus 2001 14:16 schreef woutf het volgende:
[..]
Oh, en sinds wanneer heeft de leeftijd van iemand te maken met zijn skillz? De admins op stikerz zijn allemaal retegoed, net als die van GoT.Op maandag 13 augustus 2001 13:22 schreef MartNL het volgende:
Ik vind sommige admin hier bij tweakers net echt heel heel zielig hoor.
Je krijgt nooit een kans om iets uit te leggen zeker niet op een got server.
En ook niet als je topic gesloten word waar ik het soms totaal niet mee eens ben.
Dan komt er ineens een pubertje van 18a19 jr
die zich heel groot voelt omdat hij adminkots is.. bleww sukkels
Liever een n00b dan iemand met een k*t pingOp maandag 13 augustus 2001 14:53 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
N00000B![]()
![]()
[..]
Oh, en sinds wanneer heeft de leeftijd van iemand te maken met zijn skillz? De admins op stikerz zijn allemaal retegoed, net als die van GoT.
Don't like it, beat it.
En het is geen GoT server, het is een server die 'toevallig' druk bezocht wordt door GoTtertjes...
TouchéOp maandag 13 augustus 2001 15:02 schreef woutf het volgende:
[..]
Liever een n00b dan iemand met een k*t ping
Verwijderd
en ik zeg amen to thatOp maandag 13 augustus 2001 13:22 schreef MartNL het volgende:
En ook niet als je topic gesloten word waar ik het soms totaal niet mee eens ben.
Again, nuff said!En wanneer word ik Admin?
Heel simpel: niet.
En moderator?
Ook niet. Niet zomaar in elk geval.
Ernaar solliciteren heeft geen enkele zin in ieder geval; we hebben in principe genoeg mensen. Een moderator wordt gevraagd omdat de crew diegene in staat acht een goede moderator te zijn. Mochten er gaten vallen die de crew niet kan opvullen met goede kanditaten zal daar melding van gemaakt worden en dan is iedereen vrij om te solliciteren.
Ja tuurlijk word je dat niet voor niks.Op maandag 13 augustus 2001 15:16 schreef RaDKiLL het volgende:
Admin wordt je niet voor niets. Als je ff de moeite neemt om de faq te lezen ipv in de rondte te blaten kom je mischien wat geloofwaardiger over.
[..]
Again, nuff said!
Nope. De adminnetjes/modjes doen hun werk gewoon, en als je er meer achter zoekt vind ik dat paranoide.Op maandag 13 augustus 2001 15:27 schreef MartNL het volgende:
[..]
Ja tuurlijk word je dat niet voor niks.
Maar misschien heb je weleens gehoord dat sommige mensen en zeker jonge mensen.
Zodra ze een beetje ja een beetje macht krijgen voelen ze zich ineens heel wat.
En dat is bij sommige admin ZEKER het geval.
Maar daar zal je het vast niet mee eens zijn.
PSN
hum...Op maandag 13 augustus 2001 21:25 schreef YakuzA het volgende:
Ga er maar vanuit dat er niemand cheat die op strikerz speelt hoor
ER ZIJN GEEN GOT SERVERS!!Op maandag 13 augustus 2001 21:35 schreef W-SurFeR het volgende:
Je kunt wel gaan schelden op mensen die andere mensen uitmaken voor cheaters of zelf cheaten, maar ik vind het zelf gewoon compleet waardeloos dat er on-line spellen zijn die het toelaten.
Van een wallhack weet ik niet of je die kunt tegenhouden, maar een headshotscript is toch wel wat tegen te doen zodat het niet toegelaten wordt ofzo?
Owhjah, En wat zijn de IP's van de GoT cs servers?
UTFSOp maandag 13 augustus 2001 21:35 schreef W-SurFeR het volgende:
Owhjah, En wat zijn de IP's van de GoT cs servers?
Verwijderd
Verwijderd
Excuse me..Op maandag 13 augustus 2001 06:56 schreef xfiles het volgende:
hehehe
Dat heb je met elk spel waardat je een killer ping hebt.
Neem nu gisteren dacht iedereen dat ik een aimbot had, had bij TDM continu 16 kills en meer zelfs 22 kwam erin voor.
Ik had een ping van 33 terwijl alle anderen eentje hadden tussen 180 en 2000.
Vrij normaal...
Eventjes zeggen voor de aanwezige NEWBIES: ALLE SERVERS MET CSHP4 en ouder LATEN GEEN AIMBOTS TOE.
Voila...
"Pubertje" "18a19 jr"Op maandag 13 augustus 2001 13:22 schreef MartNL het volgende:
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
[megasnelle reactie :P]Erm maat, je haalt 1. dingen door de war, newbie's zijn niet altijd irritant, ik ben newbie en toch lopen ze niet allemaal op me te schelden. 2.IK SCHIJT OP GOZERS ALS JIJ, altijd patsen over die scores, terwijl je zelfs soms ook wel eens per ongeluk blockt. En dan zeggen dat die ander blockt, maar dat komt omdat meneer ervoor springt en de "n00b" geen kans geeft te schieten, end an kan meneer idd niet meer terug want hij was voor de "n00b" gesprongen, meneer gaat dood en gaat schreeuwen, WIES HIER NU DE NEWBIE? [/snelle reactie :P]Tuurlijk is 99% van de cs spelers newbie, daarom campen ze ook zoveel, ze kunnen gewoon niet fatsoenlijk spelen
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
wow nou je t zegt, deze heeft BC3 overleefd !Op maandag 13 augustus 2001 23:08 schreef Paestero het volgende:
/me haat oude koeien.. they bring up old bad things
Geef mij maar een Warsteiner.
bOp dinsdag 14 augustus 2001 01:17 schreef JeanLucPicard het volgende:
Poll:
Met welke kabelprovider krijg je tijdens CS OM 2 UUR SNACHTS!!! een ping van 4000, loss 80, en choke 100?
a. @Home
b. IGR
c. Casema
d. PLR
Verwijderd
A?Op dinsdag 14 augustus 2001 01:17 schreef JeanLucPicard het volgende:
Poll:
Met welke kabelprovider krijg je tijdens CS OM 2 UUR SNACHTS!!! een ping van 4000, loss 80, en choke 100?
a. @Home
b. IGR
c. Casema
d. PLR
Hee! Het was de bedoeling dat iemand Casema ging zeggenOp dinsdag 14 augustus 2001 01:21 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
b
maar dat heb je toch altijd
Gelukkig is chello altijd wel lekker (ping onder de 50 en geen pakketloss)
Moet je even opletten:Op dinsdag 14 augustus 2001 01:32 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Hee! Het was de bedoeling dat iemand Casema ging zeggen.
Nu blijCasema
hallo
Verwijderd
Sorry jongen, maar volgens mij ben jij bij het verkeerde topic beland... Maar afgezien daarvan, wou ik je even helemaal afzeiken op je "interessante" gedoe. CHSP4 IS ZO LEK ALS EEN RIETEN MANDJE! Ikzelf het een half jaar UT Insta Zeroping gespeeld, bij een US clan op een US ladder. En aangezien Zeroping aantrekkelijk is voor de cheaters, omdat je aimbot daar beter werkt dan bij regular Insta, heb ik het een en ander gezien. En laat ik je vertellen, sinds CHSP4 uitgekomen is verdriedubbelde het aantal spelers met aimbots! Dus denk ff na voordat je van alles eruit flapt... Bij voorbaat dank!:ZOp maandag 13 augustus 2001 06:56 schreef xfiles het volgende:
hehehe
Dat heb je met elk spel waardat je een killer ping hebt.
Neem nu gisteren dacht iedereen dat ik een aimbot had, had bij TDM continu 16 kills en meer zelfs 22 kwam erin voor.
Ik had een ping van 33 terwijl alle anderen eentje hadden tussen 180 en 2000.
Vrij normaal...
Eventjes zeggen voor de aanwezige NEWBIES: ALLE SERVERS MET CSHP4 en ouder LATEN GEEN AIMBOTS TOE.
Voila...
[nog meer offtopic]Op dinsdag 14 augustus 2001 10:51 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik heb Casema Broadband Premium, en een gemiddelde ping van 40!!!
Dus ZEKER geen Casema...
offtopic:
Ik zag je, JLP, gisterenavond (13/8/01 jl) een aantal keer verschijnen op Strikerz om vervolgens weer net zo snel te verdwijnen.....
?!
PSN
Geef mij maar een Warsteiner.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq