Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
Mavamaarten schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:43:
Mag het dat ik zeg dat het spel enorm onstabiel is ?
De meeste missies laden totaal niet, ze lopen gewoon vast bij "loading".

Maar dat neemt niet weg dat dit een enorme slag is in het gezicht van Crytek. Ik heb het spel gedownload om het erna te kopen.
Ik denk dat het niets uitmaakt. Zeker als ik zo naar de problemen kijk die jij ondervind.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat de datum is van deze BETA build maar de naam zegt het eigenlijk al. Dit is een versie om te testen en applicaties voor te ontwikkelen niet het spel wat in de winkel komt te liggen.

Daarom kun je beter wachten op het uiteindelijke product dan je mening te baseren op deze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik denk echt niet dat het drukken van DVD's lang duurt, in 1,5 maand kun je echt nog een hoop doen en ik verwacht dat het proces van afwerking dag en nacht door gaat momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
CptChaos schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:34:
[...]
Stel ik zet mijn deur open, dan mag een crimineel niet "zomaar" naar binnenlopen en mijn huis leegroven, omdat het maatschappelijk niet verantwoord is? Terwijl ik dan toch echt zelf de schuldige ben, want mijn deur stond gewoon open. Als mijn deur dicht was, is het een ander verhaal. Dan komt er nog bij kijken of de deur op slot (en dus beveiligd) was of niet.
Nee, als ik mijn deur open laat staan mag iemand anders niet zomaar in mijn huis spullen weghalen. In jouw huis ook niet. Dat je degene die de deur open laat staan als 'schuldige' ziet zegt genoeg over jouw moraal. En helaas ook over de moraal van vele anderen. Het is de vanzelfsprekendheid waarmee dit gebeurt en vervolgens goed wordt gepraat waar ik me kapot aan irriteer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Waarom is die HUD en het wapen zo supergroot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Asgaro schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:27:
Waarom is die HUD en het wapen zo supergroot?
Omdat alles ook nog leesbaar moet zijn voor consolegamers, die op 28", non-HD, CRT monitoren gamen?
The PC version will mirror the console versions in terms of game style and rules, layout etc, completely the same.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Nou stukje gespeeld en crytek mag echt van geluk spreken, spel is amper tot niet speelbaar loopt vast en laad amper door.

Nu ga ik hem zoizo wel kopen, maar echte klap is het gelukkig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Kan iemand me vertellen of er ook weer Power Struggle in het spel zit bij de MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
devil-strike schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:10:
Nou stukje gespeeld en crytek mag echt van geluk spreken, spel is amper tot niet speelbaar loopt vast en laad amper door.

Nu ga ik hem zoizo wel kopen, maar echte klap is het gelukkig niet.
Ik ben niet eens tot spelen gekomen, constant loopt hij vast. Klein stukje van de intro gezien, wat wel een goede peek op het verhaal gaf.

Wilde vooral mijn systeem uittesten, vraag me af of ik nog een upgrade nodig heb. (Quad Core wellicht) Crysis 2 zat overigens al 3 weken in de pre-order bij mij. Niet dat het wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Je moet een config aanpassing maken en de .dll's uit Bin32_no_protect in je bin32 map zetten. Het spel werkt hierna wel goed, maar bij elke nieuwe missie krijg je massa's errors over je hele scherm (console). Ook loopt het soms vast bij respawnen,... Ook de sandbox is bugged as fuck. Textures die niet bestaan, noem maar op.

Het is en blijft een grote tegenslag voor CryTek, maar gelukkig voor hen werkt nog niet alles zoals gehoopt.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
Mavamaarten schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:07:
Je moet een config aanpassing maken en de .dll's uit Bin32_no_protect in je bin32 map zetten. Het spel werkt hierna wel goed, maar bij elke nieuwe missie krijg je massa's errors over je hele scherm (console). Ook loopt het soms vast bij respawnen,... Ook de sandbox is bugged as fuck. Textures die niet bestaan, noem maar op.

Het is en blijft een grote tegenslag voor CryTek, maar gelukkig voor hen werkt nog niet alles zoals gehoopt.
Hmmm, en je loopt op den duur vast in een level 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat mij kots misselijk maakt is dat mensen de game durfen te bekritiseren terwijl zij het van torrents downloaden, Een daarna ook nog het lef hebben om het bedrijf zelf te bekritiseren.

Ik kan moeilijk beschrijven hoe erg ik me voel voor Crytek, omdat er dit soort respectloze mensen bestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:22
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:47:
Wat mij kots misselijk maakt is dat mensen de game durfen te bekritiseren terwijl zij het van torrents downloaden, Een daarna ook nog het lef hebben om het bedrijf zelf te bekritiseren.

Ik kan moeilijk beschrijven hoe erg ik me voel voor Crytek, omdat er dit soort respectloze mensen bestaan
Wat respectloos is is tegenwoordig alles developpen voor de consoles om het daarna naar de pc te porten, om alles maar in de 'piracy' hoek te schuiven is erg kort door de bocht. Ik wil best games kopen, maar er komt vaker en vaker enorm vervelende DRM bij kijken en de kwaliteit gaat steeds achteruit, DLC's zijn niet om een game af te maken een half jaar na release, alles moet gewoon voor de consument werken vanaf dag 1 dat het spel ik de winkel ligt.

Overgens ga ik de leaked versie niet proberen, voor mijn gevoel word Crysis 2 sowieso een misser aangezien er al genoeg shooters op de markt zijn die ook al gevestigd zijn kwa multiplayer. Hilarisch is trouwens de comments van Crytek over Crysis en de slechte pc sales, terwijl het spel gewoon niet te spelen was op de meerderheid zijn computer, bovenop dat het spel gewoon bar slecht loopt. Allemaal excuses tegenwoordig terwijl er naar mijn mening mindere kwaliteit op de markt word gezet.

(mod maar weg trouwens, ging een beetje offtopic :') )

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Daar kan ik mij wel in vinden. :)

Crytek lijkt echt veel moeite te doen om het spel op iedere platform goed draaiende te krijgen en hun game engine is volgens mij de meeste flexibele game engine op dit moment.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 20:57

Je kan ook overdrijven, ze lekken het zelf dus medelijden hoef je niet te hebben. Daarbij komt dat als je een goed spel maakt je meestal ook leuk verkoopt. Zoals hierboven gezegd is het te triest voor woorden om alles maar op 'piracy' af te schuiven. De meeste die een spel downloaden zouden nooit de intensie hebben gehad om het spel te kopen. De mensen die een spel na aanleiding van hun ervaring met een illegale versie alsnog komen zijn allemaal mooi meegenomen. Zorg gewoon dat je een goed product aflevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet nog helemaal niet wie dit heeft gedaan.

Zowel EA als Crytek hebben hierover nog geen uitspraken gedaan (zover ik weet). Er zijn zoveel mogelijkheden hoe iemand aan deze files kan komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
stoofpeer schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:10:
[...]

Je kan ook overdrijven, ze lekken het zelf dus medelijden hoef je niet te hebben. Daarbij komt dat als je een goed spel maakt je meestal ook leuk verkoopt. Zoals hierboven gezegd is het te triest voor woorden om alles maar op 'piracy' af te schuiven. De meeste die een spel downloaden zouden nooit de intensie hebben gehad om het spel te kopen. De mensen die een spel na aanleiding van hun ervaring met een illegale versie alsnog komen zijn allemaal mooi meegenomen. Zorg gewoon dat je een goed product aflevert.
Het gaat niet zozeer om het tweede wat ik heb gezegd maar om de eerste, en Ik blijf erbij dat een smoes als "De meeste die een spel downloaden zouden nooit de intensie hebben gehad op het te kopen" geen argument is maar een leugen dat ieder persoon die dezelfde daad verricht tegen zichzelf zegt om zich niet schuldig te voelen.

En Waarom beschuldig je meteen Crytek. denk je dat ze dit soort grappen intentioneel doem. Er hoeft maar een persoon te zijn om dit te veroorzaken. En een persoon staat niet gelijk aan een bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
kevz schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:55:
[...]Wat respectloos is is tegenwoordig alles developpen voor de consoles om het daarna naar de pc te porten... Ik wil best games kopen, maar er komt vaker en vaker enorm vervelende DRM bij kijken en de kwaliteit gaat steeds achteruit...
[...]De meeste die een spel downloaden zouden nooit de intensie hebben gehad om het spel te kopen.
8)7

Jullie begrijpen er geloof ik niet zoveel van.. Al wordt mijn mening over een deel van de community vandaag weer fijn bevestigd.

Ik heb geen medelijden met Crytek, maar baal er wel van dat zij investeren in de pc community en ze een klap in hun gezicht terugkrijgen. Ook al is het vooralsnog een klapje door een brakke betaversie.

[ Voor 30% gewijzigd door Yeroen76 op 12-02-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:22
Yeroen76 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:32:
[...]

8)7

Jij begrijpt er geloof ik niet zoveel van.. Al wordt mijn mening over een deel van de community vandaag weer fijn bevestigd.
Begrijp het allemaal prima hoor, ik word alleen niet misselijk van mensen die een leaked versie downloaden van een spel, 't is jammer voor Crytek dat iemand slordig geweest is / express heeft uit laten lekken, maar whats happened.. happened. Ah fijn in the end maakt het allemaal niet zo veel uit, de console versies zullen wss voldoende verkopen, en ook de pc versie zal het ok doen. Ik zal alleen geen koper zijn waarschijnlijk :P

Laatste spel dat ik aangeschaft heb is BF2BC en dat was het wel waard voor 15 euro (steam aanbieding), ook Vietnam erbij gekocht alleen die was het helaas (voor mij) niet waard.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Je kan ook overdrijven, ze lekken het zelf dus medelijden hoef je niet te hebben.
Lekker kort door de bocht, dat iemand binnen Crytek gelekt heeft wil niet zeggen dat het bedrijf dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

kevz schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:55:
[...]

Wat respectloos is is tegenwoordig alles developpen voor de consoles om het daarna naar de pc te porten, om alles maar in de 'piracy' hoek te schuiven is erg kort door de bocht. Ik wil best games kopen, maar er komt vaker en vaker enorm vervelende DRM bij kijken en de kwaliteit gaat steeds achteruit, DLC's zijn niet om een game af te maken een half jaar na release, alles moet gewoon voor de consument werken vanaf dag 1 dat het spel ik de winkel ligt.
DRM is een nodeloos kwaad waar je mee moet leven en tot op heden heb ik nog geen problemen gehad met die DMR. In de jaren 90 al moest je aan de hand van je handleiding een code ingeven om zo Stunts 4D te kunnen spelen. Dus nieuw is het niet.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

DRM is niet zomaar het invullen van een code om te spelen. Wikipedia: DRM

Dat ze het spel zelf gelekt hebben kan je gewoon niet ontkennen. Iemand moet het doelbewust gedaan hebben en er werd dus sowiso niet genoeg gecontroleerd.

Verder vind ik dat er niets mis is met games kopen, al walg ik van de mentaliteit bij de grote gamemakers. Het draait allemaal maar om geld geld geld. En waar verdienen ze het meeste geld ? Juist ja, op de consoles. Maar niet iedereen speelt graag met zo'n controller (en zeker geen shooters). De PC-gamers worden de laatste tijd gewoonweg gediscrimineerd, en dat schuiven ze dan maar af op "piracy", terwijl er zelfs bewezen is dat dit de markt helemaal niet slecht beïnvloedt.

_o_ voor valve, zij doen dit niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Laatst online: 16-08 19:03
Is het niet zo dat het meeste geld juist verdient wordt op de games? Dacht dat Microsoft/Sony (zeker in het begin) verlies draaien op het verkopen van hun consoles (van Nintendo weet ik het zo niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
Mavamaarten schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:43:... al walg ik van de mentaliteit bij de grote gamemakers. Het draait allemaal maar om geld geld geld. En waar verdienen ze het meeste geld ? Juist ja, op de consoles...
Jij hebt vast geen gezin dat je moet onderhouden met je werk?? Natuurlijk draait het overal om geld, de tijd dat games door pukkelige, eenzame nerds op zolderkamertjes werden gecodeerd is al jaren voorbij. En dat er op de consoles meer te verdienen valt is een logisch gevolg van de mensen die illegale kopieën downloaden, die op de pc in VEEL grotere getale aanwezig zijn. En wanneer die mensen vervolgens hun gedrag goedpraten door te beweren dat ontwikkelaars toch goedkope consoleports voorschotelen is de cirkel rond. De pcmarkt is gewoon erg ziek/verziekt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Pieterke schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:49:
Is het niet zo dat het meeste geld juist verdient wordt op de games? Dacht dat Microsoft/Sony (zeker in het begin) verlies draaien op het verkopen van hun consoles (van Nintendo weet ik het zo niet).
Nee het gaat in dit geval om de software van third party developpers ;) niet om MS/Sony/Nintendo.
Yeroen76 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:07:
[...]
En dat er op de consoles meer te verdienen valt is een logisch gevolg van de mensen die illegale kopieën downloaden, die op de pc in VEEL grotere getale aanwezig zijn.
Dat is onzin, consoles spreken een groter publiek aan omdat kleine blagen een console van hun ouders krijgt en meestal ook de spellen. Voor hen is het makkelijker te verteren om eenmalig €250 neer te leggen dan een keer €800 voor een pc. Daardoor ontstaat er een grotere markt en in een grotere markt valt nou eenmaal meer geld te halen.

Dat mensen op de pc downloaden heeft daar nauwelijks invloed op. Ja er zullen mensen zijn die alleen maar downloaden. Maar er zijn er ook een heleboel die een spel na een uitgebreide test sessie alsnog kopen.

Dat Activision nu op de blaren moet zitten omdat ze weinig creatief zijn, ze zijn niet voor niks gestopt met Guitar Hero, is puur hun eigen schuld.

[ Voor 17% gewijzigd door stoofpeer op 12-02-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Mavamaarten schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:43:
DRM is niet zomaar het invullen van een code om te spelen. Wikipedia: DRM

Dat ze het spel zelf gelekt hebben kan je gewoon niet ontkennen. Iemand moet het doelbewust gedaan hebben en er werd dus sowiso niet genoeg gecontroleerd.

_o_ voor valve, zij doen dit niet :9
Grappig dat je hen noemt want zij passen natuurlijk ook DMR toe. ;)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Alleen dan wel een vriendelijkere vorm, maar het gaat nogal off-topic op deze manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Inderdaad, Valve doet dit ook, maar zij slagen er nog wel in om games te publiceren met het doel om geld te verdienen, maar niet op zo'n manier dat de kwaliteit van de games eronder gaan lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Mavamaarten schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 20:25:
Inderdaad, Valve doet dit ook, maar zij slagen er nog wel in om games te publiceren met het doel om geld te verdienen, maar niet op zo'n manier dat de kwaliteit van de games eronder gaan lijden.
Het is algemeen geweten dat Valve veel centjes van hun Steamplatform gebruikt om hun eigen projecten te financieren en dan goedkoop aan te bieden. TF2 is al lang niet meer winstgevend en toch ontwikkelen ze die nog steeds door met geld dat ze verdienen met andere projecten. Die luxe heeft crysis (en EA) niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crytek gebruikt zijn CryEngine ook voor andere (oa. "geheime") projecten. De inkomsten hieruit gebruiken ze om Crysis 2 te ontwikkelen.

Overigens doen de meeste bedrijven dit, kijk maar na Microsoft die dit doet om de XBox van de grond te krijgen. Zo zullen er nog 1000den voorbeelden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:44

MAZZA

Barbie is er weer!

Yeroen76 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:07:
[...]

Jij hebt vast geen gezin dat je moet onderhouden met je werk?? Natuurlijk draait het overal om geld, de tijd dat games door pukkelige, eenzame nerds op zolderkamertjes werden gecodeerd is al jaren voorbij.
Yeroen76 in 'reviews: Gamescom: Preview FIFA 10' <-- doe niet zo hypocriet, want je vindt het zelf blijkbaar ook niet tof om overal maar voor te blijven betalen.

Volgens mij is iedereen het erover eens dat het triest is voort Crytek. Blijkbaar heb je een of andere haatzucht ten opzichte van gamen op de PC, dat je alles daar maar op betrekt.

Ik als PC-gamer kan er ook geen flikker aan doen dat dit gebeurt. Daarnaast ontloop je het feit dat zowat elke consolegame tegenwoordig eerder is te downloaden dan te kopen. Dus je 'argument' dat PC games aan de basis ligt voor alle ellende is inmiddels al een tijdje achterhaald.

Afijn, blijft klote voor Crytek. Ze hebben geluk dat de game vrijwel niet speelbaar is, althans dat lees ik hier zo in de reacties. Hopelijk hebben ze alsnog succes met de game en de engine, ondanks dit debacle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taeke18
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-08 15:56
Hey crysis 2 net in pre order gezet... crysis 1 en warhead waren toch goddelijk om naar te kijken qua graphics. Heb zelf momenteel een 5850 in mijn systeempje zitte die kan toch mooi was hebben. Hoop dat ik hier crysis 2 op 1920x1080 met hopelijk 2x-4x AA aan te hebben.... in de meeste games krijg ik dit nog voor elkaar zou het jammer vinden als het niet kan. Toch zal ik lekker gaan benchen etc met deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
MAZZA schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 22:40:
[...]
Yeroen76 in 'reviews: Gamescom: Preview FIFA 10' <-- doe niet zo hypocriet, want je vindt het zelf blijkbaar ook niet tof om overal maar voor te blijven betalen.
:O

Maken we het persoonlijk? Quote is hier totaal uit context, maar dat is vast lastig te begrijpen.
Zoals EA zelf in een reactie op het uitlekken van vandaag heeft gesteld: "Piracy continues to damage the PC packaged goods market and the PC development community". Dit soort acties gaat er alleen maar voor zorgen dat developers de consoles als belangrijkste platform gaan beschouwen, wat voor pc gamers slecht nieuws betekent!
Al kan ik me voorstellen dat er mensen zijn binnen EA die dit marketingtechnisch misschien ook wel prettig vinden: een buggy versie die volop de aandacht krijgt, screens van die versie die er erg goed uitzien en dan het bericht dat de volledige versie bugvrij is en 22 maart uitkomt en ze vragen iedereen te wachten en die versie te kopen.. Zou het dan toch..? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Crysis 1 is vet, Warhead vind ik wat minder maar opzich nog best leuk.

Momenteel probeer die leaked versie te spelen maar bij iedere missie die ik start loopt het spel vast na de intro van de missie, bij het laadscherm dus. Jammer, misschien komt er nog wel een fix voor of zo. Ik speel het alleen maar als een soort preview demo om eens te kijken hoe het speelt. De game ga ik toch wel kopen. Ik heb alleen momenteel wat twijvels over de setting. Waar Crysis zo lekker jungle island was zit je nu in de stad. Ik ben zeer benieuwd wat ik daar van mag verwachten. De screenshots en gameplay geven wel een 'so so' gevoel. Het geeft me toch twijvels of dit Crysis 1 gaat overtreffen voor me.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 01:04:
Hoe de tijden veranderen :+ leaks/pre-releases :P van soldier of fortune 2, gta 3, doom 3, unreal 2. Waren nog eens leuke tijden op het internet :) en met name irc, en ja ook/zeker irc.tweakers.net ;)
Ja ik snap het probleem ook niet, kicken toch :D

HL2 is ook geleaked en is heus niet minder verkocht ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik vind het verhaal van Crysis 2 veel interessanter en leuker (+ moeilijker :-O ) dan dat van de voorgaande. Daar was het een kwestie van vijandjes neerschieten er ervoor zorgen dat je niet doodging. Bij Crysis 2 heb je meer het gevoel dat je iets dòet, en dat je dat doet met een reden.

De wapens vind ik zelf echter ultra overpowered, niet in de zin van damage, maar een gewone assault rifle heeft de accuracy van een sniper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Bij Crysis 1 hangt de gameplay af aan je eigen wens. Je kunt het op zoveel manieren spelen dat je het zelf kan bepalen hoe interesant het moet zijn. Lekker stealth of gewoon rambo, of op een andere methode, genoeg keuze. In die grote bossen kan je op zoveel manieren iets benaderen terwijl je in de stad weer wat wordt terug gedwongen door bepaalde routes te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exill
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 20:25
Heb de beta even geprobeerd, het werkt allemaal redelijk. Wel sprake van veel bugs en glitches etc maar goe dat kun je ook verwachten.
Op advanced settings ziet het er al briljant uit en draait het als een zonnetje op mijn toch al 2 jaar oude systeem (radeon 4870x2, 4gig 1600 mhz ram, quad core Q9550).

Ik ga hem denk toch wel halen als die uitkomt want dit smaakt naar meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blorgg
  • Niet online
IStealYourGun schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 22:07:
[...]

Het is algemeen geweten dat Valve veel centjes van hun Steamplatform gebruikt om hun eigen projecten te financieren en dan goedkoop aan te bieden. TF2 is al lang niet meer winstgevend en toch ontwikkelen ze die nog steeds door met geld dat ze verdienen met andere projecten. Die luxe heeft crysis (en EA) niet echt.
Je wilt hier nu toch niet beweren dat de grote bedrijven als EA geen miljoenen winst maken? Want dat zou echt belachelijk zijn namelijk. Bedrijven als EA en Activision hebben die luxe juist wel. Ze kiezen er echter voor om hun klanten maximaal uit te melken, terwijl Valve met het Steam platform iets neer zet waar veel gamers tevreden mee zijn. En, uiteraard niet geheel onbelangrijk, waar zij toch nog steeds geld mee verdienen.

De games industrie is de grootste entertainment industrie ter wereld. Hollywood is een flink stuk kleiner tegenwoordig. We hoeven echt geen medelijden te hebben met die grote clubs. Zelfs aan de 'kleine' en 'verziekte' PC markt wordt een hoge winstmarge behaald. De totale winst van de PC markt is echter een stuk kleiner dan die van de console markt. Dus wat doen bedrijven dan? Die hebben X hoeveelheid mensen en middelen, en die zetten ze in om een maximale winst te behalen. Dat betekend dat ze eerst kijken naar de markt waar zij het meest kunnen halen, en dat zijn vaak de consoles.
The PC version will mirror the console versions in terms of game style and rules, layout etc, completely the same.
Dat is voor mij overigens genoeg reden om dit spel niet te kopen. Ik hoef geen console shooters :r

[ Voor 7% gewijzigd door Blorgg op 13-02-2011 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:20
Dan krijg jij nog een zware tijd Blorgg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Blorgg schreef op zondag 13 februari 2011 @ 02:13:
[...]

Je wilt hier nu toch niet beweren dat de grote bedrijven als EA geen miljoenen winst maken?
Om het even over EA te hebben, dat bedrijf maakt al 3 jaar achter elkaar verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Blorgg schreef op zondag 13 februari 2011 @ 02:13:
[...]

Je wilt hier nu toch niet beweren dat de grote bedrijven als EA geen miljoenen winst maken? Want dat zou echt belachelijk zijn namelijk. Bedrijven als EA en Activision hebben die luxe juist wel. Ze kiezen er echter voor om hun klanten maximaal uit te melken, terwijl Valve met het Steam platform iets neer zet waar veel gamers tevreden mee zijn. En, uiteraard niet geheel onbelangrijk, waar zij toch nog steeds geld mee verdienen.

De games industrie is de grootste entertainment industrie ter wereld. Hollywood is een flink stuk kleiner tegenwoordig. We hoeven echt geen medelijden te hebben met die grote clubs. Zelfs aan de 'kleine' en 'verziekte' PC markt wordt een hoge winstmarge behaald. De totale winst van de PC markt is echter een stuk kleiner dan die van de console markt. Dus wat doen bedrijven dan? Die hebben X hoeveelheid mensen en middelen, en die zetten ze in om een maximale winst te behalen. Dat betekend dat ze eerst kijken naar de markt waar zij het meest kunnen halen, en dat zijn vaak de consoles.

[...]

Dat is voor mij overigens genoeg reden om dit spel niet te kopen. Ik hoef geen console shooters :r
Lezen is ook een vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die beta een zwaar spel? Lijkt me dat er nog wel veel moet veranderen. Crysis 2 zou toch verder een echte pc game worden met dx11 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
SR8 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 10:54:
[...]

Om het even over EA te hebben, dat bedrijf maakt al 3 jaar achter elkaar verlies.
Verlies waarschijnlijk op verwachte winstcijfers 8)7
Ik heb geen onderbouwing voor hetgeen wat ik zeg , maar dat verhaal dat EA verlies zou maken kan ik heel moeilijk geloven .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 09:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 12:37:
Is die beta een zwaar spel? Lijkt me dat er nog wel veel moet veranderen. Crysis 2 zou toch verder een echte pc game worden met dx11 ?
Bij mij loopt ie soepel op 1920x1200 met systemspec op 5 en de -dx11 parameter. Maar ik heb zo het gevoel alsof in deze beta nog veel dingen missen waaronder veel grafische details. Ik wacht geduldig de demo af om te kijken of het echt de moeite waard is :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice ik ga hem ook maar even testen, mag ik dan ook screens posten?
Kopen doe ik toch wel want ik ben een echte crysis fan. Zonder een echt hoesje er om heen wil ik niet
eens hebben. Enkel om ff te kijken hoe het spel is want je kunt hem nu toch nog niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeroen76 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:54:
[...]

:O

Maken we het persoonlijk? Quote is hier totaal uit context, maar dat is vast lastig te begrijpen.
Zoals EA zelf in een reactie op het uitlekken van vandaag heeft gesteld: "Piracy continues to damage the PC packaged goods market and the PC development community". Dit soort acties gaat er alleen maar voor zorgen dat developers de consoles als belangrijkste platform gaan beschouwen, wat voor pc gamers slecht nieuws betekent!
Al kan ik me voorstellen dat er mensen zijn binnen EA die dit marketingtechnisch misschien ook wel prettig vinden: een buggy versie die volop de aandacht krijgt, screens van die versie die er erg goed uitzien en dan het bericht dat de volledige versie bugvrij is en 22 maart uitkomt en ze vragen iedereen te wachten en die versie te kopen.. Zou het dan toch..? ;)
Voor de consoles word ook van alles tegewnoordig gedownload. Nix aan het handje er word altijd nog meer danzat winst gemaakt ook. Verder komt de pc markt weer meer op gang juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 09:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 12:48:
Nice ik ga hem ook maar even testen, mag ik dan ook screens posten?
Kopen doe ik toch wel want ik ben een echte crysis fan. Zonder een echt hoesje er om heen wil ik niet
eens hebben. Enkel om ff te kijken hoe het spel is want je kunt hem nu toch nog niet kopen.
Die beta is niet helemaal legaal natuurlijk, dus content ervan posten lijkt me niet echt de bedoeling (filmpjes worden op Youtube ook snel neergehaald). Verder kan ik mensen afraden deze beta te spelen. Het voelt allemaal nog niet afgewerkt aan en kan denk ik vooral degene die reikhalzend naar deze game uitkijken, teleurstellen terwijl het toch veel van het verhaal en gameplay spoiled.

Geduld is een schone zaak ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 13-02-2011 12:54 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het filmpje gezien en die overtuigd mij juist om het spel te kopen, ik ga dus wel ff die beta spelen, want geduld kan ik nu niet meer opbrengen door al dit gedonder.
Edit

Ik zie er toch maar van af het is eingelijk toch nog maar even voor de game uit komt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blorgg
  • Niet online
Rudyyy schreef op zondag 13 februari 2011 @ 10:03:
Dan krijg jij nog een zware tijd Blorgg ;)
Gelukkig zijn er ook nog ontwikkelaars die zich op PC richten :)
In mei komt Duke Nukem Forever die in eerste instantie voor PC is ontwikkeld en waar Gearbox console versies voor heeft gemaakt. Rond die tijd komt dacht ik ook Portal 2 uit. En deze zomer komt ook Serious Sam 3 uit.

Ik vond Crysis en Crysis Warhead gemiddelde shooters. Grafisch absoluut prachtig om te spelen. Maar de gameplay stond me een klein beetje tegen. Of beter gezegd: de 'batterij' van je nano suit was bij mij altijd veel te snel leeg :+ FF een klein stukje sprinten, of een stukje onzichtbaar lopen en de pret was alweer voorbij.

Wat ik heb begrepen van C2 is dat ze dit wat meer getweaked hebben waardoor je eigenlijk nog meer overpowered wordt en alles makkelijker zou moeten gaan. Moet ook wel, anders valt het op consoles niet te spelen op hard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 22:59

SomerenV

It's something!

Ondanks dat het een beta is speelt het toch al aardig lekker weg. Ja, hier en daar zitten wat bugs en glitches (zo wil ie na het finishen van een level nog wel eens crashen, en bevriezen vijanden als ze dood zijn) maar het is opzich goed genoeg te spelen om een impressie te krijgen.

Vergeet niet dat Crytek tot nu toe eigenlijk maar weinig tot geen screens en filmpjes heeft gereleased afkomstig van de PC versie in al zijn glorie. Veel mensen waren dan ook bang dat Crysis 2 er minder of op zijn best even goed uit zou zien als Crysis 1, zou spelen als Call of Duty (corridor shooter) en gewoon qua gameplay vermakkelijkt zou zijn. Zelf denk ik dus dat het uitlekken van de beta alleen maar een positief effect gaat hebben als mensen inzien dat Crysis 2 eigenlijk best een vermakelijke shooter is.

We'll see wat het effect van het uitlekken gaat zijn. Hopelijk is dit niet in scene gezet om de PC markt nog meer om zeep te helpen :(

Owja, en hij loopt lekker op mijn vrij verouderde systeem op max details (Hardcore + 1440x900). Systeem is Intel Q6600 @ 2.4Ghz, 4GB DDR2-667, Radeon 4850 512MB en Windows 7 Ultimate x64

[ Voor 9% gewijzigd door SomerenV op 13-02-2011 14:03 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik heb al redelijk wat gameplay op Youtube bekeken.
De graphics kunnen mij zeker bekoren maar ik kreeg het nu al op mijn heupen van die uber-zware nanosuit stem!
Hopelijk kunnen we terug een vrouwenstem kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Mijn mening ook wat bij gesteld. Het speelt lekker weg, is naar gevoel niet zo goed als Crysis 1 maar zeker zeer vermakelijk. Ik voel me echter nog niet echt mee leven in het spel. Iets wat ik bij Crysis 1 wel heel erg had. Iets wat me ook erg tegen viel bij Warhead. Crysis 1 heeft gewoon lekker verhaal waar het aan jezelf is om je er helemaal in op te leven. Veel mensen kunnen niet uit zichzelf mee gaan in een spel een vereisen dat de mogelijkheden beperkt blijven en dus op een vaste manier moeten spelen ala Warhead. Dit zien we dus weer terug in Crysis 2, de zogenaamde verplichte routes.

De enige verbetering in Crysis 2 qua graphics vind ik de models. Mensen zien er nu behoorlijk realistisch uit, iets wat bij Crysis toch nog net een stukje miste. Het zag er namelijk goed uit maar het was net niet realistisch genoeg.

De game begint nu lekker te lopen ondanks dat mijn PC 1x bevriesde na een uur spelen. Hij loopt ook erg goed op mijn oude bak:

Settings : Hardcore,1440x900
System : Intel Q6600 @ 2.4Ghz, 6GB DDR2, nVidia GTX 260 SP216 896MB, Windows 7 Professional x64

Opvallend is het begin van het spel, wat zeg maar pas bij level 2 echt begint, wel heel erg lijkt op het begin van Half-Life 2. Daarna begint het zijn eigen draait te krijgen.
Asgaro schreef op zondag 13 februari 2011 @ 14:33:
Ik heb al redelijk wat gameplay op Youtube bekeken.
De graphics kunnen mij zeker bekoren maar ik kreeg het nu al op mijn heupen van die uber-zware nanosuit stem!
Hopelijk kunnen we terug een vrouwenstem kiezen.
Ja die Transformers stem ligt mij ook niet helemaal lekker. Die oude mannelijke stem was beter en vooral duidelijker verstaanbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Sir_Hendro op 13-02-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ben ook bezig om hem binnen te halen (maar ik koop de game wel, ik vind het niet goed om EA/Crytek nu, na deze leak, ook nog eens niet te betalen). De filmpjes zien er leuk uit, gameplay lijkt goed, wat minder open maar wel mooiere licht effecten, vuur en expolsies zien er naar mijn mening heel mooi uit. Ik vind alleen dat het echt niet meer op Crysis 1 lijkt. Het is een hele andere stijl, mede door de HUD maar de graphics zijn ook gewoon anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Er is 1 ding waar ik mij wel gigantisch aan stoor in deze game en dat zijn de overdreven lensflares. Sommige scenes bevatten er zóveel dat het gewoon niet leuk meer is :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

SomerenV schreef op zondag 13 februari 2011 @ 17:07:
Er is 1 ding waar ik mij wel gigantisch aan stoor in deze game en dat zijn de overdreven lensflares. Sommige scenes bevatten er zóveel dat het gewoon niet leuk meer is :\
Precies, en ik ga me waarschijnlijk ook mateloos storen aan het feit dat er irritante honingraten op je scherm verschijnen als je in power/cloak mode speelt.

E: De graphics vind ik overigens een beetje tegenvallen als ik eerlijk moet zijn. Het is uiteraard niet lelijk, maar in een vergelijking met Metro 2033 (YouTube: Metro 2033 maxed on 5970 with PhysX) zou ik bijna zeggen dat Metro 2033 mooier is. Nu heb ik Crysis 2 alleen nog maar op filmpjes gezien, dus als ik het daadwerkelijk speel zou dat mijn ongelijk kunnen bewijzen.

[ Voor 32% gewijzigd door Thomas op 13-02-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas
Vergeet niet dat dit een beta is in dx9. De gfx zijn nog niet optimaal en bugs gaan er zeker wel uit
Zo'n beta is dus nog lang niet af, dus conclussies kun je nog niet tekken over deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Thomasthomas schreef op zondag 13 februari 2011 @ 17:11:
E: De graphics vind ik overigens een beetje tegenvallen als ik eerlijk moet zijn. Het is uiteraard niet lelijk, maar in een vergelijking met Metro 2033 (YouTube: Metro 2033 maxed on 5970 with PhysX) zou ik bijna zeggen dat Metro 2033 mooier is. Nu heb ik Crysis 2 alleen nog maar op filmpjes gezien, dus als ik het daadwerkelijk speel zou dat mijn ongelijk kunnen bewijzen.
Krijg hierdoor wel een beetje het idee, dat jij eerder kijkt naar graphics dan naar de gameplay, die toch écht het allerbelangrijkste is. Tuurlijk spelen de graphics ook mee, maar niet dusdanig dat het een game maakt of kraakt. Van de gameplay zelf krijg ik wel een heel erg CoD gevoel als ik de filmpjes alleen al bekijk, dus nee, ik ga de beta en zelfs de demo niet downloaden, laat staan dat ik het spel ga kopen, al is de maker niet Activision, Infinity Ward of Treyarch.
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 17:41:
Thomas
Vergeet niet dat dit een beta is in dx9. De gfx zijn nog niet optimaal en bugs gaan er zeker wel uit
Zo'n beta is dus nog lang niet af, dus conclussies kun je nog niet tekken over deze game.
Zie Crysis, die had ook DX10 (of misschien zelfs DX11) features... Middels een aanpassing in een bestandje kon je ook bij dat spel met een DX9 kaart alle effecten activeren. DX versie zegt dus niets als de engine ook DX9 ondersteuning biedt. ;)

[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 13-02-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah maar de game word nog anders, het is een beta en er kan nog van alles niets inzitten tessellation bvb en veel andere dx11 functies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 17:52:
Jah maar de game word nog anders, het is een beta en er kan nog van alles niets inzitten tessellation bvb en veel andere dx11 functies
Dan nog, als de game ook DX9 ondersteund, zou ik er grafisch niet veel meer van verwachten, zie Crysis, zoals ik al eerder zei.

Tessalation is niet in een paar weken 'ff snel' geprogrammeerd in een engine, laat staan dat het de (huidige) 'Heilige Graal' is in games. ;) Je vergeet dat de release over ongeveer 1,5 maand al is, dat is sneller dan je denkt. Komt er nog eens bij dat ook DVD's, boekjes, covers gedrukt moeten worden, wat ook nog in een (mooi) hoesje moet komen... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 13-02-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het kan al klaar zijn, en zitten die extra dingen niet in deze beta, die overgens bedoeld is voor het ondwikkelen van de game en niet he grote publiek. Wie weet hoe oud deze beta wel niet is.
Ik denk overgens dat dx9 vs dx11 een lekker verschil zal zijn op het scherm zoals metro 33 bvb.
Ik ga hier verder ook niet te veel speculeren, want we kunnen nog niet veel met zekerheid zeggen, hoe de game uiteindelijk zal worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 18:27:
Maar het kan al klaar zijn, en zitten die extra dingen niet in deze beta, die overgens bedoeld is voor het ondwikkelen van de game en niet he grote publiek. Wie weet hoe oud deze beta wel niet is.
Ik denk overgens dat dx9 vs dx11 een lekker verschil zal zijn op het scherm zoals metro 33 bvb.
Ik ga hier verder ook niet te veel speculeren, want we kunnen nog niet veel met zekerheid zeggen, hoe de game uiteindelijk zal worden.
De beta is een maandje oud :P En ik snap het hele graphics gebeuren wel. Crysis 1 was voor velen een grafische benchmark, een game exclusief voor de PC met de best mogelijke grafische technieken om de beste beelden om het scherm te toveren. Dát is wat Crysis zo populair maakte. Het verhaal was niks speciaals ende gameplay ook niet op het sandbox principe na. Nu met Crysis 2 zijn de graphics even goed of ietsjes beter dan Crysis 1 afgaande op de beta (dank u hartelijk consoles) en het verhaal zal wederom niks speciaals zijn. Voeg daarbij het hele lineare gebeuren en de donkere atmospheer toe met de soms overdreven lichteffecten en er blijft eigenlijk niet veel meer over. Kort samengevat: Crysis 1 was een grafische benchmark waarin je Koreanen en aliens kon mollen, Crysis 2 is de zoveelste shooter.

Neemt niet weg dat Crysis 2 wel lekker wegspeelt, en de vuurgevechten zijn wel oké, maar toch... op de een of andere manier merk je dat het geen PC exclusive meer is :|

Edit: Even voor de goede orde, ik prik bij de beoordeling hierboven door de bugs en glitches heen en ik houdt in mijn achterhoofd dat het een beta is met DX9 only. Maar denken sommigen van jullie nou écht dat een andere DirectX versie de game opeens enorm veel mooier gaat maken of dat de uiteindelijke versie op de bugs en glitches na zoveel gaat verschillen van de beta? Ik denk namelijk van niet ;)

[ Voor 11% gewijzigd door SomerenV op 13-02-2011 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals al gezegd, kan het verschil tussen dx9 en dx11 heel veel schelen alleen weten we dat nog niet bij cysis 2. Alleen al door tessellation toe te voegen word het grafisch al een heel stuk echter, ik spreek uit ervaring overgens. Natuurlijk word de game niet in eens 3 keer zo mooi als cysis, daar naast kun je gelijk al zien aan de beta dat de engine ook helemaal anders is want er moeten dx11 functie's op kunnen draaien.

Zoals je hier kunt zie word crysis 2 mooier qqua gfx dan crysis 1

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
CptChaos schreef op zondag 13 februari 2011 @ 17:55:
[...]
Komt er nog eens bij dat ook DVD's, boekjes, covers gedrukt moeten worden, wat ook nog in een (mooi) hoesje moet komen... ;)
Verkijk je daar nu niet zo op eens... die meuk kan allemaal al gemaakt worden los van de game. Ik gok erop dat die doosjes allemaal al in een magazijn liggen wachtend tot er een DVD'tje in de doos gedrukt wordt. Of denk je dat het hoesje ook nog ontworpen moet worden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus... killzone 3 is ook gelekt. Einde van de ps3 tijdperk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Cartman! schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:47:
Verkijk je daar nu niet zo op eens... die meuk kan allemaal al gemaakt worden los van de game. Ik gok erop dat die doosjes allemaal al in een magazijn liggen wachtend tot er een DVD'tje in de doos gedrukt wordt. Of denk je dat het hoesje ook nog ontworpen moet worden? :D
Nee, maar ik bedenk me wel, dat die gedrukte spullen ook nog in het fysieke hoesje moet komen, kan me niet voorstellen dat dat geautomatiseerd gaat, omdat het 1) best een gepriegel is en 2) de hoesjes snel stuk gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 13-02-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Crytek zit te zeuren, dat wij niks van deze geleaked versie moeten aantrekken. En door hen te steunen het spel maar moeten kopen.

Had Crytek maar betere support moeten verlenen voor Crysis & Crysis Warhead. Er hangt gewoon een vieze smet over deze spelen, dat ze gewoon niet lekker spelbaar zijn. Deze spelen zijn zo slecht geoptimaliseerd. Nog voor de spelen uitkwamen, dikke verhalen in interviews: "Ja, als de hardware er is, gaan we een patch uitbrengen voor extra opties." En nog meer van die dikke bullshit. En bij Crysis Warhead het verhaal: Ja, dit spel was eerder in ontwikkeling dan Crysis zelf. En dat zelf riddeltje vertellen ze nu ook bij Crysis 2.

Laat ze hun spellen maar wat beter patchen, forums staan nog vol met klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
CptChaos schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:58:
[...]
Nee, maar ik bedenk me wel, dat die gedrukte spullen ook nog in het fysieke hoesje moet komen, kan me niet voorstellen dat dat geautomatiseerd gaat, omdat het 1) best een gepriegel is en 2) de hoesjes snel stuk gaan.
Maar waarom zouden ze dat pas kunnen doen als de game af is? Dat kun je gewoon parallel doen terwijl je de game nog aan het afmaken bent.

@Splinter Cell: precies, de support op Crysis was waardeloos en heeft bij mij een enorme nare nasmaak gegeven. Zeker nu ze op voorhand al gaan afgeven op de pc community. Ik twijfel nog sterk of ik de game ga kopen.

edit: kan iemand me nu vertellen of er Power Struggle in de MP zit?

[ Voor 22% gewijzigd door Cartman! op 14-02-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@cartman Er zit GEEN Power Struggle in MP. Dit is een triest feit, echt heeeeel erg triest aangezien power struggle de leukste gamemode is die ik ooit in een MP heb gespeeld. Maarja, ik denk dat dat komt door de consolisation, die kunnen geen grote maps aan :( Daar lijd ik als PC gamer dan weer onder.

Ow ja als iemand aankomt met de crap van "Is voor betere tactical gameplay"
STFU, dat geloof je toch niet! Is gewoon een leuk ***verhaaltje om het voor consoles goed te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 31-08 22:24
Heeft iemand ook last van freezes? elke keer als ik het spel opstart en dan resume game doe, vriest het spel elke keer weer.
Ik zit nu in het stukje dat ie wakker word en pistool op pakt, dan komt er zo'n cutscene en tijdens die cutscene bevriest het spel...

EDIT: hij doet het weer goed :D Yay!

[ Voor 8% gewijzigd door nukidin247 op 14-02-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
nukidin247 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:43:
Heeft iemand ook last van freezes? elke keer als ik het spel opstart en dan resume game doe, vriest het spel elke keer weer.
Ik zit nu in het stukje dat ie wakker word en pistool op pakt, dan komt er zo'n cutscene en tijdens die cutscene bevriest het spel...
Weinig problemen hier. Bijna het hele spel gespeeld. Soms zie je wel rare dingen zoals mensen die in een rare houding staan en niet bewegen. Ook een eindbaas kon niet gedood werden wat later in het spel dus moest ik die even skippen. In het algemeen werkt het wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:29:
@cartman Er zit GEEN Power Struggle in MP. Dit is een triest feit, echt heeeeel erg triest aangezien power struggle de leukste gamemode is die ik ooit in een MP heb gespeeld. Maarja, ik denk dat dat komt door de consolisation, die kunnen geen grote maps aan :( Daar lijd ik als PC gamer dan weer onder.
Tnx voor de bevestiging, bij deze ga ik Crysis 2 dan ook niet kopen tijdens launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb de grafische kwaliteit omlaag gezet, aangezien hij anders helemaal niet laadde, alleen nu bevriest hij als ik net gevonden wordt door iemand die een alien ship molesteerd.
Enig idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Cartman! schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:25:
[...]

Tnx voor de bevestiging, bij deze ga ik Crysis 2 dan ook niet kopen tijdens launch.
Wel vlak na de launch dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Vlak voor launch... Dôh! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Even een vraagje aan iedereen hier. Ik neem aan dat menig van jullie ook wel eens op andere fora rondneuzen op zoek naar informatie en puur om te kijken hoe mensen daar over bepaalde zaken denken. Afgaande op dingen die jullie gelezen hebben over mensen die de beta hebben gespeeld, denken jullie dat er juist meer mensen zijn warmgelopen voor Crysis 2 of juist niet?

Ik zie namelijk veelal positieve reacties. Veel mensen hadden een slechtere shooter verwacht maar vermaken zich zelfs met de beta (!). Ook zie ik veel berichten langskomen van mensen die afgaande op de gelekte beta een pre-order hebben geplaatst of de game vlak na de launch aan gaan schaffen. Als ik het zo lees dan denk ik dus dat deze leak wel eens gunstig uit kan gaan pakken voor EA/Crytek. Wat denken jullie?

Edit: Typo's even weggewerkt O-)

[ Voor 3% gewijzigd door SomerenV op 14-02-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

Ik heb de beta uit nieuwsgierigheid ook ff gedownload,maar na 10 minuten heb ik,m eraf gegooid,wou de pret niet drukken,dat als de volledige versie uitkomt,ik moet zeggen op medium settings dat het er niet slecht uit zag,ook de wapens die je gebruikt zijn beter uitgewerkt,volgens mij hoeft crytek zich niet zo druk te maken dat crysis 2 niet of nauwelijks zal verkopen,er blijven toch veel mensen over die de volledige versie willen halen,heb,m dan ook meteen besteld,kan niet wachten om die fucking aliens af te schieten,pauw pauw pief pafpaf :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt niet meer zelf de graphics aanpassen net als in Crysis 1 zag ik.
En wat is medium? op Gamer ziet het er gewoon niet uit (zal wel console graphics zijn ofzow).
In het begin zijn de graphics zeer mooi (wanneer je in de duikboot in het water komt etc), maar zodra je het eerste pistool te pakken krijgt, ziet het er gewoon niet mooi meer uit, zeker vergeleken met Crysis 1.

Hardcore en Advanced/Gamer, wat houden ze nu precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:07:
In het begin zijn de graphics zeer mooi (wanneer je in de duikboot in het water komt etc), maar zodra je het eerste pistool te pakken krijgt, ziet het er gewoon niet mooi meer uit,
Daarom is het nog een beta,en hardcore is de hoogste setting,daarna advanced en als laatst gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laatst uitgebrachte Trailers

http://www.ign.com/videos...ry-trailer?objectid=83755

YouTube: Crysis 2 | Road Rage Trailer

Een comment dat ik aanraad te lezen
skullsplitter in 'nieuws: Crytek en EA halen uit naar softwarepiraten'

+ voor de mensen die al met een beta zitten te spelen. dat illigaal is, en meer inmorele dingen betrekt.

HOU DE SPOILERS VOOR JULLIE ZELF

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:18
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:43:
Een comment dat ik aanraad te lezen
skullsplitter in 'nieuws: Crytek en EA halen uit naar softwarepiraten'

+ voor de mensen die al met een beta zitten te spelen. dat illigaal is, en meer inmorele dingen betrekt.
Zekers! Heb even de vrijheid genomen om hem over te nemen:
__________________________________________________________________________________________
Overigens heeft iemand van Crytek op polycount een mooie post gemaakt waar hij eigenlijk wel een punt heeft:

What does this Leak mean to the regular employee?

We don't get to show our stuff in the best shape - not to go into detail but I've seen alot of content that is out of date in this build.
In the up to three years some of us have spent with the project this is not just the next game we ship, it's our portfolio, our sweat, our blood, our pride, our sleepless nights, our days not spend with family or friends, our shifted vacations, our 3am in the morning chicken nugget in front of the screen sessions, our fights for certain features.

After spending so much time on this, it should be up to us to decide when the public gets to see it and in what shape. As a customer, tempted by a pirated leak, please bring the patience and wait for our delivery. Customers have a responsibility and a code of conduct as well. For each developer "grunt" it's a special relationship with every gamer out there, and just like in every relationship you should respect and wait for the other and not abuse his weakness and take advantage.
Financially it means that our current Project might sell less copies. - I've read a good hundred posts these days of people who state they preordered the game now and it makes me feel good that these people could be convinced to buy the game.

On the other hand there's enough people who will refuse to pay for what they can get for free and even worse, people who start bitching about the quality of the build and project it on the finished product. Less copies means less income for everyone who stays for the next project, since the bonuses are based on sales. By pirating the game and seeding on a torrent (therefore helping others to pirate it) you cut a few seconds of the next vacation of someones family inside the company, a slice from someones bread for dinner, a few bricks out of a house someone is building.
Future wise - even if you buy the full game in the end, as long as the big bosses at the publishers see the amount of pirated copies they will more likely cut fundings for other projects all across the industry. It will be harder for everyone to find a new job that is financially secure and it will keep shareholders from investing into new projects and companies.

Sure, "XBox games can be leaked and pirated as well" is what everyone says. Truth is, it's much harder, thanks to new Disc-Formats, new Console Cycles etc.. So apart from general distrust in the industry, the PC will be seen as it's worst part.
Motivation loss. Especially comments like Seldoon's
"Hey idiots, you couldn't even keep your game safe" or
"It's not our fault you put it on the internet for free" or
"Oh, guess this is their newest PR trick" and
"This is how they baild out of PC Market".

Because someone in a 500+ people production leaked the game (or even a hacker or whatever), we get blamed all together by our customers.
And especially if people here or on polycount do this it's disappointing. One would expect everyone around here knows how much work this is and all of the above reasons. Obviously we take it personal here if someone gives us shit or tries to justify piracy.

One more point: People claiming we deserve this/it just happened because we didn't deliver the PC-Demo yet. This is totally bullshit - obviously we want to give everyone a fair look at the game, but it's up to us to deliver a sneak-peak at the point where we feel like it. Getting a demo at the time where you feel like it is not a birth-given right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Als de game weer voor 17e te koop is op G2Play dan koop ik hem wel, zoals je nu voor 17e MoH kunt kopen daar.

Wat voor MP modes zijn er wel? En hoeveel maps?

[ Voor 9% gewijzigd door Cartman! op 14-02-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

Nieuwe storytrailer met alweer toffe sneak-peaks op het singleplayerverhaal:
http://www.ign.com/videos/2011/02/14/crysis-2-story-trailer?objectid=83755
:9~ :9~
ik hoop dat er een sterke link is met het verhaal van crysis 1

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ziet er tof uit, maar een beetje jammer van die bomen pop ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ze zouden er goed aan doen om een DLC te maken met Power Struggle en maps op dat eiland, ik zou dat in iedergeval zeer waarderen, ik denk zelfs iedereen die Crysis 1 heeft gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat laatste filmpje laat duidelijk zien dat de beta grafische dingen mist.
Ik denk atin dat filmje dx11 word gebruikt en tessellation,gezien het vrijheidsbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Thomasthomas schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:51:
Ze zouden er goed aan doen om een DLC te maken met Power Struggle en maps op dat eiland, ik zou dat in iedergeval zeer waarderen, ik denk zelfs iedereen die Crysis 1 heeft gespeeld.
Precies, Power Struggle is de reden dat ik 2 jaar Crysis MP gespeeld heb, wat een uitgebalanceerde game mode was dat met potjes tot wel 2 uur (op sommige servers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Customers have a responsibility and a code of conduct as well.

_O- De enige veranwoordelijkheid die we hebben is het wel/niet uitgeven van onze centen. Zelf weet ik na de Beta release 1 ding nu 100% zeker:

I'm buying this game!

Normaal zou ik even wachten tot hij in de budgetbak is gevallen, of dat ik een demo heb geprobeerd. Maar nu ik maar een klein beetje gespeeld heb (en verder NIET meer ga spelen), weet ik zeker dat ik ehm ga pre-orderen. Ik wacht wellicht nog even op een Nano edition offer of ik haal bij G2play vandaan voor 27,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Laatst online: 12-09 12:13
Splinter Cell schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:02:
Crytek zit te zeuren, dat wij niks van deze geleaked versie moeten aantrekken. En door hen te steunen het spel maar moeten kopen.

Had Crytek maar betere support moeten verlenen voor Crysis & Crysis Warhead. Er hangt gewoon een vieze smet over deze spelen, dat ze gewoon niet lekker spelbaar zijn. Deze spelen zijn zo slecht geoptimaliseerd. Nog voor de spelen uitkwamen, dikke verhalen in interviews: "Ja, als de hardware er is, gaan we een patch uitbrengen voor extra opties." En nog meer van die dikke bullshit. En bij Crysis Warhead het verhaal: Ja, dit spel was eerder in ontwikkeling dan Crysis zelf. En dat zelf riddeltje vertellen ze nu ook bij Crysis 2.

Laat ze hun spellen maar wat beter patchen, forums staan nog vol met klachten.
Klopt helemaal, want Crytek zit maar meer dan 5 jaar te werken voor de engine en het spel, ze hebben gewoon voor de lol het meest grafische spel tot nu toe gemaakt.
Maarja dan geven ze geen support dus dan moeten we maar allemaal het spel gaan piraten he :)

Wat een boeven bij Crytek zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het wel jammer dat Crytek nu ook de console route neemd.
Crysis vanilla is kwa graphics verder dan Crysis 2, dankzij de consoles. Vergeet niet dat Crysis al een aantal jaren oud is. We hadden zoveel beters kunnen hebben, als al die developers nou eens niet de consoles als leadplatform hebben. Zo word de power van de pc niet echt benut.
Uitgezonderd DICE, die nu BF3 wel op de pc als lead heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Hoe kun je nu al conclusies trekken, terwijl er nog geen volledige pc beelden zijn van de final versie?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:56:
Vind het wel jammer dat Crytek nu ook de console route neemd.
Crysis vanilla is kwa graphics verder dan Crysis 2, dankzij de consoles. Vergeet niet dat Crysis al een aantal jaren oud is. We hadden zoveel beters kunnen hebben, als al die developers nou eens niet de consoles als leadplatform hebben. Zo word de power van de pc niet echt benut.
Uitgezonderd DICE, die nu BF3 wel op de pc als lead heeft.
NeemT en wordT. :+

On: Get used to it. BF3 is een uitzondering.

Is er overigens al bekend hoe lang de SP ongeveer gaat duren? Ik ga deze denk ik niet voor de MP halen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
"For a game like Crysis 2 that's a full offering of multiplayer, a longer than expected single-player campaignlonger than what's average right now for FPS games – that's a lot of stuff to polish and make sure everything is as high quality as possible."
Bron: http://www.eurogamer.net/...re-making-a-90-rated-game

Average campaign dezer dagen ligt zo rond de 5-6uur?
Zal wel rond de 8~12 uur worden denk ik dan.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Rynji schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:21:
"For a game like Crysis 2 that's a full offering of multiplayer, a longer than expected single-player campaignlonger than what's average right now for FPS games – that's a lot of stuff to polish and make sure everything is as high quality as possible."
Bron: http://www.eurogamer.net/...re-making-a-90-rated-game

Average campaign dezer dagen ligt zo rond de 5-6uur?
Zal wel rond de 8~12 uur worden denk ik dan.
Mwah als je normaal en rustig speelt (zo speel ik althans) dan ligt het gemiddelde denk ik meer rond de 8 tot 10 uur.

Voor 12 uur ga ik geen € 50,- neertellen in ieder geval. Waar zijn de Half-Life lengtes gebleven? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

bram1984 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:25:
[...]

Mwah als je normaal en rustig speelt (zo speel ik althans) dan ligt het gemiddelde denk ik meer rond de 8 tot 10 uur.

Voor 12 uur ga ik geen € 50,- neertellen in ieder geval. Waar zijn de Half-Life lengtes gebleven? ;(
Die zijn blijven hangen in de tijd dat game development nog geen tientallen milioenen kostte en games nog gemaakt werder met liefde in plaats van met het oog op milioenen winst. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Wie heeft het over 50 euro? Als je niet perse een doosje wilt kun je de game al pre-orderen bij g2play.net voor 28 euro

Dat is toch geen enorm bedrag imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Waar zie jij staan dat ik een PC heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Houdt het aub nuttig en ontopic, die slowchat over met wat voor platform iemand nu aan het posten is is nogal offtopic.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

D4NG3R schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:58:
Ik vraag mij eigenlijk af hoeveel mensen onderanderen de leak al gedownload hebben. Ikzelf heb hem gedownload, maar had Crysis II sowieso al pre-ordered (Nogsteeds trouwens). Geen idee of ik hem ga spelen. Of dat ik gewoon wacht op mijn DVD'tje.
Poll: Heb jij Crysis 2 gedownload?
Ja, en ik ga hem niet kopen
Ja, maar ik heb hem al besteld
Ja, maar ik denk dat ik hem alsnog ga kopen
Nee, ik wacht wel tot hij in de winkels ligt
Nee, ik haat mensen die games downloaden
Nee, ik wacht op de eerste reviews
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=368709&layout=6&sort=org

Ik was hem aan het downloaden, maar heb hem afgekapt. Ik wil geen halve gare versie en ik wil een doosje. Na het zien van de gameplay filmpjes op YouTube was ik al overtuigd dat ik hem gewoon ga bestellen. Kan hij mooi naast mijn Crysis/Warhead doosjes staan. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 15-02-2011 20:11 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste