Mijn mening ook wat bij gesteld. Het speelt lekker weg, is naar gevoel niet zo goed als Crysis 1 maar zeker zeer vermakelijk. Ik voel me echter nog niet echt mee leven in het spel. Iets wat ik bij Crysis 1 wel heel erg had. Iets wat me ook erg tegen viel bij Warhead. Crysis 1 heeft gewoon lekker verhaal waar het aan jezelf is om je er helemaal in op te leven. Veel mensen kunnen niet uit zichzelf mee gaan in een spel een vereisen dat de mogelijkheden beperkt blijven en dus op een vaste manier moeten spelen ala Warhead. Dit zien we dus weer terug in Crysis 2, de zogenaamde verplichte routes.
De enige verbetering in Crysis 2 qua graphics vind ik de models. Mensen zien er nu behoorlijk realistisch uit, iets wat bij Crysis toch nog net een stukje miste. Het zag er namelijk goed uit maar het was net niet realistisch genoeg.
De game begint nu lekker te lopen ondanks dat mijn PC 1x bevriesde na een uur spelen. Hij loopt ook erg goed op mijn oude bak:
Settings : Hardcore,1440x900
System : Intel Q6600 @ 2.4Ghz, 6GB DDR2, nVidia GTX 260 SP216 896MB, Windows 7 Professional x64
Opvallend is het begin van het spel, wat zeg maar pas bij level 2 echt begint, wel heel erg lijkt op het begin van Half-Life 2. Daarna begint het zijn eigen draait te krijgen.
Asgaro schreef op zondag 13 februari 2011 @ 14:33:
Ik heb al redelijk wat gameplay op Youtube bekeken.
De graphics kunnen mij zeker bekoren maar ik kreeg het nu al op mijn heupen van die uber-zware nanosuit stem!
Hopelijk kunnen we terug een vrouwenstem kiezen.
Ja die Transformers stem ligt mij ook niet helemaal lekker. Die oude mannelijke stem was beter en vooral duidelijker verstaanbaar.
[
Voor 15% gewijzigd door
Sir_Hendro op 13-02-2011 15:33
]