Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, :P.

Hou het zelf niet serieus bij, maar bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIL_FIP
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-08 07:35
ik weet niet of jullie deze all kennen maar kijk hier naar de echt site van crysis 2 zelf !!! http://www.mycrysis.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LIL_FIP schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:09:
ik weet niet of jullie deze all kennen maar kijk hier naar de echt site van crysis 2 zelf !!! http://www.mycrysis.com/
Je had ook de moeite kunnen nemen de vorige pagina te lezen :)

Vindt btw "Crysis 2: The Wall Trailer Making Of" best leuk om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIL_FIP
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-08 07:35
ja sorry man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update

Crysis 2 TV, te zien op mycrysis.com

YouTube: Crysis 2 TV Episode 1

kijk in full HD, het heeft ook pc footage enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik schaam me een beetje om te zeggen dat ik net pas Crysis 1 heb gespeeld en uit heb gespeeld. Wat een episch spel was dat. Slim en goed uitgewerkt! Ik heb ehm eerder proberen te spelen maar mijn systeem trok het niet. Ik heb nu al weer een hele tijd een nieuwe systeem, maar Crysis was een beetje in vergetelheid geraakt. Laatst een Steam aanbieding: hele Crysis pack voor minder dan 2 tientjes. Héérlijk!

Crysis 2 ziet er naar uit een prima opvolger te gaan worden voor de eerste deel (crysis warhead moet ik nog aan beginnen). Ik volg dit draadje met spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verveelde me vandaag, en ik ben crysis 1 maar weer aan het spelen, het blijft gewoon echt een episch spel.
Maar ik vraag me eigenlijk af, blijft het bij deel 2 mogelijk om alles echt helemaal silent te doen, zonder ontdekt te worden? In de trailers zie je altijd maar bergen actie, nooit enige vorm van tact en stealth.

Edit:
http://www.mycrysis.com/g...ers/crysis_2_tv_episode_1
LOL crysis 2 TV _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb helaas (volgens mij) nog steeds niks gehoord van de multiplayer. Ik heb jaren PowerStruggle gespeeld, echt enorm leuke game mode :) Hopelijk komt dit wel terug in Crysis 2, zonder goede MP hoef ik hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:08:
Ik heb helaas (volgens mij) nog steeds niks gehoord van de multiplayer. Ik heb jaren PowerStruggle gespeeld, echt enorm leuke game mode :) Hopelijk komt dit wel terug in Crysis 2, zonder goede MP hoef ik hem niet.
Helemaal mee eens, Power Struggle was echt geniaal _/-\o_
Zonder goede mp komt deze niet bovenaan m'n most wanted, dus ik hoop dat ze er echt tijd en moeite (geld) insteken om er net zo'n spetterende mp van de maken als in crysis 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:48
De SP heb ik heel veel gespeeld, maar multiplayer snapte ik nooit zo. Ik kan ook nooit een goede server vinden. Bij BF2 had ik nooit zulke problemen. Het zou mooi zijn als ze dit keer eens echt werk van de multiplayer maakten, want bij 1 draaide het toch vooral om de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet helemaal mee eens, de sp was nogal kort(maar krachtig), maar in de mp was toch wel echt tijd gestoken. De Power Struggle mode was een voor mij vernieuwende en echt hele leuke game mode. Een goede server was niet zo'n probleem bij mij, over het algemeen zat ik in noobhunter of ultragaming.

Ik hoop echt dat crytek een zelfde soort mp maakt, misschien met wat vernieuwde game modes. Ik hoop ten alle tijde dat ze GEEN unlock system zoals bij bij MW2 of BC2 doen. Dat past volgens mij gewoon niet bij Crysis. Het buy-system bij deel 1 vond ik gewoon goed en moet zo blijven. Misschien dat je stats voor 10 mins moeten worden bewaard mocht je computer crashen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Laatst online: 22:48
Als ze nou eens een SP doen waar je minimaal 20 uur mee bezig bent. Dat zou ik leuk vinden. Voor MP heb ik MW2 wel. Het concept van Crysis, met dat pak enzo vind ik persoonlijk minder in de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik vind het hele nanosuit in MP ook juist een toevoeging, ik vond dat echt geweldig. Ik speelde altijd op de server van NoobTrainers (=NT=) waar ik ook nog lid van ben (geweest). Erg spannend vaak omdat het vrij gebalanceerd was kon het spel in 5 minuten omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Inderdaad, zodra je dat alien freeze ray ding hebt wint je team instant.
Heerlijk gebalanceerd :z

[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 12-07-2010 16:07 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo erg is die toch niet, heeft maar heel weinig range, dus daar heb je niks aan tegen een vtol/heli.
Mijn team won altijd zodra ik een gauss-heli had bij ultragamers dacht ik, daarmee sloopte ik hun helis/vtols en kocht ik een gaussvtol. Die was helemaal te gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LIL_FIP schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:09:
Ik heb ergens een bericht gelezen dat er op deze website een inschrijving voor een beta gaat komen.
Heeft iemand hier meer informatie over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je gewoon aanmelden bij mycrysis.com en als je geluk hebt krijg je een beta-key.
Er is nog niet veel over bekend, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Crysis 2 TV Episode 2: http://www.mycrysis.com/g...ers/crysis_2_tv_episode_2

Die game is dus gewoon ook in 3D te spelen op alle technieken die er zijn, hoe vet is dat :o

Verwijderd

Idd leuk,
en: http://www.mycrysis.com/g...entral_station_commentary

Maar C2TV E2 geeft weinig nieuws, alleen 3d. Verder gaat het verder op central station level.

• Cartman!
  • Niet online
Ik hoop dat de volgende C2 TV echt iets over de multiplayer gaat melden, het is idd. jammer dat we nu bij elke video alleen die central station meuk te zien krijgen alsof dat het enige is in het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Startpost edited met video's die hier staan: http://www.crymod.com/thread.php?threadid=64205 ,
+ de links naar de reeds verschenen Crysis 2 TV episodes,
+ de eerste multiplayer screen. :)

[ Voor 76% gewijzigd door Asgaro op 17-08-2010 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
+ info over 3D-gaming.
+ puntjes op de i gezet qua structuur en zinsbouw.
+ info over limited editon.
+ info over aankomende gamesbeurs.
+ sites geupdated.
+ release date aangepast.
+ 3 nieuwe artworks added.
+ ...

Kortweg: grondige rewrite!

[ Voor 21% gewijzigd door Asgaro op 17-08-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Nou, power struggle is verdwenen uit multiplayer en de closed beta is alleen voor xbox 360. Wat een prachtige manier om de PC-gamers en fans van deel 1 in hun reet te nemen :{ Ik was er vol van maar ik twijfel toch de game niet te kopen als ze de pc gamers toch de rug toekeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Cartman! schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:24:
Nou, power struggle is verdwenen uit multiplayer en de closed beta is alleen voor xbox 360. Wat een prachtige manier om de PC-gamers en fans van deel 1 in hun reet te nemen :{ Ik was er vol van maar ik twijfel toch de game niet te kopen als ze de pc gamers toch de rug toekeren :(
Ik vind het al verrassend dat ze PC en Xbox360 naast elkaar zetten op de Crysis booth. Ben wel benieuwd naar de cambeelden die ongetwijfeld volgen de komende dagen! :9~
Kunnen we toch zien of er iets van waarheid zit in de uitspraak dat ze terug alles uit onze PC's zullen kunnen persen wat er te persen valt. :)

Idd, power struggle weg vind ik ook echt erg.

Het bericht over die exclusive closed beta kon ik eerst niet geloven. Tot er een officiële uitspraak van Crytek is, heb ik nog altijd hoop dat de beta eventueel later toch nog ook vr pc of ps3 verschijnt.

Ik ben een PC-gamer en sinds 4 maand ook een PS3 in bezit voor de echte consolegames, je kan al raden dat ik mij nu ook wel fucked voel :/ (was wel van plan om de game enkel vr PC te halen en eventueel later vr ps3 als die wat goedkoper is)

Mn opinie over de multiplayerbeelden tot nu toe gezien: het zag er veel trager uit dan bij Crysis 1. Kan liggen aan het feit dat het gespeeld werd op Xbox360 maar dan nog...
Ook het feit dat de jungle setting niet meer te zien is, zal de game veel minder kleurrijk maken! Vond ik net leuk aan Crysis 1!!

En ik snap nog altijd niet goed hoe je van nanosuit mode kan switchen met een controller.
Weet wel dat er nu nanosuit modes gemerged kunnen worden. Maar in mijn ogen is dit gwn de game meer casual maken voor consoles...

Hier is dus de eerste MP gameplay waar ik over praat: http://www.gametrailers.com/video/gc-10-crysis-2/702949

[startpost wordt wrsl morgen mooi ge-updated]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij speelde ze wel op een PC maar met een Xbox controller. Bij elke monitor ligt namelijk een toetsenbord en muis, Verder zag het er mooi uit maar vooral erg saai.... of traag hoe je het ook noemen wil.

Ik snap best dat ze geen 12 hardcore gamers neer zetten maar er zaten zoveel vage momenten in de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Die gast in dat filmpje zegt wel "we have many more modes" en dat moeten er dus meer zijn dan slechts 1 zoals in dat persbericht. Misschien komt power struggle dan toch terug... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoop ik ten zeerste, dat was echt het beste aan C1.
Dit lijkt zo'n beetje in scene gezet, die gast gaat bijna nooit dood, zo'n beetje niemand schiet op hem, terwijl hij zelf ook echt niet kan schieten.
In het begin zie je dat vooral, die gast gaat achter een ventje staan, slaat hem, pakt z'n sniper op en zoomt in op een gastje onder hem. Hij wacht echt uber lang voordat hij schiet.

En btw mij hadden ze meer kunnen bekoren als ze hier geen Team Deathmatch (dat is team instant action) lieten zien, maar een unieke game-mode.

Als ze de demo voor xbox uit laten komen zou dat een echte schande zijn en triest voor de die-hard C1 fans (ik), maar zolang er geen officieel bericht van is, houd ik hoop :)

EDIT

Ik hoop niet dat killstreaks betekenen dat ze de vehicles eruit gaan halen. Dat was juist leuk aan Crysis wars.
Dat zou echt een schande zijn als Crytek de vehicles vervangt voor killstreaks. Dan krijg je gewoon een soort MW2 met nanosuit features.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Nu kunnen we alleen maar wachten op beelden van de Crysis booth! (Rechts in beeld hier: http://www.ea.com/gamescom/cat/ea-booth )
Normaalgezien zou dit niet een closed booth zijn.

Kunnen we ook zien hoe snel de gameplay is op PC want deze eerste beelden zagen er eerder saai uit...

(en startpost updated)

Hi guys,

Just so you know, we are definitely having a closed Xbox 360 Beta some time this year, but we haven't ruled out a PC or PS3 Beta either. This was merely an announcement that we were going ahead with the Xbox 360 one first.

We understand that this may appear to be us turning our backs on the PC community, but please be assured, this is not the case.

As soon as we have more information regarding Betas you will hear it here first!
Bron: http://www.mycrysis.com/f...ysis_2_beta_exclusive_360 (eerder onderaan, comment van Aug 18, 2010 / 12:22, door Crylee0)

[ Voor 52% gewijzigd door Asgaro op 18-08-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vond de multiplayer van Crysis 1 best kut, maar het idee van Power Struggle was wel goed.

Verwijderd

Er is een nieuw filmpje te bekijken op mycrysis.com maar het zijn wel allemaal oude beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Hij heeft wel gezegd dat er 6 MP modes zijn, ik heb weer hoop op Power Struggle :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, C2 TV E3. http://www.mycrysis.com/g...ers/crysis_2_tv_episode_3
Nathan Camarillo die echt heel veel praat, en een hoop xb360, die slechte kwaliteit laten zien, heb net CW weer eens gepakt, en dat ziet er beter uit dan dit, echt veel beter.
Verder idd geen nieuwe footage, ook geen nieuwe info over mss Power Struggle.
Aangezien ik net CW heb gespeeld, weet ik weer hoe geniaal PS is, als ze dat eruit halen, is de game dood voor mij.
Verder valt wat ik tot nu toe zie toch tegen, alleen 6v6.
Als ik nou te horen krijg dat ze geen/dumbed down versie van de CryEngine 3 erin stoppen, moet ik (figuurlijk) huilen, en krijgt Crytek m'n geld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:01:
idd, C2 TV E3. http://www.mycrysis.com/g...ers/crysis_2_tv_episode_3
Nathan Camarillo die echt heel veel praat, en een hoop xb360, die slechte kwaliteit laten zien, heb net CW weer eens gepakt, en dat ziet er beter uit dan dit, echt veel beter.
Xbox360 vergelijken met pc is faal. De xbox 360 is gebonden aan een 5 jaar oude hardware setup, waardoor games er altijd noodgedwongen slechter uit moeten zien dan dat op de pc mogelijk is. Crysis 2 gaat gewoon heel vet op de PC worden.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

ik vind het ook altijd en lachertje als in reviews console graphics mooi worden genoemd. De lage resolutie alleen al (hier heb ik het over de textures én de resolutie waarop het gerenderd wordt) is genoeg voor mij om het niet mooi te noemen, en nu spreek ik nog niet eens over AA en dergelijken. Ik heb een i7 860 en een HD5850 en kan dus waarschijnlijk Crysis 2 mooi in full HD spelen met de hoogste settings en 2x AA (en anders speel ik 'm wel op 1680x1050).

Daarbij is een console in zijn geheel al goedkoper dan een mid-range gaming GPU. Crysis 2 koop ik voor 50% vanwege de gameplay etc. en voor 50% vanwege de graphics, en dan wil ik er dus ook alles uithalen, console graphics zijn voor mij dus echt geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Thomasthomas schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:22:
ik vind het ook altijd en lachertje als in reviews console graphics mooi worden genoemd. De lage resolutie alleen al (hier heb ik het over de textures én de resolutie waarop het gerenderd wordt) is genoeg voor mij om het niet mooi te noemen, en nu spreek ik nog niet eens over AA en dergelijken. Ik heb een i7 860 en een HD5850 en kan dus waarschijnlijk Crysis 2 mooi in full HD spelen met de hoogste settings en 2x AA (en anders speel ik 'm wel op 1680x1050).

Daarbij is een console in zijn geheel al goedkoper dan een mid-range gaming GPU. Crysis 2 koop ik voor 50% vanwege de gameplay etc. en voor 50% vanwege de graphics, en dan wil ik er dus ook alles uithalen, console graphics zijn voor mij dus echt geen optie.
Ja, want reviewers moeten console games te allen tijde met de PC vergelijken, en de graphics daarom steevast lelijk noemen. :X

Kortzichtigheid ten top.

Ik heb in ieder geval intens genoten van een game als Uncharted 2. Van zowel de graphics als het verhaal.

Wat jammer dat je met al die super geavanceerde specs in de toekomst alleen nog maar console ports zal moeten spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

bram1984 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:38:
[...]

Ja, want reviewers moeten console games te allen tijde met de PC vergelijken, en de graphics daarom steevast lelijk noemen. :X

Kortzichtigheid ten top.

Ik heb in ieder geval intens genoten van een game als Uncharted 2. Van zowel de graphics als het verhaal.

Wat jammer dat je met al die super geavanceerde specs in de toekomst alleen nog maar console ports zal moeten spelen. :+
Volgens mij gaf ik mijn eigen mening, ik vind console graphics belabberd. Dit betekent overigens niet dat ik geen console games speel; ik speel vaak genoeg op mijn x360, veel online games die mijn vrienden (met x360) ook kopen koop ik op de X360, net als hen.

Ik vergelijk console graphics inderdaad met PC graphics, en als ik dat doe kan ik console games niet echt mooi noemen. Dit neemt overigens de lol van de game niet weg, maar als ik een console game speel dan reageer ik niet zo enthausiast op de graphics als in bijv. Crysis of Metro 2033(op de PC).

Jij noemt dit kortzichtig, maar ik vind dit juist niet zo, ik heb een kijk op wat er echt op grafisch gebied mogelijk is, en als je niet verder kijkt dan de graphics van Uncharted 2 dan zie je dat niet. Daarnaast weten we allemaal heel goed dat er altijd wel games zijn die PC only zijn (denk aan shooters als Counter Strike, bepaalde RPG's, MMO's, Strategy games), of waar je met je super geavanceerde specs een stuk meer uit kan halen dan met je console, Crysis 2 is hier een goed voorbeeld van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
RPG's, MMO's en strategy, gelukkig. Daar mis ik in ieder geval niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:55
Je mist de muis en toetsten bij de shooters, en iedereen die denkt dat dat niet zo is nodig ik graag uit om een potje CS te komen spelen met je gamepad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zingo schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:41:
Je mist de muis en toetsten bij de shooters, en iedereen die denkt dat dat niet zo is nodig ik graag uit om een potje CS te komen spelen met je gamepad!
Kom eens onder die steen vandaan, en bezoek de site van Bannco eens.

En dan heb ik het nog niet eens over hoeveel prettiger een analoge stick werkt ten opzichte van 'n keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Thomasthomas schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:01:
[...]

Volgens mij gaf ik mijn eigen mening, ik vind console graphics belabberd. Dit betekent overigens niet dat ik geen console games speel; ik speel vaak genoeg op mijn x360, veel online games die mijn vrienden (met x360) ook kopen koop ik op de X360, net als hen.

Ik vergelijk console graphics inderdaad met PC graphics, en als ik dat doe kan ik console games niet echt mooi noemen. Dit neemt overigens de lol van de game niet weg, maar als ik een console game speel dan reageer ik niet zo enthausiast op de graphics als in bijv. Crysis of Metro 2033(op de PC).

Jij noemt dit kortzichtig, maar ik vind dit juist niet zo, ik heb een kijk op wat er echt op grafisch gebied mogelijk is, en als je niet verder kijkt dan de graphics van Uncharted 2 dan zie je dat niet. Daarnaast weten we allemaal heel goed dat er altijd wel games zijn die PC only zijn (denk aan shooters als Counter Strike, bepaalde RPG's, MMO's, Strategy games), of waar je met je super geavanceerde specs een stuk meer uit kan halen dan met je console, Crysis 2 is hier een goed voorbeeld van.
Ik noem het kortzichtig om reviewers uit te lachen die console graphics mooi noemen. Zij baseren dit toch op het platform, of niet soms? Als een reviewer een game op de DS er mooi uit vindt zien, dan neemt hij toch gewoon ook de DS als maatstaf, en niet de PC. Dan ben je toch kortzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hou toch op, ik vind die controllers van Bannco er verschrikkelijk uit zien. Doe die roze bril eens af Bram, een PC is een uitstekende manier om te gamen en PC gaming zal nooit doodgaan. Consoles zijn gaming machines voor de massa, gaming PC's zijn voor mensen die verder gaan dan af en toe Fifa 11.

Competitief gamen gebeurt vrijwel uitsluitend op PC's, met een muis en keyboard. Daarnaast zijn er op een PC veel meer mogelijkheden, denk aan mods, controls, graphics etc..

De mooie graphics die PC games bieden zorgen er voor dat je de game beter kan ervaren. Ik denk dat je bijvoorbeeld Metro 2033 moet proberen op je console én een high end computer. Je zal het verschil duidelijk zien en de game ervaring wordt er beduidend beter op.

Ik snap echt niet waarom je zo loopt te flamen. Op dit forum zal je niemand weten te overtuigen dat PC gaming geen toekomst heeft (wat je nu IMO suggereert), omdat waarschijnlijk 80% van de mensen op Tweakers een mooie gaming PC heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat interesseert mij het nou hoe een controller eruit ziet? Het speelt prima, en daar gaat het om. Vreemd argument, maar goed.

Maar waar zie je mij nu flamen? Ik zeg dat ik jou kortzichtig vindt, omdat jij niet begrijpt dat een game op de console er goed uit kan zien, als je deze staaft met andere games op hetzelfde platform, en dus niet met de PC.

Daarnaast heb ik ca. 20 jaar PC ervaring, dus van een roze bril is gelukkig geen sprake.

Natuurlijk ziet de PC er veel beter uit, maar de argumenten die je verder noemt, vind ik verder niet erg sterk. Okay, een uitzondering als bijvoorbeeld Crysis daar gelaten. Voor mods zijn dedi's nodig, en dat is tegenwoordig ook een uitzondering. Verder allemaal console ports (vind ik zelf ook jammer, want men benut helaas lang niet altijd het potentieel van de PC), cheaters, hackers en ga zo maar door. Het overtuigd mij niet om, nu ik op mezelf woon, te investeren in een PC.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 10-10-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik bedoelde meer verschrikkelijk om vast te houden, maar ik kan hier inderdaad niet erg goed over oordelen aangezien ik nog nooit zelf zo'n ding heb gehad.

Ik vergelijk, als een game voor console en PC uitkomt, de console versies met de PC versie, en dan kom ik tot de conclusie dat console games niet mooi zijn vergeleken bij PC graphics. Ik vind console graphics niet lelijk, maar ik kan ze ook niet mooi noemen.

Ik wil trouwens ook even duidelijk maken dat PC games ook niet altijd mooi zijn. Eigenlijk zijn er maar een paar games die ik echt mooi kan noemen, waaronder Crysis, Metro 2033, ArmA 2, etc. Deze games zijn zo gedetailleerd en hebben zulke mooie effecten, dat kan gewoon niet op een console. Wat dat betreft heeft een PC altijd een streepje voor. Console graphics zijn gewoon heel erg hetzelfde, er zijn geen spellen die er echt uitspringen (zoals Crysis op de PC doet).

Als je hier verder op in wil gaan stuur dan maar een DM want dit topic gaat over Crysis 2, niet over graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, de beta is begonnen, en Crytek laat mij al het geloof dat ik nog in ze had verliezen door
EEN XBOX 360 ONLY BETA TE VERZINNEN 8)7 |:( |:( |:( 8)7 ;w :(
Waarom een xbox only beta, dat is echt complete onzin, hun echte fans zijn de pc spelers, en die laten ze in de kou staan nogmaals: |:( |:( 8)7 8)7 ;w
Nu moeten ze echt wel met iets verdomd goeds komen, willen ze mij nog die game laten kopen
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:53:
Wow, de beta is begonnen, en Crytek laat mij al het geloof dat ik nog in ze had verliezen door
Waarom een xbox only beta, dat is echt complete onzin, hun echte fans zijn de pc spelers, en die laten ze in de kou staan nogmaals: |:( |:( 8)7 8)7 ;w
Nu moeten ze echt wel met iets verdomd goeds komen, willen ze mij nog die game laten kopen
;w
Als je klaar bent met ranten, kun je toch wel inzien dat dit een marketingchoise is en niet een persoonlijke aanval op jezelf. Waarschijnlijk is er meer geld van MS gekomen om de beta te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

En ik zit toevallig in die beta, hoewel ik ook een mooi systeem heb staan waar ik uiteindelijk Crysis op zal spelen :D.

E: Oh w8 het is gewoon een invitation. Heb voor de zomervakantie (toen de site van de Crysis community net heropend was) al ingevuld dat ik interesse had, dus hoef ik hem niet meer in te vullen. Hoop dat ik wordt uitgekozen!

[ Voor 48% gewijzigd door Thomas op 14-10-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:53:
;w
Pfff jankerd. Je snapt na MW2 toch wel dat Microsoft met het meeste geld smijt, of niet? Daarnaast gaan de console versies waarschijnlijk gewoon weer veel meer verkopen, dus een simpele optelsom is zo gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Marketing of niet, het lijkt me dat je met (ook) een pc beta test meer nuttige informatie kan halen om je product later beter op de markt te zetten?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

MrJ schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:01:
Marketing of niet, het lijkt me dat je met (ook) een pc beta test meer nuttige informatie kan halen om je product later beter op de markt te zetten?
Oh er komt ook wel een PC beta. Denk eerst closed in-house Beta. Daarnaast kunnen ze ook veel gegevens van de Xbox spelers krijgen over mapbugs enzo.
PC beta's hebben veel te maken met hardware en compatibiliteit. Bij een Console heb je dat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Laatst online: 04-04 10:45
Wil er iemand een xbox 360 crysis 2 exclusive pre-alpha key hebben? Ik heb er een gekregen maar ik heb helemaal geen xbox :Y) (En ik had me er niet eens voor op gegeven :F )

[ Voor 19% gewijzigd door Adramalech op 22-10-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Laatst online: 02-11-2024
daar heb ik er ook nog een van :P (ook geen xbox)

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackwaterEl1te
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-01 10:08
Kan wel zeggen dat de multiplayer test best wel uniek aanvoelt voor een console shooter.
Veel recoil 180 degree vergeleken met de standard console shooter game.
graphics vallen vies tegen maar zal wel komen vanwege de alpha phase en ouwe code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik heb ook een key ontvangen, en heb ook geen Xbox360. :P

Ik dacht de key te ruilen voor iets anders van "digitale waarde" maar ik heb geen inspiratie.^^
Als iemand iets weet, hoor ik het graag. En anders geef ik hem zomaar weg natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb die key aan een collega gegeven maar die zei dat de key alleen een inschrijving was, zijn er dan al keys uitgedeeld waarmee je daadwerkelijk kunt gamen nu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik wil wel zo'n key (als je er ook echt mee kan spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Thomasthomas schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:24:
Ik wil wel zo'n key (als je er ook echt mee kan spelen).
You've got DM mail! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
Cartman! schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:19:
Ik heb die key aan een collega gegeven maar die zei dat de key alleen een inschrijving was, zijn er dan al keys uitgedeeld waarmee je daadwerkelijk kunt gamen nu :?
Ja, vandaag gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Bummer, ik heb niks gekregen voor m'n collega nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
Je hebt dm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Impressies over de multiplayer beta (mag eigenlijk niet van Crytek, maar vooruit). Het concept is erg goed, en ware het niet dat de besturing en graphics tegenvallen dan had ik me zeer vermaakt met deze game. Ik zal beginnen met de problemen die de Xbox 360 multiplayer nu heeft.

Problemen
Ik vind de besturing op de Xbox 360 rot aanvoelen, maar dit heeft een rede;

Op veel plaatsen is de framerate dusdanig laag dat richten moeilijk en vervelend is. Ook ziet het spel er nou niet oogverblindend uit, een vergelijking met CoD6 is snel gemaakt, de textures zijn niet al te high res, en de modellen en lichteffecten doen erg denken aan CoD6. De (gedetailleerde) schaduw wordt op een afstand van circa 20 meter gerenderd, dus schaduw pop ups komen vaak voor. Het is wel wat mooier dan CoD6, maar het is niet de mooiste game die ik heb gezien op de X360 (wat het zou moeten zijn/worden, zoals zij beweren). Ook is er vaak sprake van texture pop-ups, de textures zijn eerst vrijwel non existant, en poppen daarna opeens het beeld in.

Nu zal ik de game op de punten graphics, gameplay en features behandelen.

Graphics
De graphics zijn, ondanks de pop ups en lage framerate, wel goed. Een paar dingen die op de Xbox 360 te zien zijn;

- veel planten, als je op ze schiet dan bewegen ze (net als in Crysis 1), maar de bomen vallen niet om als je er op knalt (ik denk in de PC versie wel).
- mooie explosies.
- lichteffecten als sunshafts (ook dynamische sunshafts), bloom en als je binnen zit ziet het er buiten fel belicht uit. Alles wat in Crysis 1 zit is min of meer aanwezig.
- de schaduw is van een lage resolutie, en gedetailleerde schaduwen renderen op een erg lage afstand (schaduwen van planten bijvoorbeeld). Ook is de belichting/schaduw minder sfeervol en echt als in Crysis 1, maar dit komt waarschijnlijk doordat het op de X360 is, op de PC zal het waarschijnlijk mooier zijn.
- de speler modellen zijn gedetailleerd, de rest is van het niveau CoD6. De planten zijn wel talrijker en aanzienlijk gedetailleerder.
- water ziet er mooi uit. Als je er doorheen loopt kan je dezelfde effecten verwachten als in Crysis 1 op de PC.
- er is veel gebruik gemaakt van depth of field; erg mooi, maar soms wel onhandig.
- textures zijn even gedetailleerd als textures in CoD6 (X360), maar de kogelgaten zijn wel beduidend mooier in Crysis 2.
-er is nauwelijks sprake van AA.

Dit is ongeveer alles wat ik te zeggen heb over de graphics. Het ziet er exact zo uit: YouTube: Crysis 2: Hero's Journey Multiplayer Footage (kijk in 720P HD op full screen, en stel je een framerate van 20-25 voor).

Gameplay

Erg leuk. De controls zijn makkelijk te leren. Het richten zou lekker gaan als de framerate 30 zou zijn. De controls spreken redelijk voor zich, al is soms iets erg raar geplaatst. Je kan hard rennen en een beetje zoals in Mirrors Edge over dingen heen springen, maar dan met super krachten waardoor je nog hoger kan springen. Alle Nanosuit features die hierbij horen zal ik in het "features" kopje behandelen.

Er zijn (meen ik) dingen zoals killstreaks. In ieder geval werd ik een keer door een helikopter achtig geval neergeknald, dus ik denk dat dat een killstreak was.

De game mode die gespeeld wordt gaat als volgt;

Denk aan domination in CoD6, waarvan de punten die verdedigd moeten worden niet vaststaan. Op een random locatie wordt een alien probe ding neergegooid, die je moet verdedigen. Om de +- 15 seconden zendt dat object een pulse uit, als jij en je teammates er dicht genoeg bij staan krijg je 20 punten per persoon. Na ongeveer een minuut ontploft het ding (je wordt gewaarschuwd zodat je kan wegrennen), en volgens mij krijgt het team dat dan de meeste punten heeft gekregen van dat object een punt voor het capturen van dat ding (correct me if I'm wrong).

Features
Nanosuit: Je hebt een energie balk. Als je geen energie gebruikt, wordt je energiebalk geregenerate. Je kan naar een Stealth mode of een modus switchen waarbij je veel armor hebt.

Daarnaast heb je een soort van perks. De standaard klasse heeft een perk voor het snel (on)zichtbaar worden, hard rennen/hoog springen en aanvallen vanuit de lucht (een soort van dash uit de lucht). Je hebt geen speciale modus om hard te kunnen rennen of hoog te kunnen springen, dit kan sowieso al (mits je de perks hebt). Je hebt nog een stuk meer perks, zoals weapon specialisation (geen idee wat het doet) en vele andere dingen.

De standaard (assault) klasse heeft ook nog een leuke feature (ik weet niet of de rest dit ook heeft). Je kan door naar beneden op de D-pad te klikken (wat een enorm onhandige plek is), switchen naar een mode waarin je wapen (bij elkaar 4, 1 per keer) schietschijven in de vorm van een mens afschiet. Dit is gewoon een soort hologram van jou, voor de vijand lijkt het iemand uit je team te zijn. Hij loopt recht vooruit, en als hij tegen een muur aan botst blijft hij daar staan alsof hij schuilt, als hij bij een laag muurtje uitkomt doet hij hetzelfde maar hurkt hij. Dit hologram verdwijnt na circa 10 sec, maar als je weet dat er een vijand om de hoek staat kan je hem mooi als afleiding gebruiken.

[ Voor 36% gewijzigd door Thomas op 23-10-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat niemand anders reageert.

Bedankt voor de sneak peak :P Beetje zoals we ook al uit de filmpjes konden afleiden, de
graphics zijn niet geweldig op de XBox maar met de gameplay zit het wel goed.

Ik zit zelf meer de wachten op de singel player PC versie en het enigste wat ik hoop is een redelijke verhaallijn met heel goede AI. De AI uit Crysis 1 was wel aardig maar op sommige punten ook om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

DeX schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:05:
[...]

Als je klaar bent met ranten, kun je toch wel inzien dat dit een marketingchoise is en niet een persoonlijke aanval op jezelf. Waarschijnlijk is er meer geld van MS gekomen om de beta te trekken.
Ja want Windows is niet van MS. En dat Windows draait niet op PC's. Wat een onduidelijk kul-argument. ;)

Men wil @ MS de X360 spelers verwennen omdat ze weten dat het er op de PC toch wel beter uit gaat zien :D

[ Voor 11% gewijzigd door Fid3lity op 24-10-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Bedankt Thomasthomas voor die impressies! :)

Had van Crytek wel verwacht dat ze al meer framerate optimalisaties zouden doorgevoerd hebben.
Ze zijn tenslotte masters in het maken van krachtige engines en claimen ook dat ze goed kunnen optimaliseren.
Mss gaat het toch hun petje wat te boven om al dat moois van CE2 naar consoles te brengen dmv CE3... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Als ergens een NDA op zit dan is dat niet voor niks :)

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 24-10-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:38
Uh, even dat youtube filmpje gekeken, maar ... fail? Of het spel is gewoon zo traag als wat nu (waardoor het dus eigenlijk geen Crysis meer is) of iedereen is zo bagger slecht in dat filmpje dat ik graag 20v1 zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Zonet een nieuw filmpje gevonden dat van goede kwaliteit is:
YouTube: Crysis 2 Closed Pre-Alpha Gameplay

Het ziet er hier idd wel traag uit. Kan natuurlijk ook liggen aan dat de server mss niet vol was.
Maar 1 ding is zeker: zo snel switchen tussen je suit modes is enkel mogelijk met een muis. Ben dus echt benieuwd naar pc gameplay. :)

Op gebied van graphics ben ik eerlijk gezegd aangenaam verrast. Ik dacht dat het er lelijker zou uitzien. Qua framerate: ik zou het spel eerst moeten testen vooraleer ik wil oordelen.

(note: Ik heb een PS3 maar ik ben van plan deze game toch eerst en vooral voor de PC te kopen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Asgaro schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:48:
Zonet een nieuw filmpje gevonden dat van goede kwaliteit is:
YouTube: Crysis 2 Closed Pre-Alpha Gameplay

Het ziet er hier idd wel traag uit. Kan natuurlijk ook liggen aan dat de server mss niet vol was.
Maar 1 ding is zeker: zo snel switchen tussen je suit modes is enkel mogelijk met een muis. Ben dus echt benieuwd naar pc gameplay. :)

Op gebied van graphics ben ik eerlijk gezegd aangenaam verrast. Ik dacht dat het er lelijker zou uitzien. Qua framerate: ik zou het spel eerst moeten testen vooraleer ik wil oordelen.

(note: Ik heb een PS3 maar ik ben van plan deze game toch eerst en vooral voor de PC te kopen.)
Switchen gebeurt gewoon met de schouderbuttons :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackwaterEl1te
Hopelijk heeft Ea nog wat dedicated servers vrij voor crysis 2.
Weet ook niet of ik dat wel wil 6vs6 met p2p region filter(Eu vs Eu en niet Eu vs US matches)matchmaking is beter dan die kut servers van Ea die waarschijnlijk uit 1990 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Blue-Tiger schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:17:
[...]

Ja want Windows is niet van MS. En dat Windows draait niet op PC's. Wat een onduidelijk kul-argument. ;)

Men wil @ MS de X360 spelers verwennen omdat ze weten dat het er op de PC toch wel beter uit gaat zien :D
Ja, en een PC game levert simpelweg minder profit op dan een Xbox game. Piracy is toch iets groter op de PC games markt dan op de console markt. Vandaar dat diverse titels simpelweg niet op de PC zijn uitgekomen, of een heel stuk later (Bad Company 2, Halo, Fable II bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Blue-Tiger schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:17:
[...]

Het kul-argument mag in dit geval aan jou toegeschreven worden, aangezien het om de 360 gaat, en het gewoon klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 08:21:
[...]

Ja, en een PC game levert simpelweg minder profit op dan een Xbox game. Piracy is toch iets groter op de PC games markt dan op de console markt. Vandaar dat diverse titels simpelweg niet op de PC zijn uitgekomen, of een heel stuk later (Bad Company 2, Halo, Fable II bijvoorbeeld).
;) De Martk van PC is nog altijd groter :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackwaterEl1te
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:47:
[...]

;) De Martk van PC is nog altijd groter :>
Als je alle pc telt wel maar hoeveel hebben een pc die games goed kunnen draaien dat zijn er al een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Als we hiernaar kijken: http://store.steampowered.com/hwsurvey/ zou ik durven zeggen dat de helft van de pcgamers-populatie Crysis 2 naar behoren zal kunnen draaien.
Deze survey wordt maandelijks geupdated en Steam is door de meeste pcgamers al wel eens geïnstalleerd geweest.
COD:MW2 maakt het ook verplicht dat Steam is geïnstalleerd, dus ik denk dat dit representatief is voor een groot deel van de shooter-fans op pc.

edit: Ik wil hiermee verduidelijken dat pcgamers meestal wel nog het geld hebben om hun hardware redelijk up to date te houden, maar daarvan wil een groot deel dan weer geen geld uitgeven aan kwalitatief hoge games. Jammer...

[ Voor 21% gewijzigd door Asgaro op 02-11-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Zonder een hele discussie over piracy te starten, kunnen we toch redelijkerwijs zeggen dat console games in verhouding minder gepirate worden dan PC games. Als je als developer mocht kiezen tussen PS3, Xbox360 of de PC, is het een makkelijke keuze, gezien de opbrengst die je gaat missen als je de PC kiest. Okay er gaat geld uit naar Windows besturingssystemen (iedereen heeft ehm toch legaal?) en er gaat geld uit naar hardware. Maar daarmee brug je deze gat niet:

Worldwide Videogame Software Totals (in US dollars)
Wii93,652,556
X36077,177,519
PS3 76,578,473
DS 70,936,129
PSP24,200,095
PS2 9,850,983
PC 3,612,231

Bron: http://www.vgchartz.com/yearly.php

Yeah.. Ik als Crysis 2 developer zou ook mijn targets richten op Xbox spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Waarom word er in de mainpage beschreven dat de pc versie een port is? Of hier, men laat denken dat ze dat doen?

"Crytek zou Crytek niet zijn als ze evenvoudigweg een port naar de PC zouden sturen, zoals tegenwoordig meer regel dan uitzondering is geworden."

Op de consoles is de game-engine herschreven vanaf "scratch" en de pc versie krijgt een geupdate game-enigine. Dit is al één of vaker gezegd in de interview(s). Hierbij is het onmogelijk om deze samen te voegen qua platform.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Laatst online: 09-08-2022
DeX schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:16:
Zonder een hele discussie over piracy te starten, kunnen we toch redelijkerwijs zeggen dat console games in verhouding minder gepirate worden dan PC games. Als je als developer mocht kiezen tussen PS3, Xbox360 of de PC, is het een makkelijke keuze, gezien de opbrengst die je gaat missen als je de PC kiest. Okay er gaat geld uit naar Windows besturingssystemen (iedereen heeft ehm toch legaal?) en er gaat geld uit naar hardware. Maar daarmee brug je deze gat niet:

Wii93,652,556
X36077,177,519
PS3 76,578,473
DS 70,936,129
PSP24,200,095
PS2 9,850,983
PC 3,612,231

Yeah.. Ik als Crysis 2 developer zou ook mijn targets richten op Xbox spelers...
Daar klopt geen fluit van. Verklaar anders even de 12 miljoen - per maand betalende - WOW spelers ?
Starcraft II staat nu ook al op 4 miljoen verkochten exemplaren.

Met andere woorden, wat je zegt klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
DeX schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:16:

Wii93,652,556
X36077,177,519
PS3 76,578,473
DS 70,936,129
PSP24,200,095
PS2 9,850,983
PC 3,612,231

Hoe ignorant kun je zijn. Battle.net, steam d2d, impulse. 80% van de pc gamers kopen hun spellen online en dat wordt niet in VGcharts gepresenteerd. Het zijn puur maar dan ook puur retailer sales. De PC markt werkt heel anders dan die van consoles. Wanneer gaan mensen dit begrijpen...

Witcher
Stalker
Crysis

Dit waren allemaal 1 voor 1 succesvolle games hoor. Absoluut geen flops. Dankzij de sales die op de PC zijn behaald kan Crytek Crysis 2 maken.

Van mij mogen ze wel console versies maken alleen als de PC versie er niet onder lijdt. Maar als ik de beelden zo bekijk lijkt het een typische console corridor shooter te gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Laatst online: 09-08-2022
Omnyakom1 zegt het al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

De PC sales zullen denk ik niet slecht zijn, iedere gamer die deze game kan draaien, zal er best voor betalen, dit is immers één van de weinige games die alles uit je PC haalt en wederom laat zien hoe ver consoles achterlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Grappig hoe iedereen zo zwaar weegt aan een preview van een alpha-release van Crysis 2. Het heet niet voor niets alpha. Als het zo stabiel en goed werkte, hadden ze er een beta-label erop geplakt.

De programmeurs bij Crytek zijn geen wonderkinderen die meteen vanaf de start een perfect werkende game kunnen opleveren. Optimalisatie kost tijd en Crytek is daar geen uitzondering op.

Crytek is een bedrijf dat weet hoe je games op de markt moet zetten en ik weet zeker dat ze Crysis 2 pas uitbrengen wanneer deze stabiel en goed werkt.

De mensen die zeiken over graphics, zijn duidelijk verwende crysis pc-gamers. De xbox en ps3 versie zal gwn van minder kwaliteit zijn. Dat lijkt me duidelijk. De pc-versie zal qua features en graphics zoveel maal hoger liggen. Dat lijkt me logisch en dat is meerdere malen bevestigd.

[ Voor 20% gewijzigd door Relief2009 op 14-11-2010 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Impressie van Insidegamer over de Mutliplayer van Crysis 2

http://www.insidegamer.nl.../crysis2/impressies/32997

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Crytek’s Warface gets first gameplay
BY RAIN ANDERSON DEC. 13TH, 2010 More on:Warface

Crytek’s giving a first peek at the gameplay of its free-to-play online shooter Warface today. The minute-long footage above is all in-game and pure gameplay, though in lowly pre-alpha state.

This one’s designed for and aimed at the Asian markets then. Still no date though, so last month’s “soon” stands.
Video @ http://www.thatvideogameb...face-gets-first-gameplay/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Video Crysis 2 "Be the Weapon" @ YouTube: EA CRYSIS 2 Be The Weapon Trailer - HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Eerste reactie: WAUW :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-08 22:09
Waarom kost de Nano editie bij Informatique maar 54 euro? Terwijl deze bij bol.com 130 kost?
Is dit betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Laatst online: 02-11-2024
Mooie video, ziet er strak uit! Release staat nu op 25 maart, das precies op m'n verjaardag!, nou ik weet al wat ik wil....

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Omfg vette trailer. Ik heb zo'n zin in dit spel :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

WitchHunter schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:05:
Waarom kost de Nano editie bij Informatique maar 54 euro? Terwijl deze bij bol.com 130 kost?
Is dit betrouwbaar?
Prijzen zijn onder voorbehoud en kunnen wijzigen als gevolg van fouten, marktontwikkeling en/of dollarkoers.

Ik vrees dat je blij gaat worden met een dooie mus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Nieuwe screens!
De site stelt specifiek dat het PC-screens zijn.
Maar waar ze dat vandaan halen weet ik niet: het zijn artworks of prerendered images, dus zoiets kan je niet echt aan een platform toe-eigenen.

http://www.nicagamerz.com...-2-pc-screenshots-2000px/
(Let op: resolutie is ontzettend hoog)

• XRayXI
Offtopic:
Via Steam kan je nu voor 14,99 €, zowel Crysis(1) en Warhead krijgen:

http://store.steampowered.com/app/17300/

Ontopic: Ik vind dat het eerste pagina moet aangepast worden.
Crysis 2 is en zal geen port zijn wat nu lijkt op eerste pagina.
(zie mijn eerdere reactie)

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Je bent een dag te laat, gister waren ze voor 5e te koop :) (/me loves te holliday sale)
Maar als je ze nog niet gespeeld hebt is het die 15E zeker waard !!

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• XRayXI
heuveltje schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:40:
Je bent een dag te laat, gister waren ze voor 5e te koop :) (/me loves te holliday sale)
Maar als je ze nog niet gespeeld hebt is het die 15E zeker waard !!
Ja dat klopt en had ik moeten doen gisteren.
Maar wat je al zei voor 7,50 euro per stuk is het een geweldige (SP/MP) game. Ik speelde nooit SP's, maar man wat is het leuk. Wij hebben nogsteeds 4 Crysis Wars(van de 21) servers draaien. Zie http://www.xtremeidiots.com :D

• Asgaro
Modest71 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:33:
Offtopic:
Via Steam kan je nu voor 14,99 €, zowel Crysis(1) en Warhead krijgen:

http://store.steampowered.com/app/17300/

Ontopic: Ik vind dat het eerste pagina moet aangepast worden.
Crysis 2 is en zal geen port zijn wat nu lijkt op eerste pagina.
(zie mijn eerdere reactie)
Je hebt gelijk. Is intussen aangepast :)

• Asgaro
Modest71 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:24:
[...]

Ja dat klopt en had ik moeten doen gisteren.
Maar wat je al zei voor 7,50 euro per stuk is het een geweldige (SP/MP) game. Ik speelde nooit SP's, maar man wat is het leuk. Wij hebben nogsteeds 4 Crysis Wars(van de 21) servers draaien. Zie http://www.xtremeidiots.com :D
Is er nog veel volk op Crysis Wars?
Ik speel momenteel BFBC2 maar mss begin ik na de examens terug eens met Crysis Wars.

• XRayXI
Asgaro schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:14:
[...]

Is er nog veel volk op Crysis Wars?
Ik speel momenteel BFBC2 maar mss begin ik na de examens terug eens met Crysis Wars.
Het word minder en minder, maar en in de weekenden doen wij het goed. Ik ga wat organiseren binnenkort o.a.: XI OpenHouse(ook voor niet leden van XI), Ladder matches en een paar uur 255slots server draaien. Zie deze link: http://www.xtremeidiots.com/fora_topic.asp?tid=13126

We zitten echt close met Crytek en blij natuurlijk met de aanpassing :)
Groet, X-RayXI

/Edit: Zie mijn laatste reactie hier. Het word alleen maar beter bij Crysis Wars: [PC] Crysis Deel #7

[ Voor 10% gewijzigd door XRayXI op 30-12-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uitgespeeld van Insidegamer over Crysis 2

http://www.insidegamer.nl...speeld-over-Crysis-2.html

Informatie dat al bekend is, maar leuk om te kijken

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crysis 2 Preview van PC Gamer

PC GAMER ARTIKEL

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Zal het verhaal van Crysis 1 nu een vervolg vinden in Crysis 2?
Om een of andere reden heb ik het gevoel dat ze dat verhaal helemaal achterwege gaan gelaten hebben, en van nul begonnen zijn...
Pagina: 1 2 ... 26 Laatste