Dank je,
Hou het zelf niet serieus bij, maar bedankt
Verwijderd
Je had ook de moeite kunnen nemen de vorige pagina te lezenLIL_FIP schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:09:
ik weet niet of jullie deze all kennen maar kijk hier naar de echt site van crysis 2 zelf !!! http://www.mycrysis.com/
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2010 19:23 ]
Verwijderd
Helemaal mee eens, Power Struggle was echt geniaalCartman! schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:08:
Ik heb helaas (volgens mij) nog steeds niks gehoord van de multiplayer. Ik heb jaren PowerStruggle gespeeld, echt enorm leuke game modeHopelijk komt dit wel terug in Crysis 2, zonder goede MP hoef ik hem niet.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 12-07-2010 16:07 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ergens een bericht gelezen dat er op deze website een inschrijving voor een beta gaat komen.LIL_FIP schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:09:
ik weet niet of jullie deze all kennen maar kijk hier naar de echt site van crysis 2 zelf !!! http://www.mycrysis.com/
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Asgaro op 17-08-2010 00:58 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Asgaro op 17-08-2010 13:12 ]
Ik vind het al verrassend dat ze PC en Xbox360 naast elkaar zetten op de Crysis booth. Ben wel benieuwd naar de cambeelden die ongetwijfeld volgen de komende dagen!Cartman! schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:24:
Nou, power struggle is verdwenen uit multiplayer en de closed beta is alleen voor xbox 360. Wat een prachtige manier om de PC-gamers en fans van deel 1 in hun reet te nemenIk was er vol van maar ik twijfel toch de game niet te kopen als ze de pc gamers toch de rug toekeren
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 16:07 ]
[ Voor 52% gewijzigd door Asgaro op 18-08-2010 12:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Xbox360 vergelijken met pc is faal. De xbox 360 is gebonden aan een 5 jaar oude hardware setup, waardoor games er altijd noodgedwongen slechter uit moeten zien dan dat op de pc mogelijk is. Crysis 2 gaat gewoon heel vet op de PC worden.Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:01:
idd, C2 TV E3. http://www.mycrysis.com/g...ers/crysis_2_tv_episode_3
Nathan Camarillo die echt heel veel praat, en een hoop xb360, die slechte kwaliteit laten zien, heb net CW weer eens gepakt, en dat ziet er beter uit dan dit, echt veel beter.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 17:23 ]
Ja, want reviewers moeten console games te allen tijde met de PC vergelijken, en de graphics daarom steevast lelijk noemen.Thomasthomas schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:22:
ik vind het ook altijd en lachertje als in reviews console graphics mooi worden genoemd. De lage resolutie alleen al (hier heb ik het over de textures én de resolutie waarop het gerenderd wordt) is genoeg voor mij om het niet mooi te noemen, en nu spreek ik nog niet eens over AA en dergelijken. Ik heb een i7 860 en een HD5850 en kan dus waarschijnlijk Crysis 2 mooi in full HD spelen met de hoogste settings en 2x AA (en anders speel ik 'm wel op 1680x1050).
Daarbij is een console in zijn geheel al goedkoper dan een mid-range gaming GPU. Crysis 2 koop ik voor 50% vanwege de gameplay etc. en voor 50% vanwege de graphics, en dan wil ik er dus ook alles uithalen, console graphics zijn voor mij dus echt geen optie.
Volgens mij gaf ik mijn eigen mening, ik vind console graphics belabberd. Dit betekent overigens niet dat ik geen console games speel; ik speel vaak genoeg op mijn x360, veel online games die mijn vrienden (met x360) ook kopen koop ik op de X360, net als hen.bram1984 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:38:
[...]
Ja, want reviewers moeten console games te allen tijde met de PC vergelijken, en de graphics daarom steevast lelijk noemen.![]()
Kortzichtigheid ten top.
Ik heb in ieder geval intens genoten van een game als Uncharted 2. Van zowel de graphics als het verhaal.
Wat jammer dat je met al die super geavanceerde specs in de toekomst alleen nog maar console ports zal moeten spelen.
Kom eens onder die steen vandaan, en bezoek de site van Bannco eens.Zingo schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:41:
Je mist de muis en toetsten bij de shooters, en iedereen die denkt dat dat niet zo is nodig ik graag uit om een potje CS te komen spelen met je gamepad!
Ik noem het kortzichtig om reviewers uit te lachen die console graphics mooi noemen. Zij baseren dit toch op het platform, of niet soms? Als een reviewer een game op de DS er mooi uit vindt zien, dan neemt hij toch gewoon ook de DS als maatstaf, en niet de PC. Dan ben je toch kortzichtig.Thomasthomas schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:01:
[...]
Volgens mij gaf ik mijn eigen mening, ik vind console graphics belabberd. Dit betekent overigens niet dat ik geen console games speel; ik speel vaak genoeg op mijn x360, veel online games die mijn vrienden (met x360) ook kopen koop ik op de X360, net als hen.
Ik vergelijk console graphics inderdaad met PC graphics, en als ik dat doe kan ik console games niet echt mooi noemen. Dit neemt overigens de lol van de game niet weg, maar als ik een console game speel dan reageer ik niet zo enthausiast op de graphics als in bijv. Crysis of Metro 2033(op de PC).
Jij noemt dit kortzichtig, maar ik vind dit juist niet zo, ik heb een kijk op wat er echt op grafisch gebied mogelijk is, en als je niet verder kijkt dan de graphics van Uncharted 2 dan zie je dat niet. Daarnaast weten we allemaal heel goed dat er altijd wel games zijn die PC only zijn (denk aan shooters als Counter Strike, bepaalde RPG's, MMO's, Strategy games), of waar je met je super geavanceerde specs een stuk meer uit kan halen dan met je console, Crysis 2 is hier een goed voorbeeld van.
[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 10-10-2010 11:51 ]
Verwijderd
Als je klaar bent met ranten, kun je toch wel inzien dat dit een marketingchoise is en niet een persoonlijke aanval op jezelf. Waarschijnlijk is er meer geld van MS gekomen om de beta te trekken.Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:53:
Wow, de beta is begonnen, en Crytek laat mij al het geloof dat ik nog in ze had verliezen door
EEN XBOX 360 ONLY BETA TE VERZINNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom een xbox only beta, dat is echt complete onzin, hun echte fans zijn de pc spelers, en die laten ze in de kou staan nogmaals:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu moeten ze echt wel met iets verdomd goeds komen, willen ze mij nog die game laten kopen
[ Voor 48% gewijzigd door Thomas op 14-10-2010 14:12 ]
Pfff jankerd. Je snapt na MW2 toch wel dat Microsoft met het meeste geld smijt, of niet? Daarnaast gaan de console versies waarschijnlijk gewoon weer veel meer verkopen, dus een simpele optelsom is zo gemaakt.Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:53:
Wow, de beta is begonnen, en Crytek laat mij al het geloof dat ik nog in ze had verliezen door
EEN XBOX 360 ONLY BETA TE VERZINNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom een xbox only beta, dat is echt complete onzin, hun echte fans zijn de pc spelers, en die laten ze in de kou staan nogmaals:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu moeten ze echt wel met iets verdomd goeds komen, willen ze mij nog die game laten kopen
Godfather Bodybuilding topic reeks
Oh er komt ook wel een PC beta. Denk eerst closed in-house Beta. Daarnaast kunnen ze ook veel gegevens van de Xbox spelers krijgen over mapbugs enzo.MrJ schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:01:
Marketing of niet, het lijkt me dat je met (ook) een pc beta test meer nuttige informatie kan halen om je product later beter op de markt te zetten?
[ Voor 19% gewijzigd door Adramalech op 22-10-2010 17:04 ]
Incompl te
You've got DM mail!Thomasthomas schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:24:
Ik wil wel zo'n key (als je er ook echt mee kan spelen).
Ja, vandaag gekregen.Cartman! schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:19:
Ik heb die key aan een collega gegeven maar die zei dat de key alleen een inschrijving was, zijn er dan al keys uitgedeeld waarmee je daadwerkelijk kunt gamen nu
[ Voor 36% gewijzigd door Thomas op 23-10-2010 20:46 ]
Verwijderd
Ja want Windows is niet van MS. En dat Windows draait niet op PC's. Wat een onduidelijk kul-argument.DeX schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:05:
[...]
Als je klaar bent met ranten, kun je toch wel inzien dat dit een marketingchoise is en niet een persoonlijke aanval op jezelf. Waarschijnlijk is er meer geld van MS gekomen om de beta te trekken.
[ Voor 11% gewijzigd door Fid3lity op 24-10-2010 12:18 ]
[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 24-10-2010 15:21 ]
Switchen gebeurt gewoon met de schouderbuttonsAsgaro schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:48:
Zonet een nieuw filmpje gevonden dat van goede kwaliteit is:
YouTube: Crysis 2 Closed Pre-Alpha Gameplay
Het ziet er hier idd wel traag uit. Kan natuurlijk ook liggen aan dat de server mss niet vol was.
Maar 1 ding is zeker: zo snel switchen tussen je suit modes is enkel mogelijk met een muis. Ben dus echt benieuwd naar pc gameplay.
Op gebied van graphics ben ik eerlijk gezegd aangenaam verrast. Ik dacht dat het er lelijker zou uitzien. Qua framerate: ik zou het spel eerst moeten testen vooraleer ik wil oordelen.
(note: Ik heb een PS3 maar ik ben van plan deze game toch eerst en vooral voor de PC te kopen.)
Ja, en een PC game levert simpelweg minder profit op dan een Xbox game. Piracy is toch iets groter op de PC games markt dan op de console markt. Vandaar dat diverse titels simpelweg niet op de PC zijn uitgekomen, of een heel stuk later (Bad Company 2, Halo, Fable II bijvoorbeeld).Blue-Tiger schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:17:
[...]
Ja want Windows is niet van MS. En dat Windows draait niet op PC's. Wat een onduidelijk kul-argument.
Men wil @ MS de X360 spelers verwennen omdat ze weten dat het er op de PC toch wel beter uit gaat zien
Het kul-argument mag in dit geval aan jou toegeschreven worden, aangezien het om de 360 gaat, en het gewoon klopt.Blue-Tiger schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:17:
[...]
Ja want Windows is niet van MS. En dat Windows draait niet op PC's. Wat een onduidelijk kul-argument.
Men wil @ MS de X360 spelers verwennen omdat ze weten dat het er op de PC toch wel beter uit gaat zien
Verwijderd
DeX schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 08:21:
[...]
Ja, en een PC game levert simpelweg minder profit op dan een Xbox game. Piracy is toch iets groter op de PC games markt dan op de console markt. Vandaar dat diverse titels simpelweg niet op de PC zijn uitgekomen, of een heel stuk later (Bad Company 2, Halo, Fable II bijvoorbeeld).
Als je alle pc telt wel maar hoeveel hebben een pc die games goed kunnen draaien dat zijn er al een stuk minder.
[ Voor 21% gewijzigd door Asgaro op 02-11-2010 11:50 ]
Wii | 93,652,556 |
X360 | 77,177,519 |
PS3 | 76,578,473 |
DS | 70,936,129 |
PSP | 24,200,095 |
PS2 | 9,850,983 |
PC | 3,612,231 |
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Daar klopt geen fluit van. Verklaar anders even de 12 miljoen - per maand betalende - WOW spelers ?DeX schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:16:
Zonder een hele discussie over piracy te starten, kunnen we toch redelijkerwijs zeggen dat console games in verhouding minder gepirate worden dan PC games. Als je als developer mocht kiezen tussen PS3, Xbox360 of de PC, is het een makkelijke keuze, gezien de opbrengst die je gaat missen als je de PC kiest. Okay er gaat geld uit naar Windows besturingssystemen (iedereen heeft ehm toch legaal?) en er gaat geld uit naar hardware. Maar daarmee brug je deze gat niet:
Worldwide Videogame Software Totals (in US dollars)
Wii 93,652,556 X360 77,177,519 PS3 76,578,473 DS 70,936,129 PSP 24,200,095 PS2 9,850,983
PC 3,612,231
Bron: http://www.vgchartz.com/yearly.php
Yeah.. Ik als Crysis 2 developer zou ook mijn targets richten op Xbox spelers...
Hoe ignorant kun je zijn. Battle.net, steam d2d, impulse. 80% van de pc gamers kopen hun spellen online en dat wordt niet in VGcharts gepresenteerd. Het zijn puur maar dan ook puur retailer sales. De PC markt werkt heel anders dan die van consoles. Wanneer gaan mensen dit begrijpen...DeX schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:16:
Zonder een hele discussie over piracy te starten, kunnen we toch redelijkerwijs zeggen dat console games in verhouding minder gepirate worden dan PC games. Als je als developer mocht kiezen tussen PS3, Xbox360 of de PC, is het een makkelijke keuze, gezien de opbrengst die je gaat missen als je de PC kiest. Okay er gaat geld uit naar Windows besturingssystemen (iedereen heeft ehm toch legaal?) en er gaat geld uit naar hardware. Maar daarmee brug je deze gat niet:
Worldwide Videogame Software Totals (in US dollars)
Wii 93,652,556 X360 77,177,519 PS3 76,578,473 DS 70,936,129 PSP 24,200,095 PS2 9,850,983
PC 3,612,231
Bron: http://www.vgchartz.com/yearly.php
Yeah.. Ik als Crysis 2 developer zou ook mijn targets richten op Xbox spelers...
[ Voor 20% gewijzigd door Relief2009 op 14-11-2010 01:17 ]
Video @ http://www.thatvideogameb...face-gets-first-gameplay/Crytek’s Warface gets first gameplay
BY RAIN ANDERSON DEC. 13TH, 2010 More on:Warface
Crytek’s giving a first peek at the gameplay of its free-to-play online shooter Warface today. The minute-long footage above is all in-game and pure gameplay, though in lowly pre-alpha state.
This one’s designed for and aimed at the Asian markets then. Still no date though, so last month’s “soon” stands.
Incompl te
Prijzen zijn onder voorbehoud en kunnen wijzigen als gevolg van fouten, marktontwikkeling en/of dollarkoers.WitchHunter schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:05:
Waarom kost de Nano editie bij Informatique maar 54 euro? Terwijl deze bij bol.com 130 kost?
Is dit betrouwbaar?
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ja dat klopt en had ik moeten doen gisteren.heuveltje schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:40:
Je bent een dag te laat, gister waren ze voor 5e te koop(/me loves te holliday sale)
Maar als je ze nog niet gespeeld hebt is het die 15E zeker waard !!
Je hebt gelijk. Is intussen aangepastModest71 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:33:
Offtopic:
Via Steam kan je nu voor 14,99 €, zowel Crysis(1) en Warhead krijgen:
http://store.steampowered.com/app/17300/
Ontopic: Ik vind dat het eerste pagina moet aangepast worden.
Crysis 2 is en zal geen port zijn wat nu lijkt op eerste pagina.
(zie mijn eerdere reactie)
Is er nog veel volk op Crysis Wars?Modest71 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:24:
[...]
Ja dat klopt en had ik moeten doen gisteren.
Maar wat je al zei voor 7,50 euro per stuk is het een geweldige (SP/MP) game. Ik speelde nooit SP's, maar man wat is het leuk. Wij hebben nogsteeds 4 Crysis Wars(van de 21) servers draaien. Zie http://www.xtremeidiots.com
Het word minder en minder, maar en in de weekenden doen wij het goed. Ik ga wat organiseren binnenkort o.a.: XI OpenHouse(ook voor niet leden van XI), Ladder matches en een paar uur 255slots server draaien. Zie deze link: http://www.xtremeidiots.com/fora_topic.asp?tid=13126Asgaro schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:14:
[...]
Is er nog veel volk op Crysis Wars?
Ik speel momenteel BFBC2 maar mss begin ik na de examens terug eens met Crysis Wars.
[ Voor 10% gewijzigd door XRayXI op 30-12-2010 19:01 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 00:08 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 10:20 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq