Ach, hoe vaak zit je een hele dag zonder stopcontact/PC/autolader?
[Voor 4% gewijzigd door Smultie op 15-04-2010 10:47]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[Voor 4% gewijzigd door Smultie op 15-04-2010 10:47]
Op vakantie? Om die reden heb ik mijn Nokia E71 meegenomen de laatste keer ipv de iPhone. Goed, je kan moet je telefoon op vakantie ook gewoon uitzetten, maar er zijn naast vakantie genoeg andere momenten te bedenken zonder stroomSMulTiE schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:47:
Heb hem niet geprobeerd, maar doet deze dat niet: http://www.androlib.com/a...l-gmailnotifier-wmFE.aspx ?Makkelijk schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:33:
[...]
Juice defender onderbreekt de 3G verbinding als de telefoon gelocked is. Dan update gmail ook niet zo vaak.
Een ander alternatief is een andere e-mail client installeren. K9 mail is veel beter, vooral aanvinken van mails is fijn (batch operaties). Ik vind het echter jammer dat je losse berichten niet meteen in het statusscherm ziet. Je ziet gewoon: '1 new e-mail'. Ik gebruik mail echt als sms vervanger.
Je auto heeft airco, radio, electrische ramen, massagestand op de stoel, camera's, (binnen)verlichting en wat al niet meer voor fantastisch speelgoed. Toch gebruikt niemand al die zaken tegelijk, gedurende de volledige autorit want dat gaat ten koste van het verbruik, is onzinnig en dus kunnen we ermee leven. Maar als we deze vergelijking doortrekken naar een telefoon dan is het opeens onbegrijpelijk?mphilipp schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:39:
[...]
Ik zie het cynisme wel, maar toch is het idioot dat men toestellen maakt die helemaal geweldig zijn, maar het niet eens een dag redden op een acculading. Het is precies hetzelfde als dat ik een geweldige auto maak, die vreselijk hard kan en alle gadgets heeft die je je maar kunt wensen, maar slechts een actieradius van 60km heeft. Dan wordt het praktisch nut ingeperkt.
Dus ja...je kunt heel veel, maar niet lang...snappie?
[Voor 7% gewijzigd door Dadona op 15-04-2010 11:00]
[Voor 4% gewijzigd door Shanquish op 15-04-2010 11:06]
Is niet kortzichtig. Het is de werkelijkheid. Natuurlijk gaat het snel als veel doet op een telefoon die veel kan. En natuurlijk kan ik dit niet vergelijken met de standby tijd van mij nokia 3110. Dat wil ik ook niet.Dadona schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:07:
[...]
Ik vind dit een beetje een kortzichtig statement. Op basis waarvan claim jij nu dat de accu's en chipsets beter moeten? Waarom moet je de telefoon de hele dag tot het maximum inzetten?
De processor van de smartphone klokt terug, het scherm zakt terug in intensiteit, er zijn apps die slimmer omgaan met de vele zuipende zaken als GPS en WiFi. Daarnaast hoorde ik al iemand die het idee had dat de WiFi in de Desire efficiënter was dan in diens vorige telefoon. Nee, naar mijn mening doet de gebruiker dit toch echt zelf. Je kiest voor een higher end telefoon met een gigantische lading aan functionaliteiten in een aantrekkelijk pakketje. Gebruik je het niet: kies je voor een simpelere telefoon. Mag het minder aantrekkelijk, dan kies je voor een lompere telefoon. Maar jij zoekt (met nog meer mensen) naar een combinatie die altijd lastig te verenigen zijn: maximale toepassing (wel de GPS altijd aan, groot scherm, goede CPU) in een aantrekkelijk pakketje (relatief dunne telefoon, waardoor er geen stevige accu in kan).
Zoals sommigen al aangaven, je kunt met de Desire twee dagen door, mits je er gewoon normaal mee omgaat. (Ik snap echt niet waarom mensen het bij een smartphone niet oke vinden, terwijl velen het opeens goed vinden als een laptop acht uur mee kan)
@Phusebox, maar gebruikte je die telefoon dan ook zoals je de Desire nu gebruikt? Toen gebruikte je de GPS misschien een stuk minder omdat je deze alleen inzette voor je routeplanner (waarbij deze dan ook stiekem nog aan de oplader hing), nu zien we toepassingen voor GPS komen die we toen nog niet gebruikten.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Thanx maar ik wil geen task killer. Is nergens voor nodig en Android is perfect in staat om dat zelf te doen. Het heeft ook niks met een applicatie te maken zover ik weet. Android heeft een bug (heb volgens mij ook eens gelezen dat de N1 er ook last van had; geen bron). Daar loste mensen het op door de APN settings opnieuw te saven. Moet wel zeggen dat ik het nog maar 1 of 2x heb meegemaakt.TTZ schreef op donderdag 15 april 2010 @ 00:42:
[...]
Ik kan in dit geval niet alleen jou, maar iedere Desire bezitter adviseren Advanced Task Killer te installeren. Top app waarmee je alle open (maar "gesloten") apps in 1x stopt. Als ik een keer overschakel naar Wifi en hij pakt m niet, kill ik wat apps die je niet op de achtergrond wilt hebben en hij heeft direct een fix.
Wat ik me wel afvraag is waarom er niet standaard een control in zit waarmee je een app direct kan sluiten, er zijn er maar weinig die je in de app zélf kan sluiten...
[Voor 73% gewijzigd door wielrenner op 15-04-2010 11:47]
Ze hebben ze (met extra batterij charger dus) op http://mobilefun.co.ukshameete schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:05:
het is voor mij dan ook wachten tot er een cradle uitkomt waar zowel de Desire op kan als een extra batterij tegelijkertijd (pdashop bied die veelal aan)
[Voor 3% gewijzigd door Makkelijk op 15-04-2010 11:48]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Door: Imperium
Ik heb soms wel last van het feit dat hij gewoon niet meer verbonden is met het internet en dat ik hem pas weer verbonden krijg als ik vliegmodus aan en uit zet. hebben meer mensen last van dit probleem?
Ook last van (Vodafone bel+sms+web) bij mij werkt de verbinding pas weer als ik de telefoon heb gebruikt (zelf bellen of gebeld worden)Anoniem: 115255 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:14:
[...]
Heb hier ook last van. Heb hem vandaag een week en heb van de 7 dagen misschien 4 dagen last gehad van dit probleem. In het begin veel meer dan nu. Vandaag was mijn verbinding gelukkig supersnel.
Dacht eerst misschien dat het lag aan dat ik Hi heb. Heb bovendien ook nog Eindeloos Extra Snel.
Hiervoor heb ik PIT Plus gehad op een MDA Vario IV, daar heb ik dit nooit gehad.
Voor de rest ben ik wel superblij met de Desire. Werkt als een speer, niet meer wachten tot de telefoon klaar is met programma's laden.
Daarnaast alleen beetje jammer dat de batterij snel gaat. Maarjah wat wil je nog meer van zo een apparaat met zoveel mogelijkheden.
Petje af HTC..
Ik snap wat je bedoelt en dat is ook waar. Maar ik kies er voor om met een smartphone te lopen, dan is het gevolg van mijn keuze dat ik dagelijks (of vaker) aan de lader moet. Ik kan er ook voor kiezen om mijn Nokia 6150 van stal te halen, dan weet ik zeker dat ik een week standby ben zonder lader te zien. Maar ja, dan heb ik al die leuke coole features niet.mphilipp schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:39:
[...]
Dus ja...je kunt heel veel, maar niet lang...snappie?
Heb ik niet gedaan, gewoon eerst m'n telefoon ingesteld, ff rebooten, en daarna even mee gespeeld. Ik hang hem, op dag 2, gewoon af en toe aan de lader denk ik, alhoewel het batterij verbruik mij nogal meevalt. Hij is nu 13 uur van de lader af (100%), en staat nu op 82%. Heb ook maar een paar telefoontjes (stuk of 4) & SMSjes gehad, alles verder uit staan (Wifi, 3G, GPS) en de helderheid op 50%. Heb ongeveer 1 uurtje Wifi aangehad om te internetten, een paar apps geïnstalleerd, en de boel even gesynct. Tot nu toe een zeer fijne telefoon, ook wel een stukje fijner dan m'n Hero!wielrenner schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:47:
Heb de mijne ook binnen. Is het echt nodig om hem eerst 3 uur op te laden?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Anoniem: 268327
New Response From [ Richard (Benelux Support (Tech)) ]
Dear valued HTC customer,
Thank you for your inquiry about your handset.
You recently wrote us about an issue that you have encountered with your device.
HTC is looking for a solution for this issue with the speakers and at the moment there is no hot fix or a rom update available that will fix the distortion when you playing songs or watching movies with loud volume. We recommend to keep monitoring the HTC web site for future information or updates regarding the speakers.
Best regards,
Richard Genovezzi
HTC customer support team
HTC Corp. Global Service Division
Op alle eilanden en National Parks in Thailand (en sowieso over heel Azie en diverse andere tropische oorden) is het gebruikelijk om, als je geluk hebt, 's ochtends een paar uur (tussen 8 en 10) en 's avonds tussen 18 en 23 uur electriciteit te genereren voor alle bewoners en bezoekers. Dat red je meestal maar nèt met laptops, fototoestel-laders, mobiele telefoon laders etc. En dan moet je niet net slapen of uit eten zijn of van huis zijn tijdens de generator-aan periodes.SMulTiE schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:47:
[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 268327 op 15-04-2010 12:18]
mobiel oplader die op zonnen energie werkt?Anoniem: 268327 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:13:
[...]
Op alle eilanden en National Parks in Thailand (en sowieso over heel Azie en diverse andere tropische oorden) is het gebruikelijk om, als je geluk hebt, 's ochtends een paar uur (tussen 8 en 10) en 's avonds tussen 18 en 23 uur electriciteit te genereren voor alle bewoners en bezoekers. Dat red je meestal net met laptops, fototoestel-laders, mobiele telefoon laders etc. En dan moet je niet net slapen of uit eten zijn of van huis zijn tijdens de generator-aan periodes.
Het zijn die reizen/verblijven waar je ineens merkt hoe belangrijk batterij-kwaliteit is.
[Voor 17% gewijzigd door koekjeh op 15-04-2010 12:19]
M3 - LR AWD / Pearl White / Black / 19" - https://ts.la/florian39171
Wat de luitjes toch allemaal verzinnen om hun argumenten kracht bij te zetten. Maar uh..voor alles is een oplossing..Anoniem: 268327 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:13:
[...]
[ ob geknipt..]
Het zijn die reizen/verblijven waar je ineens merkt hoe belangrijk batterij-kwaliteit is.
Ik kreeg op dat moment een error ('com.android.settings' stopped unexpectedly) wanneer ik de htc app manager wilde openen. De enige manier om dan nog apps te verwijderen was via een uninstaller.Dix0r schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:02:
[...]
Wat is het verschil van een 'uninstaller' app, of gewoon via het settings menu van Android?
...
De HTC Desire voor de Verenigde Staten wordt voorzien van 8GB flashgeheugen. De Europese versie heeft slechts 512MB aan boord. Tevens krijgt de camera van de Amerikaanse Desire een upgrade van vijf naar acht megapixels.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
[Voor 87% gewijzigd door RoD op 15-04-2010 12:48]
[Voor 90% gewijzigd door RoD op 15-04-2010 12:48]
Werkt die ook enkel op amerikaanse telecom netwerken? Anders is het echt drie dubbel genaait
Ja, staat in de post. Komt geen GSM/UMTS versie van.Icyzer schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:50:
[...]
Werkt die ook enkel op amerikaanse telecom netwerken? Anders is het echt drie dubbel genaait
die heb ik thuis liggen.. wat een inferieur apparaat.210667 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:20:
[...]
Wat de luitjes toch allemaal verzinnen om hun argumenten kracht bij te zetten. Maar uh..voor alles is een oplossing..
[Voor 6% gewijzigd door Shanquish op 15-04-2010 13:08]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis
Plus dat je SD kaartje sneller volstaatl3art schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:10:
Ik heb met zo'n kleine lens en sensor liever minder megapixels dan meer. Wordt de kwaliteit echt niet beter van.
Dat maakt het idd minder erg.FabianNL schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:13:
Mijn conclussie: de Desire gaat niet korter (maar misschien inderdaad ook niet langer) mee dan elke andere smartphone van de afgelopen 2 jaar. Met normaal gebruik haalt ie (met gemak) de dag, met intensief gebruik is ie inderdaad 's nachts leeg.
[Voor 0% gewijzigd door BastiaanN op 15-04-2010 13:46. Reden: Zo beter? ;)]
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
6 millibyte per seconde? Dat noem je snel?BastiaanN schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:31:
Positieve note: De Desire kopieert best snel als je het apparaat als diskdrive aan je pc koppelt. In het verleden ging dit met alle mobieltjes die ik gehad heb tergend traag. De Desire is nu vrolijk de data van het 4GB kaartje aan het overpompen naar mijn hardeschijf met 6mB/s
Anoniem: 113273
Het is een 16 4GB class 2... En het is lezen he? dat gaat wel snelmace schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:39:
[...]
6 millibyte per seconde? Dat noem je snel?
Maar even zonder geinein, hangt ook van je SD kaart af denk ik, mijn vorige telefoons hadden meestal class 2, en dat is dan maar 2MB/sec natuurlijk.
[Voor 0% gewijzigd door BastiaanN op 15-04-2010 13:50. Reden: Ik heb een 16GB nieuw, maar die zit er nog niet in :+]
Welke 16GB kaart heb jij? Ik mag er op kosten van Hi eentje uitzoeken, dus de prijs is geen probleemBastiaanN schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:48:
[...]
Het is een 16 4GB class 2... En het is lezen he? dat gaat wel snel![]()
Die 2MB/s die staat voor class 2 is voor het schrijven maar zelfs daar haal ik nog 4.5MB/s
Dat viel mij inderdaad ook al op. Vergeleken met m'n Touch Cruise van 2 jaar oud is het wel een verademingBastiaanN schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:31:
Positieve note: De Desire kopieert best snel als je het apparaat als diskdrive aan je pc koppelt. In het verleden ging dit met alle mobieltjes die ik gehad heb tergend traag. De Desire is nu vrolijk de data van het 4GB kaartje aan het overpompen naar mijn hardeschijf met 6MB/s
Lees jij artikelen wel voor je je onzin uitbraakt?Icyzer schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:50:
[...]
Waarom genaaid? Je WIST toch dat de Desire een halve Gig en 5 mpix aan boord had? Of voel jij je bij elk nieuw toestel dat HTC uitbrengt 'genaaid'?De Incredible heeft geen ondersteuning voor gsm of umts, waardoor de smartphone niet in Nederland zal werken.
[Voor 13% gewijzigd door Dujardinn op 15-04-2010 15:20]
Helaas kan ik jullie vertellen dat een screenprotector ook bij het scherm van de Desire geen overbodige luxe is... Ik zag net een paar hele lichte krasjes op het scherm, terwijl ik toch vrij voorzichtig ben met mijn toestel. Het is alleen te zien als het scherm uit staat en als je hem in het licht een beetje draait, en dus niet zo erg, maar een screenprotector had het wel kunnen voorkomen. (Het is niet het raster wat ik zie; het zijn echt een paar kleine krassen).-TheNose- schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:00:
Screenprotector is niet nodig vind ik, HTC blijkbaar ook.
(...)
Intentionally left blank.
bij mij staat er netjes "your phone is up to date" en "There are no updates available for your phone"JurgenKnops schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:46:
Weet niet of het al aan bod is gekomen, en wellicht is het mierenneukerij:
Instellingen > Over de telefoon > Systeemsoftware-updates > Nu controleren. Geeft als melding dat de telefoon up-to-date is, maar als begeleidende tekst komt er te staan 'Er zijn updates beschikbaar op de telefoon'.
Zit hem dus blijkbaar in de Nederlandse vertaling. In het Engels inderdaad de tekst als bij jou.XMassacre schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:55:
[...]
bij mij staat er netjes "your phone is up to date" en "There are no updates available for your phone"
vesies:
fw 2.1-update1
build 1.15.405.4 cl155070 release-keys
software 1.15.405.4
Anoniem: 305843
Anoniem: 218826
Hoor er zoveel verschillende dingen over.Dat het niet zou werken dat het batterij zou vreten (sorry is ie weer). Dat ik voornamelijk huiverig ben voor dit soort zaken. Temeer omdat de meeste dingen getoond worden op oude nokia's.Anoniem: 305843 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:02:
Iemand al eens geprobeert hoe een dual-sim adapter hiermee werkt?
http://www.simfreemobile....-dual-sim-adapter-for-htc
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Is niet echt mierenneukerij, maar kijk eens in de market bij je downloads! Er zijn waarschijnlijk updates beschikbaar voor je applicaties die je erop hebt staan. Klik maar op market/downloads en dan menu. Dan zie je staan ''meldingen". Kan je eventueel aanzetten dat je een melding wil ontvangen of niet. Als je het handmatig doet via instellingen zal hij altijd kijken of er FW of Applicatie-updates zijn.JurgenKnops schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:46:
Weet niet of het al aan bod is gekomen, en wellicht is het mierenneukerij:
Instellingen > Over de telefoon > Systeemsoftware-updates > Nu controleren. Geeft als melding dat de telefoon up-to-date is, maar als begeleidende tekst komt er te staan 'Er zijn updates beschikbaar op de telefoon'.
De Iphone is ook zo n € 300,== duurder. Dan mag er ook wel een case bijgeleverd worden voor die prijs...Phusebox schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:16:
Ik baal trouwens wel een beetje van het feit dat wij als niet iPhone gebruikers nooit van die gelikte cases en accesoires krijgen
[Voor 18% gewijzigd door 210667 op 15-04-2010 15:25]
Anoniem: 203857
Kijk eens hier......Phusebox schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:16:
Ik baal trouwens wel een beetje van het feit dat wij als niet iPhone gebruikers nooit van die gelikte cases en accesoires krijgen
Anoniem: 352212
Ja de iphone is een beetje een defacto standaard geworden. Alles kan er mee overweg en synct er mee.Phusebox schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:16:
Natuurlijk heb je eerst een backup gedraaid? Je zou kunnen kijken of je met een HD restore je PST file van gisteren nog kunt restoren?Anoniem: 352212 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:23:
Verdomme!
Ik had netjes al mijn contacten in outlook staan om ze te kunnen synchroniseren met mun nieuwe HTC Desire.
Nou is er alleen wat fout gegaan en heeft dat ding niet outlook naar mobiel gedaan maar mobiel naar outlook.
Nu ben ik al mijn contacten kwijt!
Zowel op pc als op mobiel heb ik nu dus geen contacten meer. Please iemand die weet hoe ik deze grote fout nog kan herstellen? Eeuwig dankbaar ben ik je dan!
Als je nergens meer een back-up hebt, dan denk ik niet dat iemand je kan helpen. Dat wordt weer al je contacten opnieuw aanmaken. Heb je niet toevallig een back-up van je pc/of een restore-punt?Anoniem: 352212 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:23:
Verdomme!
Ik had netjes al mijn contacten in outlook staan om ze te kunnen synchroniseren met mun nieuwe HTC Desire.
Nou is er alleen wat fout gegaan en heeft dat ding niet outlook naar mobiel gedaan maar mobiel naar outlook.
Zowel op pc als op mobiel heb ik nu dus geen contacten meer. Please iemand die weet hoe ik deze grote fout nog kan herstellen? Eeuwig dankbaar ben ik je dan!
[Voor 4% gewijzigd door 210667 op 15-04-2010 15:30]
Beetje offtopic misschien, maar als je Win7 gebruikt zou je het Outlook .pst-bestand kunnen zoeken, rechtsklikken en dan eigenschappen -> vorige versies. Je kan dan een backup terugzetten van toen de contacten er nog wel in stonden.Anoniem: 352212 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:23:
Verdomme!
Al mijn apps zijn up to date, maar ook ik krijg de melding dat er updates beschikbaar zijn op mijn telefoon. Zal wel een vertaalfoutje zijn...210667 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:21:
[...]
Is niet echt mierenneukerij, maar kijk eens in de market bij je downloads! Er zijn waarschijnlijk updates beschikbaar voor je applicaties die je erop hebt staan. Klik maar op market/downloads en dan menu. Dan zie je staan ''meldingen". Kan je eventueel aanzetten dat je een melding wil ontvangen of niet. Als je het handmatig doet via instellingen zal hij altijd kijken of er FW of Applicatie-updates zijn.
[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 352212 op 15-04-2010 15:42]
[Voor 98% gewijzigd door Odie op 15-04-2010 15:51. Reden: eerst lezen, dan potsen]
Kijk ook even hier naar, dan krijg je (als het goed is) geen dubbele contacten op je Desire.Anoniem: 352212 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:37:
oeefff bedankt voor de snelle reacties! Stom genoeg geen back-up. Ook geen vorige versie te vinden.
Gelukkig staan al mijn contacten in Ovi suite kom ik net achter.
Iemand alleen nu nog een idee hoe ik ze vanaf daar op me Desire kan zetten?
Nogmaals erg bedankt!
Edit: Weet het al denk ik:
van ovi suite naar ouwe nokia zetten, die syncen met outlook en die dan weer syncen met Desire.. hmm
xtreme_lunatic schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:13:
Net handige manier uitgedacht om je contacten over te zetten van je oude (wellicht geen smartphone) naar HTC Desire. Bij waren alle contacten dubbel (persoon x werk, persoon x prive, persoon x mobiel). Het enige wat je nodig hebt is een gmail-account. Zorg dat je bij je Desire de instellingen voor gmail goed hebt staan.
Stap 1: Kopieer alle contacten van je oude telefoon naar je sim-kaart.
Stap 2: Zet de sim nu in Desire. Ga nu naar Contacten (niet de dailer van HTC)-> Menu-> importeren Sim -> naar Google (e-mailadres@gmail.com).
Stap 3: Haal je e-mail op via de Gmail app.
Stap 4: Ga nu via je pc naar http://gmail.com, log in en ga naar "Contactenpersonen". Als je dit te snel doet na het ophalen van je e-mail op de telefoon zul je zien dat de contacten erbij komen. Druk F5 totdat er geen contacten bij komen.
Stap 5: Klik bij het contact menu op gmail op "Dubbele contactpersonen vinden". Nu zul je een overzicht krijgen van al je dubbele contacten. Deze kan je nu samenvoegen.
Stap 6: Ga op de Desire terug naar je contacten lijst. Nu zullen alle contacten dubbel zijn. Ga naar Menu-> weergeven ->vink google uit. Verwijder vervolgens alle sim contacten. Vervolgens zorg je ervoor dat alle google contact personen weer worden weergegeven.
Als je het bovenstaande doet zul je geen contacten meer op je sim hebben. Maar dat maakt in principe niet uit, een backup kan je namelijk op je Gmail account vinden. Op deze manier zul je tenminste ook geen dubbele contacten in de HTC dailer hebben. De HTC dailer laat namelijk alle contacten zien. Als je dus je simcontacten niet verwijderd zullen deze altijd zichbaar blijven hier in (iets wat je niet wilt).
+1Thijs_V schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:09:
Ik heb de HTC desire in combinatie met een Vodafone Bel+SMS+Web abo en ik kan geen mms versturen of ontvangen. De standaard instellingen heb ik er al uit gegooid en de instellingen conform de website van vodafone overgenomen.
Het mobiel internet werkt wel maar het ontvangen en versturen van mms lukt nog steeds niet.
Iemand die hetzelfde probleem heeft?
bedankt, ik had het op de manier gedaan zoals ik daarboven schreef, dat is gelukkig ook gelukt.janvanduschoten schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:53:
[...]
Kijk ook even hier naar, dan krijg je (als het goed is) geen dubbele contacten op je Desire.
[...]
Anoniem: 312396
Anoniem: 218826
Dat zou ik niet weten heb hem nog geen 4uur in mn bezit. Maar al een tsk killer gedownload?Anoniem: 312396 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:31:
Ik begin me zorgen te maken om de batterijduur. Heb hem nu een weekje en hoopte dat het wel beter zou gaan. Maar hij is echt te snel leeg. Ik zit nu 1,5 uur in de trein en er is 55% verbruikt door alleen een beetje te surfen! Hebben jullie dit ook? Is dit normaal? Vind het nogal vervelend. Wil ik bereikbaar blijven kan ik hem nu beter in mn zal stoppen.
Je moet dus geen task killer gebruiken op Android...Anoniem: 218826 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:41:
[...]
Dat zou ik niet weten heb hem nog geen 4uur in mn bezit. Maar al een tsk killer gedownload?
[Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 15-04-2010 16:51]
Ach. dat zal na verloop van wat updates allemaal wel weer meevallen.reemprive schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:40:
De batterij gaat inderdaad snel leeg. Als ik naar mijn werk ga en in de trein 2 uur in totaal surf is mijn telefoon aan het einde van de dag behoorlijk leeg.
Goed zoeken naar wat power-saving apps. Wifi en misschien GPS uitzetten als je aan het reizen bent en alleen aanzetten als je het nodig hebt.Anoniem: 312396 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:31:
Ik begin me zorgen te maken om de batterijduur. Heb hem nu een weekje en hoopte dat het wel beter zou gaan. Maar hij is echt te snel leeg. Ik zit nu 1,5 uur in de trein en er is 55% verbruikt door alleen een beetje te surfen! Hebben jullie dit ook? Is dit normaal? Vind het nogal vervelend. Wil ik bereikbaar blijven kan ik hem nu beter in mn zal stoppen.
FAK, ik kan dit dus ook niet vinden!Anoniem: 354377 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:38:
[...]
gedaan, maar daar staat dus niets over het toevoegen van zelf gedownloade mp3's als sms toon.....
als beltoon instellen lukt wel !
wat ik ook doe kan niet buiten de vooringestelde k*t toontjes kiezen
Dat meen je niet? Je kunt geen eigen sms toon kiezen?
Misschien werkt dit?I finally did it!!! I was so easy, i finally have custom message tones on my G1. All you have to do is connect the usb to your computer and mount your phone then create a new folder in the removable E drive(which is your G1/Android phone) then rename either notifications or alarm or wherever you want it to go. then find your music or sound clip either in your music file, downloads, or wherever you put it. I find it easier to open another of the same file and just click and drag. If you try to change your tones while doing this dont bother because you cant do it while its hooked up, You have to finish and exit out, safely remove the usb and just give it a couple of seconds to completely load the files into the phone and voila! custom message tones baby!!!If you still have trouble just google tmobile g1 online user guide click T-mobile G1 user guide (should be the 4th link)you need Adobe for that its the whole manual page 105-106. Shout out to Snoslicer8 for makin this possible or else i woulda thrown my phone against the wall. L8 y'all Hope this helps
[Voor 71% gewijzigd door Phusebox op 15-04-2010 16:57]
Topic doorzoeken, post onder die van vleeshomp staat het antwoord!
Ik gebruik Handcent Sms, welke ik stukken beter vind dan de standaard sms-app. Maar bij Handcent kan je wel gewoon een eigen mp3 als sms toon gebruiken, wat ik niet doe, want vind het standaard sms-toontje wel goedPhusebox schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:54:
[...]
Dat meen je niet? Je kunt geen eigen sms toon kiezen?
[...]
Misschien werkt dit?
Anoniem: 118189
ovi zet ze ook in windows contactpersonen...Anoniem: 352212 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:37:
oeefff bedankt voor de snelle reacties! Stom genoeg geen back-up. Ook geen vorige versie te vinden.
Gelukkig staan al mijn contacten in Ovi suite kom ik net achter.
Iemand alleen nu nog een idee hoe ik ze vanaf daar op me Desire kan zetten?
Nogmaals erg bedankt!
Edit: Weet het al denk ik:
van ovi suite naar ouwe nokia zetten, die syncen met outlook en die dan weer syncen met Desire.. hmm
Nee, die klinkt top. Als ik m'n Shure earbuds eraan plug, dan blijkt de audio-kwaliteit van de amp zelfs beter dan die van bijv. een gemiddelde ipod of iphone.Anoniem: 113273 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:57:
De 'oor-speaker', klinkt die wel goed, of is dat ook schel en blikkerig?
Mij viel het geluid ook (positief) op. Met mijn oren kan ik me zeker niet onder de audiofielen scharen, maar komend van een touchHD viel mij het op dat de muziek (met dezelfde oordopjes) veel rijker klonk, meer bas, maar ook qua hoge tonen zuiverder en voller.Anoniem: 268327 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:20:
[...]
Nee, die klinkt top. Als ik m'n Shure earbuds eraan plug, dan blijkt de audio-kwaliteit van de amp zelfs beter dan die van bijv. een gemiddelde ipod of iphone.
[Voor 6% gewijzigd door Gizmore op 15-04-2010 17:34]
Als je m keurig netjes bij sygic hebt gekocht staat in je mail waar je de apk kan vinden...mastamasta schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:48:
Ik heb Sygic mobile maps op mijn sd card geïnstalleerd, maar waar ik bij Symbian daarna via een menu het programma kon installeren, zie ik op mijn Android Phone deze optie niet.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Dat van die flash is vreemd, ik kan zowel op youtube, als op dumpert gewoon de filmpjes zien... Dus iets klopt niet op je phone...Gizmore schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:32:
Ik heb vanmiddag ook eindelijk mn Desire binnen gekregen bij een Vodafone verlenging. Echter, de beloofde Flash support lijkt bij mij tot op heden nog niet te werken. Bij de instellingen van de browser staat Flash support gewoon aangevinkt, maar als ik op Youtube kom krijg ik de melding dat ik moet upgraden om Flash te krijgen. Op Dumpert (even snel een andere site testen) krijg ik dezelfde melding. Als ik vervolgens op de link klik krijg ik op de Adobe site de melding dat Flash in de eerste helft van 2010 naar Android 2.1 komt, zonder mogelijkheid om te installeren.Doe ik nu iets verkeerd of moet ik nog ergens iets instellen? Ik neem aan dat het gewoon out of the box hoort te werken.
Edit: ik krijg ook steeds de melding dat mijn huidige tijdzone niet bepaald kan worden?
Apart. Youtube zou ik gewoon met de meegeleverde applicatie bekijken. Maar dumpert deed het bij mij gewoon.Gizmore schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:32:
Ik heb vanmiddag ook eindelijk mn Desire binnen gekregen bij een Vodafone verlenging. Echter, de beloofde Flash support lijkt bij mij tot op heden nog niet te werken. Bij de instellingen van de browser staat Flash support gewoon aangevinkt, maar als ik op Youtube kom krijg ik de melding dat ik moet upgraden om Flash te krijgen. Op Dumpert (even snel een andere site testen) krijg ik dezelfde melding. Als ik vervolgens op de link klik krijg ik op de Adobe site de melding dat Flash in de eerste helft van 2010 naar Android 2.1 komt, zonder mogelijkheid om te installeren.Doe ik nu iets verkeerd of moet ik nog ergens iets instellen? Ik neem aan dat het gewoon out of the box hoort te werken.
Edit: ik krijg ook steeds de melding dat mijn huidige tijdzone niet bepaald kan worden?
Anoniem: 219071
Ik heb het zo ingesteld en opnieuw opgestart. Nu doet ie het!krijn1985 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:05:
[...]
Apart. Youtube zou ik gewoon met de meegeleverde applicatie bekijken. Maar dumpert deed het bij mij gewoon.
Mijn settings:
Load images on
load flash on
mobile view on
enable javascript on
accept cookies on
set cache size 6mb
enable plugins on
heb ff dingen gequote waarvan ik denk dat ze eventueel ermee te maken kunnen hebben.
Anoniem: 195305
Ja deze speelt hij af.swoutr schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:27:
speelt de htc desire asphalt 5 af? iemand al getest, of krijg je dan net als op de legend en andere minder snelle toestelle asphalt 3?
Voor zover ik weet bepaalt de telefoon de tijd en tijdzone aan de hand van je sim kaart (en eventueel de lokatie dat weer komt van je positie ten opzicht van zendmasten). Waarschijnlijk kun je dat ook zelf handmatig instellen, maar tien tegen een dat zodra je een geldige sim in je toestel doet, het "probleem" is opgelost. Al kun je wel, als je telefoon een tijd lang geen verbinding heeft (voor lange tijd in een kelder ofzo), je de melding weer krijgt, echter dat lost zich ook vanzelf op met een beetje geduld...Gizmore schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:48:
[...]
Ik heb het zo ingesteld en opnieuw opgestart. Nu doet ie het!![]()
Blijft nog het tweede punt staan, maar goed, ik hoop dat dat weg gaat als ik mn simkaart er in doe.
Je telefoon in je auto laten liggen en die vervolgens uitlenen aan iemand die een dagje weg gaat is niet erg handig namelijk...
Wat ik begrijp uit de handleiding, is het eerst de bedoeling om hem volledig op te laden voordat je hem aanzet.Anoniem: 219071 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:22:
Mijn Desire hangt nu voor het eerst aan de stroom, kan/mag ik er nu ook gewoon mee spelen? Of is het verstandiger om haar even met rust te laten ?
¯\_(ツ)_/¯
Anoniem: 167272
Sygic lijkt het meest op tomtom maar de routes zijn af en toe heel raar.PCD schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:35:
En dan nu over op Android... ik zal tomtom wel missen dus opzoek naar wat nieuws.
Heb hier al het 1 en ander aan opties voorbij zien komen.
De speaker kunnen we gewoon ronduit kut noemen, daar kun je met goed fatsoen geen muziek uit laten spelen. Met de standaard headset klinkt de muziek redelijk voor incidenteel gebruik, maar mist wel de nodige dynamiek. Ik heb er vanmiddag een fatsoenlijke headset op aangesloten en dat klinkt gewoon goed, nuets te klagen.Anoniem: 113273 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:57:
Hoe is de belkwaliteit? Ik lees over een 'blikkerige' speaker, maar muziek via de telefoon interesseert me niet zo. De 'oor-speaker', klinkt die wel goed, of is dat ook schel en blikkerig? Thanks!
Anoniem: 219071
Ja, maar ik volg dit topic al een tijdje. Sommige mensen hebben gezegd dat je de telefoon ook direct kunt gebruiken. Ik weet het dus niet meer zo goed.Dix0r schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:53:
[...]
Wat ik begrijp uit de handleiding, is het eerst de bedoeling om hem volledig op te laden voordat je hem aanzet.
Ik bedoelde de 'bel' speaker...Odiebla schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:03:
[...]
De speaker kunnen we gewoon ronduit kut noemen, daar kun je met goed fatsoen geen muziek uit laten spelen. Met de standaard headset klinkt de muziek redelijk voor incidenteel gebruik, maar mist wel de nodige dynamiek. Ik heb er vanmiddag een fatsoenlijke headset op aangesloten en dat klinkt gewoon goed, nuets te klagen.
Ik zou ook niet weten waarom je de speaker wilt gebruiker voor muziek. Daarvoor heb je toch oordopjes voor. Ik houd persoonlijk niet zo van mensen die muziek draaien vanaf de speakers wanneer ik bij hun sta.(o.a. in bus)Odiebla schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:03:
[...]
De speaker kunnen we gewoon ronduit kut noemen, daar kun je met goed fatsoen geen muziek uit laten spelen. Met de standaard headset klinkt de muziek redelijk voor incidenteel gebruik, maar mist wel de nodige dynamiek. Ik heb er vanmiddag een fatsoenlijke headset op aangesloten en dat klinkt gewoon goed, nuets te klagen.
Misschien handig om te vermelden wat je bij jou hebt veranderd eventueel? kunnen we wat meer duidelijkheid krijgen in waarom flash niet zou werken...Gizmore schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:48:
[...]
Ik heb het zo ingesteld en opnieuw opgestart. Nu doet ie het!![]()
Blijft nog het tweede punt staan, maar goed, ik hoop dat dat weg gaat als ik mn simkaart er in doe.
Je telefoon in je auto laten liggen en die vervolgens uitlenen aan iemand die een dagje weg gaat is niet erg handig namelijk...
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details