Non taken
Ook is het standaard kaartje dat erbij zit niet zo snel en duurt het booten wel even.
Anyways, voor de mensen die problemen met hun APN's:
http://exop.pro/blog/2010/06/08/all-apns-for-android/
@nl.mark Cronos is IMO de beste ROM beschikbaar tot nu toe. En niemand weet wanneer de officiele update in europa komt.. Maar een custom ROM heeft bijna alleen maar voordelen
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
zelfs als ik zelf een telfort apn toevoeg zoals hier aangegeven:
http://www.pluk-in.com/pl...iel_netwerk_nederland.php
krijg ik geen data binnen en kan ik niet browsen, wel komt er een icoon in beeld dat ik verbinding heb, en hij zegt dat ik verbonden ben.
iemand nog meer suggesties?
Hij is trouwens prima over 1.5 te flashen zonder alles te wipen. Ik had alleen de dalvik gewiped, en alles werkte in een keer.
[ Voor 12% gewijzigd door Pepppie op 10-06-2010 10:41 ]
Dat is geen beta van de HTC 2.1 ROM maar de custom rom SenseHero (build 5) die gebasseerd is op de Taiwanese 2.1 ROM.nl.mark schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:41:
Thanks voor de Cronos-tip! Tijdens het Googlen kwam ik ook een beta (5e?) van de HTC 2.1 ROM tegen (http://hero-roms.blogspot.com/2010/06/sensehero-21-b5.html). Is sinds gisteravond beschikbaar volgens de posting.. Iemand deze al geinstalleerd?
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 11:29 ]
toch maar weer terug naar MCR 3.1 en straks nog is proberen.
Hierbijzwahiel schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:01:
Iemand pics van Chronos 1.7? Heb niet zoveel zin om straks weer alles opnieuw in te stellen (verander nog al wat settings enzo)

Ik ben er alvast heel dankbaar voor
Heeft iemand ook al een idee of de batterijduur met roms gebaseerd op de officiële 2.1 rom beter is geworden?
Ik ben na Behero, villain etc. maar teruggegaan naar een 1.5 rom omdat die batterij het altijd zo snel begaf.
Download voor Cronos 1.7Bob schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:24:
Kan iemand de Cronos 1.7 uploaden? Die is offline gehaald wegens gezever met VillainROM, een hele discussie die me totaal niet interesseert![]()
Ik ben er alvast heel dankbaar voor
http://www.multiupload.com/MJKN5UIGSH
Verwijderd
De APN settings die hier staan heb ik er in gezet:
http://www.androidworld.n...ps-en-trucs/apn-settings/
Heb Hi als provider en er de kpn settings ingezet, is dit misschien het probleem?
EDIT: een keer opnieuw opstarten doet WONDEREN
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 14:16 ]
Thx!tzanten schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:42:
[...]
Download voor Cronos 1.7
http://www.multiupload.com/MJKN5UIGSH
De APN instellingen die ik gebruikte op die ROM waren deze:Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:06:
Ik heb gister Cronos 1.5.1 stable geflased, maar nu werkt alles perfect behalve 2/3G.
De APN settings die hier staan heb ik er in gezet:
http://www.androidworld.n...ps-en-trucs/apn-settings/
Heb Hi als provider en er de kpn settings ingezet, is dit misschien het probleem?
Naam: Hi
APN: portalmmm.nl of internet
voor de rest hoef je nergens iets in te vullen
Dit heeft bij mij prima gewerkt (ook Hi)!
Verwijderd
Bedankt! Dat werkt idd, had het zelf ook al gevondentzanten schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:19:
[...]
De APN instellingen die ik gebruikte op die ROM waren deze:
Naam: Hi
APN: portalmmm.nl of internet
voor de rest hoef je nergens iets in te vullen
Dit heeft bij mij prima gewerkt (ook Hi)!
Wat is er eigenlijk met die 1.7 versie van Cronos? Deze rom bevalt mij zeer goed namenlijk!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 16:00 ]
Er zit iets in dat Feeyo (maker) bewust/onbewust uit VillainROM heeft geleend en dat bewust/onbewust niet heeft vermeld. Niet zo boeiend, zolang ik een goede custom ROM heb ben ik blij.Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:59:
[...]
Bedankt! Dat werkt idd, had het zelf ook al gevonden
Wat is er eigenlijk met die 1.7 versie van Cronos? Deze rom bevalt mij zeer goed namenlijk!
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 16:08 ]
Ik weet niet echt wat ik er van moet vinden...
[ Voor 36% gewijzigd door riemer1990 op 10-06-2010 16:57 ]
Verwijderd
Of heeft dit een andere oorzaak?
[ Voor 39% gewijzigd door Perzikvrucht op 10-06-2010 17:36 ]
Verwijderd
De officiële zou morgen moeten komennl.mark schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:01:
Ben ook in het bezit van een Hero, maar heb weinig tot geen ervaring met het flashen van niet-officiele rom's. Wanneer wordt de officiele rom voor de Hero verwacht en welke zou ik het best kunnen pakken tot die tijd? Liefst met de Sense-interface.
Ze zeiden deze week en die is al bijna voorbij
Ik heb voor VillainRom een update.zip dit alles terug zet naar Stock Rosie (Sense), iemand enige idee of dit zomaar op een andere ROM werkt?
HELP!!!!!!
edit: ik had mijn SD kaart met mijn mobiel gemount...
[ Voor 10% gewijzigd door thomasie op 11-06-2010 08:24 ]
/system/app/rosie.apk
/system/framework/com.htc.resources.apk
/system/framework/framework-res.apk
sense launcher kan wat instabiel worden (alhoewel, het is al gedeodexed die aan de dalvikVM gegeven wordt). Raad je toch nog wel aan om een andere launcher te nemen dan
Verwijderd
Zowieso als je in de recovery kan komen is je toestel niet "bricked".. Mensen hebben nogal snel de neiging om dit te gaan roepen.. Recovery moet ook gewoon een kernel en libraries laden, als dat lukt, zal je altijd een andere ROM kunnen gebruiken/flashen. Je moet eigenlijk bijna gewoon goed je best doen om je hero via flashen onbruikbaar te maken...thomasie schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 08:22:
ik denk dat ik mijn phone gebrickt heb. Hij start op in de recovery maar start niet meer normaal op. als ik probeer iets op het micro SD kaartje te zetten dan ziet mijn phone het niet. maar windows zegt dat het erop staat. ik heb clockworkmod recovery.
HELP!!!!!!
edit: ik had mijn SD kaart met mijn mobiel gemount...
Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Thanks!! (jij gaat het druk krijgen op dit forumcarpebios schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:48:
@us1111 sowieso, niet zowieso
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2010 11:02 ]
Ach ja, interpunctie is weer niet zijn sterkste "punt" (Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:02:
Thanks!! (jij gaat het druk krijgen op dit forum)
Nickname does not reflect reality
Als ik vervolgens Gallery opnieuw aanklik, verschijnen al m'n foto's wel.
Paar minpunten:
- Als ik op de zoek (vergrootglas) knop druk, dan kan je wat typen maar kan je niks zoeken via Google. De zoekknop doet het gewoon niet.
- Soms komt hij moeilijk uit stand by (paar keer op de uit knop drukken)
- Heel soms een vage paarse gloed over het scherm. (Had ik ook met de Villain). Eventjes op de standby knop en weer terug doet wonderen.
- Updaten Friendstream, een foutmelding. Idem bij Twitter (echter deze update dan wel).
Herkennen mensen bovenstaande problemen en zijn hier oplossingen voor?
Nog een vraag, ik heb (volgens de begin post tutorial) de App2sd gedaan. Bij de Villain rom heb ik nooit gebruik kunnen maken van de optie om Apps op de SD kaart op te slaan, ditzelfde geld voor de Chronos rom. Hoe kan ik nu Apps op mijn SD kaart laten opslaan? Snap op dit gebied er helemaal niks van!

Ik vind het trouwens wel opvallend dat jullie allemaal over chronos spreken terwijl die kennelijk nog wel een aantal problemen heeft. Ik draai nu Villian 10 en die is onwijs snel en alles werkt.
Zoekbalk werkt bij mij ook niet, jammer, die gebruikte ik ervoor heel veel.BlakeNL schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:15:
Ik heb nu ook de Chronos 1.7 rom. Deze werkt zonder een auto app killer en de Overclock widget net zo snel als de Villain 10 met deze opties! Een hele goede rom!![]()
Paar minpunten:
- Als ik op de zoek (vergrootglas) knop druk, dan kan je wat typen maar kan je niks zoeken via Google. De zoekknop doet het gewoon niet.
- Soms komt hij moeilijk uit stand by (paar keer op de uit knop drukken)
- Heel soms een vage paarse gloed over het scherm. (Had ik ook met de Villain). Eventjes op de standby knop en weer terug doet wonderen.
- Updaten Friendstream, een foutmelding. Idem bij Twitter (echter deze update dan wel).
Nog een vraag, ik heb (volgens de begin post tutorial) de App2sd gedaan. Bij de Villain rom heb ik nooit gebruik kunnen maken van de optie om Apps op de SD kaart op te slaan, ditzelfde geld voor de Chronos rom. Hoe kan ik nu Apps op mijn SD kaart laten opslaan? Snap op dit gebied er helemaal niks van!
2 en 3 nog niet gemerkt.
Friendstream en co gebruik ik niet.
A2SD ook niet.
Chronos is een tijd lang koploper geweest, en ik blijf het nu gebruiken. Is VillainROM nu volledig bugfree? Want de eerste versies van VR 10 waren niet je dat naar het schijnt.Borix schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:28:
Kijk ff een aantal posts terug, daar staat namelijk gewoon een link.
Ik vind het trouwens wel opvallend dat jullie allemaal over chronos spreken terwijl die kennelijk nog wel een aantal problemen heeft. Ik draai nu Villian 10 en die is onwijs snel en alles werkt.
Verder merk je er eigenlijk niks van als apps2sd aan staat.
Het schijnt dat de clock-timing standaard te laag is voor sommige roms. Gebruik een overclock widget om de screen-off limieten te verhogen. Rest weet ik niet, sorry.BlakeNL schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:15:
Ik heb nu ook de Chronos 1.7 rom. Deze werkt zonder een auto app killer en de Overclock widget net zo snel als de Villain 10 met deze opties! Een hele goede rom!![]()
Paar minpunten:
(...)
(...)
Als het goed gegaan is, gebeurt het automatisch[b][message=34164357,noline]
Mijn telefoon freezed nu als hij wilt opstarten en bij de pincode invoeren, er zit een modaco custom rom op dacht ik. Nou wil ik mijn telefoon weer fabriek standaart maken. alleen kan ik nergens de orginele rom vinden en die bootloader moet er vanaf kan iemand mij aan die 2 orginele helpen.
Groet Harm
edit laatmaar, hij freezed nu ook in het recover menu
[ Voor 7% gewijzigd door harmz op 11-06-2010 14:51 ]
Batterijduur?radem205 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:04:
VillainRom 10 werkt echt uitstekend. Nog geen enkele bug tegen gekomen en het werkt lekker snel. Aanrader!!!
Auto brightness ok?
auto brightness werkt bij mij niet bij VillianRom 10.. Accu is ook vrij matig.. Eerst ging het tot een uur of 11 's avonds wel mee, ditmaal zit hij al onder de 10% om 6u 's avonds.. Denk dat ik weer terug ga naar Modaco rom met 2.1.
Je hebt geen linux distro nodig. Windows werkt ook prima. Je moet alleen de SDK geïnstalleerd hebben, dan kan je via ADB connectie leggen, en de juiste commando's uitvoeren.stijnos1991 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:37:
Is er andere manier om erachter te komen of je wel of niet apps2sd gebruikt dan door je telefoon aan een Linux distro te hangen?
Of uiteraard een terminal app installeren, dan kan je het direct vanaf je telefoon.
Verwijderd
Haal je SD kaart eruit, en kijk of je apps die je geinstalleerd zou hebben op je ext-partitie nog werken of niet.stijnos1991 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:37:
Is er andere manier om erachter te komen of je wel of niet apps2sd gebruikt dan door je telefoon aan een Linux distro te hangen?
Batterijduur is ok (met middelmatig gebruik houdt ie het zeker 2 dagen uit)
Auto Brightness werkt bij mij correct.
Vroeger op 1.5 altijd fan geweest van Modaco, maar toen kwamen meer en meer developers en rom-aanbod is groot geworden. Dus MDC niet meer gevolgd.
Ik wil ook wel de link van Cronos 1.7 want op de site is die verwijderd
Verwijderd
http://www.multiupload.com/MJKN5UIGSHM3 SMGII schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:36:
Is Modaco 2.1 goed qua snelheid?
Vroeger op 1.5 altijd fan geweest van Modaco, maar toen kwamen meer en meer developers en rom-aanbod is groot geworden. Dus MDC niet meer gevolgd.
Ik wil ook wel de link van Cronos 1.7 want op de site is die verwijderd
Jammer, want met 1.5 roms red je zo drie dagen.
Ik had zelf ook de Villain 10. Ik vond hem niet erg goed. Veelal foutmeldingen en trager dan de Chronos 1.7 die ik nu heb. Ik vond tevens de batterijduur en de lichte bugs bij Villain 10 irritant. Ik hou het voorlopig op Chronos 1.7radem205 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 19:06:
[...]
Batterijduur is ok (met middelmatig gebruik houdt ie het zeker 2 dagen uit)
Auto Brightness werkt bij mij correct.
weet iemand hoe je dit moet oplossen?
Weet je zeker dat het er goed in zit? En hoe bedoel je "herkend" overigens? Je zal hem eerst moeten mounten natuurlijk voordat je em echt op de PC ziet.
Probeer dan de nieuwste officiele rom erop te zetten (van htc site). Moet alles vervangen.
Lukt het dan nog niet, opsturen die handel is het enige wat je kan doen lijkt me.
Verwijderd
Vanmorgen zag ik dat EzHero 2.0 uit was gekomen. Dus die geïnstaleerd; draait ook super.
Alleen 1 ding: Er stond een programmaatje op, wat leek op SpareParts. Daarmee kon ik de kleur van bijvoorbeeld de klok, rechtsbovenin aanpassen, en het batterijpercentage in de batterij zelf. Maar die zit er niet meer in in EzHero2.0...
Weet iemand hoe dat progje heet, hoe ik eraan kan komen, of hoe ik de 'batterij-procenten' weer terugkrijg?
Volgens mij heb ik die versie van SpareParts nog wel voor je! Had hem zelf ook, maar op de 1 of andere manier werkte hij bij mij niet. Zette bij een reboot de oude versie ervan terugVerwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 12:11:
Ik had eergisteren EzHero 1.5 geïnstaleerd. Draaide heerlijk!
Vanmorgen zag ik dat EzHero 2.0 uit was gekomen. Dus die geïnstaleerd; draait ook super.
Alleen 1 ding: Er stond een programmaatje op, wat leek op SpareParts. Daarmee kon ik de kleur van bijvoorbeeld de klok, rechtsbovenin aanpassen, en het batterijpercentage in de batterij zelf. Maar die zit er niet meer in in EzHero2.0...
Weet iemand hoe dat progje heet, hoe ik eraan kan komen, of hoe ik de 'batterij-procenten' weer terugkrijg?
Zal even voor je kijken! Deze versie zit namelijk ook in een CM versie voor de G1.
Gevonden:
SpareParts
[ Voor 4% gewijzigd door agoNITE op 12-06-2010 12:36 ]
Ik zou eerst even proberen je SD kaart te formatteren (gewoon met fat32), en dan eens opnieuw proberen..thomasie schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 08:46:
ik weet niet of iemand anders dit met chronos 1.7 heeft maar bij mij wordt mijn sd kaart niet herkend; ook niet in de recovery en ook niet met een andere sd kaart.
weet iemand hoe je dit moet oplossen?
Verwijderd
Awesome!!!AgoNitE schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 12:29:
[...]
Volgens mij heb ik die versie van SpareParts nog wel voor je! Had hem zelf ook, maar op de 1 of andere manier werkte hij bij mij niet. Zette bij een reboot de oude versie ervan terug
Zal even voor je kijken! Deze versie zit namelijk ook in een CM versie voor de G1.
Gevonden:
SpareParts
Wat gek trouwens dat de nieuwere versie (neem ik aan) in de Market dan minder functionaliteit heeft...
Maar thnx, dude!
bedankt voor de link.
Vanmiddag heb ik hem geflashed, maar zit terug op 1.5.1 Die 1.7 was slecht qua batterijduur en ook de kleuren vond ik niet zo mooi. Bootscreen was ook lelijk.
Wat ik vooral vreemd is, is dat hij bij mij na een reboot weer op de oude versie staat!Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:43:
[...]
Awesome!!!
Wat gek trouwens dat de nieuwere versie (neem ik aan) in de Market dan minder functionaliteit heeft...
Maar thnx, dude!
Maar graag gedaan!
* Sh4wn gaat die even flashen
Edit: Grapje, ik zie nog steeds nergens de link, waar hebben die gasten het op het cronos forum dan over
Edit2: Oh sommige hadden een JIT update van villain over Cronos 1.7 geflashed en blijkbaar werkte dat
[ Voor 60% gewijzigd door Sh4wn op 13-06-2010 14:32 ]
En, zelf al geprobeerd? Ben benieuwd of het verschil nou echt merkbaar is!Sh4wn schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:27:
De nieuwe 1.7 is trouwens online, met JIT![]()
* Sh4wn gaat die even flashen
Edit: Grapje, ik zie nog steeds nergens de link, waar hebben die gasten het op het cronos forum dan over
Edit2: Oh sommige hadden een JIT update van villain over Cronos 1.7 geflashed en blijkbaar werkte dat
Klopt het dat die JIT alleen een positief effect heeft op je performance, en verder geen neveneffecten o.i.d?
[ Voor 10% gewijzigd door stijnos1991 op 13-06-2010 16:02 ]
ik heb hem werkend op villianrom 10 incl weer animaties!
Een linkje voor de mensen met interesse:
http://www.multiupload.com/V7WRA0ZUFC
en hoe moet ik dat doen als mijn telefoon helemaal niet meer als android phone wordt herkend??riemer1990 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 09:24:
Naja aangezien je verteld dat een andere sd-kaart ook niet helpt...
Probeer dan de nieuwste officiele rom erop te zetten (van htc site). Moet alles vervangen.
Lukt het dan nog niet, opsturen die handel is het enige wat je kan doen lijkt me.
Ik zit momenteel nog op 1.5.1 JIT (niet zonder JIT geprobeerd), maar hij is naar mijn gevoel wel sneller dan aHero.stijnos1991 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:01:
[...]
En, zelf al geprobeerd? Ben benieuwd of het verschil nou echt merkbaar is!
Klopt het dat die JIT alleen een positief effect heeft op je performance, en verder geen neveneffecten o.i.d?
Verwijderd
Verder is het namelijk een TOP rom, en dat is voor mij eigenlijk de enige tekortkoming...
Voor zover 1.7 nog niet echt helemaal het je van het is wil ik deze toch maar even laten draaien
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2010 23:35 ]
En hebben jullie er ook "last" van dat het bereik bij custom roms minder lijkt te zijn dan bij de originele rom? Bij de originele firmwares had ik bijna altijd vol bereik, en bij alle custom roms die ik geprobeerd heb heb ik meestal maar 1 of 2 streepjes, ik merk er verder niks van met bellen. (Behalve bij 1 rom die ik geprobeerd heb. (Weet niet meer welke) Daarvan vielen na een tijdje de telefoongesprekken weg en werd er automatisch opgehangen. Best irritant)
Bij mij komt er idd soms ook wel eens een paarse waas over me beeld heen. Maar ff opnieuwe op schermbeveiliging zetten en weer terug en het is opgelost. Hopelijk in 1.8 opgelost, want voor de rest werkt de ROM zeer netjeVihaio schreef op maandag 14 juni 2010 @ 00:23:
Bij mij doet Cronos 1.7 heel vreemd als ik de schermblokkering aan doe. bij het unlocken blijft het scherm zwart of geeft allerlei vreemde kleuren. Ik moet dan weer op het ophangknopje drukken, en daarna op menu, en dan gaat het weer goed, al moet ik dat soms wel drie of vier keer doen.
En hebben jullie er ook "last" van dat het bereik bij custom roms minder lijkt te zijn dan bij de originele rom? Bij de originele firmwares had ik bijna altijd vol bereik, en bij alle custom roms die ik geprobeerd heb heb ik meestal maar 1 of 2 streepjes, ik merk er verder niks van met bellen. (Behalve bij 1 rom die ik geprobeerd heb. (Weet niet meer welke) Daarvan vielen na een tijdje de telefoongesprekken weg en werd er automatisch opgehangen. Best irritant)
Verwijderd
Mag ik vragen wat precies jou bijdrage is aan het werkend krijgen? Of lees ik je bericht wellicht op de verkeerde manier..Psycho_Mantis schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:51:
Ik weet trouwens dat hier mensen graag de flipclock van 1.5 graag op 2.1 willen hebben.
ik heb hem werkend op villianrom 10 incl weer animaties!
Een linkje voor de mensen met interesse:
http://www.multiupload.com/V7WRA0ZUFC
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:49:
[...]
Mag ik vragen wat precies jou bijdrage is aan het werkend krijgen? Of lees ik je bericht wellicht op de verkeerde manier..
Je snapt toch best wat hij bedoelt ? Niet zo moeilijk doen... Het is alleen maar een melding dat hij het werkend heeft op VillainRom 10.
[ Voor 3% gewijzigd door radem205 op 14-06-2010 09:59 ]
Flipclock is voor VillainRom 10.x gebruikers beschikbaar via OTA. Hij deelt gewoon het bestand.Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:49:
[...]
Mag ik vragen wat precies jou bijdrage is aan het werkend krijgen? Of lees ik je bericht wellicht op de verkeerde manier..
Dat hij niet helemaal goed uit de schermblokkering komt, komt door de overclock kernel die feeyo gebruikt. Dan is de clocksnelheid te laag bij standby. Dit kun je oplossen door een overclock app te downloaden en de standby waarde iets hoger te zetten.Vihaio schreef op maandag 14 juni 2010 @ 00:23:
Bij mij doet Cronos 1.7 heel vreemd als ik de schermblokkering aan doe. bij het unlocken blijft het scherm zwart of geeft allerlei vreemde kleuren. Ik moet dan weer op het ophangknopje drukken, en daarna op menu, en dan gaat het weer goed, al moet ik dat soms wel drie of vier keer doen.
Verwijderd
Werkt erg vlot!
Linpack: 2.978 MFLOPS
Neocore (sound off): 32.3 FPS
Mooie snelle rom, zuigt alleen ook de accu in recordtijd leeg...
En lang niet alles was in het Nederlands vertaald.
Ik wacht wel op de originele rom, vrijwel alle gemodificeerde roms hebben modificaties die ik liever niet heb.
Ik deel het alleen omdat je anders eerst goed moet snuffelen in de OTA van villain rom, en niet iedereen gebruikt hier villian. zo kunnen chronos gebruikers dit ook flashen op hun telefoonVerwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:49:
[...]
en mijn bijdrage is dat ik het voor jullie heb geupload...
http://dl.dropbox.com/u/4577488/update-signed.zip
Geen wipes nodig
Daarna kreeg ik m'n 3G niet aan de praat, die het vanochtend wel gewoon goed deed
edit: Oh lol, nvm.. had op home+end gedrukt en toen kreeg ik zo'n mooi installatieplaatje, maar ik had 'm blijkbaar niet gereboot. Na reboot ging het behoorlijk snel
edit2: hmm... 3g doet het nog steeds niet.. iemand ideeen?
[ Voor 15% gewijzigd door Mafkees op 14-06-2010 20:21 ]
Voor nu zul je ze handmatig in moeten stellen: http://www.pluk-in.com/pl...iel_netwerk_nederland.php
Je kan ze instellen bij: menuknop -> instellingen -> Draadloos en netwerken -> Mobiele Netwerken -> Namen toegangspunten. en dan menuknop -> Nieuwe APN.
[ Voor 21% gewijzigd door riemer1990 op 14-06-2010 20:58 ]
Thanks! Zat het topic al weer door te spitten en kwam zoiets tegen iddriemer1990 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:48:
APNs worden niet goed ingesteld bij Cronos. Komt wel goed in de volgende Release.
Voor nu zul je ze handmatig in moeten stellen: http://www.pluk-in.com/pl...iel_netwerk_nederland.php
Je kan ze instellen bij: menuknop -> instellingen -> Draadloos en netwerken -> Mobiele Netwerken -> Namen toegangspunten. en dan menuknop -> Nieuwe APN.
Verwijderd
Chocolate Eclair (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=702215)
Ik ben benieuwd hoe hij presteert in verhouding tot cronos, maar vooralsnog nog geen zin om mijn toestel te wipen...
[ Voor 5% gewijzigd door Bio op 14-06-2010 23:03 ]
Gekleurde schermen van het lockscreen zijn ook verleden tijd met SetCPU.Prima zo!
Zelfs met Sense istie nog retesnel. Ik zie geen reden om zonder sense te draaien. of het nou 1,1 of 0,9 sec. duurt voor een app opent maakt ne nou niet echt veel meer uit. En Sense is gewoon mooistijnos1991 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:22:
Ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben over Cronos 1.7 met Launcher Pro. M'n telefoon is nog nooit zo snel geweest![]()
Gekleurde schermen van het lockscreen zijn ook verleden tijd met SetCPU.Prima zo!
Edit: Met JIT enabled that is
[ Voor 3% gewijzigd door Bornin op 15-06-2010 11:26 ]
Non taken
Verwijderd
Nee niet, daarom vroeg ik het ook.. Werkend krijgen was anders dan uploaden en kaarzettenradem205 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:59:
[...]
offtopic:
Je snapt toch best wat hij bedoelt ? Niet zo moeilijk doen... Het is alleen maar een melding dat hij het werkend heeft op VillainRom 10.
Goed werkriemer1990 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 19:32:
Voor iedereen die 1.7 Cronos gebruikt, hier mijn patch die de theme weer terug zet:
http://dl.dropbox.com/u/4577488/update-signed.zip
Geen wipes nodig
Non taken
Build: RA-hero-v1.6.2
Finding update package...
Opening update package...
Verifying update package...
E: No signature (218 files)
E: Verification failed
Installation aborted.
Nu heb ik boven aan het scherm de opties Reboot system now, USB-MS toggle, Backup/Restore, Flash zip from sdcard, Wipe, Partition sdcard, Other en Power Off.
Ligt het falen van de update eraan dat ik nog steeds een geroot toestel heb? Iemand een manier waarop ik dan mijn telefoon helemaal gereed kan maken zodat de update wel werkt? Het googlen helpt bij mij niet.
Edit: Weet je zeker dat het de bedoeling is dat je hem flashed? Kijk eens goed de instructies door. Lijkt me vreemd dat er totaal geen verificatie in zit.
[ Voor 52% gewijzigd door riemer1990 op 15-06-2010 18:25 ]
*edit: Weer gereboot, na de datum een jaartje vooruit gezet te hebben kreeg ik weer de melding of ik hem wilde bijwerken (is al gedownload namelijk) en krijg weer exact hetzelfde. Next step, update opsporen en verwijderen en opnieuw downloaden.
[ Voor 30% gewijzigd door Sagaris op 15-06-2010 18:34 ]
Kun je hem niet normaal boten en kijken wat hij doet?
En btw ik heb nog steeds geen idee welke .zip je probeert te flashen
[ Voor 16% gewijzigd door Sagaris op 15-06-2010 18:35 ]