Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
flashing >:)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXop
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-10-2024
Cronos 1.7 loopt vrij lekker hoor. Alleen vind ik de skin maar niets. Maarja, persoonlijke mening.
Ook is het standaard kaartje dat erbij zit niet zo snel en duurt het booten wel even.

Anyways, voor de mensen die problemen met hun APN's:
http://exop.pro/blog/2010/06/08/all-apns-for-android/

exop.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ben ook in het bezit van een Hero, maar heb weinig tot geen ervaring met het flashen van niet-officiele rom's. Wanneer wordt de officiele rom voor de Hero verwacht en welke zou ik het best kunnen pakken tot die tijd? Liefst met de Sense-interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Topicstarter
Ik wacht even tot Cronos 1.7 JIT :D

@nl.mark Cronos is IMO de beste ROM beschikbaar tot nu toe. En niemand weet wanneer de officiele update in europa komt.. Maar een custom ROM heeft bijna alleen maar voordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:08

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Iemand pics van Chronos 1.7? Heb niet zoveel zin om straks weer alles opnieuw in te stellen (verander nog al wat settings enzo)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17
heb zojuist Cronos 1.7 geflashed, maar ik heb weer problemen met APN's.
zelfs als ik zelf een telfort apn toevoeg zoals hier aangegeven:

http://www.pluk-in.com/pl...iel_netwerk_nederland.php

krijg ik geen data binnen en kan ik niet browsen, wel komt er een icoon in beeld dat ik verbinding heb, en hij zegt dat ik verbonden ben.

iemand nog meer suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Heb ook even 1.7 geprobeerd, maar ik wacht toch op de update die weer de normale sense layout bevat, want dit vind ik niets ;)

Hij is trouwens prima over 1.5 te flashen zonder alles te wipen. Ik had alleen de dalvik gewiped, en alles werkte in een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
Thanks voor de Cronos-tip! Tijdens het Googlen kwam ik ook een beta (5e?) van de HTC 2.1 ROM tegen (http://hero-roms.blogspot.com/2010/06/sensehero-21-b5.html). Is sinds gisteravond beschikbaar volgens de posting.. Iemand deze al geinstalleerd?

[ Voor 12% gewijzigd door Pepppie op 10-06-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
nl.mark schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:41:
Thanks voor de Cronos-tip! Tijdens het Googlen kwam ik ook een beta (5e?) van de HTC 2.1 ROM tegen (http://hero-roms.blogspot.com/2010/06/sensehero-21-b5.html). Is sinds gisteravond beschikbaar volgens de posting.. Iemand deze al geinstalleerd?
Dat is geen beta van de HTC 2.1 ROM maar de custom rom SenseHero (build 5) die gebasseerd is op de Taiwanese 2.1 ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het flashen van de nieuwe SenseHero B5 rom werkt mijn gps niet. Na het installeren van een nieuwe radio wel. Verder is het een goede, snelle rom!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Laatst online: 02-09 09:17
na het flashen van 1.7, en titanium restore voor mn apps, deed niets het meer.
toch maar weer terug naar MCR 3.1 en straks nog is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzanten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 11:00
zwahiel schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:01:
Iemand pics van Chronos 1.7? Heb niet zoveel zin om straks weer alles opnieuw in te stellen (verander nog al wat settings enzo)
Hierbij :) Voor de rest is er niet veel aangepast, de groene accenten zijn nu blauw..

Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/8151/snap20100610125640.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 11:26

Bob

Kan iemand de Cronos 1.7 uploaden? Die is offline gehaald wegens gezever met VillainROM, een hele discussie die me totaal niet interesseert :z
Ik ben er alvast heel dankbaar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
  • Laatst online: 19:29
Dat zou ik ook heel graag willen ja, ik kan hem namelijk niet echt vinden bij een andere mirror.
Heeft iemand ook al een idee of de batterijduur met roms gebaseerd op de officiële 2.1 rom beter is geworden?
Ik ben na Behero, villain etc. maar teruggegaan naar een 1.5 rom omdat die batterij het altijd zo snel begaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzanten
Bob schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:24:
Kan iemand de Cronos 1.7 uploaden? Die is offline gehaald wegens gezever met VillainROM, een hele discussie die me totaal niet interesseert :z
Ik ben er alvast heel dankbaar voor :)
Download voor Cronos 1.7 :)

http://www.multiupload.com/MJKN5UIGSH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister Cronos 1.5.1 stable geflased, maar nu werkt alles perfect behalve 2/3G.

De APN settings die hier staan heb ik er in gezet:
http://www.androidworld.n...ps-en-trucs/apn-settings/

Heb Hi als provider en er de kpn settings ingezet, is dit misschien het probleem?

EDIT: een keer opnieuw opstarten doet WONDEREN ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzanten
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:06:
Ik heb gister Cronos 1.5.1 stable geflased, maar nu werkt alles perfect behalve 2/3G.

De APN settings die hier staan heb ik er in gezet:
http://www.androidworld.n...ps-en-trucs/apn-settings/

Heb Hi als provider en er de kpn settings ingezet, is dit misschien het probleem?
De APN instellingen die ik gebruikte op die ROM waren deze:

Naam: Hi
APN: portalmmm.nl of internet

voor de rest hoef je nergens iets in te vullen :)

Dit heeft bij mij prima gewerkt (ook Hi)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tzanten schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:19:
[...]

De APN instellingen die ik gebruikte op die ROM waren deze:

Naam: Hi
APN: portalmmm.nl of internet

voor de rest hoef je nergens iets in te vullen :)

Dit heeft bij mij prima gewerkt (ook Hi)!
Bedankt! Dat werkt idd, had het zelf ook al gevonden :)

Wat is er eigenlijk met die 1.7 versie van Cronos? Deze rom bevalt mij zeer goed namenlijk!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:59:
[...]

Bedankt! Dat werkt idd, had het zelf ook al gevonden :)

Wat is er eigenlijk met die 1.7 versie van Cronos? Deze rom bevalt mij zeer goed namenlijk!
Er zit iets in dat Feeyo (maker) bewust/onbewust uit VillainROM heeft geleend en dat bewust/onbewust niet heeft vermeld. Niet zo boeiend, zolang ik een goede custom ROM heb ben ik blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed begrijp gaat het om de theme van Villianrom die freeyo voor Cronos 1.7 had geleend?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
  • Laatst online: 21-09 09:42
Het gaat om een "framework". Wat het precies in moet houden, geen idee. Wat ik er van zo ver van snap is het de opbouw van alle GUI elementen. Maar wat villain eigenlijk heeft gedaan, is de orginele framework aanpassen (van HTC).

Ik weet niet echt wat ik er van moet vinden...

[ Voor 36% gewijzigd door riemer1990 op 10-06-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erachter gekomen dat Gallery3D op _alle_ 2.1 ROMs het best doet op 614Mhz. Echt heel gek. Als ik hoger clock doet alles het, maar is de Gallery juist niet vooruit te branden...
Of heeft dit een andere oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:03
Hoe is Cronos 1.7 t.o.v. aHero 1.0? Bijv. in het snelheid aspect.

[ Voor 39% gewijzigd door Perzikvrucht op 10-06-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vindt ik sommige functies (vooral het toevoegen van programma's aan een scherm bv) bij Cronos 1.5 al sneller gaan als bij aHero. Moet wel gezegd worden dat beide roms echt rete veel sneller zijn dan stock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Draai momenteel ook Cronos 1.7 en moet zeggen prima ROM! kwam van 1.5 af maar kan niet echt zeggen of hij beter of slechter is geworden... Draait gewoon super soepel en snel :) En tot nu toe werkt alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

nl.mark schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:01:
Ben ook in het bezit van een Hero, maar heb weinig tot geen ervaring met het flashen van niet-officiele rom's. Wanneer wordt de officiele rom voor de Hero verwacht en welke zou ik het best kunnen pakken tot die tijd? Liefst met de Sense-interface.
De officiële zou morgen moeten komen
Ze zeiden deze week en die is al bijna voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Ik updaten naar cronos 1.7, (dank voor link) wat is deze snel! Supersnel, en je kan overal het scherm draaien. Nooit eerder meegemaakt... Ik zou alleen een andere telefoon willen hebben om betera hardware. Dit draait echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 15:33
Enige wat ik jammer vindt bij Chronos 1.7 is dat er een custom skin over Sens heen ligt. Had dit liever stock gezien.

Ik heb voor VillainRom een update.zip dit alles terug zet naar Stock Rosie (Sense), iemand enige idee of dit zomaar op een andere ROM werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
ik denk dat ik mijn phone gebrickt heb. Hij start op in de recovery maar start niet meer normaal op. als ik probeer iets op het micro SD kaartje te zetten dan ziet mijn phone het niet. maar windows zegt dat het erop staat. ik heb clockworkmod recovery.

HELP!!!!!!

edit: ik had mijn SD kaart met mijn mobiel gemount... :+

[ Voor 10% gewijzigd door thomasie op 11-06-2010 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
Ik heb de blauwe thema van 1.7 cronos kunnen verwijderen door de volgende bestanden te vervangen van die van 1.5.1

/system/app/rosie.apk
/system/framework/com.htc.resources.apk
/system/framework/framework-res.apk

sense launcher kan wat instabiel worden (alhoewel, het is al gedeodexed die aan de dalvikVM gegeven wordt). Raad je toch nog wel aan om een andere launcher te nemen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thomasie schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 08:22:
ik denk dat ik mijn phone gebrickt heb. Hij start op in de recovery maar start niet meer normaal op. als ik probeer iets op het micro SD kaartje te zetten dan ziet mijn phone het niet. maar windows zegt dat het erop staat. ik heb clockworkmod recovery.

HELP!!!!!!

edit: ik had mijn SD kaart met mijn mobiel gemount... :+
Zowieso als je in de recovery kan komen is je toestel niet "bricked".. Mensen hebben nogal snel de neiging om dit te gaan roepen.. Recovery moet ook gewoon een kernel en libraries laden, als dat lukt, zal je altijd een andere ROM kunnen gebruiken/flashen. Je moet eigenlijk bijna gewoon goed je best doen om je hero via flashen onbruikbaar te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Ben ook benieuwd naar de battery drain. Dat (icm instabiliteit) is de reden dat ik weer terug ben bij de officiele 1.5 versie.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
@us1111 sowieso, niet zowieso

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!! (jij gaat het druk krijgen op dit forum ;))

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:02:
Thanks!! (jij gaat het druk krijgen op dit forum ;))
Ach ja, interpunctie is weer niet zijn sterkste "punt" (:P), zo hebben we allemaal wel iets toch. :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 18-09 09:19
Ik word er een beetje moe van dat als ik Gallery opstart er een foutmelding verschijnt: 'Geen onderdelen aangetroffen' of iets dergelijks.
Als ik vervolgens Gallery opnieuw aanklik, verschijnen al m'n foto's wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 17:40
Ik heb nu ook de Chronos 1.7 rom. Deze werkt zonder een auto app killer en de Overclock widget net zo snel als de Villain 10 met deze opties! Een hele goede rom! _/-\o_

Paar minpunten:

- Als ik op de zoek (vergrootglas) knop druk, dan kan je wat typen maar kan je niks zoeken via Google. De zoekknop doet het gewoon niet.
- Soms komt hij moeilijk uit stand by (paar keer op de uit knop drukken)
- Heel soms een vage paarse gloed over het scherm. (Had ik ook met de Villain). Eventjes op de standby knop en weer terug doet wonderen.
- Updaten Friendstream, een foutmelding. Idem bij Twitter (echter deze update dan wel).

Herkennen mensen bovenstaande problemen en zijn hier oplossingen voor?

Nog een vraag, ik heb (volgens de begin post tutorial) de App2sd gedaan. Bij de Villain rom heb ik nooit gebruik kunnen maken van de optie om Apps op de SD kaart op te slaan, ditzelfde geld voor de Chronos rom. Hoe kan ik nu Apps op mijn SD kaart laten opslaan? Snap op dit gebied er helemaal niks van! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 20:20
Zou iemand een link kunnen sturen waar ik de cronos 1.7rom kan downloaden want zelf heeft hij hem van zn site gehaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 14:47
Kijk ff een aantal posts terug, daar staat namelijk gewoon een link.

Ik vind het trouwens wel opvallend dat jullie allemaal over chronos spreken terwijl die kennelijk nog wel een aantal problemen heeft. Ik draai nu Villian 10 en die is onwijs snel en alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

BlakeNL schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:15:
Ik heb nu ook de Chronos 1.7 rom. Deze werkt zonder een auto app killer en de Overclock widget net zo snel als de Villain 10 met deze opties! Een hele goede rom! _/-\o_

Paar minpunten:

- Als ik op de zoek (vergrootglas) knop druk, dan kan je wat typen maar kan je niks zoeken via Google. De zoekknop doet het gewoon niet.
- Soms komt hij moeilijk uit stand by (paar keer op de uit knop drukken)
- Heel soms een vage paarse gloed over het scherm. (Had ik ook met de Villain). Eventjes op de standby knop en weer terug doet wonderen.
- Updaten Friendstream, een foutmelding. Idem bij Twitter (echter deze update dan wel).

Nog een vraag, ik heb (volgens de begin post tutorial) de App2sd gedaan. Bij de Villain rom heb ik nooit gebruik kunnen maken van de optie om Apps op de SD kaart op te slaan, ditzelfde geld voor de Chronos rom. Hoe kan ik nu Apps op mijn SD kaart laten opslaan? Snap op dit gebied er helemaal niks van! |:(
Zoekbalk werkt bij mij ook niet, jammer, die gebruikte ik ervoor heel veel.
2 en 3 nog niet gemerkt.
Friendstream en co gebruik ik niet.
A2SD ook niet.
Borix schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:28:
Kijk ff een aantal posts terug, daar staat namelijk gewoon een link.

Ik vind het trouwens wel opvallend dat jullie allemaal over chronos spreken terwijl die kennelijk nog wel een aantal problemen heeft. Ik draai nu Villian 10 en die is onwijs snel en alles werkt.
Chronos is een tijd lang koploper geweest, en ik blijf het nu gebruiken. Is VillainROM nu volledig bugfree? Want de eerste versies van VR 10 waren niet je dat naar het schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Topicstarter
Als je volgens de tutorial een extra partitie hebt gemaakt, dan zou apps2sd automatisch moeten werken met cronos. Stel je zou dan je telefoon aan je computer hangen, en je SD kaart bekijken, dan zul je merken dat je in Windows je apps niet kan zien, dit komt omdat je programma's op een aparte partitie worden gezet, met een ext2 filesystem. Windows heeft geen ondersteuning voor dit filesystem, en kan het daardoor niet lezen. Zou je je telefoon aan een Linux PC hangen, dan kan je wel die partitie lezen.

Verder merk je er eigenlijk niks van als apps2sd aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
BlakeNL schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:15:

Paar minpunten:

(...)
(...)

Het schijnt dat de clock-timing standaard te laag is voor sommige roms. Gebruik een overclock widget om de screen-off limieten te verhogen. Rest weet ik niet, sorry.
[b][message=34164357,noline]
Als het goed gegaan is, gebeurt het automatisch ;) Ik heb nog niet echt een goeie manier gevonden om het te checken behalve de grootes te bekijken van de interne geheugen, voor een installatie en er na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Laatst online: 22-06 16:43
Help ik zit met een groot probleem(al zeg ik het zelf :+ )

Mijn telefoon freezed nu als hij wilt opstarten en bij de pincode invoeren, er zit een modaco custom rom op dacht ik. Nou wil ik mijn telefoon weer fabriek standaart maken. alleen kan ik nergens de orginele rom vinden en die bootloader moet er vanaf kan iemand mij aan die 2 orginele helpen.

Groet Harm

edit laatmaar, hij freezed nu ook in het recover menu

[ Voor 7% gewijzigd door harmz op 11-06-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
VillainRom 10 werkt echt uitstekend. Nog geen enkele bug tegen gekomen en het werkt lekker snel. Aanrader!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

radem205 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:04:
VillainRom 10 werkt echt uitstekend. Nog geen enkele bug tegen gekomen en het werkt lekker snel. Aanrader!!!
Batterijduur?
Auto brightness ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Is er andere manier om erachter te komen of je wel of niet apps2sd gebruikt dan door je telefoon aan een Linux distro te hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Laatst online: 19-09 13:52
Bob schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:12:
[...]

Batterijduur?
Auto brightness ok?
auto brightness werkt bij mij niet bij VillianRom 10.. Accu is ook vrij matig.. Eerst ging het tot een uur of 11 's avonds wel mee, ditmaal zit hij al onder de 10% om 6u 's avonds.. Denk dat ik weer terug ga naar Modaco rom met 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 13:45
stijnos1991 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:37:
Is er andere manier om erachter te komen of je wel of niet apps2sd gebruikt dan door je telefoon aan een Linux distro te hangen?
Je hebt geen linux distro nodig. Windows werkt ook prima. Je moet alleen de SDK geïnstalleerd hebben, dan kan je via ADB connectie leggen, en de juiste commando's uitvoeren.

Of uiteraard een terminal app installeren, dan kan je het direct vanaf je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stijnos1991 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:37:
Haal je SD kaart eruit, en kijk of je apps die je geinstalleerd zou hebben op je ext-partitie nog werken of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Bob schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:12:
[...]

Batterijduur?
Auto brightness ok?
Batterijduur is ok (met middelmatig gebruik houdt ie het zeker 2 dagen uit)

Auto Brightness werkt bij mij correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Is Modaco 2.1 goed qua snelheid?
Vroeger op 1.5 altijd fan geweest van Modaco, maar toen kwamen meer en meer developers en rom-aanbod is groot geworden. Dus MDC niet meer gevolgd.

Ik wil ook wel de link van Cronos 1.7 want op de site is die verwijderd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3 SMGII schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:36:
Is Modaco 2.1 goed qua snelheid?
Vroeger op 1.5 altijd fan geweest van Modaco, maar toen kwamen meer en meer developers en rom-aanbod is groot geworden. Dus MDC niet meer gevolgd.

Ik wil ook wel de link van Cronos 1.7 want op de site is die verwijderd :(
http://www.multiupload.com/MJKN5UIGSH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
  • Laatst online: 19:29
Ik draai nu een dagje Cronos 1.7, maar helaas is het batterijgebruik net zo slecht als eigenlijk alle 2.1 roms. Als je er een beetje veel mee speelt red je waarschijnlijk maar een dag. Ik hoopte dat de officiële 2.1 rom als basis het zou verbeteren.
Jammer, want met 1.5 roms red je zo drie dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 17:40
radem205 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 19:06:
[...]

Batterijduur is ok (met middelmatig gebruik houdt ie het zeker 2 dagen uit)

Auto Brightness werkt bij mij correct.
Ik had zelf ook de Villain 10. Ik vond hem niet erg goed. Veelal foutmeldingen en trager dan de Chronos 1.7 die ik nu heb. Ik vond tevens de batterijduur en de lichte bugs bij Villain 10 irritant. Ik hou het voorlopig op Chronos 1.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
ik weet niet of iemand anders dit met chronos 1.7 heeft maar bij mij wordt mijn sd kaart niet herkend; ook niet in de recovery en ook niet met een andere sd kaart.
weet iemand hoe je dit moet oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
Als het niet eens herkend wordt in recovery, ligt het niet echt zozeer aan cronos meer.
Weet je zeker dat het er goed in zit? En hoe bedoel je "herkend" overigens? Je zal hem eerst moeten mounten natuurlijk voordat je em echt op de PC ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
nee hij wordt niet herkend door de mobiel zelf ik weet zeker dat hij er goed in zit, want eerst had ik hem er zo ook in en werd hij wel herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
Naja aangezien je verteld dat een andere sd-kaart ook niet helpt...
Probeer dan de nieuwste officiele rom erop te zetten (van htc site). Moet alles vervangen.
Lukt het dan nog niet, opsturen die handel is het enige wat je kan doen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

ik hoor iedereen alleen maar over chronos, maar is RoufianosV1.2 wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eergisteren EzHero 1.5 geïnstaleerd. Draaide heerlijk!
Vanmorgen zag ik dat EzHero 2.0 uit was gekomen. Dus die geïnstaleerd; draait ook super.
Alleen 1 ding: Er stond een programmaatje op, wat leek op SpareParts. Daarmee kon ik de kleur van bijvoorbeeld de klok, rechtsbovenin aanpassen, en het batterijpercentage in de batterij zelf. Maar die zit er niet meer in in EzHero2.0...
Weet iemand hoe dat progje heet, hoe ik eraan kan komen, of hoe ik de 'batterij-procenten' weer terugkrijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 12:11:
Ik had eergisteren EzHero 1.5 geïnstaleerd. Draaide heerlijk!
Vanmorgen zag ik dat EzHero 2.0 uit was gekomen. Dus die geïnstaleerd; draait ook super.
Alleen 1 ding: Er stond een programmaatje op, wat leek op SpareParts. Daarmee kon ik de kleur van bijvoorbeeld de klok, rechtsbovenin aanpassen, en het batterijpercentage in de batterij zelf. Maar die zit er niet meer in in EzHero2.0...
Weet iemand hoe dat progje heet, hoe ik eraan kan komen, of hoe ik de 'batterij-procenten' weer terugkrijg?
Volgens mij heb ik die versie van SpareParts nog wel voor je! Had hem zelf ook, maar op de 1 of andere manier werkte hij bij mij niet. Zette bij een reboot de oude versie ervan terug :S

Zal even voor je kijken! Deze versie zit namelijk ook in een CM versie voor de G1.
Gevonden:
SpareParts

[ Voor 4% gewijzigd door agoNITE op 12-06-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Topicstarter
thomasie schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 08:46:
ik weet niet of iemand anders dit met chronos 1.7 heeft maar bij mij wordt mijn sd kaart niet herkend; ook niet in de recovery en ook niet met een andere sd kaart.
weet iemand hoe je dit moet oplossen?
Ik zou eerst even proberen je SD kaart te formatteren (gewoon met fat32), en dan eens opnieuw proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 23:14
Zijn er trouwens nog mensen die sinds een custom rom gsm activiteiten op hun Hero hebben? Stock was de mijne stil als ij naast speakers lag en kon ik hem dus gerust aan boxen hangen om muziek te spelen. Sinds aHero lijkt het echter dat hij iets op het gsm netwerk ontvangt/stuurt aangezien ik regematig het gekende en irritante gepiep/gezoem door de speakers heb. Wordt een bureau niet vrolijk van :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgoNitE schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 12:29:
[...]

Volgens mij heb ik die versie van SpareParts nog wel voor je! Had hem zelf ook, maar op de 1 of andere manier werkte hij bij mij niet. Zette bij een reboot de oude versie ervan terug :S

Zal even voor je kijken! Deze versie zit namelijk ook in een CM versie voor de G1.
Gevonden:
SpareParts
Awesome!!!

Wat gek trouwens dat de nieuwere versie (neem ik aan) in de Market dan minder functionaliteit heeft...
Maar thnx, dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
bedankt voor de link.
Vanmiddag heb ik hem geflashed, maar zit terug op 1.5.1 Die 1.7 was slecht qua batterijduur en ook de kleuren vond ik niet zo mooi. Bootscreen was ook lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

1.7 is hier ok qua batterijduur. 2.5 a 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:43:
[...]

Awesome!!!

Wat gek trouwens dat de nieuwere versie (neem ik aan) in de Market dan minder functionaliteit heeft...
Maar thnx, dude!
Wat ik vooral vreemd is, is dat hij bij mij na een reboot weer op de oude versie staat!
Maar graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim654
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-06-2024
Heb ook een dag Chronos draaien, loopt goed. Mijn vorige Rom Villain 5.2, werd me te traag na verloop van tijd. Daarom ook dat ik niet gekozen heb voor de nieuwste van villain doch vind ik persoonlijk dat villain meer functionaliteiten biedt. Chronos daarentegen draait soepel, zelf nog geen problemen ondervonden buiten een kleinigheid met de cpufrequentie in slaapstand. Een nieuw setcpu profiel bood daar de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Topicstarter
De nieuwe 1.7 is trouwens online, met JIT :)

* Sh4wn gaat die even flashen

Edit: Grapje, ik zie nog steeds nergens de link, waar hebben die gasten het op het cronos forum dan over :')
Edit2: Oh sommige hadden een JIT update van villain over Cronos 1.7 geflashed en blijkbaar werkte dat :')

[ Voor 60% gewijzigd door Sh4wn op 13-06-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Sh4wn schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:27:
De nieuwe 1.7 is trouwens online, met JIT :)

* Sh4wn gaat die even flashen

Edit: Grapje, ik zie nog steeds nergens de link, waar hebben die gasten het op het cronos forum dan over :')
Edit2: Oh sommige hadden een JIT update van villain over Cronos 1.7 geflashed en blijkbaar werkte dat :')
En, zelf al geprobeerd? Ben benieuwd of het verschil nou echt merkbaar is!
Klopt het dat die JIT alleen een positief effect heeft op je performance, en verder geen neveneffecten o.i.d?

[ Voor 10% gewijzigd door stijnos1991 op 13-06-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik weet trouwens dat hier mensen graag de flipclock van 1.5 graag op 2.1 willen hebben.
ik heb hem werkend op villianrom 10 incl weer animaties!

Een linkje voor de mensen met interesse:
http://www.multiupload.com/V7WRA0ZUFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
riemer1990 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 09:24:
Naja aangezien je verteld dat een andere sd-kaart ook niet helpt...
Probeer dan de nieuwste officiele rom erop te zetten (van htc site). Moet alles vervangen.
Lukt het dan nog niet, opsturen die handel is het enige wat je kan doen lijkt me.
en hoe moet ik dat doen als mijn telefoon helemaal niet meer als android phone wordt herkend??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Topicstarter
stijnos1991 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:01:
[...]

En, zelf al geprobeerd? Ben benieuwd of het verschil nou echt merkbaar is!
Klopt het dat die JIT alleen een positief effect heeft op je performance, en verder geen neveneffecten o.i.d?
Ik zit momenteel nog op 1.5.1 JIT (niet zonder JIT geprobeerd), maar hij is naar mijn gevoel wel sneller dan aHero. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen last van een het gallery process dat af en toe een melding geeft op Cronos 1.5?
Verder is het namelijk een TOP rom, en dat is voor mij eigenlijk de enige tekortkoming...
Voor zover 1.7 nog niet echt helemaal het je van het is wil ik deze toch maar even laten draaien :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 08:04
Bij mij doet Cronos 1.7 heel vreemd als ik de schermblokkering aan doe. bij het unlocken blijft het scherm zwart of geeft allerlei vreemde kleuren. Ik moet dan weer op het ophangknopje drukken, en daarna op menu, en dan gaat het weer goed, al moet ik dat soms wel drie of vier keer doen.

En hebben jullie er ook "last" van dat het bereik bij custom roms minder lijkt te zijn dan bij de originele rom? Bij de originele firmwares had ik bijna altijd vol bereik, en bij alle custom roms die ik geprobeerd heb heb ik meestal maar 1 of 2 streepjes, ik merk er verder niks van met bellen. (Behalve bij 1 rom die ik geprobeerd heb. (Weet niet meer welke) Daarvan vielen na een tijdje de telefoongesprekken weg en werd er automatisch opgehangen. Best irritant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Vihaio schreef op maandag 14 juni 2010 @ 00:23:
Bij mij doet Cronos 1.7 heel vreemd als ik de schermblokkering aan doe. bij het unlocken blijft het scherm zwart of geeft allerlei vreemde kleuren. Ik moet dan weer op het ophangknopje drukken, en daarna op menu, en dan gaat het weer goed, al moet ik dat soms wel drie of vier keer doen.

En hebben jullie er ook "last" van dat het bereik bij custom roms minder lijkt te zijn dan bij de originele rom? Bij de originele firmwares had ik bijna altijd vol bereik, en bij alle custom roms die ik geprobeerd heb heb ik meestal maar 1 of 2 streepjes, ik merk er verder niks van met bellen. (Behalve bij 1 rom die ik geprobeerd heb. (Weet niet meer welke) Daarvan vielen na een tijdje de telefoongesprekken weg en werd er automatisch opgehangen. Best irritant)
Bij mij komt er idd soms ook wel eens een paarse waas over me beeld heen. Maar ff opnieuwe op schermbeveiliging zetten en weer terug en het is opgelost. Hopelijk in 1.8 opgelost, want voor de rest werkt de ROM zeer netje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psycho_Mantis schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:51:
Ik weet trouwens dat hier mensen graag de flipclock van 1.5 graag op 2.1 willen hebben.
ik heb hem werkend op villianrom 10 incl weer animaties!

Een linkje voor de mensen met interesse:
http://www.multiupload.com/V7WRA0ZUFC
Mag ik vragen wat precies jou bijdrage is aan het werkend krijgen? Of lees ik je bericht wellicht op de verkeerde manier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:49:
[...]

Mag ik vragen wat precies jou bijdrage is aan het werkend krijgen? Of lees ik je bericht wellicht op de verkeerde manier..
offtopic:
Je snapt toch best wat hij bedoelt ? Niet zo moeilijk doen... Het is alleen maar een melding dat hij het werkend heeft op VillainRom 10.

[ Voor 3% gewijzigd door radem205 op 14-06-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
[...]

Flipclock is voor VillainRom 10.x gebruikers beschikbaar via OTA. Hij deelt gewoon het bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
Vihaio schreef op maandag 14 juni 2010 @ 00:23:

Dat hij niet helemaal goed uit de schermblokkering komt, komt door de overclock kernel die feeyo gebruikt. Dan is de clocksnelheid te laag bij standby. Dit kun je oplossen door een overclock app te downloaden en de standby waarde iets hoger te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu VanillaEclair 3.3 RC4 met de TEST-KERNEL @160/691 draaien.
Werkt erg vlot!

Linpack: 2.978 MFLOPS
Neocore (sound off): 32.3 FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 15:58
VillainROM 10.2 geprobeerd. En er weer afgehaald.

Mooie snelle rom, zuigt alleen ook de accu in recordtijd leeg...
En lang niet alles was in het Nederlands vertaald.

Ik wacht wel op de originele rom, vrijwel alle gemodificeerde roms hebben modificaties die ik liever niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

[...]

Ik deel het alleen omdat je anders eerst goed moet snuffelen in de OTA van villain rom, en niet iedereen gebruikt hier villian. zo kunnen chronos gebruikers dit ook flashen op hun telefoon
en mijn bijdrage is dat ik het voor jullie heb geupload... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
Voor iedereen die 1.7 Cronos gebruikt, hier mijn patch die de theme weer terug zet:
http://dl.dropbox.com/u/4577488/update-signed.zip

Geen wipes nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heb vanochtend Cronos 1.5.1 JIT geflashed en werkte erg goed. Werd moe van het crashen en spontane rebooten van de Legendary ROM. Een aantal dingen werkten nog steeds niet lekker (was al sinds Legendary, zoals het automatisch rotaten van 't toetsenbord) dus heb een volledige wipe gedaan: data/factory reset + dalvik + ext + battery + rotation.

Daarna kreeg ik m'n 3G niet aan de praat, die het vanochtend wel gewoon goed deed :? Besloot dus om m'n radio maar te updaten naar de laatste versie, maar dat duurt nu al een uur... de laatste keer duurde dat niet zo lang, is dat normaal?

edit: Oh lol, nvm.. had op home+end gedrukt en toen kreeg ik zo'n mooi installatieplaatje, maar ik had 'm blijkbaar niet gereboot. Na reboot ging het behoorlijk snel :P

edit2: hmm... 3g doet het nog steeds niet.. iemand ideeen?

[ Voor 15% gewijzigd door Mafkees op 14-06-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
APNs worden niet goed ingesteld bij Cronos. Komt wel goed in de volgende Release.
Voor nu zul je ze handmatig in moeten stellen: http://www.pluk-in.com/pl...iel_netwerk_nederland.php

Je kan ze instellen bij: menuknop -> instellingen -> Draadloos en netwerken -> Mobiele Netwerken -> Namen toegangspunten. en dan menuknop -> Nieuwe APN.

[ Voor 21% gewijzigd door riemer1990 op 14-06-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
riemer1990 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:48:
APNs worden niet goed ingesteld bij Cronos. Komt wel goed in de volgende Release.
Voor nu zul je ze handmatig in moeten stellen: http://www.pluk-in.com/pl...iel_netwerk_nederland.php

Je kan ze instellen bij: menuknop -> instellingen -> Draadloos en netwerken -> Mobiele Netwerken -> Namen toegangspunten. en dan menuknop -> Nieuwe APN.
Thanks! Zat het topic al weer door te spitten en kwam zoiets tegen idd :P nou lekker mn telefoontje weer inrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
werkt de flipclock voor de Villainrom ook voor Cronos? Iemand al getest op 1.5.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft m.i. geen zin om een batterijduur te vermelden zonder info, iedereen zegt wat anders over dezelfde roms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Heeft iemand deze al geprobeerd?

Chocolate Eclair (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=702215)

Ik ben benieuwd hoe hij presteert in verhouding tot cronos, maar vooralsnog nog geen zin om mijn toestel te wipen...

[ Voor 5% gewijzigd door Bio op 14-06-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben over Cronos 1.7 met Launcher Pro. M'n telefoon is nog nooit zo snel geweest :)
Gekleurde schermen van het lockscreen zijn ook verleden tijd met SetCPU.Prima zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
stijnos1991 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:22:
Ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben over Cronos 1.7 met Launcher Pro. M'n telefoon is nog nooit zo snel geweest :)
Gekleurde schermen van het lockscreen zijn ook verleden tijd met SetCPU.Prima zo!
Zelfs met Sense istie nog retesnel. Ik zie geen reden om zonder sense te draaien. of het nou 1,1 of 0,9 sec. duurt voor een app opent maakt ne nou niet echt veel meer uit. En Sense is gewoon mooi :9~

Edit: Met JIT enabled that is

[ Voor 3% gewijzigd door Bornin op 15-06-2010 11:26 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radem205 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:59:
[...]

offtopic:
Je snapt toch best wat hij bedoelt ? Niet zo moeilijk doen... Het is alleen maar een melding dat hij het werkend heeft op VillainRom 10.
Nee niet, daarom vroeg ik het ook.. Werkend krijgen was anders dan uploaden en kaarzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
riemer1990 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 19:32:
Voor iedereen die 1.7 Cronos gebruikt, hier mijn patch die de theme weer terug zet:
http://dl.dropbox.com/u/4577488/update-signed.zip

Geen wipes nodig :)
Goed werk :)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik heb een tijd lang SenseHero 2.1b3 op mijn Hero gerund, maar sinds vandaag de uitrol van de officiële 2.1 is begonnen (pre-update, maar toch) heb ik met Nandroid backup mijn telefoon gerestored naar de originele 1.5. Nadat ik dit gedaan heb kreeg ik meteen de firmware pre-update notice en heb die uitgevoerd. Nu is mijn telefoon gereboot en zit ik in het Android system recovery scherm en zegt hij dit:

Build: RA-hero-v1.6.2
Finding update package...
Opening update package...
Verifying update package...
E: No signature (218 files)
E: Verification failed
Installation aborted.

Nu heb ik boven aan het scherm de opties Reboot system now, USB-MS toggle, Backup/Restore, Flash zip from sdcard, Wipe, Partition sdcard, Other en Power Off.

Ligt het falen van de update eraan dat ik nog steeds een geroot toestel heb? Iemand een manier waarop ik dan mijn telefoon helemaal gereed kan maken zodat de update wel werkt? Het googlen helpt bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
Het ligt aan de update.zip, het is niet "signed". Waar heb je hem vandaan?

Edit: Weet je zeker dat het de bedoeling is dat je hem flashed? Kijk eens goed de instructies door. Lijkt me vreemd dat er totaal geen verificatie in zit.

[ Voor 52% gewijzigd door riemer1990 op 15-06-2010 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Het was een OTA update. Meteen nadat ik hem voor het eerst in 1.5 opstartte kreeg ik de melding dat er een firmware update was, toen hij klaar was met downloaden kreeg ik de melding of ik ermee door wilde gaan en op het moment dat ik ja zei rebootte hij en toen begon de ellende. ;)

*edit: Weer gereboot, na de datum een jaartje vooruit gezet te hebben kreeg ik weer de melding of ik hem wilde bijwerken (is al gedownload namelijk) en krijg weer exact hetzelfde. Next step, update opsporen en verwijderen en opnieuw downloaden.

[ Voor 30% gewijzigd door Sagaris op 15-06-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
Het lijkt me vreemd dat je in een gecostumisde recovery de update moet installeren.
Kun je hem niet normaal boten en kijken wat hij doet?

En btw ik heb nog steeds geen idee welke .zip je probeert te flashen :P Of is dit meteen @ start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ik doe zelfs niets. Hij zegt dat hij wil updaten, ik zeg ja, hij zet de telefoon uit en kom meteen in het Android system recovery scherm terecht met het 'installation aborted' verhaal. Ik hou verder niets ingedrukt of iets dergelijks, meteen na de start dus.

[ Voor 16% gewijzigd door Sagaris op 15-06-2010 18:35 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 22 Laatste