Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 09:42
Aha kijk. Waarschijnlijk heb je dus de originele recovery ook nodig.

Ik meende dat er een mogelijkheid was om alles terug te zetten naar orgineel, zoiets in dit trant:
http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=283&act=sd&cat=all

Misschien kijken naar andere topics op xda om geheel origineel terug te zetten.

Edit: misschien kun je ook wel meteen de 2.1 erop zetten via de HTC site ;)

[ Voor 11% gewijzigd door riemer1990 op 15-06-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 15:33
riemer1990 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:53:

Ik meende dat er een mogelijkheid was om alles terug te zetten naar orgineel, zoiets in dit trant:

Misschien kijken naar andere topics op xda om geheel origineel terug te zetten.

Edit: misschien kun je ook wel meteen de 2.1 erop zetten via de HTC site ;)
Waarschijnlijk valt dit in de categorie 'vragen naar de bekende weg'. Maar mij is altijd geleerd dat er geen domme vragen bestaan, alleen domme antwoorden ;)

Ik draai nu aHero 1.0 + JIT en overclock etc...
Ik heb nog de nandroid backup van tijdens het rooten (Stock 1.5). Nou vraag ik me af, als ik deze terug zet, ben ik dan mijn custom recovery ook meteen kwijt? Met andere woorden, kan ik door via nandroid restore terug te gaan naar 1.5 ook weer terug naar aHero bijvoorbeeld? (Zonder al te veel gedoe..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
Excuses als ik misschien wat arrogant over kwam, was totaal niet de bedoeling :)

nandroid backup maakt overigens geen backup van de recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
riemer1990 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:38:
Excuses als ik misschien wat arrogant over kwam, was totaal niet de bedoeling :)

nandroid backup maakt overigens geen backup van de recovery.
Dat denk ik dus ook..maar better safe then sorry :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
riemer1990 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:38:
Zo had ik het totaal niet opgevat, ik vond je prima behulpzaam! =D

Zit nu in het proces om de RUU van september erop te zetten (2.73 nog wat), maar dat lukt me ook al niet. Dom installatieproces zegt dat hij geen verbinding kan vinden tussen de pc en de telefoon. Ik ga weer even freestylen om het op te lossen. Thanks iig voor je hulp riemer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pre-update voor Android 2.1 is officieel vrijgegeven door HTC voor stock-rom gebruikers. :)
Aan te raden om deze NIET te gebruiken.
http://www.htc.com/nl/support.aspx

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:12:
De pre-update voor Android 2.1 is officieel vrijgegeven door HTC voor stock-rom gebruikers. :)
Aan te raden om deze NIET te gebruiken.
http://www.htc.com/nl/support.aspx
Iets met 'spuit' en '11' :p
Deze en de vorige 2 pagina's wel gelezen? (No offence btw ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgoNitE schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:14:
[...]

Iets met 'spuit' en '11' :p
Deze en de vorige 2 pagina's wel gelezen? (No offence btw ;) )
En bedankt btw. Altijd leuk om te weten dat hulp wordt gewaardeerd ;).
http://forum.xda-develope...0165&posted=1#post6820165
Even wat meer onderzoek doen, wijst toch uit dat veel mensen toch niet weten dat ze deze niet zouden moeten installeren! En de vorige twee pagina's zijn daarvan het bewijs. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:15:
[...]

http://forum.xda-develope...0165&posted=1#post6820165
Even wat meer onderzoek doen, wijst toch uit dat veel mensen toch niet weten dat ze deze niet zouden moeten installeren! En de vorige twee pagina's zijn daarvan het bewijs. :)
Ik wou net mn post aanpassen! Zit in het rooten topic..dacht in het algemene Hero topic, excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgoNitE schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:17:
[...]

Ik wou net mn post aanpassen! Zit in het rooten topic..dacht in het algemene Hero topic, excuus!
:) Is oke, kan de beste overkomen ;)
Zit alleen nogal in de tweakers mentaliteit om men gelijk op de tenen te trappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:18:
[...]

:) Is oke, kan de beste overkomen ;)
Zit alleen nogal in de tweakers mentaliteit om men gelijk op de tenen te trappen :P
Vandaar de no offence..ben er niet van om mensen op de tenen te trappen :p
Had alleen zoiets van, 2 pagina's..kom op kerel :p

Maar goed, my bad!

Ff wat anders, heb nu een nandroid van 1.5 er weer op. Als ik deze laat updaten, schrijft deze ook een nieuwe recovery.img? of houd ik mn custom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgoNitE schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:35:
[...]

Vandaar de no offence..ben er niet van om mensen op de tenen te trappen :p
Had alleen zoiets van, 2 pagina's..kom op kerel :p

Maar goed, my bad!

Ff wat anders, heb nu een nandroid van 1.5 er weer op. Als ik deze laat updaten, schrijft deze ook een nieuwe recovery.img? of houd ik mn custom?
Kijk even in de map van je nandroid backup :)
Nandroid KAN namelijk wel een backup maken van je recovery. (Standaard volgens mij niet zo)
Als daar geen recovery.img in zit, ben je veilig :)
Edit: Kijk even naar de map naam, als daar aan het begin een R in voorkomt, betekend dat volgens mij dat er een recovery bij in zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:39:
[...]

Kijk even in de map van je nandroid backup :)
Nandroid KAN namelijk wel een backup maken van je recovery. (Standaard volgens mij niet zo)
Als daar geen recovery.img in zit, ben je veilig :)
Edit: Kijk even naar de map naam, als daar aan het begin een R in voorkomt, betekend dat volgens mij dat er een recovery bij in zit.
Had de mapnaam meteen hernoemd naar stock. Er zit wel een recovery.img in. Is het zo simpel dat ik deze file verwijder? Werkt de nandroid dan nog?

Trouwens, net geflashed naar stock. Draai nu alweer aHero! Heb nog geen update gedaan, vraag me dus af of de updat misschien een nieuwe recovery schrijft. In de update zit wel een recovery.img namelijk..

Update installeert inderdaad een nieuwe recovery. Tenminste volgens jou link naar XDA hierboven :)
Ik laat die update nog wel even voor wat het is, wacht wel op een gerootte versie.

[ Voor 24% gewijzigd door agoNITE op 15-06-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgoNitE schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:41:
[...]

Had de mapnaam meteen hernoemd naar stock. Er zit wel een recovery.img in. Is het zo simpel dat ik deze file verwijder? Werkt de nandroid dan nog?

Trouwens, net geflashed naar stock. Draai nu alweer aHero! Heb nog geen update gedaan, vraag me dus af of de updat misschien een nieuwe recovery schrijft. In de update zit wel een recovery.img namelijk..

Update installeert inderdaad een nieuwe recovery. Tenminste volgens jou link naar XDA hierboven :)
Ik laat die update nog wel even voor wat het is, wacht wel op een gerootte versie.
Verstandig, ik ben ook alweer terug @ mn Taiwaneese versie van 2.1 voor Hero.
Die link ging naar een post van mij zelf. Had daar namelijk al even de update uitgespit.
Je hebt niet veel aan de update; alleen wat certificaten en een vernieuwde youtube player.
Vermoedelijk is hij wel noodzakelijk als je de volledige update OTA wil gaan installeren, zonder de RUU.
Het handigste is om gewoon even te wachten op de RUU. Het is dan een kwestie van een aantal uren(zo niet minuten) voordat de rom.zip uit de RUU gevist is, geroot wordt en busybox toegevoegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:53:
[...]

Verstandig, ik ben ook alweer terug @ mn Taiwaneese versie van 2.1 voor Hero.
Die link ging naar een post van mij zelf. Had daar namelijk al even de update uitgespit.
Je hebt niet veel aan de update; alleen wat certificaten en een vernieuwde youtube player.
Vermoedelijk is hij wel noodzakelijk als je de volledige update OTA wil gaan installeren, zonder de RUU.
Het handigste is om gewoon even te wachten op de RUU. Het is dan een kwestie van een aantal uren(zo niet minuten) voordat de rom.zip uit de RUU gevist is, geroot wordt en busybox toegevoegd wordt.
Inderdaad..heb mn Hero aanvankelijk geroot omdat HTC de update uitstelde en ik wel nieuwsgierig was geworden naar 2.1. Met in m'n achterhoofd dat als de update er is, weer terug naar stock te gaan.

Maar zou dan toch wel een aantal dingen gaan missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Sagaris schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:05:
Ik heb een tijd lang SenseHero 2.1b3 op mijn Hero gerund, maar sinds vandaag de uitrol van de officiële 2.1 is begonnen (pre-update, maar toch) heb ik met Nandroid backup mijn telefoon gerestored naar de originele 1.5. Nadat ik dit gedaan heb kreeg ik meteen de firmware pre-update notice en heb die uitgevoerd. Nu is mijn telefoon gereboot en zit ik in het Android system recovery scherm en zegt hij dit:

Build: RA-hero-v1.6.2
Finding update package...
Opening update package...
Verifying update package...
E: No signature (218 files)
E: Verification failed
Installation aborted.

Nu heb ik boven aan het scherm de opties Reboot system now, USB-MS toggle, Backup/Restore, Flash zip from sdcard, Wipe, Partition sdcard, Other en Power Off.

Ligt het falen van de update eraan dat ik nog steeds een geroot toestel heb? Iemand een manier waarop ik dan mijn telefoon helemaal gereed kan maken zodat de update wel werkt? Het googlen helpt bij mij niet.
Kunnen we hier dan uit opmaken dat wanneer je een custom recovery image hebt (zoals amon-ra), je de pre-update niet kunt installeren of is iemand anders het al wel gelukt?

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Hm in de pre 2.1 update zit ook een recovery.img. Misschien kan deze met een recovery flasher geflashed worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
riemer1990 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:53:

That did the trick! Hij is nu goed aan het updaten, as we speak. Dank voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heb nu een paar dagen Cronos 1.5.1 JIT draaien en bevalt erg goed! In combinatie met LauncherPro werkt t echt ontzettend lekker. Heb nog geen goed benul van de batterijduur omdat ik er natuurlijk continu mee aan het spelen ben ;)

Ben wel een vervelend probleempje tegengekomen.. m'n telefoon is ook de wekker en als die 's ochtends afgaat, is er geen mogelijkheid om m te stoppen. Het lock screen biedt geen snooze/stop alarm optie, en ook als ik de telefoon unlock heb ik daar de mogelijkheid niet toe. Herkenbaar, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
@mafkees,
Yup, de alarm van HTC schijnt alleen gedeactiveerd te kunnen worden in de HTC lockscreen.
Of update naar Cronos 1.7 + de nieuwste JIT (is volledige JIT + Sense). Of gebruik een andere alarm applicatie.

[ Voor 6% gewijzigd door riemer1990 op 16-06-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mafkees schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:18:
Heb nu een paar dagen Cronos 1.5.1 JIT draaien en bevalt erg goed! In combinatie met LauncherPro werkt t echt ontzettend lekker. Heb nog geen goed benul van de batterijduur omdat ik er natuurlijk continu mee aan het spelen ben ;)

Ben wel een vervelend probleempje tegengekomen.. m'n telefoon is ook de wekker en als die 's ochtends afgaat, is er geen mogelijkheid om m te stoppen. Het lock screen biedt geen snooze/stop alarm optie, en ook als ik de telefoon unlock heb ik daar de mogelijkheid niet toe. Herkenbaar, anyone?
Een oplossing die ik gevonden heb is door de klok te killen met Advanced Task Killer. Daar kan je hem gewoon mee killen en dan stopt ie er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafkees
  • Niet online
riemer1990 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:26:
@mafkees,
Yup, de alarm van HTC schijnt alleen gedeactiveerd te kunnen worden in de HTC lockscreen.
Of update naar Cronos 1.7 + de nieuwste JIT (is volledige JIT + Sense). Of gebruik een andere alarm applicatie.
Via het forum van Cronos is die niet meer te downloaden... heeft iemand nog een locatie waar je m vandaan kan halen?

edit: heb een linkje gevonden. Nog niet gedownload, dus onder voorbehoud :)
http://rs983.rapidshare.c...ronosDroid-1.7_signed.zip

[ Voor 14% gewijzigd door Mafkees op 16-06-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
Ik heb em hier vandaan: http://www.multiupload.com/MJKN5UIGSH (officiele upload)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Draai ook enige tijd Chronos 1.5.1 JIT en ben er zeker tevreden over.
Maar heb de laatste week een steeds meer voorkomend probleem waarbij de telefoon zichzelf freezed...
En dat op willekeurige momenten (browser/facebook/ontwaken telefoon) Enigste wat ik dan nog kan doen is de batterij eruit halen en opnieuw rebooten
Best irritant als dit gebeurd als je net in een gesprek zit :X

Ik draai deze rom ZONDER SetCPU. Als ik deze weer installeer lijkt de telefoon instabiel te worden.
Heb dan de volgende waardes draaien: (kom even niet op de exacte waardes)
phone actief: 672 Mhz
phone slaapstand: 245 Mhz / 480 Mhz
Het lijkt wel alsof de telefoon deze waardes niet opslaat want als ik setcpu weer open dan staan de waardes weer op default. Erg vreemd dus

Hier heeft iemand hetzelfde probleem maar der heeft niemand helaas al een antwoord op gegeven:
http://www.cronosproject....ic.php?f=20&t=49&start=60

Ik heb de 1.5.1 JIT gewoon over men 1.4 geflashed op de manier dat beschreven word

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:40:
[...]

Een oplossing die ik gevonden heb is door de klok te killen met Advanced Task Killer. Daar kan je hem gewoon mee killen en dan stopt ie er mee.
Is de oorzaak niet dat je een HTC clock applicatie hebt en een non-HTC lockscreen? Dat zou betekenen dat de ROM dus niet goed is..

Maar jou oplossing is wel beter als je s'morgens echt goed wakker wilt zijn..

Qua setcpu probleem, ik zou eens overclock widget proberen en niet de telefoon op 245... in slaapstand te zetten, dat is te laag.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Mafkees schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:18:

Je kunt ook de nieuwste JIT patch erop zetten, en dan ook de htc lockscreen gebruiken. Zie het cronos forum voor meer informatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik heb nu de VillainRom 10.3 er op staan en was op zoek naar de Ninpo battery fix. Experimental heb ik al aangezet in de VillainROM Updater, maar hij vindt niks. Moet ik nog wat extra's doen ofzo :?

nm, is al gefixed. Een post op xda deed wonderen. Het lag aan de update servers, niet aan mijn toestel/rom

[ Voor 60% gewijzigd door Apie! op 17-06-2010 10:26 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Topicstarter
Zullen we een 'Deel 3' topic maken (met vrijwel dezelfde TS) of hier lekker doorgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 20:20
Sh4wn schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 08:25:
Zullen we een 'Deel 3' topic maken (met vrijwel dezelfde TS) of hier lekker doorgaan?
Dat lijkt me een goed idee maar doe dan een aantal plaatjes van de betreffende roms in de Ts. En misschien handig om neer te zetten of er nieuwe versies/roms aangekondigd zijn/released zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleempje, wat volgens mij heel gemakkelijk op te lossen is: Ik heb EzHero geïnstaleerd. Daarin staat maps (brut). Maar ik heb de gewone google maps ook geïnstaleerd.
Hoe kan ik die Brut verwijderen? Volgens mij iets met Terminal Emulator ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:23:
Ik heb een klein probleempje, wat volgens mij heel gemakkelijk op te lossen is: Ik heb EzHero geïnstaleerd. Daarin staat maps (brut). Maar ik heb de gewone google maps ook geïnstaleerd.
Hoe kan ik die Brut verwijderen? Volgens mij iets met Terminal Emulator ofzo..
Zou volgens mij moeten kunnen met root explorer maar het kan verder ook geen kwaad om m te laten staan.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Heeft iemand deze Radio al draaien: 63.18.55.06OU_6.35.15.01
http://www.cronosproject....m/viewtopic.php?f=23&t=70

En zo ja, raad je me het aan om deze te flashen of gewoon nog bij de vorige "nieuwe" te blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
bornin7ty2 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:23:
[...]

Zou volgens mij moeten kunnen met root explorer maar het kan verder ook geen kwaad om m te laten staan.
Via menu>instellingen>toepassingen>toepassingen beheren. Daar staan Maps en Maps Brut (die laatste kan je dus verwijderen).
Dark4ever schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:38:
Heeft iemand deze Radio al draaien: 63.18.55.06OU_6.35.15.01

En zo ja, raad je me het aan om deze te flashen of gewoon nog bij de vorige "nieuwe" te blijven?
Deze radio gebruik ik sinds hij uit is. Niet omdat het nodig was, maar omdat ik graag up to date ben.

[ Voor 38% gewijzigd door agoNITE op 17-06-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

AgoNitE schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:59:
[...]

Via menu>instellingen>toepassingen>toepassingen beheren. Daar staan Maps en Maps Brut (die laatste kan je dus verwijderen).

[...]

Deze radio gebruik ik sinds hij uit is. Niet omdat het nodig was, maar omdat ik graag up to date ben.
Thnx, heb hem ook maar ff geflashed... Kan alleen niet zeggen of het er op vooruit of achteruit is gegaan, maar we hopen op het eerste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Mocht iemand de mogelijkheid hebben om in de terminal "hcitool dev" in te voeren, graag! Even kijken of de bluetooth adapter ook in de terminal werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Stouten schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:55:
Mocht iemand de mogelijkheid hebben om in de terminal "hcitool dev" in te voeren, graag! Even kijken of de bluetooth adapter ook in de terminal werkt!
Als ik dat doe krijg ik te zien:
hci0 00:00:00:00:00:00 (MAC adres van bluetooth).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillman5100
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09-2023
Ik ben bezig met het flashen van de amon ra. Maar ik krijg dit niet voor elkaar.
Ik krijg iedere keer de foutmelding "could not run command"

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Probleem opgelost, ik heb mijn telefoon al eens geflasht. Blijkt nu dus dat je dat niet nog een keer hoeft te doen. :+

[ Voor 25% gewijzigd door Hillman5100 op 17-06-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

Mensen, vanavond komt cronos 1.7.1 uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist, zag het net ook! Ga m checken... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Ik vind nog steeds niets van Cronos 1.7 :'( geen downloadlinks op zijn site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-11-2024
Komt pas vandaag! Hij heeft nog enkele last-minute problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Sinds dat ik Cronos heb lijkt m'n batterij het beter ui te houden? Of verbeeld ik dit mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Ik heb een probleem. Ik probeer de VillianRom 10.3 te installeren op mijn HTC Hero volgens de instructies op deze pagina. Bij 'Step Two: Loading the Custom ROM' stap 7 dien ik mijn telefoon uit teschakelen en vervolgens de custom recovery screen op te starten door de Home en de powerknop tegelijkertijd ingedrukt te houden. Echter gebeurt erbij helemaal niks. Ik zie alleen 'HERO' staan. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

laserboy schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:04:
Ik heb een probleem. Ik probeer de VillianRom 10.3 te installeren op mijn HTC Hero volgens de instructies op deze pagina. Bij 'Step Two: Loading the Custom ROM' stap 7 dien ik mijn telefoon uit teschakelen en vervolgens de custom recovery screen op te starten door de Home en de powerknop tegelijkertijd ingedrukt te houden. Echter gebeurt erbij helemaal niks. Ik zie alleen 'HERO' staan. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Wat doe ik fout?
Ervan uitgaande dat het instaleren van de recovery image goed ging, moet je met het inhouden van home en power bij de recovery image uitkomen, dit vasthouden duurt 5-10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
it0 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:28:
[...]Ervan uitgaande dat het instaleren van de recovery image goed ging, moet je met het inhouden van home en power bij de recovery image uitkomen, dit vasthouden duurt 5-10 seconden.
Dat is bij mij niet het geval. Wat moet ik nu doen om het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

laserboy schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:30:
[...]
Dat is bij mij niet het geval. Wat moet ik nu doen om het op te lossen?
Ik weet niet waarom het fout is gegaan, als ik vermoed dat je een recentere hero hebt moet je het op een andere manier proberen die iemage er op te zetten, maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik geloof dat er in dit topic word gesproken over een goldcard methode, maar ik weet niet wat het is en of het bij jou van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egge
  • Laatst online: 20-09 09:06
Hallo, Ik zit momenteel op cronos 1.5 alleen nu zou ik toch graag terug willen naar de normale rom ivm verkoop van mijn Hero. Ik heb nu deze "shipping rom" HTC Generic 2.73.405.5 van deze site:

http://android.modaco.com...-zip-format-for-gsm-hero/

Kan ik deze gewoon flashen zoals de andere roms m.b.v. flash zip from sd card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
it0 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:39:
[...]

Ik weet niet waarom het fout is gegaan, als ik vermoed dat je een recentere hero hebt moet je het op een andere manier proberen die iemage er op te zetten, maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik geloof dat er in dit topic word gesproken over een goldcard methode, maar ik weet niet wat het is en of het bij jou van toepassing is.
Dat is mijn punt ook. Ik weet dat ook niet precies wat er gebeurt is. Daardoor overweeg even niet om er mee verder te gaan, voordat ik nog meer kapot maak. Al overweeg ik nog niet om de officiele Android 2.1 Rom van de HTC Hero er op te zetten. Als er ooit nog een goede custom rom komt voor Android 2.2 dan ben ik wel geïnteresseerd.

Edit: Home + power button ingedrukt houden werkt bij mij nog steeds NIET na de hard-reset die ik heb uitgevoerd.

Edit: Opgelost. Alles werkt.

[ Voor 13% gewijzigd door laserboy op 18-06-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:56
Egge schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:33:
Hallo, Ik zit momenteel op cronos 1.5 alleen nu zou ik toch graag terug willen naar de normale rom ivm verkoop van mijn Hero. Ik heb nu deze "shipping rom" HTC Generic 2.73.405.5 van deze site:

http://android.modaco.com...-zip-format-for-gsm-hero/

Kan ik deze gewoon flashen zoals de andere roms m.b.v. flash zip from sd card?
Je moet de RUU van de HTC site gebruiken anders heb je niet de juiste recovery rom en zal het alsnog mislukken...!

edit: Mocht je nog willen updaten bedoel ik...

[ Voor 3% gewijzigd door mastair op 18-06-2010 18:39 ]

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egge
  • Laatst online: 20-09 09:06
dus ik kan gewoon de instructie pagina van htc.com volgen zonder dat er iets verkeerd gaat?

Daarbij bedoel ik trouwens deze:
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=283&cat=2&dl_id=671

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akasendo
  • Laatst online: 30-04 19:36
Egge schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:57:
dus ik kan gewoon de instructie pagina van htc.com volgen zonder dat er iets verkeerd gaat?

Daarbij bedoel ik trouwens deze:
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=283&cat=2&dl_id=671
Bij mij werkte het niet. Ik heb het op deze manier opgelost.
http://rapidshare.com/files/400482677/Recover_Hero.zip.html
Het is een pakketje wat ik heb samengesteld met een handleiding.
Ik hoop dat het je lukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akasendo schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 22:51:
[...]

Bij mij werkte het niet. Ik heb het op deze manier opgelost.
http://rapidshare.com/files/400482677/Recover_Hero.zip.html
Het is een pakketje wat ik heb samengesteld met een handleiding.
Ik hoop dat het je lukt ;)
super bedankt voor deze download
mn hero wou ook niet meer terug via de officiele weg (hij verbrak steeds verbinding met de 170 error code)
maar heb hem weer terug en inmiddels de eerste update erop

super thnxsssssssssssssssssssssss _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:05:
[...]

super bedankt voor deze download
mn hero wou ook niet meer terug via de officiele weg (hij verbrak steeds verbinding met de 170 error code)
maar heb hem weer terug en inmiddels de eerste update ero[p
Dat probleem doet zich zeker voor op Windows 7. Daar had ik gisteren ook last van. Toen heb ik maar besloten mijn Windows XP bak onder het stof vandaan te halen. En alles werkte daarna alles een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laserboy schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:15:
[...]
Dat probleem doet zich zeker voor op Windows 7. Daar had ik gisteren ook last van. Toen heb ik maar besloten mijn Windows XP bak onder het stof vandaan te halen. En alles werkte daarna alles een tierelier.
idd windows 7...
maar het rare is dat ik een 2 maanden geleden het ook al eens heb gedaan(terug zetten naar orgineel) en nergens geen last van had...

maar blij dat het gelukt is....heeft wat uren proberen gekost :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Cronos 1.7.1 is uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzanten
  • Laatst online: 21-09 11:00
Cronos 1.7.1 is weer ontzettend snappy zeg! En eindelijk een snelle market :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
In Cronos 1.7.1 zit Friendstream. Is dat met widget of niet?Ik heb die widget niet? Enkel een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 08:55
Wat zo ellendig is dat de meeste ROM's default overclock hebben. Oftewel: accu drainage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

default overclock ligt meer aan de soort ROM toch?
Chronos heeft zo ook zen eigen stable 1.5 zonder JIT/overclock toestanden...

@Sypher: Of wat bedoel je precies?

Zometeen ook maar 1.7.1 uitproberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook maar overgestapt van VillainROM 6 naar de Cronos 1.7.1. De snelheid is misschien iets beter, dankzij JIT zit ik op zo'n 4.6 MFLOPS. Met Villain zat ik op zo'n 3.

Geweldige ROM moet ik zeggen. Met de nieuwe radio erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim654
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-06-2024
Is er een groot verschil tussen 1.7 en 1.7.1 ? Weer een flash zie ik niet zitten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

@ pim654: Je kan toch ook gewoon 1.7.1 flashen zonder een full wipe te ondergaan? :P

Bij mij draait ie wel lekker zonder enige haperingen etc, dus ben wel tevreden :D
Maar dan toch heb ik liever geen sense maar gewoon een soort vanillaRom en kijk eens aan;

Quote van Freeyo @ xda
haha wonderful. You know it is hard to please every single person on this earth. But I would really want to know why you think this.

Also I am working on another rom that is going to fly as fast as a jet in the air.
The 1.7.1 release was what i called a please everyone rom.

The 1.8 is going to be pure performance. Without all the crap apps pre-installed.
Skinned fully to the bone.
Heerlijk dus incl het gebruik van LauncherPro >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim654
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-06-2024
murphylee schreef op zondag 20 juni 2010 @ 12:44:
@ pim654: Je kan toch ook gewoon 1.7.1 flashen zonder een full wipe te ondergaan? :P
Ook als ik die apps2sd wil uitproberen of heeft dit geen belang?

[ Voor 4% gewijzigd door pim654 op 20-06-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Nadat ik mijn rom weer heb terug gezetten krijg ik de volgende melding na de HTC update:

Finding update package ...
Opening update package ...
Verifying update package ...
Installation aborted

Ik ben dus na een Villian Rom terug gegaan naar mijn backup rom.
d.m.v. de Hero opnieuw op te starten met de home knop, vervolgens heb ik Wipe gekozen, toen Nand restore gekozen en mijn Rom gekozen. Restore werkte prima.

Alleen toen ik de melding kreeg van HTC dat er een update beschikbaar was, heb ik deze gedownload en vervolgens geinstalleerd, hierbij kreeg ik bovenstaande fout melding.

Weet iemand wat ik fout doe ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvdlaan schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:25:
De update controleert bepaalde checksum's. Jou amon-ra recovery matched dus niet met die checksum ;).
Ofterwel->even je RUU draaien en je telefoon weer terug naar stock zetten.
Heb ik ook gedaan :) update nu net uitgevoerd, en hopelijk kan ik mn custom recovery weer flashen.
ROM had ik vantevoren geroot.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
pvdlaan schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:25:
Nadat ik mijn rom weer heb terug gezetten krijg ik de volgende melding na de HTC update:

Finding update package ...
Opening update package ...
Verifying update package ...
Installation aborted

Ik ben dus na een Villian Rom terug gegaan naar mijn backup rom.
d.m.v. de Hero opnieuw op te starten met de home knop, vervolgens heb ik Wipe gekozen, toen Nand restore gekozen en mijn Rom gekozen. Restore werkte prima.

Alleen toen ik de melding kreeg van HTC dat er een update beschikbaar was, heb ik deze gedownload en vervolgens geinstalleerd, hierbij kreeg ik bovenstaande fout melding.

Is al een paar keer eerder gepost, komt doordat je een custom recovery gebruikt. Ik had hier ook last van, ergens in dit topic staat een zip file met de stock recovery erin met uitleg hoe te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg deze linpack score met Cronos 1.7.1 en de nieuwe patch met wat kleine fixes die vandaag is uitgegeven. Ik draai nu ook nog LauncherPro die ik naar de system/app folder heb geinstalleerd in plaats van de data/app folder, maakt het nóg snappier. Geen lag meer te bekennen, geweldig. Draait op 691 mHz.

Afbeeldingslocatie: http://img535.imageshack.us/img535/7651/mflopscronos.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Hier ook Cronos 1.7.1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:29
Ik heb het idee dat een aantal mensen hier Cronos 1.7.1 draait mét JIT, maar op het cronos forum zie ik die niet staan en bij de post zie ik ook niet een soort add-on. Ik wil het wel graag proberen, dus heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Topicstarter
Hier ook Cronos 1.7.1-01 met JIT, loopt als een trein, wel met LauncherPro :)

JIT Update staat in het Cronos Patches Subforum op de Cronos Site.

[ Voor 7% gewijzigd door Sh4wn op 20-06-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Zo pfff... Na heel veel omwegen omdat op een gegeven moment me phone niet veel meer deed. Beetje via adb lopen kutten en met veel hulp van iemand van Cronos (teminste een dude die op dat IRC kanaal zat) Draai ik nu ook 1.7.1 met patch en met JIT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
is bij Cronos 1.7.1 de friendstream met widget of niet? Ik krijg alleen een app die facebook opent. Ik zou graag de widget willen die ik had bij Legendary rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17
net als bij alle andere releases van cronos, heb ik weer problemen met mn APN's, ik krijg gewoon geen of hele slechte verbinding. ik gebruik de laatste radio van XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Vendrom schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:58:
net als bij alle andere releases van cronos, heb ik weer problemen met mn APN's, ik krijg gewoon geen of hele slechte verbinding. ik gebruik de laatste radio van XDA.
Probeer deze radio is:
Of heb je deze al draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
Nee, die heb ik niet draaien, ga ik even proberen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
Ligt niet aan de radio, je zal de APN zelf in moeten voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
dat heb ik ook gedaan, ik krijg verbinding, maar internet ho maar.
market werkt niet. google heeft pas 1 keer geopend in 40 minuten.

Nieuwe radiorom helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafkees
  • Niet online
Draai sinds vorige week Cronos 1.5.1 JIT met SetCPU. Aan de lader op 710 MHz krijg ik onderstaande score. Als ik 'm gewoon heb draaien op 624 MHz haal ik ongeveer 4.1 mflops.

Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/6537/snap20100621141905.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

Ik heb even wat verder gekeken dan cronos, maar ChocolateEclair is echt een fantastische rom. Snel, compleet, alles werkt, en de batterij doet het ook nog goed. Echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Topicstarter
Jo-hannes schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:56:
Ik heb even wat verder gekeken dan cronos, maar ChocolateEclair is echt een fantastische rom. Snel, compleet, alles werkt, en de batterij doet het ook nog goed. Echt een aanrader!
Ik had hem gister ook al aan de TS toegevoegd, volgens mij is die idd ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Jo-hannes schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:56:
Thnx! Eindelijk mijn hero weer aan de praat na wat root problemen, gelijk deze erop gezet maar wat een verschil, heerlijk... :9

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Twijfel om een BFS over mijn Cronos 1.7.1 te installeren... Heeft iemand dit al en zo ja, aanrader?
http://www.cronosproject....m/viewtopic.php?f=23&t=79 (voor mensen die hem ook willen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Humma Kavula schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:54:
[...]

Thnx! Eindelijk mijn hero weer aan de praat na wat root problemen, gelijk deze erop gezet maar wat een verschil, heerlijk... :9
Ten opzichten van wat? Cronos 1.7, VillianRom 10 of Android 1.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:12
Ik heb sinds een tijdje een raar probleem. De ROM die ik gebruikte (tot juist) was een repack van taiwan 2.1 van modaco (dus zonder extra's van hemzelf).
Ik had toen setCPU geinstalleerd en zowel min als max op 528MHz.
Een aantal dagen geleden merkte ik ineens dat mijn phone enorm traag was, en dit bleef ook zo na een restart. Ik had toen eens gekeken of de clockspeeds nog juist waren. Maar deze stonden op 245 min en max.

Toen heb ik slider terug aangepast, en sindsdien staan de waardes standaard (480min - 528max).
Dus nu kan ik niet meer mijn clockspeeds zelf kiezen.
Ik had dit vandaag weer (dat op 245MHz stond).

Wat ik al geprobeerd heb:
-Nieuwe versie setCPU
-Overclock widget
-r4 build 3 WIP pre-release te flashen (modaco)
-Dalvik cache wipen

Ik ben er ook zeker van dat ik root heb (getest met AdFree, reverten -> ads terug; updaten -> ads weer weg)
Liefst zou ik dit oplossen zonder een full wipe te doen. Iemand nog een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 20:20
Hoe installer je die jit? Met cronos 1.7.1

[ Voor 25% gewijzigd door tweakG5 op 21-06-2010 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Topicstarter
De JIT Update downloaden van cronos site, en dan flashen zoals je normaal met een rom doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik momenteel vanillarom 10.3 echt een snelle rom met mooie overgangseffecten. gebaseerd op de officiële taiwan 2.1. update. En met volledige NL support, echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 15:27
Ik heb nu net ChocolateEclair op mijn Hero gezet en ik sta verbaasd van de snelheid. Tot nu toe is het 1 van de snelste roms die ik tot nu toe gehad heb. Wat een verschil zeg vergeleken met VillainROM, Cronos Droid en aHero.

[ Voor 18% gewijzigd door Saampje1460 op 22-06-2010 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Saampje1460 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 02:24:
Ik heb nu net ChocolateEclair op mijn Hero gezet en ik sta verbaasd van de snelheid. Tot nu toe is het 1 van de snelste roms die ik tot nu toe gehad heb. Wat een verschil zeg vergeleken met VillainROM, Cronos Droid en aHero.
Kan jij eens het programma Linpack draaien zoals "die" Mafkees een paar post terug heeft gedaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 08:55
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 01:17:
Ik gebruik momenteel vanillarom 10.3 echt een snelle rom met mooie overgangseffecten. gebaseerd op de officiële taiwan 2.1. update. En met volledige NL support, echt een aanrader!
Ik neem aan dat je VillainROM bedoelt? ;)
Hij is niet volledig NL hoor, check de settings maar :'(

Ben niet heel erg tevreden met Villainrom 10.3, redenen:
  • De procenten vliegen van mijn accu af bij gebruik apps. Zelfs zonder wifi schiet het er echt af
  • Default overclocked met ~140mhz ofzo. Lekker teruggezet op 518 (krijg hem niet op 528 wat stockspeed is)
  • Filtering van contacten (sim/phone/google) werkt niet
  • Handcent SMS toont geen contacten als je bij "To" op het groene plusje klikt. Kan ook een 2.1 bug zijn though.
  • Blijf een hardnekkig SMSje terugkrijgen elke keer als hij uit flightmode komt. Eentje die op mijn SIM staat, dus blijkbaar kan hij dat niet editen
  • Hij zuigt echt geheugen, blijft amper wat over. Again, weet niet of dit VillainROM/custom rom specifiek is of dat dit een 2.1 iets is.
Kom van de stockrom (zonder OTA update) af.

[ Voor 50% gewijzigd door Sypher op 22-06-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doelman
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 16:06
•Default overclocked met ~140mhz ofzo. Lekker teruggezet op 518 (krijg hem niet op 528 wat stockspeed is)
Ik draai ook 10.3, maar bij mij is die niet default overclocked hoor..

oja, toch wel..

[ Voor 6% gewijzigd door doelman op 22-06-2010 09:08 ]

Mijn pianomuziek: http://www.youtube.com/user/doelman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

Dark4ever schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 07:21:
[...]

Kan jij eens het programma Linpack draaien zoals "die" Mafkees een paar post terug heeft gedaan? ;)
Ik haal ongeveer een score van 3 op chocolateeclair. Maar deze rom heeft geen JIT, en daardoor is linpack dus veel lager. Ik vind linpack niet echt veel zeggen, want qua ervaring is chocolateeclair duidelijk een stuk sneller en meer responsive dan cronos 1.7.1 met JIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s006110
  • Laatst online: 15-09 23:22
Stinu schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:25:
Ik heb sinds een tijdje een raar probleem. De ROM die ik gebruikte (tot juist) was een repack van taiwan 2.1 van modaco (dus zonder extra's van hemzelf).
Ik had toen setCPU geinstalleerd en zowel min als max op 528MHz.
Een aantal dagen geleden merkte ik ineens dat mijn phone enorm traag was, en dit bleef ook zo na een restart. Ik had toen eens gekeken of de clockspeeds nog juist waren. Maar deze stonden op 245 min en max.

Toen heb ik slider terug aangepast, en sindsdien staan de waardes standaard (480min - 528max).
Dus nu kan ik niet meer mijn clockspeeds zelf kiezen.
Ik had dit vandaag weer (dat op 245MHz stond).

Wat ik al geprobeerd heb:
-Nieuwe versie setCPU
-Overclock widget
-r4 build 3 WIP pre-release te flashen (modaco)
-Dalvik cache wipen

Ik ben er ook zeker van dat ik root heb (getest met AdFree, reverten -> ads terug; updaten -> ads weer weg)
Liefst zou ik dit oplossen zonder een full wipe te doen. Iemand nog een idee hoe ik dit kan oplossen?
Probleem heb ik ook gehad. Bleek mijn taskkiller te wezen die SetCPU automatisch kilde..

You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:12
s006110 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:22:
[...]

Probleem heb ik ook gehad. Bleek mijn taskkiller te wezen die SetCPU automatisch kilde..
Zou een reden kunnen zijn dat clocks terug naar 245MHz terug gaan. Maar lijkt me niet dat dit de reden is waarom ik clocks niet zelf kan kiezen.

Heb nu AutoKiller terug op default gezet. Hopelijk dat dit dit probleem oplost met lage clockspeeds.
En dan als modaco een full versie uitbrengt, maar alles wipen en flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
Hallo allemaal,

Momenteel draai ik weer 1.5 omdat ik de voorbereidende update voor 2.1 wou installeren.
nu heb ik gelezen XDA het afraadt om de officiele 2.1 te gaan installeren ivm root...

Ik neig naar de officiele versie maar root is ook weer handig bij applicaties als setcpu(overklokken)

voordelen nadelen?
Wat gaan jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Topicstarter
Ik zou lekker bij de custom rom's blijven, de meeste zijn nu toch al gebaseerd op de officiele update. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
EiSpeed schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:55:
Hallo allemaal,

Momenteel draai ik weer 1.5 omdat ik de voorbereidende update voor 2.1 wou installeren.
nu heb ik gelezen XDA het afraadt om de officiele 2.1 te gaan installeren ivm root...

Ik neig naar de officiele versie maar root is ook weer handig bij applicaties als setcpu(overklokken)

voordelen nadelen?
Wat gaan jullie doen?
Ik zou wachten tot de officiele 2.1 geroot op XDA staat. Dan draai je dus de officiele 2.1, maar heb je wel root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billster
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:23
Is het mogelijk om nederlandse spraak herkenning te krijgen voor bijv navigatie? (ik draai ChocolateEclair 1.0.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

Volgens mij bestaat dat nog niet, maar heeft google het wel in de maak. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 08:51
Manu_ schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:46:
[...]

Ik zou wachten tot de officiele 2.1 geroot op XDA staat. Dan draai je dus de officiele 2.1, maar heb je wel root.
Lijkt me een hele goede. Alhoewel de huidige custom ROMs (Cronos bijv.) zeer goed werken.

[ Voor 26% gewijzigd door Pred op 22-06-2010 18:39 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste