Buntmans schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:02:
Zo het avontuur gaat voor mij dan ook beginnen. Ga zometeen mbv deze guide mijn hero van een villainrom voorzien.
Wat is nu het voordeel van apps2sd? dat als je een wipe doet, je apps blijven?
Onder andere ja, maar dit heeft ook een nadeel. Sommige apps vinden app2sd niet zo fijn.

Die zijn er aan gewend om 'gehecht' te zijn aan je systeem, gebruiken dus bepaalde settings of hebben misschien wat waardes in je systeem staan. Wanneer je dan een andere rom installeerd, heb je dus een probleem, en krijg je de meest vreemde fouten. Mijn Hero wou laatst niet meer booten, zonder dat ik mn complete sd kaart had ge re-partitioned.(Eerste keer overigens)
Een ander bijkomend voordeel is dat je systeem meer 'bandbreedte' en ruimte vrij heeft om zijn interne taken uit te voeren. Ook hier zit weer een nadeel aan, want ook het app2sd gedeelte van het systeem draait ook niet op lucht.
AgoNitE schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:08:
[...]
Laat ik eerst duidelijk maken dat ik mijn G1 destijds tegen een Hero geruild heb zonder tussenkomst van geld. Eigenaar van de Hero had de standaard 2GB sd kaart, ik had een 8GB in mijn G1 zitten. Ik heb gewoon gemeld dat hij die van 2GB mocht houden, en ik die van 8GB lekker in de Hero zou gaan gebruiken.
Daarnaast geef ik alleen aan dat ik de class van de stock sd kaart niet weet, omdat ik deze door eigen keuze nooit heb gehad.
Nouja, het kwam mij in eerste instantie over alsof dit de 'verkoper' was. Dat er van een ruil sprake was, werd niet bepaald duidelijk. Mijn reaktie was dus ook alleen maar gericht op het 'niet krijgen van een sd kaart @ aanschaf'.
sjaft schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:08:
Zojuist mijn Hero voorzien van aHero 1.0. Had wegens tijdgebrek nog Villainrom 2.6 draaien en het scheelt wat betreft snelheid dag en nacht! Heb overigens ook de OC kernel erbij geflashed en mijn Hero draait stabiel op 691 Mhz (als het scherm aanstaat that is). Vervolgens ingesteld dat hij met het scherm uit tussen de 122 en 352 Mhz wisselt. Het bij de scherm uit situatie eerst 245 Mhz staan, maar hierbij had de Hero moeite met uit standby komen en kreeg ik verticale rode strepen in mijn scherm of ander garbage beeld. Apps2sd aangezet en nu bezig met alles opnieuw te installeren.
Wie op zoek is naar een snelle stabiele vanilla 2.1 rom moet zeker ff aHero proberen. In ieder geval totdat VanillaEclair 3.3 uit is

Ligt het aan mij of lijkt het alsof aHero openGL mist, of een verkeerde grafische aansturing heeft. Ik vind namelijk het reageren van het systeem nogal tegen vallen. Net alsof het zoiets heeft van 'eigenlijk doe ik dit liever niet, maar vooruit'. (Lag dus:))
[
Voor 51% gewijzigd door
Verwijderd op 01-06-2010 20:15
]