Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:47:
[...]

Na een paar uur werkt de rom zeer goed, in het begin blijft hij inderdaad soms een halve minuut hangen maar daarna is het voorbij. Installeer autokiller en setcpu. Live wallpapers zitten niet in de rom, werkt alleen met launcher pro. Omdat HTC de livepapers heeft uitgeschakeld bij de hero, de rom is gebaseerd op de Amerikaanse hero.
Is een paar uur langer dan 20 uur? :P

Heb gisteravond deze rom geinstalleerd, maar echt soepel werkt het niet. Nog steeds regelmatig halve 'freezes', zelfs met overclockwidget geinstalleerd.
Straks eens kijken naar wat andere roms, telefoon is nu toch leeg.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:04
BM schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:23:
[...]

Heb gisteravond deze rom geinstalleerd, maar echt soepel werkt het niet. Nog steeds regelmatig halve 'freezes', zelfs met overclockwidget geinstalleerd.
Die halve freezes, komen die iedere keer als je hem wil unlocken? als dat zo is kan het zijn dat je de sleep frequentie in de overclock widget moet verhogen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh4wn schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:52:
Ik gebruik het standaard SD kaartje al tijdje voor apps2sd
Ik heb inmiddels de partitie gemaakt volgens een handleiding van villainrom forums, er staat dat het daarna direct werkt. Dus ga hem zo ff testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:57
Inmiddels ben ik zelf in het bezit van een HTC Desire en is de Hero naar mijn vriendin gegaan.
Deze heb ik voorzien van Modaco 3.2 maar heb het gevoel dat bepaalde dingen niet helemaal lekker werken.
Eigenlijk wil ik dus een 1.5 rom flashen waar ik niet meer over in hoef te zitten en gewoon werkt, nu zit ik te twijfelen tussen Mr. Bang en Kimera. Kan iemand hier advies over geven? Ik heb zelf namelijk vooral 2.1 ROMs gedraaid en ben het zicht wat kwijt op 1.5 ROMs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Heb zonet VillianROM 6.2 erop proberen zetten, maar telefoon staat nu al meer dan een half uur op dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/files/47d4cb/DSCN1720.JPG

In het begin bewogen die dingen, maar nu staat die al meer dan 20 minuten stil. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
BM schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:23:
[...]

reboot je telefoon een paar keer tussendoor.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Asskicker schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:36:
Heb zonet VillianROM 6.2 erop gezet, maar telefoon staat nu al meer dan een half uur op dit scherm:

[afbeelding]

In het begin bewogen die dingen, maar nu staat die al meer dan 20 minuten stil. Enig idee?
Je hebt gewiped neem ik aan? Zo niet, battery pull, wipen en opnieuw flashen. zo ja, battery pull en nog eens opstarten. bij geen response nog eens flashen, evt. met wipe. gebeurt wel eens dat de rom niet in 1x goed installeert. vraag me niet waarom...

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Ja, wipe gedaan, zal hem opnieuw proberen flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asskicker schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:44:
Ja, wipe gedaan, zal hem opnieuw proberen flashen.
Het blijven hangen is idd niet goed, bij mij ging het toevallig direct goed. Alleen het duurde wel 20 min voordat hij opstart. Alleen de bootscreen is nooit blijven hangen.

Heeft iemand toevallig ook tegelijk een nieuwe radio geinstalleerd met een custom rom? Of zit op de wat nieuwere hero's al de nieuwe radio? Merken jullie verschil in bereik etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Nu werktie dus wel, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:18:
[...]

Bedankt dit heeft volgens mij het probleem opgelost, heb je toevallig ook ervaring met apps2sd? Kan het ook op het standaard bijgeleverde kaartje van de hero. Ben er nog steeds niet achter of het ene class 2 of hoger is
Dit werkt dit gewoon(uiteraard alleen als de ROM ook daadwerkelijk app2sd ondersteund), de snelheid ben je niet echt nodig voor het laden van applicaties. Je zal het verschil waarschijnlijk niet eens zien, maar sneller is natuurlijk altijd beter ;).

Waar je wél om moet letten is dat je géén swapspace moet aanmaken(als dat wordt aangeraden in je tutorial), aangezien dát wel aanzienlijk de performance beinvloed van je complete systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Zo het avontuur gaat voor mij dan ook beginnen. Ga zometeen mbv deze guide mijn hero van een villainrom voorzien.

Wat is nu het voordeel van apps2sd? dat als je een wipe doet, je apps blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:14
Nee dat je applicaties worden geïnstalleerd op je SD-card en niet meer in de de het kleine geheugen bestand van 100mb oid van de hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Topicstarter
En dat je apps na een wipe behouden blijven is daar een gevold (en dus ook voordeel van), instellingen zijn wel weg.

Wel leuk om te zien dat steeds meer mensen aan de custom ROMs gaan :)

[ Voor 23% gewijzigd door Sh4wn op 01-06-2010 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 22-09 11:07
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:53:
[...]

En daarom verlies jij zomaar het recht op je sd kaart? :S
Laat ik eerst duidelijk maken dat ik mijn G1 destijds tegen een Hero geruild heb zonder tussenkomst van geld. Eigenaar van de Hero had de standaard 2GB sd kaart, ik had een 8GB in mijn G1 zitten. Ik heb gewoon gemeld dat hij die van 2GB mocht houden, en ik die van 8GB lekker in de Hero zou gaan gebruiken.

Daarnaast geef ik alleen aan dat ik de class van de stock sd kaart niet weet, omdat ik deze door eigen keuze nooit heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaft
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:56
Zojuist mijn Hero voorzien van aHero 1.0. Had wegens tijdgebrek nog Villainrom 2.6 draaien en het scheelt wat betreft snelheid dag en nacht! Heb overigens ook de OC kernel erbij geflashed en mijn Hero draait stabiel op 691 Mhz (als het scherm aanstaat that is). Vervolgens ingesteld dat hij met het scherm uit tussen de 122 en 352 Mhz wisselt. Het bij de scherm uit situatie eerst 245 Mhz staan, maar hierbij had de Hero moeite met uit standby komen en kreeg ik verticale rode strepen in mijn scherm of ander garbage beeld. Apps2sd aangezet en nu bezig met alles opnieuw te installeren.

Wie op zoek is naar een snelle stabiele vanilla 2.1 rom moet zeker ff aHero proberen. In ieder geval totdat VanillaEclair 3.3 uit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buntmans schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:02:
Zo het avontuur gaat voor mij dan ook beginnen. Ga zometeen mbv deze guide mijn hero van een villainrom voorzien.

Wat is nu het voordeel van apps2sd? dat als je een wipe doet, je apps blijven?
Onder andere ja, maar dit heeft ook een nadeel. Sommige apps vinden app2sd niet zo fijn. :)
Die zijn er aan gewend om 'gehecht' te zijn aan je systeem, gebruiken dus bepaalde settings of hebben misschien wat waardes in je systeem staan. Wanneer je dan een andere rom installeerd, heb je dus een probleem, en krijg je de meest vreemde fouten. Mijn Hero wou laatst niet meer booten, zonder dat ik mn complete sd kaart had ge re-partitioned.(Eerste keer overigens)

Een ander bijkomend voordeel is dat je systeem meer 'bandbreedte' en ruimte vrij heeft om zijn interne taken uit te voeren. Ook hier zit weer een nadeel aan, want ook het app2sd gedeelte van het systeem draait ook niet op lucht.
AgoNitE schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:08:
[...]

Laat ik eerst duidelijk maken dat ik mijn G1 destijds tegen een Hero geruild heb zonder tussenkomst van geld. Eigenaar van de Hero had de standaard 2GB sd kaart, ik had een 8GB in mijn G1 zitten. Ik heb gewoon gemeld dat hij die van 2GB mocht houden, en ik die van 8GB lekker in de Hero zou gaan gebruiken.

Daarnaast geef ik alleen aan dat ik de class van de stock sd kaart niet weet, omdat ik deze door eigen keuze nooit heb gehad.
Nouja, het kwam mij in eerste instantie over alsof dit de 'verkoper' was. Dat er van een ruil sprake was, werd niet bepaald duidelijk. Mijn reaktie was dus ook alleen maar gericht op het 'niet krijgen van een sd kaart @ aanschaf'.
sjaft schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:08:
Zojuist mijn Hero voorzien van aHero 1.0. Had wegens tijdgebrek nog Villainrom 2.6 draaien en het scheelt wat betreft snelheid dag en nacht! Heb overigens ook de OC kernel erbij geflashed en mijn Hero draait stabiel op 691 Mhz (als het scherm aanstaat that is). Vervolgens ingesteld dat hij met het scherm uit tussen de 122 en 352 Mhz wisselt. Het bij de scherm uit situatie eerst 245 Mhz staan, maar hierbij had de Hero moeite met uit standby komen en kreeg ik verticale rode strepen in mijn scherm of ander garbage beeld. Apps2sd aangezet en nu bezig met alles opnieuw te installeren.

Wie op zoek is naar een snelle stabiele vanilla 2.1 rom moet zeker ff aHero proberen. In ieder geval totdat VanillaEclair 3.3 uit is ;)
Ligt het aan mij of lijkt het alsof aHero openGL mist, of een verkeerde grafische aansturing heeft. Ik vind namelijk het reageren van het systeem nogal tegen vallen. Net alsof het zoiets heeft van 'eigenlijk doe ik dit liever niet, maar vooruit'. (Lag dus:))

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
sjaft schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:08:

Weet jij misschien of er een manier van overclocken is, zonder dat er een widget op je homescreen staat welk nergens bij past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@AgoNitE
Overclockwidget kun je gebruiken dacht ik. Heeft een optie 'load/set at boot' als ik me niet vergis. Daar moet je em dus voor ge-enabled hebben. Maar ik stoor me niet aan zo'n widget :P. Gewoon ver weg neer zetten!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:09:
[...]

Onder andere ja, maar dit heeft ook een nadeel. Sommige apps vinden app2sd niet zo fijn. :)
Die zijn er aan gewend om 'gehecht' te zijn aan je systeem, gebruiken dus bepaalde settings of hebben misschien wat waardes in je systeem staan. Wanneer je dan een andere rom installeerd, heb je dus een probleem, en krijg je de meest vreemde fouten. Mijn Hero wou laatst niet meer booten, zonder dat ik mn complete sd kaart had ge re-partitioned.(Eerste keer overigens)
ok. vergelijkbaar dus met bijvoorbeeld het register bij windows? als je windows opnieuw installeert dan werken sommige programma's ook niet meer zonder een herinstallatie. Maar als ik het goed begrijp hebben apps geen problemen met op de SD te zitten ipv het geheugen als ik deze apps een verse install geef als ik de rom heb veranderd? Of is het beter als je de hero een wipe geeft ook elke keer de SD te cleanen?

ik begin nu sowieso met een lege SD want ik heb speciaal als voorbereiding op deze actie een 8gb class6 kaartje gehaald om de 2gb 2class stock card te vervangen.

edit1.

als ik het ook goed begrijp ik apps2sd vooral om te performance te verbeteren? meer vrije ruimte op de hero zelf? nouja ik wacht nog even op bevestiging/correctie van deze assumpties voor ik begin :)

[ Voor 8% gewijzigd door Buntmans op 01-06-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:27:
@AgoNitE
Overclockwidget kun je gebruiken dacht ik. Heeft een optie 'load/set at boot' als ik me niet vergis. Daar moet je em dus voor ge-enabled hebben. Maar ik stoor me niet aan zo'n widget :P. Gewoon ver weg neer zetten!
Lol! mja ver weg, vind t gewoon een lelijk ding! :p (Kan niet ver genoeg zegmaar ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaft
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:56
Ligt het aan mij of lijkt het alsof aHero openGL mist, of een verkeerde grafische aansturing heeft. Ik vind namelijk het reageren van het systeem nogal tegen vallen. Net alsof het zoiets heeft van 'eigenlijk doe ik dit liever niet, maar vooruit'. (Lag dus:))
Heb nog geen games geprobeert dus daar kan ik niets over zeggen, maar in het OS zelf heb ik nog 0 last van lag gehad. De animaties van launcherpro zijn ook erg soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buntmans schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:39:
ok. vergelijkbaar dus met bijvoorbeeld het register bij windows?
Nee, het /system gedeelte van een ROM is in theorie read-only. Maar in het data segment kan wel degelijk een aanhangsel zitten vermoed ik.
Buntmans schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:39:Maar als ik het goed begrijp hebben apps geen problemen met op de SD te zitten ipv het geheugen als ik deze apps een verse install geef als ik de rom heb veranderd? Of is het beter als je de hero een wipe geeft ook elke keer de SD te cleanen?
Nee, daar hebben ze geen problemen mee. Genoeg mensen maken er gebruik van immers. Ook als je van roms verwisseld is de kans dat het allemaal goed gaat best groot, maar zoals ik al zei, niet elke app is daar een voorstander van. Als je rom dus op den duur dus niet meer boot, is het dus zeker de moeite waard om te overwegen om je sd kaart opnieuw te partitioneren(het gaat dus in feite om het gedeelte waar de apps op staan.)
ik begin nu sowieso met een lege SD want ik heb speciaal als voorbereiding op deze actie een 8gb class6 kaartje gehaald om de 2gb 2class stock card te vervangen.
Goed plan, ik heb er zelf ook een 8Gb C6 kaartje in zitten! :)
als ik het ook goed begrijp ik apps2sd vooral om te performance te verbeteren? meer vrije ruimte op de hero zelf? nouja ik wacht nog even op bevestiging/correctie van deze assumpties voor ik begin :)
Mwaw, niet per definitie. De voordelen qua performance wegen denk ik (persoonlijk) wel tegen de nadelen op. En ookal zou een van de twee(wél of niet) beter zijn, zal je het niet gaan merken. Alhoewel sommige ROM-bakkers bij voorkeur app2sd weglaten. Het grote voordeel is dat je telefoon geheugen niet volstroomd met apps en dat je apps op de sd kaart blijven staan nadat je hebt ge-wiped. Je bent dus geen backup tools meer nodig om ze naar je 'fat32' gedeelte van je sd kaart te schrijven of elders op te slaan. Het zit hem dus puur in de handigheid en je performance gaat er pas op achteruit wanneer je je geheugen vol hebt gestampt. (app-freaks ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
[...]
Nouja, het kwam mij in eerste instantie over alsof dit de 'verkoper' was. Dat er van een ruil sprake was, werd niet bepaald duidelijk. Mijn reaktie was dus ook alleen maar gericht op het 'niet krijgen van een sd kaart @ aanschaf'.
Had misschien iets duidelijker moeten verwoorden wat ik bedoelde. Maar hoe wil je iemand waarmee je iets ruilt noemen anders dan een verkoper? Een ruiler? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgoNitE schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:24:
[...]

Had misschien iets duidelijker moeten verwoorden wat ik bedoelde. Maar hoe wil je iemand waarmee je iets ruilt noemen anders dan een verkoper? Een ruiler? :p
In theorie is de persoon die iets aanbood wel de verkoper ja. :)
Of het nou met geld, koeien, kamelen of een andere telefoon gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Welke ROM raden jullie me aan?
BeHero+ 1.2 of SenseHero2.1 B4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
Heb vanmiddag SenseHero geinstalleerd, nadat VillainRom 6.2 af en toe bleef stotteren. Tot op heden bevalt ie prima, maar heb er nog zeer weinig mee gedaan. 1e indruk is goed.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
r-vos bedankt voor je heldere antwoorden. ik ga nu echt beginnen.

het wordt cronos met apps2hd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen dank!
@Kavish: BeHero + custom kernel. Simpelweg omdat ik SenseHero alleen in het begin heb geprobeert.
Maar wat houd je tegen? Probeer ze zelf gewoon alle twee?

Voordat je begint, wél een Nandroid backup maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:01:
Geen dank!
@Kavish: BeHero + custom kernel. Simpelweg omdat ik SenseHero alleen in het begin heb geprobeert.
Maar wat houd je tegen? Probeer ze zelf gewoon alle twee?

Voordat je begint, wél een Nandroid backup maken!
Oké bedankt. Ben nu bezig met het flashen van SenseHero.

Moet je om BeHero+ te downloaden je persee aanmelden op htcpedia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kavish schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:17:
[...]

Oké bedankt. Ben nu bezig met het flashen van SenseHero.

Moet je om BeHero+ te downloaden je persee aanmelden op htcpedia?
Ik heb ergens nog wel een directe link, maar ben al even aan het uploaden geslagen @ multiupload. Scheeld ze weer wat dataverkeer ;). Link binnen 30 mins.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 22:31 . Reden: 20->30, upload pakt wat trager uit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:29:
[...]

Ik heb ergens nog wel een directe link, maar ben al even aan het uploaden geslagen @ multiupload. Scheeld ze weer wat dataverkeer ;). Link binnen 30 mins.
Ok alvast bedankt!

Heb nu SenseHero erop staan.
Ziet er leuk uit, maar jammer dat hij niet in het nederlands is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kavish schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:35:
[...]

Ok alvast bedankt!

Heb nu SenseHero erop staan.
Ziet er leuk uit, maar jammer dat hij niet in het nederlands is:)
Als je klaar bent met spelen kun je altijd alsnog een andere rom proberen. Dan heb je vergelijkingsmateriaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Nou hij staat erop. Alles lijkt te werken... behalve data connection :(

Heb 3x gereboot.. radio geflashed. hij vraagt mijn sim te unlocken, dat werkt.
ik kan sms'en en bellen, maar geen data connectie maken.

nou het puzzelen is begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buntmans schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:47:
Nou hij staat erop. Alles lijkt te werken... behalve data connection :(

Heb 3x gereboot.. radio geflashed. hij vraagt mijn sim te unlocken, dat werkt.
ik kan sms'en en bellen, maar geen data connectie maken.

nou het puzzelen is begonnen
Hmm, uit en weer aanzetten @ settings -> wireless wil ook wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
mmh hem inmiddels al weer 2x aan/uit gezet. helpt niet.

in de settings zie ik ook niets dan niet klopt. settings->wireless->network zegt :

operator name: nl kpn
mobile network tpe:UMTS
in service

waar eerst (met stock rom) 3G of H stond, staat nu niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, probeer eens te rebooten met data uit?

Edit: BeHero+-v1.2 http://www.multiupload.com/Z2E7FIFB31
Edit2: Custom .29 kernel: http://benocharm.lensworks.org/BeHero+-Ben%2323-signed.zip

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 23:29 . Reden: added custom kernel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Buntmans schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:00:
mmh hem inmiddels al weer 2x aan/uit gezet. helpt niet.

in de settings zie ik ook niets dan niet klopt. settings->wireless->network zegt :

operator name: nl kpn
mobile network tpe:UMTS
in service

waar eerst (met stock rom) 3G of H stond, staat nu niets.
Dit had ik ook. Ik heb het opgelost door handmatig de APN toe te voegen.

Uit mijn hoofd de bovenste twee items moet je instellen op: 'KPN' en 'Internet'
en het onderste item op 'Default'

Ik merk wel bij cronos dat de batterij een stuk minder lang meegaat dan normaal. Bij iets bovengemiddeld gebruik was hij vandaag al leeg om 9:00 's avonds, terwijl hij om 11:00 vanmorgen pas van de lader ging. Heeft iemand ervaring met de batterijduur van cronos vs. villain 6.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Jo-hannes schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:26:
[...]
Dit had ik ook. Ik heb het opgelost door handmatig de APN toe te voegen.

Uit mijn hoofd de bovenste twee items moet je instellen op: 'KPN' en 'Internet'
en het onderste item op 'Default'
nice! ik heb nu een dataverbinding. Moest het even opzoeken maar het werkt.

edit: probleem opgelost

[ Voor 39% gewijzigd door Buntmans op 02-06-2010 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Heb VillianROM 6.2 er nu opstaan, en moet zeggen, draait zeer goed! Veel vlotter dan 6.0 in ieder geval. :)

Maar voor te overglocken, welke app heb je daarvoor nodig en hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Asskicker schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:46:
Heb VillianROM 6.2 er nu opstaan, en moet zeggen, draait zeer goed! Veel vlotter dan 6.0 in ieder geval. :)

Maar voor te overglocken, welke app heb je daarvoor nodig en hoe doe je dat?
Veel 6.2 gebuikers gebruiken Setcpu (te dowloaden op XDA) Ikzelf blijf bij overclockwidget omdat die imo wat makkelijker werkt en ook prima functioneert.

Werkwijze:

OC widget installeren en ergens op een screen plempen en opstarten, SU acces toekennen.

Open OC widget
advanced settings
differ freq screen off aanvinken
TAP "detect frequencies"

Stel de gewenste screen on en screen off frequentie in, Ik heb voor off 192000-192000, screen on 691000-710000

save, klaar

Als je de juiste settings hebt gevonden kun je auto start on boot aanvinken

succes

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 17:40
Zo heb eindelijk de stap gewaagd! De villain 6.2 rom geinstalleerd. Liep allemaal prima met installeren etc. Ik merk alleen dat de telefoon op dit moment ontzettend traag is. Ook veel hangers (visitekaart, sense.ui slaan allemaal vast). Is dit gewoon een kwestie van een nachtje laten liggen en alles laten syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
edit. opgelost.

[ Voor 161% gewijzigd door Buntmans op 02-06-2010 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlakeNL schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 00:36:
Zo heb eindelijk de stap gewaagd! De villain 6.2 rom geinstalleerd. Liep allemaal prima met installeren etc. Ik merk alleen dat de telefoon op dit moment ontzettend traag is. Ook veel hangers (visitekaart, sense.ui slaan allemaal vast). Is dit gewoon een kwestie van een nachtje laten liggen en alles laten syncen?
Heb je wel de nieuwste Radio geflashed?
En een wipe gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Heb hetzelfde probleem met VillainRom6.2 :(
Full wipe gedaan, evenals de battery/rotating settings , daarna de full rom geflashed en opnieuw herstart
Blijft af en toe freezen terwijl villain6.0 gewoon supervloeiend liep! Op het ontwaken na dan..

Heb ook "Cronos Droid 1.4.1 Pure Performance 518 Over Clockable JIT" geprobeerd alleen ben er niet over te spreken. HTC Sence bleef maar hangen ook na enkele herstarts. Daarbij zat home++ als vervanging maar die vind ik niet zo mooi/ fijn werken.

Zal vanmiddag deze versie van Chronos proberen: Version 1.4.1:Stable 518Mhz: (overclockable)
Hopelijk bevalt me deze wel goed!
Anders toch terug naar BeHero+ of VillainRom6.0/6.1

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murphylee schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:07:
Heb hetzelfde probleem met VillainRom6.2 :(
Full wipe gedaan, evenals de battery/rotating settings , daarna de full rom geflashed en opnieuw herstart
Blijft af en toe freezen terwijl villain6.0 gewoon supervloeiend liep! Op het ontwaken na dan..

Heb ook "Cronos Droid 1.4.1 Pure Performance 518 Over Clockable JIT" geprobeerd alleen ben er niet over te spreken. HTC Sence bleef maar hangen ook na enkele herstarts. Daarbij zat home++ als vervanging maar die vind ik niet zo mooi/ fijn werken.

Zal vanmiddag deze versie van Chronos proberen: Version 1.4.1:Stable 518Mhz: (overclockable)
Hopelijk bevalt me deze wel goed!
Anders toch terug naar BeHero+ of VillainRom6.0/6.1
Probeer anders een nieuwere kernel? En heb je de updates(als die aanwezig zijn) voor VillainROM geinstalleerd?

BeHero bevalt goed!(Zie aantal posts terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:50:
[...]

En een wipe gedaan?
Heb hetzelfde probleem, soms hangt ie gewoon kompleet vast.

Nog niet een radio flash gedaan, zal ik straks eens doen. En een wipe? Na de installatie van VillainROM 6.2 een wipe doen? (Welke dan? Factory Wipe?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asskicker schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:29:
[...]

Nog niet een radio flash gedaan, zal ik straks eens doen. En een wipe? Na de installatie van VillainROM 6.2 een wipe doen? (Welke dan? Factory Wipe?)
Ik had in het begin ook diezelfde problemen met villianrom 6.2. maar kwam toen vooral omdat het ram geheugen vol liep. Toen autokiller had geïnstalleerd was het probleem opgelost.

Zit er tussen de roms ook verschil hoeveel ram er beschikbaar is? Gebruikt iemand anders ook autokiller bij andere roms of is het daar niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:52:
[...]

Ik had in het begin ook diezelfde problemen met villianrom 6.2. maar kwam toen vooral omdat het ram geheugen vol liep. Toen autokiller had geïnstalleerd was het probleem opgelost.

Zit er tussen de roms ook verschil hoeveel ram er beschikbaar is? Gebruikt iemand anders ook autokiller bij andere roms of is het daar niet nodig?
Heb ik eigenlijk bij VillainRom 5.2 gehad en bij SlideVillain ook. Ze hadden de autokiller settings behoorlijk ruim in gesteld. Nadat ik deze op optimum had gezet draaide alles veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgoNitE schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:13:
[...]

Heb ik eigenlijk bij VillainRom 5.2 gehad en bij SlideVillain ook. Ze hadden de autokiller settings behoorlijk ruim in gesteld. Nadat ik deze op optimum had gezet draaide alles veel beter!
Ik heb hem op moderate staan, werkt optimum nog beter? Ik vind het alleen vervelend als hij echt alles killt elke keer.

Hoe is het met de battery life bij jullie? Die van mij houdt het geen dag vol!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asskicker schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:29:
[...]

Ja, en je dalvik-cache wipen. Dit moet je je standaard aanleren als je switched tussen ROM's. Tenzij je kleine upgrades uitvoerd, maar dat is vaak wel aangegeven. Je hebt (als het goed is) namelijk een Nandroid backup gemaakt, waardoor al je settings ook opgeslagen worden en na een restore dus weer terug zijn.
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:25:
[...]
Battery life @ BeHero met custom kernel doet 24 uur met gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:12
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:25:
[...]

Ik heb hem op moderate staan, werkt optimum nog beter? Ik vind het alleen vervelend als hij echt alles killt elke keer.

VR6.2 na +- 25u nog 47%
Eigenlijk is er vannacht wel veel weg gegaan vind ik. (+- 70% toen ik ging slapen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 21:03
Waar kan ik (de nieuwste) kernels vinden? En hoe installeer ik deze (voor of na de rom? En gewoon via het recovery menu?)?

[ Voor 6% gewijzigd door Perzikvrucht op 02-06-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:09:
Waar kan ik (de nieuwste) kernels vinden? En hoe installeer ik deze (voor of na de rom? En gewoon via het recovery menu?)?
Zoek even op XDA zou ik zeggen.. :) Hangt namelijk compleet af van welke ROM je gebruikt.
En ná de rom, in het recovery menu, mits het in een update.zip formaat is. Sommige builds van de nieuwe kernel zijn in zImage formaat, deze kun je niet op deze manier flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apieschapie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 14:05
Heeft iemand ook last van dat de sim contacten het niet doen bij de Sensehero B4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Is dit de verklaring waarom zoveel custom ROMs problemen hebben met de groene waas? Legend build?frontpage: problemen HTC legend grijswaarden

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Ik heb nu BeHero erop staan. Erg fijn dat hij volledig in het nederlands is.
Ik vond SenseHero echter wel sneller aanvoelen. Ik heb ze beide met de zelfde overclock uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Topicstarter
GG---77 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:01:
Is dit de verklaring waarom zoveel custom ROMs problemen hebben met de groene waas? Legend build?frontpage: problemen HTC legend grijswaarden
Dat heeft met het scherm te maken, denk niet dat dat voor de camera geldt, ook omdat de groene waas er volgens mij ook in niet-legend builds zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kavish schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:09:
Ik heb nu BeHero erop staan. Erg fijn dat hij volledig in het nederlands is.
Ik vond SenseHero echter wel sneller aanvoelen. Ik heb ze beide met de zelfde overclock uitgeprobeerd.
Heb je launcher pro al eens geprobeerd? Als je die gebruikt als launcher/home wordt het toestel echt supersnel... Je moet trouwens wel na installatie even sense killen of een reboot uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinu
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:33:
[...]

Heb je launcher pro al eens geprobeerd? Als je die gebruikt als launcher/home wordt het toestel echt supersnel... Je moet trouwens wel na installatie even sense killen of een reboot uitvoeren.
Ik gebruik sinds paar dagen launcher pro, maar "HTC Sense" staat na een tijdje (reboot of na killen) wel terug tussen mijn processen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 17:40
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:50:
[...]

En een wipe gedaan?
Had ik allemaal al gedaan! De overclock widget icm de Autokiller deed wonderen! Draait top nu!

Ik vraag me alleen af hoe ik de MMS weer goed kan krijgen? Tevens doet de gehele voicedial het helemaal niet goed. Iemand een idee?

[ Voor 19% gewijzigd door BlakeNL op 02-06-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:43:
[...]

Zoek even op XDA zou ik zeggen.. :) Hangt namelijk compleet af van welke ROM je gebruikt.
En ná de rom, in het recovery menu, mits het in een update.zip formaat is. Sommige builds van de nieuwe kernel zijn in zImage formaat, deze kun je niet op deze manier flashen.
Oke, bedankt. Ik wil graag de VanillaEclair gebruiken, maar ik zie geen kernel in de topic start van dat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Gebruik nu voor een dag cronos 1.4.1 en ben erg tevreden! nog niets kunnen ontdekken dat niet werkt.

Adfree leek het even niet te doen, maar dat bleek te zijn omdat er geen ruimte was voor een andere hosts file. Even wat ringtones gedelete en toen werkte dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:22
Ik heb gisteren ook meteen de stap gezet naar een custom rom en het is de aHero geworden. Ik zocht iets zonder Sense en deze kwam er wel leuk uit :P.

Tip 1: lees geen 100 tutorials over "hoe te flashen" naast elkaar, want dat is gewoon hel. Ik heb maar braaf de tutorial van op de startpost gebruikt en ging als een fluitje van een cent.

Mijn ondervindingen: prachtig! Voel een stuk sneller en vlotter aan dan de standaard Sense rom van HTC.

Ik kan enkel mijn sim nummers niet tonen in contacts en ook niet meer inloggen op Battle.net omdat ik de authenticator van mijn account ben vergeten te hlen. 1 is op te lossen volgens mij, 2 is gewoon minder dom zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

Cronos 1.5 is uit. Ik ben hem nu aan het downloaden :)

Op dit moment heb ik al cronos 1.4.1. Klopt het dat ik dan niets hoef te wipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinu schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:46:
[...]

Ik gebruik sinds paar dagen launcher pro, maar "HTC Sense" staat na een tijdje (reboot of na killen) wel terug tussen mijn processen.
Heb je wel

- Settings
- Applications
- Manage Applicaitions
- HTC Sense
- Clear Defaults

Gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:40:
[...]

Oke, bedankt. Ik wil graag de VanillaEclair gebruiken, maar ik zie geen kernel in de topic start van dat topic.
In dat geval kan ik je aanraden om even te wachten. De ontwikkelaar van die rom heeft aangegeven versie 3.1 en 3.2 offline te halen en terug te gaan naar 3.0. Dit ivm slechte performance.
Mijns inziens kun je dus beter aHero proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Jo-hannes schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:06:
Cronos 1.5 is uit. Ik ben hem nu aan het downloaden :)

Op dit moment heb ik al cronos 1.4.1. Klopt het dat ik dan niets hoef te wipen?
What I need testing:
How is a2sd working out in this build.
Why Sense keeps crashing, compatibility with app problem?
Are any of the release notes NOT working for you?

Zou je dat nou wel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:18:
[...]

Probeer anders een nieuwere kernel? En heb je de updates(als die aanwezig zijn) voor VillainROM geinstalleerd?

BeHero bevalt goed!(Zie aantal posts terug)
Had VillainRom6.2 full geflashed dus daar zat de nieuwste kernel ("39".. meen ik) al bij.
Maar na aantal x rebooten + uurtje laten liggen deed die nog steeds vreemd. Overclocken etc hielp ook niet
Helaas, maja dat waren we wel van villain gewend!
Het kan zijn dat 6.2 bij andere wel vloeiend loopt maar want mij is opgemerkt is dat elke telefoon "processor"
anders is, dus bij ieder kan het anders lopen inclusief overclock

Heb nu StableCronos_4.1_528 inc. LauncherPro beta erop staan en ik moet zeggen, WOW
Draait nu echt perfect alhoewel ik nog niet alles uitgevogeld heb maar dat komt nog..

Vanaaf maar eens kijken naar Chronos 1.5 , maar die zit wel nog in zen testfase dus denk niet dat het stabiel zal draaien!

[ Voor 4% gewijzigd door murphylee op 03-06-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

Oh jha mensen nog een vraag..

Heb men SD kaart nog gepartitioneerd voor apps2sd zoals in de begin post aangegeven is, maar deze wilt nu niet werken?

Chronos1.4.1

Moet je dan iets aanvinken in een submenu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

Psycho_Mantis schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:11:
[...]

What I need testing:
How is a2sd working out in this build.
Why Sense keeps crashing, compatibility with app problem?
Are any of the release notes NOT working for you?

Zou je dat nou wel doen?
Jij hebt het over de Release Candidate, maar er is ook al een Stable versie uit.

kijk maar!

Ik heb hem nu ook al draaien, en hij bevalt me weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de batterylife bij chronos 1.5? Bij villianrom 6.2 houdt hij het nog geen 5 uur vol! Doet verder alles het sence en hoe snel is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Jo-hannes schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:38:
[...]

Jij hebt het over de Release Candidate, maar er is ook al een Stable versie uit.

kijk maar!

sorry, ging te laat slapen gister dus las eroverheen :P
Zal hem zo is even flashen :)

EDIT: Waar is de download url als jij hem al heb? :O

[ Voor 6% gewijzigd door Psycho_Mantis op 03-06-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo-hannes schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:38:
[...]

kijk maar!

Chronos 1.5 stable kan nog niet gedownload worden, waar heb jij hem vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murphylee schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:23:
Oh jha mensen nog een vraag..

Heb men SD kaart nog gepartitioneerd voor apps2sd zoals in de begin post aangegeven is, maar deze wilt nu niet werken?

Chronos1.4.1

Moet je dan iets aanvinken in een submenu?
Hoe weet je of die niet werkt? ;) Heb je dit gecontroleerd door je SD kaart eruit te halen en te controleren of je nog apps kon starten?

Niet alle ROM's hebben automatisch app2sd aan staan! De mogelijkheid bestaat dat je deze zelf moet inschakelen. (Dit weet ik dus niet, ik gebruik geen chronos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinu
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:29:
[...]

Heb je wel

- Settings
- Applications
- Manage Applicaitions
- HTC Sense
- Clear Defaults

Gedaan?
Nee, maar die knoppen waren al disabled nadat ik launcherpro als default ingesteld had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:33:
[...]

In dat geval kan ik je aanraden om even te wachten. De ontwikkelaar van die rom heeft aangegeven versie 3.1 en 3.2 offline te halen en terug te gaan naar 3.0. Dit ivm slechte performance.
Mijns inziens kun je dus beter aHero proberen.
Raad je me dan aan om de aHero overclock kernel (710Mhz) te installeren, of is dit niet geheel veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 15:18
Dag Barzi,

Ik draai ook al een tijdje aHero 1.0, geniale rom, ik heb deze als volgt overclocked:
Screen on: Min 652 Max 691 en screen off 245 en 245,

Dit werkt als een trein en ik heb er geen problemen mee ondervonden,

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist chronos 1.41. geïnstalleerd omdat de batterij het maar 5 uur vol hield bij villianrom 6.2. Wat een verschil een stuk sneller! En dat op 528mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 3 dagen de VillainROM 6.2 draaien samen met LauncherPro.

Ik heb erg veel last van vastlopers en foutmeldingen in applicaties. Is er iets wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Laatst online: 17:53
Geen villainrom draaien..

Cronos bewijst zichzelf op dit moment als de beste 2.1 rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Heb Cronos 1.4.1 nu bijna week draaien op 710mhz en gaat super goed! De enige bug die ik ontdekken kan is dat die tijdens een gesprek trilt als ik een SMS ontvang. Niet heel erg dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinu schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:25:
[...]

Nee, maar die knoppen waren al disabled nadat ik launcherpro als default ingesteld had :)
:? Je zei toch dat Sense steeds terug komt als proces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinu
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:34:
[...]

:? Je zei toch dat Sense steeds terug komt als proces?
Ja, als proces. (Als ik in autokiller kijk).
Niet als launcher of iets dergelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinu schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:59:
[...]

Ja, als proces. (Als ik in autokiller kijk).
Niet als launcher of iets dergelijk
En dat blijf je krijgen als je de defaults van HTC sense cleared? Dat zou wel vreemd zijn namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristiaanCW
  • Laatst online: 16-02-2023
Ik heb net mijn hero voor het eerst geflashed met Cronos droid 1.5. Het werkt allemaal lekker vlot maar ik kan me niet aan melden met mijn google account. Ook ik heb geen google applicaties zoals gmail, google maps etc,.Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChristiaanCW schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:56:
Ik heb net mijn hero voor het eerst geflashed met Cronos droid 1.5. Het werkt allemaal lekker vlot maar ik kan me niet aan melden met mijn google account. Ook ik heb geen google applicaties zoals gmail, google maps etc,.Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Bedankt,
Had je eerst gewiped en dan geflashed? (Andersom is soms niet helemaal handig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristiaanCW
  • Laatst online: 16-02-2023
Ja ik had hem eerst gewiped en daarna geflashed ( niet anders om ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

het lijkt er op dat de htc hero update er echt zit aan te komen!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=694626
We hebben er alleen nog niets aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:03:
het lijkt er op dat de htc hero update er echt zit aan te komen!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=694626
We hebben er alleen nog niets aan :(
Jawel hoor, de eerste gerootte official update staat er al weer op. Vandaag zullen er nog wel meer volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 10:10
Nou, ik ben op dit moment echt heel erg tevreden met mijn custom ROM (Cronos 1.5). Ik verwacht dat ik de officiële HTC Hero 2.1 update niet eens ga draaien, maar ik zal tzt de reacties afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
Pred schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:31:
Nou, ik ben op dit moment echt heel erg tevreden met mijn custom ROM (Cronos 1.5). Ik verwacht dat ik de officiële HTC Hero 2.1 update niet eens ga draaien, maar ik zal tzt de reacties afwachten.
Ik verwacht dat cronos zeer binnenkort ook gebaseerd is op de officiele Hero 2.1..... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonatic
  • Laatst online: 21-09 21:51

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Er verschijnen momenteel zoveel roms niet normaal gewoon... Welke zal ik nu flashen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel bezig de modaco versie te flashen :)

http://android.modaco.com...icial-htc-2-1-update-zip/

Ben benieuwd! :)

Update: Installeren is klaar, ziet er zeer goed uit, draait zeer vlot! _/-\o_
Sommige widgets zijn niet vertaald en zijn dus reemd aziatische tekens, ook zitten er wat services op die we hier niet kennen.

Software information:
Firmware version: 2.1-update1
Baseband version: 63.18.55.06JU_6.35.09.23
Kernel version: 2.6.29-5f74b252
Build number / software number: 3.31.751.1

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 10:10
Die Feeyo is echt een held! Hij is nog Nederlands ook *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

ChristiaanCW schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:56:

Bedankt,
Heb op XDA iets over gelezen dat probleem zich voordoet als je niet je SD card partioneert. Vóór versie 1.5 werkt het wel zonder sd card partioneren. En wordt aan een oplossing gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:24
Pred schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:23:
[...]

Die Feeyo is echt een held! Hij is nog Nederlands ook *O*
Is dat een goede sneller rom? En op welke versie is hij gebaseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakG5 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:38:
[...]

Is dat een goede sneller rom? En op welke versie is hij gebaseerd?
Hij is super snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De officiele update is inderdaad ongelovelijk snel! Ik ben benieuwd hoeveel verschillende varianten (op deze versie gebaseerd) zullen verschijnen ;). Ik ben in ieder geval tevreden!
Volgende stap: Android 2.2! (Nu maar wachten op de source van de nieuwe HTC Hero kernel, eer dat we wat met 2.2 kunnen beginnen..)

ROM: http://www.multiupload.com/V18JBXORW1

Edit: Enige wat je ff moet doen is je APN toevoegen als je internet via GPRS/EDGE/UMTS wil hebben.
Voor KPN HI is het:
name: internet
APN: portalmmm.nl

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 16:05 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste