VillainRom is nu 6.2 full download availible, dat is met Sense en de mogelijkheid om over te clocken! wat ook lekker is dat flash in de browser werkt, maximale overclock is 691 en dat is zeer te doen (word niet warmer).
Als hij "slaapt" clockt hij hem ook terug naar 352mhz (is in te stellen in setCPU met profiles)
Browser draait zeer snel en dus dat flash werkt is leuk kan nu bv liveleak kijken! en nog niet slecht ook met de overclock.
Als je setCPU hebt geinstalleerd moet je wel een keer op je "menu knop" drukken op je telefoon, naar device selection en dan automatic speed detection, daarna kan je hem sleepen op max 691 en min ook naar een normale snelheid.
Verder hoef je niks met kernels te doen, de 6.2 full heeft de nieuwste kernel, het enige wat je nog kan doen is VillainUpdater draaien en 6.2.1 downloaden zodat je de "Get More HTC Widgets" werkend krijgt (heb dit zelf gedaan en werkt, dit werkte zelfs in 1.5 voor mij niet.. is niet meer alleen de Battery widget maar wel vrij nutteloze). De OTA zal hij automatisch installeren na een reboot en dat doet de app ook zelf.
Zo.. ik lijk wel een verkoper van villain oid

maarja ik vind dat mensen het sowieso moeten proberen omdat het dik waard is! jammer dat ik atm niets heb om mee een filmpje te maken, zal veel mensen verbazen wat voor snelheid de rom loopt.
Ik gebruik verder nog wel Taskpanel X, fijn programma en normaal taskbar icoontje.. en sommige vinden autokiller weer beter.
[
Voor 4% gewijzigd door
Minaaj op 01-06-2010 00:05
]